
למרות סיבוב ראשון די צונן אנחנו נשארים עם שתי סדרות שהלכו למשחק 7 (יוטה-דנבר ואוקלהומה-יוסטון) כאשר ברור שהמשחק של הערב יהיה המעניין ביותר. שתי הקבוצות המלהיבות מהמערב ייפגשו למשחק של להיות או לחדול וינסו להאריך עוד קצת את זמן השהייה שלהם בבועה באורלנדו.
חוץ מזה, יש לנו המשך של הסיבוב השני במזרח שצריך לקוות שלא ייראה כמו שהמשחק הראשון בין טורונטו לסלטיקס נראה לפני יומיים.
היום נארח את האחד והיחיד, האיש והגיטרה שלום חנוך שחוגג היום יום הולדת 74. לצערי יש לנו רק שני משחקים היום אז לא נוכל להשמיע הרבה מהמאגר העצום של חנוך שהיה אחד מחלוצי הרוק אנד רול בארץ וכמות השירים האייקוניים שכתב והלחין עצומה. הרבה בריאות ואריכות ימים.
לאור העיסוק של ה NBA בפוליטיקה נתחיל עם שיר נפלא פחות מוכר של חנוך שמתאים מאוד למצב בארה"ב ובארץ שנתון במשבר אמון בין חלקים שונים בחברה
00:30 טורונטו ראפטורס (מקום 2 במזרח) 0 – בוסטון סלטיקס (מקום 3 במזרח) 1

אחרי משחק ראשון חד-צדדי שתי הקבוצות נפגשות שוב, ולמרות הדומיננטיות של בוסטון במשחק הראשון אני לא חושב שאפשר כבר להגיע למסקנות. המשחק הקודם נגמר ברבע הראשון (39-23 לירוקים) במשחק שבו כל השחקנים של בוסטון שיחקו היטב וטורונטו פשוט לא הגיעה. הדינוזאורים שהיו רגילים עד עכשיו לברוקלין חסרת ההגנה עומדים עכשיו מול הקבוצה הכי מאוזנת בפלייאוף עד כה ותצטרך למצוא פתרונות אסטרטגיים לקראת המשחק הקרוב. סיאקם נכנס לבעיית עבירות כבר ברבע הראשון מה שהוציא אותו מנטלית מהמשחק ולא סביר שהקבוצה מקנדה תקלע באחוזים הנוראיים שלה (36.9% מהשדה, 25% מהשלוש) גם הערב.
מהצד השני, בוסטון בשקט בשקט מראה שלא מתייחסים אליה מספיק ברצינות. הסמול בול שלה בינתיים עבד מעולה מול פילי וגם בראשון היא לא התקשתה במיוחד מול גאסול שחייב לנצל את העמדה שלו כמה שיותר. במשחק שבו אף אחד מהכוכבים לא צריך לקחת על עצמו יותר מדי והנקודות מתחלקות בין כל השחקנים באופן כמעט זהה הריכוז ההגנתי של טורנטו צריך להיות מקסימלי של כל השחקנים כדי להשאיר לה סיכוי בסדרה הזאת. אני מעריך שיהיה לבוסטון קצת יותר קשה במשחק הקרוב אבל עם היכולת שהיא מציגה עד כה אין שום סיבה שלא נשמע עליה יותר בדיבורים על אליפות.
איך טורונטו תנצח? תמצא פתרון הגנתי לסמול-בול. שתי הקבוצות זרקו כמות כמעט זהה של שלשות בגיים 1 אבל הגיוון ההתקפי של בוסטון מאפשר לה שלשות פנויות שנכנסות באחוזים טובים. יכול להיות שיהיה כדאי לראפטורס להמר על יותר כניסות של הכוכבים של בוסטון לצבע ולתת לגאסול או לאיבקה לחכות להם שם. מהצד ההתקפי נראה לי שנרס לא חייב להיות מודאג עדיין מהיכולת של סיאקם ווון-וליט ששיחקו רע מאוד במשחק הקודם וינפקו יותר נקודות הערב.
איך בוסטון תנצח? כרגע נראה שהיא עושה הכל נכון בלי להשתמש ברזרבות. ברבע הראשון שהכריע את המשחק טייטום היה עם 0 עד הדקה האחרונה וזה לא הפריע לירוקים לדרוס התקפית, אחרי שכבר התמודדה עם אמביד בסדרה הקודמת. העבודה של בראד סטיבנס נראית טובה אבל היא עוד צריכה לעמוד למבחן במשחקים צמודים יותר בהם צריך להחליט תוך-כדי משחק. החוסר בסנטר לא מורגש כל כך כשת'ייס עושה עבודה טובה (15 ריב', טופ 5 בליגה בכמות התלונות לשופטים פר משחק, מקום 1 ביחס לדקות) וסמארט ממשיך לעשות הכל מהכל. כרגע החניכים של סטיבנס בעיקר צריכים לחכות שהיריבה שלהם תגיע לסדרה בשביל שיהיה מעניין.
שווה צפייה? כן, אבל אם יש לכם צל של התלבטות לכו לישון מוקדם ותקומו למחצית השנייה של המשחק הבא.
איך זה ייגמר? אני מאוד רוצה סדרה תחרותית אז נראה לי שטורנטו יגיעו למשחק וינצחו ב 8 במשחק שהולך להיות הרבה יותר צמוד.
03:30 דנבר נאגטס (מקום 3 במערב) 3 – יוטה ג'אז (מקום 6 במערב) 3
הגענו למשחק המרכזי של הערב, ואולי של הסיבוב הראשון כולו. בעוד הקליפרס התקשו אבל הצליחו לעבור קבוצה צעירה ואנרגטית (דאלאס) שמונהגת על ידי גארד צעיר ובלתי-עציר (לוקה) בשישה משחקים, הערב יוכרע האם היא תתמודד בסיבוב השני מול קבוצה צעירה ואנרגטית (דנבר) שמונהגת על ידי גארד צעיר ובלתי-עציר (מארי) או שהיא תתמודד מול קבוצה צעירה ואנרגטית (יוטה) שמונהגת על ידי גארד צעיר ובלתי עציר (מיטשל).
ועכשיו ברצינות. משחק 7 הראשון של פלייאוף 2020 לא יכול להיות פתוח יותר ולמרות שעד עכשיו הוא היה תלוי על כתפיהם של שני הצעירים אין זמן טוב מזה לאחד השחקנים האחרים להתעלות ולקחת את הסדרה. בשנים האחרונות משחקי 7 מתעלים על עצמם כל פעם מחדש ואין שום סיבה שהמשחק הקרוב יהיה שונה.
מהצד של יוטה, ההסתבכות הזאת הייתה מיותרת. מלבד המשחק הקודם, בכל הסדרה היא נכנסה לרבע הרביעי כשהיא מובילה ופעמיים לא הצליחה לגמור את המשחק כמו שצריך. הסיבה? ג'מאל מארי. הבחור הצעיר שבסופי משחקים פשוט בלתי ניתן לעצירה לקח על הגב שלו פעם אחר פעם את דנבר והוא הסיבה היחידה שהיא עדיין בחיים. יוטה לא מצאו לו תשובות ונראה גם שמלבד מיטשל הרגליים של כולם משקשקות כשמגיע המאני טיים. זאת ההזדמנות של קונלי ואינגלס לקחת על עצמם יותר ושל קלארקסון (שהיה טוב בסדרה עד כה מלבד המשחק הקודם) להותיר חותם בפלייאוף.
מצד דנבר, אני חייב לומר שאני די מאוכזב. כבר פעם שלישית שאנחנו בונים על קבוצה מהירה שמתבססת על סנטר שאמור לייצג את העתיד (יוקיץ') ובסוף יוצא שהיא נשענת שוב רק על מארי. אמנם האריס בחוץ ויוקיץ' נשמר על ידי אחד השומרים הכי טובים בליגה (גובר) אבל הוא עדיין לא מראה בפלייאוף שהוא בליגה של הגדולים באמת, והמשחק הקרוב הוא הזדמנות בצויינת להראות זאת. גם מילסאפ ומייקל פרוטר-ג'וניור משחקים נורא עד עכשיו ואם דנבר תנצח תהיה להם אפשרות לתקן את הרושם מול הקליפרס.
איך דנבר תנצח? יותר זריקות לשלוש. במשחק הקודם הם קלעו 18 שלשות ב 50% (אגב, בדיוק כמו יוטה) והיות וגובר שומר על הצבע עדיף לה כמה שיותר להתרווח על קשת השלוש ולקוות למסירות טובות של מארי ויוקיץ'. ובאותו עניין. יוקיץ' צריך לקחת על עצמו יותר את ניהול ההתקפה ולהשתמש בראיית המשחק שלו יותר, בעיקר במשחק הריצה. דנבר היא אחת הקבוצות הקטלניות בליגה כשהמשחק מהיר ונע מצד לצד וככל שמספר הפוזשנים יעלה יש לה יותר סיכוי לרוץ ולמצוא את ההגנה הטובה של יוטה לא מוכנה. בעניין ההגנה, אני לא יודע אם יש אפשרות לעצור את מיטשל אבל בשני המשחקים האחרונים דנבר הצליחה לשמור לא רע על שאר השחקנים שבלי נקודות מוקדמות יתקשו להיכנס לקצב. לתת למיטשל לנצח אותם זה הימור, אבל שווה להמר אותו כשעוד לא ברור לגמרי איך מתמודדים עם האלתטיות הבלתי-סבירה שלו.
איך יוטה תנצח? תמונת מראה: תכריח את דנבר להיכנס לסל. גובר עם סדרה מאוד טובה מצליח להקשות על יוקיץ' ואם הוא גם ישלוט בריבאונד (משהו שלא קרה במשחק הקודם) הוא ייתן ליוטה יתרון אסטרטגי חשוב במשחק הקרוב. אה, ועוד מישהו צריך לקלוע. ההתבססות על מיטשל כשהרוטציה קצרה ואין בויאן בוגדנוביץ' קונלי, קלארקסון ואינגלס צריכים לתת 100% בצד ההתקפי כדי לתת לקסם של מיטשל לעבוד בזמנים הנכונים. כרגע, כמו בהתנהלות של דנבר מול מיטשל, אפשר לנסות להאט את מארי אבל לא יותר מזה. מאבק על הריבאונד ושליטה בקצב המשחק יכולה להביא ליוטה יתרון משמעותי לקראת הדקות האחרונות במשחק בהם היא קצת מאבדת את הראש. אני מעריך כי אם יוטה לא יגיעו לרבע האחרון עם יתרון של 10 נקודות או יותר הם בחוץ.
שווה צפייה? אם לא הייתם איתנו עד עכשיו, זאת הזדמנות טובה להצטרף. ברוכים הבאים לפלייאוף 2020.
איך זה ייגמר? מטומטם להמר על משחקי 7, עוד יותר מטומטם לעשות את זה במקרה הנוכחי. אלך עם הקבוצה שאני מאמין בה יותר ואחליט שיוטה תגמור את הסיפור ב 5 נקודות לא לפני שתהיה תחרות שלשות פסיכיות בדקות האחרונות.
ולסיום, עוד שיר שאי אפשר להשאיר בחוץ:

מצוין, תודה.
אני נאלץ שלא להסכים עם ההנחה שלך לגבי יוקיץ'.
בפלייאוף הקודם היה לו 25.1 נקודות, 13 ריבאונדים ו-8.4 אסיסטים למשחק ב-50.6% מהשדה, 39.3% לשלוש ו-84.6% מהעונשין.
בפלייאוף הנוכחי יש לו 25.7 נקודות, 7.2 ריבאונדים ו-5.7 אסיסטים למשחק ב-51.3% מהשדה, 48.8% לשלוש ו-81.8% מהעונשין.
בשני המקרים מדובר בממוצעים מרשימים ביותר, והירידה בריבאונדים ואסיסטים השנה היא בעיקר תוצאה של יכולת פחות טובה של הצוות המסייע שלו ביחס לעונה שעברה.
פריוויו נהדר! עוד כמה מציטוטי שלום:
"לימים.. נקישות בדלת, אולי את… או שמא, כמו תמיד.. זה רק תעתוע חולף" – (כספי בציפייה לחוזה הבא בנ.ב.א)
"וכשהקיץ שוב ישהה כאן,כבר לא ימצא אותנו.
כהרף עין עבר הזמן, איש לא השגיח בנו
נראה שעוד לא הגענו, נראה שעוד לא מצאנו" (כל סגל הלייקרס מלבד AD ולברון)
"לא יודע איך לומר לך/בלי לומר מילה" (קוואי, תמיד)
ופרפראזה לסיום:
"לא יכול לישון עכשיו, מקשיב לג'קסון ונגנב
חוזר אל תוך הוובר, מתייעץ בואן-גנדי."
איבדת אותי ב: "דנבר היא אחת הקבוצות הקטלניות בליגה כשהמשחק מהיר ונע מצד לצד"
בעונה הסדירה לא כל כך עקבתי, אבל בשני המשחקים האחרונים הבריחות של דנבר הגיעו בעיקר במשחק מהיר.
(לפי מבחן העין שלי נטו, לא בדקתי)
אין על מבחן העין לא צריך להתנצל.
הסבתות מתנצלות על המתכונים של האוכל לפי העין?
כמה מתפרצות פה ושם לא הופכות את המשחק שלהם למהיר וקטלני.
דנבר ממש כמו יוטה קבוצה שמתבססת על התקפות איטיות יותר.
ברור שאם אתה מצליח לייצר נקודות במעבר זה תמיד עוזר אבל זו לא החוזקה שלהם.
כן, עם זה אני מסכימה פשוט במשחק מהיר הם לוקחים את יוטה – האיטיות של גובר ממש מורגשת, וההגנה של יוטה הרבה פעמים לא מתפקדת כשהוא לא שם לסדר אותה (בעיה רצינית שחייבת טיפול, אבל זה לא העונה כבר..).
הם רצו בעיקר כשיוקיץ' לא היה על הפארקט מה שאומר שגם גובר לא…
שמח שהייתי איתך עד אז. זה די לקראת הסוף
פריוויו מדהים והניתוחים פשוט מצויינים.
ממש אין לי מה להוסיף לגבי הסדרה של יוטה – דנבר.
לדעתי הבסיס אצל יוטה זה לנסות להאט את הקצב כמה שיותר ולכוון לסקור נמוך ולמשחק כמה שיותר עומד על חצי מגרש.
כי אם דנבר תידלק יש שם יותר קלים התקפיים ויוטה בלי בוגדי לדעתי לא תוכל לעמוד בקצב..
ובאמת שאין לי מושג מי תנצח, אבל להרגשתי זאת תהיה הקבוצה שבה בצוות המשלים יגיע יותר חד.
בכל מקרה, פריוויו כזה מצויין ועוד שלום חנוך ברקע?
10/10
.
אה, ומיטשל מגיע עצבני – באמת שיהיה טירוף..
יותר כלים** התקפיים
🤦🏼♀️
בתור דיסלקט קל(או עילג) סולחים לך. רק אל תכתבי מיטשל כמו שכתבתי בגיים 1.🤦♂️
אני איתי, מלא זמן באתר, ורק עכשיו הבמתי איך עושים אימוגים. טכנולוגיה זה לא בישבילי.
זאת בעיה השמות שלהם שם – כל אחד רושם אחר (וחוץ מקרי שאשכרה קיעקע 'קרי' על הזרוע, די כל בחירה שלך תהיה לגיטימית)
אה, וטכנופיבים לשילטון!!!
דנבר ב3
טורנטו ב2
אצטרף למחצית השנייה של דנבר
רזי בהצלחה לבוסטוניה. הצליחו לשבץ בשעה יותר גרועה מ1 וחצי😎
חחח… באמת שעה מוזרה אבל בכל זאת נראה לי עדיף על אחת וחצי. הבעיה שבוסטון-רונטו עלול להרדים את מי שנשאר ער
חחח אכן
שמעון לא הגבת על הכינוי החדש של לוקה: "התכשיט"
אני עם דונציק זה הכי יפה והולם את החמודיות שלו
תודה רבה שימון
היום נרס יראה מדוע הוא נחשב כל כך טוב.
אם השופטים לא יתערבו כמו במשחק הראשון יהיה יותר טוב, גם אם הסלטיקס יפסידו סוף סוף.
הרב לא יכול לעשות הכל והוא לא קוסם!
תודה על אחלה פריוויו.
לדעתי טורונטו תנצח, יש תחושה שבאובר-אול הסגל שלהם יותר עשיר ומוכשר.
.
מה יוטה צריכה כדי לנצח? 50 נק' מיטשל
מה דנבר צריכה כדי לנצח? 50 נקודות מארי
בקיצור – יש מצב להארכה.
אני רק אזכיר שכל אחד מהם ב-50% הצלחה במשחקי 50 נקודות
גדול, היום זה נשבר. מי לדעתך נותן היום 50? אני עם מארי, הוא השתגע לגמרי (בלי להעליב לילי)
אז לא ראית את מיטשל כשהוא יצא מהמגרש אחרי ההפסד.
הוא מגיע להשתולל, זה יהיה מחזה מרהיב.
לא הייתי פוסלת ששניהם יגיעו ל50 – יש להם אל האור הירוק לזרוק גם 40 זריקות אם הם ירצו, הכל שאלה מה יהיו האחוזים.
ראיתי ראיתי לקח ללב כל הכבוד לו. מיטשל יהיה סופרסטאר, רק תביאו מישהו לידו, היום הוא לבד
היה את בוגדי המצויין, אפילו שהוא לא מספיק.
זאת שאלה, אני שוברת על זה את הראש כבר תקופה והאמת שאני לא כל כך רואה מאיפה אפשר להביא חיזוק כרגע.
אולי סימונס מפילי דרך טרייד משולש שיערב את קונלי וגובר…
לא יודעת, צריכה לחשוב על זה.
(וכן, סימונס ליוטה זה חלום מבחינתי, תגידו מה שתגידו, השילוש שלו עם מיטשל ובוגדנוביץ יהיה פסיכי לגמרי).
לטעמי, ממש נכון.
סימונס, מיצ'ל, ובוגדנוביץ' זו שלישייה מפחידה.
הדבר היחיד שסימונס מפחיד זה את המאמן שלו
לילי
סימונס על מה בדיוק?
חיזוק לא רע יכול להיות ג'רמי גראנט מדנבר.
יוטה דיי תקועה עם החוזה של מייק. לא חושב שהוא עד כדי כך גרוע, וצריך להיות יותר סבלניים.
גיא אתה רואה הרכב שגובר וסימונס ביחד?
ואפשר לנסות להחזיר את גורדון הביתה.
מסכים איתך לילי – סימונס ליד מיצ'ל זה רעיון מצויין. חייבים כוכב בקליבר הזה לפחות.
(טנש – גם לכם הוא יהיה מצויין, לצד בוקר)
etayle,
ע"ע תגובה 6.1.1.1.3 (אין לי כלום מה להוסיף על התגובה המדויקת)
.
דה שוט,
הלוואי. לא יקרה, אבל הלוואי.
אני רק רוצה להצטרף לגיא:
הלוואי, לא יקרה, אבל הלוואי.
גיא אתה לוקח את סימונס על בוקר או אייטון?
ברוך,
לא.
.
(אבל לא משנאת המן)
ברור סימונס כשחקן/ משלים לכוכבים בעלי יכולת קליעה , הוא הטוב בליגה הוא הרבה יותר טוב מכל מה שיש לכם פרט לבוקר לאייטון ונותן לכם מה שאתם צריכים.
.
דרך אגב עם המסומם לא עושה קפיצת מדרגה שנה הבאה לרמת אולסטאר שב״ר אתם בבעיה רצינית . מקווה שיושבים לו טוב טוב על הראש
בוא נגיד שבשביל 40 זריקות נצטרך איזה 3-4 הארכות אז יאללה איפה חותמים?
כן, הגזמתי שם קצת חח
הארכות זה לחלשים.
משחק 6 לחיים ולמוות 2018 אוק' סיטי נגד יוטה (שניצחה ועברה)
.
ראסל ווסטברוק 43-18 מהשדה 46 נק' (אחוז מפתיע). 40+ זריקות קללללל (בלי הארכה)
🙂
פלייאוף ג'ורג' בהופעת קלאץ' מדהימה: 16-2 מהשדה, 6-0 מהשלוש, 5 נקודות
איפה קאוואי שצריך אותו?
לראס יש קטוגריה משלו…
אמרתי כבר במקום אחר שאין ליוטה מה באמת להציע, הכל פה ווישפול.
לגבי סימונס ליד גובר – ברור שאם מביאים את סימונס זה אומר לוותר על גובר כחלק מהטרייד (מה שמחייב טרייד משולש כי פילי לא צריכים אותו).
לגבי קונלי – האמת שאני חושבת שיש קבוצות שיקחו אותו, מדובר בחוזה גבוהה לעונה אחת שמצויין להיפטר משחקנים שמעיקים.
שוב- הכל ווישפול וצריך את הסיטואציה הספציפית והמסובכת בשביל שיצא לפועל.
.
הנקודה שלי היא שסימונס ליד מיטשל ובוגדנוביץ זה חתיכת כח. הייתי משחק איתו ב5 אפילו לפעמים – נניח, מיטשל, אינגלס/קלרקסון, אוניל, בוגדנוביץ וסימונס.
זאת חמישיה עם 4 קלעו עילית (היחיד עם פחות מ40% לשלוש קריירה זה מיטשל) 2 או 3 מנהלי משחק מצויינים (מיטשל, סימונס ואינגלס) ושני שומרי עילית (אוניל וסימונס).
תגיד לי שזו לא חמישיה מפחידה.
מעולה אינדיאני, תודה רבה.
.
מהמר על יוטה (לא בטוח), נקום כדי לברר מה קרה.
ועל טורונטו (גם לא בטוח), לא נקום, כי צריך לישון, כמו שאמרת, כדי לקום ליוטה-דנבר.
וואי וואי, איזה כיף!!
אני לא עומדת לדבר לעצמי היום בלילה, תהיה התייצבות רצינית ליוטה!!
(לא קורה הרבה, אל תזלזלו בהתרגשות)
דנבר – יוטה המשחק הכי מעניין בסיבוב הראשון?? אפילו לא המשחק הכי מעניין הערב. שתי קבוצות אפורות שמתחרות על הזכות לקבל בראש מקוואי ושות'
טורונטו בוסטון מעניין מאוד, מקווה שנרס יבוא עם לקחים מהמשחק הקודם. גם ההגנה וגם ההתקפה לא עבדו כמו שצריך, נראה אם מאמן העונה יכול לעשות משהו.
תודה על פריוויו מעולה!
יוטה ודנבר אפורות? אולי מבחינת מזג אויר אבל מבחינת כדורסל זו סדרה מאוד צבעונית
איזה כיף, משחק 7!
.
יש משהו בסדרה הזו שמזכירה לי את הסדרות במערב של ראשית שנות ה-90' –
מלא קבוצות סופר מוכשרות שנאבקו אחת בשנייה שנה אחרי שנה כאשר שום תוצאה אף פעם לא הייתה ידועה מראש.
בין השנים 1993 ל-1996 היו לסאנס, לסופרסוניקס, לג'אז, ולרוקטס במפגשים ישירים ביניהן 6 סדרות שהגיעו למשחק 7 (ורק להזכיר – זה לא כולל את הסיבוב הראשון, אז שיחקו עד 5)
(ט.ל.ח)
.
אחלה פריוויו, תודה!
תודה רבה. נהדר.
עד עכשיו אני 0 אחוז בפליאוף בלקום למשחקים, ולא רע בלהישאר ער.
בהצלחה בלילה לבן. (איך לעזאזל אמורים ללמוד למבחנים, כשיש פליאוף, מצד שני פאק אוף נומריים, יש מיטצ'ל נגד מארי, וקמבההההה)
יאללה מארי קיבל כתבת שער בספורט 5. אם עוד לא קפצתם על העגלה,זה הזמן.
בוסטון בצמוד.
דנבר בקלות.
בוסטון כי הם פשוט יותר טובים.
דנבר סתם כי ככה הבטן אומרת
נ.ב. אם מיטשל יקלע 53 במשחק 7 הוא ישבור את השיא המיתולוגי של אלג'ין ביילור שלע 284 נקודות בסדרת פלייאוף. מיטשל כרגע עם 232…
מארי עם 204
וחסר לו 14 נקודות לעקוף את ג'רי ווסט כקלע השני בטיבו הכי טוב אי פעם (218)
(הכוונה היא לשחקן שקולע שני הכי הרבה בסדרה שבה לפחות שני שחקנים קולעים 200 נק' – הוא די בוודאות יחזיק בשיא אלא אם יצליח לעקוף את מיטשל)
.
בכל מקרה זה כבר ממש ממש לחפור עמוק בסטט'
תודה חבר.
.
הייתי שם את בגלגול הזה ומייחל לסלטיקס ליוטה ולדבר למשש עוד בגלגול הזה את הפוטנציאל של הכוכבים שלהם (טוב במקרה של יוטה זה רק כוכב אחד)
.
פשוט לא מוסבר מה שעובר על דנבר. הם שנים דשדשו בשולי הפלייאוף בגלל הקושי ההגנתי של יוקיץ'. ההגנה שלהם שנה שעברה כבר הצליחה להחביא אותו וגם השנה ואיכשהו הם חוזרים לדפוסים ישנים של לשמור עם יוקיץ' בפלאט. היש לך גרוע מזה? (אגב משהו קורע בדירוג הRPM יוקיץ' מדורג כאחד הסנטרים ההגנתיים הכי טובים בליגה – עם ניקוד גבוה בהרבה מדיוויס) אני באמת לא מצליח להבין למה מאמן כל כך טוב כמו מאלון לא חוזר לשמירה הרגילה של דנבר (טראפ כאשר השחקן של יוקיץ' בא לחסום) או משחק עם פלומלי ב5 ועם יוקיץ' ב4 (ואז גובר אמנם יכול לחנות בצבע אבל מצד שני יהיה איזשהו מיסמאצ' אם הוא ישמור על יוקיץ' או פלומלי)
פלמלי ויוקיץ ביחד על הפרקט זה פיק&רול של מיטשל/אינגלס/קונלי את גובר ואס' /חדירה קלה של מיטשל.
בכללי פלמלי הוא מיס מאצ' מהלך בסדרה הזאת (מגן גרוע ממש ב1על1 על גארדים זריזים – מיטשל וקונלי חוגגים עליו).
חוץ מזה מסכימה ממש.
פלמלי ויוקיץ ביחד על הפרקט זה פיק&רול של מיטשל/אינגלס/קונלי את גובר ואס' /חדירה קלה.
בכללי פלמלי הוא מיס מאצ' מהלך בסדרה הזאת (מגן גרוע ממש ב1על1 על גארדים זריזים – מיטשל וקונלי חוגגים עליו).
חוץ מזה מסכימה ממש.
אם שומרים בפלאט (כלומר שהשומר של השחקן החוסם נשאר באיזור הטבעת) אז זה לא משנה אם הוא שומר טוב או לא טוב ב1*1 מה שחשוב הוא עם הוא יודע לשמור על הטבעת וזה פלומלי עושה לא רע. בטח שיותר טוב מיוקיץ'
לכן אמרתי פיק&רול – גובר מתגלגל מצויין ואם פלאמלי יעזוב אותו לטובת מיטשל/קונלי זה ייגמר באסיסט קל.
קרה כבר הרבה הסדרה.
יש שני שחקנים של דנבר שכל שניה שלהם בהגנה זה חגיגה של מיטשל- פלמלי ופורטר.
יוקיץ הוא בול עץ בהגנה, על פורטר גם אני קולע , בכללי זה מרגיש לי כמו משחקי אולסטאר מאשר סדרת פלייאוף הגנות נוראות במיוחד זאת של דנבר
מצויין אינדיאני. אוהב גם את השירים. בעיקר האחרון.
אני סחוט נפשית מהמשחקים הללו ועייף פיזית. הולך לישון כל לילה ב-1 או אחרי. אבל תופש תנומה בצהריים.
כיף שאתה איתנו
בסרט "לפרק את הארי" הארי בלוק (וודי אלן) אומר שהמילים הכי יפות בשפה האנגלית הן לא 'אני אוהב אותך' אלא 'זה שפיר'.
בפראפרזה על זה- המילים הכי יפות בספורט הן לא 'אנד וואן? אבל למה שופט? אפילו לא נגעתי בו. זו שריקת אוויר! אוויר!' אלא 'משחק שבע'.
יאניס, יאניס, יאניס, מה יהיה איתו?
.
אם מילווקי עפה על ידי מיאמי בודנהולצר טס משם. הוא מאמן עונה מצויין . מהגרועים שיש בפליאוף.ב 2015 קיבל את תואר המאמן המצטיין ואז אטלנטה הובסו על ידי לברון. קר שניצח 67 משחקים בעונתו הראשונה לא קיבל את תואר המאמן המצטיין וזה באליפות, בלי דוראנט.
.
אני חושב שיאניס יבקש לעזוב. הוא לא דיוויס ולכן יעשה את בשקט, אבל יאמר לאן הוא מוכן ללכת.
.
כדי להצליח הוא חייב לשחק אצך מאמן על. למי יש קבלות? לספולסטרה, לקרליל ולקר.
.
הוא צריך גם הרכב שחקנים טוב. שוב, מיאמי, דאלאס וג"ס.
.
להערכתי הוא מעדיף את ג"ס. השאלה מה המחיר שג"ס מוכנה לשלם. לדאלאס ומיאמי יש פחות מה להציעה השנה. הן נערכות לשנה הבאה ופינו מקום להחתמה תחת תקרת השכר.
.
לסיום שתי הערות:
.
בודנהולצר עשוי להפתיע. גם צפרצעים הופכים לנסיכים האגדות.
.
הנושא הכספי – תקרת שכר – רחוק מהלהיות סגור ושום דבר לא יכול להתרחש לפני סגירה של הנושא הזה.
.
אני דרך אגב, לא נותן את קרי, קלי או גרין. למה? אני רומנטיקן. אני גם חושב שוויגנס בג"ס יהיה סיפור הצלחה ולא אתעצב כלל אם לא תצא עסקה לפועל.
זה פשוט מחמם את הלב,
ככה פתאום לגלות,
שאני לא היחיד שלוקה באותה מחלה ממארת –
ווישפול ת'ינקינג…
מה יש לגולדן סטייט להציע על יאניס?
אני נותן את וויגינס, בחירה שניה השנה ובחירה של מינסוטה שנה הבאה או את אריק פסקל. אני מניח שהנהלת הג"ס תתן יותר בחירות ממני ואולי גם את גרין . זה פחות ממה שניו אורלינס קבלה על דיוויס וקליפרס על פול גורג אבל זה מה יש. רוצים קחו, לא רוצים לא. דרך אגב, אני לא חושב שהשנה יש מישהו שיכול להציע יותר. כתבתי שאני לא רואה בעסקה הזו חובה מבחינת ג"ס
חחחחחחחחח הרגת אותי , איפה מה שקיבלו על דיוויס איפה זה, קרי קליי ובחירה שנייה של השנה פחות מזה אל תפנה בכלל למילווקי, מדובר על מגה סופרטאר בן 25.
מצטרף ל-חחחחחחחח
מה וישפול תינקינג? שאני רואה את יאניס דורש החלפה? כתבתי שזה לא הכרח מבחינתי. אני חושב שהערכה שלי ראלית. לגבי וויגינס? נחיה ונראה אם יהיה מה לראות.
איפה הערכה שלך ואיפה המילה ריאלית? כמו להביא את בלדסו ובחירת דראפט על קרי בשיאו, זה פחות או יותר מה שאתה מציע פה.
אמרתי לך רוצה טרייד הצעת נגד קרי קליי והבחירה השנייה שלכם השנה על יאניס
אידיאני תודה!
פריוויו נהדר!
לאחרונה הולך לי בהימורים, אז בא נהרוס לעצמי ונהמר על בוסטון בהארכה, חוזר על ההימור של טייטום 40 נקודות…
אני לכשעצמי סבורני שמיצ'ל שחקן טוב יותר ממארי משמעותית שפשוט נמצא בפיק של החיים והיום יתיישר לעומת מיצ'ל שהינו שחקן ברמה הגבוהה, עד כאן החלק שערב לאוזניה הכרויות של לילי, ההמשך מדרדר…יוטה תפסיד היום כי דנבר טובה יותר ויש גבול להופעות הפסיכיות של שני האקדוחנים, היום זה החלק שהקבוצות ידברו, ודנבר טובה יותר.
סורי, לילי.
למישהו יש מושג על הרייטינג של הסדרה הזו? כי יחסית למרות ההיסטוריות של הסדרה לא שומע עליה במדיה.
יופי של פריוויו. ווישפול למען הבראקט שלי דנבר וטורנטו.
פרוויו משובח
תודה
🙂
תודה רבה לכולם!
ימים די מטורפים אז אין לי כל כך הרבה זמן להגיב אבל כיף לברוח לכדורסל פעם בשבוע.
יאללה שיהיה אש
יש לי תחושה שיוטה תיקח כי ג'מאל מוריי נראה לי כבר מותש לחלוטין.
כך או כך – המפסידה בסדרה הזו תלך לאיזשהו תהליך קטן של בניה מחדש. לא ייתכן שדנוור מגיעה כל כך רחוק בעונה הרגילה ונופלת בכל פלייאוף… וביוטה היו מתחים שאם הם יפסידו יהוו תמריץ לשינויים, גם בשחקנים המובילים…
במזרח – יאללה, אני הולך עם המועדפת עליי. בוסטון. בהפרש קטן. יותר כוח אש ואנשים שיכולים לקחת עליהם משחק.
ביוטה חוץ ממיטשל, בוגדנוביץ* וסוג של אוניל, די כולם יהיו על המגש…
הבעיה שאין יותר מידי ממה לבחור
תודה אינדיאני. הקדימונים שלך תענוג!
.
האמת – לא אכפת לי מי תנצח הלילה. יש התמודדות בין שתי שחקנים מצויינים שיתנו את הכל על המגרש.
גם בןסטון טורונטו ככה, שתי קהוצות מצויינות שהןלכות ראש בראש העיקר ההנאה
תודה אינדיאני,
משהו יכול להסביר לי על מה השיר חתונה לבנה?
יאללה קמבהההה
טורונטו באו טוב למשחק
לאורי פשוט פלופר מגעיל
רוברט ווילאס קיבל מכה. נקבל שלא נפצע
קמבה אאווט לגמרי.
רוברט ווילאס נותן אחלה משחק.
רבע טוב סך הכל. בוסטון לא לגמרי מפוקסים(בעיקר קמבה), והצליחו להישמר במשחק בזכות ווילאמס ובראון.
אני צופה הוריקן טייטום בהמשך המשחק.
איפה היואוורד לנקודות מהספסל
כדורסל קשה לצפייה ברבע הזה
רוברט וויליאמס סוג של חבוש בגב. לא יודע מה זה אומר. אם זה רציני, זה חוסר מזל משווע של בוסטון
לא חוסר מזל
הבחור אתלט על אבל גם פורצלן….
חי מפציעה לפציעה ואי אפשר לקבל אותו לרצף, זה לא דבר חדש.
אני מצטער שאני לא אתכם. לא נמצאים בבית. אני רואה את המשחק עם חברים אבל לא רגיל לכתוב בסלולרי. לוקח יותר מדי זמן. גם מעורב לא יהיה מחר. לא נורא. יום חופש זה מה שהרופא ציווה. בינתיים משחק שכונתי פרוע.
הספסל של טורונטו בינתיים, לא מספק את הסחורה (למעט איבקה). כנראה שיותר קל לקלוע מול הספסל של ברוקלין.
אני רואה אתה סולו פה.
איך החיים?
וואלה סבבה חוץ מהמשחק שחרבנה
כן, אגרסיבי מאד ואני רואה אותו דרך הפייסבוק, אוהדי בוסטון שמים מסך מול המרקע ואתה מקבל משחק באיכות לא רעה בכלל, אממהמה? צריך לשים את הלפטופ כמו ספר…
אני מצטער שאני לא אתכם. לא נמצאים בבית. אני רואה את המשחק עם חברים אבל לא רגיל לכתוב בסלולרי. לוקח יותר מדי זמן. גם מעורב לא יהיה מחר. לא נורא. יום חופש זה מה שהרופא ציווה. בינתיים משחק שכונתי פרוע.
אל תתנצל אוהבים אותך בכל מקרה.
לא נורא עם לא יהיה מעורב. וכן זה משחק אגרסיבי מאד.
המון אלימות כמו בשנות השמונים.
סטיבנס לוקח טיימאאוט בזמן אחרי 4 קלים של טורונטו שמשווים. זה משחק של עצבים. תנצח הקבוצה היותר מנוסה ומבושלת, כנראה האלופה…
איך לעזאזל לא היה פה פאול
טעות, טעה טעינו טועים…
שלשה ענקית של סיאקם.
רבע רע מאוד, מגעיל ומעפן.
איך לא שרקו את העבירה הזו ללאורי אני לא מבין. זה היה צריך להיות פאול טכני נגדו. שם לקמבה ממש סטירה בפנים אחרי שניסה לצאת מחסימה של וויליאמס. והשופטים יוק….
גועל נפש!
טעה טעינו טעו טעות…
משדרים בלייב wwe סמקדאון, מתי זה הפך לכזה פח? זוג אנשים בלטקס שהולכים מכות בצורה מביכה. איפה האנדרטייקר מול ריי מיסטיריו
איך אתה יכול לראות את זה בכלל?
2 בלילה… אבל כן, זה נורא.
זהו
התחיל החצי השני
על החיים ועל המוות…
עצוב מאוד מה נשאר ממארק גסול
מה זו השריקה הגרועה הזאתי?
משחק טוב. מרגיש לי שילך לטורונטו הפעם
השופטים היום מתקנים את מה שעשו לרונטו במשחק הקודם.
אנוביס נותן משחק מצוין.העבירה הזו שהדביקו לקמבה בדיחה עצובה אבל השופטים מנסים לתקן את הטעויות מהמשחק הקודם ומחזירים את הראפס לתמונה. נראה שתתחיל פה בריחה של הקנדים.
ב- Wired של קמבה היום יש יותר רגעים חיוביים מאשר בכל התקופה של קיירי שם.
אי אפשר שלא להעריץ את לאורי על המאמצים שלו, הוא נותן במשחקים 1000%, זה ווינר אמיתי. מזלו שהפרידו אותו מהחבר הטוב שלו דה-פרוזן בזמן. לאורי הוא המנוע, עושה הכל כולל הגנה פנטסטית.
תענוג.
טייטום בבלק ממבה מנטליטי
מישהו צריך ללמד את סטיבנס להתלבש
על זה אין לי טענות
מבחינתי שילבש בלויי סחבות אבל שיתן אקסטרה באימון במגרש. שאראה שינוי במנטליות. מה שאני בהחלט רואה בראפטורס היום.
אגב, כרגע מבחינתי המשחק גמור.
נראה מה סטיבנס יכין למשחק הבא ואם הוא יכול לצאת טוב מההפסד הצפוי הזה.
שוב טיימאאוט בזמן של סטיבנס לפני שהמשחק בורח לו
קמבה במשחק רע מאוד מאוד.
טורונטו במשחק גרוע, אם השחקן הכי טוב שלך זה אננובי, אתה בבעיה.
זה סתם סיסמא, אם איך שהוא משחק זה בסדר גמור שהוא השחקן הכי טוב שלך
אני מצפה מסיאקם לטרוף את המגרש. אבל אולי אני קצת אופטימי
ההגנה של טורונטו מדהימה. מבחינת כשרון בוסטון רמה מעל (הבחירה בויליאמס הייתה חתיכת שיחוק)
סיאקם בפאול הכי מפגר שנראה במשחק כדורסל
צ'לנג' של נרס על זה
פלופ
סמארט עושה שכטר ברחבה והשופטים אכלו את זה
+1
והביאו לו פאול חחחחח
וואלה יפה לנרס, תפס את הצלנג'
ברוד'רס הוא השופט שתמיד ידפוק את הסלטיקס.
הו אוהב אותם אהבת אמת…
אתה באמת בוכה על זה?
אני הייתי מרחיק את סמרט על מה שהוא עשה
איך אתה רואה את המשחק עם עוד 36 אנשים כמוך ברכב קטן?
אני?
לא, רזי, הוא ליצן
עזוב. הוא בולע מים של מדוזות כל פעם שהוא נכנס לים
חחח
כואב איך שדרסנו אותך ואת אמביד….
שתית את מי הים עם כל המזוזות.
🙂
כואב כואב אתה והפרוצס…
משחק קשה לצפיה
בוסטון לא יוותרו, אבל קמבה היום פשוט יצא מפוקוס לגמרי, אולי אם יתאושש יחזרו, אם לא אז במשחק הבא
עד כה גם אם הוא יורק לאוקיינוס הוא לא פוגע
אחת משתי אלה היא מועמדת לאליפות? אמורה לנצח את קוואי ולברון בסדרה?
+1
הדרך הכי טובה לגמור את הסדרה הזאת זה לשים את סמרט ולאורי בזירת wwf ולראות מי הפלופר הכי טוב
הליגה ממש נחלשה השנה בצמרת. הכדורסל דיי חרבנה.
במזרח, כן
לפעמים קמבה נכנס עם הראש בקיר.
יוטה מנצחת את שתי אלה בכושר של היום, גם אם מתחילים את המשחק מ 15-0
אל תבנה על זה בכלל. ל2 אלה יש הגנות שמותאמות בדיוק לסגנון של יוטה.
אבל כן, הן לא משהו.
לא מבין איך טייטום לא מסיים משחק כזה עם 30 זריקות.
בוסטון צריכים להעיר את קמבה. אפילו רבע סביר שלו יכול לתת לסלטיקס את הניצחון. שיגידו לו לעצום עיניים ולחשוב שהוא אצל ג'ים קלהון ביוקון…
מי שעדיין שמחזיק את הסלטיקס בתמונה זה טייטום, והוא לבד.
הוא גם מוסר לא מעט אסיסטים אבל הם מתאיידים כשחבריו לקבוצה מחטיאים, בראון? סמאחטה? קמבה?
לJT 2 אסיסטים והיו צריכים להיות לו לפחות 8….
פשוט לא פוגעים מספיק.
ילה
רבע אחרון לפרוטוקול.
1:1 כי אין מצב שלאורי מוותר על המשחק הזה.
אפשר גם תחרות בתחנות עם ניקוד:
1.קפיצת חזה לתוך המגן בלייאפ.
2. איי העין!!!😢
3. צלילה לרוחק לפרקט אחרי שגבוה חסם אותך.
טוב, מרקוס סמארט
בוקר טוב לכולם,
הגעתי בדיוק לרבע האחרון, יש לי מזל היום 🙂
.
אני מבינה שכרגיל כל מה שוונפליט היה צריך זה את הילד שלו באזור?
אני כותב לך איחור
אופנתי אבל
אם מה שהיה עד עכשיו, לא פספסת כלום.
היית לי הרגשה..
ראפטורס צריכים להמשיך לתת לסמארט לזרוק.
הסטטיסטיקה מתיישרת
לפעמים שחקנים בזון, כל אחד יכול לתפוס יום.
(אבל מה אני יודעת, ערה בדיוק קרה וחצי)
סוף סוף הגנות כמו פעם .ולא תחרות שלשות
לא תודה
מה אני רואה פה???
תודה על הקדימון הנהדר.
הסיבוב הראשון של המערב נתן הצגות מטורפות ממה שיתן כל המזרח….
.
משחק 7 מטורף. הזריקות של מיצ'ל ומארי זה משהו שאני לא זוכר שראיתי. הרגיש כמו NBA2K. הכל פשוט נכנס. ה-כ-ל.
.
מצער שקבוצה עם שחקנים של דנבר לא הצליחה להוציא יותר מהסגל שלה. למרות הפציעות של האריס ובארטון…
מילסאפ מזדקן מרגע לרגע, ורחוק שנות אור מלהזכיר את ההופעות האדירות שלו מהפלייאף האחרון. ג'וניור פלייאוף ראשון אז אפשר לסלוח…אבל עדיין מבאס לראות שהקבוצה הזאת עדיין לא עשתה את הקפיצה שהייתה צריכה לעשות מזמן מזמן..
אם בוסטון לוקחים פה משחק עם שחקן ורבע, טורונטו צריכה בדק בית
אחת מהן שהיתה משחקת נורמלי היתה מנצחת ב 20 בקלות
12 של בוסטון זה מכונת פאולים
the enforcer…
טוב, נראה לי נרדמתי ואני חולם(על מרכוס סמרט מתחפש לג'ורדן??)
וואיוואי
טראסט, עדיין חושב שצריך לתת לסמארט לזרוק?
כל התקפה הייתי נותן לו לזרוק
עברות כל כך מיותרות..
פשוט מיותרות.
איפה סיאקםם?
איפה שהוא כל הזמן בפלייאוף
לא פוגע
כואב כואב איך הלך הפרוצ'ס….
איפה אמביג' איינה סימונס?
אתמול יאניס, היום סיאקם(להבדיל), קשה לאלה שדוחפים בסוף אה?
ומישהו צריך לספר לטייטום שהוא חתיכת שחקן, שיתחיל לקחת על עצמו יותר. (חייב לפתח משחק עם הגב לסל, מאמין שזה יקרה)
חחחחחחחח
איזה יופי, JT עם עוד שלשה וכבר יש לו 32 נקודות….
סופרסטאר בהתהוות.
יקבל השנה את המקס לבני גילו, וואלה מגיע לו.
אני אומרת את זה כבר שלוש שנים – מיטשל וטייטום עומדים לריב שנים על השחקן הכי טוב מהדראפט שלהם.
טייטום הזה רוצח..
טורונטו לא פוגעים
Wide open
הייווארד לא מתאים לחמישיה של בוסטון סמארט נראה הרבה יותר מחובר. הוא יכול להתחיל מהספסל אבל הוא פשוט יקר מדי בשביל זה.
הם חייבים להטריד אותו בשביל ספסל יותר משמעותי וזו קבוצה לאליפות
מסכימה.
ויהיה שוק להיווארד, הוא נתן עונה לא רעה בכלל.
עוד שנה כשהוא מסיים חוזה הוא יהיה זול משמעותית
מסכים. לא עבד מהיום הראשון..
ליום הראשון יש לו נסיבות מקלות 😂😂
חוסר מזל בגלל פציעה אולי אם דברים היו מגלגלים אחרת הוא כן היה מתחבר ואולי הוא יתחבר בעתיד אבל כרגע נראה שבמחיר שלו אפשר להביא דברים יותר מתאימים להווה
ואז סמארט מקפיץ לעצמו על הרגל ואתה מבין שקשה לחיות עם החוסר יציבות הזו… הייוורד יהיה זול יותר . לא חושב שתהיה קבוצה שתציע לו חוזה גבוה יותר מדי. הוא לא עשה משהו מאז הפציעה שמצדיק חוזה גבוה, אלא משהו באזור ה-10 מיליון לעונה כי עדיין יש לו איכויות שהוא מביא למגרש.
שלא תבין אני מאוד אוהב את הייוארד ורוצה בהצלחתו אבל כרגע ככה זה נראה לי.
בוא נגיד שהאיבוד של סמארט לא באמת מצביע על משהו
אתה לא יכול לסמוך על קבלת ההחלטות של סמארט.
סמארט והייוורד אלה שני שחקנים שונים לגמרי, כל אחד מביא סט יכולות שונה לשולחן. תחבר אותם ויהיה לך שחקן 2-way נהדר.
הייוורד סיים את החוזים הגדולים (אלא אם הניקס יעשו ניקס…).
לא אתפלא עם שנה הבאה שניהם עולים מהספסל ואיזה צעיר יקבל את המקום בחמישייה.
היוורד בעשר זה עסקה מצוינת אם הוא בריא. יש לו איכויות מצוינות, אבל ביום כמו היום כשקמבה לא פוגע, רכז איכותי מהספסל היא מועיל יותר. משהו בסגנון סקארי טרי מלפני שנה רק בלי אגו. מישהו אמר דראפט?
ווקר וסמארט נזכרו לשים נקודות על הלוח. טאטום פשוט השחקן הכי טוב על המגרש
למה סמארט מכדרר שם?
כי הוא סמארט
סטיבנס היום עושה עבודה מצוינת. לוקח פסקי זמן בזמן כשהוא מזהה שינויי מומנטומים.
עושה את זה נכון. הלוואי כל משחק ככה.
הוא כל הזמן ככה אתה פשוט אוהב להתלונן עליו.
הוא בטופ 5 מאמנים של הליגה
אני דווקא מסכימה עם רזי, זה לא רק היום – גם משחק קודם.
הוא גם התחיל לצעוק וללכת על הקווים ולזוז.
הוא לא היה עושה את זה כמעט בעונה הסדירה.
+100
אני בעיקר מופתע מהתגובה המהירה שלו, זה כמו פטה מורגנה. הוא לא יהיה פופ אף פעם אבל לפחות טיימאאוט שיקח בזמן כמו שצריך.
מלחמה אדירה של לאורי על הכדור מול סמארט.
הרוויחו שלשה מכלום
גאסול יצא ב6
שריקת אוויר ללאורי
האיזה עולם הנפילה הזו של לאורי על תייס זו עבירה?
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
תוקף אוויר וטכנית אוויר
לי באופן אישי קשה להיות בעד שחקן כמו לאורי עם כל הפלופים האלו. בעיני זה מגעיל
שריקה מצוינת נגד טאטום
הוא עושה את זה כל הזמן
הטכנית הייתה מיותרת (אלא אם הוא אמר משהו)
חחחחחחחחחחחח איזו שריקה מונפצת של השופטים. להקיא עליהם
תלוי מה הוא אמר, אם הוא קילל זה לגיטימי.
די נו זו לא סדנה לעצבים ועם כל הכבוד אני נגד שיטור מילולי.
לליגה יש חוקים ואסור לקלל שופט, זה הכל…
אולי הוא קילל לעצמו ולא את השופט? בהילוך החוזר לא היה נראה שהוא קילל אלא התעצבן ומחה עם היד אבל שיתנו לשחק הנודניקים האלה
+1000000000000000
תתחבר לרגשות שלך BLM מותר ואפילו רצוי אבל אסור להתעצבן, יש משטרת רגשות…
אבל מסכימה איתך 100%
עזוב שטויות, הם המציאו שם תוקף. כל הליגה עושה את זה, וטייטום עוד עדין
קמבהההההההה
מה נסגר עם הטכניות המסריחות האלה?! תתאפסו על עצמכם אנשים
כל הפלייאוף עם שריקות הזויות…
וזה שתייס מפספס את לאורי ועדיין מקבל שריקה נגדו יותר הגיוני?
הי בוקר טוב חברה
מה הולך?
הימרתי על טייטום שם 40 בנצחון
שמעוןאצר טייטום אף פעם לאקולע 40
מה הולך שמעון שוב נוגב?
יש שלט על דלתו, נא לא להפריע עובדים על הילד השלישי…
🙂
בטח יש הימורים חזקים על המשחק הזה עם השופטים מתערבים ככה
אם*
גם אני חשבתי את זה חחח
לך הביתה סיאם, תחזור לקמרון
טיפה קסנפוב מצדך יהודי, מעוהיין להניח תפילין?
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
גאדדמט, איזה קרוב זה
טוב מה, זה משפט של אוג'יי סימפסון? כמה זמן להחליט
האמריקאים הפלצנים האלה צריכים דרמה. דביקים כמו מסטיק לעוס
נותנים פסק זמן על חשבון המערכת..
חייבים מערכת קווים כמו בטניס, יחסוך כל כך הרבה זמן.
תחזור לקמרון סיאקם
https://www.youtube.com/watch?v=Xa_UoWC1ZqE
אתה לא מחבב קמרונים? זאת ביקורת סמויה לאמביד?
לא
זאת ביקורת גלויה לסיאקם
טוב, אם טורונטו לא לקחו את זה, אין להם מה למכור
סיאקם פשוט איבד את המשחק..
אוקי טיטום קלע 34, קרוב.
פלוסשלשת הנצחון שהוא יקלע אנחנו ב37 ,מעולה
זה נראה שגם אם היו משחקים עוד שבוע טורנטו לא היו מנצחים.
שוב סטיבנס הוכיח שהוא מהטופ של המאמנים בליגה וכל הקישקושים עליו פה באתר הם חסרי קשר למציאות.
יש פה מגמה שאם אומרים משהו מספיק פעמים אז חושבים שזה נכון
😉
סטיבנס לא ניהל משהו יוצא מגדר הרגיל. השחקנים של טורונטו פשוט מחורבנים בסדרה.
או שההגנה של הסלטיקס טובה. בראון וסמארט תמיד היו טובים. טאטום קפץ מדרגה. קמבה לא חור ות'ייס מנסה לסתום חורים עבור כולם.
אימון זה לא רק ניהול משחק למרות שגם פה אני חושב שהוא טוב מאוד.
בסיכום שני המשחקים הוא מקבל ציון מצויין ויש סיכוי שבוסטון עוד תעשה פה סוויפ
מצד שני נרס הוציא מעל ומעבר מטורנטו אבל אין לו שם מספיק איכות
למה ויתרו על הפסק זמן האחרון?
יותר קל לתקוף במעבר. אני חושב שהיה צריך ללכת, שהבין שזה הולך לכלום ושום דבר.
לא מאמין שתמ"א
🙂
הכל בזכות הבולדוג שהיה זוועה בהתחלה אבל סדר כמעט לגמרי את הפער והביא את השינוי המיוחל.
הסלטיקס 2:0, מי היה מאמין?
כולם חוץ ממך 🤭
😄😄
לא כולם
ראי את ההימורים בתחילת הפוסט ולפני שהמשחק החל.
תאמין אני רואה סנריו שאתם מוציאים מטאטא.
אתם נראים מאוד מחוברים וטורנטו נראים מעבר לשיא. הגיעו לשיא מוקדם מדי
איזה סיום מבאס, סתם חצי דקה של כלום.
לפחות רזי שמח 🙂
כן, היום מתחיל טוב מאד.
אני אאמל:ק, משחק רע מאוד, ובסוף בוסטון ניצחו.
וואלה שהסלטיקס עשו שטויות אבל הראפטורס עוד יותר. לא מבין למה לא הלכו לואנפליט בסוף וקיבלו סיאקם דורך בחוץ
קמבה היה צרך להשאיר לעצמו את הכדור האחרון במקום הסטפ בק ההתאבדותי הזה של בראון
סיאקם כרגע הוא על תקן שחקן עונה רגילה נהדר, אבל חסר כישרון התקפי להוביל קבוצה בפלייאוף. דווקא ואנפליט מראה ניצוצות, אבל כמו שהוא משחק הוא רק מגדיל את הסיכוי שהניקס זורקים עליו הצעת מקס בקיץ.
יוג'ירי בבעיה… הוא צריך להחליט אם מי הוא ממשיך, לאורי או ואנפליט (הייתי הולך עם הצעיר יותר בגלל הטיימליין שלו ושל סיאקם ושאר הצעירים). מחפש את פילי לתת להם PG (שחוזר הביתה) ומוריד את העול של החוזה של לאורי.
ואן ליט בסדרה רעה
הוא נראה כמו היחיד שאפשר לסמוך עליו בראפטורס (וזה לא שיש להם מבחר כל כך גדול).
#לא_פשוטים_החיים_ללא_קוואי
בתכלס היית בהלם שהם הגיעו עד הלום…עדיין יכולים להתאפס על עצמם, אבל בכל מקרה סחתיין על הסלטיקס
הראפטורס זאת קבוצה שרק צריכה סופרסטאר כדי באמת לאיים. יש להם סגל מצויין של שחקני משנה ומספרי 2 ו-3, אבל קוואי לא אוהב קור…
יש רעיונות למישהו שיצטרף?
אחרי העונה הבאה לדעתי הם מסיימים את כל החוזים הגדולים ובאים מוכנים ל"קיץ יאניס" (בהנחה שהוא היה פנוי.
אבל טורונטו, כעיר קנדית וקרה (אם לא קפואה) בבעיה למשוך שחקנים חופשיים. הסיכוי שלה הוא טריידים כמו מה שקרה עם קוואי.
.
בנוסף, יש מעט מאוד סופרסטארים ברמה כזו שיכולים למשוך אותך לאליפות וכולם די תפוסים בקבוצות שלהם.
בקצב הזה התחזית שלי של גמר מיאמי – בוסטון תתרחש.
אני ממש אהיה מרוצה מעצמי, זה לא מובן מאליו.
זה הגמר שאני מהמר עליו
בוסטון ניצחו משחק עם 17 איבודים, טורונטו 40% מהשדה 28 מהשלוש
בעונשין שתי הקבוצות הצטיינו
איפה המזרח ואיפה המערב, הפערים רק גדלים
2-0
!
כפי שחשבתי זה יהיה-4-2 לכל היותר
וסמארט הוא עוד קצת והוא שחקן סף אולסטאר ,כן בא נסחף.
סמארט לא יציב מספיק, הוא נותן לך משחק אחד מכמה של הפצצה באחוזים מצויינים ובד"כ פשוט הגנה מטורפת עם קליעה באחוזים בינוניים מינוס.
ההתקפה שלו זה בונוס, מה שהוא עושה בהגנה בודדים בליגה עושים
הוא בסדר גמור.
עושה את העבודה יופי.
הניצחון כולו שלו וגם קצת של טייטום….
הוא מצויין!!!
פשוט לא יציב התקפית, אין מה לעשות – זה המצב.
אבל למען הסר ספק זה שחקן שכל קבוצה בליגה הייתה רוצה ועוד בחוזה שלו??
ברור
הוא הלב של הקבוצה.
ראית את אסיפת השחקנים שהוא עשה בסוף המשחק בשביל עניין המוטיבציה והפוקוס?
זה מנהיג, יותר מבראון.
אני אתך לגבי סמארט…
טוני ברוד'רס עשה לסלטיקס טובה בסיום כששם לב שסיאקם דרך מחוץ לקו.
לא ייאמן שאני משבח…
שנים לקח לי להבין שטוני בראדרס זה שופט אחד ולא 2 אחים ששופטים במשחק
):
😂😂😂😂😂
הרגת..
חחחחחחחחחחח
דה בראד'רס
לילה טוב לכולם ותודה על הקדימון המעולה
1.סוף סוף משחק פלייאוף בין קבוצות עם אוריינטציה הגנתית.טעם של פעם.
2.השיפור בקליעה של סמארט יחסית לתחילת הקריירה מצוין . להסיר את הכובע בפני מחלקת הפיתוח של בוסטון . הלילה היה בזון וכנראה לא יחזר על זה בהמשך , אבל עם 33 אחוז כבר לא שחקן שמאד כדאי להשאיר חופשי . אוהדי אוק. מקוים שדורט ובייזלי גם יעברו מסלול כזה .
3.למי שתהה על הטכנית לטייטום : העונה הזו מחאה על שריקה על ידי הנפת אגרוף מביאה לטכנית אוטומטית , אין לשופטים שום שיקול דעת בענין הזה . השחקנים בהחלט מודעים לזה , טעות של חוסר נסיון של טייטום . לעומת זאת הנפת יד פתוחה נתונה לשיקול דעת של השופטים ועד כמה שראיתי לא שורקים על זה טכנית .
🤦♂️🤦♂️🤦♂️ איזה אהבלים האמריקאים האלה. כיתה טיפולית
האמת היא שיש בזה מן ההגיון . מרשים מחאה , מגבילים הקשר אלים שמתבטא באגרוף . מי שעושה את זה מצוין זה סיפי שמוחה הרבה מאד , אבל מקפיד לא לאגרף .
ממש
לא הייתי מודע לזה.
אז מה אסור סתם אגרוף?
מה עם התנועה המקובלת במחוזנו "למה מה?"
זה טכנית?
אין שיפור בקליעה של סמארט, אתה לוקח יותר מידי ברצינות משחק אחד.
למען האמת הוא ירד באחוזים שלו העונה מכל טווח (לא בדקתי עונשין*)
אהלן,אולי אני טועה,לא בדקתי הנתונים,אבל מאמר המערכת של אתר אוק. שאני קורא בקביעות כבר הרבה שנים ציין שהאחוז שלו משלוש הוא:33 , ושזה צריך להוות דוגמא לפיתוח השחקנים הצעירים של אוק.
שנה שעברה היה 36% השנה 34%
יכול להיות שיחסית לאיך שהיה בתחילת הקריירה – מודה שלא עקבתי אז.
אני אבדוק במחצית.
טוב , בדקתי.מה שכתבתי נכון,סמארט בשנתיים האחרונות קולע הרבה יותר טוב מהשלוש מאשר בארבע השנים הראשונות שלו בליגה . העונה הנוכחית הוא פחות מדויק מהקודמת , אבל משמעותית יותר טוב מהשנים הראשונות . אני כרגע חותם על זה שלו דורט יקלע 35 אחוז מהשלוש . אם זה יקרה מחר , יוסטון בצרות .
אני יודע שלא כולם יאהבו את זה. אבל בתוך תוכי אני מקווה קצת לבלוואווט, ואז לחתוך לישון מוקדם.
איזה יפה יוקיץ' מקפיץ את הכדורסל על הרגל
יופי.
מתחילים.
אם אינגלס הגיע חד זה מצויין
5 מהירות זה סימן טוב
אני עדיין חושבת שהצוות המשלים ינצח את המשחק הזה, לא הכוכבים.
זה משחק על כל הקופה, אז לא הצוות המשלים יכריע.
מילסאפ אשכרה קלע סל
איך פאקינג עושים דאבל טים על מטצ'ל והוא עובר אותם ככה?
מצטער לילי, נראה שדנוור באו לשחק היום.
לא חשבתי אחרת, השאלה איך יוטה הגיעו.
נראה בקרוב.
אני מבין שדנבר פחות ממשחק 7,לא מתאמצים
כרגע נראה שדנבר באו מוכנים ויוטה מחפשת את עצמה.
קצת מאכזב.
ככה או ככה כרגע שתי הקבוצות יותר משתדלות שלא לטעות משאר לנצח.
טוב, מלון גילב את הדאבלאפ, יפה לו.
גראנט על מיטצ'ל, ובפיק אנד רול הם שמים דאבלאפ על מיטצ'ל. לקח לו קצת זמן, אבל זה רעיון לא רע בכלל.
אני חושב שבפליאוף הזה נוצרת יריבות דנוור-יוטה, יהיה מעניין לעקוב אחרי המשחקים שלהם בעונות הבאות.
+1
מיטשל-מארי זה לשנים.
אני חושב שפורטר השחקן עם המשחק הכי לא חכם בשתי הקבוצות.ונותן פייט בליגה.
וויגינס אבל הוא קלוס סקנד
מישהו שאל מה אתה חושב?
מישהו שאל מה אתה חושב?
לך לישון גולם
מייקל פורטר עושה שם שטויות…
רבע ראשון דנבר הרבה יותר מוכנים.
ליוטה יש מזל שזה לא דו ספרתי.
וניאנג
למה מארי לא מוביל את ההתקפה של דנבר בהרכב הזה?
אז!קאווי חסר או לא חסר? זה ההבדל בין פלייאוף לעונה רגילה…😂😂
בוקר טוב אליהו.
בוקר טוב התעוררתי הרגע לשירותים ומתחיל להתארגן לדנבר
איזה אנד ויאן של פורטר
החלטתי לקחת חופש ואני רואה את המשחקים עם החותן וחברים. גם מארי וגם דונובן הרוגים. אחרי משחקים כמו שלשום צריך שבוע מנוחה. אני מדבר עכשיו כפרופסור שלימד משך 40 ש הקורס פיזיולוגיה של מאמץ מקסימלי
תהנה דוק.
40 שנה חחח אתה ענק מנחם. נהיית פרופסור בגיל 15?
מברוכ יא רזי ואני רואה שטייטום כיכב הופתעתי שהוא כיכב יפה מאד. היוורד ככ מיותר רק שלא יחזור רק יהרוס לכם את הדינימקה ויצטרכו להתחשב בו…
אני לא יודע עם ג׳ייסון, בעלה של בתי אפרת הוא חותן או חתן שלי
חתן מנחם
זה באמת משנה לך כרגע?
פורטר הוא איש שלי. אולי אחזור יותר מאוחר. על הסלולרי לוקח לי יותר מדי זמן חכתוב
יוטה פשוט איבדה את זה, אבל החוסר שריקות האלה קצת מוגזם.
כבר שתי התקפות שהיה מקום לשריקה וכלום.
כתבתי כבר שהסלט יקב משחקים טוב יותר ללא הייוארד
מנחם, הם שיחקו היום כמו פח אשפה וחבורת נגרים. המזל זה שהדורסים גילו שבפליאוף יותר קשה לדרוס. ולכן סיאקם פתאום נעלם.
אכן
לפי מקורות הייוארד בדרך חזרה לבועה….
דנבר פתאום שומרים. נראה לי מלון מפחד על המשרה שלו, וצעק עליהם כמו שצריך.
הטיימאאוט הזה של יוטה מאוחר מדיי ואם מיטצ'ל לא יתחיללתפור את השלשות ברצף, זה אבוד מבחינתם.
ולילי, בינתיים את צודקת המחליפים של דנוור עושים את העבודה.
דוקטור , יש לי עמה בשבילך. תסתום.. אתה עושה הרבה פאדיחות לאדם מלומד כמותך… שגומר קבוצןת בתחילת רבע שני חחחח. אתה
עייף, לך לישון
דנבר פשוט מקבצת על מיצ'ל את כולם ומהמרת שהיתר ינצחו אותה.
כל חדירה של מיצ'ל, כולם באים לעזור
דנבר באו לעבוד
היו צריכים לתת לו 1 על 1😂
רזי ראית שצץ צל חדש?
הכל פתוח עדיין, אני ממש לא לחוצה.
דנבר באו לעשות הצגות.
איזה פאול מיותר של גרנט
למי ששאל למה אסור לעשות דאבל טים על שחקן כמו יוקיץ
Lol😂😂
איפה הריבאונד הגנה?!?!
מה לא למדו כלום מהמשחק הקודם??????
לילי סורי אבל זה הפערים האמיתיים. אתם צריכים להחליף את כולם אמרתי לך עוד ב3 1 שהובלתם.
אל תיפלו למלכודת של פילי כמו מול טורנטו
ממש לא כולם, אתה עף רחוק.
וברור שצריך שינוי – אני גם אומרת, גובר מילה את עצמו.
*מיצה
חח טורי קאייג איזה נגר יאללה
שלישית של מיטצ'ל.
טוב אפשר לסגור סיפור.
הזיה.
יוטה פשוט שחכו לשחק כדורסל.
עדיף דנבר אולי יקחו משחק או 2 מהקליפרס מול יוטה המדדה אפילו לא היה צריך לדדות…
ליוטה אין אפשרות אפילו לדגדג את הקליפרס.
אני מקווה שיוטה יעשו את השינויים הנדרשים למרות שסחטה סידרה צמודה ולא יעשו פילי ויחשבו שיש להם סיכוי למשהו עם גובר לשנים הבאות….
יוקיץ זה פשוט פליימייקר בגוף של סנטר.
כל כך חכם שאתה רוצה לחבק אותו.
LMFAO Mitchell has more fouls than points
תביא גם את רייצל
שיביא רק את רייצ'ל…
עכשיו להכניס את מיטשל דחוף.
שווה לקחת את הסיכון.
אם יורדים בפחות מ12 יש עוד מה לדבר
מיטצ'ל גילה שיותר קשה לקלוע ששומרים עליך, ועושים טרפים.
כל הסדרה עושים עליו טרפים ושומרים טרפים טים.
כנראה הלחץ מדבר.
טריפל*
איפה אתה שימון?
מורי עושה וולברין…
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
פה רואה את הניגוב דנבר חושבים הם במייל היי בבית
שימעון, יוטה זה לא פילי – מערכת ברמה אחרת מבחינת ארגון.
אני בטוחה שמבינים שם שצריך שינוי, הבעיה היא החוזה של קונלי שתוקע תקרה והחוזה שך גובר שיהיה קשה לסחור בו.
אחרי שיוטה תודך אני אכתוב פוסט יחסינו לאן
תודח*
(היום או נגד הקליפרס, יוטה בלי בוגדי לא שווה גמר מערב)
אולי תעשי הופעת אורח בחלום קיץ, של גלעד.
יש לי תחושה שמלון יפוטר במקרה של הפסד
זה גם מה שהוא חושב לפי הפרצוף שלו(לא להתעצבן על הניתוח פסיכולוגית)
קשה לי להאמין.
לפטר אותו זה לעשות לפילי טובה ענקית.
הנעת כדור מעולה, כבר שלשה 4 פנויה לגמרי שמחטיאים.
אבל מיטשל פשוט חושך,
מה, רק שמארי לא נפצע!
zaknabut רק שתדע שכבר אתמול התלוננו עליך 3 גולשים. לא הבנתי למה כי לא הייתי בבלוג החי איזו שעה. עכשיו אני מבין את כוונתם. אז ראה, הוזהרת. אם אתה מתכוון סתם לעלות פה על אנשים ולטנף את הבלוג החי, נחסום אותך וגמרנו. לחיצה על כפתור ואתה איננו.
מנחם, מי שלא יודע לקבל ביקורת
שלא יכתוב תגובות. יש םה אנשים עם הבנה בכדורסל ברמת טמטום מתקדם. אי אפשר לא להגיב על זה.
קוריוז- זה קוריוז.
דוקטור רזי- שיתמקד באכילת אצות.
הם מורידים תרמה של הבלוג
תעביר ביקורת כמו גבר, לא כמו קאפקייק
אין לך מושג קלוש. אתה מדבר שטויות בהמון בטחון. רואים שלא נגעת בכדור בחיים שלך. אה , סליחה, המשחקים בכנסים של הופס לא נחשבים .
איפה שיחקת נבוט?
אני מוכן להציע לך אחד על אחד במפגש הופס הקרוב שיהיה גם על פיצה או משהו
מונולוג מרשים. קבל עליו 6 מ 10.
מנחם תן לו לטטרש חופשי נדאג כבר לנגב אותו לבדנו 😎. הוא מעריצה צמודה להכניס רייטינג כמו המעודדות במשחקים
לפציעה של מארי קוראים HORSE SHOE. יש מצב שמחר הוא לא יוכל להזיז את הרגל
ברכייה לשוק בשפת העם
רגל עץ בעברית
🤭🤭🤭
אוי ואבוי
יצאו בזול יוטה מהחצי הנורא הזה
ממש.
14 זה עוד משאיר משחק.
אבל אם מיטשל לא חוזר כמו מלוע של תותח, אין מה לדבר בכלל.
יש מצב שגם אחרי המחצית לא, כרגע המקום עוד איכשהו חם אבל גם עכשיו הוא גורר רגל.
הוא ישחק היום ככה או ככה, מארי לא יוותר על משחק 7.
כמה שאלות :
למה יוטה נראית ככה פטטים?
למה הם הפסיקו לרוץ לרוץ לרוץ?
מי יודע מה משמעות המילים בחתונה לבנה?
1. 😭😭😭
2. כי לא יודעת.
3. זה השם של האלבום של שלום חנוך – לא מכירה פירוש ספציפי.
אני כן יודעת שהוא מדבר הרבה על הגירושין שלו באלבום אז יכול להיות שיש הקשר.
https://mshironet.mako.co.il/artist?type=lyrics&lang=1&prfid=960&wrkid=4727
זה המילים. וואלה מעניין, נראה שקשור לאבדן של כלה. (היה סיפור מצמרר כזה השבוע, שכלה בחתונה(רופאה) התמוטטה, מצבה היה קשה.
זה היה האלבום בעברית האהוב עליי כשהייתי נוער. אבל המילים תמוהות לאללה.
נראה לי שרצית להגיד פתטים.
Is Jokic dunking more because it’s the playoffs or cus his BMI is finally down?
בי אמ אי
יוטה שברו שיא.
המחצית הכי גרוע אבר!! של קבוצה בלייאוף
דונובן מתחמם למרות הגנת עילית עליו
אם מיטשל מתחיל להידחק עוד יש סיכוי
לילי, כבר עדיף ניקס!
אני יודעת..
מאכזב, ציפיתי למטווחים!!
דונובן הגיע לנק רתיחה יהיה אולי קאמבק
מיטצ'ל מתחיל להתעורר
טוב מאוד טוב מאוד, טוב מאוד!!
לכל האלו שעפים על מיצל ושונאים את הזקן אשמח לשמוע מה ההבדלים ביניהם
וואו, שמים וארץ.
אין מה להשוות בכלל
למיטצ'ל אין זקן
8 שנים הבדל 😉
רק 7 לילי כריות מקשיחה את הכריות לכרית אורטופדית קשיחה?
יא אללה
מארי מחוסל לחלוטין
לא כזה מחוסל אלא ניטרל את עצמו נותן לאחרים….
זה לא הזמן לזה
חיים מה אומר על דאבל טים עובד או לא במקום 50 מיצל יקלע 30 ודנבר מובילים?
על מיטשל (ומארי) זאת הדרך היחידה (בעיקר כשהשאר מנגרים)
על יוקיץ זה טעות פטאלית.
יוקיץ לא קולע 50 אף פעם ןכמעט אף פעם אין צורך בזה אם הוא רותח גם עליו כדאי
איזה יורוסטף. אלוף.
רויס אוניל מצויין
הגנה מושלמת של גובר הרבע.
חצי מחזרה פה בזכותו
מה לעזאזל קלרקסון עושה?!?!?!
מה שהוא עושה כל הזמן, רק שעכשיו בפלייאוף שמים לזה לב
5 הפרש!!!
וואו מיצל לוהטטטט רק 5
גובר!!!
למיטצ'ל יש יכולת על בלדעת לאן השחקן מולו הולך בפיק אנד רול, ופשוט ללכת לצד שני
בשילוב עם האתלטיות הבאמת יוצאת דופן שלו, זה מחזה מרהיב.
רק שימשך לסיבוב הבא בבקשה!
לא בא לי לסיים כבר בסיבוב הראשון…
לא ראיתי בקביעות את החצי השני אבל נדמה לי שמלון שכח לחלוטין את פורטר
נראה לי צריך טריפל טים על מיצל 😂😂😂 הוא קולע גם על הדאבל טים
איך אני אוהבת שהוא הכניס את עצמו בכוח למשחק!
לפעמים אין מה לעשות, זה התפקיד שלו לשים נקודות על הלוח, לסופרסטאר אין דבר כזה יום רע במשחק 7!!!
פול ג'ורג' עזב את הקבוצה
😂😂😂😂
😂😂
טוב, ככה או ככה יש משחק.
5 הפסד וכדור של יוטה זה אחלה מצב.
גוקר עושה סחבה מגובר ששומר עם העיניים
שמעון ג'ו אינגלס ובוגדנוביץ' על סימונס לוקח? (חוץ מזה שלא נראה לי זה מסתדר חוזית)
לא בויאן זקן מידי ואינגלס אין לי מה לעשות איתו. ליוטה אין מה להציע לי לפיניקס לעומת זאת….הייתי שמח
לצערי מסכימה.
יוטה צריכה לחכות עוד עונה
ודווקא חוזית זה אמור להסתדר (אולי איזה פילר מפילי) בשניה שסימונס נכנס למקס שלו (שגם ככה לעשות עליו טרייד לפני זה די גובל הבלתי אפשרי)
דונובן לקח ודונובן נתן. יהיה שמו של דונובן מבורך.
ושמעון, מארי לא "נותן לאחרים". הוא פשוט מחוסל עם חומצות חלב בכל גופו מהמשחק שלשום וממש לא קל לו לזוז. בקורס הבא שאתן אתן לך לשבת בשורה הראשונה
מנחם לא דיברתי על עייפות ובגיים 7 אין עייפות מארי עוד ינגב רבע אחרון מה אתה דואג
מה ששמעון אומר. הפוך .😋
שמעון..
אתה יודע, יש גבול עד כמה אפשר להילחם בביולוגיה…
טוב, נכנסים לרביעי במינוס 5.
עכשיו זאת כבר שאלה של מיטשל נגד מארי.
אנחנו מקבלים מה שביקשו. מארי שומר על דונובן ולהיפך
לקראת רבע אחרון ולכולם רועדות הידיים היום
מה זה רועדות…
מיטשל עם 7 איבודים 😱
כשהשחקן השני שמסוגל ליצור מצבי קליעה בקבוצה שלך זה קלרקסון, אז יש סיבה לזה שמיטשל מנסה לבעוט קרן ורץ לנגוח…
+10000000
קלרקסון פאקינג תמסור כבר.
דיייייי!!!!
שמעון, זה לא "עייפות". זה מנגנון הגנה של הגוף אחרי מאמץ מקסימלי (ומנטלי). זה משהו פיזיולוגי
מה הם רציניים איתי?!?!?!
איך זה לא עבירה???
וואו זה היה הזוי.
עד עכשיו לא היו לי תלונות אבל גובר קופח ממש
שיגיד תודה. טייטום קיבל גם טכנית על פחות ממה שגובר עשה.
כן, מה שהיה עם טייטום זה כבר הזיה.
פאול גס ביותר על גובר שלא נישרק
לא מאמין שהמשחק הזה, הצליח להיות עם כדורסל יותר גרוע מהמשחק הקודם של היום. מדהים.
ממש… היו לי ציפיות.
אבל אם יוטה עוד תנצח, היה שווה הכל מבחינתי חח
נקודה!!!!!!
פאקינג קונלי!!!
מנחם, לnba יש בעיה. הכדורסל פשוט לא טוב.
דנבר לא בקטע של לקלוע בחצי השני אה
גובר פשוט ענק בחצי השני.
עם כל הכבוד למיטשל, גובר נותן פה חתיכת משחק!!
כל פעם שאני מוותרת עליו הוא מזכיר לי כמה משמעותי הוא.
יוטה ביתרון
גובר בדקות האחרונות נראה כמו שחקן ששווה את החוזה שלו
מיראז
מיטשל וגובר מחסלים הגנתית, פשוט מחסלים.
רודייי!!!!
מורי חזר לעשות הודיני
מיטשל מחסל אותו, מה אתה לא רואה?
לא היה לי מושג שיש לו את זה, אני גאה ממש!
בסדר ניתן לו את הקרדיט למרות שאני לא מסכים העיקר שאת מבסוטה
גארי האריס זורק כאילו הוא מארי או מיטצ'ל
תוקף של גאריס האוזי עמד יציב בזמן
יותר פאול תוקף מזה לא יכול להיות
אופנסיב ברור.
קיפוח שני של יוטה.
עידו, אני רושמת זמנים, שלא תגיד לי שזה לא קרה!!
אין לך סיכוי מול טנש יגידו זה גבולי
שום גבולי.
תוקף ברור ועבירה ברורה על גובר.
יגידו שופטים טעו
חחחח
עזבי, השיפוט במשחק הקודם היה הרבה יותר גרוע
גובר גיבור
יוקיץ רכז מאט מאד את המשחק שחרר כבר את הכדור
לצערי דנבר גמורה.
דנבר תנצח ב3😎
גובר ענק הלילה!
כל סל במשחק הזה כמו שער. כדורסל ברמה הנמוכה ביותר. לפחות יש מלחמה.
מזרח שנות ה90 😂😂
ארבעת המזרחיות טובות מארבעת המערביות שזה מצחיק
LoL
חחחחחח
הסיכוי של המנצחת פה לעשות משהו לקליפרס, זה רק עם ריברס ימשיך להביא לג'ורג' לבזות את עצמו. (יש להם חשבון ארוך אחד עם השני).
זה לא שלוש שניות זה שלושים שניות….
שמעון, אתה טוען שהשופטים לפעמים טועים! אני בשוק!…
.
(טעו, טועים, יטעו. גם אני חושב שהיה תוקף. אבל –
השיפוט הלילה בסדר גמור)
קונלח מחרב עושה אריק גורדון
גארי האריס משווה ומעלה מהצד השני
אמרתי לכם שמארי גמור
לא רק הוא
סל ראשון של מארי מאז הרבע השני
יוקיץ' כבר שעה עם 5 פאולים ויוטה לא תוקפת אותו בפיק נ רול
סל שני של מארי מאז הרבע השני…
רשום על המשחק הזה הארכה
לא. 79:78 למשהו…
יוטה שברה את שיא 36. דנבר הולכת לקחת ממנה את השיא
איזה אסיסט של קונלי לרנדולף, אה גובר.
שיסיימו עם הארכה (או שתיים…) כמו גדולים
בעייפות פיזיולוגית כזאת של מארי, גם המוח קצת מתערפל
קיפוח שלישי – סל ועבירה של גובר.
זה כבר 3 שריקות עונשין ופוזשן רק ברבע הזה.
משמעותי מאוד.
קונלי מפחד לזרוק, זה לא נורמלי, אבל אסיסט גדול לגובר
פאול ברור של פלאמלי על גובר. שיפוט פח לאורך כל המשחק
ברבע הזה בעיקר.
איזה סל של יוקיץ'
גוקררר
משחק לא מובן
לדנבר יהיה כדור אחרון.
אם יש שוויון,ואני מאמן אני עולה ללא מארי לפחות את שתי הדקות הראשונות
In the lowest-scoring playoff game in National Basketball Association history, Paul Pierce had 19 points tonight to lead the Boston Celtics past the Detroit Pistons, 66-64.
https://www.landofbasketball.com/statistics/lowest_scoring_games_pl.htm
אם יוטה משווה, מלון חייב לקחת טיים ולהכניס את פורטר לשלשה מנצחת
דנבר בצורה מדהימה, כמעט הפסידה את זה.
וווואוו
מה קרה למיטשל וקונלי יכול היה לקנות עולמו
משחק 7 נהדר. כל סל כמו גול. שחקנים פתאום שומרים. פתאום הביצים רועדות והזריקות לא נכנסות. השופטים נותנים להרביץ יותר מהרגיל.
נהדר.
.
זו לא רמה נמוכה, זה משחק שבע. מה רציתם, משחק ראווה בין הארלם גלובטרוטרס לוושינגטון ג'נרלס?
אני כועסת קצת על השיפוט.
היה מאוד מאוד חד צדדי הרבע.
מאוד.
אבל יוטה הפסידה בגלל הרבע הראשון לא האחרון.
כן אין פה חברי מטכל לכן מותר הגנות ודאבל טים
🙂
לראות את ה20 שניות אחרונות, קומדיה של טעויות
פחחחחחח
טוב נו.
יאלללה!!! איזה סיום!!!
זה בועט בדלי, זה נוגח בדלי, ואז ההוא משליך את הדלי…
פרייסלס
חזרה ל 2006
קליפרס ודנבר נפגשו אז בפעם היחידה בהיסטוריה בפליאוף והקליפרס ניצחו אז 1-4 בסיבוב הראשון
חחח גרמי גראנט החתיכת אפס מאופס הזה עלה למלון כמעט במשרה שלו חחחח ויש פה רפי הבנה שחושבים שהוא שחקן. הוא אחד המשלשלים הגדולים איזה לייאפ החטיא 😂😂😂
נראה לי זה היה קרייג חחח
חחחח הייתי בהלם מההחטאה יש מצב 😂😂 כולם שם עם המגן זיעה על הראש ותסרוקת דל אהבלים גראנט האריס וממילסאפ
מייק המחרב אריק גורדון קונלי
ואיזה סיום!!!
החמצת לייאפ של דנבר ושלשה שמתגלגלת על הטבעת ויוצאת..
מושלם.
וואו איזו טיפשות של דנבר לאחר החטיפה כמעט עלה להם בסדרה
טוב מה קיבלנו, 2 משחקים היו הערב, בשניהם כדורסל מזעזע. אולי בגלל זה הליגה מתחילה לפנות לאפיקים אחרים שזה לא כדורסל.
חזק
בעסה 😪
טוב, נשארתי עם הסלטיקס.
בהצלחה להטריד את קונלי אחרי משחק כזה 😂😂
קולני זה חוזה נגמר של כמעט 30M
אם יקחו אותו זה לא כי הוא שחקן, אלא כי רוצים להיפטר מחוזים לטווח ארוך.
נגיד (בקונסטולציה מסויימת) בלייק גריפין מדטרוייט (אבל רק עם צד שלישי)
את בטוחה רוצה את בלייק גריפין? חחחחחח רק זבל תקבלו עליו. אולי דה רוזן כזה או למרקוס.
בלייק נראה לי שחקן גמור לצערי.
למרקוס!זה לא רע לעמדה 4 שלא קיימת ביוטה וגם חוזה קצר שתמיד אפשר להיפטר ממנו בקיץ כחוזה נגמר.
אבל למה שהספרס יגעו בקונלי חח
ג'וקר אחד חכם… זה כל ההבדל
לא תפרגן למורי על 2 סלי ענק לפני זה כולל אחד עם הקרש במוב שלי 😎
מורי לא היה היום במיטבו, אבל איכשהו הוא חטף כדור בפוזשן חשוב וגם הוליך יפה את המתפרצת בסוף (שהייתה צריכה להיגמר בדאנק ולא בלייאפ שהחטיאו)
תמיד טוב שיש ג'וקר בחפיסה
מחורבן לתפארת.
קוס אמעק הלייקרס. שבועיים מנוחה והם מקבלים את יוסטון או OKC אחרי משחק מחר.
אין צדק בעולם. אלוהים נגד הטובים
תגידו מה שתגידו אבל שמגיעים לקלאץ גמאל הוא טופ 3 אצלי לכדור אחרון
הג'וקר פשוט שחקן גדול.
צחקן שגם תענוג לראות ולא ייאמן איך הוא מרכז את המשחק כל כך יפה.
חבל על יוטה, יופי של שחקנים ויופי של תלכיד. כל הכבוד לדנבר שאוהבת סדרות צמודות. האם היא תצליח להגיע למשחק 7 מול הקליפרס? מסופקני.
הקליפרס פייבוריטים ברורים נגד מי שלא היתה עולה מכאן מותשת.
האמת דווקא יכול לצאת מזה דברים טובים.
כי כמו ששמעון אומר – עליה לחצי גמר ועוד עלולים לחשוב שהמצב טוב.
בקצה אין הבדל בין הרמה של יוטה ודנבר- שתיהן קבוצות סף קונטנדרית אבל חייבות חיזוק.
אני מקווה שעכשיו הבינו ביוטה איפה הבעיה.
אה, ושיעיפו את קלרקסון.
דחוף!
אני אפילו אגיד שיוטה במצב יותר טוב כי השחקן שקולע מס 2 אצלם פצוע, לדנבר יש פחות תירוצים.
קלרקסון אידיאלי בתפקיד השחקן השישי. הוא סקורר לא רע. הבעיה שביוטה ללא בוגדנוביץ' אין יותר מדי חברה שיצרו מצב קליעה ו/או ישימו סל, בטח שקונלי פשוט מסרב לזרוק ומוסר בכוח.
היתרון של הנאגטס, עם הסגל העמוק, שהחיזוק שלה יגיע מבפנים עם השיפור של פורטר שסוגר להם שחקן שחקן בעמדת הפורוורד.
קלרקסון חור שחור.
לא משנה מה המצב הוא ילד עד הסוף עם הכדור – מוסר רק כשאין ברירה בכלל וגם זה…
לא רוצה שחקן כזה אצלי, תודה רבה.
זה משהו שראו כל העונה, אבל בפלייאוף זה כבר נהיה מוגזם.
15 שניות התקפה שהוא משחק לבד.
כל פאקינג פעם.
ככה משחק שחקן שישי. קרופורד סטייל. הוא לא הבעיה. קונלי למשל, הוא בעיה(יחסית לחוזה). הם ציפו שהוא יקח אותם צעד קדימה, לא עבד, לא נורא.
הוא סקורר התפקיד שלו לעלות מהספסל ולתת נק הוא לא הבעיה
קונלי זאת בעיה אחרת.
קלרקסון זה מוגזם, אם אתה רוצה כזה שחקן שישי אתה מוזמן לקחת אותו ממני.
לא אוהבת בכלל – הוא פוגע בשטף הקבוצתי.
ברור שהוא לא הבעיה היחידה.
אבל הוא לא שחקן שאני רוצה שישאר לעונה הבאה.
סניידר יוציא ממנו את המיטב
החוזה של מילסאפ השודד בטרנינג נגמר, אז אולי יש להם כסף להחתים כמה שחקנים. פורטר זה אחלה נכס, בסדרה הזאתי(לדעתי) הוא היה רע מאוד. אבל מקסימום תמיד אפשר לדחוף אותו לניקס איכשהו. (לי הוא הזכיר היום קצת את מלו, חור שחור בהתקפה, כל כדור שמגיע איליו, בד"כ עף לסל)
בסדרה הזאת הוא היה מיסמאצ' מהלך, אפילו שהיו לו בשני המשחקים האחרונים דקות מצויינות הריבאונד ההתקפה + כמה סלים טובים.
פלייאוף ראשון שלו בעונה "נורמלית" ראשונה שלו. בבועה הוא הראה פוטנציאל רב. הוא בקושי שיחק עם מורי ויוקיץ', זאת אחלה שלישייה.
כל עוד הוא בריא, הוא רק ילך וישתפר.
אני הייתי נותן אותו על ביל… אבל זה רק אני
כן, בהחלט צריך להתחשב בזה שהוא רוקי.
השאלה היא אם היסודות ההגנתיים שלו ברי תיקון, והאם דנבר זה המקום שיוכל ללמד אותו?
השאלה היא מי ייתן לך את ביל עליו?
(עזוב שזה לא קרוב להסתדר חוזית)
מי אמר שהוויזארדס יקבלו אותו על ביל… ביל לטעמי שווה חבילה רצינית שלא בטוח שהנאגטס מוכנים לתת
ווש יביאו בקלות אתה הרי נותן להם את דוראנט אז לא יביאו ביל? משכורות קל תוסיף את גאריס ועוד גופות להשלמה.
אבל לחוס לא רוצה לדעתו ביל רעיל כמו באטלר..
שמעון תיזהר שלא תקבל בטעות ג'ון וול.
שוב פורטר היה רע, וגם הראה חשיבה בעייתית. לא הייתי זורק אותו על כל דבר, אבל על איזה ביל לא היית הולך? (וושינגטון כמובן יצאו מפגרים אם יעשו את זה, מצד שני בגלל זה הם וושינגטון)
ביל זה גבר מת מהלך בבירה פג תוקף יוטרד באמצע העונה או בקיץ.
אתה מוכר לווש את דוראנט הבא יביאו כמו גדולים. אתם שוכחים עם מי יש לכם עסק…
אתה ממש ממש לא בכיוון – לפורטר ממש אין שם כזה טוב בליגה.
לגבי השלמת שכר – אתה צריך להכניס שחקנים שמגיעים לחוזה מקס 30% אם אני זוכרת נכון שהבסיס שלך הוא רוקי בחירת סוף לוטרי.
זה המון כסף להשלים, לא כזה פשוט כמו שאתה חושב (אלה אם עוד תסכים למילסאפ)
כן הוא ובאדי הילד הם המועמדים לזה. בגלל שהם נמצאים במועדונים כושלים.
וכמה גרועים הניקס, שאפילו בטרייד אי אפשר לעקוץ אותם, כי אין שם שום דבר מעניין.
לפורטר יש שם סבבה, עוד מהקולג'ים (שנפצע) היה דיבור שהוא הדבר הבא.
לפי דעתי לשודד בטרנינג נגמר החוזה בעונה הנוכחית.
והקרדיט לבאד, שהצליח להפוך אותו והורפורד לשחקנים לגיטימיים בליגה
סבבה זה אחלה והכל, אבל ברדלי ביל קצת יותר מסבבה.
היה פה טרול, בא הטריל קצת, צחקנו עליו, ונעלם. ממש מאכזב. אי אפשר למצוא טרולים טובים בימינו.
🙂
אל תדאג, הוא יחזור מחר.
מה לעשות שיש אנשים שבשלוש בבוקר מחפשים אקשן.
ורבותיי, מה עשה מילסאפ היום?
2 נקודות 2 ריבאונדים ב1 מ1 מהשדה.
יפה, 7.5 מיליון דולר על כל נקודה/ריבאונד
2 נקודות 2 אסיסאים וריבאונד, השעה קצת כבידה.
שווה כל דולר
חחחחחחחחחחחחחחחחח, גדול.
אתה רסמי עושה כאלה חישובים?
יש לי הרגשה שיוטרד, כי הגיע הזמן הנכון.
טוב, מיטשל יכול להתנחם בזה שהוא שבר את השיא לשלשות בסדרה – 33…
בוקר טוב לכולם .
עוד משחק פלייאוף עם טעם של פעם . התוצאה מאכזבת מאד , אבל סדרה מעולה שהשאירה טעם של עוד . בסופו של דבר , לקבוצה עם שני כוכבים גדולים יש יתרון מובנה על קבוצה עם כוכב גדול אחד וכמעט תמיד זה הולך לכוון הזה . במשחק בו מארי היה חלש מהרגיל במושגים שלו , בא יוקיץ' וניצח את המשחק .
יפ
אגב נתנו לגוקר לחפור ולדדות יותר מידי בקלות לספוט בסל הנצחון. אבל זו רק דעתח
אחרי המשחק הזה יהיה קשה להטריד את קונלי אבל הוא חוזה נגמר לא? אם כן אז אולי לא ככ קשה
על חוזה נגמר תקבל זבל שלא נגמר. וב"ה יש מלא חוזים גרועים שמסתוביים בליגה(האריסון בארנסים כאלו).
יש מלא גרועים ומעט מאוד מהם נגמרים.
אם יוטה חכמה היא עושה משחק העברות שמביא לה איזה שהוא נכס גם במחיר של חוזה מעיר לשנה יותר.
חוזה מעיק*
הוא נגמר של 30 מליון – עם קצת מזל אפשר טרייד משולש כזה או אחר.
יוטה חייבת לעשות כם החוזה שלו משהו – אם לא היא תשאר עם עוד פחות.
מחפשים רכז בסאנס ולא רוצים שם את אוברה נראה לי הולך טוב 😎
ווישפול כזה…
הלוואי אוברה, אפילו שהוא ממש לא מספיק
אוברה יהיה אדיר עבורכם
כן בהחלט.
ממש מה שהטבח המליץ.
לילי
אני עושה שימון, היווארד על גובר הולך?
נראה לסאנס טוב עם רוביו, והם די מרוצים עם אוברה, למה להם להביא את קונלי?
הם לא, אין שום סיבה בעולם.
אולי את אינגלס, אם כבר משהו לסאנס – הם צריכים מנהל משחק מעמדת הפורוורד
הם לא צריכים את אינגלס. הם די עמוסים בעמדת הכנף עם ברידג'ס, אוברה, והרוקי ההוא.
כן צודק.
עזוב, ליוטה אין כלום לתת
זה בדיוק הסיבה. הסאנס וזה.
רכז מחליף😎
ועדיין אחרי טרייד של קונלי (לכאורה) לג'אז חסר רכז לנהל את העניינים ולהוריד עומס ממיטשל שלא יקח על עצמו גם את ניהול המשחק
הם יכולים להביא את ג'ון וול 😂😂
גם רוזיר בטח על המדף(כל הכבוד מייקל אחלה חוזה)
רוזייר זאת אופציה מעניינת אם הם מצליחים לשדוד את ג'ורדן
ליוטה?
מה?
זה לא שעומדים בתור להגיע לעיר המורמונים את יודעת. צריך להתפשר.
יוטה זה קבוצה שמוציאה מיליון אחוז מעצמה, אני לא רואה איך היא מסוגלת להתחזק ולהפוך לקוטנטדרית בשנים הקרובות דרך טריידים , אלא רק אם ימצאו איזה כוכב בדראפט (וזה כמעט בלתי אפשרי אם מיקום הבעיה של יוטה).
צודק ברוך
את מדברת על האנשים שנתנו לוול מקס שעדיין מאמינים שיחזור לאולסטאר לאלו שנתנו את אוברה על אריזה….על ברוקסי וכל מיני יקחו את פורטר בעיניים עצומות ואפילו יתנו לך חיבוק
טוב יכול להיות כי באמת זה ארגון כושל, אבל צריך להכניס לכלא מי שחותם על טרייד כזה
הכשלון היחיד זה באמת לתת מקס לפצוע אכילס, שגם לפני זה עם רגליים בריאות לא ממש קלע מרחוק
זה חתיכת כישלון.
יש תור. אני עדיין לא מבין איך ברנד מסתובב חופשי, אחרי החוזים המזעזעים שנתן להורפורד והאריס
לפי השמועות הם לקחו את הורפורד בגלל הבריאות של אמביד (לא שאני מסכים עם חוזה ההעתק שקיבל). הבעיה של הורפורד שהוא פורח בשיטה (סלטיקס, הוקס) ובסיקסרס אין ממש שיטה.
אם הם לא היו נותנים להאריס את החוזה הזה לא הייתה להם ממש דרך אחרת להתחזק (אם הוא היה הולך כי התקרה די סתומה). האריס יכול להיות אחלה כוכב שלישי, כי הוא וורסטילי, קולע ומסוגל ליצור מצבים לעצמו.
אבל שוב, בסיקסרס אין שיטה ברורה ולכן כולם נראים שם רע
נכון מאד
לנגיד שבסיקרס אין שיטה זה לחטוא לאמת, ברט בראון האהבל הלך עם המוטשיון אופנס . מה שנכון זה שבסיקרס אין שיטה שמותאמת וממקסמת את השחקנים .
😂😂😂
שיטה יש אבל לא קשורה לשחקנים
לגבי האריס לא היה ברירה והוא בסדר אצל מאמן טוב יכול לפרוח האמת הוא עם אופי של עגל גם בפן האישי היו לו מספיק הזדמנויות בפילי גם להיות הכוכב. החוזה שלו לא כזה נורא כי הוא לא זקן ויש לו ערך בליגה גם בטרייד
הבעיה זה לא האריס, מסכים שבסיטואציה מסויימת הוא יכול להצליח.
לא רואה איך לוקחים את הארס, אמביד, הורפורד, וסימונס ויוצרים מזה קבוצת כדורסל.
לאוברה הם לא רצו לשלם ולכן נפטרו ממנו. היו במוד של לנצח עכשיו ולכן הביאו וטרן כמו אריזה. לאותה תקופה הייתה שם חשיבה הגיונית.
לנצח כאן ועכשיו 😂😂😂 זה היה יציאת הול אןף פיים אנחנו מדברים על ווש כן?
מה רע בפורטר? כאילו הם ימצאו על ביל משהו יותר טוב. הם יכולים לקחת את האסוטרלי. (הם יחשבו שיקבלו את מג'יק ומעונה הבאה הוא מתחיל להיות קרי מחוץ לקשת)
לא רעב לדעתי יכולים להוציא יותר.
ביל בקבוצה הנכונה זה מחזק כוח שיכול להוביל לאליפות.
אם אני הלייקרס, מציעה את קוזמה + מי שתרצו חוץ מהשניים ועדיף שאתמול.
לא יוציאו יותר כי יודעים מה מצבו ושהוא לא שם תהרבה זמן. מה אתה חושב בדיוק יקבלו עליו? שחקן טופ 30?
ולברון כבר הטריד את כולם בלייקרס אז גג קוזמה ופופ
אני חושבת שיוכלו להוציא מקבוצות מסויימות יותר מרק פורטר והשלמת שכר.
למה גאריס מגן העתיד ואחלה שחקן רק שיטפלו טוב בגוף שלו….(זה פיץ המכירה שלי)
מי זה הטמבל הזה שכל כמה דקות אומר שהאנ בי אי מחורבן והרמה מחורבנת? איתי לב אחד.. איזה אהבל.. קם בשלוש בלילה
כדי לא להפסיד שניה ולא מפסיק להתבכיין
וואלה תאמת נשארתי ער 😅
עזוב שטויות מי החטיא את הלייאפ קרייג או גראנט?
קרייג. הייתי שולח אותו לניקס על זה.
חחח
תחשוב מה עבר למלון בראש באותו רגע ושנייה אחרי זה דהכדור הגיע לקונלי לשלשה לגמרי לבד….
בטח משהו כמו "מה אני עושה עם חבורת המטומטמים האלה"
ללא ספק אחד המהלכים הדפוקים שראיתי.
קרייג
ותשמע אתה ממש גרוע בתור טרול. גם השם מעפן קשה לזכור. ראש נבוט אולי יתפוס. מצפה שתשתפר לקראת המשך הפליאוף.
הוא לא עבר סיבוב 1😎
ביקשת טרול א פוליטי לא? קיבלת
למה גקנבו׳ט (תיחנק בעברית צחה )אחלה שם