טורונטו חוזרת למשחק שביעי והקליפרס עולים ל-3-1 ברביעי / רועי ויינברג

משחק עצום של קייל לאורי (33 נקודות, 8 ריבאונדים, 6 אסיסטים) הוביל את טורונטו לניצחון על בוסטון באפוס בן 2 הארכות. קוואי לנארד היה מרחק אסיסט מטריפל-דאבל של 30 נקודות בניצחון מוצלח של הקליפרס על דנבר.

בוסטון סלטיקס (3) 122 – טורונטו ראפטורס (3) 125 (הארכה כפולה)

33 נקודות ב-54 דקות של קייל לאורי והארכה שנייה אדירה של נורמן פאוול עשו את ההבדל.

בראון וטייטום פתחו את המשחק היטב ועלו ליתרון דו-ספרתי בתחילת הרבע השני, 27-39 זה היה היתרון הגדול ביותר של הסלטיקס באותו משחק. שלוש שלשות חשובות של איבקה הורידו את ההפרש ל-38-43 ובהמשך פאוול ולאורי הורידו ל-58-62.

ברבע השלישי ראינו ריצת 12-2 שלהם שנתנה את השליטה במשחק ויתרון של 6 נקודות לטורונטו. הם הגיעו ליתרון של 8 נקודות באותו רבע עד שרצף שלשות של טייטום ובראון נתנו יתרון קטן, 88-89, בחזרה לסלטיקס. הראפטורס עלו ל-98-94, 04:24 דקות לסיום. בראון החטיא שלשה, 2 הקבוצות איבדו והחטיאו מרחוק והסלטיקס החטיאו פעם נוספת, אבל דניאל ת'ייס היה שם בשביל לתקן. מיד לאחר מכן סמארט חטף לפסקל סיאקם, מסר לת'ייס והאחרון השווה ל-98-98. נשארו 2 דקות למשחק.

ואן וליט מחטיא מהשלוש, ווקר מחטיא מחצי מרחק (2 מ-11 מהשדה), ואן וליט מחטיא שוב מהשלוש וטייטום מאבד. סיאקם מחטיא מקרוב, ווקר לא פוגע בצד השני ואחרי 2 דקות של הגנות נהדרות ו-0 נקודות הקבוצות הולכות להארכה. ההארכה הראשונה מאוד צמודה: 2 הקבוצות קלעו 16 נקודות משותפות ואף קבוצה לא עולה ליתרון משמעותי – 101-104 בוסטוני נענה בשלשה של נורמן פאוול שמשווה ל-104-104. 18.9 שניות לסיום הכדור אצל הראפטורס שיכולים לנצח, אבל הזריקה של טורונטו לא נכנסת. הארכה שנייה.

ההארכה השנייה צמודה וקצבית יותר מהראשונה או מ-2 הדקות שקדמו לה. ההובלה מחליפה ידיים כשסל רודף סל, עד ש-01:10 לסיום יש 115-117 לבוסטון. או ג'י אנונבי מקבל מסירה מלאורי וקולע מחוץ לקשת בשביל לעלות ל-118-117, פאוול מצליח לחטוף לטייטום ורץ לצד השני בשביל ליי-אפ בזמן שמרקוס סמארט עושה עליו פאול. הוא קולע את העבירה במהלך קלאץ' אדיר, 121-117. טייטום הוריד לנקודה אחרי סלים של לאורי ושלו, אבל פאוול נשלח לעונשין וקולע פעמיים. סמארט החטיא שלשה שהייתה שולחת את המשחק להארכה שלישית, ויש לנו משחק שביעי!

בטורונטו, לאורי הצטיין עם 33 נקודות (12 מ-20 מהשדה) לצד 8 ריבאונדים ו-6 אסיסטים. פאוול קלע 23 נקודות, 15 מתוכן בהארכות, איבקה ואנונבי (13 ריב') 13 כל אחד. ואן וליט 19 ב-7 מ-22 עם 9 ריבאונדים ו-7 אסיסטים, סיאקם 12 ב-19 זריקות עם 8 ריב' ו-6 אס'.

