חם מהתנור: פורסמו חמישיות הרוקיז

הליגה פרסמה את 2 חמישיות הרוקיז שלה, לאחר שפורסמו מוקדם יותר חמישיות ההגנה וכל הפרסים האישיים השונים (מלבד ה-MVP).

חמישייה ראשונה: ג'ה מוראנט (ממפיס גריזליס, רוקי העונה), קנדריק נאן (מיאמי היט), זאיון וויליאמסון (ניו אורלינס פליקנס), ברנדון קלארק (ממפיס גריזליס), אריק פסקל (גולדן סטייט ווריורס).

חמישייה שנייה: קובי וויט (שיקגו בולס), טיילר הירו (מיאמי היט), טרנס דיוויס (טורונטו ראפטורס), פי ג'יי וושינגטון (שרלוט הורנטס), רוי האשימורה (וושינגטון וויזארדס).

בדומה לשאר פרסי העונה של 2019/20, משחקי הדירוג בבועה לא נחשבו בעת הבחירה לפרסים (שנערכה לפני תחילת החלק השני של העונה). זה השפיע על העדרותם של שחקנים כמו מייקל פורטר ג'וניור, קמרון ג'ונסון וקלדון ג'ונסון מהרשימה.

ממפיס הקבוצה הראשונה מאז 2016/17 והשביעית בהיסטוריה עם שני שחקנים בחמישיית הרוקיז הראשונה. מוראנט היחיד שנבחר על ידי כל המצביעים לחמישייה, טיילר הירו היה מרחק הצבעה אחת משיוויון שהיה מכניס 6 שחקנים לחמישייה. וויליאמסון ומוראנט הם השניים היחידים מ-6 הבחירות הראשונות של דראפט 2019 שנבחרו (אר ג'יי בארט, דיאנדרה האנטר, דריוס גרלנד וג'ארט קולבר).

וויליאמסון הפך לשחקן ששיחק את כמות המשחקים הנמוכה ביותר, 24 (בעונה מקוצרת) ונבחר לחמישיית הרוקיז הראשונה. וויליאמסון שיחק 24 מ-72 משחקים, 33.3% לעומת 31 מ-82 של ג'ואל אמביד, 37.8%. קנדריק נאן הפך לשחקן הרביעי בהיסטוריה והראשון מאז גארי ניל ב-2011 שנבחר לחמישיית הרוקיז הראשונה מבלי להבחר בדראפט.

*

האן.בי.איי אישרה סופית שדראפט 2020, בו מועמדים לבחירה דני אבדיה וים מדר הישראלים, יהיה ב-18.11.2020.

*

דריל מורי, מנג'ר הרוקטס, צפוי להמשיך בקבוצה ולבחור את המאמן הראשי הבא של יוסטון (במקום מייק ד'אנטוני שבחר לא להאריך את חוזהו).

*

שון ליבינגסטון ולנארדו ברבוסה יצטרפו לצוות המקצועי של גולדן סטייט – הראשון כאחד מחברי ההנהלה והשני, שפרש מכדורסל לשם כך (שיחק בליגה הברזילאית) כעוזר מאמן האחראי על פיתוח שחקנים. השניים היו חלק מקבוצות האליפות של הווריורס, כשליבינגסטון זוכה איתם ב-3 האליפויות בעשור האחרון וברבוסה באליפות ב-2015.

*

מאמן השנה, ניק נרס, חתם על הארכת חוזה לכמה שנים בטורונטו ראפטורס. אחרי אליפות בעונה המלאה הראשונה כמאמן נרס הגיע עם הראפטורס למשחק 7 בחצי גמר המזרח השנה בו הפסידו לבוסטון סלטיקס. הם הגיעו למקום השני במזרח בעונה הסדירה.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 7 תגובות

    1. אם אני זוכר נכון בחמישיות הרוקיז לא צריך להתחשב בעמדות אז אפשר היה למקם את הירו במקום פסקל, הייתי עושה את זה רק בעקבות המאזן, והוא מגבה את זה עם פלייאוף מעולה

  1. כל הכבוד לפסקל שנבחר בסיבוב השני והגיע לחמישיית העונה של הרוקיז. לפי ההצבעות הרוב חשבו שהוא צריך להיות בחמישיה השניה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט