מה קרה בשעה שדגתי 'מנגרובים' ו-GRAY SNAPPERS / מנחם לס

9 מי יודע? 

(9 דברים שרק כחצי מהם הסתברו לי)

 

טוב, כשחזרתי מ-6 שעות דייג לילי פתאום הסתבר לי שהשעון הוזז אחורנית שעה. יכולנו להישאר בים עוד שעה. טוב, זה לא הדבר היחיד שהסתבר לי. עוד כמה דברים הסתברו לי אחרי שחזיתי בהיילייטס של משחקי אמש:

 

1. סמדר היא אשה יפהפיה.

 

קבלתי הבוקר מסר מסמדר החיפאית, סבתא צעירה בשנות ה-50 האמצעיות הגולשת כאן בקביעות. היא כתבה לי שבשעה שהייתי בים היא שלחה מסר עם תמונתה ב-GRAVATAR וקיבלה מבול של קיטונות בוז. היא החליטה להוציא את תמונתה (שהיא כותבת שהיתה עם משקפי שמש) ולא להכניס יותר את תמונתה.

אז מי המפסידים? רק אנחנו. אולי אתם הילדים לא מתרגשים מאשה בת 56, אבל לי היא גורמת רק שמחה וצהלה (ואפילו יותר, שכעורך האתר אין ביכולתי לתאר ולהסביר). אז הנה היא בצבעים טבעיים, ללא משקפיים, ולצערי לא נראה אותה יותר!

 

2. פילדלפיה סיקסרס תסיים את העונה 0-82?

מי פילל ומי מילל שהסיקסרס תהיה הקבוצה שתתהלל?

טנקיטנג שמנקינג. הם השפילו את מיאמי. הם ניצחו את שיקגו. יש להם – אולי – את המאמן שיסתבר שהוא מס' 1 בכל הליגה. יש להם את מייקל קרטר ויליאמס, שמישהו מהגולשים באתר היה הראשון בעולם לכנותו MCW, ואני שם כסף שככה הוא יכונה מעתה והלאה. יש להם 8 שחקנים המניעים את הכדור כפי שלא ראיתי אף קבוצה אחרת להניעו ככה. כמה זמן זה ימשיך? מה בקשר לעוד 78 משחקים?

 

3. MCW  – 'רוקי העונה'? למה לא MVP???

סמדר רוצה לאמץ את התינוק המחייך (ורוצח אותך באותו זמן)

מייקל קרטר-ויליאמס ניבחר מס' 11 בדראפט האחרון. בשלושה משחקים הראשונים ב-NBA הוא השחיל שלוש בחירות "NUMBER ONE" – ג'ון וול, לברון ג'יימס, ודרק רוז. לא סתם שהשחיל שלוש בחירות ראשונות, אלא שניים מהם כבר היו MVP של הליגה, והשלישי נחשב כפוינט גארד הצעיר הבא לככב בליגה יחד עם קיירי אירוינג. בשלושה משחקים הכוכב הזה מסירקיוז עם חיוך שבוודאי יגרום לסמדר רצון ללטפו ולתת לו נשיקה על המצח, תקע בממוצע 20.7 חיצים, חילק 9.0 בונבונים, וקטף 4.7 רימונים. אוי, שכחתי 4.3 גניבות למשחק. ארבע נקודה שלוש גניבות לרוקי בשלושה משחקיו הראשונים. אתה רציני קומראד? איך דבר כזה יכול לקרות כששתי יריבות היו המועמדות העונה לאליפות? נגד מיאמי היה לו כמעט QUADRUPLE DOUBLE   עם 22 נק', 12 אס', 7 ריב', 9 גניבות!!!!!

לפני שהעונה התחילה  רוב הגולשים כאן ניבאו לפילי טנקינג (אני לא הייתי אחד מאלה שטענו את השטות הזאת!). דיברו על 10-12 נצחונות כל העונה. טוב, 3 נצחונות כבר יש להם. כל מה שהם צריכים זה עוד 7!

 

4.  אנטוני דייויס – לא טעיתי כשנבאתי "בדרך להיות ביל ראסל"!

זה לא רק הנצחון המשכנע 84-105 של הפליקנס על הבובקאטס. זה הדרך בה זה נעשה.

זה היה אנטוני דייויס, "איש הגבות המחוברות", עם משחק מפלצתי של 25 פגזים, 8 הורדות, 4 מתנות, 6 גניבות, ו-6 גגות. במילים אחרות משחק של 25 נק', 8 ריב', 4 אס', 6 חטיפות, ו-6 חסימות. החסימות איתו הן הדבר: הוא שחקן עם טיימינג שלא היה מאז ביל ראסל. יש לו מוטות זרוע ענקיות – שני מנופים בימין ובשמאל, ורגש מתי לנתר ומתי לא. הוא יהפוך לכוכב-על בליגה הזאת. סופר-סטאר לתריסר השנים הבאות. ואפילו שמאחוריו בק-קןרט נפלא של דרו הולידיי, אריק גורדון, וטריק איוואנס, ברור לי כבר עכשיו שהפליקנס יילכו רחוק עד למקום ש-"איש הגבות המחוברות" ייקח אותם!

 

5. אזהרה ראשונה לרוקטס ואפלטון

ראיתם את תחילת המשחק שלהם נגד יוטה? יוטה שלטה בהם כפי שהאיגומניאק הגמד שחברו הטוב ביותר הוא דניס רודמן שולט בצפון קוריאה. 16 הפרש במחצית. האם יוסטון ניכנסה לפניקה? טוב, נניח שלא. נניח שהיא סמכה על כוחה לחזור ולנצח, דבר שאמנם עשתה. אבל אם היא חושבת – כמו מיאמי הדפוקה – שהיא יכולה TO TAKE IT EASY במחצית הראשונה כי במחצית השנייה יבואו דווייט האוארד וג'יימס הארדן ויוציאו אותם מהבוץ – יש לי חדשות בשבילם: הם לא טובים עד כדי כך לסמוך על זה.  הם לא טובים לשחק אותה בקלות ואז לפתוח את הברז. הנצחון 104-93 עשה עלי רושם? אר יו קידינג מי? צ'נדלר פרסונס קלע 23, הארדן 23, ג'רמי לין 20, והאווארד נדמה לי 16 או משהו כזה. אז הנה מה שלא עושה עלי רושם: תוסיפו להם את עומר אסיק ויש להם חמישייה.  תוסיפו את בברלי וכספי הפצועים ויש להם שביעייה.  וזה בערך זה. יספיק – אולי – למקום רביעי במערב. עם כל הכבוד לכספי – ויש לי המון כבוד – אם יוסטון צריכה לסמוך עליו ובברלי כדי להיראות טוב, אז תאמינו לי שמחכים להם חיים קשים מאד. חכו 40 משחקים ותראו מי צודק.

 

6. פורטלנד טריילבלייזרס – הקבוצה שכולנו שכחנו

טים דנקן חזר לשחק ונתן את אחד ממשחקיו הטובים ביותר, כולל השנה שעברה. הוא קלע 24 והיה מצויין תחת הסל. אבל זה היה רחוק מלהספיק נגד הבלייזרס שפיצחו את הדורבנות 105-115 עם שלושה בדאבל פיגרס, בהובלת ניקולאס באטום עם טריפל דאבל של 11 חיצים, 12 קטיפות, ו-11 מתנות. את הכדור האחרון זרק בנון-צ'לנטיות סתם לתקרה והכדור ניכנס! "או…נו…" הוא זעק. הוא לא רצה שהכדור ייכנס וייראה כאילו הוא מצחקק עם סן אנטוניו. "בשום פנים ואופן לא. אלה הרי הסן אנטוניו ספארס. לא היה כאן כגל 'אי כבוד'. הכדור ניכנס לא בכוונה!".
אבל כן כבוד, לא כבוד. הבלייזרס הם קבוצה קשה נוספת לפיצוח. במערב יהיה קרב אדיר לפלייאוף בין 8 קבוצות תחתית מצויינות, שפורטלנד היא בוודאי אחת מהן!

 

7. תאמינו לי שרוז לא "גמר"

קשה להאמין שללא זריקת הייאוש עם הבאזר של דרק רוז, הבולס היו היום 3-0. מה שיותר קשה להאמין זה שאנשים מתחילים לזמזם שפציעת ה-ACL "גמרה איתו". היא לא גמרה שום דבר. הבנאדם לא שיחק שנה וחצי, והוא חזר בסערה. השגיאה היחידה שעשה היתה שהוא רצה להוכיח מיד שהוא "חזר". הוא ניסה יותר מדי עד עכשיו, כולל מסירה שלו שהגיעה לשורה ה-9 באולם של מיאמי. כל מה שהוא צריך זה להירגע. מה שהוא הוכיח כבר זה שהוא לא איבד צעד. להיפך, ניתורו השתפר. כמובן שהוא עדיין לא מאופס: עבור זה הוא צריך 8-10 משחקים תחת החגורה. זה יגיע בקרוב, ודרק רוז יחזור להיות אחד מטובי הגארדים בליגה, אם לא הטוב ביניהם.