בבוסטון בראון קלע 31 עם 16 ריבאונדים וטייטום 29 עם 14 ריבאונדים ו-9 אסיסטים. סמארט סיים עם טריפל-דאבל שני בקריירה וראשון בפלייאוף – 23 נקודות, 11 ריבאונדים ו-10 אסיסטים. ת'ייס 18, ווקר 5 ב-2 מ-11 מהשדה עם 7 אסיסטים. הספסל של טורונטו קלע 38 נקודות, זה של בוסטון 16.

דנבר נאגטס (1) 85-לוס אנג'לס קליפרס (3) 96

קוואי לנארד והגנה מוצלחת נתנו לקליפרס 3:1 על דנבר, אותה אחת שחזרה מ-3:1 בסיבוב הקודם נגד יוטה.

ההגנה של הקליפרס הייתה אדירה מהפתיחה. דנבר לא הובילה פעם אחת, קלעה 12 נקודות ברבע הראשון וסיימה את המשחק ב-39.7% מהשדה (כשיורד ל-29.7%, 11 מ-37, בלי ניקולה יוקיץ' ומייקל פורטר. שאר שחקני דנבר קלעו ב-4 מ-16 מהשלוש). הם הובילו בהפרש דו-ספרתי לאורך רוב המחצית הראשונה, אבל התקפה חלשה אפשרה לדנבר להשוות ל-48-48 בתחילת הרבע השלישי.

בשלב הזה השחקן הטוב בסדרה הראה שהוא השחקן הטוב בסדרה וקוואי הוביל את הקליפרס לריצת 21-5 ויתרון של 16 נקודות. דנבר ירדה לפיגור חד-ספרתי פעם אחת, 92-83, אבל לא הצליחה באמת להתקרב לקליפרס. הסדרה הזאת יכולה להסתיים בין שישי לשבת.

אצל הקליפרס קוואי הצטיין עם 30 נקודות, 11 ריבאונדים ו-9 אסיסטים, השוואת שיא קריירה בפלייאוף. הארל קלע 15, וויליאמס 12, מוריס וזובאץ 11 כ"א וג'ורג' 10.

בדנבר, יוקיץ' קלע 26 נקודות עם 11 ריבאונדים ו-6 אסיסטים. מארי 18 עם 7 אס' ב-15 זריקות, פורטר 15 עם 6 ריבאונדים מהספסל והאריס 10.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 79 תגובות

      1. 1. אני לא אוהב שמוצאים "אזורים אפורים" בחוק ומנצלים אותם, הארדן עושה את זה עם הסטפ בק ולאורי עושה את זה עם כל התוקפות הגבולוית שהוא סוחט.
        2.אני לא אוהב בכיינים. לאורי כל כך בכיין שגם ששורקים לטובתו הוא מתבכיין כדיי לצבור לחץ על השופטים.
        3. זה עניין סובייקטיבי,אבל הוא מסוג השחקנים שפשוט לא כיף לצפות במשחק שלהם (לא אסטטי אפשר לומר)
        4.הכי חשוב, הוא כל הזמן מנצח קבוצות שאני אוהב

        1. חחח… עוד אוהד של גולדן סטייט ובוסטון. אני ככה כבר כמעט 30 שנים.
          *
          ממש כאב לי על הניצחון של טורנטו שנה שעברה על ג"ס. בטח עם צהלות השמחה של האוהדים של טורנטו כשדוראנט נפצע. אנשים דוחים. טורונטו זו גם חרא של עיר – יש לי משפחה קרובה שם וכנראה שאצטרך לבקר בה שוב מתישהו.
          אבל אני לא מאשים את השחקנים, אני מאוד אוהב את קוואיי וגם קייל לאורי לא מפריע לי… תמיד אחד השחקנים מהקבוצה השנואה יכול לנחות בקבוצה שאתה אוהד אז בכלל לא רואה מה יש לעשות עניין וסולחות מדומינות איתו…
          *
          לגבי ניצול חוקים וכאלה – כן. זה גם מעצבן כשהארדן עושה את זה ולהוסיף לזה בכיינות לשופטים זה חלק מהשיטה אצל זייפנים. כמו הפעמים שיוסטון מערערים על שריקות אחרי המשחק ושוכחים כמובן לבקש שייבדקו כמה פלופים הארדן עשה. אבל אחרי שנרגעים מהעצבים ומהלקוות שהם ייקבלו טכנית+קנס+יידפקו את הבוהן בשולחן בבית – בעיני זה גם מוסיף איזשהו עניין למשחק. כמו לראות סרט על נוכלים. 🙂

            1. גם אם הם היו ישרים כמו סרגל לא הייתי רוצה שהם יינצחו את משחק 7.
              הייתי שמח אבל אם הארדן הנוכל (יאללה מי זה לאורי לידו?) יינצח את לברון…

          1. להגיד שטורנטו חרא של עיר זה כמו להגיד שניו יורק חרא של עיר , טורנטו מדהימה בטח בקיץ הבעיה שם זה רק הקור במיוחד בחורף

            1. שונא את החור הסטרילי הזה. והייתי בקיץ. אנשים לא מדברים אחד עם השני באוטובוס (גם אם הם עלו ביחד) כדי לא להפריע חלילה למישהו אחר, גם אין הרבה על מה לדבר עם אנשים שם למעט ציוק מחנאות וספורט (כן, אני יודע שאני מתלונן על זה בפורום ספורט).
              אי אפשר לשבת בה לארוחה קלה בבית קפה כי הקטע שלהם זה שבבית קפה אוכלים קפה ובמסעדה אוכלים, יתושים הרגו אותי בפארקים והדאונטאון שלה משעמם לחלוטין – אז יופי שהוא נראה כמו ניו יורק ומצלמים בו כל סרט שכאילו מתרחש בניו יורק. בכלל כל הגאווה של העיר הזו זה זה שהיא כאילו… אפילו מייצגי הדינוזאורים שם הם בעיקר פסלי גבס (לא בקטע של השלמות לעצמות שמצאו – "יש לנו שלד של טי-רקס… אבל הוא כולו מחימר"). וכל מיני בניינים שנבנו ב-1940 כדי להראות כאילו הם מ-1750…. זה בDNA של העיר הזו. כן, זה מנקודת מבט של מבקר אבל לא נתקלתי שם במשהו שהוא לא כזה.
              *
              היה נחמד ללכת שם להופעות שלא מגיעות לארץ. המטאליסטים שם זה בערך הדבר המגניב היחיד בעיר. הם אפילו נחמדים מכדי להיכנס לוויכוחים על האם גוסט זה מטאל או לא מטאל.
              *
              נסה פעם לונדון. או סתם תל אביב.

            2. הם גם מתים על הראפטורס שלהם. עם שלטי ענק בכל האיזור של האולם. והייתי שם בכלל אחרי שהעונה נגמר וכשעוד היה להם את דרוזן.

            3. אני מת על טורונטו. אולי לג'ונתן היה ביקור איכס. היית בצ'יינה טאון שלהם? בארים לספורט למות מהם. העיר השנייה הדומה לניו יורק מכל העריחם האמריקאיות, למרות שהיא קנדית. אפילו מדברים של 'ניו-יורקית'

            4. הייץי קצת בצ'יינה טאון.
              לא הייתי בניו יורק. מקווה שהיא פחות מנויילנת.
              היה לי ביקור בסדר אבל לא יודע… הייתה שם תחושה שמשהו חסר. כאילו שאין איזושהי תרבות משותפת אז כולם פשוט עושים מרחב ומנומסים מידי. לא מנומסים בקטע בריטי כייפי…
              גם כל מיני מוקדי עניין כמו המסעדה שמפורסמת בזה שאליה כן מותר להיכנס עם כלב גורמים לך להבין עם מי יש לך עסק.

          1. נכון. ובכלל זה הליגה צריכה להילחם בזה. היא כבר נלחמת עם קנסות על ביקורות על השופטים, גם אם הן מוצדקות… אבל זה שם, בכל סוג של ספורט… אפשר גם ללמוד סוג של להנות ממנה. אבל רק סוג של.

            1. יונתן
              הם לא ילחמו בזה עד שזה יהיה יותר מדיי בלתי נסבל.
              כרגע זה עדין רק בלתי נסבל…

          2. תשמע, היה מהלך שהארדן זייף מול סן אנטוניו. זו נוכלות שקשה לצפות בה. אני מת שייכנסו בו ובו בעת לא יכול שלא להעריך את הערמומיות שלו. כמו לקס לות'ר של הספורט.
            תראה את פופוביץ' צועק על השופט "אבל הוא רק נגע לו בזקן!"… חחח… מקווה בשביל מאנו שהוא לא ייפתח את זה.
            https://www.youtube.com/watch?v=hTAT7HkC7CQ

            1. חחח אחלה סרטון – אהבתי את ההגנה של הספרס בשיא הקלאץ' – אחרי שתי שלשות רצופות של הארדן. די-פנס!
              https://youtu.be/hTAT7HkC7CQ?t=87

            2. חושב שהוא פשוט שבר אותם מנטלית. בעזרת השופטים כמובן.

            3. לא התאפקתי…. אבל עשו לו עוול, להארדן – היה מחסל סדרתי בקהל, עם רובה צלפים מושתק, הכדור פשוט נכנס ויצא אז אף אחד לא הבין מה קרה …

  1. מצד אחד שמח על הסדרה ההיסטורית בין הסלטיקס לטורונטו, מצד שני, אני בעד בוסטון ורוצה שהם ישייטו בקלילות לאליפות (לא ייקרה, לא השיוט ולא האליפות, למרות שאני עדיין מהמר שהם יגיעו לגמר).
    ואני אוהב את קוואי ורטצה סדרה של קוואי נגד לברון…. ובתחילת הסדרה טענתי שדנבר יעופו בסוויפ או קרוב לכך. מצד שני, אני אוהב את הכדורסל שדנבר משחקים בימים טובים שלהם ואיכשהו מעדיף שהם יינצחו.

  2. משחק ראשון אדיר – גם יכולת וגם אופי. ללקק את האצבעות.
    .
    משחק שני – לא הוגן, לאחת הקבוצות יש קוואי ולשניה לא.יגמר במשחק הבא. דנבר צריכה לחשוב אם כדי להשתפר היא ממשיכה לפתח את מארי ופורטר או עושה שינוי נוסף. לא יודע מה מצבם הפיננסי מול התקרה, ואם סוף החוזה הענק של מילסאפ פותח להם אופציות החתמה, אבל לדעתי הם יכולים להרוויח מלהחתים איזה איגי כזה או אחד מהמוריסים.
    .
    נכון לעכשיו לדעתי הקליפרס טובים מהלייקרס.
    .
    תודה רועי.

    1. מסכים עם הכל.
      אולי טיפונת מוקדם להספיד אותם ובכל זאת: דנבר כבר כמה עונות נתקעת באותו המקום. אולי ההתפתחות של מארי ופורטר תספיק כדי להתקדם אבל נראה לי שאם הם לא יעשו כמה שיוניים משמעותיים הם יילכו לאחור.
      *
      קליפרס – לייקרס: לדעתי הסידרה תלויה באיזה מצב רוח פול ג'ורג' יגיע. קוואי זה קוואי והערסים שמגבים אותם בהגנה לא רואים שום דבר ממטר… לברון יידאג שAD ושאר הלייקרס יגיעו מפוקסים. לא מנצחים קבוצות טובות של לברון כשאחד מכוכבי הקבוצה עושה חיקויים של האריסון ברנס.

      1. למה? מאלון מוציא מים מהסלע היחסית מוגבל שיש לו. יוקיץ נהדר אבל חוץ ממנו אי אפשר לבנות שם על אף אחד כשגם מארי מאוד לא יציב. בסגל הקיים הוא בהחלט הביא את הקבוצה לתקרת בזכוכית שלה

        1. מארי מאד יציב, הוא מחוסל על ידי הקליפרס פשוט (אין לו את הגודל של לוקה אז קשה לו מאד). לקרוא לזה לא יציב זה להוריד מהגנת הקליפרס. הם יוצאים עליו אגרסיבי בחסימות ולא נותנים לו את הגאמפ, הוא עדיין לא למד לקפוץ על המגינים בחסימה אז בעיה שלו, וזו גם קליפרס לא בטוח שיקבל את השריקות האלו מולם אבל הוא חייב להכניס את הקפיצה על המגינים לרפרטואר שלו. קלטות של סוויט לו דמיאן לוקה הארדן יעשו את העבודה בפגרה. זה גם יעלה לו את הסטט האישי בעוד איזה 6-8 נק חופשי, בטח בעונה סדירה
          גם כמו שאמרתי לפני הסידרה דנבר בנויה הכי רע בליגה לנצח את הקליפרס. זה לא קשור למייק מלון, הוא דווקא עושה עבודה טובה בסידרה. אתה לא מנצח את הקליפרס שבחמישייה שלך עולים גאריס גראנט ומילסאפ אלו 3 נגרים יותר מידי וגאריס גם לא בכושר כמו פעם. נגדם אתה צריך גאנרים ומשחק מהיר.
          אני חוזר ואומר בראדלי ביל מרקוס מוריס גי קראודר שלושתם צריכים להגיע לדנבר ולהצטרף למורי ויוקיץ

    1. נכון, אבל למרות הכל ווקר תפר שלשה סופר חשובה בהארכה ואם לא השלשה של פאוול יש מצב שזה היה נגמר אחרת. פאוול פשוט ניצח את המשחק

  3. לגבי אותה הכניסה של קמבה לסל בסוף ההארכה השניה שטענתי בבלוג החי שיש שם עבירה עליו שלא נשרקה מתחת לאף של השופט.
    אני שולח למנחם תמונה, אולי הוא יעלה מחר אם יתחשק לו. בתמונה רואים עבירה ברורה של אנוביס, חד משמעי הזיז לו את היד וזה עוד מול הפנים של השופט. אז השופטים טועים? זה נתון לפרשנות.

    1. מקווה שמנחם יעלה את התמונה שמראה את זה, חבל שלא רואים את הפנים של השופט שראה את כל המהלך מקרוב מאד.

  4. אחת מאותם פעמים נדירות שאני מסכים עם הדוק…
    גם לדעתי הייתה להישרק עבירה על ווקר באותה כניסה לסל לקראת סיומו של הרבע האחרון.
    .
    "אז השופטים טועים?"
    ובכן, כן. הם טועים. הם טעו בעבר, והם ככל הנראה ימשיכו לטעות בעתיד.
    .
    נקודה למחשבה –
    זה היה משחק מאוד פיזי, בין 2 קבוצות שנותנות הכל על הפרקט. מעט מאוד מהלכים שההגנות "מוותרות" עליהם.
    ועדיין, לא הייתה קבוצה עם שחקן שסיים את המשחק עם 6 עבירות. ואנחנו מדברים על משחק בו 4 שחקנים בכל קבוצה שיחקו 50+ דקות.
    אז לאור האינטנסיביות של המשחק,
    והעובדה שכמות העבירות שנשרקה היא לא בשמיים (26 לטורונטו, 25 לסלטיקס),
    אני חושב שלנסות ולקבוע שהייתה כאן יד מכוונת זו שטות גמורה.
    אם השופטים היו רוצים להכריע, הם יכלו הרבה יותר בקלות לשלוח את סיאקם לקו העונשין רק התקפה אחת קודם לכן בעקבות מגע בגוף (שריקה שטוב שלא נשרקה),
    או פשוט לשרוק לקצת יותר עבירות לשחקני הסלטיקס.
    .
    אני מבין את האכזבה של אוהד. מבין ומכבד.
    קמבה היה צריך לקבל זריקות עונשין שככל הנראה היו מכריעות את המשחק.
    אבל זה הכדורסל. כאשר מגיעים לישורת האחרונה כל כך צמודים, הכל יכול לקרות (ובסדרה הזו? הכל באמת קורה…)

      1. אני מסכים ב-100%
        לטעמי, בדיוק סיטואציות כאלו זקוקות ל-REVIEW או CHALLENGE מצד צוות האימון. הליגה צריכה להמשיך ולנסות להשתפר ולמצוא דרכים יעילות ככל האפשר למזער השפעה של טעויות מסוג זה.
        .
        לזכותה של הליגה חובה לכתוב שבשנתיים שלוש האחרונות נעשו בתחום יותר שינויים מאשר ב-2 העשורים שקדמו.

