הסלטיקס חייבים ניצחון על ההיט כדי לשמור על חיים בסדרה /עידו רבינוביץ

הסלטיקס חייבים ניצחון על ההיט כדי לשמור על חיים בסדרה /עידו רבינוביץ

מיאמי היט (2) – בוסטון סלטיקס (0), 03:30:

המילה שאנחנו שומעים הכי הרבה הרבה בפלייאוף הזה, היא "התאמות". למאמנים טובים יש שיטת משחק, למאמנים מצוינים יש שיטות משחק, אותו כנ"ל לגבי השחקנים.

על כן, שתי הקבוצות שנפגשות כעת בגמר המזרחי, יודעות איך וכיצד לעשות את ההתאמות הללו. נתחיל מהסלטיקס:

הרכז של הסלטיקס, קמבה ווקר, נמצא כעת במקום השני בפלייאוף (מבין אלו שעדיין בחיים, מפגר רק אחרי גוראן דראגיץ') במספר הפיק אנד רולים שהוא מריץ כמוביל הכדור עם 9.3 פוזשנים כאלו למשחק, המייצרים 1.03 נקודות פר מהלך, אחוזון 70.7% חיובי. ההיט ידעו את זה, ולכן פתחו את הסדרה עם בליצים על ווקר בכל פעם שהוא מנסה לקבל חסימה על קשת השלוש. אריק ספולסטרה מנגד יודע שהשחקנים שלו רגילים לרוטציות, אז הוא לוקח את הסיכון וסומך עליהם שגם יקשו על קמבה ווקר וגם יחזרו במהירות לשומרים שלהם. הסלטיקס הממושמעים של בראד סטיבנס לא מכריחים כלום ותמיד ינסו למצוא זריקה טובה, גם אם היא תיזרק על ידי שחקן שולי יותר, כפי שנראה בסרטון הבא:

ההיט שולחים כאן שני שחקנים גבוהים וארוכים על קמבה ווקר כמה ממטרים מאחורי קשת השלוש, בראד וונאמייקר מזהה את חברו שבצרה ומגיע לעזור. במצב הזה, אנדרה איגודלה ודריק ג'ונס ג'וניור אחראיים על שלושה שחקנים: ג'ייסון טייטום שהתמקם בפינה, דניאל ת'ייס שעמוק בצבע וגראנט וויליאמס שממקבל את תפקידו של טייטום בפינה הנגדית. אוליניק הכבד והאיטי לא מספיק לחזור, ג'ונס לא יכול להשאיר את טייטום ואיגי לא יכול להשאיר את ת'ייס, שלשה פנויה לגראנט וויליאמס.

גורדון היווארד, שעל פי העדכונים האחרונים, מצבו השתפר ואולי ישחק הערב, היה אחד מהשחקנים החשובים ביותר של התלתנים בעונה הסדירה. בראד סטיבנס ושאר הסלטיקס התמודדו עם חסרונו היטב, בעיקר באספקט של לסמוך על הרול פליירס. הדוגמה הטובה ביותר לכך היא מרכוס סמארט, שידוע כעלוקה הגנתית, אבל בפלייאוף הזה הוא הפך לנשק התקפי לא צפוי. הוא זורק 7.3 זריקות מעבר לקשת במשחק (עלייה של 0.7 שלשות מהעונה הסדירה), הן מהוות כ-10% אחוזים יותר מכלל הזריקות שלו בהשוואה לעונה הסדירה והוא קולע אותן באחוזים טובים יותר. ההבדלים לא גרנדיוזים, אבל על בסיס פר משחק, הם קריטיים. במהלך העונה הסדירה סמארט קלע 6 שלשות או יותר רק פעמיים, הוא עשה זאת כבר 3 פעמים ב-13 המשחקים שלו בפלייאוף הנוכחי, כולל בהפסד הצמוד במשחק הראשון של הסדרה הנוכחית.

כמובן שסטיבנס, שידוע כמאמן הגנה איכותי בנוסף למכונה שהוא מעמיד בצד השני, הראה בפלייאוף הזה גם סימני של התאמה מהצד הפחות נוצץ של הפרקט.

בסדרת הסיבוב השני של הירוקים נגד האדומים מקנדה, בוסטון שיתקו את הכוכב העולה של הראפטורס, פסקל סיאקם, עד כדי כך שהוא הזיק לקבוצתו. במהלך מעלה מ-280 הדקות ששיחק במשחק, סיאקם עלה לקבוצתו במעל 15 נקודות, על פי מדד ה-TPA (ה- total points added, מחושב על פי הנוחסה הבאה: https://nbamath.com/tpa-model/). רק לאנדרי שאמט העמיד מספר גרוע מסיאקם במהלך הסיבוב השני, והוא שיחק בערך שליש מהדקות ששיחק סיאקם.

עכשיו, לאחר שביססנו את הסלטיקס כקבוצה אדפטיבית, נעבור למיאמי, הקבוצה שעשתה הכי הרבה התאמות בפלייאוף הנוכחי:

ראשית כל, קנדריק נאן. הטירון של ההיט שנבחר למקום השני בהצבעות לרוקי השנה, שיחק את כל 67 המשחקים בהם פתח בעונה הסדירה, בקושי משחק בפלייאוף הזה. החלטה שנראתה תמוהה לחלק, הייתה הגיונית לגמרי לאלו שעקבו מקרוב אחרי מיאמי העונה: קנדריק נאן הוא שחקן מוכשר, אבל עם זאת, גם מאוד לא יעיל. הוא מקבל החלטות רע בהתקפה, במיוחד בבחירות הזריקות שלו, והוא חור הגנתי משווע. המספרים שלו היו נחמדים בעונה הסדירה, אבל כשהמשחק באמת משנה, גוראן דראגיץ' מתעלה על עצמו. הסלובני הותיק מקבל קרדיט על פניו של הצעיר, וההחלטה הזו התבררה כלא פחות ממבריקה מצד אריק ספולסטרה. הדרקון נותן את הפלייאוף הטוב בקריירה שלו בגיל 34: 22.2 נקודות, 4.6 אסיסטים ו-4.5 כדורים חוזרים אלו נתונים יפים שעדיין לא קרובים להמחיש את הסיפור המלא. הוא נותן מנהיגות, משמש כמבוגר אחראי, לוקח את המשחק על עצמו ברגעים הכי חשובים. בקבוצה ללא פחד, דראגיץ' מפחד עוד פחות.

למרות הספסול של נאן, ניכר שספולסטרה לא מפחד משימוש בשחקניו הצעירים. טיילר הירו עקף את שחקן ההיט הגדול בכל הזמנים, דויין וייד, במספר המשחקים הרצופים בפלייאוף עם מספר דו ספרתי של נקודות כאשר תרם 11 בניצחון האחרון של קבוצתו לפני יומיים. הקלעי המחונן מקאנטקי נמצא על המגרש גם בדקות הסיום של המשחקים, והוא תרם כמה שלשות אדירות ברגעי הכרעה קריטיים.
מקלעי מחונן אחד לקלעי מחונן אחר, גם דאנקן רובינסון הוכיח שהוא מסוגל לתרום גם מעבר לעונה הרגילה. די-רוב התקשה יותר באופן יחסי מול ההגנות הצמודות יותר של הפלייאוף, אבל הוא עדיין מספר לפחות כמה קליעות אדירות מדאון טאון למשחק, כפי שראינו עם 6/12 מחוץ לקשת במשחק הקודם שהובילו את ההיט לניצחון.

וזאת לסיכום נושא ההתאמות: השימוש בהגנה איזורית. על פי האתר המהימן, Synergy, בתשעת המשחקים של ההיט נגד הפייסרס והבאקס, הם לא הריצו סט של הגנת זון פעם אחת. מראה נדיר לקבוצה שהשתמשה בסוג ההגנה הזה 11.6% מהזמן בעונה הסדירה (גם על פי Synergy). אמנם, ההיט לא נטשו את ההגנה האזורית, ספולסטרה פשוט החביא אותה עד שהגיע הזמן להשתמש בה. במהלך 130 הפוזשנים בהם נתקלו הסלטיקס בהגנה, הם קלעו 100 נקודות בלבד, 0.77 פר פוזשן. נתון רע לכל הדעות. קואץ' ספו כמובן ידע את זה והחליט להשתמש בהגנה הזו כנגדם. כעת, בשילוב העונה הסדירה והפלייאוף, הסלטיקס עם 56.7% אחוזי אפקטיבי נגד הגנה אישית ו-39.5% אחוז אפקטיבית נגד הגנה אזורית, הפרשים אסטרונומים.

הימור: ההיט נראים טוב, טוב מאוד אפילו, אבל הסלטיקס נלחמים כמו אריות. לאחר שני הפסדים צמודים, הגיע תורם של התלתנים לחזור לסדרה הזו. 7 הפרש לבוסטון בבאזר האחרון.

הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
295 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
דוקטור רזי הופמן
19/09/2020 17:04:07

3:0 בטוח למיאמי
הסלטיקס שבורים, בעיות בחדר הלבשה,הייוארד רק בסימן שאלה.
תמ"א טקס.

מנחם לס
19/09/2020 17:29:17

תודה עידו.
היתרון הגדול של מיאמי הוא שאין לה שחקנים נמוכים ממש וכל אחד יכול לשמור על כל אחד נגדי כשיש צורך, לכן בסקרינים (כולם עושים סקרינים, לא פיק אנד רול. פיק אנד רול הוא כשהכדור אצל גבוה עם הגב לסל, והגארד פורץ ואז הגבוה עם הכדור עושה פיק או רול. או שנותן כדור לגארד או מסתובב בעצמו וקולע, ואתה בקושי רואה את זה יותר) החילוף אוטומטי. יתרון נוסף הוא שכל שחקני החמישייה יכולים לקבור שלשות. מצד שני אין להם טאטום. אבל ג'יילן בראון היה חלש ממש בשני משחקי הפתיחה והוא חייב להיות במיטבו כדי שלסלטיקס יהיה סכוי.

NFS
NFS
19/09/2020 21:48:34
הגב ל  מנחם לס

מנחם, לא הבנתי את ההסבר שלך על הפיקנ'רול אבל בכל אופן נראה לי שאתה טועה ומטעה.

IDO
IDO
20/09/2020 3:40:37
הגב ל  NFS

צא בחוץ. עויין!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גימי התקשר לבת גלים לברר לגבי מטאטא עוד לא לקנות או להזמין רק לברר.
רזיאל ענה לו שאין מטאטאים בבת גלים ושילך להתקלח במים מלוחים.
רזיאל מצמק ל2 1 ומנצח 4 ומטה בהפרש

דוקטור רזי הופמן
19/09/2020 18:45:23

אמרתי מצמק ל 3:1 ונגמר ג'נטלמני….
אבל הנרטיב של שימון הצדיק…. הנרטיב….

רועי ויינברג
19/09/2020 17:32:20

פריוויו מעמיק ומעניין עם נקודות נכונות על הסלטיקס (וההיט). אני גם חושב שבוסטון תצליח לעשות את ההתאמות בשביל לצמצם ל-2:1, אולי עם סמול-בול כשגרנט וויליאמס או היווארד כסנטר ליד ארבעת הסקוררים שלהם. יהיה משחק ממש טוב.

אור
אור
19/09/2020 17:32:24

מיאמי מנגבים, בוסטון ינסו לחזור אבל זה יהיה קצר מדי

דוקטור רזי הופמן
19/09/2020 18:46:15
הגב ל  אור

קצר מדי ומאוחר מדי.
יפסידו היום ויקחו אחד במשחק הבא לפני הג'נטלמני.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

פריוויו מעולה ומעשיר, תודה רבה עידו.
.
אם הייווארד חוזר, ולו חלקית, בוסטון תנצח. אם לא – גם בוסטון תנצח.

Dor
Dor
19/09/2020 18:37:36

אחלה פריוויו. הדרקון הירו (קצת פחות) רובינסון ואוליניק (מעניין מה משותף..) מגינים און-דה-בול בינוני ומטה. הגנת הפרימטר של ההיט לעומת זאת נהדרת. לבוסטון 4 שחקנים יוצרים בחמישיה שחייבים לתקוף את דראגיץ׳ כל הזמן בעיקר במאני-טיים כדי שהתפוקה שלו תרד ואולי ספו יוריד אותו לספסל יותר. סטיבנס חייב לעשות יותר שימוש בספסל כדי שיהיה קצת יותר אוויר בסוף. אוג׳ילי ו – וואנמייקר יכולים וצריכים לתת מנוחה לבראון סמארט וקמבה וקאנטר ו-וויליאמס לתייס וטייטום. מיאמי פחות מוכשרת ולמעט באטלר ודראגיץ אין שם שחקני אחד על אחד ואת זה צריך לנצל בסופי משחקים צמודים. קראודר איגי באם והרוקיז לא ינצחו את הסלטיקס במאניטיים

ברוך רובין
19/09/2020 18:50:19

ESPN Sources: Brad Stevens had a late night Thursday meeting with Celtics leaders – Kemba Walker, Jayson Tatum, Jaylen Brown and Marcus Smart – to work through emotions of post-Game 2 locker room. A lot of yelling in locker room, but nothing escalated to a physical confrontation.
.
טייטום צריך לתת לנגר מרקוס סמארט כאפה להשתיק אותו ולקרוא לו ביץ, לא יאמן היום שנגרים כמו סמארט גרין… מסוגלים לצעוק על כוכבים באין מענה , אני רק חושב את סמארט צועק על קובי ז״ל

אור
אור
19/09/2020 18:55:17

מאיפה אתה יודע שזה מה שקרה? אה שכחתי אתה יודע הכל

אור
אור
19/09/2020 18:55:41

הכוונה לפגישה הזו, לא לפוסט משחק 1

ברוך רובין
19/09/2020 18:59:02
הגב ל  אור

אור לא יודע אם שמעת על אחד בשם אדריאן ווזאונסקי, הוא אמין.

דוקטור רזי הופמן
19/09/2020 19:22:01

הווזווז הזה?

אור
אור
19/09/2020 19:26:18

אני קראתי את הדיווח ולא רשום שום דבר שקשור לתגובה שלך

ברוך רובין
19/09/2020 19:35:22
הגב ל  אור

אור אני צריך שתלמד לחשוב עצמאית זה לא עולה כסף (:
סמארט התפוצץ על שאר השחקנים אחרי גיים 2
וזרק דברים בחדר הלבשה https://www.google.com.mx/amp/s/www.cbssports.com/nba/news/celtics-marcus-smart-reportedly-exploded-at-teammates-in-locker-room-after-game-2-loss-to-heat/amp/
שלשום בלילה סטיבנס לקח את ״המנהיגים״ לשיחה (לא יודע מי טוען שלבוסטון יש ביג 4 או משהו שקרוב לזה אבל זה דיון אחר) לשיחה והיו צעקות ? מי צעק יש לך 3 ניחושים .

אור
אור
19/09/2020 19:41:09

שוב, בלינק הנ"ל ובדיווח של ווז' כתוב במפורש שלא הייתה אלימות פיזית ולא נזרק שום דבר
.
סמארט צעק ואתה החלטת שזה על טייטום

ברוך רובין
19/09/2020 19:46:32

אתה יודע שזה שני פגישות שונות כן? יש עשרות שמועות שסמארט זרק דברים וצעק, ובפגישה השנייה הוא שוב צעקות . , היו בפגישה 4 שחקנים בראון קמבה טייטום וסמארט, מי לדעתך הרים את הטונים? אני לא אמרתי שהוא צעק על טייטום לבדו אלא על כולם וביץ ונגר כמו סמארט צריך לדעת את מקומו בהיררכיה .

אור
אור
19/09/2020 20:02:07

טוב זה שיח חרשים, כל מה שרשמת *הפעם* זה בדיוק מה שרשמתי בתגובות הקודמות

דה שוט
19/09/2020 20:38:33

+ 1 ברוך
גרין צעק על דוראנט והלכה ללוחמים השושלת.
את האליפות הבאה שלהם הם יקחו כשהבנים של קרי וקליי ישחקו שם.

onetwo3
20/09/2020 2:32:10
הגב ל  דה שוט

בלי מרקוס סמארט אין טייטום.
בלי מרקוס סמארט אין גמר מערב.
טייטם צריך לשבת בשקט אם סמארט אומר משהו.

Berch
19/09/2020 19:06:30

חדר ההלבשה של בוסטון נפיץ.
מיאמי ב 12
🙂

סוסמעץ
19/09/2020 19:11:56

סקירה ברמה גבוהה
==
תודה רבה!

ברוך רובין
19/09/2020 19:18:50

קראתי עכשיו את הכתבה שזאק לואו פרסם שוב על באן אדאביו, כמות השטויות והפמפום שיש שם, זה קאפלה משודרג , אני מקווה שמיאמי לא ייתנו לו מקס או משהו שקרוב לזה הוא לא שווה את זה.

אשך טמיר המקורי
19/09/2020 19:21:43

בוסטון הולכת להתפוצץ

ברוך רובין
19/09/2020 19:36:44

אשך מאיפה אתה יודע את זה? דה שוט כבר נתן את התחזית שלו על נצחון של מיאמי?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דה דוט אמר סלטיקס ב20 קל

אשך טמיר המקורי
19/09/2020 20:20:44

אני לומד מהמאסטר את תורת הווישפול המנותק מהמציאות (הוא עדיין מחכה שראס יתפוצץ… יום יבוא ואגיע לקרסוליו)

D_Wade
D_Wade
19/09/2020 19:27:03

מיאמי קיבלה בוסט מוראלי ומנטלי אחרי שני הניצחונות הראשונים, ויש גם את מה שקרה בחדר ההלבשה של בוסטון אחרי המשחק ביום חמישי. חשוב לפתוח חזק ולהכות בברזל כשהוא חם. 3-0

trusttheprocess
trusttheprocess
19/09/2020 19:48:36

סמארט עדיין פתוח לגמרי , שימשיך לזרוק

האווי לאסוף
האווי לאסוף
19/09/2020 20:08:44

לצערי, זה לא נראה טוב. לתחושתי המשחק הערב של מיאמי .
תודה על הפריוויו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אני דווקא אוהב את הנגר(הוא כבר לא נגר באמת) סמארט הוא משחק כדורסל כמו שצריך אותו בלי לתת כבוד לאף אחד.

ברוך רובין
19/09/2020 21:15:23

שמעון הוא נגר יותר מלונזו בול,אף אחד לא שומר עליו, הוא מחטיא זריקות אימון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לונזו היה מת להיות חצי מסנארט

NFS
NFS
19/09/2020 22:16:51

נו באמת ברוך. לונזו בול? הגזמת

דה שוט
19/09/2020 21:55:51

שמעון אסור לשחקן כמו סמארט לצעוק על כוכב כמו טייטום או אפילו בראון. הם פרנצ'אייז ואם סטיבנס באמת עשה את השיחה הזאת שוויונית – אז מישהו יעלה על טיל בקרוב. הצעקות של גרין שלחו את דוראנט מהמפרץ – יותר לא יראו שם טבעות. ג"ס היו חייבים להעביר את גרין בטרייד ממש כשזה קרה – ואז דוראנט היה נשאר.
אף כוכב לא מוכן שיצעקו עליו.

ברוך רובין
19/09/2020 23:09:41
הגב ל  דה שוט

על שניהם אין שמירה כלל, ואתם צודקים טעיתי לונזו הנגר סקורר טוב יותר מסמארט
האחוזים של סמארט בעונה הסדירה 12.9: 37.5 אחוז מהשדה 11.4 זריקות, 34.7 אחוז מ3 ל6.6 זריקות ואחוז ואפקטיבי עלוב של 47.6%.
.
לונזו בול גם מול אפס שמירה 11.8 נקודות, 40.3 אחוז מהשדה 10.9 זריקות, 37.5% מ3 ל6.2 זריקות ואחוז אפקטיבי של 51.1%.
.
סמארט זה ביץ כמו דריימונד שחושב שהוא כוכב, ובגללו נהרסה השושלת, אסור לנגר לצעוק על כוכב .

גיא רוזן
19/09/2020 20:38:05

השמועות נכונות?
וגאס שלחו מתנקש במטרה לבלום את "דה קרס"?
או שזה איינג' שגייס את המאפיה האירית בבוסטון בניסיון לשמור על סיכויי בוסטון?
לאן נעלם דה שוט???

דה שוט
19/09/2020 20:44:10
הגב ל  גיא רוזן

שמע – נכנסתי כל כך לוויכוח על השיפוט (שבו אני צדקתי ואתה טעית) – ששכחתי לגמרי מכדורסל –
האווארד נתן הצגה.
הגנה חזקה, עליונות פיזית ובעיקר מנטלית. בא לכסח אבל הקפיד גם על איכות, ואפילו קלע את הפאולים מהקו.
הרשים מאוד, יוקיץ' נראה מבוהל ואומלל לידו. מעניין איך זה יימשך במשחק הבא.

גיא רוזן
19/09/2020 20:46:39
הגב ל  דה שוט

פרט בבקשה, היכן טעיתי?
.
(לא שאני חסין טעויות. אני פשוט אוהב לדעת במה מדובר)

דה שוט
19/09/2020 20:48:52
הגב ל  גיא רוזן

חחח שוב קופץ על המגן ומחכה לשריקה…
הפעם אני זז הצדה

גיא רוזן
19/09/2020 20:59:24
הגב ל  דה שוט

כבר התחלתי לכתוב תגובה מלאת ציטוטי "עבירת אוויר" עם קישורים לסרטונים, והסברים של כללי השיפוט ב-NBA,
אבל ראבק,
שנה חדשה,
חג,
והפסיכיאטר שלי הזהיר אותי שיגיע היום בו אקפוץ ראש לתוך מחילת הארנב, ולא אמצא דרכי החוצה…
.
אז אתן לך לקפוץ בקלילות הארדנית טיפוסית,
ואאחל לך שהקללה תישבר,
ושתהיה לנו שנה טובה עם כל הסיבות לדיוני "המאמנים לא נותנים לשמור על…" וכמה שפחות סיבות לדיוני תחלואה (או מוות).

דה שוט
19/09/2020 21:11:34
הגב ל  גיא רוזן

+ 1
שנה טובה חבריקו

dror2
dror2
19/09/2020 21:32:10
הגב ל  גיא רוזן

גיא אתה מלך… אין עליך ועל הפסיכיאטר שלך

דה שוט
19/09/2020 20:40:23

תהיה רגוע רשע – כבר נתתי את התחזית ישירות לבוקי (פאני בשבילך)
בוסטון ב-20 קל
פאני – כבר רשמת

דה שוט
19/09/2020 20:41:01
הגב ל  דה שוט

8 דקות אחרונות גארבג' טיים

דה שוט
19/09/2020 20:48:01
הגב ל  דה שוט

ותודה על הפריוויו המעולה.

גיא רוזן
19/09/2020 20:43:55
הגב ל  דה שוט

היום המבחן האמתי.
הלפרקון נגד ה-,דה קרס".
!Must see tv

NFS
NFS
19/09/2020 22:00:53
הגב ל  דה שוט

רשמתי אבל על כף היד עם טוש מחיק.
האקסל נזרק אחרי שניחשת בול את תוצאת המשחק הראשון בין הלייקרס לנאגטס ואת תוצאות הרבעים. רק היה חסר לך לנחש את הדבקת העבירות ליוקיץ'.
.
לגבי הבוקר- אני הולך על מיאמי. בוסטון צעירים ואין שם מישהו סמכותי עם נעליים בצבע אחיד של לבן או שחור ועם תספורת שוויליאם רונדו לא התקרב אליה, שירגיע את המצב וייקח אחריות כשקשה.

דה שוט
20/09/2020 4:15:30
הגב ל  NFS

חחח
מעולה

My2cents
My2cents
19/09/2020 20:55:23

תודה על הפריוויו.
הערב 47% ניצחון של בוסטון ב- 14,
53% מיאמי ב- 5.
גמר מיאמי דנבר עדיין רחוק אבל בדרך, אם השופטים יהיו הוגנים עם דנבר

The Pro
The Pro
19/09/2020 22:04:26

מנחם,מהיכן כל הפוצים החדשים שבוכים על השיפוט במשחק של הלייקרס?
מה שיותר עצוב זה שהם מודים שהם בעצמם כרפי הבנה\היטרים שאפילו לא טרחו לראות את כל המשחק.

הלייקרס היו יותר טובים בכל פרמטר על הפרקט.
והאמת היא שזה לא כוחות מבחינת מאצ'אפ.
הפכו כאן את נורקיץ' למינימום נוביצקי בזמן שהוא לא מצליח להתמודד עם הגרסא האפורה של דוויט הווארד.
.

The Pro
The Pro
19/09/2020 22:08:37


מיאמי-בוסטון זו סדרה וסיטואציה מאוד דומה לנאגטס-קליפרס.
רק שאצל בוסטון האשמה הראשית היא על המאמן הצעיר והאוברייטד, סטיבנס שלא יודע איך לנהל חבורת צעירים.
בכל מה שקשור לניהול משחק ספולסטרה עושה לו בית ספר באותה הדרך עד עכשיו

האשמה היא של סטיבנס כששחקן צעיר כמו טייטום מאבד את הראש כל הזמן
ברבע הרביעי ומנסה לעשות דברים שרק שחקן כמו לברון ג'יימס יכול לעשות.

ד"ר פופרס
19/09/2020 22:10:38

אם הווארד חוזר ואם הוא בכושר סביר,המשחק של בוסטון

ד"ר פופרס
20/09/2020 0:41:13
הגב ל  ד"ר פופרס

אני מסמפט את שתי הקבוצות,
חייבים שמיאמי יקחו,
ספולסטרה יעצור את הרקבונות מל.א,
סטיבנס בחור טוב מידי לצד האפל,הם יטחנו את הילדים של בוסטון

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
20/09/2020 1:34:41

לא רואה את בוסטון לוקחת את זה.
הם כבר כמה שנים חסרים מאסה וקשיחות.

אני כן חושב שעוד שנה-שנתיים, כשטייטום יתחיל לאכול ובראון ימשיך לצבור מאסה זה יכול לקרות.
בינתיים הרזון שלהם בתוספת להעידר נוכחות רצינית בצבע פשוט מחבל להם.

onetwo3
20/09/2020 2:33:38

תוד. על הפריוויו.
בשביל נצחון של הסלטיקס הם יצטרכו ששלושה שחקנים יקלעו מעל 20 נק'.
להערכתי אלו יהיו בראון, טייטום וווקר.
אם זה יקרה הם ינצחו, להערכתי בהפרש 9.

דוקטור רזי הופמן
20/09/2020 3:04:23

בוקר טוב זיו
הייווארד ישחק הלילה לפי כתבי הסלטיקס. חדשות טובות.
חושב שזה קצת מאוחר מדיי אבל עוד 3 שעות נדע אם לסלטיקס סיכוי לחזור מהבור כמו דנוור ואפילו כמו הראפטורס מול הסלטיקס בסדרה הקודמת.

onetwo3
20/09/2020 4:50:26

דוק כאן ערב להזכירך..
לילה טוב

רועי ויינברג
20/09/2020 3:09:18

בוקר טוב. היווארד ישחק היום, ההרכב של בוסטון איתו לצד 4 הסקוררים האחרים (כשהיווארד מקבל את הכדור בהיי-פוסט ומנהל את המשחק משם) יכול לחסל את האזורית של מיאמי. מקווה שמיאמי תצליח לסגור מעשית את הסיפור היום, אי אפשר לדעת. הגיע הזמן של באטלר לתת 48 דקות טובות בסדרה הזאת

ברוך רובין
20/09/2020 3:31:49

חלק ממוסד שב״ר כאן איתכם

דוקטור רזי הופמן
20/09/2020 3:43:04

מניח שהצדיק לא יצטרף בקרוב.

ברוך רובין
20/09/2020 3:55:58

הצדיק הלך להפגנות לפיקאפ.

דוקטור רזי הופמן
20/09/2020 3:43:45

עוד פחות מ 3 דקות מתחילים

IDO
IDO
20/09/2020 3:45:49

אני מוציא את התחזית.
באם באם עם 25. 7 שלשות לדרגיץ. ורבע רביעי המשחק גמור ואני עושה כלים. מיאמי מנגבת.

IDO
IDO
20/09/2020 3:47:17

ספו בחדר ההלבשה מסמן . לכתוש אותם. משהו שאל איך. וספו נסמן על ידי שתמעכו אותם.

רועי ויינברג
20/09/2020 3:47:36

קראודר עם נעליים אחרות זה לא אותו שחקן

מנחם לס
20/09/2020 3:49:04

הסלטיקס חייבים ג'לן בראון מצויין. הוא התחיל טוב מאד

דה שוט
20/09/2020 3:50:07

בראון עם נעליים שחורות! בדיוק לפי התחזית

מנחם לס
20/09/2020 3:52:20
הגב ל  דה שוט

אבל הסוליות ירוקות. יאללה, צריך להתחיל עם המעורב. רואה הכל ואחזור יותר מאוחר

רועי ויינברג
20/09/2020 3:54:07

מיאמי משחקים רע מאוד

רועי ויינברג
20/09/2020 3:54:50

אין שום סיבה אגב שדאנקן רובינסון יהיה על המגרש אם הוא לא זורק/קולע מרחוק

ברוך רובין
20/09/2020 3:55:21

לא מבין איך המוגבל הזה אדאביו מעך את ההגנה של בוסטון משחק קודם, אין לו כלום התקפית פרט לגלגול לסל והטבעה בדיוק כמו קאפלה, לעצור את זה אמור להיות מאוד פשוט.

דוקטור רזי הופמן
20/09/2020 3:56:16

אקומבהצרו לא קמבבוקר, מחטיא שלשות פנויות… אבל הסלטיקס פותחים עם יתרון קטן. יתרון שלא יחזיק הרבה זמן וגם אם יעלה למעל 10, מיאמי תמצא דרך למחוק אותו כהרגלה.

דה שוט
20/09/2020 3:57:14

ובראון גם פוגע

ברוך רובין
20/09/2020 3:59:50

גורדון היווארד על המגרש !!!

דוקטור רזי הופמן
20/09/2020 4:00:16

טייטום פשוט לא במשחק.
השטיפה של סמארט רק הוציאה אותו מהריכוז….

D_Wade
D_Wade
20/09/2020 4:02:23

אוליניק צריך להפשיר

ברוך רובין
20/09/2020 4:03:05

לבוסטון חסר המון גיוון בהתקפה!!! ממתי קראודר התחיל לקלוע ככה הוא חווה את הפלייאוף הטוב ביותר שהיה לו, היד שלו פשוט חמה

דה שוט
20/09/2020 4:05:00

מאז שהחבר שלך קורא לו ״מיי מאן קרואודר״

דוקטור רזי הופמן
20/09/2020 4:03:13

הייוארד עם אסיסט לתייס….

דה שוט
20/09/2020 4:03:32

צודק מנחם – הסוליות צבעוניות – הבחנה טובה. זה בסדר נחיה עם זה. טייטום צבעוני ומתקשה להכנס למשחק. ברוך השב הייוורד

רועי ויינברג
20/09/2020 4:03:51

המסירה ההיא של היווארד לת'ייס מאוד מדאיגה. כשמיאמי תעבור לאזורית – ואני כמעט בטוח שזה יקרה במשחק הזה – המסירות האלה בדיוק הן מה שיפצח אותה

דוקטור רזי הופמן
20/09/2020 4:05:53

הסלטיקס ב 1 מ 7 לשלוש, חלק פנויות לגמרי לעומת 3 מ 8 למיאמי, ככה מפסידים משחק….

IDO
IDO
20/09/2020 4:10:03

דוקטור. אתה חרדתי היום.
מכתוב מלמעלה לייקרס בוסטון גמר

דה שוט
20/09/2020 4:07:48

נייס שוט הייוורד. טוב קאנטר

רועי ויינברג
20/09/2020 4:09:00

מרגיש כאילו מיאמי עם 8 איבודי כדור

ברוך רובין
20/09/2020 4:09:30

לא ייאמן שמתרצת 3-2 ובוסטון מאבדת כדור, זה חייב להיות שני נקודות קלות.

דוקטור רזי הופמן
20/09/2020 4:10:20

טייטום פשוט לא לוקח את המשחק הזה.

D_Wade
D_Wade
20/09/2020 4:10:35

אוליניק מזעזע

דה שוט
20/09/2020 4:10:43

אוליניק לא ברמה. רק נזק

IDO
IDO
20/09/2020 4:11:39
הגב ל  דה שוט

אני ראיתי זריקה מהחזה

IDO
IDO
20/09/2020 4:11:02

שמו מיקרופון על טאייטום .
לא המסמר הכי חלוד בשלולית …

ברוך רובין
20/09/2020 4:14:03
הגב ל  IDO

לא הפסטה הכי ארוכה בסיר

IDO
IDO
20/09/2020 4:16:38

😅

milkshake
milkshake
20/09/2020 4:11:05

משחק 4 רק ביןם רביעי?

רועי ויינברג
20/09/2020 4:12:50
הגב ל  milkshake

כן. בראשון ושלישי הלייקרס, בשני נחים

דה שוט
20/09/2020 4:11:32

טייטום עם נעליים צבעוניות רק עושה שטויות

רועי ויינברג
20/09/2020 4:12:29

יום יבוא ומיאמי לא תתחיל לשחק אחרי 24 דקות

דוקטור רזי הופמן
20/09/2020 4:13:19

סוף סוף רואים שגם הרובוט יכול להתעצבן אבל עדיין מפחד להתעמת עם השופט.

ברוך רובין
20/09/2020 4:13:31

התקפה טובה של בוסטון הרבע שמנסה לחדור ולעשות את הנקודות בצבע במקום לירות מ3.

דוקטור רזי הופמן
20/09/2020 4:18:33

זה לא אומר כלום, כבר ראינו איך מיאמי חוזרים בשני משחקים ומוחקים בסוויש את כל ההפרש. במשחק הקודם מחקו 17 הפרש בצ'יק…

רועי ויינברג
20/09/2020 4:14:55

ג'ימי באטלר עם זריקה אחת, קלי אוליניק עם 4. ככה לא מנצחים

דוקטור רזי הופמן
20/09/2020 4:16:40

סופסוף שלשהטייטום נכנסת והוא ניגש לשופט עם תלונה שזרק ולא קיבל 3 קליעות בזריקה של השנייה האחרונה ברבע….
הסלטיקס יורדים בפלוס 9 ואנחנו יודעים שטוטוטו מיאמי מוחקים את זה ב 3 שלשות רצוף, השאלה היא האם הבוט יקח פסק זמן מספיק מהר בניסיון לעצור את הקאמבק….

IDO
IDO
20/09/2020 4:19:31

דוקטור . חרדות זה לחלשים.

ברוך רובין
20/09/2020 4:17:56

המשחק בקצב טוב הכדורים טסים מיד ליד, עדיין חסר במזרח כישרון רציני כדי לתת פייט לליקרס

milkshake
milkshake
20/09/2020 4:20:52

השנה האליפות די סגורה. במיוחד אחרי הפטירה של קובי. זה תסריט מתבקש שהגביע יוקדש אליו…
מעניין מה יהיה במזרח שנה הבאה. אם דוראנט חוזר כמו לפני הפציעה הוא לבד שווה חצי גמר מזרח

IDO
IDO
20/09/2020 4:18:32

מזכיר לכולם. הגמר שההנהלה רוצה זה לייקרס בוסטון.
ספולטרה הזה לא עוקב אחרי התסריט.

רועי ויינברג
20/09/2020 4:19:03

הירו היחיד שמנסה לעשות משהו

D_Wade
D_Wade
20/09/2020 4:21:58

זה ילד זה?

ברוך רובין
20/09/2020 4:22:10

We need a Herro!!!

רותם אלרן
20/09/2020 4:22:23

הירו פשוט תופר את בוסטון כל התקפה עכשיו

ברוך רובין
20/09/2020 4:23:03

דוקטור רזי אתה צודק בכל מילה!!!

דה שוט
20/09/2020 4:23:05

הירו מדהים! גאנר
טייטום וסמארט עם כל השטויות שלהם בחדר הלבשה – לא נותנים כלום בינתיים. שערורייה. מזל שיש ווקר ובראון. טייטום גם מחלק מתנות בהגנה.

ברוך רובין
20/09/2020 4:24:57
הגב ל  דה שוט

אמרתי לך סמארט זה נגר, שהפכו אותו משום מה לביג 4. חסר לבוסטון הרבה גיוון בהתקפה .

דה שוט
20/09/2020 4:24:12

רזי תהיה אופטימי לא פסימי – זה יותר כיף

רועי ויינברג
20/09/2020 4:24:14

הפרומו של ערוץ הספורט עם המשחק של מכבי נגד זלצבורג מורבידי. אווירה של יום זכרון

IDO
IDO
20/09/2020 4:26:32

אני רואה בערוץ סוני שש של הודו. הכי טוב שיש. המגישה צנועה.

דה שוט
20/09/2020 4:30:13

חחח
ממש

IDO
IDO
20/09/2020 4:24:22

למה אף אחד לא מזיין במח על השופטים היום?

דה שוט
20/09/2020 4:30:43
הגב ל  IDO

בלי לברון לא כיף

רועי ויינברג
20/09/2020 4:25:52

והנה האזורית

רועי ויינברג
20/09/2020 4:26:50

פאול תוקף של טייטום בדאנק הזה

דוקטור רזי הופמן
20/09/2020 4:27:02

הנה
בדיוק מה שאמרתי קורה.
סטיבנס לוקח את פסק הזמן הזה מאוחר מדיי
בינתיים הירו בשתים וחצי דקות שם עליו 9 רצוף, 11 ב 3 דקות.
מה הוא לא רואה מה קורה?
על זה אני מדבר, התגובה שלו מאוחרת מדיי והפרש 12 ירד בציק ל 4 או 3 בלבד….
ככה לא נותנים תצוגת אימון במגרש בטח שלא בקונטיינדרים.

IDO
IDO
20/09/2020 4:29:28

הכדורים להרגעה דוקטור. 45:37 לבוסטון .😋

דה שוט
20/09/2020 4:29:29

חבריקו סטיבנס בסדר גמור, אתה בא עם השריקות נגדו מהבית

דוקטור רזי הופמן
20/09/2020 4:30:54
הגב ל  דה שוט

חכה
המשחק עוד לא נגמר.
כשאתה מקבל 3 שלשות ברצף ורק אז עוצר אז משהו בך לא בסדר.

ברוך רובין
20/09/2020 4:27:24

טייטום הפך את קראודר לבית איזה דאנק!!!! בוסטון בריצה

trusttheprocess
trusttheprocess
20/09/2020 4:27:40

הדאנק הזה היה אופנסיב פאול של טאטום
הוא כל הזמן דוחף ובוכה לשופטים

דה שוט
20/09/2020 4:28:29
הגב ל  trusttheprocess

נכון

ברוך רובין
20/09/2020 4:28:54
הגב ל  trusttheprocess

מסכים איתך, אבל בליגת הכסף אתה לא מצפה שישרקו על זה, זה רשום בחוקים כוכב שדוחף זרג ומטביע זה שני נקודות.

דה שוט
20/09/2020 4:28:05

בראון אששששששששש המשחק הזה על שמו
אה כן – וטייטום הכניס את קראודר לתוך הסל 😀

דוקטור רזי הופמן
20/09/2020 4:32:13
הגב ל  דה שוט

הכניס וגם הכאיב לו….
או שזו היתה הצגה פלופית שהשופטיםלא קנו.

milkshake
milkshake
20/09/2020 4:28:35

המסירות האלה לרגליים מזכירות לי את ספייסג'אם אחרי הגניבה

trusttheprocess
trusttheprocess
20/09/2020 4:33:55

ועכשיו טאטום קיבל את הפאול הזה אחרי שהוא עשה צעדים

ואן גנדי האידיוט משבח אותו על הפוטוורק של הצעדים

רועי ויינברג
20/09/2020 4:34:04

אם עץ נופל ביער ואף אחד לא שומע בוסטון תקבל 2 זריקות עונשין

דה שוט
20/09/2020 4:34:23

מיאמי חיים מפוקסים, רבע רביעי יהיה גארבג׳ טיים

IDO
IDO
20/09/2020 4:37:31
הגב ל  דה שוט

49:45 …. כן?

IDO
IDO
20/09/2020 4:36:16

לייקרס – בוסטון. עדיין חיי!

דה שוט
20/09/2020 4:39:06
הגב ל  IDO

אני איתך – זה בחלונות הגבוהים 👍

ברוך רובין
20/09/2020 4:36:53

הירו לא נורמלי הרבע

trusttheprocess
trusttheprocess
20/09/2020 4:37:03

סמארט אתה פתוח…תזרוק

ברוך רובין
20/09/2020 4:39:02
הגב ל  trusttheprocess

סמארט זה פח אשפה, הפכו אותו באתר לביג 4 ולכוכב.

ברוך רובין
20/09/2020 4:38:18

בוסטון מפחדת לזרוק מ3 מול אזורית, למרות שיש להם הרבה זריקות חופשיות!!! כל השחקנים עושים אותו דבר פחות או יותר וזה מכה החוסר גיוון

דה שוט
20/09/2020 4:38:22

סמארט צועק צועק אבל לא הגיע למשחק של להיות או לחדול. הירו הזוי

רועי ויינברג
20/09/2020 4:38:36

אדביו, רובינסון וקראודר עם 3 עבירות כל אחד. בעייתי מאוד להמשך

trusttheprocess
trusttheprocess
20/09/2020 4:39:34

בוסטון בדיוק איפה שמיאמי רוצים אותם
מובילים בקטנה כל המשחק וג'ימי גומר אותם ברבע הרביעי

IDO
IDO
20/09/2020 4:39:36

הווארד שחקן הכי טוב בבוסטון

רועי ויינברג
20/09/2020 4:39:46

שוב יכלו להשוות, שוב בפיגור 8 מיד אחרי. בוסטון תנצח

IDO
IDO
20/09/2020 4:42:24

אני אארגן לך ולדוקטור הופמן קבוצת תמיכה . למשהו יש גראס לתת להם?

ברוך רובין
20/09/2020 4:44:22
הגב ל  IDO

יש לי חומר טוב מאוד, אני לא יודע בן כמה רועי אבל

IDO
IDO
20/09/2020 4:46:27

עוד שנה בר מצווה. בישראל מותר בכל הגילים😜

ברוך רובין
20/09/2020 4:40:29

6 נקודות בטרנזיישן, מיאמי ילדים.

ד"ר פופרס
20/09/2020 4:41:01

הירו הולך להיות אולסטר,
אני מחכה לראות את אבדאיו מול הרקבונות מל.א,שם המבחן האמיתי שלו
האם הוא סנו פוליש או מטלית לחה

trusttheprocess
trusttheprocess
20/09/2020 4:41:04

מיאמי משחקים את ההתקפה של ברט בראון
Turnover Turnover Turnover

ברוך רובין
20/09/2020 4:41:33

זה גם החיסרון של שלושה לעומת נקודות בסך הריבאונד והטרנזינשן, לא מבין איך מיאמי לא טסים להגנה ונותנים לבוסטון 6 נקודות מתנה

דוקטור רזי הופמן
20/09/2020 4:47:13

לא לדאוג, הרבע השלישי מגיע וספולס שוב יהיה עם שחמט על הרובוט….
במחצית טלפון מבוסטון שאשתו של הייוארד תיכף יולדת ונאמר שלום….

דוקטור רזי הופמן
20/09/2020 4:42:43

עזבו
אני צריך לשבור שתיקה פה על השיפוט אבל העבירה על בראון בכניסה הזו לסל שלא נשרקה היא לעשות צחוק מהשיפיטפוט

רועי ויינברג
20/09/2020 4:42:49

בוסטון לוקחת את המשחק הזה.יכול להיות שגם את ה-3 הבאים

מנחם לס
20/09/2020 4:44:58

כן? מה גורם לך לחשוב ככה רועי?

milkshake
milkshake
20/09/2020 4:45:21

אם היום בוסטון לוקחת זה 7 משחקים

מנחם לס
20/09/2020 4:42:50

מה כתבתי היום לפריוויו? שהסלטיקס חייבים ג'יילן בראון טוב בהרבה. זה בדיוק מה שהוא היום. ומיאמי מאבדת כדורים כקבוצה מתחילה ואז הפרשים של 12 ו-10 שהם מוציאים אנרגיה להקטין ל-3, הם מאבדים תוך שתי דקות

דוקטור רזי הופמן
20/09/2020 4:49:46
הגב ל  מנחם לס

גיילי באמת טוב היום ומקבל המון אסיסטים מטייטום.
JT עם טריפל דאבל היום, תזכרו מה שאני אומר, אבל זה לא יעזור לסלטיקס, לא כשהוא מכניס 1 מ 5 במקום 3 מ 5….

milkshake
milkshake
20/09/2020 4:52:30

אתם לא צריכים התפוצצות של טייטום. מספיק שייתן משחק טוב בסטנדרטים שלו וישפר קבלת החלטות בקלאץ'

דוקטור רזי הופמן
20/09/2020 4:59:57
הגב ל  milkshake

הוא בדרך לטריפלדאבל.
עוד 3 שנים יהיה החבילה השלמה.

ברוך רובין
20/09/2020 4:43:33

מיאמי 2 דקות התפרקו לא ייאמן.

רועי ויינברג
20/09/2020 4:43:53

הרביעייה של בוסטון שיחקה מעל 18 דקות כ"א (קמבה 20), במיאמי הירו מוביל עם 17:06. מקווה שיתאפסו ברבע השלישי, אסור להמשיך לאבד ככה

D_Wade
D_Wade
20/09/2020 4:44:03

זו יותר מיאמי שלא מפוקסת מאשר בוסטון שמבריקה. מקווה שהם יעלו אחרת למחצית השנייה

דוקטור רזי הופמן
20/09/2020 4:51:15
הגב ל  D_Wade

+100
ולא לדאוג, מגיע הרבע השלישי בו רועי יחזור לחייך.

רותם אלרן
20/09/2020 4:44:41

בעסה של מחצית עבור מיאמי, אבל כבר יודע מראש שיחזרו (ואולי קצת מקווה)

דה שוט
20/09/2020 4:44:41

ג׳יילן נעליים-שחורות בראון השתלט על המשחק. מיאמי חיים על פוקסים של הירו (קלעי קלעי) אבל זה לא יימשך. טייטום ייכנס בחצי השני. ווקר מעולה. המשחק הזה גמור.

דוקטור רזי הופמן
20/09/2020 4:55:51
הגב ל  דה שוט

אתה יודע?
הרבע השלישי הגיע…..
עוד תראה עוד תראה כמה רע לי יהיה…..

trusttheprocess
trusttheprocess
20/09/2020 4:44:51

אני מעביר ערוץ. עדיף לראות את הק"ב של מיאמי

IDO
IDO
20/09/2020 4:45:09

62:50 . משחק נונשלנטי. אבל הקסם טמון ברבע השלישי

מנחם לס
20/09/2020 4:46:56

אני גם לא מבין מדוע ספואלסטרה לא משחק עם דנקן רובינסון הרבה יותר. מיאמי טובה ביותר כשרובינסון והירו משחקים יחד.

onetwo3
20/09/2020 4:51:06
הגב ל  מנחם לס

יש לו 3 עבירות

דה שוט
20/09/2020 4:47:54

בינתיים משחק צמוד מאוד בין רזי ורועי – בחרדות. רזי התחיל טוב, רועי השווה לקראת המחצית.
כרגע שניהם בטוחים בהפסד של קבוצתם 😀

רועי ויינברג
20/09/2020 4:48:57
הגב ל  דה שוט

לפחות מישהו שקשור למיאמי הגיב ב-2 הדקות האחרונות…

IDO
IDO
20/09/2020 4:52:43

ברוך בארנזי מציע גראס לעזור

רועי ויינברג
20/09/2020 4:58:40
הגב ל  IDO

אי אפשר לראות ספורט מסטול

IDO
IDO
20/09/2020 5:04:19

מורידים את הווליום ושמים מוסיקה 🤙🤙

ברוך רובין
20/09/2020 5:07:57
הגב ל  IDO

אין כמו לראות ספורט מסטול.

דה שוט
20/09/2020 4:57:30

שמע אתם מאוד מוגבלים – הירו ברבע פסיכי אבל כל השאר חושך.

דוקטור רזי הופמן
20/09/2020 4:56:44
הגב ל  דה שוט

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחררררררררררררררררררררררררררררררררררררררר

onetwo3
20/09/2020 4:50:49

תגובה 24 ניבוי עתידות

ברוך רובין
20/09/2020 4:53:12

שני הקבוצות נאבקות כדי להיות בשר תותחים לליקרס!!! לא יודע איך אפשר לצפות במשחקים ולטעון שמזרח ומערב באותה רמה

milkshake
milkshake
20/09/2020 4:53:55

מה זה השטות שראיתי שרייס ג'וניור שודד אלכוהול

דוקטור רזי הופמן
20/09/2020 4:57:44
הגב ל  milkshake

זו לא שטות, הבחור נתפס, זכר לילדות "מקופחהחהת"

ברוך רובין
20/09/2020 4:58:54

הוא מוחה נגד גזענות חחחחח

milkshake
milkshake
20/09/2020 5:03:20

מניח שגם במדינה שהוא משחק שחקן כדורסל יכול להרשות לעצמו לקנות יין… יש לו גם קלפטומניה?

רועי ויינברג
20/09/2020 4:56:43

זריקה של קמבה שנחשבה 2 תהיה 3. מיאמי תתחיל את המחצית השנייה ב-13-

דוקטור רזי הופמן
20/09/2020 4:58:37

סופסוף, חשבתי שזה אבוד, אבל זה לא היה קמבה לדעתי אלא סמארט.

ברוך רובין
20/09/2020 5:00:27

באטלר נגר הערב שני לייאפ מחטיא רצוף

רועי ויינברג
20/09/2020 5:02:00

כל כניסה של בוסטון לצבע היא סל או פאול

דה שוט
20/09/2020 5:03:24

דאנקן נעליים-כחולות רובינסון משחק עם בוסטון היום, בשני צדי המגרש

ברוך רובין
20/09/2020 5:03:27

קראודר חושך הלילה בהגנה , קולעים עליו נקודות קלות הוא לא קורא את ההתקפה עומד במיקום לא נכון, ומדובר גם בזרג שמותר לדחוף.

רועי ויינברג
20/09/2020 5:05:00

הירו היחיד שהגיע למשחק במיאמי, והוא על הספסל

דה שוט
20/09/2020 5:06:26

+ 1
ספולסטרה עם חילופים מהבית

milkshake
milkshake
20/09/2020 5:05:00

מסכים לגמרי עם הפרשנים. לא מעריכים מספיק את בראון לעומת קמבה וטייטום

onetwo3
20/09/2020 5:09:50
הגב ל  milkshake

+5

דה שוט
20/09/2020 5:10:28
הגב ל  milkshake

נכון!

דה שוט
20/09/2020 5:05:24

ג׳יי נעליים-כתומות קראודר 7-2

ברוך רובין
20/09/2020 5:05:58

דה שוט יכול להיות שהקללה נשברה?

דה שוט
20/09/2020 5:06:57

מזמן. אני פוגע לפי רבעים עכשיו

דה שוט
20/09/2020 5:07:46

הבטחתי 8 דקות גארבג ברביעי. פאני רשם

IDO
IDO
20/09/2020 5:07:08

הנה 17- הגיע

דוקטור רזי הופמן
20/09/2020 5:09:47

לגייסון חסר כרגע ריבאונד אחד ו 3 אסיסטים לטריפל. אולי זה יכול להיות הראשון שלו בפליאופים?

onetwo3
20/09/2020 5:10:33

רזי, טייטום ובראון הגיעו. מחכים לווקר שיגיע ל20 נק' וזה גמור

ברוך רובין
20/09/2020 5:11:40

הרוקי של בוסטון מזכיר לי את מדסן האגדי בעידוד מהספסל, בראון לא מוערך!!

דה שוט
20/09/2020 5:11:46

וויליאמס חמוד

רועי ויינברג
20/09/2020 5:13:55

בואו תתנו לבוסטון לעלות לגמר ישירות וזהו

milkshake
milkshake
20/09/2020 5:17:44

אתה מדבר על השריקה לקראודר? למה ספולסטרה לא צ'ילנג'?

דה שוט
20/09/2020 5:18:14

חחח זה בחלונות הגבוהים – מחוץ לידיך

IDO
IDO
20/09/2020 5:18:37

אני חושב שהיה יותר מגניב אם היו נותנים לבוסטון לעלות לגמר מ3:0 .

דוקטור רזי הופמן
20/09/2020 5:36:21

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
שאתה תתבכיין? ואיך תהיה אחד מהגילריס? הרי יזרקו אותך החוצה בשאת נפש….

עגל
20/09/2020 5:15:14

אני קצת מבולבל מתיאורית הנעליים של דה שוט, יש כל כך הרבה חברה נוצצים היום בשתי הקבוצות.
שני שחקנים מקבוצות שונות מתקזזים?

דה שוט
20/09/2020 5:16:32
הגב ל  עגל

שלושה! טייטום בינוני ולא מרוכז, קראודר ורובינסון קטסטרופה. בראון לעומת זאת חתום על המשחק הזה מהדרה הראשונה

IDO
IDO
20/09/2020 5:17:00

לייקרס – בוסטון, גם חמוד

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

הצטרפתי.
תובנות מהבוקס סקור – טייטום, עם +20 במחצית, לא רוצה ללכת הביתה.

דוקטור רזי הופמן
20/09/2020 5:18:04

הגיעו ימות המשיח?
סטיבנס לקח פה פסק זמן לתת קצת מנוחה לסמארט שהוציא המון אנרגיה בהתגלגלות הזו על הפרקט…

IDO
IDO
20/09/2020 5:20:00

אני גאה בך רזי. אתה על דרך המלך💞

ברוך רובין
20/09/2020 5:20:27

מה זה אזורית הזאת? הצבע פתוח לרווחה כמו הדלתות במועדון חשפנות שהארדן בכניסה

דוקטור רזי הופמן
20/09/2020 5:23:43

הנה מיאמי חוזרים.
בטוח ירדו עם הפרש שיוכלו למחוק ברבע האחרון…

עגל
20/09/2020 5:24:38

סוף רבע שלישי, דאנקן רובינסון עם 2 זריקות לסל

דוקטור רזי הופמן
20/09/2020 5:37:25
הגב ל  עגל

סטיבנס לא נתן לו להיכנס למשחק.
עשה יופי של הכנה עם השחקנים ל 3 רבעים ראשונים, עכשיו גימי טיים….

רועי ויינברג
20/09/2020 5:24:46

סטייל דנבר אתמול נותנים שריקות בגארבג' בשביל שיראה הוגן בבוקס סקור

ברוך רובין
20/09/2020 5:24:54

טוב נגמר המשחק, צריך לתת כפים לסטיבנס שעשה עבודה מופלאה בהכנה למשחק הערב, ההודי צריך לעשות התאמות למשחק הבא לא יאמן שבהגנה אזורית הצבע שלו ככה פתוח זה חוסר תיאום.

דה שוט
20/09/2020 5:25:01

כדורסל מעולם אחר 😀😀😀

IDO
IDO
20/09/2020 5:26:02

קצת פרשנות בוקססקור. מיאמי רק 60 נקודות. זה לא מספיק צריך יותר נקודות

ברוך רובין
20/09/2020 5:26:27

ושוב שני הקבוצות האלה חוטפות גנטלמני מהלייקרס בקלות, אי אפשר להשוות בין המזפח למערב.

דה שוט
20/09/2020 5:27:05

נראה לי רזי בכלל לא מסתכל על המשחק – רק על סטיבנס 😂😂😂

דוקטור רזי הופמן
20/09/2020 5:45:43
הגב ל  דה שוט

סטיבנס מקבל ממני היום רק מחמאות כי הגיע מוכן לשטיקים של ספולס אבל אם הוא לא יצליח להפוך את הקערה ולהגיע לגמר מול המערב מבחינתי הוא נכשל.

רועי ויינברג
20/09/2020 5:27:47

סטיבנס צריך להחזיר את החמישייה של חמשת השחקנים הכי טובים שלו ביחד, עם סמארט במקום תייס

D_Wade
D_Wade
20/09/2020 5:29:53

זה פשוט לא זה היום

דה שוט
20/09/2020 5:30:40

הייוורד מצויין היום. דבר טחד בטוח – הוא לא יבוא עם נעליים זוהרות

דה שוט
20/09/2020 5:31:22

סמארט הצעקן הכי טוב היום במיאמי

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

מרקוס סמארט יורד לגליץ'….
:-))))

IDO
IDO
20/09/2020 5:34:52

😅😅

D_Wade
D_Wade
20/09/2020 5:37:15

אוליניק קרח

רועי ויינברג
20/09/2020 5:37:17

לא מבין למה אוליניק מקבל את הכדור

דוקטור רזי הופמן
20/09/2020 5:37:43

זהו
הגיע גיימי טיים….

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

איזו זריקה יפה יש לטייטום.

IDO
IDO
20/09/2020 5:40:06

אוטוטו מאה לבוסטון

milkshake
milkshake
20/09/2020 5:41:10

בדיוק על זה אתמול לברון קיבל אנד וואן

milkshake
milkshake
20/09/2020 5:42:20
הגב ל  milkshake

התוקף של טייטום

דוקטור רזי הופמן
20/09/2020 5:43:50
הגב ל  milkshake

זה הפז"מ….

milkshake
milkshake
20/09/2020 5:46:10

פלופ זה מקצוע?

D_Wade
D_Wade
20/09/2020 5:42:01

מעבר לזה שהצבע היה פרוץ היום ובוסטון עשו נקודות קלות, זה פשוט ערב קליעה חלש. אוליניק מחטיא זריקות שהוא קולע בקלות בד"כ, רובינסון אפילו לא זורק, דראגיץ' לא חד… יש ימים שזה פשוט לא זה

דה שוט
20/09/2020 5:50:03
הגב ל  D_Wade

מה אוליניק הפורק-כתפיים הזה עושה על מגרש כדורסל?

דה שוט
20/09/2020 5:50:58
הגב ל  D_Wade

זה לא כוון אליך 😀 כוון לכללי 🙂

דוקטור רזי הופמן
20/09/2020 5:42:09

מיאמושים יותר פלופרים מלפלופ וסמאחטה…

onetwo3
20/09/2020 5:42:41

חשבתי שהערב השופטים יחזירו לליגה את הכבוד האבוד. טעיתי.
שגיאות מביכות, אחת אחרי השנייה, בלי העדפה לצד כזה או אחר

דוקטור רזי הופמן
20/09/2020 5:43:00
הגב ל  onetwo3

נכון

דוקטור רזי הופמן
20/09/2020 5:42:41

איפה הצדיק?
לא התעורר הבוקר?

onetwo3
20/09/2020 5:43:37

רזי, תגובה 24

דוקטור רזי הופמן
20/09/2020 5:49:51
הגב ל  onetwo3

לילה טוב מאד
חוץ מההפסד של היונייטד….

רועי ויינברג
20/09/2020 5:45:19

מסכן הירו. היה מדהים הערב, חבל שהיחיד שהגיע לשחק. צריך לפתוח במשחק IV

דה שוט
20/09/2020 5:52:36

עזוב משחק 4 – למה לא פתח במחצית? ספולסטרה בא מקובע עם החילופים מהבית

דה שוט
20/09/2020 5:47:19

צעקן סמארט אוסף סטאט אחרי שכבר כיבו את האורות

דה שוט
20/09/2020 5:47:45
הגב ל  דה שוט

גם באטלר

דוקטור רזי הופמן
20/09/2020 5:51:45

טיימאאאאאוווטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטט
סטיבו, זה הזמן.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

דה שוט
20/09/2020 5:53:23

רזיאל אתה אובססיבי!
מציע ביקור אצל הפסיכיאטר של גיא

דוקטור רזי הופמן
20/09/2020 6:04:59
הגב ל  דה שוט

כמה הוא לוקח?

onetwo3
20/09/2020 5:53:42

הכל בסדר דוק
הקבוצה הטובה יותר מנצחת הערב.
משחק מצוין של כל שחקני הסלטיקס למעט וונאמייקר.

דה שוט
20/09/2020 6:03:40
הגב ל  onetwo3

וסמארט ששיחק עם מיאמי

דוקטור רזי הופמן
20/09/2020 5:53:46

וונהמייקר צריך לשבת בחוץ עד הסוף, היום הוא לא במשחק. טייטום יכול היה להיות עכשיו עם אסיסט 8 במשחק…..

דוקטור רזי הופמן
20/09/2020 5:58:28

הנה מיאמי חוזרים.
סטיבנס פסק זמן

רועי ויינברג
20/09/2020 6:00:38

בליברפול ננוחם

דה שוט
20/09/2020 6:02:44

היום עם צ׳לסי

דה שוט
20/09/2020 6:02:12

היה אנד וואן בשלשה של רובינסון

דוקטור רזי הופמן
20/09/2020 6:04:27
הגב ל  דה שוט

יפ

דוקטור רזי הופמן
20/09/2020 6:03:44

הסלטיקס מחזירים את מיאמי למשחק הזה וסיבנס לא עושהכלום.
נרדם……
ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZה סטיבו הבוט

דה שוט
20/09/2020 6:08:03

טימי דאנקן התעורר מאוחר מדי

דוקטור רזי הופמן
20/09/2020 6:09:23

אם אני סטיבנס הייתי אומר לשחקנים, הם צריכים עכשיו 2 שלשות ואתם צריכים לאפר רק 2 נקודות. לשמור חזק על הפרימטר ולתת לשעון לתקתק עד הסוף….

D_Wade
D_Wade
20/09/2020 6:09:59

קורה, הלאה. ספולסטרה יעשה שיעורי בית, זה בטוח. משחק 4 יהיה אופרה אחרת

דוקטור רזי הופמן
20/09/2020 6:26:08
הגב ל  D_Wade

בטוח

onetwo3
20/09/2020 6:10:48

וואיי כמה שאני קרוב לתחזית שלי בתגובה 24 שעה וחצי לפני המשחק בפיצרייה מפוקפקת בסאן מיגל, מקסיקו

D_Wade
D_Wade
20/09/2020 6:10:59

12 מ-41 לשלוש היום, זה משהו שקשה לי להאמין שיחזור על עצמו

דוקטור רזי הופמן
20/09/2020 6:11:29

אני מתחיל לשנות קצת דעה על סטיבנס, הטיימאאוט המהיר הזה שלקח כדי להציל את טייטום מאיבוד כדור זה הדבר הכי חשוב שהוא עשה במשחק הזה.

דוקטור רזי הופמן
20/09/2020 6:12:14

זהוא תמ"א

דוקטור רזי הופמן
20/09/2020 6:12:57

כמה שהייווארד היה חסר….

מנחם לס
20/09/2020 6:14:51

דראג'יק שיחק יותר מדי ורובינסון שיחק פחות מדי. וג'ימי באטלר חייב להיות הרבה יותר התקפי

onetwo3
20/09/2020 6:14:58

אני את שלי עשיתי בצורה מושלמת הערב בתגובה 24.
אי אפשר לדייק יותר.
תודה

רועי ויינברג
20/09/2020 6:15:33
הגב ל  onetwo3

שיחקת אותה. 4 שחקנים ב-20+

onetwo3
20/09/2020 6:17:02

ואם מיאמי לא היו עושים עבירה 5.4 שניות לסיום בפיגור 9 (מי עושה עבירה במצב כזה לעזעזל..) אז הייתי צודק בול גם בהפרש

דוקטור רזי הופמן
20/09/2020 6:21:27
הגב ל  onetwo3

מי?
קבוצה שיש לה מאמן טוב שאומר לה להמשיך להילחם גם כשהכל אבוד…
אותו המאמן שנותן לדרגיץ לקלוע שלשה כשיש רק 4 שניות לסיום והשלשה הזו אם תיכנס לא תשנה כלום….

רועי ויינברג
20/09/2020 6:15:01

טוב, יש לי הרגשה שמיאמי לוקחת את משחק 4

onetwo3
20/09/2020 6:17:31

יש עוד ארבעה ימים חביבי..

דוקטור רזי הופמן
20/09/2020 6:19:13

אכן, הג'נטלמני היה היום, המשחק הבא של מיאמי.

גיא רוזן
20/09/2020 6:16:04

איפה רג'י כשצריך אותו…
.
זהו, משחק החרדות הסתיים, הקללה הוסרה
(עד לשנה הבאה, אז שוב המפגש הנפיץ בין ווסטברוק, כרמלו, ודה שוט, יהפוך את האתר למקום כיף יותר)

דוקטור רזי הופמן
20/09/2020 6:18:32
הגב ל  גיא רוזן

הצדיק התכוונת, מיסד מוסד השב"ר…

דוקטור רזי הופמן
20/09/2020 6:17:54

רואים הבדל בגישה בין המאמנים, סטיבנס אם היה המאמן של דראגיץ לא היה נותן לו לזרוק את הזריקה האחרונה, לא בא בחשבון הרי המשחק גמור והפסדנו. ספולס נותן לדראגיץ לזרוק למרות שהוא יודע שהפסיד, זה מקרין על הכל.
הסלטיקס יותר מוכשרים למיאמי מאמן טוב יותר.

IDO
IDO
20/09/2020 6:19:16

יום ספורט מלא הפתעות. שווארצמן מנצח את נאדאל על חיימר . בוסטון שומרת על יתרון ברבע הרביעי, ומשחקת טניס שלי בערב. 👍👍👍