בוסטון תנסה לסגור את הסיפור והקליפרס לעלות ל-3-1 ברביעי / רועי ויינברג

שני משחקי כדורסל טובים מאוד הלילה כשהסלטיקס ינסו להדיח את טורונטו במשחק השישי של סדרת הכדורסל הנפלאה ביניהן. הקליפרס במשחק המאוחר תנסה לעלות ל-3-1, אותו יתרון שדנבר חזרה ממנו בסיבוב הקודם.

01:30-בוסטון סלטיקס (3) – טורונטו ראפטורס (2)

הנרטיב של הסדרה הזאת משתנה ממשחק למשחק, כשבוסטון עלתה ל-2:0 ואז טורונטו חזרה ל-2:2. במשחק החמישי בוסטון נראתה כאילו היא הקבוצה הטובה יותר עם ניצחון משכנע, 89-111, כשזה קורה ביום רע של ג'ייסון טייטום (קלע מעל 25 נקודות פעם אחת בסדרה, אחרי 3 מ-4 משחקים בסיבוב הראשון) וסביר של קמבה ווקר.

לכן בוסטון יכולה להיות אופטימית: היא עדיין לא ראתה משחק טוב מאוד משני שחקנים מרכזיים שלה במקביל (טייטום, בראון, ווקר) והצליחה לעצור את טורונטו. הראפטורס לא קיבלו משחק אחד טוב מפסקל סיאקם, 15.8 נקודות ב-41% מהשדה נגד הסלטיקס, והעייפות מתחילה להשפיע על קייל לאורי (43.4 דקות למשחק במשחקים 2-4), פרד ואן וליט ואו ג'י אנונבי – השניים האחרונים עם 40.3 ו-35.3 דקות למשחק בסדרה.

מה שיפה בסדרה הזאת הוא שאפשר להפוך את הפסקה הקודמת והיא תהיה רלוונטית: סיאקם יכול על הנייר לתת משחק טוב אחרי שעדיין לא הראה נוכחות אמיתית ויכול להרוויח מדקות נוספות בהרכב שמרווח את המשחק ויתן לו להכנס פנימה. הם מצליחים לעצור את טייטום הלא-יציב ומונעים מווקר לזרוק יחד עם תרומה אפסית מצד שחקני המשנה של בוסטון.

המפתח המרכזי במשחק הזה, אם כן, יהיה היכולת של הכוכבים: ווקר לא יציב מהשלוש ויצטרך להיות יותר דומיננטי עם הכדור בדומה למה שראינו במשחק החמישי. בוסטון תנסה להוביל למצבי זריקה טובים של טייטום בזמן שסיאקם חייב להשפיע יותר על המשחק, ולאורי יצטרך לעשות שוב הכל על המגרש. אשמח לראות כאן משחק שביעי, אבל יש לי תחושה שנגמר לטורונטו האוויר. ניצחון של בוסטון ב-12 עד 15 נקודות, בדרך לגמר מזרח שלישי ב-4 שנים.

04:00-דנבר נאגטס (1) – לוס אנג'לס קליפרס (2)

הקליפרס ביתרון, אבל זאת לא הסדרה של קוואי לנארד. בשני המשחקים האחרונים הוא קלע ב-13 מ-36 מהשדה, אבל השפיע על המשחק בדרכים אחרות: 12 ריבאונדים ו-7 אסיסטים בממוצע כשהקליפרס מנצחים אחד ומפסידים אחד. הצוות המסייע צריך לסייע, ובמשחק השלישי הוא עשה את זה: פול ג'ורג' קלע מכל פינה, מרקוס מוריס תרם בשני צדדי המגרש ומונטרז הארל, אחרי התחלה איטית בפלייאוף, הצליח להגיע בתדירות גבוהה לעונשין.

הקליפרס עדיין לא מרשימים בפלייאוף הזה: הם היו צריכים 6 משחקים בשביל לעבור דאלאס לא מנוסה ופצועה בסיבוב הראשון, הפסידו אחד משני הראשונים לדנבר ולא היו רחוקים מהפסד במשחק השלישי. ניקולה יוקיץ' נהדר בסדרה הזאת ועושה חיים קשים לקליפס, בזמן שג'מאל מארי והשאר לא יציבים אחרי סדרת סיבוב ראשון ארוכה.

זאת אולי השאלה של המשחק הזה. לא בטוח שיש לקליפרס איך לעצור את יוקיץ', שקלע 58 נקודות בשני המשחקים האחרונים, אבל היא יכולה לעצור את שאר השחקנים של הנאגטס: פטריק בברלי שמר היטב במשחק האחרון על מארי שיכול לקבל גם את קוואי וג'ורג' אחרי חילופים, שינוי מג'ו אינגלס וג'ורדן קלארקסון של יוטה; מייקל פורטר ג'וניור היה טוב במשחק האחרון אבל מחזיר בהגנה את מה שהוא נותן בהתקפה והשאר (פול מילסאפ, גארי האריס ושות') לא נראים שייכים לרמות האלה.

אחת הסיבות שקשה להעריך את הקליפרס היא הפער העצום הזה שיש בין "יכולה לעצור" ובין "עוצרת". זה נראה, גם בפלייאוף עד עכשיו וגם בעונה הסדירה, שיש להם סוג של מתג שהם יכולים להפעיל ולהפוך לקבוצה טובה באמת. זה קרה במשחק הראשון ולפרקים גם נגד דאלאס, אבל מדובר בקבוצה שהפסידה משחק אחד וכמעט הפסידה אחד נוסף – אם הנאגטס היו הולכים יותר לעונשין (26 זריקות לקליפרס, 10 בלבד לדנבר) יכול להיות שהיה 2-1 וכל הפריוויו הזה היה נראה אחרת.

הנאגטס יכולים לנצח את המשחק הזה ואפילו את הסדרה הזאת כשהם מתבססים על יוקיץ' ותוקפים את החוליות החלשות/הכבדות של הקליפרס. יש להם את הכלים בשביל להאט את קוואי (ג'רמי גרנט היה מעולה במשחק השני וחלש בשלישי), ג'ורג' (קרייג/האריס) ולו וויליאמס (קרייג/האריס), אבל זה נראה שדנבר צריכה יום מצויין בשביל לנצח, בזמן שהפייבוריטים צריכים רק יום סביר. לכן נראה ניצחון של הקליפרס שיעלה אותם ל-3:1. דנבר כבר היו בסרט הזה…

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 439 תגובות

      1. מסכים, כמובן בנוגע לסובייקטיביות.
        .
        אישית פשוט משעמם לי לראות את כל הבידודים והדריסות האלו בצבע.
        .
        אני מניח שגם העובדה שאלו קבוצות אינסטנט, ש"הוקמו", ברובן, בקיץ האחרון, לא גורמת לי להרגיש יותר מדי כלפיהן. קצת עושה לי דה-ז'ה-וו לכדורגל באירופה – כשאני לא זוכר, ברגע נתון, אם אריאן רובן, או עדן הזאר, לדוגמא, משחקים בצ'לסי, ריאל או ביירן, אני מרגיש שכבר אין כל כך הבדלים בין המועדונים האלה, ואז גם פחות משנה לי אם זו סופרטים א' או סופרטים ב' שתזכה בתואר.

  1. בעד דנבר ובוסטון.
    אגב, עם כל דיוני הסמולבול של יוסטון והקושי שלהם להתגבר על AD, די שכחנו שהסלטיקס הם קבוצה לא גבוהה מידי שבינתיים טיאטאה את פילדלפיה של אמביד ויש סיכוי סביר שתנצח את טורונטו של גאסול ואיבקה… בלי לתת דקות משמעותיות לגבוהים שלה…
    מה לדעתכם עושה את ההבדל?

      1. למה אתה ישר נכנס ב"אתה מבלבל"? מאיפה אתה יודע מה אני עושה?
        חיסרון הגובה של יוסטון עלה כמה פעמים ובעיקר דובר עליהם אל מול גבוהים דומיננטיים. מה לעשות שברוב הקבוצות אין יותר משני ענקים, זה דווקא לא חדש…. אז זו תמיד שאלת הלעצור גבוה דומיננטי ומה קבוצה נטולת סנטר תעשה מול מישהו סביב ה7 רגל…

    1. הם עדיין משחקים עם גבוה קלאסי אחד לפחות (בדר"כ תייס) כמעט כל המשחק.
      זו לא דוגמה טובה. אלא אם כן מדובר על מצ'אפ עם הלייקרס בהרכב הגבוה שלהם (עם דיוויס ב-4)

    2. המושג סמול-בול מטעה. הסלטיקס גדולה וארוכה. בדיוק כמו שהיה מצחיק לדבר על סמול בול של גולדן סטייט כאשר דוראט מחזיק standing reach לא רחוק מג'ואל אמביד ודריימונד ליכולת הגעה דומה לשחקנים ממוצאים בגובה 2.08. אורך קובע לא פחות מגובה וכוח לא פחות ממסה.
      קשה לקרוא לקבוצה עם PF בגובה 2.06 (טייטום) וסנטר בגובה שקרוב ל2.10 ובעל מסה הרכב נמוך. גם סמארט ובראון ארוכים לעמדה (ראה את ידו הארוכה של בראון בדאנק מעלה). בנוסף קנטר הגדול ווילאמס האתלטי וסופר ארוך נותנים להם אופציות להרים גובה כשצריך. את זה יש ליוסטון פחות. יש מצב שבסדרה היפוטטית מול הלייקרס הסלטיקס יעבורו להרכבים קצת שונים

      1. טייטום ות'ייס שניהם בערך 2.03 מ'…
        צריך לבדוק כמה דקות קנטר קיבל…. לא ראיתי אותו הרבה על המגרש.
        בלי לשבת מול הרוסטרים, לדעת טורונטו ופילדלפיה ארוכות מהלייקרס…

        1. מסכים אבל שסמולבול מטעה. המונח הכי מוצלח לזה בעיני הוא "פוזישיונלס". מאמין שדאנטוני היה הולך גם על גארדים וסמול פורוורדים יותר גבוהים אם היו בנמצא אבל היה לו בעיקר חשוב להיפטר מקאפלה שהיה די מוגבל התקפית (אחלה שחקן בעיני, רק באמת לא לפרוגרמה של דאנטוני).

    3. הלסטיק לא הרבו לשחק סמול בסדרה הזאתי, לפחות לא במובן הקלאסי(כי תייס הוא גבוה,שממעט לשחק בחוץ). אני מאמין כשגורדון יחזור נראה יותר את החמישיה של קמבה טייטום בראון סמארט וגורדון שזה סמול בול לתפארת.

  2. החדשות הטובות לאחה"צ זה הן שקובינגטון לא שבר את האף, ולא סובל מזעזוע מח (עבר בהצלחה את פרוטוקול זעזוע המח).
    הוא ישחק במשחק 4 בסדרה בין הלייקרס והרוקטס.
    .
    תודה, רועי.

    1. תודה גיא. כתבתי גם בסיקור של דובי – יוסטון לא צריכים להכנס לדיכאון. לברון היה במשחק שיא, גם רונדו, וגם לדייוויס היה משחק מצויין – ביוסטון רק ראס והארדן הופיעו, וקצת גרין וקובינגטון. בכל זאת – יוסטון הובילו עמוק בשלישי והיו צמודים עד הריצה ברביעי. עם כמה התאמות מדוייקות בהתקפה (מהירות וקיצור ההתקפות), כמה שלשות מוצלחות ויום יותר רגוע של לברון – אפשר בהחלט להשוות את הסדרה ל-2:2
      .
      תודה על הפריוויו רועי, טורונטו ייקחו את זה למשחק 7, דנבר ישוו ל-2:2
      (פאני – אל תרשום)
      🙂

      1. קודם כל- לא רשמתי.
        .
        תראה, בתחילת העונה כתבתי טור כלשהו ובסופו דנבר זוכה באליפות. בחצי גמר המערב כתוב שיוסטון מנצחים את הלייקרס ודנבר את הקליפרס (לאחר שהקליפרס מובילים 3:1). בגמר המערב דנבר מנצחים את יוסטון.
        בגמר הליגה דנבר מנצחים את פילדלפיה (שניצחה את בוסטון בגמר המזרח).
        לכן- דנבר תפסיד הערב בשביל לחזור מ-3:1
        פילי זו בעצם מיאמי (באטלר נו, כופפתי קצת) ולכן גם בוסטון תעלה לגמר המזרח, אולי הערב?
        בקיצור, לא רשמתי אבל נראה לי שתשמור על הממוצע שלך..

      2. אם ניקח בחשבון שלקח ללייקרס רגע להתניע העונה בפלייאוף,
        ונמדוד את 6 משחקי הקבוצה האחרונים,
        נגלה שבאותם משחקים הנתונים של לברון הם:
        31.3 נק' ב-71.5% אפקטיבי פסיכיים (46.3% מהשלוש) לצד 9 ריבאונדים, 8 אסיסטים, 1.3 חטיפות ו-1.7 גגות (ובכלל, המון דקות של הגנה מצוינת),
        בעוד שנתוניו של דייויס הם:
        29.2 נק' (ב-70.9% אפקטיבי לא פחות פסיכיים, בעיקר כאשר לוקחים בחשבון את נפח זריקות המיד ריינג' שלו), לצד 10.7 רב', 4.7 אס', 1.3 חט' ו-1.5 גגות.
        .
        נקודה מעניינת אודות אותה סטטיסטיקה:
        ללברון ולדייויס טיפה יותר מ-60 נק' משותפות. המאזן של הלייקרס העונה כאשר ה-2 קולעים 60+ נק'?
        17 ניצחונות מול הפסד בודד
        (ט.ל.ח – את הנתון האחרון קראתי היכן שהוא, ואני כותב אותו מזיכרון. אם אלו רק 16 ניצחונות, זה לא משנה את השורה התחתונה)
        .
        השורה התחתונה היא –
        זו כבר סדרה 2 מול יריב לא קל בכלל שהלייקרס (בדגש על דייויס ולברון) מציגים יכולת יוצאת דופן. כאשר לוקחים בחשבון את הרנסנס של רונדו,
        מגלים ש-"ימים רגועים", יש מצב שיהיה קשה למצוא יותר מדי מהם…

            1. חשבתי שהחוק הראשון של התאגיד הוא שלא מדברים על התאגיד

            2. נו אתה כבר יודע אותם מה אתה מתחכם. התאגיד בכלל לא מסייע אלא הוא דוגל בשיוויון לכל, הומניות, עידוד החלש ונזקקי החברה.

            3. אני לא מתחכם.
              זה שלך יש משהו בראש לא אומר שאני שותף לו.

            4. אז מה הבעיה לכתוב מה הסיטואצייות שבהן משבצים שופט "תאגידי" וממתי זה ככה?

            5. נו אז מה אתה מנסה לעשות לי ניתוח פולשני למוח ולמחוק זכרונות?

            6. לא. אני רוצה לשמוע מה התיאוריה שלך.

            7. אין סיטואציות כאלה זה בראש שלי ושל עוד כמה פה.
              השיפוט מאד הוגן בליגה ולפי הספר הקדוש.

            8. אתה פשוט פחדן.
              להציע לגיא סוכריות על מקל אין לך בעיה אבל לענות לשאלה פשוטה זה קשה…

        1. לברון היה במאזן של 20-1 בעונה הרגילה כשהוא מגיע ל 30 (הפסד בודד לאינדיאנה בבועה)
          בפליאוף הוא במאזן 0-4 כשהוא מגיע ל 30 ( 20 ו 23 בהפסדים)
          מדהים המפלץ הזה

        2. יפה ומרשים אבל – כל מי שראה את המשחק ראה את הזון המטורף בחצי הראשון – 29 נקודות. החצי נגמר (נדמה לי) עם 3 הפרש ליוסטון. הנתון 31.5 למשחק לא רלוונטי בהצגה כזאת. האם היא תחזור? לא בטוח.

      1. צריך להוציא ספר בסיום הקריירה. סיפורו של זרג תחתון
        בכלל חבל ששחקנים ואנשים בליגה לא יכולים לדבר חופשי כמונו פה איזה צחוקים היה הולך 😂😂
        אם תייס יגיד קשה לשמור על באטלר הוא מעולה יביאו לו עוד קנס על טמפרינג

    1. שופטים אנושיים בנבא זה דבר שלא ימשך זמן רק. כבר היום אפשר להרכיב מערכות ממוחשבות שיתנו שיפוט ברמה גבוהה ובעיקר אחידה בזמן אמת. רק שאלה של משאבים. חמש עד עשר שנים לכל היותר וזה מה שיהיה.

        1. נו אני נותן לך הזדמנות אחרונה לפני שאני יוצא לדרך על בסיס הרמזים המעורפלים שלך.
          שלא תגיד אחר כך – לא לזה התכוונתי

          1. צא לדרך תראה לנו שבראדרס ופוסטר בעצם נגד לברון ובעד הארדן בעונה הסדירה ושהשריקות מאוזנות😎 שזה רק בראש שלנו. תתחיל עם העבירות של קליי ואיגי בגיים 7 על הארדן אחכ שיאזנו 😎

            1. אנחנו מדברים על שיבוצים כרגע לא על שריקות ספציפיות. אמרת שפוסטר לא מנערי לברון תחליט…

  3. רועי תןדה על הפרוויו
    לגביי – בשני המשחקים האחרונים הוא קלע ב-13 מ-36 מהשדה
    קוואי היה עם 12 מ 16 בגיים 1(האחוז הכי גבוה שלו בפלייאוף) עם 29 נקודות ו 2 ריבאונדים בלבד
    כשאתה לוקח את גיים 2 (החלש בקריירה שלו) עם 4 מ 17 ואתה מחבר אותו לכל משחק זה יוצר מציאות מעוותת
    9 מ 19 בגיים 3 זה סביר הבעייה שלו עם 2 מ 11 מדאון טאון ו 1 מ 9 ב 2 המשחקים האחרונים

  4. לא מספיק שיש משחק בשעה כזו של המזרח כל לילה עכשיו גם הרביעי של הלייקרס יהיה בשעה 2 ,מה חטאתי ? דנבר במשחק קריטי לא בכל יום יוטה וחזרה 3-1 , הקליפרס מובילים אבל עדיין אין שם את הכדורסל שהם מסוגלים אליו כשמסתכלים על פוטנציאל השחקנים. אני תולה בזה הרבה בריברס לטעמי מאמן אוברייטד שלרב לא מוציא את המקסימום מחומר השחקנים שלו. צופה משחק שיוכרע רק ברבע האחרון כי לכל קבוצה יש כלים ויתרונות שונים, מקווה שהיום זה היום של מארי להציג איזה משחק שיא נהדר כמו מול יוטה, אחרי בלוק האצבע אני משוכנע שמוטיבציה לא תחסר לו.

      1. ושאין כזה דבר פלייאוף רונדו.. (שמעון אל תתרגש, מחכה לקונטרה)
        .
        אגב פעמיים ברצף הספיקו 62 בדיוק אז כבר יש פה מגמה

        1. למה להשמיץ סתם? נא לחזור ולקרוא שוב בבקשה
          מצחיק גם לקרוא לשחקן של 10 נק פלייאוף משהו…אבל סבבה אם אתה רוצה לקרוא לו פלייאוף רונדו תקרא לו…
          אני קורא לו פחון פלייאוף

    1. להיפך לא קראת טוב תחזור לפריוויו. אמרתי שצריך למנוע מאחרים וגם אם לברון ודיוויס יקלעו 80 זה תלוי ביוסטון.
      הבעיה שיוסטון לא מגיעים ל120 וציפיתי מראס לשים 30 כל משחק…ראס כשלון מה חדש….
      רונדו תרנגול עיוור סתם פח אוברייטד איש לא שומר אותו אם טיפה ישמרו ינגר למוות.

  5. הקליפרס ידרסו עם משחק של 40 ומעלה מקוואי
    טורונטו ישוו את הסדרה.

    נ.ב-קראתי תגובה של שמעון בבלוג החי על ההשוואה של רונדו לתרנגול עיוור…..
    ואני אומר לעצמי,האם שמעון צפה בקריירה של רונדו בפלייאוף?
    אם זה תרנגול עיוור אז אני חייב לומר שהתרנגול הזה הוא רמאי,נוכל בן נוכל שרואה 6/6.
    ואגב לגבי הקליעה שלו,הבחור שיפר את הקליעה בשנים האחרונות,הוא לא קליי תומפסון אבל יחסית למה שהיה בתחילת הקריירה,אי אפשר להשאיר אותו פתוח.
    וכידוע לנו משנים עברו,רונדו של עונה רגילה הוא רול פלייר נחמד (להוציא ימי בוסטון) אבל כשמגיע הפלייאוף אין הרבה שחקנים שהייתי לוקח לפניו,הוא מעלה את הרמה לרמת אולסטאר לגיטימי והאיי-קיו שלו משתווה רק לטופ שבטופ.
    .
    אגב,אם רק היה לראס רבע מהאיי-קיו של רונדו הוא היה השחקן הטוב בעולם.
    (אני מוזר כי הם 2 השחקנים האהודים עלי בעשור וחצי יחד עם קוואי).

    1. גדול אדיסו.
      רונדו וראס – אילו בחירות בחרת 😱 אני יכול להבין.
      ראס הצעיר לצד דוראנט היה טיפה יותר מתון, עם קליעה יותר אמינה ורכז טופ 2-3 בליגה. מאז העזיבה הברגים אצלו השתחררו לגמרי.
      .
      שמעון ראיתי שאתה תחת מתקפה משולבת של טנש וניספחים. אני איתך (אם כי לא ב-100 אחוז). מחר תוכח צדקתך. ״לא מומלץ דאבל טים על לברון״ חחח חוק יסוד בספר של התאגיד.

        1. שב"ר סובלים מירידה במיספרים של ברוך. שמעון מנסה לחפות אבל לאורך זמן – קשה לו לבד נגד טקטיקת "לא-אומרים-כלום-רק-מגיבים" של טנש. אני נספח א-פוליטי בלבד ועל תקן מומחה לענייני פסיכולוגיה בגרוש.

            1. חחח + 1

          1. אני כמו החמור היווני עם פציעה בגב. פלייאוף רונדו זה אגדה אורבנית כמו פלייאוף גורג, נצן שני משחקים טובים הפכו אותו פה לקלעי ש״אי אפשר להשאיר חופשי״ חגי בטח ישתמש במדגם של 3 משחקים כדי להוכיח את זה , בדיחה .
            .
            2. לגבי השיפוט הליגה חטפה השנה מכה כלכלית עצומה דרבי של LA זה בדיוק מה שצריך ולחשוב שלארגון שמגלגל מילארדי דולארים אין אינטרס כלכלי זה לא מציאותי , מה שגיא מסרב לראות פעם אחר פעם זה את אופי השריקות שלברון + דיוויס מקבלים ביחס לאחרים (וחוזר על המנטרה השחוקה הלכו באותה כמות לקו, ושכמות השריקות בליגה והמגע לא השתנה) . דמיאן לילארד מול ממפיס עלך על כל פיפס לקו , בסדרה מול הלייקרס לצערו השריקות המגעילות שקיבל נעלמו והפלא ופלא הלכו לטובת הלייקרס. אותו דבר הארדן שכבר לא מקבל את השריקות בדיחה כמו נגד הסודני ששמר עליו.
            .* אני לא אומר שזה הוביל לניצחון או היה הברומטר הראשי בו אבל בהחלט מצחיק לראות את זה .
            אני עכשיו על תקן קוואי עושה את המינימום הנדרש בשביל לנגב

            1. דרך אגב אני לא יודע מה לברון עשה ומה הרוטינת האימונים שלו אבל המנוחה של ה4 חודש השפיעה עליו פלאים הוא חזר באתלטיות שלוש שנים אחורה (בניגוד לשמן זאיון שלא התאמן כל כך השנה בטח בפגרה ואיבד חצי מאתלטיות שלו שהיתה בדיוק).
              הצעד הראשון של לברון נהיה שוב מהיר כטיל , הניתור שלו עלה לפחות ב2- 3 אינץ (הוא שוב מגיע עם הראש לטבעת), די מדהים לראות את זה.

        2. שב"ר לא מנוגבים,
          כשהבולבוס יבעט הביתה עם הקרחת,
          טנ"ש יתחילו לבכות כמו ילדה עם קוקיות
          הם לא יקבלו טיטולים

  6. קצת באיחור אבל הישג אדיר למיאמי!! גמר מזרח אחרי 3 שנים בהם פעמיים לא הגיעו לפלייאוף ופעם אחת נופנפו בסוויפ ג'נטלמני

  7. טוב אז לגבי האח טוני איש התאגיד:
    מכיוון ששמעון לא סימן גבולות גזרה מדויקים החלטתי להתחיל לבדוק מהרגע של ה"החלטה" כשלברון הפך לפנים הרשמיות של הליגה וגם כשבראת'רס היה שופט מספיק ותיק. הלכתי רק על הפלייאוף כי זה המקום הקריטי.
    בסך הכל 27 משחקים שהוא שפט מתוך 175 של הקבוצות של לברון בפלייאוף באותם עשר עונות (9 בפועל).
    המאזן 9-16 די סטנדרטי (64% בהתחשב בכך שהמאזן הכללי של הקבוצות של לברון היה 68%). מתוכם רוב המשחקים היו מוקדם בסדרה או כשהקבוצה של לברון ביתרון ברור בסדרה. 5 פעמים זה היה בפיגור בסדרה רק פעם אחת במצב קריטי – מול בוסטון ב-2012 (משחק 6 בפיגור 2-3). בסך הכל המאזן בחמש המשחקים הנ"ל הוא2-3.
    המאזן במשחקים בסדרות הגמר הוא 6-1 (לא אמורים לעזור לו שם קצת יותר?).
    היה גם משחק 7 אחד מול אינדיאנהב-2018.
    בקיצור אפשר לעבור הלאה. אז שמעון פוסטר הוא משרת נאמן של לברון או לא לפי התיאוריה? אם לא מי כן?

  8. מסכים איתך בשני ההימורים.
    בוסטון חייבים לסיים את זה הערב כדיי לא להגיע עייפים מאוד ביחס להיט.

    בוסטון מיאמי, לייקרס קליפרס, לא מסוגל לדמיין גמרים יותר מעניינים ומוצדקים מזה.
    ..
    מישהו יודע מתי הייוארד יוכל לחזור לשחק?

  9. ד"ר אני מקווה שאתה מוכן לבא היום עם אנרגיות, זה ישדר לשחקנים של בוסטון שיש מישהו במידל איסט שתומך בהם. אבל בחיאת ראבק, תבוא עם שתי נעליים עם אותו צבע 😉

  10. חחחחחחחחחחחח
    שיר הלילה של הקלאש
    Tommy gun
    זה שיר שני או שלישי שלהם שאני מעלה
    .
    You ain't happy less you got one
    Tommy gun
    Ain't gonna shoot the place up
    Just for fun
    Maybe he wants to die for the money
    Maybe he wants to kill for his country
    Whatever he wants, he's gonna get it!
    .
    You better strip it down for a custom run
    Tommy gun
    Waiting in the airport ’till kingdom come
    An' we can watch you make it
    On the nine o'clock news
    Standing there in Palestine lighting the fuse
    Whatever you want, you're gonna get it
    .
    You'll be dead when your war is won
    Tommy gun
    But did you have to gun down everyone?
    I can see it's kill or be killed
    A nation of destiny has got to be fulfilled
    Whatever you want, you're gonna get it!
    .
    You can be a hero in an age of none
    Tommy gun
    I'm cutting out your picture from page one
    I'm gonna get a jacket just like yours
    An' give my false support to your cause
    Whatever you want, you're gonna get it!
    .
    Boats an' tanks and planes, it's your game
    Kings an' queens an' generals learn your name
    I see all the innocents, the human sacrifice
    And if death comes so cheap
    Then the same goes for life!

  11. אני ממש לא אוהב שהסלטיקס זורקים כל הזמן מ 3.
    תפתחו עם קליעות מבפנים. מה יועיל 3 נסיונות ברצף אם רק אחת נכנסת? בזבוז….

    1. סוף סוף סל מה 2… אחרי 5 דקות משחק.
      למה? זה משחק מבולגן.
      הסלטיקס מובילים ב 5 אבל שיתנו צאנס גם לקליעות מבפנים.

  12. סיאקם אאוט לחלוטין מול הסלטיקס. מקבל מהם "טיפול" של כוכב והוא נעלם לגמרי. הוא עדיין לא מספיק מוכשר התקפית כדי להיות פרנצייז. כוכב 2 או 3 זה כרגע אידיאלי עבורו.

  13. משחק שכונתי של שני הצדדים, רצים מהר בלי מטרה ובלי סדר. טייטום לא פוגע אבל הנוכחות שלו מורגשת, בניגוד לסיאקם

    1. בדיוק מה שאני מרגיש.
      כמו בשכונה.
      לפחות 7 ריבאונדים יש לטייטום ברבע הזה. עדיף שהיו לו 7 נקודות ו 4 ריבאונדים…

  14. למה טורונטו כל כך לא מדויקים? זה ככה כל הסדרה
    מוזר, בבועה הם היו טובים, וזה לא ההגנה של בוסטון, הם מחטיאים זריקות טובות, ממש לא משכנעים
    בראון אחלה שחקן

  15. היי, הסלטיקס פעם היתה הקבוצה שלי. גם היום אני אוהד אותה אבל אהיה עבור מיאמי. דבר אחד לא השתנה: היא הקבוצה הכי משעממת ב-NBA והמדים שלה הכי משעממים. הכל בה משעמם והמאמן שלה הוא כדור השינה הכי טוב

    1. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
      דווקא בכמה משחקים הוא התעורר אבל מישהו צריך לדחוף לו צילי במאחוריים….

  16. רונטו מחקו יתרון של 12 קיצצו ל 6 בשתי שלשות רצופות של איבקה.
    סטיבו עם פסק זמן מתבקש ורצוי להחליף את ה III בתייס…

  17. במקום לרדת עם 10 בכיס יורדים עם 4. יותר מזל משכל.
    מה היה קשה לקחת שם צאלנג' כשבראון אומר שלא נגע בכדור.
    לפחות היה לוקח טיימאאוט או מבקש את הצאלאנג' אבל ביג ברודר מוציא את המשחק לדרך במהירות הבזק שלא יהיה צאנס לשנות את ההחלטה שלו.

  18. According to The Athletic's Jon Krawczynski and Shams Charania, Afflalo is leading an investment group that is in discussions to buy the Minnesota Timberwolves and the WNBA's Minnesota Lynx, "partnering with entrepreneur Jay Bloom and several other deep-pocketed investors to make a run at buying the team."

    1. הnba החדש. מבזבזים כמה שיותר זמן. לא הגיוני פשוט.
      יכול להיות שבגלל שאנחנו צופים בזה ב3 לפנות בוקר אנחנו יותר רגישים לזה 😴

  19. מצחיק לראות איך לאורי עושה עשירית קריירה על העמידה בדרך של שחקן שפורץ לסל. כמה המשחק הזה לא אלגנטי אבל יעיל.

  20. טייטום עושה הכל מצוין הערב חוץ מלקלוע . הוא וקמבה חייבים להתחיל לספק נק' , לא על הג'יילן והסמארט לבדם בוסטון תנצח.

  21. גאסול נראה, וזז, כמו אבא של חבר שבא לשחק עם הצעירים בספורטק. כבד, עייף ולא מחובר. לא יקבלו ממנו תרומה משמעותית השנה

  22. סטיבנס יפסיד משחק שכבר היה לו ביד בחצי הראשון.
    כל שפת הגוף שלו לפני 5 דקות היתה של אחד שלא יודע באיזו סיטואציה הוא נמצא.
    הראש מסתכל כלפי מטה והוא מטייל כשהוא לא מסתכל על המגרש. את זה לא יראו בתקציר המורחב של המשחק…
    את פסק הזמן הוא לוקח מאוחר מידי… מנותק?
    הוא נראה דיי מנותק.

    1. ד"ר אני מסכים עם התיאוריה שלך. חסר בבוסטון את האסרטיביות של המאמן, ובקבוצה כמו בוסטון זה הגרוש ללירה. עם אפאטיות כמו זו שמונחה מלמעלה קשה לי לראות אותם עושים את הקפיצה לאליפות.
      מקווה שאני טועה כי אני באמת רוצה שיקחו אבל כשהקבוצה בדאון המאמן אמור לחלץ אותם בזריקת אנרגיה וביטחון ולא להלך סהרורי עם מסטיק בפה

      1. אני הכנתי כובע אבל לא יעשו את הקפיצה הזו, בגלל שהמאמן לא מבין שהוא צריך קצת להתבגר כמאמן.

  23. נראה לי פעם ראשונה שגראנט וויליאמס תורם הסדרה. טוב שסטיבנס שם אותו ברגעים הכי מכריעים.
    באמת שלא ברור לי למה במשחק 4 הוא שותף כל כך הרבה במאני טיים

  24. הנה בראדרס נכנס סוף סוף לסיפור..
    אותה עבירה שטייטום עשה בכניסה גם סיאקם עשה ואצלו קיבל סל מתנה ועבירה.
    סטיבו, מה עם צאלנג מה עם קצת וויכוח עם השופטים, הרי המשחק שהיה בכיס בורח
    חחחחחחחחחחחחחחחח

  25. טורונטו התחילו את המשח עם 2 מ-13 משלוש ואז ברבע השני הגיעו השלשות של איבקה והכדורים החלו להכנס,
    מאז הם 11 מ-17!

  26. הסלטיקס צריכים לעלות עם אש בעיניים לרבע האחרון ובמיוחד קמבה.
    זה משחק נפל שלו
    רק 3 נקודות? זה לא קמבה. הוא צריך לעלות בטירוף ולתפור 4 שלשות ולעמוד לפחות ל 4 זריקות מהקו.
    ללאורי יש 4 מהקו, גם לו צריכות להיות 4.

  27. גם נרס עושה טעויות, לא רק סטיבנס… את הטימאאוט הזה הוא היה צריך לקחת כשהסלטיקס הורידו ל 3.
    הסלטיקס חוזרים להוביל
    רק שלא ישמיטו…

  28. אתם רואים?
    זה לאורי, שיגמור עוד יום עם מעל ל 40 דקות משחק כי הוא טורונטו ראפטורס ומאמן טוב יודע שהוא צריך אותו כל משחק מעל ל 40 דקות…

    1. הנה עוד התקפה, הוא הולך איתם ומעודד אותם ומדרבן ונותן מילה טובה וגם לוקח טיימאאוט לארגן את הפטיש שיכניס לפאתט.

  29. סמארט קולע אנד וואן חשוב.
    *סמארט*- צועק תוך כדי נפילה עם אגרופים קפוצים
    *הספסל*- קופץ ומריע

    *בראד סטיבנס*- חושב על האוגר מחמד שמת לו בכיתה ג'

    1. זה מה שפרופסור מנחם לס אומר כל הזמן.
      אימון זה לא רק במגרש האימונים, מאמן צריך לקחת חלק בעיל במשחק עם כמה שזה כואב לאנשי הסטטיסטיקה…

    1. לא חושב שהוא גרוע בכלל אבל יש דבר אחד שהוא לא מצליח לעשות וזה לשמור על אנרגיות ומרץ.
      שים לב שאצל בוסטון הכל מאד הפכפך כמו במשחקי שכונה, קולעים שלש שלשות רצוף הכל טוב ויש התקפות מסודרות. מחטיאים כמה וההתקפה פתאום מבולגנת ולא מצליחים להתאושש. זה טבעי ונורמלי אבל זה התפקיד של המאמן, לקחת פסק זמן בטיימינג הנכון, להלחם עם השופטים, לפרגן לשחקנים, לצעוק ולתת אנרגיה. הוא לא עושה את זה ולכן האפאתיות פשוט זועקת מהקבוצה.
      אני רוצה שיישאר אבל שידאגו שישנה את זה. מבחינתי שיביאו עוזר מאמן אסרטיבי וקולני אבל זה דבר שחייב להשתפר בקבוצה. בלי אש בעיניים יהיה מאד מאד קשה לקחת אליפות ככה למרות שהכשרון קיים.

    1. לפחות הם דואגים שיהיה מותח. גם עם בוסטון היו מובילים בשלושים במחצית, אני לא הולך לישון כי אני בטוח שידאגו שיהיה מעניין בסוף

  30. תראו את נרס לא נח לרגע.
    הוא אמר עכשיו תנק יו לשופט, ככבד שמיעה אני קורא שפתיים וזה מה שהוא אמר.

  31. היה עכשיו בכניסה פאול על קמבה. חד וחלק מול עיניים של השופט…………..
    יוקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק

  32. קמבה עם 3 נק' 1/9 והוא עולה להתקפה האחרונה? מישהו יכול להסביר למה? ואם כן למה הוא מקבל את הזריקה האחרונה?
    נכון שהייתה עבירה אבל החלטה תמוהה

  33. המשחק היה צריך להסתיים בשתי קליעות של קמבה מהעונשין אבל השופט שראה את פון פליט עושה עבירה מאחור לא שרק. קמבה הועף החוצה ואם הוא היה עושה הצגות כמו לאורי, היה מקבל 2 קליעות בלי בעיות…

  34. יחיאל
    הייתי לוקח את נרס, ספולס, טיבס, ועוד רשימה ארוכה לפני סטיבו.
    פופ היה מספר 1 מבחינתי עבור הסלטיקס. הוא היה מוציא מהקבוצה 60 נצחונות בעונה!

            1. לדעתי הוא מאמן טוב

  35. נרס עושה טעות גדולה עם החמישייה
    איבקה צריך להיות על המגרש במקום פאוול או og
    הוא גם היה עוזר מאד בריבאונד הגנה וקולע מצוין לשלוש

    1. הוא היה צריך להיבנות על כניסות היום וסחיטת עבירות…
      ביום שאתה כל כך גרוע, לפחות תדאג להגיע אל הקו.

    1. נראה לי שבשלב הזה גם לדנבר וגם ליוסטון נגמר הדרכים להתקיל את היריבות שלהם. אני לא אתפלא אם שני הסדרות יסתיימו ב5 משחקים

  36. לא הבנתי למה נרס לא הכניס את איבאקה, כשתייס עושה האלי הופ כל התקפה שניה. בנוסף, במקום ללכת ללאורי בסוף המשחק הם הלכו לסיאקם שהיה נזק מהלך.
    למזלו של נרס פאוול היה יוצא מהכלל והסיקוונס המדהים מ-115:112 לבוסטון עד לניצחון בהארכה השניה, עם סגירה יפה של לאורי.
    .
    השופטים חייבים להיות יותר טובים. שתי הקבוצות סבלו מהם.

  37. יצאו יפה הנאגטס בחצי הזה רק 8. הקליפרס שומרים מעולה. גם דנבר האמת היה להם קצת ריפיון על המדדה אסור שזה יקרה
    סוויט לו והראל עוד בחצי הילוך בפלייאוף הזה בינתיים. מקווה שהם שומרים את ההפתעות לשיקצה וחבורתו

    1. הגארד האהוב עלי במזרח וזה לא קרוב אפילו.
      אתה זוכר את משחק החזרה שלהם מ30 הפרש מול דאלאס העונה?
      זה מתי שהבנתי שהוא ווינר אמיתי, בלי קשר לאף אחד שלידו.

        1. על גליל 93' שמעתי רק מהתכנונים של ההורים שלי להתחתן, אבל זורמים 🙂
          צעירונת שכמוני…
          בכל מקרה – מניחה שליף היה מנהיג ללא חת וווינר אמיתי, כי זה לאורי של פוסט דרוזן.

            1. תודהההה – אני בנסיעה גם ככה, את המשחק לא אראה…
              אבל זה אחלה ממש לאוטובוס ב6 בבוקר 🙂

            2. עמית גל הוא אחד האנשים הכי מצחיקים בכדורסל הישראלי. אפשר לשמוע אותו מקשקש את הסיפורים שלו במשך חודש.
              יש את ה"שמע סיפור" שעשו לו בחמישיות – priceless!!!

            3. כן, עמית גל גדול!
              אראה את החמישיות.

  38. בוקר טוב לכולם, מבינה שהיה טירוף בבוסטון-טורונטו….
    .
    לא יודעת אם אמרו פה כבר – סטיב נאש מונה רשמית להיות מאמן הנטס.
    .
    Interesting…

    1. ראיתי משיוויון 106 לקראת סוף ההארכה הראשונה והיה מדהים עד לסיום ההארכה השנייה – מלא ווינר שוטס, הגנה – שתי קבוצות אדירות כמו לוחמים בסיבוב ה-12 שעדיין זורקים מהלומות מדויקות.

        1. איך לא נשארתי ערה לראות בחיי…
          נעשה מחר שידור חוזר, אבל זה לא אותו דבר.
          (טוב יש גם עבודה בחיים, בכל זאת…)

  39. בברלי ביקש וקיבל צאלנג
    כל כך מצחיק ההבדל בין שחקן מנוסה, בברלי לאחד תמים כמו בראון מהסלטיקס. ברון איבד שם כדור בלי שנגע בו בכלל. היה צריך כמו בברלי לדרוש צאלנג' והכדור אולי היה של הסלטיקס.

  40. השופטים לא ישנו צאלנג יגידו היה שפשוף בחסימה בין הכתפיים דוק דביל מה הוא מקשיב לכלבת. בכדורסל אומנותי זה עבירה 100 אחוז היה מגע בין הכתפיים אחרי החסימה, גם טנש יאשרו שזה החוק.
    גאמל קצת בתול בעניין לעוף לתוך המגינים הוא לא עושה את זה אחרי חסימות זה עוד 6 נק לפחות לממוצע קל, שיראה קלטות של הארדן דמיאן ולוקה הם מומחים בתחום.

  41. זהו, תמ"א טקס
    דנוור לא תחזור מההפסד הזה. סילבר רצה ויקבל גמר מערב שהוא שתי הלייקרסיות במזרח יקבל מיאמי או יותר טוב טורונטו ורצוי טורונטו מול קליפרס שיהיה דרמטי.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט