לברון ודיוויס מול יוקיץ' ומארי במשחק מספר 1 של גמר המערב ביום שישי הגדול! / דור בלוך

לברון ודיוויס מול יוקיץ' ומארי במשחק מספר 1 של גמר המערב ביום שישי הגדול! / דור בלוך

לוס אנג'לס לייקרס (0) – לוס אנג'לס קליפרס דנבר נאגטס (0)

איך הגענו לפה:

הלייקרס שייטו לגמר המערב כפי שהיה צפוי שיעשו, אני חושב שהם נפלו בצד הנוח יותר של ההגרלה כשנאלצו לפגוש את פורטלנד שהרגישה שביעות רצון רק להיות במעמד, וגם סבלה מפציעה לקראת סוף הסידרה, ולאחר מכן פגשה את יוסטון שרק בקושי הגיעה לחצי גמר המערב, הגיעה לאחר 7 משחקים ולא הייתה בשום מצב מנטאלי לאתגר את הלייקרס.

בשתי הסדרות הלייקרס הפסידו את המשחק הראשון רק כדי לנצח 4 ברצף בהמשך, והם נותנים מאין תחושה של קבוצה שקודם לומדת את היריב, נותנת לו להכות אותה מעט רק כדי להנחית עליו את הנוקאווט הסופי מיד לאחר מכן, כך שלא בטוח שמה שנראה במשחק היום ינבא את מה שנראה בהמשך הסדרה.

ואם המשפט האחרון נכון לגבי הלייקרס הוא נכון שבעתיים לגבי דנבר. הקבוצה שזינקה במחי ניצחון על הקליפרס לעמדת הקבוצה הכי סימפטית בפלייאוף עשתה היסטוריה כשהפכה פיגור 1-3 פעמיים לנצחון 3-4. הבועה והסיטואציה הייחודית של ריחוק מהמשפחות ומהחיים הרגילים מדגישה מאוד את האיכויות המנטליות של הקבוצות המשתתפות ודנבר היא אחת מהשתיים שבולטות מעל כולן בפרמטר הזה, יחד עם מיאמי (ואפשר להזכיר גם את טורונטו בהקשר הזה).

הדבר המרשים אף יותר הוא שבניגוד לסדרה מול יוטה, בה יוטה הייתה רחוקה קפיצה ידידותית על הטבעת מלעלות, הרי שהקמבאק מ1-3 מול הקליפרס, הפייבוריטית של רבים כולל הח"מ ללכת עד הסוף, בא על דרך של דריסת היריבה שלושה ערבים ברציפות, כולל קמבאקים מפיגורים דו ספרתיים שנמחקו כלא היו.

אם כן מה שהיה עד כה מסמן לנו שהלייקרס אולי פייבוריטים, אבל בשום תוצאה, בתוך משחק או בין משחקים, לא ניתן יהיה להגיד שאנחנו יודעים בוודאות כיצד תיגמר הסדרה הזאת, וזה מתכון בטוח לדרמה, עניין והנאה צרופה לכל אוהדי ה-NBA.

מצ'אפים:

בכדורסל הנזיל ונטול העמדות המשוחק נכון להיום ב-NBA, ובאופן מוקצן (אם תשאלו אותי) בבועה, לא נכון יהיה לדבר על עמדות במובנן הקלאסי, אלא על היררכיות.

כך ברשותכם אעמיד אלה מול אלה את ארבעת השחקנים הכי מרשימים מבין השחקנים שנותרו בבועה:

יוקיץ' + מארי – לברון + דיוויס:

אם היו מחלקים את ה-MVP של הבועה היום, הפרס היה הולך ככל הנראה לניקולה יוקיץ'. 25.4 נקודות, במעל 50% מהשדה ו-44% (!!!!) מהשלוש, 11 ריבאונדים, 6 אסיסטים וחסימה, יוקיץ' הוא בעיית מיס מאיץ' שלקליפרס לא הייתה תשובה אליה. הוא יהרוג אותך בלואו פוסט עם שלל מהלכים שסנטר מזרח אירופאי/בלקני מתוכנת אליהם מלידה, הוא אחד משני המוסרים הטובים בליגה כך שדאבל טים הוא אופציה בעייתית מאוד, וכשהוא יוצא לטופ אוף דה קי הוא יכול לזרוק שלשה מעליך, לעשות מהלך פיק אנד רול, או לנהל את המשחק כשכל המגרש פרוס לפניו.

השחקן שמשלים ובמידה רבה בעיני ניזון ממנו הוא מארי, שבשקט בשקט הפך לסופרסטאר לנגד עינינו המשתאות. 27 נקודות (50% מהשדה, 49% לשלוש), 5 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, הופכים את מארי לכלי מאוד חשוב עבור הנאגטס וכשהוא נחלש, דנבר התקשתה מאוד.

את השניים האלה יפגשו צמד אימתני אף יותר. דיוויס הוא השחקן עם הכי הרבה נקודות מבין הרביעיה ו-7 בסה"כ בממוצע הנקודות בבועה – 27.6 כאלה, וגם הוא, ספסימן שיכול לקלוע מקרוב או מרחוק, הוא פשוט בלתי עציר ולמעשה הוא הכלי ההתקפי המרכזי של הלייקרס. לברון, עשירי במספר הנקודות בבועה עם 26.6 כשהוא מוסיף 10 ריבאונדים ו-8 אסיסטים לכמעט ממוצע טריפל דאבל, הוא האיש, שאולי יותר מכל אחד אחר בליגה היום, יודע איך לנצח, ומוטרף בצורך לנצח באופן שלא בער בו בעבר. זה מתכון מסוכן מאוד עבור היריבות.

שחקנים משלימים:

הפער בשתי הקבוצות בין הכוכבים ליתר גדול מאוד גם סטטיסטית וגם מהותית אבל זה לא אומר שאין לה תפקיד חשוב מאוד. פול מילסאפ הוא החשקן המנוסהביותר בדנבר וליכולת שלו לקלוע מבחוץ, לסגור לריבאונד ולשמור טוב יש חשיבות אדירה עבורם. גארי האריס שהיה פצוע חלק ממשחקי הבועה, הוכיח שהוא שחקן מפתח עבורם בעיקר כמי שהוא אולי השומר הכי טוב של הקבוצה, וג'רמי גראנט ומייקל פורטר ג'וניור, שדרש, קיבל והוכיח שצדק עוד דקות משחק ועוד מקום להשפיע הם שחקנים שהקליעה שלהם מבחוץ תכריעה במידה רבה עד כמה אפקטיבי יהיה כל יתר המשחק של דנבר.

בלייקרס הדרופ הוא אף משמעותי יותר, והם עדיין מחפשים את השחקן המשלים היציב שלהם. קייל קוזמה הוא אכזבה גדולה, הוא היה האיש שהלייקרס לא הייתה מוכנה לשלוח בטרייד עם ניו אורלינס ובינתיים הוא לא מצליח להראות יציבות מקצועית או מנטאלית. מי שהגיע לפלייאוף הזה, כצפוי, הוא פלייאוף רונדו, שכאשר חזר לבועה הראה יכולת טובה, בעיקר הגנתית אבלגם קלע סלים חשובים כשנדרש לכך.

אקס פקטורים נוספים:

הלייקרס כאמור עדיין מחשים כאלה. מרקיף מוריס בהחלט יכול להיות בהחלט יכול להיות כזה, ג'יי אר סמית' אם יתלהט, ואלכס קארוסו הוא פיל גוד סטורי נהדר, אבל אם יש סימן שאלה סביב הלייקרס הוא סביב העומק של הקבוצה. מצד שני אין שום ספק שהקבוצה הכי עמוקה בבועה הייתה הקליפרס ואתם יודעים איך זה נגמר.

בדנבר מעבר לשמות עליהם דיברנו, יהיה מענין לראות האם בול בול, ששותף ב-3 משחקים בלבד ל6 דקות במממוצע יקבל דקות בסדרה הזאת כפתרון נקודתי או ניסיון נואש לשנות דינמיקה. גם טורי קרייג ומייסון פלאמלי עשויים לקבל דקות ומונטה מוריס שהראה פוטנציאל לפרקים צפוי לקבל הזדמנות גם בסידרה הזאת.

מפתחות – דנבר:

יוקיץ': איו מה להגיד יותר מדי, יוקיץ' הוא השמש של דנבר, שכל הכוכבים סובבים סביבו. הוא יכתיב כמה רחוק הקבוצה הזאת תלך. אם הלייקרס יוכלו להגביל אותו, כמו שמיאמי הצליחה להגביל, שלא נאמר להשמיד את יאניס מול מילווקי, זאת לא תהיה תחרות, אם יוקיץ' יהיה יוקיץ' של שלושת המשחקים האחרונים, יכולה להיות לנו סדרה. אני אישית מוטרד מאוד מרמת העייפות של האיש הגדול, שניכרה לפרקים במהלך שתי הסדרות הקודמות, בסופו של דבר הוא שיחק 14 משחקים שבהם הוא בקושי נח, זאת יכולה להיות בעיה לאיש בגודל הזה שנדרש לעשות כל כך הרבה.

השלשות של הצוות המסייע: נגעתי בזה בתחילת הדברים, בסופו של דבר בכדורסל של היום, היכולת של הגנה להתמקד באיום המרכזי נגזרת מהשאלה כמה היא מפחדת מהאיום מחוץ לקשת של האחרים / כמה מהירים וארוכים השחקנים שלה כדי לסגור את השחקנים האלה. הלייקרס אינם ארוכים ומהירים במיוחד (בוודאי בהשוואה לקליפרס), מה שאומר שלצוות המסייע של יוקיץ' ומארי יהיו מבטים, השאלה הגדולה היא האם הם יצליחו לנצל אותם.

מפתחות – לייקרס:

סיוע בהובלת הכדור: לברון כבר לא ילד. ולמרות מליון הדולר לשנה שהוא משקיע בגופו, ולמרות שללא ספק מדובר בספצימן פיזי שלא נראה כמוהו מעולם, העייפות בכל זאת משפיעה עליו, ויש שתי דרכים להגביר את העייפות הזאת. הראשונה היא להכריח אותו לעבוד בהגנה, דבר שהוא לא עושה כבר שנים, בוודאי בעונה הסדירה. השניה היא להכריח אותו להוביל כדור, ובגלל זה החשיבות של רונדו כל כך גדולה, הוא מאפשר להוריד מעט מהעומס הזה מלברון. אם דנבר תתתעלל במוביילי הכדור האחרים ותייצר מצב שווגל חייב לשים את הכדור בידיים של לברון כל הזמן הדיבידנדים עבור הנאגטס יכולים להיות משמעותיים.

ריבאונד התקפה:

גם בעונה הסדירה הלייקרס היו קבוצת ריבאונד התקפה טובה, אבל בפלייאוף זה כבר הפך לנשק משמעותי שעזר לשבור את היריבות ברגעים קשים, והלייקרס מדורגים במקום השני בפרמטר הזה (אחרי פילדלפיה שמזמן כבר לא איתנו). דיוויס עם 2.9 הוא התורם המרכזי, אבל שימו לב גם להווארד ומגי. העובדה שהכדורסל השתנה וזנח מאחור את הווארד קצת מסיח את הדעת מכך שלשחקנים האלה יש תפקיד חשוב – להיכנס ל-10-15 דקות במשחק לתת אנרגיות וריבאונד התקפה שמכסה על החולשה של היחסית של הצוות המסייע בהשוואה לחמישיה הראשונה. אם אני מייק מאלון אני עובד חזק עם החמישיה השניה על נושא ריבאונד ההגנה.

הימור:

בין הנטיה של הלייקרס להפסיד את משחק מספר 1, לעייפות של דנבר אני אלך עם הפרמטר השני כמשמעותי יותר.

הלייקרס ב-12

לפוסט הזה יש 468 תגובות

  1. יום שישי, ערב ראש השנה. המתח הורג.
    מאותם רגעים שממתינים להם עונה ארוכה –
    רגעי ההכרעה של העונה.
    והשנה, המתח גדול מתמיד.
    לא רק האוהדים בארץ במתח.
    כל הליקר ניישן ממתינים,
    העיר דנבר על קוצים.
    כולם ממתינים בקוצר רוח להכרעה,
    הכרעתו של דה שוט –
    מי תנצח במשחק…
    .
    תודה, דור.

      1. חחח תאכלס זה באמת יהיה כבר בשנה הבאה
        .
        שייקה – אישתי לא מתרשמת מההישגים שלי. בינתיים לקחתי את הכישרון שלי לזרוק את הזבל, לסופר להשלמות, ולהוציא את הכלב.

    1. שמע – יש כאן כבר פרדוקס.
      אני בדר"כ מהמר בעד הקבוצה שלי.
      פורטלנד היכו בי אבל זה היה צפוי. מי שהתחיל את המפולת היו יוסטון.
      יאניס – פייבוריט המזרח שלי – תרם גם הוא לאחוז האפקטיבי. ציפיתי ממנו ל-0:4
      כאן איבדתי שליטה. כרמלו, ווסטברוק ויאניס בחוץ – מה נשאר לי? ג'ורג'י בוי ו-קם בבוקר. התוצאות ידועות.
      עכשיו הפרדוקס –
      אני מאוד רוצה שדנבר ינצחו, למרות שבגדול אני בעד לברון (אבל נגד הלייקרס).
      השאלה היא על מה אני מהמר?
      על מה שאני באמת מאמין? זה מה שעשיתי עד עכשיו.
      או – על מה שישמור לי על הרצף – בכל זאת – לפספס כל כך הרבה זה משהו, זה כמו להוציא 0 עגול בטוטו, זה קשה.
      ספק אם מישהו לפני עשה את זה…
      (זה השלב שבו אני כבר לא בטוח אם צוחקים איתי או עלי… נראה לי האפשרות השנייה…)
      .
      ההימור למטה – שפאני לא יפספס. זה כמו החתול של שרודינגר, כל עוד הוא לא פותח את הקופסה – שתי הקבוצות מנצחות ו/או מפסידות.

  2. תודה על הסיקור
    סדרת האליפות
    אמור להיות 1-0 לדנבר (לייקרס תמיד מפסידים את הראשון)
    אחר כך 3-1 ללייקרס (קרה בכל 4 הסדרות של שתיהן)
    והשאלה אם יגמר 4-1 ללייקרס או 4-3 לדנבר 🙂

    יהיה צמוד היום, דנבר נראים לי חמים וגם עייפים, נלך איתם, 1-0 ליוקיץ'

    1. עם המון דמעות ובכי תנינים אני חייב להסכים עם המטלית,
      שי קח אותי לכפר,אני חייב טיפול עמוק

  3. תודה על סיקור מושקע ומצוין!
    זה מרגיש כמעט לא פייר שהגדולים של הלייקרס באים אחרי סדרת ספסל מול גמדי יוסטון, ויוקיץ' מגיע אחרי 14 משחקים בהילוך 5, גו נאגטס!!!
    שנה טובה לכולם

  4. אם כשהתחיל הבועה חשבתי שחוץ מהקליפרס אף אחת לא תהיה יריבה ראויה מול הלייקרס היום כבר זה נראה שהכל הפתוח הראש אומר לייקרס הלב אומר שאין מצב שדנבר מפסידים
    בהתבסס על משחקים קודמים ביניהם העונה נראלי זה 3-1 לליקרס אבל האחרון שהיה הבועה זה היה חצי דנבר מול כל הלייקרס אבל גם הלייקרס התחילו תבועה חרא
    קיצר אין לי מושג ועקב ראש השנה אני גם לא אראה עד צאת החג נראלי המתח יהרוג אותי מקווה למשחק טוב
    גו לייקרס גו

  5. תודה על הפריוויו.
    לברון ודייוויס יבואו אחרי מנוחה ארוכה וייצאו כמו מלוע של תותח.
    דנבר, מנגד, בתחושה שעשו מעל ומעבר והם בכלל לא אמורים להיות פה.
    הפרש דו ספרתי ברבע הראשון, 15 פלוס במחצית, פרפור אחרון באמצע השלישי וגארבג' ארוך ברביעי.
    לייקרס 0:1, קל
    .
    תרשום פאני.

    1. יא חביבי,
      זה הזמן לבדוק למי יש "יותר גדול".
      אני העברתי שזו תהיה סדרה של 7 משחקים. על מנת שההימור יתממש,
      צריך הפסד של הלייקרס הלילה.
      אז אני הולך עם היד החמה ונגד החלודה,
      בוחר בנאגטס המנצחים הלילה.
      .
      דה קרס נגד קללת הרשע.
      There can be only one

      1. וויי וויי ראש בראש
        אבל נראה לי שתנצח בקלות הפעם – אין צורך לנחס את דנבר – אין להם שום סיכוי הערב. גם פאני לא יעזור.
        מיי דה בסט קרס ווין

    2. אחלה הימור, רשמתי (הליין הולך איתך עם לייקרס 7-). מקווה מאוד שלברון לא יכנס בך בטוויטר למה הוא צריך את זה עכשיו כשכולו מרוכז בדנבר.
      .
      בסדרה הזו, בניגוד למקבילתה המזרחית, אני מושקע רגשית בדנבר, כך שאני מאוד מצפה לה. ביוקיץ' ננוחם.
      .
      תראה, כנראה שכולנו מטומטמים ואתה צוחק עלינו בעצם.
      יש פתגם איטלקי שאומר "האמא של כל המטומטמים תמיד בהיריון", אז לפחות אנחנו לא לבד בזה.
      .
      בכל אופן, פלייאוף לפנתיאון, ואני הייתי מאלה שחשבו שהעסק יהיה פארסה אחת גדולה.

      1. מצטער על הבורות / חוסר הבנה אבל מה הכוונה בפתגם הזה?
        .
        לגבי הפלייאוף, כולם כבר שכחו אבל זה היה קרוב להיגמר בפארסה עם המחאה של מילווקי והמשחקים שנדחו

        1. כמו כל מיני פתגמים טובים יותר או פחות על הטמטום האנושי, גם זה מבטיח- מקור המטומטמים לעולם לא יגווע.

  6. תודה רבה.
    הלייקרס לא היו צריכים בכלל לעבוד עד כה. מגיעים במוד שיוט וללא מבחנים משמעותיים.
    דנבר עשו את הדרך ההפוכה.
    הם גילו אופי ואת עצמם תוך כדי טיפוס מתמיד נגד הרים.
    מבחינתי זה לא כוחות במשחק הזה – דנבר ינצחו באופן משכנע.
    אני סבור שדנבר קבוצה טובה יותר, ושתנצח גם את משחק 2.
    מה יקרה אז זו השאלה.
    דנבר עד כה היו כל הזמן עם הגב לקיר וחזרו כאנדרדוגס.
    תהיה להם בעיה מנטלית כשפתאום יובילו 2-0 בסדרה.
    איך הם יתמודדו עם זה – זו השאלה שתכריע את הסידרה.
    אני סבור שפערי הרמות הקבוצתיים ידברו ושזה ייגמר עד 4-2 לדנבר.

    1. מדהים איך כל שנה – בזמן אמת מסבירים שקבוצות לברון עומדות בפני אתגר שינגב אותן ואז לאחר מעשה, מסבירים מדוע בעצם מדובר בשטיח (אטלנטה, שיקגו של דרק רוז). בפליאוף הנכחי – חזרו אחורה להסברים מדוע בעצם פורטלנד עם חזרתו של נורקיץ היא הרבה יותר ממקום 8 ויוסטון בכלל מאתגרת את הלייקרס במידה שלא אירעה לה בעבר. ……………..
      רק אומר כדי שאחרי שהלייקרס יעברו את דנבר שימו לב כיצד תעשו את אותו הדבר…

      1. שכחת את האליבי…
        (זו הרי קנוניה של הליגה דרך השפוטים, לקדם את הקבוצות של לברון.
        אם אתה, חלילה, תצביע על עובדות, נתונים, או פשוט תבקש דוגמה רלוונטית, אז אתה עיוור/מדחיק/תמים…)

        1. לא יודע כבר כמה שנים הדבר הזה לא נכון לגבי אף קבוצה.
          היחיד שיוצא בהצהרות מהסוג הזה הוא מנחם: אותו אדם שטען שאוקלהןמה לוקחים השנה אליפות, אותו אדם שטען שהקליפרס של פול וגריפין תטאטא את הווריורס וכו׳

          אנחנו כבר הבנו שהפליאוך הוא שונה ורוב האנשים פה והפרשנים מבינים שצריך לקחת אתההעונה הסדירה בפרופורציות.
          מי שחשב שיאניס יגיע רחוק העונה באמת שיעשה עם עצמו חשבון נפש.

          הסיפור של פורטלנד קצת יותר מורכב, היה להם פליאוך משל עצמו והם פשוט הגיעו סחוטים פיזית ובעיקר מנטלית.
          יוסטון? אני ציפיתי מהם להרבה יותר אבל מודה שהתעלמתי מהיכןלת הבזיונית נגד אוקייסי.

          אבל בואן מתעורר רגע מהנרטיב:
          לברון משחק עם הבחירה מספר 2 להגנה, חבר חמישיית העונה וכנראה השחקן השני או אפילו הכי טוב ששיתף פעולה עם לברון.

          אנחנו לא בעונה שאירווינג ולאב היו פצועים, אז בבקשה..

  7. רוצה שדנבר תנצח, מאמין שהלייקרס יקחו. העייפות והלברון אמורים לדאוג לכך.
    תודה רבה על הפריוויו

  8. במידה והשלשות של הלייקרס נכנסות זה ניצחון קל ללייקרס. במידה ולא יהיה קרב קשה עד הסוף. אני קורא פה הרבה על כך ׳הלייקרס שיטו והיה להם קל אבל זה לזכותם ולא לחובתם. הלייקרס הפכו את זה לקל כאשר עשו התאמות מצויינות בכל סדרה. פעם ראשונה נראה לי שלברון סומך על המאמן( ועוד מאמן לבן) וזה נראה היטב במשחקים.

  9. ראשית, אני מופתע שאף אחד לא העלה את תאורית הקונפירציה מתבקשת, המיזכר שסילבר שלח לשופטים. אתם מבינים מה משמעות גמר ללא קרי או לברון מבחינת ריטינג?
    .
    דנבר הראו אופי. לא רואה אותם מרימים ידים ומרגישים שעשו את שלהם.
    .
    לראשונה מאז עזב את מיאמי יש ללברון מאמן אמיתי שהוא בוטח בו.
    .
    הסדרה תלך עם השלשות של דנבר.

  10. נכון לרגע זה יש בליגה הזו 8 סופרסטארים שסוחבים קבוצות(חלק יותר רחוק, חלק פחות).
    לברון,לילארד,דיוויס,הארדן, יוקיץ',יאניס,קוואי,לוקה.(לא מחשיב שחקנים כמו קרי ודוראנט שעברו פציעות ממושכות).
    ללייקרס יש 2 מתוך 8 השחקנים הטובים בעולם וגם השתיים האלה נמצאים בטופ של הרשימה המצומצמת הזאת והם בכושר אדיר.
    הלייקרס ינחילו ג'נטלמני לדנבר וייפגשו את מיאמי בגמר.

        1. איזה פחים? היה לו קבוצה מעולה עם קאזינס והולידיי והם בכלל לא עלו לפליאוף … כולל רואנדו ןמירוטיץ' חמישיה לא רעה בכלל ועדיין לא הגיעו אפילו לפליאוף

          1. בחירה מעניינת בהתחשב שבעונה עם בוגי ורונדו הפליקנס לא רק הגיעה לפליאוף אלא גם ניצחו בסיבוב הראשון והפסידו בשני לווריירס שזכו באליפות (על אף שבוגי נפצע ולא שיחק)

            1. הסידרה היחידה שניצח בפליאוף, עד שלברון בא להציל את כבודו האבוד
              תראה למשל בזמן הזה מה לילארד עשה עם קבוצה לא הרבה יותר טובה

    1. דיויד שחקן שהיה עד עכשיו לוזר, נראה אל לברון יצליח להוציא ממנו את התדמית הזאת.
      ואיפה באטלר? שחקן ענק בטח בפלייאוף, בלעדיו מיאמי לא בגמר המזרח ופילי בכלל לא מגיעים למצב של הדחה של טורנטו

        1. תסתכל על ניסיון הפליאוף שלו, מלבד עונה אחת ש"זכה" לעוף מול גולדן , כלום ושום דבר.. וזה לא שניו אורלינס היו כזאת קבוצה רעה…
          ושלא נדבר על השביתה האיטלקית…

          1. שכחת את הסוויפ שהפליקנס עשו לבלייזרס? דיוויס ופלייאוף רונדו ניגבו את לילארד משל היה מטלית בניקוי יסודי של כיתה אחרי סגר ממושך.

            1. לא שכחתי, זה באיזכור של "זכה לעוף מול גולדן" .
              ועדיין אי אפשר לשים שחקן שניצח עד העונה סידרת פליאוף אחת באותה רשימה עם: קוואי, לברון או אפילו לילארד או יאניס
              דרך אגב גם דונצ'יץ לא צריך להיות שם, אולי עוד עונה או שתיים.

  11. לנהל את המשחק כשכל המגרש פרוס לפניו, זה משפט המפתח שמגדיר כנראה את אלוף האן בי איי הבא.
    אני מאמין שדנוור לוקחים את המשחק הלילה כי אין ללייקרס מי שישמור על הגאון. גם דייוס לא יכול לדעתי ובכל מקרה אם הוא יצא החוצה המרכז יהיה פתוח לאחד הגבוהים של דנוור להשתחל ולעשות שם שמות במחלקת הירקות של הלייקרס….
    היות שבוסטון לא תגיע לגמר אני על העגלה של דנוור הקבוצה הסימפטית ועמוסת הכישרון.

    1. הלוואי, אבל לדעתי ללייקרס יש מאצ' טוב יותר על דנוור מאשר קליפרס.
      יש להם הרבה שחקנים גבוהים שיכולים להתיש את יוקיץ' שנראה לפרקים די גמור.

      1. צפיתי בכל דקות הלייקרס העונה בפלייאוף. לא שרקו לדייויס משהו שלא שורקים לשחקנים אחרים שמגיעים לצבע בתדירות שלו.
        אם כבר, הוא, בניגוד לכמה גארדים שיודעים לתבל את יכולת משחקם בקצת, ובכן, משחק (הארדן, לוקה),
        פשוט משחק כדורסל.
        .
        או במילים אחרות –
        אליבי.

          1. אני זוכר את הדיונים על דייויס ופורטלנד. משום מה אף אחד לא טרח להביא דוגמאות קונקרטיות לאותו שיפוט מוטה,
            כך שנשארנו רק עם הבכי. וברוך השם, יש לנו כמה בכייני שיפוט מקצוענים בקהילת הופס…
            .
            (דרך אגב, לראות את העולם לא דרך משקפי LLL, זה לא עיוור/תמים/מדחיק. זה לראות את המציאות לא דרך עדשות עכורות)
            .
            (ללמוד על כדורסל דרך הנכתב בבלוג החי זה כמו ללמוד על המתרחש בארה"ב ב-FOX NEWS)

            1. אתה הבכיין שלא רואה את דמעותיו.
              כבר ניהלנו את הדיון הנ"ל, אז כנראה גם מעורבת בסיפור דמנציה.
              אמרתי לך שהבאתי תגובה ארוכה עם הפניות לרגעים ספציפיים בוידאו המשחק המלא אבל הורידו את זה מהאתר NBAREPLAY.
              אתה רוצה להמשיך להתבכיין על אנשים שמתלוננים על עוול זה עניינך.
              זה בא ממך, לא מאיתנו.
              אנחנו רק מציינים את העוול.
              שולח טישו ב-DHL.

            2. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
              כתגובה למטלית….

  12. אם תתפתח פה סדרה של 6,7 משחקים. שאלת השאלות לדעתי תהיה האם לברון יידע להוציא את הלוזריות מדיויס, מה שקוואי לא הצליח לעשות עם ג'ורג'.
    כשיש 2 כוכבים בקבוצה זה בעל הניסיון צריך לגרום לשני לעלות ברמה, לברון טוב בזה (למד מוויד 🙂 ) , קוואי כרגע בסימן שאלה.

    1. קוואי לא יודע וגם לא יידע. הוא נשק קטלני שמוסיפים לארסנל – אבל הוא לא מאמן על המגרש או פליימייקר או מה שלא יהיה…
      ובכל מקרה – AD משדר משהו הרבה יותר מוכוון למעמדים גדולים מאשר פול ג'ורג'. אצל פול ג'ורג' התחושה היא שזה תמיד עניין של מצב רוח.

  13. אני מניח את זה כאן ,לכל אוהבי הבולבוסים למינהם,חברי ה-ללל
    ולכל מי שרוצה להיות פוליטיקאי או נשיא לעתיד.
    https://www.espn.com/nba/story/_/id/29909772/los-angeles-lakers-lebron-james-respect-resilient-denver-nuggets?fbclid=IwAR0ImJVkXnPOhy_Dk90SMmo_Rd4_rh7w28g13qV1X92eMu3h7d0toTlwGXE
    עכשיו אני רץ להקיא מה שנשאר מהארוחה

  14. על איזה עייפות כולם פה מדברים?
    דנבר נחו 3 ימים מלאים ולפני זה היתה להם פגרה של 4 חודשים.

    תתעוררו, זאת לא עונה רגילה.

  15. לייקרס עדיפים ורוב הסיכויים שיעברו שלב, אבל דנבר קבוצה, והיום זה לגמרי 50-50, הלייקרס נוטים להיות חלודים במשחק הראשון בסדרה, ולווגל וקח עוד זמן לעשות את כל ההתאמות

  16. גו נאגטס!
    אחרי כמעט עשור שחון יחסית מאז ימי מלו העליזים, יוקיץ' החזיר לי ולשאר אוהדי הנאגטס (תאמינו לי שיש מעט מאוד כאלו עוד מימי כרמלו) את האמונה.
    לפני שנתיים הפסדנו את הפלייאוף במשחק האחרון, שנה שעברה נכנענו במשחק 7 של חלי גמר המערב לתצוגת שיא של מקולום, והשנה גמר המערב סופסוף הגיע.
    המתבקש כביכול זה להגיד תודה שהגענו עד הלום ולעוף בג'נטלמני, אבל משהו בקבוצה השנה מרגיש לי שונה. הלוואי.

    ושאלה למקצוענים ודווקא מפוזיציה של אוהד יוקיץ' – למה כולם יוצאים מנקודת הנחה שדיוויס אמור להתקשות עם לשמור על יוקיץ'? הרי מבחינת גובה, מסה, כוח ויכולת הגנתית (חמישיית ההגנה) הוא לכאורה הפתרון האישיאלי, אז למה הוא אמור להתקשות בזה? או שאתם בעצם אומרים שאין אף אחד בליגה שיכול לעצור את יוקיץ' ועם זה אני לגמרי זורם והלוואי שנראה את זה בסדרה בעיניים.

    המשחק יקום ויפול לדעתי על השלשות של הצוות המסייע של גרנט, מילסאפ, קרייג, פורטר ןבעיקר האריס. אם הם יקלעו, דנבר תהיה בעמדת ניצחון.

  17. טוב חברים.
    יושב כאן במקסיקו הבירה במסעדה שנקראת el puntal del norte (בטוח שתמצאו בגוגל) לבד, האשה והילדים הרחק בישראל המסוגרת.
    ואחרי סטייק מיובא נהדר (חבל שאי אפשר לשתף התמונות, 500 פסוס, 23$) ושתי כוסות יין אדם משובח, אני מרשה לעצמי להגג קמעא על הפלייאוף, הקבוצות, המצב, והעתיד.

    אז נתחיל מעכשיו ונלך אחורה – עי זו הדרך הנכונה בשביל לא להחמיץ דבר.

    ראשית דנבר. כל עוד אדם משחק בשביל הכיף, בשביל ההנאה, בשביל אהבת הדבר – כל עוד הוא משוחרר מכבלי הstress וחובת ההוכחה (ע"ע הפוך בדיוק – הקליפרס) – השמיים ומעבר להם הינם הגבול.
    נכון, וצריך הדבר להיאמר – הלייקרס הם קבוצה הבנוייה היטב: היטב על הנסיון, המנהיגות והמותג 'לברון', על הכשרון שדיוויס הינו, על המערך המגוון המשלים עם קולדוול-פופ מוריס, הווארד, רונדו והבחור האתלטי המקריח עם גוון העור הלבן ששכחתי את שמו..
    ומול זה דנבר המשוחררת ניצבת.. והיא ניצבת עם שני עוגנים מרכזיחם: מוריי שקפץ מדרגה בפלייאוף הזה משחקן טוב לשחקן נפלא שאם נחה עליו הרוח מספק נקודות למכביר והנאה למכביר לא פחות, וכמובן הגבוה מסרביה, ההוא מחפיסת הקלפים שמעניק הכל מהכל, בראיית משחק יוצאת דופן, בקצב שכמו נלקח מעולם ויקום אחרים.
    וכמובן הצוות המשלים.. טורי קרחיג, עם החספוס ועבודת ההגנה הצנועה והמדהימה, פלאמלי המגושם עם הנוכחות ומהנה גוף המארינס התמידי, פורטר שמעת לעת 'נדלק' ומעניק מתת חסד לצופים בדמות שלשות אלגנטיות להפליא וחסד וחדוות נעורים ראויים לשמם, גארי האריס שמלמד דבר או שניים על יכולת התאוששות מקושי וממגבלה פיזית, מונטה מוריס הבלתי נלאה ש'פחד' עבורו הינו מילה חסרת משמעות במילון שכתבו אנשים שניסו להסביר לאנשים אחרים מה משמעותן של מילים, ג'רמי גראנט עם ידיו הארוכות והשפעתו הארוכה על ההגנה והכימיה הקבוצתית הדו-כיוונית, פול מילסאפ עם קשיחות ששייכת לזמנים עברו והבלחות ברגעים שכולם נעלמים בהם, ולא נשכח את דוזייר ובארטון ובול בול – גם אם הם שכחו את עצמם..

    והדרך, אוי הדרך.. מלמטה למעלה, ולא פעם אחת..
    אבל הפעם הלייקרס. ומייק מלון, שאינו כאחד המאמנים, זה שמנצח על הכל מהצד, במין אינטלגנטיות ממין אחר, צופה החבורה שיצר וליכד, ולא יכול לעשות דבר מלבד לחייך ולומר לעצמו: "איזה כיף. אנחנו כאן".

    ואם אתם עדיין כאן, תשאלו עצמכם שאלה אחת: " האם אמרתם תודה לשנה שחלפה לה – והאם בירכתם אתהשנה הקרבה לה לבוא?".
    עד כאן ממקסיקו הבהחלט לא מושלגת.
    רות, סוף.
    אני הייתי זיו

  18. דנבר מנגבים את השיקצה אני שמח בתור חבר בללל, הלייקרס מנצחים אני מבסוט בתור אוהד לייקרס מכוסה מכל הצדדים

  19. מלון הולך על דאבל על לברון שגומר אותו, אבל דיוויס הוא הברומטר הוא חייב גם דאבל טים ואז השמיכה קצרה מדי

  20. יוקיץ זה דחליל צריך לתקוף את התבע בכל הזדמנות שני נקודות קלות, כמו שאמרתי לפני הסדרה אין לדנבר מי לשים על דיוויס

  21. מלון יצטרך לחשוב בהמשך המשחק והסדרה על חמישיה של פלאמלי ויוקיץ' יחד כדי שהראשון ישמור על דיוויס.
    הבעיה שפלאמלי אומר לשחק 4 נגד 5 בהתקפה. בעיה.
    דיוויס מקבל שריקות אוויר.

  22. בן זונה מארי, לא הלייקרס ולא דנבר מצליחים לייצר עצירות בהגנה, דנבר באו בשיטת משחק שהשיקצה לא ינצח אותם עד עכשיו הוא 2 נקודות 1-3 מהשדה והלייקרס קלעו 36.

  23. לא פשוט לעשות דאבל טים ל יוקיץ', יש לו את הרוחב, גודל, אורך וסבלנות לטפל בשמירות הכפולות האלה. רק צריך ששאר הארבעה יהיו בתנועה והוא כבר ימצא מישהו לליי-אפ קל

  24. נו באמת. דנבר גרועה כרגע, אבל לכו תספרו לי שהשופטים לא עם הלייקרס. העבירה השלישית שלו היא חתיכת ביזיון כדי לגמור את המשחק. שלא לדבר על זה שהאוורד עשה לו בושידו לפני כן.
    יופי פוסטר, גמרת את המשחק. מקסים

    1. לגמרי בקרוב אני מטיל קללה על הלייקרס ! הטלתי על הקליפרס אירי המכה לראש של דונציץ. רק אומר

  25. בין השיפוט המוטה קלות,התלות ביוקיץ',"היום אסל מחר באסל מארי"
    ולזכור שזה הגמר הראשון של דנבר,נו צ'אנס לדנבר,
    יום עצוב עצוב -הבולבוס בגמר

  26. שופטים מכורים. פוסטר הוא חתיכת נבלה תמיד היה ותמיד יהיה.
    אין מה לעשות לברון גיימס עושה לי בחילה בעעעעע איזה יצור מאוס.
    עלוב נפש

    1. כל עוד זה כמה שריקות על נקודות, מילא, וברור שהלייקרס היו מובילים גם בלעדיהם.
      אבל העבירה השלישית של יוקיץ' זה כבר דיל ברייקר.

      1. חשבתי אתה מומידן אבל יוצא אתה אחות של?
        חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

      1. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
        כלא בריקסטון

  27. חח בוקר טוב קמתי להשתין הצצתי בבוקס חוזר לישון 😂😂😂
    יוקיץ העניק מס 4 לשיקצה ברגע שניצח את המדדה.
    זה סידרה של 4 0 או גנטלמני וגם מול פחי המזרח אותה תוצאה. מיאמי עלאק חחחח נגר כמו אדביו שזה קאפלה קצת משופר חושבים ינצח פה?

  28. JR החטיא שלשה פנויה וגם מתגלה כזרבבבב לעומת דוייט…
    טוני ברוקרס שובר את דנוור…
    כל התקפה השופטים פשוט אוהבים את הלייקרס. לא רחוק הרגע שהשיקסה יקבל צחצוח נעלים…. כשדנוור יעשו קולות חזרה בראדרס יראה להם…
    🙂

  29. שופטים בושה. גמרו את דנבר עם שריקות אוויר. 2 תוקף רצוף לג׳וקר, צאלאנג מכור ללברון, טכני ושריקת אוויר למארי

  30. מישהו ראה אי פעם 24 זריקות עונשין לקבוצה ברבע?
    לא איזה שיא כלשהו? אולי בימי האק-א-שאק.

    ואיך לעזאזל זה לא תוקף של לברון????????

    נשבר לי הזין מאלו באפור.

    1. אני מקליט לגיא את המשחק למקרה שהוא לא צופה, ה3 נקודות של לברון בסוף זה אישור שרק לו וליאניס יש לדרוס עם הכתף

  31. איכסה על פוסטר איזה שופט בנשל"ז. מכור כזה איכססססס.
    שתי עבירות תוקף של לברון שרק אותם הפוך בלי למצמץ.
    זה גועל נפש

        1. לגמרי. הוציאו את יוקיץ 6 דקות לסוף, את מארי 4 לסוף, 6 נקודות אוויר מתנה ללברון, טכני למארי, ועל דייוויס קשה לומר כי אין הילוכים חוזרים. בעיקרון אם הוא מחטיא – הוא הולך לקו. אמרו מהיום 48 25

    1. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
      אחשילו אתה מצחיק
      אבל אחוי אני פה בשבילך

  32. טוב חברים.
    יושב כאן במקסיקו הבירה במסעדה שנקראת el puntal del norte (בטוח שתמצאו בגוגל) לבד, האשה והילדים הרחק בישראל המסוגרת.
    ואחרי סטייק מיובא נהדר (חבל שאי אפשר לשתף התמונות, 500 פסוס, 23$) ושתי כוסות יין אדם משובח, אני מרשה לעצמי להגג קמעא על הפלייאוף, הקבוצות, המצב, והעתיד.

    אז נתחיל מעכשיו ונלך אחורה – עי זו הדרך הנכונה בשביל לא להחמיץ דבר.

    ראשית דנבר. כל עוד אדם משחק בשביל הכיף, בשביל ההנאה, בשביל אהבת הדבר – כל עוד הוא משוחרר מכבלי הstress וחובת ההוכחה (ע"ע הפוך בדיוק – הקליפרס) – השמיים ומעבר להם הינם הגבול.
    נכון, וצריך הדבר להיאמר – הלייקרס הם קבוצה הבנוייה היטב: היטב על הנסיון, המנהיגות והמותג 'לברון', על הכשרון שדיוויס הינו, על המערך המגוון המשלים עם קולדוול-פופ מוריס, הווארד, רונדו והבחור האתלטי המקריח עם גוון העור הלבן ששכחתי את שמו..
    ומול זה דנבר המשוחררת ניצבת.. והיא ניצבת עם שני עוגנים מרכזיחם: מוריי שקפץ מדרגה בפלייאוף הזה משחקן טוב לשחקן נפלא שאם נחה עליו הרוח מספק נקודות למכביר והנאה למכביר לא פחות, וכמובן הגבוה מסרביה, ההוא מחפיסת הקלפים שמעניק הכל מהכל, בראיית משחק יוצאת דופן, בקצב שכמו נלקח מעולם ויקום אחרים.
    וכמובן הצוות המשלים.. טורי קרחיג, עם החספוס ועבודת ההגנה הצנועה והמדהימה, פלאמלי המגושם עם הנוכחות ומהנה גוף המארינס התמידי, פורטר שמעת לעת 'נדלק' ומעניק מתת חסד לצופים בדמות שלשות אלגנטיות להפליא וחסד וחדוות נעורים ראויים לשמם, גארי האריס שמלמד דבר או שניים על יכולת התאוששות מקושי וממגבלה פיזית, מונטה מוריס הבלתי נלאה ש'פחד' עבורו הינו מילה חסרת משמעות במילון שכתבו אנשים שניסו להסביר לאנשים אחרים מה משמעותן של מילים, ג'רמי גראנט עם ידיו הארוכות והשפעתו הארוכה על ההגנה והכימיה הקבוצתית הדו-כיוונית, פול מילסאפ עם קשיחות ששייכת לזמנים עברו והבלחות ברגעים שכולם נעלמים בהם, ולא נשכח את דוזייר ובארטון ובול בול – גם אם הם שכחו את עצמם..

    והדרך, אוי הדרך.. מלמטה למעלה, ולא פעם אחת..
    אבל הפעם הלייקרס. ומייק מלון, שאינו כאחד המאמנים, זה שמנצח על הכל מהצד, במין אינטלגנטיות ממין אחר, צופה החבורה שיצר וליכד, ולא יכול לעשות דבר מלבד לחייך ולומר לעצמו: "איזה כיף. אנחנו כאן".

    ואם אתם עדיין כאן, תשאלו עצמכם שאלה אחת: " האם אמרתם תודה לשנה שחלפה לה – והאם בירכתם אתהשנה הקרבה לה לבוא?".
    עד כאן ממקסיקו הבהחלט לא מושלגת.
    רות, סוף.
    אני הייתי זיו

    נ.ב.
    תוספת עכשווית:
    מישהו יכול לגאול אותנו מהחבר'ה באפור?
    הורסים את ההנאה וכל חלקה טובה

      1. סטייק בפחות ממחיר של פרה שלמה זה משהו שאסור לאדם בכלל לגעת בו. תת רמה, לא מבין איך אתה מרשה לעצמך סלאמינג כזה.

      2. דרך אגב בפזו נפל יותר מהדולר פעם אחרונה שהייתי שם היה באפריל היא 1 ל19, בוט אני לא יודע אם הייתה במקסיקו, אבל משרד הבריאות אין שם

      3. מסעדה איכותית דווקא..
        שתי אפשרויות היו שם:
        סטייק מקסיקני ב330 פסוס = 15 דולר
        או סטייק מיובא מאה"ב ב490 םסוס = 22 דולר
        בעל המקום, אגב, באסקי נחמד בשם ג'ולן, אם מישהו אי פעם יגיע לכאן

        1. מקסיקו סיטי זה אחת הערים היחידות במקסיקו שלא הייתי שם, את קאבוס וויארטה לידם אני מכיר כמו את כף ידי

            1. עכשיו חם שם באופן לא ייאמן , תחכה עוד חודשיים, קאבוס זה בעיקר המרינה והמסעדות המדהימות שם, פורטו ויארטה מהממת יותר פסטורלית

    1. איזה יופי
      תכתוב יותר כשאתה נהנה וקצת מבושם מהיין.
      העצירות האלה כל הזמן באמת מעצבנות. כמעט כל כניסה של הגרופי זה זריקות….
      תמשיך להנות ולדווח.

  33. מומידננו, מבחינתך הסדרה הזו זה ווין ווין…
    לא?
    אם לברון עף, אז אתה חוגג עם ה LLL ואם הוא מנצח אז הלייקרס אולי עם עוד אליפות מספר 17….???

  34. עכשיו תראו את הטכניקה של החבר'ה באפור. אם המשחק יהיה גמור, יתנו איזה 5 שריקות לדנבר ויראו בסטטיסטיקה שיצאו הוגנים. אם יהיה צמוד, לעזאזל הסטטיסטיקה וימשיכו לתת עבודה

  35. כל הזמן אמרו שה"DOGS" נמצאים בצד אחד של לוס אנגלס
    אבל טעו באיזה צד
    מחצית אדירה של הלייקרס חבורה של גברים דוויט נכנס להם לתוך הראש

      1. אולי יגיעו ל 50 עד שסילבר יתקשר לטוניקרבל ויצרח לו באוזן פוסססססססססססססס יה איבן שששששששששששששששששששש

  36. בסטטיסטחקה של החצי דוקא אין הבדלים כאלה גדולים בין הקבוצות. מה שיש זה איבודי כדור 9-4 לרעת דנבר ויתרון באסיסטים 16-10 ללייקרס.
    יתרון באחוזים מהשלוש 44%-31% ללייקרס אבל אחוזי העונשין לרעת הלייקרס (הפרחים להווארד)

  37. בלתי נסבל לראות את הדבר הזה, ספורט זה לא. איך לא מתבישים , כל העולם רואה שמדובר במשהו לא נורמלי והם ממשיכים כאילו כלום. יאלללה לי זה מספיק אין שום תקווה לראות משחק הוגן.

    1. זה לא יעזור
      הכל גמור אתם לוקחים את הסדרה הזו.
      נראה שאין בסלטיקס שום רוח אמיתית כשזה מגיע למאני טיים שלא לדבר על מאמן שמשפיע במשחק עצמו….

  38. דה שוט אתה מוכיח שאין לך קלאץ כיכבת 3 רבעים בלבד.
    ריברס ולו בעלי עיטור הלשון החומה זה המהלך הכי טוב של התאגיד מזה שנים. לשתול אותם אצל המדדה זה קליר פאת למס 4.
    אני מקווה שהמדדה יבין בבינה המלאכותית שלו שהם שתולים ויחזיר אותם מהר להיות עוזרי מאמן בלייקרס. הם נועדו להעצים את התאגיד.
    ראיתי שיש פה כמה רפי הבנה שמתלוננים על השיפוט זה הכל בראש שלכם תפסיקו להרעיל את הבלוג עם הנרטיב שלכם.
    טנש עכשיו כורים נתונים מהבוקס שיראה לכם שהכל מאוזן לעילא שימו משקפיים מראה בוקס טוב ממראה עיניים, בוקס סקור אחד שווה אלף מראי עיניים

    1. אני לא יכול נגד 7
      48 ו-25 במשחק שיא.
      היה קשה לצפייה
      לברון לא שווה כלום – היום היה בלון מנופח – קיבל 6 נקודות מתנה חבל על הזמן. עכשיו הוא יחגוג בשביל הסטאט
      32 עונשין בחצי 🤦‍♂️

    2. פוסטר הזה הכוכב השלישי ליד לברון, עבירות התוקף שהוא נתן ליוקיץ לא נשמעו בצד השני, אבל השיפוט הוגן לפי גיא

    1. עולם שלם כותב לך שהמשחק מכור, כולל כמה וכמה אתרים שראיתי בארצות הברית, ואתה נזכר באיזו עבירה שלא הייתה של יוקיץ'.

  39. הכל בלוף, אני לא קונה – הלייקרס עם ביטחון של פרוטקשן, דנבר מיואשים, יוקיץ שבור מהשופטים, האווארד הרג אותו

  40. לא יודע את מי קל יותר לתעב – את הקליפרס או את הלייקרס
    אי השריקות לאופנסיב של לברון ג'יימס זה ביזוי משחק הכדורסל

  41. מה שלבון עשה לפני כמה רגעים זה עבירת תוקף ברורה לכל אחד בליגה. חוץ מהמלכה הזנותית.
    זה שיפוט עלוב ומכור.

  42. מלון מאמן מעולה
    בשלוש דקות הוא לוקח שני טיימאאוטים, רואה שהעסק לא עובד וחייבים לעצור את המפולת ולהפוך מגמה.

  43. שיפוט מגעיל, אבל מילסאפ לא קולע לייאפ, פורטר לא השחיל אפילו שלשה אחת והיו לו 4 פנויות לגמרי, גראנט חזר לנגר.
    מנגד kcp, מוריס וקוזמה קולעים מעולה.
    קשה- קשה.

    1. בשביל מה לחץ? ישרקו לעבירה.
      אתמול קראתי ראיון עם גו אלכסנדר שאמר שבמשחק הראשון שלו בליגה הוא לחץ את פול פירס על כל המגרש ופול פירס אמר לו לא לימדו אותך איך לשחק בחור? 😂😂😂

  44. אני רק אשחיל מילה, ככה בשביל הסדר הטוב,
    ואז אחזור לצפות במשחק ללא הפרעה –
    .
    90% מהדמעות על השיפוט –
    BS.
    דנבר החליטו הלילה שאין סלים קלים, ורוב זריקות העונשין של הלייקרס הן בגלל שהם החליטו לנצל את המצב ולהיכנס פעם אחר פעם לצבע.
    .
    אבל,
    וזה אבל ענקי –
    .
    2 עבירות התוקף שנשרקו ליוקיץ' –
    BS
    .
    לא הראשונה (בחסימה), ולא השנייה (אותו מגע עם דווייט בתנועה במאבק לתפיסת מקום),
    היו צריכות להישרק.
    יוקיץ' בחוץ (עבירה שלישית, תחילת רבע שני) בשלב זה של המשחק, זה יכול להכריע משחק.

    1. "הפרש דו ספרתי ברבע הראשון, 15 פלוס במחצית, פרפור אחרון באמצע השלישי וגארבג' ארוך ברביעי.
      לייקרס 0:1, קל"

  45. יש דבר אחד צפוי כמו זריחת השמש מחר:
    החזרת שריקות של השופטים ברבע הרביעי לטובת דנבר, בהנחה שהמשחק גמור.
    הכל כדי שבסיום הסטטיסטיקה תראה מאוזנת

  46. יודעים איך פוסטר הכי מכור וטמא?? כשהלייקרס ביתרון 20 פתאום הוא נזכר לשרוק לחובת הלייקרס. חחחחח איזה שקוף יוואראדי…
    מהמקפצה

  47. אם אני דנבר אני מחרים את המשך הסדרה.
    צריך לעושת סוף לכל הפארסה הזאת של השיפוט.
    אף אחד בעולם לא ישכנע אותי אחרת שהשיפוט לא מוטה בצורה קשה על בסיס קבוע על ידי שופטים מסוימים

  48. תראו איך המערכת עובדת-
    הדביקו לדנבר עבירות על ימין ושמאל כשהמשחק עוד היה חי ועכשיו ב20 הפרש הם מתחילים לדפוק עבירות קיזוז בשביל הבוקס-סקור….
    ליגה של שקרים!

  49. חחח פעם ראשונה שנותנים הילוך חוזר על שריקת אוויר של דייוויס – אז הזווית לא טובה. זה עיקבי. גם הטלביזיה בפנים

  50. לייקרס הגיעו ראשונים למאה.
    הכוסיות של הופס לא יאהבו את זה אבל, רק גס עם דוארנט יכולים לתת פייט לליקרס הנוכחית.

  51. אחרי שאני רואה את המשחק הזה אני מייחל מאחל ומפלל לדבר אחד: להפסד של הלייקרס בסדרה הזאת.
    יש משהו דוחה ברונדו, הווארד, ושאר החבר'ה שם. לא יכול לשים את האצבע מה בדיוק.
    השאלה אם דנבר בכלל מאמינים בעצמם.

  52. חבר׳ה אני עף, אי אפשר לראות את זה, אם תהיה חזרה ואפסיד אותה – אהיה מאושר. פאני – לא יאמן – קרה בדיוק מה שאמרתי שיקרה.
    😀😀😀
    פרשים באפור
    טמיר – זה בשבילך
    https://youtu.be/89dGC8de0CA

      1. בחצי לא היה הבדל כזה גדול בעבירות הקבוצתיות. חלק מהעבירות של דנבר נובעות ממשחק הפנים האגרסיבי של הלייקרס בהובלת דייוויס והווארד.
        וכן, היו בחצי הראשון 3 עבירות ברורות ששרקו לדנבר סתם, כל השאר אלו טעויות שיפוט רגילות.
        אבל כשאתה בא עם משקפיים בצבע אחד תמיד תמצא את מה שרצית להוכיח

  53. ככה זה בעולם השקר.
    המשחק צמוד אז נותנים ללייקרס לפוצץ את דנבר ויש שקט דממה. כשהלייקרס תוקפים כל עבירת תוקף זוכה להתעלמות או לעבירת מגן.
    ופתאום תוך 2 דקות קופצים ליתרון דו ספרתי. נותנים איזה שריקה מאזנת להראות שיש כאן שיפוט נייטרלי ואז מקווים שהמומנטום ישאר עם "הטובים" ואז השופטים יוכלו לאזן בשריקות על מנת לטשטש עקבות.
    זה כל כך ברור וכל כך שקוף.
    25 זריקות עונשין ברבע ובעיית עבירות לקבוצה הפחות מועדפת.
    אין כאן דמיונות או צירוף מקרים זה משהו שקורה על בסיס די קבוע כאשר מותג על כמו לברון משתתף וכשמשובצים שופטים עם עבר פלילי בליגה הזאת.
    זה דוחה וזה מוציא את כל הערך הספורטיבי מהמשחק.
    עכשיו שהמשחק סביב ה30 הפרש תגידו שדנבר לא יכולה לתת תירוצים של שיפוט כי זה הפרש ממש גבוה.
    כבשים

    1. צריך לעבור את קארים ושדיוויס לא יתפוס עליו פער שלא יגידו שהוא מס 2. בפיינלס סה יהיה מצחיק.
      אם אני ספולסטרה אני ממרר את לברון עם דאבל טים קבוע שלא יהיה פיינלס mvp ודיוויס יזכה זה יהרוג אותו מבפנים כמו שבלאט עשה לקרי.

  54. המשחק הזה מזכיר לי כמה העולם עצוב, הרעים תמיד מנצחים
    הכל מכור, רק רשע ורוע, ואפילו אלוהים לא מתערב
    מי יציל אותי, מי?

  55. כמו שאמרתי לדנבר אין מה לשים עליו, עכשיו זה הם צריכים לעשות בחירה קשה לברון או דיוויס למי לתת לחסל אותם בטח שהצוות המסייע חם

      1. את מי מעניין לברון, הם רוצים לנצח בסדרה 118 נקודות חטפו הלילה, הדאבל טים על לברון ברבע הראשון נתן לליקרס בהובלתו של דיוויס לקלוע 36 נקודות, ו49 תוך 3 דקות ברבע השני עד שהתחילו להדביק לדיוויס עבירות.

        1. דנבר הובילו ברבע הראשון לפי הבוקס לא ככה? וחוץ מזה אתה חושב שזה יהיה ככה 4 משחקים?
          תן לי גם לראות את איכות הדאבל טים ואחזור אליך.
          בכל אופן לאורך סידרה שלמה זה כדאי. ואם אתה כבר מפסיד עדיף לשרוף את השיקצה פסיכולוגית. שלא יהיה לך ספק שהפיינלס mvp זה חשוב לו למיתוג שהוא היה הכוכב המוביל ולא דיוויס ולא ההיפך.

          1. נו שמעון אתה מצחיק ההגנה של הלייקרס הייתה בדיחה ברבע הראשון נגמר 38-36,אותו דבר ההגנה של דנבר שהחליטה להתרכז בלברון (הדאבל טים היה מצויין) , אבל כל השאר חופשיים. דיוויס והצוות המסייע של הלייקרס לא הימרו על שלושות ,אלא נכנסו לצבע לזריקות קלות (ושיוקיץ בול עץ בהגנה זה קל).
            .
            ברור שמיתוג משנה ללברון מה זה משנה לדנבר או למיאמי המיתוג שלן? המטרה שלהם לנצח .

            1. זה ברור ואם לא מנצחים?
              אתה יודע שלברון חושב רק על עצמו ועל המורשת שלו צריך לשחק גם על זה כפסיכולוגיה בסידרה

    1. את מי העלבתי? את לברון? או את השופטים? או את סילבר? או אדביו? להגיד שאדביו יהיה מטלית זו האמת (אני מקווה שאטעה ממש ותקרא לי רפי הבנה חותם על זה).
      אני חס וחלילה לא רוצה לחשוב מה יקרה אם זה יהיה בטעות תייס!!! תייס המסכן בכדור ביניים יקבל עבירה ראשונה מול דיוויס.
      בכל אופן מסכים איתך שעדיף מיאמי מול הלייקרס כי את בוסטון הם יטבחו בצבע.

    2. מנחם
      צר לי שאתה נעלב בגללם.
      שנה טובה והרבה בריאות לך לגייל ולמשפחה כולה.
      מחכים לימים טובים יותר.

    3. מנחם בא עם הודעה מוכנה מראש , את מי העלבתי? אחד הדברים המרכזיים שלי זה לא לרדת לגופו של כותב, אל לעניינה של תגובה אם טראש טוק חברי.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט