הקליפרס והנאגטס יתחילו את הסדרה, והסלטיקס ינסו לעלות ל-3-0 במשחקי יום חמישי/ רותם אלרן

מנת השף

4:00 שעון מודיעין – לוס אנג'לס קליפרס (0) VS דנבר נאגטס (0)

המשחק הטוב מהשניים שישוחקו הלילה לדעתי, כשהנאגטס, המקום השלישי במערב, תפגוש את המדורגת השנייה, הקליפרס. המשחק יסמל את תחילתה של סדרת הסיבוב השני הראשונה במערב, ותפגיש בין שתי קבוצות מאוד שונות שנמצאות במומנטומים מעניינים מאוד.

דנבר מגיעה למשחק כאנדרדוג המובהק מול הקליפרס העדיפה, שעוד לפני תחילת העונה סומנה כקונטנדרית סוג א'. הקבוצה מה-"mile high city" חזרה מפיגור 3-1 מול יוטה בסדרת סיבוב הראשון שלה, שהסתיימה שלשום, והיא תגיע עייפה בהרבה מהקליפרס, שקיבלו ארבעה ימי מנוחה, לאחר שניצחו את דאלאס 4-2. הנאגטס מגיעים אל המשחק במומנטום חלומי, כשהיו הקבוצה הראשונה לחזור מפיגור 3-1 מאז הקאבס בסדרת הגמר של 2016, ומקבלת תרומות נהדרות משני הכוכבים העיקריים שלה – ניקולה יוקיץ' וג'מאל מארי. נתחיל עם הקנדי – לאחר חוסר יציבות בעונה הרגילה והעמדת מספרים דומים מאוד לשנתיים הקודמות, ולאחר מכן פציעה שגרמה לו להחמיץ את פתיחת הבועה, מארי סוף סוף פורח והעמיד מספרים חלומיים בסדרה, דבר שהיה מאוד קריטי לדנבר לאור ההתפוצצויות של דונובן מיצ'ל ביוטה. אמנם לא בכל המשחקים היה מדהים באותה רמה שהציג במשחקים 4-6 (50, 42, ו-50 נקודות במשחקים העוקבים), אבל את הסדרה סיים עם 31.6 נקודות למשחק, ובנוסף הראה רמת ניהול משחק גבוהה עם 6.3 אסיסטים על 2 איבודים בלבד.

יחד עם התצוגות המבריקות של מארי, גם יוקיץ' פרח בסדרה עם 26.3 נקודות, 8.1 ריבאונדים ו-5.4 אסיסטים למשחק. הענק הסרבי היה גורם חשוב כתמיד בהנעה של המשחק עבור הנאגטס, ואמנם לקח על עצמו מעט פחות את מטלת ניהול המשחק וייצור הנקודות לאחרים, אך לקח על עצמו הרבה יותר את נטל ייצור הנקודות לעצמו והיה יותר אקטיבי בכך במהלך הסדרה, כשהעמיד כ-6 נקודות יותר בממוצע למשחק, באחוזים גבוהים יותר משלוש (ובהרבה). נראה היה שהג'אז לא הצליחו למצוא לג'וקר התאמה בסדרה כשגובר מתבטל ביציאה אל הפרימטר ויוקיץ' מאיים עם יד רכה מבחוץ. השמירה הזו עליו עשויה לחזור על עצמה בסדרה הזו, כשבה בקליפרס זובאץ' והארל שומרי טבעת פחותים מגובר, ובפער גדול, ושניהם לא יתאימו לשמירה על יוקיץ' במהלך הסדרה – זובאץ' מגן צבע טוב, אבל איטי מדי ולא שומר פרימטר טוב, דבר שעשוי ליצור בעיות דומות למה שחווה גובר בהתמודדות עם יוקיץ', ומונטרז הארל נמוך מדי ויתקשה להתמודד בצבע עם יוקיץ', הגבוה ממנו ב-10 ס"מ. הארל לא שומר צבע מצטיין ולמרות שהוא מביא אנרגיה בלתי נדלית בצד זה של הפארקט, זה פשוט לא מספיק, ושחקנים ששמר עליהם קולעים ב-4% אחוזים יותר מהממוצע שלהם בצבע (עד 6 פיט מהטבעת). יוקיץ' יכול לשחוט אותם במשחק ובסדרה כזו, והקליפרס יצטרכו לחשוב קשה מאוד על מנת למצוא לו שמירה מתאימה.

לעומתם, הקליפרס מגיעים אחרי סדרה קלה בהרבה שהסתיימה ב-6 משחקים מול דאלאס, כשלמרות קשיים רבים, ובראשם התצוגות הרעות של פול ג'ורג' במשחקים הראשונים, הצליחו לגבור על המאבס מחוסרי קריסטאפס פורזינגיס בשלושת המשחקים האחרונים של הסדרה, עקב קרע במיניסקוס הימני. קוואי לנארד נראה טוב כתמיד וכבר נכנס למוד פלייאוף ככל הנראה, כשהוא קולע מול שחקני ההגנה החלשים יחסית של המאבס 32.8 נקודות למשחק, אליהן צירף לא פחות מ-10.2 קרשים. הסדרה המרשימה שלו עזרה לחפות על המשחקים שבהם ג'ורג' לא היה מחובר לקבוצה וקלע באחוזים רעים, ויחד עם קוואי גם לו וויליאמס ומרכוס מוריס סייעו בניצחון הסדרה, כשלו וויל העמיד 16 נקודות למשחק, ומוריס אמנם קלע רק 12.8, אך עשה זאת באחוזים מצוינים מכל הטווחים.

הקבוצה מאל איי נראתה מעט חלודה ולא מחוברת מול דאלאס החלשים בהרבה, וההגנה שהיא בסיס ההצלחה של הקבוצה הזאת פשוט לא עבדה. אפשר לומר שחוסר התפקוד בצד זה של המגרש נבע מכך שדאלאס הקבוצה ההתקפית הטובה בליגה, אך גם מולה לקליפרס היו מספיק כלים לזרוק על לוקה דונצ'יץ', ולמרות זאת לא השתמשו עליו בקוואי לרוב ואיפשרו לו לבצע בהם שמות, ניתן גם לייחס את זה להיעדרות של פטריק בברלי, אחד משחקני ההגנה הטובים בקבוצה, ואחד המובילים שלה על המגרש, ולא בכדורסל, אלא באנרגיות שהוא מכניס למשחק וההתלהבות שהוא נוסך בחברים לקבוצה. בלעדיו הקבוצה נראתה חסרת כימיה וכל אחד פעל לבדו, והם ירצו לשפר את זה להלאה, בטח כשהם פוגשים קבוצה כמו דנבר שיכולה להתפוצץ התקפית בכל יום נתון, בנוסף לכך שיש להם כלים הגנתיים מצוינים לזרוק על שני הכוכבים של הקליפרס בכנפיים (מילסאפ, טורי קרייג, גארי האריס וג'רמי גראנט כולם מסוגלים לעשות עבודה הגנתית מצוינת עליהם).

אני מהמר שהיום המומנטום יכריע, ודנבר החמה יותר תיקח את המשחק הראשון של הסדרה.

שאר המשחקים

1:30 – בוסטון סלטיקס (2) VS טורונטו ראפטורס (0)

הסדרה שפתחה את הסיבוב השני של הפלייאוף הזה בינתיים מספקת תוצאות יחסית מפתיעות, כשבוסטון לוקחת את שני המשחקים הראשונים והראפטורס לא נראים חדים מספיק. המשחק היום יכול להיות כרטיס ההצלה של טורונטו בסדרה, כי אם ירדו למצב של 3-0 לטובת הסלטיקס, הסדרה תהיה באופן כמעט ודאי גמורה.

הסלטיקס מגיעים אל המשחק מעודדים משני הנצחונות, כשבשניהם עצרו את טורונטו על פחות מ-100 נקודות, ובמשחק הראשון קלעו 112 נקודות על ההגנה החזקה של טורונטו, שהייתה מדורגת במקום השלישי בליגה כולה במהלך העונה הסדירה (במשחק השני כבר קלעו רק 102). בוסטון בינתיים נראו הרבה יותר טוב מהיריבה הקנדית, כשבמשחק הראשון בסדרה בוסטון התחלקו בנטל והייתה התקפה מאוד שיתופית, כששישה שחקנים שונים קלעו בספרות כפולות עבורם. במשחק השני הם כבר התבססו מאוד על הכוכב הראשי, ג'ייסון טייטום, שקלע 34 נקודות באחוזים טובים מאוד, ולמרות ניצחון צמוד מאוד ב-3 הפרש בלבד, הקבוצה קלעה באחוזים הרבה יותר טובים משלוש מטורונטו (15 מ-38 לסלטיקס לעומת 11 מ-40 של טורונטו). הקבוצה מעיר השעועית פשוט נראית הרבה יותר טוב כרגע בסדרה, בשני צידי המגרש, והם לוקחים יתרון משמעותי על הראפטורס, שהיו הקבוצה הטובה יותר לפי רבים לפני הכניסה לסדרה. בינתיים הם נראים טוב וההתקפה פורחת, כך שאני מצפה לראות משחק דומיננטי ממנו גם היום.

מהצד של טורונטו, הם לא נראים טוב בסדרה, במיוחד מבחינת הקליעה והיעילות – במשחק הראשון קלעו ב-36.9% מהשדה, ובשני ב-40%. יעילות כזו לא תספיק מול ההתקפה של הסלטיקס, שהייתה הרביעית בטיבה בעונה הסדירה, ועד כה בפלייאוף (4 משחקים מול אינדיאנה, שניים בסדרה הזו), הרייטינג ההגנתית של הסלטיקס הוא השני בטיבו. ההגנה המצוינת, בשילוב עם התקפה נהדרת, גורמת לכך שהראפטורס היא הקבוצה הפחות טובה מהשתיים עד כה בסדרה. הבעיה העיקרית, שממנה גם נובעים האחוזים הרעים, היא ההתקפה של שני הגארדים המובילים שלהם, פרד ון וליט וקייל לאורי. ון וליט קלע בשני המשחקים הראשונים ב-5 מ-23 מאחורי קשת השלוש, ולא נראה מספיק מחובר למשחק, ולאורי עם 1 מ-12 מהטווח בשני המשחקים הראשונים. הם שניים משלושת השחקנים המובילים של טורונטו בהתקפה, יחד עם פסקל סיאקם (שגם הוא לא תפקד התקפית עם אחוזים רעים בשני המשחקים האלו). אם הם ירצו להשאיר לעצמם סיכוי בסדרה הזו מול הסלטיקס החזקים, הם ירצו לשפר את ההתקפה משמעותית, ולהיכנס לצבע יותר במקום להשליך שלשות – החולשה העיקרית של בוסטון בהגנה היא ההגנה בצבע, ואם יצליחו לחדור יותר ולנצל זאת, זה יכול להשאיר להם סיכוי. יש להם שני גבוהים חזקים ודומיננטיים עם מארק גאסול וסרג' איבקה, ואם ינצלו את הגנת הצבע היחסית פרוצה של בוסטון, זה ייתן להם יתרון, ולו קל ביותר.

אני מהמר שהלילה בוסטון תנצח והלכה למעשה תסגור את הסדרה.

לפוסט הזה יש 357 תגובות

  1. תודה רותם!
    הימרתי בהתחלה על 4-0 לבוסטון, גג 4-2, אם טורונט יקחו משחק זה היום, ועדיין לא רואה איך טורונטו לוקחת אותו מבוסטון, ואן ליט וסיאקם לא מספיק, לא כוחות אבל לאורי יתן הכל,בוסטון בהארכה או על הבאזר.

    ##טייטום קולע 40.😋

            1. מתי זה היו?

            2. thog? משחרר בדיחות קלות במרשתת? ללא פוליטיקה? זה החום הכבד?

            3. מה זה "פוליטיקה"?

            4. מה זה ״קורונה״?

  2. תודה רבה.מעניין מאוד
    לא הספקנו להתאושש מהמשחקים המטורפים/הזויים מאתמול וכבר ממשיכים
    .
    אני מקווה שטורנטו לא יבזו את עצמם. תצוגות נפל ב2 המשחקים הראשונים.

    1. שימון, קורא אותך לסדר. אתה חוזר על הבדיחות ולא מרענן, בקיצור צריך חינוך מחדש.
      חוץ מזה הפוך גוטה. דנוור מנצחת ב 5 את הסייבורג והאפס שוחטים את הסלטיקס בנקודה.

  3. דנבר יבואו עייפים והקליפרס עדיפים גם ככה, אז אמורים לקחת ב 10-15 נקודות. אם דנבר לוקחים זה יתחיל סיפור אחר לגמרי.
    תכלס המטרה של דנבר זה להתחיל עם 1-1 ולא 2-0

  4. מצטער מראש על שאני מזהם עם כדורגל, אבל זה קורע מכדי לא להתייחס:
    https://www.facebook.com/BeitarFcJerusalem/photos/a.131664707004089/1306219889548559/?type=3&theater
    בית"ר? בית"ר שלנו? ממתי?
    עוד נמסר מדוברות בית"ר: https://media.giphy.com/media/12hhtzntjlo6sM/giphy.gif
    אוהד הקבוצה אייל גולן הצליח להפסיק לרגע לבכות את הבכי הארוך שלו מאתמול כדי למסור שהוא לא מבין מתי הוחלט שיש למעשים השלכות?

  5. אחלה פריוויו.
    היום טורונטו ינצחו, כי הסלטיקס צריכים להפסיד מתישהו.
    גם הקליפרס ינצחו בבלואו אאוט, דנבר ינוחו על הפארקט.

  6. עד כמה שזכור לי דנבר ניצחו את הקליפרב במשחק הראשון העונה ביניהם בשאר המשחקים זה היה שחיטה כשרה של הקליפרס
    חבל מאוד אבל כנראה שזה מה שיהיה היום

  7. אני הולך על גדול:
    קליפרס מנצחים וזו תהיה סדרה של סוויפ, מקסימום 4-1 אם מאריי מתפוצץ במשחק אחד. יוקיץ' קצת נחמד מידי לעומת הערסים של הקליפרס.
    טורונטו מנצחים הפעם. גונבים גם את החמישי והסדרה נגמרת 4-2.

  8. תודה רבה. נישאר ערים לבוסטון.
    אני חושב שבוסטון יגמר בסוויפ. לפי דעתי הבדלי הרמות גדולים מידי. אני צופה משחק 30+ של קמבה וג'ייסון.

    1. סוויפ או ג'נטלמני.
      אני מתלבט עם הגיל של בוסטון בהקשר הזה מועיל או מפריע, מצד אחד צעירים יותר רעבים ומצד שני לפעמים כדיי להרוג סדרות כאלו צריך נסיון

    2. אין סיכוי. אני חושב שאחרי שקיבל שתי סטירותמצלצלות נרס יבוא לעשות לסטיבנס בית ספר.
      ההגנה הים תיתן את הטון וטורונטו יגבילו מאד את טייטם וקמבה.
      אולי סמארט ובראון יוכלו לנצל את זה.

  9. סורי לא מצאתי את הזמן ואת הבימה הנכונה לומר את זה, אז בנתיים אני יניח את זה כאן…
    יוסטון ינצחו את הלייקרס 4-2.
    דיוויס יהנה אבל לא יחגוג. יוסטון יודעת לעצור גבוהים גם איכותיים וגם אוהדי כדורסל שמרנים שלא מצליחים לתפוס איך, אבל עובדה. גם יאניס גם פרוזינגיס רק בריסטארט הזה נעצרו או לפחות לא הובילו לנצחון, דיוויס לא ידרוס.
    אז נשארנו עם לברון שמשחק באמת כדורסל מדהים , אבל לא בלתי עציר עם קובינגטון עליו.
    מנגד לליקרס אין מי לשים על הארדן ואין להם שומרים טובים בכנפיים.
    אז ואי נאט בעצם???

    יוסטון ב4-2.

        1. לא סרקזם בכלל. אני רואה שכולם מדברים על דיוויס ועל זה שליוסטון יש (באמת) מתצ'אפ יותר טוב מול לברון. ואני חושב שלברון יהיה דומיננטי מאוד בסדרה. (לי אישת התחושה שלברון קצת נחלש, במושגי לברון בפליאוף מוד, אבל נראה לי לסדרה הזאתי הוא יחזור כמו גדול).

  10. חידה לשעת לילה לא מאוחרת מספיק.
    גבר אמריקאי רוצח את אשתו, יורה בילדים של השכנים ומסיים בלהתבצר בביתו ולירות עשרות כדורים על השוטרים שבאו לעצור אותו.
    באיזה מצב סיים את המאורעות הנ"ל?

  11. טייטום צריך לפתח משחק לגב. אני בטוח שהוא יעשה את זה מתחשהו. בסדרה הזאתי לאורי שנמוך ממנו שומר עליו לא רע.

  12. אשך ראית איזה שחקן אלים סיאקם? הוא הרים ידיים מול קמבה והשופט מיד זיהה שאין לו דאורדורנט היום ונתן לו פלגרנט. שילמד להבא.

  13. אני צופה בשנים הקרובות תיקון נוסף לחוקת השיפוט: intention fouls
    ולא, אין הכוונה לעבירות במתכוון.
    אלא יהיו עבירות על כוונה, השופטים יהיו רשאים לקלוט בטלפתיה כוונת זדון של של שחקן ולשרוק עוד לפני שהתרחשה.
    לדוגמה, שופט ניגש למזכירות:
    "intention foul, תייס. זמם לשבש התקפת יריב".

    1. ממש. אולי לא כל כך מבחינת כדורסל(למרות שלא מדברים על ההגנה של קמבה, שהיא לא רעה בכלל).
      אבל באישיות, איזה הבדל.

  14. חחח…זה כדי לשמוע את שימי שר שלכת בפעם התשעאתלפים היום (למי שרואה 5 לייב). אנחנו חצופים מספיק לרדת עליהם אבל הספסל וכל בוסטון נותנים מלחמה גדולה.

  15. לי טורונטו מזכירים לי את אינדיאנה שלפני כמה שנים, שמה אחרי זה הבינו שהיה סיפור בחדר ההלבשה. זה נשמע מוזר, אבל אולי זה יסביר את האפטיות הזאתי.

  16. הבכיינות של טורונטו והפלופים של לאורי מזכירים את יוסטון הופכים את הצפייה במשחקים שלהם לחוויה לא נעימה.
    זה מעצבן בעיקר כי בשונה מיוסטון, סגנון המשחק של טורונטו הוא נחמד לצפייה בסה"כ, פשוט לא יכול לראות את נרס בא בטענות לשופטים שוב פעם או את לאורי בהלם על זה שלא נתנו פליגרנט.

    1. בלי להתייחס בכלל לכמות הריפליי שהשופטים עושים בעקבות כך. מה שמבזבז המון זמן ומאד מציק.
      חבל. ספורטיביות ובגרות הם חלק חשוב מהמשחק

      1. שמואל כשמפעילים לחץ בצד אחד צריך לבוא לחץ גם בצד השני.
        הלחץ על השופטים הוא עבודה פסיכולוגית. לנרס יש יתרון על סטיבנס גם בתחום הזה.

  17. חחחחחחחחחחחחחחחחח
    לאורי עבר טלטול בענב התגלגל זחל זחלאאאללללל התערגל והתנחבל אבל חזר יופי יופי….

    1. יש שני חברים שלא באתר שמחכים בכליון עיניים לכתבה הזו….
      מחר אשלח להם לינק או מתי שתפרסם, זה לא בוער.

  18. טורונטו ברבע הזה נראים הרבה יותר טוב. ועכשיו השאלה אם הסדרה תפתח מחדש, או שתיסגר כשרק התחיל להיות מעניין.

  19. תראו איך מעיר את השחקנים שלו
    איזו מוטיבציה הוא נותן. ככה מאמנים במגרש, זו הדרך….
    תלהיב את השחקנים שלך, תתעורר…
    לסטיבנס שחקנים טובים יותר, הוא צריך ללמוד איך להלהיב אותם ולא להשאיר את העבודה הזו לסמארט.

    1. הבעיה הייתה ההוא שלקחתם ,לאורי תמיד היה "דוג" …הוא היה צריך רק קצת מהשיקוי של הסייבור בכדי להרים את הרמה למנהיג מנצח.

  20. מה אתה מכניס את טאקו ומשאיר את אנואובי פתוח לגמרי. נרס עשה שחמט מוצדק למאמן שנחות ממנו באימון בפועל בשטח. כל הכבוד. אנחנו רואים גם מדוע מאמן שחסרים לו סטארים הצליח לסיים שני במזרח מעל לסלטיקס.

          1. נכון. טאקו נכנס כדי להפריע למוסר. בראון לא כיסה את אננובי (הייתה שם מן הגנת חילופים/אזורית לא מובנת שגם טאטום נשאר בלי לשמור אף אחד)
            https://twitter.com/balldontstop/status/1301691977663049729?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1301691977663049729%7Ctwgr%5Eshare_3&ref_url=https%3A%2F%2Fbleacherreport.com%2Fnba

  21. לא ייאמן, פשוט לא ייאמן ואני עוד מאלה שלא מאמינים שניתן בכלל לתפוס כדור ולזרוק בחצי שנייה ואבל כאן זה נראה פשוט כשר למהדרין, איזה סיפור, במקום סדרה גמורה לחלוטין הכל עכשיו פתוח אחרי סיום באמת פסיכי.

  22. לכל הגאונים שפתאום ברד סטיבנס הוא נחות באימון אצלהם (כמה חסרי מושג , אבל מילא) .
    חבל שלא אמרתם את זה לפני הסל הזה שכולו מזל.
    דוקטור רזי ביולוג של אוקיינוס

      1. דובי, הוא היה חלש מאוד ברבע השלישי, תראה איך בוסטון שיחקו נגד האזורית של טורונטו.
        וזה לא שנרס לא עשה איזורית בסדרה.

          1. מי שמסתכל על תוצאה בלבד… (זה לא מה שאתה מתלונן עליו?)
            נרס מנהל טוב את הסדרה, מה הוא אשם שאף אחד שם לא פוגע?
            במחצית השנייה הכדורים נכנסו, וזה נראה הרבה יותר טוב.
            ראה מה הגבתי בדירוג מאמנים של חיים.

            1. שיעשה הכל נכון. אבל זה פלייאוף. רק התוצאה קובעת.
              ואם אתה מאמן שמפסיד שלושה ברצף, אתה בשום אופן לא גדול ולא מנצח.

          2. דובי נרס הכין תרגיל ולסטיבנס היה הזמן לארגן את ההגנה כמו שצריך. קודם כל למה הכניס את טאקו? חשב שלאורי לא יכול לזרוק מספיק טוב בשביל לעקוף את חוסר האתלטיות של הגבוה? הוא היה צריך לפקס את השחקנים מי שומר על מי. להסביר שאסור לעזוב שחקן כי שחקן פנוי זה זריקה מ 3. העובדה היא שאנאנוביס נשאר חופשי. האשמה בחלקה הגדול שלו ושלא הדגיש מה צריך לעשות. וכמובן שהיה צריך מישהו זריז ולא טאקו לשמור על לאורי.

          3. טוב, אני לא חושב שככה צריך לשפוט מאמן. אבל אולי אתה גם חושב שטיירון לו האלוף, מאמן עילית כי יש לו אליפות. (על גולדן! בקמבק).

      1. ממש לא של בראון אלא של טייטום שהוא היה השחקן שלו והוא פשוט נלך לאיבוד על אי בודד. תראה הילוך חוזר. בראון בסך הכל ניסה לכסות את החור אבל זה היה מאוחר מדי

        1. https://twitter.com/balldontstop/status/1301691977663049729?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1301691977663049729%7Ctwgr%5Eshare_3&ref_url=https%3A%2F%2Fbleacherreport.com%2Fnba
          ניסו לעשות שם מול אזורית. יצא שגם טאטום, גם בראון, וגם ת'ייס נשארו באזור בלי שחקן על אותו השטח.
          נראה שהם ניסו אזורית, לבראון לא ממש היה מה לכסות את גאסול שת'ייס שם. היה צריך לראות שטאטום מעביר לו אננובי לאזור שלו. בראון בכלל לא שם לב שטאטום מעביר לו את אננובי

          1. לא מספיק טוב תראה כמה שניות לפני זה טייטום פשוט מפנה לא את הגב למרות שרואים בבירור שהוא השחקן שלו. גם כשמשחקים איזורית יש תקשורת בין השחקנים. לבראון אין סיכוי לראות אותו עובר מאחורי הגב שלו.

            1. זו היתה איזורית(רעה מאוד), טייס פשוט איבד את המיקום שלו, ולכן בראון בא לשמור על גאסול. קיצר הגנה רעה, מסירה אדירה של לאורי(במשחק אדיר, החזיק את טורונטו במשחק בהתחלה) וסיום מהסרטים של אננובי ויש לנו סדרה.
              יאללה עשה חשק לעוד 4 כאלה.

  23. ועוד משהו , למה ערוץ הספורט לא יכול לעשות מה שצ'ארלטון עושים ולתת אפשרות לראות שידור בלי שדרים ישראלים ??תקועים בעבר , ולא רק זה עוד תוקעים את המשחק בערוצים האקסטרה פלוס שלהם.

  24. לפעמים נראה לי שאנשים פה לא רואים משחקים מה הקשר סטיבנס? בנתיים נותן נוקאווט לנרס.
    מי שחירבן במהלך האחרון בהגנה ובהתקפה היה טייטום.
    טיטום משום מה שלך את אננובי לטייל לבד באחו והואו הלך לחפש ציפורים או לא יודע מה.
    וגם התקפה לפני המסירה הגאונית של קמבה הוא עלה לג'אמפ לא קשור מהעונשין במקום ללכת לסל.
    חבל כי זה באמת הלך לכיוון 4-0 אבל הוא עוד צעיר והוא ילמד.
    בכל מקרה טורונטו עדיין במצב קשה כי הם פשוט פחות טובים וסטיבנס עולה על נרס בנתיים בכל שלושת המשחקים

    1. אולי סטיבנס שלח אותו לשם?
      קיבל טיימאאוט מתנה מנרס לארגן את ההגנה והכניס את טאקו לשמור על הגבינה?
      ממש גאוני מצידו…

      1. כן ברור שהוא שלח אותו לשם. אתה לא חייב למצוא סיבה בכוח לפעמים עדיף להסתכל על הכדורסל ולא על הנתוחים חסרי הקשר שלך על סטיבנס.
        בנתיים הוא נותן נוקאווט לנרס.
        הוא משחק מול מאמן העונה ועושה לו חיים קשים.
        מעניין אותי לדעת, בעיינך סטיבנס בטופ 5 של הליגה?

        1. לא
          אמרתי מראש שסטיבנס לא בטופ 5 מבחינתי והסיבה היא העבודה במגרש. אני תומך לגמרי במנחם שראה את זה ראשון הרבה לפני שאני התחלתי לראות את זה ולהבין את הבעייה.
          אם בפוקס סטיבנס יקח טייטל 18 עם כל הכישרון שיש לו בקבוצה אני אוכל כובע, מבטיח.

  25. כשרואים שוב, הגנה שערורייתית של בוסטון במהלך המכריע, כל כך רחוקים מכל שחקן, כביכול לעשות איזורית ולעשות חילופים,אבל בפועל לא שמרו, סמארט וטייטום מסמנים שם לאחרים לשמור ולזוז, ככה לא שומרים במהלך הכי מכריע שיש.

    1. ככה לא מארגנים הגנה בטיימאאוט….
      מי צריך היה לארגן הכל? סמארט? טייטום? בראון? אולי טאקו בל?…………

        1. לא קשור. אפשר לבקר מאמן על טעויות שעשה. ההגנה במהלך האחרון היתה מזעזעת(למה לא לשמור פשוט וזהו).
          אבל זה נקודתי. האם נראה לך הגיוני, שלקבוצה אין פתרון לאיזורית של נרס,הוא ניסה את קאנטר, שעשה קצת נזק בהתקפה, ובעיקר חור בהגנה.
          אני מצפה ממנו למצוא פתרון ולהגיב לזה.
          סטיבנס מאמן טוב, אבל לדעתי במשחק עצמו פחות טוב מנרס(שמאמן אדיר, ויצירתי).

          1. פיתרון או לא פיתרון, שלשה משלוש אפס ועדיין זה תלוי רק בבוסטון מי שלא הראה שום שליטה בשלושת המשחקים אלא טורונטו ולא בוסטון.
            שליטה מלאה ועליונות של בוסטון וסטיבנס על טורנוטו ונרס.
            נראה במשחק הבא אם יש שינוי מגמה

            1. אתה יודע שנרס לא יכול לקלוע את הכדורים לסל,שוב כמו שאמרתי למעלה, אני חושב שזה פשטני לשפוט מאמן רק לפי תוצאה. (מי שמנצח בסדרה יותר טוב).
              לבוסטון יש נקודת פתיחה יותר טובה. (הם טובים מטורונטו כמעט בכל עמדה) וטורונטו פשוט לא פגעו בכלום בהתחלת הסדרה(קורה).
              לא ראיתי מהלך של סטיבנס על נרס…

          2. +100
            ההבדל בין המאמנים הוא במגרש עצמו.
            יכול להיות שסטיבנס נעלה על נרס באולם האימונים, אינני יודע!
            במגרש נרס טוב יותר גם כשהוא מפסיד. כן, גם בגלל שיש לו חומר שחקנים פחות טוב מאשר לסטיבנס.

        2. לא נעלב
          מניח שסטיבנס ישאר כי אין מאמנים חופשיים טובים בשוק אבל הייתי רוצה שהוא ילמד שאימון זה לא רק בחדרי השרטוטים ושצריך להיות מוכנים לכל מהלך. במיוחד כשזה המצב. להכניס את טאקו לא היה בכלל לעניין, זו יהירות מיותרת להכניס שחקן שלא נגע בכדור בכלל והיה קר לגמרי.

          1. מה הקשר לטאקו? הכשל לא היה שם. כל שחקן שהיה שם לא היה מונע את המסירה הזו.
            החור היה של טייטום למה אתה מסתבך כל כך?
            אתה פשוט מבולבל מהאג'נדה ההזויה שלך לגבי סטיבנס, נתפסת על משהו ואתה לא משחרר כאילו מי ישמע איזו הברקה הבאת.
            זה שהוא לא צועק והחלטת שבגלל זה הוא לא יודע לנהל משחקים לא אומר שזו המציאות. בפועל הוא מנהל את המשחקים בצורה טובה מאוד מול מאמן העונה אל תשכח ובסיבוב הקודם ראית מה זה עליונות של מאמן מול קבוצה שעל הנייר טובה יותר או לפחות באותה הרמה. זה המאמן בעיקר אל תתבלבל

            1. הכשל התחיל משם. את מי אתה שם שיפריע למסירה של לאורי? מישהו קר ולא מוכן? זה אבי אבות הכשל.

            2. אימון זה גם מה שאתה משדר לשחקנים שלך בזמן המשחק…
              אני קודם כל נהנה לראות את ההבדל בין שני המאמנים ונרס משדר לשחקנים שלו שהוא שחקן שישי במגרש, זה גם מה שמנחם בעצם מנסה להסביר לרפיי ההבנה שזה אנחנו…. בגלל זה הייתי בשמחה מחליף היום את סטיבנס על נרס אפילו עם סטיבנס ינצח את שני המשחקים הבאים. נרס עם הרבה פחות משיג יותר. אני רוצה מאמן שילהיב את השחקנים ולא אחד שסומך על סמארט שיהיה המאמן שלו במגרש.

            3. במה פילי טובה מבוסטון? רק בעמדה אחת? סנטר?
              בלי סימונס הם לא ממש נתנו פייט. חוץ מזה שאיןכל ספק שסטיבנס יותר טוב מבראון. על זה אין ויכוח.

  26. אוהו טורונטו..
    איזה סל ענק של אננובי, אבל איזו טעות של טייטום שאיבד אותו ולא שם לב שאננובי הולך להנאתו לצד השני..
    ובמקום 3:0 אנחנו ב-2:1 (which is good)

  27. משחק של הגנות מול משחק של הגנה רק בצד אחד.
    נראה לפחות כרגע שגמר המזרח זה קרב של LA אבל דיי ידענו את זה בתחילת השנה.
    האם יאניס יגיע סוף סוף במלוא כוחו למשחק הלילה מול מיאמי?

  28. חחחחחחחחחחחחחחחחחחח קני הכלב מגיב על דריי שעושה את התפקיד שלו.
    חוש ההומור שם באולפן שובר שיאים.

  29. טוב. ברור לכולכם שהסל של אנונובי ארך איזה 2 שניות, ולא חצי שנייה. עד שהוא תפס כדור מ15 מטרים, עלה לג'אמפ, ושיחרר ת'כדור עברו לפחות 2.0 שניות ולא 0.5 שניות. זה הכל הנער שעובד על הבאזר. עד שהוא לוחץ עובדרת כבר שנייה

    1. בכל זאת זה מנקה את סטיבנס מבחינתי. זו הכנה לא טובה ושיא היהירות היה להכניס שחקן קר לגמרי שישמור לו על הגבינה. אגב חשבתי שמתחילים לספור מהרגע שאנוביס קיבל את הכדור. לא?

  30. הבועה לא עושה טוב לדוק ריברס, השמין יותר מדיי מטחינת ציזבורגרים.
    הוא צריך להפסיק את הגלוטן ולעבור לבשר פירות וירקות…

    1. אני ירדי 7 קילו בחודשים האחרונים כשהוצאתי מהדיאטה את רוב הגלוטן והעמילנים והתמקדתי בפירות וירקקות..
      ממליץ על סלט ירקקות עם הרבה כרוב וחסה. חלבון מביצים ודגים וקצת עוף. ועל זה אגוזי מלך תמרים תאנים. פיסטוק אירני זה מנחמנו.

  31. אם הקליפרס יעלו עם חמישייה של גקסון שאמט גרין נואה וזובאץ דנבר ינצחו את הסידרה😂😂
    דנבר צריכה סקורר על ולא שעות של ניווטי משחק של יוקיץ הרכז הסגנון האיטי הזה לא יעבוד מול חבורת האתלטים והסייבורג אין להם לוקה שיעשה קאמבק.
    לוקה היה עושה גמר מערב כנראה העונה אם לא היה פוגש את קאווי

  32. יאללה גרמי גראנט תביא קאמבק.
    דנבר צריכה להבין שבשנים הקרובות הקליפרס באזור והם צריכים להיבנות להדיח אותם ולא מה שבא להם. בדביל זה צריך עוד סקורר על ועוד קלעים מה3.
    נגרים כמו גראנט מיילסאפ גאריס אין להם מה לחפש ברמות של להדיח קבוצות כמו קלעפרס ולייקרס.
    הם צריכים קראודר ביל ועוד כמה זה מה שאני רושם להם במרשם

  33. לא כוחות. אבל אני מאמין שהקליפרס היו עושים אותו דבר לכל קבוצה אחרת שהיה באה מולם. הם פשוט ברמה אחרת עם השחקנים שיש להם

    1. לא נכון. דנבר לבנים מידי זקנים מידי איטיים מידי. לא סתם אמרתי שלוקה היה מנגב אותם לבד.
      את הקליפרס מנצחים בקצב מהיר ומה3 ככה המאבס הקשו עליהם ככה יוסטון ניצחו אותם ואתה חייב מולם סטאר פאוור ויוקיץ ומורי זה לא הארדן ולא לוקה.
      בכלל לוקה זה האופוזיציה בשנים הקרובות לקבוצות מאל איי חייבים לבנות לו שם קבוצה הוא בשיאו כבר עכשיו
      לדנבר חסר קשיחות וקליעה

    1. אני 78 קילו על 185 ס"מ. הכי הרבה הגעתי השנה ל 85, מכל מיני סיבות, שחלקן לא קשורות במזון אגב, אבל בסוף חזרתי למשקל הרגיל. מה שמטריד זו הפיגורה של ריברס זה נראה מאד לא בריא ורואים שהגוף עדיין לא התרגל ולפעמים ממש קשה לו ללכת…

      1. הקטע הכי מצחיק שבשבת שעברה אני יוצא מהמים ומקפל עם חבר, עומדים ומקשקשים לייד האוטו ואני מחזיק את הטרפז מתניים מסתכל למטה ומתחיל לצחוק. החבר שואל מדוע אני צוחק ואני אומר לו אתה רואה איך ההוק של הטרפז משוחרר? זו ההוכחה הכי טובה שירדתי 7 קילו, צריך לקצר את הרצועות. בבית קיצרתי אותן ב 10 ס"מ…. 7 קילו שווה 10 ס"מ רצועות של ההוק.

      1. שחקן אהבל לא אמור להירדם ככה כל תרגיל הוא כזה אין קשר לסטיבנס למעט העובדה שאולי ראה את אנונבי שם כמה שניות לבד ולא צעק לשחקנים שלהם שהוא נותן להם כאפה שיש מישהו לבד

        1. ומה הוא נרדם? הרי על זה מנחם מדבר, זו חולשה של סטיבנס. בחלקיק שניה הזו הוא היה חייב להיות מאד אסרטיבי (נרסי) ולדאוג שלא יהיו טעויות. חוץ מזה להכניס שחקן קר ואיטי שישמור מסירה של שחקן מעולה חם שיודע למסור הייטב על גבוהים איטיים? זו יהירות…
          חשב שהמשחק אצלו בכיס אחרי התרגיל היפה של קמבה וחטף פטיש בראש. יכול להיות שהפטיש הזה ישבור את המומנטום של הסלטיקס, אנחנו נראה במשחק הבא.

  34. בוקר טוב שמעון
    אם אתה מאמן דנבר איך אתה שומר עליו ? עד כמה השיטה שלך עוצרת אותו ? ואם הצלחת להוריד לו 10 נקודות מהממוצע עד כמה זה משנה את התוצאה הסופית ?

    1. קסמים כאלה אפילו אני לא יכול לא הייתי מצליח לנצח את הקליפרס עם דנבר 😎
      איך הייתי שומר אסביר בהמשך אני עכשיו עם הטוסט שלי
      דנבר היא הקבוצה שבנויה הכי רע להתמודד מול הקליפרס. הם בנויים יותר טוב ללייקרס.
      אני הולך בכל הכוח על ביל וקראודר וכולם חוץ מיוקיץ ומורי על השולחן כולל בחירות דראפט והכל על ביל. זה צעד ראשון

      1. אהלן
        לא חושב שהשמות שהזכרת ישנו הרבה . מה שהם צריכים זה שחקן אול נבא נוסף ואולי אפילו יותר בכיר מיוקיץ' . ג'מאל עדיין לא שם , אולי בהמשך הקריירה . הבעיה שהם קבוצה יחסית עניה ולא אטרקטיבית לשחקנים בכירים . אם באמת פורטר הצעיר הוא דוראנט חדש , הם יהיו בהמשך קונטנדרים רציניים . אם לא , יש להם תקרה ברורה מול הקבוצות העשירות יותר .

כתיבת תגובה

סגירת תפריט