בלוג חי: הג'אז והקליפרס ינסו לסגור את הסדרות, וחצי גמר המזרח יתחיל במשחקי ראשון/ רותם אלרן

מנת השף

20:00 שעון מודיעין – טורונטו ראפטורס (0) VS בוסטון סלטיקס (0)

הלילה הסיבוב השני יתחיל עם המשחק הראשון בו, וזו תהיה הסדרה בין המדורגת שנייה (טורונטו) למדורגת שלישית (בוסטון) במזרח. שתיהן עברו בסיבוב הראשון יריבות שלא התקרבו אליהן ברמה, ושתיהן הביסו אותן בסוויפ – הסלטיקס את פילי נטולת בן סימונס והראפטורס את ברוקלין החסרים מאוד והחלשים. זו תהיה הסדרה הראשונה עבור שתיהן בפלייאוף שתהיה תחרותית, והמשחק היום יכול להיות אינדיקציה מעניינת לאיך הסדרה תתפתח.

טורונטו מגיעה למשחק כשהיא נראית מוכנה מאוד ולא התקשתה מול הנטס כלל, כשהייתה עם רייטינג הגנתי נהדר של 102.4, ובהתקפה נראתה מרשימה מאוד כשקלעה 126.3 נקודות למשחק בארבעת המשחקים בסדרה, כולל 150 שהמטירה על הנטס במשחק האחרון (וכמות מטורפת של לא פחות מ-100 נקודות משחקני הספסל). הם מתבססים על הספסל ועל השחקנים המשלימים לא פחות משהם מתבססים על הכוכבים (בעיקר סיאקם, ואן וליט ולאורי), ועד כה העומק של הספסל שלהם הוכיח את עצמו, כשעולים משם שחקנים מנוסים כמו סרג' איבקה ונורמן פאוול, כשאליהם מצטרפים צעירים כמו טרנס דיוויס, כריס בושיי ומאט תומאס שמביא קליעה כשצריך. העומק שלהם וחוזק הספסל עשוי להיות אקס פקטור משמעותי במשחק הזה, ובסדרה כולה.

מהצד של הסלטיקס, הם מגיעים לאחר הניצחון על פילדלפיה מחוסרי השחקן השני הכי חשוב שלהם, וחסרי כימיה. הצמד המוביל של הקבוצה, ג'ייסון טייטום וקמבה ווקר, נראה טוב מאוד והם הנהיגו את הקבוצה לנצחונות על פילי. הצד השלילי בסדרה הייתה ההגנה על ג'ואל אמביד. היה נראה שבכל פעם שאמביד מנסה להיכנס לצבע בסדרה הוא מצליח, וכשלא התעייף ולא נגמר לו האוויר, הוא שחט אותם שם, כולל כמעט 15 זריקות מהעונשין בממוצע למשחק בסדרה. בסדרה כזו הם לא ישחקו מול שחקן כמו אמביד, שיוכל לשחק מולם כל כך הרבה בצבע ולגרום נזק משם, אבל הם ישחקו מול איבקה ומארק גאסול, שניהם גבוהים, חזקים ויכולים לשחק בפוסט, כך שחוסר בשחקן הגנה משמעותי בצבע עלול לעלות ביוקר לסלטיקס בסדרה הזו. מעבר לכך, לטורונטו יש מאץ' אפ מצוין על כל השלישייה המובילה של בוסטון, כשיש להם שחקני הגנה נהדרים בפרימטר כמו או ג'י אנונובי, פסקל סיאקם, פרד ון וליט ולאורי.

אני מאמין שהניצחון היום ילך לטורונטו.

שאר המשחקים

22:30 – לוס אנג'לס קליפרס (3) VS דאלאס מאבריקס (2)

המשחק האחרון והמאוחר ביותר בליל המשחקים הזה יהיה המשחק בין הקליפרס, אחת הקונטנדריות הבולטות לאורך העונה, לבין דאלאס המפתיע ומהנה מאוד לצפייה, שאותה מוביל לוקה דונצ'יץ'. הסדרה עד כה סיפקה משחקים מעניינים (ואחד לא בגלל הסיבה הנכונה, או אם לדייק – ההרחקה של פורזינגיס), והלילה הקליפרס ינסו לסגור אותה ולשלוח את הטקסנים הביתה.

הקליפרס מגיעים למשחק אחרי סדרה הפכפכה מצידם, כשהשחקן השני בחשיבותו בקבוצה, פול ג'ורג', יותר מזיק מאשר מועיל עם 36.8% מהשדה בסדרה, והמשחק היחיד שלו שהיה טוב היה המשחק הקודם, בו קלע 35 נקודות ומעט הושיע את עצמו מהכינוי playoff P שאימץ לעצמו. קוואי לנארד כרגיל השחקן הכי טוב בקליפרס, ומצטיין בסדרה הזו עם עם 32.8 נקודות למשחק, כשאליהם הוא מצרף 9.4 ריבאונדים ו-4.8 אסיסטים. תצוגת אול אראונד מרשימה שלו עזרה להם מאוד בזמן שג'ורג' לא נראה טוב, וזה בלשון המעטה. הסגל שלהם מראה שוב ושוב עד כמה עמוק הוא, ולו וויליאמס ומונטרז הארל ממשיכים לתרום מהספסל. למרות זאת, הקבוצה לא מאוד מחוברת בכושר כזה של PG13, והפסידו שני משחקים מחמשת הראשונים לדאלאס הנחותה יחסית אליהם.

מצד דאלאס, היו כמה הפתעות בסדרה, חלקן טובות וחלקן פחות – בראש ההפתעות החיוביות היה הקאמבק במשחק הרביעי מפיגור 21, וניצחון שכלל גיים ווינר הרואי משלוש של דונצ'יץ' על הבאזר, בנוסף לחזרה המרגשת הזו, גם התרומה של שחקני הספסל היא תרומה נעימה מאוד לקבוצה. מהצד השני גם היו הפתעות לא נעימות מאוד עבורם, בראשן ההרחקה המפוקפקת של פורזינגיס במשחק הראשון, שייתכן ועלה להם במשחק, ופציעה של הלטבי בברך, מה שגרר היעדרות שלו משני המשחקים האחרונים, ובסופו של דבר הפציעה התבררה כמיניסקוס ימני קרוע, דבר שיגרום לו להחמיץ את יתר הסדרה, וככל הנראה חלק משמעותי מהעונה הבאה. המשחק היום יהיה קריטי לקבוצה, והחדשות על כך שדונצ'יץ' ופיני סמית' questionable למשחק בטח שלא מעודדות אותם. למרות זאת, אם דונצ'יץ' ישחק המאבס יכולים לפחות לתת פייט היום, ויצטרכו משחק אדיר של הסלובני כדי שיהיה צ'אנס לניצחון.

אני היום מאמין בדאלאס למרות שהם מגיעים במצב נחיתות, ומאמין שינצחו במשחק שיהיה צמוד מאוד.

3:30 – יוטה ג'אז (3) VS דנבר נאגטס (2)

המשחק הלילה יכריע אם דנבר תלך הביתה, או תמשוך את הסדרה למשחק שביעי ומכריע לאחר שכבר הייתה בפיגור 3-1.

יוטה מגיעים למשחק אחרי הפסד במשחק צמוד מאוד לדנבר, המדורגת השלישית במערב, לאחר שניצחו את שלושת המשחקים לפניו בסדרה ונראו מרשימים מאוד. דונובן מיצ'ל פורח בהתקפה עם תצוגות סקורינג מעל ומעבר לכל הציפיות, ובחמשת המשחקים בסדרה קלע לא פחות מ-37.6 נקודות למשחק ביעילות גבוה, כשהוא גם קולע 4.4 שלשות ב-51.2% וללא ספק הוא השחקן הטוב ביותר על המגרש. לצידו רודי גובר תורם כרגיל באחוזים גבוהים מהשדה, אבל גם עושה 4 עבירות למשחק על 1.4 חסימות,נתון לא רגיל עבור הנפיל הצרפתי.

נראה שיוקיץ' מצליח להקשות עליו בהגנה מאוד, כשהוא לוקח כמות גבוהה בהרבה של שלשות ביחס לעונה הסדירה (7.2 בסדרה לעומת 3.5 בממוצע למשחק העונה) וקולע באחוזים מצוינים – 47.2% משלוש בסדרה. בכך הוא מונע מגובר את החוזקה העיקרית במשחק שלו – ההגנה בצבע. גובר שומר מצוין בצבע, ויוקיץ' סנטר שמסוגל לרווח את המשחק, כך שיוטה לא רוצה לבטל את האפקט של הצרפתי בצבע ומשאירה את יוקיץ' פנוי – 6.2 מהזריקות שלו הגיעו ממצבי קאץ' אנד שוט, ולעומת העונה הרגילה בה הוא יותר הססן בבחירת זריקות מאחורי הקשת, הוא מקבל הרבה מצבים פנויים, כשלא פחות מ-6.6 מהזריקות שלו משלוש מגיעות כשהוא פנוי (מגן במרחק 4-6 פיט) או פנוי מאוד (מגן במרחק 6 פיט או יותר), וכך מתאפשר לו לקלוע באחוזים גבוהים ובזריקות יותר נוחות. בנוסף אליו, גם ג'מאל מארי פורח עם 51 ו-42 נקודות בשני המשחקים האחרונים (בהתאמה), לא איבד אפילו כדור אחד בשני המשחקים ונראה יותר בטוח ויציב ביכולת הסקורינג שלו, כשזרק פחות מהמיד ריינג' הרחוק והיה התשובה של הנאגטס בהתקפה להתפוצצות של מיצ'ל.

אני מאמין שהיום דנבר ייקחו את המשחק ויגררו את הסדרה למשחק שביעי ומכריע.

לפוסט הזה יש 712 תגובות

  1. רותם יש מצב יש טעות בשעות? אני מקווה שאתה מאד טועה ואפליקצית הליגה צודקת.
    לפי אפליקציית הליג פס בוסטון זה ב8 בערב
    לוקה זה ב10 וחצי ודנבר ב3 וחצי.
    אם אתה צודק לאסוף בדרך אליך עם המטאטא גיריתי אותו אתמול עם בוסטון ולוקה בשעות הערב

      1. שמעון עושה ניחוס הפוך כדי שהקליפרס ידיחו את לברון בגמר מערב. יש לו כוחות נאחס אימתניים משחק קודם זה עבד לו. הפעם אני מנסה לבטל את הניחוס ההפוך שלו עם כישוף מבוסס דם עטלפים ועלי מזל איריים

          1. אני עליתי עליך, עד עכשיו חשבתי שאתה סתם יורה מהמותן הימורים, אבל זה הכל מחושב אצלך לווין ווין סיצואיישן. או שתצא צודק לוקה ניגב, או שתצא מבסוט קוואי נשאר להדיח את לברון בהמשך. ניסיתי לבטל אותך משחק קודם, היום אני בכישוף אימוגי מדולפן אולי זה יעזור

            1. זה כריש לא דולפין

            2. שיט, גם לזה יש לך כוחות ביטול.
              .
              🐬🐬🐬🐬🐬🐬

            3. חחחחחחחחחחחחחחחחח
              הפעם באמת דולפין, לפי סנפיר הזנב….

  2. אחלה פריוויו, תודה רבה.
    אני דווקא מנחש (מנחס?) ששתי הסדרות המערביות יגמרו היום (דנבר משום מה לא בפורמה, ודאלאס לא באמת ברמה של הקליפרס). מסכים איתך על התחזית של טורנטו בוסטון, לצערי

      1. לוקה הולך להיות אומלל הערב. אני לא שולל פציעה (אל דאגה, לא אמיתית) או הרחקה. הכנופייה של בברלי השיגה את המספר שלו, זה הולך להיות קשה לצפייה.
        אפרופו קשה לצפייה – ראית את קלינגון אתמול? איך שחקן חלוד, שלא מסוגל לקלוע לייאפ, שמשתולל כמו משוגע – הופך את יוסטון לפי שניים יותר טובה מאוק' סיטי? ראס לא רק עושה דברים "שלא רואים בסטטיסטיקה"; הוא עושה דברים "שלא רואים בעיניים". מה בדיוק הוא עושה? לא ברור. אבל איתו אין לאוק' סיטי שום סיכוי.
        חחחח….
        .
        דבר אחרון, קבל: נַיְינְטִין סִיקְסְטִי נָיְין מוּב
        https://youtu.be/i3T08VzwOhE?t=262

        1. חחח על המוב

          ראס עושה לחץ על ההגנה וזורע פאניקה גם אצל היריבה וגם אצל דאנטוני
          איך אני אוהב אותו איך בא לי שהוא יטטרש את המלך ויטביע עליו הוא לא שם על השיקצה אין לו שום כבוד גם להארדן אין. יאללה רק שלא יחרבנו מול אוק ונוכל להתענג כל בוקר ב4.15 לקרב השיקוצים אני אתה ואשך ואני חושב שכל הופס יצפו בסידרה הזאת.
          משיקולי רייטינג למלך אני מניח שלא יתקעו משחק בסידרה הסאת ב1.30 🤨🤨🤨

          1. שתדעו שכמה שאנחנו צוחקים עליו – הרבה שחקנים בליגה אמרו שזה סיוט כשהוא שומר עליהם – לא מפסיק להציק וכאלה.
            אני צריכה לחפש את הכתבה ולפרסם פה, זה היה ממש מפתיע

            1. את צוחקת נכון? אני בן 900, אם ראס שומר עלי אני חוזר להיות שחקן של 17.6 ו-4 כמו שהייתי בשיאי בליגה השנייה.
              🙂
              שמעון הכי גרוע לי זה 4 בבוקר, אני לא רואה חשבון או איש הייטק מפונקים שהולכים ובאים מתי שבא להם (כלומר כדורסלנים), אני חי בעולם האמיתי, מתחיל בשעות אפס (כלומר כדורגלנים). יוצא מהבית בשבע. זה אומר מקלחת, סנדוויצ'ים, ולהוציא את הכלב החל משש. תן לי 1:30 זה כל מה שאני צריך. לישון זה לחלשים.
              הבעייה שאם אני יוצא באמצע הרבע השלישי, אני לא יכול לסמוך עליך ועל הטמיר. כבר עשיתם במכנסיים בעבר, המלך יאכל אתכם בלי מלח, הטמיר רק רואה אותו ונהיה הילרי קלינטון.

  3. תודה רותם!
    פול גורג הגיע לפלייאוף, איתו זה כבר חסר סיכוי, קוויאיפרס ב20.
    אא"כ המכשף הסלובני וכו'
    דנבר יחזרו היום, אגב עקרונית זו סדרה אדירה והיסטורית מכמה בחינות שלא מקבלת את הכבוד שלה.

    בוסטון תיקח את הסדרה הזו ב4-2 קל יחסית, זה ההימור שלי
    וגם היום, טייטום עם 40 נקודות יקח עליו.

      1. קמבה?
        קמבה יהיה אומלל בסדרה הזו. גם לאורי וגם פון-פליט יהרגו אותו. הסיכוי בא מגיילן וג'ייסון.
        הערב רונטו מנצחים.

          1. אני אכין בשבילך כובע מיוחד, טבול בשמן זית חדש.
            תקבל על צלחת עם סכין ומזלג…
            רוטב טבסקו הולך?

  4. הרבה הייפ, צברו הראפטורס העונה. ובצדק.
    .
    ועדיין,
    הניחוש שלי הוא שהסלטיקס מנצחים בסדרה הזו.
    לטעמי, יש להם את הסגל שבוני בדיוק בשביל לנטרל את כל אותן יתרונות שלקחו את טורונטו העונה לעונה כל כך מוצלחת –
    פורוורדים שמשלבים יכולת ב-2 צדי המשחק,
    גארדים שמשלבים ניסיון ויכולת להינס מתחת לעור לא פחות מזה של הראפטורס.
    הבעיה היחידה היא העומק,
    כאשר היעדרותו של הייוורד הופכת את המאבק לצמוד בהרבה.
    .
    השורה התחתונה?
    זו מרגישה כמו סדרה ארוכה בסיומה הסלטיקס מתקרבים צעד נוסף לקראת העפלה ראשונה לפיינלס מאז אותו מפגש מרתק מול הלייקרס של קובי וגאסול.
    .
    תודה, רותם.

        1. אתה יכול להיות יותר אכזרי?
          🙂
          אני בכלל עובד עכשיו כדי לא להרדם עד המשחק, עד כדי כך אני עייף.
          יושב בחדר העבודה ומכין טבלה לשותף למאמרים הבלגי איתו אני עובד על פרסום כמה מינים חדשים למדע.
          כיף גדול לראות אותם מצטברים ואחרי זה מתפרסמים.

    1. תשמע אני ואתה מהמרים על הירוקים….כדאי לרזי להכין את הדמעות אם יש שבב של תקווה זה שהאשך הלך על הראפס בסידרה הזאת.
      אני איתך בוסטון ב7. קמבה הmvp של הסידרה הזאת

    1. מצויין, באמת פחדתי אתמול כשאמרו שהוא בספק.
      הוא המנוע של טורונטו בלעדיו חסר להם הרבה יותר מהנקודות שהוא קולע

  5. איזה יופי של ערב. תודה על הפריוויו. יוטה וקליפרס יסגרו עניינים. טורונטו בקטנה היום ובשבעה את הסדרה.
    מי שמחפש סדרה של שתי קבוצות בדגש על המילה קבוצה זו הסדרה בשבילו.

  6. זה ההבדל בין הבועה למה שאמור היה אולי להיות ב"חיים האמיתיים".
    בעולם המקביל דאלאס היו מגיעים לאמריקן איירליינס ארינה ועם דחיפה של הקהל ועם לוקה והשחקנים משולהבים אולי היו משווים.
    במציאות בבועה משחקים באותו המגרש רק שהמדבקות מתחלפות והשחקנים כבר מתים להתחפף משם ולחזור לבתים שלהם ולכן הקליפרס ינגבו.
    .
    דנבר-יוטה מאוד מסקרן, ממליץ לדנבר את המפתח לניצחון שהמלצתי לפני הניצחון במשחק האחרון- ללבוש את החולצות השחורות עם פסי הרטרו הצבעונים.

  7. אני פה בשביל קמבה. גו קמבה.
    אני בספק שלדנבר יש דרך להתמודד מול יוטה. משחק קודם יוקיץ' הביא רבע ראשון פסיכי, ומארי מחצית שנייה בגאד מוד, וזה בקושי הספיק.
    אני חושב שאולי מלון צריך להמר ולנסות להפתיע. אין לו יותר מידי כלים,אבל אולי לנסות יותר חמישיות סמול בול עם גראנט ופורטר מקדימה. אולי עם מילסאפ ב5. החמישייה עם יוקיץ' פשוט לא טובה הגנתית. אולי לעבור לאזורית.אולי הוא ידחוף למגרש את בול בול.
    כי אני לא רואה איך דנבר מצליחה לנצח את יוטה במשחק כדורסל.
    ובגלל שמלון לא כזה, ביי דנבר.
    ובהצלחה ליוטה נגד הקליפרס.

      1. באיזה עולם אתה חי? אינגלס,קלארסון,גובר,קונלי. זה יותר גדול מיוקיץ' ופורטר. או שאתה חושב שמילסאפ שחקן ששווה חוזה מקס.

          1. אתה ממש לא רואה יוטה – דנבר אז.
            גובר מתעלל ביוקיץ מתחת לסל, גם בהגנה וגם בהתקפה.
            קונלי מצויין כל הסדרה, לא רק משחק אחד – תבדוק אותי.
            האקס פקטור אבל הם אוניל את קלרקסון שאם יגיעו חדים (אוניל בעיקר בהגנה) זה של יוטה להפסיד.
            .
            אינגלס שחקן נחמד, צריך להיות 7 ברוטציה (אחרי בוגדי וקלרקסון) כמנהל משחק לצד מודיאיי של החמישיה השנייה.
            ככה הוא באמת יוכל לנצל את היתרון חוכמה שלו נגד המחליפים בלי להיות חור בהגנה.
            ולקרוא לו נגר?
            זה שחקן שנושק ל40% קרירה משלוש, אתה סתם לא אוהב אותו בגלל מכבי 😡😡

            1. חוץ מהמשחק האחרון – שם יוקיץ היה זה שהתעלל.
              אבל אחוזים כאלה לא יחזרו על עצמם (אני ממש מקווה לפחות חח).

            2. האמת ראיתי רק את המשחק האחרון בש.ח בסידרה הזאת. כל היתר תקצירים.
              אני לא חושב שיוטה טובה האמת. נראה אם יוכיחו לי היום אחרת..
              דנבר לדעתי פישלו עד כה

            3. יוטה טובה אבל לא מצויינת.
              מיטשל מדהים כמובן וקונלי התחבר סוף סוף אבל השאר די ברמה הרגילה שלהם.
              בוגדי היה משנה את המצב משמעותית מבחינת נשקים התקפיים.
              בכל מקרה – היתרון האמיתי של יוטה עד עכשיו היה בעמדת המאמן, 3 משחקים רצוף הוא עשה בית ספר למלון ותכלס גם במשחק 5 ללא יום מטורף (אבל ממש ממש מטורף) של יוקיץ את מארי זה כנראה היה נגמר אחרת.

  8. וואי וואי איזה ערב…
    פשוט תאווה של כדורסל – כל משחק יותר טוב מהקודם.
    אבל למה יוטה ב03:30???
    ממש לא אוהבים אותי שם… 😪😪😪
    .
    בוסטון – טורונטו: זאת ה-סידרה של החצי גמר, יהיה טירוף אני מהמרת על בוסטון ב10, טייטום נותן שואו.
    .
    דאלאס – קליפרס: לצערי לוקה עומד לסיים את דרכו בפלייאוף הראשון שלו, אשמח להתבדות אבל לדעתי קליפרס ב3-5.
    קוואי עם משחק של 35+
    .
    יוטה – דנבר: בשבילי המשחק של הלילה, תצפו לתצוגת קליעה מטורפת של מיטשל את מארי.
    תנצח מי שהצוות המשלים שלה יגיע חד יותר.
    המאצ של המשחק זה יוקיץ בהתקפה מול גובר בהגנה.
    יהיה טירוף.
    (בכל זאת, יוטה ב7 כי אני חייבת)
    .
    תודה רותם, פריוויו מצויין!

      1. כשאתה צודק אתה צודק, אתה יודע איך זה – אצבע וכל היד או משהו בסגנון..
        תכלס המשחק שבוטל היה אמור להיות ב4 אז אני באמת סתם מתבכיינת, פשוט מילואים… גם ככה אני לא ישנה…

      1. אחד וחצי היה מושלם.חוזר מסליחות ישר למשחק.
        גם עדיף להישאר ער מלקום למשחק(ככה זה שאתה סטודנט שבוז בתקופת מבחנים שיש לך פגרה באמצע,אנחנו גם בלואד)

      2. תשמע, אתה צודק עקרונית – אבל מילואים…
        משמרת בוקר בחמל של המלון קורונה זה לא סימפטי חח
        ועוד מחר אנחנו מסבים את המלון מחולים למבודדים כהכנה למכת חרדים שעומדת לחזור מאומן.
        יהיה שיגעון של יום, האידיאלי היה לי יוטה ב8 ולישון כמו גדולה..
        עכשיו צריכה לילה לבן…
        מ

  9. תשמע, אתה צודק עקרונית – אבל מילואים…
    משמרת בוקר בחמל של המלון קורונה זה לא סימפטי חח
    ועוד מחר אנחנו מסבים את המלון מחולים למבודדים כהכנה למכת חרדים שעומדת לחזור מאומן.
    יהיה שיגעון של יום, האידיאלי היה לי יוטה ב8 ולישון כמו גדולה..
    עכשיו צריכה לילה לבן…
    מ

  10. תודה על פריוויו מצוין!
    בוסטון עוד צריכים לשכנע אותי (פילי לא דוגמא, קבוצה שבורה), בינתיים אני עם הרפטורס
    בדנבר מארי לדעתי (ונסייון העבר) לא מגיע הלילה, תלוי כמה יוקיץ' יהיה גדול + עוד איזה רול פלייר, אחרת זה יהיה אפסט מאוד מבאס לדנבר ומייק מאלון
    וקליפרס, ברור

    1. ערב רב. תגידו יהיו קישורים שווים לצפיה בנייד? רוצה לראות את בוסטון טורונטו ואת לוקה מנגב. או שעדיף לעשות חמש לייב?

  11. יותר מעניין מהמשחק זה הגישות השונות של שני המאמנים. נרס כל הזמן מטרטר לשופטים סטיבנס ספינקס. לא מוציא מילה. כמו שמים וארץ.

  12. השיפוט הרג את טורונטו ברבע הזה, ממש סיכול ממוקד.
    ואן פליט בצדק בא בטענות היתה עליו עבירה בזריקת ה 3 שהחטיא.

  13. אני בשוק שזאת התוצאה וטייטום היה עם 0 עגול (בהכל!!!) עד הדקה האחרונה של הרבע בערך.
    מי אתם בוסטון האלה ואיפה הייתם כל העונה?!?!

  14. שלום לכולם, בוסטון במשחק כמעט מושלם עד עכשיו, הגנב והתפקפה, וזה עוד בלי סלים של טייטום וקמבה. אם הראפס לא משפרים עמדות עד החצי אפשר לסגור את הסיפור היום.

    1. חכה כולה משחק ראשון שעוד לא נגמר.
      טורנטו עוד יפתיעו למרות שבסוף בוסטון אמורים לעלות ולו מהסיבה שיש להם סגל טוב(למרות חסרונו של הייווארד) ומאמן טוב מאוד(למרות הקישקושים שרושמים עליו פה)

  15. סוף סוף סטיבנס נזכר לקחת פסק זמן.
    🙂
    עשה יופי של הכנה טקטית לרונטו אבל… היה צריך לקחת את פסק הזמן כשהם הורידו ל 12.

  16. הרבי מהופמן – אני עובר למנאייכ – מקווה שתצליח לשמור על ההפרש. נראה לי טורונטו היום במוד של נס ציונה. הם מתגעגעים לברוקלין

    1. דה שוט זכיתי בהתערבות על פיצה בשכונה, מישהו חשב הוא ינצח אותי שם באחד על אחד ועוד הייתי עייף אבל הוא אמר לי מה אתה מפחד….אמרתי לו אני לא מפחד אבל אני לא משחק סתם אני רוצה פיצה:) , הוא זרם
      10-3 מהיר עם 4 שלשות, הוא חשב הוא יכול לתת לי מטר חחח שהוא התקרב קיבל 2 לייאפים מהירים

        1. בטח מפסיד מלא. אפילו כתבתי פה לא מעט. אבל באחד על אחד טרם הפסדתי בשכונה חוץ מפעם אחת שהיה לי כאב בטן ובקושי שיחקתי והפסדתי למישהו חלש האמת.
          אבל לא יצא לי לשחק אחד על אחד נגד שחקני העילית.
          אני הכי אוהב שבא לשחק מולי זר שלא מכיר ואז שאנחנו מתחילים לשחק הוא עומד על העונשין חחח רגיל לסימונסים חוטף שלשה אחת אומר לעצמו טוב ניתן לו חוטף עוד אחת מתחיל להתקרב יותר חח. ככה היה היום😎

    1. כמו שאמרתי, הייתי מטריד אותו אבל סטיבנס יתנגד ועכשיו חידשו לו חוזה. איינג' אולי לא יעשה את זה בגלל הרצון של בראד.

    2. הוא שחקן טוב שנפל בגלל פציעות והיום הוא באמת לא נחוץ לבוסטון בדיוק כמו הסיפור של קיירי רק בלי האופי החרא והעולם השטוח.
      הם יכולים להביא חלקים אחרים שחסרים להם בעיקר לספספל ובעיקר להגנה.
      הייווארד יכול לעזור לקבוצות אחרות.

  17. דר. הופמן אתה יוכל מדי פעם להתרווח ולהנות מהקבוצה שלך וגם אפילו להחמיא לסטיבנס מדי פעם הוא מאמן טוב מאוד. היית יכול לפול עם בראון ואז מה היית אומר?
    יש לך קבוצה צעירה עם עתיד וכשהם נראים ככה אתה סתם מפספס הזדמנות להנות

    1. לדעתי אתה לא קורא מה שאני כותב…
      כתבתי לא פעם ולא עשר פעמים, סטיבנס מכין את הקבוצה טוב.
      במגרש הוא לוקה בחסר ולא מגיב בזמן. זו הבעיה העיקרית שלו.

      1. קורה ולא מסכים. יש לך קיבעון מגיב מעולה גם במשחק הזה. הוא עדיין לא מאמן מצויין אבל הוא מאמן טוב מאוד ואין לי מושג על מה אתה מבסס את זה שבמגרש הוא לוקה בחסר ולא מגיב בזמן.

        1. אני רואה את כל המשחקים של הסלטיקס, הוא מאמן טוב בהכנה ובמגרש האימונים אבל התגובה שלו בדרך כלל באיחור ואני לא היחידי שחושב כך.

    2. זה האנטי ניחוסון שלו. העניין הוא עם יתר הגולשים בהופס שלא נתנו סיכוי ממשי לבוסטון לעשות משהו השנה, המאמן הספסל חוסר בכוכבים ועוד. בינתיים עם רבע שני איום ו 9 איבודים בחצי הראשון בוסטון מנגבים.

        1. מיאמי מילווקי בוסטון טורונטו לעומת לייקרס יוסטון וקליפרס יוטה…. מזפח או אני יותר נהנה מהמזרח בפלייאוף, להוציא את לוקה

      1. אני אמרתי בתילת השנה שהסלטיקס צריכים לקחת השנה טייטל 18 בגלל הכישרון. פחות מגמר המזרח יהיה כישלון.

  18. לא הימרתי על בוסטון בגלל המחצית הזו
    אני באמת חושב שבוסטון יעשו בית ספר לטורונטו.
    ראיתי טורונטו השנה וכמה שזה נשמע קיצוני הם פייק בפלייאוף מול קבוצה כמו בוסטון.
    אין שחקן שמתקרב לטייטום או בראון בטורונטו
    סמארט כיום יכול להעביר קורס בפלופינג ללאורי שזה הנשק ההתקפי העיקרי שלו, ולדעתי כיום אחרי קפיצת המדרגה שעשה הוא שחקן יותר טוב מלאורי.
    סיאקם נייס, אבל מוגבל.
    אם תבוא הפתעה ,היא תבוא מהואן ליט ומאיבקה שיכול לאמלל בהגנה.
    לכן 4-2 במקס.
    אבל…מא'כפת לי לטעות אין לי אינטרסים במזרח🤑

  19. בוסטון נראים מעולה גם כשכמה כלים התקפיים קצת חורקים. כיף לראות אותם, גם אם זה לא אומר כלום להמשך הדרך

  20. אני כל הזמן כאן אבל הייתי עסוק במעורב. לפתע בוסטון נראית כמזרחית היחידה שתוכל לנת\צח את המערבית. אני כבר לא זוכר:גורדון הייוארד גמור או חוזר לשחק?

    1. חחח משחק הבא שהם יפסידו תגיד שהם פחים😎
      המזרח פתוח לגמרי. בוסטון לא יכולים לעצור את יאניס הוא רומס אותם שנים עם ממוצעים פסיכים הוא הלברון שלהם😊😂
      אוגילי זה שחקן שאני לא לוקח לנס ציונה.
      היוורד רק מזיק לבוסטון בלעדיו הם הרבה יותר טובים ומהנים ולא צריך להתחשב אם לפגוע ברגשותיו. הוא די גמר את העונה או את הבועה

    1. אם לוקחים בחשבון את הליידה הצפוייה ואחרי כן אימונים, יכול להיות שיחזור לגמר המזרח מתישהו אם הסלטיקסיגיעו לשם.

  21. פששש דוקטור הופמן מנגב.
    שמעון – ראיתי נתת קלאץ׳ עם כסף (פיצה) על השולחן. כבוד! כשיש כסף על השולחן הידיים רועדות. יאללה אני בדרך לאפס מאחת. נשארו לי עוד שניים 😀😀😀

  22. שמח בשביל סטיבנס הרבה שטויות אמרו עליו במהלך העונה וגם בעונה שעברה.
    עושה עבודה מעולה, הוא אנדרייטד.
    בבוסטון יש קבוצה בזכותו בעיקר והוא התמודד עם לא מעט שינויים בסגל בשנים האחרונות, פציעות ושחקנים צעירים שהיו צריכים דמות שתכוין אותם.

  23. הבועה טורפת את הקלפים. אין ביתיות, אין קהל ביתי שידחוף כשמורידים ל-11 הפרש. נראה שזה יהיה הפלייאוף עם המשחקים הכי פחות צמודים.
    בוסטון נראים טוב (וויליאמס הזה אחלה). אבל טורונטו לא פרייארים וזה לא שבוסטון גנבו פה את הביתיות.

  24. לוקה מתחמם עם קצת זריקות לסל ושתיית גוגל מוגל לטובת גרון מגורז לתלונה במקרה ולא ישרקו פאול בחדירה.

            1. תודה הלינקהשל פאני מעולה אז כבר איתו

            1. ליאל נשמע יותר כוסית מנטע. אם היית צריך לבחור לבליינד דייט בלי שאתה מי היית לוקח?

            2. התיאוריה שלי:
              ליאל זה שם של הורים שבכוח מנסים לתת לבת שלהם שם של כוסית בתקווה שזה מה שיקרה
              נטע זה שם גנרי, לא מתאמץ אבל יוצאות פצצות…
              .
              הייתי הולך על נטע אולי היא גם תאהב ספורט.
              ליאל נשמע לי כמו אחת שמתעניינת רק בסטורי שלה..

  25. הידעתם? ללוקה דונצ'יץ'נרשמה חטיפה על המהלך הקודם, שבו זובאץ לא השתלט על המסירה, נתן טיפ, כמעט קלע, ולוקה תפס את הכדור מהטבעת.
    על זה נרשמה לו חטיפה.

    1. זה מה שמפריע לך 😂😂😂 כל מסירה בליגה סה אסיסט 😂😂😂
      לפעמים מוסרים על השלשה והשחקן עושה פייק סבסוב וחודר לסל לליאפ ונחשב אס למוסר אמיתי 😂😂

  26. כל כך הפתיע את דוק הפול קורט דיפנס של דאלאס עם בדיוק שחקן אחד, שהוא היה צריך טיים אאוט. כמה שאני חושב שהדאבל
    טים מהולל כאן לחינם, פול קורט דיפנס על כוכבים זה מהלך מאסט לקבוצות.

    1. חחח הקוריוז ודה שוט אמרו לפני גיים 1 קרלייל קרא כנראה רק אחרי משחק 5 בהופס. קאווי קצת מתקשה לדדות לספוט שלו בניחותא עם כדרור 15 שניות ולהשליך גאמפ על קלבר

          1. זה פסיכולוגיה וזה עובד כמעט תמיד ללגלג ולצחוק על היריב מייקל בירד עלי כולם עשו את זה.
            תחשוב שמישהו לא הולך לו מחטיא ועצבני ואתה עוד מכניס לו קטנות ויורד עליו צועק לו לא יכול להכניס לסל סבתא שלי קולעת יותר טוב יאללה איירבול זה מוריד בטחון לחלק מהאנשים לריצפה
            וזה טראש רך ועדין מה שאומרים בnba בטח חחח

            1. טקטיקה עובדת הכי טוב אם היא חלק ממך. צריך אישיות לזה. לא רואה את סטף קרי למשל משגשג בטקטיקה כזו.
              זה הכי עובד אצל מטורפים כמו רודמן או רובוטים כמו קוואי.

  27. לא יודע מה אתם רוצים, דאלאס קבוצה עם סגל שעל הנייר אמור בראש בכל אחד מהמשחקים וזה עוד כשפרוזינגיס משחק משחקת כשווה מול הקליפרס

    כל אחד בא בטענות זה לא פוגע, זה מחטיא.
    בסדר, הלוואי על לוקה כמו הסגל שנבנה השנה בקליפרס

    מצד שני, קרלייל מאזן את זה כשבצד השני נמצא ריברס

  28. טוב מהר
    למה אין זמן אז בקצרה ..
    1.לוקה לוקח את הסדרה ודאלאס מנצחים את הסדרה, וואי נאט בעצם? קצת קוואצ' היום ויאלה משחק 7 הכל יכול לקרות!!!!!
    וזה מבחינתי ארוע העשור בליגה!
    2.קוואי!!! שלמות!
    3.לוקה!
    4.מוריס האהבל קנה עכשיו את מקום הנבל אצל מיליונים ברחבי העולם!! לא נוגעים בבייבי של כולם!
    תפס מקום מכובד ליד בן לאדן ועוד פושעים נגד האנושות😇

  29. קאווי ולוקה התחילו לחגוג איך שהורידו עליהם את ההגנה זובאץ שמר על לוקה 2 מהלכים שנגמרו בסל ועל קאווי לגמרי הגנה חרפה חזר למה שהיה ב5 המשחקים הראשונים. אני בטוח שמוסד טנש יבוא עם הסברים מניחים את הדעת

  30. לדאלאס עדיין חסר:
    1. כוכב נוסף שני או שלישי, תלוי ביכולת ובעמידות של פורזינגיס.
    2. לפחות שחקן 3&D אחד, ועדיף יותר.
    3. עוד קלעים מסביב.
    בדרך כלל קבוצה בשלב ההתפתחות הזה רחוקה מהפלייאוף, כמו אטלנטה למשל. דונצ'יץ' פשוט טוב יותר מכל שחקן קודם בגיל 21.

  31. עוד ערב קשה בבועה.
    1. רזי מנגב
    2. מנאייכ
    3. לוזון מנגב
    4. צריך להוציא את הכלב
    5. המדדה מכפכף
    אני חושש שתהיה לי פציעה
    .
    נ.ב. הראו עכשיו ביצועים של אינדיאנה-ג׳ורג׳ – איזה שחקן

  32. קליפרס עם אחוזים טובים מהשדה וגרועים מהשלוש. דאלאס עם אחוזים נוראיים מהשלוש ומהעונשין, למרות שהרבה זריקות היו פנויות לגמרי. קליפרס ביתרון גדול בכ"ח.
    קוואי חיה רעה בשיא הכוח והמרץ שלו. ועדיין הוא אחד השחקנים המכוערים שיש (מבחינת סגנון משחק הכללי והדידוי. ככה אומרים או שאולי דידוא? איפה גיא? גיא?!)

  33. לראות את הביצועים של ג'ורג' פעם ולזכור את המועמדות לmvp עונה שעברה, ועכשיו תסתכלו על הצל הדהוי עם אותו השם שהולך במדי הקליפרס…

  34. וקוואי ההגנה שלו על לוקה לבד בלי ההתקפה שלי מזכירה את מייקל מביאה לקליפרס את הסדרה
    הסל ההוא ,כן ההוא בגיים 4, לא היה נקלע על קוואי,נבר.

  35. טוב גם אני הצטרפתי לאתר, קראתי את התגובות בפוסט של מנחם, אני לא מאמין כמה פראיירים יש שהולכים להפגנות ממומנות מזמנם החופשי ולא מקבלים על זה תשלום. אבל עולם כמנהגו נוהג . דאלאס מוציא מאתיים אחוז מהפוטנציאל שלה בסוף יש לה סופרסטאר וחבורה של שחקנים משלימים ורכיבה לטבית שלא מסוגל להישאר בריא

  36. פשוט גועל נפש ההתחזות הזאת של ג'ורג'
    סחתיין ואן גנדי

    תראו את התגובה על הספסל של הקליפרס אחרי שדונצ'יץ' זרק על השופט את הכדור ותבינו למה שונאים אותם

    1. מי יבוא יושנים ועובדים מחר
      נבוא שמתעוררים לעבודה ב5
      יאללה לילה טוב לכולם.
      לוקה לבד מידי לבעוט בפורזי הפח מהר בטרייד לקינגס או לווש הם יסכמו עליי

  37. זה כל מה שצריך לעשות נגד דאלאס דאבל טים בכל הזדמנות, יהיה משחק שהמחליפים יקברו אותך אבל זה לא יחזיק סדרה .

        1. לא 4 משחקים אחרת סת היה סטף והדאבל טים לא אמור לבוא מהם יותר מידי….
          נסביר לך בהזדמנות.
          עכשיו תסביר לי קאווי מקבל רבע 1 דאבל טים ולחץ על כל המגרש וקולע 2 נק. אחכ קרלייל מוריד ממנו כל הגנה ונותן לו לדדות הוא מנגב והמשחק נגמר.
          למה זה קרה?

      1. כמאמן אני מעדיף להשאיר את קלבר ופני סמית כל היום על קו השלושה לזריקות אימון מאשר אחד על אחד של לוקה

  38. נגמרו לדאלאס הכלים. אם עוד מישהו לא יתחיל להכניס את הכדור לסל (טימי הרדוואי אני מדבר אליך) אז הם אבודים. הםגם הולכים ומתעייפים ברוטציה מאוד קצרה

    1. למי הולך הכסף למארגני המחאה , ויש פראיירים שבאים למחות , אל תעלה אבל אתה ביניהם קח את הזמן תקים עסק, תעבוד על עצמך , מאשר ללכת להפגנה שלא משנה לך כלום. תאמין לי ישתלם לך הרבה יותר בזמן הקצר והארוך

        1. איציק שמולי , סתו שפיר חסר לך הוכחות, אל תהיה תמים שוב זה החיים שלך תעשה בהם מה שתחליט אני מייעץ לך, מנקודת מבט חכמה ומפוקחת, שנתיים אחרי שעזבתי את הארץ היו את האהבלים הפנתרים השחורים אתה חושב שהם השיגו משהו? הפגנות זה בזבוז זמן קח תדאג לעצמך עזוב אותך משטויות.
          .
          שאלה לי עלייך אם ביבי יעזוב אתה חושב יהיה דירה במיליון שקל בתל אביב? המשכורת שלך תעלה פלאים?

  39. חסימה והגנה נפלאה של קלבר מזכה אותו בשריקה מהאנשים באפור שמתעקשים לרמוס כל זכר למה שפעם קראנו לו כדורסל

  40. תודה עגל על הדאגה אין חשש. 😂
    נדמה שהם חיים בעולם א-לה בינארי 1=כסף 0=לא כסף. שום טיעון לגופו של עניין או אפילו לגופה של תיאורית המימון. מילים מילים ואת משמעותן יבוא לו גל ייקח אותן. העולם מחולק ללוזרים/וינרים. החיים כתחרות. כמה טראמפ מצדכם.

    1. תמשיך לבזבז את הזמן ולהפגין נראה לאן זה יוביל אותך, לי בנתיים יושבת רולס רויס חדשה מהניילון יפהייפיה בחנייה, העולם מתייחס לאנשים שדואגים לעצמם ויודעים שכל הפולטיקאים אותו זבל , ולפראיירים שחושבים שמישהו ידאג להם ומבזבזים את זמנם בהפגנה מטופשת כזאת או אחרת (והיו מלא לאורך השנים משני צדי המפה), ואז נקלעים למצב כלכלי קשה אחרי חודשיים בלי עבודה.

  41. ממש לא משנה איך תיגמר הסדרה הזאת, יש שני שחקנים בה שהם רמה מעל כולם: קוואיי ולוקה.
    הצוות המשלים של המאבס ראוי להערכה, עושים (בעיקר הגנתית) מעל ומעבר למצופה.

  42. ריברבס הדביל חחחח הוריד מלוקה את הדאבל ומאז לוקה בקליר פאת חוגג כאילו אין מחר 😂😂😂 וההיי לייט שם עליו את שאמט!!!! רגי גקסון וסוויט לו 😂😂😂 איזה מאמן דביל אלוהים. מזל שקרלייל גם דביל בצד השני ויתן לקאווי לדדות חופשי אני לא מאמין שהדברים האלה מאמנים בnba נשבע לכם

    1. אחד מתצוגות האימון המביכות של 2 המאמנים התרפסות מוחלטת מול הכוכבים זריקות חופשיות בכלל בלי טיפת התנגדות מהספוט שלהם 😂😂😂
      אם קרלייל לא היה כזה אהבל המאבס יכלו לנצח את הסידרה הזאת

  43. חחחח ככה התרפסו בפני מייקל בשנות ה90 זה למה היה לו 6 טבעות נתנו לו גאמפ אחרי גאמפ עם סטארקס ומארלי 😂😂😂😂😂😂
    איזה חרפה ריברס וקרלייל פשוט חרפה

  44. מנחם אני מסכים איתך לגבי קרלייל
    סידרה שהמאבס הפסידו על מאמן בלבד. פורזי והשאר לא רלוונטי בכלל.
    אם קרלייל היה מנצל שמולו עומד גם אהבל גדול והיה לוחץ ומביא דאבל על קאווי לאורך כל הסידרה מגיים 1 הוא היה לוקח את הסידרה כבר

    1. לגמרי. היה איזה שלב שקוואי התחיל להתייחס אליו כמו לחבר'ה בטורונטו שנה שעברה, אולי חשב בטעות שזה ספייסי P

      1. ברור, סומך על דוני נלסון שידע להביא את השחקנים הנכונים. דונצ'יץ' גם צריך לשפר את הקליעה מהעונשין, וכמובן את ההגנה כמה שאפשר

    1. דרור יקירי עדיין לא ענית לי מה אתה חושב שאם ביבי יודח מה יהיה? תקבל דירה בתל אביב במיליון שקל? לימודים בחינם? יבוא אותו זבל .
      מעניין אותי לדעת למה אתה מפגין? מה הסיבה שאתה יותר יום יום להפגנה ואיך זה מועיל לך אישית חוץ מלבזבז לך את הזמן.

  45. לוקה עם 31 נקודות, 9.8 ריבאונדים, 8.7 אסיסטים, 5.2 איבודים ו-1.2 חטיפות ב-50% מהשדה, 36.4% לשלוש ו-65.6% מהעונשין. קצת הרבה איבודים והחטאות עונשין, אבל אני מתיימר לטעון שמדובר בסדרת הפלייאוף הטובה אי פעם של שחקן עד גיל 21.
    קוואי עם 32.8 נקודות, 10.1 ריבאונדים, 5.2 אסיסטים, 2.5 איבודים ו-2.3 חטיפות ב-53.8% מהשדה, 29.4% לשלוש ו-85.5% מהעונשין. ההגנה של דאלאס הצליחה להתמודד עם כל אחד אחר משחקני הקליפרס, לפחות בחלק מהמשחקים, ורק הוא נתן את התרומה האישית הקבועה. השחקן הטוב ביותר בליגה יחד עם יאניס.

    1. ברור שהוא ייתן תרומה סמים עליו את קלסר ואת סת קרי , היה עליו דאבל טים סיים עם שני נקודות ברבע, קרלייל בתצוגת אימון מבישה למזלו יש אבבל בצד השני שגם נותן לשאמט לשמור באחד על אחד על דונציץ ומתפלא שמסיים באחוזים כאלה

  46. כל מי שקורא לדאבל-טים כל מהלך לא מבין איך זה עובד.
    דאבל-טים יכול לעבוד טוב רק אם הוא נעשה בצורה נכונה, כלומר רק ברגעים הנכונים ובעמדות הנכונות.
    שתי הקבוצות ניסו את זה בשלבים מסוימים, ושתיהן בעיקר העירו קלעי 3 יריבים – סת' קרי, רג'י ג'קסון, שאמט, הארדווי וכו'.

    1. צורת החשיבה הזו מעולם לא הפריעה ל"מאמני המקלדת" לצעוק את זוג המילים האלה פעם אחר פעם, למרות חוסר ההבנה כנראה ברוטציות הגנתיות וכד'…

    2. ברור שדאבל טים מתוזמן בנקודות חכמות, לעשות טראפים לעשות דאבל טים אם השחקן שבא מאחורה/ או מזה של השחקן הקר כן ולהצר על הקליעה שלו (לא מהשחקן שחוסם את הצבע בעיקר משולשות above the break לא מהפינות).
      הרדוואי היה חושך מצרים היום מהמר על קליעה שלו הצהריים , בכל הזדמנות מאשר אחד על אחד של לוקה אותו דבר קלבר טרי בורק…
      זה לא תורה מסיני כדורסל פשוט יש לא מעט אהבלים בעמדות אימון

    3. הדאבל טים לא מבוצע כמו שצריך. אני מסביר במעורב כיצד חייבים לעשות דאבל טים לשחקנים כמו לברון, לאורי, או דונובן שבאים במומנטום גדול מאד, כמו טנק שאיבד מעצוריו. הייתי שמח ללמד מאמני NBA כיצד זה אמור להתבצע כדי להיות יעיל

  47. ברוך שחיתות שלטונית =אזרחים עניים. ההפגנות הן לא כל יום. אתה אומר שאחרי ביבי יהיה אותו דבר. אני טוען שביבי הוא הרע ביותר שהיה עד כה ואחריו יבוא מישהו פחות מושחת ואולי נעשה תיקון. יאללה לילה טוב. נמשיך מחר. ההפגנות נותנות לי ולאחרים תקווה שאפשר לשפר פה את המצב. בגין התפטר בגלל הפגנות כך שהטיעון שהן לא משפיעות הוא בולשיט. ויש עוד דוגמאות. לילה טוב.

    1. ומה קרה אחרי בגין, איזה שינוי היה לאזרח הפשוט? אתה ממשיך להתחמק במקום להתמודד עם האמת וזה די עצוב. איזה שינוי כלכלי היה לאזרח כאשר החליפו ממשלה , מתי מחירי הדירות המחייה הדלק ירדו? אני מחכה לתשובה החבר הטלפוני עגל יכול לעזור .
      .
      תמשיך לבזבז את הזמן וממרום גילי אני יכול להגיד לך שהזמן הוא מצרך נדיר בלתי ניתן להחלפה, אמרתי לך כשעזבתי את הארץ שנה או שנתיים אחרי התחילו האהבלים הפנתרים השחורים עם ההפגנות על הגזענות במקום להתרכז בעצמם , אני בנקודה שדאגתי לעוד 10 דורות של המשפחה שלי קדימה, הם חיים עדיין בפריפריה מהיד לפה.
      .
      דרך אגב העשור בתקופתו של ביבי הוא העשור הטוב בהיסטוריה כלכלית למדינת ישראל (מוכח סטטיסטית מכל כיוון).

      1. תדאג לעצמך כלכלית ותבוא מעמדת כוח שתוכל לעזור ובאמת להשפיע , במקום לבזבז את זמנך בהפגנת X Y מפגרת רק בשביל הסולידריות החברתית ואגו של אני ״ עושה את שלי״ . אף אחד אף פעם מהפוליטקיאם לא דאג לאזרח הפשוט (לא מימין ולא משמאל) ומפתיע אותי שאתה חושב/ מאמין שמנהיג אחר ישנה את זה. אמרתי לך ב3-4 שנים שאתה מפגין ומבזבז את הזמן יכולת להקים עסק שמכניס לך לפחות 15-20 אלף דולר בחודש , אבל תלך ותמשיך לבזבז את הזמן בבלפור נראה לאן תגיע.

    1. שתי הקבוצות באו לטרוף.
      מיטשל לא ייתן לזה להגיע למשחק 7 – מארי הכדור בידיים שלך
      (בכושר הזה של מיטשל, אם מארי לא נותן פה שואו רציני לדנבר אין סיכוי בכלל.)

      1. לדעתי דווקא יוקיץ' חייב לתת את משחק חייו הערב בדביל סיכוי..
        משהו בכיוון של טריפל דאבל של 20, 20 ו-10..
        לא יודע אם היה תקדים לזה

        1. שניהם צריכים.
          אבל מארי חייב לבטל את הנקודות של מיטשל – הוא יקלע כנראה לפחות 35 היום, אם מארי לא מגיע ל30 מינימום זה אפילו לא יהיה קרוב.

    1. יוטה מחסלת את דנבר.
      זה לא שהם נראים רע, זה שיוטה פשוט מפרקת אותם לגורמים בהגנה ובהתקפה.
      מלון חייב לחשוב על משהו מהר.

            1. כן כן, הכוונה שלי היית שזה צמוד כבר עכשיו – גם ב10

  48. בסרט "להיות ג'ורדן קלרקסון" התברר סופית שהדמות הראשית אינה מודעת לכך שארבעת השחקנים האחרים בכתום משחקים בקבוצה שלה. "תמיד חשבתי שכדורסל זה משחק של אחד נגד חמישה, עם שלושה שופטים באפור, וארבעה משקיפים נייטרלים", הסביר קלרקסון.
    .
    לא ברור לי היכן מייק קונלי התחבא עד הסדרה הזו, האם כפיל שיחק במקומו עד כה, או שהחטיא בכוונה במהלך העונה הסדירה. מדענים לא יודעים להסביר את זה.
    .
    משהו חסר בדנבר, איזה מימד אגרסיבי וקילרי, הם נראים די אבודים, מאמין שנראה שם טרייד משמעותי בקיץ.

  49. מוריי צומח לנגד עינינו להיות אולי השחקן ההתקפי המגוון מכולם. יש לו יכולת עילאית לייצר לעצמו מצבי קליעה ויכולת סיום נפלאה

  50. זה מעורר השתאות:
    בשני המשחקים האחרונים, לא כולל היום, מוריי קלע 50 ו-42 נק' בהתאמה.
    עם ה40+ של הערב הוא השחקן שמחזיק (וינצח) עבור דנבר את המשחק ואת הסדרה.
    איזה דומיננטיות

  51. זה נראה שטעיתי בצהריים – הצוות המשלים של שתי הקבוצות מבטל אחד את השני.
    זה יסתכם היום במיטשל נגד מארי

  52. כל פעם אני נדהם מהטרנפורמציה של אינגלס. משחקן חמישייה במכבי שאיבד את המקום ברוטציה אצל בלאט, לשחקן סופר חשוב אצל הג'אז.

  53. כמה נק' מעניינות במחצית:
    1. דנבר עם 9 איב' לעומת 4 איב' בלבד של יוטה
    2. 10-19 לספסל של יוטה על הספסל של דנבר
    3. אולי המשמעותי ביותר – 24-14 לדנבר בריבאונדים
    4. לדנבר פי שתיים (14-7) עבירות מליוטה. מוריי היחידי (וזה יכול להיות משמעותי בהמשך) עם 3 עבירות אישיות

      1. ולליקרס בלי לברון
        וליוטה בלי מיטשל
        וליוסטון בלי הארדן
        ולקליפרס בלי קוואיי
        ולמיאמי בלי באטלר

        מה שנשאר זה בוסטון וטורונטו – שתי הקבוצות הכי מאוזנות מבחינת הסגל לטעמי (לא אמרתי 'הכי טובות')

            1. תשמע, בעבר זה לא היה המצב אבל אני נוטה לחשוב שאתה צודק.
              הוא היה יום אסל יום באסל תקופה ארוכה

    1. הוא חור בהגנה אז לא מקבל הרבה דקות.
      כל שניה שלו על המגרש היית נקודות קלות למיטשל את גובר (אפילו שהיו לו כמה תצוגות קליעה טובות).

        1. יש לו פוטנציאל הגנתי טוב, אבל כמו קוזמה הוא פשוט לא מבין מה הוא עושה כל כך..
          מאמן הגנה איכותי יכול לעשות פלאים כי את הגוף יש לו.

  54. ה-6 נק' הבדל האלה מהרגע שמיטשל יצא 2 דק' לסיום הרבע השלישי, מהפרש של 3 לחובת הג'אז להפרש של 9 נק' בסיום הרבע השלישי יכול להיות ההבדל של המחשק הזה.
    לדעתי טעות קשה של סניידר והוא ישלם עליה במשחק ואולי בסדרה כולה

    1. זה תלוי מאצ אפ שם – גובר עושה לו חיים קשים, וכנראה שאין ליוטה מי שיעצור את מארי.
      צריך לראות בסדרות אחרות (שאני ממש מקווה שיגיעו רק בשנה הבאה)

  55. כמו שרשמתי מקודם – ההחלטה האיומה של דונובן להושיב את מיטשל על הספסל 2 דק' לסיום הרבע השלישי בפיגור 3 עלתה לג'אז במשחק. מאותו רגע המשחק של הג'אז נתקע, ההפרש צמח ל9 ומסתובב באיזור הזה מאז ועד עכשיו, וכנראה עד הסיום. איזה קבעון מחשבתי של מאמן.
    זה יעלה לו בסדרה כולה.

        1. דנבר קבוצה טובה, שלמה ועמוקה יותר, לדעתי.
          אמנם במשחק אחד (7) הכל יכול לקרות, אבל לדעתי הסדרה (והמומנטום) של דנבר

          1. עמוקה יותר כן.
            טובה יותר נראה בסוף הסדרה- 7 משחקים זה אחלה של דרך לבדוק את העניין.
            אבל איפה בוגדי, איפה…

    1. יהיו שינויים רציניים בקיץ, מיטשל ידרוש את זה.
      הניחוש שלי ישאיר את:
      אוניל,
      גובר,
      בוגדי,
      אינגלס (חוזה נוח ביחס לתפוקה)
      ומיטשל כמובן
      .
      כל השאר ינסו להחליף לדעתי.

    1. הסדרה הכי מטורפת של הסיבוב הראשון.
      זה פשוט לא נורמאלי.
      כל משחק תצוגות שך 40-50 על הגנה לוחצת.
      בכל מקרה, לא מבינה מה קלרקסון בכלל עושה על המגרש, מארי מתעלל בו כל הלילה.

  56. מיטשל ומארי עשו משהו שרק מייקל ואייברסון עשו לפני.
    והם עשו את זה אחד מול השני באותה סדרה.
    מ-ט-ו-ר-ף.
    משחק 7 יהיה רמה אחרת פשוט.

  57. בחיי שאני אוהדת יוטה וכמה שמבאס הסיכון של משחק 7 – שווה את זה גם אם נפסיד, רק בשביל לראות עוד פעם את מארי ומיטשל הולכים ראש בראש.

    1. לאורך כל המשחק הנאגטס שלטו בריבאונד. זה נגמר 30-43 לטובתם.
      לדעתי מי שישלוט בריבאונד במשחק 7 ינצח את המשחק

כתיבת תגובה

סגירת תפריט