בוסטון סלטיקס (2) 93 – טורנטו ראפטורס (2) 100
אוי, כמה שבוסטון מצטערים על השלשה של אנובי בסיום משחק 3. אחרי שהיו מרחק חצי שניה מיתרון 0-3 וניצחון כמעט מובטח בסדרה הם בשוויון 2-2 וללא המומנטום שעבר אל האלופים מקנדה.
הפעם הראפטורס לא היו צריכים נס כדי להשיג ניצחון. הם הובילו מהפתיחה בזכות צמד הגארדים לאורי את ואן וליט. טייטום השאיר את הסלטיקס קרובים ברבע הראשון, סמי אוג'ליה עשה זאת עבורם ברבע השני עם 7 נקודות ברבע . הוא גם העלה את בוסטון ליתרון 49 – 46 עם שלשה 1:44 לסיום המחצית. ואן וליט ענה עם אחת משלו.
הרבע השלישי המשיך צמוד עד שאנובי החליט להכאיב לסלטיקס עוד יותר כשקלע מאותה נקודה והחזיר את היתרון שחמק לראפטורס.
מכאן הראפטורס כבר לא איבדו את היתרון, סיאקם הגיע סוף סוף לסדרה ולמרות אין סוף החטאות מחוץ לקשת (2-13) קלע 11 נקודות ברבע השלישי בדרך ל 23 במשחק. שאר הראפטורס קלעו כמעט 50% מחוץ לקשת הרבה בזכות הנעת כדורותנועה מצויינת , הנה דוגמא :
הסלטיקס ובעיקר בראון וטייטום ניסו לחזור דרך שלשות אבל פגעו רק ב 2 מ 10 ברבע האחרון ו 7 מ 35 במשחק. הם יצטרכו לקלוע ב הרבה יותר טוב כדי להחזיר לעצמם את היתרון בסדרה.
לוס אנג'לס קליפרס (1) 101 – דנבר נאגטס (1) 110
רבים הספידו את הנאגטס אחרי המשחק הראשון בסדרה, את המשחק השני הם פתחו בסערה והצהירו אנחנו לא מתכוונים לוותר . יוקיץ קלע 15 נקודות עם 3-3 מחוץ לקשת. מארי הוסיף 11 נקודות , שנתנו לדנבר יתרון 19 בסיום הרבע שבסופו של דבר הכריע את המשחק.
יוקיץ את מארי הוסיפו עוד 9 נקודות כל אחד ברבע השני ושמרו מרחק ביטחון מהקליפרס.
הנה הביצועים של ה ג'וקר במחצית הראשונה :
שתי הקבוצות לא הצליחו למצוא את הטבעת ברבע השלישי (פחות מ 30% לשתי הקבוצות, הקליפרס עם 0-6 לשלוש, הנאגטס עם 2-11) הקליפרס ניסו לחזור דרך הקו כשהגיעו אליו 19 פעמים מול 2 ביקורים בלבד של דנבר אבל השאירו שם 8 נקודות יקרות – הרבה להחטיא, השחקן ה 6 הטרי הארל עם 2 מ 6 , 12 לדנבר לפני הרבע האחרון.
פול ג'ורג' ניסה לנגוס ביתרון שחל דנבר ואף הצליח לצמק ל 5 בלבד , 8 דקות לסיום אבל הנאגטס מצאו גיבור חדש בדמות גארי האריס שענה על כל נסיון צמצום של הקליפרס עם סל משלו והבטיח את הניצחון של דנבר.
מארי סיים עם 27 יוקיץ עם 26 ו 18 . פול ג'ורג' קלע 22 לקליפרס, קוואי ירצה לשכוח את המשחק וגם את ג'רמי גראנט ששמר עליו . (13 נקודות , 4-17 מהשדה).
zivovivo
6 ספט 2020 08:01:33תודה ראובן,
מעניין ממש מעניין 🙂
מנחם לס
6 ספט 2020 17:32:43ראובן סקירה לוהטת. מצויין. 10
Jonathan
6 ספט 2020 08:01:37כבר בסוף הסדרה של דנבר מול יוטה הימרתי על זה שהקליפרס יעיפו אותם בסוויפ. אחרי המשחק הראשון השתכנעתי יותר. שמח לגלות שהם נותנים פייט. אם הם ימשיכו לעצור ככה את קוואיי הם אפילו ישיגו עוד ניצחון לפני שיודחו.
the artist formerly known as the Shot
6 ספט 2020 08:14:32תודה על הסיקור המעולה.
הערב הייתי בלואוד מנג'מנט, הגעתי רק לרביעי של דנבר.
1. אי אפשר לא לאהוב את דנבר. אם הם ימצאו דרך להאט את קאוואי – יש להם צ'אנס. אבל מוקדם לשמוח. קאוואי רוצח, זה לא יעבור לדנבר בשתיקה. ג'מאל מוריי בזון זה השחקן הכי בלתי עציר בליגה – אחרי הארדן.
2. אם טייטום בא למשחק עם נעל אחת לבנה ואחת אדומה – זה אומר שיש לו דברים יותר חשובים בראש מאשר הניצחון. הוא אמנם היה טוב אבל בוסטון קיבלו בראש. שיבואו לנצח ולא לעשות פוזות. עכשיו הם צריכים להתפלל שהשלשות של רונטו לא יפלו במשחק 5. לבי איתך רזיאל.
3. פאני – קראתי על הקולומביה – גדול! אני זוכר את השער הזה, אוואט הניח את הרגל אחרי שהכדור עבר חחחחח
4. כל הכבוד לאנשי ונשות הבלוג החי! אני לא מזכיר שמות כדי לא לשכוח אף אחד. נתתם בק-טו-בק מרשים אחרי ליל שישי הבלתי נגמר. מקווה שנשאר לכם כוח להערב, יש לנו לילה מפוצל. הבועה ממריאה.
דוקטור רזי הופמן
6 ספט 2020 09:43:00לגבי הנעליים של טייטום, כל מילה וזה סימפטום של משהו….
חגי "התותח" ניסני
6 ספט 2020 10:29:33כן זה בדיוק המשמעות של זה שהוא בא עם נעליים בצבע שונה. אני שמח שאנחנו לפחות אחרי הימים האפלים שבה אנשים היו מפרשים בפירושים מופרכים ומופרחים את צבע הנעליים כנטייה מינית ואם מישהו הוא עם נטייה מינית הומוסקסאלית אז ברור שהוא גרוע.. לפחות עם הפירושים שלך אין הכתמה של קהילה שלימה. זה סתם בפסיכולוגיה בגרוש.
גיא רוזן
6 ספט 2020 10:48:56נו באמת, חגי.
שוב אתה חי מהבוקס סקור ומתעלם מהמציאות, גם כאשר היא בועטת בך עם נעל ואדומה. אדומה!!!
לא ברורה לך המשמעות של נעל אדומה + לבנה?
זו נעל שהיא אפקטיבית בצבע ורוד!!!
על מה לעזאל הוא חשב, טייטום! בטוח שלא על כדורסל.
אתה ניסית לקלוע מטווח ה-3 עם נעל אפקטיבית ורודה?
רואים שאתה לא שחקן כדורסל בעברך…
.
(ורגע לפני שאתם אנשי המספרים קופצים עם "הוא סיים כקלע המצטיין של הסלטיקס באחוזים טובים, כאשר הוא היחיד בחמישייה עם +/- חיובי, אני חייב לציין שיש דברים שהסטטיסטיקה פשוט לא יודעת לספר. ורוד, חגי. ורוד!)
the artist formerly known as the Shot
6 ספט 2020 11:08:23הו שלום איש המיספרים,
חסרת לנו פה בימים האחרונים,
יצא לך לראות איזה משחק באחרונה או רק בוקס-סקורים? (פיניקס הרי כבר לא משחקת…)
חשבתי שאולי נסעת לאומן,
🙂
שמעתי שיש שם חנויות מלאות בוקס-סקורים ציבעוניים, אפקטיביים ו-PERים מרהיבים, ודיפנסיב-רייטינגס בצורות שטרם נראו. חגיגה לעיניים!
אם המנהיג שלך בא למשחק עם נעל אחת אדומה ואחת לבנה – זה אומר שיש לודברים אחרם בראש ושהוא מתעסק בשטויות במקום בכדורסל. אבל לא רואים את זה בבוקס-סקור אז זה חסר משמעות.
🙂
ראיתי באומן כתובת: ב… בו… בוק… בוקס סקור מרפרנס
גיא רוזן
6 ספט 2020 11:17:26תראה איזה קטע,
בסוף השבוע לא ראיתי משחקי כדורסל בכלל.
ואתה יודע מה עוד לא עשיתי?
לא כתבתי הכרזות מרחיקות לכת על אותם משחקים בהם לא צפיתי.
למעשה, אתה מוזמן לחפש מתי לאחרונה כתבתי על מילווקי/בוסטון/טורונטו ושאר הקבוצות שמשחקות במשחקים המוקדמים.
.
(רמז, בשביל לעזור לך לא לשרוף זמן מיותר: אני כותב בוחר להיכנס לוויכוחים רק אודות משחקים בהם צפיתי)
.
"אם המנהיג שלך בא למשחק עם… (השלם את החסר)"
.
תגיד, אתה באמת רציני? באמת?
ראית איך אהודך ווסטברוק מתלבש? במקרה שלו, זה גם מלמד על משהו, או שהפסיכולגיה עובדת רק כאשר היא מתאימה לנרטיב?
.
(אתה לא צורך לענות. כל מילה נוספת מיותרת)
the artist formerly known as the Shot
6 ספט 2020 11:26:16גדול אתה 😀
״זה הטיעון שלי – אל תענה – כל מילה מיותרת״
😂😂😂😂😂
גיא רוזן
6 ספט 2020 11:49:30די, נעלבת?
זה שהדוקטור רגיש, אני יודע. אבל גם אתה?
דוקטור רזי הופמן
6 ספט 2020 11:39:34חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
עידו גילרי
6 ספט 2020 11:25:04גיא לגמרי פספסת את המסר שלו:
https://sportshub.cbsistatic.com/i/r/2020/09/04/2b592129-84d7-411d-856a-83aef89c9f95/thumbnail/1200×675/6961ddef61ddeaa84fa0d9d5ac7e01f1/gettyimages-1228332198.jpg
the artist formerly known as the Shot
6 ספט 2020 11:28:02כיוון שלא כתבת שאסור לענות אז אני מניח שמותר:
שתי הנעליים באותו צבע 🙂
אבל אהבתי
עידו גילרי
6 ספט 2020 11:30:33יופי אז תפסיק לדבר שטויות
the artist formerly known as the Shot
6 ספט 2020 11:37:49אני רואה שאימצת את כללי השיח של גיא 😀
עידו גילרי
6 ספט 2020 11:38:45טוב תמשיך – אחרי הכל זה יעזור באמת לאנשים לקחת אותך יותר ברצינות.
דוקטור רזי הופמן
6 ספט 2020 11:42:21אם כבר אז גיא איצץ את כללי השיח של עידו.
עידו גילרי
6 ספט 2020 11:44:06רזי אתה האחרון שיש לו זכות להטיף כאן למישהו….
בטח כשזה מגיע לשיח.
לך תחפש עוד משהו שסטיבנס עושה לא טוב.
גיא רוזן
6 ספט 2020 11:52:31דוק,
בו אדם רגיש. רגיש לתגובות הנכתובות עליו, רגיש לתגובות הנכתבות על אחרים.
.
(אבל מה עם התגובות שלך, דוק?)
the artist formerly known as the Shot
6 ספט 2020 11:53:56אפרופו סטיבנס – אני עדיין מחכה לדוגמה של שמירה איזורית על מהלך אחרון במשחק. תריץ איזה אלגוריתם – בסוף תמצא משהו.
אור
6 ספט 2020 11:54:04עזבו גיא ועידו, תנו לשונאים לשנוא או משהו.
.
(איך זה היה?)
עידו גילרי
6 ספט 2020 11:58:09זהו דה שוט? למדת מילה חדשה – אלגוריתם.
אין לי זמן כרגע לחפש אז את הסיבוב הזה תוכל לרשום לזכותך.
דוקטור רזי הופמן
6 ספט 2020 14:40:52גיא אתה חמוד ואתה יודע שאני שטותניק שבא באמוציות לכל ספורט שאני אוהב.
סטטיסטיקות לא מעניינות אותי במיוחד. אבל אני נהנה מהדחקות. אתה הרי לא נעלב נכון? אם כן אני מתנצל.
המוסד שב"ר הומצא פה ואחרי כן ראיתי שבתגובה הומצא גם מוסד טנ"ש…. בינתיים שב"ר נשבר.. ברוך עזב לאנחות והשאיר את שימון גלמוד, אז אתם צריכים שם חדש, אתה מוזמן להכניס אותי או את דה שוט או את שנינו. מבטיח לא להעלב במקרה כזה אלא רק לצחוק.
דובי
6 ספט 2020 11:33:28אז טייטום אנונובי וונאבי?
עידו גילרי
6 ספט 2020 11:34:23לא יודע – הראש שלו כנראה לא בכדורסל…
דוקטור רזי הופמן
6 ספט 2020 14:41:13חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח, גדול
etayle
6 ספט 2020 13:24:42אני לא מתעסק בפסיכולוגיה. אבל לי זה מרגיש שלטייטום יש קושי ל"השתלט" על המשחק. הוא בהחלט מספק נקודות, אבל הן מרגישות שקטות כאלה. משחקן ברמתו אתה מצפה שהוא יהיה יותר מורגש(וגם לקחת יותר עליו במשחק, לא הגיוני שבראון בערב כזה זורק יותר ממנו,למרות ההגנה של טורונטו)
the artist formerly known as the Shot
6 ספט 2020 11:00:42זה פסיכולוגיה במיליון שקל – חבל שאתה לא מספיק פתוח לנסות להבין אותה
🙂
דוקטור רזי הופמן
6 ספט 2020 11:43:29דה שוט עזוב אותו מפסיכולוגים/יאטרים. הכל טוב.
the artist formerly known as the Shot
6 ספט 2020 11:56:24תהיה בטוח שבמשחק הבא שתי הנעליים של טייטום יהיו באותו צבע 🙂
עידו גילרי
6 ספט 2020 11:58:52רגע איזה נעליים מאושרת כרציניות? כל זוג תואם?
the artist formerly known as the Shot
6 ספט 2020 13:36:10כן גילרי – כל זוג תואם. תרשום.
ד"א, לפני שנתיים וחצי הייתי במשחק בוושינגטון, נגד קליבלנד של לברון.
הוא עלה עם נעל שחורה ונעל לבנה לחצי הראשון – משהו שקשור למחאה וכאלה (התברר לי בדיעבד).
זה צרם. אמרתי לחבר שאיתו באתי – תראה שבמחצית הוא יחליף.
נחש מה?
בחצי השני הוא החליף נעליים.
נחש מה? הוא העלה הילוך וקליבלנד ניצחו.
נ.ב.
זה היה אחד המשחקים האחרונים של ג'ון וול. היה פעם שחקן כזה.
בקשר לאלגוריתם – אל תטרח – אני מניח שלא תצליח למצוא. "אין לי זמן" זה מספיק טוב
🙂
עידו גילרי
6 ספט 2020 14:20:42אתה רוצה להגחיך את הדברים שלי סבבה – שנינו יודעים שגם אני אוהב לשחק את המשחק הזה. אבל אל תגחיך את האינטגריטי שלי. אם אמרתי לך שאין לי זמן זה כי חשבתי על מה זה דורש וראיתי שזה לא ריאלי. ביננו מספיק פעמים שלחו אותי כאן למשימות go fetch ורצתי כמו כלב טוב וחזרתי עם המקל. אז כן לא פשוט כשאתה לא זוכר ללכת לחפש סיטואציות משחק ספציפיות כאלו.
יש המון שחקנים שמשחקים אם נעלים לא תואמות מדי פעם. אין לזה שום קשר למשחק אז אני שמח שזה לא מתיישב עם השקפת העולם הדה-שוטית אבל גם במשחק של לברון שאתה זוכר כל כך טוב הוא היה 4 מ-12 בחצי הראשון ו4 מ-11 בשני. והוא כל כך העלה הילוך ברביעי שהוא סיים שם 2 מ-7 והחטיא את כל הזריקות האחרונות שלו (הנה אתה רואה כשזה לא מסובך אני יודע ללכת למצוא). אולי לך זה צורם אבל כנראה שלליגה זה לא.
the artist formerly known as the Shot
6 ספט 2020 14:38:52קבל ביג לייק,
אני ממש לא מזלזל ביכולת שלך למצוא דברים שכולנו לא מצליחים – עובדה שמצאת בקלות את הפרטים על לברון (ד"א זה היה ברמת האנקדוטה, אבל בהחלט מעניינים הנתונים).
דיברתי בטון מליצי כי אני באמת חושב שיהיה קשה למצוא דוגמה לאיזורית במהלך אחרון. פשוט לא עושים את זה – כי יכול לקרות אסון בדיוק כמו שקרה – זה עלול לעלות לבוסטון בסידרה כולה.
בוא נראה עם איזה נעליים טייטום יבוא במשחק הבא. הנה – האינטגריטי שלי בסוליות של טייטום!
דוקטור רזי הופמן
6 ספט 2020 14:41:55חחחחחחחחחחחחחחחחחח
על איזה צבע אתה מהמר?
הוא יכתוב משהו עליהן?
the artist formerly known as the Shot
6 ספט 2020 14:45:18אני לא מעז להמר על צבע, אבל מהמר שיהיו באותו צבע. אם לא – אז רק הפסד שלכם יציל אותי – אחרת טנש יעשו ממני סטייק
🙂
לכתוב עליהן אני מרשה לו – כולם עושים את זה.
עידו גילרי
6 ספט 2020 14:47:50אך אחד לא יעשה ממך סטייק בטח לא גיא שידוע באנינות הטעם…
סביר שהוא יבוא עם זוג תואם כי זה מה שהוא עושה רוב הזמן אבל בערך כל משחק הוא משחק עם צבע אחר. אז מה זה יגיד?
ככה או ככה – כלום.
חגי "התותח" ניסני
6 ספט 2020 13:35:24אם זה מליון שקל אצלך.. שיהיה. אתה עוזר לי להבין איך ייצרו ידע לפני המהפכה המדעית. גם שם אני שמח שבאופן עקרוני התקדמנו.
דוקטור רזי הופמן
6 ספט 2020 14:42:31חגי שחרר
למה אתה לוקח את זה כל כך ברצינות?
חגי "התותח" ניסני
6 ספט 2020 15:04:28כי זה נאמר ברצינות. תסלח לי רזי אבל זה מאוד קרוב לפרשנות שלך על סטיבנס. לא שאני פסיכולוג אבל התחום שלי מספיק קרוב לשם.. היה עובר לך בשקט אם מישהו היה כותב שטויות על ההתחממות הגלובלית או כמה זה חרטא כל מה שמספרים לנו על היכחדות המינים? לא נראה לי
דוקטור רזי הופמן
6 ספט 2020 17:23:20חגי, זה אתר ספורט, לא היה מזיז לי אם מישהו היה כותב שאין התחממות גלובלית. בחיי, לכל היותר הייתי כותב:
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח ושם כמה סימני קריאה או נקודות.
אותו הדבר עם ההכחדה השישית. אני פה בשביל ספורט נטו ומה שקשור בספורט.
בחברות מגיל העמידה….
🙂
Ljos
6 ספט 2020 11:35:48יש שמועות שאומרות שטייטום גם, רחמנא לצלן, מתגלח כל יום. תסתכלו על הפנים שלו, תמדדו את אורך השערות שלא קיימות.
אדם שמתגלח כל יום, שכל יום משקיע דקות, שניות אפילו, לגילוח הפנים שלו. זה עוד כמה דקות, שניות אפילו, שהוא לא משקיע בלרצות יותר. יש לו דברים חשובים יותר, יותר שטויות, בראש מאשר הניצחון. כמו חוסר בשערות.
ושלא נתחיל לדבר על מה אומרים על אנשים ללא שיער פנים. אנחנו בכל זאת בחברה מתורבתת.
גאד, אני שונא בולשיט ניו אייג'י ניאו ליברלי.
דוקטור רזי הופמן
6 ספט 2020 11:44:15חחחחחחחחחחח
למה אתה שונא?
Ljos
6 ספט 2020 12:22:57כי השימוש של ההון בניו אייג' שמטיף להתפתחות ואחריות אישית מנותקת הקשר מהסביבה הוא לא סתמי. הוא הצורה בה הוא יכול להמשיך להצדיק לעצמו חוסר שוויון. להצדיק לעצמו גזענות. הומופוביה.
אחרי הצבא העברתי שיעורי תגבור בבית הספר הישן שלי לתלמידים חלשים, רובם אתיופים. הם סיפרו לי שהביאו להם (לכל בית הספר) הייטקיסט שיספר להם על הצלחה, ושרצון זה הדבר החשוב ביותר. אז כמובן שההייטקיסט לא היה אתיופי שעלה לכאן בשנות האלפיים, לא אחד שנתקל בגזענות מימיו ולא הוסלל לשכונות עוני ודחייה מהממסד עצמו. כי כשהם לא עושים שיעורי בית כי אין להם בית, אין לאותו הייטקיסט שום דבר שהוא יכול להגיד להם על רצון שיעזור להם. והמסר היחיד שהוא מעביר להם הוא שאם הם נכשלים בתנאים הנוראיים שהם קיבלו זה אשמתם בלבד ושהם כישלון.
דוקטור רזי הופמן
6 ספט 2020 14:44:33חבל מאד
אבל לא מבין מה הקשר לטייטום שהוא מצליחן גדול ובטח ירוויח בעשר השנים הבאות יותר ממה שאני ואתה יכולים לחלום עליו?
Ljos
6 ספט 2020 15:10:04לא מבין מה הקשר בין לקשור הכל ל"רצון" ו"אמונה" לבין לקשור הכל ל"רצון" ו"אמונה"?
שאלת למה אני שונא בולשיט ניו אייג'י ניאו ליברלי, זו הסיבה. הוא גם manifests עצמו במקומות אחרים, בדרכים אחרות, ומכריח את עצמו על מקומות קשים יותר, תוך אותה התעלמות ממנגנונים חברתיים. כמו שדה שוט עושה כאן.
the artist formerly known as the Shot
6 ספט 2020 16:24:44איסלנדי – אתה נלחם נגד עצמך. כל מה שאמרתי זה – שאם הכוכב שלך מופיע למשחק כל כך חשוב (משחק על המומנטום שאבד בטעות נוראית) עם נעליים צעקניות – זה אומר משהו על היחס שלו למשחק. לפטור את זה או להתעלם מזה – זה חוסר רצינותצ (מצחיק שהקטמוני חושב שזאת בעצם רצינות). אתה הרי חושב כמוני – אז למה אתה מתווכח? זה לא קשור לניו אייג' שיט – זה פסיכולוגיה פרויידיאנית ברמה הכי בסיסית שלה. הכי אולד-אייג' שתמצא (אולי חוץ מסופוקלס, שעליו פרוייד מתבסס). הבגדים שלנו אומרים עלינו משהו. מה? לא?
Ljos
6 ספט 2020 16:35:16אם הכוכב מופיע למשחק כל כך חשוב עם בגדים צעקניים, זה לא אומר משהו?
אני לא חושב כמוך בכלל. אני מגחיך אותך. אני לא חושב שהבגדים של ראסל אומרים אם הוא רציני או לא. גם לא הנעליים של טייטום או הציפורניים שלו. זה גג אומר שהוא רצה ללבוש זוג נעליים בצבע שונה והוא נמצא בחברה שבה הוא יכול לעשות את זה. הבגדים שלנו מקסימום אומרים עלינו מאיזה חברה למדנו לסגנן.
מה שאתה עושה זה לא פסיכולוגיה בסיסית, זה זילות של פסיכולוגיה, אסטרולוגיה של פסיכולוגיה, עבור דברים ניו אייג'יים שנגועים בגזענות או גילנות כדי לדחוף הכל לתבנית של "הוא הצליח כי הוא רצה יותר" שלא תקפה בשום מקום בעולם האמיתי.
חגי "התותח" ניסני
6 ספט 2020 16:41:52תסלח לי שאני לא רציני? בהנחה שהפסיכולוגיה הפרויידנית היא הדבר שאפשר לקחת כפשוטו (התקדמנו מאז אתה יודע..) כמה אתה מבין באותה פסיכולוגיה פרויידנית? תסלח לי אבל עם רמת הידע שאתה מפגין אז זה בערך כמו שאני אטען שהסלטיקס הפסידו בגלל השפעות קוונטיות מסויימות, הנה קראתי 3 ספרים של האוניברסיטה המשודרת בעניין אז אני מבין. זה נראה לך רציני?
דובי
6 ספט 2020 11:45:26אבל הקטע עם הזקן נכון!
מי שמגדל זקן מנסה להסתיר משהו. ידוע.
אז מי שמתגלח הוא גלוי לב וכנה.
והמסקנה ברורה.
Ljos
6 ספט 2020 12:05:40ומי שמגדל זקן צרפתי?
דובי
6 ספט 2020 12:12:41זה כבר בחלק של העדפה לאומית ועם כאלה לא מתעסקים.
הדיון עוצר במקום של הכללות מופרכות בנוגע למין האנושי בכללותו.
Ljos
6 ספט 2020 12:36:28😆
דוקטור רזי הופמן
6 ספט 2020 14:45:05חחחחחחחחחחחחחחחחחחח
טוב שהכל ברוח טובה
the artist formerly known as the Shot
6 ספט 2020 11:51:25נתת דוגמה בצחוק (שלא מצחיקה) אבל יצא לך הפוך.
מי שמתגלח כל יום הוא חרוץ, מי שמגדל זקן הוא עצלן.
אבל היום זקן זה כבר אופנה אז יש מזוקנים שהם גם חרוצים. אין מגולחים עצלנים.
לוגיקה.
הקוריוז
6 ספט 2020 11:59:14😂😂😂
Ljos
6 ספט 2020 12:04:27לרגע לא חשבתי שאין לך דעה ברורה ומטומטמת להחריד על זקנים.
דוקטור רזי הופמן
6 ספט 2020 14:47:04הנה הכנסת את המילה….
חיכיתי לראות מי יהיה הראשון שיכנע, האמת, לא חשבתי שזה יהיה אתה.
Ljos
6 ספט 2020 15:03:33"לרגע"? זו מילה טובה מאוד בהקשר המתאים.
Ljos
6 ספט 2020 12:23:31אבל רגע, טייטום בחר שתי נעליים בצבע שונה. התאים אותם. למה זה לא חריצות? השקעה מעבר למה שחובה עליו?
דובי
6 ספט 2020 12:57:45הפוך גוטה.
כמו דיוגנס שראה במותרות העולם הזה מסיחי דעת מיותרים, חי חיי כלב והתגורר בחבית, כך ג'ייסון טייטום שבשוכבו ובקומו טרודה נפשו בעניינים שברומו ואין לו פנאי לשאלת התאמת צבע נעליים, רחמנא ליצלן.
Ljos
6 ספט 2020 13:03:591) דיוגנס גם לא התגלח.
2) הוא סתם ציניקן.
דובי
6 ספט 2020 13:24:40סקפטי ידידי, סקפטי. עוד מאירופה הוא היה סקפטי.
the artist formerly known as the Shot
6 ספט 2020 13:41:37חחח איסלנדי הכל הפוך אצלך היום 🙂
לא אמרתי שהוא עצלן. ההיפך.
עצם זה שהוא השקיע אנרגיה, זמן ומחשבה בדבר כל כך לא חשוב ולא קשור למשחק – מראה לך שהיו לו דברים אחרים בראש, מלבד הניצחון ו/או התרומה שלו לקבוצה בצד המקצועי.
אתה והקטמוני בתחרות – מי חושב יותר "קשה".
the artist formerly known as the Shot
6 ספט 2020 13:42:15הגם אתה דובוס?
Ljos
6 ספט 2020 13:58:52אתה הכנסת את העצלן/חרוץ. אני אמור לרוץ כל פעם במעגלים אחריך?
אז פעם אחרונה, אני חוזר לשאלה המקורית.
הוא התגלח. הוא ככל הנראה מתגלח קבוע. עצם זה שהשקיע כל כך הרבה אנרגיה וזמן במשהו שהוא לא הניצחון במשחק, לא מראה לך שהיו לו דברים אחרים בראש מלבד תרומה לקבוצה? זה לא אומר לך כלום לגבי הלבוש המוגזם שנבחר בקפידה של ראסל אהובך?
מי חושב יותר קשה – אתה. מאה אחוז אתה. אתה אומר משהו מטופש לחלוטין ומעוות כל פעם מחדש את העולם כדי שיתאים. נכנס פול גז עם ראש בקיר ואומר שזו אשמתנו שלא עשינו כמוך.
דובי
6 ספט 2020 14:11:57אני כאן בשביל הכיף
the artist formerly known as the Shot
6 ספט 2020 14:42:59איסלנדי – אני אמרתי שהנעליים של טייטום הראו משהו על ההתייחסות שלו למשחק. אתה חושב שזה מטופש, זכותך. אתה צודק – אני לא צריך להכריח אותך (לראות את האמת… חחח… סתאם).
.
דובי – קבל ביג לייק – העיקר שאם וכאשר (מלו, תפוח גדול וכאלה) – אל תשכח לזרוק עלי מילה טובה במועדון שלכם (יש במועדון עוד מישהו חוץ ממך?!) ולאשר את האפליקציה שלי…
דובי
6 ספט 2020 14:55:52שמע ידידי, אני כמובן לא יחידי ביחידה ויש עוד מלבדי, העניין הוא שהרוב הוא דומם וביישן ולא מודה.
אבל באיזו אפליקציה עסקינן? רוב המכרים שלי הם עובדים סוציאליים ומטפלים. זה רלוונטי אליהם?
Ljos
6 ספט 2020 15:02:59לא אמרת איך זה אומר כאן ואיך זה לא אומר במקרים אחרים. ואתה לא יכול כי זה לא מסתדר עם המציאות.
אני יכול להגיד שבוסטון הפסידה וזה באחריותו האישית של ג'ייסון טייטום בגלל שהוא גזר ציפורניים לפני המשחק. זה לקח ממנו כוחות עצומים שהיה צריך אותם כדי לחשוב על הרצון לנצח. תוכיח אחרת.
the artist formerly known as the Shot
6 ספט 2020 16:36:18דובי התכוונתי "אפליקיישן" – כלומר טופס בקשת הצטרפות. "יש עוד מלבדי…" חחח אחד הטובים
.
איסלנדי, עניתי לך למעלה
🙂
גיא רוזן
6 ספט 2020 17:08:42.
עכשיו ברור איך הת'אנדר הפסידו לג'אז בפלייאוף 18'.
עם חוסר רצינות שכזה (הבן אדם, אחרי משחק הפסד, לקח את הזמן להתאים לעצמו תלבושת סגנונית שכזו. בושה),
לא היה לת'אנדר סיכוי כלשהו.
דובי
6 ספט 2020 17:16:07בכבוד, כולם מוזמנים!
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
6 ספט 2020 08:15:09לילה מצוין לאוהד הנייטראלי, כן ירבו.
.
דברים הסתדרו לדנבר משני צדדי הפרקט. מעניין למה.
.
לא צפיתי, אבל לפי הקליפים כאן יוקיץ' מסתדר מצוין עם זובאץ', ובטח עם חילופים, ובלילות שהוא קולע בעצמו מצריך דאבל טים, ואם האחרים קולעים את הזריקות שהוא מייצר להם ההתקפה עובדת.
.
בהגנה – נראה במשחק הבא האם גרנט באמת מצליח לעשות מה שאף אחד אחר לא כל כך מצליח, או שזה גם היה יום חלש של קוואי. בכל מקרה, קשה לי להאמין שהקליפרס ימשיכו לקלוע כל כך גרוע מבחוץ (28 אחוז מעבר לקשת).
.
מקווה שהדבר ימשיכו למצוא פתרונות והסדרה תתארך.
.
טורונטו קבוצה, לא יעזור כלום. כל הכבוד להם. אחלה סדרה קיבלנו. יהיה מעניין לראות כל אחת משתי הקבוצות מול מיאמי הלוהטת.
.
תודה רבה ראובן
Berch
6 ספט 2020 08:18:14נצחונות משמחים מאוד עבורי.
אחלה סיקור
🙂
Yp
6 ספט 2020 08:24:17בוקר טוב ותודה על סיקור טוב ומהיר
1.בוסטון טורונטו : לעולם לא לזלזל בלב של אלוף , ולמי בליגה יש לב יותר גדול מאשר לקייל לאורי ? ( אולי לאיש חולוניה?)
2.קליפרס שעבר : ההפתעה הגדולה בשבילי במשחק היתה ההגנה הנפלאה על קוואי.מאז הפריצה ההתקפית שלו לפני 4 שנים לא ראיתי הגנה שהצליחה ממש לשתק אותו.הרבה מחמאות למאלון והצוות שלו,וכמובן לשחקנים שהוכיחו שהם לא פראיירים . מילה מיוחדת לגארי האריס שהזכיר נשכחות .
ולמדתי שהכינוי של זובאץ הוא זובאקה עקב דמיונו לצ'ובאקה.
Yp
6 ספט 2020 08:25:55התיקון האוטומטי הזה :
שעבר = דנבר
הציפור הנדירה
6 ספט 2020 11:27:27תיקון אוטומטי של גולם! (הרגע היה תיקון אוטומטי מ"גולם" ל"כולם" ושמתי לב לפני הפרסום).
דובי
6 ספט 2020 09:10:52דנבר תענוג. אמנם לא יקרה יותר מדי פעמים שקוואי ביום כזה, עם כל הקרדיט להגנה המצוינת, אבל תענוג לראות את הנאגטס מתחברים כמו שצריך.
etayef
6 ספט 2020 09:17:16למרות המיקוד בקוואי, הצליחו לעצור את כולם: ג'ורג', וויליאמס, הראל, אף אחד לא התפוצץ שם בגלל תשומת הלב שקוואי קיבל. לא ראיתי את המשחק, אבל זה נראה שהסתדרו איתו ב 1/1 שזה דבר נדיר.
Zivo
6 ספט 2020 09:39:53ההגנה של דנבר הייתה מפתיעה. נלחמו וחסמו עם הרבה האסל.
הקוריוז
6 ספט 2020 11:55:31העיפו את המדדה מהספוטים שלו זה היה הכי חשוב ועל הדרך בעטו לו בישבן
סכין בגב האומה
6 ספט 2020 09:41:09טורונטו מדהימה. הקבוצה עם הכי פחות כשרון בשלב הזה ביי פאר, אבל גם הכי מאומנת ונחושה. ככה זה שה-"כוכב" שלך בגיל 34 שלך עסוק בלהתייצב מול חודרים, במקום בלואד מנג'מנט.
עם זאת, בוסטון עדיין פייבוריטים לדעתי (למרות שבברקט אצלי הם מפסידים 4-2)
thejanitor
6 ספט 2020 09:45:37שמעון זכור לי שמיהרת להטריד את גרמי גראנט הנגר, לא מכיר נגר אחר שמסוגל לעשות סטפ באק אנקל ברנקר לבברלי ולתפור שלשה. אגב גראנט גם השומר למשימות מיוחדות של דנבר, הוא גם השחקן שסגר הכי טוב את מיטצל סדרה קודמת. דנבר שיחקו אותה עם ההבאה שלו
סכין בגב האומה
6 ספט 2020 10:51:28גרנט גם נראה רע מאוד לפרקים בבועה, אבל ללא ספק שבשביל 27 ל-3 שנים הוא שיחוק. מבחינת שימון, אגב, כל מי שלא נגר מקבל או צריך לקבל 20+, אז לא הייתי לוקח את הנגריה כל כך ברצינות
הקוריוז
6 ספט 2020 11:54:46נגר בן של כל הנגרים. כל דורותיו היו נגרים. הספיק לי ממנו כל השנים בokc. מטריד אותו בשנייה עם בעיטה בישבן. לעולם לא יקלע את השלשה החשובה/הדאגר/ השובר שיוויון לבד לגמרי מהפינה.
בהגנה לפחות הוא מתאמץ ולפרקים טוב. היום היה מצויין.
thejanitor
6 ספט 2020 12:35:49😂 לפעמים אני שואל את עצמי אם אתה אמיתי או שמישהו הינדס אותך גנטית
רועי ויינברג
6 ספט 2020 10:45:03סיקור מעולה ראובן. אני לא יודע כמה אוויר ישאר לטורונטו אחרי שני המשחקים האלה כשלאורי, FVV וסיאקם שיחקו מעל 43 דקות בכל אחד מהם.
no funny shtuff
6 ספט 2020 10:54:28תודה על הסיקור לערב נהדר.
ממש לא מסכים עם המשפט "שנתנו לדנבר יתרון 19 בסיום הרבע (הראשון) שבסופו של דבר הכריע את המשחק". הרבע הראשון, כבודו במקומו, אבל כמו שכתבת 8 דקות לסיום זה היה רק 5 הפרש, ובכלל ההפרש הרגיש שברירי כמו במשחקים שמכבי ראשל"צ מובילה על מכבי.
.
יוקיץ עם מחצית שניה זוועתית של 2 נקודות ומאתיים איבודים. גם מוריי קלע איזה 5 נקודות, רק שלמזלם של הנאגטס גארי האריס נתן ביצה, פורטר השחיל איזה שני סלים חשובים ואפילו מילסאפ קלע לתדהמתו.
ג'רמי גראנט אמנם לא פגע אבל היה אדיר בהגנה.
הקוריוז
6 ספט 2020 11:56:48רק לך זה הרגיש ככה. לי לרגע לא הרגיש שהקליפרס הופכים את זה וכן היה להם הזדמנויות להפוך.
השואג חרבן למוות על הקו
no funny shtuff
6 ספט 2020 12:34:23בהחלט נתת ביצה בבלוג לקליפרס. עבדת קשה בלנסות לנחס ("זה גמור", "תם הטקס" וכו' ב-10 הפרש ברבע השלישי).
אני חושב שלא היה אחד שחשב שזה גמור. כמו שכתוב, זה הרגיש כמו ראשון נגד מכבי, בעיקר כשיוקיץ לא הצליח להשלים מסירה אחת ליעדה ונראה גמור.
עגל
6 ספט 2020 13:30:29נו פאני צודק ושמעון מגזים, המשחק היה צמוד בסוף
golan
6 ספט 2020 11:09:51תודה על הסיקור המעולה.
אחלה פלייאוף, היה מאוד נקי סיבוב ראשון אחרי הרבה מטאטאים, סיבוב 2 מאוד צמוד… (יופי באקס, מקלקלים לכולם)
bobby
6 ספט 2020 11:33:13דווקא אם הבאקס אכן יפסידו בסוויפ, זה לא מוריד מהעניין בפלייאוף הזה, להפך דווקא.
אבל אין ספק שסדרות הסיבוב הראשון במזרח מכתימות פלייאוף שהוא דיי כיפי דווקא.
הקוריוז
6 ספט 2020 11:57:44דווקא מעולות מה אתה רוצה. מת שיאניס יעוף והיום מנגבים את השיקצה ראס הנגר מביא שלשת נצחון בפול אפ בפיגור 2 על הבאזר
bobby
6 ספט 2020 11:31:39תודה על הסיקור!
אם טורונטו משלימים קאמבק, הוא 100% רשום על לאורי ואנונובי, גם אם סיאקם ו-ואן וליט תופרים 40 נקודות כל אחד במשחקים הבאים.
.
כיף לראות שגם דנבר חזרה לעניינים ונותנת פייט. גארי האריס חזר מפציעה לא? זכור לי שהוא לא היה בסדרה מול יוטה.
thejanitor
6 ספט 2020 11:42:51חזר לשחק כבר מול יוטה, במשחק 5 אני חושב
עידו גילרי
6 ספט 2020 11:45:46אתם קצת מתבלבלים. הוא סובל עכשיו מהבראה (כנראה לא חמורה) בסיומה יחזור להיות פצוע.
bobby
6 ספט 2020 11:49:46😂
הקוריוז
6 ספט 2020 11:57:58😂😂😂
Ljos
6 ספט 2020 12:44:52היי!
זה… מדויק.
thog
6 ספט 2020 12:50:29מקווה שיסבול מהבראה זמנית ארוכת שנים.
זה די ממצה את עצמו כששחקנים שאתה אוהב לא רואים מגרש
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
6 ספט 2020 13:14:22מבריק!
:-)))))
אור
6 ספט 2020 13:33:32🙂
no funny shtuff
6 ספט 2020 14:02:00אל דאגה, הוא הוחזר לפקפקים והצמר גפן עד למשחק הבא
אשך טמיר המקורי
6 ספט 2020 18:00:37אוי, מסכן… מאחל לו פציעה שלמה
הקוריוז
6 ספט 2020 11:52:49חחח אני נקרע פה מהדיון ורק חושב לעצמי מה היה קורה אם דוראנט היה גולש בהופס כקאפקייק היה משתייך לטנש או לשבר?
לאן נעלם ברוך, אני מקווה שהוא לא לקח את כשרונו יותר מידי עם הגראס.
עידו גילרי
6 ספט 2020 11:55:07אם(?) דוראנט היה גולש בהופס הוא היה סומסום…
אור
6 ספט 2020 11:55:52הוא היה חבר צוות שמתחזה למישהו אחר
עידו גילרי
6 ספט 2020 11:59:32אם מייק ברין היה גולש מתחזה בהופס הוא היה רושם:
באנג!
thejanitor
6 ספט 2020 12:53:23החבר צוות שיהיה לו גישה זמן וסבלנות לעשות מחקר אנטרופולגי על המגיבים כאן, הטרולים והזהויות הבדויות (אני בהתחלה בכלל חשבתי ששמעון טבדי זה הדמות החדשה במקום מומי החציל של מידן וואטאבר) יקבל פרס נובל לטוקבקיסטים
thejanitor
6 ספט 2020 12:54:41*טוקבקולוגיה
דובי
6 ספט 2020 12:59:01*איג נובל
עידו גילרי
6 ספט 2020 13:11:37יש סיכוי גדול יותר שמשימה כזו תסתיים בפרס דרווין…
etayle
6 ספט 2020 13:36:15יש לנו פה כבר מישהי שלומדת פסיכולוגיה,נחכה כמה שנים,ואז אולי יהיה לה אחלה דוקטורט.
(שב"ר נגד טנ"ש בראי הזמן)
etayle
6 ספט 2020 13:34:55תודה רבה.
בטורונטו בוסטון הכדורסל השתפר,אז עכשיו יש סדרה לעילא ולעילא.
1.לבוסטון בהתקפה יש בעיה, שההתקפה ממש תלויה בקמבה. ההגנה של טורונטו נהדרת,ולכן צריך שחקן שיוכל ליצור לעצמו.
טייטום לכאורה אמור להיות האיש הזה,אבל הוא לא תמיד מורגש. הוא צריך להיות יותר מורגש (שוב הוא לא רע,או לא מספק נקודות,אבל זה לא מרגיש שהוא טורף את המגרש)
2.במשחק הזה, סטיבנס הגיב טוב לאיזורית של נרס.
3.ההגנה של בוסטון יורדת נמוך אחרי חסימה כדי למנוע חדירה, זה משאיר מרווח לקלעי שם להתרומם לשלשה דיי ריקה (או לחוסם להישאר לבד על השלוש) מארק חושך מוחלט משלוש בסדרה, כשאיבקה משחק הוא בד"כ נשאר לבד על השלוש, המשחק הוא גם קלע(4 מ4 מהשלוש)
אם זה יתחיל להיכנס לואן ליט,לבוסטון יהיו בעיות.
עגל
6 ספט 2020 13:37:01היה ערב מצוין.
"טורבו פסקל"
כשסיאקם משחק אגרסיבי ולוקח עליו משהו טוב קורה לטורונטו. אפילו כשהוא קולע 0 מאינסוף מהשלוש.
העיקר שימשיך כטורבו.
קייל לאורי שחקן עם לב ענק (וגם לא מעט כישרון), והוא ממשיך להיות המנוע של הקבוצה הזאת שלא תיפול בלי קרב.
קוואי ירד למימדים אנושיים למרות שהוא היה עדיין השחקן הטוב במגרש בפער. הבעיה איתו, אם משווים ללברון, היא שכשסוגרים אותו עם 2-3 שחקנים בנקודות שהוא אוהב הוא או נתקע או שמוסר באיחור, חסרות לו כמה עשיריות שניה כדי שהגנה תשלם על הטראפים האלה, והערב דנבר ביצעו אותם בצורה מושלמת. הקליפרס צריכים להסתכל על המחצית השניה ולצאת מזה מעודדים כי אחרי הפתיחה הבובמסטית של דנבר הם ניצחו בכל 3 הרבעים האחרונים (באחרון הם ממש הביסו)
סכין בגב האומה
6 ספט 2020 14:03:16ממש אין להם מה לצתא מעודדים. אם מובילים עליך ב-19 אחרי רבע אחד, ואת הרבעים הבאים אתה מנצח ב-3/4 נקודות, זה אומר שהפסדת וגם לא היית קרוב מדי באף שלב. הכי הרבה שהקליפרס הובילו במשחק היה ב 3- בפתיחה אחרי הסל הראשון של דנבר.
no funny shtuff
6 ספט 2020 14:12:21צודק.
לגבי המשפט האחרון- לדעתי דווקא דנבר צריכים לצאת מעודדים מהמחצית השניה- יוקיץ עם 2 נקודות, עשרות איבודים ותרומה שלילית, מוריי נעלם ודווקא הצוות המסייע המושמץ בראשות הפורצלן האנושי גארי האריס והנגר-בואכה-מגן-על ג'ראמי גראנט החזיקו אותם עד לניצחון.
עגל
6 ספט 2020 14:20:02זאת גם דרך אופטימית להסתכל על מה שהיה.
לסכין – הקליפרס יודעים שהם שיחקו בצורה נכונה ככל שהמשחק התקדם. הם צריכים לראות מה עבד בחצי השני, להסתכל על זה כמו על שיעור, וללכת עליו.
אור
6 ספט 2020 14:52:33אני הגעתי למסקנה שכל ה"יכולים לצאת מעודדים" זה חרטא אחת גדולה. איך אמרו פה חכמים? כל משחק לגופו ומה שחשוב זה כמה כמה בסדרה
.
סתם עולה לי לראש שפורטלנד ניצחו את הלייקרס במשחק 1 ואמרו שזה עוד ביום בינוני שלהם או משהו כזה, אז תארו לכם מה יקרה כשיהיו בשיאם… ראינו
עגל
6 ספט 2020 14:59:54חחח אני לגמרי איתך.
הכוונה היתה שיש משהו טוב להוציא מכל משחק אפילו אם מפסידים
אור
6 ספט 2020 15:06:09כן, לדוגמה התאמות של מאמנים זה משהו שקיים, אבל לא נראה לי שחוץ מזה יש איזשהי קורלציה בין המשחקים
Ljos
6 ספט 2020 15:11:50אני חושב שאתה יכול לצאת מעודד מהמסקנה הזו.
no funny shtuff
6 ספט 2020 18:05:06רק מהמחצית השניה שלה.
popo
6 ספט 2020 14:11:23משהו בקליפרס מצד אחד מפחיד, לפחות ההגנה ולו ויליאמס, מצד שני יש משהו תקוע שם, ההתקפה ופול ג'ורג.
פול ג'ורג' כשהוא טוב הוא השחקן הכי אסתטי בליגה, זריקה נקיה שליטה מדהימה והטעיות גוף פנטסטיות, בכלל אחד מהספורטאים המרשימים בליגה ההתאוששות מהפציעה עד המועמדות לmvp בעונה שעברה, אבל כשהוא רע הוא עושה בעיקר הגנה שזה גם פלוס לכוכבים ברמה שלו, כשמשחקים התקפה הוא בברלי קוואי גרין וזובאץ' בחמישיה הזו יש רק סקורר וחצי במגרש, וזה נראה בהתאם.
לא בטוח שהקליפרס יעברו את דנבר בקלות וזו הפתעה בשבילי חשבתי מלכתחילה4-1 גג.
אבל באמת הכל זיבולים עד לדבר האמיתי, יוסטון-לייקרס היום בלילה, מהגמר של קליבלנד ג"ס לא חיכיתי ככה למשחק!
שחר אלוני
6 ספט 2020 14:53:43בוסטון עוד היו בתוך המשחק הקודם, נראו מבואסים ועצבניים, החטיאו המון שלשות, טייטום ובראון היו לא מפוקסים, החטאות של לייאפים בהתקפות מעבר ועוד. טורונטו גם די בינוניים.
גם אם בוסטון יעלו הם משלמים מחיר כבד על השלומיאליות במשחק 3
שחר אלוני
6 ספט 2020 14:54:49דנבר עשו את שלהם. יש להם 1-1 מול קבוצה עדיפה לאחר שהגיעו מסדרה מתישה, ועל הדרך נראה שיש להם יכולת להאט את קוואי. אתמול ניצחו כאשר יוקיץ' ומארי טובים לפרקים אבל לא מתעלים, המטרה הבאה -להגיע ל 2-2
דובי
6 ספט 2020 17:16:25אופס
מנחם לס
6 ספט 2020 17:35:00אמש, אחרי המשחק השני, הרגשתי תשוש פיזית ומנטלית
וניל טרופי
6 ספט 2020 20:03:31לקמבה היה משחק נוראי בגיים 2, לטייטום בגיים שלוש ולבראון בגיים ארבע…. אפשא לומר שבןסטון כבר ניצלו את כל המכסות האפשרויות, ועכשיו אין להם מקום לטעויות. רק בלואו אאוט בגיים חמש יחזיר אותם למסלול, אחרת יהיה שם שינויים, טריידים ובעיות חברתיות.
יצרן טיטולים מדופלם
7 ספט 2020 03:17:00הכנה אישית למשחק הריקבונות מצד ימין עומד הקוף בריח בולבוסה,הנשיא העתידי של מנחם,מציל האנושות.
מצד שמאל עומד הזקן המנדבוש המהלך,מר צעדים ,אבוווווווווו מנדבושקס
שקיות הקאה -צ'ק
טיטול עם הגנת גוף מלאה (יוצרה לאסטרונאוטים במקור)-צ'ק
ג'וינט לעזרה נפשית במידת הצורך-צ'ק
בובות וודו\מחטים מולבנות -צ'ק
ואם כל זה לא יעזור ,שלט לסגירת המחשב בשיא המהירות-צ'ק
גווווווווווו אבו מנדבושקס