 

8. האם אינדיאנה באמת כזאת טובה?

חכה, בנאדם.  נגד מי הם 0-3? נגד אורלנדו, ניו אורלינס, וקליבלנד. הישג לא רע, אבל בינתיים נגד המשקולות הקלים בליגה. הנצחון הגדול בינתיים היה כמובן אמש, ה- 74-89 נגד קליבלנד, שתפשה יום חלש. פול ג'ורג' ממשיך להיות מצויין, ולאנס סטפנסון נראה שוב כ-WORLD-BEATER. אבל חכו. נראה מה יעשו נגד הילדות הגדולות בליגה, והמבחן מגיע כבר ביום ד' נגד שיקגו בולס הפגועה נפשית ומנטלית, והיא תבוא להרוג. אמנם זה שוב משחק ביתי ועלינו לחכות עד שאינדיאנה תגיע למיאמי או ברוקלין, אבל אני מאמין ששיקגו תבוא כאילו למשחק פלייאוף, והפייסרס תצטרך לתת את כל מה שיש לה כדי לנצח.

 

9. כמה טובה היא הקאבס?

מה צריכות קבוצות בינוניות כמו הקאבס, הלייקרס, או דאלאס לעשות כדי להגיע לפלייאוף?

א. לשמור על משחקי הבית

ב. לנצח קבוצות חלשות מהן בחוץ

ג. לגנוב כמה נצחונות חוץ נגד המיאמי והקליפרס של העולם.

הקאבס וקיירי אירוינג  מלאו את "א" בנצחון גדול על הנטס. אבל הם ניכשלו ב-"ב" כשהפסידו לבובקאטס בשרלוט, ואמש לאינדיאנה, באינדיאנה במשחק בו הם נראו מאד SLUGGISH. קקה, לאלה המתקשים באנגלית. אבל היה להם רק צ'אנס אחד עד עתה ב-א, ב, ו-ג. נחכה ונראה. אני מאמין בהם ובאנדרו ביינום. נדבר עליהם שוב עוד כעשרה משחקים.

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 78 תגובות

  1. מי העז לדבר סרה באישה יפה (מבחוץ לפי התמונה) ומבפנים (אוהבת כדורסל וכותבת לאתר הזה) כמו סמדר? מה, אתה מפגר? עד שמגיעה פצצה כזו מגרשים אותה? מנחם – אני מאה אחוז איתך בעניין הזה!

  2. מה זו הבושה הזאת ד"ר מנחם
    אם מומי היה יודע שיש נשים באתר
    וואלה היה עושה סוויץ לשפה הקלוקלת ושם תמונות של ואן גוך או רמברנט

    מי שלא דיבר יפה אל הגברת , בושה וכלימה לו

  3. סחטיין על הגרופר.
    מסכים איתך לגבי יוסטון, למרות שלושת הניצחונות זה נראה עייף, צולע ולא טוב מספיק.
    אסיק והווארד עדיין לא מצאו את הקומבינציה לעבוד ביחד מול קבוצות שרצות, ואתה תראה שעוד כמה מחזורים, אם זה עדיין יקרטע, יוסטון יחזרו לחמישיות הנמוכות שלהם ויקרקסו כל קבוצה. בברלי נפצע אבל העונה תגלו איזה שחקן הגנה הוא וכמה בוסט הוא מביא לקבוצה.
    די-מו וטרנס ג'ונס הם שחקנים מעולים, אבל זמן ההוכחה שלהם קצר ויוסטון לא יכולים לסמוך על כספי בתור 4 לאורך זמן, כך שתוך חודש או שהם יהפכו לחלק משמעותי ברוטציה או שהם יעברו בטרייד.
    בינתיים בצמרת המערב אין אף קבוצה שהרשימה אותי, מלבד אולי גולדן סטייט, ויוסטון בהחלט פייבוריטים לזכות ביתרון הביתיות.
    פילדלפיה עוד תתאזן, אני מזכיר את שארלוט שנה שעברה שפתחה 7-5 וכולם עפו עליה, ההמשך היה 18 הפסדים רצופים ו-21 ניצחונות בכל העונה.
    אינדיאנה צריכה באמת לעמוד מול קבוצה רצינית שתלחץ את מובילי הכדור שלה כדי לראות האם הם "על באמת".
    מסכים לגבי כל השאר חוץ מזה שלדעתי אולדיפו בנוי טוב יותר לעמוד בלחץ של 82 משחקים בעונה ועדיין יזכה ברוקי השנה

  4. לשים אישה יפה כאן באמצע האתר הזה שמלא בסקס-מניאיקים זה כמו לזרוק אוהד הפועל ביציע של בית"ר.

  5. מה בסך הכל רוצה אישה בגילי (שהתגרשה לא מזמן) , לדבר על הוופס עם חברה צעירים .
    ומומי כפרה עליך, זה לא מפחיד אותי בכלל, להפך…….

  6. מישהו התחזה בשמי בשתי התגובות האחרונות. אז בלית ברירה אני חוזרת לאתר עם תמונתי כדי שלא יתחזו בשמי.
    אוקיי, הגיע הזמן לגלות את הסוד: מנחם היה מאמן כדורסל של אמי כשהיתה בת 16 בקרית טבעון, והוא נשאר איתנו בקשר עד היום. הוא מקסים, והוא כמו דוד שלי. מעתה התגובות שלי חוזרות עם תמונה.

  7. נובאמת. אנחנו לא כאלה מטומטמים,
    מנחם לס אני יודע דברים שלא כדאי שאני אכתןב פה בעדינות אני יגיד שאין שום סמדר.
    והנה למי שמפקפק בדבריי

    https://www.google.com/search?tbs=sbi:AMhZZitXbkPoW8l7PJWqfah9dcVkXBAErkmnhjg5vEm9byewI7ViBMumi5wu9d4mmwdx5RFOL4nTsDaM_1023ky-QLmNFAKtoADURqekv9EvBAAGHweFxL9hOB5ttPdQDElZhJgoyKHNCwhOJW51qXkdU6TvicYKkiNcSEdcmKrJnLPxIqsXA_15c3S90DqtvZ0EfWLscbACZijxtzbI8KvtuigsJj12_15E-IoFZNLt_1ERxase68YrD6fcjEzZVavLKk6btHGgMpJr3QGHakWxUgXCt4Dj0BCvPqx5J0j8F3EVViTzIgkXk1lH5NKXmOA-MSN0Yckul2cZjhHSCf_1EcC-z91Esbx2LYVE8-GMkInJWt4oeJPbTM_1O53zRVeGYnc5V_1lcxdZSQvvBOfzVKquBjX5nDN7QZYB4vC0eKNZ43w2Mloz1v3-14GYQayTjsukae-PVEbN-2AYSqcWAlmnQmtmhoexXmchQJFBMAAidZaJQ9deVUh3F4-YIRWehZiIgvpPt-4OiqdUhkQMe5i8PH7Yy3sJweo76rd9Wb28ZB2IKiSx4Nwminl0mziZenZYHO9KNmkMIWKskvKINQMLgxLy5T-ci-4kQbU9tlgohYu-AofM-N9rbfHdWAGUApbe-z2Ucrb8I-px4Ei6b-BTf9McGFpz53nyu1UNpweGZ7_1XzBchySTri_1MlVIGnjXBTaA79lRXuDpw32qLxOgZWEmnwKuPGBX9i3RatTbub2h0TX-qTPOXJnEXAoGO54cg7vGG1A9UDEy1we6kRkt75nz3yrHesRPPEjS9QXMCKm_1FaezGA34uHAiryfA4KI9k6aEwXxmgL1zZBz2R8vUc-SOAiHwTlJe2VaBxJcIltm_1k60mmD4Y_1rlTlpAJpiqjQE7bIr63gOkSdNjILtk4EvTd_18Cj7mlgVAJ-ZQWSkMjJG0GSlzncpx76QpPaEdDbVXyKORkmvN2cqsKs8tnlpfipSoWSm2laC_1JyblJBKeryTfgU4TIqlS0uiOImajB6LOg46TKUwJrWBD1NawT4pNjvDw0T_1mdfAnkOGLwKkZfVPbfgIAu0pB4-w_1-ND2kUlnTdS_1jHC6gm5eTP5sTTtHOxLnyka6JLuymK7Ab17KTriDJsm8_1idaiS0MNq49WRI2R6o31dl9EJDM-tgAbA4LgDB3ZDzb08-IxIK3sJVaFg67vEinWMkdjdrc-QFn_19FELP0zSw83NUbcRbAQyD6BNoBLSD-h3Ba6Gzt7yHR88E2BI_1Ng6w6PZ1VTabD96-VS5h5b1S-Zs-5EqUtqT2tvHypwAfgFUB_1zc1JIx06c7SWY4s1I55N-rs&ei=hMt2UuC4BcW14ASA14HADg&start=10&sa=N&biw=1680&bih=905

  8. חבר'ה תפנימו, אנשי הכדורסל הם קצת הרבה פחות דבילים מהאלה שצופים בכדורגל, אז תחסכו מאיתנו את הבולשיט כי זה מביך

כתיבת תגובה

סגירת תפריט