חם מהתנור: פורזינגיס קרע את המיניסקוס/ ווסטברוק  משחק מחר נגד OKC/ מייקל ג'ורדן תיווך בין הבעלים והשחקנים / מנחם לס ורועי ויינברג

חם מהתנור: פורזינגיס קרע את המיניסקוס/ ווסטברוק משחק מחר נגד OKC/ מייקל ג'ורדן תיווך בין הבעלים והשחקנים / מנחם לס ורועי ויינברג

*קריסטאפס פורזינגיס, שחקנה של דאלאס, קרע את המיניסקוס בברך הימנית, כפי שמדווח טים מקמהון מ-ESPN. הלטבי הענק (2.21 מ'), שחזר העונה לאחר קרע ברצועה הצולבת, נעדר משני משחקי הפלייאוף האחרונים של דאלאס, ולא ישחק בשאר המשחקים, וככל הנראה בחלק מהעונה הבאה. פורזינגיס העמיד העונה 20.4 נקודות, 9.5 ריבאונדים ושתי חסימות בממוצע למשחק ב-57 משחקים.

פרוז'ינגיס, כידוע, קרע את ה-ACL, אבל בברכו השמאלית. הווה אומר שזמן הריהביליטציה יהיה קצר יותר, אבל לסידרה זאת הוא גמור. אולי גם יותר. לרופאים אין הרבה נסיון עם קריעת מיניסקוס של ענקים כמוהו.

קליפורד רובינסון נפטר בגיל 53. רובינסון היה שחקן משמעותי בפורטלנד שהגיעה לגמר ב-1992, נבחר לאול-סטאר של 1994 ופעמיים לחמישיית ההגנה השנייה. הוא שיחק ב-1,380 משחקי NBA.

ה יכול להיות טוב יותר מראסל ווסטברוק נגד אוקלהומה סיטי ת'אנדר? הת'אנדר, עם כריס פול המצויין, ודניס שרודר שהפך למכונת נקודות איימו ממש על הרוקטס במשחק ה-5. ראסל משנה את כל הסיפור!

*אביו של ג'ייקוב בלייק חזר זה עתה מביקור בבית החולים. הוא אמר לברברה סקוף מ-NBC שהדבר הראשון שבנו שאל אותו זה "למה הם ירו בי כל כך הרבה פעמים?"

*ברט בראון, לראשונה מחוץ לבועה, אמר: "הבעיה היחידה הרצינית שהייתה לנו היא שלסיקסרס "אין אף EMOTIONAL PLAYER"

*אדם סילבר שלח טוויטר לעובדי ה-NBA שהחליטו אף הם לשבות:

יוסוף נורקיץ' מפורטלנד שלח אחלה תמונה של 'שחקני הבלקן' בבועה

*מייקל ג'ורדן היה איש תיווך חשוב בין השחקנים שהחליטו לא לשחק ובעלי הקבוצות https://larrybrownsports.com/#linkedin

ייתכן מאד שללא מייק ג'ורדן המשחקים לא היו מתחדשים מחר. לפי ג'קי מקמולן מ-ESPN https://www.espn.com/nba/story/_/id/29754265/michael-jordan-urges-owners-meeting-listening-better-talking מייקל היה LIAISON ('איש קשר') חשוב מהרגע שהבאקס החליטו שהם לא עולים לשחק.

מייקל, בעל הקבוצה השחור היחיד של קבוצת NBA מיד התקשר לכריס פול כדי לקבל מידע ממקור ראשון על מה שקורה. הוא שוחח ארוכות גם עם ראסל ווסטברוק שדיווח לו על מה קרה באסיפת השחקנים.

מייקל צילצל אז אל כל בעל קבוצה וביקש מכל אחד להקשיב לטענות השחקנים. אחרי כמה שעות כשהתברר שהשחקנים מבקשים שאחד התנאים לחזרתם הוא התערבות בעלי הקבוצות באי הצדק החברתי, ולא רק לדבר בנידון, אלא לשים יד בכיסם ולתרום כסף לשיפור המצב. הוא קיבל הסכמה מכולם.

הכבוד שהשחקנים רוכשים למייקל – ובוודאי גם כמה מבעלי הקבוצות – עזר לו לפתור את הבעיה זמנית.זוהי רק ההתחלה.

*אני לא יודע בדיוק מה היתה 'ההצהרה' של לברון ג'יימס בעת אסיפת השחקנים, אבל משל 3.5 שעות הוא לא הוציא מילה אחת!

https://3rwg8o2ujdv92huqkh3ihn24-wpengine.netdna-ssl.com/wp-content/uploads/2020/08/michael-jordan-1200-562×400.jpg

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
202 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
אור
אור
28/08/2020 20:35:24

אם ווסטברוק חוזר בכושר טוב תהיה סדרה מותחת מול הקליפרס
.
מציע לאחד את הפוסטים

MBK
MBK
28/08/2020 20:42:48
Reply to  אור

אז אתה מניח שיוסטון תעבור את הלייקרס?

אור
אור
28/08/2020 20:50:33
Reply to  MBK

לא. טעות סופר

עידו גילרי
28/08/2020 23:28:33
Reply to  אור

כלומר אתה לא סופר אותם…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אור

קודם אם יעברו את אוק לראס יש הסטוריית חרבונים.
אם יעברו אני כמוך חושב שיהיה סידרה של 7 משחקים שם

אור
אור
28/08/2020 20:57:03

בגלל זה צריך שיחזור בכושר טוב (והתבלבלתי עם הקליפרס, זה לא יקרה)

MBK
MBK
28/08/2020 20:44:55

https://www.youtube.com/watch?v=8ufSn2b9glw
זה סרטון שממש ריגש אותי
אמא של ג׳קוב בלייק שמדברת נגד המחאות האלימות
זו התנהגות מאוד אצילית ומאוד יפה שאולי תיתן פרספקטיבה לאלו שעסוקים בשפיכת שמן ואש למדורה

NFS
NFS
28/08/2020 20:50:00

לייק על התמונה של גוראן דראגיץ' הסרבי, עם ניקולה ג'וקיץ' המונטנגרי, בובאן המקדוני, לוקה שגם הוא סרבי, וויצ'ביץ' הקרואטי וההוא בסוף מימין, בטח מקוסובו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NFS

כולם מוחים על בלאק לייבס מדר בטח על זה הם דיסקסו שם בדיון

MBK
MBK
28/08/2020 20:58:03
Reply to  NFS

אתה אופטימי😀
אין אף קרואטי בתמונה.
ווצביץ מונטנגרי
לוקה ודראגיץ סלובנים
מארינוביץ ויוקיץ סרבים
ההוא מימין זה וולטקו קנקר והוא סלובני
הייתי לפני כמה שנים בסרביה, הסבירו לי שהקרואטים עדין שונאים את כולם (הם גם קתולים בניגוד לשאר שהם נוצרים אורודתודקסים או מוסלמים בעיקר בבוסניה)

NFS
NFS
28/08/2020 21:07:36
Reply to  MBK

חחח..

MBK
MBK
28/08/2020 21:23:45
Reply to  מנחם לס

https://hoops.co.il/?p=105496
מומי נתן את הפתיח, הוא אפילו מזהיר אותך מפני אחד בשם דונציץ 😀

BoJack39
BoJack39
28/08/2020 22:30:39
Reply to  MBK

הרסת אותי עם התמונה שם של אנה איבנוביץ.
אין לך רחמים.

dror2
dror2
29/08/2020 9:40:16
Reply to  מנחם לס

באופן כללי מאוד – הדיכוי של טיטו והפחד מברית המועצות החזיק ביחד כמה עמים שממש לא אוהבים אחד את השני. זמן קצר אחרי התפרקות ברית המועצות, כשכבר לא היה איום חיצוני שהחזיק אותם ביחד, כל השדים יצאו במלחמת אזרחים אכזרית, בין הקרואטים הקתולים לסרבים האורתודוקסים לבוסנים והקוסוברים המוסלמים ברובם. הסלובנים (האורתודוקסים אבל בעלי האוריינטציה היותר מערבית) הצליחו לשמחתם לצאת מהמלחמה אחרי שני קרבות בימים הראשונים, מה שתרם לא מעט לכך שהם היום המדינה הכי מצליחה כלכלית באזור, למרות שהיא קטנה וחלשה יחסית.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  MBK

תודה מידן, אני גם תהיתי מי זה ההוא ממילאן… מה הוא עושה שם בעצם?

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
28/08/2020 23:54:59
Reply to  MBK

וואלה, הייתי פעמיים בקרואטיה ולא נראה לי שהם שונאים אף אחד… נסעתי לשם גם פעם מסלובניה והיו מספיק מקומיים על הרכבת.

וניל טרופי
וניל טרופי
29/08/2020 1:43:47

הייתי לפני עשרים שנה, האוירה היתה עדיין פוסט מלחמה, הקרואטים לא היו נחמדים בכללי. לא יודע אם שונאים זה התיאור המתאים. לזכותם יאמר שמבחינה גופנית הם אולי האומה הכי שווה, כל אחת מלכת יופי, כמעט כמו במונטנגרו השכנה. זו היתה אזהרת מסע לזוגות נשואים…

MBK
MBK
29/08/2020 8:30:21

גם הסרביות מאוד יפות

ג'ורג' עובדיה הסקרן
Reply to  MBK

לגמרי. זובץ' והזוניה הקרואטים נמצאים בבועה, אבל לא בתמונה…

רותם אלרן
29/08/2020 2:25:48

יש תמונה אחרת שהם נמצאים בה

א. מנור
29/08/2020 0:50:12
Reply to  NFS

ולטקו צ'נצ'אר מספסל הנאגטס. ראיינתי אותו בתחילת השנה. מה שכן, לא הזמינו את הבוסני, יוסוף נרקיץ'.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אני חשבתי השיקצה פתר את המשבר הוא לא איים על בעלי הקבוצות? 😂😂

MBK
MBK
28/08/2020 21:04:01

מייקל – ח׳ברה אני מסכים איתכם, הבעיה מאוד חמורה
ארגון השחקנים – אז אתה מציע לבטל?
מייקל – לבטל? השתגעתם? זה מותג כבר מהאייטיז
ארגון השחקנים – מייקל, משחקים כבר מסוף שנות הארבעים
מייקל – אבל לא עם ג׳ורדן
ארגון השחקנים – WTF????
מייקל – ייאללה ח׳ברה המניה של נייק לפני פרסום דוחות, והרפובליקנים לא קונים נעליים
ארגון השחקנים – ייאלה סגור אחינו, תבוא לאיזה כוסית קוניאק אחרי הבועה?
מייקל – תנו לשים טיפות עיינים, רץ לראות מה עושה המנייה
ארגון השחקנים – פיס ברות׳ר

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

סחטיין למייקל, באמת נשמע כמו חוליה מקשרת מתאימה בין השחקנים לבעלים.
.
מברוק לראסל, רק בריאות.
.
תודה רבה מנחם.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סיפורי האדרה והעצה לעצמו.
מה שהכריע זה בנגמין פרנקלין הוא היה המגשר הטוב מכולם. כל היתר זה סיפורי מורשת קרב

האווי לאסוף
האווי לאסוף
28/08/2020 23:00:59

לקח לו 30 שנה, אבל ג'ורדן למד איפה מרוחה החמאה בעידן המודרני.
טוב שהצ'יטה חוזרת, עכשיו רק נותר לראות אם היא באה לצוד, או שזה אחד מהסרטונים שהיא מסתבכת ברגליים של עצמה ומתרסקת

דה שוט
28/08/2020 23:21:42

ג'ארד קושנר הזמין את לברון לבוא לדבר עם נציגי הממשל. למה הוא לא הזמין את ג'ורג' היל? לא יפה
🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

😂😂😂😂
הכרות ראשונה עם הבית הלבן…
לברון אחרי הביקור: איזו אנרגיה הרגשתי שם…כל נשיאי העבר קראו אליי לעשות שינוי הרגשתי שאני בראשמור

רותם אלרן
29/08/2020 1:22:13

איזו פציעה מבאסת בתזמון רע

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

צפוי כמו מה לברון יעשה😂😂 אל תיפול רוחך יהיו לו עוד כמה פציעות כאלו ב5 השנים הקרובות

דוקטור רזי הופמן
29/08/2020 8:40:47

העיקר באת אליו בטענות שהוא בורח מהצבע ולא עושה הגנה.
עכשיו אתה יודע למה. אני מקווה שתהיה לך קצת פחות ביקורת על מה שהוא נותן בהגנה.
חביבי, מה עם להיות קצת פחות ציני ויותר אובייקטיבי?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

עזוב שטויות השורה התחתונה שתמיד אמרתי שהוא לא מתאים להיות מס 2 באלופה.
רך מידי פציע מידי.

וניל טרופי
וניל טרופי
29/08/2020 1:37:45

דאלאס חוזרת לשולחן השירטוטים, פורזי הפך רשמית לשחקן ספסל טוב. מישהו מעוניין בחד קרן יד שלישית, עם יד לשלוש?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פנה ולווש סקרמנטו ושארלוט אה יש גם את גולדן סטייט הם לקחו את וויגינס ופורזי הוא גבוה עם שלשות בדיוק מה שהם צריכים…
הנרגן?

ברוך רובין
ברוך רובין
29/08/2020 2:13:33

הפרימדונה הלטבית נפצע שוב? היה צפוי שהוא לא כוכב 2 ליד לוקה, מאבריקס נפלה חזק איתו , תקרת השכר שלהם סגורה לשנים הקרובות.
.
לגייקוב בלייק לא הגיע למות. יכלו לירות לו ברגליים חבל שאםרו אמריקאיים שוב לקחו את זה לגזענות למרות שכל אזרח היה נורה גם ללא קשר לצבע עור אם היה מתנהג ככה, בסוף מדובר בעבריין שתקף מינית שנאבק בשוטרים והחזיק נשק, די מביש שהופכים אותו לגיבור תרבות , אני באמת לא מבין איך אפ אחד מהפרוגרסיביים לא מציין את ההתנהגות הפסולה שלו גם.
.
אדם סילבר זה סמרטוט ללא מילה וכוח, האדם שהרס את הNBA והפך אותה לליגהשל נמושות ללא מגע וללא רגשות.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
29/08/2020 2:47:52

אתה מבין את ההבדל בין גיבור תרבות ועוד שם ברשימת קורבנות מיותרת?

דה שוט
29/08/2020 7:57:56

אני חושב שהוא עדיין חי. לפחות זה מה שקראתי, או שלא הבנתי טוב

דוקטור רזי הופמן
29/08/2020 8:41:39

למה פרימדונה?
ברוך לפעמים אני לא מבין אותך.

shadow
shadow
29/08/2020 7:02:47

איך שלברון רואה את מייקל הוא מתחיל לשלשל.
מה קורה עם אספקת הטיטולים? שבת היום!

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

איזה באסה עם זינגר… הרקורד הבריאותי שלו מתחיל להדאיג. נקווה שיצא מזה באופן מלא, דאלאס חייבת להיות תחרותית כדי להשאיר את לוקה

עידו גילרי
29/08/2020 7:59:13

יש עוד שש שנים עד שהשאלה הזו תהיה רלבנטית בכלל.

חגי "התותח" ניסני
29/08/2020 8:22:25

למה 6?

עידו גילרי
29/08/2020 8:43:46

כי בשנה האחרונה אם לא יחתום על הסופר מקס שלו זה יהיה כמו מקרה יאניס הקיץ.

חגי "התותח" ניסני
29/08/2020 8:47:07

אבל זה לא כזה מופרך שהוא לא יחתום. אפילו זינגר הלא בריא בעליל חתם על מקס' בסוף בקבוצה שהיא תחרותית ולא רצה להישאר בניקס (לא שאני משווה בין הארגונים כמובן)

עידו גילרי
29/08/2020 8:49:23

מופרך לגמרי.
הניקס הטיסו את פורזינגיס לא להיפך.

חגי "התותח" ניסני
29/08/2020 8:50:29

חשבתי שהם רצו אותו והוא זה שלא הסכים להתחייב אז עשו עליו טרייד.

עידו גילרי
29/08/2020 8:57:20

לא בדיוק. הצדדים לא הגיעו אז להסכמה אם אני זוכר נכון מה שאומר שכנראה לא הציעו לו מקס.
זה לא אומר שלא היו משווים הצעות עליו כשחקן חופשי שנה מאוחר יותר.
היה להם גם אינטרס ברור לדחות את ההחתמה כדי להשאיר מקום לפתות את דוראנט או קיירי.
בכל מקרה הטריגר המרכזית טרייד היה תלונת האונס נגדו. שאני לא יודע איך טאטאו מאז מתחת לשטיח התקשורת.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

אני חושב שהבנתי למה אתה מתכוון, אבל אני לא מסכים – א. עם הסכומים של היום אפשר לסגור את החודש גם בלי סופר מקס. ב. קבוצה לא תחרותית פוגעת בהכנסות ממקורות אחרים. ג. תמיד אפשר לחתום על הארכת חוזה ואחר כך לדרוש טרייד (קיירי, קוואי, דייויס, פול ג'ורג').
.
להערכתי אם לא יבנו ללוקה קבוצה תחרותית הוא יעזוב
This way or the other.

thejanitor
thejanitor
29/08/2020 9:28:39

לא בונים קבוצה תחרותית זה אופי שקיים במניסוטה ניו אורלינס ובפילי. דאלאס וקיובן לא יתנו ללוקה לעזוב לא משנה מה

עידו גילרי
29/08/2020 9:29:08

זה לא קשור לסופר מקס מיקי.
זה קשור לוויתורים והסיכונים ששחקו כמוהו צריך לקחת כדי להפוך לחופשי בתום חוזה הרוקי.
אין דוגמא אחת לשחקן בקליבר שלו שלקח אותם.
אם אתה מעוניין לשאול מי שכן אתה מוזמן לפנות לדרג מונרו – הוא איפשהו בסביבה…

עידו גילרי
29/08/2020 9:35:05

ולגבי דרישת טרייד השחקן צריך איזשהו לברג' (שלדייויס וקיירי היה) אחרת הוא יכול להמשיך לדרוש עד מחר.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

בנוגע לסיכון – אם אני מבין נכון, הוא צריך לקחת על עצמו סיכון של פציעה קשה למשך השנה האחרונה בחוזה הרוקי שלו? סבבה. בנוגע לטרייד – איזה לברג' היה להם שאין ללוקה? הלברג' שלו הוא שהוא כוכב, ואי אפשר באמת להכריח אנשים לעשות עבודה כזו כשהם לא רוצים לעשות אותה. לדעתי זה מספיק לגמרי. לא יכול לחשוב על כוכב גדול אחד שרצה לעזוב ולא קיבל את מבוקשו בסופו של דבר.

עידו גילרי
29/08/2020 10:20:43

הוא צריך לקחת סיכון על השנה שאחרי החוזה רוקי שאותה יצטרך לשחק על הקוואליפיינג אופר.
הלברג' שהיה להם הוא שהיו מסםיק קרובים לסיום חוזה.
אז בוא תראה לי כוכב אחד שעזב לפני (ואני מדגיש לפני) שחתם על החוזה שאחרי חוזה הרוקי שלו.

עידו גילרי
29/08/2020 10:21:26

ואני יכול לחשוב על כמה וכמה כוכבים השאלה כמה רחוק אחורה אתה רוצה ללכת.

עידו גילרי
29/08/2020 10:25:29

האמת שאתה צודק לגבי קיירי – שם לא היה לו לברג' ולדעתי הקאבס עשו טעות.

עידו גילרי
29/08/2020 10:27:38

אבל נניח קאווי שהזכרת דוגמא קלאסית.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

פול ג'ורג' היה אחרי שנה אחת מתוך ארבע, דרש טרייד וקיבל.
.
בנוגע לעבר הרחוק – מניח שאתה צודק, אבל הליגה השתנתה מאז.
.
אבל מכיוון הפוך – אתה באמת חושב שיש ערך בלכפות על שחקן להישאר במועדון שהוא לא רוצה להישאר בו? דוגמא – אתה חושב שפיניקס הייתה צריכה להכריח את בלדסו להישאר שם?

עידו גילרי
29/08/2020 12:40:50

ההחלטה להיענות או לא להיענות לדרישות הטרייד תלויה מן הסתם במצב הקבוצה מה היא רואה בעתיד שלה. לדעתי זו טעות להענות לדרישת טרייד כשלך יש את המינוף כקבוצה. השחקן ימשיך לשחק גם אם הוא לא מרוצה. לפעמים הדעה משתנה עם התוצאות הקבוצתית.אתה מוזמן לברר פרטים אצל הלייקרס עם קובי ואת הרוקטס עם אולוג'ואן.
ועדיין בוא נחזור לטענה הראשונית שלך. תן לי מקרה אחד של כוכב שלא חתם על חוזה המשך בקבוצה המקורית שלו. ואו שיחק שם שבע שנים.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

סבבה, אז יאריך ואז ידרוש טרייד. אם אני דאלאס לא הייתי מניח שיש זמן.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לוקה ישאר במאבס כל הקריירה בלי קשר למה יהיה סביבו הוא דריק טייפ. יש לו ארגון אדיר שם קיובן המפנק. מאמן טוב לבנים מנטליות. הוא לא יעזוב את המאבס.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחח היה ככ ברור שהפורצלן יהיה גמור תראו מה כתבתי ביום שהמאבס החתימו אותו לגיא. שהוא יפצע פציעה רצינית הרבה לפני תום חוזהו.
מסכן לוקה למי ידחפו את פורזי עכשיו? אפילו הניקס העיפו אותו 😂😂😂
אולי לווש? שארלוט?
תכלס הבולס בעקבות ההנהלה החדשה ירדו מהפרק. ההוקס גם לא יגעו בו. ממפיס גם לא.
אולי סקרמנטו 😂😂😂

ווש סקרמנטו שארלוט אלו 3 הקבוצות הטיפשות היחידות שאני רואה שיהיו מוכנות לגעת בפורזי.
פורזי יפצע עוד הרבה בעתיד גם אחרי הפציעה הזאת. הגוף שלו לא יכול להחזיק אינטנסיביות פלייאוף לאורך שנים בטח לא סידרה מול קליפרס

MBK
MBK
29/08/2020 8:32:13

רצחת את פורזינגס
תן לו אוויר וזמן להחלים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  MBK

אחרי שיחלים יפצע שוב

MBK
MBK
29/08/2020 8:51:59

אני מקווה שאתה לא מחלק אבחנות רפואיות לשכנים ומכרים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  MBK

רק לשחקני nba

גיא רוזן
29/08/2020 8:38:55

דוקטור שמעון,
יודע לכתוב חחח על כל נושא שבעולם…
.
פגיעה במיניסקוס, לידיעתך, זו פציעה שעם טיפול נכון (וסבלני) אפשר להגיע להחלמה מלאה ללא סיכון לפציעות המשך (להבדיל מפגיעות בגידים ורצועות)

MBK
MBK
29/08/2020 8:50:37

הוא לא דוקטור
הוא רופא,אליל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  MBK

רופא אליל אבל שצדק לא?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יהיו לו הרבה פציעות המשך בשנים הקרובות בהרבה מקומות. תרשום את זה דוק.
לא דיברתי על מיניסקוס הבחור פשוט עם גוף לא יציב ופורצלן היה לו כבר acl עכשיו מניסקוס בעתיד זה יהיה קרסול אכילס ברך מה אתה דואג יש לו 5 שנים

עידו גילרי
29/08/2020 9:01:08

חשבתי ש
#לא בושה להיות גלינארי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בסדר למה אתה לא מביא את כל מה שצדקתי? יש הרבה כאלה.
אגב לא בושה להיות גלינארי עכשיו זה אבדיה הקמפיין לא תם

עידו גילרי
29/08/2020 9:47:05

כי אתה לא מבין את הקונטקסט….
אז אני אסביר לך. גאלו עבר גם המון פציעות בתחילת הקריירה כולל שני ACL לפני גיל 25.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נו וגאלו שחקן מס 2 באלופה?

עידו גילרי
29/08/2020 10:09:29

לא. אבל זה לא קשור לפציעות (כמעט).

וניל טרופי
וניל טרופי
29/08/2020 18:36:51

האם זו אותה ברך של הרצועה שנקרעה לפני שנה וחצי? ברכיים זה נאחס, בייחוד אם אתה מעל שני מטר. עם טיפול נכון הוא עוד יוכל לחזור ואפילו די מהר, השאלה היא כמה זמן יקח לו להיפצע שוב. בגב בקרסוליים ובברך השנייה. אי אפשר לבנות על שחקן כזה קבוצה מנצחת.

רותם אלרן
29/08/2020 18:39:25

לא. אבל גם ברך רגישה, החמיץ תקופה קצרה השנה בגלל פציעה בה

דוקטור רזי הופמן
29/08/2020 8:43:44

שימון, תנוח קצת….

רן הנרגן
רן הנרגן
29/08/2020 8:26:57

סטפן א סמית על לברון. לא מה שחשבתם:
.
https://twitter.com/TheNBACentral/status/1299404732897939456?s=20

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סתם ספינים לייקרס וקליפרס הכי רוצים את הבועה בשביל המורשת. הם ידעו שאין רוב ואז אמרו שהם מתנגדים התרגיל הראשון לפוליטיקאי מתחיל. זה לברון הפיץ לתאגיד את הסיפורים שלו

shadow
shadow
29/08/2020 8:48:45

שמעון אתה לא מבין מה אתה מה אתה שומע

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  shadow

מבין מבין פשוט כל הסיפור המומצא זה לברון סיפר לתאגיד. גם לא שמעתי עד הסוף

shadow
shadow
29/08/2020 9:31:54

מה סיפר? יורדים עליו! שהוא דושבאג וחושב את עצמו. החברה הצעירים כנראה מכירים את בגדי המלך החדשים.

אשך טמיר המקורי
29/08/2020 9:35:28
Reply to  shadow

100+

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  shadow

סיפר שכאילו נלחם ואת החלק השני הדליף בטח קאווי 😂😂

לירון
לירון
29/08/2020 10:38:29

התמצית של הקוריוז שמעון "לא שמעתי עד הסוף" כל מילה נוספת מיותרת

Avner
Avner
29/08/2020 16:13:04
Reply to  לירון

בול! 😉
עדיין, כל עוד זה בתחומי הכדורסל וההתנהלות סביבו אני מסכים איתו לא מעט, והוא בטח מוסיף צבע לאתר.

shadow
shadow
29/08/2020 8:47:44

חחחחחחחח לברון הזה הוא כזה fony ודושאבג שנים אני לא סובל אותו בדיוק בגלל רגעים כאלה. פתטי
הוא עוד לא הבין שהוא חדשות לא של אתמול אלא של שילשום.
אם היו מביאים לו את הטיטול בזמן הוא לא היה משלשל ככה אבל כנראה שאיך שהוא ראה את מייקל השתחררה לו כל השושנה.
"Player were 'turnd off' by lebron james" 🤮🤮😂😂😂😂😂🤦‍♂️

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הנרגן? יש לי טרייד בשבילך פורזי על וויגינס.
ואז וויגינס בטרייד המשך לקאבס על טריסטן ולאב

רן הנרגן
רן הנרגן
29/08/2020 10:13:34

אני , כרגע, על העגלה של וויגינס. חייב לדעת אחת ולתמיד עד כמה הסביבה, דהינו סטאפ, גרין וקלי , קובעת או הנתונים שהבאת מהבית. הסתכלתי קצת על משחקים של וויגינס בתקופה הקצרה ששיחק בג"ס:
.
יש לו אחד על אחד טוב מאד,מיד ראינג טוב מאד, תוסיף תנועה וחיתוכים וקבלת אנדרה איגואדלה (בהתקפה) תשפר את הקליעה משלוש ל 37 – 38 אחוז ותשייף קצת את בחירת הזריקות וקיבלת מפלצת התקפית.
.
הבעיה היא בהגנה. האחד על אחד שלו טוב מאד, הבעיה היא ש 80 אחוז מהזמן הוא מסתכל על המתרחש ולא ייודע לאן לנוע כדי לעזור בהגנה הקבוצתית. אני חושב שאפשר לשפר את זה, ראה מרקיז כריס. נקודת חולשה נוספת שלו היא ידי חמאה ככל שזה נוגע למאבק על ריבאונד. בלא מעט מקרים את רואה איך שחקן יריב מוציא לו את הכדור מהידים. זה קשור כנראה לגודל כף היד אבל גם לטכניקה.
.
הבעיה של ג"ס היא בכנפים. הלכו דוראנט, איגואדלה וליוינגסטון. נשאר קלי שחוזר מפציעה ולוני (יותר חמש מארבע) שפצוע כרוני. ג"ס חייבת לגבש קבוצת קבוצת שחקני כנף חדשה. לכן וויגינס משופר חשוב כל כך.
.
אתה מציע את פרוזונגס, שנפצע לא פחות מלוני. אוהב אותו אבל לא במקום וויגינס.

חגי "התותח" ניסני
29/08/2020 12:06:29

נסחפת בווישפול. וויגינס שחקן מיד ריננג' סביר לכל היותר. לקוות שהשלשות יכנסו ב38 אחוז זה לא סביר. ועדיין הווריורס בחרו להביא אותו. אני מהמר שנראה אותו המון משחק בחיתוכים ושם נוא יכול להיות קטלני בזכות האתלטיות שלו. אל תשכח שיש לווריורס גם את פסקל שהוא חתכת גניבה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יש יותר סיכוי שגיי קראודר ידפוק 45 אחוז מה3 ו55 אחוז בגאמפ

NFS
NFS
29/08/2020 9:02:34
Reply to  NFS

בתמונה הזו ווצ'ביץ' נהיה סרבי, בובאן בוסני ודראגיץ' ולוקה חזרו להיות סלובנים.
.
(הבדיחה מיצתה את עצמה. ברור).

MBK
MBK
29/08/2020 9:11:09
Reply to  NFS

איחוד יותר מרגש מחזרה של כוורת

אור
אור
29/08/2020 12:11:55
Reply to  NFS

האמת שלא הבנתי אותה גם בפעם הראשונה 🙂

NFS
NFS
29/08/2020 13:38:03
Reply to  אור

זו לא בעיה שלך, אלא של ההומור הגרוע שלי.
צחקתי קצת על מנחם שבכל הזדמנות מחליף את הלאום של החבר'ה האלה כאילו הכל אותו הדבר (רק בשבוע האחרון כתב שלוקה סרבי).

אור
אור
29/08/2020 13:43:03
Reply to  NFS

לא הומור גרוע בכלל.. פשוט לא שמתי לב שהוא עושה את זה

דה שוט
29/08/2020 9:53:53
Reply to  NFS

אתה מבין שפעם זאת הייתה נבחרת יוגוסלביה? כמה כישרון

דוקטור רזי הופמן
29/08/2020 10:08:52
Reply to  דה שוט

עם יד על הלב חביבי, זו לא קבוצה שלוקחת 10 טייטלים ברצף באן בי איי?

דה שוט
29/08/2020 10:15:26

חסרה אתלטיות

דוקטור רזי הופמן
29/08/2020 12:07:11
Reply to  דה שוט

עם לוקה, יוקיץ ויוסוף הם לא צריכים אתלטיות, יש שם מספיק שכל שאין בכל האן בי איי….
🙂

דה שוט
29/08/2020 12:12:30

ראס חותך אותם כמו גבינה הולנדית 😀

אור
אור
29/08/2020 13:44:05
Reply to  דה שוט

והגנה

דוקטור רזי הופמן
29/08/2020 14:37:20
Reply to  אור

לא צריך
🙂

Berch
29/08/2020 9:19:04

איזה יופי לראות את נציגי עמי הבלקן יושבים יחד בחדר אחד…..
לא קרה מאז הסכם קטפולטה-לורבאקס ב 1712
כבוד
(ומזל שזעפרני לא פה להוכיח שאני טועה)

🙂

thejanitor
thejanitor
29/08/2020 9:27:03

לוקה רק עם מים השאר עם בירות.
ווצביץ אוכל שם משהו מושחת וזה נראה שלצד הבירה יש לו גם וויסקי.
מי זה בסוף מימין? קצה הספסל של דנבר?

ADISU33
ADISU33
29/08/2020 9:36:15

השקרים של עיתונאי החצר של לברון לא החזיקו מים.
מה שהולך לצאת אחרי הבועה יעשה המון נזק ללברון השקרן,הפייק ניוז הזה.

shadow
shadow
29/08/2020 9:53:11
Reply to  ADISU33
דה שוט
29/08/2020 10:17:41
Reply to  shadow

סרטון חזק!
לברון ודוק פושעים, אבל קוראים להם ׳פוליטיקאים׳ ונותנים להם עוד במה.
ככה זה, אתה לא יכול להלחם בזה.
פתאום אתה לומד להעריך את מייקל ג׳ורדן

גיא רוזן
29/08/2020 10:51:35
Reply to  דה שוט

אתה רציני? באמת?
.
אתה מסכים שללברון (וכפועל יוצא למרבית האתלטים)לא מגיע להציג דעה בגלל שהוא לא למד בקולג'?
.
זה מגניב שפוקס מצאו דובר רהוט שידברר את העמדה הרשמית של המפלגה הרפובליקנית,
ויודע מה?
אתה יותר ממוזמן לקבל את אותו קו מפלגתי רשמי (הוא הרי הולך יד ביד עם הטענה שהתקשורת עורכת מסע הפחדה בנושא הקורונה).
אבל איך מי שדעתו שונה הוא "פושע"???
.
(המלצה חמה –
בעולמנו הטובע בפייק ניוז, תמיד טוב לעשות שיעורי בית ולבחון מי ומה עומדים מאחורי ידיעות. על אחת כמה וכמה כאלו שמופצות ביוטיוב וברשתות החברתיות)

אשך טמיר המקורי
29/08/2020 11:13:40

אני מאוד אוהב ומעריך את הדעות של ווייטלוק ולחלוטין לא מסכים איתו בנושא.
כל אחד בעמדת כוח והשפעה, רשאי וצריך לומר דעתו ולנסות לשנות נושאים חשובים.
זה לא שלפוליטיקאים יש איזשהו מושג במשהו.
לפחות אנשים מבחוץ בדר"כ, פחות מונעים מאינטרסים ובאים ממקום יותר טהור.
ווייטלוק מאוד מאכזב אותי לאחרונה.

דה שוט
29/08/2020 12:20:25

עצירת המשחקים כמוהה כהסתה. היא נעשתה בחוסר אחריות. תראה את הסרט – לא ממש ידוע מה היה שם. תראה סרטון אחר שהועלה כאן איך פושע אפרואמריקאי גדול וחזק מתגבר על שני שוטרים שמנסים לאזוק אותו – חוזר לרכב – שולף אקדח מכסא הנהג ויורה בהם. אחד מהם נפצע קשה.
לברון מסית את השחורים נגד הלבנים והמשטרה. יש לו עתיד מובטח בפוליטיקה.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
29/08/2020 13:41:07

שוט
נראה לך סביר שבמקום
To serve and protect
המוטו של המשטרה הפך להיות
Just get back home safe (and it's fine if you kill someone on the way even if he wasn't really endangering you)
?

ברוך רובין
ברוך רובין
29/08/2020 13:48:51

המשטרה מגנה על האזרח הפשוט, כל הקטע לצייר אותו כאזרח מן השורה שהמשטרה חיסלה זה מגוכח, בסוף עבריין שתקף מינית שסירב למעצר ושהחזיק נשק ביד.

אור
אור
29/08/2020 13:58:56

שוב ברוך את מפיץ שטויות, השוטרים לא ידעו מה ההיסטוריה שלו באותו רגע ולא היה לו נשק ביד.
.
מעניין שכל שחור שנורה עושים לו דה-הומניזציה וכל לבן כולל כאלה שרוצחים עשרות אנשים בבתי ספר עושים ממנו אדם נורמטיבי עם בעיה נפשית קטנה בסך הכל

דה שוט
29/08/2020 14:31:03

ת'וג – בשורה התחתונה – חלק גדול מהשוטרים רק רוצים לחזור הבייתה בשלום. זה בהחלט מצער. אתה מאשים אותם?

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
29/08/2020 14:51:07

שוט
השאלה הזאת לא עונה על השאלה שלי

אני לא מאשים אותם. אני מאשים את המערכת שלא נותנת להם כלים והכשרה לעשות את העבודה שלהם ובנוסף שולחת אותם לבצע מטלות שלא רק שאין להם הכשרה להם אין סיבה שהם ישלחו לבצע אותן, ובנוסף גם לא משאירה במערכת אנשים שלא צריכים להיות בה אחרי עשרות מקרים שמדגימים שהם לא צריכים להיות בה.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
29/08/2020 14:52:25

צ"ל
ובנוסף גם משאירה במערכת אנשים שלא צריכים להיות בה

ברוך רובין
ברוך רובין
29/08/2020 14:57:14

נו אני ואתה מסכימים , למה אתה כל דבר הולך הפוך על הפוך, המערכת דפוקה ההכשרה של השוטרים נוראית הוראות הפתיחה באש נוראיות, למה אתה מכוון כל דבר לגזענות?
.
אחוז השחורים החמושים שנהרגו על ידי המשטרה דומה לאחוז הלבנים החמושים שנהרגו על ידי המשטרה, משמע אין הבדל משמעותי בין לבן לשחור בהוראות הפתיחה באש כאשר האדם חמוש.

דה שוט
29/08/2020 14:57:43

הבנתי אותך טוב מאוד ת'וג – כבר אמרתי לך – אתה כנראה פרוטסטנטי (אם אתה דתי וזה פוגע בך – אני מתנצל מראש, זאת בדיחה). כמוך, גם הם מאמינים שמי שהצליח בחיים – זה אומר שיש לו מזל או כדבריהם "אלוהים אוהב אותו".

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
29/08/2020 15:23:35

מתנצל שוט
אני לא מכיר סיפורים על פרוטסטנטים. רק מכיר את הטענה המטופשת על מוסר העבודה שלהם.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
29/08/2020 15:24:33

וגם זה לא עונה על השאלה

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
29/08/2020 15:25:48

ברוך
האוכלוסיה בארה"ב לא נחלקת שווה השווה בין שחורים ולבנים

ברוך רובין
ברוך רובין
29/08/2020 15:35:11

זה לא משנה, מה שמשנה זה יחס החמושים של לבנים שנהרגו לעומת שחורים שנהרגו על ידי המשטרה והוא דומה משמע אדם לבן/שחור חמוש היה מקבל אותו יחס ,הרי כל הטענה של הגזענות במקרה הזה שאדם לבן חמוש לא היה נהרג, וכאשר אתה מסתכל על סטטיסטיקה אתה מגלה שהטענה הזאת שקרית ואז כל הקטע של אפלייה ממסדית (שבאמת קיימת אף אחד לא מתכחש אליה ) לא מתרחשת במקרה ספציפי זה, וגייקוב בלק נורה לא בגלל צבע עורו, אלא בגלל ההתנהגות שלו.

גיא רוזן
29/08/2020 16:49:48

ברוך,
בבקשה:
.
https://cpb-us-w2.wpmucdn.com/sites.wustl.edu/dist/b/1205/files/2018/02/Race-Gender-and-Unarmed-1y6zo9a.pdf
.
תוצאות דומות יש בעוד מחקרים. זה פשוט עדכני מעט יותר.

Zivke
Zivke
29/08/2020 11:21:24

גיא – קודם כל ההמלצה החמה שלך נכונה לא פחות לכל ידיעה מבית ESPN, אולי אפילו יותר כי הם בד"כ יותר מתוחכמים מהשאר.
לא יודע כמה אתה עוקב אחרי תקשורת ספורט אמריקאית, אבל וויטלוק הוא טיפוס מוכר ופרובקטור ידוע שעבר אצל כל הגדולות, והיום חבר ל-"ילד הרע" קליי טרוויס כבעלים של OutKick.
מה שאני לוקח מהסרטון – תסכים או לא – זה שכואב לו שמי שתופסים עמדת הנהגה כפרצוף האקטיבי של הקהילה הם ספסימנטים פיזיים חסרי השכלה שלא רגילים לקבל החלטות כאלה ומגיעים למסקנות נחרצות מהירות ולא תמיד מבוססות.
יש בארה"ב כ-14% שופטים שחורים, בערך האחוז של אפרו-אמריקאים באוכ' הכללית, יש גם 7-8% אקדמאים ועוד לא מעט עובדי מדינה בכירים וכד' – איפה הם???? למה בסוף מה שיוצא בתקשורת זה בחור שחור בשורטס וגופיה, שבוכה ומדבר מהלב בצורה קצת עילגת?

גיא רוזן
29/08/2020 11:56:53
Reply to  Zivke

צריך לפרק את התגובה לכמה חלקים –
א. יש מנהיגים שחורים מובילים מרקע אקדמי. אחד מהם אפילו היה נשיא ארה"ב.
ב. ההתעסקות בענייני חברה, אסור שתהיה מוגבלת רק לחלקים מוגדרים של האוכלוסייה, אסור שתהיה מוגבלת על ידי תנאי סף כגון רמת השכלה. זה מדרון חלקלק שסותר את מהות הדמוקרטיה הייצוגית.
ג. זה לא רלוונטי בעיניי אם מפיו של מי שמוחה המילים הן בשפה עילגת, או אם הוא לובש גופיית כדורסל. זכות המחאה שמורה לכולם. הזכות להישמע שמורה לכולם.
.
בעידן בו מנהיגי מדינות מרשים לעצמם להפגין בורות או פשוט לשקר ללא טיפת בושה מבלי להניד עפעף מול המצלמות,
הדרישה ממי שהוא נטול סמכויות חוקיות להשמיע אך ורק דעות שהן לא נגועות ב-"מסקנות נחרצות מהירות ולא תמיד מבוססות", היא בעייתית בעיניי.
אני נגד הפצת פייק ניוז.
אבל אני לא חושב שהדעות שלברון הפיץ ברשתות החברתיות מתחילות להתקרב (הן בכוונה, והן למעשה) למסרי הפייק ניוז המופצים תדיר מהגרומים בממשל בארה"ב.
אישית, אני מאוד משתדל לא להזדרז ו-"ללחוץ על הדק" התגובה הנמהרת. אני מאוד משתדל שמה שאני כותב יהיה מעוגן במציאות.
הבעיה היא שברמת המאבק החברתי, זו גישה שבמבחן המציאות פשוט מפסידה. מובילי דעת קהל, אם הם רוצים להישמע ולהשפיע, נותרו חסרי ברירה. אם אתה לא "צועק", אף אחד לא יקשיב לך.
הלוואי והמצב ישתנה,
אבל נכון להיום זו המציאות.
.
לכן מחאת השחקנים כל כך מרשימה בעיניי. היא הגיע מהר, היא נשמעה בקול עז, והיא אפקטיבית. ויודע מה? בסופו של יום, שכבת ה-"פייק" שסביבה לא מתקרבת לזו שהמציאות מכתיבה.
.
נקודה אחרונה שפחות קשורה לתגובה שלך, זיו, אבל קשורה לנושא ישירות.
בסרטון שהועלה מאשים הדובר את לברון בשקר. הוא מאשים אותו בכך שכאשר הוא טוען שהשחורים מפחדים מהמשטרה הוא משקר.
אני לא מכיר את לברון. או כל שחקן מקצועני אחר.
אני כן מכיר אישית לא מעט אפרו-אמריקאים –
התחושה שלברון מתאר היא תחושה אמתית. והיא תחושה נפוצה.
זו, דרך אגב, אחת הסיבות שמרבית יהדות ארה"ב תומכים בתנועת המחאה.

דה שוט
29/08/2020 12:21:48
Reply to  Zivke

כל מילה.

דה שוט
29/08/2020 12:24:46
Reply to  Zivke

וויי וויי גיא – נתת כאן איירבול מהעונשין, ואז השופטים ראו שמישהו נכנס מוקדם מדי לריבאונד ונתנו לך זריקה חוזרת – ונתת עוד אחד!

דוקטור רזי הופמן
29/08/2020 21:01:14
Reply to  Zivke

דה שוט, לפני 40 דקות חזרתי מהים, מה שהלך שם היום יכול להוציא אדם נורמאלי מדעתו.
אני הייתי 3.5 שעות במים בל לצאת ואזבתי כשחשיכה ירדה אבל מה שהיה ב 16:30 שנכנסתי למים ומה שעברתי עד שהתפנתה חנייה (סיפלאס בת ים) היה גהינום. לא משנה שאף אחד בלי מסכה, לא שומרים מרחק ונמצאים בצפיפות איומה שאיןמקום לזרוק גפרור. כשעברתי עם המפרש בין האנשים התפללתי כל הזמן שלא יבוא משב שיטרוק אותו על הילדים בחוף שברתי מעלייהם. שיגמר כבר החופש הגדול ספל עממק…

דה שוט
29/08/2020 12:16:43

ספר את הסיפור היפה הזה שלך למשפחות של שני המפגינים שנורו על ידי הילד המשוגע. הם יצאו להפגין בגלל לברון ושכמותו.
מציע לך לראות שוב את הסרטון (כי נראה לי שחיפפת) – הוא מראה איך לברון ודוק ועוד כמותם רצו מהר מהר להסית ולהתסיס על בסיס חקירה מאוד מגוכחת. הם יהיו פוליטיקאים טובים. זה בטוח.

גיא רוזן
29/08/2020 13:11:15
Reply to  דה שוט

"הם יצאו להפגין בגלל לברון ושכמותו"
.
להעתיק ולהדביק (במילון, כדוגמה להגדרת המילה "דמגוגיה")
.
הם יצאו להפגין בגלל עוד מקרה אחרי מקרה אחרי מקרה בהם שחור נהרג מירי של שוטר.
.
עד כמה התגובה הנ"ל דמגוגית?
היא משתמשת באמת בכמות המזערית ביותר של אמת (רצח של 2 שחורים). שני המפגינים שנרצחו? זה התרחש לפני "ההשבתה"
(אבל למה לדבוק בעובדות אם אפשר לכופף את המציאות לטובת חיזוק הנרטיב?)

גיא רוזן
29/08/2020 13:15:27
Reply to  דה שוט

אני אשמח לציטוט של משהו שיכול להתפרש כ-"הסתה".
עידוד לאלימות בצורה כלשהי. משהו.
.
הדבר היחיד שבולט הוא הניסיון להשתיק תוך שימוש במגוון טענות מונחות נרטיב.

ברוך רובין
ברוך רובין
29/08/2020 13:29:08
Reply to  דה שוט

גיא אני מסכים איתך לגבי המחאה , לא מסכים איתך לגבי התחושה ורגש . התחושות והרגשות לא תואמות את המציאות בלא מעט מקרים, ואז אתה נכנס פה למדרון חלקלק מאוד שלא תצא ממנו.
.
האם יש גזענות ממסדית כלפי אנשים בעלי צבע עור שחור? ברור אין פה שאלה בכלל,האם היא הרבה יותר שולית ממה שמנסים להציג ? לדעתי התשובה כאן היא כן באופן נחרץ.

האם כל מקרה ששוטר יורה באזרח אפרו אמריקאי זה גזענות? ממש לא , ולצערי לא מעט אפרו אמריקאיים מרגישים שכן (אני מדגיש את המילה מרגישים ).

הוראות הפתיחה באש של שוטרים ידועים לכולם כאן, ידוע שאצבע שלהם סופר קלה על ההדק , בטח שלכולם יש נשק, ופי עשרה יותר שאתה נכנס לגטאות עם אחוז פשיעה גבוה.

דה שוט
29/08/2020 13:33:20
Reply to  דה שוט

גיא, אני מתפלא עליך – אתה הרי איש חכם (באמת!) איך אתה נופל בכל המלכודות האלה?
1. הוא לא נהרג – הוא חי (אפרופו עובדות)
2. מדובר בעבריין מוכר עם תיקים במשטרה, כולל אחד של תקיפה מינית, שבא אל אשתו לשעבר בניגוד לחוק (כנראה, זה בבדיקה), היא זאת שהתקשרה למשטרה.
3. השוטרים כן ניסו לאזוק אותו. הם לא הצליחו.
4. כנראה שהיה לו סכין ברכב אבל מבחינתם זה גם יכול היה להיות אקדח. זה כבר קרה בעבר.
5. שאלה: אם הוא היה לבן – היו עוצרים את הליגה? היו הפגנות?
.
ועכשיו לעיקר:
הסתה לא חייבת להיאמר במילים מתלהמות. זאת הדרך הכי באנאלית שלה. הסתה יכולה להיגרם בדרכים הרבה יותר מתוחכמות, לפעמים גם לא בכוונה ישירה. אפשר לשאול שאלות שהן כביכול "שאלות תם" ואפשר גם להשבית ליגה שלימה – פעולה חסרת תקדים – על בסיס "חקירה" מגוחכת מרחוק שלברון וריברס ניהלו מהבועה. לצורך העניין המוביל כאן היה כנראה ג'ורג' היל, אבל הכוונה שלו, לפי מה שאני קראתי, הייתה לגרום להפסד טכני ולמצב של 2:3 בלבד. לא להשבתה כוללת.
.
הדרמה שלברון וריברס וכל שאר המנוולים מעוררים כאן – את מי בדיוק היא משרתת? במי בדיוק היא פוגעת? המשטרה היא האויב של השחורים בארה"ב? הם זקוקים לה הרבה יותר מאשר הם "פוחדים" ממנה. מי שישר והגון – אין לו מה לפחד מהמשטרה – לא משנה צבע העור שלו.
.
לגבי ההשכלה של לברון – מעניין אם הוא פתח ספר מימיו. אובמה הוא לא. זה בטוח. מייקל ג'ורדן לפחות לא היה צבוע.

ברוך רובין
ברוך רובין
29/08/2020 13:38:27
Reply to  דה שוט

גיא איפה ההסתה , אולי שלברון קורא ומצטט חלקים מהספר של מלקולם X או שהוא השווה את טראמפ לנבל מבאטמן רוצח ההמונים, לברון מסית. די מפליא אותי שאתה מיתמם בנושא , האם כל מה שהיא עושה זה הסתה ברור שלא.

דה שוט
29/08/2020 13:40:19
Reply to  דה שוט

ברוך – לפני 10 שנים נתקעתי עם המשפחה בדאון טאון וושינגטון אחרי הזיקוקים של פריחת הדובדבן. היה כבר חושך והיה לא נעים, הלך המצבר. עד שאשתי הספיקה לדבר עם חברת הביטוח, הגיעה משטרה. ביקשתי מהם עזרה, היו להם כבלים והם התניעו לנו את הרכב.
מה שהפליא אותי בסיפור הזה היה היחס החשדני שלהם כלפינו – היינו שתי משפחות עם ילדים קטנים. נראה שהם ממש פחדו! הם ביקשו ממני להתרחק מהרכב, אחד מהם ישב בפנים והתניע, והשני עמד בחוץ.
ארה"ב זה לא ישראל (הייתי שם קצת). כל אחד יכול להוציא לך שוט-גאן ממתחת לכיסא של הנהג. אני לא מצדיק ירי של 7 כדורים בגב, צריך לתת על זה את הדין. אבל אפשר לפחות להבין מאיפה – אולי – זה מגיע.
בלי קשר – יכול להיות שאני טועה, ושהיורה היה גזען אלים שהתגייס למשטרה. יש גם כאלה.
לא עדיף לתת למשטרה לחקור לפני שמשלהבים את ההמונים ומוציאים אותם לרחובות?

ברוך רובין
ברוך רובין
29/08/2020 13:47:06
Reply to  דה שוט

כולם יודעים את ההוראות פתיחה באש, אדם לבן היה מקבל את אותו גזר הדין וזה כל הקטע שמפליא אותי שלוקחים את זה לגזענו.

אור
אור
29/08/2020 13:56:41
Reply to  דה שוט

זה שהחלטת שאדם לבן היה מקבל אותו גזר דין (בלי שום דבר שתומך בזה חוץ מהקיבעון שלך) לא עושה את זה נכון

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
29/08/2020 14:02:29
Reply to  דה שוט

ברוך
אפילו אם זה נכון שאדם לבן היה מקבל אותו גזר דין (וזה אם מאוד רציני), הסיכוי שאדם לבן היה נפגש עם שוטרים באותו אופן הרבה יותר קטן בשל הדרך שהמערכת בארה"ב מתפקדת.
אז כן. גם אם תמשיך להתעלם מזה ותצעק פעם ועוד פעם את אותה השטות זה לא משנה שיש כאן פונקציה משמעותית של גזענות מערכתית.

גיא רוזן
29/08/2020 14:02:52
Reply to  דה שוט

נו באמת,
אני כותב "הם יצאו להפגין בגלל עוד מקרה אחרי מקרה אחרי מקרה בהם שחור נהרג מירי של שוטר"
אז התגובה שלך היא " הוא לא נהרג – הוא חי (אפרופו עובדות)".
.
שוב, דמגוגיה (או מקרה נוראי של בעיה בהבנת הנקרא)
.
אתה מוזמן למצוא תגובה שלי שמאשימה מישהו על מקרה הירי האחרון בוויסקונסין. אני מעדיף לחלק אשמה רק כאשר אני משוכנע בצדקתי.
זה לא שנה עובדה אחת פשוטה וברורה –
אפרו-אמריקאי ש-"זוכה" ליחס מפלה מצד רשויות החוק בארה"ב (במקרה הטוב), או שנורה על ידי שוטרים (במקרה הרע),
זו תופעה. לא מקרה בודד.
המחאה?
קדמו לה שנים של מקרה אחרי מקרה.
קדמו לה שנים בהם אפרו-אמריקאים לא זוכים לאותה התייחסות מצד הממסד.
אם מתחשק לך,
אני ממליץ לך לבדוק כמה שחורים הוצאו להורג ונמצאו זכאים אחרי מותם,
ומה כמות המקרים מהסוג הנ"ל ביחס למספר הכולל של ההוצאות להורג ולמספר הכולל של ההוצאות להורג של שחורים.
אני מבטיח לך,
התוצאה תשאיר אותך פעור פה.
.
(אני רק אציין שהסיכוי שהסיכוי של חף מפשע אפרו-אמריקאי להורשע גבוהה פי 7 מזה של לבן. מדובר על מקרים מוכחים, כאשר ככל הנראה המספר גדול בהרבה היות והערכאות כפי שניתן לראות מוטות, וקשה יותר לחף מפשע אפרו-אמריקאי להוכיח את חפותו)
.
וזו רק חלק מהתמונה.
אם מכניסים לדיון שאלות של חלוקת משאבים, מערכת ענישה, ומצב סוציו-אקונומי שהוא תוצר היסטורי, ואתה מקבל התפרצות של מחאה שהיא לא פחות מבלתי נמנעת.
לייחס את מותם של אותם מפגינים ללברון ולריברס,
ובכן –
דמגוגיה.

ברוך רובין
ברוך רובין
29/08/2020 14:13:23
Reply to  דה שוט

אור נהרגו פי 2 יותר לבנים נהרגו על ידי המשטרה השנה, לא יודע למה זה לא נותן לי לקשר קישור. כולם יודעים את ההוראות פתיחה באש , גם הסיפור ידוע לכולם .
עבריין שתקף מינית ניסו לנטרל אותו בטיזר לא הצליחו השוטרים אמרו לו זרוק את הנשק (זה מי שהקליט את הווידאו אמר) ונמצא סכין באוטו

ברוך רובין
ברוך רובין
29/08/2020 14:16:01
Reply to  דה שוט

מה זה נפגש אם המשטרה באותו אופו thog ,אתה יודע איך המשטרה עובדת ,לאיש יש עבר של התקפה מינית חברתו לשעבר הזמינה אליו משטרה אחרי שהפר את הצו והגיע אליה. יש השנה פי שניים יותר לבנים שנהרגו על ידי שוטרים , אני לא יודע מדוע זה לא נותן לקשר קישור, אחוז אלו שהחזיקו בנשק דומה

גיא רוזן
29/08/2020 14:25:59
Reply to  דה שוט

יחסית לחלקם באוכלוסיה, יש פי 7.33 שחורים לא חמושים שנהרגו מירי משטרתי בהשוואה ללבנים לא חמושים שנהרגו מירי משטרתי.
זה נתון פסיכי.

דה שוט
29/08/2020 14:26:38
Reply to  דה שוט

גיא – אני אנסה להיות הכי פחות דמגוגי שאוכל (זה קשה איתכם, אוהדי פיניקס, אתם רדופים מטבעיכם…)
.
1. לא הסרטון ולא אני אמרנו שאין אפליה.
2. לא הסרטון ולא אני אמרנו שאין בעיה עם המשטרה.
3. גם הסרטון וגם אני יצאנו נגד התגובה של לברון.
4. גם הסרטון וגם אני אמרנו שעדיף היה לחכות לבירור הפרטים על הירי בוויסקונסין.
5. אני הוספתי שלדעתי השבתת הליגה והתגובות של לברון ושל דוק ריברס – היו גורם מתסיס. הן בפירוש באו בתגובה ישירה לירי בוויסקונסין.
6. אני הוספתי שלברון חסר אחריות ורק מלבה את האש, במקום להוריד אותה.
7. אתה שיבחת : "לכן מחאת השחקנים כל כך מרשימה בעיניי. היא הגיע מהר, היא נשמעה בקול עז, והיא אפקטיבית."
.
8. ניסיתי להתאפק במשך 3 או 4 תגובות, אבל עכשיו, במסגרת התחקיר לתגובה הזאת, חזרתי לתגובה הראשונה שלך ולא יכולתי יותר להבליג – ברור שאין דבר כזה קורונה! אתה רוצה להגיד לי שעכשיו, אחרי כל ההתקהלויות של הקיץ, אחרי כל ההפגנות, הקנייונים הדחוסים באילת, החתונות של החרדים והערימות בחופי הים – אתה עדיין מאמין שיש דבר כזה?!!!
אם כן – אז אתה היחידי
🙂
בראסל ווסטברוק ננוחם

גיא רוזן
29/08/2020 14:27:18
Reply to  דה שוט

ברוך,
אני אשמח לציטוט של הסתה מצדו של לברון או דוק ריברס. תודה.

גיא רוזן
29/08/2020 14:37:40
Reply to  דה שוט

במילה אחת –
הזוי.
.
(אם היית מעמיק טיפה, היית מגלה שחללים סגורים הם מקום ההדבקה המשמעותי ביותר. אין הרבה מחאות בחללים סגורים…)
.
אין לי בעיה עם כך שאתה מתנגד לדעותיו של לברון. לבריאות.
רק מה,
אתה בחרת להשתמש במילים –
"לברון ודוק פושעים, אבל קוראים להם ׳פוליטיקאים׳ ונותנים להם עוד במה"
אז גם אני חזרתי במורד התגובות –
"ספר את הסיפור היפה הזה שלך למשפחות של שני המפגינים שנורו על ידי הילד המשוגע. הם יצאו להפגין בגלל לברון ושכמותו."
משום מה אתה בוחר להתנער באלגנטיות מהאמירה הנ"ל ברגע בו מעט אמת מוארת לכיוונה.
אז רגע אחרי שמסירים את פרט "מידע" זה המאשים את לברון ואת ריברס במותם של 2 מפגינים,
נשארים עם האשמה חסרת בסיס.
.
כן, אני בהחלט מתרשם ממחאת השחקנים. מהעובדה שהם מנצלים את כוחם בשביל לדחוף לשינוי. אם היית קורא את מה שלברון כותב, במקום להקשיב לגרסה ה-פוקס ניוזית של דבריו,
היית מגלה שעיקר פעילותו היא סביב הניסיון לדחוף את האזרחים להצביע בבחירות הקרובות.
ברור לי למה פוקס ניוז מנסים להשמיץ ולשנמך את קריאתו. יש בחירות, והם מעוניינים שטראמפ יזכה.
לא ברור לי למה אתה בוחר להשתמש בדבריהם כמקור למשהו שהוא יותר מתעמולה.

.

דה שוט
29/08/2020 14:45:34
Reply to  דה שוט

נו באמת?! מה יהיה עם זה? לא ראית שכתבתי בראסל ווסטברוק ננוחם? זה אומר שאני נכנע. אבל אצלכם בפיניקס – גם ב-30 הפרש משאירים את בוקר על המגרש!
אז אני חייב להמשיך…
.
"If you're sitting here and telling me that there was no way to subdue that gentleman or detain him or just before the firing of guns, then you're sitting here and lying to not only me, but you're lying to every African American, every Black person in the community," James said. "Because we see it over and over and over.”
.
זאת ההגדרה של הסתה, רק מהסוג המתוחכם. שחורים קוראים את זה ויוצאים להפגין, ולבנים פסיכים רואים את זה ומתרגזים והולכים עם רובים להפגנה, ואז מתים שני מסכנים והלכו שתי משפחות.
לברון היה יכול לומר:
"אני מציע שנחכה לראות את התוצאות של החקירה ואז נדע טוב יותר מה קרה שם. בינתיים הייתי מציע לשמור על איפוק ולא לשכוח ללכת להצביע – זה הכי חשוב. המשטרה היא לא האויב של השחורים בארצות הברית…"
או משהו כזה – רק עדיף באנגלית.
.
בלוגנץ דורט ננוחם…

ברוך רובין
ברוך רובין
29/08/2020 14:51:06
Reply to  דה שוט

גיא ברור שיש גזענות ממסדית אף אחד לא מתעלם מזה. הדבר היחיד שאני טוען שלא כל רצח בידי המשטרה זה גזענות וגם במקרה הזה זה לא .
אחוז הלבנים החמושים שנהרגו מידי המשטרה דומה לאחוז השחורים החמושים שנהרגו על ידי המשטרה.
.
לגבי ההסתה של לברון https://www.google.com.mx/amp/s/www.bet.com/news/sports/2017/01/24/lebron-james-rips-donald-trump.amp.html

https://www.google.com.mx/amp/s/amp.usatoday.com/amp/3406021001

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
29/08/2020 15:06:17
Reply to  דה שוט
thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
29/08/2020 15:10:45
Reply to  דה שוט

ברוך
אתה לא יכול להפריד בין הארועים האלו לגזענות מערכתית.
העובדה שאותו מקרה בדיוק עם אדם בצבע עור לבן היה חוטף את אותם כדורים לא רלוונטית כי בשל הגזענות המערכתית הרבה פחות מקרים כאלו מגיעים למצב זה עבור אנשים בעלי צבע עור לבן.

ברוך רובין
ברוך רובין
29/08/2020 15:31:14
Reply to  דה שוט

ברור שיש גזענות מערכתית, הקטע זה השיוך האוטומטי כל דבר לגזענות שפה הוא מוטעה מהיסוד ונוצרת גזענות כלפי הצד השני
, אתה לא יכול להשתמש בגורג פלויד ששם זה גזענות , ולבסס את אותה טענה על המקרה הזה רק בגלל שאדם בעל צבע עור שחור.
.
״הרבה פחות מקרים כאלו מגיעים למצב זה עבור אנשים בעלי צבע עור לבן״- מאיפה אתה מביא את זה, כל אדם בארהב שהפר צו משטרתי, ואדם התלונן אליו והזמין שוטרים לאירוע היו מגיעים אליו לבן או שחור (ואני מתייחס למקרה הספציפי הזה).

גיא רוזן
29/08/2020 15:45:32
Reply to  דה שוט

דה שוט –
הסאנס לא מובילים על אף אחד 30 הפרש כבר שנים…
.
אני קראתי את מה שהבאת כציטוט. לא ברור לי איך זו הסתה. לפי אותה שיטה, אסור לבקר שום גוף רשמי.
בהפוך על הפוך –
מה שאתה כותב על הקורונה זו הסתה.
אתה לא קורא לחוסר ציות,
רק תומך (ונותן רוח גבית) למי שבוחרים לא להישמע להנחיות.
.
ברוך –
א. הנתונים שלך לא נכונים. תבדוק.
ב. אני ממש, אבל מ-מ-ש לא מסכים עם ההגדרות שלך למה זו הסתה. ביין? באמת? מזל שלא הג'וקר…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  shadow

😂😂😂😂😂 חבר ללל בכיר. ראש האגף הצפוני.
אשך הארגון גודל למספרים עצומים האם ההנהלה ערוכה לכל זה? תאר לך מה ילך שהוא יתמודד על הנשיאות 😁
רק מנחם יאמין לו

אשך טמיר המקורי
29/08/2020 11:14:48

ווייטלוק פספס כאן.

דה שוט
29/08/2020 12:27:30

טמיר – ראה תגובתי לגיא – אתה לפחות פגעת בקרש…

דקסטר
דקסטר
29/08/2020 14:03:13
Reply to  דה שוט

זה לגמרי נכון לגבי המשטרה בארה"ב.
הייתי שם פעמיים לתקופה כוללת של 3 חודשים ואחד הדברים הראשונים שאמרו לי תושבים מקומיים שאין מקום
להתעסק עם השוטרים. אסור להתחכם איתם וזה לא משנה מאיפה הגעת ומה צבע העור שלך וזה לא מעניין אותם.
אני לא רוצה לדמיין אותם במצבי לחץ ועימות.
.
אני בטוח שגם אדם לבן עם עבר פלילי עשיר שרץ לרכב לאחר שניסו להפיל אותו לאדמה עם טייזר עם חשש שיוציא משם אקדח היה מקבל את אותו טיפול.
למה 7 כדורים ולא 1? ולמה בגב ולא ברגליים?
או שאלו ההוראות של המשטרה- מינימום סכנה לשוטרים ולירות על מנת לנטרל כל איום או שישנם שוטרים שהם בסך הכל אנשים שלא מיומנים במצבים כאלו ונקלעו לשם ורמת הפאניקה שלהם יותר גבוהה מהמקובל ואלו המקרים שאנחנו שומעים בחדשות.
.
זה בטח לא המקרה היחידי הארה"ב באותן נסיבות וכנראה שבשאר המקרים המשטרה ניטרלה את האירוע בצורה חלקה יותר.
.
גם לעניין רמת העצבים והלחץ של השוטרים ישנן נסיבות מקלות (מבלי להצדיק אירוע כזה או אחר). לא מדובר במשטרת ישראל שעסוקה בעיקר באכיפת חבישת מסכות ופיזור הפגנות בבלפור. זאת משטרה שמתעסקת יום יום בשכונות פשע קשות ונמצאת בסכנה יומית.

ברוך רובין
ברוך רובין
29/08/2020 14:10:49

לא מותן להגיב משום מה

דוקטור רזי הופמן
29/08/2020 14:52:55

גם לי היתה בעייה כזו בבוקר…
אולי באאאאאגגגג???

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יש לי מתחרה לקמפיין לא בושה להיות גלינארי. ינון ברוך הבא
בבוסניה חייבים להזכיר את דזאנאן מוסא, שתוך שנה הופך להיות לוקה דונציץ. בן 18 שעושה מה שהוא רוצה על המגרש. שחקן עצום.
ואסף זורם איתו

ראיתי אותו ממש מעט ינון ,בהחלט עושה רושם של פוטנציאל אדיר .
לא היה בוסני כזה מאז ננאד מרקוביץ'

רן הנרגן
רן הנרגן
29/08/2020 10:14:20

ענית לך על פרוזינגס, למעלה.

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
29/08/2020 12:44:19

אבדיה בפנטזיות הכי גדולות שלו יגיע להיות גלינארי. בלי הפציעות גלינארי משחק על מקס בקלות (פורוורדים פחות טובים כמו אוטו פורטר או טוביאס קבלו). שים אותו ליד אמביד וחצי מהבעיות של פילי נגמרות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אני חושב שהוא יהיה בדיוק שם. אם יפול בהוקס או בבולס.
לא בקאבס או שארלוט חלילה

לילי
לילי
29/08/2020 14:35:33

אין דבר יותר יפה מלראות לבנים פריווילגים טוענים שאין גזענות נגד שחורים בארה"ב.
פשוט תאווה לעיניים.

ברוך רובין
ברוך רובין
29/08/2020 15:38:26
Reply to  לילי

לילי אף אחד לא טוען שאין גזענות, גזענות הייתה ותהיה בכל מקום בטח באומה שנבנתה עליה כמו ארהב . מה שאנחנו טוענים שלא כל מקרה זה גזענות כמו שמנסים ליצור במקרה הספציפי הזה , כל אדם לבן שחור יהודי היספני שהיה מתנהג כמו ג’ייקוב בליק היה מקבל אותו גזר דין.

רותם אלרן
29/08/2020 15:40:09
Reply to  לילי

לא הייתי מתייחס לברוך/שמעון ברצינות. צריך להבין שהם חשוכים בנושאים האלו

ברוך רובין
ברוך רובין
29/08/2020 15:43:11

רותם אין לך בית ספר? בלי להעליב מה ילד בן 12 מבין על ארהב? עזוב שאני מסתמך על סטטיסטיקה ועל זה שאני חי פה מעל 50 שנה .

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אנחנו אנשים חשוכים לגמרי מה אתה מיתמם😂

דה שוט
29/08/2020 16:08:02

רותם עם איירבול בלייאפ…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

😂😂 זה יותר כמו בשפיץ של הקרש למעלה בזריקה מחצי מרחק מהפינה אתמול יצא לי אחד כזה….

דה שוט
29/08/2020 16:11:03
Reply to  דה שוט

או שלשה מהאמצע עם קרש

לילי
לילי
29/08/2020 16:16:25

ממש לא חושבת שאתם אנשים חשוכים, להפך.
רואה בכם אנשים אינטילגנטים שאולי אני לא מסכימה עם הדעות שלהם אבל לפחות אתם יודעים לנהל דיון מכבד.
לגבי אותו גזר הדין – הסטט' מראה אחרת בצורה מאוד חד משמעית, אבל אני לא אכנס לשם.

דה שוט
29/08/2020 16:01:16

גיא איש יקר. בוא נסכים לא להסכים.
רק לידיעתך – הייתי באילת לפני שבוע. בטיילת שלושה מיליון איש; בקניון מצטופפים מיליון וחצי.
ונחש מה?
כולם עם מסיכות !!! באמת.
בטיילת – חלק על הפנים וחלק על הפה או הסנטר.
בקניון – כמעט כולם על כל הפנים.
רואה?
ההסתה שלי לא הועילה 😂😂😂😂
😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

ובבריכה בלי כלום 😂😂

דה שוט
29/08/2020 16:08:40

בבריכה כולם מעשנים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

כן יודע הייתי בים המלח כמה פעמים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חברים יקרים נראה לי שנושאי הגזענות והפוליטיקה די מיצה את עצמו. דעות כל הצדדים ידועים ואיש לא ישנה את דעתו.
אתם סתם קלוריות ריקות ומנפחים סטט בלי להשיג נצחונות.
עדיף לחזור לטקטיקות של סילי בילי עם האולסטאר אדמס ואלוף הפיקוד הארדן. והיום הציטה נגר העל חוזר לשבור סלים התגעגענו

דה שוט
29/08/2020 16:10:08

+ 100
גיא החזיר אותי לצעירותי כשהייתי ווליום-שוטר
העיקר שהמחאה החזירה לנו את ראס בזמן.
נתראה בבלוג החי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

אני בשעות האלו בשינה עמוקה. נתראה ב5 בשאגות של השיקצה עם המבטים המפחידים על לילי כריות

לילי
לילי
29/08/2020 16:18:08
Reply to  דה שוט

בהחלט הניצחון הגדול של הבועה.
רק חבל שאין קהל שיוכל לתת לראסל את הסטנדינג אוביישן שכל כך מגיע ב OKC.

לילי
לילי
29/08/2020 16:18:27
Reply to  לילי

הניצחון הגדול של השביתה***

ברוך רובין
ברוך רובין
29/08/2020 16:22:39

האמת שכן הצלחנו להפוך את דה שוט אבל כמו כרמלו לשחקן שוב רלוונטי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

😂😂😂

אשך טמיר המקורי
29/08/2020 17:25:51

לא ייאמן, קליף רובינסון מת.
רק בן 53, לא מזמן כתבתי עליו.
השלישי מהקבוצה של פורטלנד שמת בגיל צעיר אחרי קווין דאקוורת' וג'רום קרסי.

רותם אלרן
29/08/2020 17:33:14

איזה חרא. השנה הכי גרועה שחוויתי עד עכשיו

דה שוט
29/08/2020 18:03:15

מדהים. ראינו את כולם בזמן אמת.

דה שוט
29/08/2020 18:03:48

מצער מאוד

NFS
NFS
29/08/2020 20:03:51

נו שיט. ממש צעיר. מי נשאר, פורטר, דרקסלר ואיינג'? יאייקס.
בהקשר שלו, הוא היה הראשון (נדמה לי) ששם מגן זיעה על הראש עם שיער קצר, לא?

אשך טמיר המקורי
29/08/2020 20:21:48
Reply to  NFS

לא יודע, אבל המגן הוא בהחלט סימן ההיכר שלו.
למי שרוצה להיזכר בו:
https://hoops.co.il/?p=164746

דה שוט
29/08/2020 21:00:14

גם דראזאן שיחק בפורטלנד

עגל
29/08/2020 21:26:00

וואו, כמה מפתיע ועצוב. זה שחקן שמאוד אהבתי