אירועי דיומא – 28.08.2020

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא calendar-appointment-agenda-schedule-planner_53876-31530-550x366-1-550x366-550x366.jpg

טניס / אלכס דוקורסקי

טורניר סינסינטי – חצי הגמר

לפני שאפרט על המשחקים, אביע את התנצלותי על טעותי וחוסר תשומת לבי. השנה, בגלל הקורונה, טורניר סינסינטי נערך לא באוהיו, אלא בניו-יורק, במתחם המגרשים של אליפות ארה"ב הפתוחה, שתתחיל ביום שני הקרוב. פספסתי את הפרט הזה בדיווחים הקודמים ואתנצל שוב.

גברים

20:00: סטפנוס ציציפאס (יוון)-מילוש ראוניץ' (קנדה) – שחזור הסיבוב השלישי של אליפות אוסטרליה הפתוחה מתחילת השנה, שהיה גם המפגש היחיד בין שני השחקנים המעולים הללו. אז, במלבורן, הקנדי גבר על יריבו המוכשר בשלוש מערכות חלקות ומנע מהיווני לנסות ולשחזר את הטורניר הנהדר שלו מ-2019. שני השחקנים מתבססים על מכות פתיחה חזקות מאוד וחבטות כף-יד יעילות. היווני בן ה-22 מדורג שישי בעולם ואילו יריבו בן ה-29 מדורג במקום השלושים, שכלל וכלל אינו משקף את יכולתו (עבר פציעות שונות שפגעו בשטף משחקו). האחרון חזר מפיגור מערכה והציל נקודת משחק בסיבוב הקודם, בדרך לניצחון על פיליפ קראיינוביץ' הסרבי, מההפתעות הנעימות של הטורניר, ואילו ציציפאס עלה לשלב הבא בגלל פרישה של יריבו (כשהאחרון אף הוביל 6:5 במערכה הראשונה), ריילי אופלקה האמריקאי, עקב כאבים בברכו הימנית.
מיד אח"כ: נובאק דג'וקוביץ' (סרביה)-רוברטו באוטיסטה אגוט (ספרד) – המדורג מס' 1 בעולם טרם איבד מערכה בטורניר ונראה מצוין. יריבו הספרדי גבר בסיבוב הקודם על האלוף היוצא של הטורניר והמדורג חמישי בעולם, דניאיל מדבדייב הרוסי. המאזן הפנימי בין שני השחקנים נוטה, שלא במפתיע, לכיוון הסרבי, שניצח באחד עשר מתוך 14 מפגשיהם, אולם הספרדי המצוין גבר בשנה שעברה פעמיים על נובאק וגם מתח אותו היטב בחצי הגמר בווימבלדון בשנה החולפת, על אף שדג'וקוביץ' יצא עם ידו על העליונה מהמשחק, בדרך לגמר האפי ולהנפת התואר.

נשים (המשחקים ייערכו במקביל)
18:00: נאומי אוסאקה (יפן)-אליז מרטנס (בלגיה) – זוכת שני הגרנד סלאמים, שמייצגת את יפן וחיה בארה"ב, הודיעה תחילה על פרישתה מהטורניר בגלל האירועים המזעזעים בוויסקונסין, אך שוכנעה להמשיך ולשחק (הושגה פשרה לפיה משחקי חצי הגמר יידחו ביום אחד, מחמישי לשישי).
18:00: ג'והנה קונטה (בריטניה)-ויקטוריה אזארנקה (בלארוס)

הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
16 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
אהרון שדה
28/08/2020 10:16:15

תודה אלכס.
בהזדמנות אשמח שתעשה סדר באתלטיקה היו כמה תוצאות מדהימות לאחרונה…כמובן ככל שתתפנה.

ננצל את הבמה לכך שלפני זמן קצר רוני לוי פוטר מבית"ר ומשה חוגג מסתמן כעוד בעלים מיני רבים בכדורגל הישראלי שפשוט לא יודע מה הוא רוצה מעצמו .

דקסטר
דקסטר
28/08/2020 11:12:53

משה חוגג עשה את הדבר הנכון.
רוני לוי משחק כדורגל מיושן והוא נראה כמאמן לא מעודכן.
מקווה בשבילם שבניון יעזוב יחד איתו שאין לו מושג בכדורגל.

דקסטר
דקסטר
28/08/2020 11:15:09

הגיע הזמן שגם בכדורגל יעשו יותר טריידים.
העזיבה של מסי מזכירה את זו של דיוויס.
עכשיו החוכמה לקחת כמה שיותר.
שחקנים עדיפים על כסף במקרה הזה ויש לסיטי מה לתת תמורתו.

אהרון שדה
28/08/2020 13:02:58
הגב ל  דקסטר

דקסטר אני הייתי משחרר את לוי בניון ואוחנה אבל מי שמינה את כולם הוא חוגג …

וברצינות אם חוגג עשה את הדבר הנכון כאשר הוא פיטר שנייה לפני פתיחת העונה את רוני לוי זה מוכיח שהוא עשה את הדבר הלא נכון כאשר הוא השאיר אותו בתפקיד אך לפני מס שבועות בגמר העונה הקודמת…ועל זה נוסיף שהוא חשב לפטר אותו "ונמלך" מסקנה הוא לא יודע מה הוא רוצה מעצמו .

דקסטר
דקסטר
28/08/2020 13:41:18

אותו דבר אפשר להגיד על יעקב. עשה מיליון טעויות פשוט מיליון. כל החלטה שלו יותר מזעזעת מהקודמת

אהרון שדה
28/08/2020 13:05:25

עכשיו גם בניון הולך
"חגיגה" וכאוהד אני מצפה ומקווה שהבא בתור יהיה חוגג .

דקסטר
דקסטר
28/08/2020 13:41:35

חוגג יישאר

אהרון שדה
28/08/2020 15:58:54
הגב ל  דקסטר

כרגע יישאר להערכתי לא להרבה זמן עד שלקהל ימאס ממנו כשם שנמאס מטביב.

אהרון שדה
28/08/2020 15:59:22

ואם התכוונת לשחר אז הוא קיבל גם כמה החלטות נכונות…אצל חוגג יש רק טעויות.

דקסטר
דקסטר
28/08/2020 18:25:32

כן שחר.
גם אתה יכול לקבל כמה החלטות נכונות במערכת כמו חיפה.
אבל 8 שנים של רק החלטות גרועות עדיין לא נתקלתי

אהרון שדה
28/08/2020 16:24:41

אלכס אפרופו טניס השבוע נפל דבר שאיכשהו עבר מתחת לראדר האחים בריאן בוב ומייק פרשו מטניס
תקצר היריעה מלתאר את הישגיהם אמנם שיחקו "רק זוגות" ולא ביחידים אבל היו הזוג הטוב בהיסטוריה.
הנה כמה מהמספרים הבולטים בקריירה שלהם

1. 25 שנות קריירה שהחלה בשנת 1995 .

2. מדובר באחים תאומים ילידי 29/4/78 ככה שהם פרשו לאחר גיל 42.

3. הם שיחקו 30 גמרים בגרנד סלאם

4. הם זכו 16 פעם בארבעת טורנירי הגרנד סלאם
( 6 באוסטרליה, 5 ארה"ב , 3 וימבלדון ו 2 צרפת ).

5. הם זכו גם 4 פעמים בטורניר סוף העונה

6. הם זכו בכל תשעת טורנירי מאסטרס 1000
סה"כ 39 זכיות ב 59 גמרים

7. הם זכו ביותר מ 100 תארים משותפים בקריירה .

8. הם זכו בזהב האולימפי בלונדון 2012 ( ובארד ב 2008 ).

9. הם זכו גם בגביע דיוויס ( כשחקני הזוגות כמובן ) ולכן ניתן לומר שכזוג היו שותפים לכל תואר משמעותי אפשרי שכולל 4 גרנדי סלאמים + מאסטר סוף שנה + 9 טורנירי המאסטרס 1000 החשובים של השנה + הטורניר האולימפי ודיוויס וכמובן המקום הראשון בדירוג

10 הם סיימו עשר עונות במקום הראשון בדירוג העולמי בו עלו לאחרונה בספטמבר 03.
הם היו יחד 438 שבועות בראש הדירוג העולמי

11. מאזן הקריירה שלהם 359-1108
( כ – 76 אחוז).

ב 2018 בוב עבר ניתוח ומייק המשיך לשחק זוגות ולכן
12 מייק היה הכי הרבה שבועות בראש הדירוג עם 506 לעומת 439 בלבד של בוב

12 ב 16/7/18 הפך מייק למבוגר ביותר במקום הראשון בעולם כאשר הוא מעל 40 .

13 מייק זכה בעוד 2 תארי גרנד סלאם עם פרטנר אחר ובסה",כ עם 18 כאלו .

14.מייק זכה בעוד 4 תארים בגרנד סלאם זוגות מעורבים ובוב בעוד 7 כאלו.

15 אחרי לונדון הם זכו ברצף בכל ארבעת הסלמים והיו לאראשונים ( וליחידים) בקריירה לעשות כן .

16 אני זוכר לא מעט משחקים עם אנדי יוני שלנו

והנה הגעתי ל 16 כנגד 16 הסלמים ….

מנחם לס
28/08/2020 18:42:48

אלכס, אתמול גייל ואני הסתכלנו על רבע גמר נשים. ויקטוריה אזארנקה ניצחה בשובר שוויון ארוך שחקנית שמנמונת, שמשום מה גם היא וגם מאמנה נראו לי ממוצא ערבי. הייתכן? שכחתי את שדמה

מנחם לס
29/08/2020 23:30:26

תודה