דיון הופס: האם מיאמי 2020 היא טורונטו 2019? / מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

דיון הופס: האם מיאמי 2020 היא טורונטו 2019? / מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

למה כן?

קבוצה מזרחית שנהנית מכך שכוכב המזרח בשנה שעברה עבר למערב (לברון => קוואי).

קבוצה מזרחית שעובדת בשקט בזמן שכולם מתעסקים בפייבוריטיות במערב (גולדן סטייט ויוסטון => לייקרס וקליפרס).

מתן המושכות לכוכב המצטיין בשני צדדי הפרקט, לאחר שלא הסתדר בקונטנדרית אחרת (קוואי => באטלר).

שחקן צעיר שהופך לאולסטאר ומשמש מספר 2 אידיאלי (סיאקם => אדאבאיו).

גארד וותיק שהגיע לשיאו בדיוק ברגע הנכון (לאורי => דראגיץ').

שלד של שחקנים צעירים שמתחילים לקיים (פאוול, אנונובי => הירו, רובינסון, ג'ונס ג'וניור).

השלמת הסגל בשחקנים מנוסים ומגינים טובים (מארק גאסול, דני גרין, סרז' איבקה => איגודאלה, קראודר).

זיהוי נכון של כישרונות מחוץ לדראפט (ואן וליט => קנדריק נאן).

מאמן מצוין המוביל שיטת משחק ברורה אך גם גמישה (נרס => ספולסטרה).

למה לא?

למה לא, בעצם?

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

נדיר שמישהו יהפוך לדוגמא עבור הקולגות שלו. עוד יותר נדיר שמישהו יהפוך לדוגמא עבור אנשים בכלל, ובשבילי, זה מאנו. כשאני רואה את מאנו משחק כדורסל, אני רואה לא רק איך שחקנים צריכים לשחק כדורסל אלא גם איך אנשים צריכים להיות. תודה רבה מאנו על הדוגמא וההשראה.
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
30 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
דוקטור רזי הופמן
05/09/2020 7:26:22

לא טורונטו
מבחינתי זו דטרוייט של הוואלאסים פרינס צ'ונסי וריף המילטון….

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חסר להם המדדה. לצערם אם יעלו לגמר הם יפגשו אותו…

asaf
05/09/2020 9:49:06

תודה מאנו. דיון מעניין. מסכים עם שימון שההבדל הוא בסופרסטאר שמוביל את הקבוצה. באטלר זה עדיין לא קוואי.

אשך טמיר המקורי
05/09/2020 11:56:18

אם הם פוגשים בגמר את הקליפרס וקוואי, ג'ורג' ובברלי נפצעים אז כן – הם יכולים להיות טורונטו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה שבטוח שנגדם המדדה לא יוכל לדדות ברלות לספוטים שלו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה שבטוח שנגדם המדדה לא יוכל לדדות בקלות לספוטים שלו

MBK
MBK
05/09/2020 10:01:04

לחלוטין כן
טורנטו זה לא מודל לחיקוי בגלל שלמיאמי יש מה להציע בזכות עצמם.
טורונטו בנו קבוצה – אול אין עם קוואי ואז ההחתמה של מארק גאסול.
למיאמי יש בסיס ושלד לעוד הרבה שנים
לדעתי אסור להביא מיאמי כוכב נוסף בגלל שבאטלר בטוח שהשמש זורחת לו מהראש. לצד כוכב נוסף הוא ידעך
הטרייד על קראודר היה גאוני

מנחם לס
05/09/2020 18:43:10
הגב ל  MBK

מסכים מאד עם מידן

אשך טמיר המקורי
05/09/2020 11:52:25

מצוין, הלוואי

חגי "התותח" ניסני
05/09/2020 13:34:31

ממש לא חושב שיש מקום להשוות.
.
עם כל הכבוד אני מייחס את הרבה יותר לקריסה (הדי לא מובנת) של הגנת מלווקי מאשר ליכולת של מיאמי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אולי התעייפו מההפגנות?

Zvika Bar-Lev
05/09/2020 23:32:57

מעולה !

רועי ויינברג
05/09/2020 14:07:46

לא. קבוצה טובה (מאוד), אבל קשה לי לראות אותה מגיעה לגמר או מנצחת את אחת הלוס אנג'לסיות. פשוט נהנה מהדרך

שחר אלוני
05/09/2020 14:19:19

יכולים להגיע לגמר, הסגל שלהם יתחזק עוד יותר בשנה הבאה ושחקנים גם יצברו נסיון

מנחם לס
05/09/2020 18:49:10

מצויין מיקי. לא חשבתי על ההשוואה. רעיון מצויין.
שני דברים:
ג'ימי הוא אולי לא לינארד, אבל אני מאמין שג'ימי משחק כמה טוב שהוא נידרש. מפגש עם קאווי יהיה מפגש בן שני שחקני-על, שקטים, שאין להם דבר מיוחד אחד בו הם עליונים אבל הם טובים בכל, ומסוגלים להעלות את רמת משחקם לאיזה גובה שהם נדרשים. אני מסכים שקוואי בטיפה טוב יותר, אבל ג'ימי ישיב לו בזאג על כל זיג. זה יהיה הקרב האולטימטיבי.

ובניגוד לרועי, אני מאמין שאם מיאמי תגיע לגמר יש לה סיכוי מצויין – אם לא יתרון – על הלוס אנג'לסיות בגלל שהספסל שלה הוא רחב מאד, עם צעירים עליונים כנאן והירו (נאן חלש מאד עד עתה, אבל חכו!)

ג'ט לג
ג'ט לג
05/09/2020 20:37:24

מיאמי יכולים לנצח את בוסטון בגמר. אבל כדי לנצח את הקליפרס הם יצטרכו נס כמו שהיה לטורונטו אשתקד: שיפצע הכוכב המוביל. תוציא את קוואי מהמשוואה ויש סיכוי טוב לאליפות למיאמי

רפיקי
05/09/2020 21:05:59

מיאמי לא יעברו את בוסטון זה ההבדל

עמיחי קטן
05/09/2020 22:10:21

לא, מכמה סיבות:
1. קוואי עדיף על באטלר, בעיקר בגלל הקליעה היציבה יותר.
2. טורונטו עברה 2 סדרות קשות מאוד. אחת שהוכרעה עם הבאזר של משחק 7, ואחת בה הם ניצלו מפיגור 3- 0 במשחק של 2 הארכות.
3. כרגע נראה שמיאמי בעיקר מנצלים את חולשת היריבות ברגעי ההכרעה. לא הביסו באף משחק ולא הפסידו באף משחק עד כה…

צ'יקו
05/09/2020 23:04:52

לא, מיאמי עומדת בפני עצמה עם יכולת טובה מאוד של כל השחקנים.
.
כתבתי פעם על כך שבאטלר וקאווי מאוד דומים ביכולות, ההבדל ביניהם הוא הגורל שהם נפלו אליו, ועד עכשיו זה בהחלט נראה שאני צודק ובאטלר כוכב על בליגה עם המאמן הנכון ובקבוצה שבנויה למידותיו
https://hoops.co.il/?p=180780

דקסטר
דקסטר
05/09/2020 23:22:06

אכן יש המון דימיון
.
אם מיאמי תזכה באליפות בעיניי זו תהיה אליפות הרבה יותר חזקה מזו של טורונטו שנהנתה מקריסה שעכשיו יותר ברורה לנו מצד מילווקי
וגמר חלומי מול קבוצה קצרה שבה נפצעו 2 מהסופרסטארים שלה.
.
ואם כבר פתחו דיון על מיאמי ביני ובין חבר נערך דיון האם שווה למיאמי ללכת על טרייד עבור יאניס שנה הבאה ושנינו החלטנו
שלמיאמי זה לא כדאי כיוון שהמחיר שהיא תשלם לא שווה את זה למרות הפיתוי להוסיף את יאניס.
אני סומך על ריילי שיהיה מוכן בעונה שלאחר מכן עם ניהול השכר בצורה כזו שיאפשר לצרף עוד שחקן ברמה גבוהה מבלי לוותר על כוכבני המשנה שלמעשה הופכים את מיאמי למה שהיא.

yossi
yossi
05/09/2020 23:33:56

אני אוהד הלייקרס כבר הרבה שנים. אבל המחאה של לברון נגד טראמפ גרמה לי לתהיות לגבי האהדה שלי אליהם.
אני לא חושב שאהיה עצוב אם יוסטון ידיחו את הלייקרס/הלייקרס לא יזכו באליפות.
אני אהיה שמח יותר אם קבוצת אנדרדוג כמו מיאמי/בוסטון/יוסטון/דנבר יזכו באליפות.
נכון להיום, אני מעריך שמיאמי יזכו באליפות השנה.

אהרון שדה
05/09/2020 23:55:35

תודה מעניין מאנו
בעיני יש מה לדבר עוד יותר ממה שמיאמי מזכירה לי את טורונטו
מזכיר לי באטלר את קוואי
אשתקד זה היה הקרב הכי טוב בפליאוף עם שני כוכבי על שהגיעו ובענק קוואי ניצח לבסוף בקושי בקושי בקושי
אבל באטלר מוכיח שנה אחר שנה שהוא שחקן אחר בפליאוף
מעונה רגילה מנומנמת של פחות מ 20 נק' למשחק ואחוז איום ל 3 (24.4 ) הוא מגיע לפליאוף בדיוק כמו שקוואי מגיע

והכל פתוח העונה
כאשר מסתכלים על הליגה רואים סוף סוף ליגה מאוזנת
אמנם כמעט כל המגה סופר סטארים במערב
מבין הקבוצות שנשארו יש 2 כאלו ליוסטון לייקרס וקליפרס
בעוד במזרח מקבלי אחד בודד כזה במילווקי

אבל בוסטון ,טורונטו ומיאמי ידעו לחפות על כך בשורת צעדים מעניינים

טורונטו הקבוצה אולי העמוקה בליגה ברוטציה
בוסטון עם 3 שחקנים של מעל 20 לראשונה זה יותר מ 30 שנה
וגם מיאמי מצאה הררכייה ברורה עם כוכב על גדול שמתעלה בפליאוף עם שני עוזרים נהדרים ועוד שורת שחקנים משלימים נהדרים
אחרי הרבה שנים נראה לי שאהיה עם מזרחית בגמר .

דקסטר
דקסטר
06/09/2020 0:03:19

אני עושה חיבור קל למה שהמגיב יוסי כתב קצת למעלה.
למה זה חרא לערבב פוליטיקה וספורט טייק 714 :
ישנה סבירות גבוהה שלא כל שחקני הלייקרס תומכים בביידן ולא כולם רואים בטראמפ אוייב האנושות (וואלה תתפלאו גם בין הקהילה השחורה)
במקרה כזה לא יודע כמה אותו שחקן שלא מסכים עם כל מה שלברון עושה אומר ומתנהל, יתן את כל ה 100% שלו.
לא יודע כמה יהיה כיף לצאת למלחמה עבור שחקן כמו לברון.
בניגוד גמור לג'ורדן שמשום מה יש כאן מגיבים שבטוחים שהוא לא "מנהיג" כמו לברון.
שחקנים נתנו הכל(!!) בשביל ג'ורדן. זה שהוא לא דיבר פוליטיקה זה רק הופך אותו ליותר חכם מלברון כי הוא ידע
היכן לשים את המיקוד. יותר מכך, ממילא אי אפשר לצאת מהצהרות פוליטיות בצורה חלקה, ולא משנה מי אתה וכמה חכם אתה.
על אחת כמה וכמה שחקן כדורסל שזו לא הזירה הטבעית שלו.

דקסטר
דקסטר
06/09/2020 0:32:27

אתה יודע מה האירוניה?
שהשחקנים הם אלה שהביאו את הפוליטיקה למגרש..
אז כנראה שזה בלתי נמנע מפעם לפעם 😀

האווי לאסוף
האווי לאסוף
06/09/2020 1:16:21
הגב ל  דקסטר

השחקנים מביאים את זה למגרש כחלק מהאישיות שלהם, כצעירים שחורים שגדלו בחברה שעדיין מפלה אותם כקבוצה, אבל נותנת להם כאידיבידואלים במה ותשומת לב לדעות שלהם. אתה יכול שלא להסכים איתם, אבל אם אתה רואה מה עובר כרגע על ארהב, קשה שלא להבין את הצורך שלהם

golan
golan
06/09/2020 4:27:21

תודה מאנו. אחלה השוואה ודיון מעניין…
קבוצה מעולה, עשו טריידים משלימים מעולים (קראודר ואיגי) בהחלט הפכו את עצמם למועמדים. ולקבוצה כזאת לוחמת תמיד יש סיכוי, בעיקר בתנאי הבועה, יש להם גם מאמן תותח, מועדון טוב, וכוכב על.
ולמרות הכל, אני עדיין מהמר על הקליפרס

Zivo
06/09/2020 7:00:34

עוד שלושה משחקים בין טורונטו לבוסטון ותוכל לקבל תשובה ברורה יותר בסדרה טורונטו מיאמי

Alex Rabino
06/09/2020 12:54:19

מיאמי יגיעו עד הסוף בגלל הרבה סיבות. אבל העיקרית היא שהיא משתפת יותר שחקנים מכול קבוצה אחרת בבועה. סיבה נוספת היא שיש לה יותר קלעי חוץ מכול קבוצה אחרת בפלייאוף.