הבאקס והלייקרס בסיבוב השני, הרוקטס התקרבו לשם – סיקור משחקי שבת / ראובן בראל

אחרי שלושה ימים מתוחים ונטולי כדורסל – חזרו לשחק בבועה באורלנדו, הבאקס והלייקרס ניצחו כצפוי והעפילו לחצאי גמר המזרח והמערב. הרוקטס ניצלו יום קליעה מזעזע של OKC כדי להתקרב מרחק ניצחון למפגש מול הלייקרס.

תן לו לזרוק !!!

מילווקי באקס (4) 118 – אורלנדו מג'יק (1) 104

ג'ורג' היל היה מי שהוביל את שחקני מילווקי להחלטה להחרים את משחק 5 לפני 3 ימים, הלילה הוא שוב לא נראה על הפארקט בזמן ההמנון, לרווחת לברון ואדם סילבר זה לא היה עוד מחטף אלא חלק מהנוהל של כבדה לפני משחק (לדבריו).

הבאקס נטלו את היתרון מהפתיחה, יאניס שלט בצבע והעלה אותם ליתרון 10 ברבע הראשון. בשני הוא הגדיל את הטווח אל מחוץ לקשת ו היתרון צמח ל20, את המחצית הראשונה סיים הגריק פריק עם 22 נקודות ב 9 מ 11 מהשדה.

נגמר ? לא אם אתם שואלים את המג'יק. ווצביץ החזיק אותם בתמונה. פולץ ופורנייה התעוררו ברבע השלישי, שלשה של האחרון, 7 דקות לסיום צמצמה ל 3 בלבד. יאניס הסבך בעבירות ונעלם. למזלם של הבאקס מארוין ווילאמס תפס יום, שלשה שלו (4 מ 5 ל 12 נקודות) הגדילה את היתרון ל 6 ופתחה ריצת 8-0 של הבאקס ודגל לבן מצד המג'יק.

יאניס סיים עם 28 ו 17, מול מיאמי הוא לא יוכל לקחת חופש במחצית, סייעו לו מידלטון ולופז עם 21 ו 16 את המג'יק שמסיימים את תפקידם בבועה הוביל ווצביץ עם 22 ו 15.

יוסטון רוקטס (3) 114 – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (2) 80

15% מחוץ לקשת (7-46), 31% מהשדה , 65% מהקו , 18 איבודים , רק 12 עבירות. אלה המספרים שהובילו את הת'אנדר לקלוע רק 80 נקודות במשחק מכריע בסדרה. כריס פול כנשיא איגוד השחקנים היה עסוק מאוד בשלושת הימים האחרונים ואולי זו הסיבה ליכולת החלשה שלו ושל הקבוצה. הת'אנדר אמנם הצליחו לחזור מפיגור 2-0 בסדרה אבל מתבוסה כזו כשאסור להם להפסיד שוב יהיה להם קשה.

ווסטברוק חזר לשחק ופגע ב 2 מ 3 הזריקות הראשונות שלו, אחריהן הוא חבר לOKC למפגן השלכת לבנים עם 1-10. הארדן פתח עם 4-4 ויתרון 10. שרודר, אולי נקודת האור היחידה של הת'אנדר במשחק עלה מהספסל והחזיר את היתרון לאוקלהומה לפני המחצית. ברבע השלישי הוא עשה מעשה דריימונד והורחק יחד עם PJ טאקר שהחזיר לו יאניס.

שתי הקבוצות סיימו את המחצית הראשונה עם 11 מ 47 מחוץ לקשת (OKC 5-25ׁׂׂ ) (יוסטון 6-22). במחצית השניה OKC התדרדרו ל 2-21 ויוסטון השתפרון ל 13-26 – אם תרצו סיפור המשחק.

הארדן סיים עם 31, קובינטון היה אחראי במידה רבה על השיפור באחוזים מחוץ לקשת של הרוקטס בחצי השני סיים עם 22.

לוס אנג'לס לייקרס (4) 131 – פורטלנד טרייל בלייזרס (1) 122

הלייקרס מנצחת סדרת פלייאוף לראשונה מאז 2012 ותפגוש את המנצחת בין יוסטון ל OKC. לפני המשחק פורסמה רשימת הפצועים של הבלייזרס שמלבד לילארד וקולינס כללה גם את גבריאל וליטל – כתגובה אחד אוהדי הבלייזרס כתב שהקבוצה questionable למשחק 6. באופן מפתיע הבלייזרס לא ויתרו ולא היו רחוקים מהפתעה.

הבלייזרס עלו לשחק עם head bands שחורים לזכרו של שחקן הקבוצה קליף רובינסון שנפטר היום בגיל 53 .

מקולום לקח את המושכות בהיעדרו של לילארד והוביל את הבלייזרס ליתרון 7 דקה לסיום המחצית. חוסר ריכוז מצד פורטלנד בשניות האחרונות נתן לליקרס ריצת 7-0 ושוויון 68 במחצית.

ברבע השלישי הלייקרס בהובלת לברון ודייויס עלו ליתרון 14 ונראה היה שהבליזרס מוותרים. מקולום אנתוני והמועמד לפריצת הבועה, גארי טרנט ג'וניור, שהשבוע רצו תמונות של לברון משחק מול אביו ומולו במרחק 16 שנה. צמצמו ל 8 בסוף רבע 3 ושוויון 109 כשנותרו 7 דקות לשחק .

מאותו רגע הלייקרס ודייויס העלו הילוך וסגרו את הסיפור. לבלייזרס לא היו תשובות לדיוויס שפתח את רבע השלישי עם 14 נקודות וסיים אותו עם 43. וגם לא ללברון שסיים עם טריפל דאבל של 36 10 10. שאר חברי הקבוצה עוד צריכים מקצה שיפורים כדי ללכת עד הסוף.

את הבלייזרס שמסיימים עונה רווית פציעות שעדיין הסתיימה עם הופעת פלייאוף . הוביל מקולום עם 36. כרמלו אנתוני אמר גם הלילה שירצה לחזור לעוד עונה בפורטלנד סיים עם 27.

הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
103 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

תודה רבה ראובן, אחלה סיקור.
.
ים של החטאות בין יוסטון לאוקלהומה… מצד שני קשה לי להאמין שאוקלהומה יחטיאו ככה גם במשחק הבא, אז גם יוסטון, ובוודאי ראסל, לא יכולים לנוח על זרי הדפנה אחרי משחק כזה, מצד שלישי גם הלייקרס והבאקס לא הבריקו. יהיה מעניין.
.
מקווה שדורט הצעיר לא יקח את זה קשה מדי, אוקלהומה צריכים אותו על הפרקט בשביל ההגנה, והוא צריך גם להמשיך לזרוק בהתקפה.

Berch
30/08/2020 8:47:58

תודה רבה על פרוויו מצויין.
הכותרת צריכה להיות "מילווקי והלייקרס ניצחו, אוקלהומה הפסידו"
🙂

bobby
30/08/2020 8:49:26

תודה על הסיקור המוקדם!
מצד אחד אוקלהומה באמת לא פגעו היום בכלום, מצד שני זה לא שיוסטון תפרו איזה 60% מהשדה או משהו. בהתחשב בכך שיום קליעות בינוני (או מקסימום בינוני פלוס) של יוסטון הוביל להפרש34, אז גם במפגש הבא, אפילו כשהאחוזים של אוקלהומה יתיישרו, אני לא דואג מדיי. מה גם שצריך ואפשר לתת קצת קרדיט להגנה של יוסטון.
בנוסף, ראס רק התחיל להוריד חלודה. מקווה שבמפגש הבא יחזור למצוא את הטבעת ונוכל באמת לסגור את הסדרה הזאת ב-6 משחקים.

עגל
30/08/2020 11:53:05
הגב ל  bobby

+1
וחשוב לגמור את הסדרה במשחק הבא כדי לא לתת לשמגגים מהלייקרס מנוחה ארוכה בעוד הארדן וטאקר עובדים קשה

Yp
Yp
30/08/2020 8:56:21

בוקר טוב ותודה לראובן על הסיקור המצוין
1.הלילה באמת הצדקנו את הכינוי שאוהדי יוסטון כינו אותנו כל אותן שנים :
Chokelahoma shitty blunder
2.בילדו למרבה הצער שוב הוכיח שהוא לא מוצא פתרונות תוך כדי משחק להפתעה טקטית של היריב . זה מאפין את כל הקדנציה שלו : מכין תכניות משחק מעולות ( ראה 2016 ) , מתקשה בניהול משחק .
3.מלו שוב הוכיח שהוא עדיין שחקן נבא לגיטימי לחלוטין , מקווה שפורטלנד יתנו לו חוזה נוסף .

עגל
30/08/2020 11:54:43
הגב ל  Yp

יוסטון זה הנאחס של אוקלהומה.
כל פעם שיוסטון נפגשת עם אוקלהומה אני רגוע. אפילו אחרי שהסיבה העיקרית להדחות של פעם, ווסטברוק, עבר לשחק בצד שלנו!

אשך טמיר המקורי
30/08/2020 8:58:50

תודה על הסיקור המצוין.
אהבתי את המחווה של ווסטבריק לאוק', כנראה שליבו באמת עדיין שם…

אור
אור
30/08/2020 9:33:40

ידויי של 11 לבנים, לזכר 11 שנים מופלאות באוקלהומה

אשך טמיר המקורי
30/08/2020 9:47:39
הגב ל  אור

נהדר, ומרגש.
יפה לראות שהוא שם לב לפרטים הקטנים.
כמו סרט טוב, כל פעם שאתה רואה מופע של ווסטברוק אתה שם לב לעוד רובד…

דוקטור רזי הופמן
30/08/2020 11:11:49

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

האווי לאסוף
האווי לאסוף
30/08/2020 9:30:20

תודה על הסיקור

Jonathan
30/08/2020 9:33:59

תודה על הסיקור.

asaf
30/08/2020 9:38:59

תודה על הסיקור. ההילייט של הלילה. שרודר עושה לטאקר דריימונד גרין. https://youtu.be/3RSud5HezRM

אשך טמיר המקורי
30/08/2020 9:50:19
הגב ל  asaf

לא נראה לי מכוון.
ניסה לעבור מעל החסימה וזה מה שיצא לו.
היו צריכים להשאיר את שניהם, אבל ההיגיון נזרק מזמן מהחלון בליגה הזאת.

popo
popo
30/08/2020 9:53:30

מסכים.
לא מכוון בכלל.
לא קרוב לסירוס של אדאמס

דה שוט
30/08/2020 10:04:10

מה קורה טמיר? יש שיבושים בחיישנים אצלך. כל מי שאי פעם שיחק כדורסל יודע שזה היה מכוון מארץ המכוונים. שרודר זה שעלול לא קטן. לא סתם טאקר התעצבן

אשך טמיר המקורי
30/08/2020 10:38:58
הגב ל  דה שוט

לא. ברחה לו היד.

עגל
30/08/2020 11:57:06

טאקר לא מסכים איתך

אשך טמיר המקורי
30/08/2020 12:28:44
הגב ל  עגל

כי טאקר קיבל בביצים, לא אכפת לו מה ואיך

asaf
30/08/2020 9:39:47

לא הבנתי למה טאקר הורחק גם…

דה שוט
30/08/2020 9:52:42
הגב ל  asaf

בתורה קוראים לזה ״שור נגח״

דוקטור רזי הופמן
30/08/2020 11:14:05
הגב ל  דה שוט

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

דוקטור רזי הופמן
30/08/2020 11:14:36

כולם אשמים וכולם צודקים

popo
popo
30/08/2020 9:42:41

תודה ראובן! אחלה סיקור.
קצת נראה לי שפספסת בסיקור של okc יוסטון ונתפסת לאחוזי השדה קצת יותר מידי, ראשית היה משחק אדיר במחצית הראשונה, מספיק להסתכל בבלוג החי…(אינדיקציה לא רעה בדר"כ) ,יוסטון נתנו משחק חזק מאד בהגנה, מאד לא "יוסטוני" בסגנון, ושיחקו ברבע השלישי כדורסל יעיל וקטלני ברמה שהזכירה לי את ג"ס 2016- כמובן יחסית, ושיחקו כיחידה מאומנת וחזקה מאד.

אם נפארפז למוקי אז…כולם מדברים על הסמול בול של יוסטון, אף אחד לא מדבר על הקבוצה שנוצרה ביוסטון.

היה מצחיק לראות את אוק' משחקת איסו על שרודר ופול ויסטון והארדן מחפשים להניע כדור בצורה קבוצתית…

והערה אחרונה לסיום, לפי התגובות באתר בימים האחרונים ,נראה שווסטברוק הביא איתו ליוסטון את המוני המעריצים שלו שנטשו את אוק'והלכו איתו, אבל הביא איתו גם את המוני ההיטרים שלו.😉

דה שוט
30/08/2020 9:57:26
הגב ל  popo

תגובה מעולה

Yinon Yavor
30/08/2020 10:09:38
הגב ל  popo

אתה רציני פופו?
המחצית הראשונה היתה אחת המעציבות שיצא לי לראות. רמה של לאומית ב' על ספידים (בגלל האתלטיות). החטאות, איבודים, שבלוניות בהתקפה.
ממש לא ראינו את אותה מחצית.

דה שוט
30/08/2020 10:18:02
הגב ל  Yinon Yavor

היו המון החטאות אבל היו הגנות חזקות ושני המאמנים ניסו לכפות את תכנית המשחק שלהם. מלבד ההחטאות הנוראיות – היה מחצית טובה, כולל הצגות של שרודר והארדן.

popo
popo
30/08/2020 10:29:07
הגב ל  Yinon Yavor

לא יכול להתווכח עם התחושות שלך,אבל שרודר נתן הצגה שנקטעה רק בגלל השופטים, יוסטון שיחקו התקפה מאורגנת ברמה גבוהה כשמעט כל התקפה מצליחים לתפוס זריקה כשהשחקן המגן רחוק מהשחקן הזורק באיזור המטר+, זו המטרה של התקפה טובה ,לתת אפשרותמלזריקות טובות, בזה יוסטון היתה מעולה הערב.

עגל
30/08/2020 11:59:04
הגב ל  Yinon Yavor

ינון אתה צריך להבין שמה שמדליק את אוהדי אוקלהומה זו אתלטיות
🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  עגל

יפ

גיא רוזן
30/08/2020 10:05:03

תודה, ראובן.
.
מצד אחד (נחמד להיזכר בתגובות לפני הסדרה, ואחרי משחק 1),
דיוויס סיים את הסדרה עם 29.8 נק' באחוזים נהדרים (61.2% אפקטיבי) 9.4 רב', והגנה נהדרת,
ולברון סיים את הסדרה עם 27.4 נק' באחוזים פסיכיים (68.1% אפקטיבי, 46.4% מהשלוש), 10.2 רב', ו-10.2 אס'.
סטטיסטיקה באמת יוצאת דופן.
.
מהצד השני, אין נסים. פורטלנד הציגו הגנה מזעזעת במשך כל העונה. לצפות שפתאום בפלייאוף הם יפסיקו להיות הגנה "טופ 5" (מלמעטה),
זן באמת בקשה מוגזמת (קצת מכניס לפורפורציות את הנתונים של הצמד).
.
מה הפואנטה?
האמת, אין כזו.
חוץ מאולי –
יהיה מעניין ללמוד בסדרה הבאה של הלייקרס (אני מנחש שאלו יהיו הרוקטס) עד כמה הנתונים מסדרת הסיבוב הראשון קרובים למציאות שיכולה להתממש לאורך זמן.
.
אם ברוקטס עסקינן,
ההגנה שלהם. על אמת.

השור
30/08/2020 10:22:12
הגב ל  גיא רוזן

הצד השני הוא שהקבוצה עדיין לא הצליחה להרים את השחקן השלישי…
להבדיל מהבועה וראשית הפליאוף, הלילה היה נדמה לי שלברון ודיוויס פחות ניסו להכניס את חבריהם למשחק בהתחלה.
היו שלוש פעמים שאני ראיתי באופן ברור איך קוזמה מבקש את הכדור ולברון/דיוויס הולך לסל. טקטית אולי החלטה נכונה הואיל ובמקרים שאני ראיתי זה גם הסתיים בסל אולם בטווח הרחוק – תסכול וחוסר אימון/אמון יובילו לקבוצה נכה משהו.
אולי מול ההגנה של יוסטון הם כן יצליחו להרים את קוזמה.

NFS
NFS
30/08/2020 10:52:12

ממש לא בא לי להטריל על השיפוט, אבל ב-114:112 ללייקרס דיוויס הלך לסל, מירפק באופן ברור את המגן, קיבל לטיפה וקיבל סל אנד וואן, 117:112, גיים אובר, שבת שלום.

NFS
NFS
30/08/2020 10:59:20
הגב ל  NFS

https://youtu.be/Mo_ejPZhB4U
.
המהלך מתחיל בדקה 3:20
המרפוק בהילוך חוזר בדקה 3:34

ג'ורג' עובדיה הסקרן
הגב ל  NFS

העברה על דייויס – ברורה. המרפק שלו – גבולי. חוץ מזה עדיף היה לכולם לגאול כבר את פורטלנד מייסוריה. כמו שעושים לסוס פצוע.
אגב, כשמשתפים סרטון יוטיוב יש אפשרות להגדיר את השנייה המדויקת ממנה יתחיל הסרטון. לוחצים על שיתוף ומסמנים "התחלה בשעה".

NFS
NFS
30/08/2020 11:20:01

לגבי העבירות- חושב הפוך.
לגבי זה שהיה צריך לגאול את פורטלנד- בהחלט.

thejanitor
thejanitor
30/08/2020 11:43:44
הגב ל  NFS

חולק עליך פאני סטאף, מרפק גבולי ביותר

thejanitor
thejanitor
30/08/2020 11:45:29
הגב ל  thejanitor

ואכן לא גיים אובר, מינוס 5 עם 4 וחצי דק על השעון

NFS
NFS
30/08/2020 11:51:26
הגב ל  thejanitor

לא מבין מה גבולי פה. ברגע ששחקן עם הכדור הולך לסל ובאיזושהי דרך מעיף את היד שלו לכיוון המגן זו עבירת תוקף.
במקרה הזה הוא חדר, יש מקרים בהם השחקן עולה לסל וחוסם את המגן עם היד וגם אז שורקים עבירה. לא צריך לפוצץ את המגן עם המרפק בשביל שזה ייחשב עבירת תוקף.
ובהתחשב בזה שהיה 2 הפרש ובמקום תוקף נתנו אנד וואן ללטיפה על היד- 5 הפרש זה גיים אובר, כי כמו שכתבתי לגילרי- מי יקלע? גבריאל יקלע?

עידו גילרי
30/08/2020 12:09:15
הגב ל  thejanitor

אז תגיד גיים אובר מראש בלי קשר למהלך או שריקה כזה או אחר.

אשך טמיר המקורי
30/08/2020 12:30:33
הגב ל  thejanitor

תוקף ברור

עידו גילרי
30/08/2020 12:31:17
הגב ל  thejanitor

לגבי הפאול של דיוויס לא מספיק שתהיה תנועה עם היד צריך מגע עם הגוף של המגן (שיש כאן).

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  thejanitor

חחחחחחחחחחחחחח עלאק גבולי חחחחחחחח גם יאניס ולברון אומרים זה גבולי.
גם המכה של טרנט מאד גבולית או שהגבול בכיוון אחד?

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
30/08/2020 13:27:25
הגב ל  NFS

אין כאן כלום. זה משהו שאפילו אני לא הייתי מבקש עליו עבירה בשכונה או על כל מגרש.

עידו גילרי
30/08/2020 13:28:41

עוד לא נולד המגע שלא היית מבקש עליו עבירה…

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
30/08/2020 14:11:18

That's my point

עידו גילרי
30/08/2020 11:07:40
הגב ל  NFS

Who are you kidding?
ממש אבל ממש בא לך להטריל על השיפוט.
אכן שריקה גרועה אבל גיים אובר?

עידו גילרי
30/08/2020 11:09:12

ומה עם זה ציון לשבח לטייסון צ'אנדלר שעשה אנדרה רוברסון והחטיא שתי זריקות עונשין בלי לשחק שניה (התודות לשרודר את טאקר)?

NFS
NFS
30/08/2020 11:42:58

#לא בושה להיות אנדרה

NFS
NFS
30/08/2020 11:47:32

בטח גיים אובר. מי יקלע? גבריאל?

עידו גילרי
30/08/2020 12:16:37
הגב ל  NFS

אז תגיד גיים אובר מראש בלי קשר למהלך או שריקה כזה או אחר.

אשך טמיר המקורי
30/08/2020 11:17:41
הגב ל  NFS

מבחיל.
הטיפול שדייוויס קיבל בסדרה היה הגרוע ביותר שאני זוכר מאז ווייד 2006.
יש מישהו שטוב בסטט' שיכול להביא ממוצע עונשין שלו בסדרה, לעומת העונה הרגילה?

אשך טמיר המקורי
30/08/2020 11:28:34

אוקיי, 8.5 עונה רגילה, 10.8 מול פורטלנד.
לא שזה משנה.
כל מי שראה בעיניו את השריקות שקיבל הקיא קצת בפה.

thejanitor
thejanitor
30/08/2020 11:47:04

אשכוס זה קורה בכל הליגה, אבל משום בקבוצה של לברון אתה רגיש לזה יותר

אשך טמיר המקורי
30/08/2020 12:31:29
הגב ל  thejanitor

ממש לא.
המקרה של דייוויס בסדרה חריג ביותר, גם באקלים השריקות הנוכחי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  thejanitor

זה קורה גם אצל יאניס 🙂
בשאר הליגה שורקים תוקף….בהנחה שלא מדובר בחבר מטכל

עידו גילרי
30/08/2020 12:55:39

אין שחקן בליגה
שמתקרב אפילו למספר הפעמים ששורקים ליאניס תוקף – אבל תמשיך לברבר.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נכון הוא עושה 15 במשחק ושורקים לו ל2 😂😂

עידו גילרי
30/08/2020 13:30:40

כן…
ביום שאתה תדע מה זה עבירה נוכל להתחיל לחגוג.
אני אעשה לך הנחה של 50% – תמצא לי משחק שבו הוא עשה 8.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כן אני עכשיו רץ לראות משחקים של יאניס….בטח😂😂😂
ידוע לי שספר החוקים של הליגה מגדיר עבירה אחרת…
הכל טוב.

עידו גילרי
30/08/2020 14:35:18

ליצן קטן נחמד רוקד עם כל אחד.

popo
popo
30/08/2020 11:01:45

לא יכול להתווכח עם התחושות שלך,אבל שרודר נתן הצגה שנקטעה רק בגלל השופטים, יוסטון שיחקו התקפה מאורגנת ברמה גבוהה כשמעט כל התקפה מצליחים לתפוס זריקה כשהשחקן המגן רחוק מהשחקן הזורק באיזור המטר+, זו המטרה של התקפה טובה ,לתת אפשרותמלזריקות טובות, בזה יוסטון היתה מעולה הערב.

popo
popo
30/08/2020 11:02:22
הגב ל  popo

נכנסה תגובה פעמיים, סורי.

NFS
NFS
30/08/2020 11:03:56
הגב ל  popo

לך להירשם אצל מנחם

The Ljos of the Rings
30/08/2020 11:09:12

39 החמצות לשלוש.
39.
זה לא 27 ברצף, אבל 39.
דורט, דורט!, לקח יותר זריקות מווסטברוק ומהארדן.

דה שוט
30/08/2020 11:13:40

חו איז דורט פיפטין שוט?

The Ljos of the Rings
30/08/2020 11:49:38
הגב ל  דה שוט

אממ… 16… מה?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  דה שוט

חחחחחחחחחחחחחח

אור
אור
30/08/2020 20:50:20
הגב ל  דה שוט

חחחח, עבר מתחת לראדאר

רועי ויינברג
30/08/2020 11:22:06

תודה ראובן. סיקור מעולה
.
1. בארבעת המשחקים האחרונים בסדרה בין הלייקרס לבלייזרס אנטוני דיוויס קלע 30 נקודות למשחק ב-66% מהשדה. לפורטלנד לא הייתה תשובה עם יוסוף נורקיץ' וחסן וויטסייד בצבע ובסיבוב הבא יכול להיות שהוא יפגוש את יוסטון שתנסה לשמור עליו עם פי ג'יי טאקר ורוברט קובינגטון (או את אוקלהומה וסטיבן אדאמס, שינסה במקביל להגן על הצבע מג'יימס ומדיוויס). הלייקרס לא שיחקו כדורסל גדול בסדרה הזאת, אבל לברון ג'יימס ואנטוני דיוויס כן. יכול להיות שזה יספיק, כי כרגע הם אולי המערבית המרשימה ביותר לצד יוטה.
.
2. מילווקי עברה את סדרת הסיבוב הראשון שלה בלי יותר מדי קשיים, בדומה לשנה שעברה, רק שהפעם היא הפסידה את המשחק הראשון ועשתה את זה נגד קבוצה ששיחקה בלי שני הפורוורדים הפותחים שלה (ג'ונתן אייזק וארון גורדון). מה נקח מהסיבוב הזה? את השימוש של הבאקס בברוק לופז.
.
הקליעה של לופז מהשלוש לא נכנסה העונה – 31.4% מהשלוש, כשהיה שיפור עצום ל-43.9% במשחקי הבועה, אחרי 36.5% בעונה שעברה. הבאקס נותנים לו לזרוק מרחוק אבל אנחנו רואים אותו נכנס יותר לצבע: 51.9% מהזריקות שלו היו ל-2 נקודות, נתון דומה לעונה הסדירה וגבוה משני הסיבובים הראשונים של פלייאוף 2019, בהם היה מדובר בקצת יותר מ-35%. זה הופך את ההתקפה של מילווקי לפחות צפויה ויכול לעשות חיים קשים למיאמי, אולי אפילו יכריח אותה לשחק עם גבוה נוסף לצד באם אדביו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דיוויס יחגוג מול הטילים יותר. אבל גם הארדן וראס יחגגו שם בגדול. יוסטון זה גרסת פורטלנד משופרת עם יותר כוח אש ועם שחקן ההתקפה הטוב בליגה.
אני כבר מחכה ככ לפגש השיקוצים הגדול והכי כיף שכנראה כל המשחקים יהיו בשעה 4 ולא ב1 וחצי

Alex Rabino
30/08/2020 11:25:29

מעטים הגיבו על המשחק של מילווקי ואורלנדו. האם אתם חושבים שמילווקי מרשימה? אני לא. מלבד הבלחות של יאניס ופה ושם של בלדסו הקבוצה לא משחקת כדורסל מרשים בכלל. לדעתי מיאמי ינצחו אותם בחצי גמר המזרח.

bobby
30/08/2020 11:37:13
הגב ל  Alex Rabino

לא יודע לגבי מיאמי, אבל בוסטון/טורונטו בגמר בהחלט יכולים להפתיע אותם.

Zivke
Zivke
30/08/2020 12:02:42
הגב ל  Alex Rabino

גם אותי הבאקס לא הרשימו (מודה שבד"כ נטשתי או התחלתי מהאמצע בסדרה הזו), ובאופן כללי סקפטי לגבי קבוצות של בודנהולצר. מיאמי עם יתרון במאמן, אבל גם קבוצה עם המון חסרונות שהבאקס אמורים לנצח 4 מ-7

Yinon Yavor
30/08/2020 11:44:45

אגב – עוד מזל טוב ללברון.
ניצח את סידרת הפלייאוף ה-36 שלו. אחת יותר מדאנקן הנהדר. אחת פחות מקארים המדהים. ארבע פחות מפישר – האיש שיודע להיות במקום הנכון בזמן הנכון. זהו.

thejanitor
thejanitor
30/08/2020 11:49:12

חאללה כל הסדרות הדרדלה נגמרו, מעכשיו רק אקשן, נשארנו עם שני מלחמות במערב, כן גם דאלאס בלי פורזי עוד לא אמרו את המילה האחרונה, וסיבוב הבא איזה תענוג.

NFS
NFS
30/08/2020 11:54:20
הגב ל  thejanitor

שתי (מה לעשות)

Zivke
Zivke
30/08/2020 12:00:13

יאללה בוסטון-טורונטו, הסדרה הראשונה ששווה צפייה במזרח השנה, הגיע הזמן!

דורט נראה שניצל את השביתה להתאמן על הקליעה עם רוברסון 🙂 השדרים האמריקאים פמפמו אותו מול הארדן כל השידור כי הארדן ו-CP3 לא מספקים את הסחורה

דה שוט
30/08/2020 12:00:35

תודה על הסיקור.
הניתוחים לגבי יוסטון-אוק' יפים ונכונים. ד'אנטוני מאמן מעולה עם טביעת אצבע ברורה בשני צדי המגרש. הוא גורר את הקבוצה היריבה למשחק שהוא רוצה שישחקו – בידודים ושלשות, וזה בזמן שהקבוצה שלו מניעה כדור ומגיעה להמון זריקות חופשיות.
אבל!
וזה אבל ענק –
יש לו את הארדן. שחקן שהוא רמה אחת מעל כולם.
תחליפו אתמול את הארדן בשחקן הכי טוב של אוק' (למשל שרודר) – וזה ייגמר 30 הפרש לאוק'.
ממש כך.

The Ljos of the Rings
30/08/2020 12:44:42
הגב ל  דה שוט

מן הידועות הן שכשמסיימים כל פסקה ב"ממש כך" היא הופכת מיידית לנכונה. למשל –
אם אני הייתי משחק אתמול במדי אורלנדו, יאניס היה פורש ועובר לעבוד בתור מסדר מדפים גבוהים באיקאה. ממש כך.
אני אמן. ונזק כבד הוא האמנות שלי. בדיוק, מסגר את הסבל שלך כיצירת מופת. רק בעיה אחת – אף אחד לא צופה. זה משעמם, חבר, משעמם כמו המוות. ממש כך.
אני יותר מציפור. אני יותר ממטוס. אני ציפורמטוס. ממש כך.
ממש כך.

גיא רוזן
30/08/2020 13:07:48

גם אני יותר מציפור! אני ציפורניים. ממש כך.

גיא רוזן
30/08/2020 13:12:07
הגב ל  גיא רוזן

(זו הדרך המיותרת שלי להתמוגג מהתגובה/ות שלך, איסלנדי)

דה שוט
30/08/2020 13:30:53

מן הידועות הן שכאשר מתחילים פסקה במילים "מן הידועות הן" מדובר בדרגה גבוהה מאוד של פלצנות זקוקה…

אשך טמיר המקורי
30/08/2020 14:19:56
הגב ל  דה שוט

מן הידועות ממש כך!

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
30/08/2020 14:21:09
הגב ל  דה שוט

It is known

ארבל חילבה
30/08/2020 13:33:29

רק רגע, זה היה ציטוט מהשיר של Axis Of Awesome?

The Ljos of the Rings
30/08/2020 13:43:57

https://www.youtube.com/watch?v=Vx6hmUv06tg
(או מהיותר מוכר שלהם)
ממש כך.

Yp
Yp
30/08/2020 12:30:33

שלום לשחקן העבר
לא ביקרתי השנה לחלוטין את בילדו , ההיפך הוא הנכון , אפילו יזמתי את החלפת שמו לבילדו 😆
יחד עם זאת , יש לו חלק גדול מאד במפלה הזאת . ד'אנטוני השועל הכין לו הגנה מתחלפת והתיחסות לדורט כמו אל רוברסון , והוא לא מצא לזה שום פתרון . "הפתרון" שלו היה להגיד לדורט להמשיך לזרוק , בסוף זה יכנס , כאילו שמדובר בגלגול חדש של דוראנט.אפילו בראיון תוך כדי המשחק הוא אמר שדורט מקבל מבטים טובים , הוא פשוט לא קולע אותם ואם היה קולע אותם וכולי.מי כמוך יודע , שמאמן בליגת העל בסיטואציה כזו היה עושה שינוי,לא מתעקש להמשיך בזה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Yp

בילבו זה דילדו. ומה שאתה אומר לא נכון שאני לא קולע אני ממשיך וממשיך עד שנכנס 🙂

Yp
Yp
30/08/2020 12:57:49

הי שמעון
זה מה שלימדו שחקנים לפני הרבה שנים :
If your shot does not fall , lower your head and make a play .

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Yp

אני לא מאמין בזה😎
הבעיה שדורט לא קלעי…

דה שוט
30/08/2020 13:36:01
הגב ל  Yp

בדיוק! יותר הכון – put your head down and…
זה בדיוק מה שגורדון עשה

דה שוט
30/08/2020 13:34:40
הגב ל  Yp

חד משמעית יוסי! (איסלנדי – אתה מוזמן ל-"ידועות הן" גם כאן)
לו דורט אתמול לא היה זורק בכלל לסל, או לפחות מפסיק להשליך אבני בזלת מהשלוש – מצבה של אוק' היה הרבה יותר טוב.
עדיין – הארדן לא השאיר לה כל סיכוי. דורט-שמורט, הבן אדם נתן 31 נקודות ב-28 דקות כמעט ללא החטאה.

Yp
Yp
30/08/2020 14:28:37
הגב ל  דה שוט

שלום לשחקן העבר
מסכים שהארדן ענק,אני אומר את זה מהיום הראשון שהתחלתי להגיב באתר.יחד עם זאת,מצופה ממאמן לעשות התאמות תוך כדי המשחק בשני צדי המגרש.מה ששמתי לב אצל בילדו עוד מהעונה הראשונה שלו בקבוצה,שהוא ממש מעולה בהכנת תכניות משחק.ראינו את זה יפה ב-2016 בסדרה מול סן אנטוניו,ובתחילת הסדרה מול גולדן.אבל,וזה אבל גדול,אם המאמן ממול עושה משהו שהוא לא התכונן אליו בתכנית המשחק הוא לא מסוגל להגיב תוך כדי המשחק,אין לו את זה.במובן הזה מזכיר קצת את אדלשטיין.אני מניח שיאריכו לו את החוזה עד שהצעירים יבשילו,ואז יחליפו אותו במישהו יותר ורסטילי.

דה שוט
30/08/2020 14:31:53
הגב ל  Yp

ניתוח מדוייק. אני מקבל כל מילה. הוא באמת נתן נוקאאוט אדיר לפופ ב-2016
אבל נגד הארדן אין לו מה לעשות. תאכלס – השנה אין לו כוכב. פול לא יכול להיות מספר 1 ושגא, שרודר וגאלו זה קו שני במקרה הטוב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בושה להיות גלינארי. חוץ מלהטביע לסל שלו הוא עשה הכל עבור יוסטון. חילק להם יופי בונבונים, נתן קליר פאת יפה ואפילו איזן את ראס בקלינגים.
סילי בילי זה בראד סטיבנס בלי הכדורסל. יושב לו עם המסטיק בספסל ומקבל בראש כל משחק. כמו סטיבנס מתחיל כל משחק בפיגור.
גם 2 המשחקים שהם ניצחו לא בזכותו, בגיים 3 האוס החטיא עונשין ששלח את המשחק להארכה. וגם ראס בכלל לא שיחק.
מאמן שאני לא רואה שום ערך מוסף שהוא נותן. כמה משחקים יקח לו לקלוט שאדמס מיותר בסידרה הזאת? סתם רץ מצד לצד.
שרודר למד מהטוב ביותר, בטח שזה לא היה בכוונה…
https://www.youtube.com/watch?v=p0PEEuPrjiM
https://www.youtube.com/watch?v=sTkTi-dUoTE
https://youtu.be/hM-6WmQNncs?t=51 זה סרטון קורע תראו מההתחלה

יאללה מקווה יוסטון יגמרו את זה מחר שהכל יהיה מוכן לקראת מפגש השיקוצים הגדול מול הלייקרס.

NFS
NFS
30/08/2020 12:58:43

אז מסתבר שכריס פול הוא בכלל יינן במקצועו- מגיל צעיר במכללות ועד היותו שחקן nba מכובד הוא כדרך קבע דורך על ענבים לשם דריכה על ענבים.
שרודר עוד ירוק ונתפס מיד. החוכמה זה לדרוך על הענבים כשהשופט לא שם לב ולשמור על מבט תמים. אצל שרודר זה בעייתי כי המבט שלו בהפוך על הפוך הוא תמיד "אני ממש מתאמץ להראות לך שופט יקר שזה לא אני עשיתי את זה"

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  NFS

חלבן לא יינן.
פעם באיזה משחק בתיכון היה מישהו שסתם התחיל להציק לי ולטטרש עליי והיה מכניס מרפקים בשקט במעבר בחסימות אז התחלתי כל מעבר מתחת לסל להוריד לו מכנסיים ואז צעקתי לשופט שהוא מנסה להוריד לי מכנסיים 😂😂
הוא נהיה עצבני רצח ותמיד הסתכל אחורה ואז פעם אחת הייתה חסימה של הסנטר שלנו בחור גדול וחסון 1.98 ובסיבוב העפתי אותו עליו בכל הכוח עליו חחח הוא ראה ציפורים נראה לי ואחרי כמה דקות רץ להתחיל מכות חח הפרידו עוד לפני שהוא חטף ממני אבל הוא הורחק שבכה לשופטים כל המשחק

דה שוט
30/08/2020 14:13:50

גאלו נתן אתמול תצוגת נפל שלא זכורה לי מכוכב בדרגתו. נקודה אחת מפאול טכני?! WTF ?!
אני חושב שזה הסימן לגנוז את ההאשטאג.

popo
popo
30/08/2020 13:25:26

כמב תובנות קצרות.
1.אדאמס היה אמור לחגוג בסדרה הזו,למעשה הוא אומלל,קצת ניסיתי לבחון את המסירות שהוא מקבל והופתעתי לראות שבמקום לקבל אותם גבוה מעל הראש של השחקנים או להליהופ או לפוסטאפ הוא מקבל את הכדורים לרצפה בצורה שמאפשרת לנמוכים הזריזים יותר של יוסטון לחטוף, והשאלה היא למה??
2.לאוק' אין משחק מעבר,כמעט אין התקפות של מספר שניות, זה מפתיע בהתחשב בעובדה שהם משחקים עם 3 גארדים זריזים, גם זה לא ברור.

3.יש את השאלה הנצחית בכל משחק ספורט תחרותי,האם להביא את היתרונות שלי ושהיריב ינסה להתמודד, או קודם כל לעקר ולהחליש את היתרונות של היריב, ומשם להתקדם, אפשר לקרוא לזה הגנה מול התקפה אם תרצו, אבל זה לא בדיוק חופף… אפשר בסדרה בין יוסטון לokc לראות שבמקום שדונובן ילך על החוזקות שלו וישחק בעיקר עם שרודר שזה האקס פקטור שלו מול יוסטון, הוא החליט להתאים את עצמו קודם כל ליריב ובחרלשחק עם דורט למרות ההתקפה הגרועה מתוך מטרה קודם כל לעקר את הארדן…
התוצאה בסדרה-בנתיים, כן בנתיים, יכולה אולי לספק תשובה לשאלה ההיא…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  popo

כריס פול הוא לא גארד זריז. הוא הרבה דברים אבל זריז זה לא הוא.
אין מספיק בידודים ואחד על אחד לשגא השחקן שהכי קשה ליוסטון להתמודד איתו.
צודק לגבי אדמס זה די סילי בילי אבל אדמס גם די חלש בהגנה.
צודק פעם שנייה לגבי סילי בילי שבמקום להתקיף מחפש איך להגן…
אני בלי קשר תמיד דוגל בלהביא את היתרונות שלך ושהטוב ינצח.

שחר אלוני
30/08/2020 14:32:20

במזרח אי אפשר להעריך מי הפייבוריטית כי הסיבוב הראשון לא מייצג
*
במערב כל הקבוצות בתהליך התגבשות אחרי הפגרה, חוץ מיוטה, יוסטון(וצריך עוד לשלב את ראסל) וקצת דנבר, השאלה מי תתחבר קודם

מנחם לס
30/08/2020 18:54:52

מעט מאוחר. ראיתי את 3 המשחקים והסיקור הוא מצויין ממשץ