חם מהתנור: הליגה תחזור בשבת!

בהצהרה משותפת של ה-NBA וה-NBPA, איגוד השחקנים של הליגה, השחקנים והבעלים סיכמו על הקמת קואליציה משותפת לקידום יוזמות של צדק חברתי, הפיכת כל אחד מ-30 אולמות הקבוצות למרכז הצבעה המוני (שיאפשר הצבעה בטוחה לאוכלוסיות בסיכון) לקראת הבחירות ב-2020 בארצות הברית וניסיון לקדם מעורבות אזרחית בשידורים של הפלייאוף הקרוב. הם סיכמו על כך שהליגה תחזור לפעילות רגילה בשבת הקרובה.

לפני ההחלטה 5 קבוצות בלבד, האחרונה שבהן אתמול, החליטו להפוך את האולמות הביתיים לאזורי הצבעה בבחירות של נובמבר – כשתהיה פגרה ב-NBA. עדיין לא פורסם לוח המשחקים המחודש של הליגה.

*

ראסל ווסטברוק יחזור למשחק החמישי בין יוסטון לאוקלהומה (2:2) לאחר שלא שיחק בכלל בפלייאוף. הרוקטס עשו היום אימון של 5 על 5 עם ווסטברוק, לראשונה מאז נפצע בברכו. ווסטברוק נראה, לפי מקור שהשתתף באימון, "אקספלוסיבי כתמיד".

*

מייק וודסון, אנדי גריר ודייס יושימוטו יהיו עוזרי המאמן של טום ת'יבודו בניו יורק. וודסון היה המאמן הראשי של הניקס בין 2011 ל-2014 והוא המאמן היחיד שניצח משחק פלייאוף עם הקבוצה מאז 2001.

*

טיירון לו נחשב מועמד לתפקיד אימון ראשי בכמה קבוצות שמחפשות מאמן כרגע וצפוי לבקש מהן חוזה בסדר הגודל של 30 מיליון דולר ל-5 שנים. לו אימן את קליבלנד בין 2016 ל-2019, זכה באליפות עם הקבוצה והגיע בכל שנה מלאה כמאמן ראשי לגמר ה-NBA. בעונה היחידה בה לא אימן את לברון ג'יימס בקליבלנד לו הפסיד את 6 משחקיו הראשונים ופוטר.

*

ארון גורדון יצא מהבועה בקשר לטיפול בברכו הפצועה. הוא לא שיחק באף אחד מ-4 משחקי הפלייאוף של המג'יק עד עכשיו נגד מילווקי כשהקבוצה בפיגור 3:1.

*

לוט אולסון, מאמנה האגדי של מכללת אריזונה, נפטר בגיל 85. אולסון אימן את אריזונה בין 1983 ל-2008, זכה באליפות המכללות ב-1997 ואימן שחקני NBA רבים, ביניהם סטיב קר, אנדרה איגודלה, קירק הינרייך, ג'ייסון טרי ומייק ביבי. הוא חבר היכל התהילה בכדורסל.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
35 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
שחר אלוני
28/08/2020 17:57:08

כלומר סגור סופי שגם היום-בלילה בין שישי לשבת, אין משחקים?

אשך טמיר המקורי
28/08/2020 17:57:54

ישבתו ממשחק כל 7 דקות?!

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
28/08/2020 18:10:31

זה שונה מהרגיל?

אוהד שיקגו (לשעבר סקלבריני)
אוהד שיקגו (לשעבר סקלבריני)
28/08/2020 18:27:38

ברגיל זה כל 3 דקות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח עוד לואד עוד מנוחה טוב לשיקצה עוד מנוחה חלק מהתנאי המטכל טוב גם לקאווי המדדה.
מביך מה שנהיה בליגה הזאת ועוד השוו אותם פה לכדורגלנים 😂😂😂😂
מישהו שומע כאלה הזיות על הכדורגלנים באלופות? בבאבל לואד שמואד מחאות סיפורי אלף ולילה 😂😂😂

etayle
etayle
28/08/2020 18:07:41

הליגה עושה לנו לברון, פסיב אגרסיב מגעיל.

דוקטור רזי הופמן
28/08/2020 18:30:51

כל 7 דקות הפסקת סיגריה, לברון עם עם קובני+סינגל מאלט.
מדהים איך סילבר הפך למעין יס מן של השחקנים. זה מאד משונה לדעתי.
ליגה של שחקנים ולא רכוש של 30 מולטי טייקונים….

שחר אלוני
28/08/2020 18:45:01

האמת, נשמע טוב, ארגון ששייך לאלה שנותנים לו את הערך, דמוקרטיה
התרגלנו שהכל שייך לאיזה בעלים שעושה ככל העולה על רוחו ונותן לעובדים את המינימום ההכרחי, יש לנו פה הצצה אל העתיד הרחוק

שחר אלוני
28/08/2020 18:56:38

למעשה זה סוג של שותפות בין הבעלים לשחקנים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שותפים רק בדולרים

thejanitor
thejanitor
28/08/2020 23:26:18

נו בחייאת, שים לרגע את הציניות שך בצד, או שאתה אוהב להטריל סתם. דברי טעם נכתבו כאן ואתה כרגיל מקרז. שמעון אני מנסה להיות בצד שלך אבל זה קשה שאתה מטריל כל הזמן…

דוקטור רזי הופמן
29/08/2020 4:46:05

שימון
תשאיר את הציניות לאחרים, הדברים של שחר דברי טעם.
אבל הסוציאליזם האמיתי נותן כח גם בידיים של נותני השירות השונים כגון העסיינים ואנשי התחזוקה. זה לא יעבוד במדינה שכולה קפיטליסטית.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כל עוד הדולרים באים לבעלים לא אכפת לשתוק כמו שאמרתי הם חושבים לעצמם גו גט מיי דולרס ניגה. זה העיקר.

מנחם לס
28/08/2020 18:53:38

כמעט בטוח משחקים מחר

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
28/08/2020 19:42:35

ברוך
היקום כנראה רוצה שאני אעזור לך במשימות שלקחתי על עצמך בחיים, אז הקישור הזה בחינם
https://youtu.be/3LopI4YeC4I

דה שוט
28/08/2020 23:05:22

חבריקו – יש לזה שם – קוראים לזה פרוטסטנטיות
🙂
אבל אחלה סרטון

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
29/08/2020 2:49:50
הגב ל  דה שוט

?
מה הקשר לפרוטסטנטיות

שחר אלוני
28/08/2020 19:53:45

העדכון לגבי מרכזי ההצבעה הוא מהפכני, כל הכבוד!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

משמעותי מאד חחח יביאו עוד שחורים בתשלום להראות הצבעה מהאולמות שסילבר לוחץ להם ידיים😂😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  NFS

חחח

onetwo3
29/08/2020 3:10:25

אדם סילבר, התחלת דרכו בנ.ב.א.
מעניין לדעתי
"start as you mean to finish"

On October 25, 2012, he was endorsed by David Stern to be the next NBA Commissioner when Stern announced that he would step down on February 1, 2014

On April 25, 2014, TMZ Sports released a video of Los Angeles Clippers owner Donald Sterling holding a conversation with his girlfriend that included racist remarks. Silver responded on April 29, 2014, announcing that Sterling had been banned from the NBA for life. In addition, Silver fined Sterling $2.5 million, the maximum allowed under the NBA constitution. Silver stripped Sterling from virtually all of his authority over the Clippers, and urged owners to vote to expel Sterling from ownership of the Clippers. Sterling was disallowed from entering any Clippers facility as well as attending any NBA games. It was one of the most severe punishments ever imposed on a professional sports owner.

onetwo3
29/08/2020 3:11:16

(החל מ-"on october 95" מוויקיפדיה)

onetwo3
29/08/2020 3:11:56

תיקון..
(החל מ-"on october 25" מוויקיפדיה)

דוקטור רזי הופמן
29/08/2020 4:49:34

זיו
בקיצור, ה NBA כמקפצה לפוליטיקה?…..
מעניין כמה הוא מהנדס שם מאחורי הקלעים, זה היה רמז של מנחם שרובנו התעלם ממנו.

onetwo3
29/08/2020 5:48:07

לך תדע דוק..

NFS
NFS
28/08/2020 20:08:55

תכל'ס- וואו. בהתחלה הייתי קצת "די נו, זה מוגזם" אבל כעת לטעמי- כל הכבוד על הפיכת האולמות לנקודות הצבעה מה שיחזק את הדמוקרטיה.
מעבר לזה- מעכשיו במשחקים כל 7 דקות עצירה? די נו, זה מוגזם.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  NFS

😂😂😂😂
יוזמת השיקוץ והלואד יחד. עוד מנוחה אחד כי לא נושם כבר והשני כבר שידדה אחרי מנוחה😂😂
היה צריך גם 7 דק מנוחה כל דקה ב3 הדק האחרונות

דוקטור רזי הופמן
29/08/2020 4:50:09
הגב ל  NFS

מה שיביא ניצחון לביידן….

דקסטר
דקסטר
29/08/2020 1:22:27

הם לא באמת כיוונו לשם במקור.
בתחילה הם פעלו מתוך אמוציות, אגו ואיבוד שליטה.
כנראה שבזכות כמה יועצים טובים הם הצליחו מעט לשנות את הנרטיב.
הפיכת אולמות למוקדי הצבעה… מה אגיד לכם.. הישג העשור!
מה הקשר בין זה לבין חינוך השחורים והשוטרים כיצד להתנהג נכון יותר?
.
בסוף הבינו שהם פוגעים בעצמם, הם מאיימים על בעלי הקבוצות שאין להם שום נגיעה למשטרה ומנסים לצאת מזה בעזרת תעלול.
.
הנזק גדול הרבה מהתועלת.
השחורים דואגים רק לעצמם זועקים רק על עצמם ובסוף יישארו לבד.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
29/08/2020 2:56:34
הגב ל  דקסטר

שאלה מצוינת. באמת מה הקשר בין שיפור ועידוד יכולת ההצבעה של אנשים שהנשיא מנסה לדכא את ההצבעה שלהם, נשיא שמתנגד לחינוך השוטרים והפניית משאבים לשיפור מערכת החינוך, לחינוך השחורים והשוטרים כיצד להתנהג נכון יותר?
🤔

רותם אלרן
29/08/2020 1:26:05

אוף עם פורזינגיס. כמה פציעות אלוהים ישמור

onetwo3
29/08/2020 2:55:47

תברך אותו