הסלטיקס ביתרון, דאלאס הודחה ויש גיים 7! סיקור משחקי ראשון / תומר ודובי

לילה עמוס עבר על כוחותינו כשהראפטורס ספגו תבוסה לסלטיקס, קוואי קבר את תקוותיה של דאלאס ומארי סיים ערב ענק בידיעה שחלום האליפות של דנבר חי וקיים.

טורונטו ראפטורס 94 – בוסטון סלטיקס 112

הסלטיקס מובילים 0-1 בחצי גמר המזרח.

בהיעדרו של גורדון הייווארד המושבת לשבועות הקרובים, הוזעק מרכוס סמארט לחמישיית הסלטיקס והותיר את הספסל הירוק דל בשמות ראויים. מודעים לכך, פתחו "האורחים" בהסתערות רבתי על האלופה מקנדה. ומה אתם יודעים, זה עבד.

שחקניו הממושמעים של בראד סטיבנס הניעו את הכדור היטב, והכאיבו לראפטורס מכל הכיוונים ובכל הצורות. סמארט נכנס לסל עם הגונג לאמצע הרבע הראשון וקובע 8-15, ודקה ומשהו אחר כך צולף שלשה שכותבת על הלוח 11-22 סלטיקי ברור. הירוקים לא מרפים, סטיבנס משאיר על הספסל את קנטר ומעלה במקומו את רוברט וויליאמס השלישי, שמודה על הקרדיט ומטביע ל13-28. קמבה צולף ל15-31, ו-וונאמייקר עולה מקצה הספסל לשלישייה משלו, וזה כבר 20-39, לפני שפאוול ממתיק ל23-39. עוד בלטו בטורונטו גאסול ואיבאקה עם שתי עבירות וסיאקאם עם 3. טייטום, אגב, חרישי כצל בשלב זה, עם אפס בהכל וחיוורון כללי.

תחילת הרבע השני, הראפטורס מסתערים חזרה, ואיבאקה מצמק לחד ספרתי, 39-30, שתי דקות בתוך הרבע. טייטום מתעורר, קמבה הוא השכן שלא ישן, והירוקים הם יחידה רגועה, לוחמת ומדויקת. אנונובי בדקות טובות שומר את האלופים בתמונה, אבל טייטום שומר על היתרון בדאנק, ועם הבאזר למחצית קמבה מכאיב משלוש. החברים יורדים כשהסלטיקס ביתרון 17, 42-59. סיבות לדאגה לסלטיקס, המכה שחטף קמבה בברך ותשעה איבודי כדור. לא נורא, אבל הקלטים עם 8 בלבד, ועדיין במינוס 17. מצד שני, 47% לשלוש עושים לחברים מעיר השעועית נעים בגב בשלב זה. אצל הקנדים לאורי וסיאקאם עם 3 עבירות ו24-5 משלוש עושים לא נעים בלב.

ברך עאלק, עונה קמבה וקובר עוד שלשה לפלוס 21, 44-65. גם לסמארט בא אחת, ומאמן העונה ניק נרס קורא לחברים לשיחה בפיגור 68-46, שתיים וחצי דקות בתוך המחצית. ממשיכים באותו כיוון, סלטיקס רגועים, מניעים כדור, נכנסים, מוציאים כדור, נכנסים, חותכים, מוסרים… פשוט כמו בספר. והנה סמארט תופר עוד אחת מחוץ לקשת ל55-75, בדיוק באמצע הרבע, טייטום צולף את ה-14 הירוקה ל58-80, 3:46 לבאזר השלישי, ואז וויליאמס, השלישי, עם ווינדמיל במתפרצת. הקנדים מהדקים את הלחץ, הירוקים מאבדים ריכוז, והרפטורס מצמקים ל-13 לפני שטייטום עושה 73-88 על האפסים, כשהספסל הבוסטוני נותן יותר מהמצופה, בעיקר וויליאמס, השלישי, עם 10 נק' ו-5 קרשים. קנטר עדיין לא פשט את האימונית, לשאלתכם. בצד השני נרס מעלה מהספסל שלושה שחקנים בלבד עד כה. העבירות עדיין לא משחקות תפקיד.

תשמעו, מאחר ואנחנו עוד הולכים להיפגש פה ושם במהלך העונה ובסיעתה דשמיא גם בעונה הבאה, תזכרו ככה. כשאני כותב על דקות דלות באירועים ליד שני השערים זה אומר שיצאתי עם הכלבה באותו זמן או ניצלתי את זכותי המעוגנת בחוקה להשתנה ארוכה ומספקת. הפעם, מאידך, זה אכן היה ככה. הסלטיקס על טייס אוטומטי בקופי פייסט לתכנית המשחק של סטיבנס, הראפטורס מדי פעם מפרפרים חזרה, ומקבלים עוד אחת בראש, להחזירם למקומם המיועד. 4:20 לסיום, סתם דוגמה, ת'ייס בונה פרגולה מרוצפת עם רעפים על ניסיון החדירה של לאורי, וזה עדיין 81-105 ירוק. שניות לאחר מכן אותו ת'ייס על הקו, ומאחורי גבו רומיאו הו רומיאו לאנגפורד נכנס עם פתק מהמורה לתחילת זמן הזבל של המשחק הראשון בסיבוב השני. סיאקאם נענש בעוד כמה שניות על המגרש כשהחמישיות הראשונות על הספסל מפילות עליו את השמירה של שתיים וחצי עד רבע לחמש, ואז יורד גם הוא. הספסלים מתנקים אל הפרקט, ובסיום זה בוסטון סלטיקס 1 – טורונטו ראפטורס 0, עם 94-112 חד משמעי.

שנייה קלעים לפני שתמשיכו, בירוק סמארט וטייטום חולקים 42 שווה בשווה, ואחריהם קמבה 18 ו-10 בונבונים ובראון 17. ת'ייס שולט ברחבה עם 15 קרשים, נוסף על 13 נק'. 39-17, 44% משלוש, מחפים על לא פחות מ-22 איבודים של הסלטיקס. מומלץ להשתפר בתחום, כי לא בכל משחק יהיו הקנדים כל כך מבולבלים ולא מדויקים.

אגב קנדה, שם התבלט לאורי עם 18, 8 אס' ו-6 ריב'. איבאקה עלה מהספסל עם 15, אבל הרבה פחות נוכחות בצבע מהמצופה, למרות 9 קרשים. לצידו ברחבה החוויר גאסול עם 7 נק' ו-6 קרשי סיבית לחים ומתפוררים. סיאקאם הוסיף עבירה אחת בלבד לשלוש המוקדמות ועדיין גירד רק בקושי 13 נק', לביש מזל. פרד ואנווליט, מספרים, לקח קשה את אירועי השבוע שעבר בוויסקונסין, והלילה עדיין לא חזר להכרה מלאה עם 11-2 מחוץ לקשת, ובסך הכל 16-3 מהשדה, בדרך ל-11 נק'. קשה להאמין שבמשחק הבא "ידייקו" הראפטורס ב37% מהשדה ויחטיאו 30 מ-40 הניסיונות מחוץ לקשת, אז אם צריך להמר לבאות, הכל עדיין פתוח.

דאלאס מאבריקס 97 – לוס אנג'לס קליפרס 111

הקליפרס מנצחים בסדרה 4:2 ועולים לחצי הגמר האזורי.

ללא פורזינגיס (ופאוול) דונצ'יץ' ודאלאס עלו לקרב מול הקליפרס בידיעה שכל תוצאה שהיא לא ניצחון שולחת אותם הביתה. ואלמלא ערב קליעות על גבול המזעזע של כל מי שהוא לא הסלובני, לדאלאס עוד יכל להיות סיכוי.

המאבס פתחו עם 0 מ-3 נוסף לשני איבודים ואפשרו לקליפרס לעלות ל-7:0 מהיר. אלא שדאלאס לא אמרה נואש, וחמש דקות אל תוך הרבע התוצאה הייתה 12:10 בלבד. ג'ורג' הסתבך בבעיית עבירות, שחקני הספסל המובילים של הקבוצות עלו ופיני-סמית' קבע שוויון 25 שתי דקות לסיום הרבע. דקה ושבע שניות לסיום הרבע מוריס ביצע עבירה מכוערת על לוקה והורחק לשארית המשחק.

לוקה קלע 2 מ-4 מהעונשין, סמית' קיבל ממנו אסיסט נהדר ודאלאס עלתה ליתרון ראשון במשחק. 10 שניות לסיום הרבע הטבעה של בובאן קבעה 34:29 למאבס בתום 12 דקות ראשונות של כדורסל.

ג'ורג' חזר בתחילת הרבע השני ושתי דקות לתוכו נתן לזובאץ מסירה גדולה לדאנק אדיר שקבע 36:35 לקליפרס. שתי הקבוצות נשארו צמודות אחת לשנייה עד שג'ורג' קבע 57:49 לקבוצה מעיר המלאכים, יתרון שיא עד לאותה נקודה. לוקה ענה עם שתי נקודות משלו, והמחצית הסתיימה בתוצאה 57:51 לקליפרס.

הקליפרס עלו למחצית השנייה במטרה לגמור את הסיפור. הקבוצה של דוק ריברס יצאה לריצה בהובלתו של קוואי כשבהתקפה המאבס לא מצליחים למנוע מהם להגיע לטבעת ובהגנה הם מצליחים למנוע מכל מי שהוא לא לוקה דונצ'יץ' לקלוע פעם, אחר פעם, אחר פעם. הריצה הגיעה לשיא עם ליי-אפ של קוואי שקבע 76:54 לקליפרס. ואז הסלובני החליט שנמאס לו. סטפ-בק, פיידאווי, ליי-אפ ועוד סטפ-בק של לוקה ולפני שהמאבס שמים לב ההפרש עומד על פחות מחמש עשרה. את תוצאת הרבע קבע, איך לא, דונצ'יץ' עם אנד וואן על פול ג'ורג', ושתי הקבוצות נכנסו לשתים עשרה הדקות האחרונות שלהן בסיבוב הראשון כשהתוצאה היא 85:74 לדאלאס.

חשבתם שדונצ'יץ' יעצור ברבע השלישי? חמש נקודות של פיני-סמית' הכינו את הקרקע ואז הגיע הללוקה ועם סטפ-בק מסחרר על לנדרי שאמט קבע 88:82 בלבד לקליפרס. אלא שאז קוואי הבין שהוא צריך לקחת את המשחק על עצמו, והראה לדונצ'יץ' שעם כל הכבוד, השנה זו לא השנה שלו. 8 נקודות רצופות של אחד השחקנים הטובים בליגה שלשה של הארדוואי ג'וניור והטבעה של מריאנוביץ' העלו את הקליפרס חזרה ליתרון 10. שתי שלשות עוקבות של ג'קסון ועוד סל ועבירה של זובאץ והקליפרס כבר בפלוס 16. המאבס עוד ניסו לחזור, אך ג'קסון התחמם וענה לכל נסיון שלהם, כשדקה וחצי לסיום כבר ספסלי שתי הקבוצות זכו לעלות. סיום המשחק, 111:97 לקליפרס.

לוקה קלע 38 נק' אליהן הוסיף 9 אס' ו-9 ריב' בשורות המאבס. כשהיחיד שסייע לו עם אחוזים נורמליים היה דוריאן פיני-סמית' עם 16 נק', 6 ריב' ו-4 אס'.

קוואי סיים עם 33 נק', 14 ריב', 7 אס' ו-5 חט' תוך שהוא נעזר ב-15 נק' ו-11 ריב' של זובאץ, 15 נק', 9 ריב' ו-7 אס' של ג'ורג' ו-14 נק' ו-5 ריב' של ג'קסון כדי לסגור את הסיפור.

יוטה ג'אז 107 – דנבר נאגטס 109

תיקו 3 בסדרה.

הג'אז הגיעו בידיעה שניצחון והם בחצי גמר המערב, הנאגטס הגיעו כשהם יודעים שניצחון כאן והם פייבוריטים בגיים 7.

הקבוצה מסולט לייק סיטי פתחה את המשחק בסערה בהובלתו של מי-אם-לא דונובן מיטשל, שחמש נקודות שלו יחד עם 2 של גובר העלו את הג'אז ליתרון 7:3 מהיר. הנאגטס לא הצליחו להתמודד עם כוח האש של יוטה, ושלוש וחצי דקות אל תוך הרבע קונלי כבר קבר שלשה שקבעה 18:10 למורמונים. דנבר החלה לקלוע, מארי חימם את הידית ולאחר 12 דקות של כדורסל התוצאה הייתה 36:30 לג'אז.

הרבע השני נפתח עם ג'מאל מארי. הגארד הנהדר של הנאגטס קלע שלשה וליי-אפ, הוסיף ליי-אפ נוסף ושני הצדדים בשוויון 39. דנבר המשיכה להשתלט על המשחק וליי-אפ נוסף של מארי 7 דק' לתוכו קבע 54:46, עוד שלשה של מארי וזה כבר 10 לדנבר. הג'אז הבינו שהמשחק בורח להם מהידיים, הידקו את ההגנה ואינגלס עם שתי קליעות עונשין בסיום הרבע קבע 61:56 במחצית.

מיטשל וקונלי המשיכו לשמור את יוטה בתמונה בפתיחת הרבע השלישי, ו-5 דקות לסיומו ליי-אפ של מיטשל קבע רק נקודה לנאגטס. גרנט דאג להחזיר את דנבר ליתרון שני פוזשנים, מיטשל לא אמר נואש וענה בשלשה, שתי הקבוצות לא היו מדויקות במיוחד ושלשה של יוקיץ' קבעה 82:76. קרייג קבר שתי זריקות עונשין בסיום הרבע, וקבע 88:79.

רבע אחרון, דו קרב נוסף בין מארי למיטשל. פאסט פורוורד, שש דק' לסיום. מיטשל קבר שלשה ענקית שקבעה 97:90, ונענה מהר בשני פלאוטרים של מארי. שלשה נוספת של מיטשל, עוד שלשה של מיטשל על השמירה של גרנט שענתה בשמונה נקודות מהירות של הגארד של הנאגטס. מיטשל עם עוד שלשה, גובר עם עונשין 1 מ-2. פורטר עם דאנק, מארי עם שלשה ולג'אז נגמר האוויר. שלשה של מארי פחות מדקה לסיום קובעת 117:107, מיטשל רץ לשלשה מהירה שלא נכנסת, הסדרה הולכת לגיים 7, ולנו מצפה עוד דו קרב איכותי. סיום המשחק, 119:107 לדנבר.

מיטשל סיים עם 44 נק', 6 ריב', 5 אס' ו-3 חט', קונלי עם 21 נק', 5 ריב' ו-6 אס' וגובר הוסיף 11 נק' ו-11 ריב' אצל הג'אז.

מארי קלע 50 נק' אליהן הוסיף 5 ריב' ו-6 אס', יוקיץ' סייע לו עם 22 נק', 4 ריב', 9 אס' ו-3 חט' וגרנט סיים עם 18 נק' ו-2 חס' אצל הנאגטס.

דובי

אנטומולוג, עובד סוציאלי ומטפל.. גר בערד וגם במייל dubiduofer@gmail.com
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
139 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
onetwo3
31/08/2020 6:49:52

תודה דובי
אין מילים שיכולות לתאר את התצוגות האחרונות של מורי.
זה לא רק מספר הנק' והאחוזים הגבוהים.
זה בעיקר התזמון של הקליעות (21 נק' ברבע האחרון הלילה), השליטה בקצב, המנהיגות..
בארקלי ושאקיל תמימי דעים שהג'אז כושלים בשמירה עליו ו'שיתנו למישהו אחר לנצח אותנו', אבל בעיניי הם לא מבינים.. הוא פשוט נמא ב'זון' חסר תקדים הבחור הזה, וכיף לראות את זה קורה לנגד עינינו.
ומיטשל.. לבד במערכה מנסה להציל את העונה של הג'ז, לצד הבלחה פה של גובר ושם של קלארקסון ושל אינגלס. זה לא יספיק.
דנבר טובה ועמוקה יותר לטעמי.

onetwo3
31/08/2020 6:50:16
הגב ל  onetwo3

*נמא = נמצא

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  onetwo3

הוא בזון של החיים לכן יש להוציא לו את הכדור מהיד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אני חוזר על השאלה למומחים ממוסד טנש. האם אנו עדים להפיכתו של הגוקר למס 2 אחרי באטמן?
ולמה גארי האריס אימץ את תספורת הכסיל של גרמי גראנט ודורט ודיוויס?

zenmaster
zenmaster
31/08/2020 7:10:50

תודה דובי.
כואב לראות את לוקה עף ככה, אבל הוא נתן סדרה מדהימה, ולדעתי לפחות היה השחקן הכי טוב על המגרש בסדרה הזו(כן, כולל הסייבורג).
רק בן 21 וכבר בדיון של "בכי טוב בליגה".
נראה שיש למאבס עתיד ורוד…

zenmaster
zenmaster
31/08/2020 7:11:03
הגב ל  zenmaster

*הכי

zenmaster
zenmaster
31/08/2020 7:39:30
הגב ל  דובי

לגמרי כיכב

NFS
NFS
31/08/2020 9:24:50
הגב ל  zenmaster

לוקה בהחלט בדיון על "בכי טוב בליגה".
נהדר..

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  NFS

😂😂

thejanitor
thejanitor
31/08/2020 13:50:11
הגב ל  NFS

הבעיה שלו שהוא מפסיד את שני התארים ללברון הכי טוב והכי בכיין, בהכי טוב בכלל יאניס כנראה יזכה, אז הוא לכל היותר שלישי הכי טוב ושני הכי בכיין.

thejanitor
thejanitor
31/08/2020 13:58:33
הגב ל  thejanitor

האמת שהוא כנראה הכי בכיין. רחמים אליו, כל היום סופג טראש בתור לבן אירופאי והזעם שלו יוצא על השופטים, אבל גם אם כן זו טעות, כולם צריכים ללמוד מקוואי מה זה איפוק ופוקוס חיובי בשני צידי המגרש. בגלל זה בכלל לא יאניס ולא לברון ולא לוקה הכי טובים בליגה, אלא קוואי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  thejanitor

את קאווי איש לא מטטרש התרפסות מוחלטת בפני המדדה

גיא רוזן
31/08/2020 7:12:32

תענוג להתעורר למשחקים כאלו. כן ירבו.
.
צריך לתת מחמאות ל-2 הקבוצות. אחת מהן תפסיד בסדרה הזו, אבל מה לעשות, there can be only one
מה שמיצ'ל ומורי עושים זה פשוט מרשים –
אני מנסה להיזכר מתי הייתה הפעם האחרונה שראיתי 2 גארדים מקבוצות יריבות נותנים הצגות כאלו ראש בראש, ולא מצליח לחשוב על דוגמה.
הכי קרוב זו הסדרה בין טורונטו לסיקסרס ב-2001,
אבל אז קארטר ואייברסון קלעו במצטבר פחות (מעל 30 ל-2 השחקנים, כן? עדיין לא מה שאנחנו רואים בסדרה הנ"ל).
גם הסדרה ההיא הגיעה ל-7 משחקים –
אם גם הסדרה הזו תסתיים על חודה של נקודה במשחק 7,
דיינו.
.
אחלה סיקור!
תודה, חברים.

asaf
31/08/2020 8:16:04
הגב ל  גיא רוזן

תודה תומר ודובי על הסיקור הסופר זריז. כל מילה גיא על הדו קרב המטורף בסדרה בין מיטשל למורי. אגב אם מדברים על מורי זו לא רק הקליעה גם קבלת ההחלטות שלו טובה מאוד בכלל.

Smiley
31/08/2020 11:29:00
הגב ל  גיא רוזן

אם "מנרמלים" את קצב המשחק, כמות הפוזשנים ואחוז הנקודות מסך הקבוצה זה לא יוצא פחות או יותר אותו הדבר?

לילי
לילי
31/08/2020 14:18:07
הגב ל  Smiley

כרגע אייברסון וקרטר עדיין מעליהם, ב7 משחקים:
אייברסון קלע 236
קרטר קלע 213
.
הכי מרשימים כמוהן אלא ביילור וג'רי ווסט (שהיו אבל באותה הקבוצה):
282 לביילור
ו218 לווסט

דה שוט
31/08/2020 7:52:59

תודה דובי אחלה סיקור.
רק עוד מילה על מורי – כי נאמר כבר הכל – בניגוד לכוכבים שהם פורוורדים כמו קאוואי או לברון, או יותר איטיים כמו הארדן ולוקה – על מורי קשה מאוד להביא דאבל טים כי הוא מאוד מהיר ובעיקר מאוד נייד. חלק גדול מהסלים שלו מגיעים במעבר, כולל שלשות. קשה מאוד "לתפוס" אותו. בתמונה הכוללת – כשהוא בזון (וזה קרה לו יותר מפעם אחת בזמן האחרון) – יש לו חבילת יכולות ("סקילס") שאין לאף אחד אחר בליגה. אם לוקחים בחשבון גם את המהירות.

דה שוט
31/08/2020 8:24:32
הגב ל  דה שוט

תודה גם לתומר כמובן

דוקטור רזי הופמן
31/08/2020 17:35:07
הגב ל  דה שוט

+100
חבל שהוא לא בא כל יום לעבודה….

Jonathan
31/08/2020 8:10:34

תודה על הסיקור.
מעניין איך העונה הבאה של מוריי תיראה. הוא עבר משחקן טוב לסופרסטאר בסדרה הזו ומעניין אילו מספרים הוא ייתן מעכשיו בשיגרה.

ביני לבין עצמי הימרתי על זה שהקליפרס ייברחו איפשהו בסביבות הרבע האחרון ולשם שינוי צדקתי… וחבל לי על דאלאס.
לא ידעתי מה לצפות מהסדרות האחרות אבח אני מרוצה מהתוצאות של המשחקים.

etayef
etayef
31/08/2020 8:16:16

אחלה סיקור, ראוי לציין שלמרות שגאסול החוויר לדעתכם, הוא שיחק יחסית הרבה, כי הקבוצה היתה טובה איתו. לטורונטו יש עוד סיכוי, הם לא מיצו את הפוטנציאל ההתקפי שלהם, והיום סטיבנס ניטרל אותם לגמרי.

etayef
etayef
31/08/2020 8:58:54
הגב ל  דובי

נחמד שאתה יודע לקרוא את הפלוס מינוס, שמעתי גם שגאסול מספרד, ויש לו אח מפורסם

etayef
etayef
31/08/2020 15:52:21
הגב ל  דובי

עדויות? חשבתי שרק בבית משפט…
אם בכל זאת, יש לי עדות נגדית בשבילך: קוואי היום עם פלוס 15, פול ג'ורג' עם 22, וזובאץ' עם 33!
לא מאמין שיש מישהו שראה את המשחק וחושב שהם היו יותר טובים.
גאסול זה מה שהיה לטורונטו להציע היום, והוא עשה עבודה יותר טובה מאחרים, לכן גם שיחק יותר.
כל הקבוצה לא פגעה, והוא הביא התלהבות בהגנה וקצת חכמה בצד ההתקפי, לכן 26 דקות.

חגי "התותח" ניסני
31/08/2020 8:19:18

תודה חברים אחלה סיקור
.
השלב הבא באבולוציה של מארי זה ללכת הרבה הרבה יותר לקו. שחקן עם יכולות חדירה כמו שלו, ועם דיוק מהעונשין שעומד על 88% בקריירה, חייב להגיע לקו לפחות 6-7 פעמים אם הוא רוצה להפוך את דנבר לקונטנדרית אמיתית. את שאר היכולות אנחנו יודעים שיש לו, אבל כנראה שהוא לא יקלע כל הקריירה ב60% מהשלוש.

דוקטור רזי הופמן
31/08/2020 8:31:58

וסתם רעיון שעלה לי.
אם הסלטיקס יצליחו לעבור את טורונטו (7 משחקים?) ויגיעו תוך שבועיים לגמר המזרח כשהייווארד יכול לחזור, אפשר יהיה להכניס אותו שינהיג את המחליפים. משם הוא יכול לפרוח בהנחה שיחזור בזמן ויעבור את בידוד הקורונה, אולי אחרי הלידה הצפוייה?

דוקטור רזי הופמן
31/08/2020 8:43:21
הגב ל  דובי

אימונים
האימון הוא כלי מצוין לראות מי נמצא יותר בפורמה, אבל יכול להיות שהיו גם ויכוחים מאחורי הקלעים ויכולות להיות עוד סיבות.
ההשערה שלי היא שהטיימלורד נמצא בכושר מצוין והוא אתלט הרבה יותר טוב מהטורקי.הפיקאנד רול שלו מעולה, הבעיה היא איבודים בחלק מהמסירות שהוא מקבל.

דוקטור רזי הופמן
31/08/2020 14:13:58
הגב ל  דובי

צודק לגבי עניין הספסל, לכן כל תרומה חשובה. אם הסלטיקס יעברו אני מקווה שהייווארד יחזור למחליפי הספסל.
לדעתי עדיף שיתן כח מהספסל (יכול לתת גם 30 נקודות בערב) כמו שלו וויליאמס והראל נותנים בקליפרס.

עידו גילרי
31/08/2020 9:11:36
הגב ל  דובי

בעיקר עניין של המאצ'אפ מול איבקה לדעתי.

etayle
etayle
31/08/2020 11:57:28

(זה גם) אבל אני חושב שזה גם כדי לאפשר חילופים אוטומטים כמעט על כל מהלך.
קאנטר קטסטרופה על שמירה על גארדים. בכללי מאוד קשה להיכנס למשחק שיש חילופים אוטומטיים על כל חסימה.
זה מוציא את הקבוצה מהשטף,וגורר אותך למשחק בעיקר סוליסטי. זה פחות אפקטיבי אם יש לך איזה גבוה\שחקן שממש טוב בלנצל מיסמצ'ים. לטורונטו אין כזה. בנוסף מגיע קרדיט עצום לסטיבנס,ההגנת חילופים הזאתי היתה ממש חכמה.

דוקטור רזי הופמן
31/08/2020 8:36:06

"תשמעו, מאחר ואנחנו עוד הולכים להיפגש פה ושם במהלך העונה ובסיעתה דשמיא גם בעונה הבאה, תזכרו ככה. כשאני כותב על דקות דלות באירועים ליד שני השערים זה אומר שיצאתי עם הכלבה באותו זמן או ניצלתי את זכותי המעוגנת בחוקה להשתנה ארוכה ומספקת. הפעם, מאידך, זה אכן היה ככה. הסלטיקס על טייס אוטומטי בקופי פייסט לתכנית המשחק של סטיבנס, הראפטורס מדי פעם מפרפרים חזרה, ומקבלים עוד אחת בראש, להחזירם למקומם המיועד. 4:20 לסיום, סתם דוגמה, ת'ייס בונה פרגולה מרוצפת עם רעפים על ניסיון החדירה של לאורי, וזה עדיין 81-105 ירוק. שניות לאחר מכן אותו ת'ייס על הקו, ומאחורי גבו רומיאו הו רומיאו לאנגפורד נכנס עם פתק מהמורה לתחילת זמן הזבל של המשחק הראשון בסיבוב השני. סיאקאם נענש בעוד כמה שניות על המגרש כשהחמישיות הראשונות על הספסל מפילות עליו את השמירה של שתיים וחצי עד רבע לחמש, ואז יורד גם הוא. הספסלים מתנקים אל הפרקט, ובסיום זה בוסטון סלטיקס 1 – טורונטו ראפטורס 0, עם 94-112 חד משמעי." ענק!!!!

דוקטור רזי הופמן
31/08/2020 8:38:19

מוריס זה ארס בן ארס, על עבירות כאלה צריך להרחיק ליותר ממשחק אחד.

Berch
31/08/2020 9:30:43

תודה על הסיקור המשובח.
עד שאני רואה שני משחקים בערב דווקא השלישי הוא הצגה…
🙂

popo
popo
31/08/2020 9:31:32

אז שאדו@שמעון בסוף טייטום כן קלע 40, עובדה, תסתכלו בסיקור.
😀😃

NFS
NFS
31/08/2020 9:32:15

תודה על הסיקור.
מוריי היה בזון לא נורמלי. איזה שחקן!
רק שבגלל שהוא ידוע גם בהיעלמויותיו, יהיה מאוד מעניין לראות אותו במשחק 7, שאגב אילולא הבועה היה חד משמעית הולך לדנבר, אבל באולם הניטרלי, סטרילי, א-ביתילי, הכל יכול להיות.

עידו גילרי
31/08/2020 9:35:15
הגב ל  NFS

כן תתעלם מהעובדות – מעולם קבוצה ביתית בבועה לא הפסידה משחק שבע. העיקר להגיד שאין ביתיות.

NFS
NFS
31/08/2020 9:41:38

אמממ.. רגע.. בודק.. אולי בכל זאת.. אולי עם ניקוד..
כן. לא הבנתי, מה?

NFS
NFS
31/08/2020 9:42:48

אה.. הבנתי!
חחח.. (נכון הבנתי? אחרת לא היה חחח..)

עידו גילרי
31/08/2020 9:58:58
הגב ל  NFS

תיכף תתחיל להתחכם לי ולהגיד שזה לא חוכמה כי הביתית גם מדורגת גבוה יותר ולכן מראש טובה יותר.

NFS
NFS
31/08/2020 10:13:23

דנבר ינצחו כי בתחילת העונה כתבתי איזה טור דמיוני על יוקיץ ורוח רפאים ושם כתוב שחור ע"ג מסך ש-
1. דנבר ינצחו את יוטה בסיבוב הראשון
2. דנבר ינצחו את הקליפרס בסיבוב השני
3. דנבר ינצחו את יוסטון בגמר המערב, אחרי שיוסטון ניצחו את הלייקרס בסיבוב השני

עידו גילרי
31/08/2020 10:55:44
הגב ל  NFS

גדול.
הרגע קברת את הנאגטס. זר פרחים מלילי יאיר ושאר אוהד הג'אז.

Smiley
31/08/2020 11:27:27
הגב ל  NFS

זעפרני לא אוהד הטימברוולבס, או שמדובר באחד אחר

עידו גילרי
31/08/2020 11:30:11
הגב ל  NFS

לא הוא.
יש יאיר שאוהד את הג'אז באמת נעלם קצת לאחרונה.

etayle
etayle
31/08/2020 11:59:45
הגב ל  NFS

זעפרני זה לא חשבון פקטיבי של חבר צוות?
סליחה הבדיחה הזאתי עדיין משעשעת אותי.
(אתם מאמינים שאני עדיין חושב שברוך רובין זה אלעד רבין,בעצם אני עוד בתחושה שכמעט כל האתר זה אלעד רבין).

אשך טמיר המקורי
31/08/2020 15:47:10
הגב ל  NFS

אני אלעד רבין

popo
popo
31/08/2020 9:48:24

🤣😅🤣
אוי
הדוגמא המושלמת לריקנות האנליטית!

golan
golan
31/08/2020 10:34:52

מתי תלמד שרוב המגיבים גם ככה מתעלמים מהעובדות ולא צריך לעודד אותם לזה …
תודה דובי ותומר, אחלה סיקור.

דה שוט
31/08/2020 9:56:01
הגב ל  NFS

נכון. כמו שבשנה שעברה דנבר ניצחה את פורטלנד במשחק 7 בבית…
🙂
אבל בלי קשר – זה לגמרי יילך לדנבר (סליחה לילי, אלה החיים…)

NFS
NFS
31/08/2020 10:10:01
הגב ל  דה שוט

שנה שעברה יוקיץ' עוד היה גולם ומוריי היה בשא"ש

דה שוט
31/08/2020 10:16:40
הגב ל  NFS

אני צוחק – ברור שאם המשחק היה בדנבר אז זה היה 95% שלה. יוטה נהנית כאן מהיעדר הביתיות.
עם זאת,
יוטה הובילו 3:1, אם אתמול הייתה להם ביתיות – זה היה עשוי להסתיים לטובתם.
בקיצור – באבל שמאבל 🙂 בלאגן גדול.
אני עדיין טוען שהיעדר הביתיות עובד לטובת הפייבוריט. אי אפשר "לגנוב" ו-"להתבצר", קשה מאוד לשנות מומנטום.
מעניין יהיה לראות איך תתפתח הסדרה בין בוסטון לרונטו בהקשר הזה. אני מאמין שרונטו יכופפו את זה.

etayle
etayle
31/08/2020 9:44:11

תודה רבה על הסיקור.
בוסטון שיחקו טוב ממש ברבע הראשון, בשאר הם שייטו. העניין שטורונטו שיחקו רע ממש, לחלק מגיע קרדיט להגנה של בוסטון(ששיחקה נהדר), וחלק סתם הם נקלעו ליום רע. לא הייתי רץ להסיק מסקנות כל כך מהר.
מארי מדהים, ואיזה כיף שיש משחק 7!

NFS
NFS
31/08/2020 9:45:19
הגב ל  etayle

טורונטו "שייטו" כל המשחק, if you know what i mean

דוקטור רזי הופמן
31/08/2020 17:42:42
הגב ל  etayle

הסלטיקס קיבלו גם עזרה מהשופטים…

popo
popo
31/08/2020 9:45:47

תודה דובי ותומר!
ברור שצריך למצוא מילים כדי להגדיר מה שמורי עושה בסדרה הזו, רק נאמר בקצרה שללברון,הארדן, קובי,ווסטברוק,ליליארד ועוד מפלצות סטטיסטיות לא מתקרבות למומנטים ההיסטוריים שהוא מקים לנו פה לנגד עינינו ההמומות שבכלל מופנות לכיוון המכשף הסלובני ולא מצליחות לעכל את רצף ההופעות ההיסטורי הזה.

ועדיין 90% מהקוראים פה וגם הgm בליגה, כך נראה לי, יעדיפו לבנות סביב מיטשל קבוצה לפני מארי.

לא יודע מה אתכם, אבל קוואי העונה הרבה יותר מרשים מהעונה שעברה בטורונטו,פנומן, עושה מה שהוא רוצה, מתי שהוא רוצה,אתמול ברבע הרביעי כשהמכשף הסלובני התחיל לעשות קולות סטפ בק של חזרה, קוואי פשוט קלע רצוף שלש ג'אמפים בקלילות ניגב עם עוד שני דאנקים, וזהו נגמר המשחק.
מבחינתי בסדרה הזו הוא הכי קרוב למייקל שראיתי, בשליטה במשחק, לא בוירטואוזיות, לפני שכל מחנה קובי קופץ עלי. 😉

דה שוט
31/08/2020 10:02:25
הגב ל  popo

+ 100
כל מילה.
קאוואי רוצח במיד-ריינג', ככה מכריעים משחקים חשובים ולוקחים אליפויות.
מייקל כמובן, אבל גם רבים אחרים, למשל ס"א, ווייד, נוביצקי וקובי (למרות שכאן יש את שאק אז זה בעייתי). לברון חריג – אבל גם הוא לא הכריע מהשלוש.
חריגים מתבקשים – הספלאש – אבל אם תבדקו – היה להם אחלה מיד-ריינג' בנוסף על קליעה חריגה באמינותה מהשלוש (אצל קרי זה פלואוטרים).
רוצח מיד ריינג' נוסף – קיי די. אחד קטן – קיירי.
"וון פוש קאמז טו שאב" המשחק מוכרע במיד ריינג'. זאת הקליעה הכי אמינה בכדורסל.
תשאלו את יוסטון 0:27 רוקטס.
לתשומת לבכם – לוקה והמשחיל.

popo
popo
31/08/2020 13:08:07
הגב ל  דה שוט

יפה!
אבל עידו והאנליטיקס לא נופלים לפרובוקציה….
# מיד רינג' הינה הזריקה הכי גרועה במשחק ובעלת הסיכוי הנמוך ביותר והסיכוןהרב ביותר##
תשנן!

לילי
לילי
31/08/2020 14:20:58
הגב ל  popo

אתה יודע.. הסטט של שניהם מטורף פשוט עכשיו מארי היה זה שניצח – רד למטה פירטתי.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

תודה רבה חברים, על הסיקור המשובח. היה אחלה לילה.
.
אכן, תצוגות מרהיבות של מארי, אבל כמו בשנה שעברה – קשה לי להבין מתי הוא נדלק ולמה הוא לא נדלק כשהוא לא. במובן זה הוא עדיין נראה לי פחות מניה בטוחה מקוואי, לוקה והקשיש מל.א. בכל מקרה, שמח שהסדרה המצוינת הזו ממשיכה, ומצטער שהיא לא הטוב מתשע.
.
תצוגה מרהיבה של בוסטון וסטיבנס, אבל טורונטו ונרס לא יפשלו ככה שוב, וגם זו תהיה סדרה מצוינת.
.
מתי בברלי חוזר? לא יפה לתת למוריס ללכת מכות בלי עזרה…

דה שוט
31/08/2020 12:21:32
הגב ל  דובי

רק אם ווסטברוק עובר

דה שוט
31/08/2020 12:21:56
הגב ל  דה שוט

אה, אופס, הבראקט הלא נכון 🙂

עידו גילרי
31/08/2020 13:16:49
הגב ל  דובי

הוא לא היה בסימן שאלה.

עידו גילרי
31/08/2020 13:24:45

אהה סליחה,
אני רואה עכשיו שהוא דווקא כן שודרג.
אז בהחלט יש סיכוי טוב שיגיע לפתיחת הסדרה הבאה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  דובי

בברלי סתם אוברייטד הוא שם להציק לשיקצה בכמה טטרושים וזהו

האווי לאסוף
האווי לאסוף
31/08/2020 11:31:47

אחלה ערב היה, והסיקור מעולה, תודה רבה

bobby
31/08/2020 11:43:28

תודה על הסיקור המעולה!
וואלה אני אוכל את הכובע בגדול על מארי.. נכון, בתחילת הסדרה היה מאוד לא יציב, אבל מנגד לולא ההופעות הנהדרות שלו ב- 2 המשחקים האחרונים, דנבר כבר היו עוזבים את אורלנדו.
מנגד חבל על זה שגם הוא וגם מיטשל נותנים סדרה אדירה, ואחד מהם בקרוב יסיים את הפלייאוף הזה.

עגל
31/08/2020 13:05:43

ללוקה לא היתה הרבה עזרה במשחק האחרון. דאלאס שיחקה יפה אבל הקליעות לא נכנסו. עוד כמה שלשות שהיו נכנסות ואולי היינו נכנסים למתח בסוף. האם הם הולכים לעשות שינויים בשנה הקרובה?
אני שואל את עצמי איך יוסטון היתה נראית אם היינו מחליפים את הארדן בלוקה. יכול להיות שהיא היתה נראית בדיוק אותו דבר
🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  עגל

אותו דבר. לוקה זה הארדן פשוט מגיל 21 ולא מגיל 26.
זה אותו שחקן

עידו גילרי
31/08/2020 13:15:07
הגב ל  עגל

לגמרי. איך שהמאבס מניעים כדור אחרי הדאבל על לוקה זהה ממש תענוג – חוץ מהקטע המינורי הזה של אשכרה לעשות נקודות.
אני לא דואג להם בהתקפה אבל – הם צריכים ללמוד לשחק הגנה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כן זה היה גם בגולדן סטייט באומן פסקל ורובינסון הניעו גם יפה את הכדור כמו קרי קליי ודוראנט היה קצת בעיה בסיומת😎

עידו גילרי
31/08/2020 13:19:41

רק שלמאבס לא הייתה ממש בעיה בסיומת השנה (ובהרבה מהמשחקים בסדרה הזו).

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כי הם קצת יותר טובים מבאומן ורובינסון

עידו גילרי
31/08/2020 13:22:54

ממש טיפלה…

לילי
לילי
31/08/2020 14:25:23

😂😂😂

עגל
31/08/2020 15:47:33

אתה רואה שמעון, כשאתה לא מנסה להטריל אתה אומר דברי טעם
🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קרלייל רמז שהמאבס יביאו שחקנים…נקווה שלא יהיו כל מיני פיני סמיתים. קלי אוברה ומרקוס מוריס יהיו אחלה החתמה.
מקווה שיעיפו את הלטבי.
ניסני מה עם ההוקס עדיין רוצה לחכות לרדיש? תראה מה לוקה עושה

עידו גילרי
31/08/2020 13:19:10

כל עוד הארדווי ג'וניוק לא עושה להם טובה (ולא נראה לי שהוא יעשה) אין להם הרבה כל כך מה לעשות. בניגוד להוקס שבהחלט יהיו שחקנים בשוק.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הארדוואי גוניור דווקא הייתי משאיר אחלה שחקן למרות החרבון אתמול.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

עידו המנהל השני בסאנס לקח פורזי על אוברה גבון ובחירת הדראפט.
אתה גם לוקח?

עידו גילרי
31/08/2020 13:22:29

אין לי כח למשחקי טריידים עכשיו.
אתה כותב מספיק שטויות אחרות שאני צריך להתייחס אליהם

NFS
NFS
31/08/2020 15:57:14

הלילה הוא באמת היה הרדאוויי ג'וניוק (שלשות? יוק)

לילי
לילי
31/08/2020 13:41:02

קצת על הסטט המטורף של מיטשל את מארי, אם רשמו פה דברים לפני מצטערת – לא היה לי זמן לעבור על התגובות.
(הכל באדיבות הערוץ פייסבוק insignifistat, ממליצה בחום, הוא פריק של סטט ופשוט מוציא מים מכל סלע):
.
מישטל:
1. אחרי שישה משחקים עומד על 232 נק (אחד מ14 שחקנים בלבד שהגיעו ל230 בסדרה! השיא של ביילור שנקבע בסדרת גמר הוא 'רק' 53 נק יותר.
את השיא לסדרת סיבוב ראשון מיטשל ישבור בנקודה ה11 שיקלע במשחק הבא.
2. כרגע מיטשל עם 53מ56 מהעונשין מה שמדרג אותו חמישי באחוזי עונשין לסיבוב הראשון.
3/3 ישוו אותו לדוראנט הרביעי ו8/8 לפול ג'ורג'.
את הארדן (22/22) או קוואי (36/36) כבר יהיה קשה לו לעקוף.
3. רק שני שחקנים בעבר קלעו באותה הסדרה 20 שלשות, הוסיפו 20 קליעות עונשים והגיעו ל200 נקודות (גילברט ארינס בסיבוב הראשון 2006, ג'יימס הארדן שנה שעברה בחצי גמר איזורי).
מיטשל הוא הראשון שמגיע ל200/30/30 והיד עוד נטויה.
.
מארי:
1. לעומת מיטשל 'רק' עם 204, כמובן ששבר את השיא של יוקיץ משנה שעברה לשחקן דנבר בסדרה (190) ועומד להשאיר אבק לכרמלו עם השיא לסיבוב הראשון (186).
2. במשחק 4 מארי הפך לשחקן התשיעי בהסטוריה שקולע 40 נק מחלק 5 אס' ולא מאבד פעם אחת.
במשחק 5 הוא הפך לראשון בהיסטוריה שיש לו שניים כאלה.
ואני מצטטת: " לא באותה סדרה, לא באותו בפלייאוף. בכלל".
.
סטט משותף של שניהם:
1. היו רק שני שחקנים בהיסטוריה שקלעו 50 נק פעמיים בסדרה – מייקל ואייברסון.
עכשיו הצטרפו עוד שניים, ומיותר להגיד שהם הראשונים בהיסטוריה שעשו את זה אחד מול השני (ואני באמת שלא אופתע אם יהיו הראשונים להגיע 3 פעמים ל50).
2. מארי ומיטשל עומדים על 31 שלשות כ"א (מדהים!), זה המקום ראשון בשיתוף עם קרי וקליי שקלעו 23 ו30 (בהתאמה) בגמר המערב המטורף מול okc ב16 (שהיה 7 משחקים!!!).
מי שיקלע יותר שלשות משחק הבא יקבע את השיא לשחקן בודד (כי הוא נהיה כנים, שתי שלשות לפחות כל אחד זה די מובן מאליו.).
.
מדהים מדהים מדהים.
פשוט מדהים.
.
ותודה על הסיקור המצויין!!!!

עידו גילרי
31/08/2020 13:43:13
הגב ל  לילי

ואפשר להוסיף גם שזו הסדרה הראשונה בהיסטוריה ששחקנים קולעים בה 50+ 4 פעמים או יותר (גם הפלייאוף).

thejanitor
thejanitor
31/08/2020 13:54:11
הגב ל  לילי

לילי תבורכי על הסטאטים הנפלאים האלה, איפה היית כל הזמן הזה?

לילי
לילי
31/08/2020 14:08:44
הגב ל  thejanitor

התחבאתי בארון, עזוב סיפור ארוך.
היה כיף לצאת החוצה.

עידו גילרי
31/08/2020 14:22:35
הגב ל  לילי

זה נכון גם לגבי האהדה לג'אז?

לילי
לילי
31/08/2020 14:27:14

😂😂
דווקא שם תמיד הייתי שקופה בנושא – לצערי משפחה שגרה שם 5 שנים בשליחות די סגרה לי את האופציות בחירה.

עידו גילרי
31/08/2020 14:27:50
הגב ל  לילי

אבל…קובי והלייקרס?

לילי
לילי
31/08/2020 14:33:07
הגב ל  לילי

קובי ואייברסון גרמו לי להתאהב בNBA אז שניהם בתמונה.
זהו, פחות או יותר.

לילי
לילי
31/08/2020 14:37:35
הגב ל  לילי

(טוב אני מתכחשת קצת, כל עוד קובי שיחק שם באמת היית לי אהבה יתרה לקבוצה אבל זה נבע מאהדה לשחקן, לא לקבוצה).

עידו גילרי
31/08/2020 14:38:40
הגב ל  לילי

אני זוכר קודם כל ליייקרס…יוטה הגיעה רק אחר כך.

לילי
לילי
31/08/2020 15:34:16
הגב ל  לילי

באמת?
לא זכור לי שהגבתי פה כאוהדת לייקרס, אולי תגובות ספציפיות..
מעניין 🤔
בכל מקרה זאת אפעם לא היית אהדה לקבוצה (אני לא מחבבת את המערכת שם בכלל).

עידו גילרי
31/08/2020 15:41:43
הגב ל  לילי

לא מתחייב על זה…
הזיכרון שלי לא הדבר הכי מוצלח בעולם בימינו. איכשהו זכורים לי הדיונים על צעירי הלייקרס אז אולי יחד עם התמונה זה התקבע אצלי.

לילי
לילי
31/08/2020 15:58:11
הגב ל  לילי

אהה כן כן, בהחלט השתתפתי שם בדיונים, נכון.
אבל לא כאוהדת סתם כי שנאתי את העובדה שכולם פה ליכלכו על צעירים מעולים.

לילי
לילי
31/08/2020 14:09:48
הגב ל  לילי

מוסיפה שהסדרה הזאת הוסיפה לנו שחקן נוסף עם 200/20/20 – אתם יכולים לנחש לבד מי זה…

etayle
etayle
31/08/2020 15:01:46
הגב ל  לילי

נחמד.
הם באמת נפלאים בסדרה הזאתי, מעל ומעבר.
בנוגע לסטטס, באמריקאים אוהבים לעביר סתם קווים על סטטיסטיקות, כי זה יפה. נחמד,לא וואו. (תציד תשאל אם מישהו ידע מי מחזיק בשיא הנקודות לסדרה, רואה, זה לא כזה חשוב)

לילי
לילי
31/08/2020 15:35:18
הגב ל  etayle

כן, זה סתם נחמד – רק לאשש את מה שידענו כבר, זאת סדרה היסטורית מבחינת תצוגות של שני שחקנים יריבים.

thejanitor
thejanitor
31/08/2020 13:51:56

שמעון אתמול אמרת לוקה 50 ודאלאס ב40. טעית בשניהם, אני מצפה להודעה בטעות והתנצלות כנה לקהילה על הנאחס, אחרת אני דורש את הרחקתך מהאתר מיידית.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  thejanitor

לברון מנגב עם 50 נק ו40 הפרש

birdman
birdman
31/08/2020 14:41:11

נהניתי לקרוא. כתיבה מלאת צבע. תודה.

Warrior
Warrior
31/08/2020 14:44:48

מה שלא ציינתם בסיקור זה שחלק מהסיבה לבריחה של הקליפרס בתחילת הרבע השלישי היה סיוע של השופטים לקבוצה מל.א. (כמו שהיה ללייקרס נגד פורטלנד בתחילת הרבה הראשון במשחק שחתם את הסדרה), הדבר יצר פער גדול שממנו דאלאס לא הצליחו לחזור.
היו מספר עבירות אוויר שנשרקו על קוואי בהתקפה ושלחו אותו לקו פעמיים או שלוש, לדונציץ הדביקו עבירת תוקף והוא סידר לעצמו טכנית בנוסף. אני מאמין שדאלאס היו יכולים לקחת את המשחק אלמלא הסיוע מצוות השיפוט (למרות הערב המזעזע מהשלוש והקליעה בכללי).

עידו גילרי
31/08/2020 14:58:31
הגב ל  Warrior

אהה השופטים…
חשבתי שנעבור כבר משחק אחד בלי שזה יצוץ שוב.
על איזה עבירות אויר אנחנו מדברים? זאת שדונציץ' עשה עליו וישר הרים את היד? או זאת שקליבה הוריד לו את היד בכניסה לסל (אפשר להתווכח אם היה צריך לשרוק אופנסיב אבל עבירה של קליבה הייתה)?
התוקף על ג'ורג' הייתץה עבירה ברורה של לוקה. שריקת האויר היחידה הייתה
הייתה עבירה שדונצ'יץ' הוציא לקווואי נקי את הכדור לחוץף אבל היא לא שלחה אל הקו.

Warrior
Warrior
31/08/2020 15:07:44

קודם כל קוואי כן הלך לקו, אני מדבר על עבירה שרשמו לבובאן, חוץ מזה השופטים התעלמו מעבירות שהקליפרס עשו בהגנה נגד דאלאס, על דונציץ על קרי ואם אני לא טועה היתה עבירה גם על פיני סמית שלא נשרקה, דברים כאלה מורידים את המצב רוח של הקבוצה שגם ככה לא פגעה מרחוק, לכן למרות שלא כל השריקות הובילו לזריקות עונשין (או במקרה הזה חוסר שריקות לטובת דאלאס) זה עדיין השפיע מאוד על המשחק.

עידו גילרי
31/08/2020 15:11:01
הגב ל  Warrior

שרקו 8 עבירות על הקליפרס ברבע שאתה מדבר עליו. בוא תביא דוגמאות ונראה אם יש על מה לדבר.
לא הייתה שום עבירה לחובת בובאן במשחק…

Warrior
Warrior
31/08/2020 15:21:12

אני מדבר על סמך זיכרון מצפיה במשחק.. חוץ מזה העבירות שנשרקו לחובת הקליפרס ברובן לא היו עבירות ששלחו את דאלאס לקו, אם אתה יכול לבדוק כמה מן העבירות שנשרקו ברבע השלישי לחובת הקליפרס שלחו את דאלאס לקו לעומת השריקות ששלחו את שחקני הקליפרס (באותו הרבע) אני אשמח לדעת.

עידו גילרי
31/08/2020 15:25:33
הגב ל  Warrior

שלוש מאבס (5 זריקות לקליפרס) 4 קליפרס (6 זריקות למאבס)

ברוך רובין
31/08/2020 15:23:05

עמוד הייתה שריקת אוויר לבוס אם מזל שקרלייל ערער והשריקה בוטלה, בין זה לבין תוצאת המשחק יש הבדל גדול, קרלייר הפסיד את המשחק והסדרה בתצוגת אימון בטח בהגנה מביכה במיוחד על המדדה (אוהב את זה יותר מרובוט) קוואי, נותן לו אחד על אחד חופשי ואז מצפה שהוא מסיים עם 33 נקודות ב61אחוז מהשדה , אותו דבר הדונקיץ שנתנו לו אחד על אחד בלי הפסקה.

עידו גילרי
31/08/2020 15:26:13

כן בלי הפסקה…

עידו גילרי
31/08/2020 15:26:38

אבל נכון היה ערעור על העבירה של בובאן.

Warrior
Warrior
31/08/2020 15:27:37

לא אמרתי שזה גרם לזה שהקליפרס ניצחו את הסדרה, כנראה היו מסדרים אותה בכל מקרה אבל זה תרם לבור המנטלי שדאלאס היו בו, המשחק היה יכול להיות הרבה יותר צמוד. (שוב לא מתייחס לערב הקליעה המזעזע)

עידו גילרי
31/08/2020 15:29:33

טענת שהשיפוט היה נגדם – הוא לא.

Warrior
Warrior
31/08/2020 15:33:37

אני מתייחס נקודתית לרבע השלישי קוואי נכנס לקצב וקלע באיזור העשר שתים עשרה נקודות לקראת הסוף, לא על זה דיברתי..

עידו גילרי
31/08/2020 15:34:17

דיברתי נקודתית על הרבע השלישי.

Warrior
Warrior
31/08/2020 15:31:43

אמרתי שבתחילת הרבע השיפוט היה נגדם.. אחכ זה פחות שינה לכאן או לכאן הקליפרס כבר היו בקצב ואם דונציץ לא היה מתחיל לתפור בסוף הרבע התוצאה היתה שונה לחלוטין. עד שהשופטים נזכרו לשרוק לדאלאס הפער כבר היה גדול ודאלאס כבר היו בבור.

עידו גילרי
31/08/2020 15:32:19
הגב ל  Warrior

כמה תחילת הרבע?

Warrior
Warrior
31/08/2020 15:37:17

בארבע חמש הדקות הראשונות זה היה מאוד מורגש ולאחר מכן זה התאזן טיפה..

עידו גילרי
31/08/2020 15:38:36
הגב ל  Warrior

תן דוגמא אחת…

Warrior
Warrior
31/08/2020 15:39:26

ל..?

עידו גילרי
31/08/2020 15:42:21
הגב ל  Warrior

למקרה שהשיפוט הלך נגדם.

Warrior
Warrior
31/08/2020 15:45:39
הגב ל  Warrior

אני לא יודע למה זה לא נותן לי להגיב לך להודעה ישר אז אני מגיב פה, כבר נתנו את הדוגמה של דונציץ על קוואי, אבל הבעיה המרכזית היתה חוסר שריקות בהתקפה של המאבס.

עידו גילרי
31/08/2020 15:46:29
הגב ל  Warrior

אני לא יודע איך עוד להסביר את זה…
דוגמא ספציפית לאי שריקה. זמן על השעון במשחק.

עידו גילרי
31/08/2020 15:47:50
הגב ל  Warrior

ודונצ'יץ על קוואי היה כבר אחרי שההפרש הגיע לשיאו ולא רבלנטי לדקות שאתה מדבר עליהם (מה גם שלא השפיע בכלל על התוצאה).

Warrior
Warrior
31/08/2020 15:48:38
הגב ל  Warrior

אין לי דרך לראות את המשחק.. יש רק תקצירים אם יש דרך לראות את המשחק המלא אני אשמח שתשים קישור.

onetwo3
31/08/2020 18:18:52
הגב ל  Warrior

עידו אתה מברבר עצמך לדעת. במקום להתנגד לכל דבר תראה את 6 המשחקים מהתחלה ועד הסוף ואז תגיב. לא צריך להיות אוהד דאלאס בשביל לראות את הבזיון של השיפוט החל ממשחק 1 ועד סיום הסדרה. נקודה

עידו גילרי
31/08/2020 18:24:32
הגב ל  Warrior

העיקר שאני מברבר את עצמי לדעת.
תודה לך מצפן הצדק שלנו.

עידו גילרי
31/08/2020 18:25:32
הגב ל  Warrior

ורק בשביל הרקורד ראיתי כל אחד מהמשחקים מהתחלה ועד הסוף וחלקים נבחרים שוב לפני שאני הגבתי….

onetwo3
31/08/2020 20:41:26
הגב ל  Warrior

ואף על פי כן נוע תנוע?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מורי דומה לוולברין בתמונה

דוקטור רזי הופמן
31/08/2020 17:51:45

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

shadow
shadow
31/08/2020 21:48:39

וגם הוא קנדי

Warrior
Warrior
31/08/2020 15:39:08

כשדיברתי על הקליעה של קוואי התייחסתי לתגובה של ברוך

מנחם לס
31/08/2020 16:24:54

סקירה מצויינת וסרטונים מעולים