לברון ודיוויס מול יוקיץ' ומארי במשחק מספר 1 של גמר המערב ביום שישי הגדול! / דור בלוך

לברון ודיוויס מול יוקיץ' ומארי במשחק מספר 1 של גמר המערב ביום שישי הגדול! / דור בלוך

לוס אנג'לס לייקרס (0) – לוס אנג'לס קליפרס דנבר נאגטס (0)

איך הגענו לפה:

הלייקרס שייטו לגמר המערב כפי שהיה צפוי שיעשו, אני חושב שהם נפלו בצד הנוח יותר של ההגרלה כשנאלצו לפגוש את פורטלנד שהרגישה שביעות רצון רק להיות במעמד, וגם סבלה מפציעה לקראת סוף הסידרה, ולאחר מכן פגשה את יוסטון שרק בקושי הגיעה לחצי גמר המערב, הגיעה לאחר 7 משחקים ולא הייתה בשום מצב מנטאלי לאתגר את הלייקרס.

בשתי הסדרות הלייקרס הפסידו את המשחק הראשון רק כדי לנצח 4 ברצף בהמשך, והם נותנים מאין תחושה של קבוצה שקודם לומדת את היריב, נותנת לו להכות אותה מעט רק כדי להנחית עליו את הנוקאווט הסופי מיד לאחר מכן, כך שלא בטוח שמה שנראה במשחק היום ינבא את מה שנראה בהמשך הסדרה.

ואם המשפט האחרון נכון לגבי הלייקרס הוא נכון שבעתיים לגבי דנבר. הקבוצה שזינקה במחי ניצחון על הקליפרס לעמדת הקבוצה הכי סימפטית בפלייאוף עשתה היסטוריה כשהפכה פיגור 1-3 פעמיים לנצחון 3-4. הבועה והסיטואציה הייחודית של ריחוק מהמשפחות ומהחיים הרגילים מדגישה מאוד את האיכויות המנטליות של הקבוצות המשתתפות ודנבר היא אחת מהשתיים שבולטות מעל כולן בפרמטר הזה, יחד עם מיאמי (ואפשר להזכיר גם את טורונטו בהקשר הזה).

הדבר המרשים אף יותר הוא שבניגוד לסדרה מול יוטה, בה יוטה הייתה רחוקה קפיצה ידידותית על הטבעת מלעלות, הרי שהקמבאק מ1-3 מול הקליפרס, הפייבוריטית של רבים כולל הח"מ ללכת עד הסוף, בא על דרך של דריסת היריבה שלושה ערבים ברציפות, כולל קמבאקים מפיגורים דו ספרתיים שנמחקו כלא היו.

אם כן מה שהיה עד כה מסמן לנו שהלייקרס אולי פייבוריטים, אבל בשום תוצאה, בתוך משחק או בין משחקים, לא ניתן יהיה להגיד שאנחנו יודעים בוודאות כיצד תיגמר הסדרה הזאת, וזה מתכון בטוח לדרמה, עניין והנאה צרופה לכל אוהדי ה-NBA.

מצ'אפים:

בכדורסל הנזיל ונטול העמדות המשוחק נכון להיום ב-NBA, ובאופן מוקצן (אם תשאלו אותי) בבועה, לא נכון יהיה לדבר על עמדות במובנן הקלאסי, אלא על היררכיות.

כך ברשותכם אעמיד אלה מול אלה את ארבעת השחקנים הכי מרשימים מבין השחקנים שנותרו בבועה:

יוקיץ' + מארי – לברון + דיוויס:

אם היו מחלקים את ה-MVP של הבועה היום, הפרס היה הולך ככל הנראה לניקולה יוקיץ'. 25.4 נקודות, במעל 50% מהשדה ו-44% (!!!!) מהשלוש, 11 ריבאונדים, 6 אסיסטים וחסימה, יוקיץ' הוא בעיית מיס מאיץ' שלקליפרס לא הייתה תשובה אליה. הוא יהרוג אותך בלואו פוסט עם שלל מהלכים שסנטר מזרח אירופאי/בלקני מתוכנת אליהם מלידה, הוא אחד משני המוסרים הטובים בליגה כך שדאבל טים הוא אופציה בעייתית מאוד, וכשהוא יוצא לטופ אוף דה קי הוא יכול לזרוק שלשה מעליך, לעשות מהלך פיק אנד רול, או לנהל את המשחק כשכל המגרש פרוס לפניו.

השחקן שמשלים ובמידה רבה בעיני ניזון ממנו הוא מארי, שבשקט בשקט הפך לסופרסטאר לנגד עינינו המשתאות. 27 נקודות (50% מהשדה, 49% לשלוש), 5 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, הופכים את מארי לכלי מאוד חשוב עבור הנאגטס וכשהוא נחלש, דנבר התקשתה מאוד.

את השניים האלה יפגשו צמד אימתני אף יותר. דיוויס הוא השחקן עם הכי הרבה נקודות מבין הרביעיה ו-7 בסה"כ בממוצע הנקודות בבועה – 27.6 כאלה, וגם הוא, ספסימן שיכול לקלוע מקרוב או מרחוק, הוא פשוט בלתי עציר ולמעשה הוא הכלי ההתקפי המרכזי של הלייקרס. לברון, עשירי במספר הנקודות בבועה עם 26.6 כשהוא מוסיף 10 ריבאונדים ו-8 אסיסטים לכמעט ממוצע טריפל דאבל, הוא האיש, שאולי יותר מכל אחד אחר בליגה היום, יודע איך לנצח, ומוטרף בצורך לנצח באופן שלא בער בו בעבר. זה מתכון מסוכן מאוד עבור היריבות.

שחקנים משלימים:

הפער בשתי הקבוצות בין הכוכבים ליתר גדול מאוד גם סטטיסטית וגם מהותית אבל זה לא אומר שאין לה תפקיד חשוב מאוד. פול מילסאפ הוא החשקן המנוסהביותר בדנבר וליכולת שלו לקלוע מבחוץ, לסגור לריבאונד ולשמור טוב יש חשיבות אדירה עבורם. גארי האריס שהיה פצוע חלק ממשחקי הבועה, הוכיח שהוא שחקן מפתח עבורם בעיקר כמי שהוא אולי השומר הכי טוב של הקבוצה, וג'רמי גראנט ומייקל פורטר ג'וניור, שדרש, קיבל והוכיח שצדק עוד דקות משחק ועוד מקום להשפיע הם שחקנים שהקליעה שלהם מבחוץ תכריעה במידה רבה עד כמה אפקטיבי יהיה כל יתר המשחק של דנבר.

בלייקרס הדרופ הוא אף משמעותי יותר, והם עדיין מחפשים את השחקן המשלים היציב שלהם. קייל קוזמה הוא אכזבה גדולה, הוא היה האיש שהלייקרס לא הייתה מוכנה לשלוח בטרייד עם ניו אורלינס ובינתיים הוא לא מצליח להראות יציבות מקצועית או מנטאלית. מי שהגיע לפלייאוף הזה, כצפוי, הוא פלייאוף רונדו, שכאשר חזר לבועה הראה יכולת טובה, בעיקר הגנתית אבלגם קלע סלים חשובים כשנדרש לכך.

אקס פקטורים נוספים:

הלייקרס כאמור עדיין מחשים כאלה. מרקיף מוריס בהחלט יכול להיות בהחלט יכול להיות כזה, ג'יי אר סמית' אם יתלהט, ואלכס קארוסו הוא פיל גוד סטורי נהדר, אבל אם יש סימן שאלה סביב הלייקרס הוא סביב העומק של הקבוצה. מצד שני אין שום ספק שהקבוצה הכי עמוקה בבועה הייתה הקליפרס ואתם יודעים איך זה נגמר.

בדנבר מעבר לשמות עליהם דיברנו, יהיה מענין לראות האם בול בול, ששותף ב-3 משחקים בלבד ל6 דקות במממוצע יקבל דקות בסדרה הזאת כפתרון נקודתי או ניסיון נואש לשנות דינמיקה. גם טורי קרייג ומייסון פלאמלי עשויים לקבל דקות ומונטה מוריס שהראה פוטנציאל לפרקים צפוי לקבל הזדמנות גם בסידרה הזאת.

מפתחות – דנבר:

יוקיץ': איו מה להגיד יותר מדי, יוקיץ' הוא השמש של דנבר, שכל הכוכבים סובבים סביבו. הוא יכתיב כמה רחוק הקבוצה הזאת תלך. אם הלייקרס יוכלו להגביל אותו, כמו שמיאמי הצליחה להגביל, שלא נאמר להשמיד את יאניס מול מילווקי, זאת לא תהיה תחרות, אם יוקיץ' יהיה יוקיץ' של שלושת המשחקים האחרונים, יכולה להיות לנו סדרה. אני אישית מוטרד מאוד מרמת העייפות של האיש הגדול, שניכרה לפרקים במהלך שתי הסדרות הקודמות, בסופו של דבר הוא שיחק 14 משחקים שבהם הוא בקושי נח, זאת יכולה להיות בעיה לאיש בגודל הזה שנדרש לעשות כל כך הרבה.

השלשות של הצוות המסייע: נגעתי בזה בתחילת הדברים, בסופו של דבר בכדורסל של היום, היכולת של הגנה להתמקד באיום המרכזי נגזרת מהשאלה כמה היא מפחדת מהאיום מחוץ לקשת של האחרים / כמה מהירים וארוכים השחקנים שלה כדי לסגור את השחקנים האלה. הלייקרס אינם ארוכים ומהירים במיוחד (בוודאי בהשוואה לקליפרס), מה שאומר שלצוות המסייע של יוקיץ' ומארי יהיו מבטים, השאלה הגדולה היא האם הם יצליחו לנצל אותם.

מפתחות – לייקרס:

סיוע בהובלת הכדור: לברון כבר לא ילד. ולמרות מליון הדולר לשנה שהוא משקיע בגופו, ולמרות שללא ספק מדובר בספצימן פיזי שלא נראה כמוהו מעולם, העייפות בכל זאת משפיעה עליו, ויש שתי דרכים להגביר את העייפות הזאת. הראשונה היא להכריח אותו לעבוד בהגנה, דבר שהוא לא עושה כבר שנים, בוודאי בעונה הסדירה. השניה היא להכריח אותו להוביל כדור, ובגלל זה החשיבות של רונדו כל כך גדולה, הוא מאפשר להוריד מעט מהעומס הזה מלברון. אם דנבר תתתעלל במוביילי הכדור האחרים ותייצר מצב שווגל חייב לשים את הכדור בידיים של לברון כל הזמן הדיבידנדים עבור הנאגטס יכולים להיות משמעותיים.

ריבאונד התקפה:

גם בעונה הסדירה הלייקרס היו קבוצת ריבאונד התקפה טובה, אבל בפלייאוף זה כבר הפך לנשק משמעותי שעזר לשבור את היריבות ברגעים קשים, והלייקרס מדורגים במקום השני בפרמטר הזה (אחרי פילדלפיה שמזמן כבר לא איתנו). דיוויס עם 2.9 הוא התורם המרכזי, אבל שימו לב גם להווארד ומגי. העובדה שהכדורסל השתנה וזנח מאחור את הווארד קצת מסיח את הדעת מכך שלשחקנים האלה יש תפקיד חשוב – להיכנס ל-10-15 דקות במשחק לתת אנרגיות וריבאונד התקפה שמכסה על החולשה של היחסית של הצוות המסייע בהשוואה לחמישיה הראשונה. אם אני מייק מאלון אני עובד חזק עם החמישיה השניה על נושא ריבאונד ההגנה.

הימור:

בין הנטיה של הלייקרס להפסיד את משחק מספר 1, לעייפות של דנבר אני אלך עם הפרמטר השני כמשמעותי יותר.

הלייקרס ב-12

הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
468 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
גיא רוזן
18/09/2020 13:07:31

יום שישי, ערב ראש השנה. המתח הורג.
מאותם רגעים שממתינים להם עונה ארוכה –
רגעי ההכרעה של העונה.
והשנה, המתח גדול מתמיד.
לא רק האוהדים בארץ במתח.
כל הליקר ניישן ממתינים,
העיר דנבר על קוצים.
כולם ממתינים בקוצר רוח להכרעה,
הכרעתו של דה שוט –
מי תנצח במשחק…
.
תודה, דור.

עידו גילרי
18/09/2020 13:09:47
הגב ל  גיא רוזן

ההחלטה תשפא…

שייקה
18/09/2020 14:23:44

השאלה האמיתית היא לאן הוא לוקחים את הכישרונות בטווח של קילומטר מהבית…

דה שוט
18/09/2020 14:59:16

חחח תאכלס זה באמת יהיה כבר בשנה הבאה
.
שייקה – אישתי לא מתרשמת מההישגים שלי. בינתיים לקחתי את הכישרון שלי לזרוק את הזבל, לסופר להשלמות, ולהוציא את הכלב.

עידו גילרי
18/09/2020 15:00:44
הגב ל  דה שוט

not one not two…

דה שוט
18/09/2020 14:53:02
הגב ל  גיא רוזן

שמע – יש כאן כבר פרדוקס.
אני בדר"כ מהמר בעד הקבוצה שלי.
פורטלנד היכו בי אבל זה היה צפוי. מי שהתחיל את המפולת היו יוסטון.
יאניס – פייבוריט המזרח שלי – תרם גם הוא לאחוז האפקטיבי. ציפיתי ממנו ל-0:4
כאן איבדתי שליטה. כרמלו, ווסטברוק ויאניס בחוץ – מה נשאר לי? ג'ורג'י בוי ו-קם בבוקר. התוצאות ידועות.
עכשיו הפרדוקס –
אני מאוד רוצה שדנבר ינצחו, למרות שבגדול אני בעד לברון (אבל נגד הלייקרס).
השאלה היא על מה אני מהמר?
על מה שאני באמת מאמין? זה מה שעשיתי עד עכשיו.
או – על מה שישמור לי על הרצף – בכל זאת – לפספס כל כך הרבה זה משהו, זה כמו להוציא 0 עגול בטוטו, זה קשה.
ספק אם מישהו לפני עשה את זה…
(זה השלב שבו אני כבר לא בטוח אם צוחקים איתי או עלי… נראה לי האפשרות השנייה…)
.
ההימור למטה – שפאני לא יפספס. זה כמו החתול של שרודינגר, כל עוד הוא לא פותח את הקופסה – שתי הקבוצות מנצחות ו/או מפסידות.

שחר אלוני
18/09/2020 13:20:03

תודה על הסיקור
סדרת האליפות
אמור להיות 1-0 לדנבר (לייקרס תמיד מפסידים את הראשון)
אחר כך 3-1 ללייקרס (קרה בכל 4 הסדרות של שתיהן)
והשאלה אם יגמר 4-1 ללייקרס או 4-3 לדנבר 🙂

יהיה צמוד היום, דנבר נראים לי חמים וגם עייפים, נלך איתם, 1-0 ליוקיץ'

Yinon Yavor
18/09/2020 14:13:16

אתה אומר בעצם שמשחק מספר 5 הוא זה שיכריע לכאן או לכאן. כל השאר כבר ידוע מראש…

שחר אלוני
18/09/2020 14:31:08
הגב ל  Yinon Yavor

🙂

רפיקי
18/09/2020 13:53:49

דנבר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

השיקצה מנגב היום לייקרס ב7 ומעלה

ד"ר פופרס
18/09/2020 15:43:41

עם המון דמעות ובכי תנינים אני חייב להסכים עם המטלית,
שי קח אותי לכפר,אני חייב טיפול עמוק

אשך טמיר המקורי
18/09/2020 18:58:52
הגב ל  ד"ר פופרס

אתה יכול להיות רגוע – דנבר מנגבים.
הלילה קמים לחגיגה

ד"ר פופרס
18/09/2020 20:57:47

אוקידוקי,ניפגש בחגיגה(איזה פחד)

KingJames23
KingJames23
18/09/2020 13:56:57

אם דנבר יצליחו לנצח משחק אחד בסדרה הזאת לדעתי זה יהיה נס.
הלייקרס מפרקים היום ב15 ומעלה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  KingJames23

כן 4 או 5 משחקים הסידרה הזאת

Zivke
Zivke
18/09/2020 13:58:36

תודה על סיקור מושקע ומצוין!
זה מרגיש כמעט לא פייר שהגדולים של הלייקרס באים אחרי סדרת ספסל מול גמדי יוסטון, ויוקיץ' מגיע אחרי 14 משחקים בהילוך 5, גו נאגטס!!!
שנה טובה לכולם

אור
אור
18/09/2020 15:37:03
הגב ל  Zivke

אף אחד לא הכריח את דנבר לסיים 3 ולקבל שתי סדרות קשות לעומת הלייקרס (שגם עזרו לזה להיראות "קל" בעצמם)

איצקו
איצקו
18/09/2020 14:10:54

אם כשהתחיל הבועה חשבתי שחוץ מהקליפרס אף אחת לא תהיה יריבה ראויה מול הלייקרס היום כבר זה נראה שהכל הפתוח הראש אומר לייקרס הלב אומר שאין מצב שדנבר מפסידים
בהתבסס על משחקים קודמים ביניהם העונה נראלי זה 3-1 לליקרס אבל האחרון שהיה הבועה זה היה חצי דנבר מול כל הלייקרס אבל גם הלייקרס התחילו תבועה חרא
קיצר אין לי מושג ועקב ראש השנה אני גם לא אראה עד צאת החג נראלי המתח יהרוג אותי מקווה למשחק טוב
גו לייקרס גו

דה שוט
18/09/2020 14:55:25

תודה על הפריוויו.
לברון ודייוויס יבואו אחרי מנוחה ארוכה וייצאו כמו מלוע של תותח.
דנבר, מנגד, בתחושה שעשו מעל ומעבר והם בכלל לא אמורים להיות פה.
הפרש דו ספרתי ברבע הראשון, 15 פלוס במחצית, פרפור אחרון באמצע השלישי וגארבג' ארוך ברביעי.
לייקרס 0:1, קל
.
תרשום פאני.

אור
אור
18/09/2020 15:01:46
הגב ל  דה שוט

הופה, חיכינו במתח כל היום

דה שוט
18/09/2020 15:22:50
הגב ל  אור

חחח
חכה עוד קצת, בלי פאני סה לא נחשב

גיא רוזן
18/09/2020 15:16:04
הגב ל  דה שוט

יא חביבי,
זה הזמן לבדוק למי יש "יותר גדול".
אני העברתי שזו תהיה סדרה של 7 משחקים. על מנת שההימור יתממש,
צריך הפסד של הלייקרס הלילה.
אז אני הולך עם היד החמה ונגד החלודה,
בוחר בנאגטס המנצחים הלילה.
.
דה קרס נגד קללת הרשע.
There can be only one

דה שוט
18/09/2020 15:21:37
הגב ל  גיא רוזן

וויי וויי ראש בראש
אבל נראה לי שתנצח בקלות הפעם – אין צורך לנחס את דנבר – אין להם שום סיכוי הערב. גם פאני לא יעזור.
מיי דה בסט קרס ווין

NFS
NFS
18/09/2020 16:09:25
הגב ל  דה שוט

אחלה הימור, רשמתי (הליין הולך איתך עם לייקרס 7-). מקווה מאוד שלברון לא יכנס בך בטוויטר למה הוא צריך את זה עכשיו כשכולו מרוכז בדנבר.
.
בסדרה הזו, בניגוד למקבילתה המזרחית, אני מושקע רגשית בדנבר, כך שאני מאוד מצפה לה. ביוקיץ' ננוחם.
.
תראה, כנראה שכולנו מטומטמים ואתה צוחק עלינו בעצם.
יש פתגם איטלקי שאומר "האמא של כל המטומטמים תמיד בהיריון", אז לפחות אנחנו לא לבד בזה.
.
בכל אופן, פלייאוף לפנתיאון, ואני הייתי מאלה שחשבו שהעסק יהיה פארסה אחת גדולה.

דה שוט
18/09/2020 16:24:13
הגב ל  NFS

תאכלס – באמת פלייאוף לפנתיאון – אבל מוזר…

אור
אור
18/09/2020 16:28:35
הגב ל  NFS

מצטער על הבורות / חוסר הבנה אבל מה הכוונה בפתגם הזה?
.
לגבי הפלייאוף, כולם כבר שכחו אבל זה היה קרוב להיגמר בפארסה עם המחאה של מילווקי והמשחקים שנדחו

האווי לאסוף
האווי לאסוף
18/09/2020 17:00:30
הגב ל  אור

אני מניח שהכוונה שיש יותר כאלה כל יום. במקרה שלי זה נכון

NFS
NFS
18/09/2020 17:02:41
הגב ל  אור

כמו כל מיני פתגמים טובים יותר או פחות על הטמטום האנושי, גם זה מבטיח- מקור המטומטמים לעולם לא יגווע.

אור
אור
18/09/2020 22:14:48
הגב ל  NFS

תודה לכם

אשך טמיר המקורי
18/09/2020 16:40:39
הגב ל  דה שוט

דנבר מנצחים היום בוודאות – עוד 0 לרשימת האקסל…

יניב ש.
18/09/2020 14:56:21

אחלה, אחלה סיקור!
הפלייאוף הזה עולה על כל הציפיות שלי, נהנה מה- נבא כמו שלא נהניתי שנים רבות.

אור
אור
18/09/2020 15:03:07

מאמין שזה יהיה ממש צמוד ובסוף הלייקרס ינצחו ב-5

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

תודה רבה דור, אחלה ניתוח
.
אני עדיין איתן בדעתי – דנבר לא תעבור את יוטה. הלייקרס, ב-7, וחבל.

etayle
etayle
18/09/2020 16:08:41

אם הלייקרס יפסידו יותר מ2 משחקים עד סוף הפליאוף אני אהיה מופתע.

אור
אור
18/09/2020 16:26:16
הגב ל  etayle

בטח שכן, זה לא הווריורס עם דוראנט

אשך טמיר המקורי
18/09/2020 16:38:36

תודה רבה.
הלייקרס לא היו צריכים בכלל לעבוד עד כה. מגיעים במוד שיוט וללא מבחנים משמעותיים.
דנבר עשו את הדרך ההפוכה.
הם גילו אופי ואת עצמם תוך כדי טיפוס מתמיד נגד הרים.
מבחינתי זה לא כוחות במשחק הזה – דנבר ינצחו באופן משכנע.
אני סבור שדנבר קבוצה טובה יותר, ושתנצח גם את משחק 2.
מה יקרה אז זו השאלה.
דנבר עד כה היו כל הזמן עם הגב לקיר וחזרו כאנדרדוגס.
תהיה להם בעיה מנטלית כשפתאום יובילו 2-0 בסדרה.
איך הם יתמודדו עם זה – זו השאלה שתכריע את הסידרה.
אני סבור שפערי הרמות הקבוצתיים ידברו ושזה ייגמר עד 4-2 לדנבר.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
18/09/2020 17:02:06

החלטת ללכת על כל הקופה אה? הימור אמיץ, זה בטוח 😁

אשך טמיר המקורי
18/09/2020 18:52:04

האמת? אני ממש מאמין בזה וחש בטוח ורגוע שזה יקרה

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
18/09/2020 20:32:07

אני לא הצלחתי אף פעם להבין מתי אתה רציני ומתי לא.

אור
אור
18/09/2020 22:16:11

גם חשבת שהלייקרס לא /'בקושי יגיעו לפלייאוף

דה שוט
18/09/2020 17:54:25

חחח
נגמר חבריקו, אין עוד מי שיציל אותך ואת ההולנדי
walked on you
חחח

אשך טמיר המקורי
18/09/2020 18:57:50
הגב ל  דה שוט

חבריקו הלייקרס נבעטים בשלב הזה – אם השפוטים לא יצילו אותם ודנבר שלא ייחנקו כשיהיו ביתרון 2-0 והלאה.

השור
18/09/2020 20:21:14

מדהים איך כל שנה – בזמן אמת מסבירים שקבוצות לברון עומדות בפני אתגר שינגב אותן ואז לאחר מעשה, מסבירים מדוע בעצם מדובר בשטיח (אטלנטה, שיקגו של דרק רוז). בפליאוף הנכחי – חזרו אחורה להסברים מדוע בעצם פורטלנד עם חזרתו של נורקיץ היא הרבה יותר ממקום 8 ויוסטון בכלל מאתגרת את הלייקרס במידה שלא אירעה לה בעבר. ……………..
רק אומר כדי שאחרי שהלייקרס יעברו את דנבר שימו לב כיצד תעשו את אותו הדבר…

גיא רוזן
18/09/2020 20:25:44
הגב ל  השור

שכחת את האליבי…
(זו הרי קנוניה של הליגה דרך השפוטים, לקדם את הקבוצות של לברון.
אם אתה, חלילה, תצביע על עובדות, נתונים, או פשוט תבקש דוגמה רלוונטית, אז אתה עיוור/מדחיק/תמים…)

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
18/09/2020 20:38:54
הגב ל  גיא רוזן

לא יודע כבר כמה שנים הדבר הזה לא נכון לגבי אף קבוצה.
היחיד שיוצא בהצהרות מהסוג הזה הוא מנחם: אותו אדם שטען שאוקלהןמה לוקחים השנה אליפות, אותו אדם שטען שהקליפרס של פול וגריפין תטאטא את הווריורס וכו׳

אנחנו כבר הבנו שהפליאוך הוא שונה ורוב האנשים פה והפרשנים מבינים שצריך לקחת אתההעונה הסדירה בפרופורציות.
מי שחשב שיאניס יגיע רחוק העונה באמת שיעשה עם עצמו חשבון נפש.

הסיפור של פורטלנד קצת יותר מורכב, היה להם פליאוך משל עצמו והם פשוט הגיעו סחוטים פיזית ובעיקר מנטלית.
יוסטון? אני ציפיתי מהם להרבה יותר אבל מודה שהתעלמתי מהיכןלת הבזיונית נגד אוקייסי.

אבל בואן מתעורר רגע מהנרטיב:
לברון משחק עם הבחירה מספר 2 להגנה, חבר חמישיית העונה וכנראה השחקן השני או אפילו הכי טוב ששיתף פעולה עם לברון.

אנחנו לא בעונה שאירווינג ולאב היו פצועים, אז בבקשה..

האווי לאסוף
האווי לאסוף
18/09/2020 17:03:57

רוצה שדנבר תנצח, מאמין שהלייקרס יקחו. העייפות והלברון אמורים לדאוג לכך.
תודה רבה על הפריוויו

yaniv
18/09/2020 17:37:54

במידה והשלשות של הלייקרס נכנסות זה ניצחון קל ללייקרס. במידה ולא יהיה קרב קשה עד הסוף. אני קורא פה הרבה על כך ׳הלייקרס שיטו והיה להם קל אבל זה לזכותם ולא לחובתם. הלייקרס הפכו את זה לקל כאשר עשו התאמות מצויינות בכל סדרה. פעם ראשונה נראה לי שלברון סומך על המאמן( ועוד מאמן לבן) וזה נראה היטב במשחקים.

אשך טמיר המקורי
18/09/2020 18:54:13
הגב ל  yaniv

הלייקרס שיחקו נגד 2 קבוצות מפורקות. פורטלנד לא ברמת פלייאוף ויוסטון הייתה שם רק כי אוק' הצליחה איכשהו להיות יותר חלשה ממנה (זה היה קשה לצפייה).

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

תראו איזה יכולות נדרשים מגארדים ברמות הגבוהות ופה חושבים שסימונס או לונזו יכולים להוביל קבוצה 😂😂😂

רן הנרגן
18/09/2020 17:54:58

ראשית, אני מופתע שאף אחד לא העלה את תאורית הקונפירציה מתבקשת, המיזכר שסילבר שלח לשופטים. אתם מבינים מה משמעות גמר ללא קרי או לברון מבחינת ריטינג?
.
דנבר הראו אופי. לא רואה אותם מרימים ידים ומרגישים שעשו את שלהם.
.
לראשונה מאז עזב את מיאמי יש ללברון מאמן אמיתי שהוא בוטח בו.
.
הסדרה תלך עם השלשות של דנבר.

אשך טמיר המקורי
18/09/2020 18:55:28
הגב ל  רן הנרגן

השפוטים זה נתון לטובת הלייקרס.
דייוויס זה השחקן הכי מאותרג בבועה, בהפרש.
השיקוץ מקום שני.

NBA בדם
18/09/2020 18:02:19

נכון לרגע זה יש בליגה הזו 8 סופרסטארים שסוחבים קבוצות(חלק יותר רחוק, חלק פחות).
לברון,לילארד,דיוויס,הארדן, יוקיץ',יאניס,קוואי,לוקה.(לא מחשיב שחקנים כמו קרי ודוראנט שעברו פציעות ממושכות).
ללייקרס יש 2 מתוך 8 השחקנים הטובים בעולם וגם השתיים האלה נמצאים בטופ של הרשימה המצומצמת הזאת והם בכושר אדיר.
הלייקרס ינחילו ג'נטלמני לדנבר וייפגשו את מיאמי בגמר.

רן הנרגן
18/09/2020 18:46:17
הגב ל  NBA בדם

דיוויס לא סוחב כלום על הגב. בכל השנים שלו בניו אורלינס הוא לא ניצח כלום.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  רן הנרגן

סחב כמו יאניס רק היה במערב אל תשכח שלא נדבר על הפחים ששיחקו שם לצידו ומי אימן אותם

Side Show Bob
Side Show Bob
18/09/2020 21:57:13

איזה פחים? היה לו קבוצה מעולה עם קאזינס והולידיי והם בכלל לא עלו לפליאוף … כולל רואנדו ןמירוטיץ' חמישיה לא רעה בכלל ועדיין לא הגיעו אפילו לפליאוף

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
18/09/2020 23:57:37
הגב ל  Side Show Bob

בחירה מעניינת בהתחשב שבעונה עם בוגי ורונדו הפליקנס לא רק הגיעה לפליאוף אלא גם ניצחו בסיבוב הראשון והפסידו בשני לווריירס שזכו באליפות (על אף שבוגי נפצע ולא שיחק)

Side Show Bob
Side Show Bob
19/09/2020 10:30:52

הסידרה היחידה שניצח בפליאוף, עד שלברון בא להציל את כבודו האבוד
תראה למשל בזמן הזה מה לילארד עשה עם קבוצה לא הרבה יותר טובה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  NBA בדם

שכחת אחד בשם מורי שקולע מאותו יוקיץ שסוחב וקלע גם בעונה הסדירה יותר ממנו…הוא סוחב כמו שלברון ודיוויס סוחבים אחד את השני

Side Show Bob
Side Show Bob
18/09/2020 20:53:32
הגב ל  NBA בדם

דיויד שחקן שהיה עד עכשיו לוזר, נראה אל לברון יצליח להוציא ממנו את התדמית הזאת.
ואיפה באטלר? שחקן ענק בטח בפלייאוף, בלעדיו מיאמי לא בגמר המזרח ופילי בכלל לא מגיעים למצב של הדחה של טורנטו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Side Show Bob

איך דיוויס היה לוזר ובמה? את מי הוא היה צריך לנצח ולא ניצח?

Side Show Bob
Side Show Bob
18/09/2020 21:54:35

תסתכל על ניסיון הפליאוף שלו, מלבד עונה אחת ש"זכה" לעוף מול גולדן , כלום ושום דבר.. וזה לא שניו אורלינס היו כזאת קבוצה רעה…
ושלא נדבר על השביתה האיטלקית…

NFS
NFS
18/09/2020 22:23:21
הגב ל  Side Show Bob

שכחת את הסוויפ שהפליקנס עשו לבלייזרס? דיוויס ופלייאוף רונדו ניגבו את לילארד משל היה מטלית בניקוי יסודי של כיתה אחרי סגר ממושך.

Side Show Bob
Side Show Bob
18/09/2020 22:32:54
הגב ל  NFS

לא שכחתי, זה באיזכור של "זכה לעוף מול גולדן" .
ועדיין אי אפשר לשים שחקן שניצח עד העונה סידרת פליאוף אחת באותה רשימה עם: קוואי, לברון או אפילו לילארד או יאניס
דרך אגב גם דונצ'יץ לא צריך להיות שם, אולי עוד עונה או שתיים.

דוקטור רזי הופמן
18/09/2020 18:07:01

לנהל את המשחק כשכל המגרש פרוס לפניו, זה משפט המפתח שמגדיר כנראה את אלוף האן בי איי הבא.
אני מאמין שדנוור לוקחים את המשחק הלילה כי אין ללייקרס מי שישמור על הגאון. גם דייוס לא יכול לדעתי ובכל מקרה אם הוא יצא החוצה המרכז יהיה פתוח לאחד הגבוהים של דנוור להשתחל ולעשות שם שמות במחלקת הירקות של הלייקרס….
היות שבוסטון לא תגיע לגמר אני על העגלה של דנוור הקבוצה הסימפטית ועמוסת הכישרון.

Side Show Bob
Side Show Bob
18/09/2020 20:48:10

הלוואי, אבל לדעתי ללייקרס יש מאצ' טוב יותר על דנוור מאשר קליפרס.
יש להם הרבה שחקנים גבוהים שיכולים להתיש את יוקיץ' שנראה לפרקים די גמור.

עידו גילרי
18/09/2020 18:08:11

שמעון במיוחד בשבילך – 25+48 היום.

NFS
NFS
18/09/2020 18:45:26

פוסטר ובראד'רס ביחד?
עוד הזדמנות לבדוק את התיאוריות של שמעון את ברוך.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  NFS

וואו על ההתחלה בשביל מה? זה צמד ששמור רק לגיים 7

אשך טמיר המקורי
18/09/2020 18:56:43

תתכונן לשריקות אוויר מגוחכות לטובת דייוויס.
זה הדבר הכי בטוח בבועה.

דוקטור רזי הופמן
18/09/2020 18:58:37

+100

גיא רוזן
18/09/2020 19:02:59

אין דבר משעשע יותר מלקרוא את האליבי בהכנה עוד לפני שהסדרה התחילה…

אשך טמיר המקורי
18/09/2020 19:05:54
הגב ל  גיא רוזן

שום אליבי, זה דבר נתון בהסתמך על השריקות המופרכות לטובת דייוויס עד עכשיו.
זה בהחלט יעזור ללייקרס אבל אני עדיין חושב שדנבר תעבור אם לא תקרוס מנטלית ביתרון בסידרה.

גיא רוזן
18/09/2020 19:42:34

צפיתי בכל דקות הלייקרס העונה בפלייאוף. לא שרקו לדייויס משהו שלא שורקים לשחקנים אחרים שמגיעים לצבע בתדירות שלו.
אם כבר, הוא, בניגוד לכמה גארדים שיודעים לתבל את יכולת משחקם בקצת, ובכן, משחק (הארדן, לוקה),
פשוט משחק כדורסל.
.
או במילים אחרות –
אליבי.

אשך טמיר המקורי
18/09/2020 19:59:35
הגב ל  גיא רוזן

אז אתה עיוור, או תמים, או מדחיק.
השריקות עליו נגד פורטלנד מחייבות ועדת חקירה.
את יוסטון פחות ראיתי אבל מהתרשמות מהבלוגים החיים המגמה המשיכה.

גיא רוזן
18/09/2020 20:09:40

אני זוכר את הדיונים על דייויס ופורטלנד. משום מה אף אחד לא טרח להביא דוגמאות קונקרטיות לאותו שיפוט מוטה,
כך שנשארנו רק עם הבכי. וברוך השם, יש לנו כמה בכייני שיפוט מקצוענים בקהילת הופס…
.
(דרך אגב, לראות את העולם לא דרך משקפי LLL, זה לא עיוור/תמים/מדחיק. זה לראות את המציאות לא דרך עדשות עכורות)
.
(ללמוד על כדורסל דרך הנכתב בבלוג החי זה כמו ללמוד על המתרחש בארה"ב ב-FOX NEWS)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  גיא רוזן

פוקס ניוז כן אבל טנש זה cnn

אשך טמיר המקורי
18/09/2020 23:23:14
הגב ל  גיא רוזן

אתה הבכיין שלא רואה את דמעותיו.
כבר ניהלנו את הדיון הנ"ל, אז כנראה גם מעורבת בסיפור דמנציה.
אמרתי לך שהבאתי תגובה ארוכה עם הפניות לרגעים ספציפיים בוידאו המשחק המלא אבל הורידו את זה מהאתר NBAREPLAY.
אתה רוצה להמשיך להתבכיין על אנשים שמתלוננים על עוול זה עניינך.
זה בא ממך, לא מאיתנו.
אנחנו רק מציינים את העוול.
שולח טישו ב-DHL.

דוקטור רזי הופמן
19/09/2020 0:05:48
הגב ל  גיא רוזן

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
כתגובה למטלית….

Side Show Bob
Side Show Bob
18/09/2020 20:50:55

אם תתפתח פה סדרה של 6,7 משחקים. שאלת השאלות לדעתי תהיה האם לברון יידע להוציא את הלוזריות מדיויס, מה שקוואי לא הצליח לעשות עם ג'ורג'.
כשיש 2 כוכבים בקבוצה זה בעל הניסיון צריך לגרום לשני לעלות ברמה, לברון טוב בזה (למד מוויד 🙂 ) , קוואי כרגע בסימן שאלה.

Jonathan
18/09/2020 23:09:15
הגב ל  Side Show Bob

קוואי לא יודע וגם לא יידע. הוא נשק קטלני שמוסיפים לארסנל – אבל הוא לא מאמן על המגרש או פליימייקר או מה שלא יהיה…
ובכל מקרה – AD משדר משהו הרבה יותר מוכוון למעמדים גדולים מאשר פול ג'ורג'. אצל פול ג'ורג' התחושה היא שזה תמיד עניין של מצב רוח.

ד"ר פופרס
18/09/2020 21:42:47

אני מניח את זה כאן ,לכל אוהבי הבולבוסים למינהם,חברי ה-ללל
ולכל מי שרוצה להיות פוליטיקאי או נשיא לעתיד.
https://www.espn.com/nba/story/_/id/29909772/los-angeles-lakers-lebron-james-respect-resilient-denver-nuggets?fbclid=IwAR0ImJVkXnPOhy_Dk90SMmo_Rd4_rh7w28g13qV1X92eMu3h7d0toTlwGXE
עכשיו אני רץ להקיא מה שנשאר מהארוחה

Side Show Bob
Side Show Bob
18/09/2020 21:58:48

לייקרס ב15

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
18/09/2020 22:14:42

על איזה עייפות כולם פה מדברים?
דנבר נחו 3 ימים מלאים ולפני זה היתה להם פגרה של 4 חודשים.

תתעוררו, זאת לא עונה רגילה.

שחר אלוני
18/09/2020 23:13:54

לייקרס עדיפים ורוב הסיכויים שיעברו שלב, אבל דנבר קבוצה, והיום זה לגמרי 50-50, הלייקרס נוטים להיות חלודים במשחק הראשון בסדרה, ולווגל וקח עוד זמן לעשות את כל ההתאמות

רן הנרגן
18/09/2020 23:17:28

שאלת ג"ס לראש השנה, רוברט קווינגטון או רודי גיי? שניהם נכנסים למכסת ה TPE. אני חושב קווינגטון.

עידו גילרי
18/09/2020 23:38:07
הגב ל  רן הנרגן

נו ברור שקובינגטון אבל אותו לא תקבלו ואת גיי יש סיכוי שכן.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
הגב ל  רן הנרגן

מה שגילרי אמר, אולי בניסוח קצת אחר – על קובינגטון תצטרכו לשלם הרבה יותר ולא בטוח שהמחיר ישתלם.

The Joker
The Joker
18/09/2020 23:55:23

גו נאגטס!
אחרי כמעט עשור שחון יחסית מאז ימי מלו העליזים, יוקיץ' החזיר לי ולשאר אוהדי הנאגטס (תאמינו לי שיש מעט מאוד כאלו עוד מימי כרמלו) את האמונה.
לפני שנתיים הפסדנו את הפלייאוף במשחק האחרון, שנה שעברה נכנענו במשחק 7 של חלי גמר המערב לתצוגת שיא של מקולום, והשנה גמר המערב סופסוף הגיע.
המתבקש כביכול זה להגיד תודה שהגענו עד הלום ולעוף בג'נטלמני, אבל משהו בקבוצה השנה מרגיש לי שונה. הלוואי.

ושאלה למקצוענים ודווקא מפוזיציה של אוהד יוקיץ' – למה כולם יוצאים מנקודת הנחה שדיוויס אמור להתקשות עם לשמור על יוקיץ'? הרי מבחינת גובה, מסה, כוח ויכולת הגנתית (חמישיית ההגנה) הוא לכאורה הפתרון האישיאלי, אז למה הוא אמור להתקשות בזה? או שאתם בעצם אומרים שאין אף אחד בליגה שיכול לעצור את יוקיץ' ועם זה אני לגמרי זורם והלוואי שנראה את זה בסדרה בעיניים.

המשחק יקום ויפול לדעתי על השלשות של הצוות המסייע של גרנט, מילסאפ, קרייג, פורטר ןבעיקר האריס. אם הם יקלעו, דנבר תהיה בעמדת ניצחון.

Berch
18/09/2020 23:59:00

תודה רבה על הפרוויו המשובח
🙂

onetwo3
19/09/2020 3:00:19

טוב חברים.
יושב כאן במקסיקו הבירה במסעדה שנקראת el puntal del norte (בטוח שתמצאו בגוגל) לבד, האשה והילדים הרחק בישראל המסוגרת.
ואחרי סטייק מיובא נהדר (חבל שאי אפשר לשתף התמונות, 500 פסוס, 23$) ושתי כוסות יין אדם משובח, אני מרשה לעצמי להגג קמעא על הפלייאוף, הקבוצות, המצב, והעתיד.

אז נתחיל מעכשיו ונלך אחורה – עי זו הדרך הנכונה בשביל לא להחמיץ דבר.

ראשית דנבר. כל עוד אדם משחק בשביל הכיף, בשביל ההנאה, בשביל אהבת הדבר – כל עוד הוא משוחרר מכבלי הstress וחובת ההוכחה (ע"ע הפוך בדיוק – הקליפרס) – השמיים ומעבר להם הינם הגבול.
נכון, וצריך הדבר להיאמר – הלייקרס הם קבוצה הבנוייה היטב: היטב על הנסיון, המנהיגות והמותג 'לברון', על הכשרון שדיוויס הינו, על המערך המגוון המשלים עם קולדוול-פופ מוריס, הווארד, רונדו והבחור האתלטי המקריח עם גוון העור הלבן ששכחתי את שמו..
ומול זה דנבר המשוחררת ניצבת.. והיא ניצבת עם שני עוגנים מרכזיחם: מוריי שקפץ מדרגה בפלייאוף הזה משחקן טוב לשחקן נפלא שאם נחה עליו הרוח מספק נקודות למכביר והנאה למכביר לא פחות, וכמובן הגבוה מסרביה, ההוא מחפיסת הקלפים שמעניק הכל מהכל, בראיית משחק יוצאת דופן, בקצב שכמו נלקח מעולם ויקום אחרים.
וכמובן הצוות המשלים.. טורי קרחיג, עם החספוס ועבודת ההגנה הצנועה והמדהימה, פלאמלי המגושם עם הנוכחות ומהנה גוף המארינס התמידי, פורטר שמעת לעת 'נדלק' ומעניק מתת חסד לצופים בדמות שלשות אלגנטיות להפליא וחסד וחדוות נעורים ראויים לשמם, גארי האריס שמלמד דבר או שניים על יכולת התאוששות מקושי וממגבלה פיזית, מונטה מוריס הבלתי נלאה ש'פחד' עבורו הינו מילה חסרת משמעות במילון שכתבו אנשים שניסו להסביר לאנשים אחרים מה משמעותן של מילים, ג'רמי גראנט עם ידיו הארוכות והשפעתו הארוכה על ההגנה והכימיה הקבוצתית הדו-כיוונית, פול מילסאפ עם קשיחות ששייכת לזמנים עברו והבלחות ברגעים שכולם נעלמים בהם, ולא נשכח את דוזייר ובארטון ובול בול – גם אם הם שכחו את עצמם..

והדרך, אוי הדרך.. מלמטה למעלה, ולא פעם אחת..
אבל הפעם הלייקרס. ומייק מלון, שאינו כאחד המאמנים, זה שמנצח על הכל מהצד, במין אינטלגנטיות ממין אחר, צופה החבורה שיצר וליכד, ולא יכול לעשות דבר מלבד לחייך ולומר לעצמו: "איזה כיף. אנחנו כאן".

ואם אתם עדיין כאן, תשאלו עצמכם שאלה אחת: " האם אמרתם תודה לשנה שחלפה לה – והאם בירכתם אתהשנה הקרבה לה לבוא?".
עד כאן ממקסיקו הבהחלט לא מושלגת.
רות, סוף.
אני הייתי זיו

עגל
19/09/2020 4:00:57

יאללה
"סרג’יו לעסק, לעסק"

davidmb
davidmb
19/09/2020 4:01:10

חג שמח ושנה טובה! אפשר לינק בבקשה?

ברוך רובין
19/09/2020 4:02:05

דנבר מנגבים את השיקצה אני שמח בתור חבר בללל, הלייקרס מנצחים אני מבסוט בתור אוהד לייקרס מכוסה מכל הצדדים

The Joker
The Joker
19/09/2020 4:02:38

התרגשות!!
עוצם עיניים ולרגע חושב כאילו אנחנו ב-2009 ובדו-קרב בין קובי לכרמלו.
גו נאגטס!!

ברוך רובין
19/09/2020 4:05:24

לברון הולך על זריקות קשות

רועי ויינברג
19/09/2020 4:05:45

התחלה רעה של LBJ

רועי ויינברג
19/09/2020 4:07:46

לא חושב דמארי זרק פעם אחת

ברוך רובין
19/09/2020 4:09:27

הסרבי התחמם, הלייקרס תוקפת את בצבע יודעים שיוקיץ הןא בול עץ בהגנה

ברוך רובין
19/09/2020 4:11:28

מילסאפ לא יכול בכלל להציק לדיוויס, 2 נקודות קלות בכל הזדמנות שהכדור מגיע אליו.

עגל
19/09/2020 4:10:22

יוקיץ בא לחסל.
אבל בקצב הזה לא ישאר לו אויר בסוף המשחק

דה שוט
19/09/2020 4:14:06

התחילו בזמן! שערוריה

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
הגב ל  דה שוט

💯+
אי אפשר לדעת כלום בליגה הזו. כולרות

ברוך רובין
19/09/2020 4:15:55

מלון הולך על דאבל על לברון שגומר אותו, אבל דיוויס הוא הברומטר הוא חייב גם דאבל טים ואז השמיכה קצרה מדי

דה שוט
19/09/2020 4:15:59

אין ריפלייז על מהלכים של דייוויס. בעקביות

NFS
NFS
19/09/2020 4:16:32

הפנסיונר!

רועי ויינברג
19/09/2020 4:16:48

ללייקרס יש 3 שחקנים עם סרט זיעה על הראש (ועוד אחד ששיחק עם כזה רוב הקריירה). בטוח יש כאן שיא דבילי כלשהו

מומי החציל
19/09/2020 4:19:38

היישר למחשבות כדורסל של ראש השנה

דה שוט
19/09/2020 4:16:56

פרשים באפור בולשיט קול. שתיים רצוף

מומי החציל
19/09/2020 4:19:02

דוויס צריך לשים פה 36 פלוס על הראש של דנבר
אין להם מי שיעצור אותו

ברוך רובין
19/09/2020 4:20:05

יוקיץ זה דחליל צריך לתקוף את התבע בכל הזדמנות שני נקודות קלות, כמו שאמרתי לפני הסדרה אין לדנבר מי לשים על דיוויס

The Joker
The Joker
19/09/2020 4:20:57

מלון יצטרך לחשוב בהמשך המשחק והסדרה על חמישיה של פלאמלי ויוקיץ' יחד כדי שהראשון ישמור על דיוויס.
הבעיה שפלאמלי אומר לשחק 4 נגד 5 בהתקפה. בעיה.
דיוויס מקבל שריקות אוויר.

ברוך רובין
19/09/2020 4:21:35
הגב ל  The Joker

לא הייתה שום שריקת אוויר המשחק, הכל זה עבירות .

NFS
NFS
19/09/2020 4:22:41

נכון

רועי ויינברג
19/09/2020 4:23:29

מרגיש כאילו רונדו חי 3 שניות לפני כולם כשהכדור אצלו ביד

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

100+
הילד גאון.

מומי החציל
19/09/2020 4:24:41

דוויס צריך להמשיך לתת דאנקים עם חצי סטירה עם הבולבול לג׳וקר
עם כל הכבוד לג׳וקר
אס עדיף בפוקר

ברוך רובין
19/09/2020 4:25:55

איזה מאמן מלון התנועה ללא כדור החדירות לצבע זה נטו עבודה של מאמן

דה שוט
19/09/2020 4:26:03

דנבר חוטפים מתפרצות אחרי סלים. לא יורדים להגנה

מומי החציל
19/09/2020 4:27:31

דוויס צריך להתבייש איך שהצבע של הלייקרס פתוח כמו עכוז אחריי קולונוסקופיה

דה שוט
19/09/2020 4:30:06

לגמרי 😂

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
19/09/2020 4:33:09

כן, הוא צריך להשאר בצבע ולתת ליוקיץ שלשות חופשיות

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
19/09/2020 4:34:36

או למארי

ברוך רובין
19/09/2020 4:28:54

יש לליקרס בעיה עם קרוסו, הוא קטן מדי והוא לא קורה חסימות כל פיק אנדרול זה מיס מאץ קל

ברוך רובין
19/09/2020 4:29:25

שנוצר בחילוף, למזלנו יוקיץ יצא לנוח חיסל אותנו

דה שוט
19/09/2020 4:29:35

חרדון ארך צוואר

דה שוט
19/09/2020 4:29:11

מומי בינתיים יוקיץ אוכל אותכם לארוחת לילה

מומי החציל
19/09/2020 4:30:34
הגב ל  דה שוט

ביינתים זה מצב זמני
גם אתה היית ביינתים בתול עד שנות ה 30 המאוחרות שלך

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

יוקיץ' עושה הכל על הפרקט. שלא יתעייף לנו.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
19/09/2020 4:31:36

נצטרך לחכות לראות מי מהקבוצות ומתי תמצא פתרון הגנתי כלשהו.

דה שוט
19/09/2020 4:32:55

מארי יכול לקלוע מתי שבא לו. מדהים

מומי החציל
19/09/2020 4:33:07

לייקרס שומרים כמו גלעד שליט בטנק
נרדמו על האף ברבע הזה

The Joker
The Joker
19/09/2020 4:33:48

+100 לצערי

רועי ויינברג
19/09/2020 4:33:08

ההגנה של הלייקרס חלשה בינתיים

ברוך רובין
19/09/2020 4:33:21

בן זונה מארי, לא הלייקרס ולא דנבר מצליחים לייצר עצירות בהגנה, דנבר באו בשיטת משחק שהשיקצה לא ינצח אותם עד עכשיו הוא 2 נקודות 1-3 מהשדה והלייקרס קלעו 36.

שי אבן צור
19/09/2020 4:34:08

אני ממש אוהב את הסיכויים של דנבר אחרי הרבע הזה

ד"ר פופרס
19/09/2020 4:34:30

שיקצה הביתה,
שמתי את הבובה על הגז,שכחתי אותה שם,נשרף הראש

מומי החציל
19/09/2020 4:35:03
הגב ל  ד"ר פופרס

תטבול בדבש ושתהיה אחלה שנה

NFS
NFS
19/09/2020 4:34:33

פי איזה רבע

Smiley
19/09/2020 4:34:54

לא פשוט לעשות דאבל טים ל יוקיץ', יש לו את הרוחב, גודל, אורך וסבלנות לטפל בשמירות הכפולות האלה. רק צריך ששאר הארבעה יהיו בתנועה והוא כבר ימצא מישהו לליי-אפ קל

milkshake
milkshake
19/09/2020 4:35:42

נראה לי שתי הקבוצות יוצאות מהרבע עם הרגשה של השד לא כל כך נורא

מומי החציל
19/09/2020 4:36:14

איפה הדוקטור מנחם???
שוב פעם נגס ברימון מבלי לקלף אותו?

milkshake
milkshake
19/09/2020 4:38:51

הזכרת לי את אחד הסימנים לשנה טובה שיהיה ראש שיטפל לך בזנב

NFS
NFS
19/09/2020 4:39:17

בודק אם ישהדירה פנויה למילסאפ שהגיע לפנסיה

NFS
NFS
19/09/2020 4:37:59

תכלס התחילו לשחק 10 דקות לפני הזמן שבדרך כלל מתחילים. מעניין למה

מנחם לס
19/09/2020 4:38:30

מומי, אני כאן. מצב רוח חרא. חבר טוב מבוגר חלה בקורונה

מומי החציל
19/09/2020 4:39:26
הגב ל  מנחם לס

לא להכנס לפאניקה
גם מבוגרים יכולים לצאת מזה

מנחם לס
19/09/2020 4:42:07

כמובן

מומי החציל
19/09/2020 4:38:37

תוצאה של רבע ראשון באולסטאר
בושה מה שנהיה מהליגה
זה גמר קונפרנס צריך לראות אנשים עפים באוויר

מנחם לס
19/09/2020 4:39:56

שופטת בית המשפט העליון גינזבורג ניפטרה. היתה שופטת דגולה

מומי החציל
19/09/2020 4:41:11
הגב ל  מנחם לס

טארמפ יציע את התפקיד לדונהי, שיהיה צדק במדינה

שי אבן צור
19/09/2020 4:42:23
הגב ל  מנחם לס

חבל שלא החזיקה עד הבחירות

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
19/09/2020 4:43:24
הגב ל  מנחם לס

כאילו שלא היו לארה"ב מספיק חדשות רעות בשנה האחרונה

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

קארוסו הוא תזכורת מעצבנת שוויתרתי מהר מדי על קריירה בנ.ב.א ("אם הוא יכול, אז גם אתה יכול").

מומי החציל
19/09/2020 4:42:26

זה מה שמומי הרגיש שראה את רון גרמי נותן עבודה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

😂😂😂😂

עגל
19/09/2020 4:43:08

+1
טופ 5 ברשימת האשך

רועי ויינברג
19/09/2020 4:40:47

לברון משחק יותר בלי הכדור מאז שחזר מהספסל לקראת סוף הרבע הראשון. מעניין איך דנבר תגיב

Smiley
19/09/2020 4:41:45

אז לאופטימוס פריים אין בעיה בקרסול

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

מספר 23 בצהוב סגול חתיכת שחקן.

NFS
NFS
19/09/2020 4:44:05

לא נרשמו עד עתה במשחק נעליים חריגות

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

אם הפרסומות משקפות את המצב האמיתי באמריקה, האוכלוסיה עומדת להצטמצם מאד בשנים הקרובות עקב הסתיידות עורקים.

מומי החציל
19/09/2020 4:44:49

מוריס נראה כמו חסיד ברסלב שאיבד את הדרקון בדרך לאומן

The Joker
The Joker
19/09/2020 4:45:27

פלאמלי הזה חתיכת נזק! חוזר בי מהרעיון לשחק איתו ועם יוקיץ'. אסור למסור לו בהתקפה.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

מארי מנסה לעשות יוקיץ'. בינתיים זה לא עובד. לפחות יוקיץ' חזר.

NFS
NFS
19/09/2020 4:46:19

לייקרס עם 9:0 ברבע

ברוך רובין
19/09/2020 4:46:37

בWWF ראיתי הטחות פחות מרשימות,

רועי ויינברג
19/09/2020 4:46:53

איזה אקס פקטור מוריס

מומי החציל
19/09/2020 4:46:56

מרקוף מוריס !!!!!

milkshake
milkshake
19/09/2020 4:47:23

מוריס משחק פוגו

דה שוט
19/09/2020 4:47:27

מוריס חאב א שוט גמר את דנבר

ברוך רובין
19/09/2020 4:47:31

מצויין לייקרס תתקפו בטרנזיישן עד שיוקיץ יורד להגנה אני משיג אותו עם המקל הליכה

מומי החציל
19/09/2020 4:48:21

הלייקרס קבוצה עם 5 HOF
לפלופ
גבה
הווארד
רונדו
קארוזו

ברוך רובין
19/09/2020 4:49:15

איזה הטבעה של לברון !!!!

רועי ויינברג
19/09/2020 4:49:29

ההגנה של הלייקרס מדהימה ברבע הזה, אבל דנבר אחת שיודעת לחזור מפיגור כזה

ברוך רובין
19/09/2020 4:50:30

יוקיץ שני התקפות תוקף ברציפות , עבודה מצויינת של הווארד .

מומי החציל
19/09/2020 4:50:35

16-1 ללייקרס ברבע השני
סוויפ סיקסטין

דה שוט
19/09/2020 4:50:35

חחח פרשים באפור

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

דקות קשות – איבודים, הווארד עושה בלגן. להחזיק מעמד.

The Joker
The Joker
19/09/2020 4:51:51

נו באמת. דנבר גרועה כרגע, אבל לכו תספרו לי שהשופטים לא עם הלייקרס. העבירה השלישית שלו היא חתיכת ביזיון כדי לגמור את המשחק. שלא לדבר על זה שהאוורד עשה לו בושידו לפני כן.
יופי פוסטר, גמרת את המשחק. מקסים

NFS
NFS
19/09/2020 4:52:00

מלון צריך לבדוק למה דנבר קבוע נקלעים למינוס דו ספרתי ברבע השני

ברוך רובין
19/09/2020 4:52:09

פוסטר בא לחסל !!!! הMVP של הלייקרס

NFS
NFS
19/09/2020 4:52:32

שריקה רעה מאוד של פוסטר

ברוך רובין
19/09/2020 4:52:40

גיא אתה רואה מה קורה פה????

מומי החציל
19/09/2020 4:54:08

הוא אוסף נתונים סטטיסטיים

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

נו באמת, אפשר היה לוותר על הטכנית הזו. שלושה שחקנים הרביצו לו.

Smiley
19/09/2020 4:54:07

דוויט הווארד מציג – "השינוי"

NFS
NFS
19/09/2020 4:54:13

אוהו פוסטר השתלט על המשחק. תמונות קשות.

דה שוט
19/09/2020 4:55:55
הגב ל  NFS

לגמרי בקרוב אני מטיל קללה על הלייקרס ! הטלתי על הקליפרס אירי המכה לראש של דונציץ. רק אומר

מאיר אריאל
מאיר אריאל
19/09/2020 4:58:02
הגב ל  דה שוט

קדימה..אין יותר טמאים מהלייקרס ולברון

דה שוט
19/09/2020 4:54:39

אי אפשר לראות משחקים של הלייקרס 5 שריקות אוויר רצופות. בושה גועל נפש איכס פויה

The Joker
The Joker
19/09/2020 4:54:41

דנבר תצטרך איכשהו לשרוד עוד 6 דקות בלי יוקיץ'.
יהיה מאתגר.

ברוך רובין
19/09/2020 4:54:44

לברון!!!! הדאבל טים בראשון שעשו עליו. לא הוכיח את עצמו עם 36 נקודות של הלייקרס, בסוף זה חלופה.

מנחם לס
19/09/2020 4:55:05

מיאמי היא הקבוצה היחידה עם צ'אנס אמיתי להתמודד עם הלייקרס

מומי החציל
19/09/2020 4:56:00
הגב ל  מנחם לס

צודק
ויש להם סיכוי לא רע
אדביו יכול על דוויס

ברוך רובין
19/09/2020 4:56:53

חחחחחחח איזה לעצור הנגר הזה לא יכול להתמודד עם דיוויס בכלל

Smiley
19/09/2020 4:55:49

לייקרס בדקות האחרונות בתצוגה הגנתית סופר מרשימה

ברוך רובין
19/09/2020 4:56:11

לחסל לחסל לחסל!!!!! זה הזמן לגמור את המשחק אסור להוריד רגל להגיע ל20 הפרש דנבר לא תחזור מזה

ד"ר פופרס
19/09/2020 4:56:26

בין השיפוט המוטה קלות,התלות ביוקיץ',"היום אסל מחר באסל מארי"
ולזכור שזה הגמר הראשון של דנבר,נו צ'אנס לדנבר,
יום עצוב עצוב -הבולבוס בגמר

מאיר אריאל
מאיר אריאל
19/09/2020 4:56:40

שופטים מכורים. פוסטר הוא חתיכת נבלה תמיד היה ותמיד יהיה.
אין מה לעשות לברון גיימס עושה לי בחילה בעעעעע איזה יצור מאוס.
עלוב נפש

מומי החציל
19/09/2020 4:57:49

איפה שמעון?
יצא לאימון לשפר את הג׳אמפ שוט המכוער שלו?

דוקטור רזי הופמן
19/09/2020 5:03:26

הוא מוסר לך שהוא עוסק כרגע במצוות הבורא, תיכף יתפנה גם אליך….

ברוך רובין
19/09/2020 4:57:51

דרך אגב, גם ללא השיפוט הלייקרס ברבע ה2 חיסלו, שלא יאשימו את השיפוט שהלייקרס מובילים.

The Joker
The Joker
19/09/2020 4:59:59

כל עוד זה כמה שריקות על נקודות, מילא, וברור שהלייקרס היו מובילים גם בלעדיהם.
אבל העבירה השלישית של יוקיץ' זה כבר דיל ברייקר.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
19/09/2020 5:00:05

יש להוביל ב7 ויש להוביל ב15

The Joker
The Joker
19/09/2020 4:58:13

חבל שאין 10 צ'לנג'ים במשחק, למרות שגם בזה פוסטר מרמה בלי למצמץ.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
19/09/2020 4:59:10

הלייקרס מצאו פתרון הגנתי. להרביץ ושהנאגטס יחטפו שריקות תוקף במקום שהם יקבלו את העבירות שלהם

ברוך רובין
19/09/2020 5:02:57

יש לליקרס את פוסטר

NFS
NFS
19/09/2020 4:59:53

20:3 ללייקרס ברבע הזה

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

פלאמלי מרביץ להווארד. צעד נכון מבחינת אנליטיקס, אבל אני לא יכול שלא לחשוד שהוא גם נהנה מזה.

רועי ויינברג
19/09/2020 5:01:19

וינטאג' הווארד

ברוך רובין
19/09/2020 5:01:32

הווארד אדיר

דה שוט
19/09/2020 5:02:01

עוד שריקת אוויר על דייוויס – שוב אין הילוך חוזר. עקבי

ברוך רובין
19/09/2020 5:03:35
הגב ל  דה שוט

הייתה עבירה יקירי אל תתן למציאות לבלבל אותך נגע לו ביד

דוקטור רזי הופמן
19/09/2020 5:16:00

וואלה. כל ליטוף הטרדה מינית?

מומי החציל
19/09/2020 5:02:36

הליגה יודעת שהיא חייבת את הלייקרס בגמר
אם דנבר תהיה בגמר הרייטינג יהיה יותר נמוך מפסטיבל מספרי סיפורים של יוסי אלפי בערוץ הראשון

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

בלי יוקיץ' הכל נופל על מארי – גם ניהול משחק וגם קליעה, זה יותר מדי. צריך להעלות מנהל משחק אחר ושמארי יתמקד בקליעה.

IDO
IDO
19/09/2020 5:03:15

רונדו הוא כסף

דוקטור רזי הופמן
19/09/2020 5:05:01

הביאו לבועה את הספריות האישיות או שעושים אחד לשני צמות גבהבות ושחי? מומידן, מה דעתך?

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
19/09/2020 5:06:40

זה אח של רונדו

דוקטור רזי הופמן
19/09/2020 5:14:55

חשבתי אתה מומידן אבל יוצא אתה אחות של?
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

מומי החציל
19/09/2020 5:08:55

כמו בכלא, מוספים קוקיות
נותנים עבודה בהווארד וחושבים על קייט אפטון

דוקטור רזי הופמן
19/09/2020 5:13:19

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
כלא בריקסטון

ברוך רובין
19/09/2020 5:05:35

וככה מחסלים את כוכבי היריבה פוסטר

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

מילסאפ מוביל כדור זה מחזה מעורר חלחלה.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
19/09/2020 5:05:50

AD לא האמין שלו שרקו לעבירה

The Joker
The Joker
19/09/2020 5:06:03

טוב, הדביקו למארי ויוקיץ' 3 עבירות, כולל טכנית למארי ושתי תוקף ליוקיץ'. מי הבא בתור? פורטר? האריס?

Smiley
19/09/2020 5:07:05

הווארד זה השפן שווגל שלף בהצלחה בחצי הראשון – הפיזיות שלו הורגת את הנאגטס

רועי ויינברג
19/09/2020 5:07:18

וויב של מיאמי 2006

The Joker
The Joker
19/09/2020 5:07:21

עכשיו גם מילסאפ עם 3. יאללה נקסט – גראנט?

עגל
19/09/2020 5:07:46

הווארד אולי הפך להיות נגר אבל הוא עושה לדנבר צרות צרורות מתחת לסל עם הגנה וכדורים חוזרים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חח בוקר טוב קמתי להשתין הצצתי בבוקס חוזר לישון 😂😂😂
יוקיץ העניק מס 4 לשיקצה ברגע שניצח את המדדה.
זה סידרה של 4 0 או גנטלמני וגם מול פחי המזרח אותה תוצאה. מיאמי עלאק חחחח נגר כמו אדביו שזה קאפלה קצת משופר חושבים ינצח פה?

NFS
NFS
19/09/2020 5:07:55

הווארד הכניס את כל דנבר לבעיית עבירות

שי אבן צור
19/09/2020 5:08:33

אני ממש שונא את האוורד!

IDO
IDO
19/09/2020 5:09:56

שנאה הוא מפלטם של החלשים.
הווארד כוכב לייקרס מליידה.

IDO
IDO
19/09/2020 5:08:47

הלייקרס מנגבים.

ד"ר פופרס
19/09/2020 5:09:52

טוב ,ויתרתי על העונש

דוקטור רזי הופמן
19/09/2020 5:10:55

JR החטיא שלשה פנויה וגם מתגלה כזרבבבב לעומת דוייט…
טוני ברוקרס שובר את דנוור…
כל התקפה השופטים פשוט אוהבים את הלייקרס. לא רחוק הרגע שהשיקסה יקבל צחצוח נעלים…. כשדנוור יעשו קולות חזרה בראדרס יראה להם…
🙂

דה שוט
19/09/2020 5:11:01

שופטים בושה. גמרו את דנבר עם שריקות אוויר. 2 תוקף רצוף לג׳וקר, צאלאנג מכור ללברון, טכני ושריקת אוויר למארי

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
19/09/2020 5:12:16

הנאגטס מצאו פתרון הגנתי. הלייקרס עייפים מדי מלהרביץ בהגנה בכדי לקלוע ביעילות.

מומי החציל
19/09/2020 5:12:18

לברון מאוכזב מדוויס
סימן לו – היית צריך לתת פה דאנק וסטירה עם הבולבול

רועי ויינברג
19/09/2020 5:12:25

ההחטאות של הלייקרס מהעונשין משאירות את המשחק פתוח

ברוך רובין
19/09/2020 5:13:15

הלייקרס היו צריכים להיות עם עוד 10 נקודות פראיירים מהקו

NFS
NFS
19/09/2020 5:13:43

פורטר מחטיא שלשות פנויות לגמרי. מאכזב מאוד הילד

דה שוט
19/09/2020 5:14:35

נאגטס נהדרים תענוג לראות אותם. לייקרס בעיקר זורקים עונשין

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
19/09/2020 5:14:38

הלייקרס מבולבלים ולא בטוחים למי בדיוק הם אמורים להרביץ בהרכב הזה של הנאגטס

דה שוט
19/09/2020 5:18:02

😂😂😂

NFS
NFS
19/09/2020 5:14:48

זריקות עונשין ברבע השני-
דנבר 4
לייקרס 21

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
19/09/2020 5:18:04
הגב ל  NFS

Cringe

IDO
IDO
19/09/2020 5:15:11

לברון ליגה בפני עצמו.

דה שוט
19/09/2020 5:17:34

חחח

The Joker
The Joker
19/09/2020 5:18:35

מישהו ראה אי פעם 24 זריקות עונשין לקבוצה ברבע?
לא איזה שיא כלשהו? אולי בימי האק-א-שאק.

ואיך לעזאזל זה לא תוקף של לברון????????

נשבר לי הזין מאלו באפור.

ברוך רובין
19/09/2020 5:20:10
הגב ל  The Joker

אני מקליט לגיא את המשחק למקרה שהוא לא צופה, ה3 נקודות של לברון בסוף זה אישור שרק לו וליאניס יש לדרוס עם הכתף

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
19/09/2020 5:19:15

לברון לקח פיט של חסינות בפני תוקף

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

לא מבין למה זה פאול של גרנט. גם לא של לברון. פשוט להמשיך לשחק.

NFS
NFS
19/09/2020 5:19:20

חחחח.. נו באמת

מומי החציל
19/09/2020 5:19:39

😂😂😂😂😂😂
אבו פלופר עשה מהלך של 3 נקודות במקום מינוס 2
איזה שופט, שם את הבית שלו על המשחק בוואגס ונתן את אשתו ערבון

IDO
IDO
19/09/2020 5:23:02

הכסף הכי בטוח בעולם. גם המשחק הבא של הלייקרס.

דוקטור רזי הופמן
19/09/2020 5:36:47

אנשים קוראים ולא מאמינים שהנשמה שלך לייקרס…
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

דוקטור רזי הופמן
19/09/2020 5:19:47

משל לברהווום וכבשת הרש….
קארוסו עבירה ברורה והוא מתלונן

מאיר אריאל
מאיר אריאל
19/09/2020 5:20:24

איכסה על פוסטר איזה שופט בנשל"ז. מכור כזה איכססססס.
שתי עבירות תוקף של לברון שרק אותם הפוך בלי למצמץ.
זה גועל נפש

דה שוט
19/09/2020 5:20:50

+ 100

ברוך רובין
19/09/2020 5:21:37
הגב ל  דה שוט

דה שוט מקליט את זה לגיא

דה שוט
19/09/2020 5:25:27

לגמרי. הוציאו את יוקיץ 6 דקות לסוף, את מארי 4 לסוף, 6 נקודות אוויר מתנה ללברון, טכני למארי, ועל דייוויס קשה לומר כי אין הילוכים חוזרים. בעיקרון אם הוא מחטיא – הוא הולך לקו. אמרו מהיום 48 25

דוקטור רזי הופמן
19/09/2020 5:35:25
הגב ל  דה שוט

הייתי מעגלעל ל 50… יותר בטוח!!!!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  דה שוט

טריק חדש של התאגיד אין כבר גם הילוכים חוזרים. רק מתי שאיש המצלמה רואה שהיה עבירה הוא מראה את ההילוך

דה שוט
19/09/2020 5:20:28

6 נקודות אחרונות של לברון בחסות השופטים. שמעון צדק, 48 ו-25 השחקנים הטובים במגרש.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

11 הפרש. פחות ממה שיכול היה להיות. יותר ממה שאפשר יהיה לסגור במחצית השניה.

onetwo3
19/09/2020 5:20:41

יש ערך למשחק כזה עם שריקות שכאלו?

דוקטור רזי הופמן
19/09/2020 5:20:43

ראש המטות המשולבים נכנס ביוגימבו ומקבל במקומו שנים מהקו…..

IDO
IDO
19/09/2020 5:20:56

משחק פצצה לייקרס. אני נהנה בטירוף.
איך דנבר הגיעו כל כך רחוק?

Smiley
19/09/2020 5:21:31

הנאגטס מזערו מעט נזקים לקראת סיום, בטח שיוקיץ' ומורי עם 3 ישבו בחוץ.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
19/09/2020 5:23:03
הגב ל  Smiley

סוג של נס שהם לא במינוס 25 כרגע

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
19/09/2020 5:22:28

דר נייטרלי
רחמים על המקלדת ועל המסכים הסלולרים בבקשה

דוקטור רזי הופמן
19/09/2020 5:34:05

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אחשילו אתה מצחיק
אבל אחוי אני פה בשבילך

onetwo3
19/09/2020 5:22:36

טוב חברים.
יושב כאן במקסיקו הבירה במסעדה שנקראת el puntal del norte (בטוח שתמצאו בגוגל) לבד, האשה והילדים הרחק בישראל המסוגרת.
ואחרי סטייק מיובא נהדר (חבל שאי אפשר לשתף התמונות, 500 פסוס, 23$) ושתי כוסות יין אדם משובח, אני מרשה לעצמי להגג קמעא על הפלייאוף, הקבוצות, המצב, והעתיד.

אז נתחיל מעכשיו ונלך אחורה – עי זו הדרך הנכונה בשביל לא להחמיץ דבר.

ראשית דנבר. כל עוד אדם משחק בשביל הכיף, בשביל ההנאה, בשביל אהבת הדבר – כל עוד הוא משוחרר מכבלי הstress וחובת ההוכחה (ע"ע הפוך בדיוק – הקליפרס) – השמיים ומעבר להם הינם הגבול.
נכון, וצריך הדבר להיאמר – הלייקרס הם קבוצה הבנוייה היטב: היטב על הנסיון, המנהיגות והמותג 'לברון', על הכשרון שדיוויס הינו, על המערך המגוון המשלים עם קולדוול-פופ מוריס, הווארד, רונדו והבחור האתלטי המקריח עם גוון העור הלבן ששכחתי את שמו..
ומול זה דנבר המשוחררת ניצבת.. והיא ניצבת עם שני עוגנים מרכזיחם: מוריי שקפץ מדרגה בפלייאוף הזה משחקן טוב לשחקן נפלא שאם נחה עליו הרוח מספק נקודות למכביר והנאה למכביר לא פחות, וכמובן הגבוה מסרביה, ההוא מחפיסת הקלפים שמעניק הכל מהכל, בראיית משחק יוצאת דופן, בקצב שכמו נלקח מעולם ויקום אחרים.
וכמובן הצוות המשלים.. טורי קרחיג, עם החספוס ועבודת ההגנה הצנועה והמדהימה, פלאמלי המגושם עם הנוכחות ומהנה גוף המארינס התמידי, פורטר שמעת לעת 'נדלק' ומעניק מתת חסד לצופים בדמות שלשות אלגנטיות להפליא וחסד וחדוות נעורים ראויים לשמם, גארי האריס שמלמד דבר או שניים על יכולת התאוששות מקושי וממגבלה פיזית, מונטה מוריס הבלתי נלאה ש'פחד' עבורו הינו מילה חסרת משמעות במילון שכתבו אנשים שניסו להסביר לאנשים אחרים מה משמעותן של מילים, ג'רמי גראנט עם ידיו הארוכות והשפעתו הארוכה על ההגנה והכימיה הקבוצתית הדו-כיוונית, פול מילסאפ עם קשיחות ששייכת לזמנים עברו והבלחות ברגעים שכולם נעלמים בהם, ולא נשכח את דוזייר ובארטון ובול בול – גם אם הם שכחו את עצמם..

והדרך, אוי הדרך.. מלמטה למעלה, ולא פעם אחת..
אבל הפעם הלייקרס. ומייק מלון, שאינו כאחד המאמנים, זה שמנצח על הכל מהצד, במין אינטלגנטיות ממין אחר, צופה החבורה שיצר וליכד, ולא יכול לעשות דבר מלבד לחייך ולומר לעצמו: "איזה כיף. אנחנו כאן".

ואם אתם עדיין כאן, תשאלו עצמכם שאלה אחת: " האם אמרתם תודה לשנה שחלפה לה – והאם בירכתם אתהשנה הקרבה לה לבוא?".
עד כאן ממקסיקו הבהחלט לא מושלגת.
רות, סוף.
אני הייתי זיו

נ.ב.
תוספת עכשווית:
מישהו יכול לגאול אותנו מהחבר'ה באפור?
הורסים את ההנאה וכל חלקה טובה

ברוך רובין
19/09/2020 5:26:32
הגב ל  onetwo3

סטייק ב500 פזו תבדוק שלא שמו לך בשר חתולות , סטטיק איכותי זה לפחות 2000-2400 פזו

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
19/09/2020 5:29:01

סטייק בפחות ממחיר של פרה שלמה זה משהו שאסור לאדם בכלל לגעת בו. תת רמה, לא מבין איך אתה מרשה לעצמך סלאמינג כזה.

ברוך רובין
19/09/2020 5:31:16

דרך אגב בפזו נפל יותר מהדולר פעם אחרונה שהייתי שם היה באפריל היא 1 ל19, בוט אני לא יודע אם הייתה במקסיקו, אבל משרד הבריאות אין שם

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
19/09/2020 5:36:03

אני לוקח את הקרניבוריות שלי ברצינות. מבחינתי זה איילים (והמשפחה) או כלום. פרות זה לחלשים.

onetwo3
19/09/2020 5:36:13

מסעדה איכותית דווקא..
שתי אפשרויות היו שם:
סטייק מקסיקני ב330 פסוס = 15 דולר
או סטייק מיובא מאה"ב ב490 םסוס = 22 דולר
בעל המקום, אגב, באסקי נחמד בשם ג'ולן, אם מישהו אי פעם יגיע לכאן

ברוך רובין
19/09/2020 5:49:03
הגב ל  onetwo3

מקסיקו סיטי זה אחת הערים היחידות במקסיקו שלא הייתי שם, את קאבוס וויארטה לידם אני מכיר כמו את כף ידי

onetwo3
19/09/2020 5:52:08

אולי אעשה לכאן גיחות עבודה בהמשך אז תן המלצות אם מתאים לך

ברוך רובין
19/09/2020 6:08:20
הגב ל  onetwo3

עכשיו חם שם באופן לא ייאמן , תחכה עוד חודשיים, קאבוס זה בעיקר המרינה והמסעדות המדהימות שם, פורטו ויארטה מהממת יותר פסטורלית

דוקטור רזי הופמן
19/09/2020 5:28:19
הגב ל  onetwo3

איזה יופי
תכתוב יותר כשאתה נהנה וקצת מבושם מהיין.
העצירות האלה כל הזמן באמת מעצבנות. כמעט כל כניסה של הגרופי זה זריקות….
תמשיך להנות ולדווח.

דוקטור רזי הופמן
19/09/2020 5:23:48

מומידננו, מבחינתך הסדרה הזו זה ווין ווין…
לא?
אם לברון עף, אז אתה חוגג עם ה LLL ואם הוא מנצח אז הלייקרס אולי עם עוד אליפות מספר 17….???

NFS
NFS
19/09/2020 5:24:15

אני עוד מנסה להבין איך זה היה אנד וואן ללברון והופ מ-8 ל-11

דוקטור רזי הופמן
19/09/2020 5:29:42
הגב ל  NFS

זה הפייה טוניקרבל בראדרס, יש לה דיבור עם שדוני היער השחור…

The Joker
The Joker
19/09/2020 5:24:31

עכשיו תראו את הטכניקה של החבר'ה באפור. אם המשחק יהיה גמור, יתנו איזה 5 שריקות לדנבר ויראו בסטטיסטיקה שיצאו הוגנים. אם יהיה צמוד, לעזאזל הסטטיסטיקה וימשיכו לתת עבודה

דוקטור רזי הופמן
19/09/2020 5:30:23
הגב ל  The Joker

ומה יקרה אם פתאום דנוור ישוו?

IDO
IDO
19/09/2020 5:32:08

בשביל זה הם שם. כסף בבנק.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  The Joker

זה בראש שלך. תביא את כל הצילומים עכשיו

KingJames23
KingJames23
19/09/2020 5:24:43

כל הזמן אמרו שה"DOGS" נמצאים בצד אחד של לוס אנגלס
אבל טעו באיזה צד
מחצית אדירה של הלייקרס חבורה של גברים דוויט נכנס להם לתוך הראש

דה שוט
19/09/2020 5:27:48
הגב ל  KingJames23

קישקוש הכל שופטים הלייקרס משחקים כמו מאפיה עם ביטחון של פרוטקשן. 24 עונשין ברבע.

דוקטור רזי הופמן
19/09/2020 5:31:58
הגב ל  דה שוט

אולי יגיעו ל 50 עד שסילבר יתקשר לטוניקרבל ויצרח לו באוזן פוסססססססססססססס יה איבן שששששששששששששששששששש

KingJames23
KingJames23
19/09/2020 5:32:05
הגב ל  דה שוט

אני שמח שלפחות יש לך תירוצים איש יקר.
אם זה עושה אותך שמח למה לא

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  KingJames23

השתילו אצל הדוגס כמה בוגדים מה נעשה מהלך הכי טוב של התאגיד האמת

מנחם לס
19/09/2020 5:26:06

אותי השיפוט מגעיל. הלייקרס היו מנצחים בקלות גם ללא שיפוט מחליא כזה

עגל
19/09/2020 5:31:21

בסטטיסטחקה של החצי דוקא אין הבדלים כאלה גדולים בין הקבוצות. מה שיש זה איבודי כדור 9-4 לרעת דנבר ויתרון באסיסטים 16-10 ללייקרס.
יתרון באחוזים מהשלוש 44%-31% ללייקרס אבל אחוזי העונשין לרעת הלייקרס (הפרחים להווארד)

דה שוט
19/09/2020 5:34:14
הגב ל  עגל

32:16 מהקו. ישנת?

ADISU33
ADISU33
19/09/2020 5:32:16

פשששש,אני רואה שסילבר שלח את הכוכבים שלו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  ADISU33

מוזר שלמשחק הראשון ואת שניהם עוד יחד זה משהו ששמור לפיגור 2 0 או לגיים 7. לא מתחילים חזק ישר.
ינסו לאזן במשחק הבא 😎 שהבוקס יהיה אחיד

IDO
IDO
19/09/2020 5:33:15

כולם פה בניינים . לייקרס לא צריכה את השופטים

דה שוט
19/09/2020 5:33:31

ממוצע עונשין בליגה – מקום ראשון קליפרס עם 26.1 בשנה שעברה 29
הלייקרס בחצי עם 32 זריקות

sroni741
sroni741
19/09/2020 5:35:00

בלתי נסבל לראות את הדבר הזה, ספורט זה לא. איך לא מתבישים , כל העולם רואה שמדובר במשהו לא נורמלי והם ממשיכים כאילו כלום. יאלללה לי זה מספיק אין שום תקווה לראות משחק הוגן.

אשך טמיר המקורי
19/09/2020 5:36:22

יאללה הצטרפתי. גו דנבר!

NFS
NFS
19/09/2020 5:44:57

הפסדת את כל ה"כיף"

רועי ויינברג
19/09/2020 5:36:32

הווארד יפתח במשחק הבא

דוקטור רזי הופמן
19/09/2020 5:41:42

זה לא יעזור
הכל גמור אתם לוקחים את הסדרה הזו.
נראה שאין בסלטיקס שום רוח אמיתית כשזה מגיע למאני טיים שלא לדבר על מאמן שמשפיע במשחק עצמו….

onetwo3
19/09/2020 5:37:40

פשוט גועל נפש אי השריקה לעבירה על יוקיץ'
גועל נפש

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
19/09/2020 5:38:57
הגב ל  onetwo3

Which one?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

התקלקלה התוכנה של טנש תעשו ריסטרט מהר

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
19/09/2020 5:44:24

שום טנש?
אני ברחובות

דוקטור רזי הופמן
19/09/2020 5:46:36

זה האח המגוחח

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

השיפוט הפך מגוחך.

רועי ויינברג
19/09/2020 5:38:29

מארי צריך לקחת את כל הזריקות של דנבר

דה שוט
19/09/2020 5:41:21

לגמרי

מומי החציל
19/09/2020 5:44:36

למה מי הוא??? הארדן???

דה שוט
19/09/2020 5:41:03

מארי שווה את כל הלייקרס ביחד. הלייקרס מגעילים ברמות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דה שוט אתה מוכיח שאין לך קלאץ כיכבת 3 רבעים בלבד.
ריברס ולו בעלי עיטור הלשון החומה זה המהלך הכי טוב של התאגיד מזה שנים. לשתול אותם אצל המדדה זה קליר פאת למס 4.
אני מקווה שהמדדה יבין בבינה המלאכותית שלו שהם שתולים ויחזיר אותם מהר להיות עוזרי מאמן בלייקרס. הם נועדו להעצים את התאגיד.
ראיתי שיש פה כמה רפי הבנה שמתלוננים על השיפוט זה הכל בראש שלכם תפסיקו להרעיל את הבלוג עם הנרטיב שלכם.
טנש עכשיו כורים נתונים מהבוקס שיראה לכם שהכל מאוזן לעילא שימו משקפיים מראה בוקס טוב ממראה עיניים, בוקס סקור אחד שווה אלף מראי עיניים

דה שוט
19/09/2020 5:43:14

אני לא יכול נגד 7
48 ו-25 במשחק שיא.
היה קשה לצפייה
לברון לא שווה כלום – היום היה בלון מנופח – קיבל 6 נקודות מתנה חבל על הזמן. עכשיו הוא יחגוג בשביל הסטאט
32 עונשין בחצי 🤦‍♂️

ברוך רובין
19/09/2020 5:46:14
הגב ל  דה שוט

הביאו עליו דאבל טים בכל הזדמנות נגמר ב36 נקודות ברבע הראשון לליקרס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ומי הוביל?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  דה שוט

צודק גם לך אין מספיק כשרון נגד 7

ברוך רובין
19/09/2020 5:44:20

פוסטר הזה הכוכב השלישי ליד לברון, עבירות התוקף שהוא נתן ליוקיץ לא נשמעו בצד השני, אבל השיפוט הוגן לפי גיא

דוקטור רזי הופמן
19/09/2020 5:45:31

דיי שימון
התחילה שנה חדשה, עזוב את גיא בשקט.
אוטוטו יום כיפור וצריך לכפר עוונות…

ברוך רובין
19/09/2020 5:49:43

כן שמעון די עם טנ״ש, להרגיע יעשה טוב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גיא זה גיא טנש זה הארגון כולו

NFS
NFS
19/09/2020 5:41:42

דנבר פשוט לא פוגעים (חוץ ממוריי)

KingJames23
KingJames23
19/09/2020 5:43:25

סופר דופר עבירה 5 של יוקיץ לא נשרקת בשביל שיהיה מעניין

The Joker
The Joker
19/09/2020 5:48:23
הגב ל  KingJames23

עולם שלם כותב לך שהמשחק מכור, כולל כמה וכמה אתרים שראיתי בארצות הברית, ואתה נזכר באיזו עבירה שלא הייתה של יוקיץ'.

KingJames23
KingJames23
19/09/2020 5:50:01
הגב ל  The Joker

עצה ממני אליך.
ההיטרים של הופס הם לא עולם שלם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  The Joker

זה הזמן לאזן בגארבג בשביל טנש

ADISU33
ADISU33
19/09/2020 5:45:17

האוורד הפך העונה לאחד המגעילים ,רוצה להרוויח את לחמו בצורה מכוערת,ערס צעצוע

KingJames23
KingJames23
19/09/2020 5:48:24
הגב ל  ADISU33

תן לי לנחש,אם זה היה פטריק בברלי הייתה אומר שהוא DOG

ADISU33
ADISU33
19/09/2020 5:53:55
הגב ל  KingJames23

בברלי זה כלב נגוע שמשתולל על הפרקט

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

אם מישהו יכול להוכיח לסטייט פארם שהפרסומת הזו עם כריס פול מרתיעה את הלקוחות וגורמת להפסדים תבוא עליו הברכה. אשמח לתמוך בהדסטארט או בכל דרך אחרת.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
19/09/2020 5:48:12

לא בטוח כמה אכפת להם מלקוחות בישראל

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

זו בעיה גלובלית, חוצת גבולות.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
19/09/2020 6:01:40

גם גלובלית אני חושב שהם לא מתעניינים במה שקורה מחוץ לגבולות ארה"ב

ברוך רובין
19/09/2020 5:47:37

דיוויס נחת לא טוב

מומי החציל
19/09/2020 5:48:19

kCP!!!
הלייקרס קיבלו היום את הווארד מהנפתלין ואת השופט במארז חג חגיגי עם יין בית שימוש ושוקלד פרווה בטעם לוואי

אשך טמיר המקורי
19/09/2020 5:48:34

סתם קמתי, דנבר מחוסלים עם 4 עבירות של יוקיץ' בתחילת המחצית

מומי החציל
19/09/2020 5:49:49

זה הזמן לחזור למיטה ולרוקן את האשך

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

תם הטקס.

KingJames23
KingJames23
19/09/2020 5:48:49

לברון כבר עם 11 אסיסטים. גאונות

דה שוט
19/09/2020 5:49:01

הכל בלוף, אני לא קונה – הלייקרס עם ביטחון של פרוטקשן, דנבר מיואשים, יוקיץ שבור מהשופטים, האווארד הרג אותו

onetwo3
19/09/2020 5:49:16

לא יודע את מי קל יותר לתעב – את הקליפרס או את הלייקרס
אי השריקות לאופנסיב של לברון ג'יימס זה ביזוי משחק הכדורסל

דה שוט
19/09/2020 5:50:43
הגב ל  onetwo3

כן נכון עשה עכשיו את השלישית

דוקטור רזי הופמן
19/09/2020 6:07:14
הגב ל  דה שוט

הוא יודע שאף אחד ישרוק לו… אלא עם המשחק גמור והליקרס מנצחים.

מאיר אריאל
מאיר אריאל
19/09/2020 5:50:30

מה שלבון עשה לפני כמה רגעים זה עבירת תוקף ברורה לכל אחד בליגה. חוץ מהמלכה הזנותית.
זה שיפוט עלוב ומכור.

עגל
19/09/2020 5:50:50

הג’וקר של המשחק הזה הוא דווייט הווארד, לא יוקיץ’.
ווגל שלף קלף משוגע, נראה איך מאלון יגיב במשחק הבא

אשך טמיר המקורי
19/09/2020 5:50:56

דנבר בווייב של ביצעו בנו מעשה סדום

ד"ר פופרס
19/09/2020 6:14:56

יוקיץ' ברוך הבא לניגובי טוסיק תוצרת בלבוסית

ADISU33
ADISU33
19/09/2020 5:51:12

"תדביקו את הרביעית ליוקיץ בכדי שהוא לא ינסה מינימום הגנה"

דוקטור רזי הופמן
19/09/2020 5:51:40

מלון מאמן מעולה
בשלוש דקות הוא לוקח שני טיימאאוטים, רואה שהעסק לא עובד וחייבים לעצור את המפולת ולהפוך מגמה.

NFS
NFS
19/09/2020 5:51:53

שיפוט מגעיל, אבל מילסאפ לא קולע לייאפ, פורטר לא השחיל אפילו שלשה אחת והיו לו 4 פנויות לגמרי, גראנט חזר לנגר.
מנגד kcp, מוריס וקוזמה קולעים מעולה.
קשה- קשה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  NFS

מתי גראנט לא ניגר? מה הכוונה בחזר לנגר?

רועי ויינברג
19/09/2020 5:52:36

הלייקרס עוד יכולה להגיע ל-100 נקודות ב-3 רבעים

מאיר אריאל
מאיר אריאל
19/09/2020 5:52:37

פוסטא ובראדרס ביחד זה יותר מידי…
חיסלו את דנבר

דה שוט
19/09/2020 5:53:48

דייוויס מסתכל על רונדו מוסר 🤦‍♂️ מה עם לחץ על הכדור?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  דה שוט

בשביל מה לחץ? ישרקו לעבירה.
אתמול קראתי ראיון עם גו אלכסנדר שאמר שבמשחק הראשון שלו בליגה הוא לחץ את פול פירס על כל המגרש ופול פירס אמר לו לא לימדו אותך איך לשחק בחור? 😂😂😂

גיא רוזן
19/09/2020 5:54:06

אני רק אשחיל מילה, ככה בשביל הסדר הטוב,
ואז אחזור לצפות במשחק ללא הפרעה –
.
90% מהדמעות על השיפוט –
BS.
דנבר החליטו הלילה שאין סלים קלים, ורוב זריקות העונשין של הלייקרס הן בגלל שהם החליטו לנצל את המצב ולהיכנס פעם אחר פעם לצבע.
.
אבל,
וזה אבל ענקי –
.
2 עבירות התוקף שנשרקו ליוקיץ' –
BS
.
לא הראשונה (בחסימה), ולא השנייה (אותו מגע עם דווייט בתנועה במאבק לתפיסת מקום),
היו צריכות להישרק.
יוקיץ' בחוץ (עבירה שלישית, תחילת רבע שני) בשלב זה של המשחק, זה יכול להכריע משחק.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  גיא רוזן

100 במדד הtbs

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
19/09/2020 5:58:15
הגב ל  גיא רוזן

לא מסתדר, 90% מהדמעות על השיפוט הן על הדבר שאמרת שהוא BS

NFS
NFS
19/09/2020 6:04:27

לגמרי.
גיא התבלבל קצת בסבך של עצמו על איך להגן על השופטים

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
19/09/2020 6:10:31
הגב ל  NFS

למען ההגינות טעיתי זה 70%, אבל זה בכל מקרה לא מסתדר עם ה90% שצויין לעיל.

NFS
NFS
19/09/2020 5:55:31

יאללה תם הטקס.
דה שוט יפה מאוד, הימור מוצלח הפעם. אשר לחזור לנשום.

NFS
NFS
19/09/2020 5:56:41
הגב ל  NFS

"הפרש דו ספרתי ברבע הראשון, 15 פלוס במחצית, פרפור אחרון באמצע השלישי וגארבג' ארוך ברביעי.
לייקרס 0:1, קל"

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  NFS

אפילו דה שוט לא יכול נגד 25 ו48 יחד

דה שוט
19/09/2020 5:56:25

איפה הקליפרס איפה? דנבר נחמדים מדי

onetwo3
19/09/2020 5:56:27

יש דבר אחד צפוי כמו זריחת השמש מחר:
החזרת שריקות של השופטים ברבע הרביעי לטובת דנבר, בהנחה שהמשחק גמור.
הכל כדי שבסיום הסטטיסטיקה תראה מאוזנת

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  onetwo3

זה רק בראש שלך bs

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

אם אני מלון אני שוקל לתת למחליפים לשחק את כל הרבע הרביעי – מוריד את הסיכון לפציעה, מאפשר מנוחה לחמישיה ומבהיר לליגה מה הוא חושב על השיפוט. אני חושב שסילבר יבין את המסר.

דה שוט
19/09/2020 5:58:58

צודק

דה שוט
19/09/2020 5:59:55

אבל השחקנים רוצים סטאט.

onetwo3
19/09/2020 5:57:34

חבורת שופטים מז…ים!
לא ראו את העבירה על יוקיץ'??

אשך טמיר המקורי
19/09/2020 5:57:54

אני שמח שלא ראיתי את הזוועה, נחסך ממני

ד"ר פופרס
19/09/2020 6:17:11

החזקתי מעמד 5 דקות וברחתי,היה אונס כבוד השופט

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  ד"ר פופרס

😂😂😂😂😂😂

דה שוט
19/09/2020 5:58:12

לברון עם 15 מתוכן 6 בשני תוקפים שלא נשרקו

IDO
IDO
19/09/2020 6:04:42
הגב ל  דה שוט

יואל תביא חיתול יש פה דליפה

ד"ר פופרס
19/09/2020 6:18:03
הגב ל  IDO

זה דליפה זה? ליכלכו את כל המשטח

D_Wade
D_Wade
19/09/2020 5:58:21

שיפוט או לא – ההגנה של הלייקרס מוציאה לדנבר את הרוח מהמפרשים

מאיר אריאל
מאיר אריאל
19/09/2020 5:58:39

יודעים איך פוסטר הכי מכור וטמא?? כשהלייקרס ביתרון 20 פתאום הוא נזכר לשרוק לחובת הלייקרס. חחחחח איזה שקוף יוואראדי…
מהמקפצה

NFS
NFS
19/09/2020 5:59:02

שופטים ליצנים פתאום מפחדים לשרוק ליוקיץ

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  NFS

צריך לאזן לבוקס

ברוך רובין
19/09/2020 5:59:42

דיוויס מפלצת

מאיר אריאל
מאיר אריאל
19/09/2020 6:01:21

אם אני דנבר אני מחרים את המשך הסדרה.
צריך לעושת סוף לכל הפארסה הזאת של השיפוט.
אף אחד בעולם לא ישכנע אותי אחרת שהשיפוט לא מוטה בצורה קשה על בסיס קבוע על ידי שופטים מסוימים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זה רק בראש שלך. הם באים לעשות העבודה שלהם. להיות גו טו גאי וmvp של הליגה זה אחד הקשים.

ADISU33
ADISU33
19/09/2020 6:02:30

תראו איך המערכת עובדת-
הדביקו לדנבר עבירות על ימין ושמאל כשהמשחק עוד היה חי ועכשיו ב20 הפרש הם מתחילים לדפוק עבירות קיזוז בשביל הבוקס-סקור….
ליגה של שקרים!

onetwo3
19/09/2020 6:05:53
הגב ל  ADISU33

כל הפלייאוף זה ככה.
היום זה היה מוגזם לחלוטין

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  ADISU33

זה רק ראש שלך הבוקס מראה שהכל אחיד דנבר אפילו זרקו מותר מהקו מהחצי מרחק מתחת לסל ומה3 על מה אתה מדבר?

דה שוט
19/09/2020 6:02:36

חחח פעם ראשונה שנותנים הילוך חוזר על שריקת אוויר של דייוויס – אז הזווית לא טובה. זה עיקבי. גם הטלביזיה בפנים

אשך טמיר המקורי
19/09/2020 6:05:32
הגב ל  דה שוט

ממשחקים אחרים שראיתי – 100+
באופן עקבי מאוד פתאום לא מראים שידור חוזר ברוב שריקות האוויר.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כן התאגיד הביא משהו חדש לליגה😎

דה שוט
19/09/2020 6:12:10

אני לא צוחק! זה עקבי, היום ספרתי 3 כאלה.

אשך טמיר המקורי
19/09/2020 6:35:37
הגב ל  דה שוט

היום לא ראיתי אבל שמתי לב לזה חזק בבועה

אשך טמיר המקורי
19/09/2020 6:36:09

כלומר, לא ראיתי את המשחק

IDO
IDO
19/09/2020 6:03:27

לייקרס הגיעו ראשונים למאה.
הכוסיות של הופס לא יאהבו את זה אבל, רק גס עם דוארנט יכולים לתת פייט לליקרס הנוכחית.

רועי ויינברג
19/09/2020 6:14:51
הגב ל  IDO

אני מאמין שגם הקליפרס עם מאמן היו יכולים לתת להם פייט

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

אני לא מבין מה יוקיץ' עושה על הפרקט. צריך לוותר על המשחק, חבל על המאמץ והתסכול.

מומי החציל
19/09/2020 6:03:49

היו כמה מהלכי שיפוט לפנתאון של משרד החקירות וייצמן יער

onetwo3
19/09/2020 6:05:14

אחרי שאני רואה את המשחק הזה אני מייחל מאחל ומפלל לדבר אחד: להפסד של הלייקרס בסדרה הזאת.
יש משהו דוחה ברונדו, הווארד, ושאר החבר'ה שם. לא יכול לשים את האצבע מה בדיוק.
השאלה אם דנבר בכלל מאמינים בעצמם.

דוקטור רזי הופמן
19/09/2020 6:18:21
הגב ל  onetwo3

שחצנות?

KingJames23
KingJames23
19/09/2020 6:05:32

דנבר כאלה נחמדים ומקסימים,ואני אוהב את זה

ד"ר פופרס
19/09/2020 6:21:25
הגב ל  KingJames23

תראו מי יצא מהחור
חחחחחחחחח

דה שוט
19/09/2020 6:05:40

חבר׳ה אני עף, אי אפשר לראות את זה, אם תהיה חזרה ואפסיד אותה – אהיה מאושר. פאני – לא יאמן – קרה בדיוק מה שאמרתי שיקרה.
😀😀😀
פרשים באפור
טמיר – זה בשבילך
https://youtu.be/89dGC8de0CA

עגל
19/09/2020 6:07:00

דה שוט הולך ונופל למחילת הארנב של הקונספירציות . . .

דה שוט
19/09/2020 6:08:52
הגב ל  עגל

עגל אהבתי את הניתוח הסטטיסטי שלך בחצי הראשון
״אין הבדל מהותי..,״
חחח
32:16 מהקו
😀

עגל
19/09/2020 6:16:34
הגב ל  דה שוט

בחצי לא היה הבדל כזה גדול בעבירות הקבוצתיות. חלק מהעבירות של דנבר נובעות ממשחק הפנים האגרסיבי של הלייקרס בהובלת דייוויס והווארד.
וכן, היו בחצי הראשון 3 עבירות ברורות ששרקו לדנבר סתם, כל השאר אלו טעויות שיפוט רגילות.
אבל כשאתה בא עם משקפיים בצבע אחד תמיד תמצא את מה שרצית להוכיח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  עגל

דה שוט נופל? מערכת העל של טנש נפלה לא ראית?

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

לרבע הרביעי צריכים לעלות דוזייר, בולבול ועוד שלושה ג'ון דוז מקצה הספסל. הרייטינג יצנח והליגה תבין שהשיפוט הזה עולה לה כסף.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אחכ הם יעשו משחק צמוד עם ניווטים

אשך טמיר המקורי
19/09/2020 6:16:29

אתם צודקים. אבל אף מאמן לא יעשה דבר כזה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כולם חלק מאותה מערכת. השחקנים כולם יודעים אבל צריכים לזרום כי זה הפרנסה. אתה לא פוגע במכונת הכסף שלך

אשך טמיר המקורי
19/09/2020 6:37:16

נכון. כולם מקבלים מיליונים וכולם מרוצים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא יודע אם מרוצים אבל אין חלופה טובה יותר

מאיר אריאל
מאיר אריאל
19/09/2020 6:11:21

ככה זה בעולם השקר.
המשחק צמוד אז נותנים ללייקרס לפוצץ את דנבר ויש שקט דממה. כשהלייקרס תוקפים כל עבירת תוקף זוכה להתעלמות או לעבירת מגן.
ופתאום תוך 2 דקות קופצים ליתרון דו ספרתי. נותנים איזה שריקה מאזנת להראות שיש כאן שיפוט נייטרלי ואז מקווים שהמומנטום ישאר עם "הטובים" ואז השופטים יוכלו לאזן בשריקות על מנת לטשטש עקבות.
זה כל כך ברור וכל כך שקוף.
25 זריקות עונשין ברבע ובעיית עבירות לקבוצה הפחות מועדפת.
אין כאן דמיונות או צירוף מקרים זה משהו שקורה על בסיס די קבוע כאשר מותג על כמו לברון משתתף וכשמשובצים שופטים עם עבר פלילי בליגה הזאת.
זה דוחה וזה מוציא את כל הערך הספורטיבי מהמשחק.
עכשיו שהמשחק סביב ה30 הפרש תגידו שדנבר לא יכולה לתת תירוצים של שיפוט כי זה הפרש ממש גבוה.
כבשים

דה שוט
19/09/2020 6:13:42

אל תגיד כבשים – כולם פה אומרים את זה (חוץ מטנש)

אשך טמיר המקורי
19/09/2020 6:15:31

עצוב

onetwo3
19/09/2020 6:21:40

צודק

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

ומה לברון עושה על הפרקט? משחק מגוחך.

ADISU33
ADISU33
19/09/2020 6:12:40

חחחחחחחחחחח לברון עדיין במשחק ,מחפש לנפח את הסטטיסטיקה,מעיף שלשות וכו'

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  ADISU33

צריך לעבור את קארים ושדיוויס לא יתפוס עליו פער שלא יגידו שהוא מס 2. בפיינלס סה יהיה מצחיק.
אם אני ספולסטרה אני ממרר את לברון עם דאבל טים קבוע שלא יהיה פיינלס mvp ודיוויס יזכה זה יהרוג אותו מבפנים כמו שבלאט עשה לקרי.

etayef
etayef
19/09/2020 6:16:30

המשחק הזה מזכיר לי כמה העולם עצוב, הרעים תמיד מנצחים
הכל מכור, רק רשע ורוע, ואפילו אלוהים לא מתערב
מי יציל אותי, מי?

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
19/09/2020 6:18:05
הגב ל  etayef

תשמע, קשה להכיר בזה, אבל זה כשלון של נתניהו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  etayef

למה עצוב תהנה השיקצה בדרך.למס 4. הmvp האמיתי דוק ריברס שיועלה לדרגת פרופ ריברס

ברוך רובין
19/09/2020 6:19:00

דיוויס מתעלל

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
19/09/2020 6:19:18

מה המסר מורס שמנסים להעביר עם הכיבוי והדלקה של הלוגו של הלייקרס על המגרש?

רועי ויינברג
19/09/2020 6:19:54

זה לא באמת גארבג' טיים עד שדיון וויטרס וג'יי אר סמית' לא עולים לשחק

רועי ויינברג
19/09/2020 6:20:23

וויטרס פצוע, מסתבר

ברוך רובין
19/09/2020 6:20:17

כמו שאמרתי לדנבר אין מה לשים עליו, עכשיו זה הם צריכים לעשות בחירה קשה לברון או דיוויס למי לתת לחסל אותם בטח שהצוות המסייע חם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

עדיף דיוויס זה ישרוף את לברון מבפנים

ברוך רובין
19/09/2020 6:25:36

את מי מעניין לברון, הם רוצים לנצח בסדרה 118 נקודות חטפו הלילה, הדאבל טים על לברון ברבע הראשון נתן לליקרס בהובלתו של דיוויס לקלוע 36 נקודות, ו49 תוך 3 דקות ברבע השני עד שהתחילו להדביק לדיוויס עבירות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דנבר הובילו ברבע הראשון לפי הבוקס לא ככה? וחוץ מזה אתה חושב שזה יהיה ככה 4 משחקים?
תן לי גם לראות את איכות הדאבל טים ואחזור אליך.
בכל אופן לאורך סידרה שלמה זה כדאי. ואם אתה כבר מפסיד עדיף לשרוף את השיקצה פסיכולוגית. שלא יהיה לך ספק שהפיינלס mvp זה חשוב לו למיתוג שהוא היה הכוכב המוביל ולא דיוויס ולא ההיפך.

ברוך רובין
19/09/2020 6:33:28

נו שמעון אתה מצחיק ההגנה של הלייקרס הייתה בדיחה ברבע הראשון נגמר 38-36,אותו דבר ההגנה של דנבר שהחליטה להתרכז בלברון (הדאבל טים היה מצויין) , אבל כל השאר חופשיים. דיוויס והצוות המסייע של הלייקרס לא הימרו על שלושות ,אלא נכנסו לצבע לזריקות קלות (ושיוקיץ בול עץ בהגנה זה קל).
.
ברור שמיתוג משנה ללברון מה זה משנה לדנבר או למיאמי המיתוג שלן? המטרה שלהם לנצח .

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זה ברור ואם לא מנצחים?
אתה יודע שלברון חושב רק על עצמו ועל המורשת שלו צריך לשחק גם על זה כפסיכולוגיה בסידרה

רועי ויינברג
19/09/2020 6:23:23

שלשה ראשונה של גרין הערב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יש פה כמה באתר שחושבים שאדביו יעצור את דיוויס 😂😂😂😊 תוך 2 דק הוא עם 3 עבירות אם רק יעז להתקרב ובלי קשר ינוגב קשות

ברוך רובין
19/09/2020 6:26:15

אדאביו זה קפלה משודרג בהגנה, נגר בין נגרים לחשוב שהוא יכול לעשות משהו מול דיוויס זה בדיחה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

את דיוויס!רק אמביד עוצר אבל הוא אף פעם לא יגיע לגמר 😂

onetwo3
19/09/2020 6:25:45

דוזייר קטסטופה
כנראה הדקות האחרונות שלו על הפרקט בסדרה הזאת

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יש עוד כאלה שחושבים שדיוויס לוזר ולברון "הפך" אותו לווינר? 😂😂😂😂

milkshake
milkshake
19/09/2020 6:31:57

הסטטיסטיקה מראה שדיוויס בלי ג'אבל מגי עם 0 הופעות בגמר מערב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  milkshake

😂😂😂

דוקטור רזי הופמן
19/09/2020 6:29:16

הגאון נראה מהורהר…
חושב? או סתם בוהה?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אומר לעצמו לפחות במשחק 48 ו25 לא ישחקו

דוקטור רזי הופמן
19/09/2020 6:32:00

הנה מאזנים השופטים…
והשיקסה יורד למטה, לא מעניין לו?

מנחם לס
19/09/2020 6:32:13

שמעון, התגובות הדביליות שלך הם אחד הדברים שבגללם אני שונא להיכנס הנה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  מנחם לס

אתה מתכוון לאמת?

מנחם לס
19/09/2020 6:34:03

ברוך הוא השני שבגללו אני שונא להיכנס הנה. שניים שיודעים רק להעליב. שיהיו בריאים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  מנחם לס

את מי העלבתי? את לברון? או את השופטים? או את סילבר? או אדביו? להגיד שאדביו יהיה מטלית זו האמת (אני מקווה שאטעה ממש ותקרא לי רפי הבנה חותם על זה).
אני חס וחלילה לא רוצה לחשוב מה יקרה אם זה יהיה בטעות תייס!!! תייס המסכן בכדור ביניים יקבל עבירה ראשונה מול דיוויס.
בכל אופן מסכים איתך שעדיף מיאמי מול הלייקרס כי את בוסטון הם יטבחו בצבע.

דוקטור רזי הופמן
19/09/2020 6:38:42
הגב ל  מנחם לס

מנחם
צר לי שאתה נעלב בגללם.
שנה טובה והרבה בריאות לך לגייל ולמשפחה כולה.
מחכים לימים טובים יותר.

ברוך רובין
19/09/2020 6:47:32
הגב ל  מנחם לס

מנחם בא עם הודעה מוכנה מראש , את מי העלבתי? אחד הדברים המרכזיים שלי זה לא לרדת לגופו של כותב, אל לעניינה של תגובה אם טראש טוק חברי.

דוקטור רזי הופמן
19/09/2020 6:34:05

חחחחח, שוב הם מאזנים עם תוקף ללייקרס אחד שלא היו שורקים בחצי הראשון…

גיא רוזן
19/09/2020 6:36:28

זה כל כך פואטי.
לצד כל תגובת בכי על השיפוט,
יש תגובה של המטלית…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  גיא רוזן

היום טנש האמת נוגבו כמו דנבר. בדכ זה יותר מאוזן בבלוג היום אפילו מערכת העל שלכם קרסה ופלטה משהו אסור

גיא רוזן
19/09/2020 6:46:58

איך אתה נוהג לכתוב?
חחח
להבדיל מהנרטיב שלך, שמעון,
אני לא מגיע מהבית עם תגובות כתובות מראש. אני כותב את זה כמו שזה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  גיא רוזן

תתקנו את הבאג במערכת זה פחות מאתגר ככה

ד"ר פופרס
19/09/2020 6:47:03
הגב ל  גיא רוזן

כמה רשע כמה?

ד"ר פופרס
19/09/2020 6:47:42

זה היה אונס מקצועי מהסוג של בולבוס גאנגבאנג

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  ד"ר פופרס

Blacks on white stuff

אשך טמיר המקורי
19/09/2020 9:27:15

once you go black you can't go back