בוסטון דורסת והקליפרס גוברת בשני הנהדר /שחר צ'קוטאי

שני משחקים היו לנו הלילה בראשון בוסטון הייתה מצויינת משתי צידי המגרש וניצחה בבלואו-אאוט. במשחק השני הנאגטס הובילו לאורך הדרך אך בסוף הקליפרס לקחו את ההובלה ואת הניצחון.

טורונטו (2) – בוסטון (3) – 111:89

המשחק נפתח טוב על ידי בוסטון שעולה ליתרון מוקדם ועולה עמוק בתוך הרבע לתוצאה 14-5, בוסטון ממשיכה להיות טובה בשתי צידי המגרש ולאחר גאמפ של טייטום עולה ליתרון 23-9 עם 50 שניות לסיום הרבע. טייטום אמרנו וקיבלנו עוד סל שלו, הפעם עם הקרש. לאורי מדייק מהקו וקובע את תוצאת הרבע. שליטה מוחלטת של בוסטון וגם ד"ר רזי מבסוט. אחלה סיפתח לירוקים.

בראון ואיבקה מחליפים שלשות בפתיחת הרבע, והמגמה של סל רודף סל מתחילה. בוסטון מתחילה ריצה נוספת ואחרי הגנה טובה והנעת כדור סמארט מקבל כדור מטייטום וקובר שלשה שמעלה את ההפרש ל-26 לקראת סוף הרבע. נרס מזעיק פסק זמן. טורנטו נותנת לו בתמורה נקודות מעטות. בוסטון ממשיכה בדהירה וסל של קמבה על הבאזר מכריז על סיום המחצית. בוסטון 62 טורונטו 35. גיילן בראון שקלע במשחק הקודם 14 קולע במחצית 16.

המחצית השנייה נפתחת טוב מצדו של סיאקם שהיה אנמי בראשונה, הוא מוציא את טורונטו לריצת 13-5 בפתיחת הרבע עבירה של סיאקם שולחת את סמארט לקו והוא מדייק. בוסטון לא מתפתה לשטויות ועושה ריצה משלה 9-4 וסיאקם עם 2 עבירות מטופשות מורד לספסל עם 5 כאלה. איבוד כדור שטותי של לאורי נענה בטיים -אאוט דחוף של נרס. בוסטון שוברת את הקיר ועולה ליתרון 30 הפרש. הראפס מגיבים עם 2 שלשות ועוד אחת מהשדה. עבירה רביעית של לאורי ולאחריה טכנית נותנות 2 לטייטום, תומאס מחד קמבה עם שלשת סטפבק מנגד. ואן וליט עם שלוש משלו סוגר את הרבע. 24 הפרש.

הרבע הרביעי משוחק בשביל הפרוטוקול בלבד ולאחר כמה דקות הספסלים עולים והאוהדים אומרים לילה טוב.

בצד האדום שנראה רע מאוד – ואן וליט עם 18 נק' 5 אס' ו-3 חט'. פאוול 16, לאורי, תומאס וסיקאם 10 לראש

אצל הירוקים – בראון חיפה על משחקו הקודם עם 27 נק' 6 רב' ו-3 חט', קמבה 21 נק' 7 אס' טייטום 18 נק' 10 רב' 4 אס' תייס ובראד וונמייקר עם 15 לראש סמארט סוגר את הרשימה עם 12 נק' 7 רב' ו-6 אס'.

דנבר (1) – קליפרס (2) – 113:107

המשחק מתחיל צמוד וכשאף קבוצה לא מחטיאה בדקות הראשונות. לאחר מכן הרבע ממשיך צמוד כשפעם דנבר ביתרון ופעם הקליפרס ביתרון ואף אחת לא מצליחה ליצור פער משמעותי.
הרבע השני נפתח עם נקודות כחולות ומארי עם שלשה מעלה את היתרון ל-4, פלמלי באלי-הופ ופורטר פותחים את היתרון ל-8, קאווי וזובאק מצמצמים. סל לפה וסל לשם והנאגטס עולים לייתרון 10, 5 דק' לסיום. נקודות משתי הקבוצות, קאווי וג'ורג' מתחילים ריצת 11-2 שמחזיר אותם למרחק 2 במחצית.

המחצית השניה נפתחת בנקודות רצופות של מילסאפ מחד ושל מוריס וג'ורג' מנגד, וסל נענה בסל. יוקיץ ומילסאפ עושים ריצה 4-11 ועולים שוב ליתרון 10. הקליפרס לא אמרו נואש וחוזרים גם מזה ושלשה של לו ווילאמס נותנת את היתרון ללוס אנג'לס, יוקיץ עונה בשתיים משלו, פורטר וגרנט עם דאנקים לקראת הסיום והארל מהקו קובעים את תוצאת הרבע – 4 הפרש לכחולים.

הקלפירס מתחילים את הרבע טוב וקולעים 6 רצופות כשמנגד דנבר משווה. מארי מהקו ופורטר מהשדה עונים, וגרנט משלים עם שלשה, 7 הפרש. המהדקים קולעים 8 רצוף כדי לעלות ליתרון, יוקיץ עולה על הנדנדה ומחזיר את הגובה אליהם. קאווי עם 1 מהקו, ולאחר מכן אס' וסטפבק מראה מי הבוס, גרנט מצמצם זמנית, ונקודות מהקו של הקליפרס מחזירות את הפער ל-4 וויליאמס עם לייאפ וקאווי עם גג מהסרטים סוגרים את הסיפור, יוקיץ ומארי עוד קולעים נק' לרפואה אך מעט מדי ומאוחר מדי והקבוצה של דוק מנצחת ועולה ליתרון בסדרה.

את החבורה של מלון הוביל יוקיץ עם 32 נק' 12 רב' ו-8 אס'. פורטר גו' מהספסל 18 נק' ו-10 רב כשהוא מוסיף גם 3 חט', מארי עם 14 נק' 9 אס', גרנט ומילסאפ עם 11 לראש וגאריס עם 10 נק 6 אס' ו-4 חטיפות.

את החבורה של ריברס הוביל פליאוף פי עם 32/4/4. קאווי עם 23/14/6 מוריס הוסיף 12, הארל 11 וויליאמס 10

לפוסט הזה יש 47 תגובות

  1. טוב פוסט חדש אותה תגובה מהבלוג החי בשביל הנרטיב

    אני אוהב את מייק מלון באמת המאמן האהוב עליי בליגה ויוקיץ הסנטר אולי באמת הטוב בליגה אבל בחייאת שיחקתם ככ יפה רצתם ככ מהר ואז חצי שני שוב לחזור ליוקיץ מאט את המשחק יוקיץ "הרכז" מחזיק כדור ושורף שעון ועל הדרך נותן להגנת הקליפרס להתארגן ולהשחיל את יער הידיים שלהם…. די עם זה.
    יוקיץ צריך לסיים מהלכים הוא בלתי עציר הוא עושה מטלית מהשואג וזובאץ וגם יבזבז פחות אנרגיה או למסור מהר דנבר כל הזמן צריכה לרוץ!! קצב איטי ומשחק עומד זה לגמרי הקצב של המדדה זה מה שהם אוהבים ורוצים. שרצים מולם ההגנה שלהם נשברת אין להם סבלנות הם לא מאומנים מספיק.
    קשה להם להתמודד עם מוריס גם. הם צריכים לשחק עם מורי מוריס גאריס פורטר ויוקיץ בסוף שיהיה כוח אש מכל הכיוונים בהתקפה. נכון, זה מיסמאץ קשה על המדדה אבל אם לא יתנו לו להגיע לספוט עם לחץ על הכדור ולהכניס ידיים יהיה בסדר. אבל זה מאפשר להם לרוץ ולהיות באיום התקפי כל הזמן ולהניע כדור מהר.
    מלון לא ראה okc ב3 השנים האחרונות? בחייאת הוא לא איש טנש? גרמי גראנט בשלשה פנויה מהפינה בקלאץ??
    זה מהלך פחות יעיל מפוסט אפ של ראס על 2 שחקנים ואז גאמפ בסיבוב מהחצי פינה.
    מיילסאפ אין לו מה לחפש במגרש בסיום עם כל הכבוד לעבודה ההגנתית שהוא עושה.
    היה הזדמנות מעולה לדנבר לקחת את המשחק. לא בטוח שיהיה להם עוד.

    1. אמרתי לשימון שיכניס מילון של כינויים כי אף אחד חלא יודע על מה הוא מדבר.

      "השואג"??? "המדדה"??? אלה כינויים שנתנו בקיבוץ גבת ב-1965 לילדי קבוצת הנוער. אבל מה לעשות? שימון הוא 'יורם' מהעלייה השנייה אז חייבים לסלוח לו. יש לי עוד הצעות בשבילו: היונק…המחלל בחליל…הסקרן…והרחמן…(אפשר גם להוסיף 'הממלמל' ואז יש לנו כינויים לדורות!

      1. אנחנו יודעים מצוין מנחם.
        אי אפשר להתעלם מהדמיון הפורה של שימון.
        יורם? שימון זה סאמי או מומי, מה פתאום יורם?

    2. זה בדיוק מה שאמרתי בבלוג החי במשחק הקודם
      חלאס עם התחכמות הזו שיוקיץ עלק מרכז- היו לו איזה 3-4 איבודים במצבים קריטיים ואם היה באמת "מרכז" כל המשחק היה מסיים עם 15 איבודים. יוקיץ זה אחד היתרונות הבודדים של דנבר על הקליפרס אז שחקו עליו שיסיים ולא שירכז!
      הסדרה הזו תלויה במארי ופורטר הם צריכים לתקוף את הסל כמו משוגעים ולתת לקוואי ו PG לעבוד קשה.

    3. שבוע הבא ישראל מתכננת לשלוח גשושית ראשונה אל שנת 1960.
      החתול שלי הוא בעצם לטאה אנרכיסטית רדיקלית ליברלית שרוצה לבטל את האנושות, וההתחלה הייתה עם נובאק שלשום.
      קוואי נכשל ברבע הרביעי במשחק הקודם מול דנבר כי הוא היה עסוק בלהמציא חרב שזוהרת בחושך כשילדי סנטר מתקרבים, אבל ESPN בחיים לא יספרו לך על זה. הם יזכירו את זה רק כשלברון ידבר על זה כדי לקדם את פרויקט הנשיאות שלו.
      .
      איך, איך אפשר לדון, להצטרך להוכיח דברים, מול רצף עצום של שקרים, בולשיט מוחלט, שמוצפים פה בכזו כמות. מה המשמעות של לסתור טענות, את אלו וכל האחרות מאותו מקור, כאשר ברור שאין להן שום בסיס, שום אחיזה, שום נגיעה במציאות, באמת צריך להסביר דברים כאלה? ברמה של לך תוכיח שיש לך אחות כשהיא עומדת להם מול הפרצוף עם תעודת זהות ולידה. איך עדיין יש משמעות לדברים כשעצם הדיון בכך הוא הזוי במהותו, כשעצם היכולת לנהל דיון הגיוני מוטלת בספק עם סימני גיר מסביב.

  2. תודה צ'יקו, קצר וקולע.
    .
    פרק נוסף בסדרה "תובנות מהרבע הרביעי" – דנבר הפסידו את המשחק בהתקפה. צריך היה לתת ליוקיץ' לקלוע מבחוץ או לכל היותר מהמיד ריינג', לקליפרס אין דרך לעצור אותו מבחוץ, בטח לא כשזובאק בחוץ עם עבירות. ברגע שנכנסים לתוך הצבע או מחליפים מסירות הידיים הארוכות של הקליפרס מפריעות.
    .
    נקווה שדנבר יתאוששו, שוב, במשחק הבא, אבל קשה לי להמר עליהם בסדרה כולה. נראה לי שנקבל את הדו קרב של לוס אנג'לס וחבל, שתי קבוצות שאני לא כל כך נהנה לצפות בהן.

      1. אם דנבר הייתה משחקת על יוקיץ' והקליפרס היו מצליחים לעצור אותו הייתי מסכים איתך, אבל זה לא מה שאני ראיתי – אכן עשו עליו עבודה טובה בצבע, אבל כשזרק משלוש לא הצליחו לעצור אותו. כמה שזה נשמע מוזר – מייק מאלון צריך היה לסדר תרגילים שמשחררים סנטר כבד לזריקה מחוץ לקשת, כי זה היה היתרון היחסי שלו בסיטואציה שנוצרה, ולא החדירות של מארי או המסירות של יוקיץ' עצמו.

        1. אם אני הקליפרס אני מעדיף שיוקיץ' יעיף מהשלוש ולא יחפור בצבע לשתיים קלות וימלא את השומרים בעבירות. לא זכור לי שיוקיץ' ניצח משחק בזריקות לשלוש (אני לא מדבר על סל ניצחון אלא הכוונה כמו סטף או קליי, או אפילו רדיק שכזה, למשל שיכולים לסיים משחק משם)

  3. תודה על הסיקור.
    1. פלייאוף פי מתחמם, קאוואי העביר אותו סיבוב ועכשיו הוא משתולל. היה צפוי, הוא שחקן איכותי בשני הצדדים. כיף לראות אותו.
    2. קאוואי בליגה משלו. משחק בדופק 56, מכופף בסוף את המשחק לצד שלו. אם רוצים לנצח אותו – חייבים הפרש. בקלאץ' לא יילך נגד מיסטר-מיד-ריינג'.
    3. פורטר נהדר, איזה פוטנציאל, אתלט אדיר, משחרר את הקליעה מגבוה. רק מקווה שיצליח לייצר רצף משחקים ללא פציעות (טפו טפו).
    4. פויינט-סנטר יוקיץ' זה קישקוש (בלי להעליב אף אחד!) תוקע את כל ההתקפה ומאט את דנבר. כשהוא מתרכז בהוצאה לפועל – קליעה ומסירה – הוא מדהים. מזכיר לי את הקרואטי האגדי – הפעם ברצינות – שכאשר הייתי שואל אותו למה הוא אף פעם לא מטביע – הוא היה 2 מ' – אז הוא היה עושה פרצוף של 'בשביל מה?' מדגים עם היד תנועת הגשה של צעד וחצי ואומר : "אֵלֶגָנְט". גם יפה, גם יעיל, גם חסכוני.
    5. ראיתי בדיליי כי יש היום יוסטון-ל"א והייתי בלואוד מנג'מנט. הצצתי בבלוג החי – מנחם רודף אחרי שמעון כל המשחק. מנחם – כדי לנצח אתה חייב להוביל בדו ספרתי – שמעון הוא ווליום שוטר ואתמול גם הגיע רובין. שב"ר בהרכב מלא זה כמו הקליפרס עם קאוואי וג'ורג'י בוי בריאים. רק טנש ביום טוב יכולים לגנוב מהם משחק, גג שניים.

    1. מעולה דה שוט. קרואטי אגדי 🤔
      .
      גם אני הייתי בלואד מנג'מנט, לא ראיתי ולא קראתי, אבל לצערי צדקתי בהימור על בוסטון וקליפרס.
      .
      היום יוסטון-ל.א. נחזור לפעילות.

  4. דוקטור לק שמח מאד.
    עוד מעט רופא שיניים אז קצת פחות….
    🙂
    וברצינות הסלטיקס באמת היו טובים מאד בשני הצדדים ואפילו נקלטה קללת פאקקקקקקקקקקקק של סטיבנס כשטייטום, כמדומני, איבד כדור טפשי. זה היה מאד לא אופייני לרובוט אבל אולי הוא סוף סוף מתרכך לעת זיקנה.
    סוף סוף אין טענות לסטיבנס, למרות פסקי זמן לא ממומשים.

      1. אהה אוקי, לא קריטי אבל יוצא דופן אצלו. ב 3 מ 5 המשחקים האחרונים הוא ניהל טוב את המשחק והיה פעיל. בשני ההפסדים הוא הגיב פחות טוב והפתרונות שלו היו גרועים אבל הוא לא רוצה ללכת הביתה בחצי. הוא רוצה לפחות גמר מזרח ואני מקווה בשבילו שיגיע לגמר הסופי. אם הוא לוקח אותו אני אוכל כובע, רק צריך לקנות אחד…. אני אשלח תמונת אכילת כובע למנחם שיפרסם פה וזה בתנאי שיביא באנר 18

  5. חבל על דנבר. מסכים עם רגי – בסוף ביום כזה של מורי יטקיץ צריך לזרוק – זה היה משחק שלו לקחת.
    מצד שני דנבר בסדרה מה שלא היה צפוי.
    לא מסכים שצריכים לשחק מהר – עם כל הכבוד לדיאטה – המשחק העומד הוא יתרון גדול של יוקיץ פשוט היה צריך ללכת אליו בקלאץ סל או פאוול.

  6. תודה על הסיקור. ראיתי את בוסטון מול טורונטו.
    בוסטון הרגו את הראפטורס בהגנה , נעלו את הצבע,
    וטורנטו פשוט בערב קליעה מזוויע. בראון בהתקפה ותייס בהגנה בלטו מעל כולם.

  7. תודה רבה. ממליץ לכל מי שלא ראה, לראות את המחצית הראשונה של בוסטון, כדורסל מעולם אחר.
    במיוחד בהגנה, ההגנה של בוסטון אתמול היתה נהדרת.
    לטורונטו יש בעיה, גאסול אוויר בהתקפה, ואיתו זה לשחק 4 על 5 בהתקפה. ואיבקה אף פעם לא היה שחקן פוסט משובח, אלא אהב לשחק בחוץ. ולכן לסטיבנס נמאס מהזריקות האלה של איבקה, ולכן אמר לשחקן להישאר איתו אחרי חסימה, ולתת לטורונטו לחדור על תייס/ווילאמס/ווילאמס.
    סטיבנס זרק את טיימלורד לספסל אחרי שלא נשאר עם איבקה אחרי חסימה.
    בכללי סטיבנס אתמול היה טוב מאוד, ומול נרס זה חתיכת הישג.

      1. בהתקפה הוא אוויר, הוא כן נותן סקרינים סבירים, ויש לו חלק בשיטת משחק של טורונטו, אבל המספרים שלו עלובים. הוא בקושי קולע פעם אחת 10 נקודות בסדרה.
        בהגנה הוא בסדר, לא מדהים.
        לא חושב שהוא יותר טוב מאיבקה בסדרה הזאתי, ובכללי אתה מצפה ממנו להיות יותר מאנדרו בוגוט+-.

  8. המטרה של דנבר נשארה – להגיע ל 2-2, יש מצב
    בוסטון עשו קפיצת מדרגה אתמול, זה יעזור להם בשלב הבא אם וכאשר

כתיבת תגובה

סגירת תפריט