חם מהתנור: כל משחקי הערב נדחו / מנחם לס

אורלנדו מג'יק החליטה אף היא לא לעלות!

עכשיו ישנן אסיפות סגורות עם הקבוצות האחרות (פורטלנד והלייקרס נפגשות עתה במלון).

עכשיו ה-AP שינתה את המילה "ייתכן שגם המשחקים האחרים יבוטלו" ל-"כנראה שהם יבוטלו"!

עכשיו נודע שכל המשחקים של הערב נדחו ע"י הליגה בתיאום עם השחקנים שהחליטו להחרים את המשחקים, בצל רציחתו של ג'ייקוב בלייק בוויסקונסין. משחקי 5 בסדרות יקבעו מחדש למועד מאוחר יותר.

שחקני הליגה קבעו פגישה באורלנדו כדי לדבר על הצעדים הבאים בנושא.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
305 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Li Ming
Li Ming
26/08/2020 23:30:12

ברמת הקבוצה – הפסד טכני בסדרה על הביזיון הזה ושאורלנדו יעלו לחצי גמר המזרח מול מיאמי. ברמת השחקנים – קנסות והרחקות.

Lavar
Lavar
26/08/2020 23:36:36
Reply to  Li Ming

ביזיון??
מה קרה? קשה לך שהשחורים מוחים?

דוקטור רזי הופמן
26/08/2020 23:39:33
Reply to  Lavar

אפשר למחות בלי לבטל משחקים.
לאצריך להיות קיצוני!

Lavar
Lavar
26/08/2020 23:42:52

קיצוני נורא כשמבטלים משחקים. כן, כשיורים באנשים רק בגלל צבע העור שלהם, זה רע – אבל לא קיצוני. כשלא מסכימים לשחק כדורסל – זה קיצוני! נורא ואיום! איך תמצא בידור באחת עשרה בלילה? ממש אסון.

Li Ming
Li Ming
26/08/2020 23:50:47
Reply to  Lavar

איזה קטע – בשנת 2017 קרה מקרה בו רצח שוטר שחור אישה לבנה. ונחש מה – זה קרה במינאפוליס, בדיוק אותה העיר שבה אירע המקרה עם ג'ורג' פלויד. האם שמעת מישהו מהשחקנים אפילו מצייץ על הנושא?

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Shooting_of_Justine_Damond

Lavar
Lavar
27/08/2020 0:01:41
Reply to  Li Ming

מקרה נוראי, אבל לא קשור בשום דבר למה שקורה עכשיו.
אם אתה מציג את המקרה כאילו שחקני הליגה צבועים, אני לא מסכים איתך. אף אחד לא יכול למחות על כל דבר. המחאה היא על גזענות, וקשה לי להאמין שהשוטר רצח את ג׳סטין רק בגלל שהיא לבנה (וגם אם מקרה כזה קרה – הוא זניח לעומת גזענות כנגד שחורים) השחקנים לא צריכים למחות על כל אירוע אלימות כלשהו. על הגזענות והאלימות שיש עכשיו – צריך

דוקטור רזי הופמן
27/08/2020 0:23:18
Reply to  Lavar

חחחחחחחחחחחחחחחחחחח
הנרטיב…
לא אמרתי שלירות, בכללי, זה לא קיצוני.

Batman
Batman
26/08/2020 23:48:58

+1

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
26/08/2020 23:38:19
Reply to  Li Ming

זה פשוט נוראי איך שאנשים שובתים בלי סיבה ולא מספקים לך את הבידור הזול שאולי שילמת עליו (ואולי לא) איך הם מעיזים. גועל נפש. פשוט בזיון.

Li Ming
Li Ming
26/08/2020 23:42:47

מה הקשר לבידור זול? השחקנים חתומים על חוזי עבודה והם צריכים לעמוד בהם, זה שאתה כועס או מעוניין להעביר מסר עכשיו לא אומר שמותר לך לשבור כל מוסכמה חברתית. אנשים עבדו קשה מאוד להרים את הבועה באורלנדו והשחקנים הולכים וזורקים את כל העבודה הזאת לפח

Lavar
Lavar
26/08/2020 23:48:38
Reply to  Li Ming

שביתה היא צורה לגיטמית וחוקית של מחאה. אי עליה למשחק היא ממש לא שבירה של כל המוסכמות החברתיות. נשמע שמי שכועס כאן זה אתה, ואני באמת לא מבין למה.
הטיעון שאנשים עבדו מאוד קשה להקים את הבועה ולכן השחקנים צריכים לשחק גובל בטיפשי, סלח לי

Li Ming
Li Ming
26/08/2020 23:52:03
Reply to  Lavar

סולח

Batman
Batman
26/08/2020 23:45:20
Reply to  Li Ming

+1

yossi
yossi
26/08/2020 23:32:58

שאלה גדולה אם הפליאוף בכלל ימשיך או שהליגה תיגמר מוקדם מהרגיל

IDO
IDO
26/08/2020 23:34:27

now this!
love it

yossi
yossi
26/08/2020 23:36:59

נמתין לפתיחת עונת 20/21

Li Ming
Li Ming
26/08/2020 23:38:47

כאילו, מה השלב הבא?:שהשחקנים ייצאו לרחובות ויתחילו להתנהג בצורה כזאת?

https://twitter.com/KunkleFredrick/status/1298344285079838720?s=09

אז הם רוצים להעביר שינוי, וזה טוב ויפה. אבל זה לא אומר שצריך לצפצף על מקום העבודה שלך וללכת ולפרק ולשבור כל מוסכמה חברתית רק כי אתה כועס

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
26/08/2020 23:43:18
Reply to  Li Ming

צודק לגמרי. למה לא מכניסים שוטרים שיפוצצו אותם במכות עד שהם עולים למגרש.

רן הנרגן
רן הנרגן
27/08/2020 0:11:56

הי, תמורת כיסוי הוצאות טיסה ניסו גואטה מתנדב לעזור

Lavar
Lavar
26/08/2020 23:38:49

נחמד לשם שינוי שלשחקנים יש כוח למחות והם לא רק כלי של הליגה. נקווה שזה יתרחב גם מחוץ לnba, וכמובן גם לבעיות חברתיות אחרות שלא קשורות נקודתית למאבק האפרו אמריקני (המוצדק ביותר)

IDO
IDO
27/08/2020 0:00:22
Reply to  מנחם לס

מה זה משנה. יש משהו יותר גדול ממשחק כדורסל.
עכשיו כולם מקשיבים

onetwo3
27/08/2020 0:50:52
Reply to  IDO

אתה יותר קטן מכל דבר.

Batman
Batman
26/08/2020 23:47:22

״…מהמשטרה בארה״ב מוסרים: אוי לא!!! בואו לא נהרוג יותר שחורים ברחוב אחרת הNBA תפסיק!! 😭 זהו ממחר מפסיקים מבטיחים!…״

דחילק…אתם יכולים ללכת להפגין לשרוף תחנות משטרה לא יודע מה…אבל למה ילד בן 9 (שחור או לבן) שאוהד שרוף של גיאניס צריך לבכות עכשיו שביטלו לו את המשחק מה הקשר מזה יעזור? למה נראה להם שזה ישנה משהו חוץ מקצת זעזוע תקשורתי שאין לו שום כוח על המשטרה בפועל.

Lavar
Lavar
26/08/2020 23:50:12
Reply to  Batman

העיקר שהילד הלבן בן ה9 יהיה מאושר, נכון?
בכל מקרה, זה אולי יפתיע אותך, אבל למחאה מהסוג הזה יש המון כוח

Batman
Batman
26/08/2020 23:57:23
Reply to  Lavar

הילד הלבן לא מעניין. למחאות יש כוח אבל במקרה הזה הם רק פוגעים בעצמם, באוהדים שלהם ובהמון אנשים שעבדו קשה כדי שהליגה תשרוד. מה שקורה במדינה הזו נוראי (גם פה) וצריך לנקות את הרחובות מהשוטרים הבזויים הללו. שיצאו לרחוב ויעשו בלאגן. לא מאמין שזה ישנה משהו כל הבלאגן הזה אבל שיבושם להם.

דוקטור רזי הופמן
27/08/2020 0:06:23
Reply to  Batman

לא ישנה כלום.
סתם גז בניוטראל… אפשר למחות בלי לגרום לנזק ועדיין ידברו על זה. כל ביטול כזה זה נזק כספי שעשוי לפגוע במקור הפרנסה ובחוזים עתידיים. אנחנו בקורונה, כל העולם במשבר ואנשים צריכים לדבק במקור הפרנסה. מחאה כן אבל בשכל…

Batman
Batman
27/08/2020 0:11:52

מסכים איתך לגמרי..אתה נשמע לי בחור חכם.

דוקטור רזי הופמן
27/08/2020 0:27:10
Reply to  Batman

תודה על המחמאה אבל יש שיחלקו עליך.
🙂
אני חושב שאני איפהשהוא באמצע, ממוצע עם סטיית תקן.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
27/08/2020 12:20:17

אני חולק על Batman,
דוק רזי מחוטל בטיטול אנטי גזעני , ואנטי נוזלי.
רק בגלל זה הוא נשמע חכם

אשך טמיר המקורי
27/08/2020 12:59:39

הוא לובש טיטול על האוזניים, שהמוח לא יברח,

Batman
Batman
26/08/2020 23:48:28

ברור שמותר להם למחות ומה שקורה שם זה בושה וביזיון וצריך להעמיד לדין את כל השוטרים ולנקות את המשטרה מהיסוד..אבל יש דרך והדרך שלהם לא תעשה שינוי לא ככה.

IDO
IDO
26/08/2020 23:58:33
Reply to  Batman

אתה אמיתי? עכשיו כולם מקשיבים!

Batman
Batman
27/08/2020 0:01:09
Reply to  IDO

אני אולי לובש מסכה…אבל אני אמיתי לגמרי. אני אנקה את הרחוב משוטרים בזויים. ושהם ימשיכו לשחק כדורסל!

ata98
ata98
27/08/2020 0:43:14
Reply to  Batman

Because he's the hero Gotham deserves, but not the one it needs right now.

onetwo3
27/08/2020 0:51:18
Reply to  IDO

לך לא מקשיבים. איש קטן וגזען

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
27/08/2020 12:21:20
Reply to  IDO

אני לא מקשיב

דוקטור רזי הופמן
26/08/2020 23:52:42

יש דיבור מאד רציני גם של ראפטורס וסלטיקס על שביתה ואי הופעה למשחק.
מה שמוזר בעיני זה שסטיבנס במקום לשתוק, מגבה אותם.
אמר לקייט סמית שהוא לגמרי מגבה ומבין את התגובה של כולם למה שקורה מחוץ לבועה ואת הרצון והתשוקה לפעול עוד ולשבות או לעזוב. והוא מוסיף שהם (סלטיקס) מגבים אותם ב 110%.
לשבות זו טעות, אפשר ואפילו רצוי למחות על אלימות אבל לעשות את זה באלימות, גם כלפי המעסיק, לא לעניין לדעתי.
ה NBA הלך תמיד עם השחקנים בחודשיים האחרונים. נתנו להם יד חופשית עם המחאה הלגיטימית. שביתה זו שבירת כלים וחוסר כבוד למקום העבודה!

IDO
IDO
26/08/2020 23:57:56

צלצל לטראמפ שישלח את המחיצות שלו.
אגב, עכשיו כולם מקשיבים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  IDO

חחחח מי מקשיב? שיסתמו ויעלו לכדרר ולהטביע הם פה רק בשביל זה את מי מעניין מה הם חושבים ומה דעתם?
כמו שאמרתי במהומות הקודמות כלום לא ישתנה הכל הצגה שתמשיך ותעלם וחוזר חלילה לקראת הבחירות יהיה עוד איזה "אירוע" שיביא ל"הפגנות" ….
יאללה נובל וראשמור עם 4 שנים לדונלנד.

דקסטר
דקסטר
27/08/2020 0:05:44

לרזי

הנבא עברו את נקודת האל חזור עם עניין הכריעה והכיתוב על המגרש. אין הנהגה ודרך. השחקנים מנהלים הכל.
ומי שעבד בארגון יודע שמנהל הוא בן זונה, וזאת למה כי מנהל יודע לשים את האמוצית בצד ולעשות צעדים לא פופוליסטים שיטיבו לטווח הארוך

Movazana
Movazana
27/08/2020 2:58:48
Reply to  דקסטר

הבעיה במקרה הזה היא של עובדים יש יותר כח ,כסף והשפעה המנהל. אי אפשר לנהל מי שמרוויח יותר ממך במכפלות והוא חסר תחליף לעסק שלך. אם הנ.ב.א היה הולך נגד השחקנים אין שום סיכוי שהעונה הייתה ממשיכה

אור
אור
26/08/2020 23:54:20

משהו אומר לי שבמקום לעבוד מחר אני אשרוץ פה בתגובות.. לילה טוב

עידו גילרי
26/08/2020 23:57:28
Reply to  אור

אמרתי לך שלמרות הכל ווסטברוק לא ישחק הלילה…

אור
אור
27/08/2020 0:00:37

זה הכל מזימה של הליגה לתת לפורטלנד יוסטון ודאלאס מקום בסיבוב השני

ג'ורג' עובדיה הסקרן

הרצח הכפול קרה בקנושה וויסקונסין, פחות משעה נסיעה ממילווקי. השחקנים מרגישים שזה קרה ממש בחצר האחורית שלהם. כולם (חוץ מהרפובליקאים) די מזועזעים מהעניין, מיליציה חמושה שלבריוני מווייט סופרמיסי יורה למוות ברחוב בשני שחורים ופוצעת אחד נוסף? מהבחינה הזאת אפשר להבין את השחקנים של מילווקי

A Ljos: Resurrection
27/08/2020 0:18:37

בנוסף, במילווקי עדיין משחק (מדי פעם) סטרלינג בראון, מי שהיה בריב לגאלי ארוך עם המשטרה אחרי שחבורת שוטרים חשמלה אותו סתם.

Griffin
Griffin
27/08/2020 5:41:35

אכן, היה מזעזע לראות שלא נותנים לפורעי BLM יד חופשית לשדוד ולהרוס את החנויות, וחצופים מקומיים החליטו להגן על עצמם ועל העסקים. בושה! לפורעי BLM מותר הכל! הם מסכנים, הם מקופחים הורגים אותם! תנו להם יד חופשית לשדוד לשבור ולהרוס בשם הצדק, ואל תעזו לעמוד בדרכם.

דקסטר
דקסטר
26/08/2020 23:58:25

מעניין לא שמעתי אף אחד מוחה כשאחד השחורים רצח לא מזמן ילד לבן בן 5.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
27/08/2020 0:03:01
Reply to  דקסטר

טוב לדעת שתמיד אפשר לסמוך עליך

IDO
IDO
27/08/2020 0:05:47
Reply to  דקסטר

טיעון של גן ילדים. תתחיל לכתוב לעניין

דקסטר
דקסטר
27/08/2020 0:09:28
Reply to  IDO

בעיניך.
אני לא צריך למצוא חן בעיניך או בעיני טאג שמאג.
אני צריך להראות לקולות הלא פופוליסטים באתר שיש להם גם כאלה שחושבים כמוהם.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
27/08/2020 0:10:43
Reply to  דקסטר

LOL
הקולות הלא פופוליסטים

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
27/08/2020 0:11:21
Reply to  דקסטר

ברצינות דקס, מתי אפשר לדבר על white genocide?

A Ljos: Resurrection
27/08/2020 0:22:02

ברצינות, קראתי את יומני טרנר. זה עובדתית קרה לפני מעל עשרים שנה.

דקסטר
דקסטר
27/08/2020 0:25:09

תבוא לבירה למפגש הופס הבא אם יש לך אומץ להפסיד לעיני כולם בוויכוח (:

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
27/08/2020 0:09:47
Reply to  IDO

גן ילדים זה לא המושג שהייתי משתמש בו (זה יותר טיעון של אנשים מסוג מסוים עם אידאולוגיה מסויימת)

IDO
IDO
27/08/2020 0:30:56

למה? אבא שלי שוטר. כן גם אבא שלי חייל ….

onetwo3
27/08/2020 0:52:02
Reply to  IDO

מי אתה יא אפס מאופס. אתה מתחבא מאחורי שם מזויף (שם מסוכן דרך אגב) ומנחיל כאן שנאת חינם.
תחשוף את עצמך פחדן

אור
אור
27/08/2020 0:12:35
Reply to  דקסטר

יופי של היתממות, אתה יודע טוב מאוד שהמחאה היא לא נגד רצח כזה או אחר אלא נגד היחס המפלה השיטתי והממסדי כלפיהם

Zivke
Zivke
26/08/2020 23:59:10

לא להתרגש חברים, הכל קורה בדיסני וורלד
אם דיסני/ESPN לא היו רואים כאן ערך, לא הייתה שום שביתה ובטח שלא כיתובים על המגרש/גופיות

trusttheprocess
trusttheprocess
27/08/2020 0:05:52

מה הבכי? שחקני כדורסל הם עובדים כמו כל אחד אחר ומותר להם כמו כל אחד אחר ואני בטוח שכל המגיבים פה עשו את זה , לא להגיע לעבודה מסיבה כלשהיא , ולמעביד שלהם מותר להחליט מה לעשות בהתאם.
מעבר לזה אי קיום המשחק לא ישנה כלום ולא משנה כלום.
הדבר היחיד שיכול לשנות זה ללכת להצביע , שחקני NBA במקום להשבית משחקים יקחו את הכח והכסף שלהם ושילכו למדינות כמו פלורידה,מיסיסיפי,ויסקונסין,אוהיו ועוד שם מנסים לבטל קלפיות ולהכריח אנשים שאין להם אמצעי תחבורה ללכת להצביע בקלפי שמרוחק שעתיים מאיפה שהם גרים.
שחקני NBA צריכים להשכיר אוטובוסים ולדאוג שהאנשים האלה יגיעו לקלפי.
ב 4 בנובמבר יש חירות לנשיאות,אבל יש גם בחירות לקונגרס,מושלים,ראשי עיר,שופטים,שריפים , זאת ההזדמנות שלהם להשפיע ולא להחרים כמה משחקים שלא מענינים אף אחד.

אור
אור
27/08/2020 0:10:20

יש איזה אחד, לברון ג'יימס שעושה בדיוק את זה (שכר את דודג'ר סטאדיום למקום הצבעה וכלי תחבורה לאנשים). אחרי זה אומרים פה מגיבים נחמדים שהוא בכלל לא עושה שום דבר מיוחד לקהילה וזה הכל הצגה

trusttheprocess
trusttheprocess
27/08/2020 0:12:21
Reply to  אור

ואיפה אחרים? לברון ג'יימס אחד לא מספיק, צריך לפחות את דווין ווד וכריס בוש לידו ואם זה לא יעבוד אולי קיירי אירווינג וקווין לאב יבואו לעזור.

וברצינות כל הכבוד לו , שחקנים אחרים צריכים לעשות את זה

אור
אור
27/08/2020 0:14:23

מסכים עם כל מילה (גם לתגובתך המקורית). פוסטים בטוויטר זה לא מספיק, גם לא החרמת משחקים. יכול ליצור את האפקט ההפוך דווקא

תום
תום
27/08/2020 2:00:02
Reply to  אור

מה יעזור בכך שהוא שכר אצטדיון בלוס אנג'לס? קליפורניה היא מדינה כחולה לגמרי, הוא צריך להשקיע במדינות ה-rust belt, פלורדיה, וירג'יניה וג'וג'יה.

trusttheprocess
trusttheprocess
27/08/2020 0:14:41
Reply to  מנחם לס

מנחם , גם אם טראמפ ינצח זה לא משנה, הוא בסך הכל בליפ בהיסטוריה של 300 שנה , טראמפ יעבור ומישהו אחר יבוא.

אור
אור
27/08/2020 0:15:17
Reply to  מנחם לס

הוא יכול לא לקבל עד מחר, אתה חושב שמישהו יקשיב לו?

popo
popo
27/08/2020 0:13:10

לא בדיוק.
עיני מליונים נשואות אליהם, הם נהנים מהציבור ויש פה יחסי תן וקח עם הציבור, אל תשווה עובד בחברה פרטית שלא מגיע לעבודה למשהו שמיליונים צורכים…
קצת מזכיר את השביתות המופקרות בזמנו של חברת החשמל אגד וכו' למרות שגם אז חוקית היתה להם הזכות לשבות, זה לא טיעון חוקי, זה טיעון מוסרי.

trusttheprocess
trusttheprocess
27/08/2020 0:18:28
Reply to  popo

מיליונים צורכים סרטי קולנוע,הצגות וקונצרטים , והנה נשארו בחיים אחרי חצי שנה בלי אלה.
נשאר בחיים גם עם לילה אחד בלי משחקי NBA

רן הנרגן
רן הנרגן
27/08/2020 0:14:02

זה מה שהקבוצה שלברון מארגן תעשה. הם מגיסים כסף כדי לממן הסעות

המשגיח
27/08/2020 0:09:45

ערב היסטורי

פאקו
27/08/2020 0:16:13
Reply to  המשגיח

אכן.

יניב ש.
27/08/2020 0:11:16

ועל זה נאמר, הדרך לגיהנום רצופה כוונות טובות.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
27/08/2020 0:12:57

אפשר אולי לא להסכים עם הצעד של השחקנים, אי אפשר שלא להעריך אותם על האומץ. זה יגרור הרבה רעש, ובכך בלבד הם עשו את העבודה שלהם

דוקטור רזי הופמן
27/08/2020 0:21:12

וזה יפתור את הבעייה?
שום דבר לא ישתנה שוטרים לבנים ימשיכו לירות בפושעים שחורים ולבנים וצהובים וימשיכו מידי פעם לירות בחפים מפשע מכל הצבעים.
שינוי יבוא כשלא יהיו סופרמרקטים לנשק בארה"ב, כשהנשק יצא מחוץ לחוק.
זה לא יקרה בזמננו….

דקסטר
דקסטר
27/08/2020 0:14:13

אור
לברון חושב אך ורק על עצמו.
למה הצבעה לדמוקרטים יותר טובה לשחורים?
הסטטיסטיקה מראה שלא.
ללברון איכפת רק מעצמו באקט הזה.

ג'ורג' עובדיה הסקרן
Reply to  דקסטר

מישהו אמר סטטיסטיקה?
Under Democratic presidents, black families’ incomes grew on average $895 dollars annually, but grew only by $142 dollars under Republicans. The black unemployment rate fell by a net 7.9 percentage points across the 26 years of Democratic leadership, but went up by a net of 13.7 points during 28 years of Republican presidencies. Across the years of Democratic leadership, black poverty declined by a net of 23.6 percentage points, but grew by three points when Republicans held the White House.

דקסטר
דקסטר
27/08/2020 0:21:36

תבדוק שוב את הנתונים

ג'ורג' עובדיה הסקרן
Reply to  דקסטר

תגבה את ההצהרות במקורות…

אבי טרכטמן
27/08/2020 0:34:26

זאת סטטיסטיקה נטולת ערך לחלוטין כל עוד היא לא מביאה את נתוני הלבנים באותו זמן גם כן. כי אם הנתונים האלה עלו וירדו לכולם (ולא רק לשחורים) באותו זמן, אז למה שהבאת אין שום משמעות.

אור
אור
27/08/2020 0:19:19
Reply to  דקסטר

טוב, שנינו אמרנו את דעתנו וזה יהיה חסר טעם להמשיך. בכל מקרה, קיבלתי את ההערה שלך לגבי הצורה בה התבטאתי בתגובה המקורית

דקסטר
דקסטר
27/08/2020 0:23:39
Reply to  אור

סבבה קבלתי.
הכל טוב איתנו

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
27/08/2020 0:20:44
Reply to  דקסטר

בלי סרטון של ברנדון "לא פגשתי ירי לא מוצדק של שוטר בחיים שלי" טייטום?

דוקטור רזי הופמן
27/08/2020 0:17:23

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אני רואה פה את התגובות לכל מי שדעתו נגד השביתה הזו ומה שנשאר זה רק…………….
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
ועוד חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
טוב שיש גם ענפי ספורט אחרים שם לא שובתים.
נחייה קצת בלי כדורסל, הסתדרנו כמה חודשים בלי הבועה, ובכלל, עברנו את פרעה…

אור
אור
27/08/2020 0:23:43

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
.
אתה מדבר על דעה של אנשים אבל אין לך דעה בכלום

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
27/08/2020 0:27:26
Reply to  אור

לא נכון. יש לו דעה מאוד מגובשת עלי

אור
אור
27/08/2020 0:33:21

גם אותה הוא העתיק ממגיבים אחרים

דוקטור רזי הופמן
27/08/2020 0:34:03
Reply to  אור

אני רואה שנדבקת במחלת ה חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
קבל שמפון.

אור
אור
27/08/2020 0:41:55

איך אומר חברך, "קצת טראש טוק מה יש"

דוקטור רזי הופמן
27/08/2020 1:29:53
Reply to  אור

סבבה

שחר אלוני
27/08/2020 0:18:23

לברון פועל בצורה רצינית, יפה
מאמין שתוך כמה ימים יחזרו לשחק. בטח יעשו סיבוב אחד של אי השתתפות, כולל הקבוצות של מחר

אור
אור
27/08/2020 0:26:34

אז זהו, שהתגובה של הליגה לא צפויה. אני חושב שלא יוציאו אותם בזול (אם זה כספית או יותר מזה)

דוקטור רזי הופמן
27/08/2020 0:36:29
Reply to  אור

זה יכול להתחיל פה רעידת אדמה למרות שסילבר מספיק פיקח להחליק את זה כמו עם הראל והפאקינג וויט בוי….
העיקר את הבולדוג סמארט הוא קנס על ביקורת לגיטימית…
איפה שי ושימון שנשמע כמה פנינים?

אור
אור
27/08/2020 0:41:09

מאמין שהוא לא יחליק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אור

יצבע את עצמו בשחור וגם את לוקה

FAN
FAN
27/08/2020 0:19:23

מעניין שלא מוחים על זה ש13% מהאוכלוסייה אחראים על 50 % ממקרי הרצח
מעניין שלא הפגינו כשבחור שחור רצח ביריות שבוע שעבר ילד בן 5
מעניין שלא הפגינו כששוטר שבוע שעבר נורה ע"י עבריין שחור שנורה באותה עיר מהירי של השבוע
.
לא מעניין אותם גם כל האנשים שמתו, החנויות שנבזזו, הרכבים שנשרפו, האנשים שהותקפו בבזיזות שהם מעודדים.

Lavar
Lavar
27/08/2020 0:21:21
Reply to  FAN

מוחים נגד אנשים כמוך. ובצדק

FAN
FAN
27/08/2020 0:25:45
Reply to  Lavar

אנשים כמוני ש? מביאים עובדות?
לך תראה את הסרטונים של השבוע האחרון מהעיר בה היה הירי בעבריין (וגם בםורטלנד) השחור ותגיד לי שראית דבר כזה בחיים שלך.
אנשים חיים בבועה, בדיוק כמו השחקנים.

דוקטור רזי הופמן
27/08/2020 0:37:54
Reply to  Lavar

חחחחחחחחחחחחח
הנרטיב המשעשע, אולי תוסיף גם קללה עסיסית ליד? אני יודע שמגרד לך.

Griffin
Griffin
27/08/2020 6:54:41
Reply to  Lavar

תגובה מעולה! זו הדרך הטובה ביותר להתמודד עם עובדות.

etayle
etayle
27/08/2020 1:43:06
Reply to  FAN

+1

Griffin
Griffin
27/08/2020 5:48:47
Reply to  FAN

אכן, הצביעות חוגגת

דקסטר
דקסטר
27/08/2020 0:20:40

למי שחושב שכדורסלנים שווים לכל עובד בארגון כלשהו אז הוא טועה. אף אחד לא אוהד קונה חולצות רואה משחקים וקורא סטיסטיקות ומתווכח ורב על עובד הייטק.
אלו עניינים שקיימים רק בספורט.
השחקנים ניזונים מהחיבור בין הקהל לספורט ותלויים בו לחלוטין. פעם סופרסטאר היה יוצא מהנבא עם 100 מיליון דולר. בימינו הם יהיו שווים חצי מיליארד לפחות. עם כסף שלא יוכלו לבזבז כל חייהם ועם השפעה שלא יוכלו לקבל בצורה אחרת לעולם.
נראה לאן יגיעו בקצב הזה

trusttheprocess
trusttheprocess
27/08/2020 0:24:38
Reply to  דקסטר

אז עכשיו יש לך בעיה עם כמה כסף הם מרוויחים ומה הם יכולים לעשות בחייהם במדינה דמוקרטית חופשית שבה אפשר לעשות מה שרוצים כל עוד לא עוברים על החוק?

אני אומר לך הכי טוב שנחזיר אותם להיות עבדים,לברון ויאיס ישחקו בלי כסף ושיגידו תודה שניתן להם לישון יחפים באסם.
ואת הכסף שלא נשלם להם נחלק לאנשים כמו דקסטר

FAN
FAN
27/08/2020 0:28:10

רגע, אז אתה חושב שאם שחקן היה אחד היה מעיז לדבר נגד הבזיזיות או כל עניין אחר ומוחה על זה, הליגה הייתה תומכת בו? הייתה נותנת לו לשנות את השם על החולצה? הייתה מוסיפה את הכיתובים על המגרש? או שהיא הייתה בועטת אותו מהליגה?

trusttheprocess
trusttheprocess
27/08/2020 0:33:05
Reply to  FAN

זה לא מעניין אותי מה הליגה הייתה עושה לטוב ולרע, אני עדיין תומך בזכותו של בן אדם בארה"ב לאמר מה שהוא רוצה במסגרת החוק , גם אם הוא רוצה למחות נגד בזיזות

אור
אור
27/08/2020 0:37:12

למרות שאני ממש לא בצד המיליטנטי פה ולא הסכמתי עם אף תגובה של הבחור, צריך לזכור שסילבר די עשה הכל בשביל השחקנים ובא לקראתם איפה שרק אפשר ועכשיו הם פוצצו לו את זה בפרצוף

דוקטור רזי הופמן
27/08/2020 0:43:13
Reply to  אור

בדיוק
ותודה על הגגים (בלי ד')

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
27/08/2020 0:46:25
Reply to  אור

אתה מניח שהוא לא אישר להם את זה בעקיפין

אור
אור
27/08/2020 0:50:25
Reply to  אור

איך שאני רואה את זה אין לו שום סיבה לעשות את זה (להפך). דחקו אותו לפינה ועכשיו הוא ייבחן בתגובה שתגרום לצד אחד או לשניהם לצאת עליו

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
27/08/2020 1:05:21
Reply to  אור

אתה צריך גם לשאול אם הוא מפסיד משהו מדחייה של משחקים שמלווה ברעש התקשורתי הכרוך בעניין?

FAN
FAN
27/08/2020 0:42:26

ברור שזה לא מעניין אותך מה הליגה הייתה עושה כי אתה יודע בדיוק מה היא הייתה עושה…..
בינתיים עוד 2 אנשים מתו בקישואה בעקבות הבזיזות והשריפות של אנטיפה וBLM…. אבל זה לא מעניין אף אחד

trusttheprocess
trusttheprocess
27/08/2020 1:06:27
Reply to  FAN

אתה מתכוון לילד הלבן בן ה 17 שהגיע ממדינה אחרת כי הוא חלק ממילישיה לבנה ירה לעבר המפגינים ורצח שני שחורים והוא בכלא עכשיו?

Griffin
Griffin
27/08/2020 5:53:00
Reply to  FAN

לפי מה שראיתי הוא לא ירה לעבר מפגינים, אלא לעבר פורעים, ששדדו בתי עסק, שרפו אותם, ניפצו שמשות למכוניות, והפליאו במכותיהם במי שהעז להתנגד. אלה לא מפגינים רגילים, אלא אנרכיסטים.

דקסטר
דקסטר
27/08/2020 0:38:06

זה מה שהבנת ממה שכתבתי?
אתה רוצה שאני או אחד המגיבים יסביר לך או שאתה רוצה לנסות שוב?
.
יש עוד אופציה, ניסית להיתפס על משהו בכוח ולא הצלחת

דוקטור רזי הופמן
27/08/2020 0:40:56

מוציא את הדברים של דקסטר מהקשרם, כמה קל.
זו השיטה?

A Ljos: Resurrection
27/08/2020 0:23:53

חייבים במקרה הזה לצטט את ג'יילן בראון, בריאיון מלפני שנתיים:
"That’s the reality because sports is a mechanism of control. If people didn’t have sports they would be a lot more disappointed with their role in society. There would be a lot more anger or stress about the injustice of poverty and hunger."

MBK
MBK
27/08/2020 0:25:55

אם ההשלכות יהיו פיצוץ הבועה הליגה תשלם על המהלך מחיר כבד מאוד.
הפופלריות של המשחק תהיה בירידה והשחקנים יפגעו בשכר.
עם כל הכבוד למהלך, בשבוע שבו שחקן שחור קורא לשחקן לבן bitch ass whose boy מבלי שהליגה או מישהו מארגון השחקנים עושה משהו בנידון זאת צביעות לשמה.
החרמת משחק זה צעד קיצוני עם השלכות, הליגה תאבד מפרסמים, חוזים אמינות ועוד.
בעולם שבו כל אחד עושה דין לעצמו, מערכות האכיפה והשלטון יקבלו מעיכה בכנף. לא בטוח שהנזק ניתן לתיקון.
אני יכול להבין את מילווקי שמגיעה מוויסקונסין, לא מבין את
ביטול שאר המשחקים.

FAN
FAN
27/08/2020 0:29:10
Reply to  MBK

יש צד אחד שמותר לו לעשות כל מה שהוא רוצה, אין גבולות ואין שום קו אדום. ואסור כמובן להשמיע דעה אחרת

MBK
MBK
27/08/2020 0:44:08
Reply to  FAN

צביעות ותרבות PC

אור
אור
27/08/2020 0:31:56
Reply to  MBK

הדבר המעניין בעיניי הוא מה יקרה עכשיו, האם ישחקו מחר ואיך הליגה תגיב, האם העונש יהיה קנסות / הפסד טכני או הדחה (למילווקי) / ביטול הפלייאוף, האם יקבלו את ההחלטה לבד או ייפגשו עם ארגון השחקנים / נציגי הקבוצות.
.
כל הדיון על האם מה שקרה היום מוצדק או לא (לא כזה חשוב בעיניי) והאם ישפיע על משהו או לא (… קצת עד בכלל לא) די סגור לדעתי

IDO
IDO
27/08/2020 0:36:11
Reply to  אור

כלום מכל זה. אולי הפסד עד שניים טכניים. לא משהו שימנע מהם לעלות לסיבוב השני

אור
אור
27/08/2020 0:38:55
Reply to  IDO

לא מסכים. סילבר יצטייר כמו בובה חסרת עמוד שדרה שיכולים לסובב אותו בלי השלכות. אני יודע שיש כאלה שכבר חושבים ככה אז נחכה ונראה

IDO
IDO
27/08/2020 4:35:00
Reply to  אור

סילבר לא מעניין אף אחד. השחקנים הוציאו מהלך. הסנקציות שסילבר יכול לתת להם הם כלום ושום דבר. יבטל את הליגה? יקנוס אותם מתשלומים עתידיים?
אתה קולט שאם כל השחקניים מחליטים ללכת הוא נשאר עם הטריליליל שלו ביד. תקום ליגה אחרת אם צריך. (רמז לא יקרא כלום, הוא כבר "דחה" את המשך הבועה עד שיעבור זעם)

איך שחקנים יכולים לתת בידור לשוטרים שהורגים אותם זאת השאלה.

אור
אור
27/08/2020 0:39:49
Reply to  IDO

לא מסכים = ל"כלום מכל זה". הפסד טכני זה כבר יותר סביר והדחה זה די קיצוני

מיכאל ירדן
מיכאל ירדן
27/08/2020 11:30:36
Reply to  אור

יאללה שמנחם ירים את הכפפה ויעשה תחרות ניחושים על התגובה של הליגה.

Zivke
Zivke
27/08/2020 0:33:05
Reply to  MBK

וידאו מעניין על הטראש של הארל – https://www.youtube.com/watch?v=FWEl9hZGBQU

לדעתי מסביר לא מעט על ההיעלמות של השחקן האמריקאי הלבן מהליגה

אבי טרכטמן
27/08/2020 0:39:13
Reply to  Zivke

מאד מעניין ומאד ״נוצרי״ וסלחני מהם. הרי אם מישהו מהם היה אומר על איזשהו שחקן שחור את ה n word, הם היו מקבלים השעיות רציניות.

FAN
FAN
27/08/2020 0:44:08

זה אפילו לא קשור לN WORD. גם אם הוא היה אומר לו 'שחור' הוא היה מוטס מהליגה….ושום התנצלות לא הייתה עוזרת

MBK
MBK
27/08/2020 0:44:44
Reply to  FAN

הקריירה של ההוא שגילם את קרמר נגמרה בגלל זה

אבי טרכטמן
27/08/2020 0:47:01
Reply to  FAN

ולמרות זאת, נדמה לי שהסיבה האמיתית שאין שחקנים לבנים רבים בליגה, היא בגלל שהם באמת פחות טובים, אתלטיים ומה לא (מצד אחד), ומצד שני, בגלל שיש להם יותר הזדמנויות בתחומים אחרים. לא בגלל גזענות של השחור כלפיהם.

MBK
MBK
27/08/2020 0:43:04
Reply to  Zivke

אני לא מאמין שקווין לאב נותן לזה לגיטימציה
והשיט שקני סמית׳ אומר, שגזענות זה לשים גזע אחד מעל גזע שני
יש לכם את זה ביותר מפגר?
אנשים שוכחים איך בתוך כל ה BLM הייתה טונה של שנאה נגד יהודים
בין הבודדים שיצא להגנת היהודים היה קארים עבדול ג׳אבר
סטפן ג’קסון אפילו לא טרח להתנצל, ושחקן כמו דוראנט אפילו לא הגיב אבל נתן לייק לאמירות אנטישמיות(אולי זה היה אחד מ 38 פרופילים שלו)
לקרוא לבן אדם בצבע שלו זה האמ אמא של הגזענות ומי שנותן לזה לגיטימציה חוטא לאמת ומוליך שולל.

Griffin
Griffin
27/08/2020 7:02:50
Reply to  MBK

קווין לאב הוא מיעוט ב NBA בים של שחקנים שחורים. היה חייב ליישר קו, אחרת זה ייפגע בו. אנשי BLM לא מוכנים לשמוע דעה אחרת.
white silence is violence …

IDO
IDO
27/08/2020 0:35:13
Reply to  MBK

הכלבים ינבחו והשיירה תעבור.

זה יהיה בחדשות כמה ימים. המשחקים יידחו בכמה ימים עד שבוע, והפלייאוף ייתחדש.
אין מה להתרגש.

אור
אור
27/08/2020 0:43:03
Reply to  IDO

בוא, זה לא משהו שקורה כל יום. זה יותר "מרגש" מזה שהליגה הפסיקה עקב מגיפה עולמית

דוקטור רזי הופמן
27/08/2020 0:44:58
Reply to  MBK

כן מומידן, כבר אמרתי זאת מעליך.

Zivke
Zivke
27/08/2020 0:29:22

לא מבין את כל התגובות על אומץ, זכות לשביתה, יום היסטורי…
השחקנים מפורסמים רק כי מיקי מאוס רוצה, ובתאגיד של העכבר ה-NBA ממותגת כבר שנים בתור הליגה הליברלית עם מלא התעסקות בפוליטיקה, זכויות אדם, גלובליות וכו'. בסך הכל עוד יום בעבודה, רק שהפעם העבודה היא דווקא לא לשחק, ולייצר ניוז סייקל מעולה לרשת + עניין בפלייאוף

shadow
shadow
27/08/2020 0:32:54

אומה בהפרעה.
אני בעד שלא יחזרו לשחק כדורסל עד שיהיה שיוויון מוחלט, מה שזה לא אומר, בעצם שיבטלו את הכל.
אולי כדאי לחכות לשלום עולמי שמבטיחה לנו כל מיס יוניברס לפני שחוזרים לשיגרה.

דקסטר
דקסטר
27/08/2020 0:35:57
Reply to  shadow

+100

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
27/08/2020 0:40:15
Reply to  shadow

דמגוגיה חסרת תוכן וציון 100+ מדקס

תתקדם

דקסטר
דקסטר
27/08/2020 0:49:29

ראינו את הפנינים שלך כבר. אף אחד לא תופס אותך ברצינות ליצני קטני. אתה מוזמן לחזור לחיים הריקים שלך ולהתעורר בפוסט הפוליטי הבא

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
27/08/2020 0:54:36
Reply to  דקסטר

ראינו כבר כמה ה"עובדות" וה"נתונים" שלך הופכים ללא יותא משקרים כשבוחנים אותם מקרוב וכל מה שנותר לך הוא להתעלם ולקרוא לאנשים בשמות.
.
בוא נדבר על הדברים החשובים לך באמת.
white genocide
יאללה.
תביא אותה

דקסטר
דקסטר
27/08/2020 1:03:17

אין לי מושג מה זה הביטוי הזה ובחיים לא שמעתי אותו.
מציע לך לעשות בדיקה עם עצמך.
אתה מאשים אותי במשהו שאני לא קרוב אפילו. אתה רוצה להיות יותר ברור בשאלה שלך כדי שגם אוכל לפעול בכלים משפטיים יותר מדויקים או שאתה רוצה לעצור פה ושכל אחד ימשיך לדרכו?

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
27/08/2020 1:06:35
Reply to  דקסטר

כלים משפטיים?
מה אתה מדמיין שקורה כאן בדיוק?

דוקטור רזי הופמן
27/08/2020 1:36:26
Reply to  דקסטר

הצעתי לו את זה כבר בשם הפיקטיבי הראשי שלו.
אם ההורים לא אבחנו אז הוא יכול ללכת לאבחון גם כשהוא בגיר.
לדעתי הוא מאד יופתע.
אגב, הכי מענג זה כשהוא מנהל שיחה עם עצמו.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
27/08/2020 1:51:47
Reply to  דקסטר

דר נייטרלי
אתה עדיין באשלייה שאני סומסום?

דוקטור רזי הופמן
27/08/2020 1:59:40
Reply to  דקסטר

אתה בטוח לא סומסום אבל….
אגב, אני מאד אוהב את השם שהדבקת לי, שוקל להפוך אותי לשם הפיקטיבי הבא שלי.

שחר אלוני
27/08/2020 0:42:07
Reply to  shadow

אומה דמוקרטית, אם נסתכל על זה בזווית כזו

etayle
etayle
27/08/2020 1:46:34
Reply to  shadow

++

popo
popo
27/08/2020 0:33:58

איזו חרא של עונה!!
2020 לכי לעזאזאל!!!
כל העונה ער בלילות, עוקב.
אוכל חצץ כל הקורונה בסבלנות.
מחכה ומחכה עד שהפלייאוף במערב סוף מתחמם בא השיט הזה!
זה הכל קובי הבנזונה הזה מאז שהוא תפס קשרים למעלה, הכל פה מתחרבש לנו פה למטה.
קובי די שחרר!

דוקטור רזי הופמן
27/08/2020 0:52:17
Reply to  popo

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

popo
popo
27/08/2020 0:58:47

😇🤪😳

IDO
IDO
27/08/2020 0:52:34
Reply to  popo

שים לזה ביט ויש לך אחלה ראפ

popo
popo
27/08/2020 1:09:49
Reply to  IDO

נתת רעיון
מה נשים אותך בביט? סססכין בגב האומה שושוולט. ,שמאלני בו בו גד. לך בבלפור לרייר. רק אל תדפוק לנו את הM … b…. a.

דוקטור רזי הופמן
27/08/2020 1:38:34
Reply to  popo

אוי ואבוי מה שאחת בלילה עושה לבן אדם…

שחר אלוני
27/08/2020 0:37:55

עכשיו בארהב נגיד שתיים או שלוש, זה אומר שהליגה עוד יכולה בשעות הקרובות להגיב, דברים עוד יתפתחו בשעות הקרובות כנראה

שחר אלוני
27/08/2020 0:40:30

מדהים איך כולנו ממוקמים מראש בכל נושא
היה אפשר לצפות מראש מי יגיד " איך השחקנים מעזים לעשות זאת" ומי יגיד " כל הכבוד או זכותם"
נהיינו פוליטיקה של זהויות

FAN
FAN
27/08/2020 0:47:07

נראלי זה פוליטיקה של דעות ולא של זהויות…. לא פגשתי את רוב החברה (שאני נהנה לקרוא אותם בענייני כדורסל..) באתר ואין לי מושג מי הם…
.
העובדה היא שבכל הליגה יש רק דעה אחת שמותר להשמיע(מזכיר לי מדינה קומוניסטית…), ואחרי שמילווקי לקחו את המחאות לקיצון, כל שאר הקבוצות חייבות לעמוד בסטנדרט שלהם…

שחר אלוני
27/08/2020 0:54:30
Reply to  FAN

אגב, רוב )או כל) המאמנים ובעלי הקבוצות שהתבטאו, התבטאו לטובת השביתה, אז כנראה שלא ינקטו צעדים משמעותיים. יפה, הם יוצאים קצת מהקופסה של הכדורסל ומנסים להשפיע לטובה על העולם. זה משמעותי.
תחשבו שאחרי שהרגו את האתיופי בארץ (קרה לפחות 5 פעמים), היתה שביתה בליגת הכדורגל. זה סממן של חברה בריאה

FAN
FAN
27/08/2020 1:02:05

לא מסכים. צריך לדון לכל מקרה לגופו.
זה שנהרגו 5 אתיופים לא הופך את המדינה או את השוטרים לגזענים. סתם הכללה (שהעותקה מארה"ב)
יש 10 אתיופים בערך שנהרגו אחרי התקלות עם שוטרים ב30 שנה האחרונות וחצי מהם לפחות היו חמושים בנשק קר או חם.
.
ובNBA העובדה שיש אך ורק דעה אחת בנושא היא לאו דווקא דבר חיובי. תנסה לחשוב מה היה קורה אם מישהו היה מעז להביע דעה אחרת בקול

אור
אור
27/08/2020 1:03:47
Reply to  FAN

נו, כבר חמש פעמים אמרת תאר לך מה היה קורה. בוא תספר לנו

FAN
FAN
27/08/2020 1:10:10
Reply to  אור

כבר כתבתי גם מה היה קורה ב1 מ5 הפעמים…
זה נשמע לך הגיוני שבנושא שנוי במחלוקת בארה"ב של כריעה בהמנון יכול להיות שאין אחד בליגה שחושב אחרת? או שאולי אסור לו להביע אותה…

אור
אור
27/08/2020 1:15:37
Reply to  אור

בוודאי שיש. כיוון שאתה העלית את הטענה אשאיר לך לחפש מי הם היו ומה קרה להם (רמז – כלום)

דקסטר
דקסטר
27/08/2020 0:57:55

אתה יודע מה הקטע שחר?
שתמיד האלימות המילולית מגיע מצד אחד של הדעות.
אם מישהו יוצא נגד השחקנים יהיה כאן מישהו שידאג לכנות בשמות גנאי.
ואם מישהו בעד השחקנים אז הוא "נאור"..
.
קח את שני הפוסטים ותתחיל מלמעלה עד למטה תספור כמה ציניות ורוע היו בצד אחד של הדעות וכמה בצד השני.
.
אחרי זה תגיד לי עם בא לך לנהל דיאלוג…

שחר אלוני
27/08/2020 1:09:30
Reply to  דקסטר

אל כל אדם יש דרך לתקשר, סהכ כולם רוצים להיטיב, כל אחד בתפיסה שלו

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
27/08/2020 1:15:44
Reply to  דקסטר

בתור אחד שמתבכיין שלא קוראים ומבינים אותו נכון, אתה ממש ממש גרוע בלקרוא ולהבין, לא רק מילים אלא הכל בעצם.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
27/08/2020 1:23:55
Reply to  דקסטר

אשאל אותך שוב
מה אתה מדמיין שקורה כאן בדיוק?

ohadxd
ohadxd
27/08/2020 0:47:22

מעניין אותי אם שחקנים היו ביום במשחק גמר שהם בשיוויון 2-2 והחרמת המשחק היה הפסד טכני של משחק ,
נראה לכם הם עדיין היו עושים את זה?

onetwo3
27/08/2020 0:53:33
Reply to  ohadxd

לא

דקסטר
דקסטר
27/08/2020 0:51:47

לדעתי המסר הכי טוב זה שהם לא ישחקו בכלל
גם בעונה הבאה וזאת שלאחריה.
.
אולי במקום להקים ליגת פוטבול חדשה צריך להקים ליגת כדורסל חדשה. יש מספיק כשרונות בארהב.

popo
popo
27/08/2020 0:56:44
Reply to  דקסטר

לשם זה הולך דקס.

הקיטוב בארהב מחמיר בצורה כזו, זה חוזר לשנות השישים
הרפובליקנים יקימו ליגה משלהם, פורטר גוניור יצטרף….מי עוד יכול להצטרף לרפובליקנים
וואלה מדהים אין שחקן אחד רפובליקני בכל הליגה!

אור
אור
27/08/2020 1:02:07
Reply to  popo

לא צריך להגזים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דקסטר

בדיוק מה שכתבתי למטה.
יש מספיק שחקנים רעבים לכסף עם כדורסל אש שיבואו לאכול את הפרקט וטרם התפתחות הזרגים.
יאללה שיביאו ליגה אמיתית ואחרת עם כדורסל אמיתי ומבטיח לא לראות יותר לעולם את ליגת הכדורסל האומנותי.
הnba שבעה מידי לכן הגיע כל הלואד מנגמנט וההתעסקות בשטויות כי המשחק הפך לטובה שהם עושים לקהל….

A Ljos: Resurrection
27/08/2020 0:52:04

אני מסכים. זה באמת הרבה יותר מזעזע ביטול משחק כדורסל מאשר משטרה שבאופן עקבי מנסה לשחזר סצנות אהובות מהשופט דרד.

onetwo3
27/08/2020 0:53:04

'סכין בגב האומה' – אתה בן אדם מסוכן שמתבטא בגזענות כלפי אחרים.
ממליץ לצוות שיבררו מי אתה ויגבילו את הנוכחות שלך.

דוקטור רזי הופמן
27/08/2020 0:55:26
Reply to  onetwo3

עזוב זיו, לא שווה תגובה.

רביד אראל
רביד אראל
27/08/2020 1:03:39
Reply to  onetwo3

😂😂😂
עברתי על כל הפוסט כדי לראות איפה הוא הגיב בגזענות, אחלה הטרלה.

דוקטור רזי הופמן
27/08/2020 1:42:16

כפיים
אולי תטייל בעוד פוסטים.
כולנו גזענים.

onetwo3
27/08/2020 2:04:09

מתקן את עצמי – גסות ותוקפנות מילולית, לא גזענות.

IDO
IDO
27/08/2020 4:39:58
Reply to  onetwo3

רחמים על סכין בגב האומה. הבחור זכה ובצדק בהתערבות והוא שולט לשבועיים הבאים. אבל ההתערבות לא כללה הייטר. אני שומר אותך לעצמי. (:

דקסטר
דקסטר
27/08/2020 0:54:05

אגב שמתם לב שיש מגיב מתוק אובססיבי אלי? חחחח
דואג "להכניס" לי איפה שלא אגיב.
ממש מעריץ צמוד חח

דוקטור רזי הופמן
27/08/2020 0:56:29
Reply to  דקסטר

חחחחחחחחחחחחחחחחחחח
יש כמה אובססיבים, מנח שאולי יש יותר מ AS אחד באתר.

דוקטור רזי הופמן
27/08/2020 0:56:41

מניח

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
27/08/2020 1:00:34

למה אתה כל כך מפחד להגיד מה זה לעזאזל AS?

onetwo3
27/08/2020 0:56:36
Reply to  דקסטר

כבר הצעתי מזמן לצוות כאן שמי שרושם תגובה יידרש להזדהות (בפני הצוות).
אחרת זה גולש למקומות לא רצויים

דוקטור רזי הופמן
27/08/2020 0:58:18
Reply to  onetwo3

מי זה הצוות? יש בו גם לא מעט שמות פיקטיביים…

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
27/08/2020 0:58:26
Reply to  דקסטר

white genocide
זה כל מה שאתה צריך לכתוב.
כל כך קל
כל כך פשוט
אנחנו הרי יודעים שזה מה שאתה חושב אז פשוט תהיה אמיתי עם עצמך ותוציא את זה

דקסטר
דקסטר
27/08/2020 1:05:41

אני נותן לך הזדמנות להתנצל מהדבר המתועב הזה.
אתה מעונין לקחת את ההזדמנות?
תתייעץ לפני שאתה עונה קח את הזמן

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
27/08/2020 1:08:44
Reply to  דקסטר

על מה אתה חושב שאני צריך להתנצל?
חשבתי שאין לך מושג על מה זה המושג הזה בכלל?

דקסטר
דקסטר
27/08/2020 1:17:43

יש גוגל אתה יודע..
.
אתה מנסה להעליל עלי עלילות
בוא ניתן לבית משפט להחליט אם אכן מה שאני חווה ממך הוא אכן מה שאתה עושה.
.
אני שוב אומר לך לעיני כולם שיש שתי ברירות:
1. אתה מתנצל על זה שניסית לפגוע בי בהאשמה חמורה לעיני כולם כאן וממשיכים הלאה
2. אני הולך עם זה לבית משפט. וזה לא איום סרק זה משהו שייבדק לעומק החל ממחר בבוקר.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
27/08/2020 1:24:29
Reply to  דקסטר

אשאל אותך שוב
מה אתה מדמיין שקורה כאן בדיוק?

דקסטר
דקסטר
27/08/2020 1:27:14
Reply to  דקסטר

פתאום אתה תמים.
אין בעיה הנושא הזה ייבדק

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
27/08/2020 1:29:58
Reply to  דקסטר

שום תמים.
אתה מדמיין שקורה כאן משהו, שלהערכתי לא קורה אז אני שואל אותך מה הדבר הזה שאתה חושב שקורה.
למה אתה מפחד להגיד מה אתה חשוב שקורה כאן?

דקסטר
דקסטר
27/08/2020 1:33:21
Reply to  דקסטר

אני לא מפחד מכלום יש לי עורכת דין שתבדוק את העניין שקרה פה מחר בבוקר ואני אחזור אליך עם תשובה מפורטת לגבי ההשלכות.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
27/08/2020 1:36:11
Reply to  דקסטר

אם אתה לא מפחד למה לך לא לענות על השאלה?

דוקטור רזי הופמן
27/08/2020 1:49:34
Reply to  דקסטר

דקסטר, חבל על הזמן והעצבים שלך. תתעלם ממנו, יש לו יותר משם אחד פה וגם השאר פיקטיביים, הוא מבין מצויין במחשבים וסטטיסטיקות, הוא כמו ספר פתוח… הוא יכול בלילה לשנות את הטקסטים באתר. זה פשוט לא שווה את זה.

etayle
etayle
27/08/2020 1:50:26
Reply to  דקסטר

הוא לא שווה את הזמן שלך אדם יקר.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
27/08/2020 1:54:34
Reply to  דקסטר

דר נייטרלי
יש לי שם אחד כאן. אין לי שום יכולת עריכה של שום דבר באתר ומעולם לא הייתה לי. אני מבין שאתה חושב שאני צריך אבחון אבל כדאי שתבדוק את ההזיות שלך כאן קודם.

רביד אראל
רביד אראל
27/08/2020 9:03:35
Reply to  דקסטר

תקשיב הייתי אומר שזה רע ולא בסדר להיות גס רוח ותוקפן מילולית אבל הרבה מאוד מגיבים מתנהלים ככה ברגעים ספציפיים בדיונים מסוימים.
לא הייתי רוצה לראות את העורכים והצוות מעיפים אנשים על בסיס הדברים האלו כי בסופו של דבר באמת רוב המגיבים יועפו. אני גם לא חושב שגסות רוח היא קו אדום שאסור לעבור וכנל על תוקפנות ולעג בהודעות. בסופו של דבר לא חייבים לקרוא הכל וגם לנו כקוראים יש יכולת לעשות סלקציה למה שאנחנו קוראים. (תגובות ספציפיות שמפריעות לנו למשל).

רביד אראל
רביד אראל
27/08/2020 9:41:09

עכשיו ראיתי שבהמשך הדיון ניהלת שיחה רגועה עם מגיב שהשווה אנשים עם דעות אחרות משלו (ושלך) לכת.
WTF

אהרון שדה
27/08/2020 0:57:35

הליגה פשטה רגל זה מותו של הספורט.
מותו הסופי זה מה שקורה שמערבבים פוליטיקה בספורט .
וזה לא קשור לפוזיציה שכן היום זה רצח של שחור מחר של לבן מחרתיים אונס
ובעוד שבועיים מוסלמי ירצח נוצרי .
בכל הכבוד זה מדרון חלקלק שלא יגרום לאולם להשתפר אלא לספורט להיהרס.

דוקטור רזי הופמן
27/08/2020 1:00:05

הלכת קצת רחוק מדי חביבי, אל תדאג, ימצאו את הדרך. סילבר יהודי פיקח וקפיטליסט. איך אמרו פה? מנהל ידע מה לעשות עם השכל.

שחר אלוני
27/08/2020 1:05:15

הצעד הזה בסופו של דבר מראה שארהב היא עדיין מדינה דמוקרטית, שבה יש אפשרות למחות ולהשפיע ואנשים גם עושים זאת. בהקשר הזה זה יפה

A Ljos: Resurrection
27/08/2020 1:07:28

טוב, מודה. הליגה הצליחה לעשות את זה שוב.
הצליחו לגרום לי לרצות לקום בלילה.
גם אם זה כדי להקיא מלקרוא גוגל טרנסלייט לעברית של ה-KKK.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
27/08/2020 1:10:42
A Ljos: Resurrection
27/08/2020 1:17:47

אתה לומד מהר.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
27/08/2020 1:21:50

I try

A Ljos: Resurrection
27/08/2020 1:12:23

טוב, חייב לשאול שאלה אחרת.
למה בחדשות בארצות הברית משתמשים בביטוי "Boycott"? זה לא חרם. השחקנים לא צרכנים של הליגה, הם עובדים שלה. זו שביתה. אבל רק פה ראיתי שקוראים לזה שביתה.
מישהו יודע?

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
27/08/2020 1:18:10

אני מניח שבתאום תקשורת הספורט עם הליגה לא רוצים לקרוא לזה שביתה בשל הקונוטציות של המילה באמריקנית.

A Ljos: Resurrection
27/08/2020 2:17:52

זה… הגיוני.

trusttheprocess
trusttheprocess
27/08/2020 1:14:00

אני לא מבין מה כואב כל כך לאנשים מסוימים שאנשים פרטיים במדינה דמוקרטית החליטו לא להגיע לעבודה .
אני חושב שהביטול משחקים לא ישנה כלום ולא יעזור כלום אבל אני עדיין תומך בזכותם לעשות מה שהם רוצים במסגרת החוק.

אור
אור
27/08/2020 1:19:04

מעתיק את התגובה שלי מלמעלה – צריך לזכור שסילבר די עשה הכל בשביל השחקנים ובא לקראתם איפה שרק אפשר ועכשיו הם פוצצו לו את זה בפרצוף
.
דבר שני יש פה עניינים חברתיים שנויים במחלוקת, זו לא סתם שביתה כי הפסיקו להביא כיבוד בבוקר

trusttheprocess
trusttheprocess
27/08/2020 1:22:44
Reply to  אור

רק סילבר אשם בזה , זה התחיל בסילוק של דונלד סטרלינג,המשיך במה שהוא עשה לסאם הינקי , ועכשיו כולם שמים עליו זין כי הוא נחש משקפיים חסר חוט שדרה שכל העולם דורך עליו

אור
אור
27/08/2020 1:26:00

זה לא רלוונטי, הטענה היא שמה שהשחקנים עשו כאן כפוי טובה כלפיו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כל מילה טראסט

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
27/08/2020 1:20:46

יש אנשים שיש להם בראש חוקים אחרים שממש לא מוצא חן בעינייהם כשאנשים מפרים אותם (לדוגמה אידיוטים כמוני שחושבים שאם אנשים מתבטאים בצורה מטומטמת צריך ללעוג להם)

FAN
FAN
27/08/2020 1:21:01

משליטים טרור ברחובות..
https://twitter.com/KunkleFredrick/status/1298344285079838720

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
27/08/2020 1:40:49
Reply to  FAN

אתה חי במדינת ישראל וקורה לזה טרור?
זה יותר גרוע מהחברה לעבודה מלונג איילנד של אשתי שאמרה לה:
You don't understand, you didn't have terrorism.

FAN
FAN
27/08/2020 2:10:01

אצלנו צריך הגדרה מיוחדת למה "שדרגנו" מזמן את המושג טרור, אפרופו עוד דם יהודי שנשפך היום.
.
אתה מוזמן (לא מומלץ) להכנס לטוויטר של ANDY NGO ותגיד לי בעצמך אם ראית דבר כזה בחיים שלך באיזה מדינה בעולם.

FAN
FAN
27/08/2020 2:23:42

מה אתה טרול?! הלכת לחפש בגוגל כתבות שליליות עליו? מה נסגר?! מביך
.
חשף תפרצוף האמיתי שלהם אז מנסים לפגוע בו, וזה אחרי שפירקו אותו פיזית.
תראה את *הסרטונים* שרצים ברשת כל היום וכל הלילה ותגיד לי מה ההגדרה שלך…

A Ljos: Resurrection
27/08/2020 2:25:22
Reply to  FAN

לא, הבנאדם ידוע כבר הרבה זמן כטרול שמפיץ שקרים וסרטונים ערוכים.

etayle
etayle
27/08/2020 2:25:18

שאני אבין, אתה מתכחש שיש פרעות קשות *כנראה של קומץ* באמריקה?
עוד מעט תגיד שכדור הארץ שטוח, וראס היה יותר טוב מדוראנט בשנים שלהם באוקלהומה

FAN
FAN
27/08/2020 2:28:10
Reply to  etayle

הילדים (התותחים) באתר מגיבים יותר ענייני מהם..
כל הרשת מפוצצת בסרטוני זוועה של מה שהולך שם אבל הם ימשיכו לעצום עיניים.

A Ljos: Resurrection
27/08/2020 2:59:19
Reply to  etayle

אני אומר שמדובר בתופעה שולית מאוד, לא מייצגת כלום, אבל יש מי שמנסה לטעון שיש הרבה יותר ממנה ממה שבאמת ולהפוך אותה לפנים של המחאה וחשבתי שכדאי להראות באיזה צד המישהויים האלה משחקים. בצד של הניאו-נאצים, אם לא היה ברור.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
27/08/2020 2:25:02
Reply to  FAN

ANDY NGO?
כשאתה מכניס זבל ושקרים למח שלך אז זה מה שיוצא ממך אחר כך. תדאג לדיאטה שלך, אתה לא חייב להרעיל את עצמך עם שרלטנים רמאים שמשתפים פעולה עם נאונאצים.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
27/08/2020 1:42:54
Reply to  FAN

כאילו ברצינות. היא יושבת שם יותר רגועה מנתניהו כשהוא רואה את גנץ שוכב מול הרגליים שלו.

אור
אור
27/08/2020 1:24:12

גם קבוצת הבייסבול של מילווקי הצטרפה למחאה ולא תופיע למשחקה הלילה. וזה ספורט לבן, כן?

Zvika Bar-Lev
27/08/2020 1:27:59

כל הבועה הזאת היא כעיקר virtue singling כולל המהלך הזה

לילי
לילי
27/08/2020 1:39:29

אני מרגישה גאווה.
אני מרגישה גאווה, כי הנה, סוף סוף הבינו שאי אפשר להמשיך ככה.
סוף סוף הבינו, שהצורה שבה אנו מתנהלים פשוט לא יכולה להמשיך.
שדי.
צריך לעצור. לחשוב. להבין. לדבר. לצעוק!!!
לצעוק את הצעקה של חוסר השוויון, של השנאה לאחר, של תיעוב השונה ושל החיים בפחד.
שחקני ה – NBA עשו משהו מדהים. משהו שיכל לקראת אך ורק בסדר גודל כזה.
הם חייבו אותנו לדבר על זה.
והנה – אנחנו מדברים.
זה לא משנה בכלל מה דעתו של כל אחד מאיתנו בנושא.
כל מה שמשנה זה שאנחנו פה יושבים כל אחד בביתו, בשעה 1:30 בלילה, וטוחנים מים על שנושא עד להודעה חדשה.
וזה מדהים. פשוט מדהים.
ואתם חושבים שאנחנו היחידים???
כל ארצות הברית עכשיו בוערת.
בוערת בצורה ששום הפגנה ברחובות לא תוכל ליצור.
אז אני גאה. גאה ושמחה.
כי אולי סוף סוף אנשים יבינו – שלפעמים אי אפשר להמשיך עם החיים בצורה שהעולם מתנהל.
כי צריך לעשות משהו.
ואולי. רק אולי.
זה גם יקרה כאן בארץ.

etayle
etayle
27/08/2020 1:57:29
Reply to  לילי

זה לא יועיל ולא יעזור. הם צריכים למחות נגד הקהילה השחורה,
איך זה הגיוני שהם אחראים למקרי רצח כל כך רבים?
איך בחברה השחורה אחוז המשפחות החד הוריות כזה גבוה?
מדוע אחוז גדול בלי השכלה?
עד שהם לא יתעמתו עם הבעיות שהם יוצרים לא יכול שינוי.
כמובן גם ההמסד אשם, אבל אדם חייב להבין כפי שאומר הציטוט הידוע של שייקספיר "ברגעים מסוימים אנשים הם אדונים לגורלם, ואם מצבנו שפל האשמה אינה בכוכבים כי אם בנו עצמנו."
שוב המחאה לא בכיוון הזה(ממה שאני רואה), אלא משליכה הכל על הממסד והאדם הלבן. הפרעות האלימות יוכיחו.
גם בליגה, האם אדם כמו פול ג'ורג' שבבוגד בחברה שלו ומביא ילד עם חשפנית זה דבר טוב?
האם גילברט ארינס ששולף אקדח! בחדר ההלבשה מסמל משהו חיובי?
האם דניס רודמן שהביא מליון ילדים ממליון נשים, זו דוגמא חיובית(למרת שהוא לא אפוי סופית).

לילי
לילי
27/08/2020 2:36:36
Reply to  etayle

והשאלה שלי היא כזו:
האם היית רושם את התגובה הזו, ללא המחאה של השחקנים?
לא נראה לי.
זהו.
את שלהם הם עשו.

etayle
etayle
27/08/2020 2:45:30
Reply to  לילי

אני אומר את אותו דבר מספיק זמן 🙂
שוב בעיניי כל עוד זה לא המסר, זה לא יקדם את הנושא בכלום.

בכללי אני דוגל בחברה חופשית, שמתנהל דיון מכובד ורעיוני על עקרונות. לצערי המצב בארצי ארץ הקודש לא ככה, וגם באמריקה לא.
אבל אסור להתייאש, יום יבוא שנזכה לחיות בחברה כזאתי.

ואולי צריך באמת פחות לצאת נגד השחקנים(שאולי חסרים את הכלים להבין שזה אמור להיות מהות המחאה) , ויותר פוליטיקאים ציניים משמאל וימין שנהנים לזרוע פילוג, ונח להם להשאיר את החברה השחורה מסכנה וחלשה, לצרכם הפוליטי. (מזכיר אוכלוסיות מסויימת גם בארץ הצבי).
אני כמובן מתנגד לכל הBLM וכדו', הם מכוונים לדברים אחרים.

Movazana
Movazana
27/08/2020 3:59:20
Reply to  etayle

אתה מתעלם לחלוטין מנרטיבים היסטוריים, זו תגובה חסרת הקשר לחלוטין. 400 שנה נמשכה העבודות בארהב,400! תינוקות נולדו,גדלו הזדקנו הפכו לאבות וסבים, מתו מזיקנה ,דור אחרי דור אחרי דור ,עשרות דורות של עבדות. ואז נגמרה העבדות, אנשים יצאו "לחופשי" אבל לא באמת, הם לא קיבלו פיצויים או חינוך או השכלה. תקעו אותם בגטאות , עם מערכת חינוך לא קיימת,מערכת בריאות לא קיימת . גזענות ממשלתית עד לפני ארבעים שנה וגזענות חברתית עד עצם היום הזה. החברה האמריקאית חולה, ואני אחד שגר בצפון אמריקה. חולה בכסף,חולה בקפיטליזם חסר גבולות ומצפון, חולה בחוסר דאגה לחלש, חולה בחוסר משווע בחלוקת משאבים. אז עכשיו הדברים מתחילים להתפוצץ, אולי שחורים לא מוכנים לקבל את זה שילד שחור מאלבמה צפוי לתוחלת חיים קצרה יותר מילד מבנגלדש. אולי זה לא רע כל המהומות, לפעמים צריך לשרוף דברים עד היסוד כדי שיוכלו לצמוח דברים חדשים. הכדורסל? חסר חשיבות.

etayle
etayle
27/08/2020 11:12:04
Reply to  Movazana

נרטיבים היסטוריים ראויים להתעלם מהם כי הם היסטורים.
סתם לדוגמא, תומאס שגם אותה מביא תומאס סאול זה מצב המשפחה השחורה,
אחרי סיום העבדות מצב המשפחה השחורה היה *טוב יותר* ממצב המשפחה הלבנה(לא בהרבה). אז לתלות את זה בעבדות זה מגוחך.
הבעיה היא באמת שהשחורים חיים בגטאות, ויש להם מנטליות, בעייתית. ולכן הם צריכים בראש ובראשונה לשנות את המנטליות שלהם.

Movazana
Movazana
27/08/2020 13:27:30
Reply to  etayle

כמה נוח להיות בן לעם שמדבר ללא הרף על הנרטיב ההיסטורי של השואה, שהמדינה שבה הוא חיי נבנתה מכספי שילומים כפיצוי על עוול היסטורי, שעצם התיישבותו במדינת ישראל נבנתנה על נרטיב היסטורי תנכי. לא, מצבה של הקהילה או המשפחה השחורה מעולם, בשום תקופה בהיסטוריה לא היה טוב יותר ממצבה של המשפחה הלבנה (אתה מוזמן להקשיב לפרופסור יעל שטרנהל בסקירה על היסטוריה אמריקאית). הגטאות, מערכת החינוך ובריאות האיומות הן כלי דיכוי סמוי שנועד להמשיך להחזיק את האוכלוסיה השחורה במצב של בערות מתמשכת. העם האמריקאי הוכיח לאורך ההיסטוריה שאין פרויקטור גדול ממנו בעולם כשהוא מעוניין לשנות משהו. תלושי מזון ואפליה מתקנת הם בדיחה עצובה. אם היו רוצים היו בונים פרויקט שוויון לחמישים שנה קדימה בהשקעה של טריליונים שיתחיל בחינוך,בשירותים סוציאליים אפקטיביים, בשירותי בריאות סבירים. אבל מה, יותר קל לזרוק לכלא בלי הבחנה, נראה שזה עובד להם נהדר עד עכשיו.

A Ljos: Resurrection
27/08/2020 2:14:49
Reply to  לילי

100% +

דה שוט
27/08/2020 1:46:42

הם באמת בטוחים שהם מוחים על הרצח – אבל הם לא יודעים על מה הם באמת מוחים – על זה שסילבר כלא אותם לשלושה חודשים בלי המשפחות ללא שום הצדקה ולצרכי רייטינג בלבד. עשה מהם צחוק – בשונה למשל מהכדורגל באירופה – ועל זה הם מוחים (ובצדק). הם פשוט לא יודעים את זה 🙂

דוקטור רזי הופמן
27/08/2020 1:55:16
Reply to  דה שוט

בדיוק
קבל פרס נובל של האומה היהודית.
איפה העקרוט הזה שימון, ישן שנת ישרים, ואיפה שי שיאיר את לילנו?
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

דוקטור רזי הופמן
27/08/2020 1:56:30

ובנימה אופטימית זו
לילה טוב לכולם מהבירה לוד
וליל מנוחה לדגים וצבי הים של בת גלים

onetwo3
27/08/2020 2:01:58

ליל מנוחה דוק
הצבי ים האלה הם מתת אל. יצור מדהים ומיוחד

onetwo3
27/08/2020 2:01:17

יצאתי להליכה קצרה וחזרתי עם שאלה, שלי לפחות, אין מענה עליה.
אולי מישהו יכול לתת השערה?

השאלה: האירוע בוויסקונסין התרחש לפני ימים מספר.
מדוע לקח לבאקס יומיים לקבל את ההחלטה הזאת ומדוע הם היו צריכים להגיע לאולם, ולחדר ההלבשה ורק אז לקבל את ההחלטה תוך אי התחשבות מוחלטת בקבוצה נוספת שהתכוננה אף היא למשחק?
למישהו יש הסברים סבירים?

Small ball
Small ball
27/08/2020 2:06:28
Reply to  onetwo3

+100
הרי בסופו של דבר, אם הם היו מודיעים בבוקר שלהם שהם לא מתכננים להגיע למשחק, הדיון היה מתרחש בכל מקרה. אין קצת התחשבות בקהל שלכם?!
הרבה אנשים שאפילו מאמינים במטרות שלכם לא צריכים לדעת כמה שעות שהמשחק לא יתקיים?!
חופשי, תשבתו תעצרו את הליגה לשבוע אבל למה בלי התראה? זה לא ששינה לטראמפ או למפקד המשטרה בוויסוקנסין מתי החלטתם לשבות, וזה כן אכפת לאוהדים שלכם. תמוה ביותר

etayle
etayle
27/08/2020 2:03:28

הגעתי באיחור, דפקתי על האש ברמה עם החברים.
בניתי על לראות בחזור יוסטון אוקלהומה.
אני חושב שברמה הטקטית זה מיותר, זה לא יקדם אותם בכלום, והם פועלים בצורה אגרסיבית ומהבטן(להבדיל כמו הקיצונים שבוזזים חנויות).
וזה רק יגביר את הקיטוב, והאנטיגוניזם למה שהם רוצים להשיג.
בלי קשר אני חושב שהם מוחים על הדבר הלא נכון, בראש ובראשונה צריך להגיד לקהילה השחורה, אתם דפוקים כי אתם דפוקים! ואנחנו מאמינים בכם שמשום שאתם שווים, ובעלי אותם יכולות כמונו, אתם יכולים לצאת מזה, אנחנו כמובן נסייע לכם, נלחם נגד הסטיגמות ומה שהיה עד עכשיו.
זה החוזה שהאדם "הלבן" או יותר נכון הממסד והקהילה השחורה צריכה לחתום. הקהילה תנסה לתקן את עיוותיה ולשפר בכוחות עצמה את מצבה, והממסד יתן לו את הכלים, האמונה, ובאמת ינסה לשנות את דרכיו. רק ככה יהיה אפשר להתקדם.

מחאות הזויות שמתעלמות מאשמת האדם המופלה בסיטואציה לא תועיל דבר.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
27/08/2020 2:13:10
Reply to  etayle

תגיד. על מה המחאה ומה דרישות המחאה?

etayle
etayle
27/08/2020 2:23:51

רואה שאלה טובה. יש לך תשובה?

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
27/08/2020 2:26:29
Reply to  etayle

כן, אבל השאלה החשובה כאן היא למה לך, אדם שיש כל כך הרבה ביקורת כלפי המחאה אין תשובה לזה?

etayle
etayle
27/08/2020 2:30:06

פשוט, כי אם יש מחאה ולא הצליחו להעביר את המסר הזה, כנראה שיש פאק במחאה… (ובא הם לא מדברים על זה, רק דורשים "צדק" "שיוויון" "חופש" וכל מה שכתוב על החולצות שלהם.
האם אתה מוכן לענות על השאלה ששאלת? או שאתה מתחמק בחוסר אלגנטיות.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
27/08/2020 2:38:05
Reply to  etayle

או שניסית לא לדעת ולהבין מה המסר הזה כי מקורות המידע שלך הם כאלו שיש להם אינטרס שלא תדע?

Small ball
Small ball
27/08/2020 2:13:21

אני באמת מבין את את המניע לשביתה שלהם ואפילו תומך בו במידה מסוימת. אבל החוסר התחשבות הזה, באורלנדו ובאוהדים של הקבוצות מרתיח.
תודיעו שעה לפני שאתם לא עולים. בסוף הבאזז יגיע בכל מקרה, לא קריטי אם השחקנים לא יעלו במגרש עצמו או שיכנסו מסיבת עיתונאים כמה שעות לפני. יהיה באזז להחלטה הזאת! אז למה עם האצבע בעין לאוהדים שארגנו את הלוז שלהם לפי זה

onetwo3
27/08/2020 2:26:51
Reply to  Small ball

שים לב שאף אחד מהמתלהמים לא מגיב על השאלה הזאת small ball
זאת שאלה מחוץ לקופסה (או מחוץ לבועה..)

etayle
etayle
27/08/2020 2:36:23
Reply to  onetwo3

אני מאמין שרובם ישנים(לי הפליאוף וה"חופשת סמסטר" דפק את השינה). אבל אל תצפה ליותר מידי.חלק מהם הפך לכת, אתה יודע את זה, כשלכולם דיעה אחת, ואין יכולת לתמוך במשהו מסויים, וגם למתוח ביקורת במקומות בעייתים.
וואלה אתה צודק, זה היה מעשה לא ראוי. היה אפשר להודיע בצורה יותר מכובדת.
נניח אוהד שסיים מוקדם לעבוד כדי לראות את זה(נראה לי סיטואציה אפשרית מבחינה השעות).

onetwo3
27/08/2020 2:38:17
Reply to  etayle

שמע, אני אפילו לא אומר שזה מעשה לא ראוי..
אני פשוט שואל שאלה שעלתה לי תוך כדי הליכה ולא מצאתי לה מענה נורמלי..

etayle
etayle
27/08/2020 2:19:43

רק אומר, ש93% מהנרצחים השחורים, נרצחו על ידי שחורים…
בניגוד ל84% מהנרצחים הלבנים שנרצחו על ידי *לבנים*…

FAN
FAN
27/08/2020 2:25:05
Reply to  etayle

אם אפשר קצת פחות עובדות. זה קצת הורס לאנשים את המחאה

etayle
etayle
27/08/2020 2:28:34
Reply to  FAN

כמו שהגבתי למעלה אני לא חושב שזה שחור או לבן(דו משמעי סטגדיש).
ולכן התעלמות מהבעיה שיש בחברה השחורה, זה מגוחך. אגב זה נכון כלפי כל חברה מקופחת… מי שבוחר להילחם במציאות בסופו של דבר משפר את מצבו, ומי שבוחר לבחור במסכנות נשאר כזה.
ושוב אני מזכיר את תומאס סאול(שחור אגב שגדל בשכונת מצוקה, שהפך לד"ר ומרצה חשוב) שדן בדיוק בזה בספרו הנהדר "המרדף אחרי צדק קוסמי" ומראה שאיך האפליה מתקנת/תלושי מזון/חוק שכירות הוגנת רק הירע את מצבה של הקהילה השחורה.

דוקטור רזי הופמן
27/08/2020 8:09:37
Reply to  etayle

אותו דבר עם הפליטים של 48 ואונר"א. במקום שיצאו מהמחנות ויעשו חייל (כמו שעשו פה אנשי המעברות), רובם המכריע נשארו מחוברים לקנות המזבח יונקים כסף מאונר"א ומצלצלים בצרורות מפתחות חלודים….

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
27/08/2020 2:28:39
Reply to  etayle

למה אתה חושב שהנתון הזה רלוונטי בדיוק?

etayle
etayle
27/08/2020 2:32:03

כי אולי זה מראה, שכל המחאה הזאתי היא בעייתית?
הרי למה הם לא מוחים כששחור רוצח שחור(בכמויות פסיכיות?), זכור לי שהיה אח של שחקן כלשהו בניו אורלינס שנרצח לפי דעתי בקרב כנופיות, למה אז לא השביתו את הליגה? כי זה היה על ידי אדם שחור?

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
27/08/2020 2:41:42
Reply to  etayle

ראית הרבה כנופיות או ארגוני פשע שהפגנות משפיעות על המדיניות וקבלת ההחלטות שלהם?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  etayle

שששש אל תפריע שחורים רוצחים שחורים רק בגלל הלבנים.

Small ball
Small ball
27/08/2020 2:26:56

לפחות ראס ינוח יומיים ויחזור טרי

דוקטור רזי הופמן
27/08/2020 8:10:26
Reply to  Small ball

ינוח על משכבו בשלום

לילי
לילי
27/08/2020 2:39:58

כדי לטפל בבעיה צריך להציף אותה.
זה לא משנה בכלל אם השחקנים יודעים על מה הם מוחים.
מי שרואה אותם יודע.
עובדה – על זה בדיוק אתם מדברים עכשיו.
ואין דרך יותר טובה להציף נושאים, מאשר לקחת לציבור הכללי את מה שהוא אוהב.
פשוט וקל.
תראו את התגובות של אנשים (גם פה).
חסרי פרופורציה.
מה כבר קרה?!
לקחו לכם כדורסל ללילה?
בוהווו
Get Over It

onetwo3
27/08/2020 3:24:02
Reply to  לילי

אקח לך את הגלידה, ואז את הפיצה, ואז את המים, ואז את הפלאפון, ואז את החשמל, ואז את הגג והמיטה החמה.. זה הדברים שאת אוהבת לא?
לקחת לציבור – שאת לילי חלק ממנו – את מה שהוא אוהב, זה פתרון קיצוני, ולא בהכרח יעיל. הוא יכול להביא לתוצאה ההפוכה מהרצוי – לקיצוניות רבה יותר. (קחי אדם שמתנזר מ'מין' בכח ותראי את הסטיות שייגרמו, כדוגמה).

לילי
לילי
27/08/2020 4:11:28
Reply to  onetwo3

וואו.

לילי
לילי
27/08/2020 4:13:40
Reply to  לילי

הפרופורציות שחכו איך קוראים להן.

רביד אראל
רביד אראל
27/08/2020 9:48:02
Reply to  לילי

התגובה המדויקת של הלילה

גיא א
27/08/2020 2:59:42

אני לא מצליח להבין למה אנשים מתרגשים מביטול המשחקים. שחור או לבן, זה לא הרבה לבקש מהמדינה שלך ששוטרים לא ירו באזרחים בלי סיבה או שלא ישבו להם על הצוואר עד מוות. גם אם האזרח הוא לא טלית שכולה תכלת. ואם המדינה ואזרחיה ממשיכים להתעלם מהעניין אז לגיטימי לשחקן כדורסל לסרב להמשיך ולבדר את אזרחי המדינה ולשאת בתוצאות לחיוב ולשלילה. מה שאותי יותר זעזע זה האדישות היחסית לזה שילד בן 17 הסתובב בגלוי עם M16 ןירה והרג מפגינים. זה קרה ארבעים דקות נסיעה ממני.

onetwo3
27/08/2020 3:20:30
Reply to  גיא א

גיא תודה.
זה מעורר הרבה שאלות, שנשאלות לא בשביל התשובות דווקא, אלא כחומר למחשבה מעמיקה:
1. איך נער (17 זה לא ילד, צריך לשים לב לניסוח כי זה חשוב) מגיע למצב בו יש לו רובה M16?
2. איך מגיע לנער בן 17 הרעיון לירות באנשים אחרים?
3. מה התפקיד של הפגנה והאם הפגנות לאורך ההיסטוריה השיגו מטרתן?
4. מה משותף לנער בן ה17 ולמפגינים?
5. למה כל זה קורה בארה"ב?
6. למה הכל 'צף' בתקופה הזאת דווקא?
7. האם קורים דברים נוספים (לאו דווקא 'שליליים') בעולם שאנחנו לא מיודעים ו/או מדווחים לגביהם? ואם כן – מדוע?
8. את מה משרת הירי של אותו נער בן 17?
9. את מה משרתת ההפגנה?
10. איך להיות בעד משהו מבלי לפגוע בזכויות של אדם אחר להיות בעד משהו אחר?
11. לאן כל זה מוביל?
12. מה ההשפעה של הבחירות המתקרבות בארה"ב על גובה הלהבות?
13. האם יש קשר ישיר בין המתרחש בארה"ב למתרחש בישראל, והאם יש קשר ישיר בין זה ובין המתרחש ברחבי העולם כולו? אם כן – מהו הקשר הזה?
14. מי עומד מאחורי ההפגנות? האם אדם מסוים? האם קבוצה מסוימת? ארגון מסוים. בודדים שקצה נפשם במצב הקיים? כל התשובות?
15. למי יש אינטרס ללבות את האש.
16. למי יש אינטרס להרגיע את העניינים?
17. למה לאדם יש שני חלקים למוח וגשר בין שניהם. ומהו הגשר הזה והאם הוא חסר במצב הנוכחי בארה"ב?
18. איך להישאר נייטרלי (לא לתפוס צד) ובכל זאת להביע עמדה?

גיא א
27/08/2020 3:53:27

אני רואה איזה סרט משעמם עם הילדים אז אני אענה 🙂 התשובות הם כמובן על דעתי בלבד ובחוסר העמקה מוחלט:

1. קל מאד להשיג נשק במידווסט. האפביאיי יתן פרוט בהמשך
2. חחחחח הצחקת אותי. זה המקרה הראשון?

3. חלק השיגו חלק לא. יש דוגמאות לכאן או לכאן. הפגנה היא זכות לגיטימית במדינה דמוקרטית

4. איי קיו נמוך ביחס לשאר העולם? לא יודע? תחדש לי?
5. שאלה מצוינת עם תשובה מורכבת
6. אני לא בטוח שאני מבין – חוסר שקט על רקע גזעי מלווה את ארה"ב כבר מאתיים שנה

7. מדווחים על הכל. מה שמשתנה זו עצמת הווליום
8. בוא תגיד לי אתה…
9. כנ"ל
10. לא יודע איך אפשר להיות נגד אלימות משטרתית בלי לפגוע בגזענים. באמת לא ברור למה לא מדברים על זכויות בעלי העבדים שנפגעו מסיום העבדות:) אני לא משפטן אבל אני בטוח שאם יש כאן אחד הוא יוכל להאיר את עינינו לגבי הranking של זכויות
11. לגהנום. באמת. ארה"ב היא ממותה של מדינה אבל כרגע היא רקובה לחלוטין מבפנים.
12. גדולה. גם הקורונה לא עזרה להוריד את הלהבות
13. אם אתה מתכנן להגיד לי ביל גייטס או איזה מועצת חכמים אז תן לי לעצור אותך. קח את הכדור האדום וחזור אלינו לכדור הארץ
14. התאגיד. שמעון יכל להגיד לך את זה כבר לפני חודשיים:)
15. קברנים, אלו שמוכרים את הלוחות עץ לשים על החלונות, חברות ביטוח, מתווכי דירות מהפרברים התקשורת, ועוד….
16. אנשים שפויים
17. אין לי מושג.
18. לא כזה קשה להביע עמדה ולהיות נטרלי. חצי המגיבים חיים בישראל ואם באמת תשאל אותם עד כמה זה משפיע להם על החיים יש מצב שנגלה שהם די נייטרלים

onetwo3
27/08/2020 4:26:15
Reply to  גיא א

2. שאלתי 'איך מגיע הרעיון'? מה השורשים של זה..
4. בני אדם
6. זה 'צף' בכל העולם, לא רק בארה"ב. השאלה היא 'למה עכשיו'?
13. הצחקת אותי.. נמנע מכדורים ותרופות כבר שנים..
אני פשוט חושב שמשהו גדול קורה עכשיו (צריך להיות עיוור חירש וחסר מודעות מוחלטת בשביל לא לראות מה קורה כרגע בעולם)
17. השאלה הכי חשובה לדעתי.

* מקווה שהבת נהנית מהסרט 🙂 (ואם האבא חושב שהוא משעמם אז יש סיכוי טוב שהבת נהנית 😄)
8. אין לי מושג..
9. זה כבר מורכב יותר. ההפגנות מורכבות מאנשים רבים, חלקם מסיבות לגיטימיות יותר וחלקם פחות.
11. 'לאן כל זה מוביל' – הכוונה היא לא רק לגבי ארה"ב אלא לגבי העולם כולו

onetwo3
27/08/2020 4:27:07
Reply to  onetwo3

התבלגנה התגובה.. הכוכבית אמורה הייתה להיות בסוף.

BoJack39
BoJack39
27/08/2020 3:53:50

הלוואי וסילבר לא התיחס למקרה הזה בסלחנות והבנה.
זה ביזיון שלא כתוב בכוכבים שמצריך צעדים קשים ביותר כנגד כל מי ששיתף פעולה עם העניין הזה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  BoJack39

חחחחחח סילבר חחחחח
יצבע את עצמו בשחור אם צריך

Griffin
Griffin
27/08/2020 6:38:38
Reply to  BoJack39

מאוחר מדי לעשות פרסה. כמו ששמעון אמר, הפוליטיקה נכנסה עמוק לתוך הבועה. מכאן והלאה צריך להקשיב לכל הגחמות של השחקנים, ולהתעלם מכל מה שמפריע לנרטיב ע"ע (הארול ולוקה), אחרת הוא יהרוס את כל מה שהוא בנה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אם לא הייתי מכור לכדורסל לעולם יותר לא הייתי רואה nba יותר האמת. לצערי אני לא שם.
גועל נפש מזוקק של בכיינות התקרבנות פוליטיקלי קורקט של אהבלים מפגרים שלא ישנו כלום ומנסים ליצור אהדה במפלגת הnba להתמודד בבחירות אולי.
הכשירו את המפלצת הזאת יותר מידי וזה מה שקורה בסופו של דבר מפלגה פוליטית לכל דבר.
והבוסים האדונים הלבנים משתפים עם זה פעולה חחחחחחחחחחח
אם אני בוס לבן אני קונס כל שחקן ושחקן על הפרת חוזה ומעיף אותם מהקבוצה אוסף 12 שחקנים שחורים אחרים מהרחוב שעולים למגרש ומנצח טכנית או מול שחקני רחוב אחרים.
נראה לפחות כדורסל אמיתי עוד לא יהיו דרגים וזרגים כי לא יכירו אותם עדיין 😎
ואז נראה את האהבלים האלה מקימים את ליגת קיירי עם הקומישנר לברון והאדונים השחורים בהצלחה.
הם כבר שבעים מכסף השובע שולט בליגה לכן יש שביתות לואד וכל זה נק השובע היא גדולה וישמן ישורון ויבעט.
צריך.לרענן את הליגה להביא שחקנים רעבים שצמאים לכסף וברוך השם יש הרבה הרבה כאלה.
הnba נתנה דוגמא מאלפת למה אסור להכניס פוליטיזציה לארגונים.
אני מקווה שבnfl לפחות "המושלים" ידעו לטפל במרד הזה…
מה שמפתיע שאין דיווחים שהשיקצה הוא מנהיג מרד העבדים הגדול והוא זה שיזם את המהלך…. היה יכול להגיד איי אם ספרטקוס אוף דיז גנריישן.
מישהו הקדים אותו 😂😂😂😂
אבל הוא ימצא דרך עכשיו להכניס את עצמו לזה ולרכב על זה.
הכל זה קונספירציה בשביל שראס יבריא אז אני בעד המהלך.
יאללה ברוך תחזור גם מנחם הכניס פה פולטיזציה כמו בnba 😂😂
אני מקווה ובטוח שכל זה רק מביא אותנו ל4 שנים נוספות של דונלד

BoJack39
BoJack39
27/08/2020 4:55:00

ב NFL מתמודדים עם זה בצורה מאוד פשוטה (אין חוזים מובטחים)
זה לא כמו ב NBA תשחק לא תשחק הכסף שלך.
לא הופעת למשחק? אין כסף. (ע"ע לוויאון בל)
ככה שהם יחשבו 200 פעם לפני שהם יחליטו לזרוק זין.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  BoJack39

נשמע הגיוני

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זה הכל בגלל שרוצים שראס יחזור

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

צריך קמפיין חדש בליגה לא בושה להיות וויט בוי

גיא רוזן
27/08/2020 5:35:43

קודם כל –
כל הכבוד.
ההחלטה למחות למרות הסיכון הכלכלי הנלווה, היא החלטה מרשימה.
.
לגבי שאלת אפקטיביות המחאה –
כאשר עוקבים אחרי הכותרות בערוצי החדשות בארה"ב, ואחרי השיח שהמחאה מעוררת, התשובה היא חד משמעית: בהחלט אפקטיבית.

danf
danf
27/08/2020 6:10:11

לגמרי אפקטיבית!
אפילו כאן אנחנו כמעט ב300 תגובות…
גם אם מסכימים או לא, הדיון עצמו חשוב ומייצר מודעות.

onetwo3
27/08/2020 14:44:05
Reply to  danf

ביום של משחקים יש 600 תגובות.. 🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח אפקטיבי כמו השמאל. עובד בסיסמאות בתכלס 0 אחוז אפקטיבי. מה שהיה הוא שיהיה בדיוק.
אבל בסיסמאות ובלאגן אלופים די דומה לאנרכיסטים בארץ.
נותן משכורת יפה ושעות נוספות לאנשי "החדשות" לברבר לדעת כמו החדשות פה…
סיכון כלכלי 😂😂😂😂להיפך סיכון כלכלי זה למי שלא יסכים איתם…
הם יודעים שהמושלים לא יעשו להם כלום כי גם הם מפחדים 😂😂😂.
הדבר הכי בטוח שם זה שהכסף יזרום לכן כולם זורמים

danf
danf
27/08/2020 6:27:38

שינוי תודעה לוקח זמן…
זו התחלה.

shadow
shadow
27/08/2020 6:29:41
Reply to  danf

התחלה של מה? זה נראה הרבה יותר קרוב לסוף מאשר להתחלה. לפחות בסיבוב הזה.

גיא רוזן
27/08/2020 6:31:01

יכולות החיזוי שלך ידועות לכל, שמעון.
(אתה כתבת – 0 אחוז אפקטיבי…)
.
לגבי שלל הסמיילים הקלולסים סביב הסיכון הכלכלי –
כאן התגובה שלך בכלל מציבה אותך במחוזות החסר מושג.
השחקנים מרוויחים בטווח הארוך אחוז קבוע מסך ההכנסות. ירידה בהכנסות של הליגה משמעותה ירידה ברווח של השחקנים.
אלו הן העובדות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחח עובדות שלך… שהיה סיכון כלכלי ראינו את ההתרפסות.
כרגיל אתה שוב לא קורא את המפה שוב שוגה ושוב חי בסרט.
השחקנים יקבלו את ההכנסות אל תדאג להם הם לא לקחו שום סיכון ישלימו בעתיד.
סיכון זה למי שיעלה לשחק הוא יסתכן כלכלית.
הלוואי שיפתחו ליגה חלופית של כדורסל אמיתי ולא אצטרך לראות יותר את הכדורסל האומנותי.

גיא רוזן
27/08/2020 7:06:54

כרגיל, הרבה מילים, 0 עובדות.
(תבדוק. זה לא מסובך. תבדוק מה כתוב ב-CBA לגבי חלוקת ההכנסות)

Griffin
Griffin
27/08/2020 6:32:18

1+

Zvika Bar-Lev
27/08/2020 8:26:29

המצב הפרוגרסבי בכלל, וספציפי בNBA, הפך את זה למעשה לאפס סיכון כלכלי, ולהצגת יחסי ציבור. זאת האמת גיא.

גיא רוזן
27/08/2020 9:38:44
Reply to  Zvika Bar-Lev

השבתה של הליגה זה 0 סיכון כלכלי???
.
שוב –
שכר השחקנים: סכומי המקסימום, המינימום, האקספשינס, סולם שכר הרוקים. הכל פונקציה של רווחיות הליגה. יותר כסף נכנס = יותר כסף לשחקנים.
השבתה משמעותה צניחה בהכנסות ולכן הרבה פחות כסף לשחקנים.
זו האמת כפי שהיא.

IDO
IDO
27/08/2020 6:22:35

נעמי אוסקה גם חתכה מהטניס למה אין לה ראש להיות בידור להמונים בזמן שהפוקוס צריך להיות על שינוי אמיתי.
הטניס בתגובה הלך איתה ודחה את חצאי הגמר אבל רק ביום אחד.
יש עשן וניצוצות מאחורי הקלעים.

תום
תום
27/08/2020 7:18:41
Reply to  IDO

היא בכלל יפנית, מה היא קשורה בכלל?

המשגיח
27/08/2020 9:31:37
Reply to  תום

היא אמריקאית ממוצא יפני

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מנחם מה עם איזה פוסט על המרגל הרוסי שאירגן ירי בפעיל זכויות האדם השחור כדי לעורר מהומות ולהשבית את הnba שיצא נגדו?

עגל
27/08/2020 11:48:59

לא קראתי אף תגובה מעלי –
ביטול המשחקים זה בזיון. לא ברור לי מה הם חושבים לעצמם

דוקטור רזי הופמן
27/08/2020 12:18:35
Reply to  עגל

שמח לשמוע שזו גם דעתך.

עגל
27/08/2020 13:22:08

אני בלחץ זמנים, ארחיב מתי שיהיה לי זמן.

דוקטור רזי הופמן
27/08/2020 13:52:11
Reply to  עגל

בכיף
סופ"ש נעים