דיוויס מנצח את דנבר על הבאזר! / רועי ויינברג

לוס אנג'לס לייקרס (2) 105-דנבר נאגטס (0) 103

2 הקבוצות התחילו את המשחק לאט כש-12 הנקודות הראשונות של הלייקרס היו של לברון ג'יימס. הבריחה הראשונה של הלייקרס הגיעה כשג'יימס דווקא היה על הספסל, עם ריצת 3-18 שהעלתה אותם ליתרון דו ספרתי. דנבר הצליחה להוריד ל-31-35, לברון קלע כמה נקודות חשובות והלייקרס ברחו פעם נוספת כשהוא על הספסל, הפעם ל-40-55. ההפרש ירד ל-50-60 צהוב-סגול במחצית.

הגנה נהדרת במחצית השנייה על ג'יימס ודיוויס, יחד עם נקודות של מארי ומייקל פורטר ג'וניור, הקטינו את הפיגור של דנבר מ-54-70 בתחילת הרבע השלישי ל-75-78 (2:06 לסוף הרבע השלישי) ומחקו אותו לחלוטין בתחילת הרבע האחרון: 82-82, 09:58 לסוף המשחק. ליי-אפ של מארי העלה אותם ליתרון, 87-86. הלייקרס התאפסו והצליחו להחזיר לעצמם את השליטה במשחק עם 91-97, 5 דקות לבאזר.

דנבר הצליחה להשאר בתמונה עם כמה דקות טובות של פי ג'יי דוזייר המפתיע שעלה מקצה הספסל של הנאגטס ושיחק ברבע הרביעי. הוא היה עם 1 מ-5 מהעונשין נוסף להגנה טובה, כשדנבר מגיעה בתדירות גבוהה לקו ומצליחה למנוע מהלייקרס לברוח. שתי קליעות עונשין ושלשה גדולה של ניקולה יוקיץ' הורידו ל-99-100 כשנכנסנו לדקה האחרונה של המשחק.

הלייקרס לוקחים פסק זמן. בחזרה ממנו לברון מוסר לקלדוול פופ שמחטיא מהשלוש, כדור של דנבר. מארי מכדרר, שורף שעון וזורק עם יד בפנים. הכדור לא נכנס, אבל יוקיץ' שם בשביל לתת לנאגטס יתרון. דיוויס מחזיר את הלייקרס להובלה משלה, 101-102, 26.7 שניות לסיום. הסנטר הסרבי של דנבר לוקח את AD לסל, מכניס ומשלים ריצת 7 נקודות.

הלייקרס מוסרים לקרוסו שזורק שלשה טובה שלא נכנסת. דני גרין עם הריבאונד מנסה לזרוק לסל, אבל חסימה אדירה של ג'מאל מארי מוציאה את הכדור 2.1 שניות לסיום. הוצאת חוץ של הלייקרס, רונדו מוציא לדיוויס שעושה תנועה על קשת השלוש כדי לקבל את הכדור. הוא תופס אותו, זורק מחוץ לקשת והכדור בפנים! הלייקרס עולים ל-0-2 אחרי שכמעט איבדו יתרון בן 16 נקודות.

אצל הלייקרס דיוויס קלע 31 נקודות (כל 10 האחרונות של הלייקרס) יחד עם 9 ריבאונדים ו-2 חסימות. לברון קלע 26, 20 במחצית הראשונה, עם 11 ריבאונדים, 6 איבודים ו-4 אסיסטים. דני גרין (4 מ-14 מהשדה) וקנטביוס קלדוול-פופ קלעו 11 כל אחד.

בדנבר יוקיץ' קלע 30 נקודות (כולל 11 האחרונות של דנבר) עם 9 אסיסטים ו-6 ריבאונדים. מארי קלע 25 ב-19 זריקות לצד 6 ריב' ו-5 איב', פורטר 15 מהספסל.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
189 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
נועמיקו
נועמיקו
21/09/2020 5:20:14

וואו סיקור מהיר מאוד! תודה!
דיייויס הוכיח שהוא המנהיג ולא אחר עם כל הנקודות בסוף המשחק ובאזר ביטר מדהים כמובן

דה שוט
21/09/2020 6:14:34

נכון!

Dor
Dor
21/09/2020 9:57:38

+1 היה חושך במאני

NFS
NFS
21/09/2020 5:25:27

הסל של דיוויס בזכות טעות קשה של מייסון פלאמלי שבמקום להיצמד לגבה החליט משום מה לקוות לחילוף אוטומטי מגראנט בלי שום צורך. ועוד היה פאול לתת..
כמו עם בוסטון, מכניסים שחקן קר שלא בעניינים ומשלמים על זה.
איזה פספוס של דנבר.
.
דיוויס שחקן פנטסטי. קלע מתי שצריך, מבחוץ מבפנים מהשירותים ומהחניה. הדבר היחיד שדנבר יכולה לעשות מולו זה להוביל אותו לזרוק מיד ריינג' בתוך קו השלוש.

Smiley
21/09/2020 5:59:03
הגב ל  NFS

דווקא היה הגיון להכניס אותו למהלך הגנתי, זה לא שהוא לא שיחק בכלל.
הנאגטס פשוט לא ידעו מה הם עושים במהלך ההגנתי האחרון – חילוף אוטומטי? סוג של אזורית? הולכים עם השחקן?
פלאמלי טעה שפשוט החליט לעשות חילוף על לברון שבכלל לא חסם והשאיר את דיוויס לבד

דובי
21/09/2020 5:25:36

החסימה של מארי על גרין נראתה כמו דומארס חוסם את ריברס ב89. ואז זה כבר לא היה משנה..
איזה שברון לב לדנבר

דובי
21/09/2020 5:27:41

והטיפ של יוקיץ' על ההחטאה של מארי לא דומה לכלום. מהלך מטורף

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

תובנות מהרבע הרביעי – היה משחק!
.
יוקיץ' היה צריך לקחת שלשה שם, במקום להיכנס לצבע, אבל לא נורא, שיחק מצוין, ונקווה שהצליח לפצח את ההגנה של הלייקרס למשחקים הבאים.
.
דוזייר – מהלך אמיץ של מאלון. החמיץ מהקו, לא נורא, הוא יתרגל ללחץ. מה שאני פחות מבין זה למה הוא לא מתחיל את ההתקפה ומרוויח למארי כמה שניות של מנוחה. אולי במשחק הבא. אהבתי את הרעיון של מנחם לשחק עם פורטר ליד מארי. למה מאלון העדיף את דוזייר? כנראה שפורטר חייב לשפר את ההגנה שלו כדי להיות על הפרקט בסיטואציות כאלו.
.
הגנה – עצרו יפה מאד את הלייקרס בדקות האחרונות. מקווה שיש כאן מגמה.
.
רונדו – חכם וקטלני.
.
דייויס – וואו! יהיה לו מה לספר לנכדים. איזה סל, לשחקן שלא חי על הקשת זה לא טריוויאלי בכלל.
.
נכון, זה כבר 2-0 אבל אם המשחק הלילה משקף תהיה לנו סדרה מצוינת.
.
תודה רבה רועי.

דוקטור רזי הופמן
21/09/2020 7:13:16

מאנו, דוזייר לא יתרגל.
זה שחקן שנזרק מהסלטיקס אין לו מה לחפש באן בי איי….
בחיי שאין לו..
לא מבין את מלון.

dror
dror
21/09/2020 5:33:03

הוא קוסם. יוקיץ מג'יק

דוקטור רזי הופמן
21/09/2020 7:13:31
הגב ל  dror

הוא גאון

dror
dror
21/09/2020 5:33:55

תודה רועי לילה טוב

גיא רוזן
21/09/2020 5:36:15

יוקיץ' היה ענק במאני טיים. ענק.
הפך השנה לאחד השחקנים המשמעותיים בליגה.
.
דייויס. 2 שלשות שלו במאני טיים היו ההבדל בין ניצחון והפסד, זה וההגנה המטורפת שהוא מביא בפלייאוף לרמות חדשות.
.
לברון נתן את הרבע הרביעי הכי גרוע שלו בפלייאוף מזה הרבה זמן.
.
ועדיין הלייקרס ניצחו.
.
תודה על סיקור סופר זריז, רועי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  גיא רוזן

מה שניצח זה השלשה של פופו מהפינה😎

דה שוט
21/09/2020 6:21:52

זה היה אכזרי

דוקטור רזי הופמן
21/09/2020 7:15:53
הגב ל  גיא רוזן

גיא
תחשוב איזו קבוצה היתה דנוור אם הייווארד היה מגיע….
יוקיץ הייווארד ומורי זה אליפות בטוח. לא השיקסה ולא דייויס היו יכולים לעשות כלום.

דה שוט
21/09/2020 8:55:01
הגב ל  גיא רוזן

+ 1

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הללל מדדים עם הראש חפוי

ד"ר פופרס
21/09/2020 6:17:05

לאלאלא
אנחנו לא מדדים אנחנו זוחלים כמו תולעת

אשך טמיר המקורי
21/09/2020 8:08:06

in boston we trust

דה שוט
21/09/2020 8:53:16

מה שהלייקרס יעשו לבוסטון יהיה קשה לצפייה.
כמו באיגרוף – השופטים יפסיקו את הסדרה ב-0:3 כדי לא לסכן את הבריאות (הנפשית) של השחקנים

ד"ר פופרס
21/09/2020 10:58:00
הגב ל  דה שוט

חחחחח צודק,
אם בוסטון עולה,
אני שם שקית נייר על הראש ומחורר חורים לעיניים,
בעת סכנת עיוורון, שתי אצבעות יצילו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה שדיוויס יעשה לתייס ואם יצרפו את 48 ו25 גם זה יהיה העמדה לדין בהאג. אבל מול בוסטון לדיוויס יש יותר סיכוי להיות fmvp ולערער את שיקצה אז אני בעדם.
את האיש!שלי קראודר והלבנים של מיאמי הוא ינגב בעצמו ואדביו האיום יםחיד את דיוויס 😂😂😂

דוקטור רזי הופמן
21/09/2020 14:32:01

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אתה כמו הצדיקים ביהודים באים….

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Smiley

אז יוקיץ וגרמי גראנט אשמים. אין שום קשר לפלאמלי. גראנט אמר לו להישאר על לברון. גראנט לא רץ לדיוויס וגם לא יוקיץ lol.

NFS
NFS
21/09/2020 6:59:55

אתה טועה שמעון. פלאמלי לא נצמד לגבה. מה הקשר לגראנט? שמר על לברון

ברוך רובין
21/09/2020 10:50:25
הגב ל  NFS

סיימתי לעבור על המשחק עכשיו, הנכדות היו בבריכה ולא יכולתי להוריד מהם את העיניים, טעות נוראה של פלאמלי, קרייג על לברון בא לעשות אחיו דאבל טים והשאיר את דיוויס לבד.
.
בכללי לליקרס היה הרבה מזל ברבע האחרון עם כמה קליעות פסיכיות לברון ברבע רביעי פתטי נכנס עם הראש בקיר על פקעת שחקנים ומאבד שלושות קשות.
.
שני טעויות של מלון לא לתת לפורטר מספיק דקות וזריקות,והשנייה לתת ליוקיץ לשמור על דיוויס

דה שוט
21/09/2020 6:07:36

ראיתי בדיליי, איזה אסון!
יוקיץ עם ריצה פסיכית בסוף, ופלאמלי עובר מתחת לחסימה ומשאיר את דייוויס. כמה אכזרי.
1. כמה פעמים עוד יעמדו ויסתכלו על רונדו מוסר בלי לחץ על הכדור?
2. איך שוב לברון נותן לקארוסו לקלוע את סל הניצחון?
3. מה זאת השלשה של קיי סי פי מהפינה? או של רונדו מהצד? או של גרין מצד שני? זה הורג.
4. למארי יש צעד ראשון טיל.
5. לדנבר יש שניים וחצי שחקנים. חזרו מדהים אבל זה בדרך לסוויפ.
6. קיי סי פי ומוריס הצטרפו לתסרוקות. יש חמישייה!
7. דייוויס רוצח.
.
לצערי, כפי שאמרתי כבר ב-2017, נותרה רק שאלה אחת פתוחה: מי יהיה FMVP

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  דה שוט

על פופ גראנט לא לחץ סתם עמד שם ונתן לו לזרוק בסוף שעון

דה שוט
21/09/2020 6:18:08

צודק. הרים יד פרווה אבל באמת בא רך במקום להתנפל, לאן הוא היה הולך?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  דה שוט

היה נופל לחוץ או זורק גורג ושובר קרש. הוא גם לא דרג אז אפשר היה ללחוץ שם. על דרג היה נשרק עבירה אם היה טיפונת לחץ. גראנט כמוני האמין שזה לא יכנס 😎

דה שוט
21/09/2020 6:15:03
הגב ל  דה שוט

אחלה סיקור מהיר ומדוייק

IDO
IDO
21/09/2020 6:15:49
הגב ל  דה שוט

easy.
Marcus smart

דה שוט
21/09/2020 6:19:45
הגב ל  IDO

😂😂😂 לפחות הוא ייתן קצת טראש עם חבר׳ה (רונדו, מוריס, האווארד)

דוקטור רזי הופמן
21/09/2020 7:17:29
הגב ל  דה שוט

חחחחחחחחחח לגבי התספורות. עכשיו ברור למה אח של רונדו בבועעעעעעעעעעעעעעעעעעעהההההה.
הוא מבריג להם בראש…….

דה שוט
21/09/2020 8:30:38

חחח גדול רזי
.
טמיר אני מת על קמ-בבוקר אבל הוא לא מספיק יציב בשביל להיות MTV של הגמר

דוקטור רזי הופמן
21/09/2020 8:49:49
הגב ל  דה שוט

MTV זווקא כן מתאים לקומבצ'רו

אשך טמיר המקורי
21/09/2020 8:09:19
הגב ל  דה שוט

קמבה

דוקטור רזי הופמן
21/09/2020 8:51:40

יפה שאתה מנסה את הקללה ולא מוותר.
תזכיר לי בפעם הבאה שפופ וס"א בגמר, אני אחזיר לך עם איזו מכשפה חזקה, נשים קללה על ראשכם…
🙂

אשך טמיר המקורי
21/09/2020 12:58:33

….

Smiley
21/09/2020 6:14:30

הנאגטס התעוררו טיפה מאוחר מדי. ובלי שום קשר, ההגנה שלהם נוראית, כל פעם מאבדים שחקן ו/או מפספסים ברוטציה. לברון ודיוויס ביחד על המגרש פשוט אכלו אותם בלי מלח. ברגע שאחד מהם נח הנאגטס התחילו לחזור ונכנסו לאיזה מומנטום שכמעט וגנבו את הניצחון.
מורי לא נח כל הרבע האחרון והגיע בלי אוויר לסוף. במקום לקחת על עצמו הוא רק מסר לחברים ורעה את יוקיץ' מנסה לנצח לבד (בהופעה גדולה בדקות המכריעות).
מלון היה חייב למצוא לו דקות מנוחה, הבעיה שבלעדיו הנאגטס נראו איום ונורא.
ההגנה הגרועה גם השפיעה במהלך האחרון – הנאגטס לא ידעו מה עושים, אם מבצעים חילוף או כל אחד ממשיך עם השחקן שלא עם או בלי חסימה. טעות קשה של פלאמלי שהלך על החילוף (אולי זה מה שהנאגטס עושים בסיומות כאלו, לכו תדעו איזה הוראות צעקו להם מהספסל).
.
דיוויס פשוט מפלצת מול הנאגטס, אין להם תשובה אליו, מיסמצ' מהגיהינום עבורם.
שחקני המשנה הופיעו עם קליעות חשובות בסוף, אבל אפשר היה לראות שהחיים שלהם הרבה יותר קלים עם שני הכוכבים על המגרש ולא רק עם אחד מהם.

sroni741
sroni741
21/09/2020 6:30:30

אכזרי מדי לדנבר, אחרי כל הפיגור והשלשות המטורפות ברבע הרביעי, לברון זורק איירבול מהשלוש ומחרב הכל, ואז עם עוד פאול לתת עושים כמה טעויות במאני טיים והכי חמורה של פלאמלי. אבל שוב זה מאמן שמכניס שחקן קר למהלך הגנתי מכריע והוא החליט לשמור איזורית, יש ללייקרס שני שחקנים שצריך לשמור עליהם ועל אחד מהם שקלע הכל בסיום המשחק, לא שומרים.. מכזה דבר קשה מאוד ולדעתי בלתי אפשרי להתאושש, חבל יכולה הייתה להיות סדרה נהדרת.

מנחם לס
21/09/2020 6:47:03

יופי רועי. ראיתי הכל ללא יכולת להגיב. השלשה של AD נתקעה כחץ בלב. הוא שחקן גדול ה-AD הזה.

ג'ט לג
ג'ט לג
21/09/2020 7:07:53

דנבר שיפרו את משחק ההגנה שלהם היום וחטפו 20 נקודות פחות (זה לא רק יום קליעה רע של הלייקרס כי גם דנבר קלעו חלש ביחס למשחק הקודם)
אחרי הפתיחה החזקה של לברון בתחילת המשחק הוא קלע רק 14 נקודות בשאר המשחק ומסר רק 4 אסיסטים – לא מושלם אבל עדיין שמירה לא רעה.
דייוויס הוא דייוויס – לסקור שלו הוא יגיע.
ועם כל זאת יש לדנבר הרבה מה להשתפר בהגנה בכדי לקחת משחק בסדרה הזאת: למרות האהבה ליוקיץ' ולמשחק שמתפתח סביבו אני מרגיש שיש קטעים במשחק שדנבר איתו עושה צעד אחד קדימה ושניים אחורה- הוא אולי שווה לדנבר 1.5 פר פוזשן אבל חוטף 2 דרך החורים שנוצרים מחיפויים עליו בהגנה.
אני לא בטוח שיש לדנבר עוד רמה נוספת בהגנה לעלות אליה, אז כל מה שנותר לקוות זה שפורטר יקבל יותר דקות ויחד עם שאר הצוות המשלים ישפר את האחוזים מבחוץ

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  ג'ט לג

הרמה הנוספת של דנבר זה בראדלי ביל לא כל יום ריברס.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Smiley

חחח יש לי חבר בשכונה גמייקל גרין כל גאמפ שזורק צועק קובי. הוא בעיקר מנגר ואני תמיד אומר לו קובי בקבר

דוקטור רזי הופמן
21/09/2020 7:21:12

חבר'ה, השיפוט היום היה לגמרי טוב עם דנוור.
הסיבה? לא יודע, בכל מקרה השיפוט היום כיפר על השערורייה של המשחק הראשון.
יכול להיות שהשופטים חטפו חזק מדיי על הראש והחליטו לאזן קצת וזה מה שיצא.
אפילו לי "התפלק" משהו לגבי השיפוט אז נסחפתי….

עגל
21/09/2020 7:56:58

משחק אדיר של שתי קבוצות נפלאות. דנבר גדולה ולא תוותר על הסדרה עד הסוף, למי שחשב שתהיה כאן התקפלות. לברון היה גמור בסוף, החליק, עשה תוקף, זרק איירבול. מייקל פורטר התעורר, מוריי היה מצוין כרגיל, דיוויס אדיר ויוקיץ, מה עוד אפשר לומר על הכופתאה הסרבית הזאת, מנחם תראה את הלבנבנים האלה, יש להם יותר כדורסל ממה שחשבת.

גיא רוזן
21/09/2020 8:16:17
הגב ל  עגל

מה שאני, לפחות, יכול לומר על הכופתאה הסרבית זה שאין שחקן ב-NBA שאני נהנה יותר לצפות בו משחק. גם קוסם, גם קלאצ'. מה צריך לבקש יותר משחקן כדורסל?

דוקטור רזי הופמן
21/09/2020 8:52:37
הגב ל  גיא רוזן

בוקר טוב אליהו, סוף סוף גם אתה שחררת רסן והתחלת להשתפך….

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/09/2020 11:58:03
הגב ל  גיא רוזן

מה עם 3 רבעים שבהם חוץ מלקלוע מהקו הוא שיחק עם הלייקרס?

דה שוט
21/09/2020 8:36:28
הגב ל  עגל

לא יודע,
משחק הבא לברון יבוא לנקום (במי?)
אם יהיה 0:3 זה עלול להיגמר בסוויפ, וזה מה שיזכרו

עגל
21/09/2020 9:07:01
הגב ל  דה שוט

בד"כ אני לא נותן לתוצאה הסופית להשפיע על הרושם שנשאר לי מסדרה. 4-0 של נצחונות צמודים עושה עלי רושם של סדרה בין שתי קבוצות שוות ביכולת. וצריך הרבה מזל, מה שהיה ללייקרס בזריקה האחרונה. בלי הסל של דיוויס היינו אומרים שהלייקרס קפאו בדקות האחרונות ודנבר לימדה אותם את השיעור שהקליפרס חוו על בשרם.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  עגל

אף אחד לא שואל את דנבר. השיקצה קנה כבר מטאטא. לא כל יום ישחו בנהרות…

Berch
21/09/2020 8:17:35

הלליקרס לקחו את שני המשחקים הביתיים כצפוי.
דנבר למדו את הלייקרס.
תהיה סדרה
🙂

דה שוט
21/09/2020 8:35:10

בתחזית לפני המשחק נפלתי עם ההפרש הגדול של הלייקרס – אבל כמעט הצלחתי עם "יוקיץ' ייקח את זה". הגרופי קילקל.
ברץ' אני צריך לחשוב על הדברים שלך, מילים קשות, אבל שווה בדיקה. יש זמן עד מחר בלילה.
.
נ.ב.
אני מאשים את עצמי בהפסד, קמתי באיחור וראיתי בדיליי. אם הייתי רואה בזמן אמת – אולי הייתי יכול לעזור. כל הכבוד לגיבורים בבלוג החי, עצרתם את לברון – אבל דיוויס היה טיפה יותר מדי. אם רק הייתם לוחצים קרוב יותר את הזריקה של קולדוול פופ מהפינה… סוף שעון! לאן הוא היה הולך?

שחר אלוני
21/09/2020 8:38:07

דנבר מצוינים, שתי ההגנות טובות מאד
המערב על הגובה

Ari
Ari
21/09/2020 9:24:49

אם לייקרס אלופים דני גרין עם טבעת שלישית, בחור ממוזל למדי

דוקטור רזי הופמן
21/09/2020 11:49:09
הגב ל  Ari

GOAT? או לא?

האווי לאסוף
האווי לאסוף
21/09/2020 9:39:07

אחלה סיקור, תודה רבה

Jonathan
21/09/2020 9:48:12

* חשבתי שדנבר ייקחו הלילה. הם כמעט הצליחו, אבל מה ששנייה של גדולה עושה. מה שכן – הם גילו מספיק יכולת כדי שאולי לא יהיה כאן סוויפ.
* אחרי כל הדיבורים על היעלמות הסנטרים אנחנו רואים פלייאוף שיש בו גבוהים מדהימים כמו יוקיץ', AD ובאם אדביו. הם כולם יותר מגוונים מבולדוזרים כמו שאק (ממש מעניין אותי אם הסנטרים של פעם היו מצליחים להסתדר בליגה של ימינו… לדעתי ממש לא).
* אני ממש נהנה מהפלייאוף הזה. אולי כי אין שום אסקפיזם אחר אבל לדעתי המשחקים ממש איכותיים. הדבר היחיד שחסר לי בו זה שהווריירס ייקחו בסופו אליפות.

Dor
Dor
21/09/2020 10:02:49
הגב ל  Jonathan

שאק במיטבו היה מסתדר נהדר גם היום ומעטות הקבוצות שהיו מסוגלות לשמור עליו

Jonathan
21/09/2020 10:39:21
הגב ל  Dor

שאק היה צריך להגיע למיטבו כדי להסתדר גם אז (זה כלל גם נבחרת רצינית של מאמן ושחקנים סביבו).
אני לא בטוח אם הוא היה מגיע למיטבו של אז גם כיום. הייתי מהמר שכן אבל אני ממש לא בטוח.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Dor

שאק היה מנגב ככ קשה שזה היה הופך לסנאף

Jonathan
21/09/2020 15:10:59

יכול להיות.
או שהוא לא היה תורם כלום בלשמור על שחקנים שצולפים מרחוק או עוברים אותו בחדירה בלי לספור אותו, ואחרי כמה איבודי כדור בניסיון להתקדם לסל מול שחקנים עם ידיים סופר מהירות הוא היה מתגלה גם כנטל בהתקפה.
בגדול, זה שמהספסל הכי רדוד בימינו יכולים להעלות שחקנים טובים שנותנים עבודה אז גם "האק דה שאק" היה מתגלה כאסטרטגיה אפילו יותר יעילה.

MBK
MBK
21/09/2020 10:02:06

יש טעות בכותרת של הסיקור
צ״ל – השופטים בשלשת ניצחון על הבאזר העניקו ללייקרס יתרון 0-2 בסדרה

דוקטור רזי הופמן
21/09/2020 11:50:15
הגב ל  MBK

אף פעם אני לא יודע אם אתה רציני או לא….

עידו גילרי
21/09/2020 10:03:30

את מי דיוויס רומס שם אחרי הסל?

אור
אור
21/09/2020 10:45:11

חחח, עבירת תוקף ברורה. איפה השופטים?

עידו גילרי
21/09/2020 10:46:18
הגב ל  אור

נו מי זה?

אור
אור
21/09/2020 11:16:54

אין לי מושג, לא שחקן ולא מאמן נראה כמו חבר פמליה

יניב ש.
21/09/2020 13:15:43

השחקן הנרמס הוא טיילן הורטון-טאקר

עידו גילרי
21/09/2020 13:40:02
הגב ל  יניב ש.

🙏
אני מניח שככה יעשה לאיש שפעם צייץ על לברון…

אור
אור
21/09/2020 15:04:46
הגב ל  יניב ש.

יפה, כמו שאמרתי לא שחקן..

עידו גילרי
21/09/2020 16:52:56
הגב ל  אור

😂
באותו נושא – יש סיכוי לא רע שנראה העונה טבעת ראשונה למשפחת אנדטקומבו…

NFS
NFS
21/09/2020 17:28:17

מה יש עוד אחד? (שלישי).
תכף תגיד שיש עוד לופז.

עידו גילרי
21/09/2020 17:37:30
הגב ל  NFS

יש גם רביעי בדרך…

etayef
etayef
21/09/2020 10:34:38

התגובות כאן מזכירות לי את ההתלהבות מדוראנט אחרי הפלייאופים של ג"ס, פתאום הוא השחקן הכי טוב בעולם.
אם דיוויס כזה שחקן גדול, איפה הוא היה במחצית הראשונה (או בכל הקריירה), איפה יוקיץ' היה לפני הרבע האחרון?
הבנו שלכל אחד כאן יש משקפיים מיוחדים, אבל להגיד שללייקרס היה מזל? לדנבר היה מזל שקארוסו החטיא שלשה פנוייה לחלוטין 15 שניות לפני שדיוויס קלע.
הלייקרס נלחמים על הריבאונדים וכל כדורים 50:50 וגם זוכים בהם. לברון היה מאד לא טוב ברבע האחרון ובכלל בחצי השני עם החטאות מסמרות שיער, אבל לקח על עצמו את האחריות, שיחק הרבה בלי דיוויס ואיפשר לו לנוח. הלייקרס לא נשברו, שלא כמו הקליפרס, גם ביום שלא פגעו.

גיא רוזן
21/09/2020 10:47:46
הגב ל  etayef

דוראנט הוא מגדולי הסקוררים בכל הזמנים, עוד לפני שהגיע לשחק בגולדן סטייט. בהפסד של הת'אנדר להיט ב-12',
דוראנט היה אדיר. 30+ נק' למשחק ב-60%+ אפקטיבי. זה מול לברון וההגנה של ההיט.
.
לא ברור לי למה לא לתת קרדיט למי שהרוויחו אתו ביושר?
גם דייויס, וגם יוקיץ', קלעו קליעות קלאץ' ברמה גבוהה במיוחד, כיף לראות אותם מספקים תצוגות כאלו. למה לברון צריך להיות קשור לקרדיט שמגיע לצמד?

ברוך רובין
21/09/2020 10:52:54
הגב ל  גיא רוזן

אני מסכים גיא,
סיימתי לעבור על המשחק עכשיו, הנכדות ביקרו אותי והיו בבריכה ולא יכולתי להוריד מהם את העיניים, טעות נוראה של פלאמלי, קרייג על לברון בא לעשות אחיו דאבל טים והשאיר את דיוויס לבד.
.
בכללי לליקרס היה הרבה מזל ברבע האחרון עם כמה קליעות פסיכיות לברון ברבע רביעי פתטי נכנס עם הראש בקיר על פקעת שחקנים ומאבד שלושות קשות.
.
שני טעויות של מלון לא לתת לפורטר מספיק דקות וזריקות,והשנייה לתת ליוקיץ לשמור על דיוויס, דרך אגב השיפוט היום היה סביר לחלוטין ולא השפיע על תוצאת המשחק .

Jonathan
21/09/2020 10:53:48
הגב ל  etayef

למה כולם כל כך כעסו על ג"ס כשהם הביאו את דוראנט? ידעו הרבה לפני שהוא שחקן ענק. אף אחד לא התלהב ממנו במפתיע.
כולם ידעו שיוקיץ' וAD טובים, מה שהיה חסר זה שהם יוכיחו את עצמם בפלייאוף. הנה, גם זה קרה.

ברוך רובין
21/09/2020 11:58:08
הגב ל  Jonathan

אף אחד לא כעס על גולדן סטייט, כולם כעסו על דוראנט שבחר בדרך הזאת

Jonathan
21/09/2020 12:18:39

בהחלט כעסו גם עליהם. אבל זה לא משנה על מי כעסו -ידעו שהוא מאוד טוב הרבה לפני שג"ס לקחו אותו בניגוד לאיזושהי התלהבות שנוצרה בעקבות שני פלייאופים מוצלחים (כפי שנטען).

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  etayef

בכל הקריירה שיחק עם רונדו והולידיי אריק גורדון ואיטוון מור 😂😂😂😂
אתה משווה אותו לקאפקייק שקנה אליפויות? לברון בגיל 35 זה לא קרי וקליי בשיאם ואני בכלל לא מדבר על הקליעה שלהם לעומת שלו מה דפותח את כל הצבע.
דיוויס זה אותו דיוויס אותה המפלצת עם שחקן נורמלי הפעם סביבו ופרשים לצידו…

etayef
etayef
21/09/2020 16:32:09
הגב ל  etayef

אין שום קשר לדוראנט, וגם לא לדיוויס. מדובר על הגזמה באופן כללי, ויציאה מפרופורציות. דיוויס לא הראה כאן דומיננטיות יוצאת דופן שמצריכה התלהבות יתר. הוא גם לא היה לוזר לפני כן. שחקן מצויין. לדעתי, לא מספיק טוב להוביל קבוצה לאליופות, בעיקר בגלל שהוא לא שולט בקצב המשחק, לא מנהל אותו, ולא עושה את כולם סביבו טובים יותר. יוקיץ' עושה הרבה מהדברים האלה,אבל עוד לא ראיתי ממנו משחק עם דומיננטיות לכל אורכו, של סופרסטאר אמיתי. יכול להיות שזה יגיע. ההתלהבות מדיוויס מוגזמת.

Jonathan
21/09/2020 20:58:27
הגב ל  etayef

אבל התפקיד של דייויס הוא לא לעשות את כולם סביבו לטובים יותר. גם קוואי ודוראנט לא כאלה. יש שחקנים שהם הכי טובים בזה שהם "חוד החנית" בהתקפה ויש מנהלי משחק, בדרך כלל הראשונים צריכים מישהו שיימסור להם והאחרונים צריכים מישהו למסור לו…
נורא כיף לנו לספר סיפורי גבורה על כוכבים ובכלל כולם עוד באיזשהו סרט אחרי "הריקוד האחרון" שבו ג'ורדן מציג את כל מי שסביבו כחבורה של ליצנים – אבל כדורסל זה משחק קבוצתי ואליפויות לא לוקחים לבד.

Yinon Yavor
21/09/2020 10:40:33

וואו.
נתחיל מזה שהיה משחק מוזר.
בחצי הראשון זה הרגיש שהלייקרס פשוט גדולים עליהם בכמה מידות, ואיפשהו נותנים "פור" לדנבר בדמות קוזמה ודני גרין, שהיו פשוט נוראים. זה הרגיש הרבה יותר מה-10 הפרש, ושהלייקרס פשוט משתעשעים עד שייגמר המשחק.
בחצי השני זה שוב הרגיש שרק צריך איזשהו קווץ' כדי לגמור את המשחק. אבל אז – הגיע סוף השלישי והרבע הרביעי. בעיקר הרגשתי בדקות האחרונות שהלייקרס קפאו כמו צבי מול פנסי מכונית דוהרת, שמקווה שהמכונית תפספס…
.
אני חושב שהלייקרס טובים בהרבה מדנבר, וקצת נכנסו ל-sleep mode. בעיקר הדברים אמורים לגבי ווגל וצוות האימון, עם רוטציות לא ברורות והתעקשות על שחקנים שלא הולך להם (גרין, קוזמה), איחור בהכנסת האוורד (ומיעוט דקות שלו), ובכלל נמנום כללי (מה לגבי הצ'אלנג' על החסימה הברורה בחצי הראשון?!).
מה שכן, הם מראים מנטליות של קבוצה גדולה, כשבמשחק של בלואאוט הם "מרשים לעצמם" להיות קטסטרופליים מהעונשין, והיום במשחק צמוד הם כמעט לא מחטיאים עונשין, כשדנבר מחרבנים לעצמם עם 4 או 5 החטאות בדקות האחרונות. ובנוסף, עוד מרשים לעצמם (הלייקרס) לדפוק שלשות קשות וריבאונד התקפה בנקודות קריטיות במשחק.
.
אני חושב שמי שבעיקר צריך להתעורר זה ווגל – כי נראה שכל הקבוצה עדיין בתרדמת בחלקים גדולים של המשחק (לברון עומד עם הכדור עד 5 שניות לסוף ההתקפה וכולם מסתכלים עד שהוא משליך זריקה גרועה). הם כאילו התאהבו ומאמינים לכל הסופרלטיבים שנכתבו עליהם והפסיקו לעבוד. מתלהבים מכל האלי-הופ או פאסט ברייק של קארוסו, ושוכחים שזה שווה שתי נקודות בדיוק כמו השתיים מהעונשין שמארי קולע בהתקפה הבאה.
.
ואיך זה שאין מילה על השופטים? חסימה נקיה שנספרה כסל? עוד כל מיני שריקות גבוליות שהלכו לדנבר? יתרון 33 מול 19 בזריקות עונשין?!?! [כשהלייקרס הם קבוצה שהולכת יותר פנימה וסוחטת יותר עונשין בדר"כ]. איפה הבכי והנהי? מה – אין יד מכוונת?!?!

גיא רוזן
21/09/2020 10:51:53
הגב ל  Yinon Yavor

על מה אתה מדבר???
פתחתי את הבלוג החי וקראתי שבמפורש השופטים שוב מכרו את המשחק, שוב דפקו את הנאגטס.
וזה הרי ידוע שבכי שנשפך לכל עבר כמו צינור עם חור, כמו תינוק רגע אחרי שהורידו לו את החיתול, כמו הגעתון ביום חורפי, כמו קולה שפגשה מנטוס –
זה בכי שמתאר אתהמציאות! . . .

אור
אור
21/09/2020 11:38:11
הגב ל  גיא רוזן

לא היו תלונות על השיפוט הלילה (אולי ממש מעט שזה המינימום ההכרחי)

גיא רוזן
21/09/2020 11:46:05
הגב ל  אור

שמעון + טולילה+ הפנמי + דוק = יותר מחצי מהתגובות. כולם התלוננו על השיפוט בזמן אמת.

אור
אור
21/09/2020 11:48:19
הגב ל  גיא רוזן

כנראה עברו אצלי סינון אוטומטי

עגל
21/09/2020 13:29:36
הגב ל  אור

חחח
איפה מצאת את התוספים האלה?
* חוסם-תגובות-בכי-לאתר-הופס-קו-איל
* חוסם-ללל-לאתר-הופס-קו-איל

אור
אור
21/09/2020 14:09:05
הגב ל  אור

חחחחחחח הכל בראש

Yinon Yavor
21/09/2020 11:40:29
הגב ל  גיא רוזן

אני אפילו לא נכנס לשם.
זה יום עבודה שלם רק לעבור על התגובות.
וגם התגובות – רלוונטיות אולי לנקודת זמן מאוד ספציפית שחולפת אחרי דקה או שתיים. אבל מי שנהנה מזה – בכיף.

גיא רוזן
21/09/2020 11:46:52
הגב ל  Yinon Yavor

זו הלצה (לא מצלחת) שלי על חשבון הכרזות עבר של שמעון.

etayle
etayle
21/09/2020 12:58:42
הגב ל  גיא רוזן

אולי היו תךונות על דברים נקודתיים, אתה יודע השיפוט זה חלק מהמשחק, הגיוני שיופיע בבלוג החי…

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
21/09/2020 14:08:07
הגב ל  גיא רוזן

אז אתה מסכים שהלייקרס קופחו ע"י השיפוט במשחק בכללי ובאופן ספציפי במקרים שינון הזכיר?

etayle
etayle
21/09/2020 14:10:57

במה שינון הזכיר בהחלט.
אבל בכללי היה שיפוט סביר לשני הצדדין, ומעפן לשני הצדדים. לא רואה משהו יוצא דופן.
למשל לגראנט על תחילת המשחק שרקו 2 שריקות אוויר. (לברון דרס אותו וקיבל על זה עבירת מגן)

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
21/09/2020 14:31:11
הגב ל  etayle

https://nbafullhd.com/5276-2/

החסימה הנקייה שלו כאן ב25 דקות. הווארד לוקח את המרפק והזרוע של יוקיץ'. כל כך קל שאני אפילו לא יכול להתווכח עם ווישפול על זה

לגבי השריקות הגבוליות שהלכו לנאגטס אין לי איך להתייחס בלי פירוט כלשהו

וההפרש זריקות עונשין הוא טענה פשוט מגוחכת. בדרך כלל לא קשור למה היה במשחק.

גיא רוזן
21/09/2020 14:45:43

אני טענתי שהלייקרס קופחו?
היחידים שקופחו הם כל מי שהגיעו לבלוג החי ומצאו את המסך שלהם שטוף דמעות . . .
.
למען הסר ספק –
עבירה. מגע עם היד בניסיון חסימה/תטיפה מותר רק בחלק שהיד אוחזת בכדור (כלל "היד היא חלק מהכדור"). המגע עם האמה –
זו עבירה ברורה.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
21/09/2020 15:17:11

🤷
אני הבנתי שינון טען לקיפוח של הלייקרס והיה נראה שאתה מסכים איתו, אז שאלתי.
כמו שאמרתי, זה פאול קל ולא ניתן לויכוח

Yinon Yavor
21/09/2020 16:38:14

לא טענתי שהלייקרס קופחו במשחק באופן כללי.
תמיד יש טעויות שיפוט, ותמיד אפשר למצוא דמגוגים מקצועיים שיידעו להתבכיין על שריקות שהלכו נגדם, בזמן שהם מתעלמים משריקות שהלכו לטובתם.
נתתי דוגמה לדמגוגיה כזו מהצד של הלייקרס, שכמובן איש לא טען אותה אבל היא באותה רמה של טענות קודמות ששמעתי במקומות אחרים ובמשחקים אחרים נגד הלייקרס

עידו גילרי
21/09/2020 16:44:53

לא אמרת שהייתה חסימה נקייה?

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
21/09/2020 16:53:00

ינון
אם יש לך משהו נגד התבכיינות על שיפוט, אני מבטיח לך שהתבכיינות מדומיינת לכאילו הצד השני מהכיוון שאתה תופס את ההתבכיינות ממנו לא תשפר את כמות ההתבכיינות אלא רק תעודד יותר ממנה.
אם זה מפריע לך אני ממליץ להתעלם כי חלק מהתלונות הן הטרלה ואת השאר לא תשכנע בבכי נגדי.

עידו גילרי
21/09/2020 12:13:38
הגב ל  Yinon Yavor

ינון מתי הייתה חסימה חוקית שנספרה כסל?

Yinon Yavor
21/09/2020 12:26:28

סליחה – נספרה כעבירת שתי זריקות שהפכו לשתי נקודות של יוקיץ'.
במחצית הראשונה, כשווגל התלבט וכשכבר החליט לעשות צ'אלנג' אז הכדור כבר היה בידיים של זורק העונשין ואי אפשר היה לעשות.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
21/09/2020 14:09:02
הגב ל  Yinon Yavor

זה היה עבירה והם הרוויחו שלא בזבזו על זה צ'אלנג'

Yinon Yavor
21/09/2020 16:39:15

חסימה נקיה לחלוטין. היתה תמימות דעים על כך

עידו גילרי
21/09/2020 16:48:14
הגב ל  Yinon Yavor

ממש לא.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
21/09/2020 16:48:47
הגב ל  Yinon Yavor

תמימות דעים מצד מי?
הבאתי את הסרטון בתגובה למעלה
29.1.4.1.1
.
.
זה עבירה כל כך ברורה שאני וווישפול לא מסוגלים להתווכח עליה גם אם אנחנו מתאמצים

עידו גילרי
21/09/2020 16:49:42
הגב ל  Yinon Yavor

אני חושב שזה טיעון מנצח…

Yinon Yavor
21/09/2020 18:05:55
הגב ל  Yinon Yavor

לא מסכים. הוא הגיע לכדור לפני היד.
זה כמו חטיפה כשבהמשך התנועה (אחרי שהכדור מועף) אז היד החוטפת פוגעת במתקיף שהרגע איבד את הכדור. זה כבר לא עבירה בשלב זה.
אבל זה לא משנה ולא לשם כיוונתי – אני יוצא נגד התלונות לשופטים שהפכו למקצוע פה באתר. אם אתם לא אוהבים את הדוגמה שהבאתי – בטוח יש אחרות (עכשיו מישהו הזכיר פה את הנגיעה האסורה בכדור מעל הצילינדר שנתנה לדנבר עוד סל). היו כאלה לשני הצדדים. תמיד יש. די.

עידו גילרי
21/09/2020 18:21:04
הגב ל  Yinon Yavor

נו ינון מה עובר עליך…
איך הטיפ אין של יוקיץ' זו נגיעה אסורה?

עידו גילרי
21/09/2020 18:27:33
הגב ל  Yinon Yavor

או שאתה מתכוון לזה של פורטר?

Yinon Yavor
21/09/2020 20:54:15
הגב ל  Yinon Yavor

לא זוכר של מי. בטח לא האחרונה של יוקיץ' שהיתה רחוקה לגמרי מהצילינדר.
אבל זה העניין – אני לא זוכר כי אני לא מייחס לזה חשיבות. אלה טעויות שיפוט שלגיטימי שייקרו (ואכן קורות) לשני הצדדים.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
21/09/2020 21:51:40
הגב ל  Yinon Yavor

יש לך ראיה יצירתית, הווארד לקח את המרפק של יוקיץ' וחלק נכבד מהזרוע בדרך לכדור (כך שגם אם הטענה שלך שמותר לעשות עבירה על השחקן אחרי שפגעת קודם בכדור נכונה (והיא לא) היא לא רלוונטית).

ברוך רובין
21/09/2020 22:15:24
הגב ל  Yinon Yavor

זה לא ראייה מציאותית, זה לעצום את העיניים ולהגיד שלא הייתה עבירה, ושילך לעזאזל ספר החוקים, מכל זווית זה עבירה ברורה אין מקום לספק.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/09/2020 12:01:05

גיא אני באמת אשמח להסבר איפה היה הפאול על דייויס בסוף המשחק.

הלייקרס יודעים מה לעשות במאני טיים ויודעים שצריך לפעמים להפעיל לחץ על השופטים. בגלל זה הם לא פראיירים והולכים לסל ואז דייויס שואג-בוכה "אההההההההההההההההההההההההה" כאילו בכל חדירה הוא עובר במכון לשטיפת מכוניות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אבוד לך אל תנסה הוא ימציא עבירה. הוא עובד של התאגיד בישראל

אבג
אבג
21/09/2020 12:57:11

למרות שהיה הגיון לשים את יוקיץ על המוסר לשים גוף גדול וידיים זריזות, ולשים גוף גדול על דייויס בהנחה שילך פנימה, פלאמלי שומר משמעותית פחות טוב, ובמקרה של חילוף יכל להשאר עם לברון אפילו אם גראנט היה מחליף כמו שצריך. טעות של מאלון. יכול להיות שהיו סופגים סל בכל מקרה, אבל לחצישייה ניידת יותר היה סיכוי טוב יותר

דה שוט
21/09/2020 13:32:58

הערה קטנה – מי שלא יישן בלילה יהיה ג'מאל מארי (בין השאר). היה לו כדור ביד שמאל, אחרי הבלוק, הוא קפץ מהמגרש – אם היה מצליח להעביר אותו למטה או אפילו לזרוק לגובה לאמצע המגרש – הכל היה נגמר לטובת דנבר. הכדור החליק לו מהיד. באסה בשבילו

אור
אור
21/09/2020 14:11:25
הגב ל  דה שוט

גם מי שלא סגר לריבאונד בהתקפה האחרונה של הלייקרס (לפני החסימה שהובילה שהוציאה לחוץ)

דה שוט
21/09/2020 14:23:30
הגב ל  אור

כן היו בטוחים שקארוסו קולע (כמו נגד יוסטון). פעם שניה שלברון משאיר לקארוסו את הזריקה החשובה. ואחר כך אמר שהרבה שחקנים שמדברים מבחוץ היו מחרבנים במכנסיים (במקום הגרופי)

דה שוט
21/09/2020 13:56:44

לאור הדיכאון כאן בפורום – אני מקדים שחרור מסיפורי הקרואטי – שהיה אמור לצאת רק בגמר הכללי. קצת קצר, אבל באין קול שיר… וגו'
.
בזמנו הייתי צעיר וחסר אמצעים (עדיין על חוזה רוקי, בליגה השנייה, שזה בערך 17 דולר לשעה + ארוחה חמה). היה לי רכב גרוטאה מארץ הגרוטאות – סובארו ג'אסטי שנת 85, שהדלתות שלה רועשות ובולמי הזעזועים שלה לא קיימים. בנוסף – היא הייתה בצבע ירוק דהוי עם סימנים של חלודה.
יום אחד יצאנו יחד מהאימון, הקרואטי ואני, והלכנו למגרש חניה למכוניות. הוא קיבל מכונית שכורה חדשה על חשבון המועדון (כמובן). היה אימון טוב והיינו אחרי נצחון אז היה מצב רוח טוב.
כשהוא ראה אותי ניגש למכונית ופותח את הדלת של הנהג – הוא נבהל מהרעש של החריקה שלהצירים. כנראה שרחמיו נכמרו רחמיו עלי. הוא פנה אלי בקול טוב ואבהי (היה גבוה ממני בחצי ראש) – דבר די נדיר אצלו – וגם המבט שלו בעיניים היה עם הרבה אמפטיה. הוא הצביע על המכונית שלי ואמר בקרואטית:
קַאר אִיז בִּיג שִיט יֶס? אִיז בֵּטֶר בִּיצִיקְלֶה…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  דה שוט

😂😂😂😂 חיכיתי לסיפורי הזאגרב זה הדבר היחיד שנשאר לעונה זה

אור
אור
21/09/2020 14:12:50
הגב ל  דה שוט

🙂 משחרר סיפורים טיפין טיפין

NFS
NFS
21/09/2020 14:13:34
הגב ל  דה שוט

בהחלט מדכא.
מצטרף טופ 5 לסל של ריי אלן על הספרס, הסל של רוברט הורי על הקינגס והשלשה ההיא של טימי על פיניקס.
.
בבלוג החי שמנו שקים ואפר כבר ברבע הראשון, ברבע השני כבר שלחנו את מילסאפ לסביוני אטלנטה אצל מנחם ואת האריס לטירונות בגולני.
ברבע השלישי זו היתה התבכיינות עם חצי עין על המסך וברבע הרביעי זה כבר היה צמוד ומותח, דוזייר נשלח ללמוד עונשין (בקטסל היינו הורגים מישהו אם היהמחטיא כל כך הרבה עונשין כמוהו), עד שבסיום ה-100:92 של הלייקרס שלח אותנו למקלחות (אחרי עוד בכי, אפר, שקים ודמעות) כשפתאום יוקיץ' עשה קסמים, וכל רגע זה ברור שדנבר מפסידים.
ואז 103:102 מדהים, גג עוד יותר מדהים ו-2 שניות לגבה להשחיל את הזוועתון ולהצטרף לרשימה למעלה.
פלאמלי לא למד בדיוק איך לשמור? זה הכל ששבסקי אשם.

דה שוט
21/09/2020 14:20:26
הגב ל  NFS

שמע זה נשמע קשה מנשוא. ידעתי מתי להבריז. ראיתי את הפנים של דנבר אחרי הסל – ומנגד הגבה מקלל את כל העולם. אתם גיבורים.
זה לא ברמה של הסלים שהזכרת כי זה כולה משחק 2 בגמר איזורי שידוע כיצד הוא יסתיים.
ליבי עם אוהדי הלייקרס שבינינו – קשה לאהוד את הקבוצה הזאת. יותר מדי פרצופים מעוררי אנטאגוניזם. כאילו – קלעת סל גדול – מה אתה עצבני ומקלל? ואחר כך כבר דיבר על המורשת שלו. חחח אחרי 30 שנה בליגה עבר סיבוב וגם זה בזכות לברון.

NFS
NFS
21/09/2020 14:31:45
הגב ל  דה שוט

אצלי זה ברשימה כי בשנות ה-90 הייתי אוהד שיקגו, ולא חטפנו סלים כאלה (רק שריקה על פאול שלא היה של פיפן על הרכז של בניקס, שכחתי מי, שנתן להם את המשחק).

yaniv
21/09/2020 14:39:45
הגב ל  דה שוט

דווקא חייב להגיד לך שאני די מבסוט על הקבוצה. מתחילת העונה באו במטרה לנצח כל משחק בין אם זאת שרלוט או בין אם זאת הקליפרס. הקבוצה משחקת הגנת ברזל. אין מרמזורים בין השחקנים אפילו הווארד שפאר ינג לא שיחק מול יוסטון לא מתרעם ולא מתעצבן אלא מעודד

גיא רוזן
21/09/2020 14:49:24
הגב ל  yaniv

אם אתה מחפש סיבה להיות מרוצה,
זו העובדה שקארוסו ודייויס קיבלו כל אחד ניסיון קליעה נוח בשביל לנצח את המשחק. בלי אגו, כדורסל.
.
בנוסף –
השמחה האמתית שהציגו שחקני הלייקרס עבור דייויס. ראית את ווגל? את דאדלי? רגע יפה.

דה שוט
21/09/2020 14:55:46
הגב ל  yaniv

הכל נכון, עדיין – יש לי לפחות שני חברים מיואשים שאמרו שהם לא יכולים לאהוד קבוצה כזאת – שהיא ההיפך הגמור של שואוטיים לייקרס. אין חן (בלשון המעטה).

דוקטור רזי הופמן
21/09/2020 14:40:42
הגב ל  דה שוט

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
100% נכון, למד משהו מהאבא הרוחני?

אשך טמיר המקורי
21/09/2020 14:34:50
הגב ל  דה שוט

הבחור אלוף, אין מה להגיד

דוקטור רזי הופמן
21/09/2020 14:38:37
הגב ל  דה שוט

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
🙂

NFS
NFS
21/09/2020 14:38:44
הגב ל  דה שוט

ביציקלה זה אופניים, כן? גדול

שחר אלוני
21/09/2020 14:29:12

משחק חזק בין שתי קבוצות מצוינות, ששתיהן תפסו יום לא משהו.
דנבר כרגע היא (במינימום) הקבוצה השניה הכי טובה בפלייאוף

דוקטור רזי הופמן
21/09/2020 14:30:16

בעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע
יש איזו ידיעה שמסתובבת, לדעתי קשקוש, על תרייד אפשרי: פליאוף פוט או פוק גורג על היווארד ו 3 בחירות סיבוב ראשון של הסלטיקס. נשמע לי לא לעניין מקווה שזה קשקוש….

ADISU33
ADISU33
21/09/2020 14:31:01

מאלון האידיוט הכניס את פאלמלי שלא לצורך במקום לסמוך על החמישיה המתואמת שחזרה מפיגור להובלה.
פלאמלי (ולא יוקיץ על-פי שמעון) עשה את הטעות הנוראית.
לפאלמלי הייתה עבודה אחת לעשות (להיצמד לדיוויס) והוא חירבן אותה ללא שום סיבה.
לא הייתה סיבה לחילוף,דיוויס ברח לו והוא במקום לרדוף אחריו החליט להיצמד ללברון שלא עשה אפילו ניסיון חסימה.
יוקיץ היה על רונדו בהוצאת החוץ,אז מה קשור האשמות עליו שלא סגר את דיוויס?🙄
הפסד מטופש ביותר.
עכשיו הזמן של פורטר ג'וניור לצאת בהצהרה נגד התנהלות צוות האימון….זה עזר בפעם הקודמת.

דוקטור רזי הופמן
21/09/2020 14:43:20
הגב ל  ADISU33

בסגנון הטעות כמו הכנסת טאקו פול שישמור על לאורי…..
למה הם עושים את השטויות האלה? לא מבין!
אבל המזל הולך עם הטובים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא היה שום טעות פלאמלי הוכנס שלא יהיה ריב של דיוויס בהתקפה בטיפ אין על הגאון אחרי זריקה של השיקצה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  ADISU33

קוראים ליוקיץ הגאון לא? או שהאיי קיו רק בהתקפה? 2 שניות על השעון, כבר בתנועה המהלך של הלייקרס היה ברור ויוקיץ היה צריך לזהות מיד, הוא ראה לאיפה דיוויס רץ, מה עוזר לו לשמור על רונדו על החוץ?? שוב פעם מאמנים שמים שומר על מוציא החוץ במקום 5 על 4 בהגנה.
פלאמלי קיבל הוראה מגראנט לבוא על לברון לפי הסרטון של סמיילי.
ייתכן מצב שיוקיץ היה נעמד על הספוט של דיוויס לפניו ואז דיוויס היה נתקע בו והיה מקבל 2 זריקות, אולי בגלל זה יוקיץ לא בא

אבג
אבג
21/09/2020 16:35:47
הגב ל  ADISU33

רשמתי למעלה – פלאמלי הוכנס כי חשבו שילכו לדייויס בפנים. יוקיץ גוף גדול עם ידיים זריזות להפריע להכנסת הכדור.
לדעתי גם בזמן אמת טעות כי פלאמלי איטי ברגליים ובמחשבה ושתי שניות קשה לתקן גם בהגנה

אור
אור
21/09/2020 15:06:37

יש גם 20 אסיסטים פוטנציאליים שלברון זרק במקום למסור, אז 39 בטוטאל

דה שוט
21/09/2020 15:34:02

לכל מהללי דייוויס – יש כאן היסחפות.
הבחור משחק במערכת שמאתרגת אותו ומאפשרת לו.
1. מאתרגת – הוא יודע שיקבל שריקות ויודע שיילך הרבה לקו. זה נותן לו ביטחון, מעבר לנקודות.
2. לברון מושך כל כך הרבה תשומת לב ואש – שזה משאיר את דיוויס חופשי למאבקים שלו – על המגרש ומחוצה לו.
.
שתי המחשות: בזריקה האחרונה של דיוויס לברון היה החוסם. הוא לא עשה כלום, רק עמד שם – ושני המגינים (גראנט ופלאמלי) לא זזו ממנו. הם השאירו את דיוויס לבד!
ועכשיו שאלה: אם תחליפו את דיוויס ביוקיץ' – יש למישהו ספק איך זה היה נגמר? דיוויס היה עושה הירו-בול סטייל ניו אורלינס, וזה היה נגמר כמו הסדרה בין ניו-אורלינס לגולדן סטייט לפני שנתיים.
.
ולגבי ל"א באופן כללי – יש בקבוצה הזו הלך רוח טוטאליטרי, בסגנון של הקומוניזם הסובייטי.
הסבר:
כשלברון בא למיאמי, היו שם שניים "בגודל" שלו, לפחות בשנתיים הראשונות, הוא לא היה הבוס. לכן, השמחה התחלקה בין כולם והייתה למען כולם, ואם לדייק – אז למענו ולמען ווייד בראש, אחריהם בוש ואלן, וכל השאר.
.
כשלברון חזר לקליבלנד – הוא נכנס לעמדת אנדרדוג עמוקה – בשנה הראשונה בגלל הפציעות – ובהמשך בגלל הסטפים, הקליים וכמובן הדוראנטים. בתור אנדרדוג, הזכייה שלו הייתה מרגשת ויצאה מתחום הכדורסל (הבן אדם הרים עיר), ואחר כך הוא הפך למן חתול-תעלול של הגולדנים בגמרים. זה היה לא נעים ובעיקר מנע ממנו נאומים של "אני ווינר".
.
בלוס אנג'לס זה סיפור אחר. לברון שם בתור הסנדק. אין לו חברים, אין לו מישהו שיכול להסתכל לו בעיניים, כולם נתינים. הם חייבים לשמור, חייבים להילחם, חייבים להקריב, לעודד גם כשהם לא משחקים – וחייבים לשמוח עד הגג אחרי כל סל וכל ניצחון. כמו "דקת השנאה" בספר 1984, מי שבטעות יימצא בסרטים לא מספיק שמח – ישלם מחיר כבד! בגלל זה האווארד ומק'גי מאושרים כשהם לא משחקים, בגלל זה מישהו שם עף על הריצפה מרוב אושר שאנטוני דורס אותו, בגלל זה ג'יי אר סמית' רוקד על הספסל ו-ווגל שר שירי הלל למהלכים ושחקנים שפעם הוא היה נלחם בהם.
אוי ואבוי למי שלא ישמח, אוי ואבוי למי שלא יקריב את כולו למען "המורשת".
.
שלא תטעו – זה בדיוק ככה! (או אם אתם דוברי איסלנדית: "ממש כך")

דה שוט
21/09/2020 15:36:49
הגב ל  דה שוט

הביטוי "חתול תעלול" הוא קצת חריף. הכוונה הייתה שלברון מול גולדן של דוראנט היה חסר סיכוי לחלוטין ולכן זה היה לא נעים לצפייה. גולדן סטייט התעללה בקליבלנד. היא לא עשתה את זה – למשל – ליוסטון. אני מושך בחזרה את הביטוי.

גיא רוזן
21/09/2020 15:45:27
הגב ל  דה שוט

שכחת להוסיף, שכסנדק שהוא,
זה לא מפתיע אף אחד שהמאמנים מפחדים לאתגר אותו עם שמירה כפולה –
כל אחד ואחד מהם פתח את הלילה הראשון בבועה עם מתנה חגיגית על כרית מיטתו. ראש של סוס ארוז בסרט ורוד, וכרטיס ברכה המציין "BLM".

דה שוט
21/09/2020 15:54:50
הגב ל  גיא רוזן

גיא ג׳ונס – יום אחד גם אתה תתעורר (קורונה, דאבל טים, וכאלה)
https://youtu.be/45zTQoE8E9o

דה שוט
21/09/2020 15:55:30
הגב ל  דה שוט
גיא רוזן
21/09/2020 15:49:43
הגב ל  דה שוט

וקצת יותר ברצינות –
דייויס ולברון, או לברון ודייויס. זה לא משנה.
הם מפיקים את המירב אחד מנוכחותו של השני. אני מאז תחילת העונה כותב שזו לא "הקבוצה של (השלם את החסר)".
דייויס מביא לפרקט יכולת התקפית יוצאת מן הכלל (ניתן היה לחשוב שדווקא אתה מכולם תכבד את משחק המיד ריינג' הבלתי ניתן לעצירה שלו) לצד הגנת עילית, כאשר הוא יודע שיש לו גב.
לברון מביא יכולת ניהול משחק וטונות של ניסיון.
.
השורה התחתונה –
משחק אחרי משחק שדייויס מרוויח ביושר את התשבוחות הנכתבות עליו.
אם אתה מחפש קנה מידה, רק תראה מה פול ג'ורג' עשה בפלייאוף האחרון.

גיא רוזן
21/09/2020 16:01:15
הגב ל  דה שוט

אם ברצינות עסקינן,
אז תקרא את זה, דה שוט. אל תתבונן בכותרת ותחליט שאתה כבר "יודע". תקרא.
.
https://www.facebook.com/sharon.einav/posts/3822611441101879

דה שוט
21/09/2020 16:32:09
הגב ל  גיא רוזן

זה נורא! פשוט נורא!
אני לא צוחק. באמת שאני לא צוחק.
בגלל אנשים כמוה – חסרי אחריות – יש היסטריה ופאניקה בקרב הציבור ובקרב מקבלי ההחלטות – ומי בין מקבלי ההחלטות שהוא סתם מנוול – מנצל פוסטים כאלה כדי לקדם את המהלכים האבסורדיים שלו.
בגלל פוסטים כאלה אנחנו בסגר ואנשים מתים מבדידות, חרדה, דיכאון, מצוקה כלכלית, אלימות במשפחה, קריסה של המערכת החיסונית, התמוטטות נפשית, פחד לגשת למיון, דחיית ניתוחים אלקטיביים.
נורא.
לבנון? יום כיפור?
אתה קולט את הטרמינולוגיה?
נורא.

דה שוט
21/09/2020 16:34:25
הגב ל  גיא רוזן

"יש תקנים ריקים כי מי רוצה ללמוד רפואה?"
אתה רציני איתי?

גיא רוזן
21/09/2020 17:09:40
הגב ל  דה שוט

מה שאני רוצה לדעת זה –
מה הם הסימוכין שלך? מקורות המידע? ועל מה מסתמך אותו ביטחון שאתה צודק?

דה שוט
21/09/2020 17:17:49
הגב ל  גיא רוזן

מה הסימוכין שלה?
.
אני מסתמך על הלמ"ס שהצהיר מפורשות: "אין בישראל תמותה גדולה יותר בחודשים מרץ-יולי 2020 ביחס לממוצע בחמש השנים האחרונות" (אתה הבאת את הקישור הזה)

גיא רוזן
21/09/2020 17:33:45
הגב ל  דה שוט

למה אתה מביא ציטוט חלקי? למה אתה לא מוסיף את החלק בו מסופר שב-3 החודשים הראשונים של השנה היו פחות נפטרים מבשנים הקודמות, בחודשים מרץ יולי יש יותר, אבל הכמות ההולמת את הגידול באוכלוסייה.
למה אתה לא מביא את הנתון המלמד שביולי התחילה מגמה של עלייה בכמות הנפטרים, גם ביחס לשנים הקודמות, אבל בשלב זה של איסוף הנתונים היא עדיין לא מובהקת?
למה אתה מתעלם מהעובדה שלא הייתה שנה בה היה זינוק שכזה בכמות נפטרים בהשוואה בין שנתית של חודשי הקיץ?
למה אתה לא מתבונן על נתוני חודש אוגוסט (מפורסמים חלקית)?
.
זה לא נוח?
לא מסתדר עם תאוריית הקונספירציה?
.
השאלה הכי גדולה –
למה אתה מתעלם מהשאלה המקורית שלי?

etayle
etayle
21/09/2020 16:51:52
הגב ל  גיא רוזן

גיא היקר, אי אפשר לנהל מדינה על סמך אמוציות. הפוסט הזה פונה נטו לרגש של האנשים.

גיא רוזן
21/09/2020 17:07:13
הגב ל  etayle

לנהל מדינה? מי לעזאזל מדבר על לנהל מדינה.
תחבשו מסכות, תשמרו על מרחק. זה כזה מסובך?

דה שוט
21/09/2020 17:20:14
הגב ל  גיא רוזן

למי אתה בדיוק אומר את זה?
לעובדי התיירות?
לעסקים הקטנים?
למסעדנים?
לאומנים?
לעובדי התעופה?
לעשרות האלפים בחל"ת?
לילדים האומללים בזום?
.
זה מה שיש לך להגיד להם? תחבשו מסיכות, תשמרו על מרחק?

גיא רוזן
21/09/2020 17:37:10
הגב ל  דה שוט

דמגוגיה זולה.
תקרא את התגובות שלי בחודשים האחרונים.
פעם אחר פעם אני כותב "שימו מסכות, לעזאזל. שמרו מרחק. אחרת ינצלו את המצב ויפילו עלינו סגר נוסף".
צדקתי.
.
חביבי,
לכם מפיצי תאוריות הקונספירציה,
משרתיהם של בעלי האינטרסים,
יש חלק לא קטן במצוקתם של האוכלוסיות עליהן אתה כותב.
.
הציבור מטומטם לכן הציבור משלם.

דה שוט
21/09/2020 18:21:53
הגב ל  דה שוט

חחח
דמגוגיה זולה זה להגיד "מי לעזאזל מדבר על לנהל מדינה" כשאתה מביא פוסט "תמים" שכל המטרה שלו היא לנהל את המדינה. לא אתפלא אם מישהו עומד מאחוריה, היא משרתת כל כך טוב את בר סימן טוב ("אירוע שואתי") וחבר מרעיו, וכמובן את ביבי וממשלת ה-36 שלו.
זה כמו להביא כדורים ופגזים כדי להטעין את הרובים והתותחים, ואז להגיד "מי לעזאזל מדבר על מלחמה?"
ואת מי אתה מאשים בסגר? את האזרחים! מעולה.
.
הפעם התעלית אפילו על עצמך. קבל 10.00 עגול במדד DS
.
נ.ב. אין לי מושג מה הייתה השאלה המקורית שלך – שאלת כל כך הרבה שאלות (רטוריות) 🙂

גיא רוזן
21/09/2020 18:33:33
הגב ל  דה שוט

זה היופי בתאוריות קונספירציה. לא צריך להוכיח כלום, רק להפנות אצבע מאשימה. הפעם –
מנהלת חדר מיון (כן, זו שהמחלקה שלה פוגשת את כל מי שמובהל לבית החולים).
.
מה שעצוב,
זה שלא משנה מה אכתוב, איזו עדות אביא,
הרי אין לזה סיכוי מול תאוריית קונספירציה חובקת כל שיש לה את התשובות להכל בגלל שאותן תשובות לא צריכות להישען על מידע או אמת או כל אלמנט עובדתי כלשהו.
.
עצוב עוד יותר,
זה שיש ציבור שלם שמקשיב לאותה תאוריית קונספירציה. בדיוק כפי שהיה/יש ציבור שלם שהקשיב לכל התאוריות של מתנגדי החיסונים.
.
הכי עצוב?
כאשר אשתי מספרת לי על חולה בן 40 (רק 5 שנים צעיר ממני) שנפטר בחג. הוא כלל לא מופיע ברשומות כנפטר קורונה. הוא חלה בסבב הראשון, והחלים. אבל הגוף שלו לא התאושש מהקריסה, והוא נפטר מ-"סתם" דלקת ריאות.
.
זה ההבדל בין מציאות לבין דמגוגיה.
.
עצוב.

דה שוט
21/09/2020 18:42:52
הגב ל  דה שוט

טוב עכשיו אם לא אסכים איתך אז יוצא שאני אכזרי ולא אכפת לי מהמוות של הבחור הצעיר.
ניצחת בוויכוח.
מזל שההתערבות שלנו לא ניתנת לפרשנות (או שאולי כן, ואני לא מודע לזה).

The Ljos of the Rings
21/09/2020 18:52:00
הגב ל  דה שוט

בגלל שאני ממש מתאמץ לא להיכנס לדיון אני חושב שמגיע לי פרס. שני דברים קטנים על תיאוריות קונספירציה:
https://twitter.com/JYSexton/status/1247914803332603906
https://www.facebook.com/lilachchar/posts/5475642715794787

דה שוט
21/09/2020 19:03:34
הגב ל  דה שוט

"דוגמא עכשווית יותר היא תיאוריית הקונספירציה שלפיה נגיף הקורונה לא אמיתי, או שהוא הופץ בכוונה כנשק ביולוגי, או שהוא לא באמת גרוע כפי שאומרים שהוא, או שהמדענים מסתירים את האמת וכו'. הפעולה הפוליטית שתיאוריית הקונספירציה הזאת מביאה אליה היא קודם כל המאבק המטופש נגד המסיכות, שכמובן רק מחריף את המגיפה, ושנית, הלחץ הפוליטי למנוע סגר נוסף, כי "הכלכלה", כלומר הרווחים של מעמד בעלי ההון, חשובה יותר מהחיים של אנשים מבוגרים או מדוכאי חיסון."
.
חחח… עוד אחת שחושבת שהיא כל כך חכמה.
.
לא מאמין שבזבזתי 6 דקות שלמות על זה.
0:1 לך – איסלנדי!

דה שוט
21/09/2020 19:08:10
הגב ל  דה שוט

חברים – אני פורש בשיא,
תאכלס – בשורה התחתונה – אני כנראה מתוסכל כי לברון ניצח אותי 2:8 מוחץ, ועכשיו הוא מוביל על שאר העולם 0:2 בדרך ל-1:8
.
זה מחזיר אותי לימים שאחרי "ההחלטה", קיץ 2010, אז נטבע המשפט האלמותי על ידי ידיד טוב ששמו שמור במערכת, משפט שהיום הוא נכון בדיוק כפי שהיה לפני עשור,
בדוראנט ננוחם.

The Ljos of the Rings
21/09/2020 19:11:53
הגב ל  דה שוט

ולילך צודקת שם בכל מילה.
וגם בתגובה הזו שלה: "משה סנה כתב פעם בעט אדום ליד פסקא באחד הנאומים שלו "טיעון חלש, להרים את הקול". בשיח הישראלי הנוכחי, כבר לא צריך להרים את הקול, אפשר סתם להתלהם ולקלל, ולקוות שאף אחד לא ישים לב שאתה אומר שטויות שכל כך קל להראות שהן לא נכונות."

דה שוט
21/09/2020 19:17:36
הגב ל  דה שוט

סלח לי על תגובתי המזלזלת, עייפתי מגיא ובאת לי בסוף (גיא לחץ אותי כמו שרונדו לחץ את הארדן)
היא חושבת כך – אני חושב אחרת.
קבל את התנצלותי
🙂

The Ljos of the Rings
21/09/2020 19:25:47
הגב ל  דה שוט

👍

yaniv
21/09/2020 16:20:15
הגב ל  דה שוט

שמע אני לא יודע מאיפה אתה מביא את התיאוריות האלה.אבל בתור אחד שצפה בכל המשחקים של הלייקרס זה ממש אבל ממש לא ככה.
נתחיל מזה הותיקים באתר אנימניח עוד זוכרים אותי כאחד מראשוני ה-ללל כך שאהבת יתר ללברון אין לי.עכשיו יכול להיות כי הוא משחק בקבוצה שלי והפרספקטיבה שלי השתנתה אבל בכל מקרה ההרגשה שלי שלברון ממש משחק בשביל הקבוצה.ב90% מהמקרים תמיד ההיתה הרגשה שהוא יעדיף למסור לדיוויס(בעיקר אבל גם לרוב השחקנים) מאשר לקלוע בעצמו.
לגבי המורל של השחקנים אז ככה זה היה שוב מהמשחק הראשון.אספו שחקנים שאמנם חלקם הד קייסים אבל כולם עם ניסיון וכולם ידעו לשם מה הם באו וזה לזכות באליפות לא משנה מה נדרש מהם.
לגבי ההגנה אז כולם נותנים הגנה מהמשחק הראשון כולל לברון שאמנם הוא לא מגן עילית אבל תורם המון לקבוצה בהגנה והבדל של שמים והארץ בין לברון של שנה שעברה ללברון השנה בהגנה.

עגל
21/09/2020 16:51:37
הגב ל  דה שוט

1+2 – הגדרת את המונח "סינרגיה" ליחסים בין לברון לדיוויס על המגרש. לברון מושך אש בשביל דיוויס ולהיפך.
.
אני מבין שבתור שחקן היית מאוד עסוק ב- X-וב-O של המשחק ועכשיו בתור שחקן עבר יש לך פרספקטיבה רחבה יותר. אבל היי, הפכת לשאמאן/פסיכולוג/נביא. לא ברור מאיפה בחינת הכליות והידע הנרחב והפרשנות של מה שקורה בליבם של השחקנים.
אני מצטרף אל יניב שאומר שהלייקרס האלה, באופן מאוד מפתיע, דווקא נראים יחידה די מגובשת ומאוד לוחמת שבה יש מספר גדול של ווטרנים שיודעים טוב מאוד מה מצופה מהם, ועושים מה שצריך כדי להתקדם הלאה בפלייאוף.

דה שוט
21/09/2020 17:14:54
הגב ל  עגל

לא מדוייק עגל – אני מרבה לעסוק באיקסים ועיגולים – בעיקר בבלוג החי – אבל גם אחר כך (למשל בהגנה האיזורית על השלשה של אננובי).
.
"התיאוריות" שלי די חוזרות על עצמן, אנימ מעט לחדש. לגבי הספסל של הלייקרס – אייל ברקוביץ' אמר פעם באומץ ששחקן ספסל מייחל להפסד קבוצתו. זה כל כך נכון, כל מי שהיה שחקן עבר את זה, לא תמיד, אבל זה קיים.
אתה באמת חושב שמק'גי שמח שמנצחים בלעדיו כאילו הוא אוויר? הוא היה שחקן חמישייה בגולדן סטייט. או האווארד לפני כן? פעם קראו לו "סופרמן". מה עם סמית'? הוא לא היה רוצה להיות חלק מהמסע הזה? ומוריס שמח מהדקות שלו?
לא צריך להיות שאמאן כדי להבין שהשמחה שלהם היא בולשביקית.
.
לגבי לברון+דיוויס – אין דבר כזה. זה רק לברון! מאז מייקל לא היה שחקן שכופף ככה משחקים וסדרות.
תחליף כוכבי על עם דיוויס ותנסה לחשוב: איפה היו הקבוצות שלהן עם דיוויס, ואיפה הם היו עם לברון.
יאניס, קאוואי, הארדן, לוקה, אפילו יוקיץ' (אני לא מדבר על דוראנט או סטף).
מילווקי, יוסטון, דאלאס ודנבר היו מגיעות לאותו מקום. הקליפרס עם דיוויס וג'ורג'? אולי…
שלא תטעה חבריקו, אין לברון+דייוויס; זה הכל לברון.

מיכאל ירדן
מיכאל ירדן
21/09/2020 17:26:30
הגב ל  דה שוט

ניתוח מצוין! זה צריך להיכנס לביוגרפיה של לברון. ממש תיאור מדויק.

sroni741
sroni741
21/09/2020 16:47:44

משחק הפכפך עם טעויות למכביר מכל הכיוונים, לברון עם זריקות לשלוש בלי כיוון ושלושה איבודים בדקות האחרונות, מנגד החטאות עונשין, ויתור על שלשה וזריקת איירבול של יוקיץ', מארי עייף וגם טועה אבל בסופו של דבר ההכרעה היא על הדברים הכי קטנים/גדולים. בחצי דקת הסיום כל כך הרבה טעויות קריטיות של דנבר עולות לה במשחק וככל הנראה בסדרה- לא רואה אותם מתאוששים מנטלית ובלי חזרה "הבייתה" לקהל תומך במשחק הבא הפסד ממש מתבקש, בהחלט מזכיר לי את השלשה ההיא של ריי אלן, אומנם לא במומנטום ובמעמד והכל, אבל ההשלכה לטעמי תהיה זהה, כולמר אליפות נוספת ללברון. טעות ראשונה אחרי הטיפ של יוקיץ' נותנים ללייקרס להוציא כדור שמתגלגל על המגרש ולא מבזבז זמן עד שלברון מרים אותו רק אחרי החצי ! כשיש עבירה לתת צריך היה לתקוף ולנסות לפחות לחטוף, במקום לגמור עם כדור אחרון סל קל לדיוויס וזמן על השעון לעוד התקפה של הלייקרס. לאחר מכן יוקיץ' אמנם קולע אבל מוקדם מדי(גם בסיום הרבע השלישי מארי עשה את אותה הטעות עם זריקה לא אחראית וזמן על השעון). התקפה אח"כ הגנה טובה על לברון אבל רעה על כל השאר קארוסו מחטיא שלשה הכי פנויה שיש לאחר מסירות יפות, אין סגירה טובה לריבאונד ולברון כן האיש שכמעט חיסל את המשחק ללייקרס משאיר את הכדור חי ואח"כ בלוק, במקום לתפוס את הכדור ולקחת טיימאאוט שהיה או להעיף הכדור בורח למארי. לאחר מכן מאלון עושה חילוף וככל הנראה לא נותן הוראות ברורות להגנה מה שמוביל למחדל הגנתי מתמשך מצד כל דנבר ובעיקר פלאמלי שרק נכנס. בקיצור בחצי דקה שמכריעה סדרה, מספר שגיאות מהותיות שכל מי שלקח חלק בהן החל מצוות האימון ועד אחרון השחקנים לא יוכלו לנער ולשכוח כל כך מהר.
מה שאהבתי גם אצל לברון ובעיקר אצל יוקיץ' שגם אחרי משחק עם החטאות וטעויות הם לא מיד מוותרים על הכדור אלא לוקחים אחריות ומנסים הכל ברבע האחרון – מי שלא עושה לא טועה.
משהו לגבי השיפוט – כן היו טעויות , אבל בניגוד למשחק הקודם, הן היו כלפי שני הצדדים ולא בפרק זמן מסוים בעיקר כלפי קבוצה אחת בלבד, אלא לאורך כל המשחק.
ועדיין קשה לי להבין ההיגיון שלא קיים באירופה אבל קיים בליגה הטובה בעולם, שאסור לגעת בכדור על הטבעת אחרי החטאה.

דה שוט
21/09/2020 17:06:51
הגב ל  sroni741

+ 100
ניתוח מעולה.
(שאלה לגיא – למה נתנו ללברון ללכת ליד הכדור ולהרים אותו אחרי החצי?)

גיא רוזן
21/09/2020 17:10:37
הגב ל  דה שוט

בגלל שהוא הסנדק, ופחדו ממנו. מה השאלה?

Yinon Yavor
21/09/2020 17:56:36
הגב ל  sroni741

תודה.
הסיבה היא המפלצים האתלטים, שלא יאפשרו bounces (כמו שהיה לקאווי שנה שעברה) ויעיפו את הכדור ברגע שנוגע בטבעת (או רגע לפני, ואז לך תשפוט מתי זה היה בדיוק עם כל ה-review). זה דווקא חוק מאוד הגיוני בעיניי, שבמקרה זה לא נאכף ונתן לדנבר 2 נקודות שהיו צריכות להיפסל (אגב טענות שיפוט…).

sroni741
sroni741
21/09/2020 19:32:01
הגב ל  Yinon Yavor

אני מבין את הדבר הזה אבל לא מסכים עם ההגיון. אם הכדור מקפץ ולא נכנס חלק יש כל סיבה להוציא את הכדור, לא חושב שצריכה להיות בעיה לשפוט את זה, באירופה אין שום בעיה. בדיוק כמו שיודעים שאם הכדור נוגע בקרש ולאחריו יש חסימה מדובר בסל, אותו הדבר אפשר לעשות כאן, החוק באירופה לדעתי מצוין ויכול להיות גם באן.בי.איי. השופטים אכן פספסו מקרה גבולי של פורטר שהיה לבד בלי שום שחקן לידו כך שיכול היה גם לקחת ריבאונד בקלות ואז לקלוע, בדיוק כמו שפספסו את הכניסה לרחבה של לברון תפיסת הריבאונד אחרי החטאת העונשין שלו כשהכדור עוד לא פגע בטבעת למשל.

Jonathan
21/09/2020 21:02:42
הגב ל  sroni741

חוק הגיוני לגמרי. לך תתווכח באמצע משחק, כשקהל שלם צועק עליך עם שחקנים שאומרים לך שהכדור היה כבר בחוץ או בדרך פנימה… גם עם זה שהצ'ייסדאון בלוק הפך לשיטה בליגהאז בכלל שחקנים שרואים את הכדור והטבעת מאחורי הגב של הזורק פשוט ייחסמו את הכדור כשהוא כבר מתחיל להתגלגל לו פנימה.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/09/2020 17:33:07

מעניין מה מנחם עכשיו יגיד על פלאמלי

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/09/2020 17:40:43

בעצם עכשיו בטח מנחם יגיד שצריך שדוזייר ישחק 40 דקות כל ערב (ויחטיא 40 זריקות מהעונשין)

שחר אלוני
21/09/2020 19:36:09

סינרגיה יפה בלייקרס. משחקים אחד עבור השני עם הרבה פרגון וגיבוש קבוצתי.
דנבר יופי של קבוצה, צריכים רק טיפה יותר כח אש

NFS
NFS
21/09/2020 20:58:53

1-2-3 ניסיון..
כן, עדיין מבאס.

במשחק הבא וזה שאחריו הנאגטס חייבים ללבוש את המדים השחורים עם פסי הרטרו הצבעוניים. כך הלייקרס לא יוכלו ללבוש את המדים השחורים שלהם – "מדי הבלאק ממבה" שקובי "עזר לעצב" ואיתם הם מרגישים מחוייבים לקובי כדברי הגבה (ובמאזן 3:0 בפלייאוף).

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
22/09/2020 0:28:31

שימון מה עם טנש