ההיט הכפילו את היתרון ויוסטון עלתה לחצי הגמר האזורי ברביעי צמוד / תומר שנאן

לילה נוסף של כדורסל עבר בבועה, ואיזה כדורסל קיבלנו. שני משחקים צמודים מאוד, שנגמרים בשניות הסיום.

מילווקי באקס 114 – מיאמי היט 116

ההיט מובילים 2:0 בסדרה

יאניס קלע 29 נקודות באחוזים טובים, מידלטון הופיע, לופז סייע והחזרה של בלדסו נתנה את הבוסט הנכון נוסף על משחק התקפי חלש ואנמי יחסית של באטלר עד הרבע האחרון. ועדיין, עם כל זה, מילווקי הובילה רק שלוש פעמים לאורך המשחק, עם יתרון שיא של 3 נק', כשמיאמי שולטת כמעט לכל אורכו.

הבאקס פתחו את המשחק עם ארבע החטאות רצופות ואיבוד עד ששלשה של לופז שברה את הרצף, ומיאמי ניצלה את זה כדי לעלות ל-8:3 מהיר. הבאקס התחממו ופחות מדקה וחצי לאחר מכן התוצאה הייתה 11:8 כתוצאה מפלאוטר של בלדסו. מספר דקות דל נקודות של שתי הקבוצות וההיט התחילו לרוץ. שלשה של הירו דקה וחצי לסיום הרבע קבעה 35:25, ולייאפ של היל קבע תוצאת רבע של 38:29 עבור מיאמי.

ברבע השני ההיט דאגו בעיקר לשמור על הפער. אף קבוצה לא הצליחה לייצר ריצה כשטרן אראונד של הירו חמש דקות אל תוך הרבע קבע יתרון שיא של 13 נק' לטובת מיאמי. יאניס התחמם, בלדסו סייע לו ומילווקי נגסה בהפרש לפני המחצית השנייה כשהתוצאה אחרי 24 דקות של כדורסל הייתה 66:60 בלבד לקבוצה מסאות' ביץ'.

ברבע השלישי רובינסון וקראודר העלו את ההיט להפרש דו ספרתי נוסף, אך גם אז הפריק והצוות המסייע לא אמרו נואש. מת'יוס ולופז צמצמו לחמש בלבד, שתי דקות עברו ומידלטון הוריד לשלוש עם פול-אפ, קראודר עם 1 מ-2 מהקו, מידלטון עם סל נוסף, קראודר מחטיא משלוש ואלי-אופ של מידלטון ללופז קובע שוויון. איגודלה והירו העלו את מיאמי חזרה ליתרון 5, ועד סוף הרבע אף קבוצה לא ביצעה יותר מדי תנודות ביתרון. עולים ל-12 דקות אחרונות של משחק כשהתוצאה היא 90:86 להיט.

הבאקס פתחו את הרבע האחרון בסערה כשמידלטון נשלח אל הקו לשלוש זריקות, קלע שתיים, החטיא את השלישית, ריבאונד של לופז וסיום בשלשה של קורבר. יתרון תוך פחות מ-20 שניות. דראגיץ' מיהר להחזיר עם שלשה משלו, כשקראודר והירו סייעו להגדיל את הפער. הירו עם עוד שלשה, וזה כבר 7 להיט. ג'ונס חוסם את מידלטון, וויליאמס מחטיא שלשה וקראודר עם עוד שלשה מעלה את זה ל-10. גמור? לא ממש. הבאקס עוצרים את הריצה של הבאקס, ודקה וחצי לסיום מתחילים ריצה משלהם עם אנד וואן של יאניס, שנענה מהר בשתיים של אדביו, 6 הפרש 44 שניות לסיום. יאניס נשלח לקו אך מחטיא 2 מ-2, קראודר מחטיא שלשה, יאניס עם דאנק מצמצם ל-4. באטלר מאבד, לופז קולע וזה 2 בלבד! באטלר נשלח אל הקו וקולע 1 מ-2, מידלטון עולה לשלשה ודראגיץ' מבצע עליו עבירה. 3 מ-3, כדור אחרון של מיאמי, באטלר מול יאניס. הפורוורד עולה לזריקה, עבירה של הפריק! באטלר עולה לזרוק בידיעה שאם הוא קולע ההיט מנצחים, קובר 2 מ-2, 2:0 מיאמי. 116:114 בסיום.

במילווקי יאניס עם 29 נק' ו-14 אס', מידלטון עם 23 נק', 8 אס' ו-6 ריב'. לופז ובלדסו עם 16 ו-7 כ"א וג'ורג' היל עם 14 נק' ו-3 ריב'.

במיאמי דראגיץ' עם 23 נק', 5 ריב' ו-4 אס', הירו עם 17, 5 ו-4, קראודר עם 16 נק' ו-6 ריב', באם עם 15 נק', 9 ריב' ו-3 אס' ובאטלר עם 13 נק', 3 ריב', 6 אס' ו-3 חט'.

יוסטון רוקטס 104 – אוקלהומה סיטי ת'אנדר 102

יוסטון מנצחת בסדרה 4:3 ותפגוש את הלייקרס בחצי גמר המערב.

גיים 7 כמו שגיים 7 צריך להיות. יתרון שיא של 8 בלבד, קלע מוביל לא צפוי, סיום מותח וגיבור טראגי אחד.

לאורך כל המחצית הראשונה שתי הקבוצות החליפו ביניהן שליטה במשחק, כשסל של אוקלהומה רודף סל של הרוקטס וההפך. ברבע השני הת'אנדר ייצרו "ריצה" קצרה כששלשה של דורט העלתה אותם ליתרון 6, אך יוסטון מיהרה למחוק אותו ולעלות למחצית השנייה ביתרון 2. מחצית שנייה, הלחץ עולה.

רבע שלישי, יוסטון פותחת טוב יותר, עניין שבשגרה בסדרה הזו. שתיים מהקו של ווסטברוק ועוד שלשה של גורדון כבר החדירו חשש אל לב אוהדי הת'אנדר, אלא שאז מהלך לא מוסבר בכלל של ראס, סל ועבירה של אדאמס ולבנה של הארדן השאירו את אוקלהומה במשחק. ווסטברוק עם לייאפ והארדן מהקו שוב מנסים לייצר ריצה של הרוקטס, דורט מחזיר בשלשה מנגד. הדקות עוברות, ופתאום לרוקטס רועדת היד. החטאה ועוד החטאה ועוד החטאה כשבהגנה יש המון חוסר סדר והדבר הבא שרואים הוא דורט מקפיץ את הארדן וקובינגטון וקובע 75:74 בלבד עם לייאפ קל. אוקלהומה בעטה בדלי עם צעדים של אלכסנדר ומנגד ווסטברוק וגרין החזירו את היתרון ל-5. שתי הקבוצות לא קלעו, ועלו לרבע האחרון כשהתוצאה היא 85:80 לרוקטס.

שלוש דקות אל תוך הרבע פול עלה לשלשה וזה רק 2 לרוקטס פעם נוספת, ד'אנטוני הזעיק טיים אאוט, איבוד כדור של יוסטון ולייאפ של שרודר קבע שוויון. החטאה של האוס, פול לקח על עצמו את המשחק, שלשה, יתרון ראשון לאוקלהומה במחצית. הארדן עלה, פלאוטר ואסיסט שלו לשלשה של קובינגטון ויוסטון החזירה לעצמה את היתרון. שלוש דקות וחצי לסיום הארדן התעורר ועם לייאפ מול שלושה קבע יתרון נוסף ליוסטון אחרי שאוקלהומה השוותה. שתי הקבוצות יצאו לסדרת החטאות בסיומה שג"א מעלה את אוקלהומה ליתרון עם שלשה דקה וארבעים לסוף! טאקר הולך לפלאוטר וקולע, פול נופל, הארדן נופל, לכולם רועדות הידיים, פול מחטיא ודאנטוני מזעיק טיים אאוט. החטאה של הרוקטס, כדור אחרון של פול, ואז הפיאסקו מתחיל. CP3 מחפש את שג"א, ווסטברוק מיירט אבל לא משתלט על הכדור, אוקלהומה משתלטת על הכדור, מגיע לדורט, עולה לשלשה, חסימה של הארדן! דורט לוקח ריבאונד, מנסה לזרוק על הארדן, מפספס את הארדן, פול מזעיק טיים אאוט שנייה לפני הזריקה, השופטים הולכים למוניטור, דורט דרך על הקו. כדור של הרוקטס 2.7 שניות לסיום. עבירה מהירה על הארדן, עוד אחת על קובינגטון, קולע אחת ומחטיא, שתיים בלבד לרוקטס. טיים אאוט אוקייסי. הארדן מבצע עבירה על פול לפני שהכדור יוצא, זריקה וכדור מהצד, גלינארי הולך אל הקו ומחטיא, 1.1 לסיום עדיין 2 לרוקטס. הזדמנות אחרונה, שג"א מנסה למצוא את אדאמס, אוקלהומה מאבדת, יוסטון עולה למפגש נגד הלייקרס. 104:102 בסיום!

אצל הרוקטס רוקו עם 21 נק', 10 ריב', 3 חט' ו-3 חס', גורדון הוסיף 21 משלו, ווסטברוק עם 20 נק' ו-9 ריב' והארדן עם 17 נק', 3 ריב', 9 אס', 2 חט' ו-3 חס'.

באוקלהומה דורט עם 30 נק' ו-4 ריב', פול עם טריפל דאבל של 19 נק', 11 ריב', 12 אס' ו-2 חט', שג"א עם 19 נק', 3 ריב', 4 אס' ו-2 חט' משלו ושרודר עם 12 נק', 6 ריב' ו-5 אס'.

לפוסט הזה יש 161 תגובות

  1. היכונו לקרב השיקסות הגדול.
    צפויה הצגה מצחיקה מאד.
    המון סטפבקים וסחבק
    המון הרדיונים וגם סחבק
    50 קליעות מ 3 לכל קבוצה בממוצע ואפילו סחבק.
    קולולולו

  2. איזה משחק נורא.
    5 הדקות האחרונות היו פשוט מזעזעות, מצד 2 הקבוצות.
    .
    אם לתת מילה טובה זה להגנה של יוסטון. נוהגים לקטול את ההגנה של הארדן לא מעט,
    אבל האמת היא שכאשר הוא מחויב לצד ההגנתי, הוא מגן לא רע בכלל.
    הגג על דורט –
    מהלך כדורסל נהדר.
    לא רק העובדה שהוא רץ, קפץ, והגיע לכדור. העובדה שהוא עשה זאת ללא ליצור מגע כלשהו שיכול היה לתת אפשרות לשריקה לעבירה.
    .
    ראסל ווסטברוק במאני טיים (ה-5 הדקות האחרונות של המשחק) :
    0 מ-5 מהשדה.
    .
    תודה, תומר.

    1. ראיתי את הדקה האחרונה עם הבן שלי, אחרי חצי של כלום הוא היה מופתע איך אני מסוגל לצפות בכלום הזה והלך לשחק LOL…
      בקיצור עוד משחק 7 כזה ואבדנו, דרמה יש אבל רמה נייט. סילבר לתשומת ליבך.

  3. יוסטון-אוקלהומה:
    .
    תצוגה אדירה של דורט, כל הכבוד לו על ההתאוששות מההחמצות במשחקים הראשונים, ועל ביצועים כאלה במשחק 7, יש לו אופי לבחור, והוא יגיע רחוק.
    .
    מי היה מאמין שהמהלך המכריע יהיה בלוק של הארדן על דורט ולא ההפך? לא אני. וגם לנוכח ההיעלמות בהתקפה צריך להודות שזו התפתחות יפה של הארדן, גם מקצועית וגם מנטלית. הארדן עשה מאנו. המשך כך אבו זקן.
    .
    גם ראסל לא היה מושלם אבל הציל את יוסטון דקות ארוכות בהתקפה ולא עשה טעויות גדולות, גם יפה.
    .
    קובינגטון היה מצוין, אם אוקלהומה היו מצליחים להוציא אותו בעבירות המשחק היה שלהם.
    .
    ג'ף גרין מלך העולם.
    .
    כריס פול עשה דברים יפים, הבחור תותח.
    .
    בסעיף "WTF":
    .
    לא מבין למה בילדו התעקש על אדאמס – לא קלע להפסיד המון ריבאונדים לגמדים של יוסטון, ובטח שאני לא מבין למה הוא שיחק עם גלינארי ואדאמס ביחד. עדיף היה להשתמש בנואל ובייזלי שהיו מצוינים בדקות ששיחקו. לדעתי בילדו הפסיד לאוקלהומה את המשחק.
    .
    כל מה שקרה בשניות האחרונות היה הזוי לחלוטין. אני חושב שבסופו של דבר השופטים קיבלו את ההחלטות הנכונות, אבל זו חוויה מאד מוזרה. לא בטוח שכל הצלנג'ים והריוויוז מועילים יותר משהם פוגעים. משהו שהליגה צריכה לחשוב עליו.
    .
    מילווקי הסתבכו יפה… הדחה בשלב הזה יכולה להמריץ את יאניס למצוא מקום אחר כבר בקיץ הזה. בעיה קשה.
    .
    תודה רבה תומר.

        1. נכון הקליעה של דאנקן עם הקרש שאתה אוהב? כל מה שגרג פופוביץ' צריך עם יאניס זה שהוא יקבל כדור בנקודות האלו על מהגרש ויימתח יד אל הטבעת.
          אצלנו הוא סתם יינקע רגע. אני רוצה את לוקה בבקשה. או את קוואי אם הקליפרס יעשו לו קצר במעגלים.

  4. ראיתי את הרבע האחרון של יוסטון-אוקלהומה. שתי הקבוצות נראו בעיקר עייפות כשאף אחד לא מצליח להכניס ליי-אפ והמסירות של כריס פול לא הולכות לו. זה היה 99-99 ארבע וחצי דקות לסוף ושתי הקבוצות ביחד קלעו מאז 8 נקודות בסה"כ. כמו לחזור למשחקים של ניקס-פיסטונס מתחילת הניינטיז. פייר, לא התגעגעתי.
    *
    זו אולי דעת מיעוט – אני לא חושב שהארדן שחקן הגנה נורא. לא טוען שהוא מדהים באיוזשהי דרך אבל ממה שראיתי הוא בעיקר נרדם לפעמים ולא "חור קבוע בהגנה". אולי אני טועה… בכל מקרה, היום הוא היה ממש מרשים למרות שההימור שלו עם לזרוק את הכדור באוויר כדי שהעבירה עליו תהיה "ללא כדור" היה קצת מיותר בעיני. יצא בלי נזק ועדיין… הבנו שאתה מכיר את ספר החוקים יותר טוב מהשופטים ועושה המון חישובים בראש בכל רגע. תרגיע.
    *
    מכל אלו שעפו בסיבוב הראשון חושב שאוקלהומה היא היחידה שיכולה להיות מרוצה מההישגים שלה העונה. לא רק מבחינת התקדמות אלא מבחינת איך שהקבוצה נראית.
    *
    מילווקי – מיאמי: הייתה לי הרגשה אבל לא העזתי להמר נגד מילווקי. לא יודע אם אראה את המשחק. נתנו את הכדור יותר מידי ליאניס וקיוו שמשהו טוב ייצא מזה?

    1. לגבי הנקודה השלישית – אתה לא חושב שגם דאלס?
      לך תדע איפה היו לולא ההרחקה הגבולית של החד קרן בגיים 1, והפציעה שלו בהמשך הסדרה. ועדיין משכו 6 משחקים בזכות לוקה.

      1. ההישגים של דאלאס סבבה. אבל איכשהו נראה לי שהם צריכים לשנות הרבה כדי להתקדם יותר. גם הם מדברים על זה. לתת את הכדור ללוקה ולקוות שייצא מזה סל או אסיסט בכל התקפה זו לא שיטה לדעתי…

        1. מה יש לאוקלוהומה להיות מרוצים? כריס פול ימשיך בדעיכה, גאלו ימשיך במקום אחר, שרודר נכנס לשנה אחרונה בחוזה והם יצטרכו לפתוח את הארנק. אין להם שום פוטנציאל מיוחד להמשך. אם יהיו חכמים יהיו יוטה 2

          1. יש להם איזה 5821 בחירות דראפט בשנים הקרובות, ואף אחד לא ספר אותם מתחילת השנה. כריס פול נתן עונה פנטסטית ופלייאוף אדיר כאילו היה בשנת חוזה, מה שיאפשר העברה שלו לליקרס או לכל קבוצה אחרת ביתר קלות. לאדמס יש שוק ושרודר יכול להתפתח עם מאמן אחר. בקיצור העתיד שלהם לא רע, רק צריכים לחזור לסיאטל והכל דבש

  5. תודה על הסיקור.
    וויי וויי – כל – אבל כל – מה שאמרתי שיקרה – קרה!
    1. פול דיבר ושילם את המחיר. איבוד והחטאה קריטיים בקלאץ'. מה הוא ילד? כמה פעמים ראינו את זה קורה?
    2. ברגע האמת הקלאץ' הלך ליוסטון. מתי שהוא זה היה חייב לבוא. בינינו – קלאץ' שמאץ' – חצי מהפעמים (אם לא יותר) זה עניין של מזל וצירופי מקרים. אחר כך כותרים כתרים בדיעבד.
    3. הארדן פישל אבל לא ברח! עשה מהלכים, חדר, מסר, זרק, היה מעורב. אי אפשר לבוא אליו בטענות, דורט הוציא לו את החשק לחיות.
    4. דורט יצא גדול. מעניין לראות אם ולאן הוא יתפתח.
    5. ראסל נתן – ראסל לא הצליח לקחת. מסכים עם מיקי כאן למעלה – הוא החזיק את יוסטון בתחילת הרביעי ונתן להארדן לנוח. מסכים עם גיא – 5:0 בקלאץ' זה נורא. אבל החדירות היו טובות ולפחות שתי שמאליות היו על הטבעת. עד הקלאץ' היה לו משחק מאוד "יעיל" כדברי מארק ג'קסון.
    6. כואב הלב על אוק' סיטי, הוציאו מעצמם 160%, ההתעקשות של אדאמס הייתה טעות. על גלינארי לא. אחת ולתמיד – יש חוקים ברורים באנ בי איי – המאמן לא מוציא את הכוכבים שלו בקלאץ'. בשום מצב ובלי קשר למשחק. זה חוק, ואם תשאלו אותי – זה בסדר. גאלינארי ניצח את משחק 6 (עם פול כמובן).
    7. קובינגטון במשחק אדיר – עזבו 6 שלשות – הוא נותן האסל אדיר.
    8. טאקר יקיר האתר – מאיפה הבאת את המיד ריינג' הזה? עדיין לא גיבשתי אמירה בנוגע למהלך הזה.
    .
    לסיום: כתבתי לפני שהתחילה הבועה שהיעדר ביתיות משחק לטובת הפייבוריטיות.
    6 פייבוריטיות טיילו בשלב הראשון (הקליפרס טיילו במונחים שלהם).
    2 פייבוריטיות עברו בקושי רב, אחת מהן אפילו הפכה 3:1
    במזרח חזינו בשלושה מטאטים.
    ומה הלאה?
    אני אסתכן ואומר משהו לגבי מילווקי-מיאמי:
    מילווקי קבוצה יותר חזקה ויותר יציבה. הניצחונות של מיאמי יפים אבל אין להם משמעות של בית-חוץ ולכן אם מילווקי תקח את משחק 3, הכל יכול להתהפך. זה גם ההימור שלי למה שהולך לקרות.
    .
    ברכות לעגל ולאבי יחיאל אוהדי יוסטון בלב ובנשמה.
    ברכות גם לבובי.
    ברכות מיוחדות לאוהד מספר אחת של יוסטון השנה – הטמיר המקורי.
    בראסל ווסטברוק ננוחם.

    1. תודה על הברכות! 🙂
      לגבי נקודה 2, זה בערך מה שגם אני כתבתי בפריוויו אתמול. שאם המשחק יגיע להכרעה בקלאץ׳, יש גבול לפישולים של יוסטון והם יקחו את זה. ולחשוב שאולי עם עוד קליעת עונשין מוצלחת של האוס במשחק 3, הסדרה הייתה נגמרת ב-5 משחקים אולי..
      בכל מקרה, למרות שזה היה ניצחון מכוער מאוד, זה טוב שיוסטון חוו משחק כזה וניצחו, למען תחושת המסוגלות. לא בכל יום ניתן לתת בלואו אאוט.
      והבלוק של הארדן על דורט?? פשוט נהדר.
      .
      וכמובן שמגיעות מילים טובות לאוקלהומה, שבאמת נתנו מעצמם מעל ומעבר השנה. העתיד עם SGA נראה מבטיח, שרודר הוא נשק חיוני מהספסל, ואם פול וגלינארי ייתנו עוד עונה כמעט נטולת פציעות – הם בהחלט יכולים לשחזר פלייאוף בשנה הבאה.

    2. לציפי כנראה לא תהיה טבעת ונגיד איזה בזבוז….
      התבזבז בניו אורלינס ואחרי כן בעוד קבוצות. אם היה מגיע ללייקרס היה בטוח נזכר כאחד הפויינטים שמימשו את הפוטנציאל….

      1. ציפי נמוך מדי והכדורסל שלו איטי מדי. זה תמיד בלם אותו. הכי קרוב שהגיע היה ביוסטון – עם הארדן בשיאו ועם דאנטוני על הקווים.
        .
        בובי אני מסכים איתך. עדיף לנצח ככה. עכשיו לא פוחדים יותר מהקלאץ׳.

        1. אם היה שם עם קובי היו לשניהם לפחות 3 אליפויות ביחד במיוחד אם גם גסול היה בעסק אבל האן בי איי אמרו עד פה….

    3. תודה על הברכות, אני מסכים כמעט עם הכל.
      היה במשחק הזה הכל חוץ מקלאץ'.
      הפלואטר מהמיד ריינג' של טאקר – זה היה הראשון מאז שהוא עזב את חולון

  6. לדעתי הובהר משהו העונה. פול שחקן שמשפר את הקבוצה שלו הרבה יותר מווסטברוק.
    אפשר להתפלפל מי שחקן טוב יותר, או בכלל מה זה אומר להיות שחקן טוב יותר, אבל גם אם נעזוב את ההופעה בסדרה ובמשחק הלילה כי זאת השוואה לא פיירית לאור ההתאוששות של ווסטברוק מפציעה, ונסתכל על העונה, העובדה הזאת די ברורה.

    הרי קיבלנו ניסוי מאד מעניין העונה.
    אוקלהומה במצב של ריבילד שרק ווסטברוק בערך נשאר בה (אחרי עונת כמעט MVP של פול ג'ורג'). יוסטון אחת משתי הקבוצות הטובות בליגה, מחליפות פוינט גארד פותח מול פוינט גארד פותח (ועוד בחירות).

    יוסטון בציפייה להיות ממובילות הליגה ומועמדת לאליפות עם שני MVP בקנה.
    אוקלהומה שכולם מנבאים לה את תחתית הליגה ופחות או יותר 0% סיכוי להגיע לפלייאוף (תחזית ריאלית מקומות 13-15 לאוקלהומה לעומת 1-3 ליוסטון).

    יוסטון יורדת ממ64% נצחונות ב2019 ו79% ב2018 ל61% אחוז נצחונות.
    אוקלהומה עולה מ60% ב2019 ו58% ב2018 לאותם 61% אחוז נצחונות והן מסיימות עם אותו מאזן.

    שחקן אחד (מעבר לשיא) שיפר את הקבוצה שהגיע אליה, שחקן שני (שצעיר בכמה שנים ונמצא בשיא) לא שיפר ואף גרע מהקבוצה שהוא הגיע אליה.

    אגב, אין בי שנאה לווסטברוק או להארדן. לא מחבב את שניהם, אבל לא משהו קיצוני. פשוט משוגע כמה פול אנדרייטד במה שהוא תורם לקבוצה שלו.

    1. יכול להיות שפול תורם יותר מראסל – אני מאוד אוהב את שניהם. אבל הטענות שלך כאן לא מחזיקות מים.
      פול שיפר את אוק' סיטי באחוז אחד. מה הביג דיל?
      באותו עניין – ראס "הוריד" את יוסטון ב-3% מסכנים.
      אתה מודע לכמות המשתנים הבלתי-תלויים שהתעלמת מהם?
      שג"א וגאלינארי במקום פול ג'ורג'. לא מדובר באותן קבוצות. גם הכניסה של דורט על חשבון ג'פרסון. לא אותה ליגה.
      ביוסטון גם השתנתה המעטפת – באמצע העונה התחילו ניסוי מטורף וחסר תקדים. קובניגטון בא, קאפלה הלך.
      זאת ממש לא החלפת "ראש-בראש".

      1. קודם כל, בחיבור האחוזים רק לעונה שעברה (בהתעלמות מעונה לפני זה ששם ההבדלים גדולים בהרבה), זה שווה ל4.8% הבדל שזה שווה ערך ל3.5 משחקים בעונה מלאה, לא המון, אבל בטח משמעותי.
        כשאתה מכניס את העסקאות ומה קרה לקבוצות, שם זה ההבדל.
        תחזיר את עצמך לנקודת הטרייד לפני קצת פחות משנה. מה כולם חשבו על אוק' ומה על יוסטון. כמה אוקלהומה נחלשה והולכת לבנייה מחדש ורק עניין של זמן עד שיעיפו את פול והחוזה הענק שלו ואדאמס בטריידים ועוד בחירות.
        הרי אוקלהומה בבירור הלכה פה על בניית נכסים ומכירת חיסול (ג'ורג' את ווסטברוק) לעומת יוסטון שהלכה על שנת עכשיו או אף פעם ALL IN.
        הקבוצות לא זהות, בוודאי. אבל פול ג'ורג' תמורת שג"א וגאלינרי? הרי בבירור זה היה מהלך שהוגדר לטובת קליפרס ולרעת אוקלהומה מבחינת יכולת.
        אנסה להבהיר, על הנייר, יוסטון נכנסה לעונה קבוצה טובה בהרבה. קבוצה עם שיטה מסודרת, מאמן ומערכת שרצה כבר כמה שנים (ווסטברוק אמור להשתלב בשיטה) ו2 MVP בשנות (יחסית) שיא. אוקלהומה נכנסה קבוצה שבורה ומפורקת עם חלקי חילוף, שאף אחד לא מצפה מהם משום דבר חוץ מלהסריח, עם אולסטאר מזדקן ועוד חצי אולסטאר ביום בהיר ועם ים צעירים.
        הם סיימו עונה בהכי שוויון שאפשר (אותו מאזן משחק 7 בהפרש סל).
        הסיבה ההעיקרית בעיניי: פול.

        1. פול לא דיבר עם הארדן בתקופה האחרונה שלו ביוסטון. הם עדיין לא חזרו להיות חברים.
          יש סיכוי שאם הם היוא נשארים יחד העונה יוסטון הייתה מתדרדרת חזק. תוצאות של הרכבים ושיטות גם משתנים עם הזמן, זה לא תלוי רק בכושר של השחקנים אלא גם בכימיה וגם בקבוצות יריבות שלומדות את השיטה של הקבוצה. אתה לא יכול לעשות את אותם המהלכים עם אותם השחקנים כל עונה ולצפות לאותה התוצאה.
          ובגדול, יוסטון, כפי שאמרו לפני, עשו ניסוי מטורף.
          לפי כל מה שראיתי מי שנפגע ממנו היה דווקא הארדן שמשגשג בהתקפה עומדת (הבנאדם בילה שתי עונות בלהאט לכולם את המשחקים ופתאום מבקשים ממנו לרוץ). גם ווסטברוק שינה את כל המשחק שהוא פיתח, הוא בקושי השיג טריפל דאבלים והתחיל לנסות לעשות מה שהקבוצה צריכה ממנו. זה שינוי די קיצוני לעומת מה שהוא פיתח עד כה ואני לא בטוח אם גם הוא משגשג בו.
          *
          אני מסכים ב-100% שכריס פול הוא אנדרייטד. זו ליגה שהתרגלה לכל מיני שחקנים שמשתלטים על המשחק וקולעים את כל הנקודות והאסיסטים שמגיעים מהם מרגישים יותר כמו "ניהול" מאשר "עזרה". כריס פול הוא רכז מהסוג שעושה אחרים ליותר טובים וזה כנראה חלק גדול מההצלחה של אוקלהומה.

        2. אני לא יודע מאיפה הבאת את כל הסיפורים האלה שסיפרת כאן. מי הטריד את פול? מי פירק את אוק׳? אולי הג׳י אמים כאן בהופס. בינתיים בפלייאוף ובעונה – בהתחשב גם בפציעות – שגא וגאלו לא נפלו מג׳ורג׳

            1. א. אז אנחנו פחות או יותר מסכימים, כבר טוב 🙂
              ב. לא ברור לי איך אתה משווה את ג׳ורג׳ לשגא וגאלינארי.
              שבוע לסיום העונה שבוע שעבר, פול ג׳ורג׳ מקום שלישי במירוץ לMVP – https://www.nba.com/article/2019/04/05/kia-mvp-ladder-week-25-2018-19
              אומנם, זה דעת יחיד, אבל זה עדיין מסמן את זה. איפה הוא ואיפה שג״א וגאלו?
              שחקן של 28.0 points 8.1 rebounds, 4.1 assists, 2.2 steals
              מי פירק את אוקלהומה? הנה חיפוש בגוגל על הטרייד:
              שיט. נזכרתי שאסור לשלוח הרבה לינקים, אז רק אגיד שהאינטרנט מפוצץ באתרים שאמרו שאוק׳ הולכים לריבילד. כולם כולל כולם, האתרים המובילים ואפילו האתרים של אוקלהומה.
              אתה יכול למצוא לי אתר אחד שחש שאוקלהומה תהיה טובה יותר או אפילו תתקרב למה שהיא הייתה?
              זה לא ג׳י אמים של הופס, זאת הייתה הדעה הרווחת.

            2. בגלל הטריידים חשבו שיהיה ריבילד. כוחם חשבו שפול וגלינארי יוטרדו ליעדים הבאים.איש לא חשב שהם קבוצה רעה הם סבבה לגמרי וזהו. נהנו מפציעות של פורטלנד וגולדן אחרת היו מסיימים 7 8 שזה בדיוק מה שהיו שווים בסגל הזה.
              מה עשית מהם 😂😂😂

            3. סמיילי הימרו את כי כולם חשבו שיהיו טריידים באמצע העונה, למה אתה מיתמם?

            4. אוקיי P אני מקבל חלקית. מסכים שהייתה תחושה של מכירת חיסול ושל המשך הטרדות באוק' סיטי. מסכים גם שהקבוצה השיגה יותר מהצפוי. הסכמתי שפול רכז גדול.
              אבל,
              כפי שכתב כאן שמעון – ראס הגיע הרבה יותר רחוק ממנו ואני גם אוסיף – למרות שראס רחקו מאוד משיאו – שהתקרה של ראס יותר גבוהה, וזו הסיבה העיקרית שבגינה יוסטון הביאו אותו.
              היו גם לא מעטים שצפו לאוק' סיטי מאבק על הפלייאוף וכפי שנאמר – פציעות מפתח אצל היריבות פתחו את הדרך. חוץ מזה – אל תשווה את המערב של השנה שעברה לזה של השנה. לפחות בעונה הרגילה, בלי ג"ס ודוראנט ועם הלואוד של המדדה.

      1. שמעון בחייאת. קברת ואנסת את פול. ה״גוויה״ קראת לו כל האוף סיזן.
        משחק 7 טריפל דאבל. היה חרא בסוף המשחק ועדיין טוב מווסטברוק.
        MVP זה פרמטר נחמד, בטח לא היחידומזמן לא נאמן לשם שלו במובן שפול יותר Valuable לקבוצה שלו מווסטברוק.
        עם כל הכבוד לעונת טריפל דאבל, ויש לי המון, זה לא שיפר אף קבוצה שלו.

        1. שיפר מספיק mvp זה זה רק מתחת לאליפות בתור מס 1.
          שיהיה לפול mvp תוכל לעשות השוואות.
          בשביל להיות mvp בליגה הזאת עם הכשרון המטורף היום צריך להיות עילואי חולני כמו ראס ולא סתם עוד שחקן טוב כמו פול.
          שאביא שוב את הסטט של פול משפר השחקנים לעומת ראס משפר השחקנים? כבר היינו בדיון וניגבתי מספיק. לך תבדוק מה ממוצעי של אותם שחקנים ליד פול עונה שעברה בלי פול פול ותגיד מי שיפר מה….
          או שפול שיפר את שגא?
          גוויה אני קורא להרבה שורה תחתונה מה פול נתן? סתם חוזה 40 מיליון שתקוע. סיבוב 1 היו עושים גם עם דורט

            1. חחח אתה אומר מה שאני אמרתי כי חשבתי שיהיה טריידים, מה אתה לא יודע לקרוא? בסגל מלא הם בדיוק 7-8

  7. זה הזמן לציין.
    שבניגוד לסדרות האחרות שלא זכו כמעט למפגשים מהעבר נקבל סדרה בין ל.א ליוסטון עם הרבה אקשן היסטורי.

    מיאמי -מילווקי ( מפגש בודד בעבר ב 2013 אז מיאמי ניצחה 0-4 בסיבוב הראשון).

    קליפרס- דנבר מפגש בודד מ 2006 סיבוב ראשון קליפרס ניצחה 1-4 .

    טורונטו – בוסטון לא נפגשו אף פעם בעבר

    לייקרס – יוסטון
    8 סדרות מאזן 3-5 לייקרס ו 15-20 במשחקים

    1. סיבוב ראשון 81 יוסטון מנצחת 1-2

    2. גמר מערב 86 יוסטון מנצחת 1-4 ( "תאומי המגדל").

    3. סיבוב 1 בשנת 90 לייקרס מנצחת 1-3

    4. סיבוב 1 בשנת 91 לייקרס מטאטת 0-3 .

    5. סיבוב 1 בשנת 96 יוסטון מנצחת 1-3

    6. סיבוב 1 בשנת 99 לייקרס מנצחת 1-3 .

    7. סיבוב 1 ב 04 לייקרס מביסה 1-4

    8. חצי גמר מערב 09 לייקרס מנצחת 3-4 בסדרה היחידה שהגיעה למשחק 7 ( היו 2 סדרות משחקי הכרעה של הטוב מ 3 ו 5 ).

    זו הפעם השנייה בלבד אם כן שנפגשות בחצי גמר המערב והלוואי ונקבל משהו דומה ל 09 ( עם מנצחת שונה …)

  8. כריס פול הפך לשחקן המבוגר בהסיטוריה עם טריפל דאבל בגיים 7 (מחזיק השיא הקודם לברון ב 2016 בעודו בן 31)
    ספוילר – בעוד 16 שנה לוקה דונציץ ישבור את השיא

  9. אם מילווקי מפסידים את המשחק הבא הם יכולים להתחיל לתכנן את הטנקינג.
    יאניס יבין את מה שלברון דוראנט קיירי ודייויס הבינו,
    הוא לא יקח אליפות בלי עוד סופרסטאר אחד לפחות.
    במקרה שלו לא בטוח שאליפות המזרח בכלל… יקח רגליים וילך…ומילווקי תשכח לעוד כמה שנים טובות.

    דנבר היא תקותנו האחרונה
    בלעדיהם או שיקצה או אבו זקן או קוואיי ובברלי אלופים לא עלינו

  10. בוקר טוב ותודה על הסיקור המצוין
    שני משחקי פלייאוף כהלכתם , למי שזוכר בנוסטלגיה את ימי ההנדצ'ק . לגבי חצי גמר המזרח,בהעדר ביתיות עדיין סדרה פתוחה.אני אפילו מרשה לעצמי לשער שאפילו 3:0 לא יהווה ערובה לנצחון בפלייאוף הזה,יתכן שנחזה פה במהפכים היסטוריים שלא מתקבלים על הדעת בעונה סטנדרטית.
    לגבי מה שקרוב ללבי,תחושה חמוצה במקצת.במצב של 2:2 כתבתי שיוסטון במצב טוב ושמעון חברנו לא הבין את דברי.
    אוק. היתה חייבת לנצל את ההיעדרות של ראס כדי ליצור יתרון בסדרה . מרגע שראס חזר , אפילו בכושר גרוע , מאזן הכוחות נטה לכוון יוסטון . עם כל הצער שבענין , ועל השפיץ של הנעל , ההימור של מורי והארדן הצליח . סיפי חוזר הביתה , הארדן וראס מגיעים לסיבוב השני,שזה בדיוק מה ששתי הקבוצות עשו בעונה שעברה . כפי שחשבתי , היחס לראס גם כן צפוי לחלוטין . ההייטרים לוקחים תת מדגם שמראה כמה שהוא מסריח , השפוטים לוקחים תת מדגם שמראה כמה שהוא אלוהי , ואני שאוהד אותו בלי להיות שפוט שלו , נבוך ועם טעם מר בפה . יום טוב לכולם .

    1. איכשהו דווקא ב-4 המשחקים בלי ראס, אוקלהומה נראו פחות טוב בהרבה לעומת החזרה של ראס (אם שמים את ההתפוצצות של הרוקטס במשחק 5 בצד, בו ווסטברוק שיחק קצת דקות ולא פגע בכלום כמעט).
      לולא החטאת עונשין במשחק 3 של האוס, יכול להיות שיוסטון היו משלימים סוויפ נטולי ווסטברוק – לפעמים ניצחון/הפסד במשחק אחד משנים מומנטום של סדרה, וזה לדעתי מה שקרה שם.
      בכל מקרה, מגיעות לאוקלהומה מחמאות על עונה מעבר לציפיות, ופלייאוף בו נתנו פייט ראוי.

      1. מסכים לחלוטין . ההזדמנות של אוק. היתה בחלק של הסדרה שבה ראס לא שיחק , והם לא ניצלו את זה . בחלק הזה בלטה מאד חולשה בלתי מובנת של סיפי , שהיה הברומטר של הקבוצה כל העונה . דווקא כשראס חזר , גם סיפי "חזר" .
        מענין מאד מה יוסטון יעשו מול הלייקרס . אם הם יתנו הופעה מכובדת , כשהם אנדרדוג מובהק , ולא יבזו את עצמם כמו בעונה שעברה , תהיה לפרטיטה מוטיבציה ברורה לשמר את הקיים ולחזק את הנקודות החלשות . אם דורט קולע את השלשה , יוסטון הבוקר היו הולכים לפירוק . אכן השפיץ של הנעל .

  11. טיילר הירו פשוט הופך לשחקן נהדר בפלייאוף הזה, גרף ההתקדמות שלו אדיר.
    קראודר, שחקן שנע ונד ברחבי הליגה, ובעיקר משמש השלמות לטריידים, מראהכמה חשובים פועלים שחורים בסגל. ההתאמה שלו להיט עד כה פשוט מושלמת. עוד שיחוק של ריילי.

  12. הארדן הראה היום שהוא יכול לשמור. אפילו מהלך הגנתי מנצח. OKC קיבלו מלא הזדמנויות לתרגיל האאוט ובסוף מחוסרברירה אפילו לא הצליחו למסור לאדאמס. יוסטון ניצחה היום דרך ההגנה.
    .
    Rob Perez
    @WorldWideWob
    i dont ever want to hear that "Aquaman" nickname again for Steven Adams. not after that series. he was nothing more than a 7-foot tall bottle of water, so call him Aquafina.
    6:25 PM · Sep 3, 2020

    1. כמה נכון לגבי אדאמס. חצי סידרה הוא עומד ליד הצבע, עם מרפק של טאקר תקוע לו במותן (כי רק עד שם טאקר מגיע) ובקושי מצליח לעשות משהו.
      זה בלט לי בעיקר במשחק הקודם (כשאוקלהומה ניצחו).

      1. ממתי אדמס היה כוח התקפי ב-OKC. הוא שם כדי להילחם ולתת גוף בהגנה ובריבאונד ולסדר חסימות בהתקפה לגארדים ו/או לקלעים.
        אדמס מעולם לא היה שחקן מטרה בצבע (אולי רק בצעירותו בניו זילנד…), וגם OKC לא מתכננים שהוא יהיה כזה.
        עד עכשיו לא מובן לי למה פול מסר לו לפוסט האחרון שלו שיצא מזה זריקה מצחחיקה החוצה. אדמס צריך לעבוד בקיץ על הקליעה שלו מרחוק כדי להיות רלוונטי בהתקפה של הכדורסל של היום (ללמוד מברוק לופז).
        כרגע הוא רק כדי לקבל כדורים בהתגלגלות שלו מפיק נ רול ולאסוף נקודות מהריבאונד
        אדמס סבל מהרוקטס כמו שגובר סבל מהם בשנים הקודמות. הגארדים שלהם פשוט מתרוצצים בחוץ ומנצלים את הזריזות מולו כדי לעבור אותו בדרך לסל.

        1. הוא לא מוביל את ההתקפה שלהם בשום אופן אבל הוא כן אופציה – ממוצע של 11 נקודות בעונה הרגילה מעיד שכן יש לו מקום בהתקפה שלהם ושמשורבטים כמה מהלכי התקפה שהוא אמור לסיים.
          במקום זה הוא חסם לאוקלהומה עצמה את המרחב לחדירות וכמה שהוא שלח את היד למקרה שפול יירצה למסור לו – הוא לא נראה בשום שלב כאילו הוא יכול לעשות מזה משהו.

          1. נכון. יש לו חלק בהתקפה של OKC, וזה בעיקר לחסום בפיק-נ-רול ולהתגלגל לטבעת. ההחלטה לפול לאמובנת לי לתת לו שם את הכדור, הוא היה צריך לקרוא לו לחסימה.

            1. נראה לי שהם כולם היו סחוטים ברבע האחרון של המשחק הזה. החטאות איומות של לייאפים ושלשות פנויות… אז הוא מסר לאדאמס…
              הם לא הפעילו את אדאמס אבל כמעט בפיק אנד רול לא בסוף המשחק הזה ולא בסוף הקודם. הוא פשוט עמד שם. אני לא מבין את זה. מה ההגיון מראש להחליט שאתה משחק רק עם 4 אופציות בהתקפה ולתת לזה שלא אופציה לחסום לך את הצבע? למקרה שטאקר יישכח ממנו לרגע וייתן לו לעשות סל פנוי?

  13. האמת היא שאדמס מעולם לא היה נשק התקפי . לדעתי , מעולם גם לא ניסו לפתח אותו בכוון הזה . אני לא חושב שזה באשמת אדמס , זה לגמרי על הקבוצה . אני גם לא מסכים שראס או המאמנים גרמו לזה . לקבוצה הזו היתה כמעט מתחילת העשור פילוסופיה שלצורך הענין אקרא לה פרסטיבול . בפילוסופיה הזו , עמדות 2 ו-5 לא רלוונטיות בהתקפה . ה-2 אמור לעצור את הסקורר הראשי של היריב , ה-5 אמור לתת גוף בהגנה , בהתקפה לעשות חסימות ולקחת ריבאונד ( שמעון אמסלם אמרנו ? ) . על הספסל אמור להיות סקורר גדול שנותן ברגע שהוא נכנס תפוקה התקפית . בפרסטיבול , הפיזיות והאתלטיות של השחקנים הרבה יותר חשובים מיכולת קליעה ( בעיקר מ-3 ) . למי שלא יודע , ג'ף גרין שתפר היום את אוק. היה בחירת דראפט ושחקן חמישיה באוק. עד עלית הפרסטיבול אז הוחלף בקנדריק פרקינס ( סטיבן אדמס המקורי 😊 )

    1. ג׳ף גרין נבחר על ידי בוסטון ועבר לסופרסוניקס כחלק מהחבילה שנשלחה בשביל לקבל את ריי אלן. כשהוא חזר לבוסטון באמת בתמורה לפרקינס חשבו שהוא יוכל להיות המחליף של פירס או גארנט והוא פשוט לא היה קרוב לזה מבחינת יכולת (שלא לדבר על העובדה שהוא היה בעיקר אתלט רוב הקריירה ככה שהוא היה מתאים לכאורה לפרסטיבול) ואוקלהומה אפילו נצחו את הטרייד, הם קיבלו סנטר שהתאים להם מאוד ונתנו שחקן ספסל שלא מימש את הפוטנציאל שלו בקריירה.

  14. תודה תומר. אני לא מבין למה הת'אנדר נתנו לגלינארי לזרוק את זריקת העונשין המכריעה אחרי שהוא היה רע כל המשחק ולא לפול (6 מ-6 מהעונשין עד אותו שלב במשחק והשחקן הטוב של אוקלהומה בהפרש). יחד עם הוצאת החוץ הרעה הם איבדו משחק שהם לגמרי יכלו לקחת.

    1. שתי טעויות קריטיות – גם ההתעקשות על אדאמס עם שנייה על השעון – מה אפשר להרוויח מזה גם אם היה איכשהו תופס את הכדור…
      לגבי העונשין ברור שכריס פול היה צריך לזרוק – גם אם לא שינה להגיע למהלך האחרון במינוס אחד יכל לעשות הבדל בין ניצחון להארכה

      1. נראה לך שהתוכנית הייתה ללכת לאדאמס???
        הם בבירור כיוונו לגאלו רק שווטסברוק סגר את זה ואז כבר לא היה להם מה לעשות כשהיו חייבים להכניס כדור ועוד בלי טיים אאוט.

            1. וגם זה מכריח את הקבוצה השנייה לקחת בחשבון את האופציה של מסירה גבוהה ליד הסל.

            2. יש הרבה שחקנים שיכולים לחסום – זו בדיוק הבעיה הרבה פעמים החוסם נשאר פנוי

            3. שניה על השעון היא סיטואציה מאד קשה כי היא מעשית מצב של 4 מול 5.

  15. בתכלס ההחטאה של גלינארי חירבנה את הכל.
    אם היה מכניס זה היה פותח לגמרי את הוצאת החוץ.
    אבל טוב שיוסטון עלו, לא הייתי קם בשביל OKC ..

  16. אשך בני אני מצטער טעיתי , הסוס היווני זה בכלל חמור.
    לא הגיוני ששחקן ההגנה של העונה לא הולך לשמור על באטלר.
    .
    מסתבר שרק 3 קללות עוצמתית מסוגלות להתמודד ולנצח את המחסל ווסטברוק

    1. אני עם 100 אחוז הצלחה % אבל היווני הולך לגמור אותי לדעתי , לא הגיוני ששחקן ההגנה של העונה עומד בצד ומסתכל ולא שומר על באטלר.

      1. דיברתי על זה כן ? https://nbabracketology.com/bracket/view/148035
        אז זה באמת הימור שלך שביקשת מהאשך להכניס ? חשבתי הוא סתם מסתלבט עליך.
        .
        גם חיפשתי חיפשתי את הבראקט של שמעון ולא מצאתי. סתם שיהיה על מה לצחוק עליו, כי שם הוא לא יכול לירות לכל הכיוונים ובסוף לפגוע במשהו, ההימור מתועד בגרפיקה יפה מבלי מקום להתבלבל ולפי כללי הופס לכל אחד יש רק כדור אחד בקנה שם.

            1. בבראקט הלכתי נטו לפי הראש. אני מקווה לטעות בהכל שם. יאללה יוסטון לאליפות מחר מנגבים ומבערים את השיקוץ. ראס ישאג ויחדור על קארוסו והסטפבק יצליף בשיקצה וגרין

            2. הגזמת זה רק סיבוב 1 חח. אחרי הסיבוב השני ידוללו רפי ההבנה ואז לסדרת הגמר יתבלטו רק העילית שבעלית.
              בכלל בושה שאין קיר זוכים של שנים עברו, לא מתייחסים ברצינות למורשת פה בהופס

    2. אני עדיין מאמין שהסדרה הזאת של מילווקי להפסיד מאשר של מיאמי לנצח, אבל היווני אכזבה עצומה אתמול הגנתית כוכב חייב להגיד למאמן אני משתק את השחקן הטוב ביותר של היריבה (שזה באטלר ) , אני לא יכול להפיל את האשמה רק על בונדלהצר האהבל והראש בקיר , השיטה ההגנתית שלך לא עובדת תשנה אותה, אני עדיין חושב שמילווקי יקחו (לדעתי למעלה נכתב בטעות) אבל הכל תלוי בשינויים שבו שלה ר יעשה אם בכלל

      1. אשך בני אני מצטער טעיתי , הסוס היווני זה בכלל חמור.
        לא הגיוני ששחקן ההגנה של העונה לא הולך לשמור על באטלר.
        .
        מסתבר שרק 3 קללות עוצמתית מסוגלות להתמודד ולנצח את המחסל ווסטברוק

  17. שיפר מספיק mvp זה זה רק מתחת לאליפות בתור מס 1.
    שיהיה לפול mvp תוכל לעשות השוואות.
    בשביל להיות mvp בליגה הזאת עם הכשרון המטורף היום צריך להיות עילואי חולני כמו ראס ולא סתם עוד שחקן טוב כמו פול.
    שאביא שוב את הסטט של פול משפר השחקנים לעומת ראס משפר השחקנים? כבר היינו בדיון וניגבתי מספיק. לך תבדוק מה ממוצעי של אותם שחקנים ליד פול עונה שעברה בלי פול פול ותגיד מי שיפר מה….
    או שפול שיפר את שגא? 😂😂

    1. פול פח אשפה לא פחות מווסטברוק שניהם אוברייטודים, במקום לקחת זריקה מעל קובניגטון הילדה מוסרת כדור

  18. טוב בשבילך P נחזור על הניגוב. הפעם נביא נתוני פלייאוף על השחקנים שפול "שיפר" לעומת ראס בפלייאוף (כי זה הקובע לא? על העונה הסדירה כבר הבאתי את הניגוב בעבר תבקש מטנ"ש שימצאו לך את הלינק)

    סטיבן אדמס
    פלייאוף 2019- 11.8 נק, 7.2 ריב, 1.4 אס, 1 חט, 1חס, 1.8 איב, 31.8 דק
    פלייאוף 2020- 10.1 נק, 11.6 ריב, 1.3 אס, 2.3 איב, 0.2 חט, 0.3 חס, 30 דק.

    אין ספק שפול שיפר את אדמס

    גלינארי
    פלייאוף 2019- 19.8 נק, 6.2 ריב, 2.7 אס, 1.3 חט, 33 דק
    פלייאוף 2020- 15 נק, 4.8 ריב, 1 אס, 0.8 חט, 31 דק

    פול גורג-שהשתפר אחרי שעזב את ראס
    פלייאוף 2019- 28.6 נק, 8.6 ריב, 3.4 אס, 41 דק
    פלייאוף 2020- 18.5 נק, 6.8 ריב, 4 אס, 36 דק

    אבל הנה יש לך שחקן שפול שיפר דניס שרודרררר
    קפץ מ13.8 נק ב30 דק ל-17.3 נק ב32 דק.

    1. יופי זרקת פה סטטיסטיקות לא קשורות לכולם ונדמה לך שהוכחת משהו?
      שורה תחתונה. הייתה פה החלפה ראש בראש.
      אוקלהומה קבוצה שנחלשה משמעותית לכל הדעות, יוסטון התחזקה לפי רוב הדעות (כולל שלך תסתכל למעלה).
      בסוף, אחרי שנה:
      עונה סדירה: שיפור באוקלהומה ירידה ביוסטון
      פלייאוף: הדחה בסיבוב ראשון 4-1 לווסטברוק עם אוק' עם ביתיות
      4-3 עם פול.

      במילותיך, באיזה טעם אתה אוהב את האקונומיקה?

        1. אתה אומר שטויות.
          הטרייד על ג'ורג' (10 ביולי 19) היה לפני הטרייד של ווסטברוק ופול (12 ביולי 19).
          ראש בראש. פול ושתי בחירות סיבוב ראשון(!) פלוס עוד אופציות לחילוף בהמשך תמורת ווסטברוק.
          מה אתה מקשקש?
          את הדברים שכתבת אמרת אחרי שני הטריידים.
          דורט פרץ זה חוכמה בדיעבד. ומה עשית ממנו אם משג"א. איפה הם ואיפה פול ג'ורג' ומה שהוא נתן לאוקלהומה שנה שעברה…

          1. כנראה שהם נתנו יותר. אתה לא מבין אותי גיסנו. החילופים באוק לא היה רק החלפה של ראס ופול אלא גם של גורג על שגא וגלינארי. אז לא ראש בראש. זה לא שרק ראס הלך ופול הגיע. פול היה אופציה 3 רוב העונה, פול נתן סטט פחות טוב, מה לעשות עובדה. פול מעולם לא זכה באמויפי.
            עוד עובדה ששגא וגלינארי התעלו על גורגי בפלייאוף.

            1. נכון, היו עוד שינויים.
              אחריהם הגדרת את יוסטון כמרויחה הגדולה ואת אוק כקבוצה לטנקינג.
              בסוף, מה מסתבר, אוקלהומה עלתה על הציפיות יוסטון, לפחות בנתיים עשתה הרבה פחות מהציפיות.
              שמח שאתה מסכים איתי.

            2. לא יודע אבל ראס שלח את פול הביתה ויש לו גם MVP. לא אותה רמה לא היום ולא מבחינת קריירה בטח

            3. לא יודע = החלטתי לא להגיב כי הבנתי שאני טועה, אז חזרתי על אותה מנטרה שלא מוכיחה כלום.
              אחלה. שבת שלום 🙂

            4. אגב ראס בחיים לא היה מפחד לזרוק את הזריקה על קובינגטון בסיום הוא היה שובר את הסל חופשי בלי מצפון 🙂

            5. במשחקי 7 ראס רק בשירותים
              אבל לפני משחקי 7 ורבעים אחרונים גם יש כדורסל 🙂

            6. בד"כ ראס לא צריך משחק 7, הוא מפסיד לפני.

      1. ככה חשבנו אז. היום מבינים שהקליפרס הפסידו בטרייד הזה.
        בכל מקרה אם הקליפרס יביאו אליפות לא ידברו על זה.
        ג'ורג' לא שווה יותר משג"א וגאלו (ובספק שיותר טוב מאחד מהם בכושר המזעזע שלו בפליאוף)

            1. שגא לא כזה טוב. זה טרייד שגם היום אני עושה בעיניים עצומות. בטח שקאווי דרש אותו 🙂

            1. יצא חכם יצטרכו את האיכויות שלו בשלבים המאוחרים. מה היה עושה גאלו ושגא?

            2. אולי היה עושה עם גאלו ושגא מה שעשה עם לאורי ואיבקה, אולי גם יעשה עם גורג.
              .
              אי אפשר לשפוט את הטרייד בדיעבד ומה היה יוצא מהבחירות שגם נשלחו לאוקייסי מהסיבה הפשוטה שהטרייד הזה היה תנאי הכרחי להגעתו של השחקן הטוב בליגה בתור שחקן חופשי. מכאן והלאה זה אפקט פרפר גדול מידי מכדי שנוכל לנתח בדיעבד.
              .
              באשר לתנאי שקוואי הציב, כן מסכים שיצא דבע.

  19. באטלר, על למה יאניס לא שמר עליו:
    “I look at it like this. He is one of the best help side defenders that there are in the league. And that’s what he’s been doing all year long. And I think you can’t get stuck on what we do. I think you’ve really just got to focus on what you do – you’ve been doing it all year. Nah, I’m not surprised. If he switches out…and he’s guarding me, you know we’re going to do what we have to do to still win. But I’m gonna tell you: You’re not going to be able to leave me, so then that’s taking away their weakside defense. So either way it goes, we’re gonna be in a good spot. We’ve got way more guys who can do what I just did last night better than I can do, so we’ll see.”

    1. ״We’ve got way more guys who can do what I just did last night better than I can do, so we’ll see״
      .
      יפה מאוד, אני מתחיל ממש לאהוב אותו. הוא מאוד שנוי במחלוקת גם מהסיפור בפילי, גם ממינסוטה וגם עוד משיקאגו. עושה הרושם שהבעיה היתה בקבוצות ולא בו.

        1. https://nbabracketology.com/bracket/view/147716

          מאוד דומה לשלך האמת. הסיבוב הראשון חוץ מאוקייסי שנפלת בזהות המנצחת, והקליפרס ששמת ב-5 ואני פגעתי בול, כל השאר בדיוק אותו דבר. סיבוב שני אתה תעקוף אותי עם בוסטון, אני אפול על טורונטו שהלכתי איתם חזק עד כמעט הסוף.

          1. נו ואני הולך ליפול על יאניס. ראית מה זה כל השנה גיא מכר לי היסטוריה יוונית ואז קפץ מהעגלה לרזי והשאיר אותי לבד להתנגש בקרחון.
            האמת במזרח הלכתי על אלימינציה. טורנטו נפלו ראשונים כי אין כוכבים.
            מיאמי באקס התלבטתי מאד למי לתת ב7 אמרתי להיט אין מספיק כוח אש נלך על היווני בדרדלה. אמת נראה בדרך למטאטא של גימי

            1. לי אין ספק שיאניס והבאקס זה בלוף, לא שזה מוכח אבל אני מאמין בזה מאוד. נתתי להם לעבור את מיאמי בבראקט שלי רק כי אני ממש בעד מיאמי, למדתי ממך 🙂 בכל מקרה הנפילה שלך על מילווקי לא שונה משלי, כי מי שסימנתי שתדיח אותה היא טורונטו בגמר מזרח מה שכנראה לא יקרה, ככה שלא אקבל אקסטרא ניקוד לעומתך במקרה של בוסטון מדיחה את הבאקס.

      1. הארגונים בעייתיים, אבל השאלה היא על מי הוא בחר להוציא את זה ואיך. תמיד למטה, תמיד פגע בפחות חזקים ממנו.
        אם אני ארצה שיפטרו אותי מהעבודה אני לא אלך לחרבן בארון של השרת. בדיוק בשביל זה המציאו את הבוסים.

  20. נו,
    אז מסתבר שהם זכו, מתעבי לברון, במימוש משאלתם –
    לפני הפלייאוף (ופגרת הקורונה) התקווה הגדולה הייתה פורטלנד בסיבוב הראשון, יוסטון בשני, ואם הנ"ל לא מצליחים, אז הקליפרס בשלישי.
    אני לא בטוח בכלל לגבי הקליפרס,
    אבל 2 מ-3 זה לא רע…
    .
    מה שמעלה את השאלה –
    לאן נעלם "קשבנו", מי שהיה המקור הראשון והמהיר ביותר לכל ידיעה, עידן?
    מתגעגעים.

  21. ואני שוב אכתוב את זה. יש בעיה ברמה הכדורסלנית בפליאוף. לי זה פחות קריטי כי יש המון סיפורים מסביב.
    אבל לקהל המצוי שבא לראות הצגה,לא יודע כמה הם מקבלים את זה.
    סדרה של יוסטון-לייקרס, מן הסתם תיהיה מעניינת,מהנה לצפייה של אוהד שלא גיא,כנראה פחות.
    קשה בלי המופע הנודד של גולדן סטייט.

    1. תגיד- אתה מכיר את הסיפור על המלך הןא ערום?
      אתה גולם! מפתחע שאף
      אחד אחר לא אומר לך את זה..
      אין לך מושג קלוש בכדורסל. לך הביתה

  22. – יותר גרוע מ-2-0 –
    #רונן_דורפן

    סיכום ראשון ועיקרי. נכתב בערך דקה לסיום:

    שום דבר שמיאמי עושה – מילווקי לא מוכנה לו. כשדרגיץ׳ להט במחצית הראשונה, הוא לפתע הפסיק לזרוק ברבע השלישי. למרות שקלע 40 במשחק הראשון, מיאמי לא הלכו אל ג׳ימי באטלר ברבע האחרון. והם שוב ושוב תקפו ב-10 השניות הראשונות של ההתקפה בדיוק כשאתה חושב שהם ירצו לאכול את השעון. כשהבאקס השוו ל78-78. ריצת 0-5 של ההיט. כשהבאקס עלו ליתרון 91-90 ריצת 13-2 של ההיט. מיאמי שוב ושוב ושוב מזיזה את מחוג המונמנטום.

    והסיכום היה אמור להיות: יאניס מתוסכל. מילווקי בפיגור 0-2. ואריק ספואלטרה בקליניקה של אימון על מייק בודנהוזר.

    🏀

    עדכון עם הסיום: שרשרת אירועים מטורפת ראתה את מילווקי מוחקת 6 נקודות פיגור ואת יאניס מבצע עבירה שמפסידה לבאקס את המשחק. עכשיו זה כבר לא רק 0-2 זה יותר גרוע. זה גם יאניס הפסיד את המשחק.

    🏀

    אבל זה בעצם עוד יותר גרוע.

    כבר בסדרה מול אורלנדו המאד צנועה הבאקס התקשו לברוח בתוך משחקים. הם נופלים כל הזמן למלכודות. בסדרה מנוטרלת יתרון ביתיות הם יכולים לחזור נגד מיאמי ולדעתי גם יעשו זאת. אבל הבעיות שלהם נחשפות יותר ויותר. הם שקופים מדי. הם צריכים שיטת משחק אחרת. הם צריכים מקבלי החלטות בקו האחורי. הם נראים רחוקים מאד מלהיות קונטנדרים.

  23. אוקי
    בא נתחיל עם זה שאין ווינרים בסיפור הזה, הארדן עם החסימה הוא נחמד אבל אני נותן לזריקהשל דורט למרות הערב הטוב שלו 20% להיכנס בגלל הלחץ יד על הפנים סוף משחק7 ועוד, אז לחסום זריקה של 20% , ראינו דברים גדולים מזה.
    אבל,לא יצא פה סיפור
    הארדן לא ווינר
    פול לא יצא לוזר
    ווסטברוק יצא פרווה, לא נתן חומר להייטרים, וגם לא ארגזם את האוהדים הפנאטים, בקיצור יצא דרדלה אין נראטיב בהיר לסדרה הזו.
    רק כריס פול דיבר קצת יותר מידי, אבל בסדר ככה זה אצל הנפוליונים הקטנים.

    1. כמה מילות סיכום על העונה של אוק. וכל הדרמות שהיו סביב זה
      1.בהעדרו של KD , ולפי הכלל שאני אוהד כל מי שכיכב באוק. ( כיכב , לא שיחק ) הלכתי השנה עם אוק. ויוסטון . לצערי,הגורל גזר ששתי הקבוצות יפגשו בסיבוב הראשון , דבר שכרגיל מבטיח לי עגמת נפש .
      2.הטרייד של הרכזים נכון לרגע זה לא שינה כלום לגבי העונה הזו . אוק. שוב הודחה בסיבוב הראשון,ויוסטון מן הסתם תודח בסיבוב השני ( מאד מקווה שאני טועה פה ) . לטווח היותר רחוק נראה ששתי הקבוצות הרויחו . לסגל הנוכחי של אוק. סיפי וסגנונו הרבה יותר מתאימים מאשר ראס.מבחינת יוסטון,יש להם שחקן עם יכולת אישית עדיפה,שמכסה להם בהתקפה איזור במגרש שלא היה קיים מבחינתם קודם,עדיין יש לסגל הזה עם שני mvp פלוס חיזוקים חלון של שנתיים לעשות קצת רעש במערב.גמר בין יוסטון לברוקלין יכול לשבור את שיא הרייטינג 😉
      3.לגבי הטרייד של PG , מוקדם לסכם , צריך לראות מה הקליפרס יעשו . אני עומד על דעתי שאם PG יהיה no show בסדרה הצפויה מול הלייקרס , הם יפסידו את הסדרה . מבחינת אוק. , אין ספק ששרגא וגאלו סיפקו את הסחורה בעונה הסדירה , ולא עשו זאת בפלייאוף , שקול לחלוטין למה ש-PG עשה בשנתיים שלו בקבוצה , כך שבטוח שאוק. לא הפסידה בטרייד הזה .
      4.לגבי המאמן : מי ששינה לו את השם אלו האוהדים האמריקאיים של הקבוצה . כשחשבו שהוא משיג פחות ממה שאפשרי קראו לו סילי בילי , והעונה שמו הוחלף לבילדו לאור ההצלחה של הסגל הזה להתעלות מעל לציפיות . בסופו של דבר בילי נשאר בילי : מכין תוכניות משחק מצוינות , לא מסוגל למצוא פתרונות למצבים שלא התכונן אליהם מראש . לדעתי , בזמן שהסגל הצעיר הזה משתפר ומקבל נסיון , עדיף להם להשאיר אותו . אם וכאשר הקבוצה תחזר להיות קונטנדרית , יצטרכו מישהו יותר יצירתי שיקצר את הפירות .
      5.להמשך,ההגיון אומר להשאיר את סיפי,ולתת לגאלו ללכת בפרי איג'נסי.

      1. עכשיו יקראו לו דילדו.
        תכלס אין לכם מה לחפש עם פול וגאלו צריך לחפש בחירות דראפט או צעירים כשרוניים.
        הרי סיבוב 1 או 2 מה זה משנה תכלס לטווח הארוך?
        כריס פול יכול לעזור לפילי עם אמביד וטוביאס. הוא יאמן את הקבוצה גם בטוח נצליח יותר. הוא לא יצטרך לעשות הרבה ויש לו גם את הקליעה הנדרשת. פילי זה הסיכוי היחיד שלו לטבעת😎

        1. שמעון אהלן
          עקרונית אני עכשיו אוהד ברוקלין בהשעיה 😉 יש 2 בעיות בהצעה שלך : 1.פרסטי לא יסכים לזה.התחושה שלי שסיפי כבר מסומן כיורש של בילדו.2.פילי ירתה לעצמה ברגל שלא נלחמה ( במובן של לתת את המפתחות ) להשאיר את באטלר . לא באמת רואה אותם בתמונת הצמרת הגבוהה במזרח בשנה הקרובה .

      2. אני אישית חיפשתי בסדרה הזו תשובה לשאלה הגדולה שרחפת על אוק' ב4 שנים האחרונות סביב הכשלון לעבורסיבוב בפלייאוף ווסטברוק אשם או המועדון/מאמן/קבוצה,על פניו קיבלתי תשובה, אוק' בלי ווסטברוק שוב לא עברו סיבוב, לעומתם ווסטברוק עבר סיבוב בלי יוסטון,התשובה נראית ברורה,אבל לא, ווסטברוק לא היה פקטור בסדרה, לכן אין פה סיפור גדול מידי.

        1. אני חושב שכן נמצא הסבר מדוע אוק. לא עוברת סיבוב בפלייאוף . מסתבר שהאקס פקטור לא היה ראס , לא PG , וגם לא המאמן . ההסבר הכי טוב שיש לי אחרי 4 שנים הוא שהאקס פקטור זו העזיבה של KD . מסתבר שדה גול לא צדק לגמרי . שלא כמו ברוב תחומי החיים , בספורט שבו יש מדד אוביקטיבי להצלחות וכשלונות , יש אנשים שאי אפשר להחליף . אם אתה מכיר את התיאוריה שלי לגבי העזיבה הזו , אזי מי שאחראי לזה אלו מקבלי ההחלטות במועדון הזה .

  24. יוסטון-אוק' היה משחק 7 טיפוסי, הרבה ידיים רועדות ועצבים.
    אני עד עכשיו לא מבין מה קרה שם בסוף, איך אוק' קיבלו זריקות וכדור אצלם, ועוד השעון חזר כל כך הרבה זמן אחורה. ובכל הזמן היתה קומדיה של טעויות ופלופים.
    בשנים קודמות בכלל לא הייתי מודאג וידעתי שיוסטון תנצח את אוק', הפעם לא. יוסטון פשוט מועדון גדול – גם הוצאנו מאוק' את השחקן שדי חירב להם בכל העונות האחרונות כשהם הפסידו ליוסטון, וגם הכנסנו אלינו את השחקן המחרב הזה. ובכל זאת יוסטון ניצחה (בנס). הארדן הפך להיות ג'ינובילי קטן עם הבלוק בסוף.
    כדי להיות הוגן, למרות ה 0 מ-5 שגיא ציין לדעתי ווסטברוק דווקא היה טוב מאוד בסוף, הוא היה היחיד שלא התפשר על הקליעה מרחוק ופעם אחר פעם חדר פנימה. אם הארדן היה משחק ככה הניצחון היה הרבה יותר קל. בכלל ווסטברוק והארדן הם חוטפים מצוינים עם ידיים זריזות וחושים מחודדים והלילה ראינו את זה.

    1. 3 מהזריקות היו סבבה שהוא קולע בדכ החטיא לא אופייני או בעצם כן אופייני בקלאץ. ראס נראה לי אחד מהקלאצרים הכי גרועים אי פעם בפלייאוף.
      הבעיה שגם הארדן לא הראה עליונות בתחום בפלייאוף יותר מידי בטח שקשה עם משחק הקריסה המפורסם מול גולדן שדוראנט נפצע….
      יש להם הרבה קופים. לדעתי השנה זו הזדמנות אחרונה הם רק ילכו וידעכו.
      אחרי ההדחה ראס הולך לניקס חסר להם כוכב😎

    2. כל מילה עגל. שמע – אומני אני טרמפיסט אצלכם אבל לראשונה מאז עזיבת הקאפקייק – עברתי סיבוב! אשכרה יש לי בשביל מה לקום בבוקר אחרי הסיבוב הראשון. זה חדש לי!!

  25. עברתי על התגובות בבלוג החי, בידור משובח
    .
    הכי מצחיק איך לפחות חמישה אנשים שונים אומרים "עידו יסביר לנו איך הייתה עבירה" כאילו הוא נציג הליגה בהופס

    1. אני טוקבקיסט בתשלום של סילבר לא נציג של הליגה (אדם עוד לא קיבלתי את הצ'ק של השבוע).
      מי שרוצה תשובה שיגיש פניה רשמית עם מציין זמן במשחק ואני אעביר בחזרה את דף המסרים של הקומיש (או את דעתי אבל כל אחד ממילא יראה מה שהוא רוצה).

  26. העניין שכל כך מצחיק עם כריס פול שהוא באמת שחקן מצויין, בין הרכזים הטובים בליגה בשנים האחרונות ללא עוררין.
    אבל זה אבל גדול הוא לא שחקן קלאץ שיש לו את זה בשניות הסיום כמו שהוא התיימר שהוא בראיון אחרי המשחק הקודם. להכריע משחק או שניים בפלייאוף זה מכובד ויפה אבל בסוף שחקן שההישג הגבוה ביותר שלו בליגה היה גמר מערב עם *הארדן* למרות שהיה בקבוצה איכותית מאוד שייעדו לה לפחות לעלות לגמר הליגה (בלייק ודיאנדרה). אז אין לך את זה גבר, והבאת את דיים בתור דוגמא- בגדול אותו דבר, להביא קבוצה שאפחד בתחילת שנה לא חשב לרגע שלא תהיה בפלייאוף (למרות הפציעות של נורקיץ יש להם קבוצה ששווה לפחות מקום 6 במערב) לפלייאוף בריצה מדהימה של כמה משחקים זה מכובד מאוד, אבל מה זה עוזר אם אתה מפסיד לללייקרס 5 בגנטלמני? אז חלק יגידו שהוא נפצע, אוקיי, שנה שעברה בסוויפ מול גולדן הוא היה פצוע? מסקנה- קלאץ זה לא רק משחק או שניים או אפילו 10, מה שחשוב זה מתי מגיע הקלאץ

    1. אני מאמין שבעיקר לתת לקבוצה לרוץ. לחשוב מה לעשות עם גאלו שהוא שחקן חופשי, וכו'.
      יש להם בחירות רבות בשנים הקרובות, פשוט לשחק לאט ולא לעשות דברים מיותרים.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט