חם מהתנור: מוראנט רוקי העונה, נאש מאמן ברוקלין

ג'ה מוראנט, הרכז של ממפיס, נבחר כצפוי לרוקי העונה של 2019/20. לאורך כל העונה הוא קלע 17.8 נקודות עם 7.8 אסיסטים למשחק והוביל את ממפיס למקום השמיני לפני הקפאת הליגה, בנתונים שנחשבים להצבעה לפרס. למקום השני בהצבעה הגיע קנדריק נאן ממיאמי (לא נבחר בדראפט) וזאיון וויליאמסון, הבחירה הראשונה ששיחק ב-19 משחקים בלבד מבין אלה שנחשבים להצבעה, הגיע למקום השלישי.

מוראנט הוא השחקן הראשון מאז קווין דוראנט שנבחר שני בדראפט וזכה ברוקי העונה והזוכה השני של ממפיס בפרס אחרי פאו גאסול ב-2001/02. הוא אחד מ-7 רוקיז שסיימו את עונת הבכורה שלהם עם 17 נקודות ו-7 אסיסטים למשחק, יחד עם אוסקר רוברטסון, מג'יק ג'ונסון, דיימון סטודמאייר, איזייאה תומאס וטריי יאנג. ג'ונסון היה היחיד שסיים את אותה עונה עם אחוז טרו שוטינג גבוה יותר ממוראנט.

הוא זכה ב-99 מ-100 ההצבעות למקום הראשון, כשמצביע בודד בחר בוויליאמסון לרוקי העונה ונתן למוראנט את המקום השני. נאן קיבל 56 הצבעות למקום השני, וויליאמסון 37. אחריהם בהצבעה הגיע ברנדון קלארק, היחיד מלבד שלושת המולביםי שקיבל הצבעה לאחד המקומות הראשונים. אין קשר בין ההצבעה לרוקי העונה וחמישיות הרוקיז.

*

הנטס החתימו את סטיב נאש, פעמיים MVP וחבר היכל התהילה, על חוזה ל-4 שנים כמאמן ראשי. נאש נחשב לאחד מגדולי הרכזים בהיסטוריה של ה-NBA ומעולם לא היה מאמן ראשי של קבוצה. בין 2015 ל-2019 הוא היה יועץ פיתוח שחקנים בגולדן סטייט לאחר שפרש ממשחק ב-2013.

עוזר המאמן הבכיר של נאש יהיה ז'אק וון, המאמן הראשי הזמני של הנטס לאורך העונה האחרונה ובעבר המאמן הראשי של המג'יק. נאש נבחר 3 פעמים לחמישיית העונה הראשונה ומסר 10,335 אסיסטים בקריירה – מקום שלישי בכל הזמנים.

*

יש שמועות ברחבי הליגה על כך שמינסוטה מוכנה לעשות טרייד על הבחירה הראשונה בדראפט הקרוב.

*

ג'יי רייט, מאמן מכללת וילאנובה, הודיע שהוא לא מעוניין בתפקיד המאמן הראשי של פילדלפיה 76'.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 111 תגובות

  1. מפתיע, אבל אני מאוד מאמין בו כמאמן.
    לא בטוח שזאת הסיטואציה הכי טובה למאמן מתחיל, אבל אני משער שהקשר שלו עם דוראנט השפיע, ואז הוא אמור להסתדר עם האנשים.
    כשחקן סטיב נאש הוא כמובן אחד האהובים, ואולי אפילו הרכז הטוב ביותר בעיניים שלי.

      1. 1. השחקן הכי חכם שראיתי אי פעם על הפרקט. היחידים שמתחרים איתו היסטורית בתחום הזה הם מג'יק וסטוקטון.
        2. כשחקן כל נגר לידו הפך לקלעי וכל שחקן רוטציה לאולסטאר.
        3. הוא לא הלך להיות מאמן מיד כשפרש, אלא הלך ללמוד מרכז שעשה את המעבר בהצלחה – סטיב קר.

  2. אשתי שולחת לי הודעה מהחוג של הילד שהוא מנגב שם את כולם ואמרה למאמן שזה לא רמה שיעלה אותו לכיתות ג ד😂😂
    הם בקושי מקפיצים כדור הוא כבר מריץ פיק אנד רול זה כמו לשים את לוקה בנס ציונה.
    מה אומר מנחם? אני צריך לבקש העלאה בדרגה מצוות האימון מה הוא ילמד שם? הוא רגיל לשחק עם ילדים בני 13 אז יוכל להתמודד בסדר עם כיתות ג ד.

    1. שמעון תן לילד לנגב שיבנה ביטחון, זה חשוב לעתיד. אם יעלה יבקשו ממנו לשחק הגנה – החוזה יורד אוטומטית בחצי

      1. דיברתי עם המאמן לא הסכים אמר הילדים שם גדולים יותר פיזית הוא יבנה לו תוכנית אימונים מיוחדת מתקדמת יותר. אמר לי שכן זה לא לרמה שלומשהוא הרבה יותר טוב.
        אשתי אמרה לי הוא שחט במשחקונים של 1 על 1 חח
        הוא משחק הגנה רצח האמת הוא 2way לימדתי אותו לשמור עליי בכל הכוח ועבודת רגליים הלוך חזור הוא בטח בולע אותם שם. היום פשוט חזר לו החוג.
        אשתי אם קלטה דאין רמה המצב לא טוב אין לה מושג בזה 😂😂
        תכף אני הולך איתו למגרש בשכונה הוא ביקש לבוא. מה שבטוח שפה גדול יש לו חצי מהזמן הוא מטטרש שם אנשים במגרש צוחק על אנשים שעושים איירבול 😂😂 שיחק איתי פעם קודמת עם איזה בן 25 רצה להיות איתו מסר לו להלייאופ וההוא החטיא הוא אומר לו איך אתה מחטיא את זה 😂😂

  3. חידה גדולה בעיני. סטיב נאש הוא תרבותי מדי. אדיב מדי.משכיל מדי.
    חסר לו רוע. לא זדוני מספיק, ויותר מדי שולט בעצמו.
    גם חסר נסיון לחלוטין, וישנה כמעט אקסיומה בכדורסל: השחקנים הטובים ביותר הופכים למאמנים המחורבנים ביותר.
    יהיה מעניין

  4. אה, כן. הבחירה הצפויה.
    כל אלו שהימרו על נאש, תקומו בבקשה לקבל את הפרס שלכם. לא להתבייש, לא צריך לדחוף. יש מספיק פרסים לכולם.
    דרגת ווג' בומב – פרל הארבור.

  5. זאת נראית די בחירה של דוראנט וקיירי
    מאמן צעיר שהם יכולים לשלוט בו ולעשות מה שהם רוצים, כמו שלברון עשה לטיי לו

  6. טוב, סטיב קר, סטיב קליפורד, סטיב נאש. אם אתה לבן בשם סטיב זה הזמן לנסות לאמן קבוצת כדורסל.
    כמה נותנים לי על סטיב בלייק לאינדיאנה?

  7. ערב טוב
    אכן מהלך מפתיע ביותר out of the blue . לפי אתר האוהדים , ההחלטה התקבלה עוד במאי והקבוצה שמרה את זה בבטן , כל מה שהיה בהמשך היה אחיזת עיניים . ווהן נשאר בקבוצה כעוזר ראשי . לא הזיקה לנאש העובדה שה-gm מרקס שיחק (?) איתו בפיניקס 3 עונות . אבל הגורם העיקרי כנראה היתה העבודה שנאש עשה עם דוראנט בגולדן כמומחה לפיתוח שחקנים . דוראנט הוסיף לעצמו כמה מהלכים בתקופתו בגולדן,הידוע שבהם הוא הקליעה על רגל אחת סטייל דירק,שלפי מה שפורסם בזמנו למד מנאש.המהלך מזכיר באמת את המהלך המפתיע שגולדן עשו עם סטיב קר . האם זה יתן תוצאות דומות ? אני נביא חלש מאד,לכן אחכה לתחזית של שמעון וברוך .

      1. הי עידו
        זה נכון,אבל אני בהחלט זוכר תגובות לא מעטות של אוהדי גולדן שהיו לגמרי לא סימפטיות . אלמלא הסיפור עם מונטה אליס,אני בספק אם המינוי הזה היה עובר אצל האוהדים.

    1. יפה כתבת יוסי, אם חשבנו שקשר טוב עם הכוכב זה הדבר הכי חשוב – ווגל הראה לנו אחרת. אין נוסחה מוכחת. זה ניסוי כמו כל מאמן חדש. מקווה שיעבוד טוב. אם קיידי חוזר בריא – יהיה גמר כללי.

      1. לא חושב שיצא שום דבר מקיירי. לברון וקיירי היה מצב חד פעמי בו קיירי עדיין סוג של ״רוקי״ במנטליות ולברון מאלף אריות ידוע. עכשיו כשקיירי אלוף NBA וסופר סטאר בעיניי עצמו אף אחד לא יאלף אותו והם יגיעו בערך לאותם הישגים אליהם הגיע דוראנט עם ווסטברוק באקולהומה.

  8. וואו. וואו. וואו. וואו.
    .
    מסכים עם הפרשנות למעלה שהעניין התאפשר בגלל שדוראנט אישר. עדיין, קשה מאד לדעת איך זה יעבוד.
    .
    מצד אחד, האיש גאון. מצד שני, השניים האחרים פחות. מצד אחד, אם הם רצו אותו, כנראה שגם הם מבינים שהוא גאון. מצד שני, הם עלולים לחשוב שזה יעבוד כי "גם אנחנו גאונים". שלא לדבר על כך ש"בכלל אין לו טבעת, ולנו יש שתיים/אחת, אז מי הוא שיגיד לנו מה לעשות?".
    .
    האמת שזה ג'וב שלא הייתי מאחל לאף אחד, אבל אם הוא רוצה לא נותר לי אלא לקוות בשבילו שיצליח, או לפחות שזה לא יהיה הג'וב שלא רק יתחיל אלא גם יסיים את קריירת האימון שלו.
    .
    יש מקום לאופטימיות – נאש מעריץ את זידאן. זידאן גם לקח תפקיד שלא הייתי מאחל לאף אחד. ללא ניסיון קודם, והצליח מאד.
    .
    בהצלחה מלך!!!!

    1. הי מיקי
      על פי אותו אתר,המשקל של דוראנט בהחלטה היה הרבה יותר משמעותי מאשר רק אישור . הם שלפו ראיון ישן מ-2017 שבו דוראנט מספר לעיתון ידוע במפרץ על הקשר שלו עם נאש , קשר שקדם למעבר לגולדן . בנוסף , הוא סיפר שהיה לנאש משקל משמעותי במעבר הזה . בנוסף שלפו איזה מאמר ישן מהאתר הזה ( קיץ 2017 ) שבו דווחו איך לברט ועוד שחקן נטס מתאמנים בקיץ יחד עם נאש ודוראנט.מסתבר שאין לנו שמץ של מושג מה קורה מאחורי הקלעים של הפיגורות האלו ועל הקשרים ביניהם .חייבים להגיד שהגרעין הקשה של האוהדים מאד מופתע מהמהלך ואפילו מאוכזב . מסתבר שלווהן היתה תמיכה גורפת מצד האוהדים . הסיבה העיקרית שאין מרד היא הכבוד שהם נותנים למרקס.המנטרה היא:
      In marks we trust
      יש לי ממש דה ג'ה וו מאוק.
      המנטרה של האוהדים על החלטות של פרסטי שלא מצאו חן בעיני האוהדים ( בעיקר לגבי בילדו (
      In prestigious we trust

      1. סבבה, זה טוב לשמוע, אבל עדיין – מערכת יחסים של מאמן-שחקן שונה ממערכת יחסים של שחקן-יועץ/מאמן פרטי.
        .
        אני מקווה, עבור כולם, שגם דוראנט מבין את זה. מקווה שאם, למשל, דוראנט יחזור עם מגבלה כלשהי עקב הפציעה, ולא בהכרח יבין את זה בעצמו, שיהיה מוכן לשמוע את זה מנאש. מקווה שנאש יהיה מוכן להגיד לו דבר כזה ישירות.
        .
        מספר סימני השאלה סביב הקבוצה הזו, שהיה גם ככה גבוה, צמח עוד יותר. זה ממש אוסף של הימורים גבוהים.
        .
        עד עכשיו לא ממש היה אכפת לי אם זה יכשל, עכשיו אכפת לי, ואני מודאג…

        1. הי מיקי
          האמת , לא ידעתי שאתה כזה אוהד של נאש . לגופו של ענין , הדעה הזו שרווחת בשנים האחרונות לגבי דוראנט ושאתה מביע ממש לא מובנת לי ולא יודע מה המקור שלה . לא נכנס לענינים של יושרה אישית , ילדותיות וכל שאר הירקות , משאיר את זה למומחי בריאות הנפש באתר וברוך השם יש לנו לא מעט כאלה . דוראנט ככדורסלן הוא לפחות על פי מה שידוע מקצוען , עם הרבה ביקורת עצמית ורצון תמידי להשתפר . קר לפני כמה ימים בראיון חזר ואמר וכעת אין לו שום אינטרס צר, שדוראנט הוא מאד coachable . לדעתי,ומי כמוך אמור לדעת את זה,סן אנטוניו לא היו פונים אליו ב-2016 אם היו חושבים כמוך , ופופ הכיר אותו היטב מהנבחרת . אני גם די בטוח , שבמידה והפציעה תגביל אותו , הוא ונאש ימצאו דרך לפצות על זה . הסיכונים שאני רואה , בלי קשר לזהות המאמן :
          1.היכולת של דוראנט לאחר הפציעה . זה הנעלם הגדול והסיכון הגדול שהנטס לקחו . אני לא באמת חושב שאם דוראנט חוזר מחופש לקוון לוני , הוא מתנהג כאילו שהוא דוראנט . אני חייב להגיד שאני לא מאד אופטימי בענין הזה . ההחלטה של דולאן די מטרידה אותי .
          5.קיירי הבלתי צפוי . אם הוא יהיה האלפא בגלל 1, התקרה פה מאד ברורה .

          1. בנוגע לנאש – איך אפשר שלא?
            .
            בנוגע לדוראנט – על האופי אפשר לציין כל מיני עניינים אצלו, אבל תכלס אני באמת לא יכול להוכיח לכאן או לכאן. נצטרך לגלות בהמשך. בריאות – נגלה.
            .
            בנוגע לקיירי – מסכים איתך – ההתבטאויות והסיפורים יותר חד משמעיים מאצל דוראנט.
            .
            העניין כאן הוא ההצטברות של כל סימני השאלה האלה. הסיכוי שכולם יסתדרו על הצד הטוב ביותר נראה לי נמוך. .
            .
            ובעיקר חבל לי שלא הלכו לניקס, כי שם בינכה שממה, אבל ברוקלין הייתה אחלה פרויקט שלמעשה נגדע באיבו וחבל.

      1. אלה אנשים מסודרים בכל מקרה. התרומה הממשית של הסכומים האלה לאיכות החיים שלהם נמוכה. וזה הרבה פוליטיקה, הרבה אגו, הרבה לחץ – חומרים שלא תמיד גורמים אושר לאנשים. אני הייתי מעדיף מקום שיש בו פחות אגו ויותר סבלנות כך שאפשר לבנות בשקט, מהיסודות למעלה.

    1. עידו,מה באמת אתה יכול לספר על מרקס השחקן ? אני חייב להגיד שעד אתמול בכלל לא זכרתי אותו . האם אתה וגיא עולים על העגלה הנוכחית שלי?

  9. מאוד פשוט:
    דוראנט וקיירי בחרו מאמן שיוכלו לנהל ולא מאמן שיוכל לאמן אותם.
    מבלי להוריד בערך של נאש.
    לדעתי הוא וסטיב קר לא על אותה מדרגה. סטיב קר עשה משהו בכדורסל לפני ולא מעט אמרו שיש
    לו פוטנציאל להיות מאמן גדול. נאש מגיע באמת משום מקום.
    .
    דוראנט מוכיח שוב שהוא הסופרסטאר שהכי פחות אפשר לסמוך עליו.
    לא יכלו לחבר צמד יותר קלולס מדוראנט וקיירי

    1. ב-2 משפטים קטלת 3 אנשים , הספק מכובד למדי וללא ספק מעמיד בצל את כל גדולי האתר לדורותיהם . אתה מוכן להסביר את 2 השורות האחרונות ?

        1. מה בדיוק עשה סטיב קר ב nba לפני שמונה למאמן?
          היה gm כושל בפיניקס?
          איך זה יותר מרכז hof פעמיים mvp שתרם למשחק הרבה יותר מסטיב קר שהיה רול פלייר עם מספר דקות מועט?

        2. אוהד נבא 50 שנה בלבד . השחקן הראשון שראיתי בצילום צבע היה אחד ויליס ריד . הוא הופיע בחוברת שהיתה מאד פופולרית הימים ההם על טקסס ריינג'ר גיבור בשם ביל קרטר שהיתה מתפרסמת פעם בשבוע , ובעמוד האחורי היו צילומי צבע של ספורטאים ידועים . יש לי חבר שהוא אספן איזראלינה ידוע שיתכן שיש לו באוסף חוברות כאלו .

            1. לילה טוב דקסטר
              לפני שצוללים למשחקי הלילה אני אענה לך ובזה נסגר את את הסיפור . אני הבנתי מתגובתך שאתה מתיחס ליכולת המקצועית של דוראנט ( לפני האכילס ) ולכן הפליאה שלי . בקריירה שלו בליגה ובנבחרת ובמכללות , דוראנט היה אחד הכלים ההתקפיים האמינים ביותר , בדרגה אחת עם לברון .
              קיירי כשרון גדול , אבל הרבה פחות אמין מקצועית . לגבי האופי , לא מתימר לשפוט . אין לי כלים מקצועיים להעריך אופי , ולא אוהב להיות פסיכולוג חובב , יש כאן באתר מספיק כאלו . יש גם כמה אנשי מקצוע בתחום באתר . לפני זמן ניסיתי לשכנע אחד מהם שיתן חוות דעת מקצועית על שחקן מסוים , ( לא זוכר מי ) והוא סירב בכל תוקף בנימוק שלא ניתן לתת חוות דעת כזו בלי להכיר אישית את האיש .
              לילה טוב ותיהנה מהכדורסל

  10. מעניין ממש. ממש.
    נאש נראה אדם מצויין,קצת חבל לי על ווהן, אבל הוא נשאר במערכת שזה טוב. אולי הוא צריך עוד קצת זמן וזה עדיף לו מאשר לקחת עונה עם דוראנט וקיירי.
    השאלה על ברוקלין בכל מקרה הייתה ההגנה, כי התקפה אנחנו מאמינים שתיהיה להם(שוב השאלה כמה דוראנט נקבל). ונאש לא נשמע מציאה גדולה על זה.
    יהיה מעניין זה בטוח.

  11. טיי לו כנראה המאמן של פילי , זה די סגור
    ברנד ניסה לדחוף את סאם קאסל אבל כמו על החלטה בשנים האחרונות בפילדלפיה ג'וש האריס חושב שהוא פאט ריילי והחליט שהוא רוצה אידיוט כמו לו.
    Disaster
    עד שג'וש האריס לא ימכור את הקבוצה שום דבר לא יקרה שם.
    פילדלפיה יהיו הניקס 2 בשנים הקרובות עם בעלי קבוצה שחושבים שהם יודעים הכל ומתערבים בכל דבר

  12. טוב אני מניח שאם פירלו יכול להתמנה למאמן של רונאלדו בלי רקע כמאמן גם נאש יכול להיות מאמן של דוראנט
    (לא שאני משווה בין השניים )

      1. ניסיון זה חרטא מה פירלו לא אומן שנים עי גדולי המאמנים? מה הוא לא מבין כדורגל? בשביל מה צריך ניסיון? אריגו סאקי היה סנדלר לפני שהיה מאמן. זה לא מדעי טילים צריך לדעת לגשת ולעורר שחקנים שישחקו עבורך זהו.
        ספר תרגילים זה כל ילד מכיר. איזה ניסיון בדיוק חסר לפירלו או נאש?

        1. אריגו סאקי באמת מכר נעליים לפני שאימן. לפני שאימן את ברקה לוגו, הקבוצה המקומית, ועוד כל מיני קבוצות בליגות המאוד נמוכות ופעם אחת בקבוצת נוער שהבוגרת שלה הייתה בליגה השנייה, עד שעשר שנים אחרי קיבל הזדמנות פז לאמן בליגה השלישית ברימיני.
          לפחות תשתמש בדוגמא מתאימה.

        2. תפקיד המאמן הוא מורכב – אתה יכול לפצות על חוסר ניסיון בפסיכולוגיה של כוכבים יותר טובה, או להיות מוטיבטור מוצלח,
          אתה יכול לקחת עוזר מנוסה. אתה יכול להיות אחד שמקשיב לצוות שלו ומקבל שלם גדול מסכום חלקיו
          אבל, לא "כל אחד בהופס" יכול להיות מאמן, בטח לא מאמן טוב
          אחד כמו נאש שהתאמן אצל טובי המאמנים, במסגרות שונות (קולג', NBA, נבחרת, ) סביר שחוסר הניסיון שלו באימון ישפיע עליו פחות, הוא אדם חכם, הוא עבד 4 שנים במערכת מצליחה אחרי ששנים שיחק במערכת פחות מצליחה.
          כאמור פה בתגובות הוא גם מאמן שחקנים בקיץ …
          נראה לי שהוא יצליח (קיירי יפצע בציפורן) ואני מאוד אשמח בשבילו

    1. אתם יותר מידי מעריכים אימון. כל אחד בהופס פה יכול לאמן אז נראה לכם שנאש או פירלו שהיו בכל מקום וראו הכל וחוו אלפי אימונים מטובי המאמנים בעולם לא יודעים או יכולים לאמן?

  13. חשבתי שסטיב איש חכם,
    הלך עליו,הדוש בגז הוכים לחסל אותו,
    הייתי שולח לו טיטול עם הגנה אנטי דושית,האמת ,לא יעזור

    1. אהלן.האמת,גם אני חושב ככה , אבל צריך לתת את הקרדיט למי שמגיע , ולכן ציינתי את זה . ביחס לסטיבן איי,מי שרוצה לראות משהו קורע ולא ראה בזמנו , מוזמן לצפות בעימות בינו לבין מאמא דוראנט אחרי האליפות של גולדן ב-2017 . ולסיכום הענין עם ברוקלין , אני מסכים עם מיקי , הם הגדילו את סכום ההימור עוד יותר . אין ספק שלטסאי יש גרנדה קוחונס . יהיה מאד מסקרן לראות אם הוא ייצא לייקוב או פרוחורוב .

  14. שאלה לטראסט לסיום חלקי בדיון הזה : יש בניו יורק 2 קבוצות . רוב המגיבים פה משוכנעים לאור הפעולות שלהם ששני הבעלים הם לחלוטין חסרי מושג . מצד שני , בענין אחד השניים האלו החליטו ההיפך הגמור אחד מהשני . לי זה אומר , שלפחות בענין הזה אחד מהם איננו חסר מושג . מה שאני אישית לא הצלחתי להסיק , מי מהשניים קיבל את ההחלטה הטובה יותר . זה נוכל לדעת רק בחכמת הבדיעבד . לפי דעתך , לאור מה שאתה יודע כרגע , מי קיבל החלטה טובה יותר ? תנסה להשליך מזה על הדילמה של הבעלים של פילדלפיה .

    1. אני לא כל כך מבין את השאלה.
      איזה החלטה, באיזה תחום ומה זה קשור לפילדלפיה.
      הבעלים של ברוקלין הוא די חדש , אין לי מושג אם הוא טוב או רע , מה שאפשר לאמר בינתיים זה שהוא נותן לאנשי הכדורסל שלו לעבוד ולקבל החלטות ועל הנייר נראה שזה עובד.
      בניגוד לפילדלפיה שהבעלים מתערב בהחלטות מקצועיות שאין לו מושג בהן וזה לא עובד

      1. אהלן
        אני אבהיר את עצמי . דוראנט עם אכילס קרוע היה מועמד לשתי הקבוצות . הובהר לשתי הקבוצות שהוא לא יחתם בפחות מחוזה מקסימום. בנוסף הוא מגיע בחבילה עם קיירי . בנוסף , הוא לא משחק כלל בעונה הראשונה של החוזה . הסכום הכולל של שני החוזים הללו עמד על 326 מיליון דולר . עד כמה שידוע , את ההחלטה הזו קיבלו הבעלים עצמם ולא אנשי המקצוע , די סביר בהנתן גודל הסכום . דולאן החליט לא לתת חוזה מקסימום וויתר על התענוג . טסאי החליט לתת חוזה מקסימום . אפשר בבטחון להגיד שאחד משניהם יוגדר כחדל אישים מוחלט עוד 3 שנים .השאלה שלי אליך היא מה אתה היית מחליט לפי הנתונים האלו ?

        1. הקשר לפילי הוא בזה שאני לא משוכנע שהדעות של אלטון בראנד איש המקצוע הן יותר ראויות בהכרח מהדעות של הבעלים שאינו איש מקצוע . לאנשי עסקים יש בדרך כלל תחושה אינטואיטיבית לגבי אנשים שהם מעסיקים שלא מגובה במשהו מקצועי . בחכמת הבדיעבד נדע , אבל לפי הנתונים שיש כרגע , במה סם קאסל עדיף על לו ?
          הצעד השמרני הוא לקחת את לו בהנחה שלבעלים יש תחושה טובה כלפיו . ממש כמו שהצעד השמרני בדילמת דוראנט היה לותר על התענוג .

          1. אלטון ברנד GM כושל.
            הייתי שם כל מגיב בהופס על פניו
            .
            דולאן הוא בעלים כושל
            הייתי שם כל מוכר פיצוציה על פניו.
            .
            הנטס יהיו קבוצה נחמדה לא יותר.
            הסלטיקס בלי קיירי טובים יותר.
            דוראנט אחרי שנה בלי כדורסל ופציעה שתגביל אותו כנראה ואופי רך.
            נאש לא יחזיק את החוזה שלו אני מוכן לשים כסף על זה.

  15. תודה על העדכון לגבי מוראנט! בחירה ראויה ביותר.
    מקווה שציון יקבל מוטיבציה מזה ובעונה הבאה ישחק ברבאק, ואם אפשר גם שפחות ייפצע.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט