הרוקטס של ג'יימס הארדן היוו את ההתגלמות של חוסר הגרוש ללירה. תמיד היו חזקים בעונה הסדירה, המזוקן נתן עונות התקפיות אדירות, אך לבסוף הם תמיד נפלו לקבוצה גדולה מהם. בארבע מחמשת הפלייאופים האחרונים, הרוקטס הודחו מול מוליכת הקונפרנס. הפסד היום יעלה את הממוצע ל-5/6, כיוון שהמדורגת הראשונה, הלייקרס, היא היריבה של הטילים גם הלילה עם יתרון איתן של 3-1 בסדרה.
המשחק הקודם גם סייע לקבע את המעמד של הרוקטס כקבוצה שמפספסת רק במעט. הם היו בפיגור לאורך רוב שלבי המשחק, הפרש שהגיע עד ל-23 טרם הרבע הרביעי. הטילים נלחמו בשיניים והורידו את ההפרש ל-5 נקודות בלבד עם שתי עונשין קלאץ' של ג'יימס הארדן עם 58 שניות על השעון, 105:100, אבל משם לא קלעו עוד נקודה, אלכס קארוסו קבר שלשה ולברון סיכם את הערב עם דאנק מהדהד לאחר מסירת אלי-הופ של ראז'ון רונדו.
בואו נודה באמת, הלייקרס הרבה יותר מוכשרים מהרוקטס. הם צריכים לנצח את הסדרה הזו. אממה, זה כן נראה שללייקרס פשוט אכפת יותר. מבט על נתוני ההאסל של משחק 4 מאששים את ההיפותזה הזו: 52 קרשים ללייקרס לעומת 26 של הרוקטס, ניצחון מוחץ ללוס אנג'לס בנקודות בצבע של 62-24 וכך גם בנקודות בהתקפה מתפרצת: 19-2 לחבורה של פרנק ווגל. יוסטון הצליחו לשלוף כדור חוזר יחיד בהתקפה, שלא הוביל לשום נקודות הזדמנות שנייה.
אכן, חלק מהעניין זה הסופר סמול בול שהטילים משחקים איתו, אין ספק. אמנם, זה דווקא אמור לעזור להם בהתקפה מתפרצת, וכפי שנראה מהמספרים, זה לא קרה.
לברון לא אוהב להפסיד, במיוחד לא בסרת פלייאוף לאחר שהרוויח כבר שלושה מארבעת הניצחונות הדרושים: הוא במאזן 13-0 מושלם כאשר הוא מוביל בסדרה 3-1, והוא בדרך כלל מסיים את זה ב- 4-1 (79% מהפעמים, בקירוב).
הימור: אני מהמר שהלילה הרוקטס יחסרו גם את הגרוש וגם הלירה, ואולי יצטרכו להביא גם משכנתא. 15 הפרש ללייקרס שיעלו לגמר המערב.
no funny shtuff
12 ספט 2020 15:59:02רציתי לכתוב שהלילה יוסטון ינצחו אבל אז נזכרתי ברונדו ואיך הוא הוציא להארדן את החשק לחיות.
הלייקרס מנצחים ב-10+
הקוריוז
12 ספט 2020 16:36:27בלואו אאוט 20 וצפונה הארדן הזמין מטוס חשפניות לפי הדיווחים
רועי ויינברג
12 ספט 2020 16:02:46פריוויו מעולה למשחק פחות מעולה. אני עם הלייקרס כאן, היו יותר טובים בשני המשחקים האחרונים ואני לא חושב שנראה יום קליעה אדיר או התפוצצות של הארדן פתאום. 4-1.
the artist formerly known as the Shot
12 ספט 2020 16:11:04תודה על הפריוויו.
בדקות הסיום במשחק האחרון יוסטון קיבלו הצצה לאיך שהם צריכים לשחק – מהר, בפראות, התקפות קצרות, קצב גבוה, הרבה שלשות.
אז:
אולי הארדן (תנו לי לדבר איתו!) יבין סוף סוף שלכדרר 17 שניות עם רונדו עליך ואז לקבל את הדאבל-טים זה מוציא לכולם את החשק לחיות.
אולי ד'אנטוני יבין שלברון ו-איי די חייבים לטעום כמה דאבל-טימים, לפחות לפרקים.
אולי הכדורים מהשלוש יפלו בפנים, ורונדו יפסיק עם הפוקסים המרגיזים,
ונזכה לראות "אנאדר דיי"…
.
פאני – בפעם האחרונה (על תנאי) – תרשום.
הקוריוז
12 ספט 2020 16:35:36מוות ודאי תרשום
אור
12 ספט 2020 16:48:30חחח דה-שוט, האפקטיבי שלך בפלייאוף יותר נמוך מהאחוזים של ראס וסיאקם לשלוש
the artist formerly known as the Shot
12 ספט 2020 17:42:20הימרתי על כל הסוסים הלא נכונים 🤦♂️
אוק סיטי
יוסטון
רונטו
יאניס
(בבראקט שמתי קריפרים, אבל זה לא חכמה, כולם עשו)
אני מאשים את טראמפ
הקוריוז
12 ספט 2020 18:04:02זה בראקט מהלב 🙂
Zivke
12 ספט 2020 18:26:07אני אותו זבלה, אפילו בבראקט שמתי יוסטון חשבתי זה השנה של הארדן פחחח
רק אני ציוני פטריוט, אז אצלי זה בגלל ביבי 🙂
the artist formerly known as the Shot
12 ספט 2020 18:29:40חחח…
אתה לפחות אמיתי – אני השתפנתי בבראקט – אז נענשתי במזרח. לא נורא, העיקר שננצח היום וניקח נקודות מכל אלה שכתבו בבראקט ל"א ב-5
etayle
12 ספט 2020 20:34:44לא הימרת על אינדי? כל השאר זה בונוס…
דוקטור רזי הופמן
12 ספט 2020 16:17:26רבינוביץ, המשחק בשלוש אפס אפס
הימור שלי, הארדן סוף סוף מוצא את הידית וגם מליח לסחוף את ראס אל שטן לעוד ניצחון של הרוקטיר.
יוסטון וי אר נות הבינג ה פרבלום…
the artist formerly known as the Shot
12 ספט 2020 17:43:35חמסה חמסה שום בצל נחשים עקרבים
thog
12 ספט 2020 16:19:59הלייקרס נכנסים למנוחה של כמה ימים טובים היום
no funny shtuff
12 ספט 2020 16:24:43גיא: "א"
שמעון: "ב"
גיא: אבל גם אתה אמרת "א"
שמעון: כן ולא. אמרתי "א" בבראקט, אבל "ב" במעורב של מנחם
גיא: תוכיח
שמעון: אין לי כוח להוכיח. אני חושב שזה היה במעורב שכותרתו היתה "דונצ'יק ודרג'יק עושים כבוד למולדתם בוסניה" או במעורב "וולקר מבוסטון לא שותה ויסקי ג'וני וולקר"
גיא: אתה גם אמרת "ג" ואני זוכר שברוך אמר "ד" ואתה הסכמת איתו
שמעון: לא. אמרתי ש-"ג" זה כן ו-"ד" זה כן רק במקרים ש-"ג" הפוך מ-"ב". וברוך צודק.
גיא: אז אתה מודה
שמעון: לא מודה. ואין לי כוח לחפש. רגע, מודה במה?
גיא: ששיקרת.
שמעון: זה כן. לא מודה.
גיא: אז אחת ולתמיד. תחליט. "א", "ב", "ג" או "ד"?
שמעון: "ז"
דוקטור רזי הופמן
12 ספט 2020 16:28:03חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
עידו גילרי
12 ספט 2020 16:29:34התכוונת "ח"…
no funny shtuff
12 ספט 2020 16:30:29טו-שה
thejanitor
12 ספט 2020 16:59:52מבריק
דוקטור רזי הופמן
12 ספט 2020 17:34:35חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
ה ח דלעיל היא מסוג אחר, חית יותר עממית ו"ריחנית"
הקוריוז
12 ספט 2020 16:34:42שלא תגיד שאנחנו לא מספקים את הסחורה😎
גיא רוזן
12 ספט 2020 16:40:15משעשע (באמת. מלאי הציניות היומי שלי אזל ממזמן).
אני רק רוצה להבהיר שלא באמת אכפת לי ששמעון אומר "א – ת" ובסוף חוגג שהוא ניצח (!!!)
.
מה שלי מציק זה:
שמעון: "אחותך ז"
אני: "אבל אין לי בכלל אחות…"
שמעון: "כתבת את זה!"
אני: "ציטוט, רמז של הוכחה, משהו?"
שמעון: "כתבת 50 פעם שאחותך ז. על ה ז שלי הוכחות."
.
או במילים אחרות:
היה קוריוז,
עד להודעה חדשה –
פינוקיו.
הקוריוז
12 ספט 2020 16:42:33אבל גיא באמת כתבת את זה מה אתה מתחכם והמון פעמים. זה פשוט היה מזמן מי ימצא את זה עכשיו
גיא רוזן
12 ספט 2020 16:56:00פינוקיו,
מאז תחילת העונה אני כותב ללא הרף שהשנה הלייקרס זוכים. זה מופיע בכל הקדימונים לעונה, זה מופיע בבראקט שלי לפליאוף הנוכחי.
מילווקי?
בבראקט שלי בחרתי בסלטיקס כנציגת המזרח בפיינלס.
.
דוגמה:
https://hoops.co.il/?p=170439
.
לא כתבתי העונה אפילו פעם אחת שהבאקס זוכים באליפות.
יש רק את השקר שנוח לך להמציא בשביל לכסות על התנודתיות המשעשעת של "דעותיך" שמתפזרות לכל עבר (בפער של 0 זמן אתה כותב בראקט בו הלייקרס מנצחים את יוסטון, ותגובות בהן יוסטון "מנגבים". כאמור – משעשע).
.
נמשיך,
אתה כותב שאני "כתבתי 50 פעם" שאי אפשר לשמור על הארדן דאבל טים.
.
אני אחזור ואכתוב בדיוק את מה שאני כותב כל הזמן –
דאבל טים זו טקטיקה שמתאימה לקבוצות עם סגל ספציפי מול קבוצות עם סגל ספציפי. מנהלי משחק מוצלחים שמשחקים בהרכבים עם קלעים/מובילי כדור נוספים, קשה מאוד ללחוץ.
אתה יכול להמשיך ולבלבל את המוח,
אבל הסיבה שרואים כמעט ורק את הקליפרס לוחצים את לברון, ומנסים עליו לפעמים שמירה כפולה מוקדמת היא בגלל הסגל העמוק שלהם, ושחקני ההגנה הנהדרים שלהם (בברלי למטרות לחץ, גו'רג', מוריס, וקאוויי כשחקן נוסף בשמירה כפולה) לשאר הקבוצות אין את הפריבילגיה הזו.
הארדן?
כאשר הוא שיחק עם כריס פול וקלעים כמו בעונה שעברה בועיקר ב-18'?
המחיר של שמירה כפולה עליו היה גבוה.
עם ווסטברוק?
ברור שעדיף להקשות עליו, ולתת לווסטברוק להיכנס עם הראש בקיר.
לא כתבתי השנה אפילו פעם אחת ש-"אי אפשר לשמור על ווסטברוק שמירה כפולה".
.
כמובן שזה לא מפריע לך להמשיך עם הנרטיב של
"חחח אני לא הדפוק היחידי…!"
.
אז חביבי,
אתה יכול להמשיך ולפזר את הכזבים שלך.
אני אהיה כאן להזכיר שאתה, ובכן, פינוקיו.
הקוריוז
12 ספט 2020 17:23:55גיא אתה ממש ביידן וגנץ. איפה אמרתי שאמרת שהבאקס אלופים? דיברתי על הדאבל טים.
באקס זה חבר טנש אחר.
לגבי הבאקס פשוט התלהבת מהם ונתת סטט איך הם מנגבים את המערב בעונה הסדירה בטענות לאנשים שבמערב הם בקושי היו עוברים סיבוב….ותפסת מהם רצח. אלופה מתחילת העונה אמרת לייקרס זה נכון מעולם לא אמרתי אחרת.
מצחיק איך מדאבל טים הגעת לבאקס המיטב של ביידן 😎
לגבי הארדן לברון יאניס אמרת אסור דאבל טים כי צלפי השלשות יענישו….שנים על גבי שנים כתבת את זה בכל מקום.
אז ב2 טעית עכשיו נשאג לראות אם שבר עושים סוויפ אם ריברס יקשיב להם מהרגע הראשון או שטנש יצמקו ל2 1
דוקטור רזי הופמן
12 ספט 2020 17:37:06דיי שימון
עזוב שטויות, למה אתה מתנגח איתו בכח?
שום דבר טוב לא יוצא מזהלא לך ולא לו.
הקוריוז
12 ספט 2020 17:56:07רזי שיעמוד מאחורי הדברים שלו ולא יחפש דרכים עקלקלות. תיאוריית הדאבל טים והלחץ שלו התנפצה לרסיסים בפלייאוף הזה על הכוכבים הכי גדולים והוא ממשיך להעביר נושאים ולתרץ במקום להודות.
דאבל טים עובד על כולם, מוציא את החשק לחיות לכולם, מאמלל את כולם בין אם קוראים להם גורדן קובי לברון לוקה קאווי וכל אחד שתרצה. זה לא כדאי לרוב רק נגד סופר טים עם קלעים כמו שהיו הלוחמים עם דוראנט וגם מולם אם אחד בזון של החיים שלו כדאי לקחת סיכון ולהביא עליו.
גם נגד קליפרס על הנייר לא כדאי להביא דאבל טים אבל אם לקרלייל היה ביצים קאווי היה כבר בבית, לפעמים צריך להמר בטח שקאווי תופס יום שהוא רותח או התקפה אחרי התקפה בספוט בלי הפרעה…
למייק מלון לקח גם זמן לקלוט…
גיא רוזן
12 ספט 2020 18:43:27דרכים עקלקלות…
לגבות את המילים שלי עם נתונים ועובדות.
ובכן, פינוקיו, ככה עושים את זה:
.
"אני זוכר פה את טנש אמרו שהם קונטנדרים אמיתיים ויתנו בראש לליקרס והקליפרס אחרי שניגבו אותם בעונה הסדירה"
.
מילים שלך, פינוקיו. או לצורף העניין, כזבים.
כרגיל,
לא הולך עם העובדות,
אז אתה ממציא בשביל… האמת, אין לי מושג עבור מה. בשביל לשרת איזה נרטיב דבילי? לא ברור לי.
.
בכל הנוגע להגנה בכלל ודאבל טים בפרט –
ויכוח עקר. אתה פשוט קלולס בכל מה שקשור להבנה של איך הגנות NBA מתנהלות.
.
מעבר לוויכוח העקר –
לא כתבתי העונה אפילו פעם אחת ש-"אי אפשר לעצור את הארדן עם דאבל טים". המצאה שלך. כרגיל. פתטי.
הקוריוז
12 ספט 2020 16:41:51אגב פאני אמרנו את זה כל הזמן מה שנחשב לעונה הסדירה זה תחזית לפני פתיחת העונה ולפני הפלייאוף הבראקט ההימורים נסגרים רק שם. כל היתר זה סתם עדכונים תוך כדי תנועה ובהתאם להתפתחויות וכו.
כלומר אם הימרת על אוק ובמציאות יוסטון עברו מותר להמר על יוסטון הבנת? ודברים משתנים תוך כדי ואז אין חכמת בדיעבד כי ההימור לא תקף נסגר ממזמן אלא רק בשביל הדיון פה בהופס.
thog
12 ספט 2020 16:49:02מותר גם להמר במשחק האחרון בסדרת הגמר בעשרים הפרש דקה לסוף על זהות האלופה. זה עדיין לא הופך את זה למשהו מעניין.
thejanitor
12 ספט 2020 17:05:11אבל במקרה של שמעון זה יהפוך אותו לצודק בכל מה שהוא אמר לפני, גם ב״א״ וגם ב״לא א״. איך אתה שואל? ללוגיקת שבר יש כללים אחרים.
etayle
12 ספט 2020 20:46:35שומעון כמו החתול של שרדינגר, אצלו גם הלייקרס וגם הבאקס אלופות בו זמנית.
הקוריוז
12 ספט 2020 17:24:54אותנו זה מעניין
thog
12 ספט 2020 20:20:20אני מבין שזה נראה לך מעניין אבל התגובות שאתה מקבל מעידות שזה לא מעניין לא משנה כמה קשה לך להבין ולעכל את זה.
אם אתה רוצה לעשות ניסוי שיתן לך אינדיקציה לעניין, יש הערב משחק ואתה יכול "להמר" לאחר כל סל מי הולכת לנצח ולראות כמה התגובות האלו מעניינות את מגיבי האתר.
אור
12 ספט 2020 16:49:45אתה רואה, חוש הומור משובח
האווי לאסוף
12 ספט 2020 20:53:54באת לשעשע ובסוף פתחת דיון חדש… באתרי סרטים מסמנים תגובות לספויילרים, אולי פה אפשר לתייג תגובות בתור 'דיון פנימי'?
My2cents
12 ספט 2020 22:57:07ענק!
שלח למנחם שיכניס למעורב
Berch
12 ספט 2020 16:54:16האם נראה היום את דוקטור ווסטברוק או מיסטר ראס???
והשאלה היותר חשובה… מתי המשחק לפי שעון שער העמקים????
🙂
סכין בגב האומה
12 ספט 2020 17:06:43אני עוד בשוק שמישהו חושב שדווין קייסי היה יכול לקחת אליפות עם טורונטו של קוואי. הימור שלי – היה מפסיד לפילי
הקוריוז
12 ספט 2020 18:00:33מאמן מצויין, גם הוא וגם תיבס. רק בהופס הם בעייתים. נרס עד כה ניצח על הקצה, היה עם קאווי צריך לעוף מול פילי, למזלו פגש את ברט בראון….כמו שמייק מלון פוגש את ריברס…
אחכ קיבל סל נצחון בגיים 7 מקאווי עם 4 צעדים בגאתרינג.
השנה מול בוסטון סידרה של 5-1 הפכה ל4-3 בזכות מזל בלבד.
קייסי הגיע לאותם הישגים בדיוק למעט אליפות בלי קאווי.
פופ הגדול לא עשה פלייאוף עם דה רוזן
גם תיבס רק בזכותו בוסטון זכתה ב08. דביל כמו ריברס היה מנוגב עי השיקצה שהיה עושה לו קליר פאת. מי שאיממל את השיקצה וקובי זה תיבס עם ההגנה עליהם והם לא קיבלו קליר פאת.
בלי תיבס לברון וקובי מורידים עליהם 40-50 כל משחק בסידרה בקליר פאת
Zivke
12 ספט 2020 18:43:58קודם כל, כדי להגיע למצב שמזל מכריע את המשחק אתה צריך להגיע לסוף צמוד, אז בכל זאת "קצת" קרדיט למאמן/שחקנים.
עובדות – אם קוואי מחטיא יש הארכה, וכמו שאמביד התנשף כנראה זה עדיין של טור'; קייסי ממש לא הגיע לאותם הישגים; פופוביץ' כן עשה פלייאוף עם דרוזן.
לגבי קייסי ותיבודו, הם שמרנים ולא גמישים מספיק ל-NBA של היום, כמו בודנהולצר מהבאקס (שהוא בכל זאת, לדעתי לפחות, מאמן יותר טוב מהקודמים)
the artist formerly known as the Shot
12 ספט 2020 18:46:44מסכים עם הרוב, לא סגור על תיבס – לבד הוא לא הצליח.
העניין הוא שאין קריטריונים ברורים למדוד מאמנים. תראה את פליק המאמן של באיירן מינכן – לקח קבוצה עם שחקני דרג ב' – למעט דייוויס, לבנדובסקי ואלקנטרה – ורמס את כל אירופה. כאן אתה בטוח שזה מאמן.
באנ בי איי יש כל מיני דרכים למדוד מאמנים, חלקן בכלל לא רציונאליות. לדוגמה קרלייל מאמן נערץ שלקח אליפות נדירה עם כוכב אחד – אבל מאז עבר עשור והוא לא עבר סיבוב בפלייאוף. ראסל ווסטברוק של המאמנים. או ספולסטרה, שהוא מאמן נהדר לכל הדעות – אבל בלי לברון זאת הפעם הראשונה בשש שנים שהוא מגיע לגמר איזורי – ועוד במזרח. ויש לו קבוצה עם מסורת. קייסי היה שם, גם נרס, סטיבנס ובודנהולצר. אז מי הכי טוב? הליגה בכלל שמה את דונובן בשלושת הגדולים.
יש כאן אלמנט גדול של מזל ובעיקר של שחקנים. סטיב קר – חמש פעמים רצוף בגמר הכללי – שנה אחר כך מקום 30
ברוך רובין
12 ספט 2020 19:17:11שמעון נרס מצויין טורנטו קבוצה הרבה פחות כישרונית מבוסטון, קייסי עף פעמיים בסוויף משפיל ולא ביצע התאמות קייסי מאמן עונה סדירה טוב אבל מאמן פלייאוף רע מאוד . אני לא יודע מה אתה מחזיק מתיבודו הכדורסל שלו ההתקפי מתאים לשנות ה90/ אין לו יחסיים בין אישיים וגם הגנת הICE שלו יצא מעולם ב2014.
טורנטו על הנייר היו הרבה פחות כישרוניים גם מפילי שנה שעברה.
.
פליק מאמן מדהים אבל באיירן זה לא ממש סגל של שחקני סוג ב אל תטעה לרגע זה שחקנים בטופ העולמי שהם מפתחים/ קונים בזול, על ידי בנייה חכמה מאוד.
.
לגבי מאמן בNBA ההשפעה שלו הרבה פחות קריטית מכדורגל, בסוף רוב הפעמים הכישרון לוקח ויש גבול לאן מאמן יכול לקחת אותך, עם זאת קל מאוד לבחון רמה של מאמן/ התאמות שהוא עושה, רמת האימון בטורנטו היא סופר גבוהה , יש יד ברורה מאוד של מאמן הגיוון בהתקפה שלהם הוא מרשים ההגנה היא איכותית וזה עם סגל חלש מאוד על הנייר, אותו דבר מיאמי.
.
כאשר יש סופרסטאר בקבוצה בטח אחד שהוא השיטה, לא מעט פעמים המאמן הוא בובה על חוט, הוא לא יכול להנחיל את הכדרוסל שהוא רוצה (ריב עם סופרסטאר והוא גמר קריירת אימון בNBA), כשיש מספר סופרסטארים מאמן חייב לדעת להתנהל עם האגו שלהם (אחת החוזקות הגדולות של פיל ג’קסון)
ברוך רובין
12 ספט 2020 19:24:15בסוף מאמן בNBA זה עבודה יחסית קלה כמות הניתוחים של המשחק היא אפסית לעומת הכדורגל ופוטבול, פשוט בליגה של כל כך הרבה מטומטים ורובוטים חייב להיות כמה שחושבים מחוץ לקופסא נרס וסטיבנס הם בין היחידים שביניהם.
.
קר זה בלוף כם הקאבליר של הנכדה שלי היה לוקח אליפות עם דוראנט קליי וקרי
סכין בגב האומה
12 ספט 2020 21:03:52אם דווין קייסי היה נחשב מאמן טוב הוא לא היה מגיע לבית קברות של דטרויט, אפשר לרדת מהרכבת של "רק בהופס". כמו שברוך ואחרים כבר רשמו, מאמן עונה סבירה סבבה, מאמן פלייאוף נוראי. לגבי דרוזן ופופ, בא לא נשכח איזה דרוזן פופ קיבל ואיזה דרוזן קייסי קיבל (אגב, אותו דבר עם נרס ולאורי). לפי ההגיון הזה, הקדנציה של מייקל ג'ורדן בוושינגטון הייתה כשלון.
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
12 ספט 2020 21:33:38הסיומת מבריקה! דוגמא מופלאה לאיך אפשר לקחת עובדה, להציג אותה בקונטקסט מטעה ולטעון טענה מגוחכת. רשמתי ביומני.
Ljos
12 ספט 2020 19:01:59המישהו הזה הוא שמעון, מי שחושב שכשמורה לספורט בתיכון זורק לתלמידים כדור ואומר להם לשחק כדי שיהיה לו זמן לנסות להשלים הכנסה למשכורת ראויה לחיות בבורסה/הימורים באינטרנט זו שיטת ההתקפה הכי טובה בעולם.
Zivke
12 ספט 2020 18:31:06לייקרס-קליפרס; בוסטון-מיאמי?!! לא זוכר שנה שכל כך אין לי סימפטיה לאף קבוצה
the artist formerly known as the Shot
12 ספט 2020 18:50:10+ 1
אם יש סימפטיה זה לילדים של בוסטון, אבל במקרה כזה אני הולך על ברירת המחדל – לברון ג'יימס.
רפיקי
12 ספט 2020 20:10:23איזה כיף לפתוח במוצאש את הפלאפון ולראות שבוסטון ניצחו.
כנראה שכשרון זה יותר משתלם מאשר לב גדול ופלופריות מקצועית
etayle
12 ספט 2020 20:40:26לא הוגן מה שקרה לנו רפיקי. הסדרה של בוסטון הייתה בשעות נוראיות, ראיתי כמעט הכל(חוץ מהחצי השני במשחק 5 שהיו בלואוט ואחרי חתונה של האח) ופספסתי את גיים סבן, לפחות בוסטון עלו.
thog
12 ספט 2020 20:25:19דר נייטרלי
בקשה למען ציבור קוראי ומגיבי הסלולרי.
החלף בבקשה מקלדת.
מקש הJ עבר בלאי גדול במיוחד ולא מפסיק להתקע.
עידו גילרי
12 ספט 2020 20:36:59הוא חושב שככה הוא יושב לך בתוך הראש….
או בקיצור זו הדרך שלו להטריל.
etayle
12 ספט 2020 20:41:09חחחחחח
אשך טמיר המקורי
12 ספט 2020 20:50:01הרוקטס מסוכנים רק לראייה.
ביי ביי קבוצה משוקצת.
שלום ולא להתראות.
יצרן טיטולים מדופלם
12 ספט 2020 22:40:03מסוכנים מיי אס,
בין הפייגלה המקובע על הקווים המנהל בפניקה,בעלים קמצן,
וצוות שיקוצים שנעים בין התפרקות קבועה כל פלייאוף,וזריקת לבנים וחצץ.
יוסטון מסוכנת כמו דג שנעזב בשמש לכמה שעות
אבי יחיאל
12 ספט 2020 20:53:11יוסטון אהבת חיי… החלום שכמעט התגשם(לעזאזל קורונה) לראות בטויוטה סנטר את הקבוצה שלי…. אז לכאב ליבי היום זה כנראה ייגמר .לא רק העונה
אלא הקבוצה הזו תתפרק ואולי גם השיטה ודאנטוני ואולי הארדן וכל הכיף והסבל (כמה שזה כאב) ייפרדו מהקבוצה וממני…. אז נותר להתעורר עוד לילה אחד ואולי אחרון ולהחזיק אצבעות לקבוצה שלי בסיבוב הופעות אחרון בהחלט….בכל מקרה אני רוקטס
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
12 ספט 2020 21:45:00מבין לליבך. אני חושב שאתה יכול להתנחם בכך ש:
א. הישגים או לא – אין קבוצה בעשור האחרון שתרמה יותר רעיונות מקוריים ושיטות משחק חדשות מאשר הרוקטס. לברון או לא, לוחמים או לא – אי אפשר יהיה להסביר מה קרה בליגה בעשור השני של המאה, בלי לחזור ולציין את הרוקטס. כבוד גדול.
ב. יש שם הרבה ידע בכדורסל, יצירתיות אדירה ורצון אמיתי לנצח. אלה יסודות שיכולים לקחת את הקבוצה רחוק גם בשנים הבאות. גם אם יהיו כמה שנים רזות – הם יחזרו.
אבי יחיאל
12 ספט 2020 22:01:29תודה מאנו…אתה יודע תמיד ברגעים של סוף יש מין זכרונות נוסטלגיים של מה עשיתי ואיפה ראיתי את המשחק הזה והזה וכמה רגעים של אושר וכאב חוויתי וכשזה הולך ונגמר זה נותן תחושה של עצבות וגם אומר עלינו כמה שהשנים עוברות מהר…. היה לי את הקבוצות של בארקלי של טרייסי ויאו מינג ובשנים האחרונות את הקסם של הארדן וטאקר וכריס פול וג'רלד גרין שהייתי מת עליו… ועוד קבוצה נגמרת לי….והאצבעות ללא טבעת כבר כל כך הרבה שנים
האווי לאסוף
12 ספט 2020 20:56:59עוד סדרה נגמרת היום.
אחלה פריוויו, תודה רבה
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
12 ספט 2020 21:46:03לייקרס (בטוח).
שעה מחורבנת (בטוח).
תודה עידו.
Jonathan
12 ספט 2020 22:03:09הולך נגד הזרם: לדעתי יוסטון לוקחת הערב בעיקר כי לשמשון ויובב יש מספיק יכולת להעמיד עוד משחק גדול.
הרבה כידרור איטי ופלופים לפנתיאון…
no funny shtuff
12 ספט 2020 22:06:54אוף טופיק 1- מתי בפעם האחרונה גמר המזרח היה מורכב מקבוצות במקומות 3 ו-5?
אוף טופיק 2- האם בהיסטוריה של הליגה היתה סדרה של 7 משחקים בה כל קבוצה ניצחה את משחקי החוץ? (בוסטון-טורונטו בועה 2020)
אוף טופיק 3- לכבוד תושבי המזפח התיכון, משחק 6 בין הקליפרס לנאגטס ביום א' משודר ב-20:00
יצרן טיטולים מדופלם
12 ספט 2020 22:33:37ה-ללל מגיע למנה של 2 דקות מזוכיזים טהור,להפרד מאבו מנדבושקס וחבורת הזבל.
גם צריך להגיד ביי ביי למארי והפייגלה על הקווים.
הפסקנו את הספקת הטיטולים המלכותיים ליוסטון,
פשוט בזבוז סחורה.
ניפגש בכוחות מחודשים כהבולבוסית תקבל נוגרה מהמדדה (דיר בלאק שלא)
יצרן טיטולים מדופלם
12 ספט 2020 22:37:13שיקוץ ראשי ועין שיקוצון נבעטים היום הביתה
יצרן טיטולים מדופלם
12 ספט 2020 22:34:55דיווח מהכדור הכתום
"יאניס אדטוקומבבו הפסיק לעקוב באינסטגרם אחר חשבונות של חבריו ושל קבוצתו".
😂התחלת הסוף,ניהול נוראי ובעלים טיפש
ברוך רובין
13 ספט 2020 00:59:47הוויכוח בימים האחרונים בין שמעון לגיא היה נמוך מדי לטעמי וירד לקווים שאני באופן אישי לא חוק אליהם לכן נמנעתי מלהתערב. הדעה שלי על הוויכוח שהוא די מצחיק ואני אתייחס אליו מהנקודה האישית שלי.
*ברור שברגע שאתה מביא דאבל טים על לברון זה חלופה ואתה מסתכן שאתה משאיר קלעים פתוחים, אממה הקלעים של הלייקרס לא בדיוק יציבים גרין זה יום אסל יום בסל, הוא יכול להיות ביום מסויים 7 מ9 מ3 ומשחק אחרי לא לפגוע אפילו בקרש של השירותים כאשר הוא משתין הוא קלעי מאוד סטריקי (פופ הבין את זה שנתיים מאוחר מדי), אותו דבר קונטביוס קלואד פופ, והקלעים של הלייקרס לצערי לא מספיק אמינים ,ואני לא מדבר בכלל על רונדו כמוביל כדור נוסף על המגרש, או על קוזמה. אני באופן אישי הייתי אם הייתי מהמר נגד הלייקרס הייתי מהמר על החופש עליהם מאשר לתת לדיוויס או ללברון לקבור אותך כאשר הם חמים,
בסוף בסדרה ובמשחקים מאמן צריך לעשות התאמות וללכת גם על האלמנט הפסיכולוגי , לא מעט פעמים רואים את הכוכב רותח ואת השאר לא מסוגלים לפגוע והמאמנים לא מביאים דאבל טים (גיים 4 פילי מול טורנטו זה דוגמה טובה , הסתום בראון הביא בגיים 5 דאבל על קוואי שכולם רותחים ונגמר בבלואוט מהר מאוד), בסוף ההתאמות צריכות להיות מאוד דינמיות ומשתנות בהתאם למתפתח במשחק , שיוקיץ קולע מ3 הוא בלתי עציר עדיין הייתי מהמר על הקליעה שלו מ3 כקליפרס מאשר לתת לו לטחון בצבע.
.
לא כל קבוצה מסוגלת להביא דאבל טים , ברור גם לא כל קבוצה מסוגלת להגן דאבל טים זה מהלך שצריך תיאום זריזות וקריאה נכונה של הסכמה במגרש, הבעיה של יוסטון שאין להם אורך ואתלטיות להציב בכלל על הלייקרס +יש להם שחקנים שלא בדיוק עילויים הגנתיים , לברון חזק ב15 קילו וארוך ב20 + סנטימטר מכל שחקן שיש ליוסטון אני לא מדבר בכלל על דיוויס שמגיעים לו לכתף.
.
*לקליפרס לבוסטון ומיאמי יש את הכלים האורך ואתלטיות לעשות דאבל טים על לברון ולהמר על הקליעה של האחרים, שוב לא באופן רובוטי אלא בהתאם למתפתח על המגרש .
ברוך רובין
13 ספט 2020 01:23:11דרך אגב יאניס סימן לבאקס טוב מאוד שהוא לא ממשיך אחרי העונה, הפסיק לעקוב אחריהם ואחרי שחקני הקבוצה ברשתות החברתיות,
אני לא מבין את המהלך שלהם להשאיר את בונדלהצר שהוא בוק ולא מסוגל לחשוב מחוץ לקופסא גם אם חייו תלויים בזה, הסיבה היחידה שאני מסוגל לחשוב עליה זה שיאניס רצה שישאר על הקווים.
.
אני גם לא רואה איך מילווקי מסוגלת להתחזק יש להם קו אחורי חלש באופן מחפיר (בלדסו, קוניגהם,דיונסנשו היל זה לא גארדים לאחת שרוצה להילחם על התואר). מידלטון נהיה מאנדרייטד לאוברייטד רציני וגם הוא לא שחקן שני בקוטנטדרית.
davidmb
13 ספט 2020 03:00:49שבוע טוב. אפשר לינק בבקשה?
onetwo3
13 ספט 2020 03:14:11https://www.vipbox.lc/los-angeles-lakers-vs-houston-rockets-1-live
המשגיח
13 ספט 2020 03:30:57לא חושב שזה אומר יותר מדי ברוך.
יעשו שינויים בסגל אני בטוח, ומאמין שגם שחקנים ותיקים מוכחים יבואו על מינ'
the artist formerly known as the Shot
13 ספט 2020 03:21:34נו באמת 🤦♂️
the artist formerly known as the Shot
13 ספט 2020 03:21:49יאללה חוזרים
צ'יקו
13 ספט 2020 03:22:13נגמר הסדרה, דני גרין קלע שלשה
המשגיח
13 ספט 2020 03:29:34חחח כן
השומר
13 ספט 2020 03:24:42פתיחה מוחצת. פחות משלוש דקות לתוך המשחק וזה כבר דו ספרתי.. אפילו בלי שופטים.
onetwo3
13 ספט 2020 03:30:22יוסטון מתבזת
דוקטור רזי הופמן
13 ספט 2020 03:31:02השיפוט מגעיל ומתעדף רמטכ"ל. ש"ג כמו ראס לא נחשב….
the artist formerly known as the Shot
13 ספט 2020 03:31:06לא מבין את דאנטוני. נותנים ללברון לכדרר בלי לחץ עומדים ומסתכלים עליו. בצד השני גרין רודף אחרי הארדן כל המגרש. תהרגו אותי – לא מבין את זה
השומר
13 ספט 2020 03:34:04שיפוט
דוקטור רזי הופמן
13 ספט 2020 03:38:46טוב, זו כבר שחיטה שהשופטים פשוט לא שורקים עבירות ללייקרס בכניסות לסל כמו זאת של דייויס על קובינגטון.
אחרי זה כשהמשחק יהיה גמור יתחילו לאזן.
onetwo3
13 ספט 2020 04:19:32בנוהל
onetwo3
13 ספט 2020 03:39:17thfx
ecumv akt rtuhv kngns
the artist formerly known as the Shot
13 ספט 2020 03:42:51יצאו בזול יוסטון. חייבים לחזור, להעיף שלשות לשחק מהר
אבי יחיאל
13 ספט 2020 03:44:21אוי לעיניים שרואות…. למה להתבזות למה… איפה הלב
דוקטור רזי הופמן
13 ספט 2020 03:47:02צר לי עליך אבי, שאתה חוזה בזה. הלייקרס רוצים שבוע מנוחה ואולי אפילו יקבלו…
דוקטור רזי הופמן
13 ספט 2020 03:47:33קשה באימונים קל בקרב.
אבי יחיאל
13 ספט 2020 03:48:55רגע רזי אולי הלב נמצא בכל זאת
דוקטור רזי הופמן
13 ספט 2020 03:50:06מקווה מאד
חשוב שהקליעה של הארדן תחזור. שימצא את המוג'ו
the artist formerly known as the Shot
13 ספט 2020 03:48:45לא לפחד עכשיו יוסטון, לעבוד עם לברון, שהאחרים יקלעו כמה שבא להם
דוקטור רזי הופמן
13 ספט 2020 03:48:49עכשיו פוגל עם פסק זמן, יוסטון מתקרבים, אבי, שוב יש תקווה.
איפה העגל?
אבי יחיאל
13 ספט 2020 03:50:22גם אם לנםסיד תוציא ליריב שלך את ננשמה תשעיר הכל יל הפרקט אסוג להיות נמושה לא מתאים להרדן ולקבוצה הזאת… מגיע להם יותר
דוקטור רזי הופמן
13 ספט 2020 03:51:40בטח מגיע יותר
יש כבוד עצמי.
דוקטור רזי הופמן
13 ספט 2020 03:49:14איפה הקוריוז?
דוקטור רזי הופמן
13 ספט 2020 03:50:54התנדף 22 הפרש, עכשיו רק 7…
אבי יחיאל
13 ספט 2020 03:51:24המקשים הורגים אותי….וגם העצבים
דוקטור רזי הופמן
13 ספט 2020 03:54:15מכיר את זה טוב טוב, אני את העצבים מוציא על סטיבנס.
האמת, מסכן.
אבל האמת האמיתית, שהוא לא מי אני ומה אני אומר, אז לא איכפת לו. היחידים שאיכפת להם יושבים פה בהופס.
חחחחחחחחחחחחחחחחח
כל מיני ASים למיניהם וכו.
אותי זה מצחיק ברמות שהם לא מבינים שאוהד מוציא עצבים.
אבל ככה זה AS
השומר
13 ספט 2020 03:51:47יאללה שיהיה משחק צמוד. זה משחק של ריצות..
דוקטור רזי הופמן
13 ספט 2020 03:57:38עצוב לי על ראס שלא מסוגל להכניס 2 מהקו, מצד שני ראינו גם שקמבה לפעמים מפשל למרות זאצלו זה נדיר מאד.
the artist formerly known as the Shot
13 ספט 2020 04:01:01ראס לא מרוכז
the artist formerly known as the Shot
13 ספט 2020 04:00:33יאללה יוסטון לעבוד לא לוותר יש הרבה זמן
דוקטור רזי הופמן
13 ספט 2020 04:01:09סגן הרמטכ"ל עשה שתי עבירות ברצף…
בסוף אי אפשר להתעלם.
onetwo3
13 ספט 2020 04:01:56החזירו מעט מהכבוד
the artist formerly known as the Shot
13 ספט 2020 04:11:18די דאנטוני תביא דאבל טים ! לפני שנייה הבאת ולברון איבד. אי אפשר לראות את זה. על הארדן לוחצים כל המשחק ויוסטון בהגנה עומדים ומסתכלים
אבי יחיאל
13 ספט 2020 04:21:52דאנטוני כבר הכין מזוודה הבייתה…. שלום ולא להתראות
the artist formerly known as the Shot
13 ספט 2020 04:20:26דאנטוני מתרפס בפני ג׳יימס. קשה לצפייה. אם הוא היה יכול הוא היה נכנס למגרש ומחזיר לו כדורים כמו באימון קליעות. זה לא כדורסל. בכדורסל אתה אמור להקשות על היריב, לא להתרפס בפניו.
השומר
13 ספט 2020 04:32:18זה מרגיש כאילו לייקרס בהילוך שני
thog
13 ספט 2020 04:34:07דר נייטרלי
אני חושב שאתה לא מבין שכבר מזמן הבנתי למה אתה מתכוון כשאתה כותב AS, אני פשוט מנסה לראות אם אתה לא פחדן מדי לכתוב את זה במפורש.
אני לא חושב אגב שיש לך מה לפחד, זה לא יוציא אותך טיפש או צבוע יותר משדברים אחרים שהקלדת בעבר הוציאו אותך.
דוקטור רזי הופמן
13 ספט 2020 05:14:24לפחות עשית חריש בגוגל או שמישהו אחר עשה בשבילך….
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
thog
13 ספט 2020 05:21:53אתה לא מבין. לא הייתי צריך גוגל בשביל זה. למה אתה פחדן?
דוקטור רזי הופמן
13 ספט 2020 07:01:30אם אתה יודע מה זה, מדוע אתה לא אומר בעצמך?
ותמשיך, אני מאד נהנה לראות את כל התגובות שלך ושל עידו למה שאני כותב, חבל רק שסמלי קצת הוציא את עצמו מהסיפור. סמלי אתה מוזמן לחזור.
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
the artist formerly known as the Shot
13 ספט 2020 04:36:23גם ראס במתרפסים 🤦♂️ נגמר שעון, במקום ללחוץ על לברון הוא הולך צעד אחורה ונותן לו שלשה חופשית. קשה לצפייה הפחדנות של יוסטון
the artist formerly known as the Shot
13 ספט 2020 04:36:58וגרין לוחץ על הארדן על המגרש
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
13 ספט 2020 04:37:15גרין עושה הארדן…
sroni741
13 ספט 2020 04:37:21אי אפשר כל משחק לפתוח בכזו נרפות, הפעם גם בפתיחה כל מטאטא ירה בלייקרס וכמעט נגמר המשחק. הבעיה היא שלחזור מפער כזה סוחט המון אנרגיה אז אפשר לחזור אבל אח"כ יש נפילת מתח. יותר מדי שחקנים פשוט לא הגיעו ביוסטון ואין שום דבר אמין חוץ מהארדן שעכשיו שהכל גמור אין עליו לחץ אז הוא לוקח על עצמו יותר, ומקלמור היחיד מהספסל. במחצית השנייה דיוויס קצת ישפר סטטיסטיקה, לברון גם וימשיך עם פרצופים ללגאסי, משחק גמור, אלא אם עוד שניים שלושה יעלו את הרמה, לא רואה את זה קורה אלא להיפך כשהארדן יתעייף וראסל ימשיך עם הניגור ואז יעלה כבר לאיזור 15-17 וייגמר.
מנחם לס
13 ספט 2020 04:37:26לברון שיפר את משחק ההתקפה שלו יותר מכל שחקן אחר בליגה. לא יאומן. גם הספין-מןב שלו וגם הקליעה מ-3.
the artist formerly known as the Shot
13 ספט 2020 04:41:16הוא משחק בלי הגנה. אימון קליעות
מנחם לס
13 ספט 2020 04:38:56אני מרגיש ממש לא נעים לראות משחק כזה. כשהיינו ילדים היינו קוראים לזה בפשטות 'לא כוחות'
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
13 ספט 2020 04:40:17יוסטון נראים אבודים.
the artist formerly known as the Shot
13 ספט 2020 04:40:45אבי זה כואב לראות קבוצה כל כך מבוהלת. מפחדים מג׳יימס, מפחדים לשמור עליו, מפחדים לקלוע עליו, מפחדים להפריע לו. איך יוסטון הגיעו למצב כזה?
אני עדיין חושב שיש עוד ריצה בקנה אבל אי אפשר עם ההתרפסות הזאת. זה נורא
הקוריוז
13 ספט 2020 04:46:10שיצה מנסה להראות שהוא שומר בגארבג שהסידרה גמורה 😂😂😂 לצילומי המורשת שלו.
יאללה הגיע הזמן לטיפול מהמדדה
אבי יחיאל
13 ספט 2020 04:55:16ניסו לשמור משוק ראשון … בשני הבינו לאן זה הולך…. הזברות שם… אין טעם
the artist formerly known as the Shot
13 ספט 2020 04:42:27מיאמי אימללו את יאניס – יוסטון התגייסו כולם למען המורשת של ג׳יימס. לא מובן
the artist formerly known as the Shot
13 ספט 2020 04:47:01יופי של סגירה לריבאונד טאקר 🤦♂️
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
13 ספט 2020 04:47:56שריקה מגוחכת נגד הארדן.
הקוריוז
13 ספט 2020 04:48:24חח איזה תגובות אני קורא עכשיו בבלוג אני מת 😂😂😂
יאללה במדדה ננוחם רק שריברס ולו יפצעו יהיה עוד טוב אפילו.
הקוריוז
13 ספט 2020 04:53:00יאללה טרייד של הארדן הלוזר לפילי הלוזרים אנחנו מתאימים החיים במזרח יהיו יותר נעימים לפחות נככב בעונה הסדירה
הקוריוז
13 ספט 2020 04:53:22בוקר טוב לטנשים
the artist formerly known as the Shot
13 ספט 2020 04:53:23רק הארדן בא לשחק. דייוויס בכלל לא משחק וזה 20 הפרש. במשחק שעבר לברון עם 16 נק וזה הספיק לתבוסה. דאנטוני כאילו מתבונן מהצד ולא מנסה להתמודד. לא מובן
הקוריוז
13 ספט 2020 04:54:12נו זה היה ברור שזה מה שיקרה מה ציפית שהם יעשו 3 2?
הארדן מחכה לחשפניות מנפח מספרים בגארבג
the artist formerly known as the Shot
13 ספט 2020 05:01:54תאכלס לא ציפיתי לכזאת התבזות. קמתי בפאקן 3 בבוקר בשביל לראות את דאנטוני עובד בשביל המורשת של ג׳יימס
דוקטור רזי הופמן
13 ספט 2020 05:11:50חחחח
מורשת? המורשת שלו זה הניקס עם כרמלו בשיאו וזה שלא הצליח להביא מישהו גדול לידו שיתן למלו סיכוי לקחת טייטל.
הקוריוז
13 ספט 2020 05:12:55מה יעשו לו וריברס לשניהם יש תואר אות הלשון החומה. המדדה צריך לחסל אותם הם האויב שבפנים
onetwo3
13 ספט 2020 04:56:42לא הבנתי מה ווסטברוק עשה בסדרה הזאת.
טאקר הצדיק היחיד בסדום, וזה משפט בעייתי לכשעצמו
the artist formerly known as the Shot
13 ספט 2020 05:02:57טאקר עם אפס תרומה בשני המשחקים הקודמים.
דוקטור רזי הופמן
13 ספט 2020 05:10:29+100
איך אומר שי, גוויה רקובה?
זה מה שנשאר מאחד שלא מצליח להשחיל שלשה פנוייה לגמרי לגמרי כשאין אפילו תנועה של שחקן לאזור שלו…
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
13 ספט 2020 04:58:22איזו מסירה יפה החוצה של רונדו לשלשה של קארוסו. תענוג.
the artist formerly known as the Shot
13 ספט 2020 05:00:24מיקי מאנו – ככה מוסרים בחימום לפני האימון של יום שישי בצהריים. בערך באותה אינטנסיביות
onetwo3
13 ספט 2020 04:58:52ההבדל הריאלי בין הקבוצות הוא בין 15-18 הפרש לטובת הלייקרס וככה ייגמר המשחק הזה
דוקטור רזי הופמן
13 ספט 2020 05:08:35הרבה יותר, זה אולי יהיה ההבדל בסוף אחרי שהלייקרס יורידו את כל הסטארטרים שלהם.
the artist formerly known as the Shot
13 ספט 2020 04:59:11חחח… 🤦♂️ וויי וויי יוסטון, לא מכבדים את המעמד.
thog
13 ספט 2020 05:00:50ט ב ח
צ'יקו
13 ספט 2020 05:02:47אז אפשר לדעתכם ללכת לישון?
דוקטור רזי הופמן
13 ספט 2020 05:07:38מה פתאום?
לך לעבודה
🙂
אבי יחיאל
13 ספט 2020 05:05:12לפרק הכל יוסטון הכל .. הארדן לא יוביל אותם לכלום …המשכורות שהם מחוייבים לראס והארדן זה פשע…. 80 מיליון לשניהם ב3 עונות הבאות….
דוקטור רזי הופמן
13 ספט 2020 05:06:00האמת, לא ברור לי מדוע לברון לא נמצא כרגע על אזרחי?
דוקטור רזי הופמן
13 ספט 2020 05:06:58גם עם המחליפים של המחליפים יוסטון לא יסגרו כזה דפיציט.
the artist formerly known as the Shot
13 ספט 2020 05:09:30סטאט. זאת הגדולה של החבר׳ה האלה – הם תמיד עובדים. לא מתעצלים.
דוקטור רזי הופמן
13 ספט 2020 05:16:31הלגאסי
לשים הכי הרבה משחקים בפליאוף, הכי הרבה נקודות בפליאוף הכי הרבה גמרים בפליאוף.
הבוטום ליין, מייק ישאר ה GOAT אחרי שלברון יפרוש גם אם ישים מאה אלף נקודות
🙂
הקוריוז
13 ספט 2020 05:17:54יפ במדדה ננוחם
onetwo3
13 ספט 2020 05:19:51+אינסוף דוק
the artist formerly known as the Shot
13 ספט 2020 05:08:37אלוהי הכדורסל אכזרי: קבוצת השלשות נופלת ל-27:0 לפני שנתיים וחוטפת 65% מהשלוש בראש במשחק הדחה השנה.
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
13 ספט 2020 05:08:39לא נעים לראות. שדאנטוני יעלה את הספסל, סתם חבל, ויש סיכון לפציעות.
no funny shtuff
13 ספט 2020 05:10:04מה שחיובי בכישלון המפואר של יוסטון הוא שקבוצות בליגה יבינו שיש גבול לסמול-בול
הקוריוז
13 ספט 2020 05:13:46יאללה הארדן לפילי על סימונס והאריס😎
the artist formerly known as the Shot
13 ספט 2020 05:19:00+ 1
Jonathan
13 ספט 2020 06:00:00לא שזה היה נגמר יותר טוב אם קאפלה היה בתמונה אבל כן. לגמרי. ה"מיקרו בול" התחיל ונגמר כמו קריקטורה על הכדורסל של ימינו.
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
13 ספט 2020 05:12:15באמת לא הבנתי מה קרה שואן גאנדי מדבר פחות שטויות. עכשיו מתברר שזה הואן גנדי השני.
הקוריוז
13 ספט 2020 05:13:10😂😂😂😂
no funny shtuff
13 ספט 2020 05:13:18את AD צריך לעטוף עם פקפקים וצמר גפן עד גמר המערב. שלא יראה פרקט בטעות.
יצרן טיטולים מדופלם
13 ספט 2020 05:13:29בוקר טוב מזוכיסטים
יצרן טיטולים מדופלם
13 ספט 2020 05:14:18לא מעיז להציץ אפילו לשניה,שומר כוחות למדדה
הקוריוז
13 ספט 2020 05:17:18אין מה להציץ הגופה כבר אחרי סנאף
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
13 ספט 2020 05:16:31לא מבין מה לברון ודייויס עדיין עושים על הפרקט. פשוט חוסר זהירות.
יצרן טיטולים מדופלם
13 ספט 2020 05:17:05זה הפייגלה
דוקטור רזי הופמן
13 ספט 2020 05:21:38אמרתי את זה כמה תגובות מעליך במילים אחרות אבל הוא דואג לסטט שלו, לפוגל אין מילה….
הקוריוז
13 ספט 2020 05:16:46לראס הדביל לא נשאר כדורסל אז הוא מנסה להיות בברלי
דוקטור רזי הופמן
13 ספט 2020 05:22:49שימון
מה אתה אומר על הרעיון שראס ילך לניקס?
יקח אותם לפליאוף אחרי כמה שנים שחונות ושכונות….
הקוריוז
13 ספט 2020 05:26:34יקח אותם לבחירה 1 יותר חשוב. איזה פלייאוף לא נשאר לו כבר כדורסל הוא ברמה של בברלי בלי השלשות
דוקטור רזי הופמן
13 ספט 2020 07:03:08אל תגזים
the artist formerly known as the Shot
13 ספט 2020 05:26:18ראס נהיה דביל משנה לשנה. חייב ללכת הבייתה ולפתח קליעה. בלי זה יהיה לו קשה בשנים הבאות. הצעירים יאכלו אותו.
הקוריוז
13 ספט 2020 05:30:34איזה קליעה 😂😂 הוא במצב ריקבון מתקדם
no funny shtuff
13 ספט 2020 05:17:43ראס רב עם הקהל במשחק בלי קהל
the artist formerly known as the Shot
13 ספט 2020 05:19:41😂😂😂
יצרן טיטולים מדופלם
13 ספט 2020 05:18:00הפייגלה דאנטוני,מי המנהל הדביל הבא שיתן למקובע הזה לאמן
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
13 ספט 2020 05:18:00ראסל מתחמם… יאללה, לך למקלחות, שים קרח ותתכונן לעונה הבאה.
no funny shtuff
13 ספט 2020 05:19:44ולקבוצה הבאה
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
13 ספט 2020 05:24:27https://www.youtube.com/watch?v=le1QF3uoQNg
the artist formerly known as the Shot
13 ספט 2020 05:23:59לא מאמין שקמתי בשלוש בשביל זה. כמו אלכוהוליסט. משחק ברמת אינטנסיביות של אימון בליגה השנייה. ווסטרן סמי פיינלס. מנחם – מה אתה אומר על הבועה?
בג׳ורג׳י בוי ננוחם.
מנחם לס
13 ספט 2020 05:25:15מה הקשר בין המשחק העצ.וב הזה והבועה?
הקוריוז
13 ספט 2020 05:28:35מסכם יפה את הקריירות של ראס והארדן. כוכבי עונה סדירה ונחנקי פלייאוף היסטורים. לקח לי הרבה זמן להבין בסוף גם אני הבנתי עכשיו נשראתם אתה ודה שוט 😎
the artist formerly known as the Shot
13 ספט 2020 05:31:17אני אתן להם עוד שנה – שמור לי מקום על העגלה (נראה לי שהשנה יפתחו עגלה נוספת)
הקוריוז
13 ספט 2020 05:33:39אין סיכוי לוקה כבר מבצבץ במערב… ולשנים הקרובות נשאר לך המדדה ודוויס והשיקצה
ראס הארדן ודמיאן כבר על הסוסים בדרך לשקיעה…
דוקטור רזי הופמן
13 ספט 2020 07:04:08גם אני נשארתי
the artist formerly known as the Shot
13 ספט 2020 05:29:18כולם באותו מלון, אחים לנשק, אין יריבות, אין מלחמה, לא ראו את הנשים חודשיים, אין ליבידו, אינטנסיביות של חימום לפני אימון, אסירים מדוכאים. לא שמחים, לא עצובים, מעבירים את הזמן בכיף. ליגת קיץ.
no funny shtuff
13 ספט 2020 05:25:20זהו זה. טיים דה גארבז'. ביי ביי יוסטון.
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
13 ספט 2020 05:26:59פעם שניה במחצית הזו שקוזמה מוסר החוצה לשלשה לגובה הברכיים של השחקן השני. יש כאן איזה "טריק" שפספסתי או סתם התפלק לו פעמיים?
אבי יחיאל
13 ספט 2020 05:28:28תמיד ידעתי שאנחנו לוקחים ללב יותר מהשחקנים…. פשוט ביזיון
הקוריוז
13 ספט 2020 05:29:10המטוס עם ה100 חשפניות מחכה להארדן
מנחם לס
13 ספט 2020 05:29:07זה גם סוף הסיפור של 'סמול בול'. יכול להיות סמול בול, אבל עם ענק טוב אחד לפחות. אחרת הסמול בול הוא בדיחה, כפי שאמרתי כשהתחילו לדבר על זה. סמול בול יכולה להיות שיטה אבל אתה לא יכול לשחק עם גמדים
הקוריוז
13 ספט 2020 05:29:43יפ כמאמר הטנש המציאות מראה זאת
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
13 ספט 2020 05:31:53מסכים איתך מנחם. לדעתי גם מורי לא התכוון לשחק בלי אף שחקן גבוה. לצערו היה צריך להטריד את כריס פול, מסיבות שאינן מקצועיות נטו, וקיבל את ראסל שצריך את הצבע פנוי, ולכן נפרד מקפלה. לדעתי אם כריס פול היה נשאר גם קפלה היה נשאר, וגם הסדרה הזו יכלה להראות אחרת.
הקוריוז
13 ספט 2020 05:34:28הייתה נראית בדיוק אותו דבר. פול זה המתרפס מס 1 של המלך וחברו לבננה היה שמח מכל חיבוק
הקוריוז
13 ספט 2020 05:31:43חם מהתנור: דאנטוני לא ימשיך ביוסטון😂😂
sroni741
13 ספט 2020 05:33:38יש לו עוד שני טיימאאוטים לדאנטוני, טוב ששמר בשביל המאני טיים. השפלה מביכה, חסרי עמוד שדרה.
the artist formerly known as the Shot
13 ספט 2020 05:38:26יש לו גם צ׳אלנג׳
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
13 ספט 2020 05:37:30גם ג'אבל מגי וגם דוויט הווארד על הפרקט…. שישה שחקני יוסטון 'נכנסים' בחמישה של הלייקרס….
Yp
13 ספט 2020 05:38:52בוקר טוב לכולם
את הסיכומים לגבי הניסוי של יוסטון להחיות את הת'אנדר מהדורת 2012 ללא המנה העיקרית נשאיר לעונת המלפפונים .
אני נזכר שלפני שנתיים היה לנו פה ויכוח סוער לגבי אנטוני דיויס והיכולת שלו בפלייאוף . אז , ברכות לבביות לאנטוני דיויס על גמר מערב ראשון בקריירה .
sroni741
13 ספט 2020 05:48:02אין אפס, בעולם של היום בכלל ובכדורסל בפרט צריך להיות מגוונים. אתה לא יכול להסתמך רק על משהו אחד. אין בעיה ללכת על הסמול בול כדבר ראשי, אבל יש מקרים שחייבים עוד אופציות , ליוסטון אין שום אופציה נוספת, וחוץ מזה יש לה בעיה עם האופי של הארדן ווסטברוק, הקבוצה הזו לא הולכת לשום מקום.
ללייקרס הדברים מתחברים מכל כיוון אפשרי,פציעות ורכות אינסופית של פורטלנד, ההרחקה של האוס בדיוק בזמן, התפרקות מנטלית רגילה של הארדן והתאדות של עוד שחקנים-כבר אמרתי מזמן ולא בעונה הזו בלבד, טאקר עם כל הלב הגדול והתרומה העצומה בהגנה ובריבאונד פשוט לא נותן סטטיסטיקה של שחקן חמישייה עם כל כך הרבה דקות, גורדון און אנד אוף, ולרוב כשצריך אוף, ווסטבורק זה הדבר הכי לא מודע ליכולות שלו. בלייקרס שחקני משנה כל פעם איזה מישהו אחר בדקות קריטיות תורם , קבוצה עם הרבה כלים, ובעיקר הרבה מאוד גמישות ויכולת לשחק בשיטות שונות, אין להם כדורסל מבריק או שחקנים שבאים כל משחק ותורמים חוץ מהשניים, אבל כרגע זה מספיק.
לקליפרס אם וכאשר יש מספר בעיות משמעותיות , האחת שלו ויל לא הגיע לבועה , PG פלייאוף כל כך לא יציב\ ובגלל חוץ מקאוואי אי אפשר לסמוך בוודאות על אף אחד כמעט והבעיה הכי משמעותית לטעמי היא דוק ריברס.