דנבר במשחק של להיות או לחדול כשגמר המערב מגיע למשחק 3/ אינדיאני

Denver Nuggets vs Los Angeles Lakers Game 3: How to watch and live stream  FREE NBA playoffs, predictions and odds | Bolavip US
המפתח המרכזי למשחק – הקליעה מבחוץ של דנבר

במילה אחת: וואו. אחרי שהמשחק הראשון הראה את פערי הכוחות על הנייר (הלייקרס מפלצות, אם יש מישהו שיש לו עוד ספק) המשחק השני הראה לנו מה זה אומר פערי כוחות בפלייאוף השנה: כלום ושום דבר. כלומר, בערך. כדרכם של משחקי 3 כשאחת הקבוצות עוד לא ניצחה אנחנו עומדים בפני המשחק שיכריע את גורל הסדרה – האם הסדרה תיראה כמו משחק מספר 1 שבו הקבוצה הטובה יותר פשוט טובה יותר והקבוצה העייפה יותר פשוט עייפה יותר או שלפנינו עוד קסיסת ציפורניים של אוהדי הנאגטס בדרך לסדרה של שריטות, נשיכות ובאזר-ביטרים רועמים.

זהירות! כנפיים של שטן מחוץ לדלת. הווארד

זכרו את השם: פי ג'יי דוזיאר. במשחק הקודם ברבע הרביעי, כשהנגיסונים סוגרים את הפער כהרגלם, מייקל מאלון מחליט לסיים את המשחק כשבעמדת הפוינטגארד נמצא שחקן בעונתו השלישית בליגה כשבכולן ביחד שיחק 37 משחקים ב 12 דקות למשחק. על הספסל ישב מייקל פורטר ג'וניור, 15 נקודות ב 66.7% מהשדה. על הספסל ישב מונטה מוריס, 9 נקודות ב 3 מ- 4 מהשדה. גאונות או טפשות? השחקן הצעיר בהחלט היה טוב בהגנה וגם עשה כמה מהלכים יפים בהתקפה ששלחו אותו להחטיא 4 זריקות מהקו ולקלוע אחת. ובאמת, 2 שניות לסיום היה נראה שההימור משתלם וכשההפרש הוא 1 לנאגטס מארי חסם את השלשה של גרין במה שהיה אמור להיות המהלך של המשחק. אלא של NBA חוקים משלו וחוסר תיאום בהגנה שלח את הכדור לשלשה של דייויס ולתחושת החמצה מרירה של שחקני דנבר שהיו מאוד-מאוד קרובים. מה היה קורה אם במקום דוזיאר היינו רואים את פורטר-ג'וניור? לעולם לא נדע, אבל החשיבה של מאלון מחוץ לקופסה במשחק הקודם היא נקודת מפתח לסדרה ההולכת ומתהווה ולקראת המשחק הקרוב יהיה מעניין לראות אם דנבר עלתה על נקודת תורפה של הראשונה במערב או שהיה מדובר במעידה חד-פעמית.

הערב נחגוג יום הולדת לנסיך האופל, השטן האוסטרי – ניק קייב. קייב היה אמור להופיע השנה בארץ אבל הופעתו נדחתה בעקבות הקורונה (היה לי כרטיס!) והמוזיקה שלו היא אחד הקולות האפלים של המאה הקודמת עם השפעות נוצריות רבות וסגנונות שונים.

דנבר תשיר אותו בסוף המשחק?

04:00  לוס אנג'לס לייקרס (2) – דנבר נאגטס (0)

עם כל הכבוד למסע שדנבר עוברים בשנים האחרונות, פיגור של 3-0 לא אמור להיות משהו שהם יכולים לחזור ממנו כך שעבורם באמת מדובר בניצחון חובה. הנקודה המעניינת היא שלא לגמרי ברור איך הם אמורים לעשות את זה לאור העובדה שהמשחק הקודם היה אחד המוזרים שאני זוכר בפלייאוף הזה: לברון פתח לא-עציר ופשוט מתישהו הפסיק לזרוק (20 נקודות בתחילת המשחק, 6 במחצית השניה), דייויס היה שקט לאורך רוב המשחק והתחמם רק לקראת הסוף, יוקיץ' ומארי נתנו משחק טוב אבל לא מדהים ושתי הקבוצות איבדו ביחד 45 (!) פעמים את הכדור. קשה לצאת עם מסקנות חותכות לגבי המשחק הערב אבל די ברור שאם הלייקרס באים חדים יותר אנחנו הולכים לראות עוד 4-1 אלגנטי לראשונה במערב.

איך הלייקרס תנצח? למרות הסיום המוזר של המשחק הקודם, לא נראה שצריכה להיות דאגה בגזרה של הלברונים. החשש היחיד לקראת העונה הזאת היה התיאום בין השחקנים שמשחקים יחד רק שנה אחת או פחות, אבל התרגילים הפשוטים של ווגל עובדים מעולה וההגנה הגבוהה עושה עבודה מעולה גם על הגארדים הודות לרונדו. כל השחקנים עושים את מה שמצופה מהם, לברון ודייויס עוד לא הוכרחו לשים את הרגל על הגז למשך משחק שלם והפיק אנד רולים הגבוהים יחד עם רונדו יעילים עד כאב. ההגנה תצטרך להתאים את עצמה מחדש רק אם אחד הכוכבים של דנבר או השחקנים המשלימים (פורטר ג'וניור אופציה) יתחיל לקלוע בכמויות ואז יהיה צורך בדאבל טים ובחיפוי הגנתי על קשת השלוש. עד אז הם צריכים בעיקר להתמקד בריכוז בהתקפה והמשך ניצול הגובה כדי לקלוט עוד ריבאונדים בהתקפה בשביל עוד פוזשנים.

איך דנבר תנצח? קודם כל, מארי או יוקיץ' צריכים להתעלות. גם ההגנה של דנבר הייתה לא רעה במסגרת האפשר ומלבד עזרה בחילופים לא נשאר הרבה מה לעשות מול הטיטאנים מעיר המלאכים והפוקוס צריך להיות בעיקר ביצירת נקודות בכמה שיותר דרכים. בניגוד למשחק הראשון יוקיץ' הצליח להתמודד קצת יותר עם האווארד ומוריס על ידי הזריזות והחכמה שלו כדי לייצר נקודות בצבע ואם יצליח להיכנס לזון עם קליעה מבחוץ ההגנה של הלייקרס תצטרך להתרווח קצת יותר ולאפשר יותר חורים. ולא רק יוקיץ', הקבוצה כולה קלעה 8 שלשות ב 33% כשכמה מהן הגיעו בזמנים קריטיים. קליעה של 13 שלשות וצפונה במשחק הקרוב תעזור לה מאוד ולשם כך היא צריכה את כל הרוטציה וניהול משחק חכם של מארי את יוקיץ'.

דנבר תצליח לדחוף את השמים? נראה הלילה

איך זה ייגמר? התקווה שתהיה סדרה שקולה תתבדה כבר הלילה. לייקרס ב 12

לפוסט הזה יש 673 תגובות

  1. שמעון היקר
    לא מאמין שקראת בפוסט הקודם של זעפני
    ללברון וואן טריק פוני…
    שמע אי אפשר לקחת אותך ברצינות עם כל האהבה…
    אבל אתה מוסיף עיניין והרבה- אז תמשיך.

            1. ההקצנה*

      1. אבל זה בדיוק העניין. מדובר בשחקן שארבע שנים לפני כן שיחק בתיכון, והוביל חבורה של נגרים לראשונה בהיסטוריית הפרצנייז' לגמר ה-NBA – בגיל 22.

        אף אחד לא ציפה ממנו בשלב הזה להיות השחקן השלם (יותר) שהפך להיות בהמשך. גם ב-2007 הוא היה שחקן סופר מגוון שקלע, מסר וקוטף ריבאונדים. הוביל את הליגה בנקודות באותה השנה לצורך העניין.

        וכן, האחוזים שלו היו מזעזעים כנגד הספרס המנוסים מאוד, ושוב – תסתכל גם עם מי שיחק בקליבלנד. דרו גודן היה הקלע השני בקבוצה עם 12.8 נקודות למשחק. דניאל גיבסון מסר 2.5 אסיסטים למשחק (הממוצע השני בקבוצה).

      2. לברון הוא וואן טריק פוני כשהטריק הוא לנצח משחקים. מסכן, זה כל מה שהוא יודע. השחקן הכי חד מימדי בהיסטוריה.

  2. תודה על הפריוויו.
    0:3 קללללל
    אין מה לראות פה חברים, אפשר להתקדם.
    באתרי הספורט הפרשנים בארה״ב כבר נתנו ללברון FMVP
    חחחח מעניין מה יש לגרופי להגיד על זה.

    1. אגב הסיכוי היחיד של מזרחית זה לשחק על קלף הFMVP ולהתסיס את הגרופי והשיקצה אחד נגד השני אבל לאף מאמן אין אומץ.
      נגיד סטיבנס/ספולסטרה במסיבת העיתונאים. "לייקרס זה לא רק לברון, חבל שאתם נותנים לו את כל הקרדיט, AD הוא השחקן הכי טוב בעולם היום, גם לברון מצויין אבל AD וואו.."

      1. חחח גדול אבל נראה לך הם יעיזו להגיד את זה? שנה הבאה יאמנו בדרושאפקה 😂😂😂
        .
        תחזור למשחק שלשום, פחות מדקה לסיום, מגלגלים ללה-ברום (שם גדול) כדור עד שלושה מטר אחרי החצי – הוא לא מרים, השעון לא עובד, דנבר מובילים! ואף אחד לא מתקרב 😂😂😂
        על הארדן רונדו לחץ גם בהפסקה כשהוא הלך לשירותים 😂😂😂

        1. שוב התחלנו עם המעשיות? , למה היה צריך לצאת ללברון שהוא היה נוראי ברבע הרביעי וכמעט איבד לליקרס את המשחק עם החדירות על יער שחקנים ואיבודים שלו והשלושות ממרחקים אסורים.
          .
          השמירה על דיוויס הייתה נוראית לא מבין איך נתן ליוקיץ לשמור עליו במשחק

          1. כלומר להפעיל שעון 🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️ הצלחת לבלבל אותי.
            למה אתה לא רואה את המשחקים? אצלך זה בשעות נוחות!

            1. צפיתי ראית את לברון ברבעי , בין הרבעים הגרועים בקריירה שלו, למזלו דיוויס היה שם להציל אותו , לפלופ באמת ניסה לחרב לליקרס את המשחק היה איום ברביעי שום סיבה לצאת עליו ללחץ

        2. הרעיו האמיתי שמאחורי השם לא קשור למטאטא, זה מונח באנטמולוגיה שיתייחס לשפה עליונה בחרקים. השפה התחתונה נקראת לביום. אבל יפה שהצדיק הוסיף את המטאטא, לא חשבתי על זה.

  3. נקווה להתעלות של דנבר, כסיכוי אחרון לסדרה. אחלה פריוויו, תודה רבה.
    (דרך אגב, נשמטה לך 'ל' מהמדינה של ניק קייב. אני חושד שהוא היה נשמע אחרת לגמרי אם הוא היה מגיע מאוסטריה… 😁)

    1. אני רק אציין שאני לא מכיר את ניק קייב ואין לי עמדה אישית לגביו, כך שאני בסך הכל משתמש במשחק מילים – ניקב = ניק קייב.
      המקור לזה מופיע כאן : https://photos.google.com/share/AF1QipPcsBfNnn5ZYUpCcqW-VZlo-css3Ep1Ai2SB1JEebHuP1wmWsUzWMonxETH-s99PQ/photo/AF1QipOdTWa6U2sXKQwYDIPZvxRcrxrrLpiQVlFh9CFX?key=VnpoY01uV3pvWDZzblVvcnNOaVNDRGhfSHVwNHd3

  4. פריוויו עם ניק קייב אוטומטית זוכה לציון מצוין!
    כאשר הפריוויו גם כתוב, וכן, מצוין, מקבלים את הפריויו למשחק הלילה.
    .
    הניחוש שלי?
    דנבר משחקים היטב כבר מהרבע הראשון, והפעם מנצחים.
    .
    תודה, אינדיאני.

  5. לה ברום…ענק ענק ענק!
    כמו שאני חושב שמוקדם להספיד את יאניס (ששיפר את הקליעה לשלוש ועדיין צעיר ויוכל לשפר הרבה אספקטים במשחקו) , כך גם לה ברום של 2007.
    והוא עבד קשה, והכניס קליעה מבחוץ, משחק עם הגב לסל, חדירות , וחידד את ראיית המשחק.
    בהחלט לא וואן טריק פוני…

    תודה על הסיקור ועל ניק הנפלא!

    1. נו נכון היום לא וואן טרחק פוני. עד 2011 בערך היה כזה. השיפור הגדול שלו בא ב2015 ואילך בקליעה ובדברים האחרים ופחות הדחיפות רק עם המרפק.
      אותו דבר אמרו על לברון כמו שאומרים על יאניס. הקטע שלשיקצה היה קליעה גם אז עדיפה על של יאניס שהוא נגר חבלז אבל יאניס יותר אתלטי חזק וגדול מהשיקצה בשיאו בכוחו הפיזי. הבעיה של יאניס זה קליעה גרועה וצוות מסייע פח ביותר. הוא חייב גארד ברמה גבוהה שיכול להעניש את כל הסגירות נתיבים. מישהו כמו דמיאן היה פותר לו הרבה בעיות.

      1. לברון אינטיליגנט – החכמים יודעים לעבוד ולהוסיף פיצ׳רים למשחק שלהם. מייקל בנה טרנאראונד ג׳אמפשוט, קובי בנה כל מה שמייקל בנה, קאוואי בנה קליעה, הארדן – סטפבק וסטף ולילארד הגדילו טווחים.
        ראס מעולם לא עבד עם הקליעה והכדרור שלו. אני בטוח. זה לא בהכרח טיפשות – זה יכול להיות גם יהירות.

      2. לברון רק השנה "שיפר את הקליעה" היתרון הגדול שלו היה שיפור דרמטי במשחק הפוסט שלו, בתוספת קבלת החלטות יוצאת דופן, וקלעים מרשימים. (פריי,קורבר,קיירי,סמית) יצרה התקפה שמאוד קשה להגן כלפיה.

  6. חושב שהבעיה בסוף משחק 2 הייתה שפלאמלי עלה קר ולא מילסאפ. פורטר היה פחות רלוונטי.

    דנבר משלמים 50 מיליון דולר לגארי האריס ולמילאספ, ובגדול הדבר היחיד שהם עושים זו הגנה (וגם זה לא ברמת העילית).

    הצוות המסייע לא עוזר מספיק ליוקיץ' ולמארי בהתקפה, ולכן הקבוצה מוגבלת בתקרה שלה לדעתי. בנוסף, הלייקרס לקחו את המצבי 50/50 במשחק האחרון, וחבל.

    1. מילסאפ מסיים חוזה. גאריס נראה לא רע,במעט ששיחק באופסיזן. פורטר עוד צריך לגדול. אבל איזה פאקינג פוטנציאל התקפי יש לו.

      1. מילסאפ עדיין היה צריך להיות על המגרש ולא פלאמלי.
        לגבי האריס – קלע 8 נקודות, לקח 4 ריבאונדים ומסר אסיסט, בשני המשחקים *יחד*. זה שחקן של 20 מיליון דולר בעונה בגיל 26? והם תקועים איתו לעוד שנתיים כאלה.

        מסכים מאוד לגבי פורטר, משהו במבנה גוף שלו מזכיר לי את יאניס הרזה יותר. סיפור מרגש של יציאה מפציעה קשה.

  7. בחירת אמן אדירה. הזמר האהוב עליי, סונגרייטר מדהים ומוזיקאי ברמה אחת מעל כל השאר. היה לי גם כרטיס להופעה, נקווה שהיא תהיה ב-2021 כי הקודמת הייתה ההופעה הכי טובה שהייתי בה. מעטים האמנים שממשיכים להוציא יצירות מופת גם אחרי עשרות שנים של יצירה. אני לא חושב שלברון יתן משחק חלש פעם נוספת, 30+ נקודות שלו והלייקרס עולים ל-3-0.

    1. הייתי בהופעה שלו בפארק תמנע ב95. הוא מהאמנים שרק משתבחים בהופעה חיה (בניגוד לדילן לדוגמה, שגם הוא בחמישייה הפותחת שלי)

    2. מה קורה עם הדיומא?
      מכבי אמנם בלי סיכוי להגיע לבתים באלופות ובכל זאת היה שווה לעשות היום דיומא….

  8. יש שאומרים שניק קייב היה פעם, בילדותו, איש מאושר וחייכני, אבל אז שכנעו אותו לאהוד את דנבר.
    אני כבר מוכן לבוקר עם הדמעות.

        1. אני עדיין מנסה להבין מה אני רואה בתמונה.
          הניחוש הכי טוב שלי?
          אחד מהטלטאביז עלה על מוקש.
          במקום השני זה התעטשות של פיל ורוד
          (ברמה מסוימת, מי שמכיר אותי יודע שזו אמורה הייתה להיות בחירה מס' 1)

            1. זה היה מבחן נייר לקמוס לגילאים של המשתתפים בדיון. עידו, לדוגמה, זקן…

            1. פתחתי את הקישור, ומייד סגרתי בזעזוע.
              בחיים לא אצליח למחות ממוחי את הזיכרון של צייד אכזר טובל ידו בדמו הזורם של טלטבי אומלל…

            2. (בדיקה יותר מעמיקה חושפת את האמת.
              בתומונה: עידו גילרי)

            3. גיא – 🤣 ואף אחד מאיתנו לא מאשים אותו.
              אשך – בנאדם רוצה ללכת לצבוע גייזר, אני לא אעצור אותו. מה אני, משטרת איסלנד? https://www.artlyst.com/news/danishchilean-artist-jailed-for-dyeing-icelandic-geyser-pink/
              .
              ואם כבר נפתח על זה דיון, אני פתוח למחשבה להחליף אותו, אם תהיה התנגדות מספקת. אולי אנסה כמה דברים בימים הקרובים.

  9. תודה רבה. מקווה להתייצבות של כולם. שעה קשה (אני עם 90% בלהישאר ער למשחקים ו0 אחוז בקימה למשחק), אבל מקווה שאקום.
    שב"ר בטוח יהיו, מקווה שגם טנ"ש.
    הימור: אין לי מושג, אבל נראלי יהיה כיף.

    1. אחלה שעה, נוראי שהמשחק בשעות הצהריים מעדיף תמיד שיהיה ב7 בערב, אני כמובן יהיה איתכם. לגבי טנ״ש ושב״ר אני מעדיף את השמות גיא ועידו מאשר שם של מוסד זה או אחר.

  10. ניק קייב האוסטרי לא מוכר אבל האוסטרלי מוכר כבר אוטוטו 40 שנה, מאז התקליט גנקיארד של להקת יום ההולדת שלו. אחרי זה כבר קניתי את כל מה שהוציא עד בערך 1990.
    והב את כל החומר של הפארטי והנערים מהדירה הסמוכה וכמובן את שני התקליטים הראשונים עם הזרעים הרעים.
    הייתי ב 4 הופעות שלו, שתים בחו"ל ושתים בארץ, בדרך חזרה מאחת מהן בחיפה (באדי גאי היה טוב ממנו…) איבדתי שליטה על האוטו וכמעט התהפכתי…..
    המשחק הלילה הוא להיות או לחדול מבחינת דנוור ולכן יתנו הכל לדעתי.
    ההכנסה של דוזייר לא היתה לעניין לטעמי, אמרתי את זה במשחק, שחקן שנחתך מהסלטיקס והיה ב G ליג בלי לעשות שם משהו משמעותי? אבל לא מתווכח עם מלון.
    מחזיק אצבעות לגאון ומארי, לשנים האלה מגיע יותר מאשר לעוף בסוויפ מול לברויקרס….
    צדיק שימון מסכים?

    1. באדי גאי מעמודי התווך של הבלוז. הוא שג'ימי הנדריקס היה בא להופעות שלו ללמוד איך הוא מחזיק בגיטרה. לא פייר להשוות לניק קייב שהוא גדול בזכות עצמו

      1. ברור, אבל שניהם הופיעו על אותה הבמה. אני באתי בשביל קייב שהיה בינוני והתאהבתי בבאדי שהיה מופלא!

  11. סנו פוליש הרקובים,
    דנבר ולשרוט …. מי בדיוק ישרוט?
    יוקיץ',מארי יום בא \לא בא,סבא מילסאפ\פלמלי

  12. תודה על הפריוויו. טכנית עדיין יש כרטיס להופעה, נקווה שלא תדחה שוב. ההופעה הקודמת בנוקיה לפני שנה בערך עדיין שורפת לי את עור התוף. אקסטזה. אני הולך הערב על הפתעת ווישפול +16 לדנבר בדרך ל-2-2. יוקיץ ינגב.

  13. תודה רבה, מצוין כרגיל.
    עוד לא ראיתי דקה מהסדרה ואני מאשים את עצמי בהפסדים.
    הלילה מקווה שעינו של סאורון תהיה פקוחה ותעשה עין הרע על השיקוץ והגרופי.
    זה עוד לא נגמר, ניצחון היום והכל פתוח.
    נקווה שנגיסי העוף יהפכו ב-00:00 למטילי זהב.

      1. טבולות מהבוקר במרינדת סרח של ביוב, צואת בואשים, ביצי עטלף סרוחות וכמה שערות ערווה של לבקן, שהישגתי במשלוח אקספרס. על האש ב-4 בבוקר לצלילי תופי טם-טם וחמת חלילים, הסיכה הטקסית משוחה במשהו שמצאתי במקרר משנת 2004, כתוב על זה "מיצי הפדרמה של ולאד מהמילואים – לשימוש במקרה קיצוני במיוחד!!!" – אני חושב שהגיעה השעה.

  14. הערב זה משחק ביתי של דנבר בעצם.
    הבנתי שדווייט הווארד וג'יי אר סמית' הגיעו לאולם המשחק והסבירו להם שזה משחק בית של הנאגטס.
    הם מיד יצאו החוצה בבהלה-
    הווארד:
    I expected the Rocky Mountains to be a little rockier than this.
    ג'יי אר סמית:
    “I was thinking the same thing. That John Denver’s full of shit, man.”
    .
    דה שוט אפילו לא הרים להרשמה, והוא צודק. יצא כל האוויר.
    בכל זאת נקווה לניצחון של הנאגטס ול-2:1

    1. 😂😂😂
      פאני – אין יותר מה לרשום פה.
      נשארנו עם גמר המזרח. אני מכין שם הפתעות.
      אתה יכול אבל להיות בטוח שהלייקרס מנגבים – הטמיר הימר על דנבר.

        1. שמע חזיתי השתלטות של יוקיץ וכמעט גנבתי את זה – אבל בשורה התחתונה לברון מנגב איתי את הפרקט, מכסח את הדשא, צובע את הגדר, מטאטא את הריצפה: 2:10 לו 🤦‍♂️
          .
          טמיר חחח מעולה. אבל כללי הנעליים תקפים רק במזרח. במערב זה יותר PHM
          Pimp haircut matters

      1. חחח ברור… 😂😂😂
        באמת ראיתי שחזרת לגראוואטר הישן – עכשיו אתה והאיסלנדי ולפניכם גם הקוריוז, מי אמר שהפלייאוף הזה משעמם?

            1. ok
              מחזיר עטרה לישנה.

            2. כן, חשבתי על חדש אבל כמו שכתבתי היתה לי רק דקה אחת פנויה 😷

            3. יותר כמו מוריד…

            4. המצב שלי קשה..
              רק עכשיו הבנתי את "זה לא תתיישן?"
              .
              פחות מדי שעות שינה.

            5. לך תתיישן קצת לפני המשחק.

            6. אחרי החגים

  15. הדבר היחיד שיכול אולי לתת תקווה לדנבר, זה ירידת מתח קלה אצל הלייקרס, אבל לדעתי המכה המוראלית מהשלשה והטעויות בסיום יהיו יותר מדי, והלייקרס ינצחו. בשתי הקבוצות יש ללא מעט שחקנים מקום לשיפור מהמשחק הקודם שהיה אמנם מותח מאוד בסיום, אבל ברמה נמוכה למדי עם המון החטאות של זריקות פנויות. נקודת מפתח שעלתה לנאגטס במשחק היא ריבאונד ונק' בהזדמנות שניה, במשחק הקודם היה פער של כמעט 15 בכללי וזה מאוד משמעותי, גם הירידה להגנה חייבת להיות יעילה יותר. את הגבה אפשר רק מעט להאט ואין להם מי שיכול באמת לעצור אותו, השאלה היא השחקנים מסביב. מהבחינה ההתקפית שחקני המשנה חייבים להתעלות כדי שיהיה סיכוי, עד עכשיו זה לא כל כך קורה. בלייקרס מאמין שנראה משחק מאוזן יותר של לברון, ולא התחלה חזקה מאוד ולאחר מכן דעיכה, איי. די ייתן את התפוקה שלו , מהצוות המסייע כל פעם יש איזה מישהו אחר שתורם בדברים כאלה ואחרים וגם מישהו שמנגר כל המשחק כמו גרין שהיה עם שתי שלשות מתשע שאחת מהן עם הקרש קולע שלשה ברביעי, ופופ זורק בסוף שעון מאחורי הסל ומהכתף פוגע. ואז ריצה של 9-0 לנאגטס כשנראה היה שהמשחק גמור- המון דברים שלא קשורים לכדורסל והכל אפשרי.
    מקווה שהשופטים לא ישפיעו על המשחק בצורה משמעותית, ושיהיה משחק תחרותי ושאולי תהיה סדרה, למרות שאני מאוד מסופק וההערכה שלי שבמקרה והפעם הלייקרס יפתחו פער, דנבר הפעם כבר לא תחזור.

      1. אנחנו גאים בחבר החדש,
        ה-ללל תומך בקונצפירציות,תקרא את הברושור שלנו גיא,מומלץ.
        ה-ללל מאמין שהבולבוס נולד במעבדה לקוף זכר ובבונה אילמת וחסרת בינה.

        1. חחחחח
          תגיד אתה מספק טיטולים גם לפוליטיקאים? נראה לי כמה יצטרכו.
          בנוסף אני מקווה שאתה מתכונן לפרישתו של לברון,בעשיית ליין מותאם אישית ליאניס. וואלה נראה לי החבילה שלו צריכה טיפול מיוחד.

          1. לע,לפוליטיקאים אנחנו מספקים רעל בלבד.
            לא מגיע לטיטולים עונש.
            שיאניס יגדל שכל קודם כל,
            טיטול לא יעזור לבריחה של המיץ מהחור השחור שיש לו במחלקה העליונה

            1. ראיתי, אין ספק שהוא היה עייף / חלש / גם וגם (אבל בגדול הוא מנגב)

            1. חחחח, בהצלחה, תיזהרו שלא להיפגע מהקרינה

      2. רגע רגע
        אז אתה טוען שבאי של אפשטיין לא היה כלום?
        ולמה בכלל ביל קלינטון טס 26 פעמים בלוליטה אקספרס?

        1. תופעה מעניינת, איך מסתדר העולם לאיש הפשוט.
          יש את מי לשנוא – לברון – שיקוץ
          יש לי חברים – ללל
          יש מי שרודף אחרי – טנ"ש או מה שזה לא יהיה
          לכל דבר יש שם ויש מקום, אפשר להמשיך להיות מטומטם ולא לחשוב או להשתנות

      1. אני עדיין לא מבין איך טיפולי ההמרה לא עבדו על גיא? השנאה ללברון חוצה מגזרים, זה לא משנה בכלל שחור לבן, תומך ימין או שמאל, כל מה שמשנה זה שנאה עזה לשיקצה שמאחדת את העם. זה יהיה אצלי ערב אבל אצלכם בבוקר כולם להוציא את בובות הוודו. משחק קודם לברון ברבע הרביעי בין הגרועים בקריירה כמעט והפסיד ,למזלו הגרופי הציל אותו

        1. גיא הרשע,לקח בחר לבלוע את הכדור האדום,אבוד לכוחות השחור.
          אני כבר מלקתי 12 בובות לגזרים מהבוקר,
          מתאמן בדקירות עם מחט מלובנת ישר לבייציות

  16. תגידו לאן נעלם הטרול ראש נבוט שצץ פה לפני כמה זמן?
    אני מפחד שירדנו עליו יותר מידי והוא לקח את הכשרון שלו לוואלה ספורט.
    תאמינו לי אי אפשר למצוא טרולים טובים בימינו.

      1. בית חוץ, זה בבלומפילד – הולכים לבתים בליגה האירופית. מסי כבר לא יבוא, גם לא ואן דייק 🤷‍♂️

  17. יהיה צמוד בעיקר כי לברון הולך להתאמץ יותר מדי, בכל זאת דיוויס מנשל אותו מהפיינאל אמויפי וזה עוד בעזרתו של לברון עם אחת המחציות הגרועות שנראו ממנו.
    יש מצב להארכה.
    המפתח של דנבר הוא להפסיק ליבש את פורטר שהיה היחידי שקלע חוץ ממארי ויוקיץ.
    15 נק ב20 דקות היו לו ב 67 אחוז מהשדה ו חמישים אחוז מה3 פלוס 4 ריבאונדים. היה חייב לשחק במאני היו גומרים את זה מוקדם יותר.

  18. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    לכל חברי ה ללל….
    רצה עכשיו קונספירציה ברשת שסילבר הבטיח שהשופטים יעשו ככל יכולתם לתת ללברון וללייקרס את האליפות.
    "אנחנו הולכים לעשות כל מה שצריך להכתיר את הלייקרס לאלופה לזכרו של קובי ברייאנט"……
    כמה זמן נשאר עד ל 1 באפריל?

  19. קצב גבוה מאוד. לברון עושה הרבה בשני הצדדים. אם ימשיך כך – יתעייף.
    מארי הנעליים הזוהרות. מקווה בשבילו שיידע להתעלות מעליה

  20. דנבר נראים טוב. דאבל טים על דיוויס כבר פעם שלישית, חייב למסור לחברים שבינתיים קצת מגרזנים

  21. רשמתי את זה גם במשחק הקודם, דנבר נלחמים הרבה יותר ממה שנותנים להם רספקט פה בבלוג.
    הם לא הולכים לוותר בקלות

    1. לדעתי יכול לתפקד שם מצוין כשחקן דומה ללו וויליאמס בתפקיד (לא בניהול המשחק, אבל שחקן שישי שעולה לדקות משמעותיות כל משחק ומפציץ, גם אם אין לו הגנה משהו)

      1. לאן הלכת, הוא מרחק פסע משחקן חמישיה עם פוטנציאל להרבה יותר מזה לא רואה את וויליאמס ממטר בלי להמעיט בערכו של לו וויל

        1. לא וויליאמס של העונה, אולי של לפני שנתיים – סקורר מחונן מהספסל שיודע לעשות נזק, אולי השחקן השלישי הכי טוב בקבוצה, אבל אם מעלים אותו מול המחליפים של היריבה הם מקבלים חתיכת בוסט

  22. פורטור יכול לקלוע על כל שחקן הנקודת שחרור שלו כל כך גבוהה, שחקן שחקן הילד, הוא לא דוראנט אבל יש לו כישרון אדיר

    1. בהחלט יכול, פשוט חושב שיכולת הסקורינג שלו מתאימה בדיוק לתפקיד כזה. אם יעלה בחמישייה שנייה ל-30 דקות במשחק מול המחליפים של היריבות ויתנו לו את הכדור בידיים, הוא יכול לחולל שמות

  23. לפורטר יש קליעה מצויינת (עם מכניקת זריקה טובה) וחוש טוב מאוד לריבאונד. לפרקים הוא גם מראה הגנה ועזרה טובה.
    עדיין יש לו בעיה בהורדת כדור לרצפה מול שומרים טובים/חזקים, אבל הכישרון נשפך ממנו.

  24. רותם פורטר עם פוטנציאל הרבה יותר גבוה מהשיא של לו וייליאמס.
    השאלה שלו היא האם יש לו יותר סבירות לפציעה בגלל הפציעה הקודמת. מעבר לזה הוא אולסטאר בפוטנציה ואלי יותר מזה

  25. זה נראה שבגלל שזה "משחק בית" של הנאגטס אזי סנכרנו את החמצן באוויר שירגישו את הגובה של קולורדו… הלייקרס שופכים מנוע עד עכשיו

  26. אאאאאאאאאאאאהההההההההההההההההההההההההההההההההההחחחחחחחחחחחחחחחחחחהההההההההההההההה
    איזה יופי דנוורס משחקים, מצאו את המוג'ו.
    וזה הזמן לשיר הלילה של ניק קייב…………………..

  27. עזרה שהיה מהשופטים. אופנסיב ברור של לברון.
    דנבר עוד יצטערו על ההחטאות האחרונות יכלו ללחוץ על הגז ולהגדיל את ההפרש, הם עוד יצטרכו אותו

  28. קבלו את Tupelo של ניק קייב והזרעים הרעים.
    מתקופת למון ג'פרסון העיוור שהיתה לו בתחילת הדרך של הלהקה…..

    The Firstborn Is Dead
    View Tracklist
    Tupelo
    Nick Cave & The Bad Seeds
    This song is about Elvis Presley’s birth in Tupelo, Mississippi in 1935. It mingles imagery from the night of Elvis' birth (his twin brother, born moments before him, was… Read More
    Produced by

    Nick Cave & The Bad Seeds & Flood
    Release Date

    June 3, 1985
    View All Credits
    1
    14.3K
    14
    2
    [Verse 1]
    Looka yonder! Looka yonder!
    Looka yonder! A big black cloud come!
    A big black cloud come!
    Yeah comes to Tupelo. Comes to Tupelo
    Yonder on the horizon
    Yonder on the horizon
    Stopped at the mighty river
    Stopped at the mighty river and
    Sucked the damn thing dry
    Sucked the damn thing dry
    (Tupelo) Oh Tupelo
    In a valley hides a town called Tupelo
    .
    Well distant thunder rumble. Distant thunder rumble
    Rumble hungry like the Beast
    The Beast it cometh, cometh down
    The Beast it cometh, cometh down
    The Beast it cometh, cometh down
    Wo wo wo-o-o
    Tupelo bound
    Yeah, oh, Tupelo
    The Beast it cometh, Tupelo bound
    Why the hen will lay no egg
    Can't get that cock to crow
    The nag is spooked and crazy
    Oh God help Tupelo
    Oh God help Tupelo
    Oh God help Tupelo
    Oh God help Tupelo
    .
    Ya can say these streets are rivers
    Ya can call these rivers streets
    Ya can tell ya self ya dreaming, buddy
    But no sleep runs this deep
    No, no sleep runs this deep
    No sleep runs this deep
    Women at their windows
    Rain crashing on the pane
    Writing in the frost
    Tupelos' shame, tupelo's shame
    Tupelos' shame, tupelo's shame
    Oh God help Tupelo
    Oh God help Tupelo
    Oh God help Tupelo
    Oh God help Tupelo
    .
    Oh go to sleep lil children
    The Sandman's on his way
    Oh go to sleep lil children
    The Sandman's in his way
    But the lil children know
    But the lil children know
    They listen to the beating of their blood
    Listen to the beating of their blood
    Listen to the beating of their blood
    Listen to the beating of their blood
    The sandman's mud
    The sandman's mud
    The sandman's mud
    The sandman's mud
    And the black rain come down
    The black rain come down
    The black rain come down
    Oh water water everywhere
    Water water everywhere
    Where no bird can fly, no fish can swim
    Where no bird can fly, no fish can swim
    No fish can swim
    Until The King is born
    Until The King is born
    (Tupelo) Yep, Tupelo
    Til The King is born in Tupelo
    .
    ain crashed down and leaked within
    A young mother frozen on a concrete floor
    In a bottle and a box and a cradle of straw
    (Tupelo) Oh Tupelo
    In a bottle and a box and a cradle of straw
    Saturday gives what Sunday steals
    And a child is born on his brother's heels
    Sunday morn the first-born dead
    In a shoebox tied with a ribbon of red
    (Tupelo) Oh Tupelo
    In a shoebox buried with a ribbon of red
    Oh mama rock you lil' one slow
    Mama rock your baby
    Mama rock your lil' one slow
    God help Tupelo
    God help Tupelo
    Mama rock your lil' one slow
    Mama rock your lil' one slow
    The lil one will walk on Tupelo
    The lil one will walk on Tupelo
    Black rain come down, black rain come down
    .
    The King will walk on Tupelo
    The King will walk on Tupelo
    (Tupelo)
    And carry the burden of Tupelo
    And carry the burden of Tupelo
    And carry the burden of Tupelo
    And carry the burden of Tupelo
    (Tupelo) Oh Tupelo
    Yeah, the King will walk on Tupelo
    Tupelo, Tupelo
    The King will walk on Tupelo!
    (Tupelo) Oh Tupelo
    Oh Tupelo
    Yeah, the King will walk on Tupelo
    (Tupelo) Yeah, oh Tupelo
    He carried the burden of Tupelo
    (Tupelo) Yeah, yeah Tupelo
    He carried the burden of Tupelo
    (Tupelo) Hey, hey, hey Tupelo
    He carried the burden of Tupelo
    (Tupelo) Yeah, yeah, yeah Tupelo
    You will reap just what you sow
    Yeah, oh Tupelo

    1. ב 88 או 89 הייתי בהופעה של ניק והזרעים בלונדון בניישונל בולרום. אולם בינוני עם קיבולת של 2500 איש בערך. בפועל היו שם יותר מ 3000…
      היה צפוף ודחוק שלא הצלחתי להתקרב לבמה. מטורף לגמרי. שרו שירים בעיקרמהאלבומים ה"חדשים" ואז הגיע טופלו והאולם הזדעזע. האנשים נכנסו לאקסטזה, אני לא מגזים. היה מופלא ויש תמונות להוכחה. בסוף הארוע לא נשאר מה לקנות כי הכל נחטף אבל למזלי הצלחתי לקנות את ספר שיריוו KING INK, חובה חובבי קייב שרוצים להבין מאין בא…
      https://www.youtube.com/watch?v=oSl4KX7zBTQ

  29. דייוויס נכנס לזה. בלי קשר – שוב קיבל שריקת אוויר ושוב אין הילוך חוזר. מדהים! אבל השופטים בינתיים בסדר

  30. אוהב את הטיימאאוט הזה של מלון כשהוא מוביל ב 14
    2 התקפות מהירות הוא סופג 4 ומייד עוצר מומנטום.

  31. התוצאה אינה משקפת את מהלך האירועים במשחק – הלייקרס יצאו בזול מהמחצית הזו.
    אני לא מבין למה מארי כל הזמן מוביל כדור, זה מעייף ויש לו שיקול דעת שיש טובים ממנו. לפחות כשמוריס והאריס על המגרש שיתן להם קצת.

  32. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    לברון ניגש לשמוע לשמוע את הביקורת שהיתה ליוקיץ לומר לשופט….

  33. ראיתי את כל המחצית הראשונה ודבר אחד לא השתנה משריקת הפתיחה לסדרה הזאת:
    השיפוט המוטה, החד-צדדי, הפלילי ממש לטובת הלייקרס.
    יכול להיות שזה לא יתבטא בסטטיסטיקה, ויכול להיות שיהיו כאלו שינסו להעלים את זה בדרך כזו או אחרת, אבל לכל חובב כדורסל שאינו אוהד הלייקרס זה צורם ברמות של אובדן ערך ספורטיבי.
    בכל צומת מרכזית במשחק, בכל נקודה שמאפשרת מומנטום, בגל פעם שיש אפשרות שהמשחק הזה יילך איכשהו לכיוון של הנאגטס – השופטים מופיעים עם שריקה שבמקרים רבים לא שייכת לכדורסל.
    אני נמנע מלהגיב במהלך המשחק כי אני פשוט מתבייש לרשום את מה שאני חושב על הגועל נפש הזה.
    מעבר לכך, הספסל של דנבר, למעט מילסאפ, במחצית מצויינת ובקצב משחק שמתאים לדנבר מול הלייקרס.
    שימו לב שדוז'ייר טרם קיבל שניית משחק ושבול בול נעלם לחלוטין מהרוטצייה הרחבה בשתי הסדרות האחרונות.
    נקווה להינות מכדורסל במחצית השנייה.
    כל טוב

  34. משחק טוב, לברון הוציא את עצמו מהמשחק כשהשתולל בפתיחה. עכשיו הוא מחזיר נשימה. האווארד מצויין, אם אני ווגל אני פותח איתו בחצי. דייוויס בלתי עציר אבל זכה כבר פעמיים שלוש לדאבל והחברים לא פוגעים. לדעתי הלייקרס יחזרו. שאדו צודק – דנבר יבכו על ההחטאות המיותרות

  35. מילסאפ והאריס משאירים את הלייקרס במשחק. פשוט נוראיים כל הסדרה. בעונה הבאה עם סטאר במקום השכר הפסיכי של מילסאפ, השמים הם הגבול.

    בינתיים… חבל שנדבר לא סגרו את זה על 15.

  36. לא מופתע בכלל ממילסאפ. כבר כשחתמו איתו חשבתי שזה פשוט חוזה נוראי. הקטע של האמריקאים עם כבוד לוטרנים גרועים "שינהיגו את חדר ההלבשה" הוא אידיוטי לחלוטין. עם השכר של מילסאפ יכלו להנחית שחקן טוב פי כמה בעמדה 4.

  37. הלייקרס שכללו את הדאבל טים לאומנות 😂😂 אני שמח לראות שהם מנגבים עם סה את כל הקבוצות.
    לברון נח לו על גרמי גראנט בכיף לא צריך לרוץ וכלום ועוד מוציאים לגראנט מורי במקום לשים לייאפ קל מוציא לו ל3 לקלינג 😂😂
    יאללה לברום

  38. גרנט שחקן שחקן. איפה הוא ומוריס ואיפה מילסאפ והאריס. מצחיק ששני הראשונים עם חוזים הרבה יותר גבוהים.

  39. למה כשאני מגיב זה לא נותן לאף תגובה להיראות אחרי אלא אם כן אני יוצא, וניכנס למשבצת מחדש? זה קורה גם לכם? למשל עכשיו, אם לא אצא ואכנס, לא אראה יותר תגובות!

  40. הג'וקר שם את עצמו בפלייאוף הזה בדרגת סופרסטאר מהרמה הכי גבוהה בליגה. מאלו שיהיו כאלו גם במשחקי 7 בפלייאוף ולא רק יקלעו 40 מול וושינגטון.

  41. אשך הקללה חזרה במלוא עוצמתה , איך לא הימרתי על דנבר דה שוט בבוקר : תודה על הפריוויו.
    0:3 קללללל
    אין מה לראות פה חברים, אפשר להתקדם.
    באתרי הספורט הפרשנים בארה״ב כבר נתנו ללברון FMVP
    חחחח מעניין מה יש לגרופי להגיד על זה.

    1. צודק לגבי הנעליים אבל הוא כזה כוכב שהוא כבר עם 20 וכמעט טריפל דאבל. עם נעליים לבנות היה לו 30, עם שחורות היה נותן היום עוד משחק של 40+
      אבל גם זה טוב

      1. מורי מצויין היום. שולט בקצב ותורם בכל אספקט אחר של המשחק. מתי שצריך לוקח על עצמו טיפה יותר, אבל הוא מנהל את המשחק היום נהדר.

    1. כשהמלך צריך לרפד סטטיסטיקה כולם צריכים לפנות את הדרך. בדרך כלל זה תוקע את הקבוצה וככה זה היה נראה ברבע הרביעי של המשחק הקודם

  42. הלייקרס לא יכולים לנצח כשהכוכבים לא זורקים הרבה. לברון ודיוויס הם היתרון שלהם בסדרה, וכשהם לא מפציצים, הסגל המשלים ממש לא מספיק טוב, ובטח שלא טוב כמו זה של דנבר

  43. הדבר הכי טוב שקרה לפליקנס: קוזמה נשאר בלייקרס.
    .
    הדבר הכי טוב שקרה לשידור של המשחקים: רג'י מילר.
    .
    בוקר טוסט לכולם, איזה כיף לראות שיש סדרה.

  44. השריקה עכשיו לפאול של גרנט על דיוויס מהשלוש זו חתיכת הזיה. באמת. דיוויס אשכרה מנסה לעשות קפיצה לרוחק בגמר האולימפיאדה ושורקים לגרנט על זה שהוא נושם. עזבו תלונות השופטים, צריך להוציא מהחוק את השריקה בזו לכל הקבוצות.

    1. חוק 2.43 סעיף ג , דרג קופץ לכיוונו של זרג אם הגיע בקפיצה למרחק 30 סנטימטר ממנו זה עבירת מגן על קרבה

  45. התקווה במשחק הזה שלשופטים לא יהיה נעים לזיין את הנאגטס שוב ושוב ושוב, אז שרדנו כמה שרירות הזויות וכל עוד אנחנו עדיין ביתרון, המצב בסדר.
    תהיה עוד אחת או שתיים בדקות הקרובות אז רק להחזיק מעמד

    1. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
      זיזווווווווווווווווווווווווווו
      איזה תיקו מצעמם היה………..
      זזזזזזזזזז

  46. רדמפשן של חרברון….
    היינו בקנטים הם הפרש בלתי מחיק, תראו כמה שאני גדול…
    אני וגם אנוכי ואפילו הווייתי…

  47. ג׳יימס מדהים. הוא באמת ווינר – כל המהפך זה הוא – לא מוכן להפסיד – מזכיר את סוף משחק 6 2013

  48. המאמן של דנבר צריך להתעורר בשביל המשחק הבא
    המשחק הזה גמור. הוא צריך להתחיל לריב עם השופטים, לקבל 2 פאולים טכניים להיות מורחק כדי שלא ישתינו עליו מהמקפצה במשחק הבא

  49. מארי הפך בפלייאוף הזה לגארד השני הכי אהוב עליי בליגה אחרי מיטשל ויוקיץ לסנטר האהוב ביותר.
    .
    פשוט כיף לראות את שניהם משחקים (ואת כל דנבר, אבל בעיקר שניהם)
    .
    נ.ב. מילסאפ אחלה בחלה.

  50. מייק מלוןמחייב לצאת על השופטים לפני המשחק הבא ולקבל את הקנס של ה100 אלף. הוא צריך לומר לכולכם יש עיניים תראו את השריקות על דיוויס 3 משחקים אנו נלחמים אבל לא יכולים נגד 8😎

  51. הפרוסס צודק – מאלון חייב לחטוף טכני רועש, הפרשים באפור זה פשוט בושה. רונדו עשה 6 פאולים רק ברבע הרביעי

    1. כמו שצריך…
      למה אתה חושב שחקנים מפריעים לשחקנים מקבוצה שניה כשנגמר רבע או מחצית אחרי הצלצול?
      מאמנים צריכים לשחרר רסן של שחקניהם גם בסוף משחק!

  52. שחקני דנבר ולייקרס: נגמר המשחק, נותנים לזמן לרוץ עד הסוף.
    אלכס קרוסו: 3 שניות לסיום ואף אחד לא שומר, אקלע שניים קלות.
    איזה אופי של בנאדם קטן.

    1. חחח שמע בוא נוותר – כנראה שכבר לא נזכה לראות לחץ עליו בימינו. אולי בעתיד יעיזו ללחוץ את ברוני – גם זה ממש לא בטוח

  53. מייק מלון צריך לקבל גב מסטן קרונקי אחד האנשים הכי חזקים בספורט האמריקאי ולשחוט את השופטים.

    שיחת טלפון אחת של קרונקי לסילבר והביצים רועדות

      1. בעלים של דנבר נאגטס,לוס אנג'לס ראמס, ארסנל ועוד
        סופר עשיר , סופר מחובר,אחד מהאנשים החזקים בספורט האמריקאי
        אשתו מפוצצת , אחת מהיורשות של וולמרט
        כשהוא מרים את הטלפון דונלד טראמפ קופץ לדום

  54. זה כבר לא הבלוג החי. זה אקווריום.
    כמה בכי, כמה דמעות. מטורף.
    .
    לעניין –
    תותחים, הנאגטס. הציגו משחק מאוזן, קלעו מבחוץ, ושלטו ברב'.
    איזה כיף, יש סדרה!
    (בבאקט שלי הסדרה ממשיכה עד משחק 7. הלוואי)

            1. מסכים – בזה אתה לא איתו 👍

            2. נ.ב.
              אני איתו בזה

            3. לא מצפה ממך להחמיץ תאוריית קונספירציה טובה (או לא טובה)

  55. מודה שהכי אהבתי את הריפליי הכפול במהלך החזרה של הלייקרס בו ראו את רונדו עושה עבירה על מארי ומתוגמל בחטיפה ואת קוזמה עם עבירת תוקף מתוגמל בשתי זריקות

        1. הקטע המצחיק שגיא הולך על טיעון מהבוקסקור של כמה פעמים הלך לקו בלי להסתכל על אופי השריקות כדי להוכיח נקודה , בסך הכל בסדרה של בפרס סאנס שנמכרה , היה הבדל של 13 זריקות עונשין לטובת הספרס.

        2. כן דיוויס כנראה מועמד לרמטכלות עושים לו חפיפה אפילו הילוכים חוזרים העלימו עליו. אפילו השיקצה לא מוגן ככה עד כה בסידרה אבל יש עוד זמן.
          אני רק חושב על תייס המסכן

  56. אף אחד לא יידבר אחרי המשחק הזה על השיפוט כי דנבר ניצחה והלכה אפילו יותר לקו בכללי (די הודות לרבע השלישי בו הלייקרס הגיעו לארבע עבירות מהר מאוד), אבל מה שהלך שם ברבע הרביעי זה חרפה. התחיל בשריקה ההזויה לשלוש זריקות של דיוויס שקפץ קדימה כשהמגן בכלל מנסה להתחמק(שידור חוזר מראה את המהלך מאחור, כי אם היו מראים מהצד זה היה מביך ברמות), לאחר מכן מהצד השני נותנים ללייקרס רישיון לפוצץ בכל מהלך ואז יש "חטיפות", "בלוקים" והמון "איבודים" וכביכול איזה איבוד עשתונות אצל דנבר . בנוסף היה שם מהלך שבו קוזמה נדמה לי ממש בועט בכדור לפני הקו ואין שריקה, ורונדו נותן מרפק ולא מקבל פלייגנט כמו שמארי קיבל לפני.
    מזלה של דנבר שידעה לצאת בנס, עם המון עייפות בסיום של הלייקרס ומארי ענק עם שלשה מכריעה.
    יוקיץ' אחרי סיום משחק מדהים במשחק הקודם, עם רבע אחרון איום, פאסיבי כל כך.
    משחק הבא משחק של סדרה עבור דנבר, אין מצב שיצליחו לצאת מעוד 3-1 לא נגד הלייקרס והשופטים.
    האמת היא שאולי בלייקרס דווקא ידברו על השופטים כי לברון לא הלך בכלל לקו , ובכללי דנבר הלכו יותר…

  57. שמעון – תייס יקבל שריקה כבר בג׳אמפ בול כמו שאמרת 😂😂😂😂
    שלא תטעו – כל השריקות לגרופי – כולן – זה בזכות ל-ברום. לא היה מקבל אף אחת מהן בניו אורלינס. אפרופו נ״א – מה עבר ללייקרס בראש שנתנו את אינגראם והשאירו את קוזמה ?

כתיבת תגובה

סגירת תפריט