באטלר לוהט ומשחק 7 נוסף במערב בסיקור משחקי שני/ שחר צ'קוטאי

באטלר לוהט ומשחק 7 נוסף במערב בסיקור משחקי שני/ שחר צ'קוטאי

איזה משחקים קיבלנו הלילה!! מיאמי הייתה גדולה על מילווקי וניצחה בזכות רבע רביעי גדול של באטלר. וכריס פול כופה משחק שביעי אחרי שלשות גדולות במאני טיים. סיקור של בוקר התחלה של שנה וסיום החופש.

מילווקי (0) – מיאמי (1) – 115:104

המשחק מתחיל מצויין משתי הקבוצות שקולעות את הזריקות שלהן. יאניס ומידלטון קולעין מכל מקום ועולים ליתרון 5 לאחר 7 דקות משחק. ההיט נשארים קרוב ולקראת סוף הרבע מילווקי עושים ריצה קצרה ועולים ליתרון 10, דראגיץ מצמצםם 10 שניות לסיום אך לופז סוגר את הרבע עם שלשה גדולה. 11 ללופז 10 מידלטון 9 ליאניס, שקולעים יותר מכל מיאמי ברבע.

את הרבע השני מיאמי פותחת טוב עם ריצת 9-3 שמחזיר אותה ליתרון קרוב, ההיט ממשיכים לחתוך את היתרון ומגיעים למרחק נקודה מהבאקס, לופז מזכיר להם שיש שחקן שיהיה להם קשה לעצור ותופר שלשה מהפינה שמזעיקה מיד פסק זמן שחור. סל לפה סל לשם, ושלשה של דארגיץ מצמצמת שוב לנקודה. עבירה על לופז שמדייק 3 פעמים מהקו, ומידלטון עם חטיפה וסל מעלה את מילווקי ל-6, אוליניק עם שלשה חותם את המחצית הראשונה.

המחצית השנייה נפתחת עם שלשה שמשווה את המשחק, שלשות של מתיוס ויאניס נותנות לבאקס מרחק נשימה אך ההיט מצמצמת ומקשה וזה רק 3 הפרש, שלשה של באטלר משווה שוב. היל מדייק 2 מהקו, באטלר מחזיר בהטבעה, היל משלוש, באטלר עם סל ועבירה. באטלר מדייק 2 מהקו ומעלה את ההיט ליתרון ראשון מאז תחילת המשחק. קורבר משווה זמנית, הירו ובאם קולעים וקורבר קובר שלשה וזה הפרש נקודה, דראגיץ קולע וריצה של מיאמי נותנת להם 6 הפרש בסוף הרבע.

רבע אחרון במשחק הראשון נפתח בשלשה של קורבר אחרי 2 דקות משחק, יאניס מדייק אחד מהקו חילופי נקודות והגנה מצויינת של הקבוצות, וזה 2 הפרש למיאמי 7 דקות לסיום. היל ויאניס מעבירים את המטוטלת לכיוונם, באטלר מחזיר, ובאם עם חצי מרחק מגדיל ל-3, 5 דק לסיום. מידלטון מצמצם מחצי מרחק, גם באטלר מדייק. פסק זמן ועוד אחד ועוד אחד, הכדור הולך לבאטלר שתופר שלשה ולוקח על עצמו גם חצי מרחק שנכנס. לופז עם שלשה מצמצם ל-5. הנעת כדור מצויינת של מיאמי ושלשה גדולה של הירו מחזירה את ההפרש ל-8, דקה וחצי לסיום. באטלר עם חצי מרחק מעלה ל-10. שלשה של מילווקי ובאטלר עם 4 רצופות כולל חטיפה במאני טיים שולחת את מיאמי עם ה-W הראשון בסדרה.

אצל הלבנים-ירוקים מידלטון 28 נק' 6 רב' 5 אס', לופז 24 ריבאונד בודד ושתי חסימות, יאניס 18/10/9 כשהוא מחטיא/קולע 4-12 מהעונשין קורבר מהספסל עם 11.

אצל השחורים-אדומים באטלר בשיא קריירה בפלייאוף עם 40 נק' (15 ברבע הרביעי) ב-65% מהשדה ו-100% משלוש, 12-13 מהעונשין, דראגיץ 27/6/5, באם 12 נק' 17 רב' 6 אס' ו-2 חטיפות, הירו עם 11 וקראודר עם 9 בטורי הנק' והרב'.

אוקלוהמה סיטי (3) – יוסטון (3) – 100:104

רבע ראשון צמוד, סל רודף סל. ודורט שמקבל הרבה קרדיט על המשחק שלו יורד לספסל בגלל בעיית עבירות (3 כאלה) ברבע הראשון. פול עם סל חצי מרחק נותן לרעמים את היתרון ומזעיק את פסק הזמן של דונובן. המשחק מתחמם והארדן שנכנס קודם לכן עם המרפק בצלעותיו של אדמס זורק כמה מילים לעבר פול ושרודר מחזיר לו. ווסטברוק בלייאפ שנענית בשלשה של שג"א. ווסטברוק ופול מחליפים נקודות והרבע נגמר ביתרון נקודה ליוסטון.

הרבע השני נפתח כמו הראשון, אך ריצה של אוקלוהמה 3-9 נותן יתרון 6, שלשה של האוס מורידה את ההפרש, הארדן עוזר לו ואדאמס מגדיל אך שלשה משווה, וסל רודף סל. לייאפ של שרודר משווה 4 שניות לסיום אך נענית בשלשה גדולה של גורדון מהפינה.

המחצית השנייה נפתחת ב-5 נק' רצופות של ראסל, טכנית של הארדן ושלשה שלו פותחים פער של 9 נק'. דורט ושלשה של גלינארי מצמצמים, רוקו ודנילו מחליפים מספרים משלוש, האחרון עם עוד שלשה ולייאפ אחרי לייאפ של הארדן. דורט עם 8 רצופות סוגר את הפער ומעלה את אוקלוהומה ליתרון לקראת הרבע האחרון של ההתמודדות.

שרודר עם 4 וגרין עונה לו עם 3 בדקה הראשונה של הרבע. פול בסטפ-בק מעלה ליתרון שיא של 8. ווסטברוק מצמצם אך ביזלי עם 3 מחזיר את היתרון. הארדן מדייק מהקו ופול מדייק משלוש רוקו וטאקר משווים וגורדון מעלה ליתרון 3. דורט עם 1 מהקו והארדן עונה בשלשה. טכנית של פול מעלה את יוסטון ליתרון 6, דקות לסיום. נגמר? לא אם אתה שואל את פול.
האקס העצבני עולה לשלשה ומדייק, חצי דקה אחרי הוא עולה לעוד שלשה ומשווה את המשחק. 2 דקות ללא סלים והגנה טובה נשברים כאשר ווסטבורק חוצה את המגרש ומסיים בטבעת. שורדר עונה לו מהר מאוד וקולע לייאםפ משלו. ווסטברוק מחטיא, רב' של יוסטון וגם הארדן מחטיא הכדור בידיים של האיטלקי, הוא מעביר לפול שסוחט עבירה בזריקה 13 שניות לסיום. הוא מדייק מהקו ומעלה ליתרון חשוב, ווסטברוק עם הכדור מוסר לא טוב החוצה. האיטלקי מקבל את הכדור ונשלח לקו. הוא מדייק וסוגר את הסיפור. שיוויון בסדרה. משחק שביעי ברביעי. בוקר טוב לילדה שמתעוררת משריקת הסיום.

את הרעמים הוביל פול עם קליעות חשובות מאוד במאני טיים, 28 לבחור בתוספת 7 רב' ו-3 בטורי האס' והחט'. גלינארי עם 25 דורט 13, שרודר עם 12 מהספסל, ביזלי משלים אותו ל-20. שג"א 10 נק' 6 אס' אדאמס 6 נק' ו-14 רב'.

את הרקטות הובילו הארדן עם 32/8/7 בתוספת 5 אב', רוקו 18 ו-5 רב' וחט', ווסטברוק 17, האוס 12 מהספסל טאקר וגורדון עם 9 לראש כאשר הראשון עם 6 אס' והשני עם 11 רב', והם חולקים 4 חטיפות ו-2 חסימות.

בוקר מוצלח לכולם, בהצלחה לכל החוזרים ללימודים הן המורים והן התלמידים. מי יתן ושנת הלימודים הזאת תתקיים כמו שצריך וללא השפעות קורונה.

לפוסט הזה יש 68 תגובות

  1. השאלה שלי היא מה אוק יעשו מול השיקצה? חוץ מלקבל סוויפ ולנפח סטט למלך?
    הממוצעים של דיוויס על אדמס לא נעימים לצפייה….
    את ראס אפשר להעביר לניקס חסר להם כוכב.

    1. השיקצה נתן משחק אחד לחבר בננה מלו ויתן משחק אחד גם לחבר בננה כריס פול אם הת'אנדר ינצחו.
      אם לראות את מלו על השיקצה היה מצחיק, אז חכה להרכב שבו שרודר ישמור עליו…

  2. תודה על הסיקור הזריז.
    1. כולם הזהירו את מילווקי מראש מפני מיאמי, אבל נראה שבאד לא הקשיב ולא הגיב התקפית. יכול להיות שהוא לא יכול להביא את יאניס מעבר לגמר מזרח.
    2. ברוק לופז עדיין סנטר מהטובים בליגה, לפחות בהתקפה, ואין למיאמי מאצ'-אפ מתאים מולו. היו חייבים לשחק עליו יותר, במיוחד כשיאניס נבלם היטב.
    3. ג'ימי באטלר מצליח פעם אחר פעם לא להפריע לשטף הקבוצתי, ואז להשתלט בקלאץ'. גם דראגיץ'. אולי אולי סוס שחור לביקור בגמר.
    4. ווסטברוק הוא מאלה שלוקח להם קצת זמן להיכנס לכושר. זמן שאין ליוסטון לתת לו…
    5. כריס פול קיבל מנוחה בשלב קריטי, ובדיעבד זה כנראה מה שהביא לאוקלהומה את הניצחון.
    6. אני מהמר על יוסטון במשחק 7. ככה תהיה לנו סדרה שבה בכל המשחקים הקבוצה ה"ביתית" מנצחת.

  3. בוקר טוב לכולם ותודה על הסיקור המצוין
    1.ניהול משחק משופר של בילדו.הפעם הוא עצר את הריצות של יוסטון בזמן ומנע מהם לברוח.בפרט,הקפיד על זה בתחילת הרבע השלישי שהיה מאד בעייתי לאוק. בכל המשחקים הקודמים.
    2.נראה שהמאמץ ההגנתי העיקרי של יוסטון הוא לסגור את נתיבי החדירה,זה די משתק את שרגא שהקליעה שלו עדיין לקויה. סי.פי ושרדר מסתדרים עם זה הרבה יותר טוב.אם בילדו יצליח לגרום לכך שכל שלושת הפוינט גארדים יקלעו מעל 20 נקודות,יש לאוק. סיכוי אמיתי.
    3.היסטוריה קטנה:לראשונה מאז סיום הקדנציה של קווין,הקבוצה מנצחת 3 משחקים בסדרה.
    4.ראס נראה חלוד מאד.יוסטון חייבים אותו בכושר טוב למשחק 7.
    5.שקול.אין לאף קבוצה מומנטום לקראת המשחק המכריע.

  4. ראיתי את הסוף של אוקלהומה – יוסטון, פשוט תענוג של משחק – דו קרב אדיר בין כריס פול לבין הארדן בהתקפה וטאקר בהגנה, ראסל נחשף כסוכן כפול בדיוק ברגע המתאים, עם איבוד כדור מכריע, והדובדבן שעל הקצפת – יהיה משחק שביעי. פשוט נפלא.
    .
    שמח שמיאמי ניצחו, זה צפוי להאריך את הסדרה, בהנחה שיאניס לא ימשיך עם מספרים כאלה.
    .
    תודה רבה שחר.

  5. שני משחקי שבע במערב, כבר בסיבוב הראשון..
    איזה כיף 🙂

    .
    הסברתי אתמול במשך רבע שעה לחבר למה מיאמי תגיע לגמר מזרח ולא מילווקי (אבל גם למה בוסטון תהיה זו שתנצח ותגיע לגמר הליגה).
    אני שמחה לראות שאני בכיוון הנכון.
    .
    יוסטון, אני מהמרת עליכם לפחות 6 משחקים נגד הלייקרס, זה לא עובד ככה 😡😡
    בבקשה להתעורר ולסגור סיפור מחר, לא מתאים לכם.
    .
    תודה על סיקור מצויין!

  6. סיקור מצויין תודה.
    ראיתי מאמצע רבע שני יוסטון מול אוקייסי.
    אצל יוסטון זו ממש טרגדיה. ראס יושב על הספסל והם ביתרון סולידי, אבל מתוקף היותו סוג של אולסטאר דאנטוני מכניס אותו ברבע הרביעי במאני ואז הכל מתפרק.
    האיבוד בסיום הוא פשוט שערוריה לשחקן מקצועני במשחק פלייאוף כזה.
    פול פשוט שחקן נהדר. אם הוא והארדן היו מסתדרים והוא היה נשאר ביוסטון עוד עונה, הייתי שם את הכסף שלי עליהם.
    סטיבן אדאמס מאוד איכזב, משחק במין אפאטיות כזו והיה ממש רע כולל החטאה לבד בסיום. למזלו פול ניצח את המשחק (וזו שוב לא בושה להיות גלינארי).

      1. זו הבעיה. חוסר ריכוז שערורייתי ממש.
        אבל המסכן הוא דאנטוני, יוסטון שייטו בהובלה נאה ואז ראס נעמד על הקווים ליד צוות האימון.
        ראס הוא המצנח של דאנטוני לפני צניחה חופשית. דאנטוני קפץ והמצנח לא נפתח, מה שנקרא צניחת נר..

    1. ווסטברוק הוא שחקן מאוד פזיז שעושה המון שטויות (מעבר למשחק עם הראש בקיר).
      כריס פול שחקן נפלא, ווינר. כן, הוא ווינר (בלי להגיע לגמר וכל זה)
      האם יוסטון עם פול היתה יותר טובה? אולי, אבל הוא כבר היה מוצא דרך להיפצע בדיוק במאני טיים 🙁

  7. מה שמטריד מבחינת יוסטון עד כה בסדרה, היא שבמשחק שהגיע להארכה, ועוד 2 משחקים צמודים שנגמרו בהפרשים חד ספרתיים – אוקלהומה ניצחו. כלומר – כשיוסטון לא מתפוצצים ולא מגיעים לרבע האחרון ביתרון בטוח, אז הם ימצאו את הדרך להפסיד.
    מצד אחד זה לא עושה חשק שיתקדמו בפלייאוף – אם ב-3 מקרים הם לא הצליחו לסגור משחק צמוד מול אוקלהומה, זה גם לא יקרה מול הלייקרס ומי שלא יבואו עוד בהמשך.
    מצד שני – מול הלייקרס יוסטון בוודאות יוכלו לקחת איזה 2 משחקים בזכות אותן ״התפוצצויות״, אוקלהומה? כנראה יטואטאו, או יקחו 1 בקושי..

      1. אתה כל כך צודק..
        האנטגוניזם שהלברון את ההארדן והווסטברוק יוצרים פה…
        יהיה משעמם כשיפרשו, בואו נגיד את זה ככה…

          1. מה אתה משחק אותה זה הסידרה שאתה הכי רוצה בסתר ליבך. אתה לא תחמיץ שם אפילו רבע 1. שלא נדבר על הפנינים וההגיגים שתנפק בבלוג החי. כל סופר גדול צריך מוזה גדולה.
            בלי קרב השיקוצים אתה אבוד

            1. טרי אולי מועמד לרשת את ראסל/הארדן.
              אין לנו לברון חדש באופק כרגע, והאמת שטוב שכך (מדברת מבחינת רמות שנאה של הללל).

            2. יאניס זה לברון. עוד אין שינאה כי הוא לא זכה עדיין ועוד לא הילל את עצמו מספיק 🙂

            3. לא יהיה עוד לברון.
              כזה יצור דוחה נוצר רק פעם בכמה דורות.

    1. משתיק את כל המבקרים מהשנתיים האחרונות ומוכיח די בצורה חד משמעית שהבעיה הייתה בארגונים בהם שיחק, ולא בוא.
      גם שיקגו גם פילי וגם מיני דרכם לאבדון,
      מיאמי לעומת זאת?
      ….
      והכישרון בשלושת המועדונים הראשונים שווה אם לא עולה על הכישרון שחשבנו שיש במיאמי לפני תחילת העונה.
      רק אומרת.

  8. דראגיץ' בא היום להוכיח שהוא עדיין הסלובני הכי טוב בליגה חחח

    משחק מדהים שלו ושל מיאמי בכלל, שמוכיח את המוגבלות של יאניס להוביל קבוצה לבד.

    באטלר מביא את הMAMBA MENTALITY!

  9. זה ווסטברוק, לא איזה חננה. הצ'יטה לא רץ למפגש זום עם הפסיכולוג אחרי מה שקרה לו. הצ'יטה הולך להשחיז את השיניים ויגיע למשחק השביעי בראש של להוכיח בכל מחיר.
    אולי יהיה פצצה.
    אולי יהיה קטסטרופה.
    בטוח לא יהיה משעמם.

  10. אדאמס היה המצטיין ביוסטון.
    אבל ראס לקח לו את MVP המשחק עבור אוק'.
    סילי בילי הציל לעצמו את המשחק בכך שנתן לפול מנוחה קריטית לפני הדקות המכריעות.
    זו הייתה תרומתו היחידה הלילה כמאמן.

  11. תודה צ'יקו!
    מיאמי בעונה אדירה מסוגלת לעבור את הבאקס ב 6 משחקים.

    יוסטון אוק'- אז אפילו דה שוט מוכן לחנוק את ווסטברוק, וכל ההיטרים חוגגים,ובצדק,אבל לפני שאתם מהדקים את החבל תזכרו שהאיש לא שיחק כדורסל חצי שנה(!) חוץ משלשה משחקים וחזר לאיטנסיביות של משחק 6 בפלייאוף, אז תנשמו.
    כנראה שבהיסטוריה ווסטברוק ישמר כגדול יותר מכריס פול בגלל האתלטיות החריגה, הוירטואוזיות, הטריפל דאבל'ס וכל הג'אז הזה, אבל וווסטברוק יכול לחלום על אפקטיביות כמו של פול בגילו, פול היה מדהים ברבע הרביעי.

    1. ולברון מצייץ מאושר…
      ריספקט לכריס פול!
      הוא באמת כבר יכול לראות את האליפות קורמת עור וגידים, יוסטון יכלה לעשות לו בעיות, אוק' פחות, אם מיאמי תקח את המזרח או בוסטון, אז נשארה לו רק סדרה קשה אחת לעבור,קליפרס, ואח"כ אליפות רביעית וgoat וקינג והשתוללות תקשורתית מבית מדרשה של espn , הגדול בכל הזמנים, אל השמש ומלך הגלקסיה וכמובן המופע הצבוע בסוף משחק האליפות, קובי דיס אי פור יו!!!

      1. בטח שיקצה שמח שיקצה לא אוהב את הארדן. לכן אני רוצה את הארדן מולו.
        השיקצה מת שפול הנכה יהיה מולו הכל יהיה לו יותר קל לרוץ פחות ויתן לדיוויס לנגב את אדמס בשקט.
        חבר ללל אמיתי יהיה בעד יוסטון בכל מחיר.

  12. ניהול משחק מזעזע של באד.
    ההגנה של מילווקי עשתה את העבודה ברבע הראשון, ואז כבר התחילה לחרוק, דראגיץ' ניצר את החור שיש אחרי החסימה, והתחיל לעשות בלאגנים.
    ההתקפה היתה טובה, בעיקר כי מידלטון ולופז להטו.
    מה שצריך להדאיג את מילווקי, זה בעיקר שמיאמי לא הביאה משחק מדהים מבחוץ. הירו היה לא פגע בהתחלה, רובינסון כנ"ל. ונאן בעיקר היה עסוק בלהחטיא. וביום שהם יפגעו סביר, עם ההגנה של מילווקי שמאפשרת שלשות, זה לא יגמר טוב.

  13. אני יודע שזה הIF אחד הגדולים בעשור האחרון, ועדיין. מעניין מה היה קורה אם אוקלהומה היו מוותרים על ראס ולא על הארדן. לשעתי הצוות הארדן ודוראנט היו עושים שמות בליגה.

  14. אני לא מבינה למה אתם אומרים שמיאמי לא קלעו מ3.
    הם היו על 38.8% קבוצתי והממוצע העונתי שלהם הוא 37.9% (שזה מקום שני בליגה).
    הם קלעו בסדר גמור משלוש כקבוצה אולי פשוט לא השחקנים שאתם רגילים- זה הכל.

      1. משהו אחר לגמרי מלא קולעים, אבל מסכימה.
        בהחלט צריכים לזרוק יותר, יש להם מי שיקלע.
        פשוט קבוצה שבקצה קלעה 12 שלשות ב38.8% זאת קבוצה שקלעה טוב משלוש.

  15. פתחתי יוסטון ברבע הרביעי, תצוגה מרשימה של הצ'יטה, ממש קומדיה של טעויות. הארדן מרגיש לי קצת כמו משה רבנו.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט