הנאגטס מראים אופי ושורדים, בוסטון מנצחת את הרפטורס ועולה לגמר המזרח / דור בלוך

הנאגטס מראים אופי ושורדים, בוסטון מנצחת את הרפטורס ועולה לגמר המזרח / דור בלוך

לוס אנג'לס קליפרס 105 (3)דנבר נאגטס 111 (2):

שניים וחצי הרבעים הראשונים של המשחק הזה לא רימזו בשום צורה על מה שהולך לקרות בסוף הרבע השלישי וברבע הרביעי, ומה שקרה באותן 15 דקות פלוס מינוס קבע שהסדרה הזאת תלך למשחק מספר 6, ואולי שדנבר צריכה לקבל קצת יותר כבוד ממה שאנשים כמוני נותנים לה.

במשך אותם 2 וחצי רבעים זה היה הערב של קוואי לנארד שעשה פשוט הכל, גם פול ג'ורג' הצליח לתת הפעם תרומה משמעותית ולמרות שהקליפרס שוב לא קיבלו כלום מהספסל ומהסגל המסייע, כשלו וויליאמס ממשיך להתקשות מאוד להיכנס לפלייאוף הזה, והפעם גם הארל ושאמט היו חלשים מאוד, אחוזי הקליעה האיומים של הנאגטס השאירו את היתרון אצל הקליפרס כאשר זה הגיע עד כדי 16 בשיא והנאגטס לא הובילו ולו פעם אחת ב-3 הרבעים הראשונים היה נראה שהמשחק גמור.

אבל אז פול מילסאפ התעורר. הפורווארד הוותיק הוביל קמבאק נהדר של הנאגטס כשקלע 14 מתוך 17 הנקודות שלו ברבע השלישי וסחף את יתר חבריו כולל את מייקל פורטר ג'וניור שקלע שלשה מכריעה, ושמר על עצביו מקו העונשין כאשר הנאגטס מתגברים על כמה שריקות גבוליות לטובת הקליפרס כדי להכריע את המשחק.

קוואי הוביל את הקליפרס עם 36, וג'ורג' הוסיף 26 משלו. בצד השני מארי עם 26, ויוקיץ' עם 22 כולל השלשה שהעלתה את דנבר ליתרון ראשון הובילו את דנבר יחד עם 17 של מילסאפ במשחק מותח מאוד, ואי אפשר לחכות לראות האם לדנבר נשארה עוד דיי תחמושת במחסנית כדי לקחת את הסדרה הזאת למשחק 7.

בוסטון סלטיקס 92 (4) – טורונטו רפטורס 87 (3)

במשחק שנראה, הרגיש ונחווה כמשחק 7 קלאסי, בוסטון היא זאת ששורדת כדי לעלות לגמר מזרח שצפוי להיות לא פחות צמוד ואגרסיבי מול המיאמי היט.

שתי הקבוצות התקשו מאוד לעשות נקודות לאורך כל המשחק, כאשר במוקד הביקורת עמדו שניים שזכו שהיו בשלב מסויים יקיריי התקשורת של קבוצותיהם, אבל בפלייאוף ספגו ביקורת קשה.

בצד אחד קמבה ווקר עם 1 מ-7 מחוץ לקשת 5 מ-16 מהשדה ו-14 נקודות חירב לא מעט מההתקפה של קבוצתו בעוד בצד השני פסקל סיקאם עם 13 נקודות בלבד, 5 איבודים ו-0 זריקות מחוץ לקשת, וכתב מי שכתב שבדומה ליאניס, גם סיאקאם מגלה שאי אפשר להשפיע בפלייאוף כשאין לך קליעה אמינה.

המשחק היה צמוד לאורך כל אורכו וחצי דקה לסיום קייל לאורי ספג את העבירה השישית שלו וירד כאשר קבוצתו בפיגור 2 ובוסטון על הקו. וויליאמס החטיא פעמיים, אבל טייטום במהלך של המשחק לקח את הריבאונד וספג מייד עבירה. טייטום קלע 1 מ-2 כדי להעלות את קבוצתו ל-3 יתרון, ומהלך הגנתי אדיר של בראון על ון וליט שנחסם הבטיחה לבוסטון בפועל את הנצחון.

במשחק שבו אף אחד לא הצליח לקלוע טייטום הי הלא פחות ממדהים במשחק שצריך לשדרג אתמעמדו בליגה הזאת. 29 נקודות 12 ריבאונדים 7 אסיסטים היו לטייטום, כאשר בראון על אף ערב קליעה נורא של 1 מ-7 קלע 21 ותרם בהרבה דרכים אחרות. שחקן נוסף שתרם בדרכים שלא נרשמות בסטטיסטיקה הוא מארקוס סמארט שכונה ברשתות מארקוס ג'ניוס על שום האינטיליגנציה ההגנתית שהפגין לאורך כל המשחק.

בצד המפסיד האלופה סבלה מערב של איבודי כדור, ון וליט היה היחיד שהצליח לקלוע עם 4 מ-9 מחוץ לקשת ל-20 נקודות, לאורי היה איום ונורא עם 5 מ-15 מהשדה, גאסול לא הצליח לבוא לידי ביטוי ולא שיחק ברגעי ההכרעה, וניק נרס יצטרך לתהות האם יותר דקות של איבקה שהיה טוב עם 14 ו-8 ריבאונדים ב-20 דקות בלבד על חשבונו של סיאקאם לא היו מעניקות סיכוי טוב יותר לקבוצתו להתקדם לגמר המזרח, מטרה שבהחלט הייתה בהישג יד.

לפוסט הזה יש 144 תגובות

  1. לילה אדיר.
    .
    אנחנו נפרדים מהאלופה המכהנת, וזו הזדמנות טובה לומר לה כל הכבוד – על אף שאיבדה את קוואי (ואת גרין), היא עשתה עונה סדירה מצוינת, פיתחה שחקנים וסיימה גבוה ממה שאני לפחות הערכתי. והסדרה הזו מול בוסטון הייתה אדירה. מבחינות מסוימות העונה הזו, עוד יותר מקודמתה, הוכיחה שלטורונטו יש המון אופי ופוטנציאל לשנים הבאות. בראבו!!!
    .
    ואפרופו אופי ופוטנציאל לשנים הבאות – נצחון יפה של דנבר. לא חושב שזה יספיק השנה, מול היריבה הזו, אבל אם ימשיכו לעבוד, ויצליחו להיפטר מהנטיה הזו להיקלע לפיגור 3-1 בסדרות פלייאוף, הם ידברו חזק בעונה הבאה. כל הכבוד.
    .
    תודה רבה דור על הסיקור הזריז והמצוין.

  2. איזה סיכום על הבאזר של המשחק השני.
    דנבר ניצחו את המשחק ברבע האחרון עם 7 שלשות כשבשלושה רבעים היו להם רק 5 כאלה. make or miss league.
    קאובוי היה אדיר, ג'ורג' היה סבבה אבל לו ועל והארץ לא בעניינים. אם השניים האלה לא יתאפסו אליפות לא תהיה שם.
    המהלך של המשחק בעיניי היה החסימה של סמארט על החיים של פאוול דקה לסיום כשהלייקרס ביתרון 2. והסדרה הסתיימה עם איירבול של סיאקם בשביל להזכיר לנו שקשה ללכת רחוק בלי כוכב אמיתי. לבוסטון היה את טייטום בערב גדול למרות סיום חלש. למיאמי, למרות שאני לא עף על באטלר יש המון כלים התקפיים. טורונטו, אחרי הכל, קבוצת הגנה מדהימה אבל מוגבלת בהתקפה והגיעה לתקרה שלה.
    הסלטיקס מקבלים את היוורד כמו חמצן עם הסגל המצומצם שלהם, נקווה שייכנס מהר לקצב.

    1. מהלך אדיר של סמארט.
      לא רק הזינוק לחסימה,
      בעיקר הסיבוב מפוזיציה בה הוא עם הפנים לואן וליט למצב בו הוא ממשיך עם התנועה של ואן וליט עד לחסימה. עבודת רגליים מדהימה של שחקן ענק.

      1. מהלך נהדר אבל פאוול שיחק לו לידיים ופשוט הלך עם הראש בקיר. מעיד בעיקר על שחקן לא חכם בעיקר שאם היה נרים ראש היה רואה שני שחקנים של הראפס מגיעים מאחוריו

      2. אההההההההההההההה ועוד דבר אחד.
        יש סיבה מדוע סמחטה בחמישייה הראשונה של שחקני האן בי איי השנה.
        לטעמי הוא עד כה שחקן ההגנה בבועה… איפה יאניס ואיפה גובר ואיפה סימונס? סמאחטה עדיין פה….

    1. כרגיל, BS
      לפי המדד שלך (סופרים רק את המשחק האחרון), הארדן בדרכו להיפלט מהליגה…
      .
      לא במקרה שמת לב עם כמה נקודות ואילו אחוזים סיים קמבה "הוא דווקא כן אולסטאר" ווקר את המשחק?
      (כן, אני יודע. אסור לכתוב עובדות שסותרות את דף המסרים…)
      .
      מעבר לסוגיית האחוזים,
      לאורי היה הלילה חלק מרכזי מהסיבה שטורונטו נשארו צמודים בסיומו של המשחק (וקמבה חלק מהסיבה שהסלטיקס ניצחו).

  3. עיון במדריך הקומי "העולם על פי קוריוז" מלמד שהלילה הוכח סופית ש:
    סטיבנס>נרס
    וזה היות והסלטיקס ניצחו.
    נרס, מסתבר, יצא טמבל כאשר הוא לא עבד מספיק עם ואן וליט על "איך לסגור משחק 7…"
    (מתברר שזה חשוב יותר מהחיסרון בעבודה של סטיבנס עם טייטום על "איך לקלוע עונשין ברבע האחרון")
    .
    וקצת יותר ברצינות –
    2 קבוצות נהדרות שנתנו סדרה לפנתאון. שאפו ענק לסלטיקס על העפלה לגמר המזרח.
    שאפו ענק לראפטורס על עונה מופלאה, רגע אחרי עזיבתו של הכוכב מס' 1.
    .
    היה משהו יפה לראות את שחקני הספסל של הנאגטס במהלך המהפך ברבע הרביעי (מפיגור 7 ל-יתרון 5 באמצע הרבע).
    התחושה הייתה שהם שם בשביל ליהנות. בלי הלחץ של עודף ציפיות (הרי אף אחד לא באמת מצפה שהם יעברו את הקליפרס…),
    נטו האושר של ההצלחה באותו הרגע.
    אם יצליחו לשמור על אותו רוגע, וישחקו ללא לחץ גם במשחק הבא –
    מי יודע? אולי ממתין לנו עוד משחק 7?
    .
    תודה, דור.

    1. נרס לא הכניס את גאסול לעונשין של הרוקי – עלה לו בנקודה יקרה – ולא לקח טיים בהתקפה האחרונה.

      1. אי אפשר להגיד שהוא עזר לקבוצה שלו בחצי הדקה האחרונה.
        בלי קשר – הוא מאמן מעולה. הערב – קצת פישל (גם עם ההחלטה ללכת על סיאקם).

  4. תודה על הסיקור, אחלה משחקים.
    תזכורת למי ששכח:
    טורונטו של דרוזן וקייסי :
    2016 גמר מזרח
    2017 חצי גמר מזרח
    2018 חצי גמר מזרח
    הפסידו רק ללברון (עם כל הכבוד לטייטם ובראון)

    1. בפעמיים האחרונות שציינת הם הפסידו בסוויפ ולמרות יתרון ביתיות. אתה לא חושב שיש הבדל מלהפסיד עכשיו על הקשקש לבוסטון? (אגב, אותה בוסטון הפסידה על הקשקש ללברון בגמר המזרח, ומאז עברו שנתיים שבהן טייטום ובראון רק התפתחו).

      1. אין הבדל. קייסי עם קאווי גם היה מביא טבעת. שלא נדבר שנרס ניצל עיי ברט בראון ותכלס היה צריך להיות בחצי הגמר כבר בבית.
        קייסי מאמן מצויין וגם בדטרויט הוא עושה עבודה מצויינת עם סגל היולב קאפ שלו.

        1. מסכים שקוואי עשה הבדל, אבל לחטוף פעמיים סוויפ, אפילו אם זה מלברון, זה לא לעניין ברמה הקבוצתית, ואי אפשר לנקות את קייסי מזה. בוסטון, כאמור, הפסידה ללברון רק במשחק 7 ועשתה זאת ללא קוואי. אם דרוזן וקייסי היו מפסידים פעמיים 4-2 לא הייתי "מתלונן" על כך, אבל פעמיים סוויפ זה טו מאצ'. ברור שלקוואי היה משקל באליפות, ובשינוי האופי הקבוצתי, אבל העונה הזו מוכיחה שזה לא רק הוא.

          1. מסכים שפעמיים מטאטא זה לא מכבד. יש תירוצים אבל בגדול "היא לא מעניין" ואכן דה רוזן וקייסי שילמו את המחיר.
            עדיין – טורונטו ההיא הייתה קבוצה הרבה יותר חזקה מהנוכחית.
            נרס מצויין ובעיקר יצירתי – אבל אף אחד לא מחוסן – הערב למשל הוא פישל ביג-טיים ב-30 שניות האחרונות. יכול היה לגנוב את זה. קורה.

            1. מסכים שאף אחד לא חסין מטעויות, עוד מהמשחק השישי בפיינלז של 2013…
              .
              ע"ע מה שכתבתי למטה – אם מבחינת הסגל טורונטו של קייסי ודרוזן חזקה מטורונטו הנוכחית, זה רק מחזק את ההערכה לנרס.

            2. אין כמו חכמת הבדיעבד של האוהדים… הרי אם שמעון היה על הקווים, טורונטו היו לוקחים את זה בקלות. שום דבר שקצת דאבל טים לא פותר…
              או במילים אחרות –
              זכית ל-7.5 במדד BS (תמשיך לנסות ולהתחקות בקבות שמעון, ואני בטוח שתצליח להגיע ל-9/10 קבוע כמו שלו…)

            3. מיקי גם לי ישר קפץ משחק 6 2013
              .
              גיא נרס מאמן מצויין אבל הערב הוא פישל. גם ההתעקשות על הכדור אצל סיאקם בקלאץ׳, וגם בסוף.

            4. חכמת הבדיעבד? מה אני טנש? זה נאמר בלייב בזמן אמת עי כולם.
              בדיעבד זה רק בטנש

            5. 7.5?
              אני קורע ת׳תחת כאן מארבע בבוקר וזה מה שאתה נותן לי?

            6. אתה אומר בלייב, לפני, ואחרי. את הכל. יורה לכל הכיוונים. ואז צועק "צדקתי!!!"
              .
              קבל 8.5 במדד BS (ירדו לך נקודות בגלל שבניגוד לבדרך כלל, זו לא תגובה משעשעת…)

            7. אתה עדיין לא מקבל כבוד מטנש. אני כבר במטכל

            8. דה שוט,
              עבודה קשה יכולה לקחת אותך רק מרחק מסוים. בסופו של יום זו שאלה של כישרון. לשמעון פשוט "יש את זה…"

            9. זה מה שאני חשבתי זה בגלל שאני זקן, כבר לא ווליום שוטר

            10. חחח גיא חשבתי שלפחות הקורונה תשפר לי את המדד. לא נורא, אני עושה דברים שלא רואים בסטטיסטיקה.

            11. דהשוט, אני מאדמרחם עליך. באמת קמת ב 4 בבוקר? כל הכבוד.
              🙂

      2. טורונטו של דרוזן וקייסי הייתה עושה 4:0 לטורונטו הזאת.
        תאכלס – אם סטיבנס ל אמחליט לשמור איזורית במשחק 3, היה סיכוי טוב לסוויפ גם כאן.
        בשורה התחתונה – אנשים אוהבים לקשור כתרים וזה סבבה, גם אני עושה את זה, אבל לפעמים נסחפים. טורונטו של השנה לא השיגה יותר מטורונטו של דרוזן וקייסי, ועוד במזרח נטול לברון.

          1. איבדה את קאווי נו ומה עשתה? איזה הישג מרשים? ניצחה את הנטס ועפה הביתה. עם מחמאות לא הולכים למכולת.
            אני לא אומר שנרס לא מאמן טוב. הוא מעולה ואף טוב מקייסי אבל גם קייסי היה מאמן מצויין. אני מוכן בכיף שיבוא לפילי.
            הרי גם פופ לא בדיוק הצליח עם דרוזן…
            לאורי רכב על הגב של קאווי. הוא אותו שחקן מאד לא יציב עם משחקים טובים פה ושם.
            גם אצל קייסי היו לו כאלה משחקים.

            1. יש הבדל בין לעוף הביתה בסוויפ לבין במשחק 7, אחרי שחזרת משתיים אפס, ומשלוש שתיים. הבדל עצום.

            2. * הצהרה יש ויכוחים דעות קשים במוסד שב״ר והדעות של שמעון במקרה זה הן דעותיו של שמעון בלבד .
              .
              נרס המאמן הטוב בליגה (גם סטיבנס מצויין) , אין מאמן שהוא מושלם כל אחד חוטא בדבר זה או אחר אבל אין לי ספק שהייתי רוצה את המאמנים האלה בכל קבוצה.
              * קייסי זה מאמן שבלוני כמו בונדלהצר שלא מסוגל לחשוב מחוץ לקופסה , הסיכוי של טבעת איתו היה 0.
              .
              קייל ״אולסטאר ״ לאורי שוב הוכיח כמה הוא נחנק סדרתי, במשחק החשוב בסדרה לחיות או לחדול הוא שוב היה נזק ונעלם כהרגלו במרוצת השנים עם 5 מ15 עלובים מהשדה 1- 6 מ3.
              הוא והארדן זה פשוט גרסאות כדורסלניות של הבובה נחום תקום וטוב ששניהם יהיו בבית (או בסטריפ קלאב במקרה של הארדן..
              .
              גיא נותן לבחירות של הליגה יותר מדי משמעות ולא מתייחס להשפעות תקשורתיות (הרי בחרו גם את הנגר ווסטרוק לMVP מישהו חשב שהוא היה אחד כזה?).
              .

            3. אני חושב שהגיע הזמן לפרק את מוסד שב"ר.
              ברוך, אני אולי לא מסכים אתך לפעמים (פעם, פעמיםם, אלף…),
              אבל לזכותך חובה לציין שאתה לא ממציא שטויות וכזבים בשביל להוכיח שאתה צודק בכל מחיר.

            4. יש לו שיטות אחרות.
              שיתוף הפעולה בין השיטות השונות זה מה שעושה עינוי למוצלח. אם רק תתלוש ציפורניים, מהר מאוד יגמרו הציפורניים.

            5. ברוך
              ראית את הסידרה בכלל.
              לאורי היה הדבר הכי טוב בסידרה.
              שחקן נשמה שכולו לב ושסחב את הראפטורס על הגב למרות שלושה האולסטארים של הסלטיקס.
              יש גבול ליכולת שלו ואחרי ששיחק יותר מ 50 דקות במשחק האחרון גם הוא נש"בר…
              הוא השחקן שאני הכי הערכתי אובייקטיבית בסדרה הזו ובטח שיותר מקמבה וזה לא מונע ממני לאהוב את 4 המוסקיטרים של הסלטיקס (ודרטנהייווארדיאן הוא החמישי ולא שיחק) הרבה יותר ממנו והפלופים שלו.
              בזכות הווינר לאורי קיבלנו 7 משחקים ולא סוויפ, אז קצת כבוד.

            6. כן צפיתי בסדרה היה ללאורי שני משחקים גדולים 2 פושרים ו3 משחקים חלשים/ נוראיים, מבחינת כישרון גולמי הראפס הרבה יותר חלשים, פשוט הייתה עבודה מופתית בסדרה של נרס שנכנס טוב טוב לסטיבנס לראש והצליח לא מעט פעמים לנצח סביב ההגנה, בהתקפה לטורנטו היה חסר את הגרוש לליגה לא מעט פעמים (וזה אחת החולשות העיקריות של לאורי ),וזה למה קוואי היה קריטי להם כל כך. לאורי בניגוד לבאטלר למשל לא הברומטר במשחק ההתקפי של טורנטו והוא חייב להיות אפקטיבי כדי להיות יעיל,
              הגנתית הוא שחקן הגנה טוב אבל ממש לא עילוי.
              הוא לא הסיבה העיקרית שהסדרה הגיעה ל7 משחקים, הוא לא נתן איזה סטטיסטיקה חריגה/ או השפיע על המשחק (באטלר לדוגמא), ושהכסף היה מונח על השולחן הוא שוב פישל.

              .
              כשאולסטאר נוצר המטרה הייתה להביא לו את 24 השחקנים הטובים בעולם כל שנה, אני לא חושב שלאורי או קמבה שם (ולאורי לא נגר, הוא שחקן טוב +).

            7. זה לא לאורי, אלה החברים האחרים.
              למה ציפית? למשחק של 35 נקודות בממוצע בסידרה?
              זה כמובן לא שולל את ההסכמה בינינו לגבי נרס שזכה במאמן העונה בצדק כי אף אחד לא ציפה שאחרי עזיבת המדדה הראפס יהיו כל כך טובים (גם בזכות לאורי אגב). מקווה שהגב בסדר אחרי העיסויים.
              לגבי סטיבנס, אני שוב חוזר בפעם העשירית, הוא מאמן מצויין בשביל טקטיקה באימונים, במגרש עצמו הוא לוקה בחסר. הוא לא מקבל כבוד מהשופטים שלפעמים פשוט מתעלמים ממנו, הוא כנראה משדר יהירות וזה הפידבק מהם. במשחקים האחרונים ניסיתי לבדוק אם הביקורת עלי ועל האנטי סטיבנס שלי מוצדקת והתמקדתי בצפיה באינטרקציה במגרש שקשורה בנרס שחקנים ושופטים ואותו דבר סטיבנס. סטיבנס משפיע על שחקניו אבל פחות מנרס. גם על השופטים והשחקנים שלו, בזמן המשחק גופו, הוא משפיע פחות ולפעמים הרבה פחות.

            8. איך אתה מודד את ההשפעה של נרס, סטיבנס או כל אחד אחר על השחקנים?

            9. He has special probes, you really don't want to know more about them

            10. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
              🙂

          2. פשוט מאוד עידו, צופה במשחקים מסתכל על השיטת משחק של טורנטו, חווה הכל דרך העין האנושית ואז ומסתכל על הסטטיסטיקות ומשלב את זה, לא הפוך כמו שהרבה באתר עושים.
            .
            ההתקפה של טורנטו בנוייה על כמה סכמות התקפיות דינמיות שמשתנות בהתאם למתפתח במשחק (אחת הסיבות העקירות לזה שאין להם סקורר שיכול לתת 30 נקודות בערב כמו קוואי) , אתה תראה את הכדור זז ממקום למקום עד שימצאו את הנקודה החלשה אצל היריבה ,זה למה כל שחקן יכול לפרוח כמעט בטורנטו, ההתקפה שלהם בנוייה הרבה יותר על לנצל את חסרונות היריב מאשר התקפה שבלונית (כמו זאת של יוסטון לדוגמה, או הפיקאנדרול של פורטלנד) זה למה ואן פליט מקבל כל כך הרבה כדורים ולהוביל פיקאנדרול למרות שלאורי הרבה יותר יעיל . אין שחקן שהוא מעל המערכת השנה וחשוב באופן קריטי.

            1. יופי ברוך, רשמת תגובה לא קשורה בעליל. אני דיברתי אל רזי שטוען שהוא רואה את ההשפעה של נרס על השחקנים בזמן המשחק לעומת חוסר ההשפעה של סטיבנס.
              אגב התגובה שלך עדיין יותר רלבנטית מזו של רזי אבל זה כרגיל לא מפתיע. הוא יודע להרצות לכולם על איך לנהל דיון חוץ מלעצמו.

            2. לא הבנתי חשבתי דיברת עליי, סטיבנס מאמן מצויין טיפה פחות מגוון מנרס אבל אין ספק שהוא בטופ, בהחלט יש לו יד מכוונת, נרס עשה לו חיים קשים בסדרה והייתה לו עליונות טקטית ברורה עליו אבל הכישרון עשה את שלו.
              .
              מנחם הכניס הרבה שטויות שמאמן לא יכול להיות רגוע ונינוח זה למה לא מעריכים חלק את סטיבנס

  5. טייטום אחד השחקנים שאני הכי נהנה לראות אותו משחק בליגה. משחק פשוט ענק והילד משתפר ממשחק למשחק. הוא שדרג את יכולת המסירה ואת הריבאונד משמעותית בפלייאוף הזה. נהפך מסקורר לשחקן אול אראונד ומראה שהוא יכול להפוך לאחד השחקנים הטובים בליגה.

    לגבי המשחק, הקבוצה הטובה בכל הסדרה ניצחה אבל זה הלך ממש קשה. קרב הגנות כשבוסטון מתעלים עם הגנה מדהימה. לא יודע מה עובר על קמבה אבל הוא חייב להתאפס על עצמו מול מיאמי. ההגנה של מיאמי באותה רמה פחות או יותר כמו טורונטו אבל בעמדת הגארדים דראגיץ' אולי יקל עליו קצת יותר בהשוואה לטורונטו. בוסטון עם סגל מאוד דליל ממש זקוקה להייוורד שיחזור. אין לה אף ספק נקודות יציב מהספסל.

      1. דווקא מבחינת הגנה הספסל נותן תפוקה. החסרון שלו זה ההתקפה. כשחסר להם איזה לו וויליאמס כשוואנאמייקר פשוט לא ברמה הזאת. כשסמארט יחזור לספסל הדברים כבר יהיו שונים למרות שאני חושב שאני מעדיף דווקא את הייוורד בתור השחקן השישי.

        1. זה מה שאמרתי
          הייווארד צריך להתחיל מהספסל מול ההיט. הקבוצה כבר התייצבה והוא רק יפרחע בחמישייה הפותחת.
          אם יהיה השחקן השישי ומנהיג החמישייה השניה דיינו. מה גם שהוא צפוי לעזוב להולדת בכורו.

  6. איזה כיף.
    שמח שצדקתי לגבי בוסטון. להתראות טורנטו, קבוצה עם כינוי שניתן לך כי דינוזאורים היו פופולאריים בניינטיז. מזל שלא קראו לך טורונטו טמגוצ'יז.
    סתם סתם… אני עוד עצבני על האוהדים שלה שמריעים לפציעה של דוראנט. יעבור לי.
    *
    אתמול אמרתי שהסלטיקס ייקחו ושלקליפרס יהיה קשה כי דנבר הראתה אופי מול יוטה. עדיין חשבתי שהקליפרס יינצחו בדוחק. מהטעויות שכיף לעשות. דנבר קבוצה שכיף לצפות בה ויוקיץ' הוא הסנטר המסורתי (לפחות במידות גוף) שהכי כיף לי לראות מאז אלג'ואן.
    *
    ערן סורוקה כתב מאמר על ההגנות של היום. ממש שווה קריאה. ייעצבן קצת אנשים שמתגעגעים לבאד בויז וחושבים שכל הצעירים עדינים אבל זה בערך האנשים שהכי כיף לעצבן.
    בכל מקרה, הכתבה היא בדיוק מה שאני רואה וחושב על המשחק כיום. רק שהוא גיבה את זה בדברים שוליים כמו ידע ונתונים.
    🙂

            1. חוץ מזה ששמעון הוא לפעמים פסיכו היסטורי אני עדיין לא מבין.
              .
              .
              .
              סליחה. הייתי חייב.

    1. סורוקה מביא שם מעט מיספרים וגם חלק ממה שהביא לא עוברים כאן את הסף. הוא מראה שבפלייאוף השנה יש פחות נקודות מהעונה הרגילה אבל זה לא נכון לכל הקבוצות וגם לא בהשוואה לשנים קודמות.

      1. הסף כאן הוא לא מה שאתה חושב. תביא המון סטטיסטיקות ותקבל:
        חחח… פחחח… לא הייתי לוקח אותו לשחק בקבוצת נערים בירוחם…. קולע רק בגלל קונספירציה של השופטים והאילומינטי.
        שיטת משחק של מאמן? חחח… זה לא מאמן. מה זה משנה אם יש לך שחקן מדהים כמוהו? (זה שדיון לפני לא היה מקבל דקות בירוחם).
        *
        ואני לא מתיימר לדעת הרבה. בעיקר לומד מחלק מהאנשים. והדיונים כאן ממש מהנים אבל זה הוייב בהרבה תגובות. אז קצת צניעות.
        *
        גם בהחלט לא יודע אם יש קבוצת נערים בירוחם.

        1. אם תבחר (בצדק) להתעלם מהתגובות הקלולסיות מזן ה-"חחח" שבדרך כלל הקשר בינן לבין כדורסל הוא מקרי,
          אז תצליח למצוא פה ושם תגובות שאפשר ללמוד מהן המון.

        2. אל תיפול בפח יונתן, חלק גדול מתגובות ה-"חחח…" הן תגובת מעולות, מקוריות ומעשירות.
          יש להן פשוט מדד DS נמוך, אז הן נראות פחות חכמות.
          (אימוג'י קורץ)

      1. תודה. באמת כיף לשמוע.
        *
        לא יודע מי זה יונתן S ואיפה הוא. ואם ייטענו אחרת אז לא נגעתי בו והוא היה ככה כשנכנסתי.

        1. חחחחחחחחחחחחח
          מתגעגע לבחור
          היה גם כן חולה ירוק וכתב לנו אפילו כמה פריוויואים לפני 3 שנים.
          כנראה שלא הסתדר פה עם הגישה התוקפנית.

            1. זה ההתחכמות הגלובאלית.

            2. 👏👏

            3. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

  7. תודה דור אחלה סיכום ללילה סופר מעניין
    .
    יאניס לא היה במיטבו הפלייאוף. ההגנה של הבאקס התמוטטה ואני לא הייתי ממהר להסיק מסקנות. אז עכשיו גם סיאקום לא אפקטיבי בפלייאוף כי הוא נתן סדרות חלשות? ומה עם פול ג'ורג'? מה גם לו אין קליעה? ולו וויליאמס? זה פלייאוף ראשון של סיאקום כשחקן ראשי + הבועה מייצרת המון הפתעות (בין אם זה ההפסקה הארוכה או הקונספט של האין ביתיות)
    .
    אני מאוד מאוד (מאוד) אוהב את ההתפתחות של טייטום. מול טורנטו. ממה שראיתי הוא מצליח לייצר עם הגרוויטי שלו גם מצבים לאחרים. אם הוא באמת מייצב את ראיית המשחק שלו ומצליח להגיע ל5 אסיסטים ומעלה באופן קבוע הבנאדם יהיה בלתי עציר ברמות הקוואי. ביחד עם בראון וקמבה והבולדוזריות של סמרט הם יהיו הכוח המשמעותי של המזרח בשנים הקרובות (רק להתחזק קצת בפנים וזהו)
    .
    נרס הוא אדיר. הגיע משום מקום והפך תוך עונותיים למאמן הטוב בליגה.

    1. ברור שסיאקם לא אפקטיבי בפלייאוף כמו סימונס לונזו ויאניס. בלי קליעה וששומרים עליך לא מגיעים רחוק. אתה חושב אם תשים שומר על רונדו הוא יקלע סל?
      סיאקם גם חרבן למוות שנה שעברה מול פילי.
      אז על סיאקם שמו שומרים. את יאניס שמרו כמו שצריך בלי קליר פאת ועם דאבל טים.
      כדאי שתסיק מסקנות למה בלי עוד כוכב הבאקס רק יהיו יותר גרועים כל הכוכבים שלהם יזדקנו בשנה….
      יחגגו בעונה הרגילה ואז יהיה מה שהיה שנתיים אחרונות. אני זוכר פה את טנש אמרו שהם קונטנדרים אמיתיים ויתנו בראש לליקרס והקליפרס אחרי שניגבו אותם בעונה הסדירה 😂😂
      פלייאוף זה ליגה אחרת מהסיבוב ה2.
      פול גורג? עד כה הוא הראה חרבון רק בפלייאוף…..
      סוויט לו בא ישר לבועה ולא נכנס לזון שלו ואולי גם הוא עוד לא הראה גדולות ונצורות בפלייאוף, כמו ראס והארדן לצערי….

        1. איזה כזבים? תספר לנו מהבוקס סקור מעניין לדעת….
          דאבל טים על יאניס לברון והארדן לא עובד….
          2 כבר נפלת עכשיו נראה אם ריברס יקשיב לשבר או לטנש כדי שסה יהיה 3 מ3 וסוויפ לשבר

          1. בוא, שמעון. תראה קצת מאמץ בשביל להוכיח שדאתה לא פינוקיו.
            תראה לי מתי כתבתי שהבאקס "יתנו בראש לליקרס והקליפרס".
            תראה לי היכן כתבתי העונה אפילו פעם אחת שאי אפשר לשמור על הארדן שמירה כפולה (אתה כתבת שזה מופיע 50 פעם, פעם אחת לא קשה למצוא?
            .
            אתה לא מסוגל להפסיד. ווינר אמתי! הרי פעם אחר פעם אתה כותב שיוסטון ינגבו, אבל בבראקט כתבת לייקרס. כרגיל, יורה לכל עבר, ומכסה את כל הפינות… אליל. . .
            .
            דרך אגב,
            הבראקט שלי חוזה חוזה פיינלס בין הסלטיקס ללייקרס.
            .
            בהצלחה בחיפוש, פינוקיו.

            1. דיברנו כבר שרק הברקאט קובע וכולנו הסכמנו על זה אז אני לא מבין מה אתה מתווכח. מה שאחרי הבראקט זה בהתאם לשינויים שקורים במציאות. אני יודע שלטנש קשה להתרגל למילים לייב ומציאות והם רק בדיעבד בבוקס סקור.
              מה הבראקט שלך גיא?

            2. איך שבקלילות אתה מתעלם מהכזבים שאתה בוחר להפיץ מבלי להניד עפעף. מרשים.
              .
              דקה אחרי הבראקט כתבת "יוססטון מנגבים". תפסיק לנסות לעוות את המציאות. זה מגוחך.
              .
              הבראקט שלי שם את בוסטון ואת הלייקרס בגמר. לא כתבתי "בוסטון" ואז בחרתי לכתוב "טורונטו מנגבים" בשביל לכסות את כל הסבסיסים. טקטיקת טראמפ זו הטקטיקה שלך, פינוקיו.

      1. לא אמרנו שגם אתה שמת את מלווקי בגמר? למה זה פתאום נעלם ואתה לא מזכיר את זה? חשבת שסיאקום ייעצר? למה לא רשמת את זה מההתחלה? כרגיל אתה מעוות ומציג דברים כאילו חזית משהו. די עם זה.

            1. דוק,
              יש לי סבלנות וסובלות ללא מעט דברים.
              .
              להמצאות לגבי דברים שכתבתי –
              לא.
              .
              עכשיו, ניחא היה שמעון כותב בטעות שאני "כתבתי א – ב – ג". כל אחד מסוגל לטעות.
              אבל אחרי שכותבים לו "לא נכתב, תראה מתי" והתגובה שלו היא כזו הלקוחה ממילון טראמפ להתנהלות תקשורתית –
              "כתבת 50 פעם, אין לי כוח לחפש",
              אז נגמרת, גם הסבלנות, וגם הסובלנות.
              .
              אם הבן אדם בוחר להמציא מבלי למצמץ,
              אז הוא הרוויח את הכינוי החדש ביושר.
              ובינינו?
              זו תגובה עדינה.

            2. גיא כתבת גם כתבת ולא מעט כולנו פה זוכרים. להתחיל לנבור בארכיון זה לא בשבילי….
              אני בטוח שאתה שמומחה בחיפושים תוכל לשלוף את זה תוך 10 שניות…. מה שלי יקח חצי יום כי זה היה מזמן

        1. חח שמתי את הבאקס כי זלזלתי בהיט ובבוסטון אם 7 משחקים זה זלזול. מעולם לא חשבתי שהבאקס קרובים להיות אלופים או משהו כזה בניגוד אליך גיסנו…..
          מעולם לא חשבתי שיש בהם משהו היסטורי…..
          הימרתי על בוסטון אז מן הסתם חשבתי שסיאקם יעצר…..
          מה מצב הבראקט שלי מול שלך? ומול טנש בכללי?

            1. לול שמנגבים יש תירוצים תמיד אמרנו שהבראקט קובע אז מה פתאום אתה ממציא תירוצים? איזה בראקט טנש נו לא תגלו לי?

            2. הבראקט שלי? evil guy
              בדיוק כפי שהיה בכל השנים.
              אני ממציא תירוצים (או שקרים)?
              לא, פינוקיו. זו הטקטיקה שלך.

          1. אז כשזה מגיע ל7 משחקים אתה מוצא תירוצים. ועכשיו זה כי חשבת שסיאקום ייעצר (לי זכור שדיברת אחרת לגמרי אבל היות ואין לי מקור אז אני לא אכניס לך מילים לפה ואשלח אותך להוכיח שאין לי אחות). כשאתה צודק אתה צורח וכשאתה טועה זה רק יד המקרה. די התעייפתי ממך.

          2. שימון אחי, עזוב כבר. שנה את הנושא, שנה דיסקט. לא עוד שב"ר-טנ"ש. לא צריך להפוך הכל לאישי.
            זה רק ספורט.

    2. יש לי בעיה.
      מצד אחד, מסכים עם כל כך הרבה מהתגובה. ייתכן ועם הכל. רגע… כן, עם הכל.
      מצד שני, לא מסוגל להתגבר על סיאקום. איך ו' אחת כזו קטנה מוציאה אותי מריכוז?

  8. סדרה מדהימה שלצערי לא יצא לי לראות את כל המשחקים בגלל השעות , סיום הולם למשחק שבע שמוכרע בשניות באחרונות. ריבאונד ההתקפה של טייטום מהעונשין היה קריטי לניצחון , לא הייתה סגירה וטורונטו היו נמוכים מדי, ההתקפה האחרונה של ואן פליט לא פחות מאיומה. עניין הצ'אלנג' התחיל העונה ויש צורך דחוף לשפר אותו לטעמי. רצוי שניתן יהיה לערער יותר מפעם אחת, ועל עוד דברים , נרס עשה טעות בערעור היה צריך לערער על העבירה הקודמת של לאורי ששם היה כדור. סיאקם עדיין לא ברמה המספקת מהבחינה ההתקפית, ויותר מדי מהתקפת טורונטו נסמכה עליו.

  9. בוקר טוב לכל המגיבים והאורחים באתר של שמעון.
    היה משחק נהדר בין טורונטו לבוסטון, הכל כמעט נאמר ואין מה להוסיף…
    רק דבר אחד אולי, גם הסדרה הזו, וגם הסדרה הבאה הולכות להיות בין קבוצות ללא סופרסטאר (עם כל הכבוד לג'ימי הלא יציב וטייטום המשתפר המתמיד).
    הגמר, (כמעט בוודאות) הולך להיות בין כבוצה כזו לקבוצה עם שני סופרסטארים (1.5 בקליפרס?) ותיקים, עתירי ניסיון וקצת פצועים ועייפים.
    אפשר היה לראות איך אין לאף קבוצה שחקן 1:1 אמין שיפתור בעיות כשההתקפה לא זורמת, וזה הביא לסדרה מותחת ומעניינת, שתלויה בהתעלות רגעית של שחקן כזה או אחר.

  10. להכתיר את דיוויס כסופרסטאר זה עלבון לכל כל הרבה שחקנים גדולים. הוא שחקן מצויין עם כישורים רבים אבל אופי של חתול מת. קודם שיובל קבוצה ללא לברון לנצחון בסדרה ואז נדבר.

    1. כמה סדרות ניצח קליי ללא קרי (או קרי ללא קליי*)?
      .
      (למען הסר ספק – גם קליי, וגם קריף סופרסטארים)
      .
      (הפליקנס בהובלתו של דייויס ניצחו את פורטלנד 4 – 0 בפלייאוף 18')

    2. השאלה מה ההגדרה של סופרסטאר, גם יאניס אמביד ועד לאחרונה יוקיץ', לא הובילו קבוצות רחוק מדי בפלייאוף
      למילווקי עם יאניס יש משהו כמו 1 מתוך 4 בסדרות מאתגרות (כלומר לא מקום 1 מול מקום 8)

  11. שמעון – נראה לי שהצלחת להלחיץ את הרשע – הוא מנסה להדביק לך כינויים חדשים ולפרק את שב"ר.
    🙂
    ברוך – בתור איש שב"ר אתה מוגן, אבל אם תחליט להתפצל משמעון – יש מצב שאתה לא עושה פלייאוף…
    .
    רזיאל – נשבעתי שלא אקום בארבע, זאת שבת – אפשר להקליט ולראות בבוקר כמו בן אדם. אבל לא עמדתי בפיתוי. אני חלש.
    .
    טמיר – טורונטו של קייסי ודה רוזן מודל 2016 הפסידה בגמר המזרח 4:2 לקבוצה שזכתה באליפות. איפה היא ואיפה זאת שהפסידה היום?
    .
    באותה עונה שיחק בקבוצה אחד הקלעים הגדולים בתולדות המשחק. במשך 79 משחקי עונה רגילה הוא עלה מהספסל והעמיד ממוצע של 6.9 נק' למשחק. בפלייאוף הוא העלה את הרמה, פתח ב-9 מתוך 20 המשחקים, קלע 7.7 נקודות גדולות! למשחק והשיג עוד הישגים רבים שלא נרשמו בסטטיסטיקה.
    את טבעת האליפות שנגזלה ממנו אז, הוא יקבל כנראה השנה…

      1. חחח… אין דבר כזה מציאות, זה הכל בתוך הראש, מפולטר…
        🙂
        מה שכן הבלוג החי הרבה יותר ״חי״ כשאתה מפציע. תבוא יותר

          1. עונים עם תשובות של מבחני עבר למבחנים הנוכחיים 😎 בוקס סקור זה לא תשובה.
            מה האפקטיבי של טנש בחייאת גיא?
            לפחות ברחת מהעגלה של הבאקס בזמן זה אני מצדיע לך. השארת את ניסני להתרסק על הקרחון

            1. פינוקיו,
              התכוונת ל-"לפחות בחרת בחירה אחת, ולא סימנת את כל התשובות…"
              או –
              לפחות אתה דבק באמת, ולא מפיץ כזבים".

      1. צודק צודק צודק! הם פישלו ושילמו. אין ויכוח. אני רק ציינתי שטורונטו הייתה קבוצת צמרת במזרח בחמש השנים האחרונות, ושזו של השנה היא אולי החלשה מכול הגירסאות.
        דה רוזן הוא סוג של ווסטברוק. לא מקבל כבוד וקרדיט על ההישגים שלו. לא כולם לקחו אליפויות, לא כולם הגיעו לגמר הכללי (דומיניק ווילקינס, מרק פרייס, כריס פול, דמיאן לילארד, וינס קארטר).

        1. דה רוזן לא מקבל כבוד כי הוא א) לא שומר ב) מסרב לקלוע מהשלוש. שתי דרישות חובה כדי להחשב שחקן ברמת אול סטאר ב 2020.

        1. קניתי נעליים מחליפות צבעים בשביל לבלבל את הרוחות הרעות שבאות מהברוחו של קואץ' ספולס והאמא המכשפה.
          שמתי עוד ערימת צמות של שום וקניתי את כל החמסות של מחניהודה….
          קראודר הוא סוכן סמוי של הסלטיקס ויחטוף טכניות עם סינוור לייזר מהיציע.

  12. אוהו.. נגמרו המילים.
    משחק 7 כהלכתו. הבוסטונאים נתנו עבודה וניצחו בצדק ("אם יש מגיע אז זה לבוסטון").
    טורונטו היו מאוד מבולבלים. גם ואן פליט שקלע לא רע עשה החלטות רעות בקראנץ' טיים, סיאקם הוא ככל הנראה שחקן משלים סביר ותו לא, פאוול היה לא מרוכז. נרס מאמן טוב מאוד, אבל נראה שלא היתה שם יד מכוונת או מרגיעה בסיום.
    בוסטון עולה לגמר המזרח מול מיאמי- מקום 3 מול מקום 5 מתי היה כזה דבר?
    בכלל, בסדרה הזו קבוצת החוץ תמיד ניצחה 😁 מנפלאות הבועה.

  13. אני מציע שבאולסטאר הבא יעשו דראפט בין טנש לשבר. אין לי ספק שטנש ינגבו. שבר טוענים שלאורי 5-15 מהשדה זה פח, אבל יחד עם זה בוחרים בהארדן 2-13 במקום הראשון. צביעות? עיוורות? דמגוגיה? ביביסטיות? טמטום? עוד לא החלטתי.

    1. איפה כתבתי שהארדן לא לוזר? שהוא לא נחנק הארדן מקבל אותו יחס בדיוק של לאורי מצדנו, הארדן להבדיל מאחורי חוטף דאבל טים קבוע מהלייקרס עדיין הוא לא חף מביקורת על השבלוניות ועל החולשה שלו בפלייאוף .
      https://hoops.co.il/?p=158156 מה שנכתב על הארדן עונה שעברה תקף עכשיו .
      .
      ההבדל היחיד שהארדן סופרסטאר (אין אחד בעולם שלא לוקח אותו טופ 5-7) לאורי אפילו לא אולסטאר.

      1. יש מלא בעולם ואני בינהם שלא אקח אותו גם טופ 50, הארדן הוא דוגמא לכדורסל מפסיד, ואני בתוך גי אם רוצה אליפות לא אוסקר

      2. עזוב הארדן לא שחקן כדורסל גם לא טופ 300, נו זה לא רציני, בסוף הארדן עם כל השבלוניות שלו הוא הין שחקני ההתקפה הטובים בליגה שסוחב קבוצה כל שנה למינימום חצי גמר במערב הקשוח (לא במזפח )

  14. אחלה סיקור לאחלה לילה.
    רציתי שטורונטו ימשיכו… נו שויין.
    קשה למצוא את מי לאהוד השנה בשלבים האלה…
    גו דנבר גו
    🙂

    1. יאאאאא
      וואחד חדשות
      צריך לדאוג שוב לתעודת עובד חיוני (שובב חיוני) בשביל הסגר הזה.
      לחזור שוב ולנהוג בכבישים הפתוחים אחרי הפקקים של החודשים האחרונים זה חלום רטוב.

      1. צדק פואטי. לאורי שחקן מטונף פלופר בהגנה, ומתנגש בשחקני בוסטון כשהוא בהתקפה, במטרה להדביק להם עבירות. ברוך שפטרנו מפגע זה.
        במשחק 6 הודבקה לסמארט עבירת פלייגראנט, כאשר כביכול נכנס מתחת לרגלי שחקן טורונטו בזמן זריקה. היה ניתן לראות ששחקן טורונטו שלח את רגלו קדימה בצורה לא טבעית במטרה למשוך את העבירה. חבל שהשופטים קנו את זה.

        1. אתה צודק
          מצד שני המטרה לפעמים מקדשת את האמצעים. טורונטו פחות כשרונית מהסלטיקס ונלחמה כמו חתול רחוב שמנסה הכל. כמעט הצליח להם…

כתיבת תגובה

סגירת תפריט