מנת השף
20:00 שעון מודיעין – טורונטו ראפטורס (0) VS בוסטון סלטיקס (0)

הלילה הסיבוב השני יתחיל עם המשחק הראשון בו, וזו תהיה הסדרה בין המדורגת שנייה (טורונטו) למדורגת שלישית (בוסטון) במזרח. שתיהן עברו בסיבוב הראשון יריבות שלא התקרבו אליהן ברמה, ושתיהן הביסו אותן בסוויפ – הסלטיקס את פילי נטולת בן סימונס והראפטורס את ברוקלין החסרים מאוד והחלשים. זו תהיה הסדרה הראשונה עבור שתיהן בפלייאוף שתהיה תחרותית, והמשחק היום יכול להיות אינדיקציה מעניינת לאיך הסדרה תתפתח.
טורונטו מגיעה למשחק כשהיא נראית מוכנה מאוד ולא התקשתה מול הנטס כלל, כשהייתה עם רייטינג הגנתי נהדר של 102.4, ובהתקפה נראתה מרשימה מאוד כשקלעה 126.3 נקודות למשחק בארבעת המשחקים בסדרה, כולל 150 שהמטירה על הנטס במשחק האחרון (וכמות מטורפת של לא פחות מ-100 נקודות משחקני הספסל). הם מתבססים על הספסל ועל השחקנים המשלימים לא פחות משהם מתבססים על הכוכבים (בעיקר סיאקם, ואן וליט ולאורי), ועד כה העומק של הספסל שלהם הוכיח את עצמו, כשעולים משם שחקנים מנוסים כמו סרג' איבקה ונורמן פאוול, כשאליהם מצטרפים צעירים כמו טרנס דיוויס, כריס בושיי ומאט תומאס שמביא קליעה כשצריך. העומק שלהם וחוזק הספסל עשוי להיות אקס פקטור משמעותי במשחק הזה, ובסדרה כולה.
מהצד של הסלטיקס, הם מגיעים לאחר הניצחון על פילדלפיה מחוסרי השחקן השני הכי חשוב שלהם, וחסרי כימיה. הצמד המוביל של הקבוצה, ג'ייסון טייטום וקמבה ווקר, נראה טוב מאוד והם הנהיגו את הקבוצה לנצחונות על פילי. הצד השלילי בסדרה הייתה ההגנה על ג'ואל אמביד. היה נראה שבכל פעם שאמביד מנסה להיכנס לצבע בסדרה הוא מצליח, וכשלא התעייף ולא נגמר לו האוויר, הוא שחט אותם שם, כולל כמעט 15 זריקות מהעונשין בממוצע למשחק בסדרה. בסדרה כזו הם לא ישחקו מול שחקן כמו אמביד, שיוכל לשחק מולם כל כך הרבה בצבע ולגרום נזק משם, אבל הם ישחקו מול איבקה ומארק גאסול, שניהם גבוהים, חזקים ויכולים לשחק בפוסט, כך שחוסר בשחקן הגנה משמעותי בצבע עלול לעלות ביוקר לסלטיקס בסדרה הזו. מעבר לכך, לטורונטו יש מאץ' אפ מצוין על כל השלישייה המובילה של בוסטון, כשיש להם שחקני הגנה נהדרים בפרימטר כמו או ג'י אנונובי, פסקל סיאקם, פרד ון וליט ולאורי.
אני מאמין שהניצחון היום ילך לטורונטו.
שאר המשחקים
22:30 – לוס אנג'לס קליפרס (3) VS דאלאס מאבריקס (2)
המשחק האחרון והמאוחר ביותר בליל המשחקים הזה יהיה המשחק בין הקליפרס, אחת הקונטנדריות הבולטות לאורך העונה, לבין דאלאס המפתיע ומהנה מאוד לצפייה, שאותה מוביל לוקה דונצ'יץ'. הסדרה עד כה סיפקה משחקים מעניינים (ואחד לא בגלל הסיבה הנכונה, או אם לדייק – ההרחקה של פורזינגיס), והלילה הקליפרס ינסו לסגור אותה ולשלוח את הטקסנים הביתה.
הקליפרס מגיעים למשחק אחרי סדרה הפכפכה מצידם, כשהשחקן השני בחשיבותו בקבוצה, פול ג'ורג', יותר מזיק מאשר מועיל עם 36.8% מהשדה בסדרה, והמשחק היחיד שלו שהיה טוב היה המשחק הקודם, בו קלע 35 נקודות ומעט הושיע את עצמו מהכינוי playoff P שאימץ לעצמו. קוואי לנארד כרגיל השחקן הכי טוב בקליפרס, ומצטיין בסדרה הזו עם עם 32.8 נקודות למשחק, כשאליהם הוא מצרף 9.4 ריבאונדים ו-4.8 אסיסטים. תצוגת אול אראונד מרשימה שלו עזרה להם מאוד בזמן שג'ורג' לא נראה טוב, וזה בלשון המעטה. הסגל שלהם מראה שוב ושוב עד כמה עמוק הוא, ולו וויליאמס ומונטרז הארל ממשיכים לתרום מהספסל. למרות זאת, הקבוצה לא מאוד מחוברת בכושר כזה של PG13, והפסידו שני משחקים מחמשת הראשונים לדאלאס הנחותה יחסית אליהם.
מצד דאלאס, היו כמה הפתעות בסדרה, חלקן טובות וחלקן פחות – בראש ההפתעות החיוביות היה הקאמבק במשחק הרביעי מפיגור 21, וניצחון שכלל גיים ווינר הרואי משלוש של דונצ'יץ' על הבאזר, בנוסף לחזרה המרגשת הזו, גם התרומה של שחקני הספסל היא תרומה נעימה מאוד לקבוצה. מהצד השני גם היו הפתעות לא נעימות מאוד עבורם, בראשן ההרחקה המפוקפקת של פורזינגיס במשחק הראשון, שייתכן ועלה להם במשחק, ופציעה של הלטבי בברך, מה שגרר היעדרות שלו משני המשחקים האחרונים, ובסופו של דבר הפציעה התבררה כמיניסקוס ימני קרוע, דבר שיגרום לו להחמיץ את יתר הסדרה, וככל הנראה חלק משמעותי מהעונה הבאה. המשחק היום יהיה קריטי לקבוצה, והחדשות על כך שדונצ'יץ' ופיני סמית' questionable למשחק בטח שלא מעודדות אותם. למרות זאת, אם דונצ'יץ' ישחק המאבס יכולים לפחות לתת פייט היום, ויצטרכו משחק אדיר של הסלובני כדי שיהיה צ'אנס לניצחון.
אני היום מאמין בדאלאס למרות שהם מגיעים במצב נחיתות, ומאמין שינצחו במשחק שיהיה צמוד מאוד.
3:30 – יוטה ג'אז (3) VS דנבר נאגטס (2)
המשחק הלילה יכריע אם דנבר תלך הביתה, או תמשוך את הסדרה למשחק שביעי ומכריע לאחר שכבר הייתה בפיגור 3-1.
יוטה מגיעים למשחק אחרי הפסד במשחק צמוד מאוד לדנבר, המדורגת השלישית במערב, לאחר שניצחו את שלושת המשחקים לפניו בסדרה ונראו מרשימים מאוד. דונובן מיצ'ל פורח בהתקפה עם תצוגות סקורינג מעל ומעבר לכל הציפיות, ובחמשת המשחקים בסדרה קלע לא פחות מ-37.6 נקודות למשחק ביעילות גבוה, כשהוא גם קולע 4.4 שלשות ב-51.2% וללא ספק הוא השחקן הטוב ביותר על המגרש. לצידו רודי גובר תורם כרגיל באחוזים גבוהים מהשדה, אבל גם עושה 4 עבירות למשחק על 1.4 חסימות,נתון לא רגיל עבור הנפיל הצרפתי.
נראה שיוקיץ' מצליח להקשות עליו בהגנה מאוד, כשהוא לוקח כמות גבוהה בהרבה של שלשות ביחס לעונה הסדירה (7.2 בסדרה לעומת 3.5 בממוצע למשחק העונה) וקולע באחוזים מצוינים – 47.2% משלוש בסדרה. בכך הוא מונע מגובר את החוזקה העיקרית במשחק שלו – ההגנה בצבע. גובר שומר מצוין בצבע, ויוקיץ' סנטר שמסוגל לרווח את המשחק, כך שיוטה לא רוצה לבטל את האפקט של הצרפתי בצבע ומשאירה את יוקיץ' פנוי – 6.2 מהזריקות שלו הגיעו ממצבי קאץ' אנד שוט, ולעומת העונה הרגילה בה הוא יותר הססן בבחירת זריקות מאחורי הקשת, הוא מקבל הרבה מצבים פנויים, כשלא פחות מ-6.6 מהזריקות שלו משלוש מגיעות כשהוא פנוי (מגן במרחק 4-6 פיט) או פנוי מאוד (מגן במרחק 6 פיט או יותר), וכך מתאפשר לו לקלוע באחוזים גבוהים ובזריקות יותר נוחות. בנוסף אליו, גם ג'מאל מארי פורח עם 51 ו-42 נקודות בשני המשחקים האחרונים (בהתאמה), לא איבד אפילו כדור אחד בשני המשחקים ונראה יותר בטוח ויציב ביכולת הסקורינג שלו, כשזרק פחות מהמיד ריינג' הרחוק והיה התשובה של הנאגטס בהתקפה להתפוצצות של מיצ'ל.
אני מאמין שהיום דנבר ייקחו את המשחק ויגררו את הסדרה למשחק שביעי ומכריע.

תודה על הפרוויו
מקווים שיקרה
🙂
וואווו?..משחק אחרי משחק. אחלה של סקירה, רותם
נהדר. מקווה מאוד שהשחקנים לא יאכזבו, ואחרי פריוויו כזה יעלו למשחק.
רותם יש מצב יש טעות בשעות? אני מקווה שאתה מאד טועה ואפליקצית הליגה צודקת.
לפי אפליקציית הליג פס בוסטון זה ב8 בערב
לוקה זה ב10 וחצי ודנבר ב3 וחצי.
אם אתה צודק לאסוף בדרך אליך עם המטאטא גיריתי אותו אתמול עם בוסטון ולוקה בשעות הערב
תשמע, בוסטון בשמונה ודאלאס ב11 זה החלום הרטוב שלי.
ברור שזה לא יקרה…
לפעמים חלומות מתגשמים אבל חכה לאישור ממוסד טנש רק מהם זה פורמלי
הללוקה, עכשיו זה כבר בכותרת (וגם באתר של הNBA, אבל אני סומך יותר על hoops.co.il)
לוקה מנגב קולע 50 ומנצח 40 הפרש 😎
לוקה לא ינגב אפילו חומוס. לקריפרים יש את המספר שלו
שמעון עושה ניחוס הפוך כדי שהקליפרס ידיחו את לברון בגמר מערב. יש לו כוחות נאחס אימתניים משחק קודם זה עבד לו. הפעם אני מנסה לבטל את הניחוס ההפוך שלו עם כישוף מבוסס דם עטלפים ועלי מזל איריים
😂😂😂
אני עליתי עליך, עד עכשיו חשבתי שאתה סתם יורה מהמותן הימורים, אבל זה הכל מחושב אצלך לווין ווין סיצואיישן. או שתצא צודק לוקה ניגב, או שתצא מבסוט קוואי נשאר להדיח את לברון בהמשך. ניסיתי לבטל אותך משחק קודם, היום אני בכישוף אימוגי מדולפן אולי זה יעזור
זה כריש לא דולפין
שיט, גם לזה יש לך כוחות ביטול.
.
🐬🐬🐬🐬🐬🐬
חחחחחחחחחחחחחחחחח
הפעם באמת דולפין, לפי סנפיר הזנב….
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
עילוי
🦇🍀🦈🙏🙏
אחלה פריוויו, תודה רבה.
אני דווקא מנחש (מנחס?) ששתי הסדרות המערביות יגמרו היום (דנבר משום מה לא בפורמה, ודאלאס לא באמת ברמה של הקליפרס). מסכים איתך על התחזית של טורנטו בוסטון, לצערי
תודה רותם
אני חושב שהמשחק של בוסטון ב 20:00
דאלס ב 22:30
דנבר 3:30
עוד לילה בלי שינה
טורונטו ב 10
קליפרס ב 22
יוטה ב 4
לאורי משחק?
בסבירות גבוהה כן.
דנבר ינגבו הערב 22 הפרש בתחילת הרביעי.
לבוסטון אין מענה לעומק של רונטו.
לוקה ינגף
תודה על אחלה פריוויו
בוסטון ב5
דנבר ב5
לוקה ב40 עם 50 נק
לוקה הולך להיות אומלל הערב. אני לא שולל פציעה (אל דאגה, לא אמיתית) או הרחקה. הכנופייה של בברלי השיגה את המספר שלו, זה הולך להיות קשה לצפייה.
אפרופו קשה לצפייה – ראית את קלינגון אתמול? איך שחקן חלוד, שלא מסוגל לקלוע לייאפ, שמשתולל כמו משוגע – הופך את יוסטון לפי שניים יותר טובה מאוק' סיטי? ראס לא רק עושה דברים "שלא רואים בסטטיסטיקה"; הוא עושה דברים "שלא רואים בעיניים". מה בדיוק הוא עושה? לא ברור. אבל איתו אין לאוק' סיטי שום סיכוי.
חחחח….
.
דבר אחרון, קבל: נַיְינְטִין סִיקְסְטִי נָיְין מוּב
https://youtu.be/i3T08VzwOhE?t=262
חחח על המוב
ראס עושה לחץ על ההגנה וזורע פאניקה גם אצל היריבה וגם אצל דאנטוני
איך אני אוהב אותו איך בא לי שהוא יטטרש את המלך ויטביע עליו הוא לא שם על השיקצה אין לו שום כבוד גם להארדן אין. יאללה רק שלא יחרבנו מול אוק ונוכל להתענג כל בוקר ב4.15 לקרב השיקוצים אני אתה ואשך ואני חושב שכל הופס יצפו בסידרה הזאת.
משיקולי רייטינג למלך אני מניח שלא יתקעו משחק בסידרה הסאת ב1.30 🤨🤨🤨
שתדעו שכמה שאנחנו צוחקים עליו – הרבה שחקנים בליגה אמרו שזה סיוט כשהוא שומר עליהם – לא מפסיק להציק וכאלה.
אני צריכה לחפש את הכתבה ולפרסם פה, זה היה ממש מפתיע
את צוחקת נכון? אני בן 900, אם ראס שומר עלי אני חוזר להיות שחקן של 17.6 ו-4 כמו שהייתי בשיאי בליגה השנייה.
🙂
שמעון הכי גרוע לי זה 4 בבוקר, אני לא רואה חשבון או איש הייטק מפונקים שהולכים ובאים מתי שבא להם (כלומר כדורסלנים), אני חי בעולם האמיתי, מתחיל בשעות אפס (כלומר כדורגלנים). יוצא מהבית בשבע. זה אומר מקלחת, סנדוויצ'ים, ולהוציא את הכלב החל משש. תן לי 1:30 זה כל מה שאני צריך. לישון זה לחלשים.
הבעייה שאם אני יוצא באמצע הרבע השלישי, אני לא יכול לסמוך עליך ועל הטמיר. כבר עשיתם במכנסיים בעבר, המלך יאכל אתכם בלי מלח, הטמיר רק רואה אותו ונהיה הילרי קלינטון.
מסכים על העניין של הכבוד לג'יימס, מבחינתם הוא נח במזרח כשהם אכלו חרא כל שנה
לוקה דווקא לא היה אומלל כלל!!!
תודה רותם!
פול גורג הגיע לפלייאוף, איתו זה כבר חסר סיכוי, קוויאיפרס ב20.
אא"כ המכשף הסלובני וכו'
דנבר יחזרו היום, אגב עקרונית זו סדרה אדירה והיסטורית מכמה בחינות שלא מקבלת את הכבוד שלה.
בוסטון תיקח את הסדרה הזו ב4-2 קל יחסית, זה ההימור שלי
וגם היום, טייטום עם 40 נקודות יקח עליו.
טייטום לא יקלע 40 בשום משחק. הכוכב של רזי בסידרה הזאת הולך להיות קמבה שיעשה מלאורי קציצה לאורך כל הסידרה
קמבה?
קמבה יהיה אומלל בסדרה הזו. גם לאורי וגם פון-פליט יהרגו אותו. הסיכוי בא מגיילן וג'ייסון.
הערב רונטו מנצחים.
קמבה ישלח את שניהם לבהיס
אני אכין בשבילך כובע מיוחד, טבול בשמן זית חדש.
תקבל על צלחת עם סכין ומזלג…
רוטב טבסקו הולך?
הרבה הייפ, צברו הראפטורס העונה. ובצדק.
.
ועדיין,
הניחוש שלי הוא שהסלטיקס מנצחים בסדרה הזו.
לטעמי, יש להם את הסגל שבוני בדיוק בשביל לנטרל את כל אותן יתרונות שלקחו את טורונטו העונה לעונה כל כך מוצלחת –
פורוורדים שמשלבים יכולת ב-2 צדי המשחק,
גארדים שמשלבים ניסיון ויכולת להינס מתחת לעור לא פחות מזה של הראפטורס.
הבעיה היחידה היא העומק,
כאשר היעדרותו של הייוורד הופכת את המאבק לצמוד בהרבה.
.
השורה התחתונה?
זו מרגישה כמו סדרה ארוכה בסיומה הסלטיקס מתקרבים צעד נוסף לקראת העפלה ראשונה לפיינלס מאז אותו מפגש מרתק מול הלייקרס של קובי וגאסול.
.
תודה, רותם.
היתרון של טורונטו בספסל הוא משמעותי. הספסל של בוסטון חלש מאוד
הספסל שלהם זה נס ציונה ב
אתה יכול להיות יותר אכזרי?
🙂
אני בכלל עובד עכשיו כדי לא להרדם עד המשחק, עד כדי כך אני עייף.
יושב בחדר העבודה ומכין טבלה לשותף למאמרים הבלגי איתו אני עובד על פרסום כמה מינים חדשים למדע.
כיף גדול לראות אותם מצטברים ואחרי זה מתפרסמים.
תשמע אני ואתה מהמרים על הירוקים….כדאי לרזי להכין את הדמעות אם יש שבב של תקווה זה שהאשך הלך על הראפס בסידרה הזאת.
אני איתך בוסטון ב7. קמבה הmvp של הסידרה הזאת
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
זכור לי משהו אבל קללת האשף לא תמיד עובדת….
זה מבחן רציני לעוצמתי, הרע+המכוער נגדי
אתה צודק בכלים.
מי שקצת מעלה חששות הוא דווקא המצ'אפ סטיבנס נגד נרס.
בדיוק.
אני זוכר שכתבתי את זה היכן שוא, אולי אפילו פה בפוסט יותר למטה, הדימנשיה….
יש לי הרגשה שגיא מחזיק אצבעות להחזרת עטרה ליושנה של שני הקונפרנסים, והמבין יבין 😊😁
The Raptors say Kyle Lowry is available for today’s Game 1 against Boston after suffering a sprained left ankle in Game 4 of the Brooklyn series
מצויין, באמת פחדתי אתמול כשאמרו שהוא בספק.
הוא המנוע של טורונטו בלעדיו חסר להם הרבה יותר מהנקודות שהוא קולע
איזה יופי של ערב. תודה על הפריוויו. יוטה וקליפרס יסגרו עניינים. טורונטו בקטנה היום ובשבעה את הסדרה.
מי שמחפש סדרה של שתי קבוצות בדגש על המילה קבוצה זו הסדרה בשבילו.
זה ההבדל בין הבועה למה שאמור היה אולי להיות ב"חיים האמיתיים".
בעולם המקביל דאלאס היו מגיעים לאמריקן איירליינס ארינה ועם דחיפה של הקהל ועם לוקה והשחקנים משולהבים אולי היו משווים.
במציאות בבועה משחקים באותו המגרש רק שהמדבקות מתחלפות והשחקנים כבר מתים להתחפף משם ולחזור לבתים שלהם ולכן הקליפרס ינגבו.
.
דנבר-יוטה מאוד מסקרן, ממליץ לדנבר את המפתח לניצחון שהמלצתי לפני הניצחון במשחק האחרון- ללבוש את החולצות השחורות עם פסי הרטרו הצבעונים.
קליפרס
יוטה (לא בטוח)
טורונטו (גם לא בטוח)
שעות מצוינות!
תודה רותם
ערב נפלא, אפילו לאסוף לא הצליח לנחס.
תודה רותם.
אני פה בשביל קמבה. גו קמבה.
אני בספק שלדנבר יש דרך להתמודד מול יוטה. משחק קודם יוקיץ' הביא רבע ראשון פסיכי, ומארי מחצית שנייה בגאד מוד, וזה בקושי הספיק.
אני חושב שאולי מלון צריך להמר ולנסות להפתיע. אין לו יותר מידי כלים,אבל אולי לנסות יותר חמישיות סמול בול עם גראנט ופורטר מקדימה. אולי עם מילסאפ ב5. החמישייה עם יוקיץ' פשוט לא טובה הגנתית. אולי לעבור לאזורית.אולי הוא ידחוף למגרש את בול בול.
כי אני לא רואה איך דנבר מצליחה לנצח את יוטה במשחק כדורסל.
ובגלל שמלון לא כזה, ביי דנבר.
ובהצלחה ליוטה נגד הקליפרס.
למלון אין יותר מידי כלים???
דנבר עדיפה בכל שחקן חוץ ממיצל על הנייר מיוטה
באיזה עולם אתה חי? אינגלס,קלארסון,גובר,קונלי. זה יותר גדול מיוקיץ' ופורטר. או שאתה חושב שמילסאפ שחקן ששווה חוזה מקס.
אינגלס?? גובר?? זה נגרים ובניו בעמ
קונלי אז נתן משחק 1 טוב מה קרה…
אתה ממש לא רואה יוטה – דנבר אז.
גובר מתעלל ביוקיץ מתחת לסל, גם בהגנה וגם בהתקפה.
קונלי מצויין כל הסדרה, לא רק משחק אחד – תבדוק אותי.
האקס פקטור אבל הם אוניל את קלרקסון שאם יגיעו חדים (אוניל בעיקר בהגנה) זה של יוטה להפסיד.
.
אינגלס שחקן נחמד, צריך להיות 7 ברוטציה (אחרי בוגדי וקלרקסון) כמנהל משחק לצד מודיאיי של החמישיה השנייה.
ככה הוא באמת יוכל לנצל את היתרון חוכמה שלו נגד המחליפים בלי להיות חור בהגנה.
ולקרוא לו נגר?
זה שחקן שנושק ל40% קרירה משלוש, אתה סתם לא אוהב אותו בגלל מכבי 😡😡
חוץ מהמשחק האחרון – שם יוקיץ היה זה שהתעלל.
אבל אחוזים כאלה לא יחזרו על עצמם (אני ממש מקווה לפחות חח).
האמת ראיתי רק את המשחק האחרון בש.ח בסידרה הזאת. כל היתר תקצירים.
אני לא חושב שיוטה טובה האמת. נראה אם יוכיחו לי היום אחרת..
דנבר לדעתי פישלו עד כה
יוטה טובה אבל לא מצויינת.
מיטשל מדהים כמובן וקונלי התחבר סוף סוף אבל השאר די ברמה הרגילה שלהם.
בוגדי היה משנה את המצב משמעותית מבחינת נשקים התקפיים.
בכל מקרה – היתרון האמיתי של יוטה עד עכשיו היה בעמדת המאמן, 3 משחקים רצוף הוא עשה בית ספר למלון ותכלס גם במשחק 5 ללא יום מטורף (אבל ממש ממש מטורף) של יוקיץ את מארי זה כנראה היה נגמר אחרת.
שמעון בגלל שאתה כזה דביל עשיתי מאמץ והבאתי לך לינק לעבודה מהנגריה האוסטראלית https://images.app.goo.gl/eMNZLhnguMBwtXG89
חחח
אעלק אינגלס נגר, אין לך מושג בכדורסל ידידי
וואי וואי איזה ערב…
פשוט תאווה של כדורסל – כל משחק יותר טוב מהקודם.
אבל למה יוטה ב03:30???
ממש לא אוהבים אותי שם… 😪😪😪
.
בוסטון – טורונטו: זאת ה-סידרה של החצי גמר, יהיה טירוף אני מהמרת על בוסטון ב10, טייטום נותן שואו.
.
דאלאס – קליפרס: לצערי לוקה עומד לסיים את דרכו בפלייאוף הראשון שלו, אשמח להתבדות אבל לדעתי קליפרס ב3-5.
קוואי עם משחק של 35+
.
יוטה – דנבר: בשבילי המשחק של הלילה, תצפו לתצוגת קליעה מטורפת של מיטשל את מארי.
תנצח מי שהצוות המשלים שלה יגיע חד יותר.
המאצ של המשחק זה יוקיץ בהתקפה מול גובר בהגנה.
יהיה טירוף.
(בכל זאת, יוטה ב7 כי אני חייבת)
.
תודה רותם, פריוויו מצויין!
עד עכשיו קיבלת את כל הסדרה בשעות סופר נורמליות. רק תלונות…
כשאתה צודק אתה צודק, אתה יודע איך זה – אצבע וכל היד או משהו בסגנון..
תכלס המשחק שבוטל היה אמור להיות ב4 אז אני באמת סתם מתבכיינת, פשוט מילואים… גם ככה אני לא ישנה…
3 וחצי הכוונה שזה מתחיל ב4 זה סבבה לגמרי
הלוואי כל הפלייאוף היה ב8 10 וחצי ו4 היה מושלם.
המשחק של 1 וחצי זה סיוט בטח יתקעו שם את המזרחיות
אחד וחצי היה מושלם.חוזר מסליחות ישר למשחק.
גם עדיף להישאר ער מלקום למשחק(ככה זה שאתה סטודנט שבוז בתקופת מבחנים שיש לך פגרה באמצע,אנחנו גם בלואד)
תשמע, אתה צודק עקרונית – אבל מילואים…
משמרת בוקר בחמל של המלון קורונה זה לא סימפטי חח
ועוד מחר אנחנו מסבים את המלון מחולים למבודדים כהכנה למכת חרדים שעומדת לחזור מאומן.
יהיה שיגעון של יום, האידיאלי היה לי יוטה ב8 ולישון כמו גדולה..
עכשיו צריכה לילה לבן…
מ
שימי על הגופיה love us
תשמע, אתה צודק עקרונית – אבל מילואים…
משמרת בוקר בחמל של המלון קורונה זה לא סימפטי חח
ועוד מחר אנחנו מסבים את המלון מחולים למבודדים כהכנה למכת חרדים שעומדת לחזור מאומן.
יהיה שיגעון של יום, האידיאלי היה לי יוטה ב8 ולישון כמו גדולה..
עכשיו צריכה לילה לבן…
מ
אוף… נשלח בטעותתת פעמיים.
הפל הזה סיוט, מצטערת…
גם את, לכי להירשם אצל מנחם 😎
תודה על הפריוויו!
הימורים של למנצחות –
בוסטון, קליפרס ויוטה.
תודה על פריוויו מצוין!
בוסטון עוד צריכים לשכנע אותי (פילי לא דוגמא, קבוצה שבורה), בינתיים אני עם הרפטורס
בדנבר מארי לדעתי (ונסייון העבר) לא מגיע הלילה, תלוי כמה יוקיץ' יהיה גדול + עוד איזה רול פלייר, אחרת זה יהיה אפסט מאוד מבאס לדנבר ומייק מאלון
וקליפרס, ברור
ערב רב. תגידו יהיו קישורים שווים לצפיה בנייד? רוצה לראות את בוסטון טורונטו ואת לוקה מנגב. או שעדיף לעשות חמש לייב?
בד"כ יש לינקים סבירים(אם דיליי לא קריטי לך)
http://nbastreams.xyz/live/10/
תחפש פה
שמעון תזכור
טייטום היום קולע 40, אנשים (כלומר אתה…) לא מבינים מה הזה השחקן הזה.
תודה רבה🙏
אחד מהגדולים בהיסטוריה…
https://www.youtube.com/watch?v=73ZsDdK0sTI
למי שעוד לא הבין
https://www.youtube.com/watch?v=pdE83FX-Mto
טייטום מחטיא לייפאפ
בוסטון פתחו חזק.
יותר מעניין מהמשחק זה הגישות השונות של שני המאמנים. נרס כל הזמן מטרטר לשופטים סטיבנס ספינקס. לא מוציא מילה. כמו שמים וארץ.
איבקה בפופ.. ווילאמס מקבל אחלה טבילת אש
סיאקם עם שלישית, בראון תופר שלשה "ועבירה"
צ'לנג' של נרס
טוב מאד כי לא היתה שם עבירה!
בראון השתגע
מז'נון
השופטים שובהדביקו עבירה הזוייה לפסקל סיאקם…
לא עשה כלום. עבירת אוויר על בראון.
טוב זה פאול… מעפן אבל פאול.
רק עבירה אחת היתה לסיאקם, שתים סתם הדביקו לו.
כדורסל מעולם אחר של בוסטון
אחלה סטאט טייטום
רק 16 לבוסטון
השיפוט הרג את טורונטו ברבע הזה, ממש סיכול ממוקד.
ואן פליט בצדק בא בטענות היתה עליו עבירה בזריקת ה 3 שהחטיא.
אני בשוק שזאת התוצאה וטייטום היה עם 0 עגול (בהכל!!!) עד הדקה האחרונה של הרבע בערך.
מי אתם בוסטון האלה ואיפה הייתם כל העונה?!?!
שלום לכולם, בוסטון במשחק כמעט מושלם עד עכשיו, הגנב והתפקפה, וזה עוד בלי סלים של טייטום וקמבה. אם הראפס לא משפרים עמדות עד החצי אפשר לסגור את הסיפור היום.
שמעון, רשמת שכל משחק סטיבנס מתחיל בפיגור, איפה אתה חי?
איבקה חזק
תייס מחזיר את טורונטו למשחק
דניאל 'ידי חמאה' ת'ייס ואני דווקא מאוד מחבבת אותו.
אוקי, אז חמאה וברזל.
זאת התחלה.
ג׳ייסון ווסטברוק 😂😂😂
גווווווווווווווו סלטיקס וגם ראפטורס
1+
סטיבנס שכח את קמבה על החשמל
ספסל
ת׳ייס מאוד מגוון – הוא מסוגל לא לעשות נקודות מכל מצב
😄😄
כצפוי בוסטייטום מנגבת
אני צפיתי 4-2 קליל , טעיתי,4-0….
וואי וואי, איך אתם אוהבים.
לא עבר שליש משחק ראשון, אתה כבר קובע גורלות?
חכה כולה משחק ראשון שעוד לא נגמר.
טורנטו עוד יפתיעו למרות שבסוף בוסטון אמורים לעלות ולו מהסיבה שיש להם סגל טוב(למרות חסרונו של הייווארד) ומאמן טוב מאוד(למרות הקישקושים שרושמים עליו פה)
הגיוני שיסיק מהר , זה לא שבוסטון ניצחו משחק ראשון שנה שעברה, ונדרסו בשאר.
בהכנה הוא אכן מעולה אבל על המגרש עצמו הוא לוקה בחסר.
היוורד סתם פח אוברייטד צריכים להעיף אותו, הם בכלל לא צריכים אותו
כבר שכחת את הסדרה מול הבאקס לפני שנה?
מאמני NBA צריכים לבוא להשתלמות אצל מאמני נוער בארץ על התקפה נגד אזורית.
כמה איבודים כבר לבוסטון מאז שטורונטו עברה לאיזורית?
סוף סוף סטיבנס נזכר לקחת פסק זמן.
🙂
עשה יופי של הכנה טקטית לרונטו אבל… היה צריך לקחת את פסק הזמן כשהם הורידו ל 12.
+1
יש לינק טוב? או שאני אצטרך לצפות בפלאפון בליג פס?
תשים tunnel bear + ליג פאס במחשב
לא טוב רואה כבר בליג פס בפלאפון קמבה כבר צולע
רבע ברמה של נס ציונה מול אופקים
למישהוא יש לינק?
קמבה ישר עם גאמפ איך שנכנסתי
טייטום חבר במטכל?
מה פתאום. אלוף משנה. בבוסטון יש 3 אלופי משנה, זהו אין דרגה מעבר
וואלה שהוא לפעמים מקבל לפחות דרגת תת אלוף
רבע מזעזע התקפית
וויי וויי איזה סלאמפ סיקוונס של שתי הקבוצות. טייטום סגר את זה
ערוץ הספורט אפילו לא משדר לוקה
הרבי מהופמן – אני עובר למנאייכ – מקווה שתצליח לשמור על ההפרש. נראה לי טורונטו היום במוד של נס ציונה. הם מתגעגעים לברוקלין
נראה
לא מבטיח….
דה שוט זכיתי בהתערבות על פיצה בשכונה, מישהו חשב הוא ינצח אותי שם באחד על אחד ועוד הייתי עייף אבל הוא אמר לי מה אתה מפחד….אמרתי לו אני לא מפחד אבל אני לא משחק סתם אני רוצה פיצה:) , הוא זרם
10-3 מהיר עם 4 שלשות, הוא חשב הוא יכול לתת לי מטר חחח שהוא התקרב קיבל 2 לייאפים מהירים
בסוף אני יחשוב שג'ורדן נוסף חי לצידנו ואפילו לא ידענו..
אתה מפסיד לפעמים?
בטח מפסיד מלא. אפילו כתבתי פה לא מעט. אבל באחד על אחד טרם הפסדתי בשכונה חוץ מפעם אחת שהיה לי כאב בטן ובקושי שיחקתי והפסדתי למישהו חלש האמת.
אבל לא יצא לי לשחק אחד על אחד נגד שחקני העילית.
אני הכי אוהב שבא לשחק מולי זר שלא מכיר ואז שאנחנו מתחילים לשחק הוא עומד על העונשין חחח רגיל לסימונסים חוטף שלשה אחת אומר לעצמו טוב ניתן לו חוטף עוד אחת מתחיל להתקרב יותר חח. ככה היה היום😎
טורנטו יגלו ששמיכה בלי סמל של הCLAW קצרה מידי
עם יד על הלב, מישהו פה חשב שקוואי יכול להיות סופרסטאר בשנים הראשונות שלו בליגה? (גם כשזה בפיינלס MVP)
אף אחד. גם שזכה באמויפי ב2014 לא האמנתי שהוא יהיה ברמה שהוא היום
השופטיםהתחילו לסגור פערים…
לא מבין איך סמארט זה הבנאדם שזרק הכי הרבה על המגרש
קמבהההההההההההה
קמבההה על הבאזר עושה 17 הפרש דוריס באורגזמה
קמבה צריך להיות קצת יותר אנכי במשחקו.
כן הוא קבוצתי מידי אבל מתאים לבוסטון הביישנות שלו
היוורד זה ביץ אס וויט בוי אמיתי, לוקח לבוסטון מלא כסף על כלום, בכלל לא צריכים אותו
כמו שאמרתי, הייתי מטריד אותו אבל סטיבנס יתנגד ועכשיו חידשו לו חוזה. איינג' אולי לא יעשה את זה בגלל הרצון של בראד.
הוא שחקן טוב שנפל בגלל פציעות והיום הוא באמת לא נחוץ לבוסטון בדיוק כמו הסיפור של קיירי רק בלי האופי החרא והעולם השטוח.
הם יכולים להביא חלקים אחרים שחסרים להם בעיקר לספספל ובעיקר להגנה.
הייווארד יכול לעזור לקבוצות אחרות.
איזה תחנת רוח בוסטון בהלואו אאוטנכון נפל בגלל פציעות פעם היה בהחלט טוב
דר. הופמן אתה יוכל מדי פעם להתרווח ולהנות מהקבוצה שלך וגם אפילו להחמיא לסטיבנס מדי פעם הוא מאמן טוב מאוד. היית יכול לפול עם בראון ואז מה היית אומר?
יש לך קבוצה צעירה עם עתיד וכשהם נראים ככה אתה סתם מפספס הזדמנות להנות
לדעתי אתה לא קורא מה שאני כותב…
כתבתי לא פעם ולא עשר פעמים, סטיבנס מכין את הקבוצה טוב.
במגרש הוא לוקה בחסר ולא מגיב בזמן. זו הבעיה העיקרית שלו.
אני ועוד איך נהנה, ראה מה כתבתי פה מתחת.
קורה ולא מסכים. יש לך קיבעון מגיב מעולה גם במשחק הזה. הוא עדיין לא מאמן מצויין אבל הוא מאמן טוב מאוד ואין לי מושג על מה אתה מבסס את זה שבמגרש הוא לוקה בחסר ולא מגיב בזמן.
קורא*
אני רואה את כל המשחקים של הסלטיקס, הוא מאמן טוב בהכנה ובמגרש האימונים אבל התגובה שלו בדרך כלל באיחור ואני לא היחידי שחושב כך.
זה האנטי ניחוסון שלו. העניין הוא עם יתר הגולשים בהופס שלא נתנו סיכוי ממשי לבוסטון לעשות משהו השנה, המאמן הספסל חוסר בכוכבים ועוד. בינתיים עם רבע שני איום ו 9 איבודים בחצי הראשון בוסטון מנגבים.
לא יודע לגבי אחרים אני תמיד החזקתי מהם במיוחד שהם משחקים במזפח
מיאמי מילווקי בוסטון טורונטו לעומת לייקרס יוסטון וקליפרס יוטה…. מזפח או אני יותר נהנה מהמזרח בפלייאוף, להוציא את לוקה
זה לא סותר
אני אמרתי בתילת השנה שהסלטיקס צריכים לקחת השנה טייטל 18 בגלל הכישרון. פחות מגמר המזרח יהיה כישלון.
אההה קמבה קמבה קמבה קמבה צ'רו
אבונגו בונגו בונגו בונגוצרו…
לא הימרתי על בוסטון בגלל המחצית הזו
אני באמת חושב שבוסטון יעשו בית ספר לטורונטו.
ראיתי טורונטו השנה וכמה שזה נשמע קיצוני הם פייק בפלייאוף מול קבוצה כמו בוסטון.
אין שחקן שמתקרב לטייטום או בראון בטורונטו
סמארט כיום יכול להעביר קורס בפלופינג ללאורי שזה הנשק ההתקפי העיקרי שלו, ולדעתי כיום אחרי קפיצת המדרגה שעשה הוא שחקן יותר טוב מלאורי.
סיאקם נייס, אבל מוגבל.
אם תבוא הפתעה ,היא תבוא מהואן ליט ומאיבקה שיכול לאמלל בהגנה.
לכן 4-2 במקס.
אבל…מא'כפת לי לטעות אין לי אינטרסים במזרח🤑
קשקוש רציני ומוקדם
חייב להגיד שנגמלתי מתיעוב לדוריס ברק.
וזה בזכות כריס וובר.
אחרי הדימום המוחי שעשה לי, לשמוע אותה זה כמו אמביאנט מיוזיק ביוטיוב.
מחצית חזקה ביותר לבוסטון.
אבל טורונטו תמיד יכולים לחזור.
בוסטון נראים מעולה גם כשכמה כלים התקפיים קצת חורקים. כיף לראות אותם, גם אם זה לא אומר כלום להמשך הדרך
מכבי תל אביב כמעט חטפו גול עכשיו מהמלבסים…
יאללה קמבה לפרק
ואן ליט במשחק זוועה
ווילאמס הזה של בוסטון במשחק נהדר(במונחי ספספל)
סמארט בלייקרס ואני מהמר עליהם לאליפות, נכס!
איזה תחנת רוח בוסטון בהלואו אאוט
זוכר?
טייטום מסיים עם 40
כן?
איזה 40 😂😂
אני כל הזמן כאן אבל הייתי עסוק במעורב. לפתע בוסטון נראית כמזרחית היחידה שתוכל לנת\צח את המערבית. אני כבר לא זוכר:גורדון הייוארד גמור או חוזר לשחק?
חחח משחק הבא שהם יפסידו תגיד שהם פחים😎
המזרח פתוח לגמרי. בוסטון לא יכולים לעצור את יאניס הוא רומס אותם שנים עם ממוצעים פסיכים הוא הלברון שלהם😊😂
אוגילי זה שחקן שאני לא לוקח לנס ציונה.
היוורד רק מזיק לבוסטון בלעדיו הם הרבה יותר טובים ומהנים ולא צריך להתחשב אם לפגוע ברגשותיו. הוא די גמר את העונה או את הבועה
לברון היה צריך להתאבד עליו, לפי הקשרים שהוא מתהדר בהם עם הgm של הליגה הוא יכל להביא כל מי שרצה…
טיימלורד מצויין בפיק אנד רול. אבל גם מאבד הרבה כדורים ואין לו קליעה.
מחצית בבלומפשטיין,0:0
לאורי התחיל לקבל שריקות אוויר
חבר מטכל
הפעם הטיימאאוט של סטיבנס ממשבזמן הנכון.
בשנה שעברה בוסטון פתחו למילווקי את הצורה במשחק מספר 1 של חצי גמר המזרח.
זה נגמר 1-4 לבאקס.
אני יכול לראות את זה קורה גם השנה רק בגרסת טורונטו.
חחח לטורנטו אין קאווי ואין יאניס.
ולבוסטון אין קיירי
😎
איזה דאגר של טייטום
טורנטו שוב חוטפים על הבאזר הכנה לרבע 4 גם 🙂
ראית איך הטייטם נפל?
קספר שם לו רגל….
עם קמבה וטייטום, לבוסטון יש 2 מזורקי החצי מרחק, עם הזריקה הכי יפה בליגה.
עד שסטף חוזר…
יאללה פרדי להתעורר
האם גורדון גמור עד הסוף?
אם לוקחים בחשבון את הליידה הצפוייה ואחרי כן אימונים, יכול להיות שיחזור לגמר המזרח מתישהו אם הסלטיקסיגיעו לשם.
לא צריך אותו תאמין לי
אוקי, לאורי לא נעים לצפיה.
איזה סופר כוכב טייטום נעשה
כשלאורי או לברון פורצים, אני לא מבין מאת ההגנה: שימו חומה השל 2 (אפילו 3 היה שם) ואז הוא חייב למסור. אמש לברון החמיץ רק חדירה אחת
זה הכשרון שלהם לא?😎
תם הטקס
חחחח זה פלגרנט קל. מעניין אם יחשיבו את השלשה
העיקר שסטיב גבי אישר חחח
טורונטו ידעו לעשות התאמות. אבל יופי של ספתח לבוסטון.
נכון זו סידרה ארוכה בוסטון עוד ינגרו
פששש דוקטור הופמן מנגב.
שמעון – ראיתי נתת קלאץ׳ עם כסף (פיצה) על השולחן. כבוד! כשיש כסף על השולחן הידיים רועדות. יאללה אני בדרך לאפס מאחת. נשארו לי עוד שניים 😀😀😀
עזוב סתם איזה טמבל חשבתי הוא שחקן חח. ראיתי טובים ממנו בחיי
המלבסים מנגבים את מכבי. לוזון אוהב לדפוק צהובים…
באסה מתחילים ברגל שמאל – אולי הטמיר צדק – קללת שנת השיקוצים הגדולה מתהפכת עלי!
יאללה תכף מתחיל המדדה
😂😂😂😂😂
קייזר סוזה
😂😂😂
תמ"א טקס?
שמח בשביל סטיבנס הרבה שטויות אמרו עליו במהלך העונה וגם בעונה שעברה.
עושה עבודה מעולה, הוא אנדרייטד.
בבוסטון יש קבוצה בזכותו בעיקר והוא התמודד עם לא מעט שינויים בסגל בשנים האחרונות, פציעות ושחקנים צעירים שהיו צריכים דמות שתכוין אותם.
נתן בראש למאמן העונה
חכה רק התחיל ויש לו קבוצה הרבה יותר טובה על הנייר..הראפס הם קבוצה מושלמת לסופרסטאר שיבוא 😎
לא אמרתי שלא רק שצריך לשים לב לעבודה המצויינת שהוא עושה
הבועה טורפת את הקלפים. אין ביתיות, אין קהל ביתי שידחוף כשמורידים ל-11 הפרש. נראה שזה יהיה הפלייאוף עם המשחקים הכי פחות צמודים.
בוסטון נראים טוב (וויליאמס הזה אחלה). אבל טורונטו לא פרייארים וזה לא שבוