אני חוזה עתה במשחק הלייקרס נגד הרוקטס, ובאותו זמן כותב את המעורב הזה. אז אנא סלחו לי אם מחשבותי קופצות מכאן לשם, ללא סדר הגיוני.
(ולקח לי פי שניים יותר זמן כי רציתי לראות את כל הסלים של ג'יימס הארדן ו'האיש שלי' ראסל ווסטברוק שוב ושוב, וב-SLOW MOTION עד הנשימה האחרונה בגופו של לברון ג'יימס.)
משך רוב השחק הרגשתי שמשהו בבאקס לא בסדר. משחק רגיל שלה כשהגכל תלוי ביאניס, ויאניס לא טוב מספיק. משך שלושה רבעים היא נשארה במשחק כי למיאמי כדורים מיאנו להיכנס, וג'ימי באטלר היה מאד בינוני. מיאמי נראתה טוב יותר אפילו בשלושה הרבעים הראשונים אבל כדורים לא ניכנסו וכוכבה הגדול נחבא בכנוכיה שלו.
ואז בא הרבע הרביעי והכל ניפתח…
אלה הנקודות החשובות שרשמתי לעצמי משך המשחק:
1.קשה לי ממש להאמין איזו קבוצה דומיננטית הבאקס הייתה משך העונה.
הערב היא נראתה מקסימום כקבוצה בינונית עם שני פוינט גארדים אריק בלדסאו (8 נק' ב-30 דק' ב-2 מ-9, ו-22- בנט +-, ו-3 אס') ווסלי מתיוס (6 נק' ב-21 דק') שאני לא יכול לחשוב על בק-קורט חלש משניהם בכל הליגה. אליהם מצטרף כוכב-על – MVP של העונה ו-'שחקן ההגנה' של העונה ,שאינו MVP, וגם לא מסוגל להגן. ואז סנטר שלמרות שנראה די טוב עם 22 הנקודות שלו ב-8 מ-17, הוא מתעקש לעמוד על הקשת (3 מ-9!!! ברוק לופז זורק 9 שלשות למשחק???) ומסיים עם 22- מבייש כי במקום להגן על ה-RIM ולקטוף ריבאונדים, הוא נמצא אי-שם ברחבי היבשת.
2) אני טוען כבר זמן רב שיאניס מפגר ביסודות משחק, ואני מתחיל לחשוד שבנוסף הוא עפרון לא חד כי אחרת לך תסביר שחקן עם קליעה דלוחה מהפרימטר המתעקש להשליך משם לבנים (0 מ-7 ושניים מהם בדקות הקריטיות כשמיאמי בנתה הפרש 3 ואז הפרש 7), והוא זרק את המשחק לחלוטין.
3) למעשה הדבר היעיל והפנטסטי היחיד שישנו ליאניס היא הכניסה האדירה לסל. אבל היא אדירה רק בגלל אורכו וצעדו הארוך. הוא משדר כל כניסה וכמעט שאין כל הטעייה בכניסתו. כל מה שעליך לעשות נגדו זה להביא מיד שחקן נוסף כשהוא משדר את כניסתו, וכששניים עומדים מולו כחומה הוא די אבוד כי קליעת מיד-ריינג' אין לו, והוא גם לא 'רואה' את הפארקט למסירה טובה לאדם פנוי, כי אם שניים שומרים עליו – ישנו שחקן קבוצה פנוי.
4) מעניין כמה מוניטין יאניס מפסיד בסידרה הזאת. עם מוניטין באים גם הרבה, הרבה מיליונים. אולי עם מאמן רציני ושחקנים מתאימים הוא 'פרוייקט' לזמן ארוך (שנתיים? שלוש?) שיוכל יום אחד לפוצץ את הליגה, אבל למי ישנה סבלנות? הוא קלע 21 נק' ב-7 מ-21. נו גוד. קטף 16 ריב' – טוב מאד. חילק 9 אסיסטים – זה קרה רק כשלא היתה לו ברירה עם הכדור, אבל 9 זה 9, אז ניתן לו ציון טוב. אבל הנט +- היה 13-. אני מצפה מה-MVP של הליגה לא להיות קרוב אפילו ל'מינוס'.
5) מידלטון הוא 'שחקן הכדורסל' הטוב ביותר של הבאקס והוא התחיל מצויין את המחצית הראשונה. אז נעלם כמעט לחלוטין וה-18 נק' שלו לא הספיקו כי הוא היה 7-.
6) ג'ורג' היל הוותיק עשה הטוב ביותר שיכול היה עם 13 נק' ב-6 מ-9, ודיויצנצו היה איש הספסל השני שהצטיין עם 10 נק' ב-4 מ-8.
7) עכשיו אני מגיע לבעייה הגדולה ביותר של הבאקס: המאמן שלה בודנהולצר. הוא, מסתבר, אחד המאמנים המרובעים ביותר ב-NBA: ישנה לו מין שיטה והוא רוצה ששחקניו יתאימו לשיטתו. במקום להניע כדור משחקן לשחקן כשכמובן יאניס הוא אחת המטרות הסופיות, הוא נותן את הכדור ליאניס שהוא נקודת המוקד של כל הקבוצה, וכולם חייבים לרקוד לפי חלילו. זה לא שיאניס אגואיסט: הוא פשוט נחשב לגואל, למחלץ, למושיע, למבצע – וכל משחק הקבוצה מתמקד בו, ורק בו – והוא, מה לעשות, אינו שחקן כדורסל טוב מספיק.
יש לבודנהולצר קלעים מצויינים ממש: דיביצנצו…קונאוטון…ג'ורג' היל…קייל קורבר…הם קלעו – כולם יחד, 3 שלשות. הם זרקו כ-ו-ל-ם י-ח-ד 8 שלשות. ברוק לופז לבדו (9) זרק יותר מכל קלעי השלשות המצויינים של הבאקס גם יחד.
הוא לא משנה כמעט שום דבר. קבוצתו משחקת תמיד אותו דבר. הוא חייב להבין שברמה של ה-NBA מתרגלים לכל דבר ויודעים כיצד להגיב על כל דבר. ההיט למדה על הכיפאק כיצד לשחק מול הבאקס.
8) היום, במחצית השנייה, סוף-סוף בודנהולצר שם את יאניס לשמור על ג'ימי באטלר. למה הוא לא עשה זאת ב-2.5 המשחקים הראשונים כשיאניס שמר בעיקר על ג'יי קראודר??? בשני המשחקים הראשונים בהם ג'ימי נשא את ההיט על כתפיו לא האמנתי שלא שמים את יאניס לשמור עליו. הערב סוף סוף הוא שם את יאניס על ג'ימי באטלר במחצית השנייה. במחצית הראשונה ג'ימי היה פשוט גרוע: הוא חלם על המגרש. הוא נעלם. הוא לא נראה בכלל. הוא קלע 5 נקודות. במחצית השנייה עם יאניס עליו כמעט בכל רגע שהוא היה על הפארקט, ג'ימי קלע 25 נק' נוספות לסיים עם 30 נק' ב-7 מ-13, אבל גדולתו העיקרית הייתה עם 19 זריקות פאול. הוא קלע – להפתעתי – רק 14 מהן – אחרת ההפרש היה עוד גדול יותר.
הרבע הרביעי הסתיים 13-40 למיאמי היט, ההפרש הגדול ביותר לרבע אחד בכל תולדות הסיבוב השני של הפלייאוף בכל הדורות, וזה כשיאניס שומר אישית על ג'ימי באטלר כל הזמן.
אז ההגנה שאמרו עליה שהיתה הטובה ביותר ב-NBA מתגלה כבלוף אחד גדול. היא הפכה לגבינה שוויצרית שהכל חודר דרכה.
9) אמרו שיאיניס "יכול לשמור על כל שחקן ב-NBA מהנמוך ביותר עד הגבוה ביותר". ובכן, רבותו, על ג'ימי באטלר הוא לא מסוגל לשמור.
10) הדבר המדהים ביותר אצל ג'ימי באטלר הוא שאפילו אם אין לו סטטיסטיקה מרשימה; אפילו שהוא לא מעופף; אפילו שהוא בקושי מדנקק, ואפילו שהוא קולע שלשות בינוני – לפתע המשחק מסתיים והוא עם +- של 23+. לפתע הוא גיבור הנצחון. במחצית הראשונה הוא היה ממש, אבל ממש אדיש ובקושי נראה. במחצית השנייה הוא היה המרכז של המרובע באטלר-אדביו-דראג'יק-קראודר שחיסל את הבאקס – אולי בנוק אאוט.
11. אני חושב שכבר כתבתי אתמול או שלשום שאדבאיו הפך להיות אחד משחקני הפרונט-ליין הטובים בליגה. הוא קלע 20 ב-7 מ-8 ו-16 ריבאונד. הנט שלו היה 16+. הוא היה מבצר הגנה, אבל מבצר הגנה היודע גם לתקוף, למסור, לעזור, ולהיות בכל מקום בו ישנו כדור חופשי וצריך אדם שיייקח אותו. הוא הופך ממשחק למשחק להיות יותר ויותר שחקן שאני לומד להעריך ביותר. איזה נכס עצום למיאמי, ושוב – העין והתחושה של פט ריילי המצליח שוב ושוב למצוא שחקן שכל האחרים חושבים שהוא אחד מיני רבים, וריילי יודע שזה לא כך. שיש בו משהו מיוחד מאד.
12) מילווקי היא הקבוצה המשעממת, מרובעת, שמרנית, שמשחקת היום כפי ששיחקה אתמול, וכפי ששיחקה משך כל העונה. מיאמי מפרקת אותה ואתה לא רואה ולו את השינוי הקטן ביותר בקבוצה: שום NEW LOOKS, ושום רעיונות חדשים. אני לא רוצה עכשיו לחשוב במקום בודנהולצר, אבל כשהקבוצה שלך לא מתפקדת, אתה מצפה לראות איזה שינוי. אולי לתת ליאניס לשחק כסנטר, 48 דקות, ולא 31.5 דקות ממוצע כפי שהוא משחק?
13) טוב, אחשוב עבור בודנהולצר. אני עולה למשחק הרביעי עם יאנטיס בסנטר, ברוק לופז פאור פורוורד, מידלטון בסמול פורוורד, פט קונאוטון בשוטינג גארד, ודונט דיביצנצו כפוינט גארד. דיביצנצו היה כוכב על בוילנובה האלופה, וקונאוטון היה כוכב אדיר בנוטר-דאם, עם משחקים של 35 ו-40 נקודות. שניהם פקחים וקלעים נפלאים, ונגד הלבנים של מיאמי – דראג'יק, דאנקן רובינסון, וטיילר הירו אתה לא צריך מהירות מ–יודע-מה. הם היו שחקני קולג' טובים בהרבה מרובינסון והירו. אז נסה אותם פור גאד סייק. הם מסוג הלבנים הקשים שלא יוותרו על שעל. בודנהולצר נתן היום כמה דקות לשחקן וילנובה. שחקן נוטר-דאם ראה רק ספסל.
נסה, עשה משהו.
14. איך זה שיאניס משחק בבאקס כבר שנים, ואין כמעט כל שיפור בג'אמפ שלו?
15) בודנהולצר, הקשב: זה פלייאוף. זה הסוף. עם כל הביקורת על מיאניס הוא עדיין אחד הטובים ב-NBA. אז מה אתה נותן לו לשחק 31.5 דק' למשחק? הוא ומידלטון צריכים לשחק 40 דקות לפחות למשחק. אין כאן מחר. בודנהולצר לא מאמן כאילו אין מחר. הוא מאמן כאילו אלה עוד משחקי ליגה. כשג'יימס הרברט מ-CBS ספורט שאל אותו איזה שינויים הוא עומד לעשות https://www.cbssports.com/nba/news/will-giannis-antetokounmpos-bucks-stop-here-how-heat-other-teams-are-pinching-milwaukees-schemes/ הוא ענה:
“We kind of do what we do, and hopefully it’s good enough.”
לא. זה לא מספיק טוב. אם לא תעשה משהו מיד אתה עף 4-0 וחוזר לעיר הגבינה.
15) משהו דפוק מהראש כשהשחקן שהוביל את כל הקבוצה לרקורד הטוב ביותר בליגה הוא עתה אחת הסיבות לנפילה הגדולה של מילווקי באקס. משהו כאן לא עובד נכון!
16) אני לא מאמין ממש איזו רמת משחק נפלאה מראה גורן דראג'יק. הוא משחק בסדרה זאת את הכדורסל הטוב בחייו!
17) אני חייב לחזור לבאם אדאביו. אגיד זאת באנגלית, ברשותכם:
Adebayo brought the Heat a tantalizing new energy
לא היה להם סנטר כזה מאז אלונזו מורנינג, ואם עלי לבחור עתה בין השניים, אני בוחר ב-'באם' לפני הבהוב העין הבא. הבנאדם הוא FULL OF FIRE. היה להם את 'המרחף'. היה להם את אנדרסון המטורף , ועוד כל מיני כאלה כמו ווייטסייד. אבל סנטר שהוא גם מעולה בהגנה וגם מעולה בהתקפה לא היה להם אולי אף פעם. שקיל אוניל ב-2006 היה הכבר איטי מדי. יתרון גדול מאד של אדבאיו היא ראיית המשחק שלו, ויכולת המסירה שלו. לעתים אני רואה בו סנטר שהוא גם פוינט גארד.. ישנם לו אינסטינקטים של פוינט גארד והוא הביא למיאמי היט DIMENTION חדש שאף פעם לא היה להם.
אגיד לכם דבר שיישמע מוגזם אבל ישנו מצב שהוא נכון: באם אדביו הוא כנראה ה-POINT CENTER הראשון אי-פעם.
תענוג.
הקוריוז
5 ספט 2020 07:35:40מנחם ככה שכחת את הגאון הסרבי גוקיץ?
אתה מאוכזב מהבאקס כי אמרת לנו שהמזרח אימתני ושהם ידרסו….
האמת לכזו חולשה אפילו אני לא ציפיתי אבל הצוות המסייע של יאניס הוא בזיון.
חוץ מזה ההיט ידעו למה הביאו את קראודר וגם טייטום יסבול ממנו.
יאניס סתם לוזר עם שחקן טןפ 10 בליגה כמו מידלטון הוא לא לוקח אליפות 😂😂באד עוד כמה ימים מסיים את תפקידו. קיץ הבא הבאקס חוזרים להיות החור תחת שתמיד היו והופכים להיות הקאבס. זה אפילו אותם אותיות.
יאניס יקח את כשרונו לסאות ביץ או למפרץ העיקר שיהיה ים ויהיה מצחיק אם במקום חינם הוא יכריח את הבאקס לסיין אנד טרייד על דריימונד גרין 😂😂😂😂😂
רק המחשבה על בלדסו וגרין עם חוזי העתק בבאקס מעלה חיוך ענק על פניי
מנחם לס
5 ספט 2020 18:04:44אתה מדבר על גורן? כתבתי עליו בקיצור אבל אומר הכל: "הוא משחק את הכדורסל הטוב בחייו".
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
5 ספט 2020 07:37:37כל מילה מנחם, תודה רבה.
ברבור שחור
5 ספט 2020 09:15:19מעניין , אני לא הסכמתי עם 90% מהסעיפים.
לדעתי חוץ מהנושא של באם (שהוא ממש לא הפוינט סנטר הראשון), כל הנקודות שהועלו היו מאוד אימפולסיבים וממש לא נכונים
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
5 ספט 2020 09:37:02אם תפרט את הניתוח שלך למה שקורה במילווקי אשמח להתייחס.
ברבור שחור
5 ספט 2020 09:58:38בסוף הכדורסל הוא מאוד פשוט, מילווקי פשוט קלעה מזעזע מהשלוש ולכן מיאמי יכלו להרשות לעצמם לסגור ליאניס את הצבע. לשים את יאניס כסנטר לא ישנה את סגנון המשחק
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
5 ספט 2020 10:01:00אבל היא קולעת גרוע כבר שלושה משחקים (לפחות), אז קשה לי להאמין שאין כאן בעיה בסיסית יותר – מאמן, שיטת משחק, רוסטר, מגבלות יאניס, וכדומה. פעם אחת זה מקרה, פעם שניה צירוף מקרים, פעם שלישית זו כבר בעיה אמיתית.
עגל
5 ספט 2020 10:53:59גם אני לא הסכמתי עם הרוב.
מנחם תמיד אוהב לרדת על המאמנים. מילווקי זו קבוצה של שיטה. אם היו זורקים אותה הם היו סופגים ביקורת מוצדקת, אתה לא הופך חתול לדג.
הקוריוז
5 ספט 2020 12:37:49חייב שיהיה תוכנית ב וג. אצל באד יש רק א
החתול לא יכול להיות דג אבל הוא יכול להתגלגל אולי? לנסוע על תלת אופן?
מנחם לס
5 ספט 2020 18:06:35תודה עגל. אז אולי תכתוב במה אתה כן מאמין? יש לך תכונה קיבוצניקית ידועה: "לעקוץ" ולברוח
עגל
5 ספט 2020 19:36:54אני לא יכול לשרוץ באתר כל היום, סורי.
אני מאמין בשיטת משחק ושאי אפשר לשנות אותה ברגעי משבר.
כמובן שקיבעון מוגזם זה לא טוב
דוקטור רזי הופמן
5 ספט 2020 07:38:46תודה מנחם
מעורר מחשבה
Jonathan
5 ספט 2020 08:30:17אחלה טור. מאחר והגנתי השבוע על ראס ועל שאק אז אני מתחיל להתרגל לתפקיד ואגן על יאן(יס).
*
להיות לא מושלם זו לא מכה כזו גדולה. שאק לקח אליפויות עם משחק חד מימדי ולמשל בירד ומוזס מלון הובילו קבוצות לאליפות עם אתלטיות מוגבלת.
התפקיד של המאמן הוא לנצל את מה שהשחקן יכול לעשות.
יאניס יכול להיות MVP מוצדק שוב ולהוביל קבוצה לאליפות אבל זו צריכה להיות קבוצה שבנויה אחרת ומשחקת אחרת.
*
יאניס יהיה סנטר נורא. הם צריכים להמשיך לשמור אותו בחוץ ולדעת למצוא אותו לחדירה כשהשומר עליו לקח צעד הצידה ממנו. אולי לעבור להרבה פיק אנד רולים (יאניס יספוג הרבה התנגשויות, מסכן). פשוט שלא ייכדרר. שיעבור להיות קליי תומפסון שבמקום לשגר את הכדור בקליעה משגר את עצמו עם צעד וחצי.
מושלם זה לא יהיה והממוצעים ייפגעו בדרך להופעות יעילות יותר. אבל יהיה נחמד אם הוא יפסיק לנסות ליצור לעצמו.
מנחם לס
5 ספט 2020 18:10:11ג'ון, בכל המשחק אתמול לא היה פיק אנד רול אחד משני הצדדים. כולם כותבים "פיק-אנד-רול"…"פיק-אנד-רול"…ואף אחד לא עושה אותו. פיק אנד רול הוא מסירה לשחקן עם הגב לסל ואז פריצה, ואו קבלת כדור או זה עם הגב מסיים בעצמו. אתמול – בשני המשחקים – לא ראיתי זאת אפילו פעם אחת!!!!!!
Smiley
5 ספט 2020 08:48:24ספולסטרה ומיאמי בשח-מט לבאקס עד עכשיו. המשחק היום בכלל גמר את הבאקס אחרי שהובילו ב-11 ברבע השלישי לפני הבליץ' של ההיט ברבע הרביעי.
באטלר היה בקרוז קונטרול שלושה רבעים והתעורר בזמן לגמור את הסיפור. הוא פשוט שולט בסדרה הזו רק מעצם הנוכחות שלו על הפרקט.
.
מה שקורה עם הבאקס מזכיר את המקרה של ההוקס בתקופת בודנהולצר. קבוצת ליגה רגילה מצויינת שלא מסוגלת לעשות את ההתאמות לפלייאוף. וזה שעוד יש להם את מי שעומד להיות ה-MVP וכבר נבחר ל-DMVP.
מיאמי ALL BUSINESS בבועה. הבינו שזאת הזדמנות חד פעמית לאליפות והם באו הכי מוכנים עד עכשיו מכל הקבוצות. יכול להיות שהכשרון שלהם מתישהו יתקל בקבוצה מוכשרת יותר (קליפרס, סלטיקס), אבל השלם אצלם הרבה יותר גדול מסך החלקים.
Smiley
5 ספט 2020 09:00:09Michael Lee
@MrMichaelLee
This could be the fourth time in six seasons that a Mike Budenholzer-led team went out by losing four straight playoff games. Two of the previous three squads in Atlanta & Milwaukee won 60 games in the regular season.
Smiley
5 ספט 2020 09:02:02Vincent Goodwill
@VinceGoodwill
Budenholzer says Giannis/Middleton playign 35-36 minutes is “pushing the ceiling”…wow
Smiley
5 ספט 2020 08:52:18Hoop Central
@TheHoopCentral
·
1h
“I told you. We got some motherf**kers that can ball on this team. Say I’m f**king right. Say I’m f**king right. I told you.”
Jimmy Butler is on a mission to prove everyone wrong. 🔥🔥
https://twitter.com/TheHoopCentral/status/1302097569284157440?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1302097569284157440%7Ctwgr%5Eshare_3&ref_url=https%3A%2F%2Fbleacherreport.com%2Fnba
דוקטור רזי הופמן
5 ספט 2020 08:52:25לפי אתרי הסלטיק ניישן הייווארד חוזר בסוף השבוע ויכנס לבידוד 4 ימים לפני שיחזור לקאדר בתקווה שהסלטיקס עדיין יוכלו להשתמש בו.
התינוק שלו עדיין בבטן של אשתו.
the artist formerly known as the Shot
5 ספט 2020 09:07:07רזי – בקשר למשפט האחרון, שאלה ברשותך ברמה המקצועית נטו, איקסים ועיגולים:
האם התינוק שלו בטוח בבטן של אשתו או שאולי העבירו אותו לבטן של אישה אחרת?
דוקטור רזי הופמן
5 ספט 2020 10:04:33חחחחחחחחחחחחחחח
נכון
הלוואי וזה היה כבר מאחורנו
בשורה התחתונה אני מקווה שיחזור כמה שיותר מהר לעניינים, בהנחה שרונטו לא מעיפים את הסלטיקס השבוע, ושסטיבנס לא יחזיר אותו ישר להרכב הראשון. הוא יכול להריץ טוב את ההרכב השני ולתת מנוחה לטייטום בראון. פיי כמה חם פה אצלי בחצר, חם והביל ויש מוסיקה מהדירה של השכנים.
מנחם לס
5 ספט 2020 18:13:25אני לא בטוח שגורדון טוב עכשיו לסלטיקס
Avri
5 ספט 2020 11:30:42זאת אופציה. מה גם שיכול להיות גם שהתינוק שבבטן של אשתו לא שלו. תשאל את המאמן החדש של ברוקלין.
the artist formerly known as the Shot
5 ספט 2020 12:49:54חחחח
ג'ורג' עובדיה הסקרן
5 ספט 2020 15:52:13השמועות שהתינוק היה של ג'ייסון ריצ'רדסון התבררו כפייק. חפש תמונות של מתיאו נאש (היום כבר בן 10), הוא קופי של נאש.
captain beefheart
5 ספט 2020 16:18:08ושמא התינוק בחלחולת של אשתו או באיי לנגרהנס שלה?
the artist formerly known as the Shot
5 ספט 2020 09:09:08תודה מנחם. מעניין.
במצב של 4 הפרש שעוד עלה ל-6 בערך 8 דקות לסיום בודנהולצר הוציא את יאניס וגמר את המשחק. איפה השכל שלו?
אני חושב שבגלל המצב הבלתי נורמלי בבועה – נראה חזרה של מילווקי ממינוס 3:0
אשך טמיר המקורי
5 ספט 2020 09:27:54באד נראה לי כמו מישהו שסובל מחרדות קיומיות והפיתרון שלו זה לתת סדר לכל דבר.
לכן הקיבעון הרב כמאמן.
the artist formerly known as the Shot
5 ספט 2020 10:24:03יש משהו חרדתי בעיניים שלו.
בכל מקרה מילווקי יהפכו את זה. סנסציה בחסות הבועה.
אשך טמיר המקורי
5 ספט 2020 10:32:44הוא כל הזמן נראה לי על סף היסטריה
pitbull
5 ספט 2020 11:36:17על מה אתה מדבר?
הם גמורים!
the artist formerly known as the Shot
5 ספט 2020 12:50:24יקרה הבלתי יאומן
אשך טמיר המקורי
5 ספט 2020 09:13:16מדויק לחלוטין דוק (חוץ מהמשפט האחרון ברקע הצהוב).
אמרתי בעבר שבאם טוב מאמביד – ואני עדיין חושב כך.
אולי הוא לא יכול לקלוע כמוהו, אבל ההשפעה שלו overall – גישה, הגנה, חוכמת משחק, האסל, מסירה – הופכת אותו לסנטר נעלה על ה-unhappy מפילי.
הקליעה של יאניס – פעם שלישית שאני שם את הסרטון הזה כאן:
https://www.youtube.com/watch?v=RHE3X9-WnPs&t
תראה את זה דוק – זה מטורף.
הייתה לו טכניקת קליעה מעולה ומישהו בבאקס חירב לו אותה לגמרי – ובכך את הקריירה של המפלץ.
דוקטור רזי הופמן
5 ספט 2020 10:07:05לא עמיד ללחץ….
דקסטר
5 ספט 2020 11:17:49מסכים איתך אשך לגבי באם
no funny shtuff
5 ספט 2020 12:14:34http://hoops.co.il/?p=182511
.
תגובה 23.2 (בתשובה ל-23 של שמעון)
Dor
5 ספט 2020 12:33:06תפסיקו לעוף על אדביו. סהכ נתן כמה משחקים טובים ועונה לא רעה ולא יותר מזה. זה פשוט צעירות להכתיר מלכים אחרי כמה משחקים טובים בליגה שהעקביות בה היא שם המשחק. מעבר לכך אדביו מאוד מוגבל. סוג של דריימונד גרין משודרג. אשך, באמת נראה לך שיש GM שפוי שיקח את אדביו לפני אמביד?
הקוריוז
5 ספט 2020 12:36:12צודק
אשך טמיר המקורי
5 ספט 2020 14:57:51ממתי ג'אמים בליגה שפויים?
Dor
5 ספט 2020 18:29:03גם נכון
סוסמעץ
5 ספט 2020 14:45:16מדהים, איך חירבו לו את הקליעה
thejanitor
5 ספט 2020 15:07:15הסרטון הזה ערוך מצויין ומציג את ההבדלים בזריקה שלו ואיך היא התקלקלה
MacLeod 1
5 ספט 2020 09:17:35נכון מאוד, מסכים עם הכל בערך.
תכלס מנחם תמיד החזיק מבאטלר, חשבתי שיותר מדי אבל נראה שצדק כל הדרך…
דראגיץ' הרוצח השקט, שחקן-על, חכם, קשוח, ווינר במהותו, הייתי סומך עליו בכל מצב.
Berch
5 ספט 2020 09:42:55הזוי התפקוד של הבאקס והררבה כבוד לפט ריילי על המערכת שבנה.
מקווה בשבילם שיחליפו מאמן יותר מהר מפילדלפיה
🙂
MBK
5 ספט 2020 09:56:27בודנהולצר מאמן עם ניהול משחק לא טוב
מילווקי של השנתיים האחרונות ניצחה את רוב המשחקים שלה בהפרש דו ספרתי
גם העונה היו להם 5 משחקים בלבד בהפרש של סל(הכי נמוך בליגה אחריי גולדן סטייט עם 4 בפחות משחקים)
הם מגיעים לפלייאוף כשהם לא מורגלים לשחק משחקים צמודים, זאת לא העונה הרגילה שקבוצות בפיגור של 15/20 חושבות על המשחק הבא.
לגביי הלייקרס, זאת הייתה תצוגת כדורסל גרועה מאוד. הם שיחקו בלי רכז על המגרש, לא ניצלו את יתרון הגובה(שהיה חסרון הלילה), הם נראו כקבוצה מבולבלת מאוד.
בשביל לנצח את יוסטון הם צריכים הרכב קצת יותר נמוך והרבה יותר חכם.
לא הייתי שולל לשחק עם לברון או עם דוויס לדקות מסיומות
חוסר היצירתיות של המאמנים בליגה זה טאבו
נרס, סטיבנס וספולסטרה יוצאי דופן בתחום הזה
the artist formerly known as the Shot
5 ספט 2020 10:03:40גיא מספר לנו כל השנה שלברון רכז. הוא אפילו בדק את זה בדפי הסטטיסטיקה.
דוקטור רזי הופמן
5 ספט 2020 10:08:54חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח, גדול
להברון אולי סקנד גארד.
MBK
5 ספט 2020 10:12:30לברון פוינט פורוורד
הוא פחות אפקטיבי כשהכדור כל הזמן בידים שלו
הלילה אף אחד לא ריכז בלייקרס, למרות החזרה של רונדו
ווגל לא יכול ללכת ולשחק ביג סייז אם הגבוהים שלו לא מצליחים לקחת את הריבאונדים מהשלשות של יוסטון
the artist formerly known as the Shot
5 ספט 2020 10:29:24אין דבר כזה פויינט פורוורד. זה קישקוש כמו הפויינט סנטר יוקיץ׳.
יש רכז שמחזיק בכדור, מעביר את החצי, שולט בקצב, מריץ מתפרצות ומעבר, חודר ומוסר ושומר על הרכז ממול. לברון עושה חלק מזה, בעיקר לאט. כשלוחצים אותו נמוכים (הפעם אלה היו גורדון וטאקר) הוא מתעייף, מפסיק לנהל, תוקע את כולם וגם הפעם תרם 0 נקודות ברבע הרביעי (מול 10 של ראס למשל).
פויינט-שמעקאר.
דוקטור רזי הופמן
5 ספט 2020 10:38:31חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
🙂
MBK
5 ספט 2020 10:39:10אתה אלוף העולם בביטול של אחרים
יש לך נטייה לקרוא לכל אחד קשקשן, גם שהדברים מדוייקים מאוד(ואני מהיותר מדוייקים שיש)
הכדוסל הקלאסי של עמדות ברורות כבר לא קיים יותר
גם הארדן לא רכז פר-אקסלנס
זה נושא לדיון אחר שאולי חבל להשקיע בו זמן, בוודאי שלא איתך
the artist formerly known as the Shot
5 ספט 2020 11:00:48לא קראתי לך קשקשן. אל
תיעלב. קראתי כל השנה קישקוש לפויינט לברון ופויינט יוקיץ׳. אתה לא היחידי שאמרת את זה כאן.
בכל הקבוצות הגדולות היה רכז חזק. אצל לברון לא כי הוא באמת חריג – אבל היה רכז ״קלאסי״ בחמישייה שטיפל בכדור ובלחץ – וגם שמר על הרכזים ממול. למשל צ׳אלמרס. ראינו איך לברון שמר אתמול על הארדן.
MBK
5 ספט 2020 11:21:56בסדר 👍
נהיה בארדק עם המספור של המערכת תגובות
בכל אופן אני חושב שהלייקרס לא שיחקה מאורגן.
כשהכדור בידים של לברון הוא צריך ללעוס כל הדרך לטבעת ולהוציא החוצה לקלעים הלא אמינים ממילא …
מדוייס אי אפשר לבנות על אגרסיביות
the artist formerly known as the Shot
5 ספט 2020 11:31:32MBK – כשלברון מוביל כדור ומרכז והולך הרבה פנימה ועובד בשביל כולם – הוא עושה את זה מצויין.
אבל!
הוא גדול וכבד וזה מעייף אותו. בשביל זה יש רכזים קטנים או יותר קלילים כמו סימונס.
לברון עובד קשה סתם והגיע גמור לרבע האחרון. תראה איזו זריקה אחורית מביכה הוא השליך על טאקר.
שיעזוב את העבודה השחורה לרונדו וקארוסו ויתרכז בהוצאה לפועל. עדיף לו וללייקרס.
IDO
5 ספט 2020 11:53:14אחד הרגעים המשעשעים היו שרונדו העלה כדור, אבל לא היתה תנועה אז לברון עשה חיתוך פנימה והחוצה, כלום הוא בא להנד אוף. רונדו הלך לפינה. לברון חיכה עוד כמה שניות. אף אחד לא זז. בשנייה האחרונה הוא העביר לדיוויס תחת שמירה של 2. שאיבד את הכדור.
הקוריוז
5 ספט 2020 12:34:38הלייקרס במצב שב2 הסדרות הקרובות יוסטון וקליפרס היתרון הכי גדול שלהם זה אנתוני דיוויס. כלומר האם הם ישחקו הכי הרבה עליו והוא זה שיכתיב את הטון מה שיביא את השיקצה למעמד של מס 2…..האם הוא יהיה מסוגל להתמודד עם זה?
the artist formerly known as the Shot
5 ספט 2020 12:53:29שמעון – לשחק על גבוה זה מתכון להפסד. נוביצקי היה האחרון וזה קרה לפני 10 שנים. זה משחק של גארדים ופורוורדים. אם היתרון של הלייקרס זה אנטוני דיוויס – הם בצרות. אולי זה יעבוד מול יוסטון רכבת-הרים- רוקטס, אבל בטח לא מול הקריפרים. דנבר עם יוקיץ' יחטפו מטאטא מארץ המטאטאים
הקוריוז
5 ספט 2020 13:34:28דיברתי על יוסטון בעיקר. עזוב היסטוריה הוא אמור לחגוג קל.
לגבי הקליפרס ב2 הנצחונות של הלייקרס הוא ניגב אותם
הקוריוז
5 ספט 2020 10:58:54הדבר הראשון שדנבר צריכה לעשות זה להפסיק לתת כל התקפה כדור ליוקיץ שירכז ולתת לו להיות סנטר רגיל שמקבל כדור וקולע ולא עומד על קשת ה3 מקפיץ 5 שניות מעלה כדור ומחכה לחיתוך עוד 5 שניות. זה עובד רק בעונה הסדירה בטח שלא מול הקליפרס 4 משחקים.
לגבי יוסטון הלייקרס צריכים כל כדור להכניס לדיוויס לשחק עליו כאילו הוא הפרנצייז 45 דקות של טחינה הפנים וכל מהלך אמור להתחיל ממנו.
הנק של השיקצה זה לא בעיה שיקלע מבחוץ צריך לסגור לו קצת את הצבע וזהו יחיו עם זה. הארדן וראס צריכים לתקוף אותם כל הזמן אין להם איך לעצור אותם בשום צורה
the artist formerly known as the Shot
5 ספט 2020 11:05:12בדיוק!
כל השנה גיא מפמפם מיספרים כמה לברון רכז גדול. לא נראה לי שאנשים פה מבינים מה זה רכז. יש גם עניין של כדרור, מהירות ושחרור מלחץ. הערב יוסטון קבעו ללייקרס את התרגילים של הלייקרס בהתקפה. ווגל קיבל מדאנטוני נוק אאוט. אם אני ווגל – אני מתחנן ללברון שישחק 3, ופותח עם קארוסו או רונדו במקום קולדפליי פלופ.
אשך טמיר המקורי
5 ספט 2020 11:15:44אבחנה יפה שרק שחקן עבר יכול לתת ולא מנתחי כורסא
דקסטר
5 ספט 2020 11:22:34בדיוק
תמיד הפריע לי שהחשיבו את לברון כ"רכז"
זה מספיק מול קבוצות נחותות אבל מתגלה כחיסרון מול קבוצות פחות או יותר באותה רמה.
דוקטור רזי הופמן
5 ספט 2020 11:43:55המאמן לברון צריך לפחות לנסות מה שאמרת…
הגרופי כבר מאומן בפזצטות יותר מהחברה מהפלמ"ח…
Ljos
5 ספט 2020 11:08:42שנייה, אני צריך ללכת להגיד לדון נלסון שכל הקריירה שלו היא שקר.
the artist formerly known as the Shot
5 ספט 2020 11:35:56חחחח באמת שיחק הלי רכזים קלאסיים: טים הארדווי, נאש ואליס. גדול אתה איסלנדי ואפילו עוד לא חורף אצלכם…
Ljos
5 ספט 2020 11:37:42נקודה
.
.
.
.
.
.
דה שוט
הקוריוז
5 ספט 2020 12:32:10לחוס באטלר או בראדלי ביל עדיין לא נראה לך בדנבר או "שיפגעו בכימיה הקבוצתית"?
Jonathan
5 ספט 2020 16:40:19מה זה משנה אם קוראים לזה פוינט פורוורד או פוינט סנטר?
לברון בכלל עלה ברובטר כפוינט גארד רוב העונה. קשה לי לחשוב עליו כגארד.
הכדורסל עכשיו באמת הפך לחסר עמדות אבל יש תנאי בסיסי של היכולת לשמור על שחקנים ברוב העמדות. הלייקרס עולם עם שני סנטרים (בסדר AD הוא גם פאוור פורוורד), ביגמן כמו לברון שאם הוא גארד אז טיגריס זה חתולה, וקוזמה שהוא פורוורד שלא ידוע בשמירה שלו. זה מתכון לצרות מול הרוקטס ולא משנה איך יקראו לזה.
*
עדיין מהמר שהלייקרס ייקחו את הסידרה. לצערי.
מנחם לס
5 ספט 2020 18:17:19מידן, על הלייקרס אדבר כנראה מחר
עגל
5 ספט 2020 11:03:16מנחם אתה השווית את באם אדביו עם אלונזו מורנינג?! אתה אולי צעיר אבל חלק מאיתנו ראו את אלונזו בלייב. הוא היה שחקן התקפה אדיר ושחקן הגנה עוד יותר טוב, עם לב ענק. יש לאדביו עוד כמה זוגות נעליים לקרוע לפני שנשווה אותו לאלונזו.
Avri
5 ספט 2020 11:27:13ברור.
דוקטור רזי הופמן
5 ספט 2020 11:41:00בדיוק
no funny shtuff
5 ספט 2020 12:25:47מורנינג >> באם אדאביו > אמביד
מנחם לס
5 ספט 2020 18:20:05אני באמת צעיר מדי. ראיתי את אלונזו ב'חי' מהמגרש אולי 50 פעם. באם עולה עליו בהרבה דברים, ובעיקר בראיית משחק והבנה, וגם קליעה מרחוק. הוא גם מוסר הרבה יותר טוב. אני אהבתי את אלונזו אבל עובדה שהוא לא היה סנטר של אף קבוצה אלופה.
ארז
5 ספט 2020 11:16:57תענוג לקרוא את הניתוחים שלך דוק. אם כי קצת קשה אחרי סעודה כזו ללכת ולשמוע את הסיקור הרגיל.
Alex Rabino
5 ספט 2020 11:27:44כבר כתבתי מספר פעמים בשבועות האחרונים שספולסטרה הוא המאמן הטוב ב NBA כיום. ההוכחה: הוא משתמש ביותר שחקנים מכול מאמן אחר בבועה. אני חושב גם שג'ימי באטלר הוא המבוגר האחראי ואדאביו הוא הפתעת הפלייאוף.
ולבסוף אנא צפו ב 5 המהלכים הגדולים של הערב באתר ה NBA. צפו במהלך מס. 2 ותגידו לי כמה צעדים עשה יאניס עד שקלע את הסל.
מנחם לס
5 ספט 2020 18:21:21כשזה קרה כתבתי מיד "5 צעדים". אולי היו 6???
Tzafriros
5 ספט 2020 11:45:02מצחיק מה שכתבת על יאניס זה מה שהרגשתי על הלייקרס. שהייתה חסרה הנעת כדור משחקן לשחקן ביחוד בשבילי שהכדור יגיע לגבוהים בעמדה נוחה. האם אנחנו עדים לשינוי בעולם הכדורסל ? שקבוצות שלא מתבססות על גבוה דומיננטי מנצחות קבוצות עם סנטר קלאסי? הרוקטס ניצחו את הלייקרס עם סנטר שהוא למעשה פאוור פורוורד בגובה 6.9 ההיט ניצחו את הבאקס עם פאוור פורוורד שהוא 6.9 דריימונד גרין הוא 6.9 והקליפרס הצליחו להעלים את יוקיץ. גם דריימונד גרין הוא 6.9 שזה למעשה הגובה של מג׳יק ג׳ונסון. מי היה מאמין?? לדעתי האלופה תקבע את איזה כדורסל אנחנו הולכים לראות אבל עד אז נראה כדורסל אחר. שלא הולך פנימה. אני עדיין חושב שאם הלייקרס תשחק יותר סבלני בהתקפה מסודרת יהיה קשה לרוקטס לעצור את הגבוהים שלה אבל קשה לא להיגרר לקצב המהיר.
one
5 ספט 2020 13:25:10לא נעים לי להעיר… אבל דריימונד גרין… לא תאמין.. בין 6.4..ל 6.5! הרבה יותר דומה לטאקר. גם האנרגיות דומות ןכמובן זה ההבדל… גם המסה…
רועי ויינברג
5 ספט 2020 14:09:13תודה מנחם, פגעת בול בניתוח על השמרנות של הבאקס. שני הסנט שלי:
.
בשלושת הרבעים הראשונים השלשות של הבאקס נכנסו והם הגיעו ליתרון מכובד של 12 נקודות, אבל העדר התגובות של בודנהולזר לנקודות שבאטלר סחט מהעונשין היו משהו חשוב בהכרעה של המשחק. אחרי שבמשחק הקודם מידלטון לא הצליח לשמור עליו היינו מצפים שבלדסו או מת'יוס יקבלו אותו וזה לא קרה.
.
באופן כללי, זה נראה כאילו אין שינוי ממשחק למשחק במילווקי. יאניס שיחק רק 36 דקות במשחק קריטי לעונה של הבאקס והיה לא רע עם 21-16-9, אבל מילווקי לא משתמשת בו טוב בשני צדדי המגרש.
.
עד לדקות ההכרעה הוא שמר על ג'יי קראודר ולא על באם אדביו, מצ'-אפ עדיף: אדביו מניע את כל ההתקפה של מיאמי וכשיאניס סוגר אותו השטף הקבוצתי יחלש. כשאדביו יחסום לשחקן אחר אנדטקומפו יוכל להחליף עליו ולהמשיך לתרום ב-help defense. בהתקפה הוא שוב לא הצליח להגיע לזריקות חופשיות בצבע וקשה לי לראות אותו או את הבאקס חוזרים למשחק חמישי. יכול להיות שזה יהיה המשחק האחרון של בודנהולזר על הקווים, ואולי גם של חלק משמעותי מהשחקנים בחולצות הלבנות.
סוסמעץ
5 ספט 2020 14:51:45דוק תודה רבה
==
זהו אחד הפוסטים המושחזים והמדוייקים שהיו כאן לאחרונה.
ניתוח יפיפה של הסדרה בין ההיט לבאקס.
==
איזה כיף לראות את להפלופ עושה "פוינט פורוורד" ומקבל בראש
0 עגול בנקודות בזמן ההכרעה.
onetwo3
5 ספט 2020 15:43:03תודה.
מי שמכיר את ההיסטוריה של דראגיץ' לא מופתע בכלל..
השחקן על הסלובני הזה אחראי ישירות לאליפות אירופה (2017) של סלובניה, מדינה של 2 מליון תושבים (דונצ'חץ' אחד מהם) תוך כדי תצוגות עילאיות וזכייה בתואר הMVP של הטורניר.
הנה קישור לhighlights מאז:https://www.youtube.com/watch?v=eRjxHIXu4i8&ab_channel=MickeyMickeal
הבן אדם כבר 12 שנה בליגה, זכה בעבר בשחקן המשתפר של העונה והוא אולסטאר (2017-18).
קיצר, לא חושב שדראגיץ' עצמו מופתע, ולא ההיט שהחתימו אותו ב2015 ל5 שנים ב90 מליון דולר..
מעניין איפה הוא יהיה בשנה הבאה, הוא כבר לא ילד (בן 34)
הקוריוז
5 ספט 2020 16:15:42נכון ווינר אדיר
מנחם לס
5 ספט 2020 18:24:09תודה לכולם
Jonathan
5 ספט 2020 20:16:53מנחם, שואל ברצינות ומתוך בורות: איזו התקפה מתוכננת ראית סביב יאניס?
לי נראה שהתוכנית לגביו זה לתת לו את הכדור להירו-בסקטבול ולזוז הצידה.
Jonathan
5 ספט 2020 20:17:47היה צריך לצאת מתחת לתגובה 4 (שלי). אוף.