הבאקס במשחק הזדמנות אחרונה, והלייקרס פותחים את הסיבוב השני ביום שישי הגדול! / דור בלוך

הבאקס במשחק הזדמנות אחרונה, והלייקרס פותחים את הסיבוב השני ביום שישי הגדול! / דור בלוך

1:30 מיאמי היט (2) – מילווקי באקס (0):

מי היה מאמין שאחרי 2 משחקים בלבד בסיבוב השני מילווקי כבר תמצא את עצמה עם הגב לקיר?

הניצנים הופיעו ביכולת לא מרשימה מול אורלנדו, אבל למג'יק לא היו דיי כלים ואמונה עצמית כדי לאתגר באמת את הבאקס, למיאמי יש גם יש.

ההפרשים בשני המשחקים הראשונים לא היו גדולים, אבל התחושה שעולה מהם היא שאם מילווקי לא תשנה את הדינמיקה אין לה שום סיכוי לקחת 4 מ-6 המשחקים שנותרו, ושאין שום אינדיקציה שבודנהולצר מסוגל לעשות מהלך משנה דינמיקה.

מה יכול לשנות את הדינמיקה של הסדרה?

לשים את יאניס, שחקן ההגנה הטוב בליגה על האיום הגדול ביותר של היריבה למשל. במשחק הראשון באטלר קלע 40 השתלט לגמרי על המשחק ומילווקי אפילו לא הייתה קרובה. במשחק השני 13 נקודות בלבד של באטלר אפשרו למילווקי להישאר במשחק, על אף שבסופו של דבר הפסידו במשחק מאוד שנוי במחלוקת מבחינת השיפוט.

מה שעוד צריך להשתנות הוא האסרטיביות של יאניס. גם נקודה זו השתפרה במשחק השני אך לא מספיק. אחרי משחק ראשון פאסיבי שבו מידלטון זרק יותר ממנו הפעם זה התאזן. אבל יאניס צריך להראות שהוא מסוגל להשתלט על משחק מול הגנה אינטיליגנטית ואינטנסיבית שמבינה את החולשות שלו ומנצלת אותן, ובודנהולצר צריך להראות שהוא מסוגל לבנות שיטה שתנצל את היתרונות שלו.

הרבה דובר לאחרונה על קוואי והיכולת שלו להגיע "לנקודות" שלו, למיקום במגרש שממנו הוא מרגיש בנוח לקלוע גם על שחקן יריב, יאניס הוא לא שחקן כזה, הוא צריך לקבל את הכדור בסיטואציה שמתאימה לו על מנת שיוכל לנצל את היתרונות הפיזיים האדירים שלו. הקליעה שלו כבר לא תתפתח במהלך הפלייאוף הזה, מה שיש הוא מה שיהיה וזה לא מעט. כמו כן, מילווקי תלויה מאוד ביכולת המסירה של יאניס ויכולת הקליעה של הקלעים שמקיפים אותו. בהפסד של משחק 2, מידלטון, מתיוס, וויליאמס, וקונאטון לא מצאו את הטבעת, אם שניים מהם יתחממו הדינמיקה יכולה להשתנות מאוד.

בצד של מיאמי גוראן דרגיץ' היה אולי ההפתע ההנעימה של משחק מספר 2, קל לשכוח בגלל הפציעות והסיטואציות הלא מיטביות שהיה בהן לא מעט שנים בקריירה שלו, אבל מדובר על כישרון ייחודי שבאמת מסוגל לעשות דברים ברמה הגבוהה ביותר.

למיאמי יש הרכב שהמאפיין הברור ביותר שלו הוא הקשיחות והאופי, והתוספת של איגודלה היא נהדרת בהיבט הזה. גם אם אין לו כרגע לתרום הרבה יותר מ-11 דקות של הגנה טובה ו-4 נקודות העובדה שהוא זה שכבר היה במעמדים האלה משעותית מאוד עבור קבוצה שעדיין מתבססת על לא מעט שחקנים צעירים בעמדות מפתח ממש. במידה רבה מי שניצח להם את משחק מספר 2 היה טיילר הרו שעלה מהספסל וקלע 17 ב-32 דקות.

יש לי אמונה בכך שב-NBA לרוב הקבוצה שצריכה יותר את הנצחון היא גם זו שמנצחת. הלילה מילווקי היא הקבוצה הזאת, לגבי המשך הסדרה שלהם אני כרגע הרבה יותר סקפטי.

הימור: מילווקי ב-5

4:00 לוס אנג'לס לייקרס (0) – יוסטון רוקטס (0):

אחרי שבקושי עברו את אוקלהומה בסיבוב הראשון, הפרס של יוסטון היא מפגש עם אחת משתי הקבוצות הכי טובות בליגה שמגיעה אחרי מנוחה, ואם למישהו לא היה ברור איך זה צפוי להיראות הוא קיבל את המשחק בין הקליפרס לדנבר כקדימון.

במרכז הנצחון של יוסטון במשחק מספר 7 עמדה ההגנה של הארדן, בעוד במרכז ההפסדים שלה עמדה היכולת ההתקפית הדלה, וחוסר שיקול הדעת של ראסל ווסטברוק, ואלו גם שניים מהמפתחות של יוסטון לקראת הסדרה נגד הלייקרס, אבל אולי הבעיה הקשה ביותר של הקבוצה הזאת שהלכה super small ball, היא שאין להם שום מענה ל-AD, והשאלה מי ישמור על השחקן שהיום מהווה את הכח ההתקפי הכי משמעותי של הלייקרס תהיה אחת המרתקות לעמוד אליה בתחילת המשחק הזה.

הלייקרס צפויים להשתמש בסדרה הזאת, כמו גם בסיבוב הראשון ובעונה כולה כדרך עבור לברון והסגל המקצועי לבחון על מי אפשר לסמוך בדקות המכריעות מול הקליפרס. הלייקרס נכנסו לקצב התקפי פסיכי עם 131 ו-135 נקודות בשני המשחקים האחרונים מול פורטלנד שכבר נשברה.

אבל למעט שני הכוכבים שלה ממי עוד היא קיבלה תרומה קונסיסטנטית וטובה? קוזמה היהמ צוין במשחק 4 אבל חלש מאוד במשחק מספר 5, הכישרון שם אבל לא ברור כמה היכולת. הקליעה של גרין פשוט לא טובה בשלב הזה, ובעוד הווארד עולה היטב מהספסל ונותן דקות אמינות גם הוא לא ממש כח התקפי בסגנון הקיים בליגה ובכושרו.

אז יכול להיות שהלייקרס יקבלו 80 נקודות משותפות מלברון ו-AD כל ערב, מול פורטלנד ויוסטון של העולם וזה כנראה יספיק, אבל מה יקרה כאשר הם יעמדו מול ההגנה הקשוחה של הקליפרס? האם אז גרין, קולדוול פופ, מוריס, קוזמה, דאדלי, קארוסו, וייטרס, סמית' או קוק יגשו אל הפלטה, כפי שאומרים האמריקאים, ויקלעו את הזריקות שהם יצטרכו על מנת להכניס את קוואי ופול ג'ורג'?

האודישנים ימשכו הלילה, בבועה.

הימור: הלייקרס ב-15

לפוסט הזה יש 813 תגובות

    1. תן להם לכתוב אחי….יוסטון מתפרקים עם ההחתמה של ראס… יוסטון לא עושים פלייאוף יוסטון לא עוברים את התאנדר.. הבנו את האובייקטיביות….קשה לי להבין את השנאה הזו… הארדן הוא הדבר האמיתי בלי פוזה בלי יחצנות שחקן של פעם… ואחד הגדולים. הוא האלטרנטיבה לממסד ..וטאקר זה הנשמה הכי גדולה על המגרש… אני עם הרוקטס והיום נראה מה יהיה ואמן שהרבה ייכנסו לחורים.

      1. כמה רגשי נחיתות
        הארדן עם ההצגות והעבירות חרטה שהוא מוציא באמת צריך להסביר?
        לא יודע מי אמר שלא עושים פלייאוף, אולי מיעוט שבמיעוט, ולא עוברים את אוקלהומה זה הימור סביר לסדרה שנגמרה בזריקה אחרונה של משחק 7, אני אגב הימרתי על יוסטון

        1. איפה ראית רגשי נחיתות אחי…. על כל מה שהארדן עושה יש לכם מה להגיד זה כבר סטיגמה שהדבקתם לו…. השופטים עוזרים ללברון באופן לא שיוויוני … במשחק 5 עונה שעברה דוראנט הוציא כדור מהשורה השלישית והשופט הסתכל ולא שרק חוץ…. הארדן מקבל פיצוצים ויודע לסחוט עבירות אבל מבחינתכם זה לא ליגיטימי… הארדן מקצוען ברמות על שמשכלל כל פעם את המשחק שלו. כשהוא זרק 50 פעם ולא מסר גם אני התעצבנתי וזה שהשנה הוא בממוצע של 8 אסיסטים למשחק וכופה פחות את המשחק על עצמו אז אתם אומרים שהוא נחנק…מבין שקשה לאהוב אותו הוא לא מצטלם לכם יפה כמו קרי או דוראנט אני איתו ועם הרוקטס עד המוות…( לפעמים הם מקרבים אותי לשם במתח חחחח)

            1. חחחח הארדן הוריד לי כמה שנים מהחיים אבל שהוא נותן לי נחת אני יכול להיות ער יומיים רצוף.

          1. צודק רגשי נחיתות לא מתאים לכאן
            רק אומר שאין לך מה להתפלא שיש אנשים שלא אוהבים את הקבוצה שלך כי יש סיבות, ועדיין אם זה ככה כנראה שאתם עושים משהו טוב.
            אני לא אחד מהם, מחבב את הארדן והשיטה של יוסטון

  1. ראסל וארדן יוכלו לנגב חומוס בסוף המשחק.
    מבחינת רמת המשחק הם יצתרכו להתעלות כדי לנצח משחק אחד או שניים בסדרה
    ולא רק הם הם יצתכו תפוקה רצינית מגורדון וטאקר.

    הלייקרס קבוצה יותר טובה ובגלל זה הם ינקו עם סוויפ חלק.

  2. המשחק הראשון לא פחות מעניין ,רק כדי לראות אם יאניס האיש שרפי ההבנה כאן הכתירו כ-MVP ושחקן ההגנה.
    נחנק בסיבוב השני מול קבוצה שהרוב לא הימר עליה שתעשה פלייאוף בתחילת העונה.

    קבוצות ושחקנים כבר חזרו בעבר מפיגור יותר גדול מ2-0.
    השאלה אם יאניס מספיק טוב להנהיג את הקבוצה שלו כמו ששחקני אליט אמיתיים עשו בעבר.

  3. בעונה הרגילה יוסטון הסתדרה יפה מול הלייקרס למרות הבדלי הגודל בין הקבוצות.
    אני מקווה שבאמת פליאוף זה פליאוף ונראה משחק שונה,שדיוויס ולברון חודרים המון לצבע ומענישים כמו שצריך

  4. תודה על הפריוויו.
    עד כה כל מה שכתבתי לגבי הפלייאוף (כמעט) – התרחש. אי לכך ובהתאם לזאת:
    1. דאנטוני הערב עם KO לווגל. הלייקרס חגגו על הקליר-פאת׳ של שמעון ולילי כריות. טאקר, קובינגטון והידיים החזקות והזריזות של פליטי אוק׳ סיטי זה ליגה אחרת. יוסטון ינצחו.
    2. מילווקי יותר חזקים ממיאמי. הערב זה מתהפך וסוף סוף נראה את יאניס מושמץ-הופס ״קראקינג סקולס״. תהיו בטוחים.

      1. הוא ילעס בעצמו את כל מיאמי, יגרוס ויכתוש, ויירק לפינה של המדרכה. כזה כועס הוא. כשמידלטון, לופז ובלדסו יראו את העצבים שלו – הם לא ירצו לאכזב אותו. אני מהמר על 25 פלוס הפרש כבר לפני אמצע הרבע השלישי. זה כל כך צפוי

        1. מה מנע מהם לא לאכזב אותו עד עכשיו? ברצינות מידלטון ובלדסו פתאום יעלו את הרמה? עוד שני הפסדים ואולי יכולים להגיד ליאניס ביי ביי לתמיד

          1. משחקים פושרים שלו. הערב הוא יעלה את הרמה – וזה ימשוך אותם. ככה עושה מנהיג – משאיר הכל וסוחף – לא צועק סתם. תראה איך יוסטון מתאבדים בשביל הארדן – כבר שנה שלישית. אתה רואה שהם עושים הכל בשבילו, כמו שהלייקרים מתאבדים בשביל לברון. כמו שהקריפרים… אאההמממ… טוב אף אחד לא מתאד בשביל קאוואי – פשוט כי אין צורך 🙂

            1. באותה מידה אפשר להגיד שזה האופי שלהם או שהם מתאבדים בשביל עצמם. אולי גם למאמן יש יד בדבר (אם נסתכל על פילדלפיה)

            2. המשחק הראשון שלו היה באמת פושר אבל במשחק השני הוא היה טוב ואפילו מאוד, בנוסף – מידלטון נותן משחקים טובים, גם לופז ובלדסו קלע טוב, פשוט מיאמי עמוקה יותר (7 שחקנים בדאבל פיגרס) וכישרונית יותר.

            3. מקבל צ'יקו. אז היום הוא יתעלה

  5. תקנו פיתות הלייקרס מנגבים היום תצורה של בוסטון.
    באלי להמר על מיאמי,ותכלס הם יותר טובים.
    אבל לא חושב שהם ינצחו את שלושת המשחקים הראשונים

  6. ה-ללל מוציא היום אחר הצהריים סטוק טרי מהפס יצור,טיטולי אנטי הכל
    משלוח אקספרס למשחק השיקוצים והרקבונות.
    לא ברור מאיזה צד יצטרכו טיטולים, זה WIN WIN.
    ולקהל היקר אנחנו מחלקים חינם,טיטולי אנטי סרחונות ואנטי חנק.

      1. שתי הדקות האחרונות בין אוקייסי ליוסטון הזכירה לצופה הנדהם פעוטון בקיבוץ אחרי ארוחת בוקר של רסקים משלשלים.

    1. יואל ראינו את החיתולים שלך במשחק של יוסטון מול אוקלהומה, מפתיע אותי שבעלי הליגה לא חסמו אותך אחרי מה שקרה על הפארקט תשלח סחורה איכותית. הערב השיקצה הולך לחסל את השיקוץ עם הזקן

  7. מישהו יודע אם ומתי רונדו חוזר?
    אני בכל מקרה צופה קשיים גדולים ללייקרס. אין להם מספיק זריזות כדי להתמודד עם הסמול בול. במקביל, הליגה לא כל כך סובלנית לענקים שמנצלים את הגודל שלהם לנקודות בצבע. ישרקו הרבה אופנסיב להאווארד, מגי ואפילו דיוויס ולברון אם הם יחפרו בפנים במקום ג'אמפים. מהבחינה הזו, האסטרטגיה של יוסטון היא נכונה, כי המטוטלת של דעת הקהל והליגה נוטה בבירור לכיוון הגארדים, ופחות מקבלת ופתוחה ליתרונות של הגבוהים בצבע.

    1. צפית בNBA ישרקו ללברון? יש לך רשיון חיסול יותר מיאניס אותו דבר למעריצה דיוויס שהולך לגמור את הגמדים

    2. הערה טובה מאוד בקשר לגבוהים נגד ענקים בצבע. רואים את זה שוב ושוב במשחקים של יוסטון. האווארד ומק'גי בטוח יסבלו מזה. לגבי לברון ודייוויס – שאלה טובה.

  8. תודה רבה.
    יש לי תחושה שהשופטים לא ייתנו למיאמי לנצח היום.
    רישיון להרוג של יאניס ו-וידוא הריגה של המגינים על ידי השופטים.
    מקווה שאתבדה.
    במשחק השני לדעתי יוסטון תובס והגבה עם 45 נק'.
    אם אצפה במשחק זה רק בזכות המשלוח המיוחד שקיבלתי היום, טיטול "full body armor 2020" מפס היצור של יואל.
    אפוד קרמי מלא סופג נוזלים וריחות.
    מסיכת ריתוך אלקטרונית שמשחירה בקלוז אפים על השיקוץ, המינימי, הכלבת והפרעושים.
    מערכת סירקולציה שלמה שמאפשרת לך להתקיים עצמונית על השתן שלך למשך 4 שבועות, למקרה שהלייקרס מגיעה חלילה לגמר.
    סינון ריקבונות נידפים ברמה של 99.8% (עשיתי טסט במאגר המתייבש עם סרחונות הדגים וזה עבד מצוין).
    יואל – עשית עבודה מעולה למען החיים של כולנו!

            1. העמסנו את הטיטול המלכותי במנדבושקס + גרדת
              ושלחנו אותו באקספרס לריקבון המהלך.
              הוצאנו מהבוידן ארגזי בובות וודו בטעם של פעם.
              קישטה הביתה לבולבוס

  9. פעם אחרונה שבודנהולצר שיחק את יאניס 40+ דקות היה במשחק הדחה מול טורונטו שנה שעברה, וגם אז הוא לא הגיע ל-41. יאניס חיה ובן 25, שישחק 46+ והבאקס מנצחים הערב ואולי את הסדרה

  10. תודה רבה,
    מישהו צריך להוריד כאפה על יאניס שיתעורר על עצמו, הוא צעיר כמובן, אבל מצפים ממנו להיות הרבה יותר דומיננטי,ושיורגש במשחק(לא ראיתי את גיים 2,אבל אני חושב שגם שם לא היה דומיננטי באופן יוצא דופן)..
    יש הרבה רומנטיקה בלראות את הארדן וראס לוקחים טבעת, אבל אני עם המלך בסדרה הזאתי. מי שרוצה את הכתר, צריך להרוג את המלך.

  11. הלייקרס בכל מקרה יעברו את יוסטון, אבל תוצאת הסדרה תלויה בדיוויס. אם יהיו לו חשק לחפור בצבע עם כל המכות שהוא יחטוף שם, זו סדרה של 4-0 אולי 4-1. אם הוא יתעצל ויתמקד בלזרוק שלשות כמו שלפעמים הוא מחליט לעשות, יוסטון יכולים לקחת שניים וגם שלושה משחקים.

  12. תודה דור!
    הסיקור שלך את המפגש בין יוסטון לליקרס בכותרת אפילו לא הזכיר את יוסטון
    "הלייקרס פוגשים את מי לא משנה עזבו אתכם" 😇
    החד צדדיות של הפריוויו ממשיכה בבורות היחסית שאתה מגלה בענייניה של יוסטון "תרומה התקפית דלה לצד חוסר שיקול הדעת של ווסטברוק" לומר על יוסטון אחת מקבוצות ההתקפה הפוריות בליגה " תרומה התקפית דלה"? נו בסדר.
    "חוסר שיקול הדעת של ווסטברוק" בוא, הם הפסידו שניים בלעדיו, איך אתה מסביר את זה? במשחקים שהוא היה באחד היה לא מורגש בשני חירב, בשלישי היה טוב, אז למה התכוונת??
    בתור אחד שראה את הסדרה כולה קצת פספסת את יוסטון בפריוויו, וזה מסתדר עם הכותרת.

    😝אל תיקח ברצינות… יש לי סנטימנט ליוסטון, פייר? נעלבתי.
    תכתוב מה בראש שלך!

    1. תודה על התגובה, דווקא התייחסתי ליוסטון , כמו שציינת בעצמך בתגובה, אבל אני אכן חושב שזה חד צדדי באופן קיצוני.

      כמו כן זה שעדיף להם עם ווסטברוק זה לא במחלוקת כמו שכתבת, אבל זה לא סותר את העובדה שחוסר שיקול הדעת שלו עלה להם במשחק 6.

      נ.ב גם אני ראיתי את כל הסדרה

    2. הקטע עם ווסטברוק זה שאתה יכול להיות בטוח שהתקפי חוסר שיקול הדעת שלו יעלו לך במשחק או שניים.
      ובסדרות צמודות, במיוחד לאנדרדוג, זה כל ההבדל

  13. האם באקס ישנו את שיטת ההגנה המופתית מצוינת בלתי חדירה שכמובן לא עובדת וישימו את יאניס על באטלר שמנהל את המשחק של מיאמי בלי הפרעה?
    או שנראה פה עוד תירוצים אחרי עוד הפסד

    1. מסכים איתך טראסט פשוט לא מובן לי איך שחקן ההגנה של העונה לא עוצר את כוכב היריבה,הוא צריך לבוא ל בונדלהצר ולהגיד לו שומע באטלר שלי

      1. בודנהולצר הוא אוברייטד.
        כבר שני משחקים שהוא לא מוצא פתרונות, לא בהגנה ולא בהתקפה וזה כבר שנים בפלייאופים קורה לו ולקבוצות שלו.

        1. ברו שהם יכולים לנצח, שדו בונדלהצר זה מאמן עונה סדירה אין לו שום התאמות הוא לא קורא את המשחק נאדה, מילווקי יותר טובים מיאמי מבחינת סגל פשוט למיאמי יש ייתרון ברור של מאמן, בכל מקרה היווני חלש אופי כל כוכב בקאליבר שלו שהוא שחקן הגנה טוב היה אומר למאמן אני משתק את כוכב היריבה (וכל התקפת מיאמי בנוייה על באטלר), הוא בחר בשני המשחקים לשמור על איזה נגר בצד ״ולחפות״ בצבע גם במחיר של הפסד. מה שהיה בעונה הסדירה לא מתאים לפלייאוף

          1. לא מסכים ברוך. אני חושב שמיאמי טובה יותר ממלווקי וגם בעמדת המאמן. אחרי יאניס ומידלטון יש נפילה חדה באיכות לעומת מיאמי. גם אם לוקחים בחשבון שלפעמים לופז נותן משחקים טובים ושבלילות ירח מלא בלדסו נראה כמו רכז.
            בודנהולצר לא יודע יוונית אז אין סיכוי שיאניס יצליח לתקשר איתו. יאניס נראה לי עדיין לא מספיק בטוח בעצמו כדי לדרוש דברים ובגדול אני חושב שאם מלכתחילה המאמן שלו והוא לא זורמים באותו קו מחשבה אז הם לא מתאמים. אם המאמן שלו לא יודע להשתמש באיכויות ההגנתיות שלו בשביל לשבש את המשחק של מיאמי אז זה עליו ולא על השחקן

  14. תודה דור.
    מצד אחד אני רוצה שמיאמי תנצח ואז יהיה סיכוי לסוויפ מלכותי בראשון לילה ועוד מנוחה לקראת הסדרה הבאה מצד שני מילווקי עם הגב לקיר אז יאללה באקס.
    לגבי החשיבה שיאניס יעצור את באטלר – אז באטלר יוציא אותו החוצה ולא ישתתף במשחק ההתקפה של מיאמי, דראגיץ ובאם יכולים להוביל את ההתקפה מצויין ועדיין יהיה להם עדיפות על מילווקי.

    1. זה מצחיק
      אתה חושב שבאטלר עם האגו שלו יעמוד בפינה כמו קורבר ויחכה לקאטצ' אנד שוט?
      יש לי 2 דונם למכור לך בצד של הים

        1. זריקות לסל זה לא המדד שקשור לניהול משחק.
          הכדור היה בידיים של באטלר כל הזמן הוא פשוט מצא מישהו אחר שיסיים

          1. נו עשית מבאטלר לוקה…. להקריב עליו את יאניס לדעתי לא שווה במיוחד שאני בטוח שלבאד אין שום תכנית גיבוי למהלך כזה. הוא ראש בקיר עם השיטה שלו.
            האמת גם אני לא הייתי מקריב את יאניס עליו כי ההיט יחגגו ויש להם מספיק כלים לנצח בלי גימי.
            הרי אם מוציאים את גימי ויאניס מהמשחק מי לדעתכם ינצח?….

  15. תודה על עוד פריויו מצויין, הלייקרס קרים ויוסטון תשושים. מהמר על הרחקה של ראס וקוזמה אחרי קרב סמול טוק. משם הארדן לוקח אחריות וקובר שלשות. מה קרה לאבו זקן שכבר כמה משחקים במקום לזרוק שלשות כמעט פנויות הוא מחליט על חדירה מאולצת, פאול וזריקת כדור לכיוון הכללי של הסל. יותר אהבתי את הסגנון הקודם, שלשה מכל מצב ונפילת אויר.
    אם מילווקי מפסידים היום, אני מעריך שפרס המ.ו.פ יועבר ללברון בהחלטה של סילבר. בהצלחה לכולם

    1. סקוט פוסטר (תמיד נשלח שרוצים לצמצם את סיכויי הנצחון של הארדן לכן מול אוק הארדן לא ניסה יותר מפלופ אחד הוא יודע מפעמים עברו) וטוני בראדרס (נשלח לעלות סיכויי ניצחון של השיקצה) זה השופטים של הלייקרס. הארדן הולך לראות אותם הרבה אז הפלופינג לא יעבוד הרבה יצטרכו לנצח בדרכים אחרות.

      1. "Scott Foster, man. I never really talk about officiating or anything like that, but just rude and arrogant. I mean, you aren't able to talk to him throughout the course of the game, and it's like, how do you build that relationship with officials? And it's not even that call [on the sixth foul]. It's just who he is on that floor. It's lingering, and it's something that has to be looked at for sure. For sure, it's personal. For sure. I don't think he should be able to even officiate our games anymore, honestly."

        אגב, מסתבר שסקוט פוסטר עם רצף של 7 נצחונות מול יוסטון בפלייאוף

  16. תודה רבה דור
    לייקרס בגבוה יותר מהציפיות, אבל במשחק שלא יעיד על כלום להמשך- העייפות מול הטריות.
    מילווקי תיקח את זה היום, אבל בשיניים ועם ערב קליעה בלתי צפוי של יאניס מרחוק/מישהו מהצוות המסייע. הניצחון יתן למילווקי ובעיקר לבודנהולצר אשליה ש"היתרון האיכותי" של מילווקי ינצח את הסדרה, אבל אני עדיין עומד מאחורי הבראקט שלי שאומר מיאמי ב6 בסדרה הזו.

  17. אם לשפוט לפי המשחק האחרון מול אוקלהומה – יוסטון מגיעים מותשים לחלוטין, אבל לדעתי עד סוף הסידרה הם גם הולכים לעייף את הלייקרס כי קשה לרדוף אחריהם וללייקרס יש הרבה שחקנים כבדים יחסית…
    אם ליוסטון יהיה קשה לברוח מהלייקרס לדעתי הם יילכו על הנשק הישן שלהם של לתת להארדן את הכדור ולחזור לכדורסל של התקפות איטיות, הטעיות, פלופים וסטפ-בקים. אני ממש מקווה שזה יילך לקרב בין הבנאדם שהשפיט את המזרח במשך 8 שנים לבנאדם שאימלל בדרכים מקוריות את כל מי ששמר עליו בשנים האחרונות.
    גם מהמר על הלייקרס ב-15, בגלל התשישות והכל – אבל לדעתי זו לא תהיה סידרה קלה ללייקרס.
    *
    לא יכול להסביר למה אבל יש לי תחושה שמיאמי ייקחו גם הלילה. יותר בגלל זה שאני לא רואה את מילווקי עושים את ההתאמות הנחוצות בהצלחה.

  18. רגע לפני שמתחילים – כמה ברצלונה עלובה?
    היו צריכים להגיד למסי: תודה על השנים היפות ועל כל מה שנתת לקבוצה ולעיר, מאחלים לך בהצלחה בדרכך החדשה.
    לשחרר ללא תמורה או עם תמורה "סימלית" של כמה עשרות מיליונים, ולעשות פסל בכניסה לקאמפ-נואו.
    במקום זה – מכריחים אותו להישאר ולבזבז עוד שנה, ומעכבים בשנה את הבנייה מחדש.
    יצאו עלובים.

    1. לא יודע מה זה בנייה מחדש בקבוצה כזו, אבל מסכים שלכל אחד שמסתכל מהצד זה נראה רע שמכפישים את שמו כדי לצאת ה"טובים" בסיפור בעיניי האוהדים ודעת הקהל. בפועל אם נעזוב את זה ונתרכז בזה שהוא נשאר, זה הצעד הנכון להשאיר אותם תחרותיים לעוד עונה ולנסות את הסיכוי הקטן שהוא ישתכנע להישאר בסופו של דבר. שוב אני שואל, מה זה בנייה מחדש?

      1. יש לבארסה מאמן חדש ושלושה הולנדים צעירים על הכוונת: דה יונג חתום, וויינאלדום ודה-פאי על הכוונת. יש שוער עלית שזקוק לשיקום (טר שטגן), יש את גריזמן וגם סמדו יכול להשתקם.
        פליק רץ רחוק עם באיירן עם שחקנים מדרג 2 (אולי למעט לבנדובסקי וכמובן דייוויס). למה לא לבנות? שיטה מודרנית, צעירים רעבים, סגל רחב.
        במקום זה – כמו שכתב יפה האיסלנדי כאן למטה – כופים חוזה בצורה מכוערת ועלובה, על שחקן שהחזיק לבד מועדון במשך 5 שנים לפחות.

        1. אז בוא נשים בצד את מה שאנחנו מסכימים (כופים עליו להישאר), אתה חושב שעדיף להם בלעדיו? אני לא. זה לא שיזרקו לפח את כל מי שרשמת בשבילו.
          אני כן מסכים שאם לא בונים את הקבוצה והשיטה כמו שצריך מסביב לכוכב (כמו יובה ורונאלדו) אז שום דבר לא יעזור, איתו או בלעדיו.

        2. המצב של מסי זה בדיוק כמו המצב של סופרסטאר ב NBA שעוזב את הקבוצה בתום העונה.
          עדיף להטריד עכשיו ולקבל תמורה כלשהי מאשר להישאר בלי כלום.
          .
          בארסה יכלו לגמור את זה יפה וגם לקבל כסף ושחקנים מהסיטי הלהוטים להחתימו.
          ממילא בארסה הולכת לבניה חדשה- שחקנים ופילוסופיית משחק..
          .
          באמת יצאו אהבלים.

    2. ג'וספ מריה ברתומיאו, אחד האנשים החזקים בקטאלוניה ואדם בעל שליטה יפה בתקשורת המקומית, נחקר בחשד לשחיתות ושהוציא מיליון יורו כדי לתקוף שחקנים של הקבוצה ומנהלים פוטנציאלים (כלומר, מתחרים על התפקיד שלו).
      עם כל הכבוד למסי (ולכמה באמת מגעיל שילוב הכוחות פה של ברצלונה והלה-ליגה בכפיית החוזה כפי שהוא כתוב ולא כפי שהייתה הכוונה, או בכלל הכפייה שלו על שחקן שרוצה לעזוב. שהאמת הזכיר לי מקרה במלון זוועתי שעבדתי בו בבעלות משפחת טנרדייה ישראלית, שאורח סיפר שהבן שלו נכנס לבית חולים במדינת המוצא שלו והוא רוצה לעזוב, אז כשהתקשרתי למנהל המלון כדי לבקש אישור להחזר כספי הוא אמר לי להגיד לאורח שהוא בחופשה בהוואי ואי אפשר לתפוס אותו. האורח היה בדיוק לידי באותו זמן ושמע הכל), היחס אליו הוא רק חלק קטן מסיפור גדול הרבה יותר.

  19. מצד אחד הבעלים של מילווקי, קמצן מגעיל שאחרי מאה שנה במדבר ויתר על רוקי השנה בשביל לחסוך קצת. בתכלס ווס מתיוס טוב בדיוק אותו דבר. מהצד השני, הבעלים של מיאמי, שהתעקשו להישאר קבוצה תחרותית גם אחרי העזיבה של לברון. כולל הרבה חוזי 7 ספרות לשחקנים פח, אבל איכשהו הכל הסתדר להם השנה. מעניין בעד מי אני בעד היום

      1. מנחם קצת מבלבל עם מה שהוא אמר על מארינס שנהרגו במלחמת העולם הראשונה.
        בכל מקרה טראמפ אמר את זה על ג'ון מקיין שנפל בשבי בויאטנם, מלחמה שטראמפ זייף פציעת גב כדי לא להתגייס

  20. השריקה הזאת לעבירה כששחקן שם יד והמתקיף ״עובר״ לו בכוונה בין הידיים – זה פשוט נורא. אין קשר לכדורסל. לא מבין בשביל מה זה טוב. מיאמי לא מחטיאים, כשהם יחטיאו – מילווקי יברחו.

    1. א) 35% לרוקי זה לא אין קליעה.
      ב) דווקא אחרי שהרביץ לחברה שלו וזרק אותה על הרצפה, הוא הצליח יפה לקלוע מים חמים על הראש שלה.

  21. דה שוט, אתה הצגת את זה כאילו בארסה היו צריכים לתת למסי ללכת ולא כמו שדקסטר רשם להוציא מהעזיבה שלו כמה שיותר. אז סבבה עם הגישה שלו אני יכול להסכים (רק כי הוא בעצמו רצה לעזוב) עם שלך לא. ואני חוזר מדבר פה רק על הקטע המקצועי

        1. The pick and roll (also called a ball screen or screen and roll) in basketball is an offensive play in which a player sets a screen (pick) for a teammate handling the ball and then moves toward the basket (rolls) to receive a pass. In the NBA, the play came into vogue in the 1990s and has developed into the league's most common offensive action.[1] There are however many ways in which the defense can also counter the offensive screen.

        2. כדור שהולך לשחקן עם הגב לסל זה פוסט-אפ (ובמקרה גם שם של אתר NBA אחר…)
          Posting up. To "post up" is to establish a position in the low post, the area near the basket below the foul line, usually in order to take advantage of a smaller defender. The offensive player usually faces away from the basket, so that his body can protect the ball from the defender.

  22. והנה באה הבריחה.
    אור – אחרי כל מה שמסי עשה עבור העיר והמועדון – היה צריך להגיד לו תודה ולשחרר. זה גם ברוח החוזה, וכפי שהאיסלנדי כתב – הליגה והמועדון התקטננו בצורה מגעילה.

  23. אה אתם באמת רואים את המשחק הזה?
    אין טעם מילווקי ינצחו ואם לא השופטים ידאגו לכך.
    השיפוט יילך לטובת מילווקי עד בערך 20 הפרש והם "יחזירו" למיאמי בגארבג' טיים.

    1. אל תיסחף אחרי הזרם כאן – הוא טופ 3 בשקט, לא צריך את השופטים. כל הכוכבים מקבלים יחס מועדף.

  24. יאניס מתקשה, מתפשר על שלשות, אבל לא כופה יותר מדי. יש עליו המון לחץ. מילר הסביר את זה יפה

  25. ביו אס אופן. המשבצים לא מרחמים על התלאביבי שפובלוב.
    סיים חמש מערכות (ניצח). ועכשיו על המגרש בזוגות (מוביל בסט ושבירה)

      1. היה ברור שהוא יעלה בשורותיה אבל לא היה ברור שהוא ישחק כל כך טוב והאפקטיבי שלו בכלל מרטיב את חובבי הסטטיסטיקה.

  26. מילווקי הרבה יותר טובה ממיאמי. ייגמר 4:2
    אין צורך בשופטים.
    טמיר אני רואה שהתייצבת שעה קודם. אתה האוהד מספר 1 💪

    1. אתה רץ יותר מהר מווסטברוק עם המחשבות שלך. עוד לא נגמר המשחק למרות שנראה שמילווקי ינצחו פה הם לא יעשו 4 רצוף

        1. טוב יש להם קצת 😀 אבל מילווקי זה באמת נגרים. יאניס, חצי מידלטון ושלושת רבעי לופז. בלדסו זה נס ציונה

  27. קנדריק נאן נראה לא טוב היום מיאמי צריכים אותו וגם החיסרון של אוליניק מורגש.
    עוד לא נגמר דה שוט ולגבי מה שרשמת מוקדם יותר לא תהיה בריחה של שום קבוצה לדעתי בשום משחק מכיוון שאלה קבוצות דיי שוות. הכל ילך צמוד אז תשכח מזה שמילווקי ינצחו 4 רצוף. הם בקושי הצליחו לברוח מול אורלנדו. אין להם כוח אש בשביל לברוח, אלא אם מתקרבים לסוף משחק והוא גמור אז אולי תהיה בריחה

    1. קנדריק נאן משום מה יצא מהרוטציה בפלייאוף (אולי סחב פציעה) ודראגיץ' פשוט השתלט על עמדת ה-PG.
      אולניק לדעתי פצוע בקרסול, אני לא בטוח.
      ה"כוח אש" של הבאקס זאת ההגנה שהם פשוט חוסמים את הסל

  28. דבר בזכות היו אס אופן. בגלל שאין קהל אפשר לשים מצלמות ביציע התחתון מאחורי השחקנים. המקום הכי טוב לראות טניס. רואים את הפינס והדיוק.
    המגרש מהיר בטירוף

  29. ג'ימי כבר עכשיו חמש החטאות מהקו לא מתאים.
    בעצם לא נורא, אם יפסידו בגלל זה תמיד אפשר יהיה להאשים את סטיבנס שלא צעק עליו מספיק.

        1. עזוב זה פורום של הייטרים. מילווקי לא קיבלו שריקה אחת ברבע הרביעי וכל מיני חבר׳ה שעכשיו התעוררו מלכלכים על השיפוט

          1. אל תיקח ללב חצי מזה הטרלה. תודה על האמת רצית שיהיה קצת יותר קל ואתה חושש משלוש אפס נגד התחזית שלך, קורה לכולם.
            (גם זו חצי הטרלה😉)

  30. יאניס חייב לשמור על באטלר אבל הסוס היווני זה בכלל חמור מתחבא בצד , אני בקידוש עם המשפחה אבל שמתי את הטלוויזיה על שקט שלפחות יצפה

    1. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
      ככה אתה עושה קידוש? מרים כוסית ביד אחת סברי מרנן ביד השניה מקליד בנייד וחצי עין תורנית על הפלזמה 150 אינץ'?

  31. יאניס מסכן. מוקף במטומטמים. בודנהולצר מכר את זה בטיים אאוט בפלוס 4 שהוציא את יאניס. מה עבר לו בראש?

  32. אז איפה לדעתכם יאניס שנה הבאה?
    (אני ממש מקווה שלא, אבל להרגשתי זה או מתיחת פנים רצינית ממש או שיאניס בורח)

      1. מקווה שבסיום החוזה.
        שונאת דרישות טריידים.
        וגולדן צריכים לנקות כל כך הרבה שכר בשביל להחתים את יאניס, טרייד&סיין?
        הם צריכים בשביל זה לשמור על נכסים השנה…

  33. נזכרו לשים את יאניס על באטלר. איך באד נכנס לשלות האחרונים במאמן העונה? פה אף אחד לא צועק גזענות וווייט פריוילג'?
    נרס באד וסילי בילי? השאירו בחוץ את הפיליפיני שעושה לו בית ספר כבר משחק שלישי

    1. קרב השיקסות הגדול לפנינו ואנטה קמפופו מאחורנו.
      בודן הוכיח מסתמן כאולי מאמן מצויין לעונה אבל אחד שלא מצליח לייצר את אותו הבאזז בפליאוף.
      צר לי עליו ועל קייסי. שני מאמנים טובים שלא מצליחים בפליאוף.

  34. מיאמי כנראה תצא מהמזרח.
    אלה אם כן היווארד יחזור בכושר טוב ואז תהיה חתיכת סדרה.
    נגד טורונטו זה לא יהיה כוחות, אפילו שזה יהיה מדהים לראות את מלחמת המאמנים המטורפת שתהיה שם – מאמן העונה והסגן שלו בתכלס.

  35. אשך מצטער על השטויות שפלטתי מהפה , האמנתי יותר מיד בחמור היווני, הוא שחקן הגנה טוב בשיטה שמבליטה את היתרונות שלו אבל ממש לא שחקן ההגנה של העונה ובהתקפה הוא חמור עם גרביים, חייבים להעיף את בונדלהצר על טיל

    1. לא צריך להגזים ברוך אמרתי לכם שיש לו צוות פח גם שהם דרסו את הליגה וגם מאמן פח וכן גם הוא אשם שחקן כזה צריך לשחק 48 דק. הוא סוס בשיא כושרו מה הוא נח בכלל

  36. יאניס חטף את הסטירה של הפנים שלו. הוא יכול לבקש טרייד אבל הוא לא יכול להיות ה-גו טו גאי בקבוצה הבאה שלו. כי זה לא הוא

      1. היה לו משחר אולאראונד מעולה. אנשים פה מדברים בלי לראות. אין לו קבוצה. בלדסו? בודנהולצר? 🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️

      2. לכל הגדולים היה גו טו מוב- סוג של מהלך כמעט בלתי עציר כמו שללברון היה את הפוסט שלו, לטאטום וקוואי את החצי מרחק שלהם וכו,.
        ליאניס אין את זה. אם סוגרים לו את הצבע אין לו איך להוציא נקודות. אין לו חצי מרחק, לא פוסט פיידאווי ובטח שלא שלשות. איך שחקן כזה יכול לסחוב קבוצה ברגעי ההכרעה?

  37. מה שאני לא מבין זה איך כל(!!!) השלשות שמילווקי זרקו ברבע האחרון החטיאו? הם לא אמורים להיות קבוצת שלשות מעולה?

  38. פשוט קבוצה כל כך מוגבלת במאני טיים, זה לא שמיאמי כאלה גדולים כמו שהבאקס חסרי מושג יחד עם המאמן המקובע שלהם עם חלוקת הדקות המצחיקה.

  39. כבוד לספולסטרה, שלוש דקות לסוף מיאמי מובילה בשלוש ונמצאת בזון, והוא לוקח טיים אוט. לא הבנתי למה הוא נותן למילווקי זמן להתארגן במקום לנצל את הגל. מאז מיאמי רצו בלי להסתכל אחורה.

    1. הסיבה שהוא לקח טיים אאוט זה כי היו לו 3 טיים אאוטס ואם הוא נותן ל3 דקות לעבור אז הוא מאבד את הטיים אוטומטית , כל מאמן כושר את זה

    2. עכשיו אתה מבין מדוע מנחמנו אומר כל פעם שספולסטרה הוא המאמן הכי טוב באן בי איי?
      האם יש לנו מקרה ב' של דטרוייט של הוואלסים השנה? מין סינדרלה כזו?

    1. עונה סדריה שווה לפח, החזקתי יותר מדי מהיווני (אחד מהשחקנים הדומיננטיים שראיתי מי אסס) בונדלהצר מאמן אהבל

  40. וואו איזו התפרקות מפוארת של מלווקי 40-13 ברבע האחרון. הרבה הרבה זמן לא ראיתי קבוצה פייבוריטית שמתפרקת ככה.

  41. החלטות נוראיות בהתקפה , שלשות בכלל לא מתוכננות, יאניס לא מסוגל לקלוע סל מעבר לשלושים ס"מ מהטבעת, היחידי שעוד קצת תפקד היה ג'ורג' היל. מהצד השני באטלר פשוט השתלט על המשחק עם הגנה והתקפה גם מבחינת קליעה וגם אסיסטים גדולים בעיקר לסל שקבר את הבאקס- השלשה של קראודר.

  42. אני רואה את מילווקי פעם ראשונה בפלייאוף.
    עוד לפני שמיאמי חזרו לנצח, אפשר היה לראות כמה מוגבלת הקבוצה הזו.
    לדעתי הם הכי גרועים מבין ה 4 של המזרח. אולי אפילו מכל ה 8 שנשארו

  43. זה יהיה סוג של "צדק קוסמי" אם מילווקי יעפו ב4-0 אחרי שביזו את הענף כשלא הופיעו למשחק בגלל….. איזה שקר כלשהו על גיזענות וגרמו להשבתת הליגה שלא לצורך.

  44. מפגש הפיסגה של השיקוצים,
    שמתי טיטול בכל חור בגוף להגנה,טיטול כפול בשושנה.
    שאלת השאלות ….. כמה זמן אחזיק מעמד לפני ההקאה

  45. אין ללייקרס שומרים איכותיים על גארדים.
    מבחינה הגנתית – ללייקרס לדעתי יהיה יותר קשה מול ההתקפה של יוסטון מאשר מול זו של הקליפרס.

  46. השיקסה הגדול מחליט מתי הוא עושה עת 2 אנד וואן שלו ומתי נותן לאחרים לשחק.
    חילוף על גורון והוא בפאנן עושה את זה ובלי מאמץ בכלל.

    1. הוא יחגוג על כל אחד שם ויעבור בצעד ראשון אבל לפחות שיצופפו את האמצע של יהיה לו קליר פאת. שגם האמצע פתוח לגמרי וגם שיש עליו שומר פח זה 2 נק קל.
      חיץ מזה הוא ודיוויס יקלעו הרבה אין בעיה עם זה רק צריך לעייף אותו לרוץ ולשחק עליו בהגנה כמו שהארדן עשה.
      הדאבל טים על הארדן היה חכם ישר הוציא לספסל

      1. בדוק יש לו איזה קצר במוח אתה ממש יכול לראות איך הגוף שלו משיג את המוח שלו בכל פעולה.
        האמת זה ממש נראה כאילו המוח שולח פקודה לביצוע פעולה ביחס לאיפה שהגוף היה לפני כמה שניות.
        משהו שם לא תקין

          1. אתה תצחק עליי אבל אני חושב שבדיוק הפוך. הוא דווקא בנאדם חכם מאוד והוא נראה לי סובל ממחשבות רצות ואובר אנליזה שגורם לו לשיבוש קו החשיבה הרציף, הרבה אנשים חכמים מאוד סובלים מזה.
            לילי תוכל להרחיב על זה

  47. אוקיי סתם שאלה סטטיסטית מעניינת, האם אי פעם הקבוצה בעלת המאזן הטוב בליגה עפה בסוויפ? והאם אי פעם מדורגת ראשונה עפה בסוויפ לפני גמר אזורי?

  48. טוסט ברוק תמיד חודר חסל מצד ימין?
    אם יש משהו שאתה לא רוצה לראות זה את קלדוול פופ חודר למרכז הרחבה וזורק פלואטר. טראח, קלינג

    1. ילך צמוד רק שראס יתקוף פנימה הוא בלתי עציר שם אין ללייקרס רגליים בשביל זה ובשביל הארדן. הקצב 63 נק לגמרי יוסטון. צריך לרוץ ולרוץ ולתקוף את לברון בהגנה בסוויצים עם הארדן כל המשחק לעייף אותו ולקוות שלא ימסרו לדיוויס 😂😂😂
      ולא לקחת הרבה פסקי זמן אם אין צורך אבל בטוח הפרשים באפור יבואו בהמשך עם הפסקות יזומות 😎
      וכל דאבל טים על הארדן להכניס את ראס לצידו ככה אפשר להכות בהם יותר

  49. הדדר בערוץ 5 אחרי ה7 0 של הלייקרס בפתיחה "העייפות ניכרת ביוסטון"
    השדר בסיום המחצית "אם יש עייפות ביוסטון היא חא ניכרת במיחצית הראשונה"
    😂😂😂

  50. שיר הבוקר של המשנורר הלאומי של מדינתנו (זה מהיהודים באים עם נד נד נד נד)
    השיר פרש, שיר לגיטימי ארוך כאורך הגלות מוקדש לחב א שוט

    רוץ בן סוסי,
    רוץ ודהר!
    רוץ בביקעה,
    טוס בהר!
    .
    רוצה, טוסה,
    יום וליל –
    פרש אני
    ובן חיל!

    1. חחח זה ראס אחד לאחד
      אני מרחם על הטמיר – תחשוב איזו חוויה הוא עובר?
      משפט הערב של הבלוג החי הגיע ממנו כבר ברבע הראשון:
      "שיקוצים מכל מקום…"
      לא יכולתי להפסיק לצחוק (עד המתפרצת שראסל חטף ומסר מאחורי הגב לדאנטוני. אז כבר הפסקתי לצחוק והתחלתי לבכות)

      1. אכן ראס
        ככה הוא צריך לשחק. כניסות מהירות ולא חכמות מדי. ללייקרס אין מי שיעצור את המהירות הזו.
        באחד על אחד הוא הטוב באן בי איי, ואם עושים דאבל הוא ימצא את השחקן הפנוי. ככה צריך לשחק ועם הקליעות והחדירות של הארדן, ככה מנטרלים את הלברוניזם והגרופים.

  51. מדהים שהארדן הוא אחד השומרים הטובים בפלייאוף הזה. ההגנה של יוסטון מנצלת את היתרונות שלו, ואינטלגנציית המשחק של הארדן בהגנה היא גבוהה במיוחד.
    גם ההגנה שלו על דייויס היא מדוייקת, פשוט דייויס מפלצת קליעה מחצי מרחק ומתחת לסל.

    1. לא רואה שהוא מצליח לעשות משהו מול הגרופי אבל כן, יש לו אנטליגנציית כדורסל פנטסטית ועושה הגנה מצויינת על גארדים אחרים.

  52. אגב, אני חושב שהלייקרס צריכה לסמן את פי ג'יי טאקר ולהתקיף אותו פעם אחר פעם, בניסיון לגרום לו לבעיית עבירות.
    אם היא מוציאה אותו מהמשחק, זו תהיה מכה קשה לרוקטס

    1. בטח עוזרים במיוחד לרמטכל שבמקום תוקף קיבל 2 אנד וואן
      ויעזרו עוד ברבע האחרון.
      אבל היום יוסטון מנגרים רצח שלשות לבד לגמרי וראס הדביל 4 נק בטוחות פיספס ועוד סל חוקי שנפסל למה לא היה צאלנג לא הבנתי

  53. הלייקרס משחקים כמו חבורה של כוסיות שבאו לתפוס שיזוף בחופים של סנטה מוניקה
    דוויס צריך ללעוס את הטבעת לא לזרוק שלשות
    דני גרין משחק בבועה כמו חתיכת של לקרדה ששכחו בבגאז באוגוסט

  54. אחחח ראס ראס, איזה מלך, כל הרגשות בהטבעה הזו שלא נתנה כלום.
    אבל שחקן של 100 אחוז…………………….

  55. בבון אלפה הלך לשבת עם המצלמות, מסתכל על העדר, זה כל כך טנזניה, תיכף כולם יבואו לקבל טפיחה בתחת…

  56. רק שתדעו שאני רואה כל דבר ונהנה מכל שנייה. מחר (למחרתיים) אכתוב בדיוק מה קורה ואסביר לכם מה שאתם רואים. אני עדיין כותב על מיאמי היט והבאקס

    1. יוסטון זה לא מתרפסי פורטלנד הארדן וראס לא הולכים להתרפס הם יקיזו דם. צריכים כל הזמן לרוץ ללייקרס אין רגליים לעמוד במשחק ריצה מול 2 גארדים כאלו והם גם לא מוסרים לדיוויס מספיק. שהשלשות יכנסו יהיה יותר קל לייקרס שומרים צמוד על ה3 ברוב המקרים ונותנים להם את החדירות היום

    1. אתה צריך לראות את התגובות בפייסבוק…
      הנפוץ היה 4-0 קליל ללייקרס…
      אני כל כך עומדת להינות מחר…
      4-0 קליל מישהו?

  57. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    הגורפי שוב על הרצפה חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

  58. איזה בושה נהייתה ההגנה בליגה.
    איך יכול להיות ששחקן כמו הארדן משטח על הריצפה נפיל כמו דיוויס כל כך הרבה פעמים?
    (תשובה: כי דיוויס לא שומר, הוא עושה ניימאר)

      1. צודק אני מדברת מוקדם מידי.
        אבל השיפוט כל כך מעצבן…
        כל שריקה שכאילו 50-50 הולכת ללייקרס וחצי מהן זה בכלל….

  59. יוסטון היא הקבוצה של ראסל ווסטברוק כבר כמה חודשים.
    עם ראסל ניצחון על הלייקרס.
    בלי ראסל ועם הארדן אחת התבוסות הקשות בתולדות המועדון לפיניקס.

  60. ראסל ווסטברוק חזר להיות השחקן הטוב ביותא בליגה העונה.
    ראסל מקרקס את לברון כבר כמה פעמים העונה.
    אפילו הארדן לא הרס היום

  61. לא יודע מה אתכם אבל דאנטוני התקדם מאז יוסטון נפטרה מהסנטר הקלאסי ועברה להרכב נמוך עם הגנה.
    המעורבות שלו במשחק והתגובות המדויקות תענוג. הוא מזהה מגמה ומגיב. מתווכח מדרבן.
    אני רואה שיפור לעומת שנה שעברה.

    1. תמיד הערכתי
      ע'ראס הוא המלך.
      אם הסלטיקס לא בגמר אני עם הארס והשיקסה הקטן, בהנחה שיגיעו לגמר.

  62. הארדן היה מעולה התקפית אך עדיין מסביר בראיון לאחר המשחק שהניצחון הוא בגלל ההגנה, מה שנכון.
    שאפו יוסטון!

    1. אני חייב לפרגן שהארדן שמר מעולה היום אבל לא חכמה לשמור בלייקרס על מי שלא לברון או דיוויס ועי דיוויס הוא די נוגב אבל התאמץ מאד. בכלל אני מודה שבפלייאוף הזה כרגע הארדן מתאמץ מאד בהגנה

  63. יאללה תכף יוצאים לאימון בוקר עם הילד איזה חום בחוץ כבר בשעה כזאת בדכ בירושלים אוויר צלול ורוח בריזה מנשבת בקרחת אבל יומיים אחרונים חום אימים גם בלילות כל היום במזגן

  64. חבל שההיטרים של יוסטון והארדן לא רואים משחקים של יוסטון והארדן
    יופי של הגנה, משחק קבוצתי וחכם. כל הכבוד על האנרגיות של כולם ובמיוחד של טאקר.
    ללייקרס יש צוות מסייע חלש מאוד

  65. איזו נרפות של הלייקרס ברבע האחרון ועוד כשהארדן על הספסל והאוס פצוע ממכה שקיבל מטאקר. חוץ מלברון והגבה שגם לא היו במשחק מי יודע כמה אף אחד בלייקרס לא הגיע ואי אפשר לנצח ככה. טאקר עם עבודה מדהימה בהגנה ולחימה על כל ריבאונד גם בהתקפה, ווסטברוק ברגעים המכריעים בתחילת הרביעי היה ענק וגם גורדון עה מהלכים חכמים, ביום קליעה מבחוץ בינוני מאוד למרות הרבה מבטים פנויים יוסטון מנצחים עם הגנה נהדרת והרבה פרגון. השיפוט היום רגיל לליגה עם כמה החלטות על פי הגופיה (שתי תוקף ברור של הארדן על קארוסו, ומנגד לברון ואיי. די מקבלים את השריקות שלהם וה"בלוק"של הגבה על ווסטרברוק כשהוריד לו את הראש), אבל לא מכריע, מאוד מקווה שבמשחק הבא ישמרו על שיפוט שלא יכריע.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט