מעורב הופס לשבת: יש מצב של חיים ללא NBA לשנה שלמה/ מעדיף את דנבר נגד הלייקרס / מנחם לס

1. שלושה חודשים ללא NBA זה בטוח. התכוננו לאפשרות של שנה שלמה ללא NBA

בפגישה וירטואלית שנערכה בבוקר יום ששי, הקומיסיונר של ה-NBA אדם סילבר הסביר ל-BOARD OF GOVERNORS (מועצת המנהלים של בעלי הקבוצות) את המצד לאשורו, והסביר שהתעוררו יותר ויותר בעיות בבועה – מנטליות, חברתיות, משפחתיות, ולך תדע – מיניות? – ככל שעבר יותר זמן, וברעיונות אנונימיים של עיתונאים עם שחקנים בבועה 'הרוב הגדול (מאד!) של השחקנים הביע דעתו נגד שימוש בבועה בעתיד אם יהיה צורך' (https://theathletic.com/2057813/2020/09/11/shams-dates-and-details-from-nbas-calls-with-board-of-governors-and-gms/). למעשה, 'כמעט שלא היו שחקנים שהסכימו לעונה שלמה של 82 משחקים בבועה. ישנם יותר ויותר גילויים על בעיות מנטליות של כמה שחקנים בבועה (https://theathletic.com/2057813/2020/09/11/shams-dates-and-details-from-nbas-calls-with-board-of-governors-and-gms/).

נראה, אם כך, שעונה בבועה לא באה כלל בחשבון.

גם הנהלת ה-NBA וגם מועצת המנהלים סיכמו ש'התכנית היא להתחיל את ה-NBA בעונה הבאה בדבר הדומה ביותר לעונה רגילה עם קהל מצומצם באולמות ביתיים, כשחזרה לבועה בעונה רגילה אינה אפילו אפשרות'. המטרה היא 82 משחקים לעונה שתחל ב-25 לדצמבר. דובר על אפשרות של 'צמצום קהל וארגון תכנית משחקים כך שהTRAVEL יהיה מינימלי'.

בואו אגיד לכם את דעתי: הרבה תלוי במי ייבחר כנשיא.

טראמפ אמר אתמול שהוא "הוביל את ארה"ב TO TURN THE CORNER" על המגיפה. זה כשכל יום ישנם כאן 1,000 קורבנות, וארה"ב ממשיכה להוביל את כל העולם המערבי בקורבנות פר אדם פי 2 לפחות, והרבה מדינות פי 6 הן עובדות שלא מעניינות את האדם המסוכן לארה"ב הזה.

בנוסף, טראמם הישווה את עצמו היום, ה-11 לספטמבר, "לוינסטון צ'רצ'יל 'בהנהגת האומה באותה רמה (שוינסטון צ'רצ'יל הוביל את לונדון וכל בריטניה) כשצ"רצ'יל אמר "אנחנו אומה שלא פוחדת, כי – –

THE ONLY THING TO FEAR IS FEAR ITSELF"

וטראמפ אמר: 'גם אנחנו לא פוחדים מהקורונה. הפחד היחיד שייפגע בנו הוא הפחד עצמו, ולכן אני פותח את האומה, את בתי הספר, את הכול וחוזרים לחיים נורמליים, בעיקר כי יקרה משהו טוב מאד לפני 'יום מסויים'. (שהוא כמובן יום הבחירות, ו'הדבר המסוים' הוא חיסון כשיהיה.

טראמפ יסכים ללא היסוס להמליץ לאומה על חיסונים שלא רק שלא עוזרים, אלא מסוכנים, כל זמן שזה יקרה לפני נובמבר 4. על 'אקונומיה' הוא כבר המליץ.

