מעורב הופס ליום חמישי: Never Underestimate The Heart of a Champion / מנחם לס

1.NEVER UNDERESTIMATE THE HEART OF A CHAMPION!

טורונטו משווה ל-3-3!

זהו קייל לאורי. השחקן השמנמן משהו, ננס בגובה 1.86 מ' בין ענקים, שהוא הענק מכולם. ולא רק בלבו. הממזר הקטן הזה הוא פיקח וערום. מחייך חיוך של 'יורם' ואז כמו שועל ערמומי הוא מתפתל, מטעה, מוצא פתח, וקולע. הוא שנון ביותר במשחק אחד-על-אחד ולא פוחד להיכנס ולהטעות את מגיני הסלטיקס, שכמה מהם הם הטובים בביזנס.

הוא משחק כדורסל אישי שנון ביותר, אבל הוא תכסיסן ברמה כזאת שהוא יודע מתי הוא לא יכול, ואפילו ממערבולת שחקנים הוא מוצא את האדם הפתוח למסירה.

הוא הדינוסאור הקנדי שמסרב להיות EXTINCT. מסרב להיכחד מהעולם.

הוא ה-TIGER WILLIAMS של ה-TORONTO MAPLE LEAFS לאלה מכם המכירים את שחקן ההוקי ה-TOUGH מכולם ששיחק באותה עיר. הם לא באים TOUGHER THAN THAT. לאורי שיחק 53 דקות (פסקל סיאקם שיחק 54 דק' – שיא טורונטו רפטורס – ולאורי היה גבור המשחק ללא הרהור קטן ביותר. סיאקם הוא חובה לטורונטו הנמוכה אפילו כשהוא בינוני למדי, או שהיא יוסטון מס' 2.

לאורי נתן את כל מה שיש לו. אני מתכוון להכל. היה רגע בהארכה האחרונה שהוא היה כה עייף שהוא עמד מכופף, אחד בקצוות השורטס שלו, הצורה היחידה שהוא מצא לנוח כמה שניות בסיום המשחק.

סיאקם שיחק 54 דקות. לאורי 53,ואן-וליט 51. אנונובי 50. בבוסטון קמבה וולקר שיחק 52 דקות. טאטום 51. ג'יילן בראון 51. מרכוס סמארט 50. כולם נתנו נשמתם.

אני חושב שהיה זה המשחק הראשון בחיי שחשבתי שהוא ניגמר 7 פעמים.

מדהים ממש. לאורי קלע 33 ב-12 מ-20. ג'יילן החזיר ב-31 אבל רק ב-11 מ-30 טאטום 29. סמארט 23 אבל 5 אבסיסטים שלו ברגעים המרתקים ביותר היו שווים זהב. אפילו ת'איוס היה שם ברגעים הנכונים במקומות הנכונים וקלע 18 נק' חשובות ביותר ברגעים המכריעים ביותר, לרוב ממסירות של סמארט. הוא קלע 9 מ-11 הרוב תחת הסל עם סלים מכריעים.

כל מי שעלה על הפארקט נתן נשמתו. שתי הקבוצות קברו BIG SHOT אחרי BIG SHOT. זה לא היה משחק לאנליזה. זה היה משחק לרגש, להמיית הלב, לאמוציה וגרויים שאין גדולים מהם לאיש כדורסל. התלהבות והתפעלות מספורטאים נפלאים שנותנים את הכל ולא משאירים דבר על הפארקט.

המשחק הזה היה לא פחות ולא יותר קלסיקה של פלייאוף!

נרס החליט לשמור בוקס אנד וון על קמבה וולקר, ותמיד היה איש שנידבק לפוינט גארד והיקשה עליו לזוז. הארבע האחרים באזורית נתנו להם זריקות די חופשיות מה-3 וזה כמעט עלה לטורונטו ביוקר כשבוסטון קלעה 19 שלשות מצויינות ב-41.3. מה שעשה מהמשחק – משחק, היה הכשלון של הסלטיקס מקרוב וממיד-ריינג', מלבד ת'איוס. ס"ה הסלטיקס היו רק 44 מ-100 ואפילו טיפש כמוני יודע שזה רק 44% ממיד ריטינ ג' וקרוב, הרבה בגלל שמירת התאבדות ממש של שחקני הרפטורס. אבל היי, טורונטו ניצחה אז לך תתוכח עם השמירה של נרס.

מה קרה לסיאקם פסקל? הוא מפשל בכל הסידרה. 5 מ-19 ל-12 נק'. נרס הכניס את נורמן פול במקום מרק גאסול והוא ענה בתרומה מצויינת של23 ב-6 מ-11.

כשנורמן פול הוכנס, מרק גאסול החל להשתולל – אבל השתוללות עם עצמו – ולפני שיעשה שטות על נרס הוא יצא לרגע החוצה וקרע את גופייתו. כשנרגע בחצי השני נרס הכניסו. לפתע מרק קןבר שלשה. ואז לייאפ. ואז – לך תאמין – עוד שלשה חשובה ביותר. 10 נק'. עשה את שלו. יצא בחיוך לספסל.

מצד שני קמבה וולקר פישל לא פחות עם 2 מ-11 ל-5 נק'. אבל עם וולקר המכונה עובדת. סטיבנס החליט שהוא צריך גם נקודות והכניס את הרוקי גראנט ויליאמס שמייד קבר שתי שלשות מצויינות.

אבל השחקן של המשחק היה לאורי. לקראת הסוף הוא קלע TURN ASROUND JUMPER מעל וולקר עם 11.2 טיקים לסיום.

אני יודע שתאור המשחק מבולבל. בכוונה עשיתי כך. אני עדיין מבולבל מהמשחק הזה שאין צורך לנסות להסבירו, רק לחיות אותו, זה מספיק. בגלל משחקים כאלה שווה לחיות עוד קצת.

2. בקי המונד אחת משלושה שמות אחרונים למשרת מאמן הפייסרס

הדבר המפתיע היחיד שפיטוריו של מקמילן הוא שהוא קרה זמן קצר בלבד אחרי שהם חתמו אתו על הארכת חוזה. אבל באינדיאנה קורים דברים משונים כבר מאז מלחמת האזרחים.

הנקודה התחתונה היא שצ'אד ביוקנן המנכ"ל, ואיתו כל ההנהלה ובעלי הקבוצה מצפים לשינויים גדולים ורציניים עכשיו.

ההתחלה כמובן היא החתמת מאמן. לפי ספורטסנאוט, אדריאן ווג'ו, ואינדינאפוליס סטאר, המועמדים הראשיים נכון לעכשיו היא בקי המונד, העוזרת של פופ בספארס, ומאמן הממפיס גריזליז דייב ג'ורגר הם המועמדים הראשיים. גם המאמנים האלה רואיינו. דבר אחד ברור לי מהרשימה: הפייסרס מחפשים מאמן(ת) שרכשו נסיון, כמו שאומרים החברים שלי מגן יבנה, ממאמן בכיר.

  • Will Hardy, Spurs assistant
  • Dan Craig, Heat assistant
  • Chris Quinn, Heat assistant
  • Jamahl Mosley, Mavericks assistantt
  • עכשיו (יום רביעי בערב) הודיע ווג'ו שצ'אונסי ביליאפס הוא מועמד ראשי.

כמובן שנתינת השרביט, כמו שאומרים החברים שלי מבית זרע, לבקי המונד יהיה מאורע היסטורי, אבל הספארס לא מחפשים מאורע היסטורי; הם מחפשים מאמן שיביא אותם לפחות לגמר המזרח בפלייאוף, ובקי יכולה לעשות זאת עם דמונטיס סבוניס בריא. הפייסרס הודיעו כבר שצבע עורו של המאמן הוא כלל לא פקטור אפילו בימים אלה של BLM.

בקי עבדה באופן אישי עם ביג-מן אולדרידג' ודנקן – וזה חשוב עבור עבודתה עם סבוניס ומיילס טרנר] ועבדה עם סופר-כוכבים כקוואי לינארד, ולכולם ישנן רק מילים טובות לומר על בקי.

אני הייתי בוחר בה ללא היסוס.

3. הרוקטס משחקים הלילה לא רק על המשך בר-סכוי בפלייאוף, אלא גם על עתידם

למה הפסד הערב יחתום את עתידם כקבוצה, והם יצטרכו להתחיל הכל מחדש אסביר כאן מחר!

4. תראו מה מצאתי ביוטיוב!

ראפ לכבוד פרישתו של קובי. מילים – מומי. שר – תומר שרון (זה לא 'הילד שלי' ערן סורוקה בתמונה?)

5. סטיב נאש: "18 עונות (של HOF, עלי להוסיף, מ.ל) כנראה אפשרו לי 'TO SKIP THE LINE'

היו כמה וכמה דיבורים נבניו יורק ש-'אם סטיב נאש היה השחור הוא לא היה מקבל בשום אופן את משרת המאמן של הנטס ללא ניסיון כעוזר מאמן. הווה אומר "HE SKIPPED THE LINE' – 'התגנב בתור' תגובתו הייתה הכותרת, ואני מסכים איתה ב-100%!

6. הערות ותצפיות של יום אחרי ניצחון הלייקרס על הרוקטס

לעתים אתה נמצא קרוב מדי למשחק מכדי להכיל את כל מה שראית. אני חושב שקלטתי את עיקרו, אבל ברצוני להוסיף כמה מילים על מה שכתבתי אתמול, עם קטעים שנעזרתי בהם מספורטסנאוט, SI, האתלטיק, ויארדברקר.

הספרינט הסופי בריצת 1,500

ה-IMPRESSION והתחושה שהייתה לי משך כל המשחק הייתה 'ככה זה לא יכול להימשך. יוסטון תשבוק היכן שהוא ומתי שהוא. אבל ככל שהמשחק נמשך הלליקרס הובילה בכמה נקודות ויוסטון הישוותה. היו פעמיים או שלוש שיוסטון הובילה בכמה נקודות ספורות והלייקרס הישוותה.

המראה שצץ מיד במוחי היה של ריצת 1,500 מ' כשרץ לא ידוע – ו'נראה' חיצונית נחות (משהו בקומתו הנמוכה) – לפתע נמצא עם הרץ הפייבוריט, ונידבק אליו ללא בושה או רגשי נחיתות. לפעמים הוא אפילו עובר את הרץ הפייבוריט.

"בוודאי איזה 'שפן' ריצה שהפייבוריט הזמין לריצה כדי שיקבע קצב ריצה לשבירת השיא העולמי" – אומרים יודעי דבר.

אבל ראו זה פלא. עברו 1,400 מ' והנמוך עדיין עם הפייבוריט, צעד-צעד.

אבל עם 90 מטרים לגמר הפייבוריט פתח פיניש, והרץ הנמוך נשאר מאחור. 5 מטרים…10 מטרים…20 מטרים…וכך זה נשאר עד הפיניש-ליין.

כאן הפיניש קרה 2 דקות אתרי פתיחת הרבע האחרון. הלייקרס מובילים באחד. לפתע ראז'ון רונדו יורה שלשה מהצד. הרוקטס שמעו שהחולשה של נרונדו היא קליעה מהפרימטר, אז הם יכולים לחיות עם זה. אבל כשהוא קובר עוד שלשה – הפעם כמעט מ-10 מטרים והלייקרס מובילים מב-7 – הרוקטס נראים די מפוחדים. עכשיו מגיע אלכס קרוסו שעד אז היה 5 מ-22 בפלייאוף. כשהוא קובר את השלשה שלו והלייקרס מובילים ב-10 זה היה למעשה הפיניש. הסוף.

ללייקרס ישנן שתי אופציות בהתקפה. האופציה השלישית היא שרירותית ומקרית הקורית תוך כדי משחק מסירות!

לאופצייה הראשונה של הלייקרס קורים לברון ג'יימס. לאופציה השנייה שלהם קוראים אנטוני דייויס. לי, לפחות, לא נראה שישנם להם PLAYS אחרים כי הם חיים ומתים עם שני השחקנים הפנטסטיים האלה.

אבל בינתיים 'האופציות השרירותיות' עשו זאת. רונדו וקרוסו במשחק השלישי. מוריס מרקיף במשחק השני כשלפתע קלע 3 שלשות רצופות, ואחרי זה עוד אחד, ןפתח הפרש רציני ללייקרס (שאמנם הרוקטס צמצמה אבל השיעור – וגם האנרגיה לצמצום ההפרש – שולמו ברבע האחרון ולקראת סיום המשחק. כששני גארדים רונדו וקרוסו מנצחים אותך זה לא נעים אבל זה מה שבדיוק קרה!

שתי החסימות בסוף של לברון קבעו מי הגבר ומי הנער בסדרה הזאת

תראו. "BL" בלוח המשחק הוא תמיד מספר שהוא מאד OVERRATED. אף פעם לא הבנתי מדוע חסימה נחשבת למספר חשוב, נכבד, ויחסן יותר מריבאונד. תראו מי הוביל את ה-NBA בחסימות העונה: לא אחר מחסן ווייטסייד שלא הייתי מגדירו כסנטר מגן יותר מ'בינוני' במקרה הטוב.

אבל חסימה היא בכדורסל סמל לגבריות. אוי לבושה הזאת. היא 'משפילה' את הנחסם והוא מרגיש DEMORALIZED  וזה דבר שנקבע ונחרץ במגרש המשחקים בשכונה: נחסמת? ייקח לך 100 דאנקים להשכיח את מה שהיה.

היה זה 'רבע החסימות הגדול בקריירה של לברון' – ארבע מהן!!! הרביעית החשובה ביותר: אם לברון לא חוסם את אוסטין ריברס, יוסטון מגיעה לרבע הרביעי ביתרון (שנקבע אחרי שהסל של קובינגטון 'איחר' ברבע שנייה)

הנה הן:

כשאתה משחק עם לברון ו-AD אתה לא 'סמול' אבל במקרה של הלייקרס אתה כן 'סמול'!

מתי ראיתם את דווייט האוארד ו'האיש שלי' ג'בל מגי לאחרונה על הפארקט ברגעים קריטיים?

לא ראית ולא תראה. 

אבל כשהם מסיימים משחק עם AD (10'6),לברון (9'6), קוזמה (9'6) ומרקיף מוריס (8'6) מה אתה אם לא 'סמול? 

יוסטון רוקטס היא העונה (עד הלייקרס)  0-16 כשהיא >40% מה-3

בשני משחקיה האחרונים נגד הלייקרס היא היתה >40% מה-3, והפסידה את שניהם!

אם הלייקרס לא מאבדת כדורים במשחק הראשון היא היתה כבר מנצחת הסידרה

הלייקרס הפסידו את המשחק הראשון בגלל 17 איבודי כדור. היא ממשיכה לאבדם בגלל השמירה הלוחצת של יוסטון. הנה שתי דוגמאות לאיבודים שלהם:

7. מה הדברים הנוספים שגרמו לבאקס להפסיד את הסידרה

א)אחרי שיאניס נקע את עקבו הוא אמר לעתונאים שסובבו אותו: "אני אשחק בכל מקרה. אפילו אם אצטרך לשחק על רגל אחת".
ואז הוא הוסיף: "אני רוצה לשחק. זה הם שלא מרשים לי. הם אמרו לי שהם מגינים עלי. אני מעריך זאת מאד. אני אוהב את הקלאב הזה בגלל דברים כאלה, אבל אני רוצה לשחק והם לא מרשים לי".

הגריק פריק לא שיחק אבל מי שראה אותו ראה שחקן המשתתף רגשית וקולית בכל פליי של קבוצתו. הוא היה מעורב בכל פוזשיון כאילו הוא על הפארקט. בסופו נשל דבר מאומה לא עזר. כריס מידלטון – השחקן הטוב ביותר של מילווקי ללא יאניס – דידה עם 23 נק' ב-25 זריקות והיה ברור שללא יאניס ההתקפה השל הבאקס לא הייתה טובה מספיק לניצחון.

ב) הייתה זו העונה השנייה ברציפות שהקבוצה המדורגת מס' 1 במזרח לא עושה זאת, והפעם אפילו צעדו צעד אחד אחורנית כשהפסידו כבר בסיבוב השני. הוא אמר בסיום משהו שאולי רומז על רצונו להישאר שם: "עלינו לפתח תרבות ניצחון במילווקי לא משנה מה קורה. תרבות שתישאר אתנו שנים רבות. אני מקווה שכל עונה נהיה טובים מספיק להיאבק על האליפות"

אולי אם ילמדו כמה דברים וישפרו אותם להבא זה יעזור:

ג) בכדורסל של היום אינך יכול לנצח אם אתה מתרכז על שמירה על הטבעת במחיר הזנחת הפרימטר!

משך העונה למילווקי הייתה את ההגנה הטובה ביותר בליגה כשהיא מצמצמת את יריבותיה ל-101.6 נק' ל-100 פוזשיונס. ב-רESTART החלו להיראות הבעיות בהגנה של מילווקי כשהיא הירשתה 110.2 נק' למשחק. בסידרה הראשונה נגד המג'יק היא חזרה למספר 101.9 – כמעט כמו בעונה – אבל זה היה נגד המג'יק, קבוצה עם התקפה שניכשלה. נגד מיאמי מילווקי שוה הירשתה 115.8 נק' ל-100 פוזשיונס.

הבעייה: ברוקס לופז, ויאניס (כששיחק) הם מגיני טבעת מעולים ביותר. אבל לפי ההגנה של בודנהולצר בפיק-אנד-רול הגארד לא נשאר עם הפורץ בהנחה שלופז ויאניס יעצרו אותם תחת הסל. אבל זה לא מונע מהגארד זריקה ממיד-ריינג', ולהיט יש את גורן דראג'יק וג'ימי באטלר המרגישים נוח עם זריקות מיד ריינג'. מה שעבד משך העונה נגד קבוצות הליגה לא עבד הפעם נגד ממיאמי היט.

ד) יאניס חייב לפתח דרכי התקפה אחרים ולא רק כניסה ודאנק!

אין שאלה שליאניס ישנה את הכניסה הטובה ביותר אולי מכל הביג-מן בליגה אבל ישנה לכניסה שלו שתי בעיות:

א. הוא משדר אותה למפרע

ב. הוא משתמש באתלטיות המעולה ביותר שלו להתגבר על רוב שומריו.

אבל ב-NBA אתה לא יכול להצליח בדבר אחד מבלי שילמדו להגן מפניו, ועל יאניס למדו להגן עם יצירת חומה של 2 ואפילו 3 אנשים בכניסתו לסל. הוא די מוגבל בהטעיות או יכולת מסירה לשחקן הפתוח, וברוב המקרים פשוט ניתקל בחומה. על יאניס לפתח זריקת מיד-רטיינג' שבינתיים אין לו, כדי שיוכל לעלות לג'אמפ לפני שהוא ניתקל בחומה.

ה) בלדסו היה טוב בהגנה אבל לא מספיק טוב בהתקפה!

הוא סיים עם 11.9 נק' ממוצע נגד ההיט, ב-3 נק' מתחת לממוצעו משך העונה.

ו) אם אני בודנהולצר אני משתמש הרבה יותר ב-Donte DiVincenzo וב-Pat ('VANILLA BTHUNDER') Connaughton

נתחיל בדונטה בן ה-23. הוא היה הפוינט גארד של וילנובה בשתי אליפויות NCAA ב-2016 וב-2018. זה צריך להסביר לכם מאיזה שחקן הוא. פט קונוטון – לעומתו – הוא יותר שחקן בייסבול (פיצ'ר שהוחתם ע"י הבולטימור אוריולס ושיחק בקבוצת ה-AAA שלהם שם זרק כדורים ש'נגעו' ב-100 מייל לשעה (158 קמ"ש) בקיץ 2014. אין לי מושג מדוע עזב קריירה מבטיחה וחזר ל-FIGHTING IRISH של נוטר דאם לשחק כג'וניור וכסניור ולסיים את תוארו במנהל עסקים. הוא היה השחקן הראשי והכוכב הראשי באליפות ה-ACC הראשונה של נוטר דאם ששיחק עונה אחת. כינויו "הפנתר בצבע ווניל" ניתן לו בגלל ניתורו המדהים. הוא השתתף בתחרות הדאנק של ה-NBA.

אני זוכר את שניהם טוב-טוב מהמכללות. שניהם 'גיימרים' מהסוג העליון ביניהם. אני הייתי נותן להם הרבה, הרבה יותר דקות משחק מאשר קיבלו!

בעונה שעברה פט קונאוטון וג'ורג' היל היו מצויינים כמחליפים נגד הסלטיקס בנצחון בסיבוב השני. הפעם, לפחות פט, לא קיבל מספיק דקות!

הם היו כה טובים שנתנו להם כינוי במילווקי, "THE BENCH MOB". הפעם בודנהולצר מעט להשתמש בהם!

8. תמונות NBA

כשוינס קרטר עדיין יכול היה לנתר!

רודמן נגד אלונזו מורנינג

LOS ANGELES – NOVEMBER 20: Blake Griffin #32 of the Los Angeles Clippers goes up for a dunk against Timofey Mozgov #25 of the New York Knicks at Staples Center on November 20, 2010 in Los Angeles, California. Griffin scored 44 points, setting a Clippers rookie scoring record.

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 51 תגובות

  1. לאורי אולי עם המשחק הכי טוב שלו בפליאוף הזה הוא כולו לב. הלב של הסלטיקס הוא לא קמבה אלא מרכוס סמארט.
    הלב של לאורי יותר גדול רק במקצת והוא יותר כישרוני מסמארט.
    המשחק עצמו היה מופלא. שאפו לרפטורס על הניצחון הגדול. מקווה שלמשחק הבא הסלטיקס יעלו כמו שעלו לחמישי אבל לא מאמין שזה יקרה כי ההפסד הזה יושב להם חזק בראש….
    הקנדים מצד שני באים עם התעלות הרוח שהביאה להם את הניצחון הזה וכמו בניצחון הראשון שלהם במשחק השלישי, שנבע בעיקר מטעות מאמן, שנתן להם דחיפה ואמונה ביכולת שהביאה לניצחון השני, כך יכול לבוא גם הניצחון שלהם בשביעי….
    נרס מול סטיבנס זה פשוט לא כוחות. למרות שסטיבנס מאמן ראשי באן בי איי יותר זמן ממנו. סטיבנס צריך להתבגר בפליאוף הזה. יש לו מספיק כישרון בקבוצה והוא צריך להיות השחקן השישי. אם הוא לא מבין את זה, חלון ההיזדמנויות יסגר מהר. אי אפשר להיות כל הזמן מאמן של קבוצה צעירה בבנייה מתישהו הם מתבגרים ואם הוא לא משתנה איתם, הכל לריק.

  2. פאקינג קייל "לא אולסטאר" לאורי. איזה תותח.
    .
    חטיפות וחסימות, בצד ההגנתי, הם נתון שבהחלט יכול להטעות. לא חסרים מגנים בינוניים עם נתון חטיפות יוצא דופן (להמר ללא הרף על החטיפה במחיר של איבוד השחקן עליו אתה שומר, אולי מנפח את נתון החטיפות, אבל בהחלט לא מלמד על הגנה טובה). לא חסרים שחקני פנים שיודעים לחבום נהדר, אבל לא מסוגלים לשמור על פרימטר (זה הפך לחלק קריטי בכדורסל בן ימינו).
    אבל –
    כאשר החסימות/חטיפות הן על על חשבון, אלא בנוסף, אז זה בהחלט נתון משמעותי. מי שראה את קאוויי הלילה, ראה שחקן שלם עם תצוגת הגנה לפנתאון, כזו שלוותה בנתון חטיפות/חסימות הולם.
    לברון אתמול מול הרוקטס?
    בהחלט לא ברמה שקאוויי מציג, אבל עדיין –
    רמה גבוהה של הגנה. בעיקר בכל הנוגע למחויבות.
    .
    תודה, מנחם.

        1. הכתם היחיד זה לאורי שמרוח כמו כתם שמן על הפרקט מהפלופים.
          לא ענית איזה מקום לאורי מדורג בטנש?
          בשבר 24 השחקנים הטובים בעולם נקראים אולסטאר. לאורי לא שם.
          הוא כמו מידלטון, הולידיי וכל אלו, שחקנים טובים שיכולים גם לתפוס משחקים טובים פה ושם אבל אולסטארים בשבר הם לא וגם לא יהיו…
          אגב זוכר את הויכוח אם אדמס וקאפלה אולסטארים? אני מקווה שאתה עדיין לא חושב כך

          1. יש לך בעיה רצינית עם ההגדרה של "אולסטאר".
            .
            א. לאולסטאר נבחרים שחקנים לפי תפקיד. זאת אומרת שלאורי צריך להיות אחד מ-6 הגארדים המצטיינים העונה.
            ב. ההצטיינות היא שלוב של יכולת אישית והצלחה.

            1. הממ נוציא את pg לברון.

              הארדן ראס לוקה דמיאן טריי ביל קמבה באטלר סוויט לו מיצל מוראנט פול
              איזה 6? כל אלו נתנו עונה טובה ממנו. עכשיו נניח ולא נכלול שחקנים שלא הגיעו לפלייאוף או לא הבריקו בפלייאוף
              עדיין נותרו
              הארדן לוקה דמיאן באטלר מורי מיצל קמבה
              באיזה 6 הוא?
              שחקן טוב אולסטאר ממש לא. הוא בדרג של מידלטון והולידיי כזה. שחקן 30 40 בליגה כנראה. לא עברתי בדקדוק.

            2. לאורי העונה שחקן של 19.4 נק' ב-51.8% אפקטיבי לצד 7.5 אס' ו-5 רב'.
              חשוב יותר –
              הוא השחקן המוביל של הקבוצה שסיימה עם המאזן השני בטיבו בליגה (אם אתה רוצה ליהכנס לדקויות, אז ה-SRS ה-4 בגובהו בליגה).
              מדובר על רכז במלוא מובן ה-"ר-כ-ז" של המילה. הוא עושה הכל המגרש, הן בצד ההתקפי, והן בצד ההגנתי, והוא מביא ניצחונות.
              אז כן,
              חד משמעית,
              לאורי אולסטאר. גם השנה.
              העונה, לפניו ברשימת הגארדים נמצאים רק לוקה, לברון, הארדן, ולילארד.
              .
              לקמבה נתונים התקפיים דומים, אבל הוא פחות טוב בהגנה והרבה פחות מרשים ברמת ההישגים הקבוצתיים (תשווה לרגע את הסגל שלצדו של לאורי, ואז את הסגל שלצדו של קמבה).
              דונובן מיצ'ל שחקן טוב יותר. אבל לאולסטאר אני בוחר בלאורי לפניו, בגלל ההישג הקבוצתי (להבדיל מלילארד, הפער בעונה הרגילה בין מה שמיצ'ל עשה למה שלאורי עשה, הוא לא מספיק גדול).
              ביל? טריי? לו וויליאמס? נו באמת. אפילךו אתה לא כותב את זה ברצינות…
              באטלר נופל ברמת הסטטיסטיקה האישית + המאזן הקבוצתי,
              וזה משאיר מה?
              מורי?
              תשווה לרגע את נתוני ה-2 לפני שאתה סתם בוחר לחרטט.
              .
              השורה התחתונה לא מסובכת.
              אתם השב"רניקים נפלתם בלשונכם. לא נורא, זה קורה לכולם.
              רק שאתה (אני לא כותב "אתם" לפני התגובה של ברוך) פשוט לא מסוגל להודות שטעית.
              מזל,
              זה הופך את האתר למבדר הרבה יותר…

            3. זה שאתה בוחר בו לאולסטאר זה יפה זה לא אומר כלום. במערב הוא לא היה נבחר בחיים. מזלו ששיחק במזרח….
              לאורי לא היה הכוכב שם בעונה הסדירה אלא סיאקם חביבי אל תעוות דברים.
              הוא לא היה ב6 בשום מצב. לאורי במערב לא היה עושה פלייאוף אפילו מביך שאתה משווה אותו למיצל
              אה ולוקח את קמבה כל יום על לאורי. לאורי היה שחקן של 10 נק לצד בראון וטייטום.
              וטריי משווה לי שחקן של בקושי 20 נק לשחקן של כמעט 30 ו10? זה לא קרוב אפילו. שים את טריי במקום לאורי בטורנטו והם אלופים.

            4. טריי יהיה בעתיד אחד מהשחקנים המובילים בליגה,
              מה שלאורי לעולם לא היה.
              אבל זה כלל לא משנה.
              אולסטאר מתגמל שלוב של יכולת + הישגים.
              מה לעשות, השלוב של לאורי שווה אולסטאר.
              אתה יכול כמה שאתה רוצה לנסות לצבוע את קמבה בצבעים שמתאמים לנרטיב שלך,
              אבל אי אפשר להתעלם מהעובדה שבשכלול מאזן + סטטיסטיקה, לאורי העונה > קמבה.
              .
              והכי מצחיק? כאשר אתה כותב "אל תעוות דברים…"
              .
              תבדוק, שמעון. זה לא מסובך.
              6 משחקים שוחקו בסדרה בין הסלטיקס לטורונטו. אתה יודע מי הקלע המוביל של טורונטו?
              לאורי, כמובן. סיאקם שלישי. וזה לפני שנכנסים לעניין הפעוט שלאורי הוא מנהל המשחק של הקבוצה, או במילים אחרות –
              השחקן הכי חשוב של טורונטו.
              קמבה?
              הוא קולע פחות מטייטום ומבראון. (וגם מלאורי).
              .
              השורה התחתונה היא שאחרי ניכוי נרטיב,
              נשארים עם בדיחת ה-"לא אולסטאר".
              רק מה?
              כל מי שצפה בסדרה, בטורונטו העונה, יודע. בהחלט אולסטאר.

            5. גיא אצלך יש 50 אולסטארים בליגה זה גם בסדר אתה נדיב

  3. זה קטע ראפ מיום הפרישה של קובי
    היום מומי כותב בסגנון ספורט-אלגנט-מחאתי
    ******
    בעיר אדומה עם שתי צמות,
    ילדה קטנה, יחידה ותמה
    עמדה ושאלה – למה?
    וכל הדוקטורים וכל היועצים
    עמדו חיוורי פנים ולא מצאו תשובה
    עמדו חיוורי פנים ולא מצאו תרופה

    את לא מבינה את סתם ילדה קטנה!
    להכנס לבידוד, לא לצאת לגינה
    אל תהיי תמימה

    מגיע סגר על ראש השנה!
    ילדה קטנה, יחידה ותמה
    עמדה ושאלה – למה?
    וכל ראשי ערים וכל השרים
    עמדו מול הגרפים ולא מצאו תשובה
    עמדו מול נדבקים ולא מצאו תרופה.

    בשמלה לא ברורה עם 2 צמות
    עמד בחור עם ציצית וכיפה
    עמד ושאל למה?
    לאומן אין טיסות מספיק עם הגבלות
    אמרו לו רבנים לאומן בחגים!
    אמרו לו הרופאים מספיק עם הסמים

  4. באסה דווקא את המשחק הזה לא ראיתי …תיכננתי על הבוקר במוקלט אבל ראיתי תוצאה באופן לא צפוי
    ולצערי אפספס גם את משחק 7 שיהיה בשבת.

    מנחם תודה רבה על מעורב נהדר

  5. מעורב מעולה מנחם, מסכים איתך שהמשחק בין בוסטון לטורונטו היה אחד שישודר ב-NBA TV בעוד כמה עשרות שנים מהיום. יש לי הרגשה שטורונטו תקח את המשחק השביעי (זה גם מה שהימרתי בבראקט לפני הפלייאוף). העיקר ששתיהן מתעייפות לפני הסדרה נגד מיאמי…

    1. רק שמיאמי לא תגיע לא מוכנה למי שיבוא.
      אבל אל תתפלא אם תוך 5 או 6 משחקים טורונטו עולה במקומכם לגמר.

  6. בוקר טוב לכולם תודה למנחם על מעורב מצוין
    1.ממש שווה לקום באמצע הלילה כדי לראות את הסדרה בין בוסטון לטורונטו . לדעתי,הסדרה הטובה ביותר עד כה בפלייאוף הזה . כתבתי את זה גם אחרי המשחקים הקודמים , שתי קבוצות מאומנות , שומרות היטב , ועם מינון יפה של משחק קבוצתי עם משחק של בידודים .
    2.קייל לאורי ממשיך להתעלות לגבהים חדשים ככל שמתקדם בגיל . הלילה עוד הופעה נפלאה , מדהים כמה השחקן הזה הוא אובראצ'יבר .
    3.השחמט בין שניים מהמאמנים היותר מתוחכמים בליגה , ההתאמות בין המשחקים , בית ספר לכדורסל. חייבים להגיד שנראה שנרס מנהל משחק קצת יותר טוב מאשר סטיבנס , אבל שני המאמנים פשוט מצוינים . לא מבין את הביקורת של רזי , באמת יש מישהו זמין יותר טוב מסטיבנס ?
    4.אני די בטוח שיש לסקריולו הרבה מניות בהצלחה של טורונטו . הבוקס אנד וואן הזה , מקורו לדעתי בהצלחה שהיתה לסקריולו עם זה בגמר האולימפי ב-2012 .
    5.ממש מצער אותי שאחת הקבוצות האלו תסיים מחר את העונה . סביר להניח שסטיבנס יבוא עם התאמה לבוקס אנד וואן על קמבה , נראה איך נרס יגיב לזה בתוך המשחק .
    6.שאלה לאוהדי בוסטון לפני שתוצאת הסדרה ידועה : באמת קמבה עדיף על קיירי ?

    1. New Jersey fans chanting: Kyrie is leaving
      Me: you can have him

      ברור שקמבה עדיף על קיירי. לא בטוח מה היחס ביניהם ביכולות, אבל די בטוח שקיירי לא עדיף בהרבה. בהתנהלות קמבה לא רואה אותו בכלל.

    2. ".שאלה לאוהדי בוסטון לפני שתוצאת הסדרה ידועה : באמת קמבה עדיף על קיירי ?"
      תשובה: "ברור".

      שחקן שמקטר, מאיים בעזיבה, עוצר את ההתפתחות של החברים שלו ולא שומר – אוהדים אמיתיים ישלחו אותו לחפש את החברים שלו בברוקלין.

      השאלה שהיית צריך לשאול היא האם בוסטון טובה יותר עם קיירי או עם קמבה. תראה אל ג'יילן וטייטום משחקים השנה והינה התשובה.

  7. כמה מילים לגבי יאניס (פסקה ד'). אני חושב שהשופטים מאוד סלחנים איתו. בהרבה מאוד פריצות שלו לצבע הוא מתקדם לסל תוך שהוא מבצע עבירות "צעדים" והשופטים לא מגיבים. כבר נכתב רבות באתר זה על היחס המיוחד שמקבלים סופרסטארים מהשופטים בייחוד בסדרות הגמר.

  8. 1. משחק אדיר בין בוסטון לטורונטו. יש קלישאות שנואות אך הן נכונות. it's a make and miss league למשל. נכון שבסדרות הטוב מ-7 הסיכוי של קבוצה טובה להפסיד באופן קונססטנטי לפחות טובות ממנה נמוך יותר מטורניר מכללות למשל. אך כשהפערים יחסית קטנים לא משנה לאיזה כיוון, סל פה וסל שם עושים את כל ההבדל. אילמלא בראד סטיבנס היה מהמר על טאקו פול כבאפר למסירה רחוקה לאננובי בסיום משחק 3, הרפטורס היו עולים למשחק 4 במינוס 3-0. אלמלא הסלטיקס היו קולעים רק חלק מהקליעות שהם קלעו במשחק 5 הלילה בצבע הסדרה הייתה גמורה. אפשר כמובן להגיד הפוך. מה שבטוח שברמת האימון נרס עושה לסטיבנס בית ספר בסדרה. הוא נחות מבוסטון בכישרון גולמי, אך הוא בתוך הראש של סטיבנס. איך אני יודע? מיעוט של סטיבנס להשתמש בספסל שלו באופן נרחב. נרס אשף בלנצל חסרונות אישיים של שחקנים. ובכך סטיבנס עשה הכל כדי לא להפסיד את משחק 6 וזה עלה לו בשחיקת החמישייה למצב כזה שהם שיחקו כמות זמן פסיכית. משחק 7 צריך להפחיד את סטיבנס אך גם אם יעבור אותו יגיע בשחיקה רצינית לתחילת הסיבוב הבא מול יריבה מאוד רעבה ומאוד רעננה. היוורד יעזור כמובן, אבל בוסטון צריכה לדאוג ממצבה כרגע
    .
    2. הפייסרס רוצים יצירתיות במשחק שהופך פחות סכמטי ויותר מורכב. מאמן יסודי ובעל משמעת יביא אותך לגבול מסויים, אבל מהגביעים שותים אלה שמכינים שחקנים נכון מנטלית, פיזית וכדורסלנית וכמובן אלו עם הכוכבים והסגל הטובים. אני לא מבין את העניין של מאמנים ש"מגיע להם". זה לא גנון או בחירת אבא של שבת. לג'בארי פרקר הגיע להיות כוכב יותר מיאניס כי נבחר שני בדראפט והיה מוכן יותר לליגה. האם מילווקי הייתה צריכה לבנות סביבו בגלל זה? האם שחקן שמדיח שחקן אחר בחמישיה יוצר אפלייה? אם מנהלי הנטס חושבים שסטיב נאש מתאים יותר הם צריכים להביאו. מדובר על אגדה שהיה ידוע בחוכמת המשחק שלו ועל היותו שותף לבניית ההתקפה גם שדנטוני היה שם וגם כשג'נטרי החליפו. בנוסף פיתח שחקנים והיה יועץ. השם של מארק ג'קסון שסטיבן איי כה מרבה להלל ולשבח לא פופלרי אצל השחקנים. אני מקווה שברור לכל בר דעת שאם לברון היה מבקש אותו או רומז משהו הוא היה מגיע ללייקרס וכך גם עם קבוצות אחרות שדילגו עליו. האירוניה שסטיבן איי שוכח זה שג'קסון קיבל את התפקיד בגולדן סטייט על ידי בעלים חדשים לאחר שלא אימן מעולם והיה אנליסט בטלוויזיה כמו סטיב קר. עוד טענה היא שכשמאמן חוטא מול שחקנים או הנהלה קל יותר לסלוח למאמן לבן ולא למאמן שחור שמורחק מהליגה. גם לטענה זו יש בעייתיות. תום תיבדו אמור להיות השם הראשון על כל לשון של קבוצה שמחפשת קבוצה. הוא לא. למרות ההישגים האדירים שלו מדלגים עליו בגלל יחסים בעייתיים עם כוכבים. תיבדו בניגוד לג'קסון מעולם לא יצר ליכלוכים וסכסוכים בין שחקנים, מעולם לא יצר אווירה דתית לא נוחה והפרדה בין אלו שמתפללים ואלו שלו, ומעולם לא יצר סיסטמה של פחד עד שעוזרי מאמניו החלו להקליטו בסתר מחשש שלא יאמינו להם כאשר יצוטטו את הדברים המטורפים שאמר. אולי ג'קסון השתנה מאז, אך לא בטוח שקבוצה בזמן הכי רגיש של החלפת מאמן רוצה לתת צ'אנס לכזו דמות. אם התיאוריה של סטיבן איי ואחרים נכונה, נראה את ג'ים בוילן מקבל עבודה בקרוב.

  9. אין שאלה שליאניס ישנה את הכניסה הטובה ביותר אולי מכל הביג-מן בליגה אבל ישנה לכניסה שלו שתי בעיות:

    א. הוא משדר אותה למפרע

    ב. הוא משתמש באתלטיות המעולה ביותר שלו להתגבר על רוב שומריו.

    אבל ב-NBA אתה לא יכול להצליח בדבר אחד מבלי שילמדו להגן מפניו, ועל יאניס למדו להגן עם יצירת חומה של 2 ואפילו 3 אנשים בכניסתו לסל. הוא די מוגבל בהטעיות או יכולת מסירה לשחקן הפתוח, וברוב המקרים פשוט ניתקל בחומה. על יאניס לפתח זריקת מיד-רטיינג' שבינתיים אין לו, כדי שיוכל לעלות לג'אמפ לפני שהוא ניתקל בחומה.

    מנחם חנקת אותי. אם על יאניס שומרים 3 שחקנים לסגור לו את הכניסה מה זה אומר על הצוות המסייע שלו😂😂
    אתה חושב שלצד דמיאן וסי גיי או סטף וקליי יכלת להביא עליו 3 שחקנים לסגור לו את החדירה?
    גוד לאק…
    אתה יכול לעשות את זה עם בלדסו וגורג היל….

      1. הוא רואה מצויין הם לא מסוגלים לקלוע. שלברון שיחק עם צוות ברמה שלו מה לא עבד? קיבל בראש כל שנה.
        רק שהתחבר לכוכבים התחיל להביא טבעות….
        שיאניס!ישחק עם שחקנים ברמה של דיוויס לצידו כמו דמיאן קרי טריי אז נדבר

  10. נרס אומר ובצדק שאין לו בעיה לתת לשחקנים לשחק 45 דק' והיום עוד יותר בגלל שתי ההארכות בגלל העובדה שכל הזמן יש הפסקות בליגה הזו לריוייו וערעורים ושחקנים ש"נפצעים" ומושכים זמן ועוד לא דיברתי על 14 פסקי זמן במשחק ורבעים, חילופים , זריקות עונשין אז יש מספיק דרכים לנוח. לסטיבנס ממול לא יהיה יתרון ככל הנראה משמעותי במשחק הבא היות וגם הוא שחק מאוד את כל החמישייה שלו ובכל מקרה משחק שבע האדרנלין מטורף ואני מאוד מקווה שעייפות לא תיקבע את זהות המנצחת.

  11. לאורי ובכללי טורונטו מדהימים. חשבתי שבוסטון ייקחו אותם בלי מלח אבל הם מחזירים מלחמה ואני כבר מחכה למשחק 6
    .
    לדעתי אם ליאניס יהיה רק טריק אחד בשרוול הוא לעולם לא ישיג טבעת. הוא משחק כמה כמה? 5 שנים בNBA ולמרות שהוא פיתח קצת שלשות העונה הוא צריך עוד משהו (מיד ריינג יהיה מדהים) או שהוא פשוט יקבל עוד כוכב לצידו
    .
    אם יוסטון לא מובילים בהרבה ברבע האחרון הארדן פשוט מפסיק לשחק, זה לא ביטוי הוא לא משתתף בהתקפה ועומד בצד כזה 'אל תמסרו לי'

    1. קוראים לזה דאבל טים ל"מפסיק לשחק" של הארדן.
      הכל תלוי בראס הדביל אם לא יתן לנו 30 40 נק ולא בגארבג אין סיכוי. והוא לא יתן כשלון של שנים בפלייאוף.
      גם 20 הפרש יתרון של יוסטון לא אומר כלום😎
      יאניס בדיוק עם הטריק אחד כזה בסופר טים או בצוות מסייע טוב יביא אליפות. ברור שהוא חייב עוד כוכב על לצידו. ראית מישהו לאחרונה חוץ מדירק שזכה בלי כוכב על לצידו (לא בזכות פציעות של היריבה כמו גולדן וטורנטו).
      אם התכוונת לבד אז כן הוא צריך לשפר קליעה.
      תלוי בו מה הוא רוצה לא חסר לו אופציות בחירה.

  12. כבודו של לאורי במקומו אבל הגוקר של טורונט היה נורמן פאוול. הוא הוציא את טורונטו מהבוץ שסיאקם התעקש לתקוע אותם התוכו. עזר לו אננובי שאסף מספר ריבאונדי התקפה קריטיים.
    .
    לפני הסדרה עם מיאמי כתבתי שבודנהולצר לעולם נכשל בצורה מחפירה בפליאוף. מממ הוא לא הוכיח שאני טועה.
    .
    זה לא רק שמרק גקסון השאיר סביבה עוינת בג"ס בסוף התקופה שלו ושסטיב קר הראה שעם אותו סגל הוא מצליח לנצח 67 משחקים בעונה הרגילה ולזכות באליפות אבלצוזה אבל גדול, קבוצה כמו שיקגו תגיע איתו לפליאוף במזרח בשנתו הראשונה.

  13. תודה על המעורב, שוב. אוף איזה משחק משוגע אתמול, כל המספרים הראו ניצחון לבוסטון, ורק בכוכבים היה רשום משחק שבע. אפילו הנתון של גילן בראון שהשנה כל משחק מעל 25 נקודות שלו נגמר בניצחון בוסטון נזרק לפח. סטיבנס לחלוטין הפסיד את המשחק אתמול, עם שלוש פסקי זמן בשרוול פחות מדקה לזמן החוקי והוא, אלוף התרגילים לא עוצר ונותן לקמבה שהיה עם ערב קליעה נורא להחטיא ולהגיע להארכה. לא הבנתי גם למה הוא שיחק את כל הארכות ורוב המחצית השניה עם אותה חמישיה. למה לעייף את השחקנים סתם. בדיעבד מיאמי הכי זכו אתמול מההפקר. השלשה של אננונובי לא תצא מהראש של סטיבנס לעולם. בכלל אם בוסטון יגיעו לגמר המזרח בפעם השלישית בארבע שנים אחרונות, ולא תצליח להגיע לגמר הכללי או לאליפות (היא לא תצליח) איינג יצטרך לעשות שינויים דרסטים. היוורד פלוס גילן בראון פלוס סטיבנס למילווקי בתמורה ליווני?

  14. מה שעושים לת'ייס זה פשוט התעללות, הקלות בה שורקים נגדו דמה למה שעשו לגבריאל נגד הגבה, שינוי השריקה אחרי הערעור היה הזיה, אני רוצה לראות שינוי החלטה במידה והיה מדובר בדיוויס ..
    פאוול ניצח את ההארכה יחד עם לאורי, היו צריכים ללכת על השישית של לאורי בכל הכח.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט