יומני מומי – סיפור נוסטלגי + יומן אליפות לייקרס(2)

יומני מומי – סיפור נוסטלגי + יומן אליפות לייקרס(2)

לפני הפתיחה של הסדרה של הלייקרס מול יוסטון מומי נזכר בימים של שנות ה 90 עת עשה עלייה לישראל לאחר השנים באל איי והגירושים מג'ניפר. מומי באותן שנים היה חזק בשוק הפו"פ של תל אביב. עוד לפני הייבוא האישי של אוקסנה בעזרת האתר אוקרניינפוסיפוריו דוט קום. מומי הייתה לו חברה עו"ד תובעת בשם דפנה כרמלי. דפנה הייתה אוהבת לשחק עם מומי בתובעת ונאשם בהפרות מירמה ואמונים. לימדה את מומי דבר או שניים שמומי לא ציפה להם. כשהיא דיברה עם מומי על סאדו מומי חשב בטעות שהדיבור הוא על אסאדו ולצערו היה בעניין. באחת הלילות מומי שמע רעש מכיוון בחדר של הבן של דפנה שהיה בן 15 וחצי, בחור מחונן שהיה עילוי בחוג צ'לו ושחמט. השעה הייתה 4 וחצי בבוקר ומומי חשב שאולי הבן גילה את הערוץ הגרמני בממיר. השנה הייתה 1995 והילד יותם ראה משחק NBA בין פיניקס ליוסטון. מומי היה גאה כל כך ואחריי חודשים של שלום שלום מצא נושא לדיבור עם הילד. מומי עבד שעות נוספות אצל דפנה והיה רואה משחקים בסלון עם יותם, מומי הבחין מייד שהילד כשרון עולה. וואלק עד על 100% אפקטיבי בבחירת הקבוצה המנצחת. באותם שנים להמר לא היה עסק חוקי. מומי היה עובד עם שוקי אבו ליין, סוכן הימורים שהיה שולח למומי פקס עם דפים של ליינים. ככה היו הנהגי מוניות מנהלים חשבון אצל שוקי שהייתה לו חנות סנדלרייה בפאסז בפינת ביאליק וארלוזרוב ברמת גן. שוקי היה מנהל את העסק דרך הפקס בחנות, סנדלים הוא לא תיקן אבל היה לו חתיכת כיסוי. הילד התחיל לתת למומי עצות ומומי והתחנה עשו כסף גדול על חשבון שוקי. מומי היה סוגר חשבון עם שוקי בכל יום שישי, באחד מימי השישי, מומי אסף את יותם מחוג קלרינט. מומי ביקש ממנו להכנס לחנות של שוקי לאסוף את התשלום השבועי. יותם נכנס לחנות ושאל בתמים – אתה שוקי הבוקי? שוקי שהיה עם נטייה לאלימות ואלימות במשפחה הוריד סטירה ליותם. מה אני נראה לך? קוקסינל מספר ילדים? היום בוקי מחר תקרא לי תוכי ותבקש חיבוקי! אבל מומי שלח אותי…

מומי! איזה מומי החציל? הנה החבילה שלו, שוקי הוציא המזומן וספר ליותם פעמיים ח"י אלפים בשקלים פינוק על הניצחון של יוסטון על הספרס בגמר המערב. מה זה? שאל הבן של שוקי שהגיע איתו לעבודה, למה אתה נותן לאיש הזה כסף? שוקי שהיה רגיל לקבל מזומן ולא לתת לא התבלבל וענה – זה אני נותן לו שיהיה לו כסף לקנות דגים לחג. הבן של שוקי שהיה בן בר מצווה היה גאה באבא שלו והיה בטוח שהוא חסיד אומות העולם, סיפר בכל הבית הספר איזה אבא צדיק יש לו, למרות שהיו כמה מיקרים ששוקי דפק מכות לאנשים בשכונה ושם את הג'יפ פ'אגרו ארוך שלו בחניית נכה אבל העיקר הכוונה.

הילד יותם היה פיקס, יושב על המספרים עושה ניתוחים לפי מספרים ומומי משך עם דפנה למרות הכאבים. בשביל מכונת מזומנים כזאת שווה לחטוף אותה כמו גבר. ככה מומי משך שנה שלמה, כדורסל באירופה, ליגה ישראלית, NBA הילד היה ענק. אבל מה יותם נפל חזק בלימודים. גם הייתה קצת למומי השפעה שלילית עליו, התחיל לעשן בסתר סיגריות וגם להוריד קצת שלוקים של וויסקי. האמא דפנה שהייתה עורכת דין ממולחת חששה שהילד נפל לסם, שמה עליו חוקר פרטי שחשף את ההתמכרות להימורים של הילד. דפנה הורידה למומי סטירה ומומי היה בטוח שזה חלק מהמשחק מוקדם.

יותם שמר על קשר עם מומי שהיה כמו הבן האובד שלא יצא לו מאשך שמאל. דפנה ניתקה עם מומי מגע והתקדמה מאוד בסצנה המקומית, כיום היא משמשת כיו"ר ארגון ה SLM.

מומי למד משהו מיותם על הימורים שבסוף המספרים מנצחים, אל תתן לרגש לעלות לך לראש.

הלילה הלייקרס חוזרים לחצי גמר המערב אחריי העידרות ממושכת. החדשות הטובות שיוסטון נראו בית שימוש במשחק 7, החדשות הרעות שיש להם את הכלים לעשות נזקים ללייקרס.

בצד אחד לברון והווארד ובצד השני ווסטברוק והארדן?? זה כמו הזמנה לקרב רב של בחורות בביקני בבריכה רטובה בלי בריכה.

הלייקרס עשו הפסדים בבועה ועשו בושות אחרי 5 מ 32 בגיים 1 והפסד לפורטלנד. יוסטון הזיעה 7 משחק מול OKC. יוסטון גם לקחה את הסדרה העונתית 1-2.

קבוצה אחת עם אובר סייז עם הווארד/מגי/גבה/פלופון/מקרוף מוריס ובצד השני מדינת הגמדים.

איך יצמח דשא במקום שיש בו הארדן ווסבטרוק?

יוסטון מגיעים עייפים למשחק 1. הלייקרס נחו וזה יעזור להם מאוד.

הלייקרס צריכה לקוות להרכב נמוך שידע לעשות צרות ליוסטון. דוויס/לברון בסנטר ו 4 גארדים. דני גרין ביכולת בית שימוש בבועה ו KCP מצא את הידית. קארוזו וקוסמה צריכים לעשות הרבה הגנה ולהיות ממבטים לסל. אם רונדו בריא זה תוספת חזקה. ציון ווטרס ו JR סמית זה תוספת פיקס לסדרה הזאת. אם ווגל חכם הוא צריך לתת מינימום דקות להווארד ומגי ולקוות שמרקוף מוריס יקח את עצמו ביידים.

סטארים יש רק בשמיים. הצוות המסייע של הלייקרס יותר טוב. מומי הולך עם הלייקרס ב 6 משחק ומקווה שננקום בקוואי ו PG הבוגדנוביצ'ים שבגדו הלייקרס וחתמו בקליפקס.

המפתח של הלייקרס לנצח בסדרה זה לשים 37% אחוז מה 3 ולעצור את יוסטון על 34% ןמטה מהתחום.

המשחקים של יוסטון נראים כמו אימון קליעות בספורקט, יוסטון קלעה 5 דקות ב 7 הדקות האחרנות של משחק 7 באחד ממפגני השלשול הגדולים בתולדות הליגה(מומי מקווה שניקו שם את הבועה)

יוסטון צריכה לקוות שאריק גורדון יהיה מפוקס ושפי גיי טאקר לא יכנע ללברון ו AD.

הלייקרס קבוצת הריבאונד הטובה בליגה צריכה ללעוס את יוסטון כמו טבק ולהריק אותם על הרצפה.

לפוסט הזה יש 20 תגובות

  1. אוהב אותך הרבה מומי אבל את לברון פחות בהרבה.
    אין סטאר קואליטי השנה.
    רק אם לברון ודיוויס יפצעו מהתקלות אחד בשני בתחילת משחק 5 בגמר כשהמאזן 2-2 ואלכס קארוסו יקח את הקבוצה על הכתפיים בהתפוצצות עד להנפת הגביע אני אשמח בשמחתך
    🙂

  2. מומי, כשקראתי את המשפט:
    *
    *

    שוקי הבוקי? שוקי שהיה עם נטייה לאלימות ואלימות במשפחה הוריד סטירה ליותם. מה אני נראה לך? קוקסינל מספר ילדים? היום בוקי מחר תקרא לי תוכי ותבקש חיבוקי! אבל מומי שלח אותי…

    *
    *
    לא יכולתי להתאפק. צחקתי כמו מטורף והפיפי יצא חופשי-חופשי. מומי, אף פעם לא ספרתי לך שהדוק לובש חיתול. כן, קוס אמעק, חיתול כמו תינוק. לפני 12 שנה היה לי סרטן בפרוסטטה והוציאו לי את הבת זונה. בעייה גדולה. הפרוסטטה גם מייצרת את הנוזל הלבן שנישפך על היד כשמשפשפים, אבל גם עוצרת את הפיפי מלהישפך חופשי. אז היה דוק אחד שלומד אותי לחיות כאילו יש לח כדור פינג-פונק בתחת ואני חייב לכווץ שרירים שלא ייפול. רק ככה הדוק הזה שומר שלא יצא לו פיפי חןופשי. אבל כשאני צוחק כמו מהמשפט שלך שרירי הטוסיק לא יכולים להתכווץ באותו זמן (הלוואי והיו לדוג את השרירים של סרינה. אל תצחקו קומרדים. לסרינה זה לא שומן. זה הכל שרירים). אז המשפט של מומי חיסל אותי והייתי חייב למהר לשרותים להלביש חיתול חדש.

      1. 😂😂😂😂😂😂 זה מסביר הכל. דוק נצרף אותך לתביעה הייצוגית שאנו מבטיחים לבטל אותה רק אם השיקצה הולך הביתה בזכות החיתול המלכותי מול יוסטון

  3. כפי שכתבת, יוסטון רצוצה פיזית ונפשית מהסידרה נגד OKC. על זה בדיוק כתבתי את הפוסט שלי אתמול. הם לא 'מרגישים' עייפים אחרי יום מנוחה, אבל הפיברילים הקרועים, וסיבי המוח שסובלים מגרורות חומצת חלב לא 'מרגישים'. רק כשהניתור הוא לא כזה קפיצי ופתאום הרגליים כבדות ואין חשק לשחק, ההשפעה נראית לכולם. את המשחק הראשון ניתן כבר ללת לרעים.

  4. הלייקרס תלויה בקלעים שלה, הם יקבלו זריקות פנויות כל הסדרה.
    אם קוזמה או קובינגטון יחליטו לשחק כמו סופרסטארים זה יכול לשנות את מאזן הכוחות. אם לא, לא רואה סיכוי ליוסטון.

  5. קראתי באיחור אבל לא מפספס פוסט עם חציל בטחינה.
    הלייקרס ב- 4-1 אם אין פציעה לשיקוץ ו/או דייוויס.
    ליוסטון אין מה למכור הסדרה האמיתית היא בסיבוב הבא, אלא אם יוקיץ' ישלוף ג'מאל מהכובע.

    תמשיך לכתוב, מומי!

כתיבת תגובה

סגירת תפריט