    1. +1
      בכללי היה שיפוט מעפן. טורונטו עם לאורי, מלך הפלופים פשוט מנצלים את זה יותר. למרות שלא חסר למרקוס סמארט פלופים.
      היה שם שלב ששרקו פאול אוויר לפוואל שם על תייס, נרס כמו מלך לקח צ'לנג' ותפס.

  5. מייקל פורטר כועס אחרי ערב של 8 זריקות בלבד (מתוכם הוא קלע 5, כולל 3-4 מהשלוש). בגדול
    נשמע שבצדק (לא ראיתי שת המשחק). מעניין אם דנבר, שבגדול משחקת לאט (מקום 15 בפלייאוף), תנסה לעבור
    לקצב מהיר יותר כדי שיהיה מספיק זריקות לכולם

    1. אני חושב שקפיצת המדרגה של דנבר (לא העונה) תהיה כשהם ישחקו מהר יותר ופחות מיד-ריינג'. פורטר בכיוון הזה, מארי ויוקיץ' גם צריכים לעשות את השינוי המחשבתי הזה. גם אם הקצב ישאר איטי, וסביר שזה יקרה כי יוקיץ' מאוד איטי והוא הפליימייקר, בחירת הזריקות יכולה להיות יעילה יותר. גם היום – 19 מיד-ריינג', 22 שלשות above the break

        1. לדעתי העובדה שעד עכשיו דנבר נראים מול הקליפרס כמו שציפו שדאלאס תיראה מול הקליפרס (יגנבו משחק, מקסימום שניים אם קוואי ינמנם) היא חותמת לכשלון של הניסוי הזה. עכשיו, בניגוד לכשלונות קודמים, זה גם עם מייקל פורטר בתור כוכב שלישי במקום גארי האריס האנמי, אבל שום דבר מהותי לא השתנה.

          1. ככה מהר הפכת את פורטר לכוכב? הוא בקושי נשמר קולע רק מקאץ אן שוט וריב. שהוא באמת יהיה כוכב הוא יקבל טיפול של כוכבים ואז נראה אם הוא באמת כוכב…
            לזכות מלון יאמר שהוא ניסה שיטה חדשה אני כבר רמזתי בפריוויו של תחילת העונה שהשיטה לא תעבוד לתחושתי אבל היה שווה לתת צאנס. בעונה הסדירה זה עובד מצויין. אחרי עונה וחצי הגיע הזמן להחליף שיטה.
            אם דנבר רוצה להיות פורטלנד ב10 השנים הקרובות הם לא צריכים לשנות כלום.
            אם הם מעוניינים להיות אלופה הם צריכים קבוצה שתנצח ב4 משחקים את הקליפרס לייקרס ולוקה אם המאבס יתחזקו.
            ולבנות קבוצה להתמודדות מולם. בעתיד הנראה לעין אלו 3 הקבוצות שצפויות להשתלט על המערב ברמת הפלייאוף. ואם יאניס יגיע ללוחמים אז גם הם.

            1. לא כוכב, כוכב שלישי, סטייל בוש ולאב. בשבילם זה היה פיחות, בשבילו שדרוג, אבל הסימנים מראים ששוה לנסות.

  6. https://streamable.com/osekgd
    למי שפספס את נרס עושה מתעתע בטייטום(שמוסר לנרס).
    בכללי טייטום עם קבלת החלטות רעה מאוד בסיום המשחק, דווקא סמארט שנוטה לעשות שטויות היה מצויין.
    עוד משהו, ג'יילן בראון עם משהו כמו 30 זריקות בבוסטון… היה שלב שהוא הפסיק לקלוע(אחרי מחצית ראשונה מדהימה), בוסטון חייבת ליצור הירכיה בהתקפה. זה נחמד שיש לך 4 שחקנים שיכולים לעשות נקודות, אבל חייב סדר כלשהי.

    1. איתי
      שים לב שבשביל לבלבל את טייטום נרס דורך בתוך המגרש, כלומר רגלו השמאלית על הקו כשהקצה שלה בפנים.
      האם זה שווה טכנית?
      אני מומחה קטן מאד בחוקים שקשורים במאמנים.

      1. בשבר 24 השחקנים הטובים בעולם נחשבים אולסטאר. לאורי לא שם.
        הוא שחקן טוב וכן תפס לו יום קורה גם למידלטון הולידיי וכל אלה זה לא אומר שהם אולסטארים.

  7. תודה על סיקור משובח!

    ההבדל המשמעותי בין טורונטו לבוסטון הוא העומק, ובסדרה של הטוב מ-7 גם שחקנים יחסית שוליים כמו פאוול ואנונובי, יככבו לפחות במשחק אחד בסדרה. בבוסטון, מעבר לשלישייה הנהדרת (יותר מוכשרת מכל שלישייה שטורונטו תעמיד) של טייטום, בראון ו-ווקר, אין הרבה שחקנים נוספים שיכולים פתאום לקלוע בצרורות. אולי סמארט מדיי פעם כמו במשחק 2. כמובן שאמור להיות גם הייוורד, רק חבל שהוא נפצע כל שני וחמישי.
    .
    לא רואה את דנבר חוזרים גם מזה. קליפרס היא לא יוטה – שם חוץ ממיטשל, אין להם הרבה על מי להסתמך. גם אם דנבר יצמצמו ל-3-2 ואפילו ישוו ל3-3, הקליפרס ימצאו את התשובה לפני הבאזר האחרון במשחק 7. סמכו על הרובוט הממדה.

      1. אני לא מדבר על הכמות, אני מדבר על האיכות.
        קבוצה יכולה לשחק גם עם רוטציה של 12 שחקנים, אבל תסכים איתי שאם תרכיב אותה מדונובן מיטשל ועוד 11 נבחרים מבית״ר באר שבע, כנראה שהעומס על מיטשל יהיה גבוה מזה שיש על לאורי + 6-7 שחקני רוטציה בלבד בטורונטו.
        לא שאני לגמרי בא לקטול את הסגל של הסלטיקס מעבר לשלישייה שציינתי, אבל אם מחר טייטום/בראון/ווקר לא משחקים – זה דיי אבוד להם. טורונטו לדעתי יחפו טוב יותר על פציעה של לאורי/ואו וליט/סיאקם.

  8. הקליפרס משתקים את מורי, ולדנבר אין מספיק כלים כדי לקלוע מולם מספיק
    בוסטון הסתבכה קשות בסדרה שהיתה אמורה להיות כבר 5-1

  9. אחלה סיקור.
    אחרי השלשה של סמארט שעשתה 115:112 חשבתי שזה גמור. אבל השלשות של פאוול ואננובי היו מדהימות. בכלל, היה משחק טוב מאוד, השיפוט היה ממש גרוע לשני הצדדים, כל מיני שריקות מטופשות ואוטומטיות על עבירות אפילו שזה בלוק נקי או חטיפה נקיה באוויר, וגם על חסימה נעה ועוד בולשיט שבאירופה כבר לא שורקים ונותנים למשחק לזרום.
    פאוול הציל את טורונטו גם עם שלשה מהפינה שהשוותה ל-104:104. בקיצור, יאללה גיים 7.
    נשאיר לדה שוט להמר, לי אין רבע מושג מה יהיה.

    1. ואגב, לדעתי נרס עשה טעות שלא הכניס את איבאקה על תייס ויהווה איום נוסף מבחוץ.
      סיאקם ממש אכזבה מבחינתי, יש לו סדרה אנמית, הוא מחמיץ לייאפים ברגעים חשובים וכנ"ל עם איבודים שכמעט עלו לטורונטו במשחק.
      אולי במשחק 7 הוא ייזכר להופיע.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט