שחקני ה-NBA החליטו להמשיך את עונת 2019/20 לאחר שהופסקה אתמול בלילה במחאה על הירי בג'ייקוב בלייק. הליגה והשחקנים שואפים להמשיך את המשחקים ביום שישי (לכל המאוחר בסופ"ש, שבת או ראשון), כש-3 משחקי היום ו-3 המשחקים שהיו אמורים להיות אתמול נדחו וישוחקו בהמשך.
היום אמורה להיות פגישת שחקנים נוספת, כשהפעם יהיו שני נציגים לקבוצה ולא כלל שחקני הקבוצות שמשתתפות בבועה. שחקנים שהתנגדו אמש להמשך העונה שינו את דעתם והחליטו שהדבר הנכון עבורם הוא לסיים את העונה באורלנדו, כשכניסת המשפחות בשבועות הקרובים לבועה השפיעה על ההחלטה שלהם לשחק.
*
דמיאן לילארד יצא מהבועה כדי לראות רופאים בקשר לפציעת הברך שלו. לא צפוי להיות צורך בניתוח, אבל לילארד כבר לא יחזור לסדרה בין הלייקרס לבלייזרס בהנחה שהעונה אכן תמשיך בסופ"ש.
חגי "התותח" ניסני
27 אוג 2020 19:10:36מצד אחד אני מאוד בעד המחאה הזו, ולדעתי זה מראה שהשחקנים לא שכחו מאיפה הם באו (והם אולי יכולים גם להפסיד הרבה כסף כי הרפובליקאים לא יקנו את הנעליים שלהם) אבל זה מתבקש
https://www.youtube.com/watch?v=RWVPu1SThQA
thog
27 אוג 2020 19:12:17תאר לך איך המערכון היה נראה אם היה להם אינטרנט
Lavar
27 אוג 2020 19:22:33לא היו משלמים אגרה
חגי "התותח" ניסני
27 אוג 2020 19:23:07אורי זוהר היה אוכל עם הסמארטפון מול העיניים?
דוקטור רזי הופמן
27 אוג 2020 19:16:34נשימת רווחה….
שמח לשמוע שנכנס שם קצת הגיון והבינו שפגיעה במוסד תפגע גם בהם.
מחכה לגגים שיבואו בהמשך, יהיה מעניין.
איפה הפרוויו למשחקי היום?
עידו גילרי
27 אוג 2020 19:18:12הורד…
עידו גילרי
27 אוג 2020 19:19:22מסיבות די מובנות.
דובי
27 אוג 2020 20:24:04כי אין היום משחקים
זיו פנמה
27 אוג 2020 22:29:39תוד
etayle
27 אוג 2020 20:56:05אתה מתכוון לפירוק שב"ר?
דוקטור רזי הופמן
27 אוג 2020 21:27:25העיקר שהתחברו מחדש, שימון נהייה שב"ר כלי….
🙂
Zivke
27 אוג 2020 19:37:30טוב לשמוע, מקווה שגם החליטו שלא משנה מה ואם יקרה מחוץ לבועה התגובה תהיה במקביל למשחק ולא על חשבון
trusttheprocess
27 אוג 2020 19:41:47אז כשהיה להם בחירה בין מליוני דולרים לבין להתגייס פול טיים למטרות שלהם , הם בחרו את הכסף
thog
27 אוג 2020 19:45:15הבחירה הקלה והצפויה בעולמנו הקפיטליסטי
ברוך רובין
27 אוג 2020 19:47:43נו מה חשבת? נראה לך מעניין אותם באמת הציבור? הם בחרו בכסף בתחילת השנה מול הזכויות אדם בסין ובחרו שוב בכסף הפעם . המטרה של רובם מאז ומתמיד זה האדרת שמם ותו לא.
עידו גילרי
27 אוג 2020 19:48:56אז אני מבין שזחלת חזרה סופית?
דוקטור רזי הופמן
27 אוג 2020 19:52:47לא זחל וחזר לשמחתם של רבים מאיתנו ולצערם של אחרים?
עידו גילרי
27 אוג 2020 19:54:43זחל כמו גדול.
עידו גילרי
27 אוג 2020 19:55:12ואתה עוד לא חזרת בך מהאשמות המגוחכות שלך.
trusttheprocess
27 אוג 2020 20:27:56אין לי מושג על מה אתם מדברים
דוקטור רזי הופמן
27 אוג 2020 20:32:14אני והצל שלי
שוכבים לישון
ואין לדעת מי משנינו
מחר יקום ראשון.
(אהוד מנור)
עידו גילרי
27 אוג 2020 20:45:06אז בוא אני אסביר לך טראסט. רזי היקר שלנו החליט שבצוות יש אנשים שמשתמשים בזהויות פיקטיביות השונות מהזהות הרגילה שלהם. כמו כן הוא גם אמר שיש מגיבים שהם לא מהצוות שיש להם בנסיבות מאד פלאיות גישה למערכת האתר והם יכולים לשנות את הכתוב בו.
הוא יודע לצעוק יפה יפה על שיימינג והכפשות כל פעם שאחד הבאדיס שלו מעורב אבל כשזה בא ממנו זה סופר לגיטמי.
דוקטור רזי הופמן
27 אוג 2020 20:59:52אני כל כך נהנה לראות שעדיין לא ירדת לסוף דעתי.
הילד הגאון לא יודע הכל.
נצפר אותך ב חח קצרצר.
טראש טוקינג
🙂
עידו גילרי
27 אוג 2020 21:01:11אני לא צריך לרדת לסוף דעתך.
אמרת מלים ברורות מאד. עכשיו תיסוג מהן או שתגבה אותן.
דוקטור רזי הופמן
27 אוג 2020 21:14:27לא נסוג ולא מגבה, גיבויים יש לי מפה ועד הודעה חדשה, כמו בור סוד שלא מאבד טיפה….
עידו גילרי
27 אוג 2020 21:20:02אז אין לך בעיה להכפיש את אלה שמספקים לך את הבמה שעליה אתה מחרטט את השטויות שלך יום אחרי יום.
יפה. לפחות חשפת את פרצופך האמיתי.
רק אל תתקרב אלי עם לום כי אני באמת מפחד.
thog
27 אוג 2020 21:20:55דר נייטרלי
אתה פחדן חסר יושרה
דוקטור רזי הופמן
27 אוג 2020 21:32:19עצל שלי ועני (ע' גרונית….)
How wonderful
https://www.youtube.com/watch?v=7EjF-I6aMc0
גין קלי היה ענק אמיתי
ברוך רובין
27 אוג 2020 19:55:23לא שווה תגובה
עידו גילרי
27 אוג 2020 19:57:34מה קרה נעלבת?
עידו גילרי
27 אוג 2020 20:07:01רק שתדע שאני הימרתי שתחזיק לפחות 4 ימים ואני קצת מאוכזב להפסיד התערבות.
thog
27 אוג 2020 20:24:30רגע, אני הימרתי על יומיים. מי ניצח?
עידו גילרי
27 אוג 2020 20:25:03ססעמק, תזרה מלח למה לא.
עידו גילרי
27 אוג 2020 20:26:55זה היה לפחות אז אתה .
דוקטור רזי הופמן
27 אוג 2020 20:32:42חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
עם הצל?
דוקטור רזי הופמן
27 אוג 2020 20:33:54הצל גם מדבר במקומך.
למה צל לא יכול להיות רק צל?
Ljos
27 אוג 2020 20:34:00כשאני חתכתי מפה, החזקתי איזה חודשיים-שלושה.
הדור של היום…
דוקטור רזי הופמן
27 אוג 2020 20:36:30ולברוך, עזוב שטויות, אין מה לקחת את הטרטוש הזה ברצינות.
שמחים שאתה אתנו.
עידו גילרי
27 אוג 2020 20:45:57LJOS אני חושב שחתכת להרבה יותר…
Ljos
27 אוג 2020 22:03:26הזמן טס כשנהנים?
shadow
27 אוג 2020 20:22:55ברוך קח את הדברים בקלות. קצת טראש טוק לא מזיק.
גם אתה מטרשש לא מעט
etayle
27 אוג 2020 20:40:48חבל שאתה מרדד את השיח גילרי.
ברוך אל תתיחס(לא מופנה לגילרי), אבל אל תתרגש מאנשים שלא רואים אותם בבלוגים החיים אף פעם, וצצים רק כשיש אקשן שלא קשור לספורט.
עידו גילרי
27 אוג 2020 20:47:14אהה כי אתה לא מרדד אותו בכלל.
etayle
27 אוג 2020 20:57:54אשמח שתראה מקום שרידדתי אותו. ואם תמצא במקרה, אז אני אומר שאני מצטער.
(הצגת דיעות שונות =! לרדד)
עידו גילרי
27 אוג 2020 21:09:21הצגת דעות שונה היא בהחלט לא רידוד.
לקרוא לכל שחקן/מאמן/מנג'ר שלא בא לך טוב בעין דחליל,אפס וכו' דווקא כן
(ואני לא מתחייב פה על המילים המדויקות).
דוקטור רזי הופמן
27 אוג 2020 21:15:55לא יכול לעצור
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אתה פשוט מוציא ממני את זה יותר טוב מכל אחד אחר
תודה
ברוך רובין
27 אוג 2020 20:55:20ביום שאני אקח אדם כמו גילרי ברצינות או אתייחס לטיפה טראש טוק , זה יהיה יום עצוב. ניתן לו בטח היה לו יום קשה בעבודה והוא רוצה להוציא טיפה קיטור זה בסדר .
דוקטור רזי הופמן
27 אוג 2020 21:04:19ראית ברוך, התחלנו עם הפעל רדד
הוא רידד, היא רידדה
בנין נפעל: נרדד נרדדה
בנין התפעל: התרדד
בסוף תגלה שאתה נרנדרה מודי ההודי…
אור
27 אוג 2020 21:13:36מה הבעיה לצחוק על מישהו שמאיים לעזוב ואחרי יומיים חזר?
.
לפחות יש לך מעודדת ברוך. למה צל לא יכול רק צל?
עידו גילרי
27 אוג 2020 21:14:39היה לי יום קשה בהופס ללא הופס לא בעבודה ואני בהחלט מוציא קיטור.
אבל בוא ברוך בוא תספר לי איזה בן אדם זה 'כמו גילרי'
thog
27 אוג 2020 21:16:30וואוו, היו לנו כמה ימים עצובים מאוד בעשור האחרון
דוקטור רזי הופמן
27 אוג 2020 21:17:07אור
לצערי הרב אהוד מנור ז"ל לא נמצא היום אתנו לענות על שאלתך.
אור
27 אוג 2020 21:19:05הבנתי. יש לך מילות עידוד אחרונות לברוך? או שהוא כבר ילד גדול?
דוקטור רזי הופמן
27 אוג 2020 21:43:19למה אחרונות? כולנו נמות בסוף
אני מחבב את ברוך למרות שלא מסכים עם כל מה שהוא אומר ואני אגלה לך סוד, גם הוא לא מסכים עם כל מה שאני אומר.
ככה זה בחיים.
ושיר של DEAD KENNEDYS
.
Once I had a close friend
I knew him for quite a while
He seemed alright to me
We had this deal together
Took all my money and time
And then he went away
Taking all that was mine
.
Oh, well
Things crumble to an end
Hell, we all die in the end
Die in the end
Die in the end
.
Once it was fun to worry
About who was in control
Could look into the future
But now thing's don't seem right
Passion is filling the air
Profits are better than life
And things are harder to bear
Things are harder to bear
.
Oh, well, things crumble to an end
Hell, we all die in the end
Die in the end
Die in the end
Die in the end
Ye-eah!
It's a dead end
Dead end
Dead end
Dead end, end, end, dead end!
Oh!
.
Once I had a lover
I knew her for quite a while
She seemed alright to me
And then she was gone
She took my lovin' and time
Taking all that was mine
And leaving me far behind
Leaving me far behind
.
Oh, well, things crumble to an end
Hell, we all die in the end
Die in the end
Die in the end
Die in the end
Die in the end
It's a dead end (die in the end)
Dead end (die in the end)
Dead end (die in the end)
Dead end (die in the end)
ברוך רובין
27 אוג 2020 22:51:37גילרי נעלבת ?
עידו גילרי
27 אוג 2020 22:54:32touche
אבל לא. בוא תסביר לי מה זה בן אדם כמוני
etayle
27 אוג 2020 21:34:45אה אתה מדבר בענייני ספורט חחחחחח יחי ההבדל. מה אכפת לי תרד על מי שאתה רוצה (מה לעשות שוולטון דחליל שלא עזר בכלום לסקרמנטו העונה). אני כמובן מתכוון בלתקוף גולש בצורה כזאתי.
עידו גילרי
27 אוג 2020 21:37:53לתקוף…
איזה תקיפה?
ירדתי עליו בצורה די לגיטימית.
עידו גילרי
27 אוג 2020 21:39:14ולפחות ממך אני יכול לצפות להבין שגם רידוד השיח שאני מדבר עליו מאד מפריע לאנשים מסוימים (נגיד אני). מברוך כבר הפסקתי לצפות את זה.
thog
27 אוג 2020 21:39:44אתה מבין שלוק עזב את הופס בגלל שהוא נעלב מהתגובה שלך?
etayle
27 אוג 2020 21:51:25תאמת אני מבין אותך עידו (גילרי), אני מספיק זמן כדי לראות את השינוי שחל בתגובות באתר,
לדעתי יש מצב שזה מה שגורם לכך שבבלוג החי,אפשר לראות מגיבים רק מהטייפ הזה.
אני לא יודע מאיזה מגזר כל אחד, אבל אצל דתיים אוהבים לריב על דברים שוליים כאלה,אני פחות מתחבר לזה.
אני חושב שבאתר יש מקום לכל מיני סוגי שיח.רק שכל אחד יתן את הדעת מה בר שיחו רוצה לדבר,ולא להטריל אנשים שרוצים דיון אחר.(והדבר הפשוט הזה יותר מורכב ממה שזה נראה).
עידו גילרי
27 אוג 2020 21:55:18הבלוג החי נועד בדיוק בשביל האמוציות האלה רק שזה גולש לכל חלקה באתר ולא משאיר מקום לשיח מסוג אחר.
הטרלות עד גבול מסוים הם גם סבבה לגמרי (כמו שאמרת אם אתה מכיר את גבולות המוטרל).
חגי "התותח" ניסני
27 אוג 2020 20:02:52אני מסכים שמה שהיה בתחילת העונה עם סין היה ביזיון. ואין לי ספק שזה מוריד מהאמון שלי יש במילה של השחקנים ובטח ביושרה שלהם. אבל חייבים להצדיע להם על מה שקורה. אני לא רואה שום אינטרס כלכלי במה שהם עושים. להיפך. זה יכול מאוד להרתיע חלק מהקהלים מלצרוך אותם. אתה רוצה לומר שיש כאן הון פוליטי? אולי אבל לרוב השחקנים זה לא באמת מזיז. אני בוחר הפעם להאמין שמה שהם עושים זה מתחושה עמוקה של פגיעות, ושאולי עם כל הכסף שבעולם הם עדיין מרגישים שהם סוג ב', כי מסתכלים עליהם אחרת. חייב לומר שאני הרבה יותר מעריך אותם עכשיו.
.
לצד זאת אני חושב שהם היו חייבים אבל חייבים לגנות את מה שקרה עם הארל ולוקה, על מנת שיובן שזה לא עניין של שחורים מול לבנים וגזענות היא גזענות היא גזענות. ההתנצלות שלו ממש לא מספיקה ואני חושב שגם השחקנים היו חייבים לצאת כנגד זה.
shadow
27 אוג 2020 20:31:41חגי לא תפסתי ממך כזה תמים.
מקופחים זה מצב מנטלי בדיוק כמו המזרחיים והאתיופים בארץ.
זה שהם מרגישים סוג ב' לא אומר שזו המציאות.
להתבכיין זה הכי קל ולפעמים גם כיף
חגי "התותח" ניסני
27 אוג 2020 20:37:24אבא שלי היה חבר בפנתרים השחורים אני מניח שמשהו מזה עובר.
.
מקופחים זה ממש לא מצב מנטלי. אם אתה חושב שהסיכוי של ילד מהעדה האתיופית או מישהו מהמגזר הערבי שווה לסיכוי של ילד מהעשירון העליון אז נראה לי שזו לא המציאות. כן סיפורי הצלחה או כישלון יהיו תמיד אבל במספרים גדולים?
אני לא יודע כמה חברים או מכרים מהעדה האתיופית יש לך. ממה שיצא לי לראות ולעבוד עם חבר'ה מהעדה אז הם סובלים משיטור יתר. השפלות, נידוי בבתי הספר מצד הצוות. חוסר שיוויון בהזדמנויות. והם מתים להיות חלק מהציבור ולהיטמע. כן יש יוצאים מהכלל. אז?
.
הכי קל זה להגיד שהם בכיינים כי אז זה מוריד את האחריות מכלל הציבור ואתה חלק מכלל הציבור. הם לא קרובים ללהיות בכיינים.
Ljos
27 אוג 2020 20:43:01אני פה רק כדי למסור איזו מילת כבוד והערכה על הפנתרים.
shadow
27 אוג 2020 20:49:41לא זה לא מוריד אחריות אבל גם לא מוריד מהם.
כמעט כולם עברו קיפוח והעולם הוא לא צודק השוואה תמידית לאחר היא פרקטיקה נפסדת.
נולדתי יותר נמוך מהשחקן הממוצע ולכן אני מקופח ביכולת שלי להיות שחקן כדורסל ונמנעת ממני היכולת להשתלב בליגות של הכסף הגדול אז מה אני אשב ואבכה כל היום או שאמצע מה היתרונות שלי ואשתמש בהם להתקדם בתחומים אחרים?
שינוי בממדים גדולים קורה בדרך כלל על פני דורות רבים ולכן רוב היכולת שלך לשפר את חייך בזמן תקופת חייך היא ע"י השקעת מירב האנרגיה שלך בקידום שלך עצמך אני גם מאמין שמפני שחברה מורכבת מהרבה פרטים שיפור מהיר בחיי כל פרט ישפיעו על שינוי מהיר יותר באותה החברה. זה לא אומר שלא צריך לשאוף לשינויים חברתייםב
ברמת הכלל רק שאם זה התחום העיקרי שבו אתה מתמקד אתה צפוי לחיים מתסכלים מאוד והשינוי גם הוא יהיה איטי יותר גם ברמת הכלל וגם ברמת בכלל. בדרך כלל את הפירות לא אתה תקצור.
חגי "התותח" ניסני
27 אוג 2020 20:59:03אז בעצם אתה מגבה את המחאה. כי לאותם אנשים לרוב אין את הכוחות הנפשיים להשקעת מירב האנרגיה בקידום של עצמם. ובאים אותם סיפורי הצלחה מעטים ומנסים לתמוך בהם.
ברוך רובין
27 אוג 2020 20:59:04שיפסיקו לבכות חגי שיקחו את עצמם בידיים ושיעשו משהו זה הקלפים שקיבלת תשחק איתם, נקודות הפתיחה שלהם כבר כאמריאקי גבוהה משמעותית הרבה יותר, זה שהם כל היום מתרכזים בלבכות זה בעיה שלהם . אני בגיל 30 הגעתי לאמריקה בלי כלום ,בלי שפה, בלי מקצוע, רק אם מטרה , ידעתי שאף אחד לא יפתח לי דלתות (היום ברוך השם יש לי צי מנקות ששמות לי יד שאני עושה אפצי ) , עשיתי את הוני על ידי עבודה קשה, לא בכיתי . וזה אחת הבעיות בקהילה השחורה אף אחד לא אומר להם לקחת את עצמם בידיים ושאף אחד לא ידאג לכם.
סכין בגב האומה
27 אוג 2020 21:01:24כל השחקנים עומדים בכללים שבהצבת. כולם מיליונרים, הטופ שבהם מהם גם דור עשירי קדימה, ככה שכל אחד מהם היה יכול לשבת בשקט ולהגיד שהוא את הדרך שלו עשה. אני חושב שההשבתה הייה אקט לא אלים וחשוב. אני לא מנקה אותם מהביזיון מול סין, אבל זו נקודתית הייתה פעולת מחאה נכונה.
FAN
27 אוג 2020 21:01:50כשאתה מדבר על אתיופי לעומת העשירון העליון זה עניין של כסף ולא עניין של מוצא…
אם החיים מושלמים? לא. אבל אני מכיר חברה אתיופים שהגיעו רחוק בזכות התמדה מדהימה…ובלי קשר ראיתי עזרה עצומה של המדינה שנדחפת בכל שלב ונותנת עזרה (לא יודע לגבי היעילות..)
בכיינים הם לא, אבל גם ההפגנות שלהם שהיו בזמנו על זה "שרוצחים אותם" הם היו רחוקות מאוד מהאמת..
ברוך רובין
27 אוג 2020 21:04:07אנשים בכיינים , קפיטליסטים חזירים , תדאגו לעצמכם , אם מהגר בלי שפה יכול לעשות את זה . גם הם יכולים , אבל הם עסוקים בלבכות כל היום אכלו לי שתו לי .
דוקטור רזי הופמן
27 אוג 2020 21:10:55יש לי שני ידידים מהעדה, אף פעם לא שמעתי מהם מילה אחת רעה על המשטרה (גם בתקופת ההפגנות). נהפוך הוא. מי שלוקח את עצמו בידים ונותן חינוך טוב לילדים יוצא עם בן נורמטיבי שהוא טייס קרבי בצהל, בן אחר שעובד כשומר ולומד להיות מורה בסמינר ובת בשירות לאומי (משפחה דתית).
חגי "התותח" ניסני
27 אוג 2020 21:12:03אז ברוך תן לי להבין בגלל שאתה הצלחת אז כולם צריכים להצליח? אני יכול לומר שבאת עם משאב שכנראה ואין אותו להרבה מהאנשים שאותם אתה מכנה בכיינים נקרא לו בגדול "דרייב" אבל מה לעשות שהוא מצרך די נדיר. יכולת להתמודד עם כשלונות, דימוי עצמי גבוה, חוסר בחרדות. אני מניח שאלו ותכונות אחרות הן חלק מהאישיות שלך. מה לעשות שבחיים שהם נטולי הצלחה לרוב גם הכישורים הללו לא נמצאים.
thog
27 אוג 2020 21:25:19#כשאתה מדבר עם אנשים שלא מסוגלים להבין את ההבדל בין מקרים פרטיים ואווטליירים סטטיסטים ובין המציאות של ההתפלגות הסטטיסטית באוכלוסייה בשלמותה
ברוך רובין
27 אוג 2020 21:28:27חגי לא כולם חייבים להצליח אבל שלא יחפשו תירוץ למה לא הצליחו, אין להם דרייב לא רוצים לעבוד קשה ואז בוכים? הרבה יותר קל להיכנס לתבנית המסכן שעולם אכזר אלייך מאשר לעשות משהו.
אני בגיל 30 לא היה לי כסף טסתי חצי עולם,עברתי אין ספור מדינות כדי להצליח, עזבתי את המשפחה החברים שלי הארץ שלי כדי להצליח כלכלית , זה שהם לא רוצים או מוכנים לעשות אותו דבר, זה בעיה שלהם, זה אמור להוזיז לי משהו?
אף אחד לא נולד עם אותם קלפים השאלה מה אתה עושה איתם, אני בגיל 30 לא היה לי כסף למכונית , כשהבת שלי הוציאה רשיון היא קיבלה פרארי מהניילון. כולם יכולים לשפר את המצב הכלכלי שלהם משמעותית תלוי מה מוכנים לעשות עבור זה, לצערי הם עסוקים בלבכות ולהפגין
ברוך רובין
27 אוג 2020 21:30:08תוג מה הסטטיסטיקה אומרת על מהגר בלי שפה ובלי כסף מעניין אותי לשמוע? יכולים לשפר את המצב שלהם כלכלית משמעותית עסוקים בלבכות זה הבעיה
thog
27 אוג 2020 21:33:23ברוך
במיוחד עבורך אני עונה על השאלה הזאת ברגע שאתה מספר לי את סיפור חייך המלא ומשלם לי את ה1000 דולר שאתה חייב לי
ברוך רובין
27 אוג 2020 21:35:26על מה אני חייב לך 1000 דולר תזכיר לי? סיפור חיי המלא אני אכתוב פה טור בקרוב
thog
27 אוג 2020 21:37:40זה חוב מוזל על העבודה של כל הקישורים שהבאתי לך בחינם כשהייתי נאיבי ונחמד ולא הבנתי שאתה חושב שאני שכיר שלך שעושה עבורך עבודה במשכורות אפס.
ברוך רובין
27 אוג 2020 21:39:16קישורים יש ליג פס?
thog
27 אוג 2020 21:47:28Wrong kind of links
You're old, but I'm not falling for the pretend senility act
shadow
27 אוג 2020 22:24:50חגי אם אין להם את הכוחות הנפשיים אז הם כנראה נדפקו בכל מקרה ושום עזרה כבר לא תעזור להם. מי שאין לו כוחות נפשיים צריך קודם כל פסיכולוג ולא כסף זמן מסך או פייק סולידריות.
הנקודה היא שאף אחד לא נולד שווה גם לא מבחינה נפשית ולכן אין שום דרך לדאוג שכולם יצליחו אפילו ברמה המינימלית. כמו שברוך אמר כל מי שנולד בארה"ב כבר תנאי הפתיחה שלו טובים כמעט מכל אדם אחר בעולם אבל כשאתה עסוק רוב הזמן במה אין לך במקום במה יש לך אתה כבר לבד בונה לעצמך את הנרטיב של הכישלון.
הקוריוז
27 אוג 2020 23:50:00ברוך טוב שחזרת לא היה הגנה. ווי אר בק אין ביזנס
KingJames23
27 אוג 2020 19:54:22זה אומר שמחר יהיו משחקים? לא מובן
עידו גילרי
27 אוג 2020 19:56:54עוד לא הוחלט אבל זה מה שסביר שיקרה.
FAN
27 אוג 2020 20:03:37זה מן הסתם הדבר היחידי שיעלה בהופס בתקופה הקרובה….
.
מה דעתכם על הארוע הזה שהיה לפני שנה שנתיים? בהשוואה להריגה של הבחור השחור השבוע
https://vimeo.com/452273998
חגי "התותח" ניסני
27 אוג 2020 20:12:39הייתי עונה ברצינות אבל זה לא יוביל לכלום אז רק אומר שכולם שם עווארים
shadow
27 אוג 2020 20:20:50שבדיוק בגלל אירועים כאלה הלקח הוא שמי שמתנגד למעצר מעלה את הסיכוי שלו לקבל יריה ואולי גם למות.
בנוסף מעלה ספקות רבות לגבי ההכשרה של השוטרים לעצור אדם ביעילות.
מי שגר בארצות הברית אמור לדעת שהוא לא גר בשוויץ
גרתי במשך שנתיים בארה"ב עצרו אותי 3 פעמים לבדיקה ואפילו לא פעם אחת היתה לי בעיה עם השוטרים.
נשארתי עם ידיים על ההגה כמי שתמיד המליצו לי ולא עשיתי שום דבר שלא נדרשתי לעשות.
.
נ.ב
.
גם פה אם היו יורים בו בגב לפני שהיה מספיק לשלוף את האקדח היו מתחילים עם כל ההתפלספויות.
thog
27 אוג 2020 20:35:31סחטיין על ההתנהגות הראויה מול השוטרים כולל הביצוע המרשים של לא להיות שחור
shadow
27 אוג 2020 20:38:14איך אתה יודע באיזה צבע אני?
thog
27 אוג 2020 20:47:07הצבע שלך לא רלוונטי לתגובה.
לא הבנת, לא נורא.
תתקדם
shadow
27 אוג 2020 20:55:00די בטוח שאתה לא הבנת אבל זה כבר דפוס קבוע ככה שאני לא ממש מתרגש.
אתה זה שהגבת אליי אז נראה שעדיין צורב לך שאתה צריך להתקדם
לי אין שום בעיה להתקדם אני בעצם עושה את בכל תגובה שלך שהיא לא אליי ולפעמים גם במקרה שאתה מגיב אליי.
thog
27 אוג 2020 21:12:40בחיי כמה שאתה רגיש. זה בסדר שאתה לא מבין. אתה לא חייב להבין הכל. הרבה פעמים אתה חושב שאתה מבין ואתה לא. זה בסדר גמור. פשוט תתקדם במקום לספר לי על איך וכמה אתה מתקדם.
etayle
27 אוג 2020 21:38:13תראה שדואו, רק אמרת לו שאתה שחור, והוא כבר התחיל להתייחס אליך כנטול הבנה, ואדם שצריך יחס של דבע חחח
דוקטור רזי הופמן
27 אוג 2020 21:52:01חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח, גדול.
shadow
27 אוג 2020 22:02:56😂😂😂😂פששש אתה גם מצליח לזהות את צבע העור שלי מרחוק (כלומר שולל אותו) גם קורא רגשות דרך טקסט וגם טוען שאתה מתקדם בזמן שאתה ממשיך להגיב. אתה די מבולבל בין להתקדם ללהטריל. תבדוק למטה אני כמעט בטוח שזה אתה שהדבקת איזה לינק לתגובה שלי בדיוק כמו פה.
אגב בשום מקום לא רשמתי שאני מבין ותוסיף לעצמך עוד יכולת על של קריאת מחשבות.
thog
27 אוג 2020 22:08:25etayle
👏👏👏👏
😂
thog
27 אוג 2020 22:11:02אוי shadow
זה היה כשלון כל כך עלוב.
כאילו אתה מוזמן לנסות שוב, אבל אתה פשוט קובר את עצמך כאן בבור שאתה חופר לעצמך.
אני בעיקר נדהם שאתה עיוור כזה שאתה לא רואה את זה.
חשבתי שאתה יותר מתוחכם מזה. כנראה שהערכתי את האינטליגנציה שלך יותר מדי.
shadow
28 אוג 2020 00:16:56כישלון במה בדיוק? מה אתה חושב שקורה כאן?
אז חשבת, אז הערכת. זו לא הפעם הראשונה שטעית או תטעה.
תסיק מסקנות, מקווה שאת הנכונות הפעם.
thog
28 אוג 2020 02:00:49בחיי, כמה שאתה מצחיק
😂
shadow
28 אוג 2020 03:55:56ולא מהיום.
מכיוון שאין סיכוי שעקבת באמת אחרי מה שקרה פה אתה כמעט בוודאות צוחק מהסיבה הלא נכונה אבל צחוק זה תמיד טוב.
thog
27 אוג 2020 20:34:00השוטרים בארה"ב צריכים הרבה יותר הכשרה בהרבה מאוד תחומים שהם כנראה לא מקבלים בהם הכשרה ראויה.
ובאותו זמן צריך להפסיק לשלוח אותם לטפל בדברים שאין להם שום כישורים והכשרה לטפל בהם, ושהנוכחות שלהם בהם רק יוצרות מצב מסוכן מיותר שלא היה נוצר ללא הנוכחות שלהם.
FAN
27 אוג 2020 20:56:36אז מי יטפל בזה? סיירת מטכ"ל?!
"הנוכחות שלהם יוצרת מצב מסוכן"?! אז אתה גם בעצם בעד קיצוץ במשטרה?…
בדיוק אתמול אחרי הירי שהיה שם פתאום כל הגיבורים ששרפו תחנת משטרה צעקו "תתקשרו למשטרה"….
בלי קשר לעובדה ש80% מהשחורים בארה"ב הם נגד הקיצוץ
.
אשמח שתסביר לי (וגם חגי) מה לדעתכם היה צריכים השוטרים לעשות….
אור
27 אוג 2020 21:15:31מה הם היו צריכים לעשות כאשר רוצח שירה בשלושה אנשים בא אליהם להיכנע עם רובה סער ביד?
Griffin
28 אוג 2020 00:37:02ראיתי כמה סרטונים, וקשה להבין מהם מה בדיוק קרה לפני המרדף אחרי בעל הנשק.
מה שכן, ברגע שהוא ברח, מעד ונפל, די ברור שהפורעים היו עושים בו לינץ' כמיטב המסורת (ראיתי כמה וכמה סרטונים של לבנים שניסו לעמוד בפני הפורעים ויצאו בלי שן ובלי עין), ולכן עשה את הדבר החכם וירה בפורעים כשהיה בסכנת חיים. הוא לא עמד וירה בהם, אלא התגונן מהלינץ', וכנראה בזכות זה הוא חי ונושם.
לא הייתי קורא לו רוצח, כי לא נראה שהוא בא בכוונה לרצוח, אלא בכוונה להשתמש בנשק להגנה עצמית, ולהגנה על רכוש שהפורעים מנסים להשחית ולבזוז. אם לא היו מנסים לבצע בו לינץ' לא חושב שהוא היה יורה והורג את הפורעים.
כל הסרטונים שראיתי הראו שהוא ירה מתוך הגנה עצמית, ולכן עשה את הדבר הנכון.
אור
28 אוג 2020 00:47:51סבבה אז לא רוצח. הנקודה היא ההתעלמות של המשטרה ממנו
דוקטור רזי הופמן
28 אוג 2020 07:19:26סרטונים?
אתה יכול לגבות אותם בלינקים?
Griffin
28 אוג 2020 08:23:13ראיתי המון סרטונים בטוויטר, ביוטיוב, פייסבוק. הנה קישור אחד שמצאתי:
https://mobile.twitter.com/mrandyngo/status/1298501182382473216?prefetchtimestamp=1598431829687
thog
27 אוג 2020 21:30:17אני מתנצל. לא הבנתי מה אתה שואל. מי אמור לטפל במה בדיוק? על איזה מקרה אתה מדבר?
אני בעד ששוטרים יקבלו הכשרה ראויה ומתאימה לתפקידים שהם מיועדים למלא, ושתפקידים שהם לא מוכשרים למלא ימולאו על ידי אנשים אחרים עם הכשרה ראויה ומתאימה לתפקידים שהם מיועדים למלא.
etayle
27 אוג 2020 21:53:43הרעיון על פניו ראוי. אבל ככה ראוי בכל מקצוע. אני מאמין שיש מקום לשיפור בעניין של ההכשרה.אבל בסוף זה ראי של חתך מסויים באוכלוסייה,כל עוד החתך הזה לא משתפר איכשהו(נניח חינוך חינוך חינוך), אין לך דרך באמת אפקטיבית לשפר את המשטרה.
thog
27 אוג 2020 22:13:13באופן מפתיע ואולי אבסורדי חינוך זה בדיוק הדרך שאני מעוניין לשפר בה את המשטרה
דוקטור רזי הופמן
27 אוג 2020 20:49:56מחריד
שוטרים רואים את הסרטונים האלה מנתחים אותם ומבינים כמה הסכנה גדולה עבורם… פושע אחד שהשתחרר אחרי שכבר נמצא עליו אקדח אחד הכניס יד לאוטו ושלף את השני ופצע את שני השוטרים שעמדו לעצור אותו. יש שני צדדים למטבע…..
FAN
27 אוג 2020 21:14:06אכן…
תשים לב שזה התחיל רק בגלל מהירות גבוהה, זה לא כמו המקרה השבוע של בנאדם עם עבר פלילי עשיר ששוב קראו למשטרה כדי יקחו אותו משם…
והנשק הראשון שנפל ממנו זה כנראה של אחד השוטרים שהוא לקח להם את זה תוך כדי המאבק…
דוקטור רזי הופמן
27 אוג 2020 21:25:20בכלל לא בטוח כי אתה רואה שהשוטר פורק אותו.
הם בכלל לא היו מוכנים לתרחיש שהוא שולף אקדח מהאוטו.
עכשיו תחשוב על תרחיש שהשוטר שירה 7 כדורים השבוע ראה את הסרטון וניתח אותו עם קולגות באיזו ישיבה משטרתית לפני שנה….
הוא רואה שהא"א לא שם על ההוראות שלו וניגש לרכב, אילו אסוציאציות זה עושה לו כשהוא נזכר בסרטון ובשוטרים שנפצעו בגלל שלא ירו וניטרלו את מי שנאבק בהם בזמן? לקראת הסוף רואים שמהרכב המשטרתי נורו כ 10 יריות מטווח מאד קרוב שכנראה לא פגעו בפושע… והרי לך….
דוקטור רזי הופמן
27 אוג 2020 21:25:57בהתחלה התכוונתי, פורק את האקדח.
FAN
27 אוג 2020 21:50:46לגבי היריות לעבר הרכב,גם אם השוטרים ירו ולא העבריין, הם נפגעו מהירי והיו על הרצפה ואחד חייו ניצלו בנס אז קשה לשפוט…
.
ולא צריך אסוציאציות. כשרואים אדם, שהוא עבריין חוזר, שקראו למשטרה לעצור אותו (נראלי משהו עם גרושתו), שהוא לא מקשיב ל3 שוטרים עם אקדחים שלופים והולך ישירות לתוך הרכב שלו (נראלי אמרו שגם השתמשו בהתחלה בטייזר עליו)- אז אתה לא יכול לחכות לראות אם הוא מוציא רובה או סכין או שנכנס להרים את האמברקס….
השוטר גם ניסה למשוך אותם מהגופייה והיא נתלשה ממנו עוד לפני הירי, ככה שהוא ממש היה באטרף להכנס לרכב..
popo
27 אוג 2020 20:23:09וואו איזה קטע!
השפיות נצחה!!
אבל תכלס לישראלים שבינינו שמביעים עמדה, תביעו, אבל אתם לא באמת יכולים להבין או לחוש את התחושה של מהעובר על השחקן שעשה את כל הדרך מהגטו עד העושר בעוד כמה מהחברים שלו נשארו על המדרכה ירויים ומסוממים, כן שמעון, אפילו אתה יכול לנסות, תנסה, מה יכול להיות
shadow
27 אוג 2020 20:36:58בדרך כלל בגטו מי שיורה בו זה שחור אחר, לא שזה מתקבל על הדעת אבל לא עושה רושם שזה ממש מעניין מישהו או את הקהילות בהם זה מתרחש.
בכלל גזענות זה גם להתעסק כל היום בצבעים של אנשים כסיפור מסגרת לאירוע והתמקדות בו כמאפיין האירוע.
בשורה התחתונה כשמישהו מנסה לטעון שירי כזה או אחר הוא כתוצאה של גיזענות הוא צריך להביא תימוכין לטענה הזו אחרת הטענה עצמה הופכת לגזענית הרבה לפני שהאירוע יכול להיות מקוטלג ככזה.
thog
27 אוג 2020 21:02:52http://www.milwaukeeindependent.com/featured/stop-accusing-black-lives-matter-movement-ignoring-called-black-black-crime/
popo
28 אוג 2020 01:07:39שאדו
אני מסכים אתך, ואוהב את העובדה שאתה מנסה לאתגר את אקסיומות החשיבה התרבותית בין המערבית ובין זו הדתית, גם בנושא הגזענות שבאמת לפתוח אותו דורש זמן שאין לשנינו.
אבל בנקודה הזו ביקשתי לזרוע פקפוק מסוים ביכולת שלנו לנתח את מניעי השחקנים בהשבתה, לא יותר, לכן לא רלוונטי ההיבט הרחב יותר יותר שאתה מעלה.
shadow
28 אוג 2020 03:47:43יכול להיות שאתה צודק אבל פה השביתו את המשחקים באופן גורף בליגה יש גם שחקנים לא שחורים ואפילו לא אמריקאים. לא נראה שכולם שם זרמו עם העניין אבל לך תשחק אחרי זה בליגה שבה אם חס וחלילה את לא חושב כמו הרוב בנושא הזה יתלו אותך. תראה את לוקה איך היה חייב להתקפל בפני הראל ואיך אף אחד בכלל לא מדבר על זה. יכול להיות שזו בכלל לא היתה גזענות אלא רק טראש טוק אבל אין סיכוי אפילו לא קלוש שזה היה נתפס ככה אם היה הפוך. רק לחשוב מה שאקיל וקני סמית הצבועים היו אומרים על זה אם זה היה הפוך וקני הסמרטוט לא העיז להביע עמדה למרות שהוא ממש ניסה לרמוז על זה.
etayle
27 אוג 2020 20:47:47למה חברים שלו מסוממים? לא חושב שבגלל המשטרה והלבנים.
אני גם חושב שחלק מהספורטאים מנסים להשפיע גם על החברה שהם באים. אם כי זה פחות סקסי בעיניי התקשורת, שאצלם יותר תופס הקטע של הגזענות.
thog
27 אוג 2020 20:50:03שמעת על הCIA ועל המלחמה בסמים?
etayle
27 אוג 2020 20:59:55הסבר. כי מדבריך נשמע שהcia מפיץ סמים בארה"ב. דבר שנשמע לי קצת קונספירטיבי.
thog
27 אוג 2020 21:10:20אני לא מכיר דרך להסביר את הררי המידע בעניין.
אם זה מעניין אותך יש גוגל וזמן קריאה רב.
trusttheprocess
27 אוג 2020 21:24:11ה cia מימן נשקים לקונטראס ולעוד גורמים בדרום אמריקה בשנות ה 80 על ידי שיתוף פעולה עם סוחרי סמים שמכרו הרואין שבסופו של דבר נהפך לקראק, רוב הסמים האלה הגיעו לאוכלוסיות בסיכון ,בעיקר בגטאות של השחורים.
זה קרה אחרי שהקונגרס מנע את חלוקת הנשקים וממשל רייגן נתן ל cia לעשות מה שהם רוצים, בסופו של דבר זה התגלה , טייחו את הכל ואוליבר נורת היחיד שהלך לכלא
etayle
27 אוג 2020 20:43:35אני מתנגד למחאה, כי לדעתי היא חוטאת למטרה.
אבל בא נקווה שאיכשהו יהיה שינוי חיובי בארה"ב, ומשהו ישתנה. ששחורים יקחו את חייהם בידיהם והממסד לא יפלה אותם.
קצת חיוביות מכל הצדדים לא יזיק.
etayle
27 אוג 2020 20:46:10ושוב, צריך להביא קרדיט לשחקנים, על הניסיון לשפר את המצב. לא חושב שהדרך שהם מציעים(אם בכלל נכונה), אבל זה מסר חשוב, אדם שהגיע למצב טוב, שינסה לשפר אץ המציאות ככל שבכוחו.
לברון (על כל המורכבויות שלו) מנסה,וזה דבר שצריך להעריך אותו.
FAN
27 אוג 2020 20:48:52בינתיים האצבעות שלהם מופנות רק לצד אחד..
למרות שבלי קשר לא ברור לי איזה שינוי הם בדיוק רוצים..
הקוריוז
27 אוג 2020 23:27:02אתה אופטימי 😂😂
ראה מה אמרתי בזמן המחאה הקודמת שהכל ימשיך עד האירוע הבא לפני הבחירות…אז בא אירוע עוד לפני והכל ימשיך כרגיל עד האירוע הבא לפני הבחירות..
דוקטור רזי הופמן
27 אוג 2020 22:06:33מתאים למצב הסבוך בארה"ב אותו אנחנו חווים דרך מנחמנו והאן בי איי
MY WAR רק לפנקיסטים שאוהבים צרחות.
כמה הייתי שמח להיות בהופעה כזו לחברים בלבד לפני שפלאג יצאו לתור בארה"ב אבל אין לי קשרים.
מורריס במייטבו
https://www.youtube.com/watch?v=UNTE7TXhv9c
מנחם לס
27 אוג 2020 22:06:34טראמפ – בושה וחרפה למדינה שזהו נשיאה – אמר עתה בבית הלבן ש"החלטת השחקנים אתמול לא לשחק לא הפתיעה אולי כלל וכלל. ה-NBA הפך ל'ארגון פוליטי'
דוקטור רזי הופמן
27 אוג 2020 22:10:33מקווה שאתם ממשיכים לשמור על עצמכם ושומרים על בידוד או לפחות משתדלים להימנע ולשמור על מרחק מאנשים אחרים.
קשה לי לשמור שהורי לא יצאו, הנה נסעו היום לסופשבוע במלון בכרמל ואני חושש. ביקשתי שיקחו כל אחד שתי מסיכות ודאגתי להם לכפפות.
FAN
27 אוג 2020 22:24:59הNBA אכן הפך להיות ארגון פוליטי…סילבר לא האמין שהשחקנים ישביתו לו את הפלייאוף.
אגב, לא הסכמתי עם 90% ממה שכתבת במעורב מנחם,
אבל מה שכן הייתי שמח לראות אותך חוזר לארץ (:
ברוך רובין
27 אוג 2020 22:27:35נו ברור שהNBA זה ארגון פוליטי מנחם, השלט הענק של BLM הוא דוגמה חייה לכך
אור
27 אוג 2020 22:31:47אתה חי בארה"ב ולא מודע לזה שיש ארגון BLM organization ויש BLM movement?
ברוך רובין
27 אוג 2020 22:33:55נו וזה תנועה פוליטית, הNBA בחר להפוך לארגון פוליטי מזוייף וקפיטליסטי
אור
27 אוג 2020 22:39:55אני אנסה שוב, התנועה שבשמה האזרחים יצאו לרחובות היא לא הארגון למרות ששניהם נקראים באותו שם.
אור
27 אוג 2020 22:43:28בחייאת ברוך אתה כזה ראש בקיר, לא משנה מה מגיבים לך אתה נתקע בעמדה המקורית ומנסה להסביר כל תגובה למה צדקת מהתחלה, גם אם החלטת שהשמש זורחת בלילה. עכשיו אני מבין למה שמעון אמר שהפקרת את ההגנה כשהחלטת לעזוב
עידו גילרי
27 אוג 2020 22:45:44מה חשבת ששלושה ימים מחוץ לבועה ישנו אותו?
אור
27 אוג 2020 22:48:17מה אני אגיד לך מוציא את החשק למצוא קישורים והוכחות כשהוא מבקש בשביל לקבל את אותה התגובה מחדש. ע"ע הדיון לגבי התגובה של המשטרה לרוצח הלבן מהבוקר
ברוך רובין
27 אוג 2020 22:50:17מה צד ברגע ששחקני הNBA שמים שטויות על החולצות ואת כל הסממנים הפוליטיים האלה ברגע שהליגה שמה שלט ענק של BLM , ברגע שהמנהיגים של הליגה יוצאים נגד השלטון , זה הופך אוטמטית להתבטאות ולארגון פוליטי כמו להגיד שNRA זה ארגון ללא מטרות רווח
עידו גילרי
27 אוג 2020 22:55:42אור ראה מה שהבוט כתב לו בנוגע לאלפיה שהוא חייב לו.
סכין בגב האומה - שולט
28 אוג 2020 00:44:36😵
etayle
27 אוג 2020 23:47:45זה נאיבי מצידק לחשוב כך.
כמו ההפגנות נגד נתניהו בבלפור.
האם יש אמת בזה שמנהיג שיש כלפיו אישומים כל כך חמורים ברמה *המוסרית*(לא הפלילית!), יהיה ראש ממשלת ישראל?
והאם זה נחלתו של צד אחד במפה הפוליטית לדרוש שמנהיגו יהיה אדם ישר ומוסרי?
ועובדה אם תשאל אדם מהרחוב, הוא יגיד שזה פוליטי. למה זה ככה?
אפשר לשער. אבל ברגע שהNBA בחר לשים את השלט של הBLM הוא הפך לארגון פוליטי. זה אגב זכותו, אבל דעתי היא שעדיף לספןרטאים לא להתעסק בפוליטיקה, אלא במאחד.
ולכן אני חושב שהספורטאים היו צריכים להעביר את מחאתם בצורה אחרת:(איך זו שאלה נהדרת).
אור
28 אוג 2020 00:27:48לא מתייחס לביבי ברשותך. הצד החברתי פי אלף יותר דומיננטי כאם מזה הפוליטי. אפשר לדעת למה החלטת השלט הזה עושה מהליגה פוליטית? האם ליגות הבייסבול והוקי קרח הלבנות ברובן המכריע הן פוליטיות כי שחקנים כרעו ברך תוך סולידריות חברתית ושלטי BLM מופיעים על המסך הגדול גם שם? האם הליגות האלה פוליטיות עכשיו שגם שם נדחו משחקים אתמול והיום?
אהרון שדה
27 אוג 2020 23:25:28מנחם אז איך אתה מגדיר את הנ.ב.א אם לא פוליטי?
טראמפ אמר את המובן מאליו.
הקוריוז
27 אוג 2020 23:25:45אני אמרתי לפני טראמפ שהnba זה ארגון פוליטי. נשיונל בלאקס אסוסיישן.
בטח פוליטי הם יכולים אפילו להתמודד בבחירות הנוכחיות
alefbet
27 אוג 2020 22:37:38באסה, השתנה לי השם.
לא מצליח לשים את השם הקודם.
רציתי לשתף תמונה של מגרש שזרקתי בו היום לסל בפנמה ולצערי התחלף לי השם, אז מעכשיו אני אלף בית
עידו גילרי
27 אוג 2020 22:38:47תגיד מה אתה רוצה ואני אחליף לך.
alefbet
27 אוג 2020 22:43:52תודה עידו.
אתה יכול להחליף לי את השם מ'alefbet' ל'onetwo3'?
עידו גילרי
27 אוג 2020 22:46:32כן
alefbet
27 אוג 2020 22:47:47תודה
עידו גילרי
27 אוג 2020 22:51:15תנסה עכשיו.
trusttheprocess
27 אוג 2020 22:48:09גם אני רוצה, אתה יכול להחליף לי את השם לג'וש רוזן?
אור
27 אוג 2020 22:49:25מציע לך מרקל פולץ ובן סימונס, שמעתי ממישהו שהם הולכים לשלוט בליגה
trusttheprocess
27 אוג 2020 22:51:07אתה ילד בהיסטוריית הבאסטים(צריך להבהיר שסימונס הוא לא באסט,הוא שחקן מצוין טופ 20 בליגה)
גילרי, תשנה לו את השם לורנון גולסטון
עידו גילרי
27 אוג 2020 22:51:48,😂
אור
27 אוג 2020 23:02:04🙂
.
תאמין לי שהייתי פעיל (יותר קורא ממגיב) באותם פורומים כמוך בזמנו, אבל הזיכרון כבר מעומעם. בכל מקרה לא זכור לי שהיית על העגלה של ג'ינו סמית..
עידו גילרי
27 אוג 2020 22:50:04Seriously?
trusttheprocess
27 אוג 2020 22:52:30אמרו פה שצריכים להשתמש בשם האמיתי , אז תשנה לי את השם לג'ינו סמית
עידו גילרי
27 אוג 2020 22:56:53אני משנה לך למה שאני בוחר.
תשנה חזרה אם בא לך…
trusttheprocess
27 אוג 2020 22:59:04שיניתי את דעתי , תשנה לי את השם לשון בראדלי או לג'ף רולנד
עידו גילרי
27 אוג 2020 23:02:43הלכתי על נוסטלגיה פחות רחוקה.
trusttheprocess
27 אוג 2020 23:24:24אתה חתרן בלתי נלאה
עידו גילרי
27 אוג 2020 23:30:28אני לוזר?
trusttheprocess
27 אוג 2020 23:49:25אתה לוזר כמעט כמו טום בריידי
עידו גילרי
27 אוג 2020 23:51:17I'm on to Cincinnati
Maldini
28 אוג 2020 01:22:43תשנה לו את השם למזכירה שוודי ג'ונסון השתין עליה במשרד
trusttheprocess
28 אוג 2020 04:07:57מלדיני , מה קרה ?
אתה כועס עלי?
למה באלימות?
לילי
27 אוג 2020 22:51:04ראיתי תגובה שלך שבה אתה קורא לי מורמת מהעם כי טענתי שהניתוח אישיות שלכם מחוץ מהאצבע.
אז אני עומדת מאחורי המילים שלי כי הוא באמת מחוץ מהאצבע.
אי אפשר לנתח אישיות של אנשים דרך מסך, לא עובד ככה.
אני קורעת את האמא של התחת שלי בתואר לא פשוט בכלל בשביל שאוכל להתחיל תואר שני קשה עוד יותר ורק אז אוכל לחשוב על להתחיל לנתח אנשים.
אבל מסתבר שלא מעט כאן חושבים שהם יודעים הכל על פי כמה סרטונים שראו באינטרנט.
אז כן.
אומרת בפה מלא – אתם מבלבלים בשכל.
לפחות לי יש את הכנות לבוא ולהגיד שאני לא יודעת.
כן, כזה פשוט – לא יודעת.
חושבת, מעריכה, מצפה וכ'ו
יודעת?
לא.
לעומת זאת – רובכם מדברים כאילו הם ישבו בחדרים של השחקנים והקשיבו למה שהלך שם.
אז כן, מצטערת.
אמשיך לזלזל (בצורה מכבדת, אבל עדיין, לזלזל) באותם דעות אבסולוטית חסרות כל בסיס.
לילי
27 אוג 2020 22:52:00מצוץ מהאצבע*
באותן דעות*
shadow
27 אוג 2020 23:12:22באיזה תחום של פסיכולוגיה את מתכוונת להתמחות אם אפשר לדעת?
לילי
27 אוג 2020 23:14:06המטרה היא קלינית תואר שני (וכרגע גם יש את הממוצע הנדרש), אבל להתעסק בעיקר בחינוך, נוער בסיכון ונוער להט"ב.
onetwo3
27 אוג 2020 23:18:47לא צריך את האקדמיה בשביל לנתח אישיות.
אולי בדיוק ההיפך..
האקדמיה מגבילה, כובלת ומרחיקה את האדם מעצמו, מצמצמת ומכווצת את אפשרויות ההתמחות ולמרות שהרעיון (החדש יחסית) של UNIVER-ITY נבע מכוונה טובה – הוא התרחק היום מהכוונה.
זו דעתי, וכן, יש לי תואר ראשון. (אגב, עשיתי אותו כי חשבתי שירחיב לי את האופקים בתחום שתמיד משך אותי – פסיכולוגיה של הדת) ולמרות שהיו דברים מעניינים, ראיתי שאין שם חדש תחת השמש. ואם חס וחלילה אתה סותר את כל מה שנאמר על ידי מיטב הפרופסורים שעליהם מושתתת תזה כזאת או אחרת – אתה מיועד לסקילה.
אז, לא לרפות את ידייך כלל ועיקר, אבל באופן אישי, עבורי, זו חלק מהתפישה הנוכחית שלי לגבי 'מוסדות החינוך' העכשוויים וחיוניותם המוטל בספק רב רב..
לילי
27 אוג 2020 23:28:44אני לא אכנס לדיון על איכויות האקדמיה בארץ ו/או בעולם – לא חסר לי מטען עליהן – אבל כיום האקדמיה היא המקום העיקרי לצריכה של השכלה ברמה גבוהה.
.
אישית אני לומדת באונ' הפתוחה בדיוק מהסיבה שרשמת – להימנע כמה שאפשר מההגבלות המחשבתיות שיש באקדמיה.
.
לגבי מוסדות החינוך – אני אינני יכולה להתחיל אפילו להסביר עד כמה אני מסכימה.
אבל כדי לשנות – צריך לשנות מבפנים.
לא מבחוץ.
ואת זה אפשר לעשות רק דרך האקדמיה ולאחר מכן דרך המוסדות הרלוונטים.
onetwo3
27 אוג 2020 23:33:57לילי, תודה. גרמת לי לחשוב.
ואם את לא מאמינה לי לגבי הסקילה, אני מזמין אותך לשאול את מורייך המכובדים את השאלות הבאות (אם יש לך את האומץ והאיתנות לספוג את מבטי הלגלוג המוסווים):
1. האם לכל איבר ואיבר בגוף האדם יש פסיכולוגייה אישית משלו? האם ברך שעברה ניתוח תפתח פסיכולוגיות מגבילות לגבי תנועה כזו או אחרת? מדוע צלקת פיזית לא נעלמת אם ידוע שבכל 7 שנים מתחלפים **כל** תאי הגוף אצל האדם? האם המוח משמר את הזכרון ומכיוון שכך הצלקת לא נעלמת בחלוף 7 שנים?
2. מדוע יש צורך לחזור לעבר 'על מנת לאתר את הנקודה ממנה הכל התחיל' אם התשובה, לפעמים, נמצאת בכלל בעתיד? פעם הייתי 'חונך' לילד בכיתה ג'. הייתי פוגש לרגע או שניים מדי יום את המנקה אחרי שעות העבודה ותמיד התרשמתי שהיא עצובה.
יום אחד היינו רק שנינו בבית ספר אחרי הלימודים ולפני השקיעה, ושאלתי אותה 'מה נשמע'? היא סיפרה שלפני 11 שנה נהרג בנה בתאונת דרכים ומאז חייה אינם חיים. היא שימרה את חדרו באותו מצב שבו היה ואף אחד לא יכול להיכנס לשם מאז.
אולי ביום רגיל הייתי מנחם אותה ומשתתף בצערה, אבל אותו יום היה יום לא רגיל ומה שיצא לי מהפה הימם גם אותי. אמרתי לה: "די. מספיק. עברו 11 שנה. הגיע הזמן לשחרר את עצמך – ואותו. די".
זה היה אולי המשפט הכי פחות פוליטיקלי קורקט שהייתי יכול להגיד באותו רגע – אבל זה מה שיצא.
יום לאחר מכן, נפגשנו באותו מקום. היא ניגשה אליי עם דמעות בעיניים ואמרה לי: "תודה. זה מה שהייתי צריכה לשמוע כבר מזמן", וחיבקה אותי.
הפסיכולוגיות שלנו לא נותנות לנו הרבה פעמים להגיד את מה שהרגע מבקש שנגיד.
האם באקדמיה יוכלו להרגיש בכלל סיפור כזה?
תודה
עידו גילרי
27 אוג 2020 23:39:34תשמע אני מבין רק בפסיכולוגיה בגרוש אבל לגבי 1 wtf?
onetwo3
27 אוג 2020 23:45:52פתח ת'ראש גילרי.המחשבה שלכל תא ואיבר בגוף יש זכרון, מודעות ופסיכולוגיה משל עצמו היא מרחיבת אופקים.
אל תבטל מהר מדי את האפשרות.
thog
27 אוג 2020 23:45:57אני די בטוח שאתה מכיר את המושג
Not even wrong
עידו גילרי
27 אוג 2020 23:49:33אז אתה מבקש שנבטל את כל הידע הנצבר על תפקוד הגוף שלנו בשם הרחבת אופקים?
אתה לא מרחיב אתה מצמצם.
לילי
28 אוג 2020 00:08:49זה מאוד תלוי מול איזה פסיכולוג מטפל תשב, ואין ספק שבלא מעט אקדמיות הפתיחות המחשבתית היא יותר מצומצמת מאשר בחוץ.
האם זה דווקא רע/טוב?
לא יודעת, אפילו שאני נוטה להיות בעד הצד של הפתיחות המחשבתית.
.
לגבי הסיפור שנתת, אתן דוגמא מעניינת אחרת ממחקר מוכר בתחום:
נעשו מחקרים רבים בבתי חולים פסיכיאטרים (בעיקר בארה"ב), שבהם הכניסו אדם בריא בנפשו (שנעשה לו אבחון פסיכיאטרי לפני) ל'בית משוגעים' בתואנה שיש לו מחלה נפשית כזו או אחרת (לצורך הדיון זה לא רלוונטי איזו בכלל).
הדבר המעניין הוא – שכשאותו אדם (השפוי לגמרי, אני מזכירה), ניסה לטעון לשפיות נפשו – לא רק שהפסיכיאטרים לא האמינו, אלה גם העלו את מינוני התרופות.
ומדובר במחקר שנעשה הרבה פעמים במקומות שונים והתוצאות היו די דומות.
מה זה אומר?
יש לי את ההשערות שלי, ולמחקר היו את שלו – אני מביאה את הסיפור כנקודה נוספת למחשבה.
.
ההגדרה של פסיכולוגיה בסופו של דבר היא חקר ההתנהגות והתהליכים הנפשיים העוברים על האדם.
וכמדע שמבוסס על סטטיסטיקות והסקת מסקנות מתוכן (ובאמת שזה כל הסיפור בפסיכולוגיה – מחקרים סטטיסטיים על אוכלוסיות בחברה, והסקת הקשרים וייחוסים מהם), מדובר במדע שהוא לא מדוייק במקרה הטוב, ושגוי מאוד במקרה הרע.
לכן זה אך טבעי שיהיו דעות שונות מקצה לקצה על אותם הדברים.
.
לגבי האם האקדמיה תוכל להרגיש את הסיפור שנתת – בוודאי.
אבל באותה הנשימה גם אומר לך שבוודאי שלא.
כי כמו בני אדם ככה גם הפסיכולוגים – שונים אחד מהשני.
(סתם לדבר את האוזן – יש מעל 7 סוגים שונים של זרמים מרכזיים בפסיכולוגיה, שפסיכולוג אחר מכל אחד מהם, כנראה שייתן לך תשובה שונה לאותה השאלה, ואלא רק הזרמים המרכזיים).
.
ד"א, בעייה זו קיימת גם בתחום הרפואה – הרבה פעמים הרופא מומחה שאליו תבחר ללכת, יהיה זה שיקבע לך את סוג המחלה (למשל, אנדוקרינולוג יחשוב בד"כ שמדובר בבעיה באחת הבלוטות וכו').
.
טוב קצת התפזרתי אז אגיע לנקודה שלי (אני יכולה לדבר שעות על הבעיות בפסיכולוגיה המודרנית, ובגלל שאני רושמת מהפל ולא מהמחשב/ מדברת, זה יוצא לצערי ממש מבולגן).
.
שאלת 2 שאלות אז אנסה לענות כמיטב יכולתי:
1. כן, כנראה שאם תעבור ניתוח או פציעה רצינית באיבר מסויים, תצטרך תקופת הסתגלות מחדש לשימוש בו
ובעצם סיכוי גבוהה שתהיה לך מגבלה 'פסיכולוגית' (תודעתית) כלשהי שתצטרך עבודה עצמית בשביל להתגבר עליה.
לגבי השאלה על צלקות – אינני יודעת, יש לי חבר ביולוג ואשתדל לשאול אותו, האמת שאלה מעניינת.
לגבי השאלה השנייה – הסיבה שמנסים ללכת כמה שיותר אחורה היא שככלל (מאוד מאוד רחב, אבל עדיין), רוב המבנה האישיותי שלנו נבנה בגילאים הצעירים ולכן טראומות רבות שמשפיעות לשנים קדימה מתחילות אז.
בסופו של יום, כדי להיות מסוגלים לטפל בבעיה פסיכולוגית, אחד הדברים החשובים זה לדעת מה הגורם לבעיה.
אני חושבת שבמקרה שתיארת המצב יצא על הצד הטוב של המטבע, אבל באותה המידה יכל גם ליפול על הצד הרע.
כאשר איננו יודעים מה הגורם לבעיה, היכולת שלנו לטפל בה מתבססת בעיקר על ניחושים.
המחקר הפסיכולוגי לוקח את אותם ניחושים ומנסה לצמצם אותם לטווח קטן יותר של השערות מבוססות סטטיסטיקה.
היופי?
שכל אחד מאיתנו הוא שונה, ומה שנכון לאחד לאו דווקא יהיה נכון לשני
(עוד נקודה מעניינת – הבדלים תרבותיים.
האם מחקר שנעשה בארה"ב תופס להתנהגות של ישראלים בארץ?
או האם מחקר שנעשה באירופה, תופס להתנהגות של ברזילאי בברזיל?
– לא מנסה להביא תשובה, אלה שוב, להציף את הבעיתיות).
.
טוב אני אעצור כבר כי ממש התפזרתי לכל הכיוונים.
thog
28 אוג 2020 00:21:43https://medium.com/a-microbiome-scientist-at-large/science-monday-if-our-cells-replace-themselves-why-do-we-have-lifelong-scars-deb77b2ab5c0#:~:text=About%2025%25%20of%20the%20total,body%20is%20made%20of%20collagen!&text=This%20lump%20of%20cross-linked,replaced%2C%20the%20scar%20itself%20remains.
onetwo3
28 אוג 2020 00:48:00לילי תודה.
Thog חבל על הזמן.
גילרי, תעשה מה שבראש שלך.
shadow
28 אוג 2020 01:32:03לילי אני רק ממליץ אם אפשר להתרחק ככל האפשר מפיסכואנליזה אם המטרה שלך היא להיות כמה שיותר בתוך התחום המדעי ולא הפסאודו מדעי/שרלטני.
לגבי מה שזיו כתב אין שום בעיה להתמודד עם סגירות מחשבתית באקדמיה מכיוון שאם מבינים איך עובד המדע ואיך עובדת ראציונאליות ולוגיקה אין שום משמעות לאם הפרופסורים שלך לא פתוחים מחשבתית כי מה שרלוונטי הוא היכולת שלך לתמוך בטענות שלך והטענות שלך צריכות לעמוד בכללים המדעיים.
אל תעלב אבל ללמוד פסיכולוגיה של הדת נשמע לי כמו משהו שהוא בזבוז זמן ונראה לי גם שאין לזה שום קשר לפיסכולוגיה
לילי
28 אוג 2020 01:37:37שאדו – מסכימה עם כל מילה.
עידו גילרי
27 אוג 2020 23:36:41ולפי תגובות בפורומים ברשת?
לילי
28 אוג 2020 00:57:08תגובה אחת?
לא הרבה.
שנים של תגובות?
לא מעט.
thog
27 אוג 2020 23:38:07אישית אני ממליץ לזלזל בצורה לא מכבדת. אם הם לא מכבדים את עצמם הם לא צריכים אנשים אחרים שיעשו את זה בשבילם
לילי
28 אוג 2020 00:16:05אני מאמינה בכבוד לכל אדם, גם אם הוא לא מכבד אותי.
עד היום הדרך הזאת שירתה אותי נאמנה ואני ממש לא מתכוונת לשנות את מנהגי.
'Be the change you want to see in the world, or the world will never change.'
thog
28 אוג 2020 00:23:12איך שאנשים מגיבים באינטרנט זה לא בדיוק העולם.
Nevertheless a respectable approach
etayle
28 אוג 2020 02:04:52אחלה ציטוט של מהמתה, היה הרקע שלי של הפלאפון כמה שנים. (הוא לא עובד באינטרנט, הדבר הזה זה משהו מיוחד).
etayle
27 אוג 2020 23:54:13בהצלחה בהמשך.
בסדר אני לומד תואר כדי לעבוד במקצוע, שכולם אומרים "התואר לא חשוב", ויכולים לקרוא לעצמם בדיוק באותו דבר. אז תתעודדי שלפחות (אנשים סבירים) לא יגידו לך "התואר לא חשוב, לא טורם בכלום הכל באינטרנט"
ובנוגע לניתוח אישיות, אנחנו מנתחים אישיות סתם כי זה כיף, לבנות נרטיבים מקושקשים, ולשחק בנדמה לי.
זה הופס, אז אל תקחי קשה כל מיני ניתוחי אישיות מצחיקים.
(אני ממליץ לנתח אישיות רק של אנשים שאתה לא מכיר, אנשים שיש אינטרקציה, להיות יותר זהיר).
עידו גילרי
27 אוג 2020 23:58:17אתה לא שורד אולמן?(למיטב זכרוני).
etayle
28 אוג 2020 00:07:40אני עדיין חחח לפחות יש קורונה, ואני פטור מלראות את הקמפוס. לפחות עד המועדי ב, שהחכמולוגי החליטו שיהיו בקמפוס(כאילו במועדי א לא נדבקו אנשים מהטמטום שלהם).
עידו גילרי
28 אוג 2020 00:10:40קשה לי להאמין שמישהו נדבק ככה.
בכל מקרה לא עוברים לפקולטות אם אחרי שנה שנייה?
etayle
28 אוג 2020 00:15:26אני סוף שנייה. לפי דעתי המבחנים בכל מקרה באולמן. מין הסתם עניין לוגיסטי, וזה שבפקולטה שלנו יש 200 קומות של מעבדות, ואיזה 5 כיתות של תלמידים. ו300 אנשים בכל קורס. קונספט מעניין סך הכל.
לילי
28 אוג 2020 00:17:30אין לי בעיה עם הניתוחים פר סיי, הבעיה שלי היא ההתייחסות לאותם ניתוחים (מצוצים מהאצבע, שוב) כעובדות בשטח.
דבר אשר לא נכון בעליל.
לילי
28 אוג 2020 00:33:19אפשר לשאול מה אתה לומד?
אם כבר זלגנו מכדוסל, אז…
אור
28 אוג 2020 00:38:20בטכניון, מנחש הנדסת חשמל לפי התיאורים הנ"ל
etayle
28 אוג 2020 01:41:16נראה לך שאלמד בפקולטה הזאתי? (אני מנחש שכבר מובן מה אני לומד). אני לומד מדמ"ח.
את האמת, כמו עם לברון(שמודה שהייתי איתו בסדרה ההיא מול גולדן), גם לי פעמים עקצוצים על זה שאני לא לומד חשמל. ואז לברון מדבר על סין, וטוב לי איפה שאני.
אור
28 אוג 2020 01:48:30הרוב הגדול בחשמל לומד ואריאציה של מדמח, עם הבדל של קורסים בודדים (כמובן שאם זה מדמח תלת-שנתי זה כבר הבדל יותר משמעותי)
סכין בגב האומה - שולט
28 אוג 2020 00:48:32זה לא עובד ככה פה.
אני מאתר טמבל תוך 1/2 שנייה ועושה לו אבחון מיידי.
alefbet
27 אוג 2020 22:47:29טוב חברים, אחרוג ממנהגי ואשתף צילום מהבוקר, בזמן טיול שוטטות קצר שערכתי בפנמה הנצורה.
זה שהחבר'ה מהנ.ב.א. בשביתה לא אומר שלי אסור לזרוק!
שמעון, ראה הוזהרת.
יאללה, משתף בקליעה
https://youtu.be/ci1PpHY0tV4
דוקטור רזי הופמן
27 אוג 2020 22:54:26צריך לשמור על כושר….
onetwo3
27 אוג 2020 23:09:10הקופים והסנאי מהג'ונגל שמסביב באו להגיד שלום
onetwo3
27 אוג 2020 23:10:53מחקתי את הסרטון
דוקטור רזי הופמן
28 אוג 2020 07:28:08מקנא בך על הג'ונג'ל
אם היית יכול לשלוח לי קצת חומר יבש מהחוף הקאריבי.
הקוריוז
27 אוג 2020 23:21:00למה מחקת לא ראיתי הקופים והסנאי סיקרנו
הקוריוז
27 אוג 2020 23:21:35גיא מה קרה למיליונים שהשחקנים הפסידו? 😂😂😂😂
כצפוי
אהרון שדה
27 אוג 2020 23:21:56טראמפ לא הגדיר שום דבר.
הנ.ב.א הגדיר עצמו ככזה .
הקוריוז
27 אוג 2020 23:42:24אני מסכים עם ברוך ושאדו בדיון לעיל לגבי ההתבכיינות. מי שבוכה ומחפש את הרע תמיד ימצא אותו.
למי שיש מטרה כל השאר בשבילו יראה לא מעניין ושולי ביותר.
מי שלא ידאג לעצמו אף אחד לא ידאג לו. אנשים פה מבזבזים זמן על ביבי וגנץ וכל מיני חרצופים. התפקיד היחיד שלהם בחייכם צריך להיות העלאת חיוך מהחרצופים וזהו. כמו אצלי.
תדאגו רק לעצמכם.
thog
27 אוג 2020 23:44:33ברור
ברוך רובין
28 אוג 2020 00:03:08בדיוק שמעון טוב לחזור , מסתבר שהצטרפו לנבחרת שלנו עוד כמה כוכבים ואנחנו מקימים את חמישיית המוות (אני באמת קרוב לשם) חחח. אנשים כל הזמן בוכים במקום להבין שאף אחד לא דואג להם ולדאוג לעצמם, אבל עולם כמנהגו נוהג.
thog
28 אוג 2020 00:15:08ברוך
זה שתמשיכו לדמיין שאנשים אומרים איפשהו לאנשים שהם קורבנות והם צריכים רק לבכות ולדרוש שיתנו להם ויטפלו בהם לא יהפוך את זה למציאות. באופן מפתיע אולי עבורך ניתן גם לעודד אנשים לעשות כמיטב יכולתכם תחת התנאים משהם נמצאים בהם וגם לדרוש שינויים מערכתיים שייטיבו את סיכוייהם במאמצים אלו בו זמנית.
ברוך רובין
28 אוג 2020 00:19:14נו ואני בעד לגמרי לזה, הבעיה שזה מעט מאוד קורה ואז הסטטיסטיקה שאתה מביא נוצרת . אני בעד שיהיו נציגים שבאמת יעשו שינוי מערכתי, אבל לצערי המערכת כל כך רקובה מהיסוד שאני לא רואה שינוי קורה בטח לא בעתיד הקרוב, אתה חושב שביידן או טראמפ הם התשובה?
.
התשובה זה להכניס הרבה מאוד כסף לחינוך ולשנות המון דברים (יקח לי פוסט שלם לכתוב על כל העוויתות וזה גם יהיה קצה הקרחון).
thog
28 אוג 2020 00:32:05אני שמאלן אנרכיסט פוסטמודרניסט מרקסיסט, באיזה עולם נראה לך שאני רואה בטראמפ או ביידן תשובה למשהו?
מה זאת אומרת זה לא קורה?
ברוך רובין
28 אוג 2020 01:04:53אי אפשר לשלב שני דברים ידידי אם היו עובדים על המצב הכלכלי שלהם לא היה להם זמן/כוח להסתכל ימינה ושמאלה (אני כמובן מתייחס לרוב ולא כולם).
thog
28 אוג 2020 01:55:23בחיי שהחוסר עקביות שלך הורג אותי.
פתאום עכשיו הרוב לא יכול לעשות מה שהיוצאי דופן מסוגלים לו?
איך אני אמור בכלל לדון איתך כשאתה מתהפך על עצמך?
shadow
28 אוג 2020 00:47:16שמעון אני מסייג רק כי חלק מהמידע הזה יוצר קצר במערכת אצל אחד מהבוטים שמסתובבים פה.
אני לא אומר רק לדאוג רק לעצמך. רצוי וכדאי לעזור גם לאחרים בעיקר במעגל הקהילתי הקרוב אלייך אבל גם במקרים שבהם אנשים שאתה לא מכיר זקוקים לעזרה ואתה נמצא בפוזיציה לעזור. אתה יכול לבחור שלא וזו זכותך אבל אני חושב שיש בזה יותר מערך אחד.
מה שאני טוען שלרוב זעם כנגד המערכת במיוחד במדינה דמוקרטית בטענה שהמדינה מונעת ממך להתקדם לאן שהוא תוך צפייה שהזעם או הצפייה תיצור שינוי כלשהו שיטיב עם קבוצה מסויימת ובעקבות כך על פרטים בה בימי חייהם, היא צפייה לכל הפחות נאיבית ובדרך כלל לא יעילה.
בארה"ב אין היום אפליה מערכתית כנגד שחורים ואין שום דבר ששחור לא יכול לעשות בגלל צבע עורו. אין שום מקום עבודה שחסום בפניו ואין שום מישרה שאינה בהישג ידו.
אפשר לטעון אולי (עם דגש על אולי) על אפליה חברתית במקומות מסויימים אבל לא יותר מזה.
thog
28 אוג 2020 00:55:40הבטחון שאתה מדבר בו על מושגים שאתה אפילו לא טרחת להבין את המשמעות שלהם, בו זמנית משעשע ביותר וטרגי.
לילי
28 אוג 2020 01:00:34נתחיל מזה שגזענות ואפליה חברתית על בסיס מגדר/ גזע בארה"ב היא עובדה.
לא רק נגד שחורים – אלה די נגד כל מי שהוא לא לבן סטרייט.
לגבי אפליה במקומות עבודה: אינני יודעת את הנתונים המדויקים אז אמנע מלהביע דעה.
.
אה ושתדע – אפליה וגזענות חברתית על בסיס מגדר/ גזע היא משהו שקיים גם כאן בארץ.
תאמין לי, אני חווה את זה על בסיס יומיומי.
shadow
28 אוג 2020 01:41:58איפה האפליה הזאת מתבטאת? זה שיש אנשים שהם גזענים אני מבין וכנראה שתמיד יהיו.
ברור שאפשר לצמצם את זה על ידי חינוך אבל אי אפשר להעלים את זה לגמרי
לילי
28 אוג 2020 01:54:26בארץ או בארה"ב?
בכל מקרה כבר אענה מחר – אין משחק כרגע שיצדיק את זה שאני ערה בשעה כזאת.
בעיקר ובעיקר כשאני במילואים במלון קורונה 😪
לילי
28 אוג 2020 01:55:33וכן – להעלים לגמרי זה חלום רחוק.
אבל בוא נתחיל בחינוך ונראה לאן נגיע, אתה לא חושב?
shadow
28 אוג 2020 03:38:24האמת שהתכוונתי גם לארהב וגם לארץ איפה שתבחרי להראות.
כשאת אומרת נתחיל בחינוך כוונתך היא שמחנכים לגזענות ואם כן איפה, בבתי הספר, במרחב הציבורי, באופן סיסטמטי? או שהכוונה שלא מחנכים באופן אקטיבטי לשיוויון ואנטי גזענות?
golan
28 אוג 2020 15:06:23אפילו השותף שלך לשטויות ברוך לא מעסיק שחורים בעסק שלו כי הם פחות מוכרים ללבנים …
להגיד שאין אפליה נגד שחורים זה או היתממות, או טפשות. תבחר לבד.
thog
27 אוג 2020 23:43:33למה סילבר לא משכנע את טראמפ לקבוע שהNBA ארגון דתי?
etayle
27 אוג 2020 23:57:56הוא דתי, דת הpc.
מה שלי מוזר זה שהכל נראה ממש אחיד, חוץ מאייזק לא ראיתי יותר מידי התנגדויות.
זה מרגיש לי שזה לא תואם את המחאה בארה"ב, אז יכול להיות שהNBA ליגת של סמולנים(הייתי חייב, לא לקחת ברצינות מרובה) או שיש חשש גדול של חלק מהאנשים להביע דיעה מנוגדת לרוח הכללית.
אם זה השני הייתי קצת חושש.
(זכור לי שפעם קודמת שהיו מחאות, בארקלי דיי יצא עליהם, וקטלו אותו דקה אגגל על זה).
thog
28 אוג 2020 00:00:46בשביל המיסים
thog
28 אוג 2020 00:12:32ואם להיות רציני לשניה וחצי. אז אם אתה מעוניין להבין מה לעזאזל הם רוצים במחאה הזאת, אמנם זה מאמר ישן יחסית אבל נראה לי הוא יציג בפניך הרבה מהדיון בצורה מרחיבה ולא מוטית מדי
https://amp.theatlantic.com/amp/article/409117/
ברוך רובין
28 אוג 2020 00:21:44אותי מעניין למה הם לא משנים את הblack לall, קוראים למי שאומר all גזען, איך שמנהיגי המחאה מוציאים דעות כל כך אנטישמיות וגזעניות ובוכים מאידך על גזענות. איך לוקחים כל מקרה ומנסים להפוך אותו לגזענות (האזרח שנרצח , נרצח בגלל מערכת דפוקה ואימון לקוי של השוטרים , לא בגלל צבע עורו).
thog
28 אוג 2020 00:25:31אני מוכן לקשר אותך לבן אדם שיתן לך את התשובה לזה בתמורה לזה שתשלם את החוב שלך
thog
28 אוג 2020 00:27:21אגב במקרה שתשלם את החוב הוא הולך לתשלומים של אתר הופס ווטאבר דיי מיי בי(hosting and the likes)
shadow
28 אוג 2020 00:27:14וגם כי הוא כנראה ממש דפוק. יכול להיות שזה כי הוא בנאדם דפוק, אבל למה להיות גזענים? תמיד יש סיכוי שזה כי הוא שחור דפוק.
ברוך רובין
28 אוג 2020 00:34:00שדו כל מילה , הקטע שהפכו כל דבר אצלנו ״לגזענות״ בלי לבדוק את המקרים שזה נהיה גזענות כבר כלפי הצד השני , וזה אחד מהחטאים הגדולים ביותר של הפוליטקי קורקט
אזרח שתקף מינית מתנגד למעצר מחזיק נשק דינו ירייה (לבן שחור….)
thog
28 אוג 2020 00:35:46ברוך
אתה מאשקש כאן חזק מאוד
shadow
28 אוג 2020 00:52:06ברוך אני לא אומר שדינו יריה אני אומר שהחיים הם כנראה הסתברותיים ורצוי לדעת מה מטיב איתך ומה לא, במידה וwell been הוא דבר שאתה חושק בו
ברוך רובין
28 אוג 2020 01:03:20מה שהתכוונתי , שזה מה שהולך פה כולם יודעים את זה , קומון סנס ברור , התנגדות למעצר , השוטרים אצלנו לא מפעילים שיקול דעת .
. לקחו שוב את זה לנושא של גזענות
FAN
28 אוג 2020 01:14:33ומה הם עושים במחאות? משמידים ושורפים והורסים כל דבר אפשרי….
לא מצליח להבין את ההגיון… אין שום מקום בעולם שהחליט סתם להרוס ולבזוז כל דבר מסביבו
etayle
28 אוג 2020 01:57:50קראתי (קצת ברפרוף בכל זאת מאוחר), אני עדיין חושב שזה בעיקר תלוי בקהילה השחורה. ויש פה בעיה קשה בדיאלוג בין הצדדים.
הטענה שאי אפשר לצאת מהעוני, לא נכונה. זה הכל עניין של חינוך ומנטליות,
מהגרים איטלקים/יהודים שבאו אחרי שנגמרה העבדות(אם כי עדיין היו חוקים מזוויעים נגד שחורים),לא נשארו בעוני.
מהגרים אסייאתים, משיגים יוצאי דופן, בגלל חריצות ועבודה נכונה.
ולכן זה בעיקר בעיה מנטלית, איך משנים מנטליות של קבוצה כלשהי? שאלה טובה.
אבל בטוח לא מפנים אצבע מאשימה כלפי חוץ.
thog
28 אוג 2020 02:18:28השאלה היא קודם כל האם הבנת מזה מה הדרישות של המחאה ועל מה היא?
onetwo3
28 אוג 2020 00:51:12אין לזה שום ערך אם אתה מתנצח במקום לשחרר או לנהל דיון נורמלי
רותם אלרן
28 אוג 2020 01:08:25אני לא לוקח פה צד, מנסה להימנע מהוויכוחים האינסופיים וחסרי הטעם עם ברוך את שמעון.
העיקר שהליגה ממשיכה, כבר אין לי כוח לפוליטיקה
FAN
28 אוג 2020 01:12:49אל תבזבז את זמנך על זה… תשאיר את זה למשועממים כמוני
מחכה לכתבה הבאה שלך 🙂
רותם אלרן
28 אוג 2020 04:08:09שמח לשמוע
🙂
כרגע טיפה לוקח הפסקה לחודש – חודשיים מלבד הפריוויואים, אבל בקרוב אחזור בכל המרץ
etayle
28 אוג 2020 01:44:58ילד עזוב את הזבל הזה שנקרא פוליטיקה 😉
למרות שתלמד שִׂנְאָה תְּעוֹרֵר מְדָנִים וְעַל כָּל פְּשָׁעִים תְּכַסֶּה אַהֲבָה, פוליטיקה זה אומנות השיסוי. תראה איך אנשים פתאום עויינים אחד לשני, סתם כי השני חושב דברים שונים, על דברים שקורים בצד השני של העולם.
תמיד תחפש את המאחד,זה הרבה יותר טוב.
כמו למשל שברור שבוסטון מפרקים את טורונטו בחצי גמר. ושפול ג'ורג מחורבן בפליאוף. מצד שני, בספורט זה פחות עובד חחח
דוקטור רזי הופמן
28 אוג 2020 07:39:29חחחחחחחחחחחחחחחח
התחלנו עם הניחוסים?
לאורי קיבל עוד כמה ימים לסדר את הנקע הקל שלו ויטאטא את סטיבנס ושות, אולי יתן להםסוויפ גנטלמני אולי שני נצחונות…
The Joker
28 אוג 2020 01:29:53לילה טוב חברים.
למרות שאני קורא הדוק מזה שנים, לא ממש כותב פה הרבה אלא בעיקר קורא, אבל אולי אתחיל לחרוג ממנהגי.
לפי הניק, אתם יכולים לנחש את מי אני אוהד, למרות שביליתי את השנה האחרונה גם מידי פעם בוויכוחים (ברוח טובה) עם ניסני ושמעון אם דונצ'יץ טוב מיאנג או להיפך.
ואם כבר דחייה של המשחקים הלילה? טוב לדאלאס? אולי ברכי החרסינה של פורזינגיס יחלימו, וזה יעשה רק טוב לקרסול של לוקה-מג'יק(עד שמוריס יחליט שוב לפצוע אותן בכוונה) הקליפרס כמובן גם ינוחו אבל הם הרבה יותר עמוקים גם ככה.
אה, ולגבי הפוליטיקה, ברור שהNBA הפך לארגון פוליטי לחלוטין. אגב, לא בטוח שאם נשאל את השחקנים הם יהיו נגד ההגדרה הזו, הרי לשם הם חותרים, לא?
בתור צרכן של המוצר שרחוק מאוד מהמציאות שבה הם חיים, ולמרות שמסכים שישנם מקרים מזעזעים לפעמים של שוטרים נגד שחורים, לי כמו להרבה אחרים קצת יצא מהחורים כמות המחאות האלו.
ואם לי נמאס, לרפובליקנים עוד יותר נמאס ומכאן קצרה הדרך לצניחה ברייטינג.
etayle
28 אוג 2020 01:38:36תבוא יותר. חבל שבגלל השביתה אני אפספס את המשחק האחרון של דנבר יוטה(כנראה יהיה בשבת).
ופרוזיניגס לא נשק שובר שיוויון מול הקליפרס, הם יותר טובים. הם פשוט קבוצה עם מנטליות מעפנה, שסתם מעבירה את הסדרה. מקווה שיקבלו בראש מיוטה(או דנבר).
shadow
28 אוג 2020 01:45:06שבת זה אוברייטד. תאמין לי
etayle
28 אוג 2020 01:46:43וואלה ניסיתי לוותר, שבת עדיפה על האלטרנטיבה(גם אם זה כולל ללכת לים אקזוטי בשבת) .
shadow
28 אוג 2020 03:28:34האלטרנטיבה היא אתה. אתה בעיקר מוותר על עצמך למען סגפנות
Havlicek stole the Ball
28 אוג 2020 20:24:36אגב ניטשה, החלק השלישי ב"לגניאולוגיה של המוסר" נקרא "מה משמעותם של אידאלים אסקטיים?".
מומלץ בחום בחום –
https://en.m.wikisource.org/wiki/The_Genealogy_of_Morals
והפרק האחרון משם –
If you except the ascetic ideal, man, the animal man had no meaning. His existence on earth contained no end; "What is the purpose of man at all?" was a question without an answer; the will for man and the world was lacking; behind every great human destiny rang as a refrain a still greater "Vanity!" The ascetic ideal simply means this: that something was lacking, that a tremendous void encircled man—he did not know how to justify himself, to explain himself, to affirm himself, he suffered from the problem of his own meaning. He suffered also in other ways, he was in the main a diseased animal; but his problem was not suffering itself, but the lack of an answer to that crying question, "To what purpose do we suffer?" Man, the bravest animal and the one most inured to suffering, does not repudiate suffering in itself: he wills it, he even seeks it out, provided that he is shown a meaning for it, a purpose of suffering. Not suffering, but the senselessness of suffering was the curse which till then lay spread over humanity—and the ascetic ideal gave it a meaning! It was up till then the only meaning; but any meaning is better than no meaning; the ascetic ideal was in that connection the "faute de mieux" par excellence that existed at that time. In that ideal suffering found an explanation; the tremendous gap seemed filled; the door to all suicidal Nihilism was closed. The explanation—there is no doubt about it—brought in its train new suffering, deeper, more penetrating, more venomous, gnawing more brutally into life: it brought all suffering under the perspective of guilt; but in spite of all that—man was saved thereby, he had a meaning, and from henceforth was no more like a leaf in the wind, a shuttle-cock of chance, of nonsense, he could now "will" something—absolutely immaterial to what end, to what purpose, with what means he wished: the will itself was saved. It is absolutely impossible to disguise what in point of fact is made clear by complete will that has taken its direction from the ascetic ideal: this hate of the human, and even more of the animal, and more still of the material, this horror of the senses, of reason itself, this fear of happiness and beauty, this desire to get right away from all illusion, change, growth, death, wishing and even desiring—all this means—let us have the courage to grasp it—a will for Nothingness, a will opposed to life, a repudiation of the most fundamental conditions of life, but it is and remains a will!—and to say at the end that which I said at the beginning—man will wish Nothingness rather than not wish at all.
The Joker
28 אוג 2020 01:47:08תודה אח. מגיע תמיד, אבל צריך יותר לכתוב…
בתור דתל"ש יכול רק להצדיע לך שאתה מקפיד על זה. ברצינות. מקווה מאוד שזה לא יהיה המשחק האחרון ויוקיץ' את מארי יתעלו ויביאו את דנבר למשחק שישי.
בתכלס דנבר כבר שנתיים תקועים עם חוזה 30 המיליון של פול מילסאפ (היה צפוי מראש שיהיה קטסטרופה) ועם רגלי הבלרינה של גארי האריס.
לגבי פורזינגיס, מסכים שהוא לא דיל ברייקר, אבל בלעדיו העומס שנופל על לוקה, לא נורמלי. צריכים אותו בעיקר כדי שקיד גילכריסט האיום (מבחינתי ה"יואב זיו" של הכדורסל ברמת הכשרון ואני אוהד מכבי) לא יקבל דקה, ופורזינגיס הוא תמיד איום מבחוץ.
כאוהד דאלאס (ודנבר) לא צפיתי שהם יקחו שניים מהקליפרס, אז כל מה שנשאר זה מותרות. לדאלאס יהיה בעונה הבאה ים של מקום מתחת לתקרת השכר (דונצ'יץ' בשנה האחרונה לחוזה רוקי) אז מקווה שיביאו את מי שצריך, שזה לא דילון רייט…
ובכל מקרה מסכים איתך לגבי הקליפרס. שונא את לברון כבר 15 שנה, אבל איפשהו הלכלוכים של הקליפרס בסדרה כבר גורמים לי להעדיף אותו עליהם.
etayle
28 אוג 2020 02:01:03מילסאפ שודד בטרנינג. אני במקום דנבר, אורז את פורטר ומביא מישהו אחר במקום.
יש מצב שלמרקוס קשישא יתאים ליד יוקיץ'. (אמור לעשות מה שמילסאפ לא עשה), אפשר גם להביא את הורפורד, אם גבוהים עם חוזים גרועים שהיו טובים באלנטה עושים לדנבר את זה.
shadow
28 אוג 2020 03:30:28לא רואה את למרקוס מתאים ליד יוקיץ בשום צורה
מומי החציל
28 אוג 2020 01:46:56BLM זו תנועה פוליטית!??
מומי חשב שזה הספונסר החדש של הליגה, בוריס ליאוניד מושייב בעל המכולת בשכונה של מומי שהחליט להרחיב קצת את העסק.
דוקטור רזי הופמן
28 אוג 2020 07:43:09חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
וניל טרופי
28 אוג 2020 02:19:49גאה בשחקנים האלה, ניצלו את הכוח שלהם למטרת עליית המודעות לזילות חיי אדם.
shadow
28 אוג 2020 03:27:19הלוואי וזו היתה המטרה שלהם.
המטרה שלהם היא העלאת המודעות לזילות חיי אדם מצבע מסויים ורק אם המוזיל הוא מצבע מסויים אחר בטענה שכל זה קורה רק בגלל הבדל הצבעים הספציפי הזה ולא משום סיבה אחרת
וניל טרופי
28 אוג 2020 05:55:32בתור מי שכף רגלו לא דרכה מעולם בארהב אני לא אסתור אותך, אין לי את הידע ואת הזכות לשפוט, ואני לא מעוניין להכנס לויכוח חסר טעם. מאיפה שאני נמצא, אלימות מישטרתית כנגד אזרחים גם אם בדרך כלשהי נראית כנכונה היא סיפטום של חברה חולה.
shadow
28 אוג 2020 06:47:31יש לך את הזכות לשפוט מה שבא לך ואני מסכים לחלוטין עם הקביעה לגבי האלימות.
אין לי בעיה להצטרף לשום מאבק כזה במידה ואכן זה המצב למרות שבגדול אני לא מאמין שדברים כאלה צומחים מהריק.
thog
28 אוג 2020 11:48:40אתה משקר לעצמך ולאנשים אחרים כאן מתוך כוונה מסויימת?