נאגטס vs לייקרס טייק 2 – בלוג חי / תומר שנאן

יומיים עברו מאז המשחק הראשון בגמר המערב. הרבה אצבעות מאשימות כלפי השופטים, השוואות בין הלייקרס 2009 לייקרס 2020 ומשחק גמר מזרח עברו בנהר, והערב אנחנו מקבלים את המשחק השני בין הקבוצות.

לוס אנג'לס לייקרס (1) – דנבר נאגטס (0) 02:30

לאחר שבמשחק הראשון הנאגטס לא הצליחו להוות תחרות ב-36 הדקות האחרונות של ההתמודדות (הלייקרס כבר הגיעו ליתרון שיא של 27 נקודות) תוך שלברון, דיוויס והצוות המסייע (בו נכללים גם השופטים עם מספר שריקות חד-צדדיות לטובת הלייקרס) שלהם משחקים כדורסל שוטף ואסרטיבי. דנבר תגיע הערב בתקווה להראות שיפור, בידיעה שאם זה לא יקרה הלייקרס ימצאו את עצמם ב-2:0 קליל. מספר דברים ששווה לשים לב אליהם הערב:

1. האם הצוות המסייע של הנאגטס חווה נפילה חד פעמית? או שגם הלילה נראה את יוקיץ' ומארי נאלצים לנסות להושיע את דנבר לבדם? נכון, לשופטים היו החלטות שנטו באופן חד משמעי לטובת הלייקרס בתחילת הרבע השני אבל זה עדיין לא עשה את ההבדל באותו ערב לדעתי. מה כן עשה את ההבדל? העובדה שקרייג, האריס, גרנט ו-MPJ קלעו 3 זריקות מ-18 נסיונות מהשלוש ו-10 מ-32 מהשדה במשחק הראשון, אחוזים מזעזעים. אצל הלייקרס לעומת זאת כל מי שהוא לא לברון או דיוויס קלע 10 מ-21 מעבר לקשת, זהו הבדל עצום. לברון ודיוויס אגב, קלעו 1 מ-5 בלבד, אבל העובדה שהצוות המסייע חיפה עליהם באספקט הזה עזרה לקבוצה מעיר המלאכים. אני עדיין מאמין שאם מוציאים את שני הכוכבים הגדולים בכל קבוצה לנאגטס יש יתרון על הנייר מבחינת איכות, וקשה לי להאמין שהם יחוו עוד ערב כזה, אבל אם הצוות המסייע יספק פעם נוספת תצוגת נפל כזו הלייקרס ישייטו לעוד ניצחון קליל.

2. האם הלייקרס צריכים להשתמש בלברון יותר כחוסם ופחות כמוביל כדור? לברון סיים את המשחק הראשון עם 15 נק', 12 אס' ו-6 ריב', אבל ברבע השני, כשהלייקרס החלו לברוח הוא שיחק יותר כשחקן מסיים, פחות כשחקן שמוביל את הכדור. הוא וקרוסו שיתפו פעולה שיתפו פעולה היטב ולברון עלה למספר נקודות דו ספרתי. כשלברון משמש כחוסם לשחקנים כמו רונדו, גרין או קרוסו הוא גורם ליריבה להמר, מה שהוביל במשחק הקודם לסלים קלים. כשיש ללייקרס את רונדו וקרוסו (וגם את דיוויס שיכול לעסוק במלאכה) לברון יכול לשמש כשחקן שמקבל את הכדור ומשחרר אותו מהר לאסיסט, או אחרי חיתוך להטבעה, או לכמה כדרורים ולייאפ, אבל הקבוצה מצליחה להוציא כך את המירב מכלל השחקנים שנמצאים על הפרקט. שווה לשקול להשתמש בזה יותר.

יהיה טוב יותר ללא הכדור ביד?

3. יוקיץ' ומארי – ברבע הראשון הם היו נהדרים והוא נגמר ביתרון מינימלי לנאגטס, אבל ברבע השני שניהם נעלמו ואז הלייקרס החלו לברוח. על יוקיץ' שמרו בעיקר מגי והווארד, והוא הסתדר איתם לאורך רוב הזמן לא רע בכלל, קולדוול פופ הצליח לשמור נהדר על מארי כשגם רונדו עשה עליו עבודה טובה בדקות שלו מולו. הצוות המסייע אמנם צריך להשתפר אבל כששניהם יחד קולעים 42 אל מול דיוויס לבדו שקולע 37, מארי ויוקיץ' חייבים גם הם לספק את הסחורה במשחק הלילה.

4. האם הווארד ימשיך ביכולת שלו? לערב אחד זה היה נראה שסופרמן חזר לבניין. 13 נק', 2 חט' ו-2 חס', עבודה לא רעה על יוקיץ' והמון כוח בצבע. אם הווארד יספק ערב כזה פעם נוספת הלייקרס יקבלו תוספת משמעותית של שחקן מאוד איכותי כשהראש שלו נמצא במקום הנכון, וקשה לי לראות חמישייה של דנבר שמסוגלת להתמודד עם הווארד-ג'יימס-דיוויס יחד על הפרקט.

אז איך זה ייגמר הערב? הצוות המסייע של הלייקרס ישפיע פחות לדעתי, של הנאגטס יתעשת על עצמו והקרב יתנקז לארבעת הגדולים. לנאגטס עדיין יש בעיות מצ'אפ רציניות מול הקבוצה מ-LA כך שאני מאמין שהלייקרס יעלו ל-2:0 בסיום משחק צמוד.

הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
456 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
My2cents
My2cents
20/09/2020 16:42:09

אמנם הלייקרס היו כנראה מנצחים את המשחק הראשון עם איך שהצוות המסייע של דנבר שיחקו, אבל מי שחתם את הניצחון בשלב מאוד מוקדם של המשחק היו השופטים. חד משמעית.
דנבר כבר שיחקו גרוע במחציות ראשונות יותר משחקים מאשר שיחקו בהן טוב, וידעו לחזור למשחק. הפעם לא נתנו להם סיכוי. יוקיץ' במחצית הראשונה היה בלתי ניתן לעצירה עד שהשופטים הושיבו אותו על הספסל.
אני מאוד מקווה לשיפוט הוגן הפעם ואז נראה 1-1.
הבעיה העיקרית של דנבר הייתה הגנת המעבר הלא קיימת. פשוט לא חזרו להגנה וחטפו מתפרצות גם אחרי סל שלהם, דבר שלא ייתכן לתת בשלבים האלה. זה והתפוקה של הצוות המסייע שלא תחזור על עצמה 2 משחקים ברצף.
שיפוט נורמלי – דנבר ב-5
שיפוט לב"ג-קלאב – עוד בלואואאוט של ל.א

דוקטור רזי הופמן
20/09/2020 18:56:35
הגב ל  My2cents

+100

דוקטור רזי הופמן
20/09/2020 18:59:33
הגב ל  My2cents

25 ו 48 לא ישפטו הערב…

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/09/2020 1:27:18

מה עם טנש ושב"ר?

עגל
20/09/2020 19:50:28
הגב ל  My2cents

גילוי נאות: הכותב גגל על קובי והוא גרופי שלו.
(אם אני טועה קבל אלף התנצלויות 🙂 )

MBK
MBK
20/09/2020 16:43:13

תומר תודה
חבל שנפלת בפח של הבלוג החי והפכת את הפרוויו לנרטיב בו הלייקרס ניצחו בזכות השיפוט
אכן היו מספר שריקות לטובת הלייקרס של השופטים אבל זה לא היה משהו שעזר בהכרח ללייקרס לנצח, על אחת כמה וכמה במשחק חד צדדי
לברון ודוויס קלעו 58 נקודות במשותף מול דנבר בעונה הרגילה ו 52 בגיים 1
אין לדנבר כח הגנתי שיכול לעצור אותם.
דנבר תהיה תלויה ביכולת שלה לקלוע ל 3 באחוזים סבירים.
יוקיץ נקלע לבעיית עבירות די באשמתו עם שליחת ידיים מיותרת.
גרנט מסוגל להתמודד עם לברון/דוויס וזהו בערך.
ההגנה של הלייקרס חזקה מאוד כשהווארד,דוויס ולברון מספקים מיטריה אוורית בסגנון כיפת ברזל.
KCP סיפק משחק סופר סולידי בגיים 1
הלייקרס מקבלים תרומה פנטסית מרונדו.
הלייקרס פשוט טובים מידיי עבור דנבר.
המפתח של דנבר יכול להיות מייק מאלון. מנחם המליץ להם ללכת גבוה אני אומר- הפוך גוטה הפוך
הייתי הולך על הרכב של יוקיץ ו 4 גארדים סביבו בהרכב שיגרום להווארד ששיחק 4.5 דקות בכל הסדרה מול יוסטון לא למצוא את עצמו על המגרש

Yinon Yavor
21/09/2020 0:38:46
הגב ל  MBK

מסכים לחלוטין.
היו כמה שריקות גבוליות אבל לגמרי לא מה שהיטה את הכף או קבע את התוצאה. זו בכיינות מוגזמת.

KingJames23
KingJames23
20/09/2020 17:00:46

זה מדהים שלא משנה מה יאמרו לך,אפילו אם זה לא נכון או חצי אמת כל עוד יגידו לך את זה הרבה פעמים השטיפת מוח תעבוד. זה יכנס לך למוח
באמת יכול להיות שהיה כמה שריקות לטובת הלייקרס(למרות שהיו גם בבירור 2 עבירות שלא שרקו ליוקיץ) אבל מפה ועד להגיד שזה מה שניצח את המשחק הקודם זה להיות עיוור מוחלט. הלייקרס היו טובים בהרבה בכל פרמטר ויהיו גם היום.
הלייקרס לוקחים את משחק מספר 2

דוקטור רזי הופמן
20/09/2020 19:02:51
הגב ל  KingJames23

וואלה?
אז איך דנוור הובילו ברבע הראשון אם הלייקרס היו כל כך הרבה יותר טובים?

איצקו
איצקו
20/09/2020 22:07:07

כמו שקליפרס הובילו על דנבר
לייקרס ניצחו בזכות השיפוט ולא כי הם קבוצה יותר טובה וככה הם גם יקחו אליפות וכולם יתעצבנו והלייקרס יצחקו ושנה הבאה נשכח מהכל
חאלס כבר עם השטויות שיפוט הזה

Yinon Yavor
21/09/2020 0:39:20
הגב ל  KingJames23

מסכים לחלוטין.
היו כמה שריקות גבוליות אבל לגמרי לא מה שהיטה את הכף או קבע את התוצאה. זו בכיינות מוגזמת.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הלייקרס עם 2 0 קליל. מעל 10. השיקצה היום יעניש את דיוויס על הספסל לצמצם פערים בסקורינג. שיקצה זה לא דוק ריברס באימון
היום אין פרשים באפור שלחו איזה אחד גון גובל לא מוכר בכלל😂😂😂 בטח מתלמד להיכלל בעתיד בצוות פרשי המלך אבל היום הבוסים ירצו לראות את תפקודו.

שחר אלוני
20/09/2020 17:22:35

הלייקרס הובילו 27 הפרש בגלל שתי שריקות של השופטים?
ולא היו שריקות של השופטים הפוך שהיו מוטעות?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

2? 😂😂 3 העבירות הראשונות אוויר ליוקיץ. ה2 האחרים גבוליים ביותר שלדעתי בכלל לא היו. שלא נדבר על עבירות התוקף של השיקצה. גם העבירות של מורי די אוויר. ושריקות האוויר לדיוויס….
בטח שיהיה 27 שאתה מרסק את הקבוצה ממול ומכריח אותם לשחק כמעט את כל הרבע בלי הכוכב שלהם.

גיא רוזן
20/09/2020 17:52:14

שוב מכין אליבי, שמעון?
אני רואה שהלחץ פשוט לא מרפה…

שחר אלוני
20/09/2020 18:10:30

ארגון ללל, סגר על 2 עבירות, ובכה על זה שני עמודים 🙂
אתה רוצה להוסיף להם גם ריסוק של הקבוצה ממול? 🙂

Yinon Yavor
21/09/2020 0:40:27

מסכים לחלוטין.
היו כמה שריקות גבוליות אבל לגמרי לא מה שהיטה את הכף או קבע את התוצאה. זו בכיינות מוגזמת.

דה שוט
20/09/2020 17:23:36

תודה תומר.
נירטיב שמירטיב – אי אפשר לשחק נגד 8 זה מייאש.
המספר הנוסף להערב: 68, 58, 55
או במילים אחרות: אין פוסטר, אין בראדרס
.
אי לכך ובהתאם לזאת, למרות שעדיין נראה שריקות אוויר בכל פעם שדיוויס נושם או לברון דוחף עם היד – דנבר יצליחו לעשות את הבלתי יאומן.
זה יתחיל חתול ועכבר,
דנבר תתעשת ראשונה ותוביל במחצית
הכדורים לא יפלו עבור ל"א ויישאר צמוד
יוקיץ' ינצח את זה בסוף
1:1
.
תרשום פאני – הפעם זה יהיה משהו משהו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  דה שוט

נו ברור אי אפשר לשבץ אותם בק טו בק. צריך הפרש של כמה משחקים שלא יעלו קונספירציות כמה רפי הבנה.
בכלל שניהם יחד זה ממש קטלני לא קורא הרבה זה בדכ שהבוסים רוצים לוודא משהו חשוב.
אם לא יהיה פיגור של המלך בסידרה הם גם לא ישפטו יותר בסידרה הזאת.

דה שוט
20/09/2020 17:42:00

צודק,
אבל אם נהיה לרגע רציניים – זה מפתיע אותי שדנבר הגיעו עד הנה. תאכלס יש להם שני שחקנים, כל השאר חלשים או לא יציבים.
גראנט, מילסאפ, האריס, מוריס, פורטר, קרייג ופלאמלי – מאוד מוגבלים, כל אחד בדרכו.
זה רק מראה איזה סטאר פאואר יש ליוקיץ' ומארי.
הבעייה שהלייקרס רצים ומשום מה דנבר לא יורדים להגנה – ובשביל זה לא צריך כישרון – צריך רצון ומאמן.
בשורה התחתונה – ווגל עושה בית ספר לכל המאמנים שבאו מולו. אם מלון רוצה להיות גדול – שידאג שהלייקרס לא ירוצו עליו. בסט-אופנס הם לא יברחו לו.
אני מקווה שהוא לא יגיב שוב כמו ארנבת על הכביש שרואה פתאום פנסים של משאית דוהרת אליה – וקופאת…

גיא רוזן
20/09/2020 17:47:34
הגב ל  דה שוט

כבר שכחת שדנר בר חזרה פעמיים רצוף מפיגור 1 – 3?
(פעם אחת מול יוטה עם שחקן מוביל שהתחפס לג'ורדן, ופעם שנייה מול קבוצה שעל הנייר חזקה בהפרש משמעותי)
אפשר לכתוב על מאלון הרבה דברים, "קופא" זה לא אחד מהם…

דה שוט
20/09/2020 18:03:14
הגב ל  גיא רוזן

דיברתי רק על המשחק שעבר, הוא היה בהלם כמו כל דנבר, זה בסדר, אני מקווה שיגיב. עם כל הכבוד יוטה זה לא לייקרס, והקליפרס זילזלו, הסתבכו, ואז גילו שאם אין הרבה זמן אוויר ביחד (לואוד מנג'מנט) – אין כימיה – וכשכל אחד לעצמו – אפשר גם שירעדו הידיים (קאוואי 9-1 בחצי השני, ג'ורג'י בוי עם קטיושות לצדדים של הקרש)

גיא רוזן
20/09/2020 18:36:31
הגב ל  דה שוט

לא ברור לי הצורך לשנמך את מה שדנבר עשו.
הקליפרס קבוצה חזקה, מאוד. קונטנדרים. יוטה נתנו סיבוב ראשון מרשים.
מה שדנבר עשו עד כה, מרשים מאוד. עכשיו נותר לראות ולקוות שימשיכו במגמה.
.
(האמת, ואני במקרה זה לא מתייחס עליך ספציפית, זה די ברור הניסיון לשנמך. הכל בשביל למזער הישג פוטנציאלי של לברון. כבר אי אפשר לכתוב "מזפח", אז המנטרה החדשה היא "לואד…")

דה שוט
20/09/2020 18:53:44
הגב ל  דה שוט

אתה נהיה קצת רדוף כאן, מי ניסה לשנמך? דיברתי על המשחק הראשון ועליו בלבד – מלון לא הגיב טוב. לדעתי. אתה הכנסת כאן את כל הפלייאוף ואישתו ועכשיו גם את המורשת של לברון והמזפח!
אין לי יותר מדי מחלוקת איתך כאן. אני מציע לך לקחת את הכישרון שלך לתגובה מספר 10 למטה. דקסטר החליט פתאום שהבדיקות לא טובות !!!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  גיא רוזן

יוטה זו קבוצה חלשה שדנבר חרבנה מולה בהתחלה והנצחון בסידרה שלה לא הפתיע מפיגור 3 1. דנבר הרבה יותר טובה מיוטה.
מול הקליםרס זה דוק ריברס הפסיד יותר ממה שדנבר ניצחה צריך לומר את האמת עם כל הכבוד והערכה לדנבר. מאמן נורמלי היה מסיים את זה ב4 1 קליל.
אפילו דוק הוביל 3 1 ואז 16 הפרש בגיים 5….

גיא רוזן
20/09/2020 21:34:55

תודה שמעון.
כצפוי.
על התגובה שלך כתבתי לדה שוט. הנרטיב.
(או שפשוט אפשר לקרוא לילד בשמו –
הלחץ.
למען העצבים הרעועים שלכם, עדיף לכם תומכי ה-LLL שאני צודק, ושדנבר אכן איום משמעותי על הלייקרס)

שחר אלוני
20/09/2020 18:11:24

אני חושב שהוא רציני 🙂

דה שוט
20/09/2020 18:20:29

התכוונתי אלי – לגבי השיפוט – אני מסכים עם שמעון במאה אחוז. אפשר לגמור משחק בשלוש שריקות ״טובות״ ברבע השני. מי שלא מבין את זה… שימשיך לספר לעצמו סיפורים 😉

NFS
NFS
20/09/2020 18:24:29

שמעון – שום מילה על שעת המשחק?
פאקן 2:30 am

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  NFS

אני אסתפק בש.ח. מחר עובד מהבית אם בשעה 5 עוד יהיה משחק אספיק לראות מה שנשאר. את השאר נשלים בש.ח אחרי העבודה אם לא יהיה בלואו אאוט.
את גיים 1 גם ראיתי בש.ח אחרי שקראתי את הבלוג החי אחרת לא הייתי טורח אפילו לזה.
גם ככה אין לי מה לקום ל2 0 אין לי שום התרגשות לקראת הסידרה הזאת. היתה לי התרגשות בלייקרס יוסטון וכל השנה חיכיתי למדדה והטמבל הזה הפסיד מול דנבר.
הסידרה הזאת משעממת אותי והתוצאה ידועה מראש. זה סידרה לאוהדי השיקצה לא בשביל ללל, לנו זה סבל.
ללל קרסו עם המדדה יחד ומדדים בבלוג החי.

NFS
NFS
20/09/2020 18:18:35
הגב ל  דה שוט

קודם כל ולפני הכל- רשמתי.
.
בוא נשים בצד את השופטים – העניין מוצה ואפשר להתקדם. דנבר מאוד תלויים ביכולת של שחקני המשנה. "הנער" פורטר היה ממש גרוע במשחק הראשון, כמה אפשר להחטיא פנוי לשלוש? "הפנסיונר" מילסאפ, שמנחם אמור לחפש לו דירה בסביוני אטלנטה, גם היה על הפנים עם החטאות של שלשות ושל לייאפים, והעלה את החשד שדמותו של לברון מולו מזכירה לו את ניגובי העבר במזפח.
.
במערב, בניגוד למזרח, נדמה שכמעט ולא מתעסקים בנעליים זוהרות. שם אלו תסרוקות עם צמות מפונפנות שוויליאם רונדו טרח ועמל עליהן כל השישי, שבת והשבתון. חוץ מלברון וקארוסו, מסיבות גבריות מבאסות, כל הלייקרס מציגים את הליין הזה.
.
אני איתך בהימור, לדעתי מצפה לנו קלאסיקה. בראדרס ופוסטר יגוייסו למילואים אבל דנבר לא פרייארים.

דה שוט
20/09/2020 18:26:12
הגב ל  NFS

+ 100
התסרוקות ב-ל״א זה באמת קטע – זה נועד להפחיד – תאר לך אתה ברחוב חשוך ופתאום באים מולך רונדו, דווייט ודייוויס?! התקף לב במקום. אף חיתול שיואל ייצר לא יחזיק את מה שייצא שם 😳

NFS
NFS
20/09/2020 19:01:19
הגב ל  דה שוט

אגב, לא שמעתי שדיברו על זה –
כידוע, לכל קבוצה בליגה יש סלוגן שאמור להגדיר אותה. לטורונטו יש we the north, לגולדן יש strength in numbers, הקאבס בזמנו היו עם all in וכו' וכו'
ללייקרס השנה יש את הסלוגן !leave a legacy
כן, עם סימן קריאה. וזה ציווי, לא בקשה בדחילו ורחימו.

דה שוט
20/09/2020 19:32:04
הגב ל  NFS

וואלה? לא ידעתי,
לגאסי של מי? חחח

Jonathan
20/09/2020 20:05:40
הגב ל  דה שוט

לגאסי של סובארו. כמובן.

דה שוט
20/09/2020 20:49:39
הגב ל  דה שוט

חחח לא נראה לי שיש עוד כאלה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  NFS

אתה בונה על שלשות של מיילסאפ וגרמי גראנט מהפינות? 😂😂😂
בהצלחה
ראס היה כבר עם טבעת אם גרמי המפציץ מהפינות היה שם אותם

דוקטור רזי הופמן
20/09/2020 19:05:21
הגב ל  דה שוט

מההההההההההההההההההה
אין פוסטר אין בראדרס, אין תירוצים????

דה שוט
20/09/2020 19:33:03

רזיאל מה אתה מתלהב?
אנחנו מתכננים לקחת אותך לגמר הכללי – עדיף לך שיקרה נס-פח-כד-השמן ו-ל"א לא יגיעו לשם
🙂

ברוך רובין
20/09/2020 17:26:19

הבעיה של דנבר בסדר הזאת זה ממש לא לברון, יש את גראנט שיכול לעשות עבודה לא רעה עליו שהקבוצה באהעם חיפוי הגנתי לחדירות שלו, הבעיה הגדולה זה דיוויס. מלון לא מצא לו פתרון כל העונה ואין לו בסגל מי שיתמודד איתו בכלל, הוא הרבה יותר חזק ארוך ואתלטי מילסאפ , יוקיץ בהגנה זה בול עץ כבד שני. פורטר מגן רע מאוד וקצר משמעותית בידיים מדיוויס (גם פלאמלי קצר משמעותית בידיים ונגר התקפית). מעניין אותי מה יהיה הפיתרון של מתון.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לברון עושה מגראנט מטלית

רועי ויינברג
20/09/2020 17:31:08

פריוויו טוב מאוד. השאלה הגדולה היום היא איך יוקיץ' יתמודד עם ההגנה של הלייקרס עליו, ולא בטוח שזה יספיק גם אם הוא יתן משחק טוב. 2:0 לייקרס

MBK
MBK
20/09/2020 17:38:36

מתוך הפרוויו – ״ והצוות המסייע (בו נכללים גם השופטים עם מספר שריקות חד-צדדיות לטובת הלייקרס) ״
אם השופטים חלק מהצוות המסייע של הלייקרס? מהפרוויו משתמע שכן וזה חד משמעי

דקסטר
דקסטר
20/09/2020 18:33:39

אוף טופיק לגיא רוזן!
.
במקרה אני רואה חדשות ומה אני שומע…
חוקרים טוענים שסף רגישות בדיקת הקורונה נמוכה מדי (בדיוק כמו שאמרתי בדיון בינינו)
ובגלל שכך עובדים כרגע על סוג בדיקה אחר ולא PCR או RT PCR
שמגלה אך ורק מקטעים של הוירוס שיכולים להתאים לכמה סוגים של וירוסים או חשיפה לוירוס הקוביד שלא התפתח למחלה או משהו מדבק
והגוף ממזמן הצליח לגבור עליו.
.

גיא רוזן
20/09/2020 18:42:46
הגב ל  דקסטר

https://www.nejm.org/doi/full/10.1056/NEJMp2015897
.
כאן מוסברת סוגיית הרגישות והמשמעויות שלה לעומק.

מנחם לס
20/09/2020 18:55:57

מחכה בקוצר רוח למשחק.ץ לצידי יוד'בת אוהדת לייקרס בנשמה. כלל לא קל

etayef
etayef
20/09/2020 18:58:31

לכל מי שרוצה להשתתף בבלוג החי ובפוסטים שאחריו, נא להביא ממחטות, מטליות, מגבות, מטפחות, מגבונים, להתמודד עם הדמעות והבכי.

דוקטור רזי הופמן
20/09/2020 19:19:06
הגב ל  etayef

יש לנו יצרן חיתולים מדופלם עם סטוק ענק….

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

שעה מחורבנת.
תוצאה מחורבנת – הלייקרס ינצחו.
בשיפוט הוגן ננוחם.

דה שוט
20/09/2020 19:31:26

שימו לב שאוהדי הלייקרס באתר כבר מפעילים לחץ על השופטים…

Side Show Bob
Side Show Bob
20/09/2020 19:48:11

לייקרס ב20 פלוס

עגל
20/09/2020 19:48:32

כ 30 נפטרים כל יום מקורונה.
דה שוט אתה עדיין חושב שקורונה זה פייק?

דה שוט
20/09/2020 19:58:20
הגב ל  עגל

אתה בדקת אישית ממה הם ניפטרו או שזה מה שאמרו לך? אין דבר כזה ״קורונה״, האמן לי, אבל אם זה מרגיע אותך, אתה יכול – כמו כולם (תאכלס, כבר לא) – להמשיך לספר לעצמך סיפורים 😉

עגל
20/09/2020 20:13:09
הגב ל  דה שוט

אני לא מאמין שאתה מאמין לקונספירציה האלה עם זקני ציון וכל זה, אתה לא שמעון.
דנבר קבוצה חזקה מאוד והיום הם ישוו.
או שלא

דה שוט
20/09/2020 20:47:27
הגב ל  עגל

אל תתחיל איתי על זקני ציון… (אימוג'י קורץ)
דנבר יכולים להשוות – בסופו של דבר על המגרש יש רק עשרה שחקנים בזמן נתון – חמישה מכל קבוצה. השאלה אם מלון מאמין והכין אותם לזה. עוד כמה שעות נדע.
בלי קשר – המשחקים האלה גמרו לי את הבריאות – כל לילה לקום בשעות אמצע שהורגות לך אותו משני הצדדים – אסון. בשלבים המוקדמים עוד עשיתי לואוד מנג'מנט – עכשיו זה כבר בעייתי – לא נשארו עוד הרבה משחקים.
בעוד שעה ורבע מתחיל ריאל מדריד, וכדי לא לתת דוגמה רעה לילדים (נראה לי שזה כבר אבוד) – ויתרתי על צ'לסי אהובתי נגד ליברפול (נגמר 0:2 לרעים). ימים קשים – ימים נוראים…

עגל
20/09/2020 21:13:02
הגב ל  דה שוט

מבין אותך, כל השנים האחרונות לא וויתרתי כמעט על אף משחקהחל מהסיבוב השני.
השנה יותר קשה לי, אולי זה בגלל הקיץ, אז לפעמים אני רואה בלייב רק את החצי השני

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  עגל

זה חרטא עגל ממציאים לך נתונים ומהנדסים לך שטויות. אל תהיה עגל

עגל
20/09/2020 22:58:12

1230 מתים מקורונה מאז שזה התחיל, ואתה קורא לזה חרטא

דה שוט
20/09/2020 23:28:30
הגב ל  עגל

זה בדיוק מה שהוא אמר – זה חרטא מארץ החארטות!!!!
הלמ"ס בעצמו פירסם שאין עליה בתמותה בישראל בחודשים מרץ-יולי 2020 ביחס לחמש השנים האחרונות.
איפה ה-1230 שלך? מי החליף אותם?

גיא רוזן
20/09/2020 20:18:44
הגב ל  דה שוט

"זה מה שאמרו לך".
לא, זה מה שמתרחש הלכה למעשה.
לצערי, את "החג" הנוכחי עשינו אני וילדיי לבד, כאשר אשתי עובדת מסביב לשעון בבית החולים. כאן בצפון, גם במחלקות עובדים מסביב לשעון.
אז לא,
זו לא איזו תאוריית קונספירציה ילדותית. זו מגפה שהורגת. אפשר היה להימנע (בקלות יחסית) מכמות התחלואה חסרת הפרופורציות,
אבל הציבור מטומטם ולכן הציבור משלם.

דה שוט
20/09/2020 20:40:49
הגב ל  גיא רוזן

די די כבר עם זה "מגיפה שהורגת" זאת המגיפה השחורה של המאה ה-14, תשאל את עגל כאן מעלינו, הוא יסביר לך מה היא עשתה (רמז – שליש מאוכלוסיית אירופה).
.
סגר, בדידות, דיכאון, מסיכות, ריחוק חברתי, חרדה, פחד לגשת לקבל טיפול, אבטלה, מצוקה כלכלית – כל אלה מחלישים את המערכת החיסונית והורגים הרבה יותר מהפייק-מגיפה שמכרתם לנו כאן. ואם אשתך עובדת מסביב לשעון – ואני מאמין שהיא עושה את זה מכל הלב ועל הצד הטוב ביותר – זה כנראה בגלל ניהול כושל שלא לומר שערורייתי של כל הדבר הזה.
אין בדברי להוריד כהוא זה מהמאמץ של אישתך ושל כל העושים במלאכה. אפשר היה לוותר על כל הסגר ולהשקיע עשירית מהמליארדים של הפיצויים – בתגבור נבון ומועיל של מערכת הבריאות.
.
בפלאמלי ננוחם

גיא רוזן
20/09/2020 21:17:27
הגב ל  דה שוט

מסתבר שלא קראת תגובה אחת שלי אודות הקורונה במלואה.
מה בין העובדה (וזו חד משמעית עובדה) שהניהול של משבר הקורונה זה מחדל,
לבין אותו דבר שאני כותב פעם אחר פעם –
לא רוצים סגר?
לא רוצים לאפשר לשרלטנים להשתמש בקורונה ככלי פוליטי?
שמרו על עצמכם, שמרו על המשפחה שלכם, שמרו על החברים שלכם.
זה באמת כל כך מסובך לעטות מסכה בחללים ציבוריים סגורים?
זה באמת כל כך מסובך להימנע מהתקהלות במקומות סגורים?
זה באמת כל כך מסובך לשמור על היגיינה?
היינו עושים את הנ"ל,
לא היינו בפחת לתוכה קפצנו ראש כמו מטומטמים.
.
הציבור מטומטם לכן הציבור משלם.

דה שוט
20/09/2020 21:23:38
הגב ל  גיא רוזן

חחח גדול אתה !
יש לי חדשות בשבילך – הסגר פוליטי, כל הצעדים הם פוליטיים 😀 גם אם נהפוך לקונדומים מהלכים יפברקו לנו את המיספרים הדרושים.

גיא רוזן
20/09/2020 21:30:16
הגב ל  גיא רוזן

הבעיה היא שברוב טמטמנו אפשרנו לאינטרסנטיים נתונים שלא צריך לפברק.
.
אי אפשר לחשוד בי כאוהד השלטון הנוכחי.
אני מבקר את צעדי משרד הבריאות פחות או יותר מאז שהתחיל המשבר כאן בארץ.
בו זמנית,
ביקורת מגיעה גם לגל "מכחישי הקורונה" שמזכירים לי את מכחישי החיסונים.

etayle
etayle
20/09/2020 21:01:08
הגב ל  גיא רוזן

גיא, בתור תומך בהפנינג בבלפור, שמתדלק את הדה לגיטימציה של הקורונה(מגחפה עם יחסי ציבור), יש לך להלין קודם על עצמך.

גיא רוזן
20/09/2020 21:26:33
הגב ל  etayle

BS
אני הייתי בהפגנה עם ילדי. כל מי שנכח באותה הפגנה עטה מסכה. אותה הפגנה? במקום פתוח.
מחוללי ההדבקות הגדולים ביותר הם אירועים בחללים סגורים, בדגש על כאלו בהם ההקפדה על מרחק/היגיינה לא קיימים.
.
אותו טיעון נגד ההפגנות?
שימוש ציני בקורונה עבור צרכים פוליטיים.
.
(בו זמנית, יש לי בהחלט ביקורת על הכיוון החדש של ההפגנות. אותה התרסה שכוללת זריקת הזהירות לפח. אני בהחלט בעד שיחלקו דוחות לכל מי שמגיע להפגנה ולא עוטה מסכה כראוי)

אור
אור
20/09/2020 21:29:38
הגב ל  גיא רוזן

גיא, בשביל מה אתה מתווכח עם אנשים שלא מסתכלים בכלל על מה שרשמת אלא באים עם מטען מהבית?

ברוך רובין
20/09/2020 21:53:56
הגב ל  גיא רוזן

גיא אני מסכים איתך פה, סולדריות חברתית שמירת מרחק זה דברים בסיסיים, דרך אגב מה עם המכונה כושר?

ברוך רובין
20/09/2020 21:54:15
הגב ל  גיא רוזן

גיא אני מסכים איתך פה, סולדריות חברתית שמירת מרחק זה דברים בסיסיים, דרך אגב מה עם המכונה כושר?מה הפיתרון המומלץ להם?

etayle
etayle
20/09/2020 21:56:58
הגב ל  גיא רוזן

אור היקר, אם אין לך משהו ענייני להוסיף לדיון, אפשר גם לא להגיב. זה מכבד את שני הצדדים.

דה שוט
20/09/2020 22:02:38
הגב ל  גיא רוזן

אור – כאילו שגיא זז סנטימטר אחד מעמדתו בששת החודשים האחרונים 😀
גיא – ההתקהלויות של האחרים מדבקות – שלך – לא! נהדר

etayle
etayle
20/09/2020 22:08:24
הגב ל  גיא רוזן

גיא היקר,
אני מחזיק ממך אדם ישר(כמה שאפשר לצפות מאוהד סאנס), ולכן אין לי ספק שאתה וילדיך, התנהלתם למופת בהפגנה.

ראשית לפני שיגידו שאני רוצה לדכא את ההפגנות,
הזכות להפגין היא אחד מיסודות הדמוקרטיה, ובספרו על החירות מיל מרחיב, על חשיבותה של היכולת להציג דעות אחרות במדינת חופש.
(נקודה מעניינת למחשבה, האם הפגנה נגד חיסונים צריכה להיות מאושרת? לדידי כן, למרות שזה באמת משחק על הגבולות של ההגדרה)
ולכן אני חושב, שאסור למדינה לאסור על ההפגנות בבלפור.
עד כאן מה ראוי מצד המדינה.

אז על מה הביקורת?
קודם אגיד, שאם תדקדק בתגובתי, תשים לב שאמרתי שההפגנות תורמות לדה לגיטימציה של הקורנה. איני רוצה להתייחס למה הולך *באמת*, אלא איך זה *נתפס* אצל ציבורים בישראל(האם יש למישהו רווח פוליטי בזה, זה לא הדיון, למרות שהוא חשוב) .
ההפגנות נראות כהפנינג שלא נשמרים בו הכללים.
איך אתה יכול להגביל הליכה לים(למה?), כשמותר להפגין.
איך אתה יכול לאסור תפילות(למה?) כשמותר להפגין בצורה הרבה יותר חופשית מהתפילה.
אני התפללתי בחג בכמה מקומות, בכולם היתה שמירה ראויה על הכללים(במניין אחד התפללנו בחוץ, תוך ניסיון לשמור על מרחק)

לכן כל עוד ההפגנות משדרות מסר כזה, ראוי לאדם להדיר רגליו מהן.
כמובן שלמדינה ולממשלה החלשה שלנו, שאוסרת דברים מגוחכים, ונלחמת מול תחנות רוח יש את רוב האשמה.
לדעתי מה שהיה צריך להיות מאוד פשוט, אירוע בחוץ מותר ללא הגבלה(אולי מסיכות ושמירת מרחק סביר)
הפגנה/תפילה /ים/שידורי משחקי סאנס
אבל מה אפשר לצפות מההמשלה הזאתי?
ממליץ לכל אדם להפעיל את ההיגיון הבריא שלו בקורונה, ולא לשאול "האם החוק שנחקק על ידי חדלי אישים מתיר לי לקיים זאת" אלא "איך אני שומר על בריאותי ובריאות סובבי, וגם תורם לחברה בצד ההסברתי ודוגמא אישית"

Berch
20/09/2020 20:07:54

הלייקרס יעלו ל 3-1 במשחקים.
דנבר יתנו קאמבק עם 2 נצחונות רצופים.
בבאם. משחק 7.
איך מסדרים את ארבעת המשחקים הראשונים פחות רלוונטי
🙂

Jonathan
20/09/2020 20:09:00

לא יודע למה אבל דנבר הוכיחו הרבה אופי מול הקליפרס ונראה לי שיש להם מספיק כלים ומוטיבציה כדי לתת כמה מצ'אפים יציבים מול הלייקרס. הם לא ייקחו את הסדרה אבל לדעתי הלילה הזה הוא שלהם בלפחות 5 הפרש.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Jonathan

בלייקרס אין דוק ריברס…. אל תבנו על ניסים

גיא רוזן
20/09/2020 21:42:56

אני חושב שזה זמן נהדר להזכיר את מה שכתבת בפריוויו של הקליפרס בתחילת העונה:
.
"תחזית ריאלית: אני מאמין שהם יסיימו את העונה הסדירה במקום ה-1 במערב עם לפחות 58 ניצחונות. קאווי וג'ורג' יבחרו לחמישיית העונה ה-1 וה-2, כנ"ל בחמישיות ההגנה. בפלייאוף, אני חושב שהם לא יפסידו יותר מ-6 משחקים אם כולם בריאים ואין פציעות. העונה תסתיים עם טבעת אליפות ראשונה לקליפרס."
.
צדקת!
הקליפרס אכן לא יפסידו יותר מ-6 משחקים…

דה שוט
20/09/2020 23:32:57
הגב ל  גיא רוזן

אל תהיה חכם בדיעבד. זאת תחזית בהחלט ריאלית – גם ברמה הקבוצתית וגם ברמה האישית. היא נכתבה לפני תחילת העונה – תבדוק בבראקטים – חלק גדול – אם לא הרוב – סימנו את הקליפרס אלופים. אולי שניים סימנו את דנבר.
.
על התגובה הזו קבל ציון 8.4 במדד DS

ד"ר פופרס
21/09/2020 2:25:33
הגב ל  דה שוט

חחחח על הDS
זה חדש לי

Jonathan
20/09/2020 21:43:06

אמרתי שאני לא מאמין שהם ייקחו את הסדרה. פשוט חושב שזה יהיה יותר בכיוון של 4-2 ללייקרס מאשר סוויפ.

ג'ט לג
ג'ט לג
20/09/2020 21:36:46

אם הלייקרס מנצחים הלילה הסדרה הזאת תיגמר ב5 משחקים מקס

dror
dror
21/09/2020 1:47:30

איתי אני נמצא בכל ההפגנות 99.9 % עם מסיכות שומרים על הכללים. אפשר אפילו לשמור על ריחוק (המשטרה לא עוזרת בזה עם המחסומים המיותרים אבל ניחא). ההפגנות "משדרות מסר של הפנינג שבו לא נשמרים הכללים" רק למי שצורך את הידע שלו ממקורות לא אמינים. הנשארים בבית לעומת זאת מעבירים מסר חד של "שחיתות והסתה למלחמת אחים זה ממש סבבה מבחינתנו." יאללה יוקיץ' דיוויס קטן עליך…

etayle
etayle
21/09/2020 1:49:37

הנשארים בבית לעומת זאת מעבירים מסר חד של "שחיתות והסתה למלחמת אחים זה ממש סבבה מבחינתנו."
LoL
אבל עזוב שטויות, יש משחק עוד מעט. מקווה לשרוד לבלוג החי

dror
dror
21/09/2020 1:51:28

אתה אשכרה חושב שהוא לא מושחת? אין סיכוי שאני שורד לבחור זה בשתיים וחצי לא?

etayle
etayle
21/09/2020 1:57:55
הגב ל  dror

שעה נוראית אכן.
וגיחוך היה, שאתה אמרת שמי שלא איתך בעד מלחמת אחים…

dror
dror
21/09/2020 1:51:47

*שורד לבלוג

dror
dror
21/09/2020 2:07:42

אז אתה לא חושב שביבי מנהל פה בפועל מלחמת אחים? אז מדוע מסית נגד שלטון החוק מנסה למנות את חוקריו לערער אמון הציבור בכל גוף ממשלתי? מדוע המילה שמאלני הפכה לזהב למילה בוגד בשיח? לא בגללו? רבאק הוא הפך את ליברמן לשמאלן, את גנץ ואשכנזים למלשינים שאסור לחשוף בפניהם עסקות נשק והסכמי שלום…ראית לאחרונה את ההסתה של הילדזזזז שלו בטוויטר? הוא לא מחרחר שנאה בעינייך? כנס בבקשה לדפים של שמאלנים בפייסבוק ותראה למה גורמת ההסתה שלו…אתה מודע למצבה של ליאת בן ארי? סליחה על החפירה הכי חשוב זה שהכח המסייע של מאריוקיץ' יפציץ הלילה.

dror
dror
21/09/2020 2:10:18

שמאלנים פה מקבלים איומים על חייהם כל יום אבל אני פוסל במומי? לא ולא, אני משקף לך מה עושה השקרן מבלפור. אני לא קראתי לרצח ימנים, אבל קריאות כאלה נגד שמאלנים יש מאות ביום ברשת. סורי.

ד"ר פופרס
21/09/2020 2:24:01
הגב ל  dror

אני לא סובל את כולם ,גם שמאלנים וגם ימנים,
אבל לכבוד הבן הרוחני של טראמפ,נתניהו הזבל ומשפחת המלוכה,הייתי יושב לו על הפרצוף בלי טיטול,
ומביא וואחד נזילה עליו.
ברחתי ממדינת ישראל בגלל גועל נפש מהסוג שלו

ד"ר פופרס
21/09/2020 2:19:47

אבוא לראות 5 דקות מה WWA,
הרקובים מסודרים עד לגמר,
נקווה שהרקוב הראשי יקבל HARD ON להיות המחליף של טראמפ,
ויפרוש השנה,

IDO
IDO
21/09/2020 2:23:12

דרור איתי וכל החברים פה. תזכרו שהשיטה היא לפרד ולסכסך ביננו. אנחנו פותחים גוגל ופייסבוק וכל אחד רואה דף שמסודר לפי העמדה שלו. כמו שאמר פה פעם הדוקטור (הופמן לא לס). קודם נהיה מאוחדים ביננו. אין פה בוגדים או כל תואר אחר.
חאללה לתחזית (אתמול הימרתי תבוסה לבוסטון)
היום תבוסה לדנבר. כי מה שהיה הוא שיהיה. והחלום של לייקרס בוסטון עדיין חיי

רועי ויינברג
21/09/2020 2:24:13

יאללה כדורסל. עד שיתחיל יש הארכה במשחק של הצ'יפס

ד"ר פופרס
21/09/2020 2:26:12

לא עוקבים רועי

רועי ויינברג
21/09/2020 2:27:43
הגב ל  ד"ר פופרס

המשפט ההוא לא היה הכי במקום, לכן גם הורדתי אותו בעריכה

ד"ר פופרס
21/09/2020 2:28:52

צוחק איתך רועי

dror
dror
21/09/2020 2:28:52

חח..עד לכדורסל אפשר להתדיין בכיף…למרות שאייל כנראה נרדם מהנאומים שלי…חוצמזה אני ואייל זה בדרכי נועם…

etayle
etayle
21/09/2020 2:39:03
הגב ל  dror

אני באמתע וורזון. משחק כמו פח אשפה או אולסטאר מזרח

dror
dror
21/09/2020 2:30:06

מקנא בך יואל הלוואי עליי כמה שנים לגור במקום אחר…

ד"ר פופרס
21/09/2020 2:31:33
הגב ל  dror

13 ולא סופר,אפילו אחרי מותי מסרב לחזור,
שריפה מקומית

ד"ר פופרס
21/09/2020 2:36:19
הגב ל  ד"ר פופרס

לא מבין את אלה שחוזרים אחרי כמה שנים,WTF למה הם מתגעגעים?
לחום הנוראי?
לשחיתות שנמצאת בכל חור?
למחירים שבשמיים?
לאוכלי חינם שנמצעים בכל מקום?
לצפיפות הנוראית? לליכלוך?
לערבושים שהורגים מתי שבא להם ?
לדתיים ששולטים במדינה?
ובעיקר למנטליות של עולם שלישי
אוקייייייי עכשיו גווווווווווו WWA

dror
dror
21/09/2020 2:37:41
הגב ל  ד"ר פופרס

רקבון קשה יותר מהשיקוץ זועק מתחנן לפאול אחרי פלופ

dror
dror
21/09/2020 2:38:21
הגב ל  dror

במקרה שלי להורים…

ד"ר פופרס
21/09/2020 2:30:12

גווווווווו WWA
מתחיל הבידור היומי

רועי ויינברג
21/09/2020 2:32:57

ג'אמפ בול 2 דקות אחרי השעה שבה הוא היה אמור להיות, תחיית המתים

NFS
NFS
21/09/2020 2:33:34

וובר + מילר = מיוט

dror
dror
21/09/2020 2:34:55

ברק+שימי=פיוק

dror
dror
21/09/2020 2:35:29

אשכרה התחילו בזמן…

המשגיח
21/09/2020 2:39:47
הגב ל  dror

הזוי. באמת

רועי ויינברג
21/09/2020 2:36:07

יש לכם במקרר גבינות עם אחוזי שומן גבוהים יותר מהאחוזים של 2 הקבוצות עד עכשיו

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/09/2020 2:37:59

איזה לאטחים דנבר

ד"ר פופרס
21/09/2020 2:38:26

נותן צ'אנס קצר למשחק הוגן,
איך שמתחיל ה WWA אני פורש

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/09/2020 2:39:13
הגב ל  ד"ר פופרס

בדיוק מה שאמרת

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/09/2020 2:38:38

הנה השופטים התחילו

dror
dror
21/09/2020 2:39:30

גרנט מגדל ביצים

רועי ויינברג
21/09/2020 2:39:34

מארי אש

ד"ר פופרס
21/09/2020 2:39:45

דני גרין לא שייך למקצוע

המשגיח
21/09/2020 2:40:57
הגב ל  ד"ר פופרס

אם לברון ייקח אליפות הוא יזכיר לכולם את זה שדני גרין היה שחקן חמישייה

ד"ר פופרס
21/09/2020 2:41:51
הגב ל  המשגיח

חחחחח ברור

ד"ר פופרס
21/09/2020 2:40:54

ירבק איזה צעדים השיקוץ עושה
פרייייי מובמינט

etayle
etayle
21/09/2020 2:41:02

הלו מה הלך פה

etayle
etayle
21/09/2020 2:41:27

ממתי זה מתחיל בזמן?????

רועי ויינברג
21/09/2020 2:43:59

דני גרין לוקח יותר מדי זריקות

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/09/2020 2:44:35

מה קורה לופי

רועי ויינברג
21/09/2020 2:44:55

הלייקרס חייבים את רונדו

etayle
etayle
21/09/2020 2:44:59

איזו שריקה זבל לגראנט

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/09/2020 2:45:45

לא יודע איך זה ימשיך מפה, אבל לדנבר היה מזל שהלייקרס לא קלעו גם בהתחלה.

אני לא בטוח שדנבר ככ מאמינים בעצמם עדיין.

etayle
etayle
21/09/2020 2:45:50

טוב גרהט חוסל על ידי השופטים

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/09/2020 2:47:01

איך לעזאזל ז. לא אופנסיב איךךךךךך

רועי ויינברג
21/09/2020 2:47:19

23 בלייקרס חתיכת שחקן

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/09/2020 2:48:04

הנה השופטים כמובן מכניסים אותם לבעיית עבירות

etayle
etayle
21/09/2020 2:48:07

מילסאפ צריך לפרוש אחרי מה שהיה פה

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/09/2020 2:48:30

מפה ועד סוף המשחק קליר פאת ללברון

NFS
NFS
21/09/2020 2:50:31

מילסאפ צריך לרדת לספסל ולא לחזור. איזה נזק

etayle
etayle
21/09/2020 2:51:16
הגב ל  NFS

שודד בטרנינג, לא יאמן שהוא מרוויח משהו כמו 30 מיליון לעונה.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/09/2020 2:50:43

שרקו צעדים ללברון חחחח זה קורה פעם העשור

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/09/2020 2:51:11

פשוט לא להאמין איזה הגנה גרועה יש לדנבר
איפה זה היה נגד הקליפרס

Movazana
Movazana
21/09/2020 2:52:03

לא יודע מה אנשים מתבכיינים, עד כאן שיפוט בסדר גמור. מה לעשות שלברון שור שבעים את גראנט שני מטר באויר? הוא לא פשט את הזרוע וגראנט נכנס לנתיב שלו.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/09/2020 2:52:52
הגב ל  Movazana

זה לחלוטין אופנסיב

etayle
etayle
21/09/2020 2:53:54

+1

etayle
etayle
21/09/2020 2:53:33

קוזמה ופורטר ביחד על המגרש. זוג קונוסים בהגנה.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/09/2020 2:55:05

גרנט יחזור ברבע השני כדי לקבל את השלעשעת ולהמשיך את הקליר פאת

e.a sport
e.a sport
21/09/2020 2:55:47

ראש הממשלה היקר
נבחרת בבחירות ד מ ו ק ר ט י ו ת
אנא ממך אל תתייחס לאוהדי קליפרס או סאנס ממורמרים, המשך לבצע את עבודתך נאמנה, להעביר שגרירויות לי-ם, לקבל לגיטימציה עבור הגולן
ולנהל כלכלה בחכמה.

חלק הארי בעם מבינים אותך ומבינים כי אתה חשוף לסחיטות פוליטיות מצד מפלגות קטנות (חרדים)
אך אלו לא היו קורמות עור וגידים ללא החלטתו של היועץ המשפטי המושחת לתת לקבוצת אנרכיסטים להפגין נגד רצון העם.
מחאה שסמלה הוא/היא שושקה וכל מילה מיותרת…

רק חבל שבכל העולם אדוני ראש הממשלה אין קורונה , אין סגרים ואין התכווצות של הכלכלה רק בישראל.
בשאר העולם עסקים כרגיל.

רועי ויינברג
21/09/2020 2:55:55

אם דיוויס יכנס למשחק בדקות האלה זה יכול להיות משמעותי מאוד

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/09/2020 2:57:50

קייל קוזמה הוא כמו עופר שטרית
לא יודע למסור, לא להגן ויודע רק לזרוק

dror
dror
21/09/2020 2:58:49

לדעתי זה לא היה פאול של אף אחד נו קול פשוט (לברון- גארנט)

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/09/2020 3:01:24
הגב ל  dror

אה כפרה לא היה פאול פלדרנט 2 של ביבי על מדינת ישראל?

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/09/2020 2:59:15

יוקיץ חוזר למימדיו הטבעיים

רועי ויינברג
21/09/2020 3:00:04

יש לו עוד 15-20 קילו לעלות עד שיגיע לשם

NFS
NFS
21/09/2020 2:59:54

דנבר איבדו את המג'יק טאץ'. הג'וקר לא פוגע והשאר מתחבאים.
הלייקרס לא באו לשחק משחקים, ופשוט מנגבים.

מנחם לס
21/09/2020 3:00:12

אין הרבה מה לעשות נגד לייקרס שמשחקת ככה

dror
dror
21/09/2020 3:00:31

בקצב הזה נזכה לראות הלילה את דאדלי משחק…

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/09/2020 3:02:16

דנבר לא שייכת לפה
לא מקצועית ילא מנטלית

dror
dror
21/09/2020 3:03:15

יואש לילה טוב ביבי זה לא פלייגרנט זה הרחקה מהליגה לצמיתות

dror
dror
21/09/2020 3:04:07

הלילה יוקיץ מארי ייתנו פייט אבל דנבר קצרה…

etayle
etayle
21/09/2020 3:04:38

לחשוב שהצוות המשלים של הלייקרס לא מושלם,או מותאם ממש למשחק ההתקפה של לברון.

NFS
NFS
21/09/2020 3:04:40

נראה איך דנבר תצלח את הרבע השני שקבוע הפך להיות הרבע הגרוע שלה.

The Bla bla Man
The Bla bla Man
21/09/2020 3:05:45

הלייקרס פשוט נועלים את הצבע, כל חדירה מסתיימת בגג או כמעט גג

רועי ויינברג
21/09/2020 3:06:11

זה לא שדנבר עושים משהו משמעותי לא נכון, הם פשוט הרבה פחות טובים

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/09/2020 3:06:27

לילה טוב דרור
חשבת לפחתוח תת ארגון 0מול בהופס?
יכול לתת פייט ל-ללל ושב״ר
Bibi the goat

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/09/2020 3:07:53

דנבר משחקת כאילו היא עשתה את שלה.
הם ישתחררו מהלחץ כמו תמיד רק כשהסדרה תהיה על סף בריחה אבל בלי לנצח פה היום הם לא יגיעו לזה

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/09/2020 3:08:14

מה זאת ההגנה הזאת מה זה?????

The Bla bla Man
The Bla bla Man
21/09/2020 3:09:37

דנבר צריכה לעבוד קשה עבור כל סל

הלייקרס עושה דאבל פס ומגיעה לדאנק קליל, אלא אם כן הכדור מגיע לגרין או קוזמה 🙂

ד"ר פופרס
21/09/2020 3:09:58

חחחחחח היה עכשיו פרסומת של הגמד כריס פול,הייתי בטוח שזה
Carlton Banks on The Fresh Prince of Bel-Air,

ד"ר פופרס
21/09/2020 3:11:18

דנבר עשתה את שלה,היא מתאמנת בלהיות שטיח

dror
dror
21/09/2020 3:12:49

חח יואל…דנבר צריכים לרוץ כל הזמן…לא להגיע להתקפה עומדת בלי יוקיץ…

dror
dror
21/09/2020 3:14:09

שמתם לב ששימי ריגר ממש מזכיר את שמעון בדיבור?

ד"ר פופרס
21/09/2020 3:14:18

בזבוז זמן יקר,הרקבונות עולים בהליכה

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/09/2020 3:14:27

מארי צריך לרוץ
כל השאר צריכים להיות בעמדות
פלאמלי בינתיים בדקות לא רעות אבל הוא לא נדרש לזרוק וחמזלו גם גנבר קולעת.

אני רק מדמיין מה מנחם יגיד על פלאמלי במידה לדנבר תנצח

dror
dror
21/09/2020 3:14:43

יואש אני פותח הגיע הזמן שתצטרף לארגון

רועי ויינברג
21/09/2020 3:15:23

הלייקרס מזכירים את קליבלנד 2018 היום

ד"ר פופרס
21/09/2020 3:16:58

זה רע או טוב?

רועי ויינברג
21/09/2020 3:20:09
הגב ל  ד"ר פופרס

רע כקבוצה, אבל יש להם את לברון שיאזן את זה

etayle
etayle
21/09/2020 3:16:56

לברון טוב בכדורסל

אור
אור
21/09/2020 3:18:32
הגב ל  etayle

ברור, במקום לעשות עליו טריפל טים נותנים לו קליר פאת'

dror
dror
21/09/2020 3:18:34
הגב ל  etayle

כן הוא בסדר

dror
dror
21/09/2020 3:20:40

העיקר אמרתי לרוץ…🙄איך אני שונא את הווארד…מהלב…

רועי ויינברג
21/09/2020 3:21:20

דאנקים של אלכס קרוסו במתפרצת הם זהב היפסטרי

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/09/2020 3:21:25

דנבר ממשיכה לשחק כמו קבוצה שלילדי כאפות

etayle
etayle
21/09/2020 3:21:26

איזה דאנק של קארוסווו

dror
dror
21/09/2020 3:22:29

חכה יואש דנבר קשוחים…הרעים ינצחו אבל זה יהיה קשה…

אור
אור
21/09/2020 3:24:43
הגב ל  dror

קשוחים או לא, פערי הרמות ניכרים. איך רשמו פה, כל שלהם הרבה יותר קשה לעומת הלייקרס, ככה לאורך זמן הפער גדל

Smiley
21/09/2020 3:22:53

יוקיץ' פשוט לא מסוגל להתמודד עם הפיזיות של הווארד.

Smiley
21/09/2020 3:25:34
הגב ל  Smiley

הווארד פשוט נכנס לו מתחת לעור

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/09/2020 3:23:29

יוקיץ פוט פאתטי, רכרוכי ושמן מסריח

Movazana
Movazana
21/09/2020 3:23:48

היכולת של לברון לתת בדיוק מה שהקבוצה שלו צריכה ממנו בכל ערב נתון היא פשוט פנומנלית.

The Bla bla Man
The Bla bla Man
21/09/2020 3:23:57

ייאמר לזכות הלייקרס שהם נותנים הגנה מדהימה
בהתקפה הם גם בסדר, אבל זה בעיקר מה שהההגנה הרכה של דנבר המיואשת נותנת להם

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/09/2020 3:24:07

בחיים לא ראיתי שחקן ככ גבוה אבל ככ רך כמו עוקיץ

NFS
NFS
21/09/2020 3:24:15

מסכן יוקיץ'. הווארד קנה אחוזה בראש שלו.
לא יאמן איך תוך דקה דנבר מאבדים את זה והלייקרס שוב בורחים.
האריס בנוהל- זוועה.

איצקו
איצקו
21/09/2020 3:24:40

משחק ראשון לברון קלע 15 וחילק 11 או 12 דנבר באו במטרה לתת לו לנצח לבד הם הצליחו בזה כרגע הוא עם 20 נקודות וחילק 1 אבל מה שהתפקשש בתוכנית זה שהלייקרס עדיין קולעים כי יש רונדו ודייויס
דנבר לא ממש יכולים לעשות משהו מזל שיש שופטים שמוכרים את המשחק לליקרס

אור
אור
21/09/2020 3:25:42
הגב ל  איצקו

הבעיה של דנבר זה בעיקר בהתקפה

dror
dror
21/09/2020 3:25:05

יוקיץ הולך לנגב בהמשך נח קצת…

NFS
NFS
21/09/2020 3:25:37

אה, ולברון לא רואה את יאניס. מגוחך להשוות בכלל.
שחקן על בלתי עציר ממש.

רועי ויינברג
21/09/2020 3:25:49

אם המנטליות של דוויט הווארד ב-2020 הייתה פוגשת את הגוף והיכולת של דוויט הווארד ב-2010 הוא היה יכול לשלוט בליגה

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/09/2020 3:27:48

הוא אפילו לא יודע לכדרר

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/09/2020 3:26:59

שריקות או לא, דנבר הדיחה את הקליפרס בגלל שחצנות של הקליפרס ומיס מאץ טוטאלי על יוקיץ

כמו שאנחנו אומרים שלא ניתן להסיק הרבה מהעונה הזדירה, ככה לא ניתן להסיק הרבה מסדרה אחת.

יוקיץ קיבל מיס מאץ מוחלט מול כל שומר של הקליפרס שהיה כבד וטיפש מדי במקרה של זובאץ או נמוך ממנו ב10 סמ בכל מקרה אחר
נוסך על כל אלו הןא רכרוכי וחלש מאוד בהגנה.

רועי ויינברג
21/09/2020 3:28:51

דנבר הייתה הקבוצה הפחות טובה ב-2 הסדרות הקודמות. יש רגע לקבוצות אובר אצ'יבריות שבו קולטים שהן אובר אצ'יבריות, כנראה זה הגיע בסדרה הזאת לנאגטס. למרות זאת אסור להספיד אותם

רועי ויינברג
21/09/2020 3:27:44

איפה דה שוט שיקרא את המשחק הזה

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/09/2020 3:29:57

מה שנכון לגרנט לא נכון לקארוסו

Movazana
Movazana
21/09/2020 3:30:10

הווארד הורג את יוקיץ

אור
אור
21/09/2020 3:31:03

אין צורך בשופטים היום. מקסימום אם דנבר יתקרבו קצת 😉

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/09/2020 3:31:23

במקום עבירת מגן וזריקות, שלשה של קארודו
במקום פלגרנט של דייויס – קומון פאול.

רועי ויינברג
21/09/2020 3:33:02

וואו ג'יי אר

שי אבן צור
21/09/2020 3:34:15

למה שמחתי עם הניצחון של דנבר מול קליפרס?
הסדרה הזאת זה סבל צרוף

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/09/2020 3:34:29

מישהו רוצה להתערב שהווארד עך בטכנית שניה?

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/09/2020 3:35:45

אם אני מאלון אני מעיף את יוקיץ ועולה עם פלאמלי על דייויס וגרנט על לברון
יוקיץ שילך ויקנה אתלטיות או הגנה בינתיים

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/09/2020 3:36:19

מידהו יןדע למה מילסאפ השמן והכבד משחק?

shadow
shadow
21/09/2020 3:38:48

קרוסו ענק היום

ברבור שחור
ברבור שחור
21/09/2020 3:41:27

הסיפור עד עכשיו בסדרה זאת ההגנה של הלייקרס, דנבר פשוט לט מצליחה להגיע לטבעת ובוקשי מצליחה להגיע למבטים פנויים.
דייויס ענק !

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/09/2020 3:44:52

הסיפור עכשיו לסדרה הוא שדנבר כמו ילד שהלך לאיבוד בקניון ומחכה שאמא שלו תמצא אותו.

etayle
etayle
21/09/2020 3:43:29

לדנבר אין מה לחפש אם מארי ימשיך להיות כזה מנומנם

shadow
shadow
21/09/2020 3:43:37

השינוי הגדול בלייקרס הוא מאז החזרה של רונדו. עולם אחר, רק לחשוב מה היה אם בראדלי היה בריא, הוא בטח מתבאס על שבחר להשאר בבית

גיא רוזן
21/09/2020 3:46:04

עכשיו נותר רק לקוות שיתחילו לשחק קצת כדורסל במחצית השנייה. איזו התפוצצות של מורי, תשמח. אולי זה ידחוף את 2 הקבוצות.

dror
dror
21/09/2020 3:46:53

הווארד עם שפת גוף של לברון אחרי כמה דקות טובות במשחק הראשון והיום…מי ישמע הידיים שלו כבדות מטבעות…אחד השחקנים עם הבסקטבול אייקיו הנמוכים מאז ומעולם…מחצית שניה יוקיץ ימטיר עליו 2 שלשות ואחכ הוא ירד לספסל…נגר בן נגר

NFS
NFS
21/09/2020 3:47:42

שחקני חמישיה בדנבר שהם לא מוריי ויוקיץ'- מילסאפ עם נקודה עלובה מהקו, האריס עם 3 נקודות, גראנט עם 5 נקודות. קארוסו לבד קלע יותר מהם.

NFS
NFS
21/09/2020 3:49:56
הגב ל  NFS

סליחה קארוסו עם 9 נק'. הנקודה ברורה.

dror
dror
21/09/2020 3:48:07

רונדו לעומת זאת פשוט וינר…

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
21/09/2020 3:48:57

כשהנאגטס יחליטו שהם לא מפחדים מהליייקרס לא משנה איזה משחקים (שאינם כדורסל) הלייקרס משחקים איתם ושהם יכולים פשוט לשחק כדורסל תהיה לנו סדרה.

שי אבן צור
21/09/2020 3:51:24

זה צריך לקרות מהר

onetwo3
21/09/2020 3:50:13

לא סובל את הלייקרס ולא צפיתי במחצית הראשונה.
עשיתי חיים בcayaucan
אבל ממבט חטוף בדף הסטטיסטיקה היה נתון אחד ש'קפץ' לנגד עיניי:
14-22 ללייקרס בריבאונדים.
אם זה לא יתאזן – אין לדנבר סיכוי לדעתי.

ברבור שחור
ברבור שחור
21/09/2020 3:50:47

יוקיץ ומארי לוקחים המון זריקות. הכדור בכלל לא נע בין השחקנים

NFS
NFS
21/09/2020 3:53:13

זה רק 10 הפרש, בנ.ב.א של היום זה כלום, אבל זה נראה כמו 40.

רועי ויינברג
21/09/2020 3:55:16

דנבר חזרה מפיגור דו ספרתי כמה פעמים, אבל יש הרגשה שהמשחק גמור. זאת עדות להרתעה של הלייקרס

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/09/2020 3:59:54

דנבר עשתה את שלה.
אני לא זוכר קבוצה שלא הצהירה שהיא הולכת על אליפות לוקחת אליפות.
הצעד הנוסף שהם עשו השנה מספיק להם.

למה להם עכשיו להרגיז את לברון אצרי שאמר שהןא ווינר
למה להם להציק להווארד באמצע ring chasing
אין להם עניין בזה כרגע, בעיקר ללבן הבכיין עם הורטיקל של ה2 אינץ

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/09/2020 3:58:04

אפשר בינתיים לכתוב פריביו לסדרת הגמר דל הלייקרס נגד מיאמי/בוסטון (כנראה מיאמי בכל זאת).

shadow
shadow
21/09/2020 4:04:28

דווקא נראה בוסטון

דוקטור רזי הופמן
21/09/2020 4:10:48
הגב ל  shadow

בטח
הסלטיקס כבר מובילים 3:1
………………….

etayle
etayle
21/09/2020 4:04:07

דנבר, עדיף לקלוע שאתם פנויים על השלוש

NFS
NFS
21/09/2020 4:06:11

טוב, זה בזבוז זמן.
כל עוד מילסאפ, האריס וכל שאר הדנברים משחקים ככה אין שום סיכוי לנאגטס.
הלייקרס כרגע במוד שיוט, לא מבזבזים יותר מדי דלק. ההתנגדות חלשה מאוד.
אם ללייקרס היה איזה שוטר כמו הירו או רובינסון במקום דני גרין המחטיאן- ג'יזוס..

דוקטור רזי הופמן
21/09/2020 4:08:34

אני רואה שגם מלון חוטא בשטות של לא לקחת פסק זמן בזמן. ירד כבר ל 8 בשביל לחטוף 9 דיי מהר….
למה חיכה כל כך הרבה?

dror
dror
21/09/2020 4:10:30

איפה פורטר?

רועי ויינברג
21/09/2020 4:15:58

ועכשיו דנבר מרחק קליעת עונשין ו-2 שלשות משיוויון

etayle
etayle
21/09/2020 4:16:49

יכולת המסירה של יוקיץ' פנומנלית

dror
dror
21/09/2020 4:17:12

במקום צעדים עבירה ליוקיץ

shadow
shadow
21/09/2020 4:17:29

הנה שריקת אויר על יוקיץ כשדנבר עושה קולות

onetwo3
21/09/2020 4:17:32

שערורייה העבירה הזאת על דיוויס

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
21/09/2020 4:19:49
הגב ל  onetwo3

איזה עבירה?

onetwo3
21/09/2020 4:19:41

ועוד עבירה בזוייה על דיוויס
השופטים מתעקשים לא להחזיר את הלבנים למשחק

shadow
shadow
21/09/2020 4:19:52

עוד שריקת אויר ולא תקבלו הילוך חוזר

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/09/2020 4:21:41
הגב ל  shadow

בדיוק, זה מזכיר לי את בגצ שלא מוכנים אפילו לדון בעתירות הימין

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
21/09/2020 4:24:38

תסביך רדיפה
לוק איט אפ

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/09/2020 4:20:21

יוקיץ מסתבר לא כזה חכם כמו שמספרים

קרייג השתעל ליד דייויס וישר דייויס נשלח לקו

TheBirdMan
TheBirdMan
21/09/2020 4:20:35

מישהו שם לב לשיזוף חולצה של קארוסו?
משעשע.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
21/09/2020 4:22:42
הגב ל  TheBirdMan

לא, איך אתה מצליח לראות משהו לגבי קארוסו מעבר לקרחת שאי אפשר לא להבלע בלבהות בה?

shadow
shadow
21/09/2020 4:21:26

למה מייבשים את פורטר?

etayle
etayle
21/09/2020 4:26:47
הגב ל  shadow

1הגנה מזעזעת

shadow
shadow
21/09/2020 4:29:52
הגב ל  etayle

קישקוש אחד היחידים שתוקף בהתקפה ומשיג נקודות במינימום דקות. בלעדיו אין לה איום מבחוץ.
13 נקודות הקלע השלישי בקבוצה ב 16 דקות.
5-7 מהשדה ו 2 מ3 מהשלוש

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/09/2020 4:24:21

די אי אפשר לראות כבר את יוקיץ הגמלוני המבחיל הזה מכדרר כמו ילד מפגר

onetwo3
21/09/2020 4:24:36

באמת שאני לא מבין איך אפשר לראות משחק כזה..
אני מעדיף את דנבר, זה נכון.
אבל לראות את השופטים בשני המשחקים האחרונים זה מעבר לשערורייה.
זה גזילת ההנאה מהמשחק

רועי ויינברג
21/09/2020 4:26:13

הפסיביות של הלייקרס עוד תעלה להם בניצחון

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/09/2020 4:27:27

אל תדאג, הפ יכולים לעלות לרבע אחרון ב3 דק איחור ועדיין לנצח

etayle
etayle
21/09/2020 4:26:23

יותר מידי איבודי כדור של הלייקרס

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
21/09/2020 4:27:12

הנאגטס קרובים מדי כדי שישרקו ללחיקרס לעבירה

dror
dror
21/09/2020 4:27:19

יש משחק

Smiley
21/09/2020 4:27:30

הנאגטס התחילו לשחק כדורסל לקראת סיום הרבע הזה

shadow
shadow
21/09/2020 4:27:35

דנבר הרבה יותר לוחמת ממה שנותנים לה קרדיט והיא משחקת מול מפלצת.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/09/2020 4:29:54
הגב ל  shadow

אין פה שום מפלצת
חוץ מלברון, דייויס וקארוסו (מצחיק שאני מזכיר את הליצן הזה וזה רק לחובת דנבר) אפחד לא משחק.
לברון לא קלע סל שדה כבר שנתיים
אם יש משחק לנצח זה זה

shadow
shadow
21/09/2020 4:31:51

עזוב אותך שטויות. מפלצת ועוד בלי בראדלי

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/09/2020 4:28:50

מציע לכל האופטימיים להרגע
עדיין 4 הפרש ודנבר כל פעם שהתקרבה הראתה שהיא לא באמת רוצה לקחת את המשחק.

אחרי ה4 הפרש עדיין גם יש את השופטים, אז בוא נרגע קצת.

dror
dror
21/09/2020 4:29:33

יואש ווגל לא לחץ לך יד ומסרב להעלות את דווייט

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/09/2020 4:30:10
הגב ל  dror

הוא יודע מה הןא עושה

shadow
shadow
21/09/2020 4:30:51

קארוסו הועלה בדרגה

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
21/09/2020 4:31:55
הגב ל  shadow

אוסמוזה

onetwo3
21/09/2020 4:30:55

ווגל לא מפסיק לדבר לשופטים וזה עוזר לו – תוקף של פאלמלי

Smiley
21/09/2020 4:31:51

הנאגטס תלויים לחלוטין בכמות האוויר של מורי בריאות. היחיד שמסוגל ליצור לעצמו ולאחרים מצבי זריקה

shadow
shadow
21/09/2020 4:32:35
הגב ל  Smiley

גם פורטר ג'וניורמכבר עם 15

Smiley
21/09/2020 4:44:13
הגב ל  shadow

פורטר פשוט זורק מעל השומר שלו או מריבאונד התקפה. בכל פעם שהוא מוריד היום כדור לרצפה הוא מסתבך.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Smiley

בראדלי ביל

Smiley
21/09/2020 4:44:50

לא רלוונטי כרגע

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/09/2020 4:32:09

שחקני דנבר לא רןצים לזרוק

דוקטור רזי הופמן
21/09/2020 4:32:46

שירו הלילה
הכל מפתואח של נעמי שמש מבית כמש
ראיתי ת'כנרת זוהרת בטורקיז
וגל סגול כהה הריע והתיז,
חשבתי לעצמי הכל עוד אפשרי
כל עוד אנחנו כאן שרים.

ראיתי את הסכר פתוח לרווחה
וכל שפעת המים נוהרת בשמחה,
חשבתי לעצמי הכל עוד אפשרי
כל עוד אנחנו כאן שרים.

הכל פתוח עוד לא מאוחר
מצב הרוח ישתפר מחר
זה יתכן, זה אפשרי –
כל עוד אנחנו כאן שרים.

הייתי בעפולה הייתי באילת
ובשמורת החולה מצאתי לי מקלט,
חשבתי לעצמי הכל עוד אפשרי
כל עוד אנחנו כאן שרים.

בתל אביב טיילתי חופשי מדאגה
לאן שהסתכלתי הייתה לי חגיגה
חשבתי לעצמי הכל עוד אפשרי
כל עוד אנחנו כאן שרים.

הכל פתוח עוד לא מאוחר…

גלשתי בחרמון נפלתי על האף
נפגשתי עם המון אנשים נשים וטף,
חשבתי לעצמי הכל עוד אפשרי
כל עוד אנחנו כאן שרים.

אולי הכל פתוח, אולי לא מאוחר
אולי מצב הרוח ישתפר מחר
הכל עוד ייתכן, הכל עוד אפשרי
כל עוד אנחנו כאן שרים.

הכל פתוח עוד לא מאוחר…

dror
dror
21/09/2020 4:33:59

בכושר של מוריס האריס שווה היה לנסות יותר את הדוזייר הזה…

רועי ויינברג
21/09/2020 4:34:02

זמן המלך

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בוקר טוב שיקוצים יקרים אז מה הולך? הצטאפתי

shadow
shadow
21/09/2020 4:36:26

יש משחק.
לברון פתח בסערה אמר לדיוויס היום זה לא שלך ומאז לא הוא קולע ולא דיוויס קולע

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  shadow

צפוי צריך לצמצם פערים בבוקס. הוא הווינר והמס 1 צריך לקבע את זה במוחות הציבור יהיה מצחיק בגמר. לא ראית איך הריץ לעצמו לmvp לא דיברו על דיוויס בכלל הכל הוא ודיוויס קולע יותר ממנו ושחקן ההגנה ה2 בליגה 😂😂😂

onetwo3
21/09/2020 4:35:05

מישהו צריך להזכיר לשדר שהוא אמור להיות אובייקטיבי ולא נערת עידוד של ג'יימס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אז מה אני רואההגרנט מנטרל את לברון 😂😊😂😂😂

shadow
shadow
21/09/2020 4:37:44

לברון עם 4 נק בחצי השני

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  shadow

משחקים חצי אחד? 😂😂 וחכה יש עוד 8 דק ניגוב

shadow
shadow
21/09/2020 4:40:01

שתי נקודות ברבע השלישי שתיים ברבע הזה

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/09/2020 4:37:25

דנבר משחקת טוב יותר ללא יוקיץ

dror
dror
21/09/2020 4:37:51

יוחזר יוקיץ

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אני רואה דוזייר מקבל דק

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/09/2020 4:38:49

שחקנים כמן דוזייר תריכים לשחק פה
כאלה שלא שמים על אף אחד

dror
dror
21/09/2020 4:39:13

קבל יואל יא נביא

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מוריי ביביי

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/09/2020 4:40:06

לייקרס עברו להירו בול

shadow
shadow
21/09/2020 4:40:29

קאוורד תמיד היה אידיוט

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איך נותנים לרונדו חופשיהבחסימה חח קלע דאגר

etayle
etayle
21/09/2020 4:41:13

מאיפה הוא הקריץ את הדאוז'ר הזה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  etayle

אחלה שחקן שיחק כבר בעונה הסדירה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דוזייר מנגב. מה עם הפרשים היום איך הם?

onetwo3
21/09/2020 4:42:19

וואללה, מוריד את הכובע בפניי דוז'ייר.
במשחק האחרון הוא היה נורא וקיוויתי שלא ייראה פרקט יותר כל הסדרה.
בדקות הראשונות הערב הוא היה נוראי ועיצבן אותי בכל שעל.
אבל הבחור עושה מעל ומעבר.
כל הכבוד

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/09/2020 4:42:35

איפה אתה שימוןןןןןןן

dror
dror
21/09/2020 4:42:50

זה רק בגלל שוונוס בנסיגה שמעון…זמן מארי&יוקיץ. איפה מלון החביא את דוזייר?

Smiley
21/09/2020 4:43:20

דנבר לא מסוגלים לשמור. כל הזמן חולמים בהגנה ולא מסוגלים לבצע רוטציה הגנתית אחת.
הם במשחק כי בלייקרס, מלבד לברון ודיוויס, אף אחד לא יודע מה לעשות עם הכדור.

shadow
shadow
21/09/2020 4:44:47
הגב ל  Smiley

רונדו וקרוסו מעולים היום וגם קוזמה עוזר

Smiley
21/09/2020 4:46:16
הגב ל  shadow

הנאגטס חזרו שדיוויס נח ועכשיו עם לברון על הספסל. שניהם ביחד זה היה יותר מדי עבורם

shadow
shadow
21/09/2020 4:47:53
הגב ל  Smiley

דווקא לברון מלש בחצי השני ודיוויס בינוני, זה הצוות המסייע שמשאיר אותם במשחק

Smiley
21/09/2020 4:55:24
הגב ל  shadow

זה לא רק הנקודות, זה גם ה"אש" שהם מושכים, מה שמשאיר את האחרים לזריקות נוחות יותר. כשהם על הספסל, לנאגטס יותר קל להתרכז בשחקן אחד – לברון/דיוויס

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/09/2020 4:45:05
הגב ל  Smiley

לגמרי.
מדי פעם שלשה של גרין או מהלך של קארוסו
דייויס מחוץ לצבע פשוט פאתט, שיזרוק משם עד מחר.
בצבע אי אפשר לעצור אותו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Smiley

אםשר בדנבר יודעים מה לעשות עם הכדור 😂😂

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/09/2020 4:43:59

לכולם ברור שהלייקרס מנצחת, כן?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ברור לא להתאכזב סתם עוד מעט יגיע קליר פאת

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/09/2020 4:44:15

אנחנו בינתיים נהנים מדקות האקשן הבודדות בסדרה

dror
dror
21/09/2020 4:44:59

דנבר לוקחת היום

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  dror

אין סיכוי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דוזייר מחרבן מהקו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחח פופ איזה שלשה גראנט לא לחץ מספיק לסוף שעון שילם ביוקר

NFS
NFS
21/09/2020 4:47:52

כל מטאטא בלייקרס משחיל שלשה, זה לא ייאמן

onetwo3
21/09/2020 4:48:28

הנה. שריקה שגומרת משחק. פשוט לא ייאמן. מושחתים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  onetwo3

שלח לגיא סרטון שיגיד לך שהיה עבירה ברורה 😂😂😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שריקת אוויר על דיוויס מי נגע בו 😂😂😂😂😂😂😂 איפה גיא

shadow
shadow
21/09/2020 4:48:39

הפרשים נמצאים בכל נקודה קריטית במשחק

רועי ויינברג
21/09/2020 4:48:56

דנבר עוד תגנוב פה ניצחון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח הפרשים נכנסו להגנת המלך

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/09/2020 4:49:02

איפה הפאול על דייויס איפה??

shadow
shadow
21/09/2020 4:49:49

סופסוף יוקיץ' לוקח את האוורד לסל

NFS
NFS
21/09/2020 4:49:49

דיוויס חודר= עבירה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  NFS

אלןף פיקוד מערב

דוקטור רזי הופמן
21/09/2020 4:50:01

השיפוט הזה על הפנים דחיפה ברורה על ידי דייויס והוא מקבל 2 מהקו…
זה פשוט לא ייאמן…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שרקו תוקף לרמטכל על דוזייר?? מי זה השופט? השעייה למשחק הבא

shadow
shadow
21/09/2020 4:51:23

הש"ג ניצח את הרמטכל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יוקיץ עושה במכנסיים מורי זרוק כבר

shadow
shadow
21/09/2020 4:52:08

וגם את סגן הרמטכל

רועי ויינברג
21/09/2020 4:52:20

אם הייתם אומרים לפני 12 שעות שהחטאות של פי ג'יי דוזייר מהעונשין ברבע הרביעי יכריעו את המשחק אף אחד לא היה מאמין

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/09/2020 4:54:51

החטאות שלו והמצאת עבירות לדייויס אבל זה ברגיל

NFS
NFS
21/09/2020 4:52:27

דנבר עושים שטויות..

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דוזייר עם חיתול מהקו

shadow
shadow
21/09/2020 4:52:59

שוב יבשו את פורטר

NFS
NFS
21/09/2020 4:53:54

לא מסוגלים לקלוע עונשין

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אנתןני דיוויס חחח לברון "הפך" אותו לווינר 😂😂😂😂😂
עכשיו לברון ירצה לקלוע יותר בכוח חייב לתת את החותמת להיילייטס שהוא מס 1 😂😂😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שיקצה קנה מטאטא😂😂😂
אנשים חושבים כל יום דוק ריברס😂😂😂

דוקטור רזי הופמן
21/09/2020 4:59:37

ידידי הצדיק, אתה באמת מאמין שריברס הושתל על ידי התאגיד בקליפרס? הוא הרי היה בקליפרס הרבה לפני שהמלך הגיע ללייקרס.
זה שומט את כל היסודות לטיעון הזה.
לא?

גיא רוזן
21/09/2020 4:55:14

שמעון, הצטרפת ל-5 דקות האחרונות ואתה ישר שולף את קלף האליבי?
.
יש קשר הפוך בין כמות הדמעות שנשפכת כאן בבלוג החי לבין מה שבאמת מתרחש במשחק.

onetwo3
21/09/2020 4:58:29
הגב ל  גיא רוזן

מה אתה מ..ן במוח?
השיפוט בשני המשחקים האחרונים הוא עלבון לכל חובב כדורסל.
אלא אם הוא אוהד לייקרס עלוב נפש

גיא רוזן
21/09/2020 5:02:23
הגב ל  onetwo3

תוריד את משקפי ההייטר ותצפה במשחק (או שפשוט תנגב את הדמעות) –
הקשר בין הבכי על השיפוט הלילה למציאות הוא רק בראש שלך
(כמה זה, 33 – 19 לדנבר בניסיונות מהעונשין?)

onetwo3
21/09/2020 5:03:31
הגב ל  גיא רוזן

אני רואה היטב את המשחקים
עונשין זה פרמטר אחד ודי שולי וגם אם תבדוק אותו לאורך זמן תראה מגמה

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
21/09/2020 5:06:28
הגב ל  גיא רוזן

ווישפול
זה לא קרוב למשחק הקודם אבל הכי מוצדק

NFS
NFS
21/09/2020 4:55:24

תם הטקס. מעט מדי מוריי במאני טיים, יותר מדי דוזייר שהוא נחמד אבל לא יודע לקלוע עונשין. הגוקר איבד את היד מהשלוש.
חבל, היו קרובים אבל הלייקרס באמת גדולים על הנאגטס.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

אל יאוש טי.ג'יי, להמשיך לשחק, הקליעות יכנסו.

דוקטור רזי הופמן
21/09/2020 4:57:41

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
באמת?
אתה לא באמת אמנו….
טקאשי כמובן

dror
dror
21/09/2020 4:55:56

היה פאול של יוקיץ על דיוויס בכניסה לסל דחף לו ת'מותן. לעומת זאת לא בטוח שהיה פאול של הווארד על יוקיץ…מארי באפיסת כוחות הוביל כדור כל הערב כמעט…

דוקטור רזי הופמן
21/09/2020 4:56:01

אולי מלון לא מאמן כל כך טוב?
אני מבין מה PJ גרוזייייר עושה על המגרש בדקות האחרונות, חוץ מדיפנס הוא לא נותן כלום….
זה שחקן שהיה בחמישייה שלישית של הסלטיקס ומשם לא התקדם לכלום. אין לו כישרון בשיט. למה הוא על המגרש?

shadow
shadow
21/09/2020 4:56:17

לברון נלחץ מזה שדיוויס התעורר. עושה פיפי, לא קולע כבר שעה ודייויס כבר השתווה אליו בנקודות וגם בפלוס מינוס דיוויס 14+ ולברון 3-

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  shadow

חחח תאר לך מה יקרה בגמר אם על שיקצה יביאו דאבל טים ודיוויס יחגוג הוא ישרף כמו שעשה ב2011. יזכר בנרטיב כמס 2 יתחילו לכתוב על זה יאבד את עצמו לדעת.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

תכלס השלשה של פופו היה הדאגר האמיתי גראנט נרדם שם ושמר בליצלחץ ובלי כלום בסוף שעון

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/09/2020 4:59:13

גרנט תהה מה בכלל הוא עושה על הפרקט

Smiley
21/09/2020 4:57:07

מורי בלי אוויר. נותן לאחרים בנאגטס לנסות לנצח. אין לו אוויר לקחת על עצמו.
מצד אחד מלון היה חייב למצוא לו דקות לנוח, מצד שני בלעדיו לנאגטס אין התקפה

onetwo3
21/09/2020 4:57:23

תגובה 126

עכשיו 28-42 בריבאונדים ללייקרס

ככה דנבר לא יכולים לנצח

ד"ר פופרס
21/09/2020 4:58:08

בוקר טוב מזוכיסטים,
מטלית,העונש נגמר?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  ד"ר פופרס

בשלבי סיום

dror
dror
21/09/2020 4:58:47

בלי לחץ…היה עם האף ביד שלו… איך אתה אוהב להגזים…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  dror

איזה יד? עמד והסתכל נתן לו לשחרר 3 בקלות שלא היה זמן היה צריך להתקרב עם הגוף. אחכ סתם הרים יד לעשות כאילו שומר כמו שאני עושה בשכונה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יוקיץ חרבן כל הערב הנה קלע 1

dror
dror
21/09/2020 4:59:40

אייירבוללללל….בחוזה של הווארד כתוב שאם הוא זורק לסל הוא מפוטר

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/09/2020 5:01:06

פהגנה מדהימה של הלייקרס עח מורי
הם פשוט ממררים לו את החיים ובעיקר גומרים לו את האנרגיה

אני תוהה למה דנבר לא מסוגלים אותו דבר?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יש חוק על לברון שומרים רק אחד על אחד עם המלצה לקליר פאת חוקי יאקוזה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יוקיץ מחרבן שלשה לבד פחד לקחת ואז!שבר את הסל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מורי בורח מהקלאץ

רועי ויינברג
21/09/2020 5:01:46

לברון מאז הרבע הראשון חושך

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זמן להכניס את פורטר יוקיץ 3

shadow
shadow
21/09/2020 5:03:26

ייבשו אותו יותר מדי במשחק היחידי שקולע חוץ מיוקיץ ומארי

onetwo3
21/09/2020 5:02:38

מאוד מקווה שהשופטים לא יכריעו את המשחקים ויאפשרו לשחקנים לעשות את זה

shadow
shadow
21/09/2020 5:02:44

לברון עושה במכנסיים

etayle
etayle
21/09/2020 5:02:45

וואן פוינט גיים

דוקטור רזי הופמן
21/09/2020 5:02:57

הגאון סוף סוף שם שלשה אהההההההההההההההההההההההההההההההה

NFS
NFS
21/09/2020 5:03:18

או מיי גאד ירון..

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

השיקצה עכשיו יקלע את הסל שלו בקליר פאת באחד על אחד ויביא את המבט הכועס לממו להיילייטס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחחח איזה סל יוקיץ לאיירבל הנוראי דל מורי

גיא רוזן
21/09/2020 5:04:18

לברון ממש מנסה להפסיד את המשחק בכוח. דייויס בינתיים שם בשביל לשמור את הלייקרס בחיים.

etayle
etayle
21/09/2020 5:04:21

היה פה סל לא הגיוני של יוקיץ'

shadow
shadow
21/09/2020 5:04:35

דיוויס גומר את לברון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דיוויס עקף את לברון בסקור 😂😂😂😂
לברון "הפך" את דיוויס לווינר 😂😂😂

onetwo3
21/09/2020 5:04:40

פשוט מגוחך הסל הזה של דיוויס.. טיול בפארק

shadow
shadow
21/09/2020 5:05:45

לברון עם 10- הכי גרוע בקבוצה וגם 6 איבודים הכי גבוה בקבוצה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

השיצה ינצח עם סל נצחון ויתן את המבט i am a winner fuckers
איזה פוקס היה בסל של יוקיץ מקודם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הגוקר הגיע לקלאץ

etayle
etayle
21/09/2020 5:06:12

ג'וקר

onetwo3
21/09/2020 5:06:33

יוקיץ' ענק!!

עכשיו ה ג נ ה !!!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יאללה סל נצחון לשיקצה והמבט הכועס עם השאגה

shadow
shadow
21/09/2020 5:07:07

הג'וקר מנגב את דיוויס 11 נקודות רצוף

Smiley
21/09/2020 5:07:45

ניקולה "we are not going home" יוקיץ'

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/09/2020 5:10:35
הגב ל  Smiley

כן אה?

Smiley
21/09/2020 5:20:41

ניקולה "תעשו חילוף" יוקיץ'…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חח דנבר לא מצליחים לקחת ריב

etayle
etayle
21/09/2020 5:08:55

אךךךךךך

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אנתוני דיוויסססס חחח איזה שמירה נוראית עליו

גיא רוזן
21/09/2020 5:09:10

איזה תותח!

onetwo3
21/09/2020 5:09:40

מה לעזעזל פלאמלי עשה שם?

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/09/2020 5:09:45

וואו אני לא מאמין

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
21/09/2020 5:10:07

איזה סיום

shadow
shadow
21/09/2020 5:10:08

הפיינל אמ וי פי החדש אנטוני דיוויס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  shadow

השיקצה לא יתן לו ישרף בפנים זה הסיכוי היחיד של קבוצת המזרח להיכנס ללברון לראש פסיכולוגית על זה לאמלל אותו ולתת לדיוויס אחד על אחד חופשי ואז השיקצה יקח הכל על עצמו בכוח

Smiley
21/09/2020 5:10:08

דיוויס!!! איזו הגנה שערוריתית של הנאגטס בהוצאת חוץ הזו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Smiley

שערורייה זה לא מילה יוקיץ הדביל קופץ שם לדעת על רונדו בהוצאת חוץ 😂😂😂😂 נרדם על דיוויס

Smiley
21/09/2020 5:47:16

גראנט שמר על לברון שחסם ונרדם בחילוף האוטומטי

Smiley
21/09/2020 5:59:06
הגב ל  Smiley

טעות שלי. לברון אפילו לא חסם. פלאמלי הלך משום מה אוטומטית לחילוף עם גראנט. טעות של פלאמלי

שי אבן צור
21/09/2020 5:10:29

אינעל העולם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה שמירה נוראית של יוקיץ עליו לשלשה נוראית מה הוא קופץ על רונדו חחח
העיקר כולם פה זיינו את המוח שדיוויס לוזר 😂😂😂😂😂
לברון "הפך" אותו לווינר אין ספק😂😂
לא נורא דנבר יחזרו מ3 0 😂😂😂😂

NFS
NFS
21/09/2020 5:13:28

זה לא יוקיץ, זה פלאמלי שנכנס למהלך האחרון ופישל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  NFS

יוקיץ היה צריך לצאת מזמן לספוט של דוויס לפני שהוא מתייצב שם סה הלך רק לשם הוא איחר בסגירה. פלאמלי סתם נתקע שם בלברון
יוקיץ לאנקרא את המהלך

גיא רוזן
21/09/2020 5:10:35

יאללה,
אם אין ניצחון של דנבר אפשר לחזור ולבכות קצת על השיפוט. קראתי בבלוג החי שהשיפוט היה נוראי…

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
21/09/2020 5:20:43
הגב ל  גיא רוזן

אם אתה רוצה להיות ממש טכני אז צעדים בסל נצחון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה התקלקלת? וזה בחיים לא צעדים אחרת שום סל של שום שחקן בליגה לא חוקי. גאתרינג מי כמוך אמור לדעת את זה.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
21/09/2020 5:32:06

בהחלט, זה בחיים לא ישרק

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

לא יאמן!!! כל הכבוד לדייויס.
ככה צריך להיראות משחק כדורסל!
מדהים!!!

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/09/2020 5:11:00

גיא לך תקרא קצת סטטיקה ותזיין תשכל

דוקטור רזי הופמן
21/09/2020 5:15:05

למה ככה טולילוש, קצת פחות בעצבים.

מנחם לס
21/09/2020 5:11:12

פשוט לא יאומן

מנחם לס
21/09/2020 5:11:54
הגב ל  מנחם לס

וואללה שטני עייף

דוקטור רזי הופמן
21/09/2020 5:11:12

אני עדיין לא מבין מה PJ עשה במשחק הזה לבד מ 3 נקודות ו 1 מ5 מהקו?
מלון?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חרבן מהקו הילד מסכן

דוקטור רזי הופמן
21/09/2020 5:14:02

טעות נטו של מלון….
מניח שהיה בפנים בשביל ההגנה מפני הגראדים של לייקרס….

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שיחק טוב אבל שילמד לקלוע מהקו

NFS
NFS
21/09/2020 5:12:01

לא מובן, ועוד ביום שפורטר מעולה

NFS
NFS
21/09/2020 5:11:18

סעעמק. פלאמלי נכנס ואיבד את דיוויס.
איזה באסה!!

Smiley
21/09/2020 5:49:11
הגב ל  NFS

נתקע בחסימה של לברון שג'רמי גראנט שמר עליו. לא ביצעו את החילוף האוטומטי

Smiley
21/09/2020 5:54:49
הגב ל  Smiley

קבל תיקון. הוא בנה על החסימה של לברון (שבכלל לא חסם) והלך יותר לחילוף אוטומטי. טעות של פלאמלי

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/09/2020 5:11:37

אה ותמציא לנו גם איזה שורה סטטיסטית של לברון בבאזר ביטר הזה

״לברון היה הכי הרבה פעמים על המגרש כדהיהמבאזר ביטר״

דוקטור רזי הופמן
21/09/2020 5:12:36

מה שכן, דייויס הוכיח במשחק הזה שהציוות ללברון הפך אותו מלוזר סידרתי לווינר. השלשההזו יכולה לחרוץ את הסדרה שנראתה פתוחה לפני דקה.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/09/2020 5:15:57

די נו.
הוא לא היה לוזר לפני, הוא פשוט לא יכול לסחוב קבוצה לבד.
היו לו קליעות גדולות גם לפני

דוקטור רזי הופמן
21/09/2020 7:06:06

מה לבד?
היה לו את בוגי וכספי בכיס בשיאם….
אני כנראה סנילי….

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

😂😂😂😂😂 הפוך גוטה הפוך

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/09/2020 5:17:51

חחחחח גדול

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא היה לו קבוצה לסחוב לבד מי היה לו רונדו והולידיי😂😂 ועוד במערב.
דיוויס הוא אותו מפלץ שתמיד היה פוטנציאל להיות מהגדולים.
אני תמיד אמרתי שיש לו יותר יכולות וכשרון מדאנקן. הוא שחקן טוב יותר מקארל מלון דאנקן וגארנט ובארקלי. פשוט אין לו עדיין טבעות להיות מעליהם ברשימה אבל ביכולות הוא טוב מהם

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/09/2020 5:12:51

מישהו רוצה לספר לנו מי השחקן הכי טוב בלייקרס?

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/09/2020 5:14:56

ואני עדיין לא מבין למה דנבר הלכה ל2 מהירות כדי להסתמך על ההגנה הגרועה שלה במקום למשוך ולזרוק את הכדור האחרון

sroni741
sroni741
21/09/2020 5:15:06

אותה שטות כמו בוסטון נגד טורונטו הפעם בחסות פלאמלי שמשום מה נכנס לשתי שניות ונותן את הסדרה ללייקרס. שום תרגיל כלום, הוא פשוט נותן לדייוויס לנוע ומסמן למישהו אחר לשמור. דנבר צריכה לבוא בטענות לעצמה, כל כך הרבה טעויות, פאול לתת, לשמור כמו שצריך שני שחקנים בסוף.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/09/2020 5:17:08
הגב ל  sroni741

לעצמה וגם לשופטים ששלחו את דייויס ל2 קלות.
וגם עם זה בלי ההחטאות של דוזייר מהקו זה היה של דנבר

אבל דנבר לא באו לסדרה הזו לנצח, כבר אמרתי

NFS
NFS
21/09/2020 5:16:36

לא מבין את מאלון.
הכניס את פלאמלי על דיוויס כשברור שתהיה חסימה. דנבר לא עשו חילוף והשאירו את דיוויס חופשי לגמרי.
גם יוקיץ היה חייב להיות יותר עירני לזה.
ממש הגנה רעה וחבל.

דוקטור רזי הופמן
21/09/2020 7:07:40
הגב ל  NFS

יפ

dror
dror
21/09/2020 5:16:56

שמעון הטעות של פלאמלי וזה שהיה צריך להחליף אתו על דיוויס ולא של יוקיץ שעשה מהלך הגנתי מצוין והגיע מרונדו שהוציא להפריע לזריקה של דיוויס. דיוויס עשה מהלך גדול כל הכבוד.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  dror

יוקיץ לא הגיע ולא קרא מהלך ברור היה צריך להיות שם הרבה לפני דיוויס. היה מפגר גם ללחוץ על רונדו בחוץ

NFS
NFS
21/09/2020 5:18:54

הראו עכשיו הילוך חוזר-
זה לגמרי על פלאמלי, אילו לא היתה ממש חסימה.
דיוויס רץ לשלוש והוא במקום להיצמד אליו עושה הקפה ומצפה לחילוף. איזו טעות שלו.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/09/2020 5:19:28

גיא אנחנו מחכים שתסיים לקרוא את דף המסרים (במקרה הזה דף הסטטיסטיקה) ותסביר לנו כמה השיפוט היה טוב היום, כמה לברון היה מצוין ברבע הרביעי ועןד כל מיני תובנות מבלי לראות את המשחק.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הוא עכשיו עובר על הטבלת אקסל. מה בסוף הכריע השריקת אוויר על דיוויס😎 אבל היי זרק 2 נק פה ושם מי סופר

גיא רוזן
21/09/2020 5:24:59

כבר יצא ההיילייט???
.
(שמעון, אני יודע שאתה לחוץ. כך נשימה עמוקה, תמיד יש את השנה הבאה…)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  גיא רוזן

ממה אני לחוץ המס 4 כבר בכיס שלו. אני הפנמתי את זה מהרגע שהמדדה דידה הביתה. יהיה 2 פו פו כנראה

דוקטור רזי הופמן
21/09/2020 7:08:17
הגב ל  גיא רוזן

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

גיא רוזן
21/09/2020 5:23:33

איך שאתה אוהב לזיין את השכל.
.
להבדיל ממך, אני לא מגיע עם "תובנות" מהבית.
זה מה שכתבתי במהלך הרבע האחרון:
.
"לברון ממש מנסה להפסיד את המשחק בכוח. דייויס בינתיים שם בשביל לשמור את הלייקרס בחיים."
.
אני כותב את זה כמו שזה.
.
אתה מוזמן להמשיך לבכות על השיפוט, או לחפש בנרות סיבות לשמחה לאיד בגלל שדייויס הוא זה שקלע את סל הניצחון…
מוזרים אתם, ההייטרים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  גיא רוזן

😂😂
תן להנות מהטראש טוק מה אתה כותב דברים כאלה. מה נשאר לנו אחרי המדדה?
מס 4 מתקרב עוד 6 משחקים למנייק.

dror
dror
21/09/2020 5:19:31

ורזי דוזייר היה מעולה החטיא מהקו קורה זה לא שמוריס וגאריס בכלל הגיעו לקו…

sroni741
sroni741
21/09/2020 5:20:53

אם כל הכבוד לחזרות של דנבר ההפסד היום זה הפסד שמחסל מנטלית, אי אפשר כל משחק להקלע ל 15+ הפרש ולחזור,. לא רואה אותן מצליחים לעשות משהו, לא כל יום הקליפרס עם ריברס מולם. משחק הבא לדעתי ניצחון קל של הלייקרס ואז אולי איזה ג'נטלמני. היו להם כל כך הרבה צ'אנסים ובעיקר בסיום , פשוט לא שיחקו חכם, פאול לתת שלא השתמשו בו, זריקה מוקדמת מדי של יוקיץ' והשערורייה בהגנה של פלאמלי שדיוויס בורח לו בקלות כאילו מדובר בריי אלן מאחורי חסימה..

dror
dror
21/09/2020 5:23:19
הגב ל  sroni741

+1 כן זה ישבור אותם סופית

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  sroni741

מטאטא קל לברון הזמין משלוח מרזי של 2 מטאטאים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

היה גם איב מפגרהשל מורי שמסר לדוזייר על החוץ

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/09/2020 5:32:05

בכל מקרה שיהיה בהצלחה לדנבר בהמשך הסדרה.
על יום כזה אנמי של בערך 70 אחוז מהסגל של הלייקרס היא לא תיפול עוד.

יש גבול לכמה קבוצות יכולות להחנק נגדה, בעיקר כאלו של טופ 5 שמסביבם כמה שחקנים על אליפויות ברזומה.

יוקיץ מוותר על שלשות, מתכדרר לו באיזור הקשת ועוד שטויות עד שהןא מבין שצריך לקחת את המשחק בכח. אבל אין לו כח, לא ככ כח פיזי ובעיקר לא כח רצון, זה מן קטע של לבנים, כמו שלבנים לא יכולים לקפוץ.

לייקרס באופן מובהק הקבוצה הטובה יותר, יכלנו לקבל קצת דרמה בסדרה, לפחות על הנייר.
לא דרמה ולא נעליים.

בצד של הלייקרס – לברון כמעט ולא קלע בחדירות אלא בעיקר מהקו ושלשות, זה דווקא אמור לעודד אותם.
דייויס השחקן מספר 1 שלהם ואני אומר את זה כבר מתחילת הפליאוף.

דני גרין בסופו של דבר נמצא כשצריך
קארוסו הלבן באמת עולה לי על העצבים אבל הוא לחלוטין מספק את הסחורה
רונדו במשחק אנמי
האווארד בא בפוזה וסווגג של ווטרן אבל היום הוא בעיקר הפריע מהיציע.

אי אפשר לעצור את דייויס, זה לא היה ולא יהיה דוראנט אבל עפ הכדור במקומות הנכונים, עם האיסור המוחלט לשלוח אותו לקו הוא פשוט שחקן התקפה קטלני ובעל השפעה רבה גם בהגנה ןבעיקר bailed lebron out מהפסד שהיה מעלה הרבה שאלות לגבי התפקוד שלו בכל המחצית הראשונה בכלל וברבע האחרון בפרט.

את שאר הסדרה הלייקרס צריכה להעביר בלתרגל עוד תרגילים לדייויס ולהמשיך לשחק הגנה חונקת, כל הכבוד להם.

ובאמת, בבקשה, חבל על המאמץ להגיד שדנבר חזרי מ3-1 וכו׳ וכו׳.
יוטה, בטח ללא בןגדנוביץ לא אמורה תהיות בפליאוף בכלל.
ונגד הקליפרס הם לא עשו שום מאמץ מיוחד, אלא עמדו מהצד ונתנו לקליפרס לחסל את עצמם. לא היה משחקי 50 נק של מארי או טריפל דאבלים מטורפים של יוקיץ, או אפילו איזה טקטיקה הגנתית חדשה.
פה תלייקרס יש ביצת זהב שנקראת דייויס והיא מטילה 30-35 נק ו10 ריבאונדים בערב, לא משנה איזה יום ומה מזג האויר.
יוקיץ הבטטה הזה לא שומר עליו ולא על אף אחד.

ולסיום, אני באמת מקווה שפעם אחת תבוא שריקה נגד לברון במאני טיים. פעם אחת. כזו כמו שדייויס קיבל.
אה, ואם אפשר לא כל משחק לשלוח איזה שחקן של הנאגטס לספסל בבעית עבירות בתחילת המשחק.
ואם ממש אפשר, אז להיות עקבי בעבירות תוקף, כי אם מה שגראנט עדה זו עבירת מגן, איך שורקים לטובת קארוסו אותו דבר 10 דק אחרי?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יותר מידי בקשות

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/09/2020 5:37:18

מה יגידו טנ״ש על זה?

דוקטור רזי הופמן
21/09/2020 7:09:47

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/09/2020 5:36:52

אגב, כל המחמאות למאלון:
הלכו לזריקה עם 20 שניות שמשרירים לליקרס
היה פאול לתת ולא השתמשו
הגנה גרועה מאוד במהלך האחרון

פלאמלי לבד כמגן על הטבעת היה מספיק, למה היה צריך את המדדה האירופאי גם כן? הןא לא מסוגל לשמור אפילו על האחים דודלי

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/09/2020 5:40:14

שימון שתדע שבלייקרס כבר מתדרכים את 25 ו48 מתי להוציא את אשאביו ל2 עבירות מוקדמות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הם כבר קיבלו כרטיסים לגמר