אוסף בלבולי ביצים ממבלבלי ביצים כדי להימנע מהסיבה לפוסט: למצוא מתנדבים לפרוייקט שלי / מנחם לס

אני צריך שתספרו לי על הקורונה? אני מעוניין בדעתכם? אני מעוניין בדעתכם על הבנזונה טראמפ שהורס את המדינה? אני רוצה את ביידן הזקן? (לפחות הוא לא יחזיק מעמד והנשיאות תעבור לשחורה-הודית צעירה, חמודה, ושהיתה התובעת של מדינת קליפורניה ותעשה כאן סדר).

אני צריך לשמוע שוב את כל הזבל של שמעון. אולי אתם נהנים ממנו. עלי הוא נמאס כבר מזמן, ומרוב השמות שלו כשאני רואה אפילו משהו שמזכיר לי שזה אולי הוא אז אני עובד לתגובה הבאה.

כתבתי את ההקדמה על טראמפ רק כדי להודיע לכם דבר בטוח: אם הוא ייבחר, הקורוטה תפרוץ כצונמי, חצי מהאומה תלעג למסיכות פנים, מסעדות ובארים ייפתחו חופשי-חופשי, ורדניקים ימשיכו לקיים 'מסיבות קורונה'. ממילא הפגרים הם רק זקנים כמוני, עשר שנים מוקדם מזמנם. אז למי איכפת.

וכן, לא יהיה NBA!

*כתבתי בפרוש שמי שמוכן לעזור כשתהיה תקופה קשה באתר שישלח לי מייל. הכנסתי את האימייל. אז איזה חבר צוות הזוי כותב לי בתגובה שהוא מוכן. כן? אני רוצה לדעת למה אתה מוכן, ומה האימייל שלך. אני לא הולך לחפש כאן בעריכה כיצד לענות לך.

ואיזה פרופסור שומר בכיס מאמר על יכולת (אי יכולת) האמריקאים בא"ק. כן? מה זה אומר לגבי האתר? אתה אמור לשלוח אותו? להכניס אותו בעצמך (אה, נזכרתי שבקשת לצאת מהצוות). כתבתי בפוסט בדיוק מה לעשות כשמישהו מוכר להשתתף.

150 תגובות ואף אחד לא עשה מה שבקשתי.

למזלי 3 חברי צוות (מ-63) ו-3 גולשים עשו מה שדרשתי, ושמחתי ששני הראשונים היו חברי צוות וותיקים – האשך ומולי. היום גם רועי התנדב. אז ישנם 4 אנשי צוות ו-3 גולשים, זהו.

סיימתי את הפוסט בפנייה ישירה לד'ר רזי הופמן על סיפור מרתק ביותר על SURFER ברמה עולמית שהוא אדם מפגר, והוא לא התנדב לתרגם את המאמר. אולי הוא החמיץ את הסוף.

זה כל מה שיש לי לומר. אני עושה את הטוב ביותר שאני יכול, כל זמן שאוכל ושימות העולם.

************************************************************************************************************************************************************************************************************************

קשה להאמין שבעוד 17 יום (או פחות) העונה הזו מסתיימת ומתחילה הפוגה שתימשך עד לפחות ה-25 לדצמבר. חידוש העונה ב-25 לדצמבר הוא WISHFUL THINKING. למה? כי אם טראמפ ייבחר שוב לנשיא ב-3 לנובמבר מגיפת הקורונה עלולה עד אז – ויותר אחרי בחירתו החדשה – להפוך למגיפה שתשתק את האומה כולה.

היום ראש ה-CDC (שהוא ה- -Centers for Disease Control and Prevention ולמעשה ראש הזרוע הפדרלית למלחמה במגיפה) – רפובליקני משכבר הימים ד"ר רוברט רדפילד – אמר על הדחיפה האובססיבית והלחץ של טראמפ לצאת עם חיסון לפני שהסתיימו המחקרים לפני ה-3 לנובמבר (שעתה הלחץ של טראמפ הוא קרימינלית ממש המסכנת חיי עשרות אלפי איש, ויותר. היום או מחר נגיע ל-200,000) להתחיל להזריק לציבור חיסון ל-COVID 19 לפני שהיעילות נקבעה, ועדיין לא ידוע כמה חיסונים צריך, באיזה חלוקות זמן, ומה הסיכונים – העיקר לומר לפני הבחירות: "תחת ההדרכה, הניהול, והתמיכה שלי, מצאנו תרופה למגיפה הזאת" – שזה יהיה עוד אחד ממאות אלפי שקריו מאז הפך נשיא.

ד"ר רדפילד אמר היום תחת שבועה בחקירת הקונגרס האמריקאי:

“We have no clear scientific evidence they work, and that they are our best defense,” CDC Director Dr. Robert Redfield said. “I might even go so far as to say that this face mask is more guaranteed to protect me against Covid than when I take a Covid vaccine

הנשיא טראמפ אמר שעתיים אח"כ במסיבת העיתונאים ש'גן השושנים' ש-"הדוקטור רדפילד המכובד לא הבין את השאלה והתבלבל בתשובה, ולכן לא אמר את האמת (ד"ר רדפילד נשאל תחת שבועה!) יהיה חיסון עוד לפני יום הבחירות, ורוב האמריקאים יודעים שאני עושה GREAT JOB במלחמה נגד הנגיף, ואספקת החיסון לעם תביא סוף למגיפה".

כשהוא נשאל מה דעתו על ה-CONSPIRACY THEORY ש"כל ה-COVID 19 הוא הונאת הציבור" בשעה שאתמול היו שוב 1,300 קורבנות למחלה, הוא אמר 'תודה רבה', הסתובב, וזז לעבר הכניסה לבית (הלבן).

אם – חס וחלילה – טראמפ ייבחר, זה יהיה המשך להריסת הדמוקרטיה, סוף לארה"ב כפי שאנחנו מכירים אותה, בעייה איומה לישראל (אל תצחיקו אותי עם חתימת הנורמליזציה עם האמירויות ובחרין), ובשטפון של חולי קורונה חדשים (כי לפחות 50% ממצביעי 'טראמפ' לא חובשים מסיכות ולא נמנעים מהתקהלויות).

יהיו עשרות אלפי קורבנות חדשים כל חודש, וה-NBA תיאלץ לבטל את פתיחת העונה כפי שמתוכנן היום. (אגב, אם טראמפ ייבחר גם בית המשפט העליון יהפוך לרפובליקני סופר-שמרני ל-50 השנים הבאות – כולל הפלות שתהפוכנה לעבירה פלילית!).

טוב. במקרה כזה אין לי מושג מה יקרה עם האתר. אני לא יודע אם אהיה מוכן לקרוע את התחת יום-יום למצוא חומר לאתר כשאין ליגה. טוב, דיה לצרה בשעתה.

אבל אני מקווה כמובן שהוא לא ייבחר, שהנשיא החדש יארגן 'תכנית לאומית למלחמה בנגיף' (היום לארה"ב אין כל תכנית למלחמה בנגיף כאומה. כל איש לעצמו), ושה-NBA תחזור לתפעל, אפילו אם לא במסגרת רגילה.

אפילו חודשיים ללא כדורסל (וללא כל תחרות כלל-עולמית כגון האולימפיאדה או אליפויות עולם) הם בעייה לא קטנה. אם יהיה צורך, אני אתחיל בפרוייקט של כתיבה על הספורטאים היהודים האמריקאים הגדולים ביותר של 150 השנים האחרונות שאת רובם אינכם מכירים. עלה בראשי פרוייקט נוסף והוא תרגום מאמרי ספורט מהטובים ביותר שנכתבו בארה"ב במאה השנים האחרונות. לי ישנו אוסף ספרים על "THE BEST AMERICAN SPORTS WRITING" שנה-שנה של כמעט כל ה-30 השנים האחרונות, בנוסף ל-"סיפורי הספורט הטובים ביותר של המאה ה-20".

קודם הצעתי לאנשי הצוות והעורכים להשתתף בפרוייקט. עתה אני פונה לגולשים. רוב המאמרים הם על ספורט כמובן אבל עם נימה אישית, נדבכים אישיים, טרגדיות, שמחות, הפתעות ואכזבות. הכותבים הם מטובי הכתבים האמריקאים ב-150 השנים האחרונות: דיימון רניון, פרנק דיפורד, גארי סמית, רד סמית', כריס בלארד, ואני יכול להמשיך ולהוסיף עוד 50, 100 שמות של עיתונאים שעליהם גדלתי, ואח"כ הכרתי, הרבה מהם אישית.

הסיפורים הם על כל ספורט שאתם יכולים לחשוב עליו מפוטבול ובייסבול ועד שחמט, טיפוס הרים, ומלחמות שוורים.

התקשרתי עם המוציאים לאור ונאמר לי שעתה בזמן הקורונה, תרגומים מורשים, ובכל מקרה תרגומים כמעט תמיד מורשים: העתקת מאמרים היא-היא האסורה ללא רשות.

מי שמעוניין לנסות אנא כיתבו לי. רוב המאמרים הם מאמרים מגזיניים באורך של 2,000 עד 5,000 ויותר מילה. אין כל לחץ. יש לכם את כל הזמן שתחפצו. אני לא אשלח מאמר אלא אם כן אני יכול לשלוח לכם את הלינק למאמר המקורי, והחובה היחידה היא לכתוב את שם הכותב, קרדיט לצילומים, ושם המגזין בו הופיע המאמר.

אלה מאמרים שטובים ומרתקים מהם לא קראתם אף פעם. אם יהיו קשיים פה ושם אני תמיד כאן לעזור. גם סמיילי הוא עזרה פנטסטית בתרגום עם הצעות וכו'. כל מאמר יזדקק לטיפול מעט שונה לכן אסביר לכל מתנדב את המקרה המיוחד שלו, אם יהיה הדבר כזה.

מתנדבים? כיתבו לי ל- meless1937@gmail.com ונדסקס 'בפרטי' איזה סוג מאמר אתה מעדיף לנסות לתרגם. (שימו לב: מלבד מאמר או שניים על כדורגל, יש באמתחתי כמעט הכל.)

ד"ר רזי: ישנו באחד הספרים סיפור מדהים על גולש – SURFER – שהיה מהטובים בנמצא, ועדיין צעיר מפגר. עשיתי הכל להשיגו מהמגזין בו המאמר הופיע לפני 20 שנה ב-ROLLING STONE אבל בינתיים ללא הצלחה. זהו מאמר מדהים כזה שבמקרה הגרוע ביותר אעשה עליו SCAN שאשמור בקובץ ואשלח לך)

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 221 תגובות

  1. מנחם מתי תבין שאי אפשר לשלוט בקורונה? לא יעזור סגרים וכלום אחרי כל הסגר יבוא אחד וידביק שרשרת. חוץ מזה כמה זמן נראה לך שאנשים יכולים לא להתקרב לאנשים אחרים עבור דבר כמו שפעת? צריך לחזור לחיות כרגיל לגמרי בכל מקום בעולם ומי שבקבוצת סיכון הוא צריך להיזהר ולשמור על עצמו.
    טראמפ נוהג ונהג הכי טוב בקורונה רק השבדים נהגו טוב יותר כי לא עשו סגר בכלל כמדומני אני לא כזה עוקב לפחות ממה שאני זוכר מהגל הראשון.
    כל הפאניקה מיותרת ומופעלת ממניעים של בתי החולים בעיקר ופוליטיקה.
    אז יש 10000 נדבקים או 200000 נדבקים ביום אז מה מה קורה? לא קורה כלום זה לא מעניין. בדקת כמה היו נדבקים בשפעת ביום?
    טראמפ זה הדבר הכי טוב שקרה לארהב. נראה לך הפרוגרסיבים היו משיגים הסכם שלום? 😂😂😂 הם עם הראש בתחת בסיסמאות ריקות של יס ווי קן, ווט, פרידום, לאב זיבולי שכל שאין להם שום השפעה על המציאות רק מילים וסיסמאות שנשמעות טוב לבור ההמונים המחפשים מנהיג כמו השיקצה.
    טראמפ לא מזיין את השכל בשטויות האלה הוא יודע שזה חרטא הוא עובד ועושה בניגוד למפיצי הסיסמאות.
    תן לו פרגון עשה משהו שאף נשיא דמוקרטי מפגר לא יעשה.
    נתן גם לאיראנים בראש ביידן היה מנשק ומחבק את סולימאני כמו רבין וערפאת.
    שיחתמו עוד הסכמי שלום (לא כמו הסכמי רבין שעלו בדם) עם עוד מדינות מקומו של טראמפ בראשמור מובטח

    1. BS10.5!!!
      .
      במסגרת תחרותינו התגובה הקלולסית של השנה, נמצא המנצח!
      .
      אז ככה –
      שפעת, זה לא. אולי המחלה דומה, אבל יש איזה הבדל קטן, שמשפיע קצת. חיסון.
      חשפעת יש חיסון, ולכן בשנה בו היא הרגה הכי הרבה אמריקאים ב-20 השנים האחרונות, מתו 65,000 משפעת (נתון מטורף).
      מהקורונה + שפעת + מחלות ריאה נגיפיות מתו השנה 235,000 אמריקאים. 200,000 מתוכם מיוחסים לקורונה.
      לא מסובך להבין שההבדל הוא כמעט פי 4.
      .
      סגר?
      צודק. אי אפשר עם סגר לאורך זמן, זה לא פתרון אמתי. לך לגרמניה, תבדוק מה נתוני התחלואה שלהם, כמה מתים, ומה הן ההגבלות.
      שם הציבור מקיים הנחיות בסיסיות הגיוניות –
      את המסכות הם לא חייבים לחבוש כאשר הם ברחוב, נגיד. רק בזמן כניסה למתחמים ציבוריים סגורים דוגמת חנויות, מעליות, תחבורה ציבורית. נאכפת ביתר שאת ההנחיה למניעת התקהלויות. ישנו מעקב שוטף אחרי מוקדי התפרצויות, ובאותם מקומות בהם יש התפרצות, היא נבלמת במהירות וביעילות על ידי טיפול נקודתי (מערכת חינוך נסגרת, הגבלות ההתקהלות מחריפות).
      מה שתומך בכל אותה שיטה זו שקיפות מלאה של הממשלה בהנהגתה של אנגלה מרקל, שקיפות מלאה של הדיווחים אודות הקורונה. לא נותנים לעסקן פוליטי להכתיב אם יש או אין החרפת ההגבלות בעקבות התפרצות נקודתית.
      .
      אז מה אפשר ללמוד מכל הנ"ל?
      שאנחנו הישראלים, מטומטמים. אנחנו נותנים לפוליטיקאים לנצל את התחלואה לצורכיהם האישיים.
      אם היה לנו מינימום שכל בפדחת,
      במקום לכתוב תגובות ציניות/קלולסיות/קונספירטיביות במרשתת, היינו פשוט עוקבים אחרי ההנחיות והשכל הישר, ודואגים שכל מי שסביבנו היה עושה את אותו הדבר. אז האפשרות של הממשלה להפיל עלינו סגר נוסף הייתה פוחתת פלאים.
      .
      טראמפ זה הדבר הכי טוב שקרה לארה"ב?
      עד כמה שאתה לא מבין כלום בקורונה, את ארה"ב אתה מבין עוד פחות.
      (רבאק, אפילו על הגנת NBA אתה מבין יותר מאשר במתרחש בארה"ב… זה הישג)

      1. לא יודע בינתיים טעיתם בהכל טראמפ מביא קבלות. גם לגבי גנץ חשבת שהוא שונה 😂😂😂
        לא נורא מתישהו תלמד.
        אני יודע שאתה חובב סיסמאות אבל בסדר כל אחד מה שעושה לו טוב.

        1. אתה יודע שאתה מגיע מתחום ראיית החשבון,
          אבל לא כל נייר עם מספרים וחותמת זו קבלה…
          טראמפ הביא לארה"ב נזק מטורף כמעט בכל תחום בו הוא מתעסק.
          .
          מהיכן אתה יודע מה חשבתי, או חושב, על גנץ?

          1. גיא, יש משפט אמריקאי שאני מאוד אוהב:
            "אתה יודע למה לא כדאי להאבק עם חזיר בבוץ? כי אחרי שעה שעתיים אתה מבין שהוא נהנה מזה…". (לא שאני משווה מישהו לחזיר, למרות שזו חיה נחמדה מאוד, אבל אני מניח שאתה מבין את כוונתי)

            1. יפה, לא הכרתי

            2. א. גיא מתווכח בנושא לא פחות משמעון
              🙂
              ב. משפט נוסף על אותו משקל: "כשאתה מתווכח עם חמור – תבדוק טוב שהוא לא עושה את אותו הדבר…"

            3. רק למען הסר ספק – אני עם שב"ר בקורונה – ממש לא בפוליטיקה.

            4. ברור שגיא עושה את זה גם, קשה להתווכח לבד (אבל אפשרי).
              העניין הוא שלתחושתי גיא מתווכח מתוך אמונה וOCD, ואילו הקוריוז בשביל ההנאה שבוויכוח. נורא מבאס להתווכח עם מישהו על משהו ספציפי ורציני בשבילך, כשהוא סתם נהנה להתווכח

            5. חחח לאסוף +1 תגובה מעולה (באמת)
              🙂

            6. אדיר, תרשה לי אחד פחות פוליטיקלי קורקט "Arguing on the internet is like the special olympics, even if you win, you're still a retard״

      2. גיא אני אתייחס לתגובה שלך בכמה נקודות.
        1. הציבור בגרמניה ממושמע והולך אחרי המנהיג בעיניים עצומות לטוב ולרע. הציבור בישראל והן בארהב והן באיטליה… בעל אופי שונה.
        .
        2. יש הרבה מידע לא אמין בקורונה, זורקים תחזיות חסרות ביסוס שמתנפצות פעם אחר פעם כדי להלחיץ את הציבור ומשתמשים הקורנה בארהב ובמיוחד בישראל ככלי פוליטי מאוד חזק, אני לא מדבר בכלל על האובר שוט הלא יאמן במספר המתים.
        .
        אני קורא על הסגר שעומד להיות מוטל עליכם , הנזק שהסגר יעשה לאזרח הפשוט הרבה יותר גדול מכל נזק שהקורונה תעשה. דרך אגב גם בסגר יש המון החלטות שבאו לכיוון הפוליטי במקום הבריאותי כדי לרצות ציבור שהפעיל טיפה כוח, מותר ללכת לים אבל אסור להיכנס (תשליך).
        .
        3. להגיד שטראמפ יצר נזקים נוראיים כמעט בכל מה שנגע בו זה רחוק מהמציאות, כן טראמפ אחד מהנשיאים המביכים שהיו לנו, אבל אפשר לחלק את הקדנציה שלו לשני זאת שלפני הקורונה (וזאת שאחריה).
        הקדנציה הראשונה לפני קורונה והכלכלה כאן הייתה איתנה שיעורי ההבטחה הגיעו למחוזות 4 אחוז, הוא פתח הרבה תיבות שרצים שפחדנים כמו אובמה פחדו לגעת בהם כמו הסכם הסחר הנוראי עם סין הסכם הגרעין שחימש את איראן, ארהב לא צריכה להיות השומר של העולם וטראמפ פעל נכון בכיוון הזה.
        ללא הקורונה הוא היה נבחר שוב בהליכת ירח, אבל הקורונה קרתה.
        ההתנהלות שלו בתחילת משבר הקורונה הייתה לא טובה בלשון המעטה ואחרי הרצח של גורג פלויד הממשל בהתנהלות בטח לא מתאים וגם לא מעוניין לטפל במשבר כזה.

        1. 1. נו, אז אולי אנחנו צריכים לרגע לנסות ולהתעלות מעל "האופי" שלנו, ולא להמתין שנס יקרה, אלא לקחת אחריות על עצמינו. תרבות ה-"לי זה לא יקרה, הורסת כבר שנים כל חלקה טובה בחברה הישראלית, ובתקופת הקורנה זה מורגש פי כמה וכמה.
          .
          2. יש המון מידע לא אמין שמנוצל על ידי גורמים אינטרסנטים. אני בורר בקפידה את המקורות מהם אני שואב מידע, ומשתדל להצליב מידע, ולאסוף כמה שיותר נתונים רלוונטיים.
          רצה הגורל, ודווקא בתחום זה (הקורונה), יש לי מקורות אמינים מאוד. לא נתרים או עלומים, חס וחילה, פשוט יוצא לי להיות בקשר עם אנשים בתחום הזיהומולוגיה. רוב אנשי המקצוע, דרך אגב, מתנגדים לסגר. הרוב חושבים שישנו מחדל מתמשך בתחום האכיפה בארץ, בתחום ההנחיות, ובתחום הדוגמה האישית (רכישת אמון הציבור). אם אתה מחפש את הסיבות לכך שישראל נכנסת שוב לסגר, אם אתה מחפש קונספירציות –
          תחפש אותם בקרב מקבלי ההחלטות.
          הקורנה כאן. זו עובדה. היא רק במעט מסוכנת יותר משפעת, אבל, וזה אבל ענק, אין לה עדיין חיסון. אנשים שלא מכירים את ההיסטוריה פשוט לא יודעים עד כמה קטלנית השפעת ללא חיסון. עכשיו, אם ההתנהלות היא אחראית, אפשר בהחלט לתפקד לצדה של הקורונה ללא סגר, ועם הגבלות שאינן מרחיקות לכת עד כדי כך.
          במקומות בהם "שמים ז", ירגישו את המשמעויות של הקורונה עת יגיע החורף.
          .
          3. וזה מביא אותי לטראמפ. ההתנהלות שלו שערורייתית. הוא מתנהל כאשר אך ורק נובמבר למול עיניו. יש לו מטרה אחת בלבד, אג'נדה אחת בלבד –
          טראמפ.
          לעזאזל עם ארה"ב.
          "הקורנוה קרתה". נכון. זה המקום ןהזמן בו מנהיג נמדד –
          בזמן משבר.

          1. 1. אני מסכים איתך לחלוטין הציבור מטומטם והציבור ישלם, ובטח הפולטיקאים ובמיוחד זה שעומד בראשם ינצלו את זה טוב טוב, אני לגמרי איתך פה בדיעה שסולידריות היא המפתח, חבישת מסיכה שמירה על ריחוק זה דברים אלמנטריים שכל אדם יכול לבצע.
            .
            2. אין עדיין מספיק נתונים על הקורנה, מה שיש זה נתון ברור אחוזי התמותה ואחוזי הסיכון לאנשים עד גיל 60 והם אפסיים, ההרס שהסגר יטיל שהוא בעיקרו פוליטי יהיה גדול בעשרות מונים מכל קורונה.
            .
            3. אני מסכים איתך שהתנהלות של טראמפ שערורייתית בשנה האחרונה , וברור שמעניין אותו דבר אחד בלבד וזה הבחירות והדולרים שלו ושל מקורביו ,זה לא שונה מביידן רק שטראמפ בעמדת כוח חזקה יותר משמעותית .
            זה כישלון שלנו כציבור שטראמפ או ביידן זה הטוב ביותר שהצלחנו לייצא.
            .
            אני באופן אישי כשאני מצביע אני לעולם לא מוציא את ישראל מהמשוואה,וזה אחד השיקולים שלי.

            1. ברוך. אני לא מסוגל להבין, למה סגר הוא דבר חיובי לאיזשהו פוליטיקאי.
              זה הורס את הכלכלה, זה עולה להם טונה כסף, הציבור שונא את זה, אז למה הן מתעקשים לעשות סגר?
              זה כותב לך עדו שגר במלבורן רבתי והילדים שלי הלכו לבית ספר פעם אחרונה במרץ. בגלל אפסים פחדנים שמנהלים את המדינה.

            2. סגר הוא דבר נוראי הוא הורס את הכלכלה וגומר את האזרחים, אבל הוא נותן לביבי להתחמק ממשפט

        2. למה ביבי תותח? כי הוא הינדס את הדברים כך שתמיד הוא זוכה. הצעדים שנקט עבדו – יוצא מלך ומהלל את עצמו ועוד כמה ישראלים הופכים לחסידים שוטים שלו. הצעדים לא עבדו – זה העם אשם כי הוא לא צייתן. כמה פשוט ככה כואב.
          "משילות" עאלק…

            1. עכשיו הוא ישן על הריצפה במטוס, כפרה עליו

            2. ממה שהבנתי החשבונית על השלום מגיע מייד.
              חברת שברון משטלטת על מצבורי הגז של תשובה. והצינור הסעודי לאירופה, שהתחיל את המלחמה בסוריה הולך לעבור אצלכם. המטוסים זה כסף קטן.
              חכו לעוד נספחים.
              אני אקבל קיצור לטיסה שלי ממלבורן אם יהיה טיסה מדובאי לתל אביב.

          1. למה ביבי יצא מלך ?
            למשל
            נתניהו אגב כתב בספרו מקום תחת השמש שיצא ב 95

            וכך כתב אז נתניהו

            " מדינת ישראל שבה יחיו 8 או 10 מיליון יהודים בעוד כמה עשרות שנים תוכל להנות משגשוג תנופה ועצמאות שבישראל של היום קשה להעלותם על הדעת . דווקא משום שהמדינה היהודית תתחזק כל כך , ייאלץ בסופו של דבר רובו של העולם הערבי לעשות עמה שלום אמת.

            תפיסה זו מנוגדת בתכלית לתפיסה אחרת הרווחת היום , הגורסת שישראל תשיג
            שלום רק אם "תפייס" את הערבים בוויתורים מרחיקי לכת שיחלישוה ויצמצמוה . אדרבא , שלום בר קיימא יושג רק אם ישכנע העם היהודי את הערבים שעימם ובצידם הוא חייב להתקיים .שכאן הוא וכאן יישאר .

            בקיצור איש חזון ומעשה .

            1. ביבי עשה "שלום" עם מדינות שמעולם לא היו איתנו במצב של מלחמה וכבר שנים מקיימות איתנו יחסים כשכל העולם יודע אבל "זה לא רשמי". שיהיה ברור – ההסכמים האלה טובים. להציג את החמקן הזה כ"איש שלום ומעשה" – ואללה שתהיה לך שנה טובה אהרון 😉

            2. שנה טובה גם לך .
              עובדה היא ששנים השמאל לא הצליח להביא את זה למצב של שלום ונתניהו כן .
              זה לא סתם .
              יתרה מכך לא תמיד היחסים היו כאלו …להזכיר לך דוגמאות מהספורט?

              לכן נעשו מהלכים ונעשתה מדיניות בכדי להביא את שיתוף האינטרסים הזה ( למשל איראן גם שם נתניהו הלך נגד כל העולם ).

              הבעיה שלכם שאתם לא יודעים לפרגן לנתניהו לו ידעתם לדעתי ממזמן היה הולך הביתה .

              מותר וצריך שתהיה ביקורת עליו אך כאשר הוא עושה משהו טוב ועוד נגד כל העולם צריך להצדיע או למחוא כך וזאת אין לשמאל.
              נתניהו בדרכו מול איראן הוא הנוביצקי של 2011 הלך נגד כל העולם וניצח .
              פעם בירושלים היה ראש עיר מיתולוגי טדי קולק .
              אף אחד לא ניצח אותו ולא התקרב לכך כאשר התמודד עוד פעם בגיל 83 אולמרט הצליח לנצח אותו איך ?
              היה לו סלוגן אוהבים אותך טדי מצביעים אולמרט זה עבד .
              אם השמאל היה רושם אוהבים אותך …עזוב עזוב אין סיכוי לא אוהבים.
              מעריכים אותך ביבי אבל הגיע זמן שמישהו אחר יוביל הם כבר היו בשלטון .
              אבל כאשר השמאל בז לדברים הטובים של נתניהו ומגחך עליהם העם ברובו לא מוכן לקבל זאת ורק נותן לנתיהו יותר כח ( אחרי כל הספינים נתניהו קיבל 36 מנדט בבחירות האחרונות התוצאה הטובה ביותר בכל 9 מערכות הבחירות שלו בראשות הליכוד ).

          2. יופי של שיימינג.
            תמשיך ככה והוא יהיה ראש הממשלה שלך גם בקדנציה הבאה.
            אם חכם אמיתי לומד מטעויות של אחרים, חכם לומד מטעויות של עצמו יש המשך שמתעסק באלו שלא לומדים גם מטעויות של עצמם אבל עזוב. תמשיך להתלונן ולעשות שיימינג במקום להבין שיש עוד דרך חכמה יותר ולא מתלהמת, כזו שלא שמה את בוחרי הנהנתן במרכז, כמה הם טפשים וכמה הם מסוממים. הם אומרים בדיוק אותו הדבר עליך ועל כמה הסתממת מהתקשורת……… אתה יודע מה? יש הגיון גם במה שהם אומרים..????

      3. כמה הערות לתגובה המנומקת:
        – כמו הרבה נתוני קורונה, גם נתוני התמותה שנויים במחלוקת, משום שכל מוות של חולה במחלה סופנית או מחלת רקע קשה נרשם בסטטיסטיקת הקורונה, מה שלא קורה עם שפעת.
        – אולי החלטות הממשלה בגרמניה שקופות, מה שלא ניתן לומר על נתוני התחלואה/הדבקה שמפורסמים בגרמניה.
        ובכל מקרה אתה צודק בנוגע להקפדה על ההנחיות, לא צריך לתת תחמושת להיסטריה סביב הנגיף.

        1. גיא בעיני הסיבה שאנו בסגר נוסף היא אי האכיפה .
          אי האכיפה החלה בבלפור . בהפגנות.
          הממשלה לא אכפה כי היא פחדה שיגידו שהיא סותמת פיות והיועץ המשפטי ומערכת המשפט בשערוריה שאין כדוגמתה תמכו בקיום אותם הפגנות שהפך אצלכם לערך דמוקרטי ( לפני 15 שנה בגירוש חבל קטיף הם מנעו מאוטבוס לנסוע כבר בכביש ירושלים תל אביב בהפגנה שהייתה בכפר מימון והגבילו באופן כללי זכות הפגנה לבודדים ).

          בקיצור תפסו את הממשלה בנקודת התורפה שלה …והממשלה נוחרה חסרת אונים ולא נלחמה בפרצות שעושות ההפגנות .

          כאשר מגזרים אחרים ראו זאת כמו למשל החרדים שמהם נמנעת תפילה במניין ועוד בתקופה החשובה בשנה ( בהחלטה צפויה מראש בטח מבחינתם לכן אגב ליצמן התפטר )
          או בעלי העסקים אזי הם שואלים עצמם מדוע המפגינים בבלפור כן ואנחנו לא? ומכאן הדרך לאי אכיפה קטנה מאד.
          בתקופת בן גוריון זה לא היה קורה הוא היה מפטר בו ביום את מנדלבליט ואומר לו חביבי האחריות שלי אתה שב בשקט ואל תפריע וזו הביקורת היחידה שבעיני צריכה להיות על נתניהו איך הוא איפשר למפלצת הזו לגדול קודם כל ל מפלצת הפרקליטות / יועץ משפטי. ושנית למפלצת בית משפט העליון שפוסל חוקים בקצב השערים של מסי .
          נתניהו היה צריך להוביל לפיסקת התגברות ולא עשה זאת גם ובעיקר בגלל פחדנות שלו ושל הקואליציה שלו ( פחדנות מובנת אגב אבל עדיין פחדנות ופחדנות שכוללת את בנט שקד כחלון וכמובן ליברמן והיא היא זו שמסבירה נכון ביותר את מהלכי ליברמן ).

          אשר לטרמפ אני מסכים לחלוטין עם ברוך רובין עד הקורונה הגיע להרבה הישגים ולא רק הישגים אלא בחשיבה הפוכה לגמרי מהיריב הפוליטי .

          הסכמי השלום בימים אלו הוכיחו זאת הכי טוב שיש .
          בהקשר זה בדיוק היום ראיתי ציטוט ממזכיר המדינה הקודם הדמוקרטי ג'ון קרי שאומר שכולם צריכים להבין שלא יהיה שלום נפרד בין ישראל לעולם הערבי ללא "הפלשתינים" ( הם מומצא ראו בן גוריון) .
          אז אמנם קרו לו קרי אבל הוא זרק איירבול מביך .

          ומי שעשה וחשב אחרת בנושא זה וברבים אחרים היה טרמפ שהוכיח שאפשר גם אחרת בוודאי במדיניות חוץ וכלכלה.
          ואגב גם נתניהו חשב אחרת וזה ההסבר של החמוצים באולפנים שכלל לא רצו ללכת לבית הלבן לטקס .

          הם אמנם קרואים מחנה "השלום" אבל מסתבר שהשלום מעניין אותם כקליפת השום אם הוא לא מביא להם את האינטרסים הנלווים ואם הם לא עושים אותו.

          נתניהו אגב כתב בספרו מקום תחת השמש שיצא ב 95

          וכך כתב אז נתניהו

          " מדינת ישראל שבה יחיו 8 או 10 מיליון יהודים בעוד כמה עשרות שנים תוכל להנות משגשוג תנופה ועצמאות שבישראל של היום קשה להעלותם על הדעת . דווקא משום שהמדינה היהודית תתחזק כל כך , ייאלץ בסופו של דבר רובו של העולם הערבי לעשות עמה שלום אמת.

          תפיסה זו מנוגדת בתכלית לתפיסה אחרת הרווחת היום , הגורסת שישראל תשיג
          שלום רק אם "תפייס" את הערבים בוויתורים מרחיקי לכת שיחלישוה ויצמצמוה . אדרבא , שלום בר קיימא יושג רק אם ישכנע העם היהודי את הערבים שעימם ובצידם הוא חייב להתקיים .שכאן הוא וכאן יישאר .

          בקיצור איש חזון ומעשה .

          אם אובמה קיבל נובל על כלום ושום דבר ורב המרצחים ערפאת קיבל נובל על שקר ורמייה .
          ( עם השותפים הנאמנים פרס ורבין ) אז קל וחומר בן בנו של קל וחומר שטראמפ ונתניהו ראוים לפרס זה ( שהפך פוליטי ברבות השנים בניגוד ליתר מפרסי נובל האחרים ) .

          1. אני אתחיל בלציין שאני חושב שחייבת להיות אכיפה זהה בכל מקום. אסור להצטופף? אז גם בהפגנה אסור להצטופף.
            .
            כמות ההדבקות במקומות פתוחים היא זניחה. התירוץ הזה של "בגלל ההפגנות", זה בדיוק זה, תירוץ.
            אף אחד לא מוכן לוותר על מה שמתחת לאף של עצמו, ומי שמקורב לצלחת, מושך את המדינה כולה לכיוון שלו.
            זה לא משנה אם מדובר בחתונות במגזר הערבי, ישיבות במגזר החרדי, או הפאבים של החילוניים.
            כולם ברגע מפתיע של "אחדות" משתינים על כל השאר בקשת.
            זו האמת.
            .
            כל שאר הויכוח הפוליטי, פשוט מעייף. לא ברור הקשר של רוב תגובתך למה שאני כתבתי.

            1. גיא חביבי
              ראיתי עכשיו סרטון מאחת ההפגנות האחרונות בבלפור דרך רוטרנט ושם רואים מפגינים בשנטי בלי שמירת מרחק ובלי מסכות, אולי זו הפגנה שלא היית בה אבל עובדה היא שאנשים מכל הקשת הפוליטית וגם חלק גדול מהמפגינים מזלזלים בהוראות.

            2. רזי הייתי בבלפור וללא יוצא מן הכלל כולם היו עם מסיכות, ועוד מעל האף (חוץ מכאשר הם דיברו במגאפון או אכלו/שתו).
              בלי קשר, באויר החופשי המסיכות די מיותרות.

            3. עגל, זה דווקא לא נכון…
              גרתי שנים ליד בלפור, ממש מעל כיכר פריז/צרפת בבניין המכוער והיחיד מעל השופרסל ברח' אגרון 1/ המלך ג'ורג' 59
              ואני מבקר שם לפחות פעמיים בשבוע.

              רקדו, נצמדו אחד לשני בלי מסכות לא מעט פעמים. אין מידברן ואין אשראם השנה ואת הפרצופים של לא מעט אנשים שאני מכיר מהפסטיבלים פגשתי שם…
              בלי מסכות, חיפשו את החופש שם, ככה הם ההיפים, זי* על כל העולם מבחינתם

            4. לא ראיתי אפילו היפי אחד, וחיפשתי . . .
              אז איפה איפה הן, העובדות הסוציאליות ההן, עם החזה החשוף על המנורה?"
              זה מה ששרתי לי, אולי ההפגנות התברגנו (לא הייתי בהתחלה)
              🙂

            5. עגלנו
              להלן ציטוט ממה שכתבתי: אולי זו הפגנה שלא היית בה.
              בהפגנה בה היית כן שמרו, בהפגנה המצולמת אף אחד לא לבש מסכה ויותר גרוע אף אחד לא שמר על מרחק. ראו חיבוקים ונשיקות ופוצי מוצי. תקפידו בבקשה שיהיה עם מי להתעמת פה באתר.
              🙂

          2. גיא 1 לא עניתי רק לך
            2 כאשר עוצרים חרדי בבני ברק והוא אומר באופן אוטומטי אני לבלפור מוכיח שיש כאן איפה ואיפה הציבור רואה איפה ואיפה ומתקומם.
            רוצה לומר גם ככה בעל עסק שמאבד את פרנסתו הוא לא במצב פשוט אבל אם מראים לו שאוכפים את כולם אותו דבר
            אבל כשמראים לו פרובוקטור צעיר ואומרים לבעל העסק לו מותר .
            ברגע הזה נגמר הסיכוי .
            ושלא יהיו אי הבנות זו אשמת הממשלה

      4. גיא, אני פשוט מעריץ את הסבלנות שלך בדיוני הקורונה. במיוחד כשהצד השני מערבב בורות, חצאי אמיתות וקונספירציות.

        1. אני מהצד האמצעי ואחזק את גיא, קורונה זה לא שפעת, לקורונה אין עדיין חיסון לשפעת יש. משפעת וסיבוכיה השונים מתים כל שנה 3000-6000 אנשים בישראל.

    2. שמעון, מתי תסתום כבר את הג'ורה? לי ישנם כבר 4 מכרים וחברי פקולטה שניפטרו. בכל ימי חיי לא הכרתי אף אחד שניפטר מש]פעת. אז במקום לקשקש ולהכתים את האתר, אולי תתנדב לתרגם מאמר ספורט כשצריך

  2. מנחם הבטחת 250 אלף מתים בספטמבר, טעית ב 25 אחוז.
    אולי עד דצמבר תגיע לזה.
    אם אני זוכר נכון הבטחת 350 אלף בדצמבר אולי עוד תפגע בזה.
    מתחת לגיל 70 אחוז התמותה הוא פחות מ 1 אחות יש אומרים באיזור החצי אחוז, מתחת לגיל 50 זה יורד עוד יותר.
    העולם ילמד לחיות עם המחלה ואם יהיה חיסון מה טוב.
    אתה שוכח שבאיזה שהוא שלב יהיה חיסון עדר.
    שמור על עצמך כי אתה בקבוצת סיכון אבל ליותר מ90 אחוז מאוכלוסיית העולם הוירוס הזה לא עושה כלום ואם אתה מחסיר את סין ששם כבר מסתבר שאף אחד לא מת מהוירוס הזה חודשים אז כנראה שהמספר אולי גבוהה יותר.
    מנחם, שמת לב שבסין אף אחד לא מת? גאונים לא? איך הם עשו את זה? פחות 5000 מתים, פחות מ 90 אלף נדבקים. מה אתה אומר? שיי ג'ינפינג לנשיאות ארה"ב!!

    1. הבאת נתון שמדבר על הIFR, אחרי ששבועות אתה מתעקש שאני סתם נטפל אליך בקשר לIFR, ושזה בכלל לא חשוב. אתה בטוח שהכל בסדר איתך?

      1. תסיק מסקנות לבד, למרות שאתה ממש גרוע בזה.
        כבר רשמתי לך, כשתסיים לגבות את האלף דולר מברוך אני אביא לך עוד לינקים בחצי מהסכום.
        בנתיים תסתפק במה שיש.
        .
        נ.ב
        .
        אתה גם גרוע בהבנת הנקרא ולכן אתה מדמיין לעצמך שמה שאמרתי לך זה שאתה נטפל אלי או שהIFR לא חשוב.
        תעשה אפדייט לתוכנה

            1. מה שתגיד מר אגו שברירי

            2. די נו, לא יכול להיות ששוב הלכת לשם, באמת זה הכי טוב שלך?!💔
              לא תסתפק בבירכת שנה טובה? נמשיך בשנה הבאה אם תרצה

            3. אתה באמת לא לא חייב להפגע כל כך

          1. הנה אפילו ברוך מנסה לעזור לך.
            אם אני לא כזה מתוחכם אז למה אתה מתקשה להבין? הרי לא פניתי אלייך אתה התנדבת לבד להפיל את עצמך אז אל תאשים אותי.
            מצד שני אני לא כזה מנייאק ואם היית מבקש יפה הייתי גם עוזר לך.
            הדברים נאמרו בציניות והתרסה כלפי מנחם וההטרלות שלו, אתה באמת חשבת שאני שמח על מותם של אנשים? אפורפו מתוכחם.

  3. אחד הדברים המשעשעים ביותר יהיה שחלק גדול ממצביעי טראמפ הם מתנגדי חיסונים שהוכחו שעובדים במשך שנים ארוכות , יעמדו ראשונים בתור לקבל חיסון לא בטוח שלא נבדק ולא ידעו מה יהיו תופעות הלוואי שלו יהיו כי טראמפ אמר שזה בסדר.

    1. תהיה בטוח שאף אחד לא יעמוד בתור לחיסון כזה ואם הוא לא יהיה בטוח זה יתברר די מהר ואנשים פשוט יאבדו אמון בנשיא שלהם ויהיו תביעות ובלאגנים.
      אתה מדמיין לך מה יהיה אם יאשרו חיסון שהוא מסוכן?
      טראמפ מטריל וכולם רוקדים לפי המוזיקה שלו כי אף אחד לא רוצה להשאר מחוץ למסיבה.

        1. יהיה בלגאן הרבה יותר גדול ממה שאתה מדמיין.
          הניסיון של מנחם לייצר פחד מדומה מהצהרות של טראמפ הוא רק כי או היסטרי או שפוט של האג'נדה בה הוא מאמין או מטריל כמו שהוא אוהב בעיני זה כל השלוש אבל מה זה משנה.
          טראמפ יכול לקשקש אבל הוא ילך לכלא אם יאשר חיסון שיגרום לאנשים לתופעות לוואי ומוות

  4. ברשותכם, אני אדלג על הפוליטיקה ואתמקד בנושא הפגרה הקרובה.
    לי יש רעיון ראשוני לפרויקט פגרה יוצא דופן שאני מתכוון להריץ בעצמי, וחוץ מזה אני בטוח שיש כמה רעיונות טובים לפרויקטים מעניינים שאפשר לעשות.
    כמובן שיהיה אפשר להתמקד קצת יותר בענפים אחרים ובכדורסל שמחוץ לליגה באותה תקופה.
    בקיצור – אני מאמין שלא תהיה בעיה למצוא על מה לכתוב, גם אם מוותרים על פוליטיקה (לדעתי עדיף בלי פוליטיקה בכלל כאן, אבל קשה לי לראות את זה קורה).

  5. מנחם אתה רגיל ישן על האף אם אתה חושב שביידן יציל את אמריקה
    זה אותו ביידן שכבר התחיל להתחנף לסין, מתבלבל בעובדות, שוכח מילים ומסניף ילדות קטנות..
    .
    הבעיה מתחילה בבדיקה עצמה לגילוי COVID 19.
    אולי אתה והגולשים לא ממש מודעים אבל זו לא בדיקה לאתר את כל הרצף של הוירוס ולזהות אותו במאה אחוז אלא רק
    מקטע מהגנום שלום (PCR). הגוף צובר המון וירוסים במהלך החיים כולל כאלה ממשפחת הקורונה או מאוד דומים לה.
    .
    בסבירות די גבוהה יכול להיות שמתוך קוקטייל הוירוסים שנמצאים בדגימות מצליחים לזהות מקטע ששייך לוירוס אחר אך משייכים אותו לCOVID19 .
    לכן פרופסור גרוטו "פלט" בזמנו שהבדיקה לא אמינה ואחוז הטעות בו הוא גדול.
    זה מסביר לדעתי את אחוז האסימפטומטים הגבוה- בערך 50 % שטוענים שהם לא מרגישים כלום.
    אז זה לא בדיוק כלום, פשוט הבדיקה לא מדויקת ואיבחנו אותם כנשאים של COVID19 בטעות.
    .
    אגב גם לחץ ומתח הוא טריגר להתפרצות הוירוסים "הרדומים" בגוף מה שמגדיל את טווח הטעות של הדגימה וככל שעובר הזמן ואנשים לא יודעים מה יהיה על עתידם והממשלות מכניסות את כולם למצבי חרדה, המקרים רק יילכו ויגדלו.
    .
    לגבי טראמפ וישראל, אל תדאג לנו הכל בסדר.

    1. מה שאתה כותב לגבי בדיקת ה-PCR (ליתר דיוק, הבדדיקה המתבצעת היא RT-PCR) זה לא נכון.
      הבדיקה המתבצעת היא ספציפית לזן החדש. אותם זנים לא אלימים (4 כאלו ידועים) היו מוכרים מלפני כן, והם לא מתגלים בבדיקה שמוכוונת לזן COVID19

      1. זה לא נכון גיא
        תשאל כל אחד שעשה התמחות בתחום מהי הדרך הוודאית למצוא את כל הרצף של הוירוס.
        זה בלתי אפשרי בסוג הבדיקות הללו.
        משערים בטווח סטייה מסוים שמקטע ספציפי מעיד על נוכחות covid 19 .
        .
        אתה חושב שסתם כמות הבדיקות השגויות היא גבוהה?
        סתם וירוס כזה מדבק בעל שיעור ללא תסמינים גבוה של 50 אחוז?

        1. תבדוק את עצמך.
          אני בדקתי. לאשתי דוקטורט בביולוגיה, והיא מנהלת תחום ביולוגיה מולקולרית בבית חולים.
          בדיקת ה-RT-PCR מגלה את הנגיף הספציפי, ולא את "קרובי משפחתו".

            1. הדיבייט הוא לגבי תוצאות false-negative

    2. במיוחד אהבתי את הקטע של מסניף ילדות קטנות.
      כשה PC עם העמדות שלנו מול ה PC נגד העמדות שלנו.
      אנשי ה PC יכשירו את השרץ בכל מחיר.
      כמו שאצלנו הכשירו את רב המחבלים ערפת….
      אויי, נו באמת!!!????

    1. ממה שאני קורא , זה לא סגר כולל כמו שסגר אמור להיות, אלא שמי שמושך את ביבי הוא מקצר להם פינות , הסגר בא הרבה יותר משיקולים פוליטיים מאשר משיקולים בריאותיים, מותר ללכת לים בשביל לעשות תשליח אבל אסור להיכנס, אסור לאסוף את האוכל ממסעדה אבל דוכנים של מכירת 4 המינים ומצוות כאלה ואחרות מותר, אסור להיפגש עם משפחה אבל מותר ללכת לבית כנסת לתפילות המוניות…

      1. הסגר הזה הולך להיות יותר מצחיק מהקודמים.
        אף אחד לא סופר את מקבלי ההחלטות מכיוון שהם לימדו את העם לזלזל בהם.

        1. זה אפילו לא בדיוק סגר אלו מעין הגבלות
          .
          אם היו נוהגים בכבוד ובלי זלזול בציבור הכל היה נראה אחרת.
          חשבו שאנחנו ילדים קטנים ומפגרים עם כל ההפחדות האלו.
          .
          היה עדיף שיגידו את האמת והציבור היה בעצמו שומר על ההנחיות מבלי איומי אכיפה או מגבלות.
          .
          היו צריכים להגיד:
          ישנו וירוס חדש
          הוירוס מדבק אך לא קטלני
          אוכלסיות בסיכון ייפגעו ממנו יותר
          סיכוי גבוה להידבקות אם לא שומרים מרחק
          מסכה היא המלצה במרחב הציבורי
          מסכה היא חובה במקום סגור
          המסכה הינה מקדם ביטחון
          כל העסקים מחוייבים בתו תקן
          חתונות ואירועים גדולים- אין. אבל קחו פיצוי
          .
          במקום להשקיע 80 מיליארד שקל כפיצויים היה מספיק מיליארד אחד לטובת מערכת הבריאות, המשק היה עובד כרגיל ועם פיצוי מוקטן בהרבה יותר.
          .
          אי אפשר להסתיר את מימדי הבלוף של הממשלה הזאת. כמובן שישנם אנשים טובים והגיוניים אבל המושכים בחוטים בפניקה והיסטריה

          1. דקס אני מסכים כמעט תמיד עם דבריך – בעיקר בתחום שבאמת חשוב בחיים – ליגת האלופות.
            אבל כאן אתה קצת תמים.
            במחילה.
            .
            "ישנו וירוס חדש
            הוירוס מדבק אך לא קטלני
            אוכלסיות בסיכון ייפגעו ממנו יותר
            סיכוי גבוה להידבקות אם לא שומרים מרחק
            מסכה היא המלצה במרחב הציבורי
            מסכה היא חובה במקום סגור
            המסכה הינה מקדם ביטחון
            כל העסקים מחוייבים בתו תקן
            חתונות ואירועים גדולים- אין. אבל קחו פיצוי"
            .
            כל מילה!
            אבל למה שמישהו בשלטון, בקרב בעלי הממון והכוח, ובבתי החולים ירצה להגיד את זה? עדיף להם בהרבה את מה שיש עכשיו.

          2. +1
            ההתעקשות על ההגבלה של מקומות *פתוחים* היא אבסורדית, במיוחד שיש הפגנות המוניות(ובצדק, באיזו מדינה מגבילים הפגנות?).
            במקום להגיד לאנשים, תתפללו בחוץ בריחוק, אומרים להם עד 20.אז אם זורקים אז עד הסוף.

          3. איך הגבלות?
            סוגרים לי את הים, המקום הבריא היחידי מחוץ לבית.
            שוטרים רצים אחרי גולשי הרוח והקייט ורושמים דוחות של 500 ש"ח.
            קיבינימט, הלכו ימים שבת וראשון עם צפוניות נחמדות במרכז.
            החוקים האלה כל כך מטומטמים…. הכי בטוח? לא בבית ספרנו.

            1. אתה הצבעת לו חבריקו – מה אתה מתלונן?
              תזהר שלא אעלה על העגלה שלכם הערב
              🙂
              בינתיים קבל את זה, מאתמול, אין דברים כאלה
              https://youtu.be/TmYN9C_RDpI?t=448

            2. באמת אין דברים כאלה.
              להעיף מיד את מי שאחראי לתלבושת הזוהרת הזו.

            3. איזה מלך המסי הזה
              .
              עידו – כל אירופה עברה למדים מכוערים, יונייטד עם הזברה שלהם בארסה עם המרקר, רק שהNBA לא יחזיר לספרס ולנאגטס את המדים הנוראיים של שנות ה90

            4. זה ורוד זוהר של ווינרים אמיתיים, לא כמו האפרסק של הקליפרס

            5. חחח
              זה מדים של 8:2
              לא של 8 הפסדים במשחק 7
              🤦‍♂️

            6. + 100 צ׳יקו, תסביר לאהרון שדה מי באמת המלך. נראה לי שהוא התבלבל 😀

            7. לא הצבעתי לו, אבל כן למי שהלך אתו.
              לצערי כחלון ירד מהבמה, לפחות עכשיו.
              תודה על הלינק. נראה שקוטיניו מצא את מקומו בבית בברצלונה.

          4. ברור מהתחלה שיקרו ועדיין משקרים, אבל זה כבר כי השקר כל כך גדול שכשהוא יתפוצץ התוצאות יכולות להיות מאוד מאוד הרסניות.

    2. נתוני ההדבקה גבוהים מאוד ומבהילים.
      אומרים את זה כי הסגר הזה הוא הרמת ידיים כללית של הממשלה. הם לא הצליחו לאכוף את הכללים במגזר החרדי (והערבי) ומפחדים "להיכנס בהם" משיקולים פוליטיים. אז כמוצא של חוזר ברירה מטילים סגר על כולם "ושתישרף המדינה"

  6. אני לא אוהב להיכנס לוויכוחים האלו וגם לא בקטע של להגן על הפוליטיקאים החרדים שמושכים את החוטים לכיוונם וביבי חייב אותם לממשלה הבאה שהוא חושב שהוא יעמוד בראשה אז הוא פשוט זורם
    אבל
    מוזר לי שכל הציבור החרדי מרגיש שהוא מקופח וכל הציבור החילוני חושב שעושים הכל רק כדי לרצות חרדים יש פה איזה נקודה שפשוט אף אחד לא רוצה לחשוב על הצד השני ומבחינתו הוא האויב האשמים הם הפוליטיקאים החרדים,החדשות וכמובן פלגים קטנים בציבור החרדי שעושים יותר רעש מכולם ולא משקפים את הלך הרוח של רוב הציבור בכלל
    העניין של התשליך זה משעשע כי אתה ועוד הרבה יודעים שתשלים עושים בים כי יש דגים אבל האמת היא שזה לא כל-כך נכון ויותר לך גם לפתוח ברז למלא דלי מים ולעשות תשליך
    תפילות הימים הנוראים לפי חישוב קל שלי ופשוט כי הייתי בהרבה בתי כנסת לא יצא לך שיהיה מעל 60 איש בבית כנסת וגם השישים האלה זה בקפסולות של 10 10 לעומת זאת ההפגנות בבלפור(שעל אף היותי חרדי אני ממש בעד רק לא הולך כי זה מסכן את האוכלוסייה הפחות בריאה) בשם הדמוקרטיה מותר להתקהל כמה שרוצים ואיך שרוצים למה שם אתה לא מרים כל זעקה???
    ובלי קשר כל הדיבור הזה שהחדרים לא שומרים על ההנחיות זה שטות שמאכילים אותנו, ודאי שיש כאלה שלא שומרים אבל היחס של החרדים שלא שומרים על ההנחיות הוא מזערי ביחס לציבור כולו ואני בטוח שהוא נמוך מהיחס של החילונים שלא שומרים אתם מוזמנים ללכת לבני ברק ולראות כמה באמת לא שומרים על ההנחיות או ללכת למכללות של חרדים ולראות שגם בשיעור כל אחד תופס קילומטר מהשני וגם עם מסיכה
    ברגע שנםתור את הויכוח המטומטם הזה שיש חרדים ויש חילונים ויש ימנים ויש שמאלניים וננסה להבין את הצד השני ולחיות ביחד איתו הכל יראה אחרת סולידריות זה לא רק בשמירה על ההנחיות אלא גם בקבלה של ההשקפה של האחר גם היא לא נשמעת לנו כל-כך נעים באוזן

    1. זה לא סותר אחד את השני.
      זה שהציבור החרדי מרגיש מקופח זה בצדק ההרגשה,כי כולם מסתכלים עליהם בזכוכית מגדלת ומכיוון שיש אצל החרדים אחוזי הדבקה גבוהים שנובעים בעיקר בגלל אורח החיים שלהם.
      אתן לך סתם דוגמא לעניות דעתי(לא בדקתי)רוב האזרחיםן במדינה מקפידים אמנם על מסכות אבל שהם נמצאים בחדר נגיד אם שלושה-ארבעה חברים כולם מורידים את המסכותץהבעיה שבחור חרדי נכנס לישיבה ומוריד את המסיכה(שוב תגובה רציונלית והגיונית של כל אדם) כי זאת הישיבה שלו והוא מכיר את כולם הסיכוי שהוא יידבק או ידביק רבים גבוה מאוד.
      הפוליטקאים החרדיים מבינים את זה ויודעים את זה אבל בגלל רגשות הקיפוח של המגזר לא מסוגלים להגיד לו שצריך נגיד סגר רק על בני ברק(סתם דוגמא) ופה נכנס הפחד של ביבי מהם וכאן הוא ייקבל החלטה שמנוגדת לאינטרס הציבורי בשביל השרידות הפוליטית שלו

      1. תכלס אני מסכים עם מה שאתה אומר
        בהקשר למה שאתה אומר על הישיבות לפי מה שהבנתי מחברים שעדיין בישיבות אז הבנתי שהם עובדים גם בתוך הישיבה בקפסולות ואם מישו נדבק הוא נשאר תקוע בחדר עם החברים שלו והם נדבקים ומחלימים שם אבל לא יודע כמה זה נכון
        ובהקשר של ביבי ברור כשמש שהוא עושה את רוב ההחלטות שלו משיקולים פוליטיים ובגלל זה אנחנו אוכלים בראש
        ובלי קשר אני מחכה ליום שיהיה קבלה של החרדים והחילונים אחד של השני נראלי יהיה פה נחמד יותר

    2. זה פשוט – מנסים להחזיק אותנו במצב תמידי של זעם. של לחפש את מי להאשים (וכמעט אף פעם זה לא יהיה מי שבאמת אשם). מישהו שאפשר יהיה לכעוס עליו בלי סיכון, ואז לשכוח מזה עם בוסט קטן לתחושה טובה לרגע קצר אבל פגיעה לטווח הארוך.
      מנסים לתת לנו איזשהו דימוי של אויב "חיצוני" כדי שלא נבין שהשיחה היא מתוך הבית.
      .
      נ.ב. – הערה על הסיומת של דבריך. באופן כללי, קבלה של ההשקפה של האחר היא לא בהכרח דבר חיובי. תלוי מה היא אותה השקפה.

      1. זה לא קשור לזה .
        ההדבקה נבעה
        1. בגלל היעדר תקשורת בזמן הראשוני כי החרדי הוא לא צרכן מדיה ולכן לא הגיעה אליו האינפורמציה בזמן .

        2. יש להם בעיה אוביקטיבית בניהול הבידוד שכן יש הבדל בין משפחה של 4 נפשות בדירת 5 חדרים לדירת 8 נפשות בדירת 3 חדרים .

  7. מנחם, לדעתי להתעסק בפוליטיקה בפגרה זה רעיון לא משהו.
    אפשר להתמקד קצת בכדורגל ר"ל, כדורסל אירופאי, ספורט אמריקאי. ב"ה הרבו ספורט בעולם.
    סתם רעיון פרוע ומגוחך,
    אפשר לעשות משהו כמו "הכר את הענף" , ושאנשים יביאו ענפי ספורט שמעניינים אותם(כמו פאקו באופניים, אז על קריקט גמדים)
    מאמין שבאתר של חובבי ספורט ונוער, יש מצב שזה יעניין אנשים.
    גם אולי מישהו יכניס קצת "גיימינג" לאתר, אולי זה ימשוך קוראי נוער(והיי, גיימינג מקצועי זה אחלה ספורט, ושמה אין load)

    1. הגיימניג בהחלט החל לפרוח.
      הבנתי שהמשחקים הטובים באמת מחכים בהשעייה עד להוצאות של הקונסולות החדשות (Xbox ps5)
      .
      אם הייתה לי גישה למשחקים החדשים בספורט בלי לשלם 700 שח בהחלט הייתי עןשה טור המלצות וסיקורים

  8. ושאלה למבינים באמריקה, זה לא אמור להיות תחת המושלים רוב המלחמה בקורונה?
    הם לא אלה שאמורים לעשות הגבלות /סגרים וכדו'?
    לפי דעתי זה המצב, אז למה מאשימים את טראמפ מלכינו בזה?

  9. טראמפ בקורונה ממש לא מתנהל נפלא, אבל השאלה היא האם הנשיאות שלו נמדדת רק על זה, וגם, מה לעזאזל האלטרנטיבה. באמת, הדמוקרטים לא יכלו להעמיד מול טראמפ מועמד גרוע יותר מביידן, ואני חושב שזה לגמרי יכריע את הבחירות בארהב.

  10. למה ביבי יצא מלך ?
    למשל
    נתניהו אגב כתב בספרו מקום תחת השמש שיצא ב 95

    וכך כתב אז נתניהו

    " מדינת ישראל שבה יחיו 8 או 10 מיליון יהודים בעוד כמה עשרות שנים תוכל להנות משגשוג תנופה ועצמאות שבישראל של היום קשה להעלותם על הדעת . דווקא משום שהמדינה היהודית תתחזק כל כך , ייאלץ בסופו של דבר רובו של העולם הערבי לעשות עמה שלום אמת.

    תפיסה זו מנוגדת בתכלית לתפיסה אחרת הרווחת היום , הגורסת שישראל תשיג
    שלום רק אם "תפייס" את הערבים בוויתורים מרחיקי לכת שיחלישוה ויצמצמוה . אדרבא , שלום בר קיימא יושג רק אם ישכנע העם היהודי את הערבים שעימם ובצידם הוא חייב להתקיים .שכאן הוא וכאן יישאר .

    בקיצור איש חזון ומעשה .

    1. שלום עושים עם אויבים אהרון,
      ומה זה הוויתור על הסיפוח אם לא פייסנות? (אני בעד דרך אגב, ביבי וטראמפ מצאו דרך לרדת מהעץ הזה).
      למה האמירויות ובחריין שלחו רק שרים?
      שמת לב שלא היו לחיצות ידיים?
      בוא אני אגלה לך סוד – זה לא שלום – זאת עסקת נשק.
      🙂

      1. מדובר באחלה שלום(נרמול יחסים), לחיצות ידיים? אולי בגלל הקורונה…
        בסוף דגלי ישראל מפורסמים בגאווה באמרויות. ולא נראה שיש איבה בין העמים.

        1. עם מי בדיוק השלום? אתה יכול לומר את השם של אלה שחתמו? למה המנהיג שלהם לא בא לישראל לנאום? להצטלם, ללחוץ ידיים? למה נתניהו לא נסע לשם לנאום, להצטלם, ללחוץ ידיים? איזה ראש ממשלה מוכן לשבת במעמד כזה מול שני שרים שכולנו יודעים שאין להם מילה וחצי מילה בניהול מדינתם? אני אומר לך – ראש ממשלה שצמא לתמונת "שלום" לרזומה, מכל הסיבות הידועות.
          בינתיים, תראה את החשבונית שמוגשת לנו – האוסטרלי פרט קצת ממנה בתגובה למעלה – תוסיף על זה עסקת נשק ענקית של ארה"ב עם האמירויות, שפותחת פתח לעסקאות דומות עם סעודיה. מטוסי 35-F. ממש נהדר לביטחון של ישראל.
          כל מה שאומר על ביבי מעכשיו יהיה בגדר הסתה 🙂
          תבין לבד.

    2. שמע הכי כואב לי שוואלה כל כך חבל שמי שעשה את השלום עם מצרים היה בגין ולא נתניהו.
      היום הייתי נוסע לחופשה בסיני.
      באסה

      1. כאשר בגין עשה שלום הוא וויתר על חבל ארץ
        כאשר רבין עשה שלום הוא הביא לרצח המונים באוטובסים
        כאשר נתניהו עשה שלום לא כתוב בהסכם כלום ושום דבר ואין שום תנאי על אי סיפוח וכדומה.

        תקראו לזה עסקת נשק (כאילו שבימי אובמה למשל או בכלל ארה"ב שואלת אותנו למי לתת נשק)
        תקראו לזה וויתור על סיפוח (מס שפתיים ותו לא שכן אם טרמפ ייבחר יהיה סיפוח ואם לא ייבחר לא יהיה סיפוח מבלי קשר להסכם זה )
        בגדול החזון של נתניהו קורם עור וגידים כאשר הוא כתב זאת כולם צחקו עליו ואמרו הזוי
        רק ב 2016 קרי אמר לא ניתן לעשות שלום ללא פתרון הבעיה "הפלשינית"
        אז הנה נתניהו נתן בראש והתירוצים שלכם מה לעשות לא משכנעים

        1. ופרס התגובה ההזויה של השנה… הולך…. לאהרון שדה! מזל טוב אהרון! עשו שלום עם מדינה שאין לנו כל סכסוך טריטוריאלי איתה, אז מן הסתם גם אין ויתורים טריטוריאלים. עשו שלום עם מדינה שאין לנו סכסוך אלים איתה אז מן הסתם גם אין אוטובוסים/טילים. כל הכבוד לביבי וטראמפ על ההסכם הב א מ ת חשוב הזה (בלי ציניות), אבל הניתוח שלך פשוט מצחיק.

          1. עשו שלום עם מדינה שלא יכלת לנסוע אליה קודם…. תפרגן אל תמציא תירוצים. השמאל אפילו את זה לא יכל לעשות….
            כל מה שהשמאל יודע זה לעורר פרובקציות צעקות ומהומות בהפגנות שלהם גם שם וגם פה. תכלס במעשים כלום ושום דבר הרבה הזיות.

            1. כתבתי במפורש ,"כל הכבוד לביבי וטראמפ על ההסכם הב א מ ת חשוב הזה (בלי ציניות)" אז תקרא לפני שאתה צועק "אבל השמאל אבל השמאל אבל השמאל!". השמאל אגב, בחמש דקות שהוא היה בשלטון, ניסה לעשות שלום עם אשכרה אויבים (וגם הצליח – ראה השלום עם ירדן).

            2. שימון, שכחת שהם גם אלופים בשיימינג. ראה תגובת האדון לאהרון

          2. אברי עשה טובה
            אם השמאל היה עושה שלום עם מדינה זערעורית שלא ידענו את שמה קודם התקשורת הייתה חוגגת .
            דוגמה הכי קלאסית ירדן
            היא אמנם שכנה שלנו אך פחדה מאיתנו ולא רצתה לריב איתנו וכאשר עשינו איתה שלום (אותו השלום שהיה למעשה תמיד כפי שאתם מציינים) התקשורת חגגה ימים אותם אני זוכר היטב

            כאן מגיעות כל מדינות ערב שמשום מה לא עשינו איתם שלום ומשום מה מה שהם עשו הם עשו בחדרי חדרים ופתאום באו ועשו איתנו שלום גלוי

            יש לכך סיבה או כמה סיבות .
            וכן בקצרה המדיניות של נתניהו והמדיניות של טרמפ
            אבל אתם כרגיל רואים ציפור ואומרים שזו פרה כמו הבדיחה הידועה.

            ולבסוף אתם צועקים התגובה שתגובתי היא ההזויה.

            כבר הפסקנו להתרגש מכם .

            1. אם מותר לך בתור איש ימין הזוי להעלים מאות ישראלים שנהרגו בלחימה מול ירדן מותר לאיש שמאל הזוי להעלים מאות ישאלים שנהרגו בפיגועים באוטובוסים?

            2. הזלזול שלך בשלום עם ירדן מגוכך כמעט כמו התגובה שלך מלמעלה, ואחר כך אתה בוכה שאני אומר שאתה תמיד מדבר על אוטומט ומפוזיציה. אני, כמו שכתבתי, ממש לא מזלזל בהישג של ביבי/טראמפ כאן, רק בטיעון שהעלת בהקשר השטחים והאוטובוסים.

            3. אברי להגיד כל הזמן מגוחך לא עושה אותך משכיל ואותי הזוי
              כדאי להתמודד עם המציאות
              השלום מול ירדן היה פועל יוצא להסכם הגרוע מול הרשות
              לא הייתה לירדן שום בעיה עם השלום ובהינתן שתיפתר הבעיה "הפלשתינאית" שכן ממנה הם פחדו והם פחדו מאד שמה בעיה זו תהיה לפתחם .

              מה שקורה עכשיו בהסכמים זה בדיוק החזון אותו ראה נתניהו לפני 25 שנה והשמאל בארץ ובאמריקה לא ראו ולא רואים גם עכשיו לכן אמר קרי המזכיר ההזוי של אובמה שאין סיכוי לשלום ללא פתרון הבעיה הפלשתינאית והנה נתניהו הוכיח ייתכן גם ייתכן .

            4. אתה לא מזלזל בטיעון שהבאתי אלא במציאות .כי מה לעשות וזו הייתה המציאות ?

            5. בן אדם שחושב שהוא חי שבמציאות בה לנתניהו יש חזון
              איפה המקלדת השבורה של דר נייטרלי כשצריך אותה?

            1. יש לך מושג מה זה שיימינג?

            2. אם להסתמך על האינטרנט, כל פעם שמישהו אומר משהו שאני לא מסכים איתו.
              ראה ערך הפחד מ-Cancel Culture!!!.

            3. לא, אבל המילה מצאה חן בעיניי אז אני דוחף אותה איפה שבא לי….

            4. זה מסביר הרבה

            5. רזי, תפסיק להשתמש במילים שאתה לא מבין 🙂

            6. אברי אז אתה עושה לי שיימינג כאילו אני טיפש שלא מבין ומקנח בחיוך?
              🙂
              אתם משהו עם הגישה הכל כך אופיינית. אפשר לצפות שתגיבו ואיך תגיבו, כלומר באילו מילים תשתמשו.
              מיד כשראיתי את מה שאהרון כתב, ואני והוא לא מסכימים בכל, ידעתי מי יגיב לו ומה יאמר.
              באקדמיה יש הרבה אנשי מרכז וימין דוממים שלא אומרים מילה כדי שלא ינדו אותם ולא יתיחסו אליהם בזלזול. חלק מהם אפילו משקרים אבל בבחירות הם ישימו את מי שבו הם מאמינים והפוך לגמרי למה שחושבים בסביבתם. זו אחת הסיבות בגללן הנהנתן נבחר פעם אחר פעם למגינת ליבם של רבים. אתם לא שואלים איפה טעינו אלא חוזרים על אותן טעויות ונהנתניהו מנצל את זה אז הוא כנראה יותר חכם מכם….
              כמו שה"פלסטינים" לא הפסידו הזדמנות להפסיד שלום אתם לא הפסדתם הזדמנות להפסיד לביבי…
              בהצלחה
              🙂

  11. שמעון איך אתה יכול להגיד טראמפ עשה עבודה טובה בקורונה ושני משפטים אחכ להגיד שצריך לשמור על אוכלוסיות בסיכון? זה לא מסתדר עם מה שעשה. והוא לא עשה עבודה טובה עד הקורונה…אלא אם כן בעבודה טובה אתם מתכוונים לקיצוץ מס לאחוזון העליון, כליאת מהגרים והפרדתם מתינוקותיהם, העלאת רמות זיהום האוויר לשיא, "הסכמים חדשים" עם צ. קוריאה וסין שמתבררים כעורבא פרח, הונאת בחירות *2, החלשת משרדי הממשלה תוך יצירת ריכוזיות אדירה בידיו של שליט יחיד (נשיא שלא מסוגל/רוצה לקרוא תדריכים בטחוניים), עבירות פליליות לרוב (התניית סיוע בטחוני לבעלת ברית שנלחמת נגד הכיבוש הרוסי ב"המצאת לכלוך על ביידן ובנו"), הצהרות גזעניות, הסתה נגד כל מי שלא שייך לכת שלו, שיבוש הליכי חקירה *אינספור פעמים, סירוב למסור הצהרת הון, ניצול כוחו לעשיית כסף, הטרדות מיניות, הפקרת הכורדים (בני ברית נגד דעאש), כשלון שערורייתי במאבק במגיפת הקורונה, ניסיון לסחוט כספים לבניית חומה שלא תפתור את הבעיה בדרום, האמירה שניאו נאצים שדרסו מפגינה בשרלוטסוויל הם "fine people", ועוד כהנה וכהנא. כן, במובן הזה הוא עושה עבודה מצוינת. גם ביבי.

    1. חחח איזה מושפע אתה…איזה הטרדות מיניות? בחורות עמדו לו בתור מה אכפת לך כמה ואת מי הנשיא מזיין שיהנה.
      למה הוא צריך למסור לך הצהרות הון מה זה עניינך או עניין של אנשים בכלל?
      טראמפ צריך לדאוג לאוכלוסיות בסיכון? 😂😂😂 שאנשים יקחו אחריות וידאגו לעצמם מה טראמפ זה אבא שלהם או הבן שלהם? אתה קולט איזה הזיות אתה פולט? אתה חושב הנשיא זה בייביסיטר?
      דרסו מפגינה 😂😂 הכל פרבוקציות מתוכננות ואמר טוב מאד.
      אתה כמו השמאל רק מפריח סיסמאות….תביא אלטרנטיבה ומעשים בפועל, אין לך כי אפשר לחשוב ביידן והילרי היו דואגים לאוכלוסיות בסיכון 😂😂😂😂😂😂😂
      טראמפ נשיא אדיר הבין ישר במזרח התיכון עם מי יש לו עסק לא כמו מפריחי הסיסמאות שניסו לרקוד עם כל הצדדים….

  12. שנה טובה גם לך .
    עובדה היא ששנים השמאל לא הצליח להביא את זה למצב של שלום ונתניהו כן .
    זה לא סתם .
    יתרה מכך לא תמיד היחסים היו כאלו …להזכיר לך דוגמאות מהספורט?

    לכן נעשו מהלכים ונעשתה מדיניות בכדי להביא את שיתוף האינטרסים הזה ( למשל איראן גם שם נתניהו הלך נגד כל העולם ).

    הבעיה שלכם שאתם לא יודעים לפרגן לנתניהו לו ידעתם לדעתי ממזמן היה הולך הביתה .

    מותר וצריך שתהיה ביקורת עליו אך כאשר הוא עושה משהו טוב ועוד נגד כל העולם צריך להצדיע או למחוא כך וזאת אין לשמאל.
    נתניהו בדרכו מול איראן הוא הנוביצקי של 2011 הלך נגד כל העולם וניצח .
    פעם בירושלים היה ראש עיר מיתולוגי טדי קולק .
    אף אחד לא ניצח אותו ולא התקרב לכך כאשר התמודד עוד פעם בגיל 83 אולמרט הצליח לנצח אותו איך ?
    היה לו סלוגן אוהבים אותך טדי מצביעים אולמרט זה עבד .
    אם השמאל היה רושם אוהבים אותך …עזוב עזוב אין סיכוי לא אוהבים.
    מעריכים אותך ביבי אבל הגיע זמן שמישהו אחר יוביל הם כבר היו בשלטון .
    אבל כאשר השמאל בז לדברים הטובים של נתניהו ומגחך עליהם העם ברובו לא מוכן לקבל זאת ורק נותן לנתיהו יותר כח ( אחרי כל הספינים נתניהו קיבל 36 מנדט בבחירות האחרונות התוצאה הטובה ביותר בכל 9 מערכות הבחירות שלו בראשות הליכוד ).

    1. אני מחזיר שוב לתגובה שלי לעיל
      על החכם הגדול, החכם וזה שאינו חכם והניסיון…
      לא תחליפו את נתניהו בבחירות אם תמשיכו לעשות שיימינג לו ולבוחריו…
      האם סוף סוף יפול האסימון?
      אני מניח שלא חכמים שלי…..

    2. אהרון הרג אותי. שנים שהשמאל מנסה לעשות את זה. אז בוא נחשוב ביחד מתי בדיוק השמאל היה בשלטון בשביל לעשות את זה. ומאז המהפך של 77 כמה שנים השמאל היה בדיוק בשלטון.? מעבר לכך השמאל מנסה לעשות שלום שתהיה לו השפעה על הדורות הבאים ולסיים את הסכסוך שיושב לנו על הצוואר.אני מניח שלך זה שעשינו שלום ודפקנו את הפלשתינאים זה אדיר אבל בסוף בסוף אתה נשאר אם הבעיה הפלשתינאית שבעתיד לא תהיה לך ברירה ותאלץ להתמודד מולה. את הבעיה הפלשתינאית ניתן לפתור ב2 דרכים. האחת שתקום להם מדינה. השנייה שבסופו של דבר הם יהיו חלק ממדינה אחת גדולה. מכיוון שביבי בהסכם ויתר הלכה למעשה על הסיפוח אז הוא מסכים שהפתרון יהיה בסוף מדינה לפלשתינאים. מפה יש לך 2 אפשרויות. מכיוון שאינני מכיר אות עד כדי כך טוב. אז אם אתה ימני אמיתי זה יהיה אסון מבחינתך. ואם אתה ביבי ט׳ אז זה באמת לא משנה ומה שביבי יגיד זה מה שיהיה

      1. השמאל לא בשלטון בדיוק מכיוון שכשהוא שם הוא אובססיבי לעשות דברים בכח שלא רלוונטיים למציאות

        השמאל היה בשלטון כמה פעמים
        1 באוסלו
        2 בתקופת אהוד ברק
        3 לא פורמלית אבל מעשית בתקופת שרון שעשה את מדיניות השמאל כנגד המנדט שהוא קיבל מהבוחר
        4 בתקופת אולמרט וההתכנסות

        בכל הפעמים התרסקות מוחלטת

        לגבי וויתור על הסיפוח …אז כמו שהשמאל צחק עליו בעניין הכרה בירושלים כבירת ישראל
        וכמו שהשמאל צחק עליו על סיפוח רמת הגולן ככה השמאל אומר שנתניהו וויתר על הסיפוח
        בכל אופן בהסכם אין שום התייחסות לוויתור שכזה וזה אומר דרשני ואומר הכל
        שכן נתניהו היום כאן ומחר יילך (כן זו בשורה טובה בשבילכם גם נתניהו יילך איני יודע אם בקדנציה הזו או אחריה או אחרי אחריה אבל יום אחד הוא יילך )
        וכשנתניהו יילך הרי שבהסכם לא מופיעה שום מגבלת סיפוח ולכן גם אם נניח רק נניח נתניהו התחייב לא לעשות סיפוח הרי זה לא מחייב אותנו בניגוד לאוסלו .

        אשר לסיפוח ודעתי על השתלשלות הסיפוח אז ככה.

        1. נתניהו תמיד רצה סיפוח בהסכמה עם ארה"ב

        2. הוא קיבל אותה אבל אז מסיבות פנימיות לא ניצל אותה

        3. אח"כ טראמפ נסוג מכך טקטית לא מהותית

        4. הסכמי השלום הללו הם הסולם הזמני של טראמפ לרדת מההבטחה שלו וככה במקום להיות מוצג "כבריון" הוא מוצג כעושה שלום

        5. בכל מקרה טראמפ ינצח יהיה סיפוח בתמיכה אמריקאית ואם יפסיד לא יהיה עם ביידן זו קל האמת.

        6. הכי חשוב גם אם לא יהיה עם ביידן יהיה בהמשך
        הזמירות שאי אפשר לשלוט על עם אחר אלו זמירות שהשמאל מזמר עשרות שנים
        יש כמה וכמה פתרונות אפשריים כמו אוטונומיה ועוד ועוד
        והלילה עוד ארוך
        רק נציין שפתרונות השמאל נכשלו כליל והגיע הזמן לנסות משהו אחר .

        1. קודם כל עד כמה שהבנתי יש בהחלט התייחסות לכך שישראל מוותרת על רעיון הסיפוח. וחמה זה התרסקות טוטאלית לא הבנתי? התרסקות של מי? מעבר לכך שנתניהו עוד לא עשה כלום בשביל לפתור את הבעיה האמיתית שזה מה לעשות לא אחיו׳ האמירויות אלא הפלשתינאים. מה עוד שאין לך מושג מבחינת הזמן מה יהיה. בוא נריץ תרחיש. המשטר מתהפך באיחוד האמירות והם מתקרבים לאיראן ואופס יש לך איראן עם מטוסים מתקדמים ביותר. מה תגיד אז גם הצלחה היסטורית.
          בדבר אחד אני כמעט בטוח וזה שאם השמאל היה 10 שנים ברציפות בשלטון אז מזמן היינו מסיימים עם הסאגה הזאת. ואני מניח שעכשיו היית במזרח תיכון באמת חדש

        2. עוד דבר שאני לא מצליח להבין. אם ההתנתקות הייתה כזה אסון והתרסקות אז למה לעזאזל. שהימין מלא מלא בשלטון כבר 20 שנים אנחנו לא כובשים בחזרה עד עזה? בן רגע יפסיקו טילים על הדרום. אנשים יוכלו לחזור לבית שלהם ( אך נצרים נצרים -שנה שלמה שמרתי עליהם)

          1. לשיטתי הימין לא באמת בשלטון למרות שרוב העם מעוניין בימין מכיוון שיש כאן שלטון פקידים בעייתי ולכן אני לא ביביסט וידוע גם מה חסרונתיו .
            וזו הסיבה לסיפא למה לא חוזרים לגוש קטיף כיום אבל גם זה יגיע תוך עשור או שתיים .

            בהסכם השלום אין שום התייחסות לוויתור על הסיפוח יש איזו התייחסות עמומה לצאת לידי חובה על עניין השלום ( לי אישית ברור שישנה דחייה של הסיפוח אבל יותר ממה שזה מעניין את הערבים זה אינטרס של טרמפ) .

            נתניהו פתר או עשה צעד בשביל לפתור את "הבעיה האמיתית" שכן העם המומצא ינק את כוחו מהאומות הערביות ברגע שאפילו הליגה הערבית שמה עליהם קצוץ העניין נגמר מעשית .
            בקיצור עשיתם מזבוב פיל .

            1. אני עדיין לא מצליח להבין אותך. איזה עניין נגמר? מה יהיה בסוף עם הפלשתינאים? מה אתה חושב שיקרה?

            2. מה שיקרה בסוף זה מה שקורה עכשיו הם לא יעניינו אף אחד
              ותהיה להם אפשרות לבחור
              בין אוטונומיה (עם אפשרות שלהם לקבלת אזרחות ללא יכולת בחירה לכנסת )
              בין להיות חלק מירדן
              ובין להמשיך לבכות
              ייתכנו עוד אפשרויות אבל בצורה דומה.

            3. הם לא עניינו אף אחד בשום שלב במהלך ה70 שנה האחרונות וזה מה שהביא אותנו למצב שאנחנו נמצאים בו.
              יעברו עוד שלושים שנה ובסוף ייושם כאן הפתרון שהשמאל רצה להביא כבר מזמן וכמו היום הוא יבוצע ע"י ממשלת "ימין" וכמו היום הימנים ישחקו בדמיון שלהם כאילו השיגו השג כלשהו בשם האידאולוגיה הימנית שלהם וכל מה שאנחנו נקבל בתמורה זה פחות שגשוג כלכלי לכל הנוכחים באזור ועוד גופות ופצועים.

            4. אהרון, אתה יודע כמה אני מעריך אותך אבל בסוף תקום בגדה מדינה ערבית קטנה, לא אוטונומיה ולא קונפדרציה. תהיה פה מדינה ערבית ששמה פלסטין ותודה למשה שרתוק שהביאנו הלום…

            5. ד"ר.
              קודם כל זו לא גדה זה יהודה ושומרון.

              בסוף בתור ימני אידאולוגי אני אומר לך שזו טרמינולוגיה לקרוא לזה מדינה או אוטונומיה וכו וכו .

              בסוף יש 2 דרכים

              1. שיהיה כאן שלום או המשך .

              2. המשך הלחימה .

              "השלום" שהשמאל הביא היה המשך המערכה בדרך המדינית ( היום אף אחד כבר לא יכול להתכחש לכוונות של רב המרצחים ערפאת ).

              נתניהו מוביל בצורה מבריקה את הבידוד "הפלשתינאי" אפילו מתוך העולם הערבי ( למשל הליגה הערבית ) מבלי לעשות שום וויתור.

              אז כמה חמוצים מחפשים בכח מה ישראל וויתרה .

              אני זוכר את אוסלו שהתפשטנו כמעט מכל נכס אסטרטגי וצוחק בקול .

              אני זוכר איזה טקסים עשו לשלום עם ירדן ואיך הם מזלזלים בשלום עם כל המדינות הערביות העשירות מבלי שום וויתור בהסכם ( ואם קיבלו מטוסים …מה זה מפריע לי ? וכאילו שארה"ב צריכה הסכמה שלנו לתת להם מטוסים…בקיצור חרטא ברטא חמוצי במיוחד של השמאל).

            6. אהרון
              לדעתי לא יהיה שלום עם הערבים המכונים פלסטינים אף פעם, לפחות לא בזמננו ואפילו עם דחלאן יחזור. מעניין מדוע נתניהו לא מוכן לדבר או להיפגש אתו. אניי תמיד אמרתי שהוא הסיכוי לסיום הסכסוך אבל גילה גמליאל סירבה לפגוש אותו ברוסיה לפני זמן כשהציע פגישה כזו ככל הנראה בהוראת הבוס מבלפור…
              דחלאן הוא איש עסקים טוב ויכול להכניס את המינות הערביות העשירות לשיפור הכלכלה בעזה יהודה ושומרון, להלן הגדה.
              בכל מקרה תקום מדינה כזו על 50 עד 60 אחוז מהשטח והשאר ישאר בידינו. הייתי מוותר גם על רוב ערביי ואדי ערה על הדרך…
              הזלזול בנתניהו נובע משנאה תהומית שנובעת משטיפת מח תקשורתית, אז כל הישג מבוטל באמצעות תירוצים ומי שמעיז להביע דעה מנוגדת מנודה ולא חסרות דוגמאות…
              הכי מעניין זה הביטול דרג של אברי גלעד ובעיקר עירית לינור שהיו בייביז של השמאל הישראלי. מי ש"בגד" בשמאל מוקצה. כאילו שלא היו פה אוטובוסים מתפוצצים וערפת לא היה זאב בעור של כבש כפי שציפינו. גם אבו מאזן הוא כזה ואולי גם דחלאן. לגבי הארון מגיעה לו הזדמנות לדעתי. ושוב, ביבי מבטל אותו.
              במבצע האחרון אמרתי שצריך להכין את הצבא של דחלאן ומכניס אותו במלחמה לרצועה. לעזור לו להשתלט שוב על הרצועה ולתת להם לחסל את החמאס. הוא ואנשיו ברצועה יעשו את העבודה ואחר כך יחזור איש העסקים ויפריח את מדינת עזה ואז נדבר שלום.

  13. מנחם יש מצב שאוכל לכתוב שני טורים:
    האחד על התפשטות הקורונה במדינתך האהובה דרום קרוליינה (שם שוכנת גרינוויל). מצאנו סוף סוף סרטון יפה:
    https://www.scdhec.gov/infectious-diseases/viruses/coronavirus-disease-2019-
    covid-19/sc-testing-data-projections-covid-19
    המודל התיאורטי שלנו מתאים לא רע ומתאר את התפשטות ה epicenters של הנגיף.
    .
    השני הוא על "ההצטיינות של האמריקאים במקצועות האתלטיקה קלה", עלינו אתה מרבה להטיף לנו. אספתי קצת נתונים פעם, ומסתבר שזה ממש לא נכון.

  14. מנחם התותח!
    יש לי הרבה מאמרים שאני באמצע כתיבתם, קוראים להם מ"כף רגל ועד ראש" ועוסקים בפציעות של שחקני כדורסל, עם הסבר פיזיולוגי קצר על איזור הפציעה, מה הפציעה גורמת, דוגמאות של שחקנים שנפצעו, מה רופאים אומרים על הפציעות הללו (כמה זמן החלמה, הליך השיקום, מה הטיפול הנכון) ודוגמאות של שחקנים מפורסמים מהארץ ומה-nba שנפצעו וכל התהליך שעבר עליהם ואיך זה השפיע על משחקם.

    הבעייה העיקרית, אין לי זמן לסיים אותם, אני בתקופת מבחנים ארוכה של כמעט שנה בגלל הקורונה…
    מקווה שאצליח לסיימם בקרוב

    1. נשמע מדהים, אני מחכה לזה.
      לכולנו יש תקופת מבחנים שלא נגמרת,
      וייאמר לזכותם גם מבחנים דוחים הם עשו,
      אבל אין כמו מאמר מחכים בין הפעלה לאלגו.

  15. אולי כדאי להשאיר את הדעות הפוליטיות מחוץ לאתר. זה לא מעניין את מי שרוצה לדבר על הופס ובוודאי לא משכנע.

    1. אני באמת שלא מבין את הבקשות שלא לדבר על פוליטיקה/קורונה (כאילו שזה כבר לא אותו הדבר…). לא מתאים לך אל תגיב, כמו שאכן עושים חלק מהגולשים.רובינו פה ילדים גדולים ומי שנעלב שיילך למטבח, ישתה כוס מים קרים, ויחשוב טוב טוב למה הוא נעלב מאיזה שטות שכתב מגיב זה או אחר.

            1. אבל אני לא יודע מה זה שיימינג
              חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

      1. למה ככה? ככל שהוא מתחפר יותר בעמדה שלו ככה יוצאים דברים יותר מגוחכים. אולי אם נמשיך נוכל להוציא ממנו משהו מגוחך מספיק שירוויח לי כסף כשאמכור אותו ל-QAnon הישראלי.

      2. למה לא? איך אמר בני ציפר: "תפתחו את השמים וההפגנות יגוועו"
        באים לשם אנשים קצת חולי נפש כמו שושקה וחבריהם.
        אנשים מלאי כסף שטוענים שרע להם ומרגישים שגנבו להם את המדינה.
        לא, לא גנבו להם את המדינה, גנבו להם את ההגמוניה.

    1. זה היה נכון במחאת האוהלים, עכשיו המצב יותר מורכב – אבל עזוב – בהופס עדיין לא בשלים לרעיונות כאלה.

    2. וואלה אם לשם אנשים הלכו, המצב קשה.
      זה הפנינג נחמד, כשאין מה באמת לעשות בתקופת הקורונה. השמיים סגורים, אז אין הודו, ואין תאילנד, ואין פנג'ויה, ואין מסיבות(בד"כ), ואין עבודה, אז מה רע ללכת לזה?
      כמובן שחלק בא מעקרונות, אבל בסוף זו המסיבה הכי טובה.
      איך פעם אמר לי חבר גנצו(גן צוערים בבה"ד 1) זה המקום הכי טוב בארץ להכיר בנות. אז אולי יש כאלה כסילים שחושבים את זה על בלפור.

    1. שחר, מה אתה מודיע לי כאן? לא קראת מה שבקשתי? מי שמעוניין שיכתוב לי בפרטי כדי שיהיה לי אימייל מסודר והכל. מה שהכנסת כאן לא שווה את הנייר ש/כתבת עליו.

  16. מנחם כשיהיה לי זמן אכתוב את שני הטורים ואשלח לך במייל עם הקדשה אישית.
    🙂
    לא כתבתי לך במייל כי כרגע אין על מה לכתוב.

  17. אברי, למה אתה וכל חבריך ב0מול ככ מתקשים לפרגן על הסכם שהבאנו מעמדת כח, בלי אוטובוסים מתפוצצים, בלי מסירת שטחים, בלי ויתור על הסיפוח (הסיפוח לא בוטל, הוא נדחה. אם הוא היה בוטל אתה היית שומע על זה בהסכם אז לא שמעת).
    למה כל הזמן לראות את הרע?
    לדבר על צוללות, מטוסים וכו' (כאילו בתקופת רבין קטאר וכו' לא קיבלו נשק, כאילו בהסכם אוסלו לא הבאנו להם רובים שהרגו מעל 1500 אזרחים
    להגיד שזה לא הסכם שלום? אז מה זה בדיוק? עם ירדן אנחנו היינו במלחמה ב25+ שנה לפני ההסכם?
    עצם העלאת הטענות האלה מראה כמה ה0מול חמוץ.

    ה0מול שכח מה זה להיות סמולנים.
    המחנה שחרט על דגלו שלום וקרא לעצמו "מחנה השלום" (כל כמה עשורים זה מתחלף בהתאם למה שהימין עושה, עכשיו הם עסוקים ב"מלחמה בשחיתות", המושחתים בעצמם), אמור להיות מאוד מאוד שמח בשלום כזה, לברך ולרצות עוד.
    אתם נשמעים ככ חמוצים ואני בטוח שביבי חס עליכם עם הסכמי השלום לפני החג ויום כיפור כדי לא לעשות לכם את החג עוד יותר מריר.

    ביבי שבר את הקונספציה של "קודם הפלסטינים" על הראש של ה0מול.
    השאלה האם קודם לעשות שלום עם הפלסטניאים או מדינות ערב השכנות היתה אולי הסוגיה שהגדירה את המאבק בין דוקטרינת ה0מול לדוקטרינת נתניהו והוא נתן לכם בראש.

    1. ששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששש
      טולילוש, האוייב מאזין…………………………………..
      היתה הוראה מאירן להפגיז את אשדוד ואשקלון בזמן חתימה על השלום ב-ווש.
      אחת לכמה זמן יש הוראה כזו, בלונים, פצמרים, צלחות מעופפות, חומוס פול ביצה עם סחוג לייד.

  18. רזי – מה דעתך על הפרסומים האחרונים של עמית סגל? אני זוכר שאתה התעכבת על פרשיות קודמות של הפרקליטות.

    ברוך – אתה עדיין עומד על דעתך להצביע לביידן מסניף השיער בעל הזיכרון של 5 השניות?

    שימון – אנחנו צריכים לפתוח תת פורום פה או קבוצת וואטסאפ לאנשים לא חמוצים. באמת, כל הזמן גיא, עגל וכו' מדברים על ה"ללל" בתיאורי חמיצות להישגים של לברון. מסתבר שבפוליטיקה אפשר להכין מהחמיצות שלהם אחלה תרכיז חומץ.

    1. בג"ץ והפרקליטות אלו גופים שצריכים לעבור רוויזייה. הם צריכים להיות אפוליטיים ולסגת צעד (או עשר) אחורה מה"מהפיכה" החוקתית של ברק. יש מחוקק ויש הרשות המבצעת. כל אחד צריך להיצמד לתפקידים המוגדרים שלו. איך עושים את זה? מחליפים את שופטי העליון ואת היועץ המשפטי לממשלה שלקח לעצמו כל מיני תפקידים. יועץ צריך להיות יועץ ולא איש פוליטי ובטח שלא להשתלט על כל מיני תפקידים שהם לא תפקידים שלו על פי ההגדרה, מה גם שיש כל כך הרבה ידיעות על ניגודי עניינים והחשיפות של סגל. אגב, יש כל מיני טענות נגד סגל אבל אף אחד לא תובע אותו…..
      טוב שזו שעה כזו בלילה שהרוב הצעקני נותן מנוח למיתרי הקול, חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח. עוד 45 דקות מתחיל משחק.

  19. בדיוק זפזפתי לטוויטר וראיתי טוויט אמיראטי:
    https://twitter.com/HSajwanization/status/1306338056740503552

    באמת אני לא מקנא בכם אנשי ה0מול.
    אז בואו תספרו לי, איזה ישות אמירטית הקימה פה משרד לפני? סיפרתם לנו שגם בתקופת רבין זה היה, לא? חח

    הנה עוד אחד
    https://twitter.com/HSajwanization/status/1306570959432953856

    אממה?
    הסכם השלום עם בחריין והאמירויות הוא הסכם שלום.
    אנחנו נוכל ללכת לבקר שם ולהתנהג בחופשיות.
    בירדן ומצרים (פרט לסיני) אנחנו לא רצויים, האזרחים שונאים אותנו. עם ירדן ומצרים זו אולי נורמליזציה, גם זה בספק, זה מרגיש יותר כהסכם אי לוחמה.

  20. זה ממש משעשע איך תפסנו חלקה טובה אצלך בראש, טולילה. לא מצליח לרשום תגובה מבלי להתייחס, או ללברון, או לשמאל…
    .
    (דרך אגב, אתה יכול לשחרר טיפה מהחמיצות. על מהלכיו המדיניים האחרונים של ראש הממשלה, הדבר היחידי שרשמתי זה "כל הכבוד".

    1. אז קבל את ההתנצלותי.

      באופן כללי זה מעצבן לשמוע "כל הכבוד, אבללללללל" ואת זה שמעתי הרבה לאחרונה.

      לברון לא צד פה, פשוט נטען שיש חבר'ה חמוצים\פחדנים\צקצקנים והדגמתי איך הטוענים לחמיצות הם לא פחות מחמוצים בעצמם. אני לרגע לא טוען שלברון לא שחקן ענק. אני פשוט מאסתי בלשמוע כמה ובעיקר איך בכל נקודה, קשורה או לא, השם שלו עולה. לנארד נחנק? לברון!!! לוקה שחקן על במיוחד לגילו?? לברון!!

  21. בואו נחשוב יחד מי יותר חמוץ שמאלנים שאומרים שהמלך ערום ומושחת ומסוכן לכולנו או ימנים שבשלטון כבר תקופה והתשובה שלהם לכל ביקורת עניינית היא "אבל ההוא…אבל פעם…ישראלהשנייה/ראשונה/זיבי…משילות…אבל פרגולה…אבל לא נתנו להפגין אז לא ניתן גם"….בזמן שהדמוקרטיה מתה פה….תת רמה של טיעונים #אתם בדיחה

    1. דרור עצוב לי שהשמאל הפך למילת גנאי, שירתו איתי בצבא חברים שראיית העולם שונה משלי, הבת שלי והנכדים שלי גם הם יותר נוטים פוליטית שמאלה והם אוהבים את ישראל בדיוק כמוני, רק שהשקפת העולם שלהם שונה,
      * אני לא מתייחס לרדיקלים בשני צדדי המפה שהם מסוכנים (הרשימה המשותפת , בן גביר…).
      .
      מצד שני השטויות שאתה כותב מוות לדמוקרטיה פשוט מקוממות, אף אחד לא הגביל את חופש הביטוי שלך, דמוקרטיה זה רצון הרוב וביבי זכה בהליך דמוקרטי תקין לחלוטין.

    2. מדןע החמיצו פניך?

      0מולן חמוץ יקר, אתה צריך לדעת שהמשפט עוד לא התחיל והןא הןלך לקחת שנים, במהלכן ביבי ימשיך לכהן על אפך וחמתך.
      בית המשפט עוד לא התחיל את הדיונים במשפט ואתה כבר החלטת שהןא מושחת?
      להזכיר לי מי חוקק את חוק יסוד הממשלה שמאפשר לראש ממשלה לכהן עד פסק דין חלוט של העליון?
      ומה היה קורה אם ביבי באמת היה נאלץ להתפטר ובמשפט היה יוצא זכאי בכל התיקים? מה אז היית עודה? מחזיר את הזמן לאחור?
      זו הבעיה בסמול – סמכות בלי אחריות. סמכות להדיח בלי לשאת באחריות אחר כך. חיות תשא באחריות?

      הדמוקרטיה היא רצון הרוב. הרוב רוצה את ביבי וככה החוק מתיר אז בבקשה להפסיק לדבר על דמוקרטיה.
      בית המשפט העליון והפרקליטות הם גופים לא דמוקרטים.

      המצב בישראל הרבה יותר טוב מרוב אם לא כל מדינות העולם בכל מה שקשור לקורונה.
      אתה וחבריך החמוצים מארגני ההפגנות מחזיקים ב5 דירות כל אחד ופנסיות תקציביות, טסים כל יומיים ליו״ל ויושבים במסעדות ותמיד חמוצים ואומרים שרע פה.

      גם אם ביבי יביא שלום עם איראן, הפלסטינים וצפון קוריאה, יסיים את הרעב ההולמי וימצא תרופה לסרטן תגיד שהוא מסוכן, כי הוא לא מההגמוניה הנכונה.

      1. אכן…הכל בגלל שהוא לא מההגמוניה הנכונה…זה הכל עניין של ישראל 1/2…והטיפול בקורונה? מושלם! וצריך גם לחכות שהמשפט יסתיים…לא מספיק לראות איך הוא מתנהל מול החרדים כדי להבין כמה הוא מושחת…או לראות איך הוא מאשר הסכמים לבדו משל היה סאדם חוסיין. מאשר צוללות לבדו כאילו היה ניאון קיסר. גם ברוב הוא לא זכה הוא בשלטון כי בחרנו ברכיכה. אז נפגין נגד שניהם עד שיעופו. ואתה עוד מדבר על צביעות? בחייאת יואב.

  22. מנחם, בשביל מה ההערות האלה על חברי צוות ואנשים שמתנדבים לכתוב? עם איך שאתה מדבר עליהם מול כולם כבר לא יכתבו

  23. ברוך סליחה אבל אתה לא מבין מה קורה פה…זה לא רק חופש הביטוי זה שינוי חוקים בצורה שהיא ניגוד עניינים מוחלט (כי אין חוקה), לפי החוק אם אין תקציב הולכים לבחירות, אז עכשיו נתנו ארכה מאה ימים ובפעם הבאה יתנו מאתיים יום, ואת השרץ הזה גנץ מאשר…וחוק ההסמכה וניסיון אלים לפזר הפגנות חוקיות לחלוטין, ושוחד לחרדים, והסתה פרועה של מושחת שרוצה לחקור את חוקריו (שהם מינוי שלו). ובריכוזיות אדירה של אדם שהכניע מפלגה שלמה ועשה מהם כלבים שלו. אתה כנראה באמת לא מבין…אבל זה לא מסובך. וגם לא עניין של שמאל/ימין. הבעיה היא בנימין נתניהו. סליחה על התגובה מקודם אני לא מאשים מישהו אישית אני פשוט מיואש מתגובות של ביביסטים בכללי…שגם כשביבי מחרבן להם על הראש עדיין יבחרו בו.

    1. אתה ראית מה שי ניצן עשה?
      איך המשטרה מנעה ממח״ש לחקור את הניצב שהיה בקשר זוגי עם גודי?

      ״ודי לחכימא״

      גם פה אתה חושב שההתנהלות של הפרקליטות והמשטרה היו תקינות?
      ובכלל, אתה חושב שבמדינה דמוקרטית האיזונים והבלמים יכולים להיות מופרים?

      גם גופים לא נבחרים, גם לא מפוקחים, גם חסינים לביקורת.
      זאת לא דמוקרטיה, זאת אוליגרכיה.

      העיקר אתה מזיין את השכל שאנשים ילכו ללמוד והחלטת שיש לך עליונות אינטלקטואלית על אחריפ. זה לא מפתיע כי זה מאןד נפוץ אצל 0מולנים לחשןב שהם עליוניים

    2. מינוי שלו?
      כמה אופציות הוא קיבל כדי לבחור, אדוני יודע?
      אם היה מציע למשל את אחד מעורכי הדין המקורבים אליו?
      וכן אני יודע שלפני כן היה מזכיר הממשלה.

      1. אני לא מבין את הטענה הזו מנוי של נתניהו או נתניהו גם אמר אותו דבר על אולמרט.

        הנה התייחסותי בקצרה

        1. למרות שתיעבתי את אולמרט התנגדתי למה שנתניהו אמר ונתניהו טעה ובכל זאת אולמרט היה מושחת ולנתניהו היה נדמה ( בטעות) שמערכת המשפט והפרקליטות היא מערכת של צדק ולכן אמר מה שאמר.

        2. המינויים לא של נתניהו זה שקר שמאלני המנויים הם של וועדת איתור בגלל מה שקרה בפרשת חברון בראון ( לא היה כלום אך המשפטנים הצליחו לקחת לעצמם את האופציה על מינוי נח של היועמ"ש).

        3. נניח רק נניח שהמינויים של נתניהו ונניח שנתניהו תמך בניצן וכו וכו….אבל מתגלה לנגד עיניכם שחיטות שיטתית של הפרקליטות בראשות ניצן את מנדלבליט באין ספור מקרים ואתם שותקים כי ביבי מינה?
        הרי מחר לא יהיה נתניהו ( מחר זה לאחר זמן….אפילו 10 שנים 😁) ומה תעשו אז עם חונטה שדאגה לרותי וליאת ושי ואביחי?

        אתם לא מבינים שזו בעיה הרבה יותר אקוטית ?

        וזו בדיוק הבעיה שלכם או המקום שבו השנאה מעבירה אתכם על דעתכם .
        בשם הרצון להחלפת נתניהו אתם מוכנים לתת למערכות להשתולל ולא מפריע לכם ניגוד עניינים של היועמ"ש או חיפויים של שי ניצן ( כולל על מטריד מינית לכאורה ) או מה שגרסטל מהמערכת חושבת על הגוף הזה או פרשת ליאת בן ארי/רות דוד ההתעמרות בפותלוגית ברצח תאיר ראדה ועוד .

        הגוף הזה חולה ובמקום להילחם בו נח לכם שהוא פועל בשבילכם להדיח נבחר ציבור בצורה מפוקפקת .

        אבל זה לא יילך לכם כי זה קו אדום שאנו לא נאפשר לכם לחצות אותו .
        תרצו להחליף ראש ממשלה תשיגו רוב בקלפי לא בהדחות עדים בתקדימים חסרי הגיון ובשקרים .
        עד כאן .

        והחטא הכי גדול שלכם הוא שאתם מכריחים אחד כמוני שלגמרי לא ביביסט לתמוך בו …עד כדי כך אתם לא מבינים דבר
        אם הייתם יודעים להקשיב קצת לרזי ממזמן נתניהו לא היה כאן .
        אבל השנאה שלכם הם המנדטים שלו .

        1. +100
          כל מילה
          אבל הם לא לומדים מהטעויות, ואתה יודע למה?
          יש אנשים שחושבים שהם יותר צודקים אז לא צריך להיות חכמים. העובדות מדברות אבל אצלהם דולק האור במאחוריים…
          אז הנהנתן ימשיך לשלוט ותהיינה בחירות על ענייני התקציב בקרוב, 2021, ושוב הנהנתן יהיה ראש ממשלה כשילך עם בנט והחריידים (שם לא רע ללהקה אגב). נהנתניהו יתן לבנט מה שהוא רוצה… אני עוד לא יודע למי אצביע או שאשים פתק לבן, אולי בנט? אבל הפיתרון שלי לעניין ערביי יוש הוא כנראה לא הפיתרון שלו…

  24. אני מוכן לכתוב על העליונות הברורה של המערב על המזרח ב 20 השנים האחרונות, ובפרט ב 3 השנים האחרונות ובפרט השנה 🙂
    וביתר רצינות, בסדר גמור, אשלח בהמשך מייל, אני לא חושב שהליגה תבוטל לשנה, אבל לסייע אשמח

  25. אם היית קצת לומד על דמוקרטיה היית מבין שזה ממש לא רק שלטון הרוב, יש אפילו חלק חשוב שמזהיר מפני עריצות הרוב.

      1. יואב די להצחיק כשביבי אמר מה שאמר על אולמרט שהיה בחקירות אז זה היה בסדר? לגבי הסקופ של סגל לא צריך אותי תפתח עתון תבין שהכל חנטרישים שלא קשורים בכלל להאשמות נגד ביבי וגם מוזס מואשם בשוחד אז איך אתה מסביר את זה? הסתבכת עם השקרים שאתה אוכל מכל כיוון אתה מסומם…תתעורר ביבי משתין על כולם בדרך לחמוק ממשפט צדק כי הוא יודע שהיה משהו…זה לא מסובך…ובדרך הוא מסית אותך נגדי (ובוא…מה בסהכ אני אומר? שתקחו מישהו אחר מהליכוד ותשימו בראש במקומו, לא ביג דיל). ובדרך הוא מבטל בפועל את ההפרדה בין הרשויות ושורף את המדינה. זו האמת. איפה המילה שלו לגבי הסכם ניגוד העניינים שהבטיח לחתום והוא לא חותם? התקציב הדו שנתי שהתחייב אליו? יאללה יואב אתה אינטיליגנט ברור לך שהוא שקרן בן שקרן.

        1. קוראים לי יואש כפרה, למה יואב? ולמה את. קורא לי מסומם?

          נראה לך הגיוני שהבן זוג של גודי ניר מוזס חוקר את ביבי בכלל ובפרט בתיק 2000?
          נראה לך הגיוני ששי ניצן יורה לא לחקור את המפכל והמשטרה כי זה יתן רוח גבית לטענות ביבי על מערכת אכיפת החוק והמשפט? די לחכימא.

          אתה רק זורק דברים ובצורה לא ברורה.
          הרס הדמוקרטיה, הרב הפרדת הרשויות, שקרן, מוכל.
          בוא תביא דודמא ואל תתלהם, אתה מגחיך את עצמך.

          ביבי יכול לירטט ולשקר את גנץ עד מחר, על הזין שלי ואני תומך בזה.
          אני אוהב את את התוצאות של ביבי והדרך שלו לנהל את המדינה . ההישגים הכלכליים והמדיניים. שיקר לגנץ עד מחר ויגיד שצריך להגביל כהונה ויכהן 30 שנה. מה אכפת לי מזה?
          הבעיה שלך עם האדם ולא עם הדרך.
          הבעיה באדם הזה הןא שהןא משתים בקשת 25 שנה על ה0מול.
          מחק לכם את מפלגת האבודה ואת הסמול בכלל שהאחיזה שלו במפה הפוליטית קטנה משנה לשנה.

          מביאים שלום בלי אוטובוזים באויר ויהייה מה לצקצק.
          שוס, שה לא הדרך זה האדם שרע לכם.

          אתה לא מוכן לקבל את זה שמישהו חושב אחרת?

          1. מה אם הייתי מספר לך שיכולת לשים דחליל כראש ממשלה במקום נתניהו והיית מקבל השגים כלכליים ומדיניים יותר טובים ממנו?

            1. תגובה אופיינית
              חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חב א שוט

        2. הייתי אומר שאתה מדבר שטויות.
          דרור בלי ששמת לב נפלת בטיעון של עצמך
          כבר תקופה והתשובה שלהם לכל ביקורת עניינית היא "אבל ההוא…אבל פעם…ישראלהשנייה/ראשונה/זיבי…״ כמה משפטים אחרי …
          ״ יואב די להצחיק כשביבי אמר מה שאמר על אולמרט שהיה בחקירות אז זה היה בסדר? ״
          .
          אי אפשר לנהל דיוו ענייני כשאתה משווה את ביבי לרב מרצחים ודיקטטור

          1. ברוך יקר אולמרט ה-ת-פ-ט-ר! בשלב ה-חק-י-ר-ה! אני לא באמת משווה זה למען הפואנטה. Thog שששש….אתה מפריע לביבי להוזיל את מחירי הדיור…לצמצם את הפערים בין עניים לעשירים…לחזק ולפתח את מערכות הבריאות החינוך והסעד…תן לו שקט תעשייתי, הוא ממש על זה. תסתכל סביב…אין אבטלה אין עוני…עוד לא הבנת שהבעיה זה אתה שטס לחו"ל ומחזיק חמש (5!) דירות?

            1. גם יעקב נאמן התפטר מהממשלה עבר עינוי דין ויצא זכאי. האם אחרי כן חזר לתפקידו????????????
              הנזק נעשה ואין להשיבו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (בצרחה איומה)
              לגבי כל מיני טענות שאני שומע שביבי קיבל שוחד במאות אלפים כמתנות ואולמרט הורשע רק על כמה עשרות אלפים בודדות, לא הפסקתי לצחוק. עשו לו יופי של תספורת והוא ישב רק על קצה הקרחון של האשמה שלו. לא מדברים פה על "תיק" מתנות אולמרט ועטי היוקרה ש"קיבל במתנה". עטים במאות אלפים ואולי מליונים לאוסף הפרטי אולי המובחר בישראל, ותחזירו לי את העט….

  26. מדהים איך כשמנחם "עצבני" הרטוריקה עולה והציניות נעלמת. שאפו!
    נ.ב.
    בתור אחד שגר בישראל ומאוד מוקיר את מה שטראמפ עושה עבור המדינה שלנו , קצת קשה לשמוע את ביב השופכין שאתה שופך על ראשו פעם אחר פעם. יכול להיות שמנקודת מבט של תושב US הייתי מסכים איתך אבל מנקודת מבט של ישראלי , אתה על גבול הייטר מנחם

  27. לא רציתי למחוק את כל התגובה אז שיניתי את המילה בןוגד להייטר.
    אני לא זה ואני לא זה. יש לי בת ושלוש נכדות בישראל וישראל יקרה לי יותר מארה"ב ויותר מכל מקום אחר. אני רק יודע שכל מה שטראמפ עושה עבור ישראל זה קודם כל עבור עצמו. אבל אין כי כוח עכשיו להתחיל להסביר. תקרא את הספר החדש של מייק כהן ותבין שהוא אנטישמי בנשמה. כדי לחתום על נורמליזיציה הם קיבלו F-35, שהיה כלי הנשק היחיד של חיל האוויר שהיה עם יתרון לנו.
    תיזהר בבחירת המילים שלך. אם תעיז לכתוב 'בוגד' פעם נוספת, אתה לא תופיע יותר באתר הזה

  28. לא יכול להיות שיש פה כל כך הרבה מוחות גדולים (לפי הנראה בתגובות) שמוכנים לשפוך אלפי מלים להסביר למה להם נתנה התורה וכשמבקשים מהם לשים את הידע והמוח שלהם לטובת הרבצת תורה פתאום כל התותחים שותקים. חשבתי שתיבת המייל של הדוק תקרוס מרוב תגובות ולא תקרוס מהוואקום שהשתרר בה.

    1. ארז
      למנחם יש את המייל שלי מתכתובות קודמות. יתכן שיסרוק את הכתבה וישלח אלי ואולי לא.
      נחייה ונראה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט