הגיגים ליום חמישי-קובינגטון מכניע את דורט/הקוריוז

הגיג 1-ההיחנקות הגדולה בהיסטוריה של הארדן, היחנקויות הרבע האחרון של ראס וגורדון ורשמיי מהסידרה בכלל

רק אתמול נדמה לי מישהו קרא בתגובות להארדן "המתחבא" והוא התחבא היום חבל"ז. חיפשנו וחיפשנו ולא מצאנו. דה שוט חיכה לו 47.5 דקות (שזה 3 שעות בתרגום לשפת הNBA) עד שהגיע הגג על לו דורט המסכן שיכל לקנות את עולמו אבל הארדן צעק לו "החנות סגורה ילד".

הארדן סיים עם 4 מ15 מהשדה ועם 1 מ9 מה3 בדרך ל-17 נק בלבד!! ו-9 אס' שרובם תכלס סתם היו הוצאות לשלשות רחוקות ולא "אסיסטים אמיתיים". משחק נוראי שלו ממש. הייתי צריך לחזור לגמר הליגה ב-2011 של לברון מול המאבס כדי להיזכר מתי כוכב בסדר גודל כזה עשה במכנסיים ברמה כזאת. לברון היה עם משחק של 8 נק ב- 3מ11 מהשדה ו-9 אס ב-46 דק' במשחק 4 מול המאבס כאשר במשחק 3 הוא ניפק 17 נק ו-9 אס ב-45 דק.

לברון לא התאושש מזה באותה סידרה אבל התאושש אח"כ, האם גם הארדן יצליח?

ראס היה מצויין 3 רבעים ואז כרגיל אחד הנחנקים הגדולים בדורנו ברבעים אחרונים חזר לסורו כצפוי והחטיא כמה זריקות נוחות.

אריק גורדון למרות 21 נק ומחצית ראשונה טובה חזר גם הוא לסורו והיה אסון מהלך ברבע האחרון שכמעט עלה ליוסטון במשחק.

מי שהציל לכל אלו את התחת היה רוברט קובינגטון במשחק נהדר (למרות החטאת העונשין בסוף) במיוחד שהחזיר לכל סל של פול עליו בשלשה משלו.

עוד סייעו ליוסטון: שג"א הMVP שלהם שאני עכשיו מסתכל בבוקס סקור ולא יודע איך יש לו 19 נק. הוא היה פשוט חושך בהתקפה ובהגנה, נזק מהלך על המגרש. גם שרודר היה היום נוראי וכמעט הצליח להתעלות על הארדן עם 5 מ17 מהשדה והיחנקות גדולה ברבע האחרון ששום זריקה לא נכנסה.

סטיבן אדמס היה מביך לראות אותו במגרש כל הסידרה הזאת, הוא פשוט רץ מצד לצד ונזק מהלך גם בהגנה, הוא ממש הדרדר והפך לשחקן רך (כל המשחק חשבתי מה יעשה לו אנתוני דיוויס), טוב יעשו אוק אם יטרידו אותו.

המילה הטובה היחידה שיש לי עבור OKC בסידרה היא לו דורט שפרץ אלינו בכל הכוח ונתן סידרה נהדרת הגנתית, הראה שיש לו גם ביצי שור במעמדים גדולים. אם ישפר את הקליעה מה-3 וכשיצבור יותר ניסיון עלול להפוך לשחקן באמת טוב שיסגור לתאנדר את עמדת ה-SG שלא היה קיים אצלם להרבה שנים.

את חוסר התפקוד של גלינארי בפרקים גדולים בסידרה הזאת אני זוקף למאמן דונובן (מנחם היה קורא לו במעורב רפה הבנה, כסיל עם מסטיק תקוע בישבן, אבל אני לא מנחם), כן לגלינארי אין בדיוק אופי אלפא אבל בכל זאת.

יש כמה רפי הבנה שבטח יזקפו לו גם קרדיט על סידרה טובה אז תנו לי לספר לכם משהו, אין לו שום קשר לזה. ניתן לו קרדיט על דורט אבל שם זה נגמר, הכל היה מקרי לחלוטין, סוג של סטוטס שאומר בהצלחה חברה. אדמס היה פשוט מיותר בסידרה הזאת ומיס מאץ' מהלך, אין אפילו אחד שמסר לו גם כדור נורמלי (הוא מתגעגע לראס אתם חושבים?), מה הוא עשה בדיוק במגרש?

הגיג 2- הסידרה שכל חברי הופס חיכו לה ובמיוחד אני

לברון ודיוויס מול הארדן וראס! מה שמכונה בבלוג החי הלוהט שלנו "קרב השיקוצים הגדול" שרק 2 ישרדו בסופו. אני רק מקווה שראס לא יסיים עם פציעה את הסידרה הזאת סטייל כריס פול.

מדובר בהתנגשות ציוויליזציות, שיטות, כדורסל, פלוס מול מינוס והדבר המרתק מכולם הסמול בול של יוסטון הגיע לשלב הניסוי הסופי, כשלון מוחלט או הצלחה בשוק. אין יותר אחרי זה, זה השיא של הניסוי רב השנים של מורי, דאנטוני, הארדן וראס.

ביג בול (אין קבוצה עם ביג בול יותר גדול מהלייקרס) נגד סמול בול, קרבות מורשת: המלך שמחפש הצלחה במערב והארדן וראס עם "גורילות" שיושבים להם על הגב.

אני יודע שהרבה אנשים חושבים שהסידרה הזאת לא תהיה ארוכה וכי הלייקרס ינגבו את הטילים והם נזכרים בפורטלנד. הפעם אני אלך עם תחושת הבטן שלי. יוסטון היא לא פורטלנד במנטליות, הארדן וראס לא שחקנים שיפחדו מלברון (למרות היסטוריית ההיחנקויות), ראס גם מסוגל לטטרש אותו בלי בעיה וללייקרס אין כלום שיכול להאט אותם. החיים שלהם יהיו הרבה יותר קלים מאשר מול OKC. הם יצטרכו להכתיב קצב מהיר מאד ולגרום ללברון לרוץ מצד לצד.

נכון אנתוני דיוויס הולך לשבור ממוצעי קריירה בפלייאוף בסידרה הזאת ואפילו די בקלות (טאקר זה לא משהו שבאמת יזיז לו), בזה אין לי ספק וגם אם לברון ודיוויס יתנו 40 נק כ"א יוסטון עדיין קבוצה של 120 נק ומעלה. אסור ליוסטון להיגרר למשחק איטי כמו שנגררה במשחק מול OKC אבל אוק היא יותר קבוצה והיו להם כמה שחקנים שתרמו יחד למאמץ, הלייקרס זה 2 כוכבי על ואספות נגרים שרובם בלי קליעה.

יוסטון תצטרך לקוות שקוזמה לא יתעורר ולשים כמה שיותר את הכדור בידיים של קארוסו. הפעם אני הולך במחשבה הפוכה לעמדה הרגילה שלי. ליוסטון אין דאבל טים יותר מידי יעיל וזה לא הכי יעזור על דיוויס ולברון עם הרכב השחקנים שלהם, לכן הייתי ממעט לעשות זאת, אולי רק אם אחד מהם ממש לוהט או ברגעי ההכרעה. עדיף לנטרל את כל היתר בלייקרס ולתת ללברון לרוץ להזיע ולהתאמץ הרבה גם במחיר של הרבה נקודות.

הכוכב של הסידרה הזאת לדעתי יהיה ראס, הוא לאט לאט חוזר לכושר והלייקרס באמת לא יכולים להתמודד עם המהירות שלו. הלייקרס יצטרכו להמר אם להוציא את דיוויס מחוץ לצבע (לקלעים) או לחכות לראס איתו.

אם חשבתם שאוהדי הופס מתמרקים לסידרה זו תחשבו איזה התרגשות אוחזת בשופטים ובראשם סקוט פוסטר וטוני בראדרס!! הסידרה הטובה ביותר להימורים, הבלוג החי יהיה סוער וגועש בעקבות השריקות שישרקו בסידרה הזאת עקב ריבוי שחקנים מהדרגים הבכירים ביותר.

שורה תחתונה כל סידרה היא לגופה וכל משחק לגופו עם דינמיקה אחרת, לא הייתי מסיק הרבה מהסדרות הקודמות של 2 הקבוצות, אני צופה סדרת שיא של ראס והארדן שתלך לגיים 7. ואז בגיים 7 שיכונה משחק "הורדת הקופים" ראס והארדן יזכו ברדמפשן ומפגש עם המדדה מאל איי (לפי מוסד טנש ומועדון ההימורים בהופס הימור זה אינו קביל כי בבראקט הימרתי על הלייקרס מול הקליפרס).

הגיג 3- קליפרס מול דנבר

שאלה למייק מאלון: מייק איך אתה מתכוון לשמור על קאווי? מייק מאלון: אני חושב שאתן לו להקפיץ 15 שניות ולדדות לחצי מרחק על מיילסאפ או קרייג בתורות. ואם הוא יקלע מייק? אז שיקלע, לקרלייל זה עבד. מייק הוא הפסיד 4-2. נו מה הבעיה אני קונה את זה עכשיו, אל תשכח אנחנו גם עייפים.

זה לדעתי המוד איתו דנבר תגיע לסידרה, אני מאד מחבב את הנאגטס ובעולם ללא לברון הייתי אפילו לטובתם בסידרה הזאת אבל אני באמת חושב שהכל תלוי בקליפרס. יכולת אפילו כמו מול המאבס לדעתי תספיק להם לנצח בדרדלה. יכולת טיפה יותר טובה, כושר יותר טובה, משחק מהיר ובליץ בהגנה וזה יגמר בצורה לא נעימה.

אני חושב שדנבר תעלה במחשבה להאט את הקצב אבל את הקליפרס מנצחים בעיקר מה-3 ובסקור גבוה כי בכל זאת קאווי וויליאמס גורג מוריס והיתר לא יקלעו 80 נק, זה לא יוטה.

יוקיץ יגרום למשחק איטי מולם על מנת להביא את יתרונותיו וזה יהיה להם לרועץ לדעתי. כי למעט מורי איתו יתר שחקני דנבר מנמנמים עד כה, קרייג ומיילסאפ זה לא משהו ללכת איתו למכולת בהתקפה. גאריס נראה חלוד אז הם בעיקר יצטרכו לשים יהבם במוריס, פורטר ודוזייר שיתעלו מאד בסידרה הזאת.

נקודת האור היחידה היא מכיוון דוק ריברס שיכול לעזור למאלון עם הצבת רג'י ג'קסון, שאמט וסוויט לו על מורי ובכך להוסיף עניין לסידרה.

עוד שאלה גדולה זה האם נזכה לראות דקות משחק מ"יוקיץ ודיוויס סטופר" ג'ואקים נואה…

הגיג 4- למי מתגעגעים בטורנטו?

יש גבול למה שמאמן יכול לעשות, בסוף גם אם המאמן עושה 200% ובקבוצה ממולו אין מאמן רפה הבנה אחר אז הכשרון יכריע ובטורנטו יש שחקנים לוחמים, אריות, מגובשים, נותנים בשביל הקבוצה וכל הקלישאות אבל פחות כשרון, זה מה יש. כל מי שחשב שקאווי מיותר וטורנטו יקחו את המזרח בלעדיו…..תחשבו שוב. לאורי מגלה שלעשות פלופינג בהגנה לא מספיק וצריך לשים 30 נק על הלוח. ון וליט מתקשה מול שחקני הגנה טובים שגם מתאמצים עליו (בניגוד לעונה הסדירה), סיאקם מגלה שהוא צריך לשפר קליעה (כבר שנה שעברה מול פילי היה צריך לגלות את זה) כדי להיות סופרסטאר פלייאוף בתור מס 1.

ד"ר רזי בטח מבסוט שבוסטון שלו עם מאזן 6-0 בפלייאוף והחברה נראים מגובשים ורעבים. לדעתי קמבה צריך לעלות רמה לעתיד לבוא, הוא יכול יותר.

הגיג 5-אכילס מגלה שהקליעה שלו היא בעקב

היה איזה אחד קוריוז שכל השנה זלזל בבאקס ואמר שהם לא יראו טבעת בחיים בסגל הזה, ואלו היו ימים בהם האיילים דרסו כל מה שזז, טיטאו את הקליפרס, ניגבו את הלייקרס. כל מיני מגיבים שנעלמו כלא היו כתבו שהם הולכים לקחת אליפות בקלות. גיא רוזן ניפק לנו סטטיסטיקות היסטוריות ודיבר על עונות היסטוריות מנחם זעק על חוזקות המזרח מול המערב העלוב.

אני כותב עכשיו מה שחשבתי על לברון ב-2010 בזמן אמת.

חברים אתם יכולים להראות לי מי הקבוצה האחרונה שזכתה בטבעת עם גארדים ברמה של העונים לשמות היל, בלדסו, מתיוס, קוננטון? אפילו קיד בשלהי הקריירה וטרי במאבס היו הרבה יותר טובים מהם דאז. אגב זאת הסיבה גם שלדעתי הלייקרס לא יזכו באליפות, עם קארוסו, רונדו, גרין, גי אר אתה לא מביא טבעת (יש שיגידו שיש להם גארד ברמה גבוהה אחד בשם לברון…יאללה מנחם מפה זה שלך).

היום זה ליגה של גארדים, אתה חייב קליעה, ריווח, לנהל משחק, ליצור ולהגן על הכוכבים ממול. אני לא מחובבי יאניס או המאמן באד אבל הסגל שלהם על הנייר כמו שאמרתי אז שהם דרסו הוא מהחלשים שיש וזה רק מאמן שהוציא 200% מהם, הבעיה שבפלייאוף הוא פוגש גם מאמנים שמוציאים 200% מהקבוצות שלהם אבל הקבוצות שלהם יותר מוכשרות ומגוונות. יש שחקן בבאקס למעט יאניס שהייתם לוקחים על שחקן במיאמי? בבוסטון? אפילו בטורנטו?

אולי יאניס בכלל לוזר גדול שלא יכול לנצח עם שחקן טופ 10 לצידו….

יאניס מגלה מה שגילה לברון ב2010-לנצח אליפות אתה צריך קליעה ועוד כוכב על אחד לפחות לצידך או קבוצה ממש טובה מסביב (למעט דירק ב-2011 ופיסטונס 2004) זו גם הנוסחא המינימלית לטבעת בראי ההיסטוריה.

למה זה ככה? כי בפלייאוף תמיד תהיה לפחות קבוצה אחת חזקה הגנתית ואתלטית מאד, תמיד יהיה לה מאמן טוב ואתה תיפול מולה. פלייאוף זה לא עונה סדירה, קבוצות כאלו קשוחות עושות מה שצריך מתישים את יאניס, מונעים תנופה כמה שאפשר ושמים לו קו מגינים לעצירת הדהירה, איך מפרקים את זה? עם צוות מסייע שיכול להעניש, לבאקס אין צוות כזה ברמת אליפות.

יאניס היה רגיל לדהור 25 דקות ולתת 30 נק בעונה הסדירה עם 15 קבוצות מתרפסות והיתר שלא שומרות מאית מרמת פלייאוף ולא נערכות אליו. הוא סבל מאותו דבר גם באליפות עולם האחרונה.

דהירה עם גודלו מספיק מול 90% מהליגה לתת 30 נק עם 15 ריב. אבל בטופ של הטופ בפלייאוף זה לא מספיק, זה התחנה האחרונה ושם צריך קליעה. לדעת לשים למגן 3 על הראש. אותה בעיה יש גם לראס וסימונס בגלל החוסר קליעה.

מה אתם חושבים יהיה לציון? תראו איך יאניס מתקשה אז תחשבו שיתכוננו כמו מיאמי לציון והוא אין לו גובה כזה ודהירה כזאת, חיסול קל. עד אז יחגוג על הניקס והוושינגטון למיניהם עם 30 נק למשחק בעונה הסדירה.

עוד שטויות שקראתי אתמול שיאניס שומר לא טוב וגם "פוחד/לא יודע" לשמור אחד על אחד. "בולשיט! זה מה שיש לי לומר. יאניס הוא אחד מ-2 השומרים הכי טובים בליגה יחד עם דיוויס. בלעדיו ההגנה של הבאקס תראה כמו של פורטלנד. השיטה ההגנתית בנוייה טוב סביבו וענק כמוהו עם כזה מוטת ידיים ואתלטיות צריך להגן על הטבעת ולבוא בעזרה, מה יש לו לבזבז זמן על הפרימיטר על גימי באטלר? מידי פעם אם היריב חם מאד אז אפשר כמה מהלכים לנסות לקרר אותו אבל בטוטאל הוא יהיה בזבוז על הפרימיטר ויאפשר חגיגה מתחת לסלים.

לא יודע גם מי השאיר את בלדסו על חשבון ברוגדון (לא שאני תופס מברוגדון או חושב שאיתו היו זוכים באליפות אבל בכל זאת בלדסו גיסנו…) אבל זה שהוא עדיין בתפקידו זה בושה.

לסיכום נכון לכרגע לא מסכים עם האמרות של יאניס לוזר ובאד מקבל בהיס מספולסטרה. לדעתי יאניס לא ימשיך בבאקס אחרי חוזהו ואם יפסידו באד גם יפוטר. אני הימרתי על הבאקס ב-7 בבראקט בסידרה הזאת, עכשיו נראה אם ליאניס יש פתרונות או שהוא יקבל סוויפ מביך מההיט…

לפוסט הזה יש 27 תגובות

  1. בנוגע לאוקלהומה יוסטון – נכון שכולם, חוץ מדורות, שיחקו מתחת לרמה הרגילה שלהם, אבל המיסמאץ' של אדאמס לא יכול להיות מוסבר ב"גיים 7", פשוט טעות ענקית של בילדו.
    .
    הלייקרס יעברו את יוסטון, לדעתי גם בלי הרבה בעיות, אזור של ג'נטלמן סוויפ. אין להם מי שיעצור את דייויס, אז אלא אם דייויס מחליט שהוא אדאמס, ליוסטון אין פתרון.
    .
    מילווקי בבעיה קשה, מקווה שיצאו מזה, אבל לא אופטימי.
    .
    תודה שמעון.

  2. תודה שימון. טורונטו חייבים לאפס את הקליעה מבחוץ.
    קאווי הולך לחגוג מול דנבר ומארי לקבל את שאמט , ג'ורג' , בוורלי ולסבול. סוויפ גנטלמני של הקליפרס. יוסטון מול לייקרס יכולה להיות סדרה באמת לפנתאון.

  3. תודה שמעון
    במזרח לא נגמר.
    במערב קליפרס תחכה בגמר למנצחת בסדרה מעניינת אבל יוסטון היא האנדרדוג המוחלט ץץ

    1. 😂😂 אתה מאזן את ההימור עכשיו אני צריך שמנחם יוציא טור שהלייקרס לוקחים בהליכה כי האשך גם איתך
      אבל צודק לברון מנגב 4 0 כל משחק 50 נק ו40 הפרש
      כבר מחר הסטפבק יכה חזק

  4. נקודות טובות שמעון, גם לי יש אמונה מסוימת ביוסטון, הם יצטרכו באמת לרוץ נונסטופ כדי להתיש את לברון ודייויס. צריך להוסיף 2 שופטים לסדרה הזו עקב כמות השריקות הצפויה.
    מילווקי מיאמי- שמתי בבראקט מיאמי ב6, היא פשוט בנויה נהדר להתמודד עם מילווקי- הנוכחות של באם מאפשרת שמירה שהיא לא דאבל טים על יאניס, שיש מעט מאוד שחקנים שמסוגלים להאט אותו לבדם. היה ניתן לראות זאת במשחק ביניהן בבועה, שמילווקי באו בסגל מלא ומיאמי בלי דראגיץ' ובאטלר ובכל זאת משכו אותם עד הרבע האחרון.
    טורונטו- מסכים עם רועי מאתמול, נרס יביא משהו חדש למשחק השלישי, אולי להפעיל יותר את גאסול אולי ישלוף בוקס אנד וואן על טייטום, לפי מידת ההצלחה של הניסיונות שלו נוכל לדעת אם האלופה יכולה לחזור. אני הימרתי עליהם לגמר ואני עדיין מאמין בהם
    דנבר-קליפרס- מסכים עם שמעון, המדדה יטייל לחצי המרחק ובברלי/ג'ורג' יעשו למארי חיים קשים. הצוות המסייע של דנבר חייבים להתעורר כדי לנסות לתת פייט כלשהו

  5. קוריוז איזה כיף לקרוא….. התאנדר קבוצה והלייקרס שני כוכבים, יוסטון יכולה צריכה ןתעשה את זה …. הסמול בול יוכיח את עצמו דייויס לא מדאיג אותנו כי יוסטון יודעים והתכוננו לזה שאין להם תשובה של ביג מן עליו…. אבל הם ישלחו ידיים זריזות ויתישו אותו … הבעיה של הלייקרס גדולה יותר אין להם תשובה למהירות של הרוקטס….. חוגגים היום וממחר חוזרים לתפילות….. אגב ג'ף גרין שחקן שחקן וקובינגטון השכיח לגמרי את קאפלה הרך

  6. תודה שמעון.
    יוסטון על הפנים, למזלם אוק היו יותר על הפנים.
    לא יקרה מול הלייקרס.
    כמה שאדאמס היה נון-אימפקט ככה דייוויס יהיה הפוך.
    אתה סומך על ראס? הבנאדם נפל מהצוק כבר לפני שנה ולא משחק יותר כדורסל.
    הוא מחוסל לחלוטין, אין לו כלום חוץ מגרימת נזקים.
    יותר מ-4-1 יהיה נס עבור יוסטון.
    טורונטו אני מאמין ומקווה שעוד יחזרו בגדול לסדרה.
    מילווקי מקווה שיעופו לנו מהעיניים כמה שיותר מהר.

  7. בכל פלייאוף עולה השאלה מי ישמור על לברון, התשובה הבסיסית היא קובינגטון אבל התשובה המפתיעה היא הארדן לברון היום לא מהיר בשביל הארדן ובצבע הארדן אחד השומרים המתסכלים, צריך לנסות את זה.
    הולכים להיות מיסמצ'ים מענינים מאד בסדרה
    מקגי חייב להיות מחוץ לסדרה הזו הוא לא יכול לשמור על ה3
    מה שאומר שדיוויס ישחק 5 וזה פותח את הצבע לחדירות של הארדן ווסטברוק.
    לדעתי הסדרה הזו יותר תלויה ביוסטון מאשר בלייקרס אם יוסטון תבוא חדה מה3 הלייקרס יצטרכו להתאים את עצמם ולצאת מהסיסטם שלהם, אם לא, זה סוויפ מארץ הסוויפים.

    אגב ראס לא יחגוג בסדרה הזו אם גרין ישמור אותו, גרין שומר מעולה את ווסטברוק, אז אל…

  8. שמעון צהריים טובים והגיגים מענינים ביותר
    1.יוסטון הקבוצה היחידה שיש לה סטאר פאואר לפחות כמו של הלייקרס . אני עדיין די בטוח שהלייקרס עוברים,אבל לא בסוג כלשהוא של טאטוא . אם יהיה טאטוא,אני חושב שמורי וד'אנטוני יסולקו,ושני ה-mvps מבינים את זה . חלש מאד בהימורים,אבל נראה לי הלייקרס ב-6.
    2.אצל הקליפרס הרבה מאד על הכתפיים של PG , הכושר שלו יקבע אם תהיה סדרה ארוכה או קצרה . עדיין די בטוח שהקליפרס עוברים . למר קוריוז , אם playoff p ימשיך להיות layoff p , מצבך עגום מול שנוא נפשך .
    3.לגבי שתי הסדרות במזרח : לא סותם את הגולל על הפינאליסטיות של העונה שעברה . אין דין 2:0 בבועה כדין 2:0 בעונה רגילה . ב-4 המשחקים עד עכשיו , הכי התרשמתי מבוסטון . קבוצה מאומנת היטב , שומרת חזק ויחד עם זאת יש לה הרבה סטאר פאואר . ההתקדמות של השחקנים הצעירים מרשימה ביותר , מחלקת הפיתוח שלהם כנראה טובה .

  9. תודה על ההגיגים,
    נתחיל מהמנה הראשונה, המזרח:
    בוסטון אולי קצת קצרים אבל מוכשרים לפחות כמו טורונטו, מאמין שיגיעו ל 3-1 ואחר כך יעברו שלב
    מילווקי צריכה נס, לדעתי לא יהיה 2-2 אלא גם שם 3-1, תיתכן רעידת אדמה בבאקס

  10. אוקלהומה ויוטה נתנו עונה טובה, התעלו על הציפיות, וצריכות כבר לתכנן טריידים, כדי לשפר את הסגל, בעיקר יוטה.
    הם צריכים עוד סקורר מוכח ליד מיטשל ובוגדנוביץ, האמת שאולדיפו מאד מתאים להם.
    את אדאמס קשה להטריד מאוק כי החוזה שלו יקר

  11. קליפרס דנבר תלוי בעיקר בקליפרס. יתחילו מ 1-0 קל כי דנבר עייפים, אבל זה יכול להיות לא פשוט, דנבר יכולים לסכן אותם בהמשך אם מארי נכנס למשחקים של 40 נקודות, כי יוקיץ' יקלע 30 כנראה כל משחק

  12. לייקרס יוסטון לדעתי 5-6 משחקים הלייקרס עולים. הם גם יוכלו להכניס לעניינים עוד שחקן או שניים, להרצה לפני הסדרה הקשה עם הקליפרס

  13. השטות ששמעת שיאניס הוא לא שומר טוב באחד על אחד ושהשיטה ההגנתית של הבאקס שאתה כל כך מהלל לא עובדת.
    הנה העובדות, באטלר משתלט על הסדרה בין אם זה בקליעה או בניהול משחק.
    השיטה ההגנתית לא עובדת אבל זה מאד חשוב שבמסגרת השיטה יאניס שומר על דאנקן רובינסון.
    זה בדיחה ששחקן ההגנה של השנה שהוא במהותו ווינג מאד אתלטי ומהיר לא מסוגל לשמור על ווינג כמו באטלר שהוא הרבה פחות מהיר ואתלטי.

    ואם כבר מדברים על שטויות, היינו יכולים לבנות פה הר חירייה עם השטויות שאתה פולט פה מדי יום

      1. לא נעלבתי
        אני מחזיר באותו המטבע

        מה שבאד עושה לא עובד , אני בטוח שהוא יעשה שינויים אחרי שיהיה 3-0
        לא מפתיע שהוא החבר הכי טוב של ברט בראון

  14. ראס מסוגל לטטרש. אם מישהו מסוגל לטרטש זה ראס.
    יאללה שיטרטש כבר. אוהב את הבחור. פצצת אנרגיה שמזכירה לי את הבנים שלי.
    וכמעט הצלחת לא להוציא מילה רעה על טאקר יקיר כיכר סטרומה והסביבה (ועכשיו גם היכל הקרח).
    הנער שגדל בפחים ועלה לגדולה
    🙂

  15. אחלה הגיגים, רק משהו אחד אני לא מבין, כתבת לי בתגובות שאת הבראקט שלך מילאת לפי מה שאתה מאמין שיקרה, וכאן אתה כותב שאתה מאמין שיוסטון ינצחו את הלייקרס, אז איפה לא אמרת אמת ? כאן או בתגובות ? או שאתה באלגנטיות(?) (כרגיל) מנסה לירות לכל הכיוונים ? תחליט, לייקרס או יוסטון, מה התשובה הסופית ?

    1. הוא התייחס לזה במפורש (אלא אם לא הבנתי שזה בציניות)
      .
      אני לא רואה בעיה להמר אחרת בין סיבוב לסיבוב, רק לא להגיד אח"כ – תראו צדקתי!!

      1. ״שורה תחתונה כל סידרה היא לגופה וכל משחק לגופו עם דינמיקה אחרת, לא הייתי מסיק הרבה מהסדרות הקודמות של 2 הקבוצות״
        .
        כמו שאמרתי, יורה לכל הכיוונים באלגנטיות

  16. מעולה שמעון! רק עכשיו ראיתי – ההגיגים טבעו ונעלמו בתוך ים הפוסטים, הפלייאוף הזה מאוד אינטנסיבי.
    אני מסכים עם הרוב. מקווה שיוסטון ידעו איכשהו לפצח את המיסמאץ' לטובתם ולגמור את זה לפני משחק שבע. שם יהיה קשה נגד לברון, דיוויס, סילבר והפרשים באפור. אהבתי את הביטוי "הורדת הקופים" ומציע לשכלל – אם יגיע – ל: "משחק הקופים".
    יאללה הערב מתחילים, אחרי שיאניס ינגב את מיאמי.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט