אחרי לילה ראשון בלי משחקים קיבלנו וואחד לילה עם פתיחת גמר המזרח בין בוסטון למיאמי ומשחק 7 מפתיע בין דנבר לבין הקליפרס. אם חיפשתם לילה להישאר בו ערים קיבלתם, לקראת סגר בארץ הקודש ושלום עולמי.
לאור הפרייויו הארוך על הסדרה נתפנק עם כמה יוצרים שנולדו השבוע וינעימו לנו את המשחקים, ואלו שמות: איימי ווינהאוס, קובי אוז ושלומי שבן. על כולם יאפיל מותו של אחד ממייסדי מועדון ה 27, שן הארי והגיטרה, ג'ימי הנדריקס.
01:30 בוסטון סלטיקס (0) – מיאמי היט (0)

הבועה באורלנדו עמדה בציפיות סך הכל, אבל במבחן התוצאה נראה שישנה אכזבה קלה. המצב המטורף גרם לאנשים רבים לקוות לכמה הפתעות, אלא שבפועל אנחנו מקבלים 3 קבוצות שהיה די ברור שיגיעו עד הלום וזהות אלופה שכנראה לא תזעזע את סוכנויות ההימורים (הערה: נכתב לפני שדנבר כפתה משחק 7). כל זה נכון, עם יוצא דופן אחד: שמיאמי יקחו אליפות.
כמו שזה נראה כרגע, זה לא נראה מופרך. מיאמי מציגה ככל הנראה את הכדורסל הכי טוב בבועה, היא ניצחה באופן משכנע קבוצה שלא הייתה אמורה לספור אותה והיא מגיעה מאוזנת מתמיד וכמעט בלי נקודות חולשה. אם תזכה, היא תהיה השנייה בהיסטוריה של ה NBA לעשות זאת בלי יתרון ביתיות לכל אורך הפלייאוף (יחד עם הרוקטס של אולג'ואן ב 95). בשביל זה היא תצטרך לעמוד מול קבוצה לא מאוד שונה ממנה ושניסיון הפלייאוף של השנים האחרונות יכול לשחק לטובתה – בוסטון, שתשמח להיות השנייה שמנצלת את המעבר של לברון למערב כדי להתקדם לשלב הבא בתכנית הנכלולית של דני איינג'.
מיאמי ביץ'ס (בקטע הכי טוב) היט
בפרקים הקודמים:
מיאמי הגיעה לבועה באורלנדו אחרי עונה מרשימה בה הציפיות ממנה לא היו גבוהות ועם עלייה וודאית לפלייאוף, כשהמאבק היה בעיקר להישאר במקום 4 או 5 כדי לא לפגוש את בוסטון בסיבוב הראשון. לקח לקבוצה קצת זמן להתרגל עם מאזן לא מרשים במשחקים שלפני הפלייאוף אבל עם תחושה שכשהדברים מסתדרים אפשר להיות רגועים. מאז תחילת הפלייאוף, היא לא מסתכלת לאחור. עם 4-0 קל יחסית על אינדי בסיבוב הראשון וסוויפ ג'נטלמני על הקבוצה הטובה בליגה נראה שהקבוצה החמה ממיאמי תלוי אך ורק בעצמה. יש לה כלים להתמודד עם כל הקבוצות שנשארו ועל הנייר היא מגיעה לגמר האזורי אחרי ששיחקה הכי מעט משחקים ועמדה גם בכמה לחצים של משחקים צמודים. יהיה מעניין לראות האם תהיה להם עמידה בלחץ במידה ויפגרו בסדרה או ייגררו למשחק 7, תרחיש די סביר היות והיא פוגשת יריבה שדומה לה בהרבה מובנים וגם היא כמעט ללא נקודות חולשה.
מאמן: אריק ספולסטרה – המאמן הטוב בפלייאוף בפער ניכר הוא הפנים האמיתיות של ההיט – פרוסס בריא, חכם, במובנים מסוימים המקבילה המזרחית לסן אנטוניו. המאמן, שנמצא בקבוצה כבר 12 שנים וזכה איתה ב 2 אליפויות מעמיד קבוצה מלאה באפשרויות, עם יחס נכון בין שחקנים צעירים לווטרנים ובעיקר לא מתבסס רק על היכולת של הסופרסטאר שלו. ההתאמות שעשה בסדרה מול מילווקי הגנתית והתקפית היו בית ספר לניהול, והוא מרחק של 8-14 משחקים מזכייה בטבעת שלישית ומוצדקת ביותר. עמדת המאמן, שחשובה יותר ויותר ככל שהפלייאוף מתקדמים והעבודה על המגרש ומחוצה לו הופכת ליותר טקטית היא ייתרון די גדול לאדומים שיש להם את כל הכלים לעשות התאמות במידה ויהיה צורך.
שחקנים מרכזיים:
ג'ימי באטלר – כשצופים במשחקים של מיאמי כמעט ולא מורגש שהוא הכוכב המרכזי של הקבוצה. העבודה שלו עם שאר השחקנים וההתמקדות שלו בהגנה הפכה אותו לכוכב שכל קבוצה הייתה מאחלת לעצמה – שקט, עושה את העבודה ולא מכריח את עצמו אלא אם כן מאוד צריך. הוא אמנם מוביל את הקבוצה בנקודות (21.8 למשחק בפלייאוף) אבל האחוזים המפחידים (47.7% מהשדה, 50% מהשלוש) מעלים את השאלה האם כדאי שבצד ההתקפי הוא ייקח יותר זריקות (12.3 למשחק) וייתן למיאמי כח אש שיקשה עוד יותר על ההגנה של בוסטון להתמודד איתה. היעילות הפסיכית של באטלר והעבודה השקטה שלו שכוללת 2 ריב' התקפה ו 1.6 חטיפות למשחק נותנת לשאר השחקנים הצעירים את היציבות לייצר את הנקודות. יהיה מעניין על מי ספולסטרה ייתן לו לשמור בסדרה הקרובה, כשסביר שנראה אותו על טייטום בחלקים לא מועטים של המשחק ואולי גם על ווקר. הפיזיות שלו תהיה אוצר מול הקבוצה הנמוכה של הסלטיקס שלא מצטיינת כל כך בגזרת הריבאונד ממילא ולמרות שהוא לא מכריח את עצמו על המשחק מיאמי חייבת אותו בכושר של הסדרות הקודמות.
באם אדבאיו – האולסטאר הנפלא שפורח השנה עושה פשוט הכל מהכל: נאבק על הריבאונד, שומר, מחלק סוכריות לחברים (4.8 אס', הכי הרבה בקבוצה) ולמרות שהוא מתקשה קצת לשמור על הכדור (נקודה חשובה לקבוצה באופן כללי) הוא מחזיק במדד ה +- הטוב בקבוצה (+8.3) וההימצאות של השחקן הצעיר על המגרש היא רווח נקי של כל הקבוצה. בסדרה הקרובה הוא יוכל לשמש כסנטר ולא תהיה לו בעיה לשמור בצבע על הגבוהים של בוסטון (בעיקר ת'ייס) ולעצור את המסירות של שחקני הקו האחורי פנימה, דבר שיאפשר לשאר השחקנים בקבוצה לשמור יותר צמוד ולהשאיר קצת רווח באזור הצבע.
גוראן דרגיץ' – האופציה ההתקפית השניה של מיאמי. הגארד הוותיק שביצע קפיצת מדרגה העונה מנהל מצוין את ההתקפה של מיאמי שבנויה מאוד על משחק קבוצתי עם הרבה מסירות (24.4 אס' למשחק). דראגיץ' הוא השני בקבוצה שעומד מעל 20 נקודות למשחק באחוזים טובים חשוב מאוד בצד ההתקפי של מיאמי שתצטרך אולי קצת יותר הירו-בול מול ההגנה הגמישה של בוסטון. בצד ההגנתי אני מעריך שהוא יתחיל לשמור על ווקר שלא כל כך בכושר טוב וינסה להקשות עליו להיכנס לקצב שיהיה הכרחי לבוסטון בסדרה הקרובה. חוץ מזה, הוא צריך לעבוד קצת על הקליעה שלו מהקו שלא ממש הייתה טובה עד עכשיו.
אנדרה איגואדלה/ג'יי קראודר – מיאמי היא מופת של איזון בין שחקנים צעירים לווטרנים. בעוד קראודר נדד בשנים האחרונות מקבוצה לקבוצה והביא איתו בעיקר הגנה וקליעה משלוש איגואדלה הגיע היישר ממכונת האליפויות של המפרץ עם מהלכים חשובים במהלך המשחק ובעיקר בסופו (אולי חוץ משתי העבירות שלו מ 3 באחד המשחקים בסדרה הקודמת). השחקנים הצעירים והמוכשרים צריכים את הטפיחה על השכם והביטחון של שני השחקנים המבוגרים האלה שנותנים תפוקה הגנתית והתקפית לא רעה בדקות שהם מקבלים.
טיילר הירו – ההפתעה של הבועה. הרוקי החצוף שהגיע היישר מקנטאקי הפך להיות האופציה ההתקפית השלישית בקבוצה ברוכת כשרונות. השלשות החשובות שלו במאני-טיים והעובדה שהוא אשכרה שכנע את ספולסטרה להשתמש בצ'אלנג' ברגע קריטי יכולה להיות הקדמה מצוינת לקריירה של אולסטאר. הירו הוא דוגמא מאלפת לדומיננטיות של צעירים כיום והעובדה שמרשים לו לזרוק שלשות בעלייה מכדרור היא אחלה עדות לשינוי שעוברת הליגה.
מפתחות לקראת הסדרה:
שמירה על הכדור – נקודת התורפה המרכזית של מיאמי. ההתבססות שלה על משחק דינמי וקבוצתי שבו הכדור עובר מיד ליד חשוב מאוד לשמור על הפוזשנים ולא להיכנס לסיטואציות של מסירות-יתר והסתכנות בחטיפה או בבזבוז של כל השעון. הזמנים שבהם מיאמי בפוקוס הם תענוג צרוף של כדורסל בשני צידי המגרש, כשחמישה שחקנים מסוגלים לבצע נקודות בדרכים מגוונות.
מי ישמור על הכוכבים? אם נתבסס על הסדרה הקודמת נראה שהפוקוס צריך להיות בעיקר על טייטום. למיאמי יש מספיק שומרים שיכולים להתיש אותו ולהכריח אותו להיפטר מהכדור או להשאיר אותו אצל ווקר שכרגע לא מהווה איום גדול במיוחד, אם כי אי אפשר לסמוך על זה. הבעיה האמיתית של מיאמי תהיה בגזרת גורדון הייווארד שאמור לחזור במשחק הקרוב. ספולסטרה יצטרך לנסות לנטרל אותו ולא לאפשר לו חזרה לכושר מה שיכול להוות נטל על בוסטון שינסו לשלב אותו בחזרה. אה, ומישהו צריך לייצר מכשיר שיידע קבוצות מתי מרכוס סמארט הולך לקלוע 8 שלשות ברצף, זה די לא פייר.
הרכבים – לספולסטרה יש כמה שפנים שהוא יכול לשלוף מהכובע במהלך הסדרה, ויהיה מעניין כמה הוא הולך לתת לניסויי כלים להיות על המגרש. החמישייה הכי יעילה על הנייר היא של דראגיץ', קראודר, באטלר, אדבאיו והירו ובסדרה מול מילווקי ראינו שהיא סוגרת משחקים יפה, כשההגנה טובה ואחד השחקנים החמים מתעלה. אפשר יהיה גם לתת לאוליניק יותר דקות ולנצל את הגובה שלו בעיקר בהתקפה וכקולט ריבאונדים (5.4 ריב' ב 13.1 דק' משחק, נתון מרשים), אבל השאלה הכי מעניינת בהקשר הזה קשורה לקנדריק נאן שלא ממש הופיע לפלייאוף הקרוב ויכול לעזור מאוד בחלק ההתקפי אם יהיה בכושר.
בוסטון סלטיקס
בפרקים הקודמים
בוסטון הגיעה רגועה יחסית לבועה כאשר מלבד הייווארד שחייב להיעלם לתקופות כל הסגל בריא ורעב. היא עברה את הבועה בהצלחה עם ניצחונות מרשימים ועם שמירה וודאית על המקום השלישי ששלח אותה לשחק מול פילי נטולת סימונס שלא באמת היוותה תחרות לקבוצה המאוזנת של בראד סטיבנס. חצי גמר המזרח היה כבר פחות קל עם סדרה מתישה של 7 משחקים מול האלופה טורונטו שהצליחה לחזור מפיגור 2-0 בעיקר הודות לעבודת אימון של נרס על המגרש ולב של אלופים. בסוף בוסטון הייתה גדולה על טורונטו שהייתה תלויה בואן-וליט שנעלם לפרקים ופסקל סיאקם שאם היה מציג את יכולות האולסטאר אולי היה יכול להביא להם את הכרטיס לגמר המזרח. היום, הם מתחילים סדרה מול הקבוצה הכי טובה בפלייאוף עד כה ויצטרכו למצוא פתרונות מול מיאמי שסובלת ממעט מאוד חסרונות.
מאמן: בראד סטיבנס – מאמן שהחוזקות והחולשות שלו ברורות ויצטרך להראות שגם בניהול משחק ותחת לחץ הוא יכול להיות גמיש מספיק כדי לגבור על היריבה בזמנים החשובים באמת. הסגל שלו עשיר וכולל שחקנים צעירים ומלאי ביטחון ואם יצא קצת מהשמרנות שמאפיינת אותו ויחשוב מחוץ לקופסא הייתרונות של הקבוצה שלו יבואו יותר לידי ביטוי. ההסתמכות שלו על סגל נמוך יחסית עם ג'יילן בראון כמגן בצבע שמקבל עזרה מסמארט יכול להיות מעניין בחלקים שונים של הסדרה. לסטיבנס יש גם כמה גבוהים לא רעים כשבראשם עומד דניאל ת'ייס המרשים שבדקות שהוא מקבל נותן תפוקה התקפית והגנתית יפה מאוד. השחקנים אמנם משחקים על המגרש, אבל האיש שלהם על הקווים עומד במבחן לא פחות מהם מול מאמן מנוסה ומוכח. רק נתפלל שיקבל טכנית אחרי שצעק על שופט פעם אחת בחייו, ומוטב שעה אחת קודם.
שחקנים מרכזיים:
ג'ייסון טייטום – הכוכב הצעיר שכבר בעונתו הראשונה הוטל עליו להנהיג את הקבוצה ולהסתכל ללברון בלבן של העיניים פשוט משתפר משנה לשנה ומתחיל קצת להזכיר בסגנון המשחק את המנטור שלו קובי ברייאנט המנוח. העונה האחרונה של טייטום הייתה בסימן התבגרות והבנה יותר נכונה של התפקיד שלו בקבוצה כשהוא לוקח פחות זריקות מטופשות, יודע לשתף את יתר החברים והתיאום שפיתח עם בראון ועם ת'ייס מוביל ללא מעט נקודות קלות, וכשההתקפה נתקעת ללכת לחסימות ובידודים שבסופם סטפ-בק לשלוש או חדירה לסל. כמובן עזרה לזה העובדה שהקבוצה הביאה במחיר מציאה את אחד הגארדים הטובים במזרח – קמבה ווקר – שמנהל את ההתקפה ומאפשר לטייטום להתמקד ביצירת נקודות. באופן ממש מפתיע טייטום מוביל בפלייאוף את הקבוצה בריבאונדים (10.1) והוא משתמש באתלטיות ובידיים הארוכות שלו גם בהגנה.
ג'יילן בראון – האיש שהוא כאילו מובן מאליו. אחד האנשים המרכזיים (אם לא המרכזי) בהגנה של בוסטון עושה הכל מהכל ולמרות שהקליעה שלו עדיין לא יציבה, בעיקר לשלוש (30.2%) הוא מייצר נקודות חשובות כשלא מעט מהן באות מהתיאום הנפלא עם טייטום והחיתוך לתוך הסל עם דאנקים מהדהדים. עם 1.5 חטיפות למשחק ושמירה טובה על כל המגרש הוא מהווה את העוגן ההגנתי (יחד עם סמארט) שבוסטון צריכים. אני מעריך שנראה אותו הולך לא מעט מכות עם אדבאיו וינסה להאט אותו עד כמה שניתן כדי להוציא את ההתקפה של מיאמי משיווי משקל ולהכריח אותם ללכת יותר לפוזשנים של אחד-על-אחד.
מרכוס סמארט – איזה כיף שיש שחקנים כאלה בליגה. דריימונד גרין עם קליעה, דניס רודמן עם חיוך, סמארט הוא הלב של הקבוצה בירוק. עם הרבה פעולות שלא רואים בסטטיסטיקה, רגעים שבהם הוא פשוט לא מסוגל להחטיא ובעיקר אנרגיה מטורפת השחקן ה"רע" של בוסטון ממשיך להוסיף רגעים שלא רואים בסטטיסטיקה והקבוצה ב +8 כשהוא על המגרש.
קמבה ווקר – הגארד שהגיע משארלוט אמנם נראה טוב לאורך העונה אבל בפליאוף הוא עוד לא פוגע. השלשות שלו יהיו חשובות כשמיאמי תלחץ יותר על טייטום או תשמור על נתיבי המסירה, והיכולת שלו תהיה אחת מהנקודות החשובות שיכריעו את הסדרה. בתור מנהל משחק הוא עושה עבודה טובה מאוד עם 5.3 אסיסטים על 1.6 איבודים ואם ישחק טוב יהיה קשה מאוד לעצור את בוסטון.
דניאל ת'ייס – לפני כמה ימים התפרסמה בהארץ כתבה על הסנטר הגרמני שלא מפסיק לשרוט, להתאבד על הכדור, לחסום ולהתלונן על זה שהוא לא עשה עבירה. אחרי העזיבה של הורפורד ת'ייס נכנס לחמישייה ועושה עבודה מעולה כשהוא נלחם על כדורים חוזרים ומאפשר קצת יותר אפשרויות לקבוצה בתוך הצבע. יהיה מאוד מעניין כמה סטיבנס ישתמש בו והאם הוא יוכל להתמודד עם השחקנים הפיזיים והאתלטיים יותר של מיאמי שהגישה שלהם לסל יכולה להיות דרך כמה שחקנים.
גורדון הייווארד – אם הייווארד חוזר לכושר טוב יהיה למיאמי קשה מאוד להתאים את עצמה. השחקן הפציע שבימים כתיקונם יכול להיות ההבדל בין זכייה באליפות לבין הפסד בגמר הקונפרנס צריך לקוות שימצא את הקצב ולא יפריע לשאר השחקנים בקבוצה. סימן השאלה הכי גדול של סטיבנס שיכול להשפיע על הסדרה כולה.
מפתחות לקראת הסדרה:
עומק – הספסל של בוסטון לא מדהים אבל הוא כולל כמה שמות מעניינים שאולי שווה לבדוק: הסנטרים המשלימים אנס קארטר ורוברט וויליאמס שנתנו דקות טובות סך הכל בסדרה הקודמת ויוכלו להפתיע לטובה ולתת דקות מנוחה חשובות לת'ייס שעוד לא ברור כמה הוא בנוי לדקות ארוכות של משחק. חוץ מזה היו גם גיחות חביבות של וואנאמייקר וסמי אוג'יליי, אבל חוץ מזה נראה שבוסטון תצטרך בעיקר להסתמך על החמישייה ועל הייוארד.
מי מייצר נקודות כשטייטום בחוץ? שאלה טובה. ברמת התיאוריה יש לסלטיקס כמה שחקנים שיכולים לייצר נקודות מכלום (בראון, הייוארד, ווקר) אבל הכושר שלהם ושל סמארט חייב להיות בשיא כדי להתמודד עם יכולת יצירת הנקודות של ההיט וההגנה הקשוחה שלהם. ווקר בעיקר יצטרך להיזכר בזמנים שבהם ג'ורדן שרף אותו עם המבט שלו, והייוארד יצטרך להתכחש לעובדה שיש לו גוף.
קצב – בוסטון משחקת לא רע כשהמשחק מהיר ועובר מצד לצד, והעלאה של קצב המשחק יכולה לשחק לטובתה וגם לגרום למיאמי להיות לא זהירים עם הכדור. הצפי הוא שיהיה לנו משחק קשוח והגנתי עם סקור נמוך אבל בוסטון צריכים לנצל באופן מקסימלי את הזמנים שבהם מיאמי מנסה להתארגן בירידה להגנה. בוסטון מגנה היטב בטרנזישן ומשחק ריצה יכול לעזור לה מאוד.
לקראת המשחק היום
עבור מיאמי זה כנראה המכשול הרציני הראשון בפליאוף. המנצחת בסדרה הזאת תזכה כנראה למנוחה ארוכה לפני הגמר לאור העובדה שהגמר המערבי הולך להיות ארוך (אלא אם כן הנאגטס ינצחו הלילה) והוא אפילו לא התחיל. משחקי 1 נוטים להיות מבולבלים קצת ושתי הקבוצות ינסו להבין אחת את השניה ולמצוא פתרונות להמשך. בוסטון אמנם סיימה סדרה ארוכה ומתישה אבל קיבלה כמה ימי מנוחה חשובים ולמיאמי ייקח קצת זמן לחזור לעניינים.
שווה צפייה? מעכשיו, הכל שווה. השעה אמנם דפוקה אבל לכו תדעו אם יהיה NBA בעונה הבאה אז איש בל ייעדר.
איך זה ייגמר? בוסטון יבואו יותר חדים. הסלטיקס ב 8 ומיאמי תהיה בפעם הראשונה בפיגור מאז שהתחיל הפליאוף.
04:00 לוס אנג'לס קליפרס (3) – דנבר נאגטס (3)
החטיפים מההרים הקרים לא מוותרים. אחרי שכבר היו בסרט דומה עם יוטה החניכים של מייקל מאלון נמצאים ניצחון אחד מגמר המערב חשהמומנטום לגמרי אצלם. שני הנצחונות הראשונים שלהם הושגו בקושי ועם הרבה דם יזע ודמעות אבל המשחק האחרון פשוט הראה לנו קבוצה מעולה שמנצלת בלבול של יריבה עמוסת כישרון וחוטפת לה את ההובלה בדרך לניצחון משכנע ומהדהד. בניגוד לסדרה הקודמת בה מארי לא לקח שבויים הפעם היה תורו של הענק הסרבי המגושם שעושה הכל בסדרה הזאת עם 32 נקודות מהשדה ב 52% מפחידים, 9.7 ריבאונדים כולל 2.3 בהתקפה, ו 7 אסיסטים שכוללים מסירות קווטרבק מסוף המגרש כמו שהרופא המליץ. צמד הכוכבים יצטרך להתעלות במשחק הקרוב שבו הכל פתוח ואף קבוצה לא חסינה בפני הדחה, בעיקר לא מי שעבור רבים מועמדת לאליפות.
והקליפרס, אוי הקליפרס. קשה ממש לשים את האצבע על הבעיה של הקליפרס אבל פשוט נראה שכרגע היא שלם ששווה חצי מסך חלקיו. אפילו אם שחקן אחד תופס יום גרוע יש עוד שלושה שיכולים לחפות עליו בקלות. קוואי וג'ורג' אמורים לקלוע 25-30 למשחק, לו וויליאמס והארל אמורים לדרוס את ההרכב השני של הנאגטס ובברלי, ג'ורג' וקוואי אמורים להאט את מארי. כל הדברים האלו קרו במהלך הסדרה אבל באיזשהו שלב משהו בתכנית המשחק של דוק ריברס פשוט התפרק ונתן לקבוצה שרצתה יותר לנצח. אם יפסידו במשחק הקרוב יהיו כמה אנשים שיצטרכו למצוא להם בית חדש. אבל, כאמור, שום דבר עוד לא גמור כשמדובר במשחק 7.
איך דנבר תנצח? הגנה, הגנה, הגנה. בשלושת הנצחונות שלהם דנבר התמקדו באחד הכוכבים (לרוב קוואי) וניסו לגרום לשאר הקבוצה לנצח אותם. יוקיץ' כבר לא אוויר בהגנה (עלה לדרגת נוזל) והוא מתמודד באופן סביר עם זובאץ ועם הכדורים שקוואי וג'ורג' מכניסים אליו. ביחד עם השמירה המעולה של האריס והתרומה של גרנט ומילסאפ דנבר צריכה לשמור כמה שיותר על שליטה ולשמור על פיגור קטן ויציב שיהיה אפשר לסגור לקראת סוף המשחק שבו הם מעלים הילוך. כל זה צריך לקחת בחשבון את העובדה שאם קוואי, ג'ורג' או לו וויל ייכנסו למוד של טירוף המשחק הזה יכול להיגמר מהר מאוד. בצד ההתקפי, ניהול המשחק דרך יוקיץ' נראה חכם והוא עובד נפלא כשמארי עומד על קשת השלוש לקבל את הכדור לשלשה או חדירה, ולוקח על עצמו את הניהול בעיקר כשפלאמלי מחליף את יוקיץ'. עם הספסל יהיה חד ומייקל פורטר-ג'וניור יחזור קצת לכושר מהבועה יש סיכוי שנראה סנסציה גם מהצד המערבי.
איך הקליפרס ינצחו? יקחו את עצמם בידיים, אלוהים יודע כמה הן גדולות אצל הסייבורג. לריברס יש את הכלים לעצור את דנבר ולהאט את יוקיץ', הארל צריך לקבל יותר דקות ואולי גם לעלות בחמישייה על חשבון זובאץ (בחייאת, הוא עולה עליו בכל פרמטר כמעט) ולתת לקוואי לשמור כמה שאפשר על מארי, כשבשאר הזמן בברלי לא עוזב לו את הגופיה.. בסדרה הזאת מומנטומים בהגנה ובהתקפה היו מאוד חשובים והגנה טובה תביא ביטחון להתקפה ולהיפך. קוואי צריך לקחת על עצמו יותר כשדנבר מתחילים לרוץ ולהראות קצת מנהיגות, אם לא במילים אז במעשים. הקליפרס נראים מבולבלים כשדברים מתחילים להתבלגן וצריך רק מישהו שייקח על עצמו את האחריות אם הקבוצה השנייה הכי אהודה בלוס אנג'לס רוצה לשבור את הקללה של המועדון. את יוקיץ' לא יהיה אפשר לעצור אבל שיבוץ של הארל בחמישייה יכול לגרום לו לעבוד קשה בהגנה ולעייף אותו בהתקפה.
שווה צפייה? כל משחקי 7 עד עכשיו היו מעולים, אין שום סיבה שזה יהיה אחרת במקרה הזה, כשאצל דנבר מדובר כבר בנוהל.
איך זה ייגמר? איך שאני לא מסובב את זה, אני רוצה מאוד מאוד שדנבר ינצחו, ויודע מאוד מאוד שזה של הקליפרס. הקוואיס ב 5.

תודה אינדיאני! הפריוויו שלך תענוג.
.
אמש מיי מאן ג'ימי חגג יום הולדת 31, לכבוד זה קבלו את מהדורת הקלאץ של מר באקטס
https://youtu.be/YMTDKKLRNzs
לי ברור ב-100% מי הולכת לנצח במשחק 7.
אני רק מחכה שדה-שוט יהמר על הקבוצה המנצחת ויגיד לי לרשום.
כמובן שהמנצחת היא הקבוצה השניה.
חחח.
.
קליפרס מנגבים 32 הפרש, קוואי מתפוצץ עם יותר מויוקיץ+גמאל
😀🤘
לא יפה פאני ללעוג לרש. הבעייה שלי שאני לא מסוגל לנחס – כלומר לומר משהו שאני לא מאמין ובטוח בו במאה אחוז.
אי לכך ובהתאם לזאת:
– מאבקי אגו חיסלו את האימפריה
– גרין הוא הקאפקייק
– כספי נחתך כי קר לא אוהב את ישראל
– כל המאמנים רוצים להפסיד ללברון
– אין דבר כזה ״קורונה״
– ג׳ורג׳י בוי יתפוצץ והסייבורג יעביר לרביעי (יש לו חמישה) וייגמר בדו ספרתי קל. אין מה לקום בבוקר, חבל על שעות השינה שלכם.
תרשום…
אה כן חחח שכחתי את ליגת מזרח ב׳
🤦♂️😀😂
בוסטון בקלות. מיאמי זה בלוף (מקצועית, לא להיעלב) קמבה ינגב
ללעוג? יש משפט שאומר "אנחנו חייבים לצחוק על אדם, כדי להימנע מלבכות בשבילו"..
.
יאללה רשמתי (את זהות המנצחת, כן? לגבי היות סטיב קר אנטי ישראלי, בעיקר לאור השמועות שהווריורס חמים על אבדיה, אני לא אגיב ברשותך).
חח
את יוסטון הוא הרג הממזר הזה בלי להניד עפעף
כן הם באמת חטפו ממני, קבל את התנצלותי הכנה
🙂
שלא לדבר על ראס.
הבנאדם התחיל כאול-סטאר, מר טריפל דאבל – הפך לגופה…
היה לו קורונה…
גם עבודה שלך אני מניח
🙂
איך חוזה מקסימום זה מחיר מציאה?
ומה כל כך שמרן בסטיבנס?
פריוויו מעולה.
יש כמה נקודות קטנות שאני לא לגמרי מסכים:
1. קמבה היה עם 21.9 נקודות למשחק בפלייאוף עד שעשו עליו בוקס אנד וואן, והוא נתן לטייטום לעשות את העבודה, ככה שאני חושב שהכושר שלו די בסדר.
2. יוקיץ' עלה לדרגת נוזל בהגנה, אבל ההגנה של הארל על יוקיץ' היא כעין "כי גז חיש ונעופה" כמו שכתוב בספר תהילים.
תודה רבה,על הפריוויו המושקע והמרתק.
לצערי יש לי מבחן השבוע,אז אדפוק נפקדות מבוסטון,ואולי אהיה במחצית שנייה של דנבר.
סמארט נגד באטלר יהיה מרתק.
אני מאמין שסטיבנס ינסה לעשות חילופים על הכל, וככה להוציא את מיאמי מהקצב. אם זה יהיה ככה, מיאמי ובאם יצטרכו למצוא את הדרך להעניש על כל חילוף.
מול טורונטו בוסטון ירדו נמוך מתחת לחסימה, זה נותן לשחקן החוסם להיות פנוי על השלוש(איבקה ניצל את זה לא מעט), ולשחק עם הכדור משאיר חלל לעלות לזריקה לא רעה. טורונטו היו בכושר קליעה לא טוב, ולא ניצלו את זה. אם דרגיץ' ינצל זה יהיה כואב לבוסטון.
קמבה חייב להיות יותר אסרטיבי.
אנא תקן את השעות. גמר מזרח ב-1:40, ומשחק 7 בחצי גמר המערב – יהיה ב-4:00
תודה על ההערה. תוקן
בוסטון נגד מיאמי מעניינת כי אני חושב שזה יחשוף טיפה את המגבלות של שתי הקבוצות, מצד אחד הפסיביות של באטלר בהתקפה לעיתים יכולה לעלות ביוקר, בעיקר אם בראון או סמארט ישמרו עליו.. ראינו שנה שעברה מול טורונטו שהוא התקשה מול הגנה חזקה ולא היה יעיל מספיק. מצד שני יש להם מה להציע עם דראגיץ' (שלפרקים נראה כמו הרכז החזק בפלייאוף), הירו וקראודר עם האחוזים שלו לשלוש בהתקפה ואם באם יהיה חד לסלטיקס תהיה עבודה.
מצד שני אני חושב שהסלטיקס יכולים להראות את העליונות שלהם אם יקרו שני דברים : אם הייוורד חוזר חד זה סיפור גמור, ואם קמבה יחזור לעצמו כנ"ל. אלו שני הנקודות החשובות כי כל השאר סיפקו את הסחורה כמצופה בסדרות הקודמות. בוסטון ב6 בשבילי.
דנבר קליפרס יהיה מעניין כי יש שני שחקנים שאני מוכן לשים את הכסף שלי שהולכים להופיע ביג טיים – קוואי ויוקיץ', וכל השאר הם וויילד קארדס… במשחק 7 הקודם של הנאגטס יוקיץ' בעיקר הופיע, מארי קלע 33% וזה הספיק בסופו של דבר, קוואי איש של משחקים גדולים ולכן אני מצפה ממנו לספק את הסחורה גם כן. בואו נראה לי מי יש יותר גדול במשחק שיהיה אש.
תודה על הפריוויו (ומברוק על האורך). אני חושב שבאטלר יצטרך להיות יותר אקטיבי – במקום דקות בהן הוא משתלט על משחקים ממש משחקים שלמים של 30+ נקודות ולקחת את הקבוצה עליו, בדומה למשחקים 1 ו-3 נגד מילווקי. לא ברור כמה עייפים הסלטיקס יהיו אחרי סדרת 7 המשחקים שלהם היום, אבל התחזית ריאלית לחלוטין: לצערי יכול לראות משהו כזה קורה, למרות שאני חושב שיהיה 1-1 בסיום שני המשחקים הראשונים.
.
אני איתך גם בקליפרס. היו 32 משחקי 7 אחרי שקבוצה הובילה 3:1, רק ב-12 מתוכם (כולל ארבעת האחרונים) החוזרת ניצחה. הקליפרס יותר טובים ואני חושב שההפרש בין היכולת של לנארד לזאת של מארי במשחק 7 תעשה את ההבדל. אגב, המאמן היחיד בהיסטוריה שאיבד פעמיים 3:1 זה ריברס…נקווה לניצחון של הנאגטס, אבל נהיה פסימיים.
פריוויו מעולה, תודה רבה
אני חייב להודות שבשאלה בוסטון או מיאמי אין לי מעורבות רגשית, אז קדימה מיאמי, איגואדלה משחק אצלם. לעומת זאת, מאד אשמח בנפול הקליפרס. קבוצה שלא יגדלה אפישלו שחקן אחד מההרכב שמשחק.
.
אז מה כן מענין אותי? השאלה האם הארדן (תמורת חבילה שמידלטון במרכזה) ויאניס יכולים להוות שלד מוצלח לקבוצת כדורסל שולטת? ליתר דיוק השאלה היא האם הארדן מסוגל לשתוף פעולה של שווים עם שחקן אחד? השנתיים עם כריס פול לא איששו את הקביעה. אני די בטוח שהנהלת מילווקי יכולה להביא את הארדן, השאלה היא אם שנה אח"כ היא לא תשאר עם שוקת שברה. בלי יאניס אבל ע הארדן וחוזה מפלצת לשנתיים..
.
דעתכם?
מבחינת האגו, לדעתי הארדן יכול לשחק עם כל אחד. הבחור היה שחקן מחליף באוקלהומה. מבחינת יעילות וחלוקה בכדור – קצת פחות בטוח. השאלה היא גם אם יאניס יוותר על השליטה בכדור.
עזוב את זה, תן ליוסטון את ברוק לופז ויוסטון מסודרת (לופז = קאפלה עם קליעה)
אני חושב שיוסטון תרצה לצמצם הוצאות שכר, לא להגדיל. הבעלים בצרות כספיות . לדעתי הם יעשו מכירת חיסול, תמורת בחירות וצעירים. לכן השאלה היא מילווקי. האם הארדן טוב להם?
מעולה להם, השאלה היא רק באיזה מחיר
מידלטון, וינצנזו ובחירות
לא לוקח בחינם (-מורי)
איזה כיף של פריוויו (( תודה רבה על ההשקעה.
לדעתי באם אדבאיו יהיה השחקן הכי חשוב בעבור מיאמי בסדרה הזאת. כל סלי הזבל שתייס קלע בסדרות הקודמות לא צריכות ויכולות לקרות מולו.
מאוד מסקרן אותי לראות אם קראודר הטורף ימשיך את יכולת הקליעה שלו מבחוץ. במידה וכן זה תוספת לא מבוטלת לכוח האש של מיאמי.
דראגיץ זה יהלום. מנוסה,חכם ומתפקד בקלאץ'.
קמבה ווקר ישתחרר יותר בסדרה הזאת והוא שחקן נפיץ שבערב נתון יכול להכריע משחק.
לא חושב שיכולנו לקבל סדרה טובה יותר בגמר המזרח אחרי ההשתנקות של מילווקי.
באשר למה שכתבת על הארל במקום זובאץ אין לי אלא לומר קשקוש בלבוש. הארל חור רציני בהגנה ואין לו מושג מה לעשות ואיפה להיות. הוא אנדרסייזד שלא יכול לשמור על כלום ובטח לא על יוקיץ.
אם כבר זובאץ הוא היחידי שיכול איכשהו להיות סביר עד כמה שניתן מול יוקיץ.
אם אני מאמן את הקליפרס במשחק 7 אז היד שלי על ההדק שמחליט עד כמה לשתף את לו וויליאמס צריכה להיות מאוד מהירה.
ברגע שהוא מתחיל להחטיא ברצף אני מעיף אותו לקיבינימאט וחי או מת על בברלי או רג'י ג'קסון. ככה פשוט.
הוא בעיני שחקן טיפש על אף הכישרון ההתקפי.
קוואי אמור וצריך במשחק הזה לקחת עליו הכל ממש כמו במשחק 7 אשתקד מול פילי שבו זרק 40 פעמים.
מפול גורג אני מצפה שילך יותר לסל ופחות יזרוק לשלוש כי הוא הרבה יותר חשוד במשחקי הכרעה.
מדוק ריברס אין לי שום ציפיות. ממש כלום. אני צועק שהוא אוברייטד עוד מסוף העשור הקודם.
מאמן פח שבינו לבין ניהול משחק אין ולא כלום.
רוטציות מפגרות. חוסר הבנה מתי ללחוץ על הדוושה ומתי להאט. פשוט הבנת משחק גרועה!!
כל איבודי היתרון של הקליפרס הם גם באשמת השחקנים אבל הקברניט הראשי נושא באחריות. לאבד יתרומות דו ספרתיים על בסיס קבוע זה מראה על חוסר שליטה ברמה הבסיסית ביותר של המאמן.
הלכתי לבדוק איך ובאיזה צורה הקליפרס איבדו יתרונות משמעותיים בסיבוב הראשון מול דאלאס ובסיבוב הנוכחי מול דנבר וזה מה שמצאתי…
ב8 מתוך 12 משחקי הפלייאוף של הקליפרס הם איבדו יתרון משמעותי ונתנו ליריבה לרוץ עליהם. זה רבותי אשמת המאמן קודם כל ולפני הכל.
משחק 1:
הקליפרס מובילים 18-4 ואז וויליאמס נכנס במקום בברלי ו4 דקות מאוחר יותר התוצאה 22-22.
7:30 לסיום הרבע השני 50-36 לדאלאס.
(ריצת 46-18 לדאלאס)
משחק 2:
דאלאס פותחים ב15-2.
הרבע הראשון נגמר 29-25 לדאלאס.
הרבע השני נפתח בריצת 11-0 של דאלאס והתוצאה כבר 40-25.
בסוף הרבע השלישי ממצב של 85-83 דאלאס רצים עד 98-85
(ריצת 13-2 לדאלאס) בתוך 2:28
משחק 4:
6:49 לסיום הרבע השני 55-35 לקליפרס.
התוצאה בתום הרבע השלישי 93-85 לדאלאס.
(ריצת 30-58 לדאלאס).
משחק 6:
3 דקות לסיום הרבע השלישי 81-62 לקליפרס.
הראל מחליף את זובאץ ושתי דקות וחצי בתוך הרבע האחרון והתוצאה היא 88-82 לקליפרס.
( ריצת 20-7 לדאלאס)
משחק 2:
דנבר מסיימת את הרבע הראשון ב44-25.
8:30 לסיום הקליפרס מצמצמים והתוצאה 91-86.
חילוף שמכניס את מילסאפ והאריס מביא לריצה של 10 0 לדנבר עד 101-86.
משחק 4:
10 דקות לסוף הרבע השני התוצאה היא 32-14 לקליפרס.
2 דקות מפתיחת הרבע השלישי התוצאה 48-48.
(ריצה של 34-16 לדנבר)
משחק 5:
דקה לסיום הרבע השני 56-40 לקליפרס.
7 דקות לסיום הרבע השלישי 67-53 לקליפרס.
2 דקות וחצי בתוך הרבע האחרון ו82-80 לקליפרס.
3 דקוץ וחצי לסיום 102-94 לדנבר.
(ריצת 49-27 לדנבר).
משחק 6:
המחצית הראשונה מסתיימת ב63-47 לקליפרס.
8:30 לסיום הרבע השלישי 73-55 לקליפרס.
3:30 לסוף הרבע השלישי 73-72 לקליפרס.
(ריצת 17 0)
רבע אחרון דנבר מנצחת 34-19.
ומחצית שניה של 64-35 לדנבר.
אם יש משהו שלמדתי על קראודר זה שאסור להסתמך עליו בקליעה משלוש.
הוא לא קלעי שלוש טוב בווליום גבוה נקודה. למעשה, הוא יותר נגר בתחום, למרות הבלחות מטעות פה ושם.
למזלה של מיאמי יש לה קלעי שלשות מצוינים מלבדו.
ליוטה לא היה את הלוקסוס הזה והיא אכלה לקרדה ממנו.
קראודר מנגב
קרי ביפן
.
https://streamable.com/0trnl
זה כמו הסרטים של שמעון מהמגרש בירושלים
אנסה לעלות כזה 😂😂😂
מקווה שכישורי עריכת הוידאו שלך טובים מכישורי הקליעה
נחמד מאוד
פריוויו מושקעה ביותר והתוצאה היא פריוויו מקצועי ביותר.
תודה
תודה על הפריוויו המושקע.
בחצי גמר המערב אף אחד לא יודע מה יקרה, לא רק בגלל שזה משחק 7, גם בגלל התנודתיות העצומה ביכולת של דנבר, הכל יכול לקרות.
אמרת שאם מיאמי תזכה היא תהיה הקבוצה השניה בהיסטוריה להיות אלופה ללא יתרון ביתיות לאורך כל הפלייאוף, זה נכון לכל קבוצה בבועה שתזכה באליפות.
להתאכזב מזה שאין הפתעות כאן זה קצת להסתכל על חצי הכוס הריק. מיאמי זו הפתעה ביחס לדירוג, ומה שדנבר עושה לקליפרס בהחלט הפתעה.
שכחת את זה שזה מפתיע שהלייקרס ניצחו את פורטלנד זה הפתעה כי אין להם מי ישמור על הגארדים
וזה הפתעה שהם ניצחו את יוסטון כי אין להם איך לעצור את המטח שלשות
היה להם פשוט מזל שהזריקות לא נכנסו
ועכשיו ברצינות
מי שראה את מילווקי השנה ושנה שעברה ידע שהם לא יעברו את מיאמי.מיאמי בנויה בדיוק לנטרל את ההגנה וההתקפה של מילווקי
ההפתעה שלי היא שיוטה הגיעו ל
למשחק 7
וכמובן שדנבר הגיעו למשחק שבע נגד הקליפרס ואם הם מנצחים זה אחת ההפתעות הגדולות
בתכלס אחלה פלייאוף ואחלה בועה
אחלה פריוויו. תודה,
הלוואי שדנבר ינצחו – אבל מסכים עם ההימור – זה של הקוואיס.
אני חושב שבוסטון יצאו מהסדרה הזו, ואיך שהקליפרס נראים הסיכויים לגמרי פתוחים בגמר, לא משנה מי יגיע מהמערב (הלייקרס ודנבר לא חזקות באמת).
לקליפרס יש מאצ' הגנתי מעולה לבוסטון.
( תכלס לכל קבוצה)
לקליפרס על הנייר יש הכל.
הבעיה שהנייר לא עולה לשחק במקומם…
הנייר זה השואג הוא משחק ככה.
יואו איזה לילה.
הלב רוצה בוסטון..משהו מציק בבטן אומר שהלילה מיאמי…
הקליפרס ינגבו.
יאללה טייטום תפתיע אותי.
…
לא הבנתי היווארד חוזר הלילה או משחק הבא?
לפי מה שרשום בcbs הןא בחוץ עד 17 אבל לך תדע
תודה על הפריוויו המושקע.
מיאמי ב- 2
דנבר ב- 6
תודה
נראה לי שטעית: " וסוויפ ג'נטלמני על הקבוצה הטובה בליגה" – מילווקי ניצחה משחק אחד אם אני זוכר נכון
המושג סוויפ ג'נטלמני מתייחס לתוצאה 4:1
אוופס….. בור ועם הארץ שכמוני
"בור ועם הספר!"
טעות נפוצה.
סוויפ ג'נטלמני מתייחס אל ורק למה שהקליפרס יעשו לדנבר הלילה.
סל כבוד, ואז שליפת חומרי הניקוי.
אחלה פריוויו אגב
דנבר ובוסטון
בוסטון 4-2
לייקרס על דנבר 6 או 7 משחקים
לייקרס על בוסטון 5-6 משחקים
המספרים שעלו בגורל בהגרלת הלוטושמעון הם 19, 30, ו- 42. המספר הנוסף הוא 71.
חח יפה 25 לא יצא נשמר בצמר גפן למקרה שהשיקצה יהיה בפיגור
אבל כשמראים לך שזה לא קרוב להיות נכון אתה פשוט כותב שזה סטאט ריק…
זוכר מה קרה כאשר ג'ון מלקוביץ' נכנס לדלת בקומה שבע וחצי? (מלקוביץ' מלקוביץ' מלקוביץ'? מלקוביץ'!)
אז בגרסה הישראלית (להיות שמעון טבדי") זה –
נרטיב, נרטיב נרטיב? נרטיב!
וכל פעם פתאום הוא מוצא את עצמו זרוק בבלוג החי?
גדול!
תגיד איפה הייתם שפוסטר שובץ לגיים 2 של הארדן?
אין הטיות השיפוט הגון הליגה שקופה😂😂😂
בסדר
פוסטר ובראתרס השופטים הותיקים בסגל הם ישובצו בין השאר גם למשחקים של הלייקרס והרוקטס.
בשיבוצים על פי מסגרת די קבועה אגב.
אבל עזוב עובדות אף פעם לא עניינו אותך.
לך תמשיך להחליף אימוג'ים עם חבורת הזבל שלך.
Truth is for suckers, johny boy
עידו מה קרה אתה עצבני? לא מתאים לך😎
גיא האמת שלכם זה אמת רק אצלכם בינתיים היא לא עמדה במבחן המציאות בככ הרבה דברים….
גיא תפרגן לטראמפ מילה טובה תראה איך הם שמחים? ראית ביבי איזה נאום נשא כמעט שכנע😂😂
?!
נו בסדר הכל טוב אל תהיה קטנוני נראה שהשיקצה יהיה בפיגור מי ישובץ סבבה?
אתה מנסה להוכיח פואנטה סתם שלא תשנה את דעתי חבל על המאמץ.
דעתך פשוט לא קשורה למציאות אף פעם.
אז כן, חבל על המאמץ.
בסדר. אין הטיות הכל הוגן כמו שכתוב בספר. תהנה לך
שמעון, כמה אפשר להסביר לך ולברוך?
השיפוט לא מכור אלא (לפעמים) לא טוב. אין קשר ביניהם.
ראיתי הרבה מאוד משחקים בבועה, ראיתי הרבה מאוד טעויות שיפוט (לטעמי האצבע קלה על ההדק. במשחק האחרון בין דנבר לקליפרס היה שיפוט מצוין), אבל לא ראיתי שיפוט מוטה במכוון, כמו באותו משחק 6 ידוע לשימצה ב-2002
אתה יכול להסביר כמה שבא לך. זה מיותר אני אומר לך. לא ישנה את דעתי ולא את של ברוך.
ברוך, כמוך, הצהיר שהבוקר במשחק השביעי הולך להיות שיפוט מוטה לטובת הקליפרס כי סילבר רוצה דרבי בגמר המערב.
בוא נראה איך זה הולך להיות. מבטיח לשים לב.
אני רואה בטעות חדשות 12 כמה דקות חחח איזה רפי הבנה יש שם כל מה שהם מדברים הזויות והפוך ככה היה כבר שנים והם ממשיכים הם נשרפים מהסכם השלום של טראמפ וביבי חחח אמנון אברמוביץ תכף מתפוצץ כמה שטויות הוא מדבר חחח ממש קומדיה.
מנחם אין איזה פוסט להסכמי השלום של טראמפ? תפרגן קצת עשה בהיס לכל רפי ההבנה. ויעשה עוד בהיס.
מבלבלים את המוח על הקורונה כאילו מישהו יכול לשלוט בזה בכל המדינות יש קורונה והתפרצות מחודשת ואיפה שאין מחרטטים אתכם. מה זה 5000 חולים או 300 הכל שאלה כמה בדקו חרטוטים עוד שפעת. דוק לס (לא מנחם אלא יורם) צדק מהרגע הראשון וניגב את כולם.
טראמפ ביבי לס ראשמור
שאלה מאוד כל כך לחלוטין לא קשורה:
אז יש את התוכנית הזו שעקבו שנה מאחורי הקלעים של טוטנהאם מוריניו. מצד אחד, זה נשמע מעניין לצפייה. מצד שני, ונניח בצד את העובדה שעוד לא ראיתי את ה, בואו נקרא לזה הג'ורדן של הז'אנר, ראיתי קטע אחד וזה היה מעצבן כל כך. מוריניו נתן נאום במחצית וקשקש על כמה צריך להיות מניאק וזבל אנושי כדי להצליח ולהיות אדם טוב ואכפתי זה כישלון (ייתכן שאני מרפרז מוסיף משמעות כי מוריניו) והיה כל כך מתסכל לראות אנשים בוגרים יושבים ומקשיבים לו בלי שום הערה, תקיפה, סתירת הטענות, מוצאים דרך לעשות את חסימת הפה הזו ממטריקס, כלום. אז השאלה שלי למי שראה – האם זה מחזה נפוץ, או שמתישהו הנבל מקבל את שלו?
כאילו, דמיינו לכם שאתם רואים סרט גדול מהתקופה האחרונה. נגיד האוונג'רס. ושם יש לנבל מדומיין תוכנית מטופשת לחלוטין, גרועה מאוד, אכזרית ולא באמת עוזרת למטרות שהוא עצמו רוצה לבצע. נגיד משהו כמו לחסל חצי מהיקום כדי להציל אותו מהחוסר במשאבים, וידוי לכל בר דעת שזו הדרך הכי מטומטמת להתמודד עם חוסר במשאבים עם איך שהעולם בנוי. אז אתם תצפו שבמהלך הסרט מתישהו מישהו מהגיבורים יראה לו, או לנו, כמה התוכנית מטופשת לחלוטין, גרועה מאוד, אכזרית ולא באמת עוזרת למטרות שהוא עצמו רוצה לבצע. איך יש דרכים חלופיות ואנושיות לאותה בעיה. אם זה לא היה קורה, זה היה כאילו אתם אומרים בעצם שהנבל התיאורטי הזה צודק לגמרי והייתם עושים את זה בעצמכם אם זה לא היה עושה לכם כואב בבטן. אם, למשל, המצב התיאורטי לחלוטין הזה היה קורה, זה היה די זוועה, לא?
אתה נאיבי לחוס
אז אין סיכוי שחבורת אנשים בוגרים יעמדו בפני מנהיג סמכותני? טוב, אני צריך להתקשר למלך צרפת, לבשר לו את החדשות הטובות.
לא הבנת, חבורת האנשים הבוגרים המיליונרים האלה חושבים כמוהו
נה, לא יכול להיות שחבורת אנשים בוגרים מאמינים בשטות כזו. אנשים מודעים לסביבה שלהם, לאיך שהם התפתחו כשחקנים, לאיך החברה שלהם קיימת. לא? בטח שחקני ספורט שאמנם נהיו מיליונרים בעיקר בזכות מזל בדיוק כמו כל האחרים אבל בעזרת הרבה הרבה פחות ניצול ישיר. אי אפשר להיות עד כדי כך עיוור.
https://tenor.com/view/never-happened-it-never-happened-princess-bride-gif-13472991
גרמי גראנט היום עם שלשת נצחון על הבאזר מהפינה בפיגור 2
פריוויו מצוין ומקיף תודה רבה אינדיאני.
.
במזרח אין לי מושג, אצל שחר הימרתי בוסטון, כאן אהמר מיאמי, ואני מכוסה מכל הכיוונים.
.
במערב הקוואי ינצח, זה יהיה מדהים, ואם לא, אז זה יהיה עוד יותר מדהים. נשים שעון.
קאווי במצב שיוויון 3 שניות לסוף יקלע מהספוט ויעלה ליתרון 2. טיים אאוט דנבר הגאון מקבל כדור מהחוץ מקבל דאבל טים מיד מוסר לגראנט על הפינה ל3 לגמרי לבד ורק רשת על הבאזר…..
טנש יוצאים בפוסט דאבל טים ראיתם? תשאלו את הקוריוז.
את ההילייט של גראנט יראו שנים כמו קר ופקסטון לא יגלו לכם שזה היחיד 😂😂😂 אי פעם
כמה סלי נצחון קלע מייקל בקריירה באחד על אחד וכמה קלעו פקסטון וקר כל הקריירה שניהם יחד על קשת ה3?
סוכרייה לעונים נכונה.
למה אנשים הוזים שהארדן יגיע לבאקס? 😂😂😂
א. הוא לא רוצה
ב. הוא לא יתקרב לחור תחת הזה
ג. גם אם היה רוצה מי יביאו עליו מידלטון ובלדסו?
הארדן לצערי ישאר ביוסטון
אין לי מושג אם הרקדן ישלח בטרייד,
או בכלל מה התכניות של יוסטון.
מה שאני כן יודע,
זה שלהארדן אין באמת מילה בנושא. תשאל את קאוויי.
אם הארדן ישלח אני מבטיח לך שזה לא יהיה לבאקס יש הצעות ככ הרבה יותר טובות עליו מאשר מידלטון ובלדסו…
לא כתבתי שלהארדן נשלח לבאקס. רק שההחלטה לא שלו.
כאמור,
תשאל את קאוויי.
שאלתי אמר שהביא טבעת😎.
א. הארדן לא יבקש שום טרייד זה לא דומה לקאווי
ב. יוסטון ל יקבלו כלום שווה ערך עליו וגם אם נגיד יחליטו להטריד יהיו הצעות הרבה יותר טוב משל הבאקס זה מה שאני אומר.
ג. הארדן ישאר ביוסטון לדעתי עד תום חוזהו לפחות
"א. הוא לא רוצה"
.
מילים שלך, שמעון.
גיא הארדן לא רוצה. מספיק שהוא אומר לבאקס אני לא מעוניין לשחק אצלכם ולא הולך להתאמץ וזהו יוסטון לא יוכלו להעבירו לבאקס גם אם יעשו גלגלונים.
אמנון אמברמוביץ ככ נשרף שהוא יותר שרוף ממה שהוא בשידור הוא עולה באש חחח ואחכ דוחף קורונה. יערי תפס עליהם קריז בשידור אמר להם די עם ביבי זה הסכם שלום עם ישראל חחחחחח הרגו אותי איזה צחוקים קומדיה.
טוב נשברתי רגעית…
תסלח לי אבל בין כל הדברים הדוחים שאמרת כאן באתר זה ללא ספק טופ 5 (משנות ה80).
זהו אני חוזר לבועה.
מה דוחה? הוא נשרף בשידור הוא ויונית כל השידור מוכרים לנו כאילו לא קרה כלום. לפני כמה זמן הם אמרו שהסיפוח לא משנה כלום ושזה ספין של ביבי.
עכשיו שויתרו על הסיפוח הם אומרים ביבי ויתר על הסיפוח חחחח
אומרים הקורונה משתוללת אפילו יערי תפס עליהם קריז בשידור אני ואשתי נקרעים פה איך יערי התפרץ עליהם 😂😂😂😂
שעה שלמה הוא מברבר שטויות הלב כואב להם לא נורא קצת בולבולים וציצים בהפגנות בבלפור יעזרו להם 😂😂😂😂
לא מאחל לך לדעת מה זה להישרף באמת למרות שאתה ממש משתדל.
אתה גם נשרף מזה שאני אומר את האמת עליו?
מה לעשות הוא ניזון רק מלכלוך על ביבי וטראמפ וקיבל בראש כמו כל המחנה שלכם אני מניח…
.
אני לא יודע אם אתה אמיתי בתגובה הזאת או מטריל אבל כנהג טנק לשעבר קשה לי לראות תגובה כזאת על בן אדם שנשרף בטנק במלחמת כיפור וקיבל צל"ש הרמטכל על כך שהמשיך ליסוע תוך כדי שהוא בוער.
שמעון, זה לא משנה אם הוא מהמחנה שלך או לא, ולא משנה אם הוא צודק לגבי ביבי או לא, תגובה כזאת לא מתאימה בשום מקום.
עד עכשיו חשבתי שאתה סתם ליצן, מסתבר שאתה נבלה אמיתית.
הבן אדם קיבל את צל"ש הרמטכ"ל אחרי פציעתו.
כמה צל"שים אתה קיבלת, שמעון?
תגובה מגעילה.
מה קשור לפציעה לא הבנתי? מה נהייתם רגישים?
מה שדוחה שהוא מקבל במה לזרוק את הרפש שלו על ביבי. הוא נשרף מבפנים מה לעשות זאת האמת.
ההיתממות שלך עצובה.
כאשר אתה כותב משפט כזה:
"אמנון אמברמוביץ ככ נשרף שהוא יותר שרוף ממה שהוא בשידור הוא עולה באש חחח"
על בן אדם שסבל מכוויות באחוזים ניכרים מגופו במלחמת יום כיפור כאשר הוא ממשיך להילחם למרות פציעות איומות (ובעקבות כך מקבל את צל"ש הרמטכ"ל),
זה דוחה.
תתייחס לדברים שהוא אומר,
ואף אחד לא יעביר ביקורת על עד כמה התגובה שלך מגעילה.
גם ביבי נלחם וזה לא מונע ממנו ללכלך. לא מיתמם זה אתם שמנפחים דברים. תיארתי את מצבו בשידור לאשורו הוא בער מבפנים ולכלך כתוצאה מכך ללא הרף אפילו יערי תפס עליהם קריז אני רק צחקתי מזה.
עכשיו כל הצדקנים יבואו להטיף😎
שמעון לצערי לפעמים אתה סתום חבל על הזמן.
🤦♂️ הגזמת חביבי
שמעון יא דוחה
שמעון זה באמת מגעיל מה שכתבת, בלי קשר אני ממש ממליץ לשמור את הדיונים הפוליטיים לפלטפורמה אחרת זה לא תורם לכלום.
אולי שווה למחוק את התגובה הזאתי? וחדל פוליטיקה באתרינו הנפלא. יש מספיק על מה לריב.
אמנון אברמוביץ' חוטא ומחטיא במקצועו, אבל לא צריך לרדת על פציעתו.
ושוב, עם בלי קשר לכלום – גבירותיי ורבותיי, ביל ראסל:
https://www.theplayerstribune.com/global/articles/bill-russell-nba-racial-injustice
תודה רבה לכולם!
שוב מפאת העומס אני עונה בקצרה על כמה הערות שחלקן מוצדקות:
1. לגבי הארל – בטעות עשיתי השוואה סטטיסטית בינו לבין זובאץ ביחס לכל הפליאוף במקום רק לסדרה האחרונה. אני מסכים שהוא לא מגן טוב כל כך אבל הייתרון ההתקפי שלו משמעותי והוא קיבל פחות הזדמנות בסדרה הזאת. עכשיו ראיתי את הסטטיסטיקה והוא חווה נפילה משמעותית בין הסדרה האחרונה לנוכחית. מאוד מעניין.
2. גילרי – ווקר במחיר מציאה הכוונה היא שבוסטון לא וויתרו על אף שחקן חמישייה משמעותי כדי לקבל אותו, כאשר בתמורה הם קיבלו את הגארד הטוב במזרח ואזרח קבוע בחמישייה של האולסטאר. לגבי סטיבנס הכוונה היא שהוא לא מגוון בחמישיות והוא הולך על בטוח כשבמציאות לפעמים צריך לחשוב מחוץ לקופסה. עכשיו כשהוא מקבל את הייוארד (במשחק הקרוב או הבא) תהיה לו יותר אפשרות והוא יעמוד למבחן
3. לגבי הייוארד – ב ESPN הוא לא מופיע ברשימת הפצועים (לא אומר כלום, יש להם הרבה טעויות) ובפריוויו שלהם למשחק הם כתבו שהוא חזר להתאמן אבל לא עם הקבוצה.
4. כשכתבתי שמיאמי בלי ייתרון ביתיות התכוונתי לזה שהיא תהיה המדורגת הנמוכה ביותר שזוכה באליפות. היה ניסוח גרוע.
הסלטיקס כבר הודיעו שהיוורד לא משחק היום.
מה הכוונה בלא מגוון בחמישיות. הבן אדם מעלה את גרנט ורוברט וויליאמס ובראד וונמייקר לדקות משמעותיות.
וטכנית הם 'ויתרו' על קיירי כדי לקבל את ווקר. או יותר נכון קיירי ויתר עליהם.
והורפורד.
השמיכה של סטיבנס לא ארוכה, בזה אין ספק. להעלות שחקנים שיקבלו דקות זאת לא חכמה אלא הכרח. יש רק חמישייה אחת ששיחקה בכל המשחקים בפלייאוף וזאת החמישייה הפותחת. הוא מנסה לתת צ'אנס להרכבים מגוונים יותר (בדגש על הרכבים). במיאמי ספוטלסטרה נתן להירו לגמור משחקים אחרי שראה מה הוא נותן, בדנבר השחקנים המשלימים היו חלק אינטגרלי מהריצות שלהם לסגור את ההפרש. גמר המזרח הוא לא זמן טוב לניסויי כלים אבל הם היו חייבים לקרות בסיבוב הראשון לפחות, עכשיו זה קצת מאוחר.
*לא מנסה
בסדר, זה כי זה מה שיש לבוסטון – אשכרה שחקני יורוליג… וזה היה צפוי. איך זה קשור לסטיבנס.
למיאמי יש עומק לבוסטון יש חמישיה.
מאמנים טובים הצליחו להפוך שחקני יורוליג לשחקנים משלימים לגיטימיים. ת'ייס היה ממשיך להירקב בקצה הספסל אם הורפורד לא היה עוזב והיו חייבים להשתמש בו. שחקנים שנלחמים על דקות יעשו הכל כדי לשחק ולהוכיח את עצמם והם צריכים לקבל אמון של המאמן ושיטה שתתאים להם ולא כניסה רנדומלית רק כי הכוכבים צריכים לנוח.
זה ממש לא כניסות רנדומליות והם מקבלים ממנו הרבה יותר קרדיט ממה שמגיע להם.
שחקנים כמו וויליאמס ואוג'לי לא מסוגלים לקבור זריקה ונמצאים קבוע ברוטציה. תייס זה דוגמא עוד חותר טובה לשחקן מאד מוגבל שמקבל המון המון קרדיט (ובצדק).
אי אפשר לאמר שסטיבנס לא נותן קרדיט לשחקנים, כמו שעידו כבר ציין. וואנצייקר, ווילאמס*2,אוגלי. הם לא מציאות, אבל סטיבנס בהחלט נותן להם הזדמנות.
קאנטר חור הגנתי, אבל אולי נגד ההיט הוא יוכל לעשות דבר אחד או שניים.
הורפורד אכן היה אבדה אבל המנייה של קיירי ירדה משמעותית אחרי העונה בבוסטון ועוד יותר אחרי שלא ממש הצליח להשתלב בנטס שהסתדרו לא רע בלעדיו. זאת קצת חכמה בדיעבד אבל אי אפשר להשוות אותו לתרומה השקטה והיעילה של ווקר. בוסטון הסתדרו פלייאוף שלם יפה בלי קיירי.
בסדר מסכים – רק שזה לא הגיע בלי לותר על שחקנים משמעותיים.
ודווקא יותר משני אלה שציינתי אולי מי שחסר יותר זה ארון ביינס.
קליפרס ב13
מיאמי ב2
"הייוארד יצטרך להתכחש לעובדה שיש לו גוף." קרעת אותי קשות
וגם "עלה לדרגת נוזל"
Tilman Fertitta says on @CNBC today that Daryl Morey's job as Rockets GM is safe and that Morey will pick Houston's next head coach
חחחחח שיתחיל לחפש עבודה,
קליפרס ובוסטון
אחלה פרוויו
🙂
המערב דוחה ברמות,הייתי חותם בוסטון מיאמי בתור הגמר הסופי,
יוואראדי בורק מזיינת במוח
מיאמי לא במשחק בכלל, אין לה מה לתת כשהשלשות לא נכנסות. מקווה שיתאפסו, אחרת תהיה סדרה קצרה מאוד
מעולה בוסטוןןן
בינתיים הבדלי הרמות ניכרים, מיאמי קבוצה בוסרית, אבל הם עוד ישתפרו ויתנו פייט
לפחות בתחילת המשחק הגנת הסלטיק טובה מאד. הם לא יוכלו להיות כל כך אינטנסיביים לכל אורך המשחק.
מיאמי מחטיאה זריקות מדהימות, בוסטון קולעת קשות. מבאס
2019-20 NBA ALL-ROOKIE FIRST TEAM
Player (Team) 1st Team Votes (2 Points) 2nd Team (1 Point) Total Points
Ja Morant (Memphis) 100 0 200
Kendrick Nunn (Miami) 98 1 197
Brandon Clarke (Memphis) 92 5 189
Zion Williamson (New Orleans) 87 2 176
Eric Paschall (Golden State) 28 60 116
2019-20 NBA ALL-ROOKIE SECOND TEAM
Player (Team) 1st Team Votes (2 Points) 2nd Team Votes (1 Point) Total Points
Tyler Herro (Miami) 23 69 115
Terence Davis II (Toronto) 30 36 96
Coby White (Chicago) 8 74 90
P.J. Washington Jr. (Charlotte) 8 72 88
Rui Hachimura (Washington) 10 54 74
האיש של שימון קרודר קולני מאד.
אצלו מדובר בנקמה שהתחילה לפני שלוש שנים בערך כשכמעט חיסל את הקריירה של הייווארד שהחליף אותו.
הוא אוהב לפגוע בסלטיקס במיוחד. צפו לעוד מצבי פציעה שהוא יגרום במשחק המסוכן שלו.
הייתי הרבה יותר רגוע אם הוא לא היה משחק בסדרה הזו.
לזה חברים, קוראים, בוסטון כשהיא מממשת את הפוטנציאל שלה, ועוד בלי היווארד.
כמובן ששוןם דבר לא מבטיח שזה ימשיך
הם יותר חזקים ויותר בשלים לדעתי.
מתחיל לראות תסריט של 2004.
קבוצה מחוברת שעובדת קשה, נבנית מהגנה ומשחקת יפה על החוזקות שלה בהתקפה מנצחת בגמר יריבה עדיפה מאוד על הנייר אבל לא מחוברת (קליפרס).
יה אלה עם הסמאחטה הזה
שתי זריקות לשלוש והוא פשוט לא פוגע בכלום.
כדאי שירגיע קצת. לא הולך? תפסיק.
באטלר אוברייטד ברמות.
תייס – אוהב אותו מהרגע הראשון שראיתי. כיף לראות שמקבל את הקרדיט והבמה שמגיעים לו.
מה יהיה עם סמארט שפעם שלישית זורק ופשוט לא פוגע.
זה מחרב את המשחק של הסלטיקס….
יביא אותנו אל פי הפחת
אם יש לו זריקות טובות הוא חייב לזרוק. ואלה היו זריקות טובות.
שופטים עיוורים, פיסחים, חרשים, ומוגבלים בשכלם.
אדוני, בסך הכל שאלתי אם אתה רוצה פופקורן.
אוי ענק
מדהים שרבע כזה גרוע נגמר רק ב-8
יופי של הגנה של בוסטון
הם ינצחו את הסידרה הזו
גם אני חושב
2019-20 NBA ALL-ROOKIE FIRST TEAM
Player (Team) 1st Team Votes (2 Points) 2nd Team (1 Point) Total Points
Ja Morant (Memphis) 100 0 200
Kendrick Nunn (Miami) 98 1 197
Brandon Clarke (Memphis) 92 5 189
Zion Williamson (New Orleans) 87 2 176
Eric Paschall (Golden State) 28 60 116
2019-20 NBA ALL-ROOKIE SECOND TEAM
Player (Team) 1st Team Votes (2 Points) 2nd Team Votes (1 Point) Total Points
Tyler Herro (Miami) 23 69 115
Terence Davis II (Toronto) 30 36 96
Coby White (Chicago) 8 74 90
P.J. Washington Jr. (Charlotte) 8 72 88
Rui Hachimura (Washington) 10 54 74
פורסמו חמישיות הרוקיז, למיאמי שני נציגים
לפחות בתחילת המשחק סטיבנס נראה הרבה יותר פעיל וזורק הוראות בקול לשחקנים, כפי שהיה בשני המשחקים הראשונים מול טורונטו.
הסלטיקס נתנו ברבע הזה הגנה מצויינת ואין איזה יאניס שיחדור בקלות….
בוסטון מאד מוכשרים, רק צריך שבדקות של הספסל הדברים יהיו בסדר
ה ללל בסכנה,אם המדדה ידדה הביתה היום,
הבולבוסית בגמר,
דנבר יכולה להעיף אותם.
הלייקרס שיחקו עד עכשיו מול שתי קבוצות חלשות להחריד – פורטלנד ויוסטון.
לא היה להם שום מבחן אמיתי.
הם לא קבוצה כזאת טובה.
לא מאמין ,הבייציות של דנבר ירעדו בגמר,ואני ממש לא מאמין במארי "יום אסל יום בסל"
נחזיק אצבעות למדדה
שמישהוא ישתיק את בורק
טיימאאוט סטיבנס….
והוא שומע אותי
שאפו סטיבנס, כל הכבוד
יותר כדורים לטייטום,יותר כדורים.. אף אחד שם לא מסוגל להאט אותו
עד שלא פוגשים את הלייקרס גייל צורחת איתי על כל סל של מיאמי
מת עליהם
מי שאוהב כדורסל חייב ליהנות ממשחקה של מיאמי.
כבר אמרתי את זה מספיק, אבל אדביו צריך לזרוק יותר. יש לו אחלה ג'אמפ
סלטיקס פשוט משאירים את השלשות פנויות. קראודר היה חופשי לגמרי מ 3….
המשחק בורח לסטיבנס בין האצבעות.
משחק הגנה מעולה של מיאמי
רוברט התאום האבוד של ס.ל.ג'קסון בסרט פאלפ פיקשן
🙂
בוסטון הרפו את ההגנה, צריך להדק שוב, הרבה זריקות קלות למיאמי, זה התחיל עם לייאפים של דראגיץ
יופי באם בנאדו
קמבה עדיין משחק רע, רע מאד…
אני רואה שמישהו מנסה את הקללה המפורסמת
🙂
קמבה דיי חור בהגנה וחור גם בהתקפה אז שישחק קצת פחות….
יכלו לרדת ב-6/7+ למחצית, נגמר בשיוויון. מיאמי עוד תתחרט
על מה?
סגרו את הדפיציט ואתה מתלונן?
כל הכבוד למיאמי שהורידה דיי בקלות הפרש של 12.
שתי הקבוצות משחקות טוב. קמבה עדיין חייב משחק טוב ואני לא רואה את זה קורה.
הוא פשוט לא בעניינים, לא רגיל למעמד….
הוא 0 מ 4 משלוש ואחד משבע בכלל. לא נכנס פנימה ולא סוחט עבירות, עדיף כבר וונמייקר שמוציא עבירות משחקני מיאמי וקולע לא רע היום.
נראה לי שאני אוהד הסלטיקס היחידי פה ורפיקי הסתפח לעגלונת שלי.
איפה כל האוהדים הוותיקים? ברחו והשאירו אותי כמעט גלמוד….
באטלר מצא סופסוף 🏡
באטלר הוא הבן של ג'ימי פוקס ומייקל ג'ורדן
אין מה לראות עד הרבע הרביעי כשג'ימי יקח את הענינים לידיים
מחצית אז שיר הלילה קצת הרבה שיכור
בעברית השיר נקרא ניק החשפן וכמובן נכתב לניק קייב הגדול כשעוד היה נער צעיר.
insect insect insect insect incest insect incest insectNick The Stripper
.
a-hideous to the eye
a-hideous to the eye
well he's a fat little insect
a fat little insect
a fat little insect
a fat little insect
and ooooooooh! here we go again
.
Nick The Stripper
a-dances on all fours
a-dances on all fours
he's in his birthday suit
he's in his birthday suit
he's in his birthday suit
he's in his birthday suit
and ooooooooh! a-here we go again
.
Nick The Stripper
a-hideous to the eye
a-hideous to the eye
well he's a fat little insect
a fat little insect
a fat little insect
a fat little insect
and ooooooooh! here we go again
.
well he's a fat little insect
a fat little insect
a fat little insect
a fat little insect
he's in his birthday suit
he's in his birthday suit
he's in his birthday suit
he's in his birthday suit
.
insect insect insect insect
והנה הסרטון
שנים מהחבורה מתו, טרייסי פיו ורונאלד הווארד הגדול שנותן את הצבע בגיטרה.
https://www.youtube.com/watch?v=l5I2vEcVC_I
אחד הסרטונים ההזויים של הלהקה…
רזי מאיפה אתה מוצא את השירים האלה?..
חחחחחחחחחחחחחחחחחחח
זה מהעבר המוזיק/לני שלי.
ניק קייב היה אחד החביבים עלי והייתי בהופעותיו בארץ ובעולם במילניום הקודם.
לשמחתי למרות שאני כבד שמיעה רציני המוסיקה היא חלק אינטגרלי מחיי.
קלאסי, גאז RNB סקא רגיי פופ, פאנק פולק רוקנרול אמביאנט ומה שתרצה. אני לוקח מהכל.
ג'ימי באטלר, ריבאונד התקפה ואסיסט, בישיבה
מסכן תייס…
השופטים מענים אותו
מתייצבת למחצית שנייה 🤟🏼
תקציר של המחצית הראשונה במיוחד עבורך
בוסטון רצו בראשון, מיאמי התעשתה בשני עלתה ליתרון ובוסטון השוו
בוקר טוב
תודה ובוקר מצויין לכולכם
נראה שתהיה סדרה מצויינת!!
כצפוי, סטיבנס רואה את המשחק בורח לו, טוב שלקח פסק זמן ב 8 שניות ולא חיכה ל 3….
מיאמי מתאבדים על כל כדור!
מרשים לראות איך ספולסטרה עשה שינויים והתאמות בתוך המשחק, מרבע ראשון זוועתי להמשך מצויין.
קמבה לא פוגע
. דרגיץ' עושה עליו דונאטס
יש משהו שאף מאמן בnba לא יודע
כשיש לך סקורר אחד במשחק חלש (קמבה) תן לסקורר השני את הכדור
זה קטע עקבי
צודק ב 100 אחוז
סטיבנס יש לו שיטה ולפעמים השיטה לא עובדת ואז חייבים לשנות. הוא לא עושה את זה. לווקר יש 2 מ 9 וזה לא ישתנה הרבה הלילה אולי בגרבג' כשמיאמי כבר יהיו עם הפרש של 20 לטובתם.
בדנוור אולי ננוחם.
קמבה ממשיך להיות גרוע מאד, אין לו קליעה היום ואין הגנה אז שישב בחוץ….
המשחק של מיאמי וזה גמור. טייטום צריך לקחת אותו על עצמו כמו שקובי היה עושה….
אבל הוא לא קובי!
אתה שוכח איך קובי היה בשנים הראשונות שלו.
הוא דווקא מזכיר אותו כל כך בכל תחום כמעט (לא ראיתי את השנים הראשונות בלייב אבל השלמתי הכל).
טייטום כוכב עליון!
טייטום כבר בסוף השנה השלישית….
כולנו יודעים מה הוא שווה, הוא צריך לקחת אבל הוא לא. סטיבנס דיי בולם אותו לדעתי בקטע האנוכי אז יש הגנה ויש ריבאונד ויש אסיסטים אבל אין רצח…
הוא לא רוצח קבוצות!
קובי היה הכל וגם רוצח.
טייטום צעיר ממש, 22 בקושי.
תן לו עוד שנתיים לפני שאתה מאבד תקווה.
דאנקן צריך להפסיק לזרוק
סמארט מצויין.
רובינסון לא מגיע למשחק הראשון בכל סדרה. הוא חייב לפתח את המשחק ולהוסיף עוד מימדים
עכשיו באטלר הוסיף גם איבוד לסטטיסטיקת הישיבה. מה ההתערבות?
אין לי חצי מילה טובה לקמבה שמסבך את עצמו.
הוא צריך לרדת ומי שצריך להשתלט זה טייטום למה סטיבנס לא מבין את זה?
טייטום צריך לזרוק חצי מהזריקות של בוסטון.
לא מסכים, יש שם מספיק יוצרים וקלעים כדי להתחלק בנטל ההתקפי
אז שיאבדו המון כדורים כי בינתיים הוא לא זורק הרבה
נתון שעבר מתחת לראדר – טיילר הירו עם 6 רב 7 אס
מרקוס סמארט משחק כמו וויד בשיא
אתה רציני?
איך אתה משווה בכלל?
שכחת כמה גדול היה וויד בשיאו?
21 נקודות מ-77 (קצת פחות כשכתבתי את זה) והגנה נהדרת. אולי לא באמת וויד של 2006 אבל מדהים
משחק טוב
סמארט הזה נהדר
יופי של הגנות משני הצדדים
רובינסון והיירו חייבים להתעלות בשביל שלחבר'ה ממיאמי יהיה סיכוי
האם אפשר להגיד שסמארט הוא טוני אלן עם התקפה?
בינתיים קמבה wanna-maker
את walker הוא השאיר לקוואי
נקווה שדנבר תציל את הערב
מה ההגיון להכניס עכשיו את קמבה ולהוציא את סמאחטה שהחזיר אותך להובלה?
סטיבנס…
חחחח
לפחות ספג עבירה על שלשה. גם דרך להשיג נקודות…
סימבה סחט עכשיו עבירה וצריך לשים את כולם בפנים
הסלטיקס העלו הילוך בהגנה אבל ההיט עוזרים להם שהשחקנים הלא נכונים לוקחים זריקות או מנסים ליצור מהלכים
המשחק הטוב ביותר עד עתה בפלייאוף. למה אתה מתכוון רועי ב"הלוואי שדנבר תציל את הערב"?
רועי בטוח שמיאמי תפסיד
1+. קשה לי לראות את בוסטון מאבדת יתרון כזה
ואני בטוח שהסלטיקס יפסידו….
זה לא יתרום של 20. 12 קל למחוק.
בהחלט אחד הרבעים הטובים שראיתי הפליאוף.
איזה כיף לראות קבוצות שבאמת רוצות ועושות הגנה.
למי ששאל למה דאבל טים זה לא תמיד חכם – שיעור מווקר.
דאבל טים תלוי בסיטואציה ותלוי בשחקו שעליו עושים את זה.
אכן.
איבודי כדור איומים למיאמי. פתאום פאוןלים טפשיים כאלה של מיאמי. חבל
גראנט וויליאמס ממשיך לתת קבלות
+1
3 דקות איומות של מיאמי עשו 2-13 ראן. לא טוב
הפלוס הוא שעם האחוזים של וואקר הוא לא מפחד לקחת זריקות התאבדות בסוף הרבע שמא יהרסו לו את הסטטיסטיקה
שמוליק
אתה מצטרף להגנה של אודי הסלטיקס פה?
הייתי גלמוד
🙂
אני תמיד איתך דר'. גם כשנדמה לך שלא 😁
בברכת "שלעולם לא תצעד לבד"
וואללה, בוסטון נראית כמו אלופה
הבעיה של בוסטון, לרגעים נראית כמו אלופה ולרגעים כמו קבוצה צעירה חסרת נסיון ואנרגיות. יציבות פסיכולוגית היא שם המשחק
טיטום וסמארט מדהימים עד כה
רבע מדהים של בוסטון
טאטום הפך לכוכב עליון בפלייאוף הזה.
אצל ההיט היום זה רק דראגיץ' והירו במשחק אול-אראונד.
אחלה משחק עד עכשיו, מי יתן וככה תהיה כל הסדרה. חבל שאחת תעזוב בסיום הסדרה הזו
+1
טייטום, ההבדל בין קבוצה טובה לקבוצה מנצחת
הוא צריך לקחת את הקבוצה על הגב
קמבה קלע סל. 👏👏👏
ספולסטרה שם 4 קלעים בלי הגנה על המגרש ואומר או שנעשה קאמבק או שנפסיד 30 הפרש
במקום סטיבנס הייתי לוקח עכשיו טיימאאוט לפני שמיאמי חוזרים.
במקום זה התמזל מזלנו ונשרקה עבירה שלא הייתה
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
פעם ראשונה שעבירת תוקף של קרודר על תייס נחשבת ולא הפוך
אני ארים את הכפפה לכבוד דוקי רז,
גוווווווווווווו סלטיקס
גם אתה מנסה לנחס?
אני פה על המיטה עם מלא חמסות מכוסה בשום וקוסס ציפרניים…
חחחחחחחחחחחחחחחח
🙂
הניחוס שלי הפוך מהרשע,בוסטון לוקחת
וויי וויי איזו קטיושה רובינסון
מרתק כמה מעט אמון יש לאוהדים של שתי הקבוצות (כולל אותי כמובן) בקבוצות שלהם
הרבה בכיינים
בוסטון מובילים פחות.או יותר כל המשחק ורזי טוען שאוטוטו הם בפיגור 20
השנאה שלך לסלטיקס, זה עצוב!
תהיה קצת פחות שונא, יש אהבה בעולם.
אתה שונא את הסלטיקס הרבה יותר ממני.
אתה כל הזמן אומר שסטיבנס אפס,קמבה לא מתפקד וטאטום עושה טעויות .
כל ההודעות. שלך אתה יורד ומבקר את הסלטיקס
השיר הבא מוקדש לך באהבה
https://www.youtube.com/watch?v=t5ze_e4R9QY
כי אין על הביטלס, והרולינג סטון
אם אתה ודוק רזי הם קבוצת הניסוי התשובה היא אפס
דווקא הגיוני. אחרי הסדרה מול טורונטו אוהדי בוסטון מצפים לאכזבה. ובמיאמי -כמו אצל כל אובר אצ'יברית- מחכים שיחזרו למקום "הנכון" שלהם. קשה להתרגל לרעיון שיהיו בגמר
אויי קמבה קמבה, המשחק יברח בגללו ובגלל ההתעקשות הטפשית הזו.
עכשיו לסטיבנס באמת לא נותר אלא לקחת פסק זמן לפני שיהיה מאוחר מדיי…
קמבה חלש מאוד הפלייאוף.
חלש מאוד.
בלעדיו לסלטיקס אין סיכוי בלונג ראן.
ממש. איכזב אותי מאד
סימבה לא פוגע היום אז שינוח קצת.
תראה את טייטום!
וונמאייקר מצדיק כל טענה שלך מסתבר.
טייטום מתבכיין יותר מדיי, אל תרד לרמה הזאת גבר, תשאיר את לבחורות כמו שיקצה ואבו זקן
זה מה שהסלטיקס צריכים לעשות היום.
לשים את הכדור בידיים של טייטום וזהו.
תודה קמבה, להתראות במשחק הבא בתקווה שתגיע…
טייטום כוכב עליון.
אני לא אפסיק להגיד את זה.
אם וונאמייקר ימשיך להיראות ככה עד סוף העונה בוסטון תהיה אלופה
הוא קפץ שלוש רמות במשחק הזה
איזו חזרה מהטיים אאוט בוסטון
וואנמייקר מתחיל להרגיש כמו רוזייר
יאללה ניקס, רוצים להציע לו מקס?
הילד של טייטום קיבל יותר זמן מסך מאשר אבא שלו
הוא מאמי רציני
כל הערב הוא במסך, דור המסכים או לא?
אבא שלו מקדיש לו נעליים והוא בשלו עם המסיכה (ממתי ילדים מתחת ל7 צריכים מסכה?)
טייטום השחקן הכי טוב במגרש וזה לא קרוב בכלל.
וכן אני סאקרית – מנחם, יכול להשיג לי מספר?
אדבאיו משחק עם ביטחון. נהיה כוכב
היה צריך לקחת טיימאוט בהתקפה הקודמת כשהיה שש
נכון
כל טיים אאוט מביא שינוי. לא משנה איך המשחק ייגמר – הרמה סופר גבוהה. תענוג
לא נגמר, הכל פתוח
לא מבין את התלונות לצוות השידור, הם עושים עבודה טובה ונהנים ממנה
והנה רואים איך הכל נמחק כמו שחשבתי.
מספיק שיש דקה של חוסר ריכוז ושטויותוהכדור לא אצל טייטום והכל בורח כמו חול…
ואין מה לאכול.
הצילו,בורק חופרת,אינעל בורק יקשקשנית
שים לה חיתול על הפה…
הצחקת את דוריס,היא אוכלת טיטולי מלכות לארוחת בוקר
כמה משלמים למאיירס לאנרד כדיי לצעוק ולעשות שרירים בספסל?
הרבה יותר ממה שאתה חושב
צ'אלנג' טיפשי ,לא ישנו את זה
אני לא מאמין
אהמ
לא מתאים לדראגיץ' נפנופי הידיים ההיסטריים האלה.. הוא נגע ביד של ווקר – הצ'אלנג' לא יצליח.
הזוי לחלוטין חוקי הנ.ב.א. האלה.. היה פאול ברור. מה זה משנה שהוא נגע בכדור קודם?.. מוזר
מקרה גבולי
מוזר שהספיק כדי לשנות את הזריקה על המגרש.
מסירה יפה!
מדהים.
צ'אלנג' מוצלח.
איזה כיף לראות!
תהרגו אותי אם אבין למה שחקנים כדרוגיץ' אפילו מנסים לחסום זריקה כזאת משלוש
סמארט הפך פתאום לסטף 'קרי
שריקת אוויר נגד הרוקי
קמבה זה מייקל ג'ורדן החדש
לא נוגעים בו ומקבל שריקות.על כלום
זה עבר אליו כבר בשרלוט מאיירגורדן בעצמו
שריקת אויר
שיפוט חובבני
אחרי זה הירו מצטייר כמגן חלש. חסימה נקייה
ג'ימי באטלר הוא אכזבה עצומה. הוא כוכב? אי איפה הוא?
צריך להיות ועדה אחרי המשחק שבודקת את כל השריקות האלה והשחקן שהדביקו לו פאול צריך לזרוק כדורסל על הביצים של השופט מקו העונשין
הכדור לטייטום, הכדור לטייטום
איזה משחק מסירות של מיאמי.
פשוט שתי קבוצות תענוג.
כותב את זה עכשיו, לפני שזה קורה:
מ ר ק ו ס ס מ א ר ט
חחח איזה איירבול מוגזם
הדבר היחיד שיציל הערב את באטלר הוא אם הוא ינצח את המשחק
מה זה היה
הזוי. קם בבוקר ואז הרוקי
מה שסמארט עושה לבאטלר זה על גבול המעשים המגונים.
וכנל באטלר לטייטום.
וואוו איזה משחק הגנות משובח.
קמבה!!
טוב שנזכרת.
הירווווו!!!
יואוווו
בוסטון משחקים כדורסל iso מגעיל
השנאה נוזלת לך מהאזניים….
אני לא יודע אם אבא שלי יקרא את הבלוג הזה מחר בבוקר, אבל אני מצטער על הצעקה הזאת
חחחחח
באטלר בא בדיוק בזמן
ג'ימייייייי
דה באטלר דיד איט !!
וואי וואי וואי.
איזה סדרה זאת תהיה, משחק 6 מינימום.
ג'ימי
ג'ימי
ג'ימי
זה היה מהדארק סייד אופ דה מון
וזה מה שבאטלר עשה??? ניצח את המשחק אחרי שהיה חרא ברובו??????????????.
הוא עושה את זה הרבה
לא חרא, בינוני.
17 נקודות באחוזים טובים פשוט לא זרק הרבה (11 פעמים).
לזכותו יאמר שהוא מגן על טייטום רוב החצי השני ושסמארט מגן עליו.
אף אחד לא אוהב לזרוק כשסמארט מגן עליו.
הוא העוגן ההגנתי של מיאמי, 2 חטיפות ועןד כמה דפלקנס
היה ברור לי שזה מה שיקרה…
מי שניצח זה באטלר
סמארט או טייטום. רק לא קמבה
זהו באטלר. מהסס, מהסס, וקולע את השלשה
פחחח איזה מזל לבוסטון
קמבה דחף אותו על סמארט
מה זה הבזיון הזה
למיאמי יש פאול לתת
השיפוט הביא אותנו להארכה
לא היה שם פאול. בלי קשר ג'ונס טעה
חולה על סמארט,
שריקת אוויר נוראית על הפלופר סמארט – טייטום בשתי זריקות רעות בסוף
ישששששששש!
הארכה!!!!!
רק שיסיימו מהר בבקשה, יש לי את הג'וקר ומארי בהופעה הלילה.
לא רוצה להפסיד שניה, סיכוי טוב שזאת הפעם האחרונה השנה 🙃🙃🙃
שיפוט בזיון שדפק את מיאמי, בוסטון בכדורסל iso מגעיל בדקות האחרונות וג'ימי באטלר אחד
לא מבין מדוע לא להיכנס פנימה?
למה לזרוק מ 3?
לא חייבים את השלשה הזו, מספיק 2…
קיבלנו הארכה
נכון
לגמרי…
ישששששש
בוקר טוב לכולם הצטרפתי בדיוק להארכה 😎
אני רואה האיש שלי קראודר עם 19 נק😎
מצויין כרגיל השנה.
האיש שלך קולע שלשות פנויות
גם אני
יאללה בוסטון, אל תשאירו סיכוי, כשמשאירים מיאמי מנצלת
אם אני אוהד בוסטון אני עצבני ביותר על ניהול המשחק בשתי ההתקפות האחרונות. ווקר מכדרר עצמו לדעת בפעם הראשונה, ובפעם השנייה מתחילים מהלך פיק אנ רול כשהשעון מראה 10 שניות לסיום, וטייטום מקבל את הכדור 7 שניות לסיום הרחק מהסל ועם זמן מועט למהלך אפקטיבי.
מביך, לא מקצועי ואפילו מגוחך.
ועם אני אוהד מיאמי אני ***רותח*** על השריקה לעבירה על סמארט של ג'ונס, שנדחף בבירור על ידי ווקר.
עצבים דו-כיווניים
לילי, כששחקן כמו באטלר קולע 17 הוא בינוני. הוא שייך לכיתה של הטובים ביותר: לברון, לילארד, וכאלה. במשחק כזה עליו לזרוק פי שניים ולקלוע 30-35
שריקת אוויר מוחלטת על טייטום
לא מבין את ניהול ההתקפה האחרונה. היו עושים מהלך מתוכנן של כניסה פנימה וסוחטים פאול – למה לשרוף את כל השעון ואז לזרוק שלשה מרחוק תחת שמירה? אין בזה שמץ הגיון.
אבל זה פחות הירואי
איפה היה פאול???????????????????
בברלי נגד דנבר עשה כזה יד הלך לצאלנג וקיבל הזייה שהשפשוף הזה זה פאול
מו השווה את אדביו לאמביד 😂
קמבהההה
שריקת אוויר נגד תייס
וואו…. איזו סדרה מתחילה לה במזרח… תענוג.
מה תייס מתווכח עשה פאול טיפשי
כמה ניסיון יש בדראגיץ….
שום עבירה של קמבה
מעניין.
וואנמאייקר במקום ת'ייס.
לאן בראון נעלם?
גיייייי קראודרררר מיי מיין מן
ג'יילן בראון חשב שהוא בתחרות ההטבעות
הילד הירו ממיאמי הוא בעל הביצים הגדולים מהשאר
קח פסק זמן סטיבו זה הזמן
יואווו איזה מלחמה על המגרש בחיי.
מערביות תיזהרו.
כישרון או לא, חוץ מדנבר – לאף אחת אין את הרוח הזאת.
ורוח מנצחת סדרות!
למה הוא לא לוקח טיים אאוט? ריצת שבע אפס
זהו, מיאמי לוקחים את זה
נגמר.
סטיבו טיימאאוט
הילד הירו עם פלייאוף מהסרטים
טאטום שבר את הטבעת ברבע הרביעי והארכה
מסוג הרגעים שאני כל כך מבינה את רזי.
לא רק הריצה, בוסטון עייפים.
עזבו את השלשה של בראון – חייבים שם דקה לנשום!!!
אמרתי שלשה?
אופס….
המהלך הקטן הזה של בראון יכול להציל לבוסטון את המשחק. אם לא היה סל ובעקבות העובדה שסטיבנס לא לוקח פסקי זמן, לבוסטון כמעט נעלם המומנטום כליל
הדבר היחיד שמקלקל את המשחק הוא השיפוט. לא לטובת מישהו. פשוא שפוט גרוע. לא נותנים לשחק. זה פלייאוף, זאת לא עונה רגילה. כל נגיעה הכי קטנה הם שורקים
השופטים מורגשים יותר מדי.
נראה לי יש צ'אלנג' עכשיו על העבירה של ווקר שהייתה או לא הייתה
מה הסיפור עם קמבה??? נראה כאילו הוא שכח איך לשחק
הופה הופה
מי שכח?
יאללה לנצח בבקשה.
יש לנו משחק 7 עכשיו.
קמבה מנגב
קם בבוקר! האיש שלי במזרח! (אחרי שיאניס הלך)
קמבה חבר שבר תפוס כבר
יאללה ג'ימי
תסגור עניין
איך קמבה אוהב את הסייד סטפ-בק הזה עוד מהימים שלו ביוקון
הוא חולני בזה זה המוב שלו
גימייייייייייי
ג'יי קראודר צריך את הכדור!
והינה עוד סיבה שהולכים עם הכוכבים שלך גם ביום חלש שלהם.
אין שחקן חוץ מטייטום בסלטיקס שמסוגל לעשות את זה.
וטייטום עייף מת.
קרח בורידים
גימות'י באקטס
גיימס באטלר
ג'ימייייייייייייייי
דה באטלר דיד איט
ג'ימי 'לא טופ 10 בליגה' באטלר.
אולד סקול נד וואן.
מאוהבת.
איזה ג'ימי!
זה ג'ימי. TAKE HIM OR LEAVE HIM
20 נק' 5 אס 5 רב 2 חט בלוק.
50% מהשדה, 2מ3 לשלוש.
ניהול התקפה מדהים, הגנה מצויינת מנהיגות, קלאץ.
קח כל מי שתרצה, רק תביא אותו ליוטה.
חוץ ממיטשל כמובן, הוא קודש קודשים.
אדביוווווו פוסטר על טייטוםםם
באםםםםםםםםםם
נראה אם לסטיבנס יש תשובה או שיהיה הפסד ראשון של הסלטיקס…
וואו
עם כל הכבוד.. עבירת תוקף ברורה של באטלר על טייטום
איזה פוסטר של אדביוווו
Lol
טאטום לך הביתה
וואו וואו וואו לקח את זה מתוך הטבעת. אנביליביט
אדבעו מחרבן מהקו
אחת החסימות היפות והנקיות
וואווואוווואווווואוווווווו!!!!!!!!
מה ראיתי עכשיו?????
וואו
הולי קאו!!! באם הגיע משום מקום
טייטום כמעט השחיל לא מתאים להיט לא לעשות עבירה ל2 זריקות שטות ניצלו במזל
זהו, תמ"א חסימה נהדרת של אדבאיו
פאני סטאף – תרשום! – אמרתי בוסטון. אין אפס
איזה קבוצה מדהימה אלוהים
לא סתם אני על העגלה שלכם אפילו שטייטום כוכב עליון הוא השחקן האהוב עליי במזרח.
מיאמי היחידים שיכולים לנצח את הלייקרס.
כן, לדעתי כולל הקליפרס.
משחק גדול. נהניתי מכל רגע.
בוסטון הייתה בעניינים עד שזה הפך להירו בול מכוער. המומנטום עם מיאמי.
+100
בסך הכל משחק טוב מאד.
הסלטיקס איבדו את הדרך ברבע הרביעי עם הרבה שטויות.
וואו איזה משחק נהדר זה היה!
.
עכשיו, בבקשה, 7 כאלו.
תודה…
הלוואי..
.
אם יש סדרה שאני רוצה 7 משחקים….
באם!!!! איזה בלוק. מדהים, ויש לפחות עוד 3 משחקים כאלה בקנה. חבל על הזמן.
כצוב על הסידרה הזאת 7
חבל שלא נאמרה מילה על עבירת התוקף של באטלר על טייטום בסל הנצחון.
כולם מתמוגגים מבאטלר, ובצדק, אבל לא אומרים מילה על עבירת התוקף הברורה הזאת
עזוב חביבי
כמו מים מתחת לגשר
יש לך את זה ביותר מצחיק או ביותר מתבכיין? כי איפה ומתי בדיוק היה אופנסיב?
https://twitter.com/DefPenHoops/status/1306042112656527360?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1306042112656527360%7Ctwgr%5Eshare_3&ref_url=https%3A%2F%2Fbleacherreport.com%2Fnba
הייתה דחיפה עם המרפק אבל לא שורקים את זה אני עושה את זה תמיד בשכונה שעושים לי באמפ זה לא עבירת תוקף
סניילי תפסיק לז–ן ת'מוח.
אתה מגיב פעם אחר פעם בצורה ילדותית.
לא אתה…
זיו, מאז שהחלפת כינוי גם קיבלת את גישת ה"ים של דמעות בשתי עיני"… ממש האבי ביטר של הבלוג…
סניילי?
🙂
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
זה לא דברים ששורקים היה גם עבירת אוויר לטייטום שקיבל 2 מהקו סתם כי גימי שפשף לו את המותן
תוקף לא היה שם. טייטום לא עמד יציב במקום
טאטום עושה את זה כל פעם שהוא חודר לסל
ברכות רועי וצ׳יקו – שיחקתם אותה
גיי קראודר מחפש ברינקס חברים
יקבל כמו גדול.
רק על ההגנה והלב מגיע לו – אם יתחיל לקלוע יציב, אז בכלל.
לא, הוא כנראה לא יקבל. אם הוא מקבל מעל 10 מיליון לעונה זה שוד לאור היום. אולי יקבל מההיט לעונה אחת כי הם רוצים להישאר עם גמישות ל"קיץ של יאניס".
ואווווווו
הייתה לי הרגשה שמיאמי יקחו הלילה
אני דווקא אופטימי
אם קצבה לא ישחק ברמה בינונית+ אין סיבה להתעקש לשלב אותו. כמות הפעמים שכדרר ללא מטרה ושרף שעון פשוט לא מתקבל על הדעת. גם בראון צריך להיות יותר נוכח, היה אנמי ההארכה וברבע הרביעי.
משחק כיף מאד לצפייה אבל שיפוט מזעזע וטעויות טקטיות של בוסטון. מצפה לששת המשחקים הבאים 🤩
קמבה
קמבה זה האיש של בוסטון על מה אתה מדבר
יאללה, איך הקוריוז לנו שלנו אוהב להגיד:
מארי, להתחיל לנגב בבקשה!
זהוא זה ,הטקס נשלם,הלך על דנבר,את לא יודעת שהקוריוז זה נאחס מהלך?
אני בוחר שידור בלינק שהאשך נתן לפני כמה ימים,
ואיך שאני פותח, מה אני מקבל?
על המסך בפינה הימנית התחתונה עיגול קטן ובתוכו הבולבוס ,עם חיוך שהעלה לי את האוכל לוושט
ממליץ לראות את המשחק ב HD
איזה עונש
גווווו מדדה ינעלול,לנגב את מארי והג'וקר
הקליפרס הולכים להפסיד היום אני כבר את האנרגיות
שמעון קמבה החתמה טובה של שב"ר, קאוואי נלחם על הספוטים, דנבר בינתיים לא נותנים
תחתימו מהר את הירו
הקליפרס הולכים להשפריץ שלשול היום על המגרש גרמי גראנט על הבאזר עם 3 מהפינה
אמן
חחחחחחח המדדה הולך לנגב
הנה השופטים התחילו עם ההמצאות שלהם.
אני עדיין מצחקק כמו ילד קטן ומטומטם אחרי החסימה המדהימה הזאת!!
מנחם – איך לא נשבר לו היד בחסימה הזאת. הדלקת גידים שלי ביד שמאל כאבה רק מלראות את זה!
חייבים ניגוב של המדדה,
או שהבולבוס יצעד לגמר על הגוויה של מארי\יוקיץ' עם חיוך מבחיל
הגאון עם הקפית רגל דירק סטייל אלגנט
קוואי אהל אותה עם גורג שרועדות לו הידיים, אני לא מבין מה הראל עושה על המגרש
יוקיץ שלח את הארל לקו מה אתה נותן לו ליאפפ
הגאון עושה את שלו בכל התחומים.
חווית צפייה
פוווק ז'ורז עם שלשה
ברוך מה אתה רוצה מגורג? הוא מצוין בכל המשחקים האחרונים.
השואג מנגב
פלא לי לא מבין שצריך קצת קשת לזריקה?
צופה במשחק אבל הראש עדיין במזרח
וויליאמס והארל לא מרכיבים ביחד בבועה שחקן שישי וזה כשחצי מהצמד נבחר לשחקן השישי של העונה והשני היה מועמד רציני. אם הם לא יתעוררו הקליפרס יפסידו פה.
הארל טיפה יותר אגרסיבי אבל הפסיק כמעט לקחת ריבאונדים, יש לו 0 עד עכשיו
יופי. הראל רק לקו.
1מ2 מובטח כמעט תמיד.
לו מנגב כמה כישרון בקליעה
ממש!
פלאמלי לא מתפקד.
בלי יוקיץ' דנבר נראים רע.
צריך להחזיר את יוקיץ' וגראנט מייד.
מאמינה שיוקיץ ישחק כל החצי השני כמעט.
כל עוד זה בטווח 5-6, דנבר חייבת לדאוג לו למנוחה כשאפשר.
מעניין, האם הראל ו-וויליאמס חזרו לעצמם
הקליפרס יצטרכו מעל 20 נקודות מהארל ולו כדי לנצח היום
הם יצטרכו 100 מהחמישה האמיתית שלהם:
קוואי, ג'ורג', לו, הראל ומוריס.
ביחד.
זו היתה התפוקה שלהם בנפרד
כרגע בסידרה כשהם קולעים מעל 20 הם בדרך כלל מנצחים.
היו להם שני משחקים חלשים בהפסדים
לשלוח את הראל לקו זה לא ככ חכם כל פעם כשנשארו 11 לסוף הרבע
בקבוצה הזאת יש קלעי עונשין של קרוב ל90 אחוז
לדנבר זה מצויין.
שחקן של 60% עונתי.
מו שיהנו מזה אחכ הם שחקני הקליפרס שיקלעו מהעונשין
למה מלון מחכה????.??+
–
לזה מסתבר…
😔
ריצה יפה לקריפרים כמה צאקות של המדדה וגרין
גרין משחק מצוין כל הסדרה. הוא חייב להשאר
ממש מעצבן אותי לראות את הבזיון ההגנתי של דנבר בלי גרנט ויוקיץ'.
למה מלון חיכה 3 דק' מיותרות להכניס אותם?
במקום שיוויון זה 9 הפרש שבמשחק 7 לא פשוט למחוק
גרנט על המדרש כפרה
כפי שחזיתי המשחק הזה ייגמר במחצית
נראה לי שאתה טועה.
עושה רושם שבמחצית יהיה 7 הפרש או משהו כזה
בינתיים המדחק מתפתח כמו רוב המשחקים בסדרה, רק שהפעם הראל ו-וויליאמס מייצרים תפוקה חיובית ולא שלילית.
הקליפרס הביאו עכשיו דאבל טים על גרמינגראנטטטטט והשאירו את מורי לבד ל3 😂😂😂😂😂 ראיתם זה זה
מה הראל עודה בהגנה אני פשוט חא מבין את הבלאגן הזה
בחייכם זברות אנשים עומדים ומרימים ידיים, תפסיקו לשרוק על שטויות.
גרמי גראנט לא קיבל דאבל טים מאז התיכון😂😂😂 סוויט לו הזה דביל על
וואו ושןב הראל לא מבין על מי הוא שומר
שימון זה לא הקליפרס אםא הריקברי הגרוע של הראל
גארמי גראנט באחד על אחד מול קאווי וגורגי בא לדאבל טים 😂😂😂😂😂
מישהו רואה את זה? גרמי גראנט קיבל כבר 2 דאבל טים דוק יא חתיכת מפגר אתה רואה את זה הלו מאמן?
מה יהיה השופטים לא רוצים לתת לשחק לשתי הקבוצות
הנה השופטים מחזירים את דנבר למשחק.
יוקיץ נהיה פלופר
פרידום וף מובמנט על הגוקר
יש! יאללה קריפרים תנו בראש
גאונים דנבר. משחקים רע וכולם בטוחים שהם יחזרו מהפיגור הזה
קאוואי מצא את הספוטים
החיים פשוטים יותר כשיש לך את קוואי.
יוקיץ' צריך לזרוק פי 3 יותר
בברלי מזכיר לי את בני ברוכים
דוגמה מעולה עכשיו – גראנט בא לדאבל למטה ודחף את קאוואי החוצה מהספוט.
מורי רותח הפך את הכלבת לכלבה שלו ומוציא אותה לטיול. הכלבת יחטוף איזה כדור אחד ואז יעשה פוזות כאיחו הוא שומר ויביאו לו חמישיית הגנה 😂😂😂😂😂😂
מורי פשוט מדהים
יוקיץ' נהדר
פורטר חייב להיכנס לעניינים בשביל שיהיה סיכוי
צריך להזכיר למילסאפ שהוא פעם היה שחקן, ואפילו די טוב. אוטוטו עוצרים אותו על שוטטות
הוא מחזיק את דנבר במשחק
הגנה מצויינת על קוואי.
פשוט מצויינת (עד כמה שאפשר)
התבלבלתי!!!! התכוונתי למוריס
🙂
מילסאפ גופה מארץ הגופות נגר סבא ג'פטו
🙂
לרגע חשבתי שלקחת את הכדור האדום במקום הכחול… 😉
ההגנה על קוואי עדיין מצויינת.
גופה או לא – עושה לקוואי חיים קשים מאוד.
נראה שקוואי כרגע טרם לחץ על הגז. כאילו הוא מעדיף לתת לחברים להיכנס למשחק
לא יודעת, לא מאמינה בזה.
אם הוא עד כדי כך יהיר – הוא יפסיד לעצמו את המשחק.
פשוט שומרים עליו. אין לו כוחות מיסטים כמו שמייחסים פה
מורי בניגוב של החיים נשמר עי שאמט והחליף בסוויץ לגרגה יותר גבוהה למוריס ושם עחיו את הגאמפ 23 נק
השחקן הכי טוב של דנבר בקושי זרק והם רק בפיגור 2. סימן מעולה להמשך
ריברס האידיוט ממשיך להרכיב את שאמט ולהרוס את המשחק
כשמארי בזון זה הדבר הכי הזוי באנ בי איי. יכול לקלוע מכל מצב בכל צורה. 20 ברבע בלי להזיע
שמעון, אתה וברוך יכולים רשמית להפסיק לבלבל לנו את המוח על שיפוט מכור
אנחנו אף פעם לא נפסיק
שלולי הבנה בנושא? כן אני יודע. בסוף תבינו.
אנחנו מומחים בנושא
איזה מתח לעזאזל
יאללה דנבר, מה זה 2 במחצית???
קטן עליכם, תראו לחבורת שכירי חרב הזאת איך נראית קבוצה אמיתית.
רציתי יוטה אבל גם אתם זה בסדר.
אמן ואמן.
מצדי שינצחו גם את הלייקרס, העיקר שקליפרס תעוף
כל מילה בסלע.
Murray got game
המאמן ריברס מאבד 10הפרש ב2 דקות כמו כלום😂😂
מה עם כלבת חמישיית ההגנה ה2? 😂😂😂
באמת שאני לא מבין את ריברס. משחק כל כך חשוב לקבוצה שלו ולקריירה שלו, מומנטום של היריבה, והוא מחזיר את שאמט שמדדה את רגל אחת ושומר על מורי??
מצטער, זה אימון ברמה הנמוכה ביותר שיש
המדדה במשחק חלש ביותר
לוקחים לו את הספוטים עם דאבל טים, בכל התקפה עומדת (כמעט)
אם קרלייל היה עושה את זה הוא היה היום פה במקום המדדה היינו רואים לוקה מול יוקיץ.
הכנת את המשטח החתלה?
ךדנבר אסור לתת לייאפים ודאנקים לשואג לשלוח אותו לעבוד מהקו
+100
זה 1מ2 80% מהזמן.
חחח גדול לילי תרגיל מעולה במתמטיקה
😉
https://bleacherreport.com/twitter-reacts-to-heat-and-celtics-ending
טייטום ניסה לפסטר ויצא מפוסטר
בצדק, אני לא מצליח להירדם אחרי הסל המשוגע של באטלר והחסימה המדהימה של באם!!!
איזה כיף לראות את השדרנים במחצית של משחק 7 מדברים על דנבר ולא על הקליפרס.
בלי נרטיב, בלי בולשיט.
נטו על קבוצה שרוצה יותר.
מקווה שימשיך ככה כמו בשיפוט.
עד עכשיו אין תלונות.
הקליפרס הם לא בתאגיד לכן זה ככה. חסר שרק יגידו שלברון דירבן את דנבר😂😂
מי כתב את המשפט הבא-
"בוסטון בקלות. מיאמי זה בלוף (מקצועית, לא להיעלב) קמבה ינגב"?
בגלל זה גרמי גראנט מנצח על הבאזר בפיגור 2 עם 3 מהפינה😎 ועושה רדמפשיין על ההחטאות כל הקריירה בסל לדורות כמו השלשה של קאווי על פילי
תן לי לנחש – דה שוט האגדי, הוא לא מסוגל לפספס
אכן
טיילר הירו שחקן שחקן. קרח בוורידים
אם ימשיך להתפתח כמגן, הפוטנציאל שלו זה איפה שהוא באזור של תומפסון מהלוחמים.
לדעתי יותר טוב מקליי, הוא מתפתח להיות מנהל משחק ברמות הגבוהות ביותר ( 9 אס הלילה, וזה לא פעם ראשונה) בתוספת הקליעה הוא יהיה מטאור יחד עם באם
תכלס יש לו אחלה מנטורים להגנה – באטלר, איגי וקראןדר.
מי שתאבד פחות במחצית השנייה תנצח
מי שיקלע יותר ינצח
ואיזה בלוק אגדי של אדאביו
תגידו גאמל מורי כבר הגיע לדרגת כוכב או שצריך עונה הבאה עונה קצת יותר משובחת? הוא נעלם פחות מהרגיל בפלייאוף הזה עם התנודתיות שלו
הוא ניצח את יוטה ולוקח את הקליפרס למשחק 7 צמוד מאוד (כמובן שלא לבד).
כוכב לכל דבר ועניין, לטעמי טופ 3 בעמדה שלו (ביחד עם מיטשל וג'ימי. כן הארדן אפילו לא בטופ 5 אצלי).
רק מדגישה שג'ימי זה השוטינג גארד הראשון שהייתי לוקחת לקבוצה שלי (אפילו שלא הייתי מחליפה עליו את מיטשל לעולם)
ג'ימי יכול לשחק 2-3. העונה הןא שיחק לרוב 3 כאשר הירו/רובינסון 2.
הבעיה עם באטלר שהוא לא שוטינג אלא בעיקר גארד
אני מחשיבה אותו כ2.
זו העמדה הטבעית שלו.
גם מיטשל וגם ג'ימי הם SG בעוד מורי הוא PG. הוא עשה קפיצה רצינית אבל עדיין לא טופ 5 בעמדה שלו
על הנייר אתה צודק אבל הוא יותר סקורר ממנהל משחק.
להרגשתי בקבוצה ללא יוקיץ הוא משחק ב2.
בקבוצה ללא יוקיץ' הוא יהיה גרסה דומה למה שלילארד (ואפילו הארדן) PG שחושב קודם נקודות ואחר כך מסירה
לטעמי יותר דומה למיטשל.
אבל נסכים שלא להסכים.
גם זה יתכן
ציקו סחתיין על הגראווטר אחד הטובים
תודה תודה.
ג'ראמי "רק רשת" גראנט!
וואווואווואו
יוקיץ את גאריס.
תענוג!
שמעון ג'רמי גראנט מנגב
נו אמרתי לך מכין את הקאקע לבאזר
מי אומר שגראנט לא קולע כשחשוב?
הזבלון קולע רק כשחשוב!
גרמי גראנט בייבי😂😂😂 מכין את הקרקע לשלשת באזר
דה שוט תכין כמה משטחי החתלה המדדה הולך להשפריץ שלשול כבד תקוע לו גם גרמי בגרון
המשחק בין 2 של יוקיץ ומארי זה פשוט כדורגל על מגרש כדורסל.
מדהים.
הבידודים האלה של הקליפרס גם משעממים, וגם משאירים אותך עם התחושה שתמיד עדיף שקוואי יבצע אותם. כדורסל אפור.
קאווי עם קיא בגרון נחנק רצח בחי הספוטים הקלילים שמפריעים לך החיים קצת קשים
קאווי נחנק זה מה שקורה לכוכבים ששומרים עליהם באמת ולא בכאילו
הרובוט מקולקל
תן קרדיט להגנה. קרלייל צריך קורס למתקדמים אצל מלון. אני גם יכול להעביר לו ב50 דולר לשעה
הוא מחטיא לאייפים
כי הוא מתוסכל. אין כוכב בליגה שאי אפשר לחסל. זה פשוט המאמנים ממול נותנים להם להיראות ככאלו. כל כוכב אתה יכול להוציא מאזור הנוחות לברון כמו קאווי שחקן הכי צפוי שיש. אני יודע כל מהלך שהוא הולך לעשות 5 שניות לפני שהוא יודע אפשר להפוך אותו די בקלות לשחקן של 15 נק ב35 אחוז מהשדה אבל ישמרו אותו עם אחד על אחד של מיילסאפ וגראנט 😂😂
לפרטים תתקשרו 1-800-קוריוז….
יפ יעזור להרבה מאמנים בליגה. 50 דולר לשעה
יאללה דנבר, יש לכם את זה.
איזה מלחמה.
ככה קבוצה שרוצה נראית.
קדימה, להיות הראשונים שחוזרים מ1-3 פעמיים בבקשה.
מילסאפ!!!
גופה בתחת שלי.
בום!
לילי מאז שניחסתי אותו דפק 3 שלשות
תמשיך ככה בבקשה, חד משמעית יש לך את זה!
אפילו הפנסיונר קלע שלשה!
אי אפשר להשאיר את זובאץ על המדרש. פשוט אי אפשר
נראה לכם שמלון ישמור ככה על לברון או יתן לו קליר פאת? אני מהמר על קליר פאת
הפנסיונר!
😂😂😂😂 אחלה כינוי לילי
לדעתי הארל הוריד משקל נראה פחות פיזי
קשר אטלנטי על טבעי – רוחו של קורבר נכנסה בגופו של מילסאפ
מה קורבר הנגר הזה חס וחלילה אף פעם לא קולע שלשה חשובה
אני קולע על הראל אני לא צוחק כזה אפס
מלון צועק לג'ורג' באוזן בזמן הקליעה – המאמנים התחילו לעשות את זה, זה לא תמים
גם סטיבנס 😂😂😂😂😂😂
אני רואה הכל (בזמן שכתבתי) ולא מאמין למראה עיני. שוב: פחד מלהפסיד נגד קבוצה שאין לה מה להפסיד. לשחקני הקליפרס רועדים הביצים. סליחה – הידיים
הפוך למאמן ממול לא רועדות הביצים כמו לקרלייל
ושחקני דנבר פשוט רוצים יותר.
נלחמים שם על כל מילימטר כדור כשהקליפרס כאילו משחקים על ניוטרל.
סופסוף התקפה יפה של הקליפרס.
לא יודע איך העונה הזו תיגמר אבל הם צריכים להחליף מאמן.
הנאגטס בכזה זון שאפילו מילסאפ קובר 2 מה-3
גיא הולך להכות את הבראקט!!! איפה אתה יא רוזן מנגב
לריברס לא נשארו כמעט פסקי זמן, מלון עכשיו הציל אותו
עד סוף המזחק:
בלי זובאץ
בלי הראל
בלי שאמט
סליחה על השאלה אבל מי ישמור את יוקיץ?
בצער רב וביגון קודר אני מודע על טבעת מס 4נלשיקוץ
אם הקליפרס מפסידים, אז…(אני אפילו לא רוצה להתחיל לחשוב)
שוב אני אומר – דנבר צריכה את פורטר במשחק
יןקיץ' רק אסיסטים
כל כל קשה לשחק היום עם השיפוט הזה. כל נגיעה – שריקה. אובייקטיבי, אבל מוציא לי את החשק לחיות
שיפוט מעולה עד עכשיו
יאללה מלון קח את זה המאמן האהוב עליי בליגה אל תתן לספוטניק להגיע לספוט תהרוג אותו בדאבל טים ולחץ שלא יכנס למשחק תן לאחרים לנצח אין להם ביצים לזה
יוקיץ:
12 נק' 18 רב' 10 אס'
וואוו.
19 ריב 11 אס' ו3 בלוקים
התקדם קצת מאז 😅
איפה האיסלנדי אבל איפה?
בטח כוסס אצבעות, איזה התרגשות בחיי.
משחק מותח מאוד.
ג'מייקל גרין משאיר את הקליפרס במשחק מי היה מאמין
ג'מייקל גרין שחקן נפלא.
רק שלוש נקודות למארי ברבע
חכה, יש לו מאני טיים אוטוטו
יפ
חחחח השופטים הגיעו עבירה 4 אויר לניקולה לנטרל אותו קצת
הכל ניכנס לדנבר.
וואי וואי, הראל מכה לי בסטטיסטיקה 😅
צריך להמשיך לשלוח אותו לקו לא ללת לייאפ ודאנק
זה ברור.
יאללה פרשים לעבודה לא סיפקתם סחורה עד כה
באלמר כבר התחיל לכתוב את המכתב לריברס
כמו בכל משחק מה3 האחרונים, הקליפרס עולה גרוע לרבע השלישי.
אני באמת לא רןאה אותם מנצחים כשאף אחד לא מוכן לזרוק
משטחי החתלה פרוסים על המגרש כולו לכיסוי מושלם
אמרתי לכם שליוקיץ יותר אסיסטים מסלים: 11 אסיסטים ו-5 סלים (ל-12 נקודות)
יוקיץ עושה את אותו מהלך כמה פעמים ברבע והקליפרס עדין לא כיסו את זה.
יוקיץ בפוסט עם הגב לסל, שחקן חותך ונכנס לטבעת ומקבל כדור ללייאפ קל. בחיאת
דנבר נותנים הצגה, והקליפרס מביישים את עצמם. הקללה עובדת חזק!
גורג מגיע הפלייאוף ונעלם , כזה חלש
כשכלום לא ניכנס אז כלום לא ניכנס
המדדה נחנק לגמרי קיבל לואד לגרון
תשמע צ'יקו – לגבי הירו יותר טוב מקליי – אני רק אגיד שהלוואי.
קליי זה אחד הרוצחים הגדולים ביותר בליגה – אם יגיע לשם זה יהיה חתיכת כח בשבילכם.
אני מסכימה אבל שהפוטנציאל שם כי הוא בהחלט מוסר טוב יותר – אבל מצד שני הווינג ספאן (ככה קוראים לזה) שלו קצר יותר ככה שקשה לי לראות אותו מגיע ליכולת ההגנתית של קליי.
*ככה קוראים לזה?
הסימן שאלה שם חשוב…
אני ממש לא מוריד מקליי ןבעיניי הוא שחקן אדיר אבל הוא לא מנהל משחק ועליו אי אפשר לבנות קבוצה. הוא כינור שני בכל מובן המילה והסיסטם שבנו במפרץ מתאים לו ולסטף בול. הירו מצליח להראןת ניצוצות של מנהל משחק מצויין בתוספת קליעה והגנה טובה(שרק תשתפר)
לא יאמן מה שהולך פה
לינארד 6 מ-18
שאין ספוט קשה לקלוע
עכשיו נראה אם למייק מלון יש ביצים להקשות על המלך בהגנה….
אפילו דאנק של קליפרס לא נכנס….
6 מ-19
פשוט מדההים לראות את הקליפרס נחנקים בשידור חי
איפה האשך מפסיד את זה? קאווי חושב כל יום ברט בראון ממול 😂😂😂😂 אם היה לפילי מאמן כמו מלון קאווי היה עף סיבוב 2 גם במזרח בתכלס.
הזמן רץ
יוקיץ בינתיים נח
המשחק נגמר לקליפרס
זה בעיה כשהמאמן של הקליפרס זה צ'וק ריברס
ישששששששש
אין ברירה. מיאמי תצטרך להיות זו שתנצח את הלייקרס.
לקליפרס רועדות הידיים לא יאמן, איזה מאמן פח ריברס זה היה ידוע .
גם קאווי נחנק לא כל יום הוא יקבל ברט בראון
וואי וואי וואי, אני בלחץ אטומי עכשיו.
עדיין. באמת מאמינה, אבל יאללה דנבר!+!
עדיין לא באמת, וואו..
אני עייפה…
ווואו פשוט שום דבר לא נכנס לקליפרס ו-וויליאמס המנחוס
מארי הזה חתיכת קילר
כןןןןןןןןן!!!!
אני באורגזמה אבל מבואס השיקצה הולך לקחת 4😑
דנבר מנגבים בלי יוקיץ' קאוואי וג'ורג'י בוי לא עומדים בלחץ. מדהים
סטיב באלמר הולך להתאבד עם 36 ביליון דולארים בכיסו
מכין את הקרקע עבור שמעון
https://hoops.co.il/?p=166215
טעיתי נו מודה. באופטימי צריך לשנות לשלשת באזר של גרמי גראנט 😎
תם הטקס. ריברס עשה זאת שוב
עדיף שדוק ריברס ילך לשחק בדוקים
יאווו אני בלחץ לחץ לחץ.
15 הפרש, זה יכול להיות שלנו!!!!
אימאללה דנבר
זה שמירה גרועה. בברלי לא יכל לתת למארי את הזריקה הזאת חופשית. לא היה יד על הפרצוף.
בברלי נצפה שומר לאחרונה בשנת ב2018.
וזה למה הוא קיבל ספוט בחמישיית ההגנה…
מה קשור ריברס עכשיו? דנבר בתצוגה עילאית.
וכמובן כלום לא נגמר עדיין
חחחח נעול וזרקו את המפתח לים
דנבר לניצחון! החלום הוא גמר מיאמי דנבר
אכן
אם מיאמי מעיפים את הסלטיקס זה גמר נפלא.
קאווי מתגעגע לברט בראון שיתן לו את הספוט על סימונס בלי התנגדות ויביא דאבל טים בגיים 8 😂😂
החלטתי לא לקלל אז במקום זה – גאמל מוריי הוא בן של עז.
ייתכן שזה המשחק הגרוע ביותר של קוואי מאז הגיע ל-NBA
באלמר מאוהב בריברס אבל אולי קוואי ידרוש מאמן חדש
לנארד במשחק נפל.
בתור אחד שטען שהוא הכי טוב בליגה, אני כבר לא יכול להמשיך לטעון את זה אחרי 3 משחקים בלי לסגור את הסדרה ובעיקר אחרי משחק כזה.
ביזיון
לקחו לו את הספוט הוא שחקן עם מגבלות כמו כל כוכב בליגה. אין כוכב בליגה שאין לו מגבלה ושאי אםשר לנטרל אותו.
אני נותן קרדיט גדול למלון שהראה שהוא מאמן על. תמיד חשבתי שהוא הכי טוב בליגה והתביישתי אחרי ה3 1 מול יוטה😎 לקח לו זמן להבין מה שלא היה צריך לקחת אבל מצא איך לנטרל את המדדה.
מבסוט עליו ומבסוט על מורי והגוקר. הבעיה שמיילסאפ וגראנט יעשו הריסון בארנס מול השיקצה לצערי ויגמר ב5.
שמעון אמרתי לך זה סדרה של 7 דנבר חזקים מאוד התקפית , ההתפרקות של הקליפרס זה בזיון אבל כל הכבוד לדנבר
אם מלון צריך עזרה בלהפוך את השיקצה לשחקן של 15 נק ב35 אחוז מהשדה אני גובה 50 דולר לשעת ייעוץ
קוואי עושה את זה בעצמו. נתקע לו הכפתור של הקרוז קונטרול מהחצי הראשון
קוואי 6 מ-21
ממש לא ברוד מדוע אתם קוברים את דנוור?
הם בהחלט יכולים לתת ללברון בטוסיק ולמנוע ממנו עוד טבעת…
אין מצב דנבר כבר עייפים מ2 סדרות עם מאמץ עילאי ולדיקצה יהיו גם פרשים אם יצטרכו. 5 משחקים.
המועדון מקולל
לדוק ריברס זה יהיה הפעם השלישית שהוא מפסיד לאחר יתרון 3-1 (הכי הרבה מבין המאמנים הפעילים)
כבר כעת הוא עם הכי הרבה
הגיע הזמן שהדברים יהיו על השולחן, ריברס הוא מוטיבטור ותו לא, האליפות שלו רשומה על 3 הגדולים רונדו וטיבס, הש שבא אחרי הסלטיקס זה ריברס….
רונדו קשור לזה כמו גרין לגולדן 😂😂
כלומר קשור מאד…..
0/10 מהשדה לקליפרס
ההתפרקות הזאת גרועה יותר מבסדרה נגד יוסטון
0 סלי שרה ברבע
מזכיר קצת את ההיחנקות של יוסטון במשחק 7 מול דולגן
גולדן*
רחמים.
רועדות להם הרגליים והידיים
לא מבין את כל הזריקות האלה מ3
אילו הייתי דוק ריברס הייתי מתחיל עכשיו לבכות
צריך לבעוט את הדביל הזה מהר ההכנסה של בברלי לרוטציה הרגה אותם הוא אוויר פחון צועק ומקבל חמישיית הגנה על צעקות.
זה נראה כאילו טיי לו מאמן את הקליפרס וריברס עומד מאחוריו כמו דחליל
הקליפרס לא קלעו כלום מתחילת הרבע
וואו זה רק הולך ומחמיר
איזו התפרקות של הקליפרס.
בי בי לוזרים,גורג זה בדיחה. גיא טעיתי ואתה צדקת לגבי השיפוט אחלה שיפוט הערב
פול ג׳ורג׳ – חושך
וויי וויי פאני – תחזור לתגובה שלי מההתחלה – שאמרתי לך לרשום – יצא בדיוק הפוך! אין אפס
חחחחחחחחחחחחחחחח
באסה לא יהיה באזר של גרמי גראנט
ממש לא זכור לי ערב כזה כמו של הקליפרס לקבוצה הנחשבת לקבוצת על
פשוט לראות ולא להאמין
הארל ולו על 18 כבר דקות רבות
באלמר מאחורי הפרספקס מבין שתמ"א טקס ושצריך להגיד שלום לדוק ולחפש מאמן חדש….
22 נקודות בחצי השני לקליפרס
אני מתחיל לחשוב שטי לו ידע מה הוא עושה כשחתם כעוזר בקליפרס, אבל לדעתי הוא לא הבן אדם המתאים. הם פשוט צריכים לבנות שיטת משחק.
טיי לא לא ימונה שם. הוא שתול בתאגיד ילך לאחת מחברות הבנות שלו
איפה ברט בראון שצריך אותו…. ההבדל קטן בין נרס לריברס היה שמול אחד עמד בראון ומול השני עמד מלון.
אחד נגמר בטבעת והשני עף בסיבוב 2.
יוקיץ' נגד לברון
הקליפרס 34% מהפרקט ו-25% מה-3
גורמים לשביתה של השיקצה להיראות כמו הופעה של כוכב. דנבר כל הכבוד
איזו הופעה של דנבר!!
פלייאוף פי 🙂
אני מודיע שכוחותיו של דה שוט עולים על הקוריוז האשך והרשע יחד. זה סכנת נפשות.
דה שוט נכון שלברון ינגב קל?
לא תאומן ההתפרקות הזו של הקליפרס
קוואי מבקש טרייד חזרה לטורונטו
ברור מזרח וברט בראון זה חלום. לברון עם 5 אורגזמות כבר
קשה להאמין למראה עינינו
דוק מאריך את הקדנציה שלו בעוד כמה דקות ולוקח טייםאאוט.
זה כבר מעורר רחמים
מנחם אני מתחיל להאמין בקללות
התפרקות קולוסאלית של הקליפרס
וואו!
איזה בוקר של כיף
דנוור זו הקבוצה הכי טובה היום באן בי איי ולברון לא יוכל עליהם.
רציתם את קליפרס שיעיפו את הלייקרס?
בגאון ננוחם….
אתה קצת מגזים
השוק המטורף שהקליפרס נמצאים בו כבר 3 משחקים גורם לדנבר להראות יותר טובים משהם באמת
נכון
5 קל לשיקצה עם הרבה קליר פאת. דיוויס זה לא הארל
בטח
כמו שנתנו המון קליר פאפאאט למדדה….
3 משחקים הם שוחטים את הקליפס, איפה הקליר פאטפאאט?
אני עדיין לא מאמין למה שאני רואה
זה הmeltdown הכי גדול שראיתי מקבוצה.
ב2015 מול יוסטון זה היה גרוע, אבל הם לא היו כאלה פייבוריטיו ובעיקר לא התפגרו במשחק 3 משחקים רצופים ללא תנאי
20 הפרש, לא יאמן.
מה שמצחיק זה שהלייקרס מתים שהקליפרס ינצחו, הדבר האחרון שהם רוצים זה להיפגש עם דנבר
בדיוק
אנשים לא מבינים מה זה יוקיץ ואיזה ווינר מארי
כולם מדברים על הקליפרס אבל מה שדנבר מראים הערב הוא לא פחות ממדהים
דרסו אותם. וואו
לא יהיה קל לליקרס
זה כבר מביך. קודם השלשה המטורפת של מארי, ואז החסימה והחטיפה של יוקיץ על קוואוי – וואוו!
חברים, לזה קוראים מהפכה של שמחה!!
כל הכבוד לדנבר.
אבל לא מדובר במשחק כדורסל.
מדובר בעינוי, ניצול וסחיטה. הקליפרס לא מבינים כבר 3 משחקים מה הם עושים על הפרקט.
אחת הנפילות הגדולות של השנים האחרונות
דוק ריברס צריך לעוף לאלף עזאזל,מאמן פח ברמה הגבוהה ביותר
שביתה כזאת של כוכבים לא זוכר
אני. עד שגורג ולנארד ימשיכו להחטיא כדי לשמוע מחר את סקיפ ושאנון, בעיקר שאנון מחסלים אותם
6 מ22 לשדה למדדה😂😂😂
הגמיל עם 36 חיצים. מורי ברמה הזאת זה התקרה שלהם
40
בברלי כזה מלוכלך
התצוגה הזו של לנארד תשאר כתם לכל המשך הקריירה שלו.
היתה לו סדרה טובה עד סוף המשחק החמישי
בשישי הןא לא היה מספיק טוב ולא סגר את הסדרה
היום הןא פשוט היה נוראי
אחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח איזה יופי
ראיתם את הגאון מוסר אחורית למורי?
יוקיץ' עושה בירד… יש לו חוש הומור…
אז לאיזה מקום עולה מורי ברשימת גארדים בליגה?
פאול מכוער של מפסידן גרוע
ללברון יש את גמר 2011, לקוואי יש את הסדרה הזאת. חתיכת כתם
עם כל הכבוד לביזיון שהיה פה, אל תשווה.
ב2011 לברון היה גרוע כל הסדרה, משחק אחרי משחק.
ב2011 לברון הגיע לגמר ליגה.
איפה קוואי נפל?
את רוצה להשוות בין גורג ל-ווייד, בוש וכו?
בין המזרח למערב?
בין המספרים שלברון הביא לשל לנארד בסדרה?
זה היה וישאר הכישלון הכי גדול של סופרסטאר בליגה הזאת.
נכון עם 17 נק למשחק וזה שהוא אתלט על.
לא רק זה.
הוא ברח מהכדור, ברח מהמשחק, הראה חוסם מנטלי דל בן 3, אבל בעיקר חוסל על ידי לא אחר מג׳ייסון קיד בגיל 38.
כל זה כשהוא משחק בקבוצה עם וויד ובוש בפריים, ועוד צוות וטרנים ומאמן שלימים יהיה השני הכי טוב בליגה.
ברכות איסלנדי!
.
עכשיו בשביל להבטיח המשך מוצלח לפלייאוף,
אתה חייב,
אבל
ח-י-י-ב
להחתים את דה שוט לחוזה עד לסיומה של העונה.
אם הוא קופץ על העגלה שלכם,
נגמר הסיפור . . .
+100
איך שפתח פה על מילסאפ – בום שתי טוריצות.
זה משהו מיוחד פשוט!
זה הכוכב ה3 שדנבר צריכים והוא גם זול 17 דולר לשעה
ישששששש!
יש יש יש יש יש!!!!
איסלנדי זה שלך!!
וואוו אני באושר עכשיו שאין דברים כאלה, לא ידעתי אפילו שאני ככה רוצה שדנבר תנצח.
תלמדו ישכירי חרב, יש דבר כזה קבוצה!!!!!!!!!!
וואווווווו, איזה כיף של בוקר!!!!!!!
פאק אני באורות עכשיו.
ריברס חייב לשלוח שני זרי פרחים, אחד לאיינג' שסידר לו קבוצה מופלאה ב 2008 ושני לטיבס שאימן אותם.
האליפות הזו והפה שלו עשו עבורו הרבה הרבה מליונים כמאמן. אם לא היה לוקח את אותה האליפות הוא היה היום במצב כלכלי הרבה פחות טוב למרות שבטוח שהיו לו לא מעט מליונים בבנק.
אם יש משהו שעליו אני שמח זה שלא בברלי ולא מרכוס מוריס יהיו בגמר המערב. שני ארסים עם ברגים משוחררים במוח.
הילדה התעוררה בדיוק חמש דקות לסיום. למדה שיעור חשוב לחיים – אסור לעגל פינות. אין קיצורי דרך להצלחה
משחק מושלם של מארי ויוקיץ, עם תרומה מעולה של הריס וגרנט וגם קרייג ומילסאפ. וגם פורטר בריבאונד. יתרון של 16 ריבאונדים לדנבר. הם רצו יותר!
עכשיו זה רשמי,
פגעתי בכל הסדרות עד עכשיו בהימור בBracket ,
אל תתעסקו עם Bol Bol the GOAT
יפה
יאללה,
כתם עאלק.
קאוויי היה, ונשאר, אחד מהשחקנים הטובים בליגה.
(קשה להתווכח עם מי שבוחר בו כשחקן הטוב ביותר. שאלה של תעדוף)
אז הוא נתן משחק גרוע. מישהו זוכר את המשחקים הגרועים של בירד? ג'ורדן?
(והיו להם משחקים מהזן של זה שקאוויי נתן הלילה. פשוט שכחו להם אותם, ובצדק. כאשר יש לך קריירה של כמה אליפויות, כמה פיינלס MVP, בצדק זוכרים את ההישגים)
הוא לא סגר את הסדרה 3 פעמים., לא משחק אחד.
ויוצר מזה, הקבוצה לא שיחקה כבר 2.5 משחקים, היא היתה בקריסה.
הוא לא עזר לזה לא על המגרש ולא מחוץ למגרש.
זה לא היה fluke, זה היה משהו מתמשך והוא לא עצר אותו.
גיא יואש צודק.
אכן כתם.
הוא יסיר את הכתם כמובן אם יוביל את הקליפרס לאליפות, אבל כשאתה מפסיד ככוכב ראשי של קבוצה כ"כ חזרה ובכזו דרך מזעזעת, זה כתם.
אתה לא מעלים דברים כאלה.
הם נשארים איתך לכל הקריירה.
יש מספיק שחקנים (גם פעילים) שמטפחים סטטיסטיקה ולגאסי (לברון, דוראנט, קרי) ואין מה לעשות, צריך להתחשב גם בכשלונות, לא רק בהצלחות.
נכון מאד זה חתיכת כתם
גיא, המסלול של קוואי ל-"גרייטנס" מאוד שונה מהרגיל (בירד, MJ וכו'), וגם האליפויות + FMVP בספרס הן לא ממש כמו אלו שברזומה של הגדולים באמת. האליפות עם הרפטורס הייתה מדהימה, ונוצר נרטיב חדש על קוואי, אבל אחרי הלילה הוא בעצם צריך להוכיח שהוא באמת גדול והאליפות עם הרפטורס לא הייתה רק התעלות יוצאת דופן
חברים שמחתי לעזור
🙂
נשבע בכל היקר לי שהייתי בטוח שבוסטון מנגבים ואז הקריפרים סוגרים את זה במחצית.
יש לי עדים – פאני רשם הכל
דה שוט קוואי לא למד מגורד במשחקים אחרונים 2 מ16 מול 4 מ 16 הלילה, רועדות לו הידיים מרגרינה.
זוגתי קוראת לו קוקיץ.
פשוט כיף לראות את דנבר במהלך המשחק ובראיונות אחריו
יוקיץ בן 25, מארי בן 23 על חוזה רוקי. השמיים הם הגבול לשניים האלו ולקבוצה הזאת. וואוו!
שמעון וברוך מה קורה, לא שמעתי אף מילה על שיפוט?
הליגה לא היתה אמורה להוציא תזכיר שיעלה את הקליפרס מול הלייקרס?
כתבתי שטעיתי עגל
השופטים לא יכלו לסייע יש גבול ניסו עם העבירה ה4 דל יוקיץ לשנות מומנטום אבל הם לא יכולים לקלוע לסל גם
אין שום עניין בלדבר על שיפוט במשחק הזה ובקודם, הקליפרס עשו לכולם את העבודה יותר קלה
מטורף.
עכשיו כשנרגעתי מהחגיגות – תכלס באסה ממש שלא נקבל סדרה של קליפרס-לייקרס, אבל פשוט לא הגיע לקליפרס.
אי אפשר לשמוט ככה יתרון דו ספרתי פעם אחר פעם.
לילי אני מקווה שהחיים שלך קצת פחות עלובים מלהיות ב״אורות״ כי הקבוצה שככ פחדת שתדיח את הלייקרס הודחה.
חמוד שלי.
אתה קצת מגזים.
א – לא מפחדת שידיחו את הלייקרס, גם לא מייחלת לזה.
אני אוהדת יוטה ופשוט נהינת מכדורסל איכותי.
ב. יש דרך לדבר, תתבייש בעצך.
Lily's out
קוואי היחיד ששווה את חוזה שלו בקליפרס.
לכל מי ששאל למה לו ויליאמס עובר קבוצות ואף פעם לא קיבל חוזה גדול, הסדרה נתנה את תשובה. הוא לא יציב מספיק ובטח לא שחקן מוביל. שחקן שישי ותו לא… ב-nba כנראה כן יודעים דבר אחד או שניים.
הקליפרס יהיו בסדר, באלמר בעל אורך רוח והוא סידר את המערכת. נותן לאנשי מקצוע לעבוד.
כנראה שצריך יותר מעונה אחת לחבר קבוצה ונדיר שיש אליפות אינסטנט
כל מילה.
לקליפרס חסר מנהל משחק אמין שיעזור להוריד את הלחץ מקאוויי וג'ורג' (שחקנים נהדרים. אף אחד מהם לא מנהל משחק) וידאג לנצל את הפוקוס שהצמד מושכים בהגנה. משהו בסגנון של מה שלאורי עשה בטורונטו בעונה שעברה לצדו של קאוויי או דראגיץ' השנה לצדו של באטלר (אדיר השנה בפלייאוף).
נו באמת. זה בעיקר מאמן דביל.
מוריס שווה את הכסף. סוויט לו שווה הרבה יותר מ8 מיליון. פול גורג גם שווה כי סה מה שקאווי רוצה. הארל שווה מה שהוא מרוויח.
הפחים האמיתים זה בברלי ושאמט. בברלי כבר אין לו אפילו טיפה של כדורסל או הגנה טיפה. רק צעקות ועבירות נשאר לו.
נכון, העט שאיתה חותמים על חוזה לא משקרת.
ויש סיבה כנראה שפלייאוף פי זה יותר קרוב לפליאוף פיצה.
בסוף הנבא היא make or miss league כמו שאומר המשפט.
אבל היא גם בו זמנית ליגה בה אתה מחטיא את כל הזריקות שלא לקחת, כמו שאמר מייקל (או קובי, עייף מדי מכדי לזכור).
מה שטוב לעונה הסדירה הוכח כבר בפעם ה100 שלא תמיד יעבוג בפליאוף, כל מקרה לגופו.
הקליפרס הצליחו לעבוד על כולנו במשך כל העונה, אולי עד למשחק 6, שיש להם שיטה ושהם יצפאסו כשצריך וכו׳ וכו׳. הכל התברר כבלוף ואסופת שחקנים מאוד מוכשרת שאומנה כדי לצוד שחקני יריב ולחיות משאריות שלנארד וגורג מוציאים להם בדאבל טים.
לקחו שחקנים של 20 נק לערב כמו מוריס והפכו אותו לדי אנד 3.
רגי גקסון כמוביל כדור, מנהל משחק וחודר לא רע נמחק מהרוטציה על סתם והפך לזורק שלשות מהפינה ב3 זריקות לערב.
הראל שחקן בלי זריקה ובפליאוף they dare you to make it ומצופפים לסל, הןא נכשל בגדול. אבל גם בהגנה ראינו דהןא פשוט לא מבין הגנת פיק אנד רול.
וויליאמס חושך כל הסדרה ובהגנה עודה הרבה רעש וצלצולים עם עבודת רגליים אבל בפועל לא השיג עצירה אחת.
גורג ולנארד עשו מה שציפינו מהם, למעט במשחק 7 ולפרקים במשחק 6.
אתה לא מנצח סדרה עם 2 שחקנים ולכן האשמה היא בעיקר, אם לא רק על ריברס.
את הכתם על הקריירה של לנארד הןא כבר קיבל, אבל את האחריות למה שקרה המאמן חייב לשלם בראש שלו.
דורג פלייאוף אחר פלייאוף קורס; מנפח סטטיסטיקות קלאסי של העונה הרגילה
מוריס היה 20 נקודות לערב רק בתחילת העונה בניקס. התפקיד שהיה תפור עליו זה מה שהוא שיחק בבוסטון כשחקן חמישייה שעושה את הדברים הקטנים עם ההאסל או שעולה מהספסל
עכשו, חישבו על הקליפרס עם כריס פול במקום פול גורג. לחליפין חישבו עליהם עם שג"א , גלינרי וכל הבחירות האבודות. זה מה שעובר לגרי ווסט בראש. אני די בטוח שהוא לא אהב את העסקה על גורג.
מה היו עושים?
באלמר צריך לתת לפופ הצעה שלא יוכל לסרב לה, ולאחד מחדש בין המוח לרובוט
עובדה שאתה לא יודע, כי הקליפרס הפסידו!!!