חם מהתנור: ד'אנטוני עוזב את יוסטון

לאחר ההדחה השנייה ברציפות בסיבוב השני, מאמן יוסטון מייק ד'אנטוני הודיע לקבוצה שהוא לא ימשיך בעונה הבאה. ד'אנטוני היה בשנה האחרונה לחוזה וסירב לכמה הצעות להארכת החוזה ברוקטס, אותה אימן מאז 2016. ד'אנטוני הגיע לגמר המערב ב-2018, זכה במאמן העונה בשנה הקודמת עם יוסטון ועבר סיבוב בכל אחת מ-4 העונות שלו עם הקבוצה.

יוסטון תצטרף לאוקלהומה סיטי, פילדלפיה, אינדיאנה, שיקגו וניו אורלינס שמחפשות מאמנים ראשיים. ד'אנטוני הוזכר בעבר כמועמד לאינדיאנה ופילדלפיה, בה שימש לתקופה קצרה כעוזר מאמן לפני שהפך למאמן הראשי של הרוקטס. הוא אחד מ-9 היחידים שזכו פעמיים במאמן העונה.

שמועות על כך שיוסטון תרצה להביא את ג'ף ואן גנדי, מאמן העבר של הרוקטס ופרשן כיום, כמאמן במקום ד'אנטוני, כשגם הפעם התקשורת העלתה את טיירון לו כמועמד. מאמנים נוספים אחרים שפנויים הם נייט מקמילן, בילי דונובן, דייב יגר, ג'ים בוילן, אלווין ג'נטרי וקני אטקינסון.

*

ממפיס שכרו את דארקו ראז'קוביץ' (Rajakovic, עוזר מאמן בפניקס) וסוניה ראמן (קבוצת הנשים של מכללת MIT) כעוזרי מאמן לטיילור ג'נקינס.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 50 תגובות

  1. תודה על העדכון.
    סך הכל עשה עבודה טובה, ככל שיכל. היחידי שמשך את הווריורס בעידן דוראנט ובסגל מלא (מינוס איגי לכמה משחקים) לכדיי 7 משחקים. רשם את המאזן הכי טוב בליגה באותה עונה, ועוד 3 עונות במיקום לפחות 4.
    השאלה היא אילו שינויים נוספים יהיו בסגל ובהנהלה של הרוקטס.

    1. הוא עשה הרבה שטויות בקדנציה שלו (מישהו זוכר שהיה לו את קייל לאורי פעם? העביר אותו עבור בחירת דראפט), אבל בגדול בנה קבוצה מצליחה שתמיד נמצאת בצמרת ונתנה פייט אדיר לדאבס ההיסטוריים. לא הייתי זורק אותו כל כך מהר.

      1. הGM שנפטר מלאורי ודראגיץ' בשביל לין, הביא את הווארד כשהוא יודע שהוא פצוע ולא יהיה בריא בזמן כלשהו של העונות הקרובות, וזה בקושי התחלת הרשימה של השטויות שהוא עשה ואיכשהו הצליח לשמור על הכסא GM שלו ברוקטס, זה נתניהו של הGMים.

      2. לאורי ברוקטס לא היה הלאורי של הראפטורס. אפשר בהחלט לבוא בטענות למורי על סמול-בול אקסטרים, אבל הוא השיג את הארדן ובנה סביבו קבוצה.
        אולי השינוי בעמדת המאמן ישנה מעט את סגנון ההתקפה ויעלה אותם לרמה הבאה.
        בסופו של יום, מורי היחיד שהעמיד קבוצה ראוייה מול הווריורס עם דוראנט.

        1. אותו לאורי רק צעיר יותר ובמגמת השיפור שהראתה שהוא פוינט גארד פותח בליגה ושיהיה מה שהיה בראפטורס.

          אם מה שצריך להאחז בו כדי לתת קרדיט למורי על עבודה של למעלה מעשור זה 'היחיד שהעמיד קבוצה ראוייה מול הווריורס עם דוראנט' (וגם זה לטעמי לא נכון) זה מספר כמה הכשלון שלו גדול.

            1. לא רלוונטי, הכשרון היה שם, השיפור מעונה לעונה היה שם ואין שום סיבה לחשוב נשלט היה מתבגר גם שם.

            2. למה לא חשוב? לא חסרים מקרים של שחקנים שלא נמצאים בסיטואציה הנכונה מבחינתם? לאורי הוא אחד כזה, והוא מודה בזה. ההגעה שלו בראפטורס נתנה לו את המקום להתפתח למה שהפך.
              למשל ג'רמי לין, הכוכבים הסתדרו עבורו בניקס, אחר הוא לא ממש הצליח באף מקום שעבר הלאה.
              קובינגטון למשל גם התחיל את דרכו ב-NBA ברוקטס. מישהו שמע עליו שם? לא… אחר כך הוא התפתח למה שהפך להיות בסיקסרס וחזר לרוקטס כשחקן מוכח.

            3. מחזק.
              קודם כל – קייל לאורי גם לא הפך כל כך מהר למי שהוא עכשיו גם בראפטורס. זה קרה בערך באמצע העונה הקודמת עם לאונרד. לפני זה הוא היה הבחור שלוקח תורות עם דרוזן למי ייעלם במשחקים חשובים.
              *
              וכמובן לא כל שחקן עם כישרון הופך לכוכב בכל קבוצה. אני תמיד אומר את זה בויכוחים על את מי צריך להביא לווריירס והתגובה של הרבה אנשים היא "אה, הוא כשרוני אז בטוח זה יהיה מוצלח".
              (לא ייאומן שמה שמעניין בווריירס עכשיו זה פגרת הקיץ שלהם… כל כך חזרנו לשנות התשעים…)

            4. זה לא רלוונטי כי מה שרלוונטי זה שבזמן ההחלטה לאורי היה ללא ספק פוינט גארד פותח בליגה (מכל הבחינות) שנמצא במגמת שיפור קבועה(שלא הייתה שום סיבה שלא יתפתח לשחקן שהתפתח אליו) ומורי זרק אותו בתמורה לכלום כדי לשלם ללין הרבה יותר ממה שהיה משלם ללאורי בהחלטה שהפכה את הרוקטס לקבוצה גרועה יותר.
              קובינגטון דוגמה נוראית למה שאתה מנסה לומר כי כן שמעו עליו והוא הגיע לפילי בגלל ועל בסיס שהיה ברוקטס. (וגם זה עדיין סה״כ קובינגטון שהוא לא יותר מרול פלייר בינוני)

            5. יונתן
              מה שכתבת על לאורי זה בולשיט אחד גדול

            6. בזמן ההחלטה לאורי היה PG שלא מוכן להקשיב למאמן שלו, על גבול "הבעייתי". ג'רמי לין היה אחרי הלינסניטי… אחד עם מניות בנסיקה והשני בירידה.
              ויתור על אחד מהם תמורת האחר היה מהלך מובן באותו הרגע, בדיעבד אולי לא. אבל לדעת כולם לאורי לא היה מתפתח למי שהוא אם היה נשאר ביוסטון, ויתכן שכמו בממפיס היה מאבד את מקומו ל-PG אחר שהקבוצה הייתה רוצה יותר להשקיע בו.
              .
              לאורי פרץ באמת בראפטורס, במיוחד בשתי העונות האחרונות

            7. נו באמת, מה זה ההמצאה הזאת של שתי העונות האחרונות?
              לא השתנה כלום במשחק ובתפוקה שלו בשנתיים האחרונות.
              הדבר היחיד שהשתנה זה המאמן והקבוצה מסביב וזה שהם לקחו אליפות אז הפרספציה של אנשים השתנתה כמו שקורה בטיעונים מקושקשים עם כל שחקן שלוקח אליפות.
              זה טיעון ברמת ה'ג'ורדן פשוט לא היה אותו שחקן עד לשנה שבה הוא לקח את האליפות הראשונה שלו'.
              אין לזה אחיזה במציאות, זה מאה אחוז עיוות תפיסה ומוניטין.

            8. לוותר על לאורי ודראגיץ' בשביל לשלם ללין היה מהלך מטומטם בברור גם אז לכל מי שמבין בכדורסל. לאורי לא היה בשום ירידה ולין היה קוריוז זמני שבברור לא יכול לתפקד כפוינט גארד פותח של קבוצה עם שאיפות בליגה.

            9. ואגב, לא להסתדר עם מאמן גרוע כמו מקהייל זה לא ממש כתם אלא יותר סימן זכות.

          1. יכול להיות שיש לך זיכרון קצר או איזושהי התאהבות בלאורי. אני זוכר יפה מאוד את הביקורות על לאורי ודרוזן בעונות שבהם הראפטורס עפו על לברון – זה היה מתחיל מההתחלות האיטיות שלהם בפלייאוף, ממשיך לעיסוק בשלפוחית השתן של לאורי, ונגמר בראיונות עם לאורי עצמו שלא מבין איך הוא אכזב ככה. אבל אחלה, אנשים זוכירם את מה שנוח להם.

            1. זה נהדר, הבעיה לא בזכרון שלי, צריך לדעת לא להקשיב לביקורות מטומטמות שמבוססות על קשקושים

            2. נו טוב, אז לפעמים הבעיה היא בפילטר.

            3. ות'וג, חבל על הויכוח. זו לא הייתה הכוונה.
              זה לא משנה מה אתה או אני חושבים על לאורי. אני נוטה לא לחשוב על רוב השחקנים שהם נוראיים (בינתיים הגנתי כאן על היכולות של ראס, שאק, ויאניס… את השניים הראשונים אני בכלל לא מחבב פשוט לא מתבטא נגדם בקיצוניות). התדמית של לאורי הייתה לא מזהירה אחרי הסוויפים וההעלמויות בפלייאוף. גם אם הוא היה אולסטאר. היו עליו ביקורות כולל על דברים טיפשיים לחלוטין ועיסוק יתר בשלפוחית השתן שלו.
              כיום התדמית שלו שונה.

            4. יונתן
              זו בדיוק הנקודה. כל העיסוק בתדמית הוא מונפץ ומטופש

  2. הייתי הולך לבולס במקומו. נראה לי פרויקט מעניין- יש שם כשרון התקפי יותר איכותי ממה שיש בפילי ואינדיאנה, ויהיה מעניין אם הוא יצליח לפתח את לאבין לגרסה יותר מפלצתית כמו שהוא עשה עם הארדן

  3. יש קבוצה שטיירון לו לא מועמד לאמן?
    מנס ציונה בואכה אלבה ברלין דרך שנחאי טייגרס ועד ל-21 קבוצות בנ.ב.א

  4. מתחיל להרגיש קצת כיסאות מוזיקלים. דאנטוני יעבור לכאן, אטקינסון לשם, מקמילן לקבוצה ההיא, ייגר לקבוצה הזאת, ג'נטרי חותם כעוזר מאמן, וטיירון לו וואן גנדי ימשיכו להיות מועמדים לעד.

  5. היה ברור שזה סופו של עידן יוסטון,
    תהיתי אם זה יקרה כבר בגיים 7 מול okc.
    דא'נטוני הוא ללא ספק המאמן הגאוני של הליגה. עילוי שקשה לדמיין את הכדורסל בלעדיו.
    הגורל בהחלט יתאכזר לווסטברוק אם דונובן ימונה למאמן יוסטון, לא יותר ממה שווסטברוק התאכזר בעצמו לגורלו…
    סופו של עידן יוסטון.
    סופו של הארדן כמלך הסלים בליגה בשנים האחרונות, הוא לא ימצא התקפה שתאדיר אותו כמו יוסטון של דאנטוני את מורי.
    סופו הסופי בהחלט של ווסטברוק.
    סופו של עידן מורי.
    סוף עידן. סוף.
    רות'.עבור.
    אליך ל20 שנה הקרובות ,לוקה.

    1. יש מצב, הם נראים ממש לא טוב, לא ברור מה עובר עליהם, אמורים להיות קבוצת על.
      כנראה שהבועה לא באה טוב לוויליאמס והראל

  6. אחלה מאמן, עשה עבודה נהדרת ביוסטון. הסגל לא תמיד נצץ, אבל הם היו דיי טובים, במיוחד נגד גולדן של דוראנט וקרי. הם פגשו את הקבוצה הכי גרועה שיכלו להיות מולם בחצי, וזה נראה בהתאם.
    אני במקום דאנתוני הולך. לבית, הבחור לא צעיר, עשה קריירה נהדרת. אבל לך תדע.
    המון קבוצות מחפשות מאמנים, נראה מי ישרוד איפה.

  7. השמועה אומרת על ד'אנטוני לאינדיאנה…אני לא בעד, הוא לא מתאים, בטח לא הסגנון השוחק והספסל המקוצרר בקבוצה נוטה לפציעות כמו אינדיאנה
    וטיירון לו זה האברם גרנט של הnba

  8. גאון דאנטוני גאון.
    יכול להפיל הכל על מורי, הארדן וווסטברוק ולמצוא לו מועדון אחר לפני שיהיה מאוחר מידי – שם אבל כבר לא יהיו תירוצים…
    אני כל כך רואה אותו כבר – אני? מה ווסטברייק? רציתי?
    לא לא, לא שלשות רק מיד רייג'
    ברור שאמביד הסנטר הכי טוב בליגה!
    מי זה בכלל הארדן? אה הוא, נו הייתי בטוח הוא מדע"ש, גם אתה היית עושה כל מה שהוא אומר ככה!
    לא לא, זה הוא חייב אותי ללכת למועדון חש-…
    כריס פול זה לא חבר זה אח!
    .
    וואי וואי תהיה חגיגת מאמנים שלימה, צחוקים צחוקות וכיבודים מובטח בכניסה!

  9. הוא מאמן שעשה דברים מלהיבים (בעיני) למרות שהוא עושה גם טעויות קשות, ונראה שהוא מתעקש שהקבוצות שלו ירוצו בשיטה אחת עיקרית ובלי לגוון הרבה. למשל להגיד להן להפסיק לזרוק שלשות כששום דבר לא נכנס… לא יודע אם אפשר להציל אותו מעצמו אבל אני חושב שהוא עשיין יכול לתרום לכל קבוצה שייאמן.
    *
    הארדן אמר שהוא מרגיש שהם יכולים לחזור לתפוס את הליגה בעונה הבאה (נראה שהוא גם רוצה שראסל יישאר) ושחסרה להם עוד חתיכה לפאזל. אז חוץ ממאמן, אני עדיין חושב שהארדן שמומחה בלהאט את קצב המשחק והרבה פעמים זקוק לריבאונדר טוב, יכול להוציא את המיטב מביג-מנים קלאסיים (שפחות מוצאים מקום בקבוצות שמשחקות מהר).

כתיבת תגובה

סגירת תפריט