שעה אח"כ ד"ר פאוסי, ה-Director of the National Institute of Allergy and Infectious Diseases הזהיר את האומה: "אני מצטער לא להסכים עם דברי הנשיא. אפילו אם יומלץ על חיסון לקראת סוף שנה זאת, הוא לא יהיה יעיל כנראה יותר מ-50% עד 75%, ואלה שיסכימו לקבל אותו. בינתיים 63% מהאמריקאים הודיעו שהם מסרבים לקבל את החיסון עד שהוא יאושר סופית ע"י ה-FDA (ה-United States Food and Drug Administration שהיא סוכנות פדרלית הכפופה לנשיא, וטראמפ עושה את הכול להכריח את ה-FDA להכריז שהחיסון ניבדק ואושר במחקרים מדעיים, דבר שבינתיים הוא לא נכון.

ד"ר פאוסי גילה גם שהחיסון יהיה ממהלך של 3 חיסונים: חיסון ראשון. אחריו חיסון שני אחרי שבועיים, ואז חיסון שלישי תוך 42 יום. "לא תהיה כל דרך לחסן אוכלוסייה של 350 מיליון עם כל החיסונים לפני סוף 2021", אמר פאוסי, "והצרה היא שבקרוב מתחיל הסתיו והחורף, אנשים יימצאו הרבה יותר INDOORS, וחברי ואני המדענים חוששים מאד שהמגיפה תגדל, לפני שסוף-סוף – אולי – נשתלט עליה לחלוטין תוך שנה, שנה וחצי".

"ישנה עוד בעייה", הוסיף ד"ר פאוסי. "אין לנו בינתיים כל מושג כמה זמן החיסון יהיה אפקטיבי. אין כל דאטה על כך".

מה הכול אומר לי?

שבעלי הקבוצות יעדיפו שלא תהיה ליגה, מאשר ליגה קטועה, מוגבלת, מגומדת, פחותה, וזעומה. אין לי בינתיים כל דאטה על התוצאות הפיננסיות של הבועה. כשיפורסמו המספרים נדע יותר.

אבל דבר אחד בטוח: מה-3 לאוקטובר עד ה-25 לדצמבר לא יהיה כלל כדורסל. זה כמעט 3 חודשים ללא כדורסל. מה יהיה אח"כ איש לא יודע. כפי שאמרתי – אם טראמפ ייבחר הוא ישפיע על כמה מחבריו בעלי הקבוצות לפתוח את הליגה כרגיל. מלבד מרק קיובן, ואולי עוד 2-3 בעלי קבוצות, רובם ישמחו לפתוח את העונה.

אז מה אם כמה מאות צופים וכמה שחקנים יידבקו (וכמה חולי אסטמה, חולי-לב, וזקנים ימותו כתוצאה?) זה הכול COLLATERAL DAMAGE – 'נזק צדדי…', כפי שמאמין טראמפ!

אם ביידן ייבחר וסוף-סוף יהיה נשיא שיחליט שהוא מוביל את האומה לחסל את המגיפה – תהיה שנה שלמה קשה, ואני מאמין ללא NBA – אבל אחריה נחזור לחיים נורמליים.

2. פנייה לכולם – אנשי צוות, וגולשים: יהיו לפחות 3 חודשים ללא כדורסל, ואולי שנה. מה עושים?

ישנם לנו 67 'אנשי צוות' וכמה אלפי גולשים, מהם כ-3,000 שנכנסים קבוע. אני, כבעל האתר, מבקש עזרה של כולם. מה עושים ב-3 מחודשים ללא כדורסל? מה עושים בשנה שלמה ללא כדורסל?

בשנים קודמות ללא כדורסל בחודשי הקיץ היו אולימפיאדות, אליפויות עולם, מה לא. הפעם אני לא יודע מה יהיה ומה לא. כדורסל ישראלי? יורוליג? אני יודע כבר מה אני אעשה (בנוסף לדברים אחרים): כבר תכננתי פרויקט שיוכל להעסיק אותי כמה וכמה חודשים טובים: כל יומיים אכתוב על יהודי אחר מה-THE BEST JEWISH ATHLETES OF ALL TIME. יש לי על זה חומר רב מאד (ומרתק) שיגלה לכם עולם ומלואו חדש עוד מהימים שעבדתי על תואר המסטר שלי ב-K.S.U, וכן ישנם כמה ספרים בנידון.

אני מקווה שאנשי צוות (גם כאלה שנעלמו לחלוטין) וגולשים – כל אחד יחשוב על "במה אני יכול לתרום לאתר בימי שפל וצנע כאלה?" כל הצעה של גולש שילחו לי ל-meless1937@gmail.com

3. ככל שמשחק קליפרס – דנבר נמשך יותר, כך גדלה אמונתי שדנבר תעשה ללייקרס יותר צרות מהקליפרס (ותוכל לנצח)!

כמובן שעליה לנצח עתה 2 משחקים ברציפות ונגד הקליפרס זה קשה לה יותר מאשר יהיה נגד הלייקרס!

קודם כמה מילים על המשחק, ואז נעבור ללייקרס.

הנאגטס מזכירים לי מקק. אתה חושב שהרגת אותו, ופתאום כשאתה לא מסתכל הוא חוזר.

כולנו (מי שלא, שיצביע בתגובות!) "LEFT THEM FOR DEAD", כמו שאומרים החברים שלי מנצרת עילית. העונה שלהם הייתה ON THE BRINK, כמו שאומרים החברים שלי ממגדל העמק. אבל הנאגטס האלה הם מסוג הקבוצות, והשחקנים, שמסרבים למות.

אחרי פיגור של 15 ברבע השלישי הם עשו קמבק נוסף – הרביעי שלהם בפלייאוף – וחזרו מהקבר לנצח את הקליפרס שמאכזבים מאד מלבד קוואי לינארד ופול ג'ורג'. טיפ-טיפונת מרכוס מוריס. השאר ממש לא נראים על הפארקט.

מצד שני פול מילסאפ נתן את הרבע השלישי הטוב ביותר שלו העונה, והחזיר את הנאגטס למשחק בריצת 2-13, וזה היה זה עד הסוף, כש'האיש שלי' מייקל פורטר קלע את נקודותיו, ולקח ריבאונד קריטי בסיום שהבטיח את הניצחון.

אם אני לברון, או AD, או פרנק פוגל, אני מחזיק אצבעות לדנבר למשחק הבא ביום ראשון, ואם הם מנצחים, למשחק ה-7 ביום שלישי.

והכל אחרי שהלייקרס מנצחת הערב את יוסטון ואז יש להם 5-6 ימי מנוחה. 'התאגיד' של שימון תמיד מסדר את זה ככה ללייקרס.

טוב. אלה הסיבות שבגללן אני מאמין שדנבר תהיה יריב מסוכן יותר ללייקרס מהקליפרס, אפילו שלקליפרס הסידרה נגד הלייקרס היא 'דרבי', אבל לקליפרס אין אף גבוה משמעותי נגד הלייקרס ואני מאמין שהלייקרס תגלח אותם 2-4.

אלה הסיבות שהנאגטס יגברו על הלייקרס:

1)הדבר הראשון שצריך נגד הלייקרס הוא לבטל את הגובה של הלייקרס.

2) ניקולי יוקיץ' (2.15 מ'), מייסון פלמלי (2.12 מ'), מייקל פורטר (2.10), ג'רמי גראנט (2.03 מ'), ופול מילסאפ (2.02 מ') יחסלו לחלוטין אפילו את הרעיון להעלות את ג'בל מגי, ודווייט האווארד. מה שנשאר זו לייקרס עם נחיתות גובה (ונחיתות אתלטית).

3) מייקל פורטר הוא לא רק 2.10. הוא גם אחד המנתרים הטובים בליגה. יוקיץ' איננו המגן הטוב בעולם אבל הגובה והמסה שלו בצבע ימנעו מאנטוני דייויס (הנמוך ממנו ב-5 ס"מ) את החשק להיכנס לשם ונראה אותו הרבה יותר בפרימטר.

4) ללייקרס אין אף שחקן מלבד דווייט האוארד שיכול לשמור על יוקיץ', והאווארד לא ישחק.

5) אני אומר לכם שמייסון פלמלי הוא שחקן טוב ומסוכן. כל מה שהוא צריך הן דקות. אני מאמין שנגד הלייקרס המאמן מלון ייתן לו לשחק הרבה יותר, ותראו איך ה'דוקי' הזה מסוגל לנוע, לקלוע, ולקחת ריבאונדים.

6) ג'מאל מוריי יגחך אם ראז'ון רונדו יגיע לנסות לחסל אותו. מוריי זה לא הארדן שנעלם בפלייאוף. מוריי רק יתעורר כשראז'ון ינסה ללחוץ אותו.

7. מונטה מוריס מאיובה סטייט הוא שחקן מצויין בפוינט. הוא רק צריך דקות. הוא קיבל אותן נגד הקליפרס ואף גארד לא הצליח להאט אותו. אני לא רואה אף שחקן מהיר מספיק בלייקרס לעצור אותו, אם מלון ייתן לו דקות.

8. פול מילסאפ? ישחק נגד קייל קוזמה, ואני מאמין שיהיה ביניהם תיקו.

9. לברון? אני שם את ג'רמי גראנט עליו. אם הוא מתעייף אני מכניס את טורי קרייג. גם פול מילסאפ יוכל להאט את לברון.

10. מייקל פורטר? הוא בסוף ניצח את הקליפרס. הוא חופשי ולא מקבל כדורים כי הוא 'יורם' מדי ולא עארס מספיק. אבל הוא כשרון עליון עם מיקום וטיימינג נפלא, וניתור של פנתר.

11. הדבר החשוב ביותר הוא שדנבר מגיעה משום מקום, בלי שאיש ישים לה לב, והיא לא פוחדת מאף מאחד ולא מתרגשת מאף שם.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 66 תגובות

  1. דווקא מול קבוצה גבוהה ללייקרס יש יותר סיכוי
    הקליפרס זה מוקש רציני יותר מדנבר
    אני לגמריי בעד דנבר וההיסטוריה, קליפרס לא היו מעולם בגמר קונפרנס ולא אתלונן אם לא יהיו גם השנה

  2. אחלה טור, תודה רבה מנחם.
    .
    לא רואה את דנבר עוברת אף אחת מהלוס אנג'לסיות, אבל הלוואי ואתבדה.
    .
    קשה לי לראות בועה למשך עונה שלמה, ואני מניח שהמצב הרפואי באמריקה, וגם אצלנו, יחריף בחורף, אז להערכתי הסיכוי שהליגה תיפתח בדצמבר נמוך. נצטרך להישאר בריאים עד שהעונה הבאה תיפתח, מתי שזה לא יהיה.
    🙂

  3. תודה מנחם.
    לא הבנתי את ההתרגשות על שלושה חודשי פגרה, בשנה רגילה יש ארבעה חודשים. עונה שלמה זה כבר סיפור אחר אבל אני מאמין שיהיו משחקים או ללא קהל או עם קהל מצומצם. שחקנים שיידבקו ישבו בחוץ כמו בכל פציעה רגילה וימשיכו כרגיל, בתקווה שעד הפלייאוף, שם באמת חשוב שיהיו סגלים מלאים, העניינים כבר יהיו בשליטה.

    לא חושב שלדנבר יש מאצ' אפ טוב מול הלייקרס אבל לצערי גם לא נוכל לדעת כי הקליפרס לא הולכים להפסיד שלושה ברצף.

    נגמרו המילים על טראמפ, הבנאדם ליצן ומגחיך את כל האומה האמריקאית אחריו. כל עם ראוי למנהיגיו וכנראה זה מה שמגיע לכם כמו שזה מה שמגיע לנו.

  4. נראה מה יהיה לגבי העתיד. זה מדאיג.
    *
    לגבי ההווה – נראה שיוסטון הכניסה את כולנו לסחרחרה של דיבורים על גובה. לא רק אותי. בפועל, לטעמי זה רחוק מלעשות הבדל. גם מהירות, שליטה בכדור ויכולת להיצמד ליריב בהגנה משחקים תפקיד בכדורסל. אחרת היינו רואים יותר הצלחה היסטורית של הרכבי "תאומי מגדל". זה הסינרגיה של הכל ביחד.

  5. איזה בועה עונה שלמה. האנקונדה של השחקנים ימק מחוסר עניין לציבור. תראה מה עשו להאוס שיחק כולה רופאה וחולה עם מישהי שגם ככה בבועה.
    הארדן כבר מחכה לסיום היום הוא בטיסה פרטית טס לסטריפ קלאב הקרוב עם 100 בחורות כפיצוי על כל הבועה ומה שדייויס ושיקצה עשו לו. אין כמו בוטיס להשכיח את זה. שם הוא ישחק ביג בול ולא סמול. רק שראס לא יבוא גם ויהרוס לו את המוד.
    כל הקשיים בבועה הנוכחית זה סתם המצאות של המפונקים, מי שלא רוצה שילך להפגין נגד טראמפ ויעזוב אותנו בשקט.

  6. מנחם אתה פשוט חיי בסרט אם אתה חושב שביידן יציל את אמריקה מהקורונה.
    אתה זוכר שטענת שיהיו 250 אלף מתים עד ספטמבר? אז אנחנו כבר באמצע ספטמבר עוד שני ואין אפילו 200. עוד תחזית מוגזמת שלא התממשה בסידרת תחזיות מופקרות של אנשים לא אחראים שלא לומר היסטרים.
    אחוז התמותה ממשיך לרדת בקצב מסחרר ואתה תמשיך להתעלם מזה בלגנטיות.
    כנראה שיהיה קשה מאוד לקיים ליגה אבל אם הכסף מדבר אז כבר ימצאו פיתרון מה גם שעד ינואר המצב אמור להשתפר, השאלה היחידה שנשארת פתוחה היא האם החורף הזה תהיה גם שפעת או שפתאום כולם יוגדרו קורונה?
    תגיד מה עם העבריין ההוא שירו בו בגב, כבר שפטו אותו על הפשעים שלו? איך העלימו אותו בחדשות אה? העיקר שפה בלבלו את המוח על גיזענות ואפליה ואצלכם נתנו תירוץ לעוד פושעים להשתולל ברחובות להשליט טרור ואימה על התושבים וכמובן גם להרוס לגנוב לישבור ולשרוף בשם הדמוקרטיה כמובן! למען הצדק!
    מה עם השחקנים הם כבר עשו שלום עולמי?
    לגבי דנבר אין להם סיכוי נגד הלייקרס והם גם לא יעברו את הקליפרס אז כדאי להתחיל לדבר על הדרבי, זה עוד שניה קורה.

      1. לא משוייכים? אם כבר אובר משוייכים, רק תן לי להתגבר על המתים ברחובות וקברי האחים כדי שאוכל להגיע לנתונים.
        כמובן לא לשכוח ליישר את העקומה ואת בתי החולים הקורסים.

        1. מאוד קל לדבר באוויר אבל כשמחפשים הערכות מקצועיות מסתבר שהן מדברות על כך שבפועל כנראה שיש יותר מקרים של מוות של קורונה שלא רשומים כמוות מקורונה.
          עכשיו יש מצב לקבל תשובה על הIFR או שהירידה באחוז תמותה זה שוב סתם דמגוגיה של לקשקש על הCFR, שהינו חסר משמעות?

            1. תן רק את הלינק, זה מספיק

            2. worldometers.info/coronavirus/#countries

            3. כמובן. בקיצור בדיוק כמו שחשבתי, אתה לא מבין מה רלוונטי ומה לא, ומתעקש לחיות בדלוזיה שיש לך מושג.

    1. כל מילה שדו, הפכו את השחור הפושע לגיבור תרבות, והצדיקו בעזרתו ביזה ושוד בהצגה של מחאות לגיטימיות.
      הפחד והפחדה הם גורמים פוליטיים חזקים שמנסים לשתק את הכלכלה ולגמור על האומה (והנזק הכלכלי שנוצר משפיע הרבה יותר על האזרח הפשוט מכל קורונה ). ומנחם שגם הוא בעל אג’נדה פוליטית ברורה משתמש בהם למרות ירידה ברורה באחוזי התמותה (שגם שם זה אוברשוט רציני). בהשוואה לעלייה בתחלואה

    2. השריפות שמשתוללות עכשיו במערב ארה"ב יגמדו את הקורונה מבחינת עניין ציבורי אם יצליחו להוכיח שהם אכן מוצתות ע"י אנשי אנטיפה ושאר סמאלנים. זה מדהים איך הדמוקרטים וביידן הצליחו להחזיר את טראמפ למירוץ עם התגובה שלהם למהומות. כל מה שביידן היה צריך להגיד זה: "המחאה שלכם מוצדקת וכשאבחר אני יעשה טיפול שורש בכל מה שקשור לאכיפת חוק במדינה, אבל להתפרע ברחובות בכל שעות היום, לשרוף עסקים של אנשים קשי יום ובאופן כללי להתנהג כמו חבורה של ילדים פראיים לא תוביל לשום פתרון אפקטיבי".

        1. כל יום במשך יותר משבוע תופסים אנשים שמציתים שריפות. ואם זה באמת נגרם בגלל שינוי אקלים אז למה מעבר לגבול בקנדה ומקסיקו יש בקושי או אפילו בכלל אין שריפות?

  7. מילא השבתת הליגה, אבל אנחנו פה הולכים לקראת סגר חוזר, מה שאומר עוד חודש לפחות בלי שחייה, דכאון….
    תודה רבה על המעורב

  8. למה שלא יעשו סדרת בועות קצרות במקום עונה שלמה, כל פעם להכניס שמונה-תשע קבוצות לבועה למשך שלושה-ארבעה שבועות (שבוע בידוד ושבועיים וחצי משחקים?), שישחקו אחת מול השניה והשאר ינוחו עם המשפחות שלהן. שחקנים יעשו משהו כמו חודש בפנים חודשיים בחוץ. פחות דרסטי מהבועה, ויאפשר משחקים לאורך כל השנה. האמת, אני לא רואה שום דרך אחרת. כי הרי לא יוותרו על העונה – אין מצב ששחקנים (והבעלים) מוותרים על משכורת עונתית – ומשחקי בית חוץ על בסיס שוטף גם לא ילך כי יהיו הדבקות.

  9. לא מפתיע שהבעייה היא השחקנים, ושוב, בהמשך לסיפור מאתמול, ההנחה פה היא שהשחקנים מבחינתם יכנסו למיטה עם חולת קורונה מאומתת, וששחקן NBA בא לעשות מליונים, כיף ונשים וההישגים זה האמצעי, לא המטרה. ככה שבלי בועה אין מה לדבר, וגם עם בועה זה holding by a thread, כי זה סבב משחקים קצר, אם ינסו לשחק עונה שלמה ככה, תוך חודש כל הבועה חוטפת קורונה, ולשחק כמו הבייסבול בלי קהל גם אין מה לדבר, מאותה סיבה. (ולא שאני מגן פה על שחקני בייסבול, גם שמה התגלו בעיות, ושחקנים יצאו בלי לדווח, ושקרו לקבוצה וכו׳)
    אז שלא תהיה עונה, אני מניח שהשחקנים מעדיפים לשבת בבית ולקבל איזה אחוז מאשר לשמור על עצמם ולהתנהג כמו מבוגרים חצי שנה.

  10. אחלה מעורב
    אנסה לתרום את חלקי כשתסתיים הליגה.
    חוצמזה אני צופה מהפך כמו ב 77
    יוסטון – דנבר בגמר!
    יצטרכו לייצר אקסטרא כובעים מרוב שאנשים יאכלו אותם
    🙂

  11. מנחם. טניס. ממשיך כל השנה. תעביר את האתר לטייס.
    אני כבר לא עובד בטניס אוסטרליה אולי אני אדליף כמה סיפורים.

      1. ברוך, מה הזוייה? כמעט כל תגובה שלך חוטאת לאמת ולמציאות. ישנו חוק ברור בקשר לזה. כל השחקנים יודעים שחבטת כדור ברוגז לכיוון צדדי הוא זריקה מהטרוניר. אז מה אתה מבלבל בתחת שוב ושוב ושוב.

        1. כל שחקן מנחם חובט אחורה בלי להסתכל 50 פעם במשחק, זה לא היה בכוונה או במזיד ואתה מדבר אולי על גדול הטניסאים בהיסטוריה והטוב בעולם כיום, והמועמד המוביל לזכות, לא איזה אחד שרק הגיע לטורניר בפעם הראשונה .

          1. ברוך, זה לא משחק בקלאב.
            יש 6 שופטי קווים. שופט כיסא. עוד כמה ילדים שרצים להביא כדורים. 8-10 אנשים שמצלמים לטלויזיה
            יש סיבה ששוברים את הרקטה ולא מעיפים כדור

  12. תמיד נראה שיוקיץ' משחק ב-60 אחוז יכולת ומאמץ. אם יש לו עוד שני הילוכים להעלות אז אללה קארים.
    הלילה בתחילת הרבע השלישי אמרתי לשותפי לצפיה משהו על זה שקבוצות שפול מילסאפ משחק בהן נדונו לנאחס. ואז היקום קרץ לי 😉
    הלוואי שהקליפרס יעופו. שונא את הקבוצה הזו שבראשה שני לגיונרים (וגם קרס לי וינדוס השבוע באחד המחשבים)

    1. אין לו הילוך להעלות, זה נראה ככה כי הוא שמנמן.
      גם אני לא סובל את הקבוצה הזאת ספציפית למרות שזה המועדון עם הכי הרבה נאחס בנבא אז אולי מגיע לו קצת נחת.
      פול מילסאפ צוחק על כולנו בבועה, הוא דוחף להפיץ את הקורונה . . .
      בזמן האחרון מחשב לינוקס שלי קורס כל הזמן אז את מי אני אאשים?
      🙂

  13. באירופה התחילו היום הליגות בכדורגל – עכשיו משחקים באנגליה. בצרפת משחקים עם קהל בכמות מוגבלת. שם לא עושים דראמה. באבל שמאבל.
    הבועה התבררה ככישלון, הכדורסל טוב אבל נטול השראה. אפס נידבקים בבועה זאת הבדיחה הכי טובה.
    יכלו לעשות כמו באירופה, באולמות הביתיים, ללא קהל או עם קהל מוגבל, עם אמצעי זהירות וריחוק חברתי.
    ההדחה של האוס באמצע סידרה בגלל "הפרוטוקול" היא לא פחות משערוריתית. הרי האישה שהיה איתה היא מהבועה – ובבועה אין נידבקים. לא?
    תרשו לי לומר: חחח…
    גם הטניס ממשיך כרגיל (ד"ש מג'וקוביץ'), עם ההגבלות הדרושות. הפוטבול חוזר ומשחקים באיצטדיונים (תקנו אותי אם אני טועה), גם הבייסבול.
    רק סילבר כלא אנשים למשך שלושה חודשים בכלוב מזהב, לצרכי רייטינג.
    סילבר שכולם שיבחו והכתירו אותו (כולל אני, אם כי בשלב מוקדם) – הולך לצאת מכל הסיפור הזה הכי פארש.

    1. גם בשבוע הבא הגרמניות נכנסות לסיפור עם קהל מפוזר ביציעים. הגרמנים ממושמעים ולא כמו אצלנו….

      1. תראה את תגובה 20 מנחם – אתה הכי חכם
        🙂
        אם היו עושים בית-חוץ אמיתי וללא קהל – היה הרבה יותר טוב. הבועה מדכאת את השחקנים.

      2. בנוסף יש בבועה חברותא שלא מתאימה לקרבות פלייאוף – ורואים את זה במגרש. כשכל ה"יוגוסלאבים" פותחים שולחן – איך אתה מצפה מהם אחר כך להתחרות באמת? זאת רק דוגמה אחת. הפכו אותם לשותפים במקום ליריבים. אחים לנשק.

  14. מנחם, קודם אמרת שפורטלנד יעיפו את הלייקרס, אחר כך יוסטון ועכשיו דנבר? חחחח
    .
    בעונה הבאה יעשו כמו בבייסבול ובפוטבול, בלי בועה מעט קהל ואחרי כל נדבק יידחו כמה משחקים וישלימו אותם בבק-טו-בק-טו-בק, אחרי חודש שכולם יתרגלו כבר בקושי יהיו נדבקים ויגיעו ל-70 משחקים לפחות (אם לא 82). אם המצב בארה"ב עדיין יהיה חמור יעבירו את הפלייאוף לבועה

    1. אני אומר מה שאני מרגיש באותו רגע, והייתי רוצה לראות אותך, אור, כותב 1,000 מילה ביום, ולא בגילי. בגילך. אז מה אתה רוצה שאכתוב על דנבר? שהם משעממים??? אני אוהב אותם ומה שהם עושים נגד הקליפרס זה לא פחות ממעשה גבורה

    1. טראמפ לוקח את הטובות באמרות של שניהם וטוען שהוא כל הטוב שהיה בצ'רצ'יל וכל הטוב שהיה ב-FDR. מדוע יש לך צורך לתקוע מהצד? אתה הרי יודע בדיוק כמוני את הכוונה. ומלבד זאת, לא אני אמרתי שאני כמו צ'רצ'יל ו-FDR. טראמפ אמר זאת.

      1. אני לא תוקע מהצד , אני רק אומר שהציטוט שייחסת לצ'רצ'יל נאמר על ידי FDR
        וזה בכלל לא מעניין אותי מה טראמפ אומר , יש הרבה אידיוטים בעולם והוא בסך הכל עוד אחד שפולט שטויות.
        הסרט שלו נגמר עוד פחות מחודשיים

  15. היי מנחם אין קשר בין מי ייבחר לנשיא
    בכל מקרה שנה ללא כדורסל יש המון מה לכתוב
    1. אולימפיאדה
    2. יורו 2021
    3. יורוליג
    4. הליגה הישראלית בכדורסל
    5. פרויקטים שונים על ההיסטוריה

  16. ההבדל בין דנבר לקליפרס זה הנסיון בפלייאוף והווינריות של קוואי. הלייקרס לגמרי בעד דנבר שהם אולי קבוצה עם כשרון אדיר, אבל שהאיש הכי מנוסה שלך זה מילסאפ קשה להתחרות בלברון. ודיוויס. ורונדו…. הקליפרים זה חלום בלהות של לברון, יש להם כל כך הרבה אפשרויות לשים עליו שאני חושש שהגוף שלו לא יחזיק. ההגנה של פורטלנד ויוסטון זה מה שהוא קיבל עד עכשיו בפלייאוף, וזו לא הכנה מתאימה. עדיין מוקדם להספיד את יוסטון ודנבר, אבל בוודאות אפשר לראות שהעייפות מהסדרות הקודמות שלהן שהלכו לגיים שבע עדיין קיימת. נקודה למחשבה למיאמי בוסטון.
    אם נגזר עלינו בלי נבא עד דצמבר, אז לפחות שינצחו יוסטון ודנבר בשביל למשוך עוד קצת.
    דרך אגב ארצות הברית כבר לא בעשיריה הראשונה בעולם לכמות חולים חדשה פר מיליון ליום, תנחשו מי מקום שני…

כתיבת תגובה

סגירת תפריט