גיים 7 ראשון בבועה בשלישי קטלני/ אינדיאני

גיים 7 ראשון בבועה בשלישי קטלני/ אינדיאני

גיים 7 ראשון בבועה בשלישי קטלני/ אינדיאני
זהו האויב שלך, בדיוק כמוך (שלום חנוך)

למרות סיבוב ראשון די צונן אנחנו נשארים עם שתי סדרות שהלכו למשחק 7 (יוטה-דנבר ואוקלהומה-יוסטון) כאשר ברור שהמשחק של הערב יהיה המעניין ביותר. שתי הקבוצות המלהיבות מהמערב ייפגשו למשחק של להיות או לחדול וינסו להאריך עוד קצת את זמן השהייה שלהם בבועה באורלנדו.

חוץ מזה, יש לנו המשך של הסיבוב השני במזרח שצריך לקוות שלא ייראה כמו שהמשחק הראשון בין טורונטו לסלטיקס נראה לפני יומיים.

היום נארח את האחד והיחיד, האיש והגיטרה שלום חנוך שחוגג היום יום הולדת 74. לצערי יש לנו רק שני משחקים היום אז לא נוכל להשמיע הרבה מהמאגר העצום של חנוך שהיה אחד מחלוצי הרוק אנד רול בארץ וכמות השירים האייקוניים שכתב והלחין עצומה. הרבה בריאות ואריכות ימים.

לאור העיסוק של ה NBA בפוליטיקה נתחיל עם שיר נפלא פחות מוכר של חנוך שמתאים מאוד למצב בארה"ב ובארץ שנתון במשבר אמון בין חלקים שונים בחברה

00:30  טורונטו ראפטורס (מקום 2 במזרח) 0 – בוסטון סלטיקס (מקום 3 במזרח) 1

WATCH: Jayson Tatum's Boston Celtics-Toronto Raptors Game 1 highlights

אחרי משחק ראשון חד-צדדי שתי הקבוצות נפגשות שוב, ולמרות הדומיננטיות של בוסטון במשחק הראשון אני לא חושב שאפשר כבר להגיע למסקנות. המשחק הקודם נגמר ברבע הראשון (39-23 לירוקים) במשחק שבו כל השחקנים של בוסטון שיחקו היטב וטורונטו פשוט לא הגיעה. הדינוזאורים שהיו רגילים עד עכשיו לברוקלין חסרת ההגנה עומדים עכשיו מול הקבוצה הכי מאוזנת בפלייאוף עד כה ותצטרך למצוא פתרונות אסטרטגיים לקראת המשחק הקרוב. סיאקם נכנס לבעיית עבירות כבר ברבע הראשון מה שהוציא אותו מנטלית מהמשחק ולא סביר שהקבוצה מקנדה תקלע באחוזים הנוראיים שלה (36.9% מהשדה, 25% מהשלוש) גם הערב.

מהצד השני, בוסטון בשקט בשקט מראה שלא מתייחסים אליה מספיק ברצינות. הסמול בול שלה בינתיים עבד מעולה מול פילי וגם בראשון היא לא התקשתה במיוחד מול גאסול שחייב לנצל את העמדה שלו כמה שיותר. במשחק שבו אף אחד מהכוכבים לא צריך לקחת על עצמו יותר מדי והנקודות מתחלקות בין כל השחקנים באופן כמעט זהה הריכוז ההגנתי של טורנטו צריך להיות מקסימלי של כל השחקנים כדי להשאיר לה סיכוי בסדרה הזאת. אני מעריך שיהיה לבוסטון קצת יותר קשה במשחק הקרוב אבל עם היכולת שהיא מציגה עד כה אין שום סיבה שלא נשמע עליה יותר בדיבורים על אליפות.

איך טורונטו תנצח? תמצא פתרון הגנתי לסמול-בול. שתי הקבוצות זרקו כמות כמעט זהה של שלשות בגיים 1 אבל הגיוון ההתקפי של בוסטון מאפשר לה שלשות פנויות שנכנסות באחוזים טובים. יכול להיות שיהיה כדאי לראפטורס להמר על יותר כניסות של הכוכבים של בוסטון לצבע ולתת לגאסול או לאיבקה לחכות להם שם. מהצד ההתקפי נראה לי שנרס לא חייב להיות מודאג עדיין מהיכולת של סיאקם ווון-וליט ששיחקו רע מאוד במשחק הקודם וינפקו יותר נקודות הערב.

איך בוסטון תנצח? כרגע נראה שהיא עושה הכל נכון בלי להשתמש ברזרבות. ברבע הראשון שהכריע את המשחק טייטום היה עם 0 עד הדקה האחרונה וזה לא הפריע לירוקים לדרוס התקפית, אחרי שכבר התמודדה עם אמביד בסדרה הקודמת. העבודה של בראד סטיבנס נראית טובה אבל היא עוד צריכה לעמוד למבחן במשחקים צמודים יותר בהם צריך להחליט תוך-כדי משחק. החוסר בסנטר לא מורגש כל כך כשת'ייס עושה עבודה טובה (15 ריב', טופ 5 בליגה בכמות התלונות לשופטים פר משחק, מקום 1 ביחס לדקות) וסמארט ממשיך לעשות הכל מהכל. כרגע החניכים של סטיבנס בעיקר צריכים לחכות שהיריבה שלהם תגיע לסדרה בשביל שיהיה מעניין.

שווה צפייה? כן, אבל אם יש לכם צל של התלבטות לכו לישון מוקדם ותקומו למחצית השנייה של המשחק הבא.

איך זה ייגמר? אני מאוד רוצה סדרה תחרותית אז נראה לי שטורנטו יגיעו למשחק וינצחו ב 8 במשחק שהולך להיות הרבה יותר צמוד.

טורנטו מתגעגעת לקוואי. רמז: הוא לא יטלפן

03:30  דנבר נאגטס (מקום 3 במערב) 3 – יוטה ג'אז (מקום 6 במערב) 3

הגענו למשחק המרכזי של הערב, ואולי של הסיבוב הראשון כולו. בעוד הקליפרס התקשו אבל הצליחו לעבור קבוצה צעירה ואנרגטית (דאלאס) שמונהגת על ידי גארד צעיר ובלתי-עציר (לוקה) בשישה משחקים, הערב יוכרע האם היא תתמודד בסיבוב השני מול קבוצה צעירה ואנרגטית (דנבר) שמונהגת על ידי גארד צעיר ובלתי-עציר (מארי) או שהיא תתמודד מול קבוצה צעירה ואנרגטית (יוטה) שמונהגת על ידי גארד צעיר ובלתי עציר (מיטשל).

ועכשיו ברצינות. משחק 7 הראשון של פלייאוף 2020 לא יכול להיות פתוח יותר ולמרות שעד עכשיו הוא היה תלוי על כתפיהם של שני הצעירים אין זמן טוב מזה לאחד השחקנים האחרים להתעלות ולקחת את הסדרה. בשנים האחרונות משחקי 7 מתעלים על עצמם כל פעם מחדש ואין שום סיבה שהמשחק הקרוב יהיה שונה.

מהצד של יוטה, ההסתבכות הזאת הייתה מיותרת. מלבד המשחק הקודם, בכל הסדרה היא נכנסה לרבע הרביעי כשהיא מובילה ופעמיים לא הצליחה לגמור את המשחק כמו שצריך. הסיבה? ג'מאל מארי. הבחור הצעיר שבסופי משחקים פשוט בלתי ניתן לעצירה לקח על הגב שלו פעם אחר פעם את דנבר והוא הסיבה היחידה שהיא עדיין בחיים. יוטה לא מצאו לו תשובות ונראה גם שמלבד מיטשל הרגליים של כולם משקשקות כשמגיע המאני טיים. זאת ההזדמנות של קונלי ואינגלס לקחת על עצמם יותר ושל קלארקסון (שהיה טוב בסדרה עד כה מלבד המשחק הקודם) להותיר חותם בפלייאוף.

מצד דנבר, אני חייב לומר שאני די מאוכזב. כבר פעם שלישית שאנחנו בונים על קבוצה מהירה שמתבססת על סנטר שאמור לייצג את העתיד (יוקיץ') ובסוף יוצא שהיא נשענת שוב רק על מארי. אמנם האריס בחוץ ויוקיץ' נשמר על ידי אחד השומרים הכי טובים בליגה (גובר) אבל הוא עדיין לא מראה בפלייאוף שהוא בליגה של הגדולים באמת, והמשחק הקרוב הוא הזדמנות בצויינת להראות זאת. גם מילסאפ ומייקל פרוטר-ג'וניור משחקים נורא עד עכשיו ואם דנבר תנצח תהיה להם אפשרות לתקן את הרושם מול הקליפרס.

איך דנבר תנצח? יותר זריקות לשלוש. במשחק הקודם הם קלעו 18 שלשות ב 50% (אגב, בדיוק כמו יוטה) והיות וגובר שומר על הצבע עדיף לה כמה שיותר להתרווח על קשת השלוש ולקוות למסירות טובות של מארי ויוקיץ'. ובאותו עניין. יוקיץ' צריך לקחת על עצמו יותר את ניהול ההתקפה ולהשתמש בראיית המשחק שלו יותר, בעיקר במשחק הריצה. דנבר היא אחת הקבוצות הקטלניות בליגה כשהמשחק מהיר ונע מצד לצד וככל שמספר הפוזשנים יעלה יש לה יותר סיכוי לרוץ ולמצוא את ההגנה הטובה של יוטה לא מוכנה. בעניין ההגנה, אני לא יודע אם יש אפשרות לעצור את מיטשל אבל בשני המשחקים האחרונים דנבר הצליחה לשמור לא רע על שאר השחקנים שבלי נקודות מוקדמות יתקשו להיכנס לקצב. לתת למיטשל לנצח אותם זה הימור, אבל שווה להמר אותו כשעוד לא ברור לגמרי איך מתמודדים עם האלתטיות הבלתי-סבירה שלו.

איך יוטה תנצח? תמונת מראה: תכריח את דנבר להיכנס לסל. גובר עם סדרה מאוד טובה מצליח להקשות על יוקיץ' ואם הוא גם ישלוט בריבאונד (משהו שלא קרה במשחק הקודם) הוא ייתן ליוטה יתרון אסטרטגי חשוב במשחק הקרוב. אה, ועוד מישהו צריך לקלוע. ההתבססות על מיטשל כשהרוטציה קצרה ואין בויאן בוגדנוביץ' קונלי, קלארקסון ואינגלס צריכים לתת 100% בצד ההתקפי כדי לתת לקסם של מיטשל לעבוד בזמנים הנכונים. כרגע, כמו בהתנהלות של דנבר מול מיטשל, אפשר לנסות להאט את מארי אבל לא יותר מזה. מאבק על הריבאונד ושליטה בקצב המשחק יכולה להביא ליוטה יתרון משמעותי לקראת הדקות האחרונות במשחק בהם היא קצת מאבדת את הראש. אני מעריך כי אם יוטה לא יגיעו לרבע האחרון עם יתרון של 10 נקודות או יותר הם בחוץ.

שווה צפייה? אם לא הייתם איתנו עד עכשיו, זאת הזדמנות טובה להצטרף. ברוכים הבאים לפלייאוף 2020.

איך זה ייגמר? מטומטם להמר על משחקי 7, עוד יותר מטומטם לעשות את זה במקרה הנוכחי. אלך עם הקבוצה שאני מאמין בה יותר ואחליט שיוטה תגמור את הסיפור ב 5 נקודות לא לפני שתהיה תחרות שלשות פסיכיות בדקות האחרונות.

"את שבויה בידיים זרות". יוטה מקוננת על הכדור כשהוא אצל מארי

ולסיום, עוד שיר שאי אפשר להשאיר בחוץ:

נכתב על הבועה באורלנדו?
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
619 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
עמיחי קטן
01/09/2020 14:57:11

מצוין, תודה.
אני נאלץ שלא להסכים עם ההנחה שלך לגבי יוקיץ'.
בפלייאוף הקודם היה לו 25.1 נקודות, 13 ריבאונדים ו-8.4 אסיסטים למשחק ב-50.6% מהשדה, 39.3% לשלוש ו-84.6% מהעונשין.
בפלייאוף הנוכחי יש לו 25.7 נקודות, 7.2 ריבאונדים ו-5.7 אסיסטים למשחק ב-51.3% מהשדה, 48.8% לשלוש ו-81.8% מהעונשין.
בשני המקרים מדובר בממוצעים מרשימים ביותר, והירידה בריבאונדים ואסיסטים השנה היא בעיקר תוצאה של יכולת פחות טובה של הצוות המסייע שלו ביחס לעונה שעברה.

Havlicek stole the Ball
Havlicek stole the Ball
01/09/2020 14:57:44

פריוויו נהדר! עוד כמה מציטוטי שלום:
"לימים.. נקישות בדלת, אולי את… או שמא, כמו תמיד.. זה רק תעתוע חולף" – (כספי בציפייה לחוזה הבא בנ.ב.א)

"וכשהקיץ שוב ישהה כאן,כבר לא ימצא אותנו.
כהרף עין עבר הזמן, איש לא השגיח בנו
נראה שעוד לא הגענו, נראה שעוד לא מצאנו" (כל סגל הלייקרס מלבד AD ולברון)

"לא יודע איך לומר לך/בלי לומר מילה" (קוואי, תמיד)

ופרפראזה לסיום:

"לא יכול לישון עכשיו, מקשיב לג'קסון ונגנב
חוזר אל תוך הוובר, מתייעץ בואן-גנדי."

עידו גילרי
01/09/2020 15:00:37

איבדת אותי ב: "דנבר היא אחת הקבוצות הקטלניות בליגה כשהמשחק מהיר ונע מצד לצד"

לילי
לילי
01/09/2020 15:06:25

בעונה הסדירה לא כל כך עקבתי, אבל בשני המשחקים האחרונים הבריחות של דנבר הגיעו בעיקר במשחק מהיר.

לילי
לילי
01/09/2020 15:06:52
הגב ל  לילי

(לפי מבחן העין שלי נטו, לא בדקתי)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  לילי

אין על מבחן העין לא צריך להתנצל.
הסבתות מתנצלות על המתכונים של האוכל לפי העין?

עידו גילרי
01/09/2020 15:28:50
הגב ל  לילי

כמה מתפרצות פה ושם לא הופכות את המשחק שלהם למהיר וקטלני.
דנבר ממש כמו יוטה קבוצה שמתבססת על התקפות איטיות יותר.
ברור שאם אתה מצליח לייצר נקודות במעבר זה תמיד עוזר אבל זו לא החוזקה שלהם.

לילי
לילי
01/09/2020 15:44:15

כן, עם זה אני מסכימה פשוט במשחק מהיר הם לוקחים את יוטה – האיטיות של גובר ממש מורגשת, וההגנה של יוטה הרבה פעמים לא מתפקדת כשהוא לא שם לסדר אותה (בעיה רצינית שחייבת טיפול, אבל זה לא העונה כבר..).

עידו גילרי
01/09/2020 16:07:43
הגב ל  לילי

הם רצו בעיקר כשיוקיץ' לא היה על הפארקט מה שאומר שגם גובר לא…

לילי
לילי
01/09/2020 15:04:24

פריוויו מדהים והניתוחים פשוט מצויינים.
ממש אין לי מה להוסיף לגבי הסדרה של יוטה – דנבר.
לדעתי הבסיס אצל יוטה זה לנסות להאט את הקצב כמה שיותר ולכוון לסקור נמוך ולמשחק כמה שיותר עומד על חצי מגרש.
כי אם דנבר תידלק יש שם יותר קלים התקפיים ויוטה בלי בוגדי לדעתי לא תוכל לעמוד בקצב..
ובאמת שאין לי מושג מי תנצח, אבל להרגשתי זאת תהיה הקבוצה שבה בצוות המשלים יגיע יותר חד.
בכל מקרה, פריוויו כזה מצויין ועוד שלום חנוך ברקע?
10/10
.
אה, ומיטשל מגיע עצבני – באמת שיהיה טירוף..

לילי
לילי
01/09/2020 15:05:27
הגב ל  לילי

יותר כלים** התקפיים
🤦🏼‍♀️

etayle
etayle
01/09/2020 16:45:56
הגב ל  לילי

בתור דיסלקט קל(או עילג) סולחים לך. רק אל תכתבי מיטשל כמו שכתבתי בגיים 1.🤦‍♂️
אני איתי, מלא זמן באתר, ורק עכשיו הבמתי איך עושים אימוגים. טכנולוגיה זה לא בישבילי.

לילי
לילי
01/09/2020 19:17:43
הגב ל  etayle

זאת בעיה השמות שלהם שם – כל אחד רושם אחר (וחוץ מקרי שאשכרה קיעקע 'קרי' על הזרוע, די כל בחירה שלך תהיה לגיטימית)
אה, וטכנופיבים לשילטון!!!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דנבר ב3
טורנטו ב2
אצטרף למחצית השנייה של דנבר
רזי בהצלחה לבוסטוניה. הצליחו לשבץ בשעה יותר גרועה מ1 וחצי😎

דה שוט
01/09/2020 15:18:47

חחח… באמת שעה מוזרה אבל בכל זאת נראה לי עדיף על אחת וחצי. הבעיה שבוסטון-רונטו עלול להרדים את מי שנשאר ער

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  דה שוט

חחח אכן

עגל
01/09/2020 15:31:35
הגב ל  דה שוט

שמעון לא הגבת על הכינוי החדש של לוקה: "התכשיט"

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  עגל

אני עם דונציק זה הכי יפה והולם את החמודיות שלו

דוקטור רזי הופמן
01/09/2020 17:20:21

תודה רבה שימון
היום נרס יראה מדוע הוא נחשב כל כך טוב.
אם השופטים לא יתערבו כמו במשחק הראשון יהיה יותר טוב, גם אם הסלטיקס יפסידו סוף סוף.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
02/09/2020 9:17:58

הרב לא יכול לעשות הכל והוא לא קוסם!

דה שוט
01/09/2020 15:15:54

תודה על אחלה פריוויו.
לדעתי טורונטו תנצח, יש תחושה שבאובר-אול הסגל שלהם יותר עשיר ומוכשר.
.
מה יוטה צריכה כדי לנצח? 50 נק' מיטשל
מה דנבר צריכה כדי לנצח? 50 נקודות מארי
בקיצור – יש מצב להארכה.

עמיחי קטן
01/09/2020 15:18:10
הגב ל  דה שוט

אני רק אזכיר שכל אחד מהם ב-50% הצלחה במשחקי 50 נקודות

דה שוט
01/09/2020 15:20:06

גדול, היום זה נשבר. מי לדעתך נותן היום 50? אני עם מארי, הוא השתגע לגמרי (בלי להעליב לילי)

לילי
לילי
01/09/2020 15:39:47
הגב ל  דה שוט

אז לא ראית את מיטשל כשהוא יצא מהמגרש אחרי ההפסד.
הוא מגיע להשתולל, זה יהיה מחזה מרהיב.
לא הייתי פוסלת ששניהם יגיעו ל50 – יש להם אל האור הירוק לזרוק גם 40 זריקות אם הם ירצו, הכל שאלה מה יהיו האחוזים.

דה שוט
01/09/2020 15:43:33
הגב ל  לילי

ראיתי ראיתי לקח ללב כל הכבוד לו. מיטשל יהיה סופרסטאר, רק תביאו מישהו לידו, היום הוא לבד

לילי
לילי
01/09/2020 15:47:28
הגב ל  דה שוט

היה את בוגדי המצויין, אפילו שהוא לא מספיק.
זאת שאלה, אני שוברת על זה את הראש כבר תקופה והאמת שאני לא כל כך רואה מאיפה אפשר להביא חיזוק כרגע.
אולי סימונס מפילי דרך טרייד משולש שיערב את קונלי וגובר…
לא יודעת, צריכה לחשוב על זה.
(וכן, סימונס ליוטה זה חלום מבחינתי, תגידו מה שתגידו, השילוש שלו עם מיטשל ובוגדנוביץ יהיה פסיכי לגמרי).

גיא רוזן
01/09/2020 15:59:08
הגב ל  דה שוט

לטעמי, ממש נכון.
סימונס, מיצ'ל, ובוגדנוביץ' זו שלישייה מפחידה.

אשך טמיר המקורי
01/09/2020 16:35:44
הגב ל  דה שוט

הדבר היחיד שסימונס מפחיד זה את המאמן שלו

etayle
etayle
01/09/2020 16:50:47
הגב ל  דה שוט

לילי
סימונס על מה בדיוק?
חיזוק לא רע יכול להיות ג'רמי גראנט מדנבר.
יוטה דיי תקועה עם החוזה של מייק. לא חושב שהוא עד כדי כך גרוע, וצריך להיות יותר סבלניים.
גיא אתה רואה הרכב שגובר וסימונס ביחד?
ואפשר לנסות להחזיר את גורדון הביתה.

דה שוט
01/09/2020 16:58:30
הגב ל  דה שוט

מסכים איתך לילי – סימונס ליד מיצ'ל זה רעיון מצויין. חייבים כוכב בקליבר הזה לפחות.
(טנש – גם לכם הוא יהיה מצויין, לצד בוקר)

גיא רוזן
01/09/2020 17:14:58
הגב ל  דה שוט

etayle,
ע"ע תגובה 6.1.1.1.3 (אין לי כלום מה להוסיף על התגובה המדויקת)
.
דה שוט,
הלוואי. לא יקרה, אבל הלוואי.

לילי
לילי
01/09/2020 18:47:17
הגב ל  דה שוט

אני רק רוצה להצטרף לגיא:
הלוואי, לא יקרה, אבל הלוואי.

ברוך רובין
01/09/2020 20:59:37
הגב ל  דה שוט

גיא אתה לוקח את סימונס על בוקר או אייטון?

גיא רוזן
01/09/2020 21:08:14
הגב ל  דה שוט

ברוך,
לא.
.
(אבל לא משנאת המן)

ברוך רובין
01/09/2020 21:21:20
הגב ל  דה שוט

ברור סימונס כשחקן/ משלים לכוכבים בעלי יכולת קליעה , הוא הטוב בליגה הוא הרבה יותר טוב מכל מה שיש לכם פרט לבוקר לאייטון ונותן לכם מה שאתם צריכים.
.
דרך אגב עם המסומם לא עושה קפיצת מדרגה שנה הבאה לרמת אולסטאר שב״ר אתם בבעיה רצינית . מקווה שיושבים לו טוב טוב על הראש

עידו גילרי
01/09/2020 16:09:46
הגב ל  לילי

בוא נגיד שבשביל 40 זריקות נצטרך איזה 3-4 הארכות אז יאללה איפה חותמים?

לילי
לילי
01/09/2020 16:29:07

כן, הגזמתי שם קצת חח

דה שוט
01/09/2020 16:56:28

הארכות זה לחלשים.
משחק 6 לחיים ולמוות 2018 אוק' סיטי נגד יוטה (שניצחה ועברה)
.
ראסל ווסטברוק 43-18 מהשדה 46 נק' (אחוז מפתיע). 40+ זריקות קללללל (בלי הארכה)
🙂
פלייאוף ג'ורג' בהופעת קלאץ' מדהימה: 16-2 מהשדה, 6-0 מהשלוש, 5 נקודות
איפה קאוואי שצריך אותו?

עידו גילרי
01/09/2020 20:27:21

לראס יש קטוגריה משלו…

לילי
לילי
01/09/2020 17:08:47
הגב ל  לילי

אמרתי כבר במקום אחר שאין ליוטה מה באמת להציע, הכל פה ווישפול.
לגבי סימונס ליד גובר – ברור שאם מביאים את סימונס זה אומר לוותר על גובר כחלק מהטרייד (מה שמחייב טרייד משולש כי פילי לא צריכים אותו).
לגבי קונלי – האמת שאני חושבת שיש קבוצות שיקחו אותו, מדובר בחוזה גבוהה לעונה אחת שמצויין להיפטר משחקנים שמעיקים.
שוב- הכל ווישפול וצריך את הסיטואציה הספציפית והמסובכת בשביל שיצא לפועל.
.
הנקודה שלי היא שסימונס ליד מיטשל ובוגדנוביץ זה חתיכת כח. הייתי משחק איתו ב5 אפילו לפעמים – נניח, מיטשל, אינגלס/קלרקסון, אוניל, בוגדנוביץ וסימונס.
זאת חמישיה עם 4 קלעו עילית (היחיד עם פחות מ40% לשלוש קריירה זה מיטשל) 2 או 3 מנהלי משחק מצויינים (מיטשל, סימונס ואינגלס) ושני שומרי עילית (אוניל וסימונס).
תגיד לי שזו לא חמישיה מפחידה.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

מעולה אינדיאני, תודה רבה.
.
מהמר על יוטה (לא בטוח), נקום כדי לברר מה קרה.
ועל טורונטו (גם לא בטוח), לא נקום, כי צריך לישון, כמו שאמרת, כדי לקום ליוטה-דנבר.

לילי
לילי
01/09/2020 15:51:31

וואי וואי, איזה כיף!!
אני לא עומדת לדבר לעצמי היום בלילה, תהיה התייצבות רצינית ליוטה!!
(לא קורה הרבה, אל תזלזלו בהתרגשות)

Lavar
Lavar
01/09/2020 15:54:31

דנבר – יוטה המשחק הכי מעניין בסיבוב הראשון?? אפילו לא המשחק הכי מעניין הערב. שתי קבוצות אפורות שמתחרות על הזכות לקבל בראש מקוואי ושות'
טורונטו בוסטון מעניין מאוד, מקווה שנרס יבוא עם לקחים מהמשחק הקודם. גם ההגנה וגם ההתקפה לא עבדו כמו שצריך, נראה אם מאמן העונה יכול לעשות משהו.
תודה על פריוויו מעולה!

thejanitor
thejanitor
01/09/2020 19:56:22
הגב ל  Lavar

יוטה ודנבר אפורות? אולי מבחינת מזג אויר אבל מבחינת כדורסל זו סדרה מאוד צבעונית

גיא רוזן
01/09/2020 16:08:29

איזה כיף, משחק 7!
.
יש משהו בסדרה הזו שמזכירה לי את הסדרות במערב של ראשית שנות ה-90' –
מלא קבוצות סופר מוכשרות שנאבקו אחת בשנייה שנה אחרי שנה כאשר שום תוצאה אף פעם לא הייתה ידועה מראש.
בין השנים 1993 ל-1996 היו לסאנס, לסופרסוניקס, לג'אז, ולרוקטס במפגשים ישירים ביניהן 6 סדרות שהגיעו למשחק 7 (ורק להזכיר – זה לא כולל את הסיבוב הראשון, אז שיחקו עד 5)
(ט.ל.ח)
.
אחלה פריוויו, תודה!

etayle
etayle
01/09/2020 16:52:46

תודה רבה. נהדר.
עד עכשיו אני 0 אחוז בפליאוף בלקום למשחקים, ולא רע בלהישאר ער.
בהצלחה בלילה לבן. (איך לעזאזל אמורים ללמוד למבחנים, כשיש פליאוף, מצד שני פאק אוף נומריים, יש מיטצ'ל נגד מארי, וקמבההההה)

etayle
etayle
01/09/2020 17:10:40

יאללה מארי קיבל כתבת שער בספורט 5. אם עוד לא קפצתם על העגלה,זה הזמן.

רפיקי
01/09/2020 17:20:27

בוסטון בצמוד.
דנבר בקלות.
בוסטון כי הם פשוט יותר טובים.
דנבר סתם כי ככה הבטן אומרת

עמיחי קטן
01/09/2020 17:59:29

נ.ב. אם מיטשל יקלע 53 במשחק 7 הוא ישבור את השיא המיתולוגי של אלג'ין ביילור שלע 284 נקודות בסדרת פלייאוף. מיטשל כרגע עם 232…

עמיחי קטן
01/09/2020 18:29:45

מארי עם 204

לילי
לילי
01/09/2020 18:51:11

וחסר לו 14 נקודות לעקוף את ג'רי ווסט כקלע השני בטיבו הכי טוב אי פעם (218)
(הכוונה היא לשחקן שקולע שני הכי הרבה בסדרה שבה לפחות שני שחקנים קולעים 200 נק' – הוא די בוודאות יחזיק בשיא אלא אם יצליח לעקוף את מיטשל)
.
בכל מקרה זה כבר ממש ממש לחפור עמוק בסטט'

חגי "התותח" ניסני
01/09/2020 19:26:50

תודה חבר.
.
הייתי שם את בגלגול הזה ומייחל לסלטיקס ליוטה ולדבר למשש עוד בגלגול הזה את הפוטנציאל של הכוכבים שלהם (טוב במקרה של יוטה זה רק כוכב אחד)
.
פשוט לא מוסבר מה שעובר על דנבר. הם שנים דשדשו בשולי הפלייאוף בגלל הקושי ההגנתי של יוקיץ'. ההגנה שלהם שנה שעברה כבר הצליחה להחביא אותו וגם השנה ואיכשהו הם חוזרים לדפוסים ישנים של לשמור עם יוקיץ' בפלאט. היש לך גרוע מזה? (אגב משהו קורע בדירוג הRPM יוקיץ' מדורג כאחד הסנטרים ההגנתיים הכי טובים בליגה – עם ניקוד גבוה בהרבה מדיוויס) אני באמת לא מצליח להבין למה מאמן כל כך טוב כמו מאלון לא חוזר לשמירה הרגילה של דנבר (טראפ כאשר השחקן של יוקיץ' בא לחסום) או משחק עם פלומלי ב5 ועם יוקיץ' ב4 (ואז גובר אמנם יכול לחנות בצבע אבל מצד שני יהיה איזשהו מיסמאצ' אם הוא ישמור על יוקיץ' או פלומלי)

לילי
לילי
01/09/2020 19:36:26

פלמלי ויוקיץ ביחד על הפרקט זה פיק&רול של מיטשל/אינגלס/קונלי את גובר ואס' /חדירה קלה של מיטשל.
בכללי פלמלי הוא מיס מאצ' מהלך בסדרה הזאת (מגן גרוע ממש ב1על1 על גארדים זריזים – מיטשל וקונלי חוגגים עליו).
חוץ מזה מסכימה ממש.

לילי
לילי
01/09/2020 19:36:38

פלמלי ויוקיץ ביחד על הפרקט זה פיק&רול של מיטשל/אינגלס/קונלי את גובר ואס' /חדירה קלה.
בכללי פלמלי הוא מיס מאצ' מהלך בסדרה הזאת (מגן גרוע ממש ב1על1 על גארדים זריזים – מיטשל וקונלי חוגגים עליו).
חוץ מזה מסכימה ממש.

חגי "התותח" ניסני
01/09/2020 19:44:41
הגב ל  לילי

אם שומרים בפלאט (כלומר שהשומר של השחקן החוסם נשאר באיזור הטבעת) אז זה לא משנה אם הוא שומר טוב או לא טוב ב1*1 מה שחשוב הוא עם הוא יודע לשמור על הטבעת וזה פלומלי עושה לא רע. בטח שיותר טוב מיוקיץ'

לילי
לילי
01/09/2020 19:58:44

לכן אמרתי פיק&רול – גובר מתגלגל מצויין ואם פלאמלי יעזוב אותו לטובת מיטשל/קונלי זה ייגמר באסיסט קל.
קרה כבר הרבה הסדרה.
יש שני שחקנים של דנבר שכל שניה שלהם בהגנה זה חגיגה של מיטשל- פלמלי ופורטר.

ברוך רובין
01/09/2020 21:09:00
הגב ל  לילי

יוקיץ הוא בול עץ בהגנה, על פורטר גם אני קולע , בכללי זה מרגיש לי כמו משחקי אולסטאר מאשר סדרת פלייאוף הגנות נוראות במיוחד זאת של דנבר

מנחם לס
01/09/2020 20:23:12

מצויין אינדיאני. אוהב גם את השירים. בעיקר האחרון.
אני סחוט נפשית מהמשחקים הללו ועייף פיזית. הולך לישון כל לילה ב-1 או אחרי. אבל תופש תנומה בצהריים.
כיף שאתה איתנו

NFS
NFS
01/09/2020 20:23:50

בסרט "לפרק את הארי" הארי בלוק (וודי אלן) אומר שהמילים הכי יפות בשפה האנגלית הן לא 'אני אוהב אותך' אלא 'זה שפיר'.
בפראפרזה על זה- המילים הכי יפות בספורט הן לא 'אנד וואן? אבל למה שופט? אפילו לא נגעתי בו. זו שריקת אוויר! אוויר!' אלא 'משחק שבע'.

רן הנרגן
01/09/2020 20:43:14

יאניס, יאניס, יאניס, מה יהיה איתו?
.
אם מילווקי עפה על ידי מיאמי בודנהולצר טס משם. הוא מאמן עונה מצויין . מהגרועים שיש בפליאוף.ב 2015 קיבל את תואר המאמן המצטיין ואז אטלנטה הובסו על ידי לברון. קר שניצח 67 משחקים בעונתו הראשונה לא קיבל את תואר המאמן המצטיין וזה באליפות, בלי דוראנט.
.
אני חושב שיאניס יבקש לעזוב. הוא לא דיוויס ולכן יעשה את בשקט, אבל יאמר לאן הוא מוכן ללכת.
.
כדי להצליח הוא חייב לשחק אצך מאמן על. למי יש קבלות? לספולסטרה, לקרליל ולקר.
.
הוא צריך גם הרכב שחקנים טוב. שוב, מיאמי, דאלאס וג"ס.
.
להערכתי הוא מעדיף את ג"ס. השאלה מה המחיר שג"ס מוכנה לשלם. לדאלאס ומיאמי יש פחות מה להציעה השנה. הן נערכות לשנה הבאה ופינו מקום להחתמה תחת תקרת השכר.
.
לסיום שתי הערות:
.
בודנהולצר עשוי להפתיע. גם צפרצעים הופכים לנסיכים האגדות.
.
הנושא הכספי – תקרת שכר – רחוק מהלהיות סגור ושום דבר לא יכול להתרחש לפני סגירה של הנושא הזה.
.
אני דרך אגב, לא נותן את קרי, קלי או גרין. למה? אני רומנטיקן. אני גם חושב שוויגנס בג"ס יהיה סיפור הצלחה ולא אתעצב כלל אם לא תצא עסקה לפועל.

גיא רוזן
01/09/2020 21:03:22
הגב ל  רן הנרגן

זה פשוט מחמם את הלב,
ככה פתאום לגלות,
שאני לא היחיד שלוקה באותה מחלה ממארת –
ווישפול ת'ינקינג…

ברוך רובין
01/09/2020 21:08:03
הגב ל  גיא רוזן

מה יש לגולדן סטייט להציע על יאניס?

רן הנרגן
01/09/2020 21:27:35

אני נותן את וויגינס, בחירה שניה השנה ובחירה של מינסוטה שנה הבאה או את אריק פסקל. אני מניח שהנהלת הג"ס תתן יותר בחירות ממני ואולי גם את גרין . זה פחות ממה שניו אורלינס קבלה על דיוויס וקליפרס על פול גורג אבל זה מה יש. רוצים קחו, לא רוצים לא. דרך אגב, אני לא חושב שהשנה יש מישהו שיכול להציע יותר. כתבתי שאני לא רואה בעסקה הזו חובה מבחינת ג"ס

ברוך רובין
01/09/2020 22:17:45
הגב ל  רן הנרגן

חחחחחחחחח הרגת אותי , איפה מה שקיבלו על דיוויס איפה זה, קרי קליי ובחירה שנייה של השנה פחות מזה אל תפנה בכלל למילווקי, מדובר על מגה סופרטאר בן 25.

אור
אור
01/09/2020 23:31:39

מצטרף ל-חחחחחחחח

רן הנרגן
01/09/2020 21:30:04
הגב ל  גיא רוזן

מה וישפול תינקינג? שאני רואה את יאניס דורש החלפה? כתבתי שזה לא הכרח מבחינתי. אני חושב שהערכה שלי ראלית. לגבי וויגינס? נחיה ונראה אם יהיה מה לראות.

ברוך רובין
02/09/2020 0:37:46
הגב ל  רן הנרגן

איפה הערכה שלך ואיפה המילה ריאלית? כמו להביא את בלדסו ובחירת דראפט על קרי בשיאו, זה פחות או יותר מה שאתה מציע פה.
אמרתי לך רוצה טרייד הצעת נגד קרי קליי והבחירה השנייה שלכם השנה על יאניס

popo
popo
01/09/2020 20:59:04

אידיאני תודה!
פריוויו נהדר!
לאחרונה הולך לי בהימורים, אז בא נהרוס לעצמי ונהמר על בוסטון בהארכה, חוזר על ההימור של טייטום 40 נקודות…

אני לכשעצמי סבורני שמיצ'ל שחקן טוב יותר ממארי משמעותית שפשוט נמצא בפיק של החיים והיום יתיישר לעומת מיצ'ל שהינו שחקן ברמה הגבוהה, עד כאן החלק שערב לאוזניה הכרויות של לילי, ההמשך מדרדר…יוטה תפסיד היום כי דנבר טובה יותר ויש גבול להופעות הפסיכיות של שני האקדוחנים, היום זה החלק שהקבוצות ידברו, ודנבר טובה יותר.
סורי, לילי.

למישהו יש מושג על הרייטינג של הסדרה הזו? כי יחסית למרות ההיסטוריות של הסדרה לא שומע עליה במדיה.

asaf
01/09/2020 21:18:15

יופי של פריוויו. ווישפול למען הבראקט שלי דנבר וטורנטו.

Berch
01/09/2020 21:27:40

פרוויו משובח
תודה
🙂

Jonathan
01/09/2020 23:42:14

יש לי תחושה שיוטה תיקח כי ג'מאל מוריי נראה לי כבר מותש לחלוטין.
כך או כך – המפסידה בסדרה הזו תלך לאיזשהו תהליך קטן של בניה מחדש. לא ייתכן שדנוור מגיעה כל כך רחוק בעונה הרגילה ונופלת בכל פלייאוף… וביוטה היו מתחים שאם הם יפסידו יהוו תמריץ לשינויים, גם בשחקנים המובילים…

במזרח – יאללה, אני הולך עם המועדפת עליי. בוסטון. בהפרש קטן. יותר כוח אש ואנשים שיכולים לקחת עליהם משחק.

לילי
לילי
01/09/2020 23:47:25
הגב ל  Jonathan

ביוטה חוץ ממיטשל, בוגדנוביץ* וסוג של אוניל, די כולם יהיו על המגש…
הבעיה שאין יותר מידי ממה לבחור

צ'יקו
02/09/2020 0:00:11

תודה אינדיאני. הקדימונים שלך תענוג!
.
האמת – לא אכפת לי מי תנצח הלילה. יש התמודדות בין שתי שחקנים מצויינים שיתנו את הכל על המגרש.
גם בןסטון טורונטו ככה, שתי קהוצות מצויינות שהןלכות ראש בראש העיקר ההנאה

IDO
IDO
02/09/2020 0:32:08

תודה אינדיאני,
משהו יכול להסביר לי על מה השיר חתונה לבנה?

etayle
etayle
02/09/2020 0:45:41

יאללה קמבהההה

etayle
etayle
02/09/2020 0:51:48

טורונטו באו טוב למשחק

etayle
etayle
02/09/2020 0:56:01

לאורי פשוט פלופר מגעיל

etayle
etayle
02/09/2020 1:01:41

רוברט ווילאס קיבל מכה. נקבל שלא נפצע

etayle
etayle
02/09/2020 1:07:19

קמבה אאווט לגמרי.
רוברט ווילאס נותן אחלה משחק.

etayle
etayle
02/09/2020 1:10:10

רבע טוב סך הכל. בוסטון לא לגמרי מפוקסים(בעיקר קמבה), והצליחו להישמר במשחק בזכות ווילאמס ובראון.
אני צופה הוריקן טייטום בהמשך המשחק.

etayle
etayle
02/09/2020 1:16:50

איפה היואוורד לנקודות מהספסל

etayle
etayle
02/09/2020 1:19:05

כדורסל קשה לצפייה ברבע הזה

etayle
etayle
02/09/2020 1:20:11

רוברט וויליאמס סוג של חבוש בגב. לא יודע מה זה אומר. אם זה רציני, זה חוסר מזל משווע של בוסטון

דוקטור רזי הופמן
02/09/2020 1:27:34
הגב ל  etayle

לא חוסר מזל
הבחור אתלט על אבל גם פורצלן….
חי מפציעה לפציעה ואי אפשר לקבל אותו לרצף, זה לא דבר חדש.

מנחם לס
02/09/2020 4:08:33
הגב ל  etayle

אני מצטער שאני לא אתכם. לא נמצאים בבית. אני רואה את המשחק עם חברים אבל לא רגיל לכתוב בסלולרי. לוקח יותר מדי זמן. גם מעורב לא יהיה מחר. לא נורא. יום חופש זה מה שהרופא ציווה. בינתיים משחק שכונתי פרוע.

etayle
etayle
02/09/2020 1:22:49

הספסל של טורונטו בינתיים, לא מספק את הסחורה (למעט איבקה). כנראה שיותר קל לקלוע מול הספסל של ברוקלין.

דוקטור רזי הופמן
02/09/2020 1:24:52

אני רואה אתה סולו פה.
איך החיים?

etayle
etayle
02/09/2020 1:34:01

וואלה סבבה חוץ מהמשחק שחרבנה

דוקטור רזי הופמן
02/09/2020 1:47:27
הגב ל  etayle

כן, אגרסיבי מאד ואני רואה אותו דרך הפייסבוק, אוהדי בוסטון שמים מסך מול המרקע ואתה מקבל משחק באיכות לא רעה בכלל, אממהמה? צריך לשים את הלפטופ כמו ספר…

מנחם לס
02/09/2020 1:25:34

אני מצטער שאני לא אתכם. לא נמצאים בבית. אני רואה את המשחק עם חברים אבל לא רגיל לכתוב בסלולרי. לוקח יותר מדי זמן. גם מעורב לא יהיה מחר. לא נורא. יום חופש זה מה שהרופא ציווה. בינתיים משחק שכונתי פרוע.

דוקטור רזי הופמן
02/09/2020 1:31:19
הגב ל  מנחם לס

אל תתנצל אוהבים אותך בכל מקרה.
לא נורא עם לא יהיה מעורב. וכן זה משחק אגרסיבי מאד.
המון אלימות כמו בשנות השמונים.

דוקטור רזי הופמן
02/09/2020 1:34:43

סטיבנס לוקח טיימאאוט בזמן אחרי 4 קלים של טורונטו שמשווים. זה משחק של עצבים. תנצח הקבוצה היותר מנוסה ומבושלת, כנראה האלופה…

etayle
etayle
02/09/2020 1:39:26

איך לעזאזל לא היה פה פאול

דוקטור רזי הופמן
02/09/2020 1:44:43
הגב ל  etayle

טעות, טעה טעינו טועים…

etayle
etayle
02/09/2020 1:39:55

שלשה ענקית של סיאקם.
רבע רע מאוד, מגעיל ומעפן.

דוקטור רזי הופמן
02/09/2020 1:44:01

איך לא שרקו את העבירה הזו ללאורי אני לא מבין. זה היה צריך להיות פאול טכני נגדו. שם לקמבה ממש סטירה בפנים אחרי שניסה לצאת מחסימה של וויליאמס. והשופטים יוק….
גועל נפש!
טעה טעינו טעו טעות…

etayle
etayle
02/09/2020 1:49:12

משדרים בלייב wwe סמקדאון, מתי זה הפך לכזה פח? זוג אנשים בלטקס שהולכים מכות בצורה מביכה. איפה האנדרטייקר מול ריי מיסטיריו

דוקטור רזי הופמן
02/09/2020 1:55:12
הגב ל  etayle

איך אתה יכול לראות את זה בכלל?

etayle
etayle
02/09/2020 1:56:19

2 בלילה… אבל כן, זה נורא.

דוקטור רזי הופמן
02/09/2020 1:56:39

זהו
התחיל החצי השני
על החיים ועל המוות…

etayle
etayle
02/09/2020 1:58:13

עצוב מאוד מה נשאר ממארק גסול

etayle
etayle
02/09/2020 2:01:03

מה זו השריקה הגרועה הזאתי?

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
02/09/2020 2:02:04

משחק טוב. מרגיש לי שילך לטורונטו הפעם

דוקטור רזי הופמן
02/09/2020 2:03:59

השופטים היום מתקנים את מה שעשו לרונטו במשחק הקודם.
אנוביס נותן משחק מצוין.העבירה הזו שהדביקו לקמבה בדיחה עצובה אבל השופטים מנסים לתקן את הטעויות מהמשחק הקודם ומחזירים את הראפס לתמונה. נראה שתתחיל פה בריחה של הקנדים.

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
02/09/2020 2:10:32

ב- Wired של קמבה היום יש יותר רגעים חיוביים מאשר בכל התקופה של קיירי שם.

דוקטור רזי הופמן
02/09/2020 2:11:40

אי אפשר שלא להעריץ את לאורי על המאמצים שלו, הוא נותן במשחקים 1000%, זה ווינר אמיתי. מזלו שהפרידו אותו מהחבר הטוב שלו דה-פרוזן בזמן. לאורי הוא המנוע, עושה הכל כולל הגנה פנטסטית.
תענוג.

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
02/09/2020 2:14:30

טייטום בבלק ממבה מנטליטי

etayle
etayle
02/09/2020 2:17:29

מישהו צריך ללמד את סטיבנס להתלבש

דוקטור רזי הופמן
02/09/2020 2:20:12
הגב ל  etayle

על זה אין לי טענות
מבחינתי שילבש בלויי סחבות אבל שיתן אקסטרה באימון במגרש. שאראה שינוי במנטליות. מה שאני בהחלט רואה בראפטורס היום.

דוקטור רזי הופמן
02/09/2020 2:21:17

אגב, כרגע מבחינתי המשחק גמור.
נראה מה סטיבנס יכין למשחק הבא ואם הוא יכול לצאת טוב מההפסד הצפוי הזה.

דוקטור רזי הופמן
02/09/2020 2:18:31

שוב טיימאאוט בזמן של סטיבנס לפני שהמשחק בורח לו

etayle
etayle
02/09/2020 2:18:44

קמבה במשחק רע מאוד מאוד.
טורונטו במשחק גרוע, אם השחקן הכי טוב שלך זה אננובי, אתה בבעיה.

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
02/09/2020 2:19:48
הגב ל  etayle

זה סתם סיסמא, אם איך שהוא משחק זה בסדר גמור שהוא השחקן הכי טוב שלך

etayle
etayle
02/09/2020 2:21:09

אני מצפה מסיאקם לטרוף את המגרש. אבל אולי אני קצת אופטימי

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
02/09/2020 2:19:18

ההגנה של טורונטו מדהימה. מבחינת כשרון בוסטון רמה מעל (הבחירה בויליאמס הייתה חתיכת שיחוק)

etayle
etayle
02/09/2020 2:22:11

סיאקם בפאול הכי מפגר שנראה במשחק כדורסל

etayle
etayle
02/09/2020 2:22:55

צ'לנג' של נרס על זה

dror
dror
02/09/2020 2:23:17

פלופ

Smiley
02/09/2020 2:24:21

סמארט עושה שכטר ברחבה והשופטים אכלו את זה

etayle
etayle
02/09/2020 2:25:03
הגב ל  Smiley

+1
והביאו לו פאול חחחחח

etayle
etayle
02/09/2020 2:25:33

וואלה יפה לנרס, תפס את הצלנג'

דוקטור רזי הופמן
02/09/2020 2:25:41

ברוד'רס הוא השופט שתמיד ידפוק את הסלטיקס.
הו אוהב אותם אהבת אמת…

trusttheprocess
trusttheprocess
02/09/2020 2:28:34

אתה באמת בוכה על זה?
אני הייתי מרחיק את סמרט על מה שהוא עשה

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
02/09/2020 2:29:33

איך אתה רואה את המשחק עם עוד 36 אנשים כמוך ברכב קטן?

trusttheprocess
trusttheprocess
02/09/2020 2:30:18

אני?

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
02/09/2020 2:31:53
הגב ל  trusttheprocess

לא, רזי, הוא ליצן

trusttheprocess
trusttheprocess
02/09/2020 2:32:49

עזוב. הוא בולע מים של מדוזות כל פעם שהוא נכנס לים

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
02/09/2020 2:33:41
הגב ל  trusttheprocess

חחח

דוקטור רזי הופמן
02/09/2020 2:54:18
הגב ל  trusttheprocess

כואב איך שדרסנו אותך ואת אמביד….
שתית את מי הים עם כל המזוזות.
🙂
כואב כואב אתה והפרוצס…

שחר אלוני
02/09/2020 2:28:04

משחק קשה לצפיה
בוסטון לא יוותרו, אבל קמבה היום פשוט יצא מפוקוס לגמרי, אולי אם יתאושש יחזרו, אם לא אז במשחק הבא

Smiley
02/09/2020 2:31:40

עד כה גם אם הוא יורק לאוקיינוס הוא לא פוגע

שחר אלוני
02/09/2020 2:28:28

אחת משתי אלה היא מועמדת לאליפות? אמורה לנצח את קוואי ולברון בסדרה?

etayle
etayle
02/09/2020 2:30:50

+1

trusttheprocess
trusttheprocess
02/09/2020 2:29:35

הדרך הכי טובה לגמור את הסדרה הזאת זה לשים את סמרט ולאורי בזירת wwf ולראות מי הפלופר הכי טוב

etayle
etayle
02/09/2020 2:31:22

הליגה ממש נחלשה השנה בצמרת. הכדורסל דיי חרבנה.

שחר אלוני
02/09/2020 2:40:41
הגב ל  etayle

במזרח, כן

דוקטור רזי הופמן
02/09/2020 2:31:30

לפעמים קמבה נכנס עם הראש בקיר.

שחר אלוני
02/09/2020 2:31:58

יוטה מנצחת את שתי אלה בכושר של היום, גם אם מתחילים את המשחק מ 15-0

etayle
etayle
02/09/2020 2:33:07

אל תבנה על זה בכלל. ל2 אלה יש הגנות שמותאמות בדיוק לסגנון של יוטה.
אבל כן, הן לא משהו.

etayle
etayle
02/09/2020 2:32:30

לא מבין איך טייטום לא מסיים משחק כזה עם 30 זריקות.

Smiley
02/09/2020 2:33:11

בוסטון צריכים להעיר את קמבה. אפילו רבע סביר שלו יכול לתת לסלטיקס את הניצחון. שיגידו לו לעצום עיניים ולחשוב שהוא אצל ג'ים קלהון ביוקון…

דוקטור רזי הופמן
02/09/2020 2:34:57

מי שעדיין שמחזיק את הסלטיקס בתמונה זה טייטום, והוא לבד.
הוא גם מוסר לא מעט אסיסטים אבל הם מתאיידים כשחבריו לקבוצה מחטיאים, בראון? סמאחטה? קמבה?
לJT 2 אסיסטים והיו צריכים להיות לו לפחות 8….
פשוט לא פוגעים מספיק.
ילה
רבע אחרון לפרוטוקול.
1:1 כי אין מצב שלאורי מוותר על המשחק הזה.

dror
dror
02/09/2020 2:35:33

אפשר גם תחרות בתחנות עם ניקוד:
1.קפיצת חזה לתוך המגן בלייאפ.
2. איי העין!!!😢
3. צלילה לרוחק לפרקט אחרי שגבוה חסם אותך.

etayle
etayle
02/09/2020 2:36:23

טוב, מרקוס סמארט

לילי
לילי
02/09/2020 2:37:40

בוקר טוב לכולם,
הגעתי בדיוק לרבע האחרון, יש לי מזל היום 🙂
.
אני מבינה שכרגיל כל מה שוונפליט היה צריך זה את הילד שלו באזור?

etayle
etayle
02/09/2020 2:41:57
הגב ל  לילי

אני כותב לך איחור

לילי
לילי
02/09/2020 2:42:28
הגב ל  etayle

אופנתי אבל

etayle
etayle
02/09/2020 2:43:35
הגב ל  לילי

אם מה שהיה עד עכשיו, לא פספסת כלום.

לילי
לילי
02/09/2020 2:49:04
הגב ל  etayle

היית לי הרגשה..

trusttheprocess
trusttheprocess
02/09/2020 2:39:21

ראפטורס צריכים להמשיך לתת לסמארט לזרוק.
הסטטיסטיקה מתיישרת

לילי
לילי
02/09/2020 2:40:10
הגב ל  trusttheprocess

לפעמים שחקנים בזון, כל אחד יכול לתפוס יום.
(אבל מה אני יודעת, ערה בדיוק קרה וחצי)

pirs
pirs
02/09/2020 2:40:02

סוף סוף הגנות כמו פעם .ולא תחרות שלשות

etayle
etayle
02/09/2020 2:41:38
הגב ל  pirs

לא תודה

etayle
etayle
02/09/2020 2:42:53

מה אני רואה פה???

FAN
FAN
02/09/2020 2:42:58

תודה על הקדימון הנהדר.
הסיבוב הראשון של המערב נתן הצגות מטורפות ממה שיתן כל המזרח….
.
משחק 7 מטורף. הזריקות של מיצ'ל ומארי זה משהו שאני לא זוכר שראיתי. הרגיש כמו NBA2K. הכל פשוט נכנס. ה-כ-ל.
.
מצער שקבוצה עם שחקנים של דנבר לא הצליחה להוציא יותר מהסגל שלה. למרות הפציעות של האריס ובארטון…
מילסאפ מזדקן מרגע לרגע, ורחוק שנות אור מלהזכיר את ההופעות האדירות שלו מהפלייאף האחרון. ג'וניור פלייאוף ראשון אז אפשר לסלוח…אבל עדיין מבאס לראות שהקבוצה הזאת עדיין לא עשתה את הקפיצה שהייתה צריכה לעשות מזמן מזמן..

שחר אלוני
02/09/2020 2:43:01

אם בוסטון לוקחים פה משחק עם שחקן ורבע, טורונטו צריכה בדק בית
אחת מהן שהיתה משחקת נורמלי היתה מנצחת ב 20 בקלות

trusttheprocess
trusttheprocess
02/09/2020 2:44:20

12 של בוסטון זה מכונת פאולים

Smiley
02/09/2020 2:46:34
הגב ל  trusttheprocess

the enforcer…

etayle
etayle
02/09/2020 2:44:49

טוב, נראה לי נרדמתי ואני חולם(על מרכוס סמרט מתחפש לג'ורדן??)

לילי
לילי
02/09/2020 2:45:49

וואיוואי
טראסט, עדיין חושב שצריך לתת לסמארט לזרוק?

trusttheprocess
trusttheprocess
02/09/2020 2:46:32
הגב ל  לילי

כל התקפה הייתי נותן לו לזרוק

לילי
לילי
02/09/2020 2:48:42

עברות כל כך מיותרות..
פשוט מיותרות.

etayle
etayle
02/09/2020 2:48:52

איפה סיאקםם?

trusttheprocess
trusttheprocess
02/09/2020 2:49:57
הגב ל  etayle

איפה שהוא כל הזמן בפלייאוף
לא פוגע

דוקטור רזי הופמן
02/09/2020 2:59:41
הגב ל  trusttheprocess

כואב כואב איך הלך הפרוצ'ס….
איפה אמביג' איינה סימונס?

etayle
etayle
02/09/2020 2:49:36

אתמול יאניס, היום סיאקם(להבדיל), קשה לאלה שדוחפים בסוף אה?

etayle
etayle
02/09/2020 2:50:25

ומישהו צריך לספר לטייטום שהוא חתיכת שחקן, שיתחיל לקחת על עצמו יותר. (חייב לפתח משחק עם הגב לסל, מאמין שזה יקרה)

דוקטור רזי הופמן
02/09/2020 2:50:55

חחחחחחחח
איזה יופי, JT עם עוד שלשה וכבר יש לו 32 נקודות….
סופרסטאר בהתהוות.
יקבל השנה את המקס לבני גילו, וואלה מגיע לו.

לילי
לילי
02/09/2020 2:52:30

אני אומרת את זה כבר שלוש שנים – מיטשל וטייטום עומדים לריב שנים על השחקן הכי טוב מהדראפט שלהם.

לילי
לילי
02/09/2020 2:50:59

טייטום הזה רוצח..

trusttheprocess
trusttheprocess
02/09/2020 2:54:07

טורונטו לא פוגעים
Wide open

shadow
shadow
02/09/2020 2:55:13

הייווארד לא מתאים לחמישיה של בוסטון סמארט נראה הרבה יותר מחובר. הוא יכול להתחיל מהספסל אבל הוא פשוט יקר מדי בשביל זה.
הם חייבים להטריד אותו בשביל ספסל יותר משמעותי וזו קבוצה לאליפות

לילי
לילי
02/09/2020 2:56:38
הגב ל  shadow

מסכימה.
ויהיה שוק להיווארד, הוא נתן עונה לא רעה בכלל.

Smiley
02/09/2020 2:56:46
הגב ל  shadow

עוד שנה כשהוא מסיים חוזה הוא יהיה זול משמעותית

FAN
FAN
02/09/2020 2:57:02
הגב ל  shadow

מסכים. לא עבד מהיום הראשון..

לילי
לילי
02/09/2020 2:57:47
הגב ל  FAN

ליום הראשון יש לו נסיבות מקלות 😂😂

shadow
shadow
02/09/2020 3:00:37
הגב ל  FAN

חוסר מזל בגלל פציעה אולי אם דברים היו מגלגלים אחרת הוא כן היה מתחבר ואולי הוא יתחבר בעתיד אבל כרגע נראה שבמחיר שלו אפשר להביא דברים יותר מתאימים להווה

Smiley
02/09/2020 2:59:08
הגב ל  shadow

ואז סמארט מקפיץ לעצמו על הרגל ואתה מבין שקשה לחיות עם החוסר יציבות הזו… הייוורד יהיה זול יותר . לא חושב שתהיה קבוצה שתציע לו חוזה גבוה יותר מדי. הוא לא עשה משהו מאז הפציעה שמצדיק חוזה גבוה, אלא משהו באזור ה-10 מיליון לעונה כי עדיין יש לו איכויות שהוא מביא למגרש.

shadow
shadow
02/09/2020 3:02:20
הגב ל  Smiley

שלא תבין אני מאוד אוהב את הייוארד ורוצה בהצלחתו אבל כרגע ככה זה נראה לי.
בוא נגיד שהאיבוד של סמארט לא באמת מצביע על משהו

Smiley
02/09/2020 3:04:25
הגב ל  shadow

אתה לא יכול לסמוך על קבלת ההחלטות של סמארט.
סמארט והייוורד אלה שני שחקנים שונים לגמרי, כל אחד מביא סט יכולות שונה לשולחן. תחבר אותם ויהיה לך שחקן 2-way נהדר.
הייוורד סיים את החוזים הגדולים (אלא אם הניקס יעשו ניקס…).
לא אתפלא עם שנה הבאה שניהם עולים מהספסל ואיזה צעיר יקבל את המקום בחמישייה.

וניל טרופי
וניל טרופי
02/09/2020 3:23:55
הגב ל  Smiley

היוורד בעשר זה עסקה מצוינת אם הוא בריא. יש לו איכויות מצוינות, אבל ביום כמו היום כשקמבה לא פוגע, רכז איכותי מהספסל היא מועיל יותר. משהו בסגנון סקארי טרי מלפני שנה רק בלי אגו. מישהו אמר דראפט?

Smiley
02/09/2020 2:55:57

ווקר וסמארט נזכרו לשים נקודות על הלוח. טאטום פשוט השחקן הכי טוב על המגרש

etayle
etayle
02/09/2020 2:56:11

למה סמארט מכדרר שם?

shadow
shadow
02/09/2020 2:58:12
הגב ל  etayle

כי הוא סמארט

דוקטור רזי הופמן
02/09/2020 2:57:52

סטיבנס היום עושה עבודה מצוינת. לוקח פסקי זמן בזמן כשהוא מזהה שינויי מומנטומים.
עושה את זה נכון. הלוואי כל משחק ככה.

shadow
shadow
02/09/2020 2:59:06

הוא כל הזמן ככה אתה פשוט אוהב להתלונן עליו.
הוא בטופ 5 מאמנים של הליגה

לילי
לילי
02/09/2020 3:03:18

אני דווקא מסכימה עם רזי, זה לא רק היום – גם משחק קודם.
הוא גם התחיל לצעוק וללכת על הקווים ולזוז.
הוא לא היה עושה את זה כמעט בעונה הסדירה.

דוקטור רזי הופמן
02/09/2020 3:33:24
הגב ל  לילי

+100
אני בעיקר מופתע מהתגובה המהירה שלו, זה כמו פטה מורגנה. הוא לא יהיה פופ אף פעם אבל לפחות טיימאאוט שיקח בזמן כמו שצריך.

FAN
FAN
02/09/2020 2:58:09

מלחמה אדירה של לאורי על הכדור מול סמארט.
הרוויחו שלשה מכלום

etayle
etayle
02/09/2020 2:58:43

גאסול יצא ב6

etayle
etayle
02/09/2020 3:01:02

שריקת אוויר ללאורי

דוקטור רזי הופמן
02/09/2020 3:02:19

האיזה עולם הנפילה הזו של לאורי על תייס זו עבירה?
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

etayle
etayle
02/09/2020 3:03:27

תוקף אוויר וטכנית אוויר

shadow
shadow
02/09/2020 3:04:31

לי באופן אישי קשה להיות בעד שחקן כמו לאורי עם כל הפלופים האלו. בעיני זה מגעיל

trusttheprocess
trusttheprocess
02/09/2020 3:04:31

שריקה מצוינת נגד טאטום
הוא עושה את זה כל הזמן

לילי
לילי
02/09/2020 3:05:36
הגב ל  trusttheprocess

הטכנית הייתה מיותרת (אלא אם הוא אמר משהו)

shadow
shadow
02/09/2020 3:05:20

חחחחחחחחחחחח איזו שריקה מונפצת של השופטים. להקיא עליהם

לילי
לילי
02/09/2020 3:05:59
הגב ל  shadow

תלוי מה הוא אמר, אם הוא קילל זה לגיטימי.

shadow
shadow
02/09/2020 3:07:49
הגב ל  לילי

די נו זו לא סדנה לעצבים ועם כל הכבוד אני נגד שיטור מילולי.

לילי
לילי
02/09/2020 3:08:35
הגב ל  shadow

לליגה יש חוקים ואסור לקלל שופט, זה הכל…

shadow
shadow
02/09/2020 3:10:33
הגב ל  לילי

אולי הוא קילל לעצמו ולא את השופט? בהילוך החוזר לא היה נראה שהוא קילל אלא התעצבן ומחה עם היד אבל שיתנו לשחק הנודניקים האלה

דוקטור רזי הופמן
02/09/2020 3:18:59
הגב ל  shadow

+1000000000000000

דוקטור רזי הופמן
02/09/2020 3:20:11
הגב ל  shadow

תתחבר לרגשות שלך BLM מותר ואפילו רצוי אבל אסור להתעצבן, יש משטרת רגשות…

לילי
לילי
02/09/2020 3:08:50
הגב ל  shadow

אבל מסכימה איתך 100%

etayle
etayle
02/09/2020 3:09:24
הגב ל  shadow

עזוב שטויות, הם המציאו שם תוקף. כל הליגה עושה את זה, וטייטום עוד עדין

etayle
etayle
02/09/2020 3:05:30

קמבהההההההה

FAN
FAN
02/09/2020 3:05:33

מה נסגר עם הטכניות המסריחות האלה?! תתאפסו על עצמכם אנשים
כל הפלייאוף עם שריקות הזויות…

etayle
etayle
02/09/2020 3:06:29
הגב ל  FAN

וזה שתייס מפספס את לאורי ועדיין מקבל שריקה נגדו יותר הגיוני?

popo
popo
02/09/2020 3:06:00

הי בוקר טוב חברה
מה הולך?
הימרתי על טייטום שם 40 בנצחון
שמעוןאצר טייטום אף פעם לאקולע 40
מה הולך שמעון שוב נוגב?

דוקטור רזי הופמן
02/09/2020 3:18:06
הגב ל  popo

יש שלט על דלתו, נא לא להפריע עובדים על הילד השלישי…
🙂

shadow
shadow
02/09/2020 3:06:08

בטח יש הימורים חזקים על המשחק הזה עם השופטים מתערבים ככה

shadow
shadow
02/09/2020 3:06:26
הגב ל  shadow

אם*

etayle
etayle
02/09/2020 3:07:03
הגב ל  shadow

גם אני חשבתי את זה חחח

trusttheprocess
trusttheprocess
02/09/2020 3:08:12

לך הביתה סיאם, תחזור לקמרון

וניל טרופי
וניל טרופי
02/09/2020 3:26:22
הגב ל  trusttheprocess

טיפה קסנפוב מצדך יהודי, מעוהיין להניח תפילין?

דוקטור רזי הופמן
02/09/2020 3:30:29

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

etayle
etayle
02/09/2020 3:08:23

גאדדמט, איזה קרוב זה

etayle
etayle
02/09/2020 3:10:27

טוב מה, זה משפט של אוג'יי סימפסון? כמה זמן להחליט

shadow
shadow
02/09/2020 3:11:45
הגב ל  etayle

האמריקאים הפלצנים האלה צריכים דרמה. דביקים כמו מסטיק לעוס

לילי
לילי
02/09/2020 3:11:45
הגב ל  etayle

נותנים פסק זמן על חשבון המערכת..
חייבים מערכת קווים כמו בטניס, יחסוך כל כך הרבה זמן.

trusttheprocess
trusttheprocess
02/09/2020 3:11:54

תחזור לקמרון סיאקם

וניל טרופי
וניל טרופי
02/09/2020 3:28:41
הגב ל  trusttheprocess

אתה לא מחבב קמרונים? זאת ביקורת סמויה לאמביד?

trusttheprocess
trusttheprocess
02/09/2020 3:38:36

לא
זאת ביקורת גלויה לסיאקם

etayle
etayle
02/09/2020 3:12:14

טוב, אם טורונטו לא לקחו את זה, אין להם מה למכור

לילי
לילי
02/09/2020 3:13:24
הגב ל  etayle

סיאקם פשוט איבד את המשחק..

popo
popo
02/09/2020 3:12:35

אוקי טיטום קלע 34, קרוב.
פלוסשלשת הנצחון שהוא יקלע אנחנו ב37 ,מעולה

shadow
shadow
02/09/2020 3:13:56

זה נראה שגם אם היו משחקים עוד שבוע טורנטו לא היו מנצחים.
שוב סטיבנס הוכיח שהוא מהטופ של המאמנים בליגה וכל הקישקושים עליו פה באתר הם חסרי קשר למציאות.

Smiley
02/09/2020 3:16:19
הגב ל  shadow

יש פה מגמה שאם אומרים משהו מספיק פעמים אז חושבים שזה נכון
😉

etayle
etayle
02/09/2020 3:17:35
הגב ל  shadow

סטיבנס לא ניהל משהו יוצא מגדר הרגיל. השחקנים של טורונטו פשוט מחורבנים בסדרה.

Smiley
02/09/2020 3:19:42
הגב ל  etayle

או שההגנה של הסלטיקס טובה. בראון וסמארט תמיד היו טובים. טאטום קפץ מדרגה. קמבה לא חור ות'ייס מנסה לסתום חורים עבור כולם.

shadow
shadow
02/09/2020 3:23:03
הגב ל  etayle

אימון זה לא רק ניהול משחק למרות שגם פה אני חושב שהוא טוב מאוד.
בסיכום שני המשחקים הוא מקבל ציון מצויין ויש סיכוי שבוסטון עוד תעשה פה סוויפ

shadow
shadow
02/09/2020 3:19:39
הגב ל  shadow

מצד שני נרס הוציא מעל ומעבר מטורנטו אבל אין לו שם מספיק איכות

FAN
FAN
02/09/2020 3:14:00

למה ויתרו על הפסק זמן האחרון?

etayle
etayle
02/09/2020 3:15:28
הגב ל  FAN

יותר קל לתקוף במעבר. אני חושב שהיה צריך ללכת, שהבין שזה הולך לכלום ושום דבר.

דוקטור רזי הופמן
02/09/2020 3:14:05

לא מאמין שתמ"א
🙂
הכל בזכות הבולדוג שהיה זוועה בהתחלה אבל סדר כמעט לגמרי את הפער והביא את השינוי המיוחל.
הסלטיקס 2:0, מי היה מאמין?

לילי
לילי
02/09/2020 3:14:42

כולם חוץ ממך 🤭

shadow
shadow
02/09/2020 3:24:14
הגב ל  לילי

😄😄

דוקטור רזי הופמן
02/09/2020 3:28:37
הגב ל  לילי

לא כולם
ראי את ההימורים בתחילת הפוסט ולפני שהמשחק החל.

shadow
shadow
02/09/2020 3:34:32

תאמין אני רואה סנריו שאתם מוציאים מטאטא.
אתם נראים מאוד מחוברים וטורנטו נראים מעבר לשיא. הגיעו לשיא מוקדם מדי

לילי
לילי
02/09/2020 3:14:24

איזה סיום מבאס, סתם חצי דקה של כלום.
לפחות רזי שמח 🙂

דוקטור רזי הופמן
02/09/2020 3:29:33
הגב ל  לילי

כן, היום מתחיל טוב מאד.

etayle
etayle
02/09/2020 3:14:26

אני אאמל:ק, משחק רע מאוד, ובסוף בוסטון ניצחו.

Smiley
02/09/2020 3:14:32

וואלה שהסלטיקס עשו שטויות אבל הראפטורס עוד יותר. לא מבין למה לא הלכו לואנפליט בסוף וקיבלו סיאקם דורך בחוץ

Smiley
02/09/2020 3:17:13
הגב ל  Smiley

קמבה היה צרך להשאיר לעצמו את הכדור האחרון במקום הסטפ בק ההתאבדותי הזה של בראון

Smiley
02/09/2020 3:15:26

סיאקם כרגע הוא על תקן שחקן עונה רגילה נהדר, אבל חסר כישרון התקפי להוביל קבוצה בפלייאוף. דווקא ואנפליט מראה ניצוצות, אבל כמו שהוא משחק הוא רק מגדיל את הסיכוי שהניקס זורקים עליו הצעת מקס בקיץ.
יוג'ירי בבעיה… הוא צריך להחליט אם מי הוא ממשיך, לאורי או ואנפליט (הייתי הולך עם הצעיר יותר בגלל הטיימליין שלו ושל סיאקם ושאר הצעירים). מחפש את פילי לתת להם PG (שחוזר הביתה) ומוריד את העול של החוזה של לאורי.

etayle
etayle
02/09/2020 3:16:31
הגב ל  Smiley

ואן ליט בסדרה רעה

Smiley
02/09/2020 3:18:28
הגב ל  etayle

הוא נראה כמו היחיד שאפשר לסמוך עליו בראפטורס (וזה לא שיש להם מבחר כל כך גדול).
#לא_פשוטים_החיים_ללא_קוואי

FAN
FAN
02/09/2020 3:19:31
הגב ל  Smiley

בתכלס היית בהלם שהם הגיעו עד הלום…עדיין יכולים להתאפס על עצמם, אבל בכל מקרה סחתיין על הסלטיקס

Smiley
02/09/2020 3:20:54
הגב ל  FAN

הראפטורס זאת קבוצה שרק צריכה סופרסטאר כדי באמת לאיים. יש להם סגל מצויין של שחקני משנה ומספרי 2 ו-3, אבל קוואי לא אוהב קור…

FAN
FAN
02/09/2020 3:31:20
הגב ל  Smiley

יש רעיונות למישהו שיצטרף?

Smiley
02/09/2020 3:38:43
הגב ל  FAN

אחרי העונה הבאה לדעתי הם מסיימים את כל החוזים הגדולים ובאים מוכנים ל"קיץ יאניס" (בהנחה שהוא היה פנוי.
אבל טורונטו, כעיר קנדית וקרה (אם לא קפואה) בבעיה למשוך שחקנים חופשיים. הסיכוי שלה הוא טריידים כמו מה שקרה עם קוואי.
.
בנוסף, יש מעט מאוד סופרסטארים ברמה כזו שיכולים למשוך אותך לאליפות וכולם די תפוסים בקבוצות שלהם.

לילי
לילי
02/09/2020 3:15:59

בקצב הזה התחזית שלי של גמר מיאמי – בוסטון תתרחש.
אני ממש אהיה מרוצה מעצמי, זה לא מובן מאליו.

shadow
shadow
02/09/2020 3:26:20
הגב ל  לילי

זה הגמר שאני מהמר עליו

שחר אלוני
02/09/2020 3:16:10

בוסטון ניצחו משחק עם 17 איבודים, טורונטו 40% מהשדה 28 מהשלוש
בעונשין שתי הקבוצות הצטיינו
איפה המזרח ואיפה המערב, הפערים רק גדלים

popo
popo
02/09/2020 3:16:21

2-0
!
כפי שחשבתי זה יהיה-4-2 לכל היותר
וסמארט הוא עוד קצת והוא שחקן סף אולסטאר ,כן בא נסחף.

לילי
לילי
02/09/2020 3:18:12
הגב ל  popo

סמארט לא יציב מספיק, הוא נותן לך משחק אחד מכמה של הפצצה באחוזים מצויינים ובד"כ פשוט הגנה מטורפת עם קליעה באחוזים בינוניים מינוס.

FAN
FAN
02/09/2020 3:20:26
הגב ל  לילי

ההתקפה שלו זה בונוס, מה שהוא עושה בהגנה בודדים בליגה עושים

דוקטור רזי הופמן
02/09/2020 3:21:20
הגב ל  לילי

הוא בסדר גמור.
עושה את העבודה יופי.
הניצחון כולו שלו וגם קצת של טייטום….

לילי
לילי
02/09/2020 3:22:52

הוא מצויין!!!
פשוט לא יציב התקפית, אין מה לעשות – זה המצב.
אבל למען הסר ספק זה שחקן שכל קבוצה בליגה הייתה רוצה ועוד בחוזה שלו??

דוקטור רזי הופמן
02/09/2020 3:36:46
הגב ל  לילי

ברור
הוא הלב של הקבוצה.
ראית את אסיפת השחקנים שהוא עשה בסוף המשחק בשביל עניין המוטיבציה והפוקוס?
זה מנהיג, יותר מבראון.

דוקטור רזי הופמן
02/09/2020 3:26:40
הגב ל  popo

אני אתך לגבי סמארט…

דוקטור רזי הופמן
02/09/2020 3:24:06

טוני ברוד'רס עשה לסלטיקס טובה בסיום כששם לב שסיאקם דרך מחוץ לקו.
לא ייאמן שאני משבח…

FAN
FAN
02/09/2020 3:30:03

שנים לקח לי להבין שטוני בראדרס זה שופט אחד ולא 2 אחים ששופטים במשחק
):

לילי
לילי
02/09/2020 3:33:47
הגב ל  FAN

😂😂😂😂😂
הרגת..

דוקטור רזי הופמן
02/09/2020 3:35:15
הגב ל  FAN

חחחחחחחחחחח
דה בראד'רס

Yp
Yp
02/09/2020 3:35:24

לילה טוב לכולם ותודה על הקדימון המעולה
1.סוף סוף משחק פלייאוף בין קבוצות עם אוריינטציה הגנתית.טעם של פעם.
2.השיפור בקליעה של סמארט יחסית לתחילת הקריירה מצוין . להסיר את הכובע בפני מחלקת הפיתוח של בוסטון . הלילה היה בזון וכנראה לא יחזר על זה בהמשך , אבל עם 33 אחוז כבר לא שחקן שמאד כדאי להשאיר חופשי . אוהדי אוק. מקוים שדורט ובייזלי גם יעברו מסלול כזה .
3.למי שתהה על הטכנית לטייטום : העונה הזו מחאה על שריקה על ידי הנפת אגרוף מביאה לטכנית אוטומטית , אין לשופטים שום שיקול דעת בענין הזה . השחקנים בהחלט מודעים לזה , טעות של חוסר נסיון של טייטום . לעומת זאת הנפת יד פתוחה נתונה לשיקול דעת של השופטים ועד כמה שראיתי לא שורקים על זה טכנית .

shadow
shadow
02/09/2020 3:37:17
הגב ל  Yp

🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️ איזה אהבלים האמריקאים האלה. כיתה טיפולית

Yp
Yp
02/09/2020 3:42:49
הגב ל  shadow

האמת היא שיש בזה מן ההגיון . מרשים מחאה , מגבילים הקשר אלים שמתבטא באגרוף . מי שעושה את זה מצוין זה סיפי שמוחה הרבה מאד , אבל מקפיד לא לאגרף .

דוקטור רזי הופמן
02/09/2020 3:45:28
הגב ל  shadow

ממש
לא הייתי מודע לזה.
אז מה אסור סתם אגרוף?
מה עם התנועה המקובלת במחוזנו "למה מה?"
זה טכנית?

לילי
לילי
02/09/2020 3:41:51
הגב ל  Yp

אין שיפור בקליעה של סמארט, אתה לוקח יותר מידי ברצינות משחק אחד.
למען האמת הוא ירד באחוזים שלו העונה מכל טווח (לא בדקתי עונשין*)

Yp
Yp
02/09/2020 3:47:18
הגב ל  לילי

אהלן,אולי אני טועה,לא בדקתי הנתונים,אבל מאמר המערכת של אתר אוק. שאני קורא בקביעות כבר הרבה שנים ציין שהאחוז שלו משלוש הוא:33 , ושזה צריך להוות דוגמא לפיתוח השחקנים הצעירים של אוק.

לילי
לילי
02/09/2020 3:52:30
הגב ל  Yp

שנה שעברה היה 36% השנה 34%

לילי
לילי
02/09/2020 3:53:20
הגב ל  לילי

יכול להיות שיחסית לאיך שהיה בתחילת הקריירה – מודה שלא עקבתי אז.
אני אבדוק במחצית.

Yp
Yp
02/09/2020 3:55:16
הגב ל  לילי

טוב , בדקתי.מה שכתבתי נכון,סמארט בשנתיים האחרונות קולע הרבה יותר טוב מהשלוש מאשר בארבע השנים הראשונות שלו בליגה . העונה הנוכחית הוא פחות מדויק מהקודמת , אבל משמעותית יותר טוב מהשנים הראשונות . אני כרגע חותם על זה שלו דורט יקלע 35 אחוז מהשלוש . אם זה יקרה מחר , יוסטון בצרות .

etayle
etayle
02/09/2020 3:36:33

אני יודע שלא כולם יאהבו את זה. אבל בתוך תוכי אני מקווה קצת לבלוואווט, ואז לחתוך לישון מוקדם.

etayle
etayle
02/09/2020 3:40:01

איזה יפה יוקיץ' מקפיץ את הכדורסל על הרגל

לילי
לילי
02/09/2020 3:40:59

יופי.
מתחילים.

לילי
לילי
02/09/2020 3:42:27

אם אינגלס הגיע חד זה מצויין

לילי
לילי
02/09/2020 3:42:41
הגב ל  לילי

5 מהירות זה סימן טוב

לילי
לילי
02/09/2020 3:43:08

אני עדיין חושבת שהצוות המשלים ינצח את המשחק הזה, לא הכוכבים.

דוקטור רזי הופמן
02/09/2020 3:51:18
הגב ל  לילי

זה משחק על כל הקופה, אז לא הצוות המשלים יכריע.

etayle
etayle
02/09/2020 3:44:45

מילסאפ אשכרה קלע סל

etayle
etayle
02/09/2020 3:47:43

איך פאקינג עושים דאבל טים על מטצ'ל והוא עובר אותם ככה?

דוקטור רזי הופמן
02/09/2020 3:50:26

מצטער לילי, נראה שדנוור באו לשחק היום.

לילי
לילי
02/09/2020 3:51:25

לא חשבתי אחרת, השאלה איך יוטה הגיעו.
נראה בקרוב.

etayle
etayle
02/09/2020 3:52:49

אני מבין שדנבר פחות ממשחק 7,לא מתאמצים

לילי
לילי
02/09/2020 3:54:28

כרגע נראה שדנבר באו מוכנים ויוטה מחפשת את עצמה.
קצת מאכזב.

לילי
לילי
02/09/2020 3:54:56
הגב ל  לילי

ככה או ככה כרגע שתי הקבוצות יותר משתדלות שלא לטעות משאר לנצח.

etayle
etayle
02/09/2020 3:54:42

טוב, מלון גילב את הדאבלאפ, יפה לו.

etayle
etayle
02/09/2020 3:57:25

גראנט על מיטצ'ל, ובפיק אנד רול הם שמים דאבלאפ על מיטצ'ל. לקח לו קצת זמן, אבל זה רעיון לא רע בכלל.

דוקטור רזי הופמן
02/09/2020 4:00:01

אני חושב שבפליאוף הזה נוצרת יריבות דנוור-יוטה, יהיה מעניין לעקוב אחרי המשחקים שלהם בעונות הבאות.

לילי
לילי
02/09/2020 4:08:03

+1
מיטשל-מארי זה לשנים.

etayle
etayle
02/09/2020 4:04:06

אני חושב שפורטר השחקן עם המשחק הכי לא חכם בשתי הקבוצות.ונותן פייט בליגה.

לילי
לילי
02/09/2020 4:06:27
הגב ל  etayle

וויגינס אבל הוא קלוס סקנד

zaknabut
zaknabut
02/09/2020 4:09:43
הגב ל  etayle

מישהו שאל מה אתה חושב?

etayle
etayle
02/09/2020 4:10:53
הגב ל  zaknabut

מישהו שאל מה אתה חושב?

zaknabut
zaknabut
02/09/2020 4:12:15
הגב ל  etayle

לך לישון גולם

דוקטור רזי הופמן
02/09/2020 4:05:29

מייקל פורטר עושה שם שטויות…

לילי
לילי
02/09/2020 4:05:37

רבע ראשון דנבר הרבה יותר מוכנים.
ליוטה יש מזל שזה לא דו ספרתי.

etayle
etayle
02/09/2020 4:06:13
הגב ל  לילי

וניאנג

etayle
etayle
02/09/2020 4:10:10

למה מארי לא מוביל את ההתקפה של דנבר בהרכב הזה?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אז!קאווי חסר או לא חסר? זה ההבדל בין פלייאוף לעונה רגילה…😂😂

etayle
etayle
02/09/2020 4:12:13

בוקר טוב אליהו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  etayle

בוקר טוב התעוררתי הרגע לשירותים ומתחיל להתארגן לדנבר

etayle
etayle
02/09/2020 4:11:48

איזה אנד ויאן של פורטר

מנחם לס
02/09/2020 4:12:15

החלטתי לקחת חופש ואני רואה את המשחקים עם החותן וחברים. גם מארי וגם דונובן הרוגים. אחרי משחקים כמו שלשום צריך שבוע מנוחה. אני מדבר עכשיו כפרופסור שלימד משך 40 ש הקורס פיזיולוגיה של מאמץ מקסימלי

etayle
etayle
02/09/2020 4:13:18
הגב ל  מנחם לס

תהנה דוק.

zaknabut
zaknabut
02/09/2020 4:13:28
הגב ל  מנחם לס

40 שנה חחח אתה ענק מנחם. נהיית פרופסור בגיל 15?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מברוכ יא רזי ואני רואה שטייטום כיכב הופתעתי שהוא כיכב יפה מאד. היוורד ככ מיותר רק שלא יחזור רק יהרוס לכם את הדינימקה ויצטרכו להתחשב בו…

מנחם לס
02/09/2020 4:13:48

אני לא יודע עם ג׳ייסון, בעלה של בתי אפרת הוא חותן או חתן שלי

etayle
etayle
02/09/2020 4:14:57
הגב ל  מנחם לס

חתן מנחם

zaknabut
zaknabut
02/09/2020 4:16:59
הגב ל  מנחם לס

זה באמת משנה לך כרגע?

מנחם לס
02/09/2020 4:15:14

פורטר הוא איש שלי. אולי אחזור יותר מאוחר. על הסלולרי לוקח לי יותר מדי זמן חכתוב

לילי
לילי
02/09/2020 4:15:46

יוטה פשוט איבדה את זה, אבל החוסר שריקות האלה קצת מוגזם.
כבר שתי התקפות שהיה מקום לשריקה וכלום.

מנחם לס
02/09/2020 4:16:27

כתבתי כבר שהסלט יקב משחקים טוב יותר ללא הייוארד

etayle
etayle
02/09/2020 4:17:50
הגב ל  מנחם לס

מנחם, הם שיחקו היום כמו פח אשפה וחבורת נגרים. המזל זה שהדורסים גילו שבפליאוף יותר קשה לדרוס. ולכן סיאקם פתאום נעלם.

דוקטור רזי הופמן
02/09/2020 4:18:39
הגב ל  מנחם לס

אכן
לפי מקורות הייוארד בדרך חזרה לבועה….

etayle
etayle
02/09/2020 4:16:51

דנבר פתאום שומרים. נראה לי מלון מפחד על המשרה שלו, וצעק עליהם כמו שצריך.

דוקטור רזי הופמן
02/09/2020 4:17:46

הטיימאאוט הזה של יוטה מאוחר מדיי ואם מיטצ'ל לא יתחיללתפור את השלשות ברצף, זה אבוד מבחינתם.
ולילי, בינתיים את צודקת המחליפים של דנוור עושים את העבודה.

zaknabut
zaknabut
02/09/2020 4:19:06

דוקטור , יש לי עמה בשבילך. תסתום.. אתה עושה הרבה פאדיחות לאדם מלומד כמותך… שגומר קבוצןת בתחילת רבע שני חחחח. אתה
עייף, לך לישון

The Bla bla Man
The Bla bla Man
02/09/2020 4:18:23

דנבר פשוט מקבצת על מיצ'ל את כולם ומהמרת שהיתר ינצחו אותה.

כל חדירה של מיצ'ל, כולם באים לעזור
דנבר באו לעבוד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  The Bla bla Man

היו צריכים לתת לו 1 על 1😂

etayle
etayle
02/09/2020 4:20:36

רזי ראית שצץ צל חדש?

לילי
לילי
02/09/2020 4:21:15

הכל פתוח עדיין, אני ממש לא לחוצה.

לילי
לילי
02/09/2020 4:22:09

דנבר באו לעשות הצגות.

etayle
etayle
02/09/2020 4:23:50

איזה פאול מיותר של גרנט

לילי
לילי
02/09/2020 4:24:17

למי ששאל למה אסור לעשות דאבל טים על שחקן כמו יוקיץ

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  לילי

Lol😂😂

לילי
לילי
02/09/2020 4:25:23
הגב ל  לילי

איפה הריבאונד הגנה?!?!
מה לא למדו כלום מהמשחק הקודם??????

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  לילי

לילי סורי אבל זה הפערים האמיתיים. אתם צריכים להחליף את כולם אמרתי לך עוד ב3 1 שהובלתם.
אל תיפלו למלכודת של פילי כמו מול טורנטו

לילי
לילי
02/09/2020 4:30:56

ממש לא כולם, אתה עף רחוק.
וברור שצריך שינוי – אני גם אומרת, גובר מילה את עצמו.

לילי
לילי
02/09/2020 4:31:04
הגב ל  לילי

*מיצה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חח טורי קאייג איזה נגר יאללה

etayle
etayle
02/09/2020 4:25:04

שלישית של מיטצ'ל.

לילי
לילי
02/09/2020 4:27:08
הגב ל  etayle

טוב אפשר לסגור סיפור.
הזיה.
יוטה פשוט שחכו לשחק כדורסל.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  etayle

עדיף דנבר אולי יקחו משחק או 2 מהקליפרס מול יוטה המדדה אפילו לא היה צריך לדדות…
ליוטה אין אפשרות אפילו לדגדג את הקליפרס.
אני מקווה שיוטה יעשו את השינויים הנדרשים למרות שסחטה סידרה צמודה ולא יעשו פילי ויחשבו שיש להם סיכוי למשהו עם גובר לשנים הבאות….

דוקטור רזי הופמן
02/09/2020 4:26:06

יוקיץ זה פשוט פליימייקר בגוף של סנטר.
כל כך חכם שאתה רוצה לחבק אותו.

BoJack39
BoJack39
02/09/2020 4:26:40

LMFAO Mitchell has more fouls than points

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  BoJack39

תביא גם את רייצל

דוקטור רזי הופמן
02/09/2020 4:32:42

שיביא רק את רייצ'ל…

לילי
לילי
02/09/2020 4:28:01

עכשיו להכניס את מיטשל דחוף.
שווה לקחת את הסיכון.
אם יורדים בפחות מ12 יש עוד מה לדבר

etayle
etayle
02/09/2020 4:29:17

מיטצ'ל גילה שיותר קשה לקלוע ששומרים עליך, ועושים טרפים.

לילי
לילי
02/09/2020 4:30:06
הגב ל  etayle

כל הסדרה עושים עליו טרפים ושומרים טרפים טים.
כנראה הלחץ מדבר.

לילי
לילי
02/09/2020 4:30:20
הגב ל  לילי

טריפל*

דוקטור רזי הופמן
02/09/2020 4:29:33

איפה אתה שימון?
מורי עושה וולברין…
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פה רואה את הניגוב דנבר חושבים הם במייל היי בבית

לילי
לילי
02/09/2020 4:32:29

שימעון, יוטה זה לא פילי – מערכת ברמה אחרת מבחינת ארגון.
אני בטוחה שמבינים שם שצריך שינוי, הבעיה היא החוזה של קונלי שתוקע תקרה והחוזה שך גובר שיהיה קשה לסחור בו.
אחרי שיוטה תודך אני אכתוב פוסט יחסינו לאן

לילי
לילי
02/09/2020 4:33:11
הגב ל  לילי

תודח*
(היום או נגד הקליפרס, יוטה בלי בוגדי לא שווה גמר מערב)

etayle
etayle
02/09/2020 4:37:52
הגב ל  לילי

אולי תעשי הופעת אורח בחלום קיץ, של גלעד.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יש לי תחושה שמלון יפוטר במקרה של הפסד

etayle
etayle
02/09/2020 4:39:48

זה גם מה שהוא חושב לפי הפרצוף שלו(לא להתעצבן על הניתוח פסיכולוגית)

לילי
לילי
02/09/2020 4:41:48

קשה לי להאמין.
לפטר אותו זה לעשות לפילי טובה ענקית.

לילי
לילי
02/09/2020 4:34:45

הנעת כדור מעולה, כבר שלשה 4 פנויה לגמרי שמחטיאים.
אבל מיטשל פשוט חושך,

לילי
לילי
02/09/2020 4:35:37

מה, רק שמארי לא נפצע!

מנחם לס
02/09/2020 4:35:37

zaknabut רק שתדע שכבר אתמול התלוננו עליך 3 גולשים. לא הבנתי למה כי לא הייתי בבלוג החי איזו שעה. עכשיו אני מבין את כוונתם. אז ראה, הוזהרת. אם אתה מתכוון סתם לעלות פה על אנשים ולטנף את הבלוג החי, נחסום אותך וגמרנו. לחיצה על כפתור ואתה איננו.

zaknabut
zaknabut
02/09/2020 4:55:14
הגב ל  מנחם לס

מנחם, מי שלא יודע לקבל ביקורת
שלא יכתוב תגובות. יש םה אנשים עם הבנה בכדורסל ברמת טמטום מתקדם. אי אפשר לא להגיב על זה.
קוריוז- זה קוריוז.
דוקטור רזי- שיתמקד באכילת אצות.
הם מורידים תרמה של הבלוג

etayle
etayle
02/09/2020 5:03:15
הגב ל  zaknabut

תעביר ביקורת כמו גבר, לא כמו קאפקייק

zaknabut
zaknabut
02/09/2020 5:05:42
הגב ל  etayle

אין לך מושג קלוש. אתה מדבר שטויות בהמון בטחון. רואים שלא נגעת בכדור בחיים שלך. אה , סליחה, המשחקים בכנסים של הופס לא נחשבים .

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  zaknabut

איפה שיחקת נבוט?
אני מוכן להציע לך אחד על אחד במפגש הופס הקרוב שיהיה גם על פיצה או משהו

etayle
etayle
02/09/2020 5:12:37
הגב ל  zaknabut

מונולוג מרשים. קבל עליו 6 מ 10.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  מנחם לס

מנחם תן לו לטטרש חופשי נדאג כבר לנגב אותו לבדנו 😎. הוא מעריצה צמודה להכניס רייטינג כמו המעודדות במשחקים

מנחם לס
02/09/2020 4:37:26

לפציעה של מארי קוראים HORSE SHOE. יש מצב שמחר הוא לא יוכל להזיז את הרגל

IDO
IDO
02/09/2020 4:44:33
הגב ל  מנחם לס

ברכייה לשוק בשפת העם

לילי
לילי
02/09/2020 4:45:57
הגב ל  IDO

רגל עץ בעברית

לילי
לילי
02/09/2020 4:46:09
הגב ל  לילי

🤭🤭🤭

דוקטור רזי הופמן
02/09/2020 6:37:38
הגב ל  מנחם לס

אוי ואבוי

etayle
etayle
02/09/2020 4:39:06

יצאו בזול יוטה מהחצי הנורא הזה

לילי
לילי
02/09/2020 4:40:30
הגב ל  etayle

ממש.
14 זה עוד משאיר משחק.
אבל אם מיטשל לא חוזר כמו מלוע של תותח, אין מה לדבר בכלל.

The Bla bla Man
The Bla bla Man
02/09/2020 4:39:53

יש מצב שגם אחרי המחצית לא, כרגע המקום עוד איכשהו חם אבל גם עכשיו הוא גורר רגל.

לילי
לילי
02/09/2020 4:41:06
הגב ל  The Bla bla Man

הוא ישחק היום ככה או ככה, מארי לא יוותר על משחק 7.

IDO
IDO
02/09/2020 4:41:57

כמה שאלות :
למה יוטה נראית ככה פטטים?
למה הם הפסיקו לרוץ לרוץ לרוץ?
מי יודע מה משמעות המילים בחתונה לבנה?

לילי
לילי
02/09/2020 4:45:24
הגב ל  IDO

1. 😭😭😭
2. כי לא יודעת.
3. זה השם של האלבום של שלום חנוך – לא מכירה פירוש ספציפי.
אני כן יודעת שהוא מדבר הרבה על הגירושין שלו באלבום אז יכול להיות שיש הקשר.

etayle
etayle
02/09/2020 4:45:34
הגב ל  IDO

https://mshironet.mako.co.il/artist?type=lyrics&lang=1&prfid=960&wrkid=4727
זה המילים. וואלה מעניין, נראה שקשור לאבדן של כלה. (היה סיפור מצמרר כזה השבוע, שכלה בחתונה(רופאה) התמוטטה, מצבה היה קשה.

IDO
IDO
02/09/2020 4:53:32
הגב ל  etayle

זה היה האלבום בעברית האהוב עליי כשהייתי נוער. אבל המילים תמוהות לאללה.

shadow
shadow
02/09/2020 4:55:47
הגב ל  IDO

נראה לי שרצית להגיד פתטים.

BoJack39
BoJack39
02/09/2020 4:49:43

Is Jokic dunking more because it’s the playoffs or cus his BMI is finally down?

zaknabut
zaknabut
02/09/2020 4:58:58
הגב ל  BoJack39

בי אמ אי

IDO
IDO
02/09/2020 4:59:06

יוטה שברו שיא.
המחצית הכי גרוע אבר!! של קבוצה בלייאוף

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דונובן מתחמם למרות הגנת עילית עליו

לילי
לילי
02/09/2020 5:00:14

אם מיטשל מתחיל להידחק עוד יש סיכוי

IDO
IDO
02/09/2020 5:00:16

לילי, כבר עדיף ניקס!

לילי
לילי
02/09/2020 5:02:09
הגב ל  IDO

אני יודעת..
מאכזב, ציפיתי למטווחים!!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  לילי

דונובן הגיע לנק רתיחה יהיה אולי קאמבק

etayle
etayle
02/09/2020 5:00:49

מיטצ'ל מתחיל להתעורר

לילי
לילי
02/09/2020 5:05:53
הגב ל  etayle

טוב מאוד טוב מאוד, טוב מאוד!!

zaknabut
zaknabut
02/09/2020 5:03:46

לכל האלו שעפים על מיצל ושונאים את הזקן אשמח לשמוע מה ההבדלים ביניהם

לילי
לילי
02/09/2020 5:06:54
הגב ל  zaknabut

וואו, שמים וארץ.
אין מה להשוות בכלל

etayle
etayle
02/09/2020 5:13:14
הגב ל  zaknabut

למיטצ'ל אין זקן

Smiley
02/09/2020 5:14:14
הגב ל  zaknabut

8 שנים הבדל 😉

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רק 7 לילי כריות מקשיחה את הכריות לכרית אורטופדית קשיחה?

מנחם לס
02/09/2020 5:06:54

יא אללה

מנחם לס
02/09/2020 5:09:41
הגב ל  מנחם לס

מארי מחוסל לחלוטין

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  מנחם לס

לא כזה מחוסל אלא ניטרל את עצמו נותן לאחרים….
זה לא הזמן לזה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חיים מה אומר על דאבל טים עובד או לא במקום 50 מיצל יקלע 30 ודנבר מובילים?

לילי
לילי
02/09/2020 5:08:18

על מיטשל (ומארי) זאת הדרך היחידה (בעיקר כשהשאר מנגרים)
על יוקיץ זה טעות פטאלית.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  לילי

יוקיץ לא קולע 50 אף פעם ןכמעט אף פעם אין צורך בזה אם הוא רותח גם עליו כדאי

IDO
IDO
02/09/2020 5:09:12

איזה יורוסטף. אלוף.

לילי
לילי
02/09/2020 5:09:20

רויס אוניל מצויין

לילי
לילי
02/09/2020 5:09:51

הגנה מושלמת של גובר הרבע.
חצי מחזרה פה בזכותו

לילי
לילי
02/09/2020 5:10:05

מה לעזאזל קלרקסון עושה?!?!?!

Smiley
02/09/2020 5:14:56
הגב ל  לילי

מה שהוא עושה כל הזמן, רק שעכשיו בפלייאוף שמים לזה לב

לילי
לילי
02/09/2020 5:10:29

5 הפרש!!!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

וואו מיצל לוהטטטט רק 5

לילי
לילי
02/09/2020 5:10:54

גובר!!!

etayle
etayle
02/09/2020 5:11:03

למיטצ'ל יש יכולת על בלדעת לאן השחקן מולו הולך בפיק אנד רול, ופשוט ללכת לצד שני

לילי
לילי
02/09/2020 5:12:22
הגב ל  etayle

בשילוב עם האתלטיות הבאמת יוצאת דופן שלו, זה מחזה מרהיב.
רק שימשך לסיבוב הבא בבקשה!
לא בא לי לסיים כבר בסיבוב הראשון…

מנחם לס
02/09/2020 5:12:11

לא ראיתי בקביעות את החצי השני אבל נדמה לי שמלון שכח לחלוטין את פורטר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נראה לי צריך טריפל טים על מיצל 😂😂😂 הוא קולע גם על הדאבל טים

לילי
לילי
02/09/2020 5:13:23

איך אני אוהבת שהוא הכניס את עצמו בכוח למשחק!
לפעמים אין מה לעשות, זה התפקיד שלו לשים נקודות על הלוח, לסופרסטאר אין דבר כזה יום רע במשחק 7!!!

etayle
etayle
02/09/2020 5:14:21
הגב ל  לילי

פול ג'ורג' עזב את הקבוצה

לילי
לילי
02/09/2020 5:15:04
הגב ל  etayle

😂😂😂😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  etayle

😂😂

לילי
לילי
02/09/2020 5:14:19

טוב, ככה או ככה יש משחק.
5 הפסד וכדור של יוטה זה אחלה מצב.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גוקר עושה סחבה מגובר ששומר עם העיניים

etayle
etayle
02/09/2020 5:16:33

שמעון ג'ו אינגלס ובוגדנוביץ' על סימונס לוקח? (חוץ מזה שלא נראה לי זה מסתדר חוזית)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  etayle

לא בויאן זקן מידי ואינגלס אין לי מה לעשות איתו. ליוטה אין מה להציע לי לפיניקס לעומת זאת….הייתי שמח

לילי
לילי
02/09/2020 5:19:44

לצערי מסכימה.
יוטה צריכה לחכות עוד עונה

לילי
לילי
02/09/2020 5:21:44
הגב ל  etayle

ודווקא חוזית זה אמור להסתדר (אולי איזה פילר מפילי) בשניה שסימונס נכנס למקס שלו (שגם ככה לעשות עליו טרייד לפני זה די גובל הבלתי אפשרי)

מנחם לס
02/09/2020 5:17:11

דונובן לקח ודונובן נתן. יהיה שמו של דונובן מבורך.

ושמעון, מארי לא "נותן לאחרים". הוא פשוט מחוסל עם חומצות חלב בכל גופו מהמשחק שלשום וממש לא קל לו לזוז. בקורס הבא שאתן אתן לך לשבת בשורה הראשונה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  מנחם לס

מנחם לא דיברתי על עייפות ובגיים 7 אין עייפות מארי עוד ינגב רבע אחרון מה אתה דואג

IDO
IDO
02/09/2020 5:22:42

מה ששמעון אומר. הפוך .😋

לילי
לילי
02/09/2020 5:23:40

שמעון..
אתה יודע, יש גבול עד כמה אפשר להילחם בביולוגיה…

לילי
לילי
02/09/2020 5:20:11

טוב, נכנסים לרביעי במינוס 5.
עכשיו זאת כבר שאלה של מיטשל נגד מארי.

IDO
IDO
02/09/2020 5:21:00

אנחנו מקבלים מה שביקשו. מארי שומר על דונובן ולהיפך

Smiley
02/09/2020 5:21:32

לקראת רבע אחרון ולכולם רועדות הידיים היום

לילי
לילי
02/09/2020 5:22:39
הגב ל  Smiley

מה זה רועדות…
מיטשל עם 7 איבודים 😱

Smiley
02/09/2020 5:24:18
הגב ל  לילי

כשהשחקן השני שמסוגל ליצור מצבי קליעה בקבוצה שלך זה קלרקסון, אז יש סיבה לזה שמיטשל מנסה לבעוט קרן ורץ לנגוח…

לילי
לילי
02/09/2020 5:24:35
הגב ל  Smiley

+10000000

לילי
לילי
02/09/2020 5:24:20

קלרקסון פאקינג תמסור כבר.
דיייייי!!!!

מנחם לס
02/09/2020 5:24:22

שמעון, זה לא "עייפות". זה מנגנון הגנה של הגוף אחרי מאמץ מקסימלי (ומנטלי). זה משהו פיזיולוגי

לילי
לילי
02/09/2020 5:25:11

מה הם רציניים איתי?!?!?!
איך זה לא עבירה???

לילי
לילי
02/09/2020 5:26:08
הגב ל  לילי

וואו זה היה הזוי.
עד עכשיו לא היו לי תלונות אבל גובר קופח ממש

etayle
etayle
02/09/2020 5:27:15
הגב ל  לילי

שיגיד תודה. טייטום קיבל גם טכנית על פחות ממה שגובר עשה.

לילי
לילי
02/09/2020 5:27:59
הגב ל  etayle

כן, מה שהיה עם טייטום זה כבר הזיה.

מנחם לס
02/09/2020 5:25:51

פאול גס ביותר על גובר שלא נישרק

etayle
etayle
02/09/2020 5:26:48

לא מאמין שהמשחק הזה, הצליח להיות עם כדורסל יותר גרוע מהמשחק הקודם של היום. מדהים.

לילי
לילי
02/09/2020 5:27:25
הגב ל  etayle

ממש… היו לי ציפיות.
אבל אם יוטה עוד תנצח, היה שווה הכל מבחינתי חח

לילי
לילי
02/09/2020 5:26:58

נקודה!!!!!!
פאקינג קונלי!!!

etayle
etayle
02/09/2020 5:28:18

מנחם, לnba יש בעיה. הכדורסל פשוט לא טוב.

The Bla bla Man
The Bla bla Man
02/09/2020 5:31:14

דנבר לא בקטע של לקלוע בחצי השני אה

לילי
לילי
02/09/2020 5:32:01

גובר פשוט ענק בחצי השני.
עם כל הכבוד למיטשל, גובר נותן פה חתיכת משחק!!

לילי
לילי
02/09/2020 5:32:36
הגב ל  לילי

כל פעם שאני מוותרת עליו הוא מזכיר לי כמה משמעותי הוא.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יוטה ביתרון

Smiley
02/09/2020 5:33:10

גובר בדקות האחרונות נראה כמו שחקן ששווה את החוזה שלו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Smiley

מיראז

לילי
לילי
02/09/2020 5:33:13

מיטשל וגובר מחסלים הגנתית, פשוט מחסלים.

לילי
לילי
02/09/2020 5:33:31

רודייי!!!!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מורי חזר לעשות הודיני

לילי
לילי
02/09/2020 5:34:34

מיטשל מחסל אותו, מה אתה לא רואה?
לא היה לי מושג שיש לו את זה, אני גאה ממש!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  לילי

בסדר ניתן לו את הקרדיט למרות שאני לא מסכים העיקר שאת מבסוטה

etayle
etayle
02/09/2020 5:35:06

גארי האריס זורק כאילו הוא מארי או מיטצ'ל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

תוקף של גאריס האוזי עמד יציב בזמן

מנחם לס
02/09/2020 5:36:11

יותר פאול תוקף מזה לא יכול להיות

לילי
לילי
02/09/2020 5:36:13

אופנסיב ברור.
קיפוח שני של יוטה.
עידו, אני רושמת זמנים, שלא תגיד לי שזה לא קרה!!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  לילי

אין לך סיכוי מול טנש יגידו זה גבולי

לילי
לילי
02/09/2020 5:37:31

שום גבולי.
תוקף ברור ועבירה ברורה על גובר.
יגידו שופטים טעו

etayle
etayle
02/09/2020 5:37:18
הגב ל  לילי

חחחח
עזבי, השיפוט במשחק הקודם היה הרבה יותר גרוע

IDO
IDO
02/09/2020 5:37:26

גובר גיבור

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יוקיץ רכז מאט מאד את המשחק שחרר כבר את הכדור

מנחם לס
02/09/2020 5:37:58

לצערי דנבר גמורה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  מנחם לס

דנבר תנצח ב3😎

לילי
לילי
02/09/2020 5:38:35

גובר ענק הלילה!

etayle
etayle
02/09/2020 5:38:49

כל סל במשחק הזה כמו שער. כדורסל ברמה הנמוכה ביותר. לפחות יש מלחמה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  etayle

מזרח שנות ה90 😂😂

מנחם לס
02/09/2020 5:40:04

ארבעת המזרחיות טובות מארבעת המערביות שזה מצחיק

etayle
etayle
02/09/2020 5:40:58
הגב ל  מנחם לס

LoL

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  מנחם לס

חחחחחח

etayle
etayle
02/09/2020 5:40:04

הסיכוי של המנצחת פה לעשות משהו לקליפרס, זה רק עם ריברס ימשיך להביא לג'ורג' לבזות את עצמו. (יש להם חשבון ארוך אחד עם השני).

IDO
IDO
02/09/2020 5:40:08

זה לא שלוש שניות זה שלושים שניות….

גיא רוזן
02/09/2020 5:41:26

שמעון, אתה טוען שהשופטים לפעמים טועים! אני בשוק!…
.
(טעו, טועים, יטעו. גם אני חושב שהיה תוקף. אבל –
השיפוט הלילה בסדר גמור)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קונלח מחרב עושה אריק גורדון

etayle
etayle
02/09/2020 5:44:12

גארי האריס משווה ומעלה מהצד השני

מנחם לס
02/09/2020 5:44:32

אמרתי לכם שמארי גמור

עגל
02/09/2020 5:45:21
הגב ל  מנחם לס

לא רק הוא

מנחם לס
02/09/2020 5:45:44

סל ראשון של מארי מאז הרבע השני

Smiley
02/09/2020 5:46:31

יוקיץ' כבר שעה עם 5 פאולים ויוטה לא תוקפת אותו בפיק נ רול

מנחם לס
02/09/2020 5:46:46

סל שני של מארי מאז הרבע השני…

shadow
shadow
02/09/2020 5:47:05

רשום על המשחק הזה הארכה

IDO
IDO
02/09/2020 5:48:39
הגב ל  shadow

לא. 79:78 למשהו…

IDO
IDO
02/09/2020 5:47:44

יוטה שברה את שיא 36. דנבר הולכת לקחת ממנה את השיא

etayle
etayle
02/09/2020 5:48:08

איזה אסיסט של קונלי לרנדולף, אה גובר.

Smiley
02/09/2020 5:48:19

שיסיימו עם הארכה (או שתיים…) כמו גדולים

מנחם לס
02/09/2020 5:48:21

בעייפות פיזיולוגית כזאת של מארי, גם המוח קצת מתערפל

לילי
לילי
02/09/2020 5:49:19

קיפוח שלישי – סל ועבירה של גובר.
זה כבר 3 שריקות עונשין ופוזשן רק ברבע הזה.

לילי
לילי
02/09/2020 5:49:56
הגב ל  לילי

משמעותי מאוד.

Smiley
02/09/2020 5:49:36

קונלי מפחד לזרוק, זה לא נורמלי, אבל אסיסט גדול לגובר

shadow
shadow
02/09/2020 5:50:08

פאול ברור של פלאמלי על גובר. שיפוט פח לאורך כל המשחק

לילי
לילי
02/09/2020 5:50:41
הגב ל  shadow

ברבע הזה בעיקר.

etayle
etayle
02/09/2020 5:50:33

איזה סל של יוקיץ'

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גוקררר

אהרון שדה
02/09/2020 5:51:53

משחק לא מובן

מנחם לס
02/09/2020 5:52:14

לדנבר יהיה כדור אחרון.

אם יש שוויון,ואני מאמן אני עולה ללא מארי לפחות את שתי הדקות הראשונות

onetwo3
02/09/2020 5:52:15

In the lowest-scoring playoff game in National Basketball Association history, Paul Pierce had 19 points tonight to lead the Boston Celtics past the Detroit Pistons, 66-64.

מנחם לס
02/09/2020 5:54:17

אם יוטה משווה, מלון חייב לקחת טיים ולהכניס את פורטר לשלשה מנצחת

etayle
etayle
02/09/2020 5:54:37

דנבר בצורה מדהימה, כמעט הפסידה את זה.

אהרון שדה
02/09/2020 5:54:43

וווואוו
מה קרה למיטשל וקונלי יכול היה לקנות עולמו

NFS
NFS
02/09/2020 5:55:20

משחק 7 נהדר. כל סל כמו גול. שחקנים פתאום שומרים. פתאום הביצים רועדות והזריקות לא נכנסות. השופטים נותנים להרביץ יותר מהרגיל.
נהדר.
.
זו לא רמה נמוכה, זה משחק שבע. מה רציתם, משחק ראווה בין הארלם גלובטרוטרס לוושינגטון ג'נרלס?

לילי
לילי
02/09/2020 5:55:59
הגב ל  NFS

אני כועסת קצת על השיפוט.
היה מאוד מאוד חד צדדי הרבע.
מאוד.

לילי
לילי
02/09/2020 5:56:24
הגב ל  לילי

אבל יוטה הפסידה בגלל הרבע הראשון לא האחרון.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  NFS

כן אין פה חברי מטכל לכן מותר הגנות ודאבל טים

דוקטור רזי הופמן
02/09/2020 6:44:51
הגב ל  NFS

🙂

etayle
etayle
02/09/2020 5:55:23

לראות את ה20 שניות אחרונות, קומדיה של טעויות

לילי
לילי
02/09/2020 5:55:25

פחחחחחח
טוב נו.

Smiley
02/09/2020 5:55:34

יאלללה!!! איזה סיום!!!

Smiley
02/09/2020 5:56:49
הגב ל  Smiley

זה בועט בדלי, זה נוגח בדלי, ואז ההוא משליך את הדלי…

etayle
etayle
02/09/2020 6:02:53
הגב ל  Smiley

פרייסלס

אהרון שדה
02/09/2020 5:55:42

חזרה ל 2006
קליפרס ודנבר נפגשו אז בפעם היחידה בהיסטוריה בפליאוף והקליפרס ניצחו אז 1-4 בסיבוב הראשון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח גרמי גראנט החתיכת אפס מאופס הזה עלה למלון כמעט במשרה שלו חחחח ויש פה רפי הבנה שחושבים שהוא שחקן. הוא אחד המשלשלים הגדולים איזה לייאפ החטיא 😂😂😂

etayle
etayle
02/09/2020 5:56:27

נראה לי זה היה קרייג חחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  etayle

חחחח הייתי בהלם מההחטאה יש מצב 😂😂 כולם שם עם המגן זיעה על הראש ותסרוקת דל אהבלים גראנט האריס וממילסאפ

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מייק המחרב אריק גורדון קונלי

NFS
NFS
02/09/2020 5:56:46

ואיזה סיום!!!
החמצת לייאפ של דנבר ושלשה שמתגלגלת על הטבעת ויוצאת..
מושלם.

salva brazilay
salva brazilay
02/09/2020 5:57:17

וואו איזו טיפשות של דנבר לאחר החטיפה כמעט עלה להם בסדרה

etayle
etayle
02/09/2020 5:57:31

טוב מה קיבלנו, 2 משחקים היו הערב, בשניהם כדורסל מזעזע. אולי בגלל זה הליגה מתחילה לפנות לאפיקים אחרים שזה לא כדורסל.

אהרון שדה
02/09/2020 6:07:04
הגב ל  etayle

חזק

לילי
לילי
02/09/2020 5:57:48

בעסה 😪
טוב, נשארתי עם הסלטיקס.

etayle
etayle
02/09/2020 5:59:44
הגב ל  לילי

בהצלחה להטריד את קונלי אחרי משחק כזה 😂😂

לילי
לילי
02/09/2020 6:01:27
הגב ל  etayle

קולני זה חוזה נגמר של כמעט 30M
אם יקחו אותו זה לא כי הוא שחקן, אלא כי רוצים להיפטר מחוזים לטווח ארוך.
נגיד (בקונסטולציה מסויימת) בלייק גריפין מדטרוייט (אבל רק עם צד שלישי)

etayle
etayle
02/09/2020 6:04:04
הגב ל  לילי

את בטוחה רוצה את בלייק גריפין? חחחחחח רק זבל תקבלו עליו. אולי דה רוזן כזה או למרקוס.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  etayle

בלייק נראה לי שחקן גמור לצערי.
למרקוס!זה לא רע לעמדה 4 שלא קיימת ביוטה וגם חוזה קצר שתמיד אפשר להיפטר ממנו בקיץ כחוזה נגמר.
אבל למה שהספרס יגעו בקונלי חח

Smiley
02/09/2020 5:58:09

ג'וקר אחד חכם… זה כל ההבדל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Smiley

לא תפרגן למורי על 2 סלי ענק לפני זה כולל אחד עם הקרש במוב שלי 😎

Smiley
02/09/2020 6:03:03

מורי לא היה היום במיטבו, אבל איכשהו הוא חטף כדור בפוזשן חשוב וגם הוליך יפה את המתפרצת בסוף (שהייתה צריכה להיגמר בדאנק ולא בלייאפ שהחטיאו)

Smiley
02/09/2020 6:01:18
הגב ל  Smiley

תמיד טוב שיש ג'וקר בחפיסה

IDO
IDO
02/09/2020 5:58:18

מחורבן לתפארת.

מנחם לס
02/09/2020 5:58:22

קוס אמעק הלייקרס. שבועיים מנוחה והם מקבלים את יוסטון או OKC אחרי משחק מחר.

אין צדק בעולם. אלוהים נגד הטובים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

תגידו מה שתגידו אבל שמגיעים לקלאץ גמאל הוא טופ 3 אצלי לכדור אחרון

NFS
NFS
02/09/2020 5:59:10

הג'וקר פשוט שחקן גדול.

דוקטור רזי הופמן
02/09/2020 6:47:23
הגב ל  NFS

צחקן שגם תענוג לראות ולא ייאמן איך הוא מרכז את המשחק כל כך יפה.

עגל
02/09/2020 5:59:32

חבל על יוטה, יופי של שחקנים ויופי של תלכיד. כל הכבוד לדנבר שאוהבת סדרות צמודות. האם היא תצליח להגיע למשחק 7 מול הקליפרס? מסופקני.
הקליפרס פייבוריטים ברורים נגד מי שלא היתה עולה מכאן מותשת.

לילי
לילי
02/09/2020 6:03:07
הגב ל  עגל

האמת דווקא יכול לצאת מזה דברים טובים.
כי כמו ששמעון אומר – עליה לחצי גמר ועוד עלולים לחשוב שהמצב טוב.
בקצה אין הבדל בין הרמה של יוטה ודנבר- שתיהן קבוצות סף קונטנדרית אבל חייבות חיזוק.
אני מקווה שעכשיו הבינו ביוטה איפה הבעיה.
אה, ושיעיפו את קלרקסון.
דחוף!

לילי
לילי
02/09/2020 6:04:02
הגב ל  לילי

אני אפילו אגיד שיוטה במצב יותר טוב כי השחקן שקולע מס 2 אצלם פצוע, לדנבר יש פחות תירוצים.

Smiley
02/09/2020 6:07:17
הגב ל  לילי

קלרקסון אידיאלי בתפקיד השחקן השישי. הוא סקורר לא רע. הבעיה שביוטה ללא בוגדנוביץ' אין יותר מדי חברה שיצרו מצב קליעה ו/או ישימו סל, בטח שקונלי פשוט מסרב לזרוק ומוסר בכוח.
היתרון של הנאגטס, עם הסגל העמוק, שהחיזוק שלה יגיע מבפנים עם השיפור של פורטר שסוגר להם שחקן שחקן בעמדת הפורוורד.

לילי
לילי
02/09/2020 6:08:02
הגב ל  Smiley

קלרקסון חור שחור.
לא משנה מה המצב הוא ילד עד הסוף עם הכדור – מוסר רק כשאין ברירה בכלל וגם זה…
לא רוצה שחקן כזה אצלי, תודה רבה.

לילי
לילי
02/09/2020 6:09:18
הגב ל  לילי

זה משהו שראו כל העונה, אבל בפלייאוף זה כבר נהיה מוגזם.
15 שניות התקפה שהוא משחק לבד.
כל פאקינג פעם.

etayle
etayle
02/09/2020 6:10:56
הגב ל  לילי

ככה משחק שחקן שישי. קרופורד סטייל. הוא לא הבעיה. קונלי למשל, הוא בעיה(יחסית לחוזה). הם ציפו שהוא יקח אותם צעד קדימה, לא עבד, לא נורא.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  לילי

הוא סקורר התפקיד שלו לעלות מהספסל ולתת נק הוא לא הבעיה

לילי
לילי
02/09/2020 6:13:01
הגב ל  לילי

קונלי זאת בעיה אחרת.
קלרקסון זה מוגזם, אם אתה רוצה כזה שחקן שישי אתה מוזמן לקחת אותו ממני.
לא אוהבת בכלל – הוא פוגע בשטף הקבוצתי.

לילי
לילי
02/09/2020 6:14:37
הגב ל  לילי

ברור שהוא לא הבעיה היחידה.
אבל הוא לא שחקן שאני רוצה שישאר לעונה הבאה.

Smiley
02/09/2020 6:10:15
הגב ל  לילי

סניידר יוציא ממנו את המיטב

etayle
etayle
02/09/2020 6:09:38
הגב ל  Smiley

החוזה של מילסאפ השודד בטרנינג נגמר, אז אולי יש להם כסף להחתים כמה שחקנים. פורטר זה אחלה נכס, בסדרה הזאתי(לדעתי) הוא היה רע מאוד. אבל מקסימום תמיד אפשר לדחוף אותו לניקס איכשהו. (לי הוא הזכיר היום קצת את מלו, חור שחור בהתקפה, כל כדור שמגיע איליו, בד"כ עף לסל)

לילי
לילי
02/09/2020 6:11:50
הגב ל  etayle

בסדרה הזאת הוא היה מיסמאצ' מהלך, אפילו שהיו לו בשני המשחקים האחרונים דקות מצויינות הריבאונד ההתקפה + כמה סלים טובים.

Smiley
02/09/2020 6:12:16
הגב ל  etayle

פלייאוף ראשון שלו בעונה "נורמלית" ראשונה שלו. בבועה הוא הראה פוטנציאל רב. הוא בקושי שיחק עם מורי ויוקיץ', זאת אחלה שלישייה.
כל עוד הוא בריא, הוא רק ילך וישתפר.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Smiley

אני הייתי נותן אותו על ביל… אבל זה רק אני

לילי
לילי
02/09/2020 6:13:55
הגב ל  Smiley

כן, בהחלט צריך להתחשב בזה שהוא רוקי.
השאלה היא אם היסודות ההגנתיים שלו ברי תיקון, והאם דנבר זה המקום שיוכל ללמד אותו?

לילי
לילי
02/09/2020 6:15:47
הגב ל  Smiley

השאלה היא מי ייתן לך את ביל עליו?
(עזוב שזה לא קרוב להסתדר חוזית)

Smiley
02/09/2020 6:16:07
הגב ל  Smiley

מי אמר שהוויזארדס יקבלו אותו על ביל… ביל לטעמי שווה חבילה רצינית שלא בטוח שהנאגטס מוכנים לתת

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Smiley

ווש יביאו בקלות אתה הרי נותן להם את דוראנט אז לא יביאו ביל? משכורות קל תוסיף את גאריס ועוד גופות להשלמה.
אבל לחוס לא רוצה לדעתו ביל רעיל כמו באטלר..

etayle
etayle
02/09/2020 6:18:07
הגב ל  Smiley

שמעון תיזהר שלא תקבל בטעות ג'ון וול.
שוב פורטר היה רע, וגם הראה חשיבה בעייתית. לא הייתי זורק אותו על כל דבר, אבל על איזה ביל לא היית הולך? (וושינגטון כמובן יצאו מפגרים אם יעשו את זה, מצד שני בגלל זה הם וושינגטון)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Smiley

ביל זה גבר מת מהלך בבירה פג תוקף יוטרד באמצע העונה או בקיץ.
אתה מוכר לווש את דוראנט הבא יביאו כמו גדולים. אתם שוכחים עם מי יש לכם עסק…

לילי
לילי
02/09/2020 6:19:40
הגב ל  Smiley

אתה ממש ממש לא בכיוון – לפורטר ממש אין שם כזה טוב בליגה.
לגבי השלמת שכר – אתה צריך להכניס שחקנים שמגיעים לחוזה מקס 30% אם אני זוכרת נכון שהבסיס שלך הוא רוקי בחירת סוף לוטרי.
זה המון כסף להשלים, לא כזה פשוט כמו שאתה חושב (אלה אם עוד תסכים למילסאפ)

etayle
etayle
02/09/2020 6:20:40
הגב ל  Smiley

כן הוא ובאדי הילד הם המועמדים לזה. בגלל שהם נמצאים במועדונים כושלים.
וכמה גרועים הניקס, שאפילו בטרייד אי אפשר לעקוץ אותם, כי אין שם שום דבר מעניין.

etayle
etayle
02/09/2020 6:23:23
הגב ל  Smiley

לפורטר יש שם סבבה, עוד מהקולג'ים (שנפצע) היה דיבור שהוא הדבר הבא.
לפי דעתי לשודד בטרנינג נגמר החוזה בעונה הנוכחית.
והקרדיט לבאד, שהצליח להפוך אותו והורפורד לשחקנים לגיטימיים בליגה

לילי
לילי
02/09/2020 6:25:46
הגב ל  Smiley

סבבה זה אחלה והכל, אבל ברדלי ביל קצת יותר מסבבה.

etayle
etayle
02/09/2020 6:05:10

היה פה טרול, בא הטריל קצת, צחקנו עליו, ונעלם. ממש מאכזב. אי אפשר למצוא טרולים טובים בימינו.

דוקטור רזי הופמן
02/09/2020 6:49:32
הגב ל  etayle

🙂
אל תדאג, הוא יחזור מחר.
מה לעשות שיש אנשים שבשלוש בבוקר מחפשים אקשן.

etayle
etayle
02/09/2020 6:07:19

ורבותיי, מה עשה מילסאפ היום?
2 נקודות 2 ריבאונדים ב1 מ1 מהשדה.
יפה, 7.5 מיליון דולר על כל נקודה/ריבאונד

etayle
etayle
02/09/2020 6:07:50
הגב ל  etayle

2 נקודות 2 אסיסאים וריבאונד, השעה קצת כבידה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  etayle

שווה כל דולר

דוקטור רזי הופמן
02/09/2020 6:50:57
הגב ל  etayle

חחחחחחחחחחחחחחחחח, גדול.
אתה רסמי עושה כאלה חישובים?
יש לי הרגשה שיוטרד, כי הגיע הזמן הנכון.

לילי
לילי
02/09/2020 6:10:48

טוב, מיטשל יכול להתנחם בזה שהוא שבר את השיא לשלשות בסדרה – 33…

Yp
Yp
02/09/2020 6:12:30

בוקר טוב לכולם .
עוד משחק פלייאוף עם טעם של פעם . התוצאה מאכזבת מאד , אבל סדרה מעולה שהשאירה טעם של עוד . בסופו של דבר , לקבוצה עם שני כוכבים גדולים יש יתרון מובנה על קבוצה עם כוכב גדול אחד וכמעט תמיד זה הולך לכוון הזה . במשחק בו מארי היה חלש מהרגיל במושגים שלו , בא יוקיץ' וניצח את המשחק .

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Yp

יפ

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אגב נתנו לגוקר לחפור ולדדות יותר מידי בקלות לספוט בסל הנצחון. אבל זו רק דעתח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אחרי המשחק הזה יהיה קשה להטריד את קונלי אבל הוא חוזה נגמר לא? אם כן אז אולי לא ככ קשה

etayle
etayle
02/09/2020 6:19:07

על חוזה נגמר תקבל זבל שלא נגמר. וב"ה יש מלא חוזים גרועים שמסתוביים בליגה(האריסון בארנסים כאלו).

לילי
לילי
02/09/2020 6:23:33
הגב ל  etayle

יש מלא גרועים ומעט מאוד מהם נגמרים.
אם יוטה חכמה היא עושה משחק העברות שמביא לה איזה שהוא נכס גם במחיר של חוזה מעיר לשנה יותר.

לילי
לילי
02/09/2020 6:24:52
הגב ל  לילי

חוזה מעיק*

לילי
לילי
02/09/2020 6:22:19

הוא נגמר של 30 מליון – עם קצת מזל אפשר טרייד משולש כזה או אחר.
יוטה חייבת לעשות כם החוזה שלו משהו – אם לא היא תשאר עם עוד פחות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  לילי

מחפשים רכז בסאנס ולא רוצים שם את אוברה נראה לי הולך טוב 😎

לילי
לילי
02/09/2020 6:24:26

ווישפול כזה…
הלוואי אוברה, אפילו שהוא ממש לא מספיק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  לילי

אוברה יהיה אדיר עבורכם

לילי
לילי
02/09/2020 6:27:23

כן בהחלט.
ממש מה שהטבח המליץ.

דוקטור רזי הופמן
02/09/2020 6:53:39

לילי
אני עושה שימון, היווארד על גובר הולך?

Smiley
02/09/2020 6:26:11

נראה לסאנס טוב עם רוביו, והם די מרוצים עם אוברה, למה להם להביא את קונלי?

לילי
לילי
02/09/2020 6:28:32
הגב ל  Smiley

הם לא, אין שום סיבה בעולם.
אולי את אינגלס, אם כבר משהו לסאנס – הם צריכים מנהל משחק מעמדת הפורוורד

Smiley
02/09/2020 6:33:35
הגב ל  לילי

הם לא צריכים את אינגלס. הם די עמוסים בעמדת הכנף עם ברידג'ס, אוברה, והרוקי ההוא.

לילי
לילי
02/09/2020 6:36:44
הגב ל  לילי

כן צודק.
עזוב, ליוטה אין כלום לתת

etayle
etayle
02/09/2020 6:29:04
הגב ל  Smiley

זה בדיוק הסיבה. הסאנס וזה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Smiley

רכז מחליף😎

Smiley
02/09/2020 6:29:02

ועדיין אחרי טרייד של קונלי (לכאורה) לג'אז חסר רכז לנהל את העניינים ולהוריד עומס ממיטשל שלא יקח על עצמו גם את ניהול המשחק

etayle
etayle
02/09/2020 6:30:08
הגב ל  Smiley

הם יכולים להביא את ג'ון וול 😂😂
גם רוזיר בטח על המדף(כל הכבוד מייקל אחלה חוזה)

Smiley
02/09/2020 6:32:30
הגב ל  etayle

רוזייר זאת אופציה מעניינת אם הם מצליחים לשדוד את ג'ורדן

לילי
לילי
02/09/2020 6:36:00
הגב ל  etayle

ליוטה?
מה?

etayle
etayle
02/09/2020 6:39:37
הגב ל  etayle

זה לא שעומדים בתור להגיע לעיר המורמונים את יודעת. צריך להתפשר.

ברוך רובין
02/09/2020 6:44:04
הגב ל  etayle

יוטה זה קבוצה שמוציאה מיליון אחוז מעצמה, אני לא רואה איך היא מסוגלת להתחזק ולהפוך לקוטנטדרית בשנים הקרובות דרך טריידים , אלא רק אם ימצאו איזה כוכב בדראפט (וזה כמעט בלתי אפשרי אם מיקום הבעיה של יוטה).

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  etayle

צודק ברוך

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

את מדברת על האנשים שנתנו לוול מקס שעדיין מאמינים שיחזור לאולסטאר לאלו שנתנו את אוברה על אריזה….על ברוקסי וכל מיני יקחו את פורטר בעיניים עצומות ואפילו יתנו לך חיבוק

לילי
לילי
02/09/2020 6:26:53

טוב יכול להיות כי באמת זה ארגון כושל, אבל צריך להכניס לכלא מי שחותם על טרייד כזה

Smiley
02/09/2020 6:27:50
הגב ל  לילי

הכשלון היחיד זה באמת לתת מקס לפצוע אכילס, שגם לפני זה עם רגליים בריאות לא ממש קלע מרחוק

לילי
לילי
02/09/2020 6:29:08
הגב ל  Smiley

זה חתיכת כישלון.

etayle
etayle
02/09/2020 6:28:25
הגב ל  לילי

יש תור. אני עדיין לא מבין איך ברנד מסתובב חופשי, אחרי החוזים המזעזעים שנתן להורפורד והאריס

Smiley
02/09/2020 6:31:19
הגב ל  etayle

לפי השמועות הם לקחו את הורפורד בגלל הבריאות של אמביד (לא שאני מסכים עם חוזה ההעתק שקיבל). הבעיה של הורפורד שהוא פורח בשיטה (סלטיקס, הוקס) ובסיקסרס אין ממש שיטה.
אם הם לא היו נותנים להאריס את החוזה הזה לא הייתה להם ממש דרך אחרת להתחזק (אם הוא היה הולך כי התקרה די סתומה). האריס יכול להיות אחלה כוכב שלישי, כי הוא וורסטילי, קולע ומסוגל ליצור מצבים לעצמו.
אבל שוב, בסיקסרס אין שיטה ברורה ולכן כולם נראים שם רע

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Smiley

נכון מאד

ברוך רובין
02/09/2020 6:40:25
הגב ל  Smiley

לנגיד שבסיקרס אין שיטה זה לחטוא לאמת, ברט בראון האהבל הלך עם המוטשיון אופנס . מה שנכון זה שבסיקרס אין שיטה שמותאמת וממקסמת את השחקנים .

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

😂😂😂
שיטה יש אבל לא קשורה לשחקנים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  etayle

לגבי האריס לא היה ברירה והוא בסדר אצל מאמן טוב יכול לפרוח האמת הוא עם אופי של עגל גם בפן האישי היו לו מספיק הזדמנויות בפילי גם להיות הכוכב. החוזה שלו לא כזה נורא כי הוא לא זקן ויש לו ערך בליגה גם בטרייד

etayle
etayle
02/09/2020 6:50:14

הבעיה זה לא האריס, מסכים שבסיטואציה מסויימת הוא יכול להצליח.
לא רואה איך לוקחים את הארס, אמביד, הורפורד, וסימונס ויוצרים מזה קבוצת כדורסל.

Smiley
02/09/2020 6:27:18

לאוברה הם לא רצו לשלם ולכן נפטרו ממנו. היו במוד של לנצח עכשיו ולכן הביאו וטרן כמו אריזה. לאותה תקופה הייתה שם חשיבה הגיונית.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Smiley

לנצח כאן ועכשיו 😂😂😂 זה היה יציאת הול אןף פיים אנחנו מדברים על ווש כן?

etayle
etayle
02/09/2020 6:27:31

מה רע בפורטר? כאילו הם ימצאו על ביל משהו יותר טוב. הם יכולים לקחת את האסוטרלי. (הם יחשבו שיקבלו את מג'יק ומעונה הבאה הוא מתחיל להיות קרי מחוץ לקשת)

לילי
לילי
02/09/2020 6:30:26
הגב ל  etayle

לא רעב לדעתי יכולים להוציא יותר.
ביל בקבוצה הנכונה זה מחזק כוח שיכול להוביל לאליפות.
אם אני הלייקרס, מציעה את קוזמה + מי שתרצו חוץ מהשניים ועדיף שאתמול.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  לילי

לא יוציאו יותר כי יודעים מה מצבו ושהוא לא שם תהרבה זמן. מה אתה חושב בדיוק יקבלו עליו? שחקן טופ 30?
ולברון כבר הטריד את כולם בלייקרס אז גג קוזמה ופופ

לילי
לילי
02/09/2020 6:37:51

אני חושבת שיוכלו להוציא מקבוצות מסויימות יותר מרק פורטר והשלמת שכר.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  לילי

למה גאריס מגן העתיד ואחלה שחקן רק שיטפלו טוב בגוף שלו….(זה פיץ המכירה שלי)

zaknabut
zaknabut
02/09/2020 6:31:39

מי זה הטמבל הזה שכל כמה דקות אומר שהאנ בי אי מחורבן והרמה מחורבנת? איתי לב אחד.. איזה אהבל.. קם בשלוש בלילה
כדי לא להפסיד שניה ולא מפסיק להתבכיין

etayle
etayle
02/09/2020 6:32:25
הגב ל  zaknabut

וואלה תאמת נשארתי ער 😅

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  etayle

עזוב שטויות מי החטיא את הלייאפ קרייג או גראנט?

etayle
etayle
02/09/2020 6:36:52

קרייג. הייתי שולח אותו לניקס על זה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  etayle

חחח
תחשוב מה עבר למלון בראש באותו רגע ושנייה אחרי זה דהכדור הגיע לקונלי לשלשה לגמרי לבד….

etayle
etayle
02/09/2020 6:51:35

בטח משהו כמו "מה אני עושה עם חבורת המטומטמים האלה"
ללא ספק אחד המהלכים הדפוקים שראיתי.

Smiley
02/09/2020 6:38:33

קרייג

etayle
etayle
02/09/2020 6:44:48
הגב ל  zaknabut

ותשמע אתה ממש גרוע בתור טרול. גם השם מעפן קשה לזכור. ראש נבוט אולי יתפוס. מצפה שתשתפר לקראת המשך הפליאוף.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  etayle

הוא לא עבר סיבוב 1😎
ביקשת טרול א פוליטי לא? קיבלת

ברוך רובין
02/09/2020 6:47:11
הגב ל  etayle

למה גקנבו׳ט (תיחנק בעברית צחה )אחלה שם