מעורב הופס ליום ראשון: הלילה דנבר חייבת לעלות עם יוקיץ', פלמלי, מילסאפ, פורטר, ומארי / מנחם לס

1.למה הסלטיקס ניצחה

א.כשיש לך חמישייה שארבעה מהם קולעים 26, 25, 21, ו-20, תנצח כמעט כל פעם.

ב. עצם העובדה שגורדון הייוארד עלה לשחק הביאה מין רוח חדשה לסלטיקס. הוא גבוה, הוא פיקח, הוא משליט אווירה של 'אנחנו יכולים'. אמנם הוא זרק רק 7 זריקות כי הוא לא בטוח עדיין ביד שלו, הוא השכיל להרגיע את הקבוצה ב-31 דק' והיה האחד שהצליח לפרק את ההגנה האזורית של מיאמי, ולמעשה הכריח את ספואלסטרה לחזור לשמור אישית. הוא אמנם זרק רק 7, אבל קלע שלשה, חילק 5 אסיסטים, קטף 5 ריבאונדים, וחטף 3 כדורים.

מה הייווארד עשה? הוא ניכנס לאמצע ההגנה האזורית של מיאמי היט, ומשם ניהל את משחק הסלטיקס כמו גנרל שלא יורה ממכונת היריה, אבל מסתכל על השטח, מקבל כדור, מראה באצבע לזה ללכת לכאן ולזה ללכת לשם, וכך – ללא נקודות להתגאות בהן, ללא ריבאונדים מרשימים, ואפילו ללא אסיסטים שניצחו את המשחק, הוא השתלט על משחק הסלטיקס כשניכנס דקותיים לפני סיום הרבע הראשון, ואיתו הסלטיקס ברחה קדימה עד שאריק ספואלסטרה נאלץ לחזור לשמירה אישית.

ג. כשאתה קולע שלשות, מעביר כדור במהירות בין כל חמשת השחקנים, מחליף מקומות, ויש לך שחקן במרכז המנהל את כל העסק, אתה תשבור כל אזורית. הסלטיקס לא היו נפלאים מה-3, אבל כשאתה קולע 35% נגד היריבה שקולעת 27% תנצח כל פעם.

ד. הסלטיקס – קבוצה לא גבוהה במיוחד אבל אתלטית מאד – לא מכיר חמישייה אתלטית יותר – קטפה 50 ריבאונדים נגד ה-42 של מיאמי. זה בלבדו מספיק להסביר הפרש של 11 נקודות.

ה. הסלטיקס פתחה את המשחק בהתלהבות של קבוצת מכללה בפיינל פור. כל אחד מהחמישייה השקיע הכל בכל אספקט: במסירה, בכדרור, בשמירה, בקליעה. ההתלהבות הייתה בשיאה והם הרגישו שהמשחק שלהם. הם פתחו כמעט מיד הפרש גדול שהיה דו ספרתי עד אמצע הרבע הרביעי.

ו. במשחק הקודם כתבתי שוב ושוב בבלוג החי כמה שג'לן בראון נראה OUT OF IT. חולמני ומחוץ למשחק. הערב הוא היה הסלטיק הטוב ביותר, גם בהגנה וגם בהתקפה.

ז.. אולי בראד סטיבנס הציל את הסלטיקס מהפסד מביך ביותר כשהם מובילים בס"ה ב-4 נקודות וג'ייסון טאטום עומד להפסיד כדור שיכול היה לגרום ל-3-0 מביך, הוא קרא טיים-אאוט והציל את טאטום ואת הכדור.

2. למה מיאמי הפסידה

מיאמי הפסידה למרות משחק אדיר של באם אדבאיו. 27 נקודות. 16 ריבאונדים. לכן אמש שנאתי ממש את תגובותו של אחד מחברי הצוות שמחליף את שמו כמו שתולעת מחליפה את צבעיה כשכינה אותו 'נגר', שלא יהיה מסוגל לשמור על AD. אני מקווה רק שמיאמי יגיעו לגמר נגד הלייקרס, ואז נראה איזה נגר שהוא.

א.אני די מאשים את אריק ספואלסטרה בהפסד בגלל הדבר הבא:

*מיאמי היא הטובה ביותר כשדנקן רובינסון משחק. הוא לא רק קלעי השלשות הטוב ביותר במיאמי, הוא גם היום קלעי השלשות הטוב ביותר ב-NBA (וגם קלעי הפאולים מהטובים ביותר עם 92.3% מהקו). מתחילת המשחק היה ברוק שזה לא היום של גורן דנצ'יק. פשוט לא הלך לו היום. קורה. אני מיד קלטתי את זה. אני קצת מאוכזב מאריק שלא קלט זאת. אתה לא נותן לקלעי הטוב ביותר שלך (שגם הערב היה 4 מ-8 מהטריי – הוא זורק רק מהטריי) לשחק רק 28 דקות, הכי מעט בחמישייה, ונותן אותן – 29 דק' – לקליי אוליניק ודריק ג'ונס שהיו 1 מ-10. אני גם לא מבין מדוע הוא מעדיף את טיילר הירו עליו (38 דק', 4 מ-12 מה-3, 8 מ-18 ס"ה). אולי הירו שומר קצת יותר טוב אבל הוא גם יותר פראי ומאבד יותר כדורים. אבל הטוב ביותר למיאמי זה כשהם משחקים יחד כמה שיותר. אם גם רובינסון היה משחק 38 דק' במקום 29, מיאמי הייתה מנצחת לדעתי.

ב. ג'ימי באטלר…הוא שוב לא היה פעיל ואגרסיבי מספיק בהתקפה, עד הרבע הרביעי, וזה היה כבר מאוחר. לבאטלר 17 נק' ב-6 מ-13 זה לא משחק של כוכב-על ב-NBA. גם ה-8 ריב' שלו ו-3 האסיסטים לא יעשו זאת. הוא פשוט לא יכול להיות עצור, כבול כאילו, ומנותק, ולחכות לרבע הרביעי. זה פשוט לא עובד ככה.

ג. מיאמי לא יכולה לקחת את זה EASY ולתת לסלטיקס לברוח ב-19 נקודות כל משחק ולקוות לנצח ברביעי. זה עבד פחות או יותר פעמיים. זה לא יעבוד יותר. מיאמי חייבת לפתוח עם מוטיבציה ואנרגיה התקפית מהרגע הראשון, לפתוח הפרש על הירוקים, ואז לראות את הסלטיקס מנסה למחוק הפרש דו ספרתי.

3. אין, ולא היה, בולשיטר כלברון ג'יימס

האמריקאים – מה לעשות שהם קצת נאיבים ולא מבינים כשבנאדם נותן מחמאה שהיא יותר כתקיעת סכין בגב – לקחו את מה שאמר לברון בבוקר המשחק, שהתפרס מ-ESPN לכל סלולרי בעולם, כמחמאה:

"Very resilient, very confident, very driven, very well-coached team," James said. "It takes a lot of energy, effort, a lot of desperation to be able to come back from a 3-1 deficit. They did it twice. So the respect level is out of this world for what we have for this ballclub. That's how we're going into this series: understanding what they're capable of, where they stand."

לברון אמר שהם לא לוקחים את דנבר 'LIGHTLY'.

אחרי המשחק הוא אמר: "אני עדיין עומד מאחורי מה שאמרתי. אין הרבה קבוצות שחזרו מדפיציט 3-1". למה הוא לא הוסיף "והאחרונה היתה הקליבלנד קאבס שאני שיחקתי בה והייתי הכוכב הראשי להפוך דפיציט של 3-1 לנצחון 3-4 על האלופה הגולדן סטייט ווריורס!???

(טוב, אם היה אומר זאת הייתי מזכיר לו שהוא גם היה השחקן הראשי שגרם למפולת של 3-1…)

אמש (שלשום) הלייקרס ממש קרעו את הנאגטס. בכל דבר ובכל חלקי המשחק מלבד הרבע הראשון שלא היה יותר מחימום עצמות. משך העונה הנאגטס ניצחה את הלייקרס רק פעם אחת מ-3, אבל כל המשחקים נגמרו בהפרשים קטנים. אחד הלך להארכה.

אז סוף סוף היה המשחק הראשון והנאגטס נכנעו כניעה מחלטת. ההפרש הגיע עד 25 והנאגטס גרמו ללייקרס להיראות כ-WORLD BEATERS!

אז מה? האם הלייקרס כאלה טובים באמת? הבה ונבדוק בקטעים הבאים:

4. ישנן לי כמה נקודות לציין על ניצחון הלייקרס ועל משחק הערב

א) כמו ב-אלף:

ברבע השני השופטים נתנו את המשחק ללייקרס בכמה שריקות הזויות ביותר. שימו לב אוהדי הלייקרס החושבים שאני סתם זורק הצהרות לאוויר: ברבע הראשון הלייקרס הלכו לקו 24 פעמים. זה שווה כמעט ל-100 פעמים (טוב, 96 פעמים). אם קולעים 80% זה 77 נקודות מקו הפאול בלבד. איך אמרה לי הנכדה שירה (אוהדת ההאוקס, שחקנית כדורסל בתיכון) כשספרתי לה זאת? GRANDPA, THIS IS DISGUSTING!!!

תנו מבט בסוף הכיתוב בסל של אלכס קרוסו, (ועוד פאול שנתנו לו…):

אין אלה שההגנה של הנאגטס לא הייתה טובה. הנה חוסר קומוניקציה בין מוריי וג'רמי גראנט בפיק-אנד-רול שאפשרו לקרוסו דרך פנויה לסל. סקוט פוסטר – אולי 6 מטר משם, ומוריי נוגע-לא-נוגע במין ליטוף את גבו של קרוסו. הזיברות כמובן מאשרות את הסל, ו…עוד נותנים לקרוסו נקודה נוספת עבור פאול הזוי לחלוטין.

יש כאן משהו פשוט ובסיסי ביותר: טוני ברת'ר – ממנו סבלתי כמה שנים טובות במשחקי מיאמי – הוא שופט מטומטם כבר שנים, ושפוט ידוע של לברון שהולך אחריו לאן שהוא פונה. לברון שיחק במיאמי וטוני היה טוב למיאמי אבל 'טוב ומטומטם' פוגע בכל ההנאה. ופוסטר תמיד נראה לי כשופט לא ישר; נודף ממנו ריח של דינאהו. היכן השופטים של העבר כמו מני רודולף או אירל סטורם שהשחקנים לפעמים שנאו על הגאטס שהיה להם לשרוק על מה שצריך לשרוק, אבל באותו זמן אהבו והעריכו את יושרם ואת חוזקם. השופטים של היום הם NOBODIES. חסרי אופי, חסרי עמוד שידרה, פחדנים, ואולי אפילו לא ישרים לחלוטין. אני לא מתכוון 'קרימינלים'. אני מתכוון אוהדי לייקרס כאלה בשד עצמותם. עתה ללא קהל, וללא 3 או 4 משחקי בית, הם מרשים לעצמם להטות שריקות שיכולות ללכת לכל צד , לצד מסוים. זה מספיק. וכמובן שריקות מטומטמות שהם אח"כ מתנצלים עליהן – אבל משום מה הן תמיד הולכות לכיוון אחד – הלייקרס:.

ב), כמו ב'בית':

אמרתי ואני אומר שוב, ואשאר נאמן לדעתי כמו שאומרים החברים שלי בעציון גבר (סליחה, אילת): ניקולאי יוקיץ' הוא ווניל אירופאי שמסוגל לשרוף את הליגה, אבל שיוכיח לי קודם שהוא יכול לגבור על שחקן כמו דווייט האוארד שנס לחו – כמו שאומרים החברים שלי מלהבות חביבה – כבר לפני 6-7 שנים.

אני יודע שרוב הזמן שהאוארד שיחק יוקיץ' ישב על הספסל. אבל הוא ישב כי היו לו 5 פאולים. הווה אומר שהוא לא יודע לשמור, וגם שהשופטים הרסו את דנבר במחצית הראשונה. במחצית השנייה כשהלייקרס הובילה ב-20-25, הם הואילו לתת לנאגטס שתי שריקות עלובות לפיצוי. אבל כל מה שווניל אירופאי מסוגל לעשות כתגובה הוא לעשות פרצוף. סנטר כמו מוזס מלון, שאקיל, חאכים אולג'ואן, קרים? הזיברה לא הייתה מעיזה לשרוק נגדם על שטויות כאלה שהם שרקו נגד יוקיץ', כי אם כן שרקו – זה היה הסוף לשיפוטם ב-NBA. אבל סרבי מסכן עם פרצוף פחות מאיים מאמא תרסה? היי, הזיברות מכניסות לו שני פאולים רק על שהאנגלית שלו דפוקה ואף שריר לא מבצבץ מגופו.

תראו, אני לא אומר שיוקיץ' 'לא עושה פאולים'. אבל לתקוע לו 5, כשרק שלושה היו פאולים? לתת על זה פאול? אין לכם בדיחה טובה יותר עבור GOOD OLD MEL??? הפעם קורטני קירקלנד שרק אותו (או אולי הוא סתם נשף ובמקרה פיו היה על המשרוקית?). השריקה הזאת עלתה לג'וקר 7 או 8 דקות משחק. גיב מי א ברייק.

ג), כמו ב-בגימל:

זה לא ייתכן שדווייט האוארד שהלך לעולמו כבר לפני כמה שנים – עולם הכדורסל כמובן – ייכנס למשחק ויביא איתו את המבול. (אלא אם כן הוא נולד מחדש כמו ראז'ון רונדו, ואפילו לברון לא שיחק ככה אף פעם)

הוא שיחק שלשום ב-18 דק' את הכדורסל הטוב ביותר ששיחק מאז ניכנס לליגה בבחירה הראשונה של אורלנדו מג'יק ב-2004. ה-7 דקות שלו ברבע השני היו המשמעותיות ביותר בקריירה של 16 שנה. כן, אות אחרי אות, בדיוק מה שאני אומר. המשמעותיות ביותר בקריירה שלו, כי הוא הראה אגרסיביות, טיימינג, משמעת, אחריות, יציבות, אתלטיות. בקיצור – מצוינות הגנתית והתקפית שלא ראיתי ממנו 16 שנה, או, במילים אחרות ומובנות יותר – "אף פעם"!. הוא חסם שתיים. הוא גנב שתיים. הוא קלע 4 מ-5, והוא היה שחקן הלייקרס הטוב ביותר. לא האמנתי למראה עיני לראות את השחקן המוזר הזה שתמיד אכזב (אפילו יותר מאשר פשוט "מילא את תפקידו ועשה את המוטב עליו") פתאום נושא באנרגיה שלו את הלייקרס. אגיד לכם מה: אני מקווה שהיה זה מקרה יוצא דופן, ולא התחלה חדשה בגיל העמידה הכדורסלני של 34. הוא שלח את שלושת שחקני דנבר לספסל אחד אחרי השני, ובשפת גופו ראית צעיר בן 22 במשחקו הראשון שכל מה שהוא עושה – מצליח. (אני מקווה שהיה זה 'ONE TRICK PONY' ולא יותר)

20042012Orlando Magic
2012–2013Los Angeles Lakers
20132016Houston Rockets
2016–2017Atlanta Hawks
2017–2018Charlotte Hornets
2018–2019Washington Wizards
2019–presentLos Angeles Lakers

הוא קיבל מתנה מפרנק ווגל: הוא עלה בחמישייה במחצית השנייה, ואני בטוח שהוא עולה בחמישייה הערב במקום ג'בל מגי כי הלייקרס נראו אתו כמו קבוצה אחרת, והיו איתו 14+ ב-13 הדקות ששיחק!

ד), כמו בדלת (דלד? לא אייתתי את האות ד' כבר 74 שנה!)

דנבר ניכנעה ללייקרס בעיקר כשהלייקרס שיחקה עם ענקים: AD, דווייט האוארד, מרקיף מוריס, ולברון ג'יימס. הנמוך היחיד היה רונדו, והוא עצמו ריבאונדר לא רע. אפילו כשאלכס קרוסו עלה ודוויט האוארד ירד, שליטת הגובה של הלייקרס היתה סופר-דומיננטית.

כשמרקיף מוריס משחק סטרץ' 4,( ובמקרה הזה כש-AD הוא 4 ומוריס הוא סטרץ' 3), הלייקרס נראים יריב בלתי אפשרי לדנבר. במיוחד כשמרקיף מקרקף שלשות, ו-AD קולע 37 עם 10 ריבאונדים.

אז מה? הנאגטס יכולים כבר לנפנף דגל לבן?

5. דנבר לא מרימה דגל לבן אם אני המאמן שלה! (אולי גם מייק מלון לא מרים דגל לבן, אבל איזה שינויים יעשה נראה הערב, נכון?)

אם אני מייק מלון ולא דוק לס אני עושה מהלך אחד פשוט – למעשה שני מהלכים, אבל באותו זמן!) – והופך בצ'יק לקבוצה גבוהה שתעשה בעיות ללייקרס לא פחות מאשר הלייקרס עושה לה:

אם אני מאמן דנבר אני עושה דבר פשוט: עולה עם יוקיץ' כמין 4 ועם מייסון פלמלי בסנטר. אני מעלה גם את מייק פורטר ג'וניור בחמישייה. הוא 2.10 מ' וריבאונדר מצויין.

פלמלי הוא שחקן טוב בהרבה משנותנים לו קרדיט, והוא אתלט טוב. מייק מלון פשוט צריך לתת לו הרגשה שהוא בוטח בו. מי שזוכר אותו מדוק מבין אותי. בהגנה הוא צריך לשמור על AD והג'וקר על דווייט האוארד שכנראה יעלה הערב כסנטר. לפול מילסאפ ישנה היסטוריה ארוכה (ודי חיובית!) עם לברון והוא צריך לשמור עליו. הייתי מעלה את פורטר (שהוא ריבאונדר מעולה; רק שיהיה יותר פעימ ואגרסיבי, ומלון צריך לצוות על שחקניו לתת לו יותר כדורים. שחקני הקבוצה מתעלמים ממנו ממש). ואז ג'מי מורי:

יוקיץ', פלמלי, מילסאפ, פורטר, ומארי.

בצ'יק הנאגטס הופכת לקבוצה גבוהה יותר מהלייקרס. הבעייה היא הספסל כי הלייקרס הרבה יותר עמוקה, וראז'ון רונדו משחק את הכדורסל הטוב ביותר שראיתי ממנו אי פעם: אחראי, שקט, אבל באותו זמן שחצן כמו תמיד.

אני לא אומר שהנאגטס טובה יותר מהלייקרס בהרכב הפותח הזה (והרכב שישחק את רוב המשחק!). אבל אני אומר שזהו הרכב שנותן לנאגטס סיכוי להישאר עם הלייקרס במשחק, ולנצח בסוף.

6. איזה שחקן קלע את מספר הנקודות הגבוה ביותר עבור כל קבוצה מאז היווסדה?

כריס מורגן פרסם מאמר על הקלעים שקלעו את מספר הנקודות הגדול מאז ומעולם עבור הקבוצה המדוברת. כמובן שאם תלכו לגוגל או לרפרנס של ה-NBA הכל שם. אז ללא עזרה, 5 הקבוצות למחר תהיינה קליבלנד קאבס, דאלאס מבריקס, דנבר נאגטס, דטרויט פסטונס, וגולדן סטייט ווריורס. עליכם ללכת לפי כינו8י הקבוצה כי לווריורס היה איזה 'קביים' שקלע את מספר הנקודות הרב ביותר כשהקבוצה מסן פרנציסקו שיחקה עדיין ב'עיר אחוות האחים'.

אז יאללה, נסו את בחירותיכם בתגובות. אלה תהיינה הקבוצות למחר, וכך הלאה – 5 קבוצות ליום בחמשת הימים הבאים.

Atlanta Hawks

Atlanta Hawks

Focus on Sport/Getty Images

Three different players have dropped 57 in a game for the Hawks. Two of them you have probably heard of: Bob Pettit, one of the stars of the early NBA, and the “Human Highlight Reel” Dominique Wilkins. However, you might not be as familiar with Lou Hudson. He notched 57 points against the Bulls in 1969, leading the Hawks to a win.2 of 30

Boston Celtics

Boston Celtics

Focus on Sport/Getty Images

Funnily enough, the guy with the most points ever for the Celtics did it against the Hawks. Yes, it’s the guy you are expecting it to be. Larry Bird notched 60 points in 1985 vs. Atlanta. It was one of four games in his career where he managed 50 points or more. He was helped by the fact he got to the line 16 times, making 15 of his free throws.

ADVERTISING

3 of 30

Brooklyn Nets

Brooklyn Nets

Alex Goodlett/Getty Images

Kyrie Irving already has two of the 50-point games in Nets history, but he’s not topping the rankings for Brooklyn. Deron Williams, who has kind of been forgotten and had an underrated career, had a night to remember in 2012. The three-time All-Star, who started his career with the Jazz after being taken third overall, scored 57 points against the Charlotte Bobcats squad that went 7-59.4 of 30

Charlotte Hornets

Charlotte Hornets

Raj Mehta/USA TODAY Sports

Charlotte has weird NBA history, but for these purposes we’re talking the original Hornets as well as the Bobcats who became the Hornets. Regardless, the top game in Charlotte history came in 2018, so the vintage Hornets weren’t going to be involved either way. Kemba Walker, now a Celtic, has the two top-scoring games in Hornets history, including a 60-pointer against the 76ers in a game Walker and Co. actually lost.

ADVERTISING

5 of 30

Chicago Bulls

Chicago Bulls

Focus on Sport/Getty Images

We know what you’re asking: Which Michael Jordan game are we talking about here? Indeed, MJ has the eight highest-scoring games in Bulls history. While 'His Airness" dropped 60 points or more a whopping four times in his career, way back in 1990, before he even won an NBA title, he scored 69 points vs. the Cavaliers.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 77 תגובות

  1. מעורבב מעולה
    דוקטור יש לך נטייה לקחת את הונילים האירופים ולעשות אותם סובייטים
    אני מוחה בשם ניקולה יוקיץ שעשית ממנו ניקולאי
    ניקולאי זה שפ של צאר סובייטי או פועל ניקיון בלרוסי שינקה אחרי החסידים שניסו להכנס לאומן להשתטח על צדיקות

    1. ניקולאי סובייטי כמו שאוקסנה זה ברכה בעברית צ'חה…
      ניקולאי רוסי לא סובייטי, יה מלפפון חמוץ גמדי!
      🙂

  2. מנחם באם אדאביו זה קפלה משודרג, כשפותחים את משמעית המילה נגר במילון מופיעה תמונה שלו, אין לו שום סקיל פרט להתגלגל לטבעת ולסיים שם ממש קאפלה משודרג בהגנה, הבעיה של בוסטון שאין להם גבוהים שיכולים להתמודד מולו והגנה שלהם בפיקאנדרול פשוט מביכה , מול הגובה ואתלטיות של הלייקרס הוא יחזור בדיוק להיות מה שהיה, דיוויס הולך להשפיל ולקרצף איתו את הפארקט

    1. דרך מב שניצח לסלטים את המשחק זה ממש לא השלושות אלא שהלכו לצבע ופנימה כמעט בכל הזדמנות, והחוסר תיאום באזורית של מיאמי זה שגרם להפסד.
      .
      ב. הירו החזיק את מיאמי במשחק ברבע ה2 עם סלים ברמת קושי מדהימה מכל מקום. אולי תשנה את השם מעורב למסקנות מהבוקסקור.

      1. תגיד לי חתיכת חרא, אתה מאשים אותי שאני כותב מהבוקס סקור ולא צופה במשחק? עד עתה מתחילת הבועה החמצתי בס"ה משחק וחצי. אבל לצערי בזמן שאתה מסתכל 5 דקות והולך לישון ואז מתעורר כעבור שעה וניכנס לעוד 5 דקות, אני מסתכל בכל המשחק ומצליח באותו זמן לכתוב את המעורבים. תמצא לי משחק אחד בו אני לא נמצא וכותב מהבוקס-סקור, יא חתיכת חרא

    2. לא זכור לי את קאפלה מחלק 5 אס׳ ממוצע בפליאוף. המהירות על המקלדת בה שב״ר פולטים את השורש נ.ג.ר מתחילה להימאס עליי ומרדדת כאן את השיח לרמות של וואלה.

      1. זה או נגר או אול-סטאר שב"ר… על מנת לעבור מקטגוריה הנגרם לזאת האיכותית יותר עליהם לקלוע 20+ נקודות ו/או להופיע ב-3-4 היילייטס בתקציר

        1. הוא דווקא מופיע בהרבה הייליטס , פשוט אין לו כמעט סקיל גבוה שמתגלגל לטבעת ומסיים שם, קאפלה משודרג.

          1. קאפלה מודה לך על ההשוואה המחמיאה. אפילו הוא לא חשב שיש לו יותר סקילס מאשר חסימה וגלגול לסל.
            אדבאיו זה פשוט חיה אחרת, יותר קרוב לדריימונד גרין (רק הרבה יותר אתלטי וחזק), שמסוגל להוריד כדור לרצפה ולחלק מסירות. ברגע שהוא ישפר את הקליעה הוא בכלל יהיה שחקן מפחיד.
            לא לחינם הוא נבחר לאול-סטאר לעומת קפלה שכנראה רק יכול לחלום על בחירה כזו.

            1. סמיילי אולסטאר במזרח גם קאפלה היה נבחר ב״שיאו ביוסטון״ פשוט מאוד אין סנטרים במזרח פרט לאמביד , בדיוק כמו שלאורי לא היה נבחר לאולסטאר אם היה משחק במערב.
              .
              אני לא מחסידיו של דריימונד גרין אבל מדובר בשני שחקנים שונים לחלוטין , אין לו עשירית מיכולת המסירה או הניהול משחק של גרין.

            2. קםלה במזרח עדיין (כנראה) לא היה נבחר לאול סטאר. אגבאיו לעומתו – כן. זה שחקן אחר לגמרי.
              התכונות של אדבאיו יותר קרובות לאלו של גרין, ואל תשכח שאדבאיו עכשיו רק הולך ומתפתח לשחקן שהוא הולך להיות, והעתיד שלו מאוד ורוד.
              סגנון המשחק שלו הרבה יותר קרוב לזה של גרין מאשר לזה של קפלה. ההיט נותנים לו הרבה חופש פעולה במשחק שלו.
              .
              קפלה לעומתו, עדיין יהיה תלוי ב-PG שאיתו. למזלו, טרה יאנג מושך הרבה אש וזה אומר שקפלה הולך להנות מהרבה מסירות לדאנקים בפיק נ רול בין שניהם

            3. סמיילי באם היה נבחר לאולסטאר במערב? קאפלה בשיאו היה נבחר חד וחלק לאולסטאר במזרח הסטטיסטיקה שלו הייתה טובה יותר משל אדאביו והקבוצה סיימה בדירוג גבוה יותר, לצערו יש את יוקיץ ודיוויס במערב.
              .
              אדאביו לא דומה לגרין לא ביכולת חדירה ובטח ובטח לא בקריאת מהלכים בניהול משחק ויכולת מסירה, אדאביו מסיים טוב יותר ורוב המהלכים שלו זה פיקאנדרול שהוא מתגלגל לטבעת בדומה לקאפלה, אתה לא תראה אותו מריץ מהלכים והתקפות כמוביל כדור כמו שגרין היה עושה מסיבה פשוטה שאין לו את היכולת לזה.
              .
              הוא מוביל כדור טוב מקאפלה (שאין לו קשר לשליטה בכדור ) ומסוגל לנצל טעויות וחוסר ריכוז של הגנה כדי לעבור שחקנים בצעד ראשון. הוא גם לא רע במהלכי הנדאוף (לא יוקיץ או משהו שקרוב לזה), ואת זה לא ראינו עם קפלה מסוגל לבצע בגלל הסגנון משחק השונה שריכז את הכדור בידיים של הארדן ופחות תנועה ללא הכדור.
              .
              הרבה לא זוכרים אבל קאפלה קלע 26 נקודות ו15 ריבואנדים בפלייאוף מול מינסוטה, זה לא אומר שהוא לא נגר.
              .
              בסוף מדובר בקאפלה טיפה יותר אתלטי ויכולת כדרור בטיפה יותר טובה, אבל עדיין זה נגר במלוא מובן המילה.

            4. כנראה שאנחנו מסתכלים על שני שחקנים שונים

            5. לוגיקה שברית:
              – אולסטאר שבר הוא כזה למרות שהוא מוקף נגרים סטייל קפלה
              – באם הוא נגר קפלה משודרג אבל נבחר לאולסטאר כי הוא מוקף קלעים ובזכות השיטה הוא מוסר 5 אסיסטים על אף נגרותו

            6. אה ואיך שכחתי את הטענה החשובה ביותר.
              -מזרח מזרח
              .
              נראה שנה הבאה שקאפלה כשיר אם הוא נבחר לאולסטאר

            7. לוגיקה שב״רית זה לצפות במשחקים לצפות בשחקן ובדרכים שלן ולא לזרוק סטטיסטיקה ריקות , כמו של 5 אסיסטים בלי להתייחס לשיטת משחק.השיטת משחק של יוסטון מרכזת את הכדור אצל הגארד כדי למנוע איבודים (הארדן) בעוד מיאמי משחקים שיטה של הנעת כדור ותנועה ללא כדור, מה לדעתך היו כמו האסיסטים של אדאביו אם היה משחק לצד הארדן ביוסטון? כמה אסיסטים היה לו מאנד אוף, שזה מהלך שלא מריצים כמעט ביוסטון, שוב אתה צריך לצפות במשחקים לא להסתכל על הסטטיסטיקה בלבד זה יספר לך לך הרבה יותר
              .
              לוגיקה שבר״ית זה לחשוב ולהבין, ולהתייחס לרף כיוון שהרף כניסה לאולסטאר במזרח לא שווה לרף כניסה לאולסטאר במערב אפילו לא קרוב בטח בעמדת הסנטר ולהבין שאדביו מבחר אחרי אמביד בגלל שאין סנטרים במזפח, בעוד במערב יש את יוקיץ דיוויס קארל אנטוני טאונס גובר.. , אתה חושב שאדביו היה נבחר לאולסטאר במערב על חשבון יוקיץ/ דיוויס ? לחשוב לא עולה כסף ידידי (:
              .
              כל הטיעון של מנחם היה ״ מיאמי הפסידה למרות משחק אדיר של באם אדבאיו. 27 נקודות. 16 ריבאונדים. לכן אמש שנאתי ממש את תגובותו של אחד מחברי הצוות שמחליף את שמו כמו שתולעת מחליפה את צבעיה כשכינה אותו 'נגר'״ , קאפלה סיים את גיים 5 בפליאוף מול מינסוטה עם 26 נקודות ו15 ריבאונדים, כל מי שצופה במשחק מבין שהוא נגר.

            8. קאפלה בשיאו שחקן של 16.6 נקודות ב64.8 אחוז אפקטיבי, 12.7 ריבאונדים מתוכם 4.4 ריבאונדים התקפיים וper של 23.8 בקבוצה שסיימה עם 53 נצחונות במערב. לא נבחר לאולסטאר.
              .
              אדאביו נבחר לאולסטאר הסטטיסטיקה שלו זה 15.9 נקודות ב55.8 אחוס אפקטיבי, 10.8 ריבאונדים מתוכם 2.4 ריבאונדים התקפיים ,5.1 אסיסטים על 2.8 איבודים , per של 20.3 בקבוצה שאם הייתה מסיימת את העונה עם עוד 9 נצחונות שזה מספר המשחקים החסרים לה הייתה מגיעה ל53 נצחונות, מה אתה מבין מזה..
              .
              דרך אגב להסתכל אם קאפלה שנה הבאה מבחר לאולסטאר אם הוא משחק במזרח בלי להסתכל על הסגל שמסיביבו , או על הכושר שלו זה דמגוגיה זולה.

            9. שרת כמה אס של באם אס אמיתיים (לא הוצאות ל3 שזה כל אחד בליגה עושה ונרשם לו אס…)
              דבר שני זה חלק מהמשחק של ההיט

          2. ושרת אני באמת מצטער על הניגוב, אבל מי שמתעסק עם השור מקבל את הקרניים, יש כאלה בשב״ר שצופים במשחקים+ מחברים אליהם את הסטטיסטיות.
            ממליץ לך לעשות דבר דומה מאשר להסתכל על סטטיסטיקה ולחשוב שהיא תספר לך את כל הסיפור לבדה.

            1. התגובות האחרונות שלך בדיון היו לענין, הראשונות היו יותר מידי מטובלות בשבריות קוריוזית. תבוא כל יום עם קרניים של שור, זה כבר תרבות דיון שאני אוהב, אבל להגיד נגר על כל שחקן שני זה כבר מאוס

            2. ברוך, אתה לא מסתכל על משחקים. אני יודע מה אתה עושה: מתעורר לחמשדקות, מוציא איזו תגובה מכ[ערימה של חרא וחוזר לישון. מתעורר שוב להשתין, מוציא עוד חתיכת חרא, זורק לאתר, וחוזר לישון. גם שמעון עושה זאת כמעט כל פעם במשחקי הלילה. לפעמים הוא מתעורר ב-6 בבו קר ומתחיל לריב עם אנשים מה קרה בשלושת הרבעים הראשונים בהם לא חזה בכלל. ואז גם הוא וגם אתה זורקים תגובות בהמתיות כי זה מה שנידמה לכם שקרה.

      2. שרת כמות האסיסטים שלו נובעת מהסגנון משחק של מיאמי בהשוואה לסגנון משחק של הרוקטס, להגיד שהוא מסר 5 אסיסים וקאפלה לא, זה כמו להגיד שדונציץ לא פילי קר בגלל שרוב האסיסטים שלו ל3 בהשוואה ליאנג שרוב האסיסטים שלו לליאפ

    3. וודאי שיש גבוהים שיכולים להתנהל נגדו אבל בסגנון המשחק של מיאמי, או שתגן בחוץ ותיתן לו להתגלגל פנימה או שתשמור עליו היטב ותחטוף מטר שלשות….. היום סטיבנס הפך את באםבאם אח של בולבול אקבולבול לסופר שחקן. זה היה מחיר השמירה על הפרימאטר שסטיבנס היה מוכן לשלם והשתלם לו ולנו האוהדים…

      1. דוק התחלנו עם הסיפורי המעשיות של המטר שלושות? אדאביו בכל הקריירה שלו 3 עונות , הוא קלע 5 שלושות ב36 נסיונות, העונה 2 מ14, הוא לא יכול לזרוק מ3 גם אם חייו תלויים בזה, הוא לא מסוגל לקלוע על שומר אתלטי/ לעבור שומר בכדור, הוא לא מסוגל לזרוק משום טווח פרט לקרוב לסל (וזה בעיקר שהוא מסיים בגלגול לטבעת), הוא לא מוביל כדור מספיק טוב ה5 אסיסטים שלו למשחק זה נטו בגלל השיטת משחק של מיאמי, הרי יכולת המסירה שלו לא מספיק טובה יש לו יחס אסיסטים איבודים נוראי זה למה השוואה לדריימונד לא נכונה (וגם לאדביו אין לו את אותה יכולת. כדרור).
        .
        בסוף מדובר בקאפלה משודרג וקאפלה זה ההגדרה של נגר (קאפלה בשיאו סיים עם 16.6 נקודות ב64% מהשדה אחוזים שאדביו יכול לחלום עליהם) אבל כל מי שצופה במשחקים הבין שזה בגלל הארדן ולא בגלל יכולת של קאפלה, דרך השגת הנקודות שלהם זהה .
        .
        לגבי הבחירה לאולסטאר מישהו היה בוחר בו במערב לאולסטאר לפני יוקיץ או דיוויס?
        פשוט יש כאלה שצופים במשחקים ויש כאלה שזורקים סטטיסטית ריקות באוויר כמו 5 אסיסטים ובחירות לאולסטאר, ומורידם את רמת הדיון.

        1. ברוך חביבי אתה לא קורא או לא מבין מה שאני כותב. בבוקר תקרא שוב מה שכתבתי ותבין….
          אני בכלל לאמתייחס אליו כאולסטאר או כלא אולסטאר. רק מסביר מדוע הסלטיקס נתנו לו את המרווח לעשות מה שהוא רוצה היום. אמז, זה בא על חשבון השמירה על הפרימטר שההית יקבלו פחות שלשות פנויות והפעם זה עבד.

          1. סליחה טעות שלי חשבתי שהוא ייתן לנו את המטר שלושות, לסלטיק אין מגן טבעת זה למה הוא חוגג עליהם ככה

            1. באם באמת מזכיר את קאפלה, עם קצת יותר הייפ ואסיסטים. שחקן טוב, אבל לא מעבר לזה. יש 6-8 סנטרים טובים ממנו בליגה בשלב הזה.
              מיאמי קבוצה די בינונית שהגיע ה השנה מאד רחוק.

            2. קאפלה נבחר עי טנש לאולסטאר אז בשיאו אמרו שהוא אולסטאר ועוד במערב!!
              ברוך צודק אחרי אמביד במזרח אני יכול להכניס לשם את ברוך עם קצת יחסי ציבור תאגידיים.
              ברור שקאפלה של יוסטון לפני 3 שנים היה נכנס לאולסטאר במזרח.
              גם השנה אולי יכנס עם כמה לובים של טריי תלוי איזה מקום ההוקס יהיו…
              אדביו זה קאפלה משודרג. שחקן חמוד אבל נכון להיום למילה אולסטאר אין שום קשר אליו. בעתיד שיקלע שלשות וכו נדבר.

            3. לא מסכים!
              הם יכולים לשים עליו את תייס או טיימלורד או קנטר ולא עשו א זה היום ואולי גם לא במשחק הבא.
              למה? כי היו צריכים להשקיע את האנרגיה בשמירת הפרימטר מפני השלשנים של מיאמי. האנרגיה הזו נתנה הזדמנות לבאם כשהיה על המגרש. זה נזק שאפשר לעמוד בו אם רוב השאר לא פוגעים מהשלוש והריבאונד נופל אצלך בידיים…

            4. חברה אתם לקוחים את השיח לקיצוניות, שחור או לבן, אולסטאר שבר או נגר, לא משאירים מקום ל50 גווני האפור ויותר. באם הוא לא סנטר טופ 7 בליגה זה רוב הסיכויים נכון, באם הוא לא קאפלה משודרג, באם הוא לא גרין של הלוחמים, באם הוא באם, הוא לא יודע לזרוק מבחוץ, הוא בעיקר אפקטיבי בתור סנטר נמוך חוסם מתגלגל ויוצר, מסיים ליד הטבעת או מוציא מסירה נגיד לדאנקן רובינסון, שגם הוא מרים שלשה או מעביר הלאה וכל אחד משחק את תפקידו בשיטה של מיאמי (ברוך אתה צודק שאתה אומר שבאם פורח בשיטה של מיאמי)
              .
              אף אחד לא אומר שבאם אולסטאר שבר, או סנטר טופ 3, אבל כרגע הוא סנטר פותח בטופ 4 שנשארו והוא מרכיב מרכזי בקבוצה שלו, והוא לא נגר שרק מסתובב ומטביע, הוא גם עם אינטליגציה וחוש משחק ברמה גבוהה שמאפשרת לו למסור את המסירות הנכונות בתגירות גבוהה מספיק כדי לסיים עם 5 איסיסטים למשחק. לא משנה איך מסובבים את זה, וכן אני רואה את המשחקים של מיאמי, יכולת קבלת ההחלטות של באם במסירה היא ברמה גבוהה מאוד (לא של נגר). קיצר באם הוא אחלה, הוא לא אחלה כמו יוקיץ או דיוויס, אבל הוא ממש אחלה. ובניגוד ליוקיץ נגיד הוא גם ממש בהגנה וביכולת לשמור 1-5, בודדים השחקנים שהם רים פרוטקטורים ומסוגלים לעמוד בקצב של גארדים זריזים, במובן הזה באם בטופ של הליגה לא רואה את קאפלה ממטר

            5. אני עכשיו מבין את הבעייתיות , כשאני כותב על שחקן נגר זה לא אומר שהוא שחקן לא טוב, אדאביו שחקן חמישייה כיום.
              המשמעות של נגר, זה חוסר יכולת קליעה + חוסר יכולת ליצור לעצמו נקודות ולכן אדאביו עונה להגדרה, איפה הוא בליגה? לדעתי הוא נכנס לטופ 100 של שחקנים כיום והוא בהחלט שחקן שלא מעט קבוצות צריכות, פשוט הקשר שלו לאולסטאר זה כמו הקשר שלי לשם.

            6. נחתכה לי התגובה , זה הסיבה שגרין שהוא מנהל משחק מצויין נכנס להגדרה של נגר , ורונדו…

            7. שרת זה אני מסכים איתך באם הוא כל מה שאמרת בתגובה האחרונה גם בשבר חושבים כך

    4. אני לא מבזבז את זמני על רפי הבנה ואתה הפכת לאחד המובילים – אם לא המוביל – של הכת. ראיתי את כל המשחק מהשנייה הראשונה ועד האחרונה אטבל אני ממעט להגיב כי עלי לתרום משהו לאתר הנקרא 'מעורב' אבל לפי השעה וחצי שנעלמת מהתגובות ברור לי שחזרת לישון. הסלים הקשים של הירו ניכנסו במזל, ולידיעתך בכדורסל לא נותנים לסל 'קשה' יותר מ=-2 או 3 נק' תלוי מאטיפה הוא זרק. 2 איבודי הכדור שלו בסוף ( אחד כשמיאמיט פיגרו רק ב-6 עם סיכוי לחתוך ל-3 עם כמעט 2 דקות בשעון) חיסלו למיאמי את הריצה. אין לי גדבר נגד הירו. הוא רוקי גבוה ומצויין אבל לפעמים עדיין…רוקי.

  3. על השטויות שנכתבו על יוקיץ לא באמת צריך להתייחס, בסוף הוא סופרסטאר והסנטר הטוב בליגה, אירופאי או לא אירופאי, וזה לצערי נובע מגזענות, אם לניקולאי היה קוראים ג’ון לא הייתה כולם את זה .

  4. מנחמנו, תודה רבה וכמובן חג שמח לך ולמשפחתך.
    הסטט של היווארד מראה כמה היה בעצם חשוב לניצחון. הרוח הזו שאתה מדבר עליה לא התבטאה בנקודות כו שאמרת אלא בשאר האספקטים בסטטיסטיקה ובגיוון שלה: חמש ריבאונד, 4 אסיסטים (אחד מיד בהתחלה לתייס), גג אחד והכי חשוב 3 חטיפות שהובילו למתפרצות…..
    שאזרוק פה ידיעה מהסלטיקס? אמנם צריך עדיין להצליב מידע, אבל נראה כרגע שהיווארד לא יעזוב יותר את הבועה גם אם רובין אשתו תלד את בנם הראשון ובהנחה שעדיין ישחקו כשזה אמור להתרחש. זו ידיעה טובה עבור סטיבנס וכמובן עבורינו האוהדים.
    כבר דברו על החשיבות שלו ונשאלת השאלה איך משאירים אותו כשהחוזה יגמר ויגיע הזמן לתת את הברינקס לטייטום? האם הוא יהיה מוכן להתגמש וכמה כסף זה ישאיר עבור המחליפים?
    לגבי היימאאוט הזה של סטיבנס בסוף, הוא מוזכר על ידי בבלוג החי בזמן אמת. זה הטיימאאוט הכי חשוב שסטיבנס לקח בכל משחקי הבועה, זה הטיימאאוט שהציל את התחת שלו מאיבוד הפער שהיה לסלטיקס כשכשלו פעם אחר פעם מול מיאמי. אחרי שפעמיים ספולס מחק לו יתרונות בגלל שהכדור היה בידיים של טייטום, הוא הוציא באמצעות אותו הטיימאאוט את הכדור מהידיים הרועדות של גייסון שכמעט איבד אותו כמה סנטימטרים ממנו. הוא הוכיח היום שלפעמים יש לו את זה…. משחק הבא של מיאמי בחמישי לפנות בוקר. יתן לסלטיקס 3 ימי מנוחה לאסוף את עצמם וכנ"ל ימים לקרסול של הייווארד להשתפר.

    1. ניחוש (מתבקש) הוא שהייוורד יממש את אופציית השחקן שלו לעונה הבאה.
      המשמעות היא שהחוזה הבא שלו, אם יהיה בבוסטון, לא ישפיע כהוא זה על זהות המחליפים, גבוה או נמוך ככל שיהיה.
      הוא ישפיע אך ורק על או/כמה מס ישלמו הסלטיקס.
      הסיבה היא שטייטום (מקס) + קמבה (מקס) + בראון (25 מיליון) + סממארט (14 מיליון) = 0 מקום מתחת לתקרת השכר. היות ועל הייוורד יהיה זכויות בירד מלאות, גם ללא מקום מתחת לתקרת השכר הם יוכלו להציע לו כל סכום עד למקס.

        1. לקבוצה שחצתה את תקרת השכר, ישנם 2 סוגי חוזים שהיא יכולה לחלק:
          מינימום (ללא הגבלה), ו-MLE (שהגובה שלו תלוי בשאלה האם הקבוצה משלמת מס). את ה-MLE אפשר לנצל במלואו עבור שחקן אחד, או לפצלו.

          1. אם הסלטיקס רוצים להתחזק ולהרחיב את הרוטציה, הם יצטרכו טרייד יצירתי. כרגע הם קצרים מדי. הם צריכים לתת שחקן מרכזי פלוס צעירים פלוס בחירות דראפט תמורת 3 שחקני רוטציה טובים עם דגש על גבוהים

            1. קודם צריכים לראות עד היכן יגיעו בגמר הזה ואז להחליט לאן הולכים.
              יכול להיות שהשנה סוף סוף לא יהיו שינויים מרחיקי לכת?
              יש חוזים לכל החשובים גם ל 2021
              היחידי שמסיים זה וונמייקר ואף אחד לא יבכה אם הוא הולך, אולי חוץ מסטיבנס.
              החוזים בשנה הבאה מעל ל 140 מליון דולאר….
              האם בוסטון תשלם מס?

  5. בכל הכבוד, הסלטיקס ניצחה מסיבות אחרות לגמרי:
    1. בוטלה השפעה של מאמן רע. סטיבנס הוזז הצידה, ומרכוס סמארט השתלט על חדר ההלבשה. במקום מאמן קולג'ים שלא מנהל משחק טוב ולא יודע להכניס דחיפות ומוטיבציה, קיבלנו קבוצה רצה וטורפת, עם רמת ריכוז גבוהה. זה למרות סטיבנס, ובגלל ההשתוללות של סמארט.
    2. כל השאר לא חשוב.

    1. האמת, לא חשבתי על זה. אולי כל ההתפרצות הזו היתה מבויימת ומי שיזם אותה זה סטיבנס עצמו? קונספירטיבי?
      רובו-סטיבנס לא מאמן רע בכלל אבל ללא ספק יש לו בעייה. יכול להיות שהפתרון זה באמת הייווארד כפי שהפרופסור טוען.
      הוא צריך להתבגר כמו שהקבוצה שלו התבגרה. עכשיו זה הזמן שלו לעשות צעד קדימה. הפסק זמן שלקח כדי להוציא את הכדור מהידיים של טייטום זה הצעד הראשון. היום הוא גם היה יותר אסרטיבי והתווכח עם השופטים. העיר בקול לשחקנים ודיבר, אם כי לפעמים לכיוון האוויר ולא אל שחקנים ספציפיים. האם עוד ראו אותו מדבר אל חצי מגרש אליו שחקניו עוד לא הגיעו?

  6. אחלה מעורב, תודה רבה מנחם.
    .
    רעיון מעניין מאד, חמישית הביגבול הזו שאתה מציע לדנבר. לא משהו שהייתי מנסה פעם ראשונה בגמר האזורי, אבל אם גם המשחק השני לא ילך בכיוון שלהם, והיות שאין לי רעיון אחר, אז יתכן ששווה לנסות. פורטר מסוגל לשמור על דני גרין/kcp? אם כן, זה אולי יכול לעבוד.

    1. גם מנחם יודע שזה חסר סיכוי.
      לברון בדרך הבטוחה להוביל את הלייקרס לאליפות ראשונה מאז 2010.

      כל תלונות השיפוט גם שייכים לרפי ההבנה באתר שבכלל לא ראו את המשחק.
      זה לא משנה אם תהפוך את הסגל מלמטה או למעלה.
      המאצ'אפ בין הלייקרס לנגאסט הוא לא כוחות .

      1. רגע, THE PRO, תן לי להבין: אתה מאשים אותי שלא ראיתי את המשחק עם טענות השיפוט שלי. הייתי רוצה לשמוע כן או לא. אני ראיתי את המשחק מהשנייה הראשונה ועד האחרונה. רציתי לדעת: אתה מאשים אותי – כמו האידיוט הזה ברוך – שאני כותב מהבוקס סקור? אני קורע את התחת בגילי ולא הולך לישון לפני 1:30 או 2 בלילה כדי לכתוב מה שראיתי, וכאן מאשימים אותי כמה בהמות שאני כותב מהבוקס סקור. גם בבוקס סקור כתוב שסטיבנס לקח טיים אאוט שנייה לפני שטאטום איבד כדור? אתה ראית זאת? ברוך ראה זאת? שמעון ראה זאת? סתם מתלהמים חסרי מושג שמוציאים את כעסם האישי כאן באתר גם מתוך קנאה שהאתר מרחף מעל כולם בארץ כשהוא משתמש רק במתנדבים והוא לא מסחרי, וגם אישית עלי שבגיל 83 יכול ללמד אותם – ואותך – כדורסל, וכמעט כל ספורט אחר שלא קוראים לו אופניים או קריקט. אז גם אתה, |THE PRO, מצטרף לברוך, שמעון, ושאר הבהמות?

    2. מסכים שהדברים נראים טוב מבחינת הלייקרס.
      .
      בנוגע לשיפוט – מציע להבדיל בין הייטרי לברון, הייטרי שיפוט, ואחרים. לא כל תלונת שיפוט יכולה להיות מוסברת בהייטריזם, לפעמים היא פשוט נובעת משיפוט גרוע, כמו במשחק הראשון בסדרה. מקווה מאד שזה לא ישנה, ואז גם תראה ירידה במספר תלונות השיפוט.
      .
      בנוגע למאצ'אפ – אני נוטה להסכים, בעיקר אם דנבר לא ימצאו פתרון לאימפקט של הווארד ודומיו על יוקיץ'.
      .
      בנוגע לקבוצה חזקה יותר – גם נוטה להסכים, אבל חשבתי כך גם על הקליפרס, כך שהטיעון על המאצ'אפ יותר חזק לדעתי מהטיעון על קבוצה חזקה יותר.

  7. מנחם
    הפערים ברמת הכישרון בין הקבוצות הוא 4-0 חלק לבוסטון.
    הבעיה הייתה בעמדת המאמן סטיבנס- האשם הראשי לפיגור הזה.

    למיאמי אין בסדרה שחקן ברמה של לברון ג'יימס שהיה יכול לנצל ולגמור את הסדרה הזאת.
    חסר להם את הגו-טו-גאי. ג'ימי באטלר הפך לשחקן חיוור קבוצתי כמו גרסא דהויה של קוואי.
    לא מזכיר את הקילר שהיה כששיחק בשיקגו בולס.

    1. , מה שדונצ'יק עשה בשני המשחקים הראשונים, גם מאנו וגם סטיב נאש, לא עשו אף פעם. הוא לקח את המשחקים וניצח כמוביל התקפי. נאש וג'ינובלי עשו מה שעשו תמיד כמשלימים. גם מספר הנקודות, הריבאונדים, והאסיסטים שהוא לקח הם אף פעם לא עשו. אולי בנקודות לבד. או באססטים לבד. במשחק השלישי הטא היה סחוט וגרוע. אני לא אומר שהוא טוב מהם. אני רק אומר ששני המשחקים האחרונים שלו עם החדירות, המסירות, הקליעות – למאטנו ולנאש לא היה את זה אף פעם ככה בגמר משחק אזורי, ובמיאמי ראיתי את מאנו במספיק מש/חקים מכריעים לומר זאת בהחרצות. למאנו תמיד היו 2-3-4 לפניו. במשחקי מיאמי האחרונים גאראג'יץ היה מס' אחד בארגון, בניהול, ובביצוע. סטיב נאש לא היה סטיב נאש ללא נוביצקי. בשני המשחקים הראשונים – אם ראית אותם מהשנייה הראשונה עד האחרונה כמוני – לא נאש ולא מאנו יכולים היו לעשות מה שהוא עשה. וכן, הוא ווניל אירופאי.


  8. להשוות שחקן בינוני כמו דראג'יץ' לג'ינובילי או נאש זה לעשות עוול לשחקני אול הוף פיים.
    כל הלבנים האלה שקולעים שלשות במיאמי לא שווים הרבה בהגנה.
    קמבה,בראון ואפילו סמארט הנגר יכולים לחדור עליהם בקלות יתרה.

    חבל מאוד שבוסטון התעוררו רק עכשיו אבל בכל מצב בגמר- אין להם סיכוי מול הלייקרס.

    1. אל תגזים, ואני אוהד הספארס ומאוד אוהב את גינובילי.
      דראגיץ' הוא tier 2 של שחקנים אירופאים ואולי אפילו בטיר הראשון לאור זכייתו באליפות אירופה עם סלובניה.
      גם נאש וגינובילי לא היו שומרים גדולים.

      1. ההגזמה היא הפוכה- הוא שייך לtier3.
        מדובר בשחקן ספסל נחמד שאפשר להשוות אותו למישהו כמו ג'י בראה ולא יותר מזה.

        אליפות בפיב"א לא באמת מעניינת אף אחד בנבא.
        גם ההישגים של שחקן כמו ריקי רוביו ביורוליג לא הופכים אותו לשחקן נבא
        ברמה של נאש,ברבוסה,קירילנקו,גאסול,ג'יונבילי,נוביצקי,פרקר ועוד ששייכים לדרג הגבוה.

    2. , ממה שדונצ'יק עשה בשני המשחקים הראשונים, גם מאנו וגם סטיב נאש, לא עשו אף פעם. הוא לקח את המשחקים וניצח כמוביל התקפי. נאש וג'ינובלי עשו מה שעשו תמיד כמשלימים. גם מספר הנקודות, הריבאונדים, והאסיסטים שהוא לקח הם אף פעם לא עשו. אולי בנקודות לבד. או באססטים לבד. במשחק השלישי הטא היה סחוט וגרוע. אני לא אומר שהוא טוב מהם. אני רק אומר ששני המשחקים האחרונים שלו עם החדירות, המסירות, הקליעות – למאטנו ולנאש לא היה את זה אף פעם ככה בגמר משחק אזורי, ובמיאמי ראיתי את מאנו במספיק מש/חקים מכריעים לומר זאת בהחרצות. למאנו תמיד היו 2-3-4 לפניו. במשחקי מיאמי האחרונים גאראג'יץ היה מס' אחד בארגון, בניהול, ובביצוע. סטיב נאש לא היה סטיב נאש ללא נוביצקי. בשני המשחקים הראשונים – אם ראית אותם מהשנייה הראשונה עד האחרונה כמוני – לא נאש ולא מאנו יכולים היו לעשות מה שהוא עשה. וכן, הוא ווניל אירופאי.

    3. מי עושה השוואה מלבדך. כל מה שאמרתי בתגובה לתגובתך הוא שהוא נתן שני משחקים שמאנו ונאש בחיים לא היו מסוגלים לתת. כי הוא ארגן, גם ניהל, וגם ביצע. פריצות כאלה כמו שהוא ביצע בשני המשחקים הראשונים ישנן רק לטובים ביותר. אני לא זוכר שראית אותך בבלוג החי (אני מדבר על THE PRO שהוא PRO בעיקר בקשקושים. בכדורסל הוא לא רפה הבנה. הוא נטול הבנה)

  9. מנחם אתה לא צריך להגזים.
    למילסאפ אין נסיון מי יודע מה עם לברון, בטח לא אחרי הסוויפ ב2015 ובכל מקרה הוא כבד מדי מכדי לשמור עליו, בעיקר כשלברון נמצא רחוק מהסל.
    אפשר לנסות לשחק עם פלאמלי אבל זה עלול לעלות לדנבר בנקודות
    אם פורטר וויליאמס יישחק הוא יהיה חייב לשמור על הגארד השני של הלייקרס ולקוות שלא יהיה חילוף שהוא מקבל את לברון או דייויס.

    בכל מקרה, השומר הכי טוב של דנבר על לברון הוא גראנט. גראנט שומר לא רע אבל הוא די חור בהתקפה.

  10. חמישייה גבוהה יוצרת לא מעט מיסמצ'ים בהגנה כמו מהמשחק האחרון של רונדו מול פורטר שגרמו לחדירות קלות בצבע ואני לא בטוח שזה יעזור למשך הרבה זמן. מה שכן זה פתרון להווארד שקיבל על עצמו את המשימה לסחוט כמה שיותר עבירות מיוקיץ' בקרבות בצבע ולהוציא אותו מהמשחק.

    הבעיה העיקרית היא כמות התקפות המעבר שהגיעו הלייקרס – הלייקרס שאטו קדימה ממש מהר ואם דנבר לא תרד יותר מהר להגנה, הסדרה הזאת לא תאריך ימים.
    חלק מזה נובע מכמות איבודים גבוהה שהיה ליוקיץ ומארי, ואת זה הם חייבים גם לצמצם.

  11. מיאמי קבוצה די בינונית, בוסטון המוכשרת אמורה לעבור אותם. לבוסטון חסרים שני שחקני רוטציה רצוי גבוהים בספסל כדי להיות קונטנדרים.

  12. סנבר מצוינת, אבל המצ'אפ שלה מול הלייקרס לא טוב.
    ללייקרס קל לסגור את יוקיץ' (יחסית לקבוצות אחרות) ואם הוא מוסר 2 אסיסטים למשחק, אז כל הסכימה ההתקפית של דנבר נפגעת

  13. תודה מנחם. אני לא חושב שההפסד של מיאמי קשור לזה שרובינסון לא שיחק מספיק, אלא ההפך: אם הוא לא זורק מהשלוש אין סיבה שיהיה על המגרש. הייתי רוצה לראות יותר דקות של הירו ליד דראגיץ' (או באטלר דומיננטי יותר) כשרובינסון לא מניע כדור בהתקפה או מגן מספיק טוב בשביל להשאר על המגרש בלי האיום מרחוק. ההפסד בעיקר על באטלר שהיה מאוד פסיבי ועל חוסר התגובה לבעיית העבירות של כל החמישייה, חוץ מבאטלר

  14. פט ריילי קורא את המעורב הזה ומחכך ידיים בהנאה, נראה לי הוא הולך לעשות מטעמים מהמנייה המנופחת של חלק מהסגל שלו אחרי הפלייאוף הזה (מצד שני, הוא גם החתים את ווייטסייד, אז לך תדע..)

    מנחם – נראה לי שכחת שלנאגטס יש גם את בול בול על הספסל בתור מצ'-אפ לגבוהים של הלייקרס

  15. לגבי השיפוט במשחק בין הלייקרס לבין דנבר.
    אני טוען שהלחץ שמפעיל יוקיץ' על השופטים עם השימוש בשטיקים של זריקת הראש לאחור והרמת הידיים לשמיים בכל פעם ששחקן נצמד אליו היא זו שמזמינה את כל השריקות לעבירה.
    אף אחד לא מתייחס לזה שמגי קיבל שריקות זבל כתוצאה מכך (ברור שמגי לא חשוב לקבוצתו בהשוואה לג'וקר). כשלאורי מבצע את זה הוא נחשב לפלופר, אצל יוקיץ' כולם מתעלמים מכך משום מה.

    1. אה, יש לזה סיבה מאוד פשוטה. ליוקיץ' באופן עקבי, עונה סדירה ופלייאוף, לא שורקים (באופן יחסי) לעבירות שעושים עליו. כשהוא עושה תנועות מוגזמות, שורקים עליו כמעט כלום. כשהוא לא עושה, מתעלמים ממנו לחלוטין.

  16. יוקיץ' שחקן נפלא אבל כששמו עליו סנטר אולד סקול אתלטי וחזק הוא לא מסוגל לשחק את המשחק שלו….הלייקרס יכולים לשים עליו את ועידת הסנטרים שלהם וכך להתיש אותו לגמרי ואז דנבר לא קיימת .לפי דעתי גמר המזרח די מביך….כדורסל משעמם וחסר השראה , שתי הקבוצות בינוניות ביותר , זה לא יכול להיות חומר של קבוצה אלופה….אני בקושי שורד את המשחק פשוט זוועה .בעיני זאת תהיה הפתעה עצומה אם הלייקרס לא ייקחו השנה .

כתיבת תגובה

סגירת תפריט