דיון הופס ל-'LABOR DAY': האם באתר ישנם יותר אוהדי לייקרס משאר הקבוצות גם יחד (עם כל הכבוד ל-LLL)?

אני חושש מאד שכן. יש משהו בלייקרס הרעה והמכוערת הזאת שגורמת לרפי הבנה ונטולי רגש כמו הזקנה שלי לאהוב אותה. יש בה איזה שהוא מגנט שאני מנסה להבין מה-הוא כבר 60 שנה, ואת התשובה לא מצאתי עדיין.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
56 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
07/09/2020 18:32:08

ממש לא נראה לי. הם פשוט קצת יותר רועשים עכשיו. איך קראו לאוהד הזה של גולדן סטייט שהיה פעיל בפורום ונעלם אחרי שדוראנט הלך?

עגל
07/09/2020 18:46:15

הייט אשבורי

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
07/09/2020 19:45:59
הגב ל  עגל

+1

The Pro
The Pro
07/09/2020 18:36:43

מנחם הסיבה המרכזית היא תקופת המעבר מקובי ללברון.
הלייקרס לא הגיעו לפלייאוף 6 שנים
והשיא השלילי היה בעונת הפרישה של קובי עם מאזן 17–65 הכי גרוע בהיסטוריה של הפרנצ'יז.

הגיוני בהחלט שחוץ מהאוהדים הישנים גם כל אוהדי העגלות יקפצו על ההזדמנות.
בנוסף לאלה שיודעים להעריך גדולה של שחקן היסטורי כמו לברון או להנות מכדורסל טוב.

יניב ש.
07/09/2020 18:38:46

עבורי המגנט היה מג'יק, ומאז אני עם הלייקרס, באש ובמים.

עגל
07/09/2020 18:45:05

מנחם לדעתי בזמן האחרון ליוסטון ישנם הכי ה רבה אוהדים, כל ההייטרים של הלייקרס עלו לעגלה שלנו.
שמרתי כמה מקומות, אם מישהו מעוניין

ד"ר פופרס
07/09/2020 19:53:23
הגב ל  עגל

לאאאאאאאא זה טרפה וזה אבו מנדבושקס

אשך טמיר המקורי
07/09/2020 20:08:08
הגב ל  עגל

מלא מזוכיסטים

Berch
07/09/2020 21:08:36
הגב ל  עגל

הצטרפו די הרבה חולונים לדעתי כשטאקר הגיע להושיע
🙂

דביר שרף
דביר שרף
07/09/2020 18:48:14

אני אוהד צעיר של פורטלנד כבר שבע שנים
לילארד חד משמעית הגארד הטוב בעולם

zenmaster
zenmaster
07/09/2020 19:55:28
הגב ל  דביר שרף

סטף, הארדן ולוקה ישמחו לשוחח איתך

רפיקי
07/09/2020 21:07:45
הגב ל  zenmaster

גם קיירי
ועוד עונה או שתיים גם מוראנט וטריי

shadow
shadow
07/09/2020 19:00:07

מנחם קבוצה כמו הלייקרס של מג'יק קארים ווורת'י לא היתה ולא תהיה.
התאהבתי בלייקרס בילדותי בגלל מג'יק הגואוט מבחינתי.
סבלתי איתם כל שנות התשעים עם כל הואן אקסלים והסבאלוסים בשביל לחוות את התריפיט המדהים עם שאקובי.
ועכשיו אני הכי סובל כשהביאו לקבוצה את הדושבאג שמכתים את המדים. אסור היה לתת ללוזר הזה ללבוש את הגופיה של הלייקרס, זה כתם על המועדון.
למרות הקונפילקט אני מעדיף שלא ייקח לעולם אליפות במדים הזהובים סגולים.
מקווה שכשהוא ילך אפשר יהיה להתחבר קצת לדיוויס במידה והוא לא יעשה ויברח ללברון אם הם לא יקחו אליפות.

ארז
07/09/2020 19:16:49

אולי דבר אחד ויחיד יש ללייקרס, וזה המשכיות. מי שיסתכל על רצפי האליפויות יראה, שהלייקרס לוקחים אליפות כל 5 שנים, ולא בממוצע כמו הסלטיקס, אלא ממש כל חמש שנים אליפות, כל עשור לפחות אחת. יש הפסקות פה ושם, למשל כרגע, אבל אז מגיע איזה לברון ומושך את הכותרות שגם זה חשוב להמשכיות. הלך מג׳יק בא קובי, הלך קארים בא שאקיל, הלכו שניהם, בא לברון, כל הזמן המשכיות.
מה זה אומר? זה אומר חשיפה, זה אומר כותרות, זה אומר קמפיינים, וזה אומר שכל מי שמתעניין בכדורסל ואוהב כדורסל רואה טונה של לייקרס, וכל מי שרואה רק פלייאוף רואה טונה של לייקרס, וכל מי שנחשף לראשונה לNBA מקבל את הלייקרס בכותרות וכל מי שמחפש קבוצה, מקבל את הלייקרס. ולמזלו, בניגוד לסלטיקס, לבולס ושאר ירקות, הוא לא מוצא את עצמו אחרי שמתפרקת השושלת תועה במדבר ארבעים שנה ורואה את הילדים שלו נוהים אחרי הצעצוע החדש, אלא דור אחרי דור, עוד קבוצה ללייקרס ועוד קבוצה ללייקרס. לא מזיק שלוס אנג׳לס היא השוק השני בגודלו בארה״ב, שכמובן הרבה ישראלים גרים בחוף המערבי, אבל אותו דבר אפשר להגיד על ניו יורק, אלא ששם אין לא המשכיות ולא נעליים, ובלייקרס לא רק מושכים את הכסף הגדול, אלא גם יודעים מה לעשות איתו כדי להיות בטופ, ולשים את ה-שחקנים על המגרש, ולרוץ כל הזמן גם כשלא לוקחים.
אותו דבר היאנקיס, אגב.

asaf
07/09/2020 19:27:26

אני אוהד לייקרס באשמת אחי הבכור בערך משהתחלתי ממש לעקוב באמצע שנות ה-90 תקופת פוסט מג'יק וטרום שאקובי. עד היום שני השחקנים הכי אהובים עלי ששיחקו בקבוצה הם אדי ג'ונס וה-goat הבלתי מעורער ניק ואן אקסל.

shadow
shadow
07/09/2020 19:28:47
הגב ל  asaf

אדי ג'ונס היה אחלה גבר אבל ניק ואן אקסל?🤦‍♂️

asaf
07/09/2020 20:13:45
הגב ל  shadow

אין הסבר הגיוני…התחברתי לקטנצ'יק הזה…

אור
אור
07/09/2020 20:37:16
הגב ל  asaf

1+

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

לא נראה לי.
.
שאלה נוספת – מי היא הקבוצה שיש לה הכי מעט אוהדים, באתר ובעולם? מניח שזו קבוצה שמעולם לא הגיעה להישגים ולא הייתה לה הזדמנות לרכוש אוהדים בעולם, וגם שמעולם לא היה לה שחקן מהרמה הראשונה, כלומר למיניסוטה אני מניח שיש אוהדים בגלל גארנט, אולי גם לאורלנדו בגלל שאקיל, הווארד ואחרים. מהמר על שרלוט.

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
07/09/2020 19:50:02

אני חושב שבאתר לוושינגטון ושארלוט יהיו 0 אוהדים.

אור
אור
07/09/2020 20:37:42

יניר (שלהבת) אוהד וושינגטון

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
07/09/2020 21:01:42
הגב ל  אור

נכון, שכחתי

אשך טמיר המקורי
07/09/2020 20:10:57

שארלוט של שנות ה-90 הייתה מגניבה לגמרי.
אבל מאז עבר הרבה זמן ושממה.
אין שום סיבה לצפות / לאהוד את שארלוט כבר אני לא יודע כמה שנים.

אור
אור
07/09/2020 20:43:06

הקליפרס, עם כל הכבוד לקוואי

אור
אור
07/09/2020 20:44:52

ונקובר / ממפיס

שחר אלוני
07/09/2020 19:39:14

אני בבסיס מהילדות אהדתי את פילדלפיה, אבל אהדה של קבוצות בחו"ל היא עניין נזיל, אין בעיה לעבור מאיפסוויץ' לווסטהאם, ואז לליברפול עם חיבה גם לארסנל.
אז אם פילי יפתרו את הפלונטר ויעשו משהו נורמלי, יהיה סבבה
עד אז וגם אחרי זה, אני מזהה קבוצות שהן סבבה ויש בהן משהו שאני אוהב ואני שמח לעקוב
לא חושב שיש קבוצה שבאופן עקרוני אני נגדה באנביאיי
ולגבי הלייקרס, לא אהדתי אותם במיוחד בשום שלב, אבל היום הם יופי של פרויקט, עם שחקנים מצוינים, עם מאמן טוב, עם רוח חיובית וטובה, עם סיפור הסטורי, אשמח אם יקחו. ללברון מגיע, זה ברור, שחקן הדור.
הקליפרס למשל הם די פרווה, לא ישנה לי אם יקחו, חוץ מהעניין שזו אליפות ראשונה עבורם שזה נחמד אם יקרה

ד"ר פופרס
07/09/2020 19:52:00

לאסוף את כולם לטיפול פולשני עמוק,קל

zenmaster
zenmaster
07/09/2020 19:58:24

דווקא בזמן האחרון נראה שהרבה קופצים על העגלה של דאלאס, כשלוקה הופך בחודשים האחרונים לקונצנזוס ואולי לשחקן הכי אהוב בליגה(נכון, אין לו הכי הרבה מעריצים, אבל כמה שונאים יש לו וכמה ללברון?)

הלייקרס הם ICON לפני הכל, גם עם קבוצות כמו גולדן סטייט או דאלאס יזכו באליפויות, יקימו סופר טימז או ימצאו עוד סלובנים מוכשרים

MBK
MBK
07/09/2020 20:02:33

מנחם
הלייקרס הקבוצה הכי אהודה והכי שנואה באמריקה
לאורך השנים היו באתר עשרות אוהדי הלייקרס שנעלמו
k700 ודדי המיתולגי
בשנות ה 80 נוצרו פה אוהדי לייקרס/בוסטון/פילי/דטריוט
שנות ה 90 בעיקר אוהדי הבולס ויש כאלו יש יוסטון ואורלנדו/שעברו ללייקרס
שנות ה 2000 היו העדנה המחודשת של אוהדי הלייקרס וגל חדש של אוהדי הספרס. בסוף העשור אלו היו שוב בוסטון
העגלה של הגולדן בויז ולברוניזם- קליבלנד/מיאמי בעשור השני.

MBK
MBK
07/09/2020 20:54:26
הגב ל  מנחם לס

דדי בסדר גמור
דיברתי איתו לאחר המוות של קובי

אור
אור
07/09/2020 20:40:11
הגב ל  MBK

גם גור גולן

MBK
MBK
07/09/2020 20:55:49
הגב ל  מנחם לס

גם גור בסדר גמור
השתחרר מצה״ל

יניב ש.
07/09/2020 20:51:17
הגב ל  MBK

ככה לקחת ליאנקיז את תואר הקבוצה השנואה באמריקה?? לא יפה…

etayle
etayle
08/09/2020 3:43:15
הגב ל  MBK

אךךך k700, אני עדיין מחכה לפריצה של אקסום וסטאוסקס.

גיא רוזן
07/09/2020 20:17:28

לרגל שמועות על סיכויי ראלי מינוס להעפלה לפלייאוף בשנה הבאה,
ארגון אוהדי הסאנס בארץ הקודש מציע את המריצה הישנה למכירה.
מדובר על מריצה עם יכולת נשיאה מרשים של 2.5 אוהדים, לא עברה שטח/פלייאוף מאז נרכשה לפני כעשור.
מוכנים לטרייד אין עבור עגלה (בהתחשב בגיל הממוצע של שחקני הרוטציה, ובשכר של בוקר –
עגלת בוגבו תתקבל בשמחה).

וניל טרופי
וניל טרופי
07/09/2020 20:21:19

קבוצה זה כמו אמא, לא מחליפים. מי שהתחיל את הצפייה בנבא בתור אוהד לייקרס ישאר ככה כל חייו. בנוסף הנבא עשו את הקפיצה הגדולה לפרסום עולמי בתקופת מגיק וקארים, מה שגרם לרוב אוהדי הכדורסל לבחור בהם או בסלטיקס, זו תופעה עולמית שניתן לראות באירופה ובדרום אמריקה גם כן, מחצית האוהדים הם לייקרס והחצי השני בוסטון. עד היום אני סובל בגלל מלמיליאן ואוחנה. גם במרחק של אלפי קילומטרים ודעות פוליטיות מהצד השני של הקשת, עדיין זו הקבוצה שלי בישראל. לצערי…. העולם משתנה גם כן, היום כל אוהדי בארסה ילכו עם מסי לאן שהוא יעבור, אוהדי לוקה כמוני עכשיו עם דאלאס אבל זה לא אומר שככה זה יהיה תמיד. אני מעריך שאוהדי לוקה הצעירים ביותר ימשיכו עם המאבריקס, אבל מי שכבר יש לו קילומטרז של אכזבות ואושר מספורט פשוט נהנה מהרגע ולא מתחייב לאהוב אף קבוצה חדשה.

The Ljos of the Rings
07/09/2020 20:52:03

בשלב הזה חשוב לי לציין: אם הקבוצה שלכם פוגעת בכם, מתעללת בכם, מפילה עליכם מטען רגשי כבד ובלתי אפשרי מבלי לתת דבר בתמורה, הניקס, זה בסדר גמור להחליף אותה.

איצקו
איצקו
07/09/2020 20:23:33

קצת קשה לי בכלל עם כל ההגדרה של לאהוד קבוצה כי תכלס אין לי שום דבר איתם
התחלתי לראות nba כי חבר שלי אמר שקובי הוא הgoat ולברון שחקן גרוע
מתוך רצון להטריל אותו התחלתי לראות את הפלייאוף של השנה בה לברון ניצח את אוקלהומה מאז אני פשוט מכור לשחקן הזה אפילו שהוא לפעמים דוש
מאז די התחברתי לשחקנים מסויימים ולחלקם לא
אבל הרצון של הקבוצה שתנצח זה הקבוצה שלברון נמצא בה.
כשהוא יפרוש אני בטח אמצא מישהו אחר שידליק את הניצוץ של ההטרלה ונמצא מישו אחר
אותו סיפור קרה לי עם רונאלדו שאני מת עליו וממש לא מחבב את מסי אבל מודה שמסי טוב יותר
ורק בשביל הדיון אני חושב שתכלס אנשים אוהדים קבוצה כי בתור ילדים זה היה הקבוצה החמה או הקבוצה של המשפחה ופשוט נתקעים ככה קשה למצוא ישראלים שיש להם הרבה במשותף עם קבוצת nba מסויימת

דוקטור רזי הופמן
08/09/2020 1:30:26
הגב ל  מנחם לס

חחחחחחחחחחחחחחחח, מנחם עם הרשימות האלה אתה מזכיר לי את הדירוג שלי מהאומנים הסוריאליסטים האהובים עליי.
בהתחלה דאלי היה מספר 1 שלי אחרי כן הכנסתי כמספר 2 את מקס ארנסט ואת מירו ב 3. אחרי כן התהפכו היוצרות מקס ארנסט עבר למספר 1 ודאלי הדרדר למקום השלישי. השלב הבא היה טיפוס של מירו לפיסגה ואז הייתי בפיגרס במוזיאון של דאלי אחרי שהייתי בברצלונה במוזיאון של מירו ושוב דאלי חזר למקום הראשון כשמירו יורד למקום שני ומקס בשלישי. אחריהם יש חבורה שלמה של סוריאליסטים.

Berch
07/09/2020 21:10:18

שונא את הלייקרס מאז שנהייתי אוהד פילדלפיה… בילדותי עם מוזס ראש מלון והדוקטור
🙂

Jonathan
07/09/2020 21:52:25

אני בסדר עם הלייקרס. אני בעדם כשהם נגד קבוצות אחרות שאין לי רגש מיוחד אליהן. התחלתי להתעניין בNBA כי היו הרבה כתבות על מג'יק שהתגלה כנשא HIV, אז את הקריירה שלו הכרתי בעיקר מהיילייטס ומהדרים טים (אבל איזה שחקן!)…
אני אמנם אוהד הווריירס ומבחינתי לברון הוא שליח השטן עלי אדמות – אבל אני ממש לא שונא אותו או נגדו.
*
מה שכן – הכדורסל שלהם כרגע לא מעניין בעיני.אז אני מעדיף את רוב הקבוצות האחרות כרגע. אבל גם לא אתרגש אם הלייקרס יילכו עד הסוף העונה.

מיכאל ירדן
מיכאל ירדן
07/09/2020 22:07:31

בעיקרון אני אוהד הלייקרס מגיל 8 עוד כשלא הבנתי יותר מדי מסביבי. עם השנים פחות ופחות שחקנים מזוהים עם קבוצות ספציפיות והתחלופה מואצת משנה לשנה, ובכלל מאז ״ההחלטה״, כך שהיום, דווקא כשהלייקרס חזרו לגדולתם אני כבר לא מרגיש שאני משויך לקבוצה ספציפית אלא יותר אוהד כימיה.
גולדן סטייט היו נהדרים אבל באיזשהו שלב הייתי בעד יוסטון סתם כדי לתמוך באנדרדוג. השנה נניח, מרגיש שבוסטון אולי עושים את הפריצה הגדולה, מיאמי מעוררי השתאות וגם אם הלייקרס יקחו כמובן שלא אהיה עצוב 🙂

Cooks
Cooks
07/09/2020 22:17:32

ילידי 70-75 אוהדי סלטיקס, ילידי 75-80 עם מג׳יק והשואוטיים

Jonathan
07/09/2020 22:22:21
הגב ל  Cooks

יליד 79. בסדר עם הלייקרס, למעט הווריירס- הסלטיקס הם הקבוצה היחידה שאני יכול להגיד שאני אוהד בעקביות.

popo
popo
07/09/2020 22:57:06

קובי אחרי עידן שאק.
ואכלתי איתו את כל החרא מ2004 עד 2008 ואז היה קצת נחמד אליפויות וזה, אחכ היה שוב חרא עד שהתאהבתי בפרוייקט החדש והמדליק בokc עם פשיט לניק קוליסון(wtf…*)
שם גיליתי את שחקן ההתקפה המלוטש ביותר בהיסטוריה מבחינתי, מס' 35, התאהבתי ואכלתי חרא חוץ מכמה סדרות גדולות מול הספרס והלייקרס…בקיצור לא אכלתי דבש בסיפור האהדה שלי בnba, אבל שום דבר, שום דבר לא הכין אותי לכמות החרא שאוכל בסיפור האהבה שלי בשותף המהפנט של מס' 35 הלא הוא נאמבר זירו ראסססל ווסטברוק, הייתי בטוח שהפעם הימרתי נכון, אבל אתם יודעים כבר את ההמשך, היום יש סנטימנט ללייקרס אבל נזהר לא להתאהב כבר יותר מידי…
בסדרה מול יוסטון אני יוסטון ביג טיים.
ככה זה עם אהבת נעורים

etayef
etayef
08/09/2020 0:35:29

אני בעד הלייקרס
אף פעם לא הייתי בעדם, אבל מתאים לי שלברון יקח את התואר בגילו, אינטליגנצית משחק מדברת אלי.
אם אפשר קצת לכלוך:
הלייקרס תמיד היתה קבוצה דורסנית שמושכת כוכבים. המסכנות של השנים האחרונות וג"ס שלקחו את התפקיד קצת עיממו את זה.
ארה"ב לא המדינה שלי ואין לי זיקה לשום דבר שם, אוהב שחקנים, לא קבוצות.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
08/09/2020 0:53:34

אוהב את בוסטון, כי ככה מנחם כתב שצריך לעשות בשנות השמונים, אבל אף פעם לא הצלחתי לשנוא את הלייקרס. מג'יק, קארים וורתי, חליק, יש מישהו שיכול לשנוא כאלה שחקנים? מזל שהיה את דטריוט כדי לפתח רגשות שליליים.
מאז התבגרתי ואני משתדל שלא לבזבז רגשות שנאה על קבוצות כדורסל, במיוחד כשיש כל כך הרבה אינדיבידואלים שראויים להם

דוקטור רזי הופמן
08/09/2020 1:33:01

+++

דוקטור רזי הופמן
08/09/2020 1:32:35

כבר ציינתי שאינני אוהד טיפוסי. אני לא שונא אף אחד, כן מחרטט אבל לא שונא. אוהד בוסטון שלא שונא לייקרס, אוהד מכבי שלא שונא הפועל, אוהד יונייטד שלא שונא את הסיטי.

יהלי אולמר
08/09/2020 7:35:48

אוהד ספרס מאז שהתחלתי להתעניין בליגה ב2015-16 השנה שכנראה נחשפתי בה לכדורסל בגיל 12 וקצת, וכולם היו אוהדי הצלחות של גולדן סטייט, ורציתי לאהוד קבוצה מיוחדת. כמובן שכל ההיילייטס של מאנו, אפילו בגילו המתקדם שבו אותי לגמרי, ועכשיו הולכים לריבילד באש ובמים. לקחנו אליפות ב2014 עם אחת ההתקפות הכי יפות שהליגה ראתה, שקצת נשכחה אחרי האליפויות של גולדן סטייט ששכללו את השיטה שלנו כל כך מהר