יאניס אנטדקומפו ממילווקי הפך לשחקן המצטיין של הליגה לפי אדריאן ווז'נובסקי. אנטדקומפו הפך לראשון מאז האקים אולג'ואן ב-1994 והשלישי בהיסטוריה (יחד עם ג'ורדן ב-1988) שזוכה בשחקן ההגנה של העונה וה-MVP באותה עונה, וה-12 בהיסטוריה שלוקח את פרס השחקן המצטיין פעמיים ברציפות. עד להשבתת הליגה, החלק הרלוונטי בהצבעה לפרס, יאניס קלע 29.6 נקודות עם 13.7 ריבאונדים, 5.8 אסיסטים, חטיפה וחסימה למשחק בקבוצה שסיימה עם המאזן הטוב בליגה.
כשהוא משחק 30.9 דקות למשחק באותו חלק, ו-30.4 כשמחשיבים גם את משחקי הדירוג, יאניס הפך לשחקן המצטיין ששיחק את כמות הדקות הנמוכה ביותר למשחק בהיסטוריה של ה-NBA, בהפרש משמעותי מהשיא הקודם (32.7 דקות של סטפן קרי ב-2014/15). יאניס נבחר, נוסף לזכייה בפרסים השונים, לחמישיית הליגה וההגנה הראשונה.
רשימת פרסי העונה המלאה:
MVP – יאניס אנטדקומפו (מילווקי באקס).
שחקן ההגנה – יאניס אנטדקומפו (מילווקי באקס).
מאמן העונה – ניק נרס (טורונטו ראפטורס).
השחקן השישי – מונטרז הארל (לוס אנג'לס קליפרס).
רוקי העונה – ג'ה מוראנט (ממפיס גריזליס).
חמישיית הליגה הראשונה: לוקה דונצ'יץ' (דאלאס), ג'יימס הארדן (יוסטון), יאניס אנטדקומפו, לברון ג'יימס (לייקרס), אנטוני דיוויס (לייקרס).
חמישיית הליגה השנייה: כריס פול (אוקלהומה), דמיאן לילארד (פורטלנד), קוואי לנארד (קליפרס), פסקל סיאקם (טורונטו), ניקולה יוקיץ' (דנבר).
חמישיית הליגה השלישית: בן סימונס (פילדלפיה), ראסל ווסטברוק (יוסטון), ג'ימי באטלר (מיאמי), ג'ייסון טייטום (בוסטון), רודי גובר (יוטה).
חמישיית ההגנה הראשונה: בן סימונס, מרקוס סמארט (בוסטון), יאניס אנטדקומפו, אנטוני דיוויס, רודי גובר.
חמישיית ההגנה השנייה: פטריק בברלי (קליפרס), אריק בלדסו (מילווקי), קוואי לנארד, באם אדביו (מיאמי), ברוק לופז (מילווקי).
חמישיית הרוקיז הראשונה: ג'ה מוראנט, קנדריק נאן (מיאמי), ברנדון קלארק (ממפיס), אריק פסקל (גולדן סטייט), זאיון וויליאמסון (ניו אורלינס).
חמישיית הרוקיז השנייה: קובי וויט (שיקגו), טיילר הירו (מיאמי), טרנס דיוויס (טורונטו), רוי האשימורה (וושינגטון), פי ג'יי וושינגטון (שרלוט).
*
לאחר ההפסד השני בסדרה בין בוסטון למיאמי היה ריב בין מרקוס סמארט וג'יילן בראון בחדר ההלבשה של הסלטיקס, שכלל צעקות של השניים וצורך בהרחקתם אחד מהשני. בצד החיובי, גורדון היווארד עשוי לחזור במשחק השלישי או הרביעי לאחר שנפצע במשחק הראשון של הפלייאוף.
*
סקרמנטו מינתה את מונטה מקנאייר לתפקיד המנג'ר החדש של הקבוצה, כשג'ו דומארס (המנג'ר הזמני) יהיה אחראי על האסטרטגיה של הקינגס. מקנאייר היה ראש מחלקת האנליטיקס ביוסטון רוקטס ועוזר המנג'ר של דריל מורי ביוסטון מ-2018 עד העונה האחרונה, כשיוסטון נחשבת לאחת הקבוצות שמאמינות בשימוש באנליטיקס וניתוח הכדורסל בכלים מתמטיים.
*
טורונטו עדיין לא התחילה בשיחות על הארכת חוזה עם נשיא פעילויות הכדורסל, מסאי יוג'ירי, שמחזיק בתפקיד בראפטורס מ-2013 עד היום ונחשב לאחד המנג'רים הטובים בליגה. נשארה ליוג'ירי שנה אחת לחוזה. טורונטו האריכה את החוזים של ניק נרס (מאמן הקבוצה) ובובי וובסטר (הג'נרל מנג'ר) לאחרונה.
*
מינסוטה עושה מחנה אימונים לשחקנים שלה, שלא שיחקו כדורסל מאז מרץ, וכחלק מהמחנה ישתתף השחקן החופשי (המוגבל) מאליק ביזלי. הטימברוולבס יוכלו להשוות כל הצעה שביזלי יקבל כדי להשאיר אותו בקבוצה והשתתפות שלו, כשחקן שלא נמצא תחת חוזה כרגע, יכולה להעיד על כך שימשיך במינסוטה. ב-14 משחקים מאז הועבר בטרייד מדנבר ביזלי קלע 20.7 נקודות ב-42.6% מהשלוש.
etayle
18 ספט 2020 17:58:18יפה לו.
שאלה למומחים, האם היה פעם שחקן שהיה כזה טוב בעונה רגילה, וכזה סביר בפליאוף?
The Pro
18 ספט 2020 20:48:17בהחלט.
ג'יימס ארדן,דרק רוז,ראסל ווסטברוק,סטפן קורי..
כולם נבחרו ל-MVP בשנים שלברון היה השחקן הכי טוב בליגה ללא עוררין.
–
לגבי הכשלונות שלהם במעמדים קובעים. לכל אחד סף וסיבה שונה-
אצל דרק רוז פציעות.
אצל ראסל וארדן זה סיבוב שני בפלייאוף
ואצל קורי זה גמרים כשהוא צריך אול אוף פיים כמו דורנט או איגודלה.
שמעון המטלית
18 ספט 2020 21:14:58השיקצה היה הכי טוב בין 12 ל14 בלבד.
15 16 זה היה קרי אחכ דוראנט וקאווי. לפני 11 זה היה קובי.
זה שהוא מיתג את עצמו דרך כתבי החצר כהכי טוב לא אומר שהיה כזה
yoash_son_of_tulila
18 ספט 2020 22:08:10על כל הכבוד לאיגודלה, הוא הfmvp הכי מיותר אי פעם.
הסיפור של הסדרה ללא ספק היה הכנסתו לחמישיה וקבלת דקית משמעותיות, כי בלי זה הפ לא בטוח לוקחים, וכמובם השמירה על לברון.
אבל מפה ועד לfmvp כשקרי על המגרש?
אפעלו הfmvp הראשון של לנארד מוצדק יותר, בגלל ששם זה התחלק בינו לבין חבורת מזדקנים שכל אחד הביא משהו אחר לסדרה.
G-dog
18 ספט 2020 22:16:57קוואי גם קלע משהו כמו 18 נקודות (שזה מוביל או שני בנקודות) ב55 אחוז מהשדה ו60 אחוז מהשלוש. קרי קלע 10 נקודות יותר מאיגודלה, שהיה לא פחות ממדהים, ואני מסכים שהכנסתו לחמישייה גמרה את בלאט ולברון, אבל אי אפשר להתעלם מההשפעה של קרי על המשחק גם בלי לקלוע. התנועה שלו בלי כדור זה פשוט שירה בתנועה, מה שמאפשר גם יותר חיתוכים וריווח – מה שאפשר לאיגודלה וחבריו לקלוע יותר בקלות. לפני 4 שנים הייתי משוכנע שהתואר מוצדק, כיום אני הייתי הולך עם קרי.
Yinon Yavor
18 ספט 2020 23:13:42זה היה לחלוטין הצבעה של התחכמות ונסיון להיראות מבינים בכדורסל, גם (לדעתי) מתוך הנחה שלסטף עוד יהיו תארים כאלה בארון בהמשך. מסתבר שלא (כנראה…)
Jonathan
19 ספט 2020 00:47:47קרי היה לגמרי ראוי לשני הMVP העונה הרגילה שלו. הוא נתן גם פלייאוף מרשים מאוד עד שהגיע לגמר והשתנק במשחקים הראשונים. בשני המשחקים האחרונים הוא כבר היה גדול על קליבלנד ואכן הMVP הגיע לו הרבה יותר מלאיגואדלה. היה בסדר עם לברון היה מקבל MVP בגמר גם אם הפסיד (הראשון מאז ג'רי ווסט).
את הפלייאוף בעונת הMVP הבאה קרי שיחק חבול (כשהוא שיחק).
*
קובי ברייאנט הפסיד בגמר בעונת הMVP שלו. נתן ממוצע לא משהו (לא זוכר איך הוא היה מול העונה הרגילה) ובעיקר זכורות לי שלשות מיותרות שלא נכנסו. זה עדיין להגיע יותר רחוק מיאניס…
IDO
18 ספט 2020 23:14:54ראס
סימור סקגנטי
19 ספט 2020 00:13:39דייויד רובינסון בעונת 1994-95
the artist formerly known as the Shot
18 ספט 2020 18:01:15תודה רועי,
בחירה ראויה.
מאמין שאם היה יתרון ביתיות – יאניס היה מתקדם עוד בפלייאוף. בלי קשר – על העונה הרגילה מגיע לו – לקח נגרים למאזן הכי טוב בליגה.
.
נחשו על מה סמארט ובראון רבו?
נכון!
על הנעליים של בראון.
אני בטוח באלף אחוז שמחר בראון מגיע עם נעליים לא צבעוניות. הירוק זורח האלה היו איתו בשני המשחקים הראשונים. ראינו איך זה נגמר.
שמעון המטלית
18 ספט 2020 18:17:47מי כמוך יודע שתמיד יש ריבים כאלו בהפסדים. שטויות. מה שמפתיע למי היה אינטרס להדליף את זה? לחברות הנעליים?😎
דוקטור רזי הופמן
18 ספט 2020 19:02:52ומה עם ריבוק?
איך נפלו גיבורים?
רועי ויינברג
18 ספט 2020 18:06:23יאניס זוכה ראוי בפרס, אבל השילוב בין האכזבה מהפלייאוף ומספר הדקות הנמוך ששיחק – פחות מ-31 למשחק – מראה של-MVP אין כל כך הרבה משמעות. מה שחשוב זה הפלייאוף
the artist formerly known as the Shot
18 ספט 2020 18:11:41לא מדוייק. אם היה יתרון ביתיות – סביר להניח שהיה מגיע לפחות לגמר האיזורי (עם כל הכבוד למיאמי הבאמת הנחמדים שלך)
עידו גילרי
18 ספט 2020 18:18:00רגע מה קרה לבועה עוזרת לפייבוריטיות?
the artist formerly known as the Shot
18 ספט 2020 18:36:34אתה צודק!
זה די התנפץ לי בפנים, במזרח במאה אחוז, במערב הלייקרס עוד מצילים מזה משהו. בכלל, בכל הקשור לנבואות – כפי ששמת לב – לא ממש הולך לי בבועה (בלשון המעטה). אני כמו יאניס, נחנקתי בפלייאוף. אולי זה עונש על זה שאמרתי כל כך הרבה באבל-שמאבל.
שמעון המטלית
18 ספט 2020 19:23:53תמשיך להצליח צריכים את עזרתך מול השיקצה בכל הכוח רק אתה יכול. נראה אם יש לך קלאץ. עד עכשיו כיכבת רק 3 רבעים
שמעון המטלית
18 ספט 2020 18:14:17לmvp יש משמעות עצומה. זה המטרה והחלום של כל שחקן. שחקנים עובדים הכי קשה כל חייהם להגיע לפרס הזה. זה הפרס הכי חשוב בעולם אחרי אליפות כמספר1 דומיננטי. להיות mvp בליגה הזאת עם כמות הכשרון הקיימת בו מצריך הרבה יותר עבודה מאמץ וכשרון מלזכות באליפות (בו בעיקר אתה תלוי בקבוצה שבנו לך)
רק בהופס אין לmvp משמעות….
the artist formerly known as the Shot
18 ספט 2020 18:39:56+ 100
כל מילה.
אם למשל תשאל את ראס מה הוא היה מעדיף – טבעת או MVP אני לא בטוח שהוא היה בוחר בטבעת. כנ"ל הארדן. אני חושב שגם יאניס בשנה שעברה – אם היה צריך לבחור – היה בוחר MVP לפני טבעת. זה הרבה יותר קשה להשיג, והרבה יותר נדיר.
שמעון המטלית
18 ספט 2020 19:21:54נכון מי שאומר שmvp לא חשוב לו זה אחד שלא יכול לזכות בזה ואז אומר שמספרים לא חשובים😎 אנשים כמו גינובילי או באטלר למשל.
ואז יכולים לעקוץ fmvp ופה ישוו אותם לגדולים באמת.
אתמול עגל אמר שקאווי לא באמת יוכל להגיע לראשמור בלי mvp והוא צודק שחקן שמראש מוותר על הפרס ולנוח ומשחק אותה זה לא מעניין אותו גם 8 טבעות לא ימקמו אותו מעל מייקל.
השחקנים הכי טובים באים לתת שואו כל ערב כל הקריירה, למעטים יש יכולת כזאת.
Mvp בק טו בק ושחקן הגנה זה הישג חולני.
the artist formerly known as the Shot
18 ספט 2020 19:59:06חד משמעית. מייקל אף פעם לא נח. גם לא קובי.
yoash_son_of_tulila
18 ספט 2020 22:02:06הבאקס ובעיקר הקליפרס סבלו מממיעוט הדקות, לואד מנגממט וכו׳ ולכן אני צופה שנחזןר לימי ה34-35 דקות לערב, ההשפעה השלילית שלהם היא חמקמקה ומובנת רק מאוחר מדי.
זה לא הולך לקרות יותר.
דקסטר
18 ספט 2020 18:14:02ה MVP הכי פחות ראוי בשנים האחרונות
לדעתי זה בסדר להסיק מהיכולת של הפלייאוף ולהשליך לעונה הרגילה בשנה הבאה או בכלל.
היו ימים שעונה רגילה ב NBA היתה אומרת משהו, הם עברו.
80% מהזמן מתייחסים אליהם כמשחקי אימון ומאמנים לא נוטים לעשות התאמות.
קבוצה כמו מילווקי בנויה מצוין לעונה רגילה כאשר גם השופטים וגם המאמנים לוקחים חופש עד הפלייאוף.
זה לא הגיוני שששחקן ישחק 30 דק' בממוצע יהיה עם כאלה מספרים, זה רק מגדיל את האבסורד בין 2 חלקי העונה.
שמעון המטלית
18 ספט 2020 18:16:24ראוי ביותר די דקס. זה נכון שהוא ניפח מול השארלוטים וכו אבל הוא סיים 1 בליגה ומספרים מפלצתיים כולל הגנה. הmvp הכי ברור שיש.
בפלייאוף הוא לא אשם שהוא משחק עם פסחים.
לברון עם פסחים לא הגיע גם לפלייאוף.
תן לו שחקן ברמה של דיוויס לצידו ואז נדבר.
הבעיה גם שהפרסים ניתנים עכשיו שכבר זה לא מעניין. צריך להכות בברזל שהוא חם הפרסים צריכים להינתן מיידית בסיום העונה הסדירה ולפני תחילת הפלייאוף שאנשים עוד בתוך זה. לפחות הם לא מחלקים את זה בטקס בשנה הבאה…
p
18 ספט 2020 20:15:39לא שאי פעם נתת לעובדות לבלבל אותך, אבל עם הרוסטר הזה לברון הגיע לפיינלס:
https://www.basketball-reference.com/teams/CLE/2007.html
זה היה בשלב דומה בקריירה ליאניס.
ועם הסגל הזה בלי קיירי וקוין לאב הוא הצליח לנצח שני משחקים בגמר מול גולדן הגדולה.
שנה שעברה בעונה ה16 בליגה היה בתמונה לפלייאוף עד הפציעה והבלאגן עם הטרייד של דייויס.
גיא רוזן
18 ספט 2020 20:20:34זה קרב מאסף, הניסיונות של שמעון לשכתב את ההיסטוריה.
אני מוצא את זה משעשע למכביר, לראות אותו מנסה להילחם בעובדות כמו היה דון קישוט בדייט עם תחנת רוח…
Yinon Yavor
18 ספט 2020 23:24:13לכל אחד זכות לדעה, זה נכון – אבל חשוב שאנשים קצת יבינו על מה מדובר כשמזכירים עונות רחוקות.
דוויט האווארד היה מפלץ בלתי עציר בזמנו. אני יודע, זה נשמע מוזר, אבל הוא היה שחקן נהדר וסף MVP, והיתה לו קבוצה המותאמת בדיוק למידותיו ומשלימה אותו. במידה מסוימת, היתה לו באורלנדו סיטואציה דומה ליאניס ומילווקי. זאת, בנוסף לסלטיקס המעולים של סוף העשור, ולדטרויט של אמצע העשור. אלה היו שנים (2006-2010) שהמזרח לא נפל ברמתו מהמערב מבחינת איכות הקונטנדריות (לא איכות כל הקונפרנס. רק הקונטנדריות). היה משולש של קאבס-סלטיקס-אורלנדו שהיו חזקים באותה מידה, ומועמדות לגיטימיות לתואר.
מאוחר יותר, עם המעבר למיאמי יחד עם היחלשות האווארד והזדקנות הירוקים, זה כבר נהיה קונפרנס של "מיאמי ועוד 14". לפני כן – היה שם גם כישרון וגם תחרותיות.
Yinon Yavor
18 ספט 2020 23:25:42אופס. אמור להיות תגובה לשמעון מתחתיי ב-4.1.1.2
שמעון המטלית
19 ספט 2020 06:50:21דוויט היה בדיחה גם אז שחקן הכי מוגבל בהיסטוריה וקבוצה פח זה שלברון הפסיד להם זה מביך הוא היה פייבוריט מוחלט בסידרה הזאת.
דוויט של אז בשיאו היה חצי מיאניס של היום. והצוות המסייע שלו היה חלש יותר כי לא היה שום שחקן ברמה של מידלטון. פאקן פיאטרוס והידו
Yinon Yavor
19 ספט 2020 16:39:10אם הוא והם היו בדיחה, הם לא היו עוברים גם את קליבלנד וגם את בוסטון.
אתה שופט בדיעבד ולפי מה שיצא מהשחקנים האלה בסוף.
בזמן אמת זו היתה תחרות לגיטימית
שמעון המטלית
18 ספט 2020 20:59:54גולדן סטייט הגדולה…..מה היה גדול באותה גולדן ובאותו סטיב "אני לא יביא דאבל טים בחיים על לברון ושיקלע עליי 45 נק ממוצע כי אני מפחד מדלבדובה" קר?
נכון ללברון התפלק גמר ב07 קורה אבל היריבות שלו היו חלשות יותר מהיריבות של יאניס….
אבל כן נתן תצוגת ווי אר אול וויטנס עם 48 נק נגד דטרויט. ליאניס אין עדיין תצוגה כזאת בקריירה בפלייאוף.
שלא נדבר שלברון הגדול הצליח להפסיד לפיסח מוגבל כמו פאקן דוויט האוורד!!!!! שלצידו טורגלו ופיאטרוס 😂😂😂😂😂
פאקן דוויט האוורד שגם בשיאו היה נגר על שבעיקר הפליק מרפקים לחזה של המגינים ברמות שיאניס היה מתבייש
דקסטר
18 ספט 2020 20:42:00שמעון,
גם עם AD לידו יאניס לא יקח אליפות כי בינתיים הוא מוכיח שהוא לא בנוי למעמדים האלה והוא לא מנהיג.
אותו דבר קורה בקליפרס- פול ג'ורג' כמו AD, צריך מישהו חזק שיניע אותו.
התרומה של שחקן כמו לברון היא מעבר לפן המקצועי.
יש המון עליות ומורדות, לחץ מהשחקנים, לחץ מהתקשורת, לחץ מהאוהדים.
זה לא פשוט לנווט את זה, ואת זה לברון עושה בשביל AD בצורה מצויינת.
יאניס נראה כמו שחקן באמת מצוין אבל די מוגבל ונראה לא טבעי בעמדת ההנהגה והווקליות.
.
אם כבר MVP לברון לקח קבוצה שהתחברה לה רק השנה, עם 8-10 שחקנים חדשים, שרובם לא מוצאים את מקומם בסגל של מילווקי למקום ה 1 בקונפרנס רצחני ועם הבדלים מאוד דומים במאזנים.
.
ראינו מה שווה המזרח שקבוצה במקום ה 4 בלי אבק כוכבים עושה לכל הקונפרנס הזה..
שמעון המטלית
18 ספט 2020 21:07:00יאניס עם דיוויס ברור שלא כי שניהם בצבע, אמרתי שחקן בקליבר הזה. דיוויס זה כל ההבדל בלייקרס.
שים את טריי יאנג בבאקס ויש לך 3 טבעות לפחות.
לברון הוא אותו לברון עם אותם מספרים.
דיוויס לא בנוי? הוא ניצח את פורטלנד ויוסטון והיה היתרון הענק מולם ויהיה גם מול בוסטון ודנבר.
איך אתה יודע שיאניס לא מנהיג כי הוא לא עומד מול המצלמה ואומר אני ווינר? אני ואני ואני?
ראינו איזה ווינר לברון היה בלי דיוויס שנה שעברה ואת מי הוא שיפר בדיוק…
דיוויס היה אותו דיוויס לפני לברון ויהיה כזה גם לאחריו מפלצת משני צידי המגרש ברמה היסטורית שהיה עם מאמן דביל וצוות מסייע בדיחה ובמערב לא במזרח.
לברון מנווט לחץ מדיוויס?? איך בדיוק אתה יודע? להיפך הוא מעצים את עצמו על חשבון דיוויס.
גיא רוזן
18 ספט 2020 21:14:03תענוג לקרוא את התגובות שלך, שמעון. הלחץ מעוד הישג אפשרי של לברון מוציא ממך את המיטב…
שמעון המטלית
18 ספט 2020 21:32:52אני נהנה גיסנו מכל מצב אני לא בלחץ אצלי גם אם הוא לוקח עוד 3 הוא לא קרוב למייקל ויש לו עוד 2 להגיע לובי.
מה שכן אני מאד נהנה מהפסדים שלו והדחה שלו תשמח אותי מכל אליפות ברמת הריגוש ואז לראות אותו מפיל הכל על דיוויס ברמיזות אהה שכחתי הוא לא יכול דיוויס עוד לא חתום😎
שמעון המטלית
18 ספט 2020 21:33:03אני נהנה גיסנו מכל מצב אני לא בלחץ אצלי גם אם הוא לוקח עוד 3 הוא לא קרוב למייקל ויש לו עוד 2 להגיע לקובי.
מה שכן אני מאד נהנה מהפסדים שלו והדחה שלו תשמח אותי מכל אליפות ברמת הריגוש ואז לראות אותו מפיל הכל על דיוויס ברמיזות אהה שכחתי הוא לא יכול דיוויס עוד לא חתום😎
no funny shtuff
18 ספט 2020 22:10:14נו באמת, שמעון.
לברון לא רואה את קובי ממטר, אפילו רפה הבנה כמוך אמור לדעת את זה.
(תשאל את ברוך שותפך, הוא גם יכול להסביר לך).
no funny shtuff
18 ספט 2020 22:10:47"לא רואה ממטר"- היסטורית כמובן.
שמעון המטלית
18 ספט 2020 18:19:41אריק פאקן בלדסו (עוד חבר תאגיד) עכשיו אני קולט שנכנס על אוטומט שנה 2 רצוף לחמישיית ההגנה עוד נחשוב בעתיד שהיה שומר עילית וגיילן בראון וגימי באטלר בחוץ 😂😂
בטח בתאגיד שסוגרים חוזה אומרים אנחנו נדאג לך נריץ אותך בתקשורת ואז תקבל חוזים יותר טובים.
כמו הכדורגל בארץ עם הציונים של העיתונאים תמורת הדלפות.
עכשיו שלונזו גם חתם שם תראו כתבות כמה שהוא אדיר בהגנה 😂😂😂 וכל החרטוטים הרגילים
the artist formerly known as the Shot
18 ספט 2020 18:44:52בלדסו לא נכנס לחמישיות הראשונות כשבוחרים בספורטק. הוא יכול מקסימום להיות מזמין ראשון מהצד. התאגיד באמת חזק – ראית את השופטים היום? גילרי שלח לך את המיספרים של הלוטו בפריוויו
שמעון המטלית
18 ספט 2020 19:13:36זה מספרים השמורים לגיים 7 או לפיגור 2 0 שניהם יחד
דוקטור רזי הופמן
18 ספט 2020 19:00:41שמח שראס בחמישייה השלישית. לדעתי מגיע לו…
שמעון המטלית
18 ספט 2020 19:24:48מגיע לו שנייה. כריס פול הוא חבר הופס ותאגיד לכן נכמס לשנייה
אשך טמיר המקורי
18 ספט 2020 19:01:30תבוסה ראשונה לשיקוץ היום.
אחרי הלילה תהיה עוד אחת.
The Pro
18 ספט 2020 20:50:00בחירה הזויה ולא ראויה.
–
לא צריך להוסיף ולהזכיר כמה פעמים הבאקס הפסידו ללברון במשך העונה הרגילה.
ואם נמשיך בבועה- אז ההיחנקות של יאניס בפלייאוף היא עוד יותר גרועה מקוואי במשחק 7 מול הנאגטס.
רועי ויינברג
18 ספט 2020 20:53:34הבאקס הפסידו משחק אחד וניצחו משחק אחד נגד הלייקרס בעונה הרגילה האחרונה
KingJames23
18 ספט 2020 21:01:17מגיע ליאניס חד משמעית
אין קשר בין הפליאוף לבין הפרס.
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
18 ספט 2020 21:51:42יאניס לגיטימי לגמרי. גם לברון. מסכים עם שמעון שעדיף לפרסם בסוף העונה הסדירה, עכשיו זה מרגיש קצת לא קשור.
.
קרבות בבוסטון – הכל בסדר, טבעי לגמרי, קוסט אוף דואינג ביזנס עם מרקוס סמארט. לא יפריע להם בהמשך.
.
יוסטון קינגס – לא שמעתי את שמו מעולם, אבל סקרמנטו בהחלט צריכה מוחות כדורסל מתקדמים.
.
ביזלי – להחתים מהר. שלפחות יהיה למיניסוטה חוזה אחד טוב ברקורד.
.
תודה רועי.
שחר אלוני
18 ספט 2020 23:23:28יאניס נתן סטטיסטיקה מצוינת העונה, ועל זה הפרס, על הדרך גם מאזן טוב מאד (במזרח החלש, אבל הוא לא שולט במי יהיו היריבים). מגיע לו הפרס.
לברון יגיע לסדרה עם עוד יותר מוטיבציה
**
איזה הבדלי רמות בין השתים במערב לשתים במזרח, פער גדול. עוד שנתיים שלוש הוא יסגר
Jonathan
19 ספט 2020 00:57:12כבר 4 עונות שהMVP הולך לשחקנים שלא מצליחים להביא את הקבוצה רחוק… ראס, הארדן ועכשיו פעמיים יאניס. קשה לא להצדיק את זה כי פרט לאוקלהומה של ראס בכל העונות הקבוצות סיימו עם מאזן טוב (הכי טוב בליגה? כבר לא זוכר) אז אי אפשר להגיד שהם לא הצטיינו.
משער שגם בתקופת השיא של ווילט צ'מברליין הוא קיבל את תארי הMVP על סטטיסטיקות גדולות בעונה אבל בלי קבלות בפלייאוף.
*
לא מושלם, אבל זו השיטה ואולי זה בסדר…
עגל
19 ספט 2020 11:59:23התואר מוצדק ביותר.
גם התואר של שמעון "הבלשטן הגדול ביותר" מוצדק ביותר.
ווליום שוטר מהשורה הראשונה
sroni741
19 ספט 2020 17:08:48הבדיחה היא לבחור כשאנחנו כבר בגמרים האיזוריים, כאילו צריך כמה שבועות כדי להחליט על מי השחקן הכי טוב בעונה. לא רלוונטי ולא נותן כלום, כמו תואר מלך השערים כשהקבוצה לא לוקחת אליפות או גביע.
אור
19 ספט 2020 17:33:24הבחירה הייתה לפני הבועה. מסכים שהתזמון של ההכרזה לא הכי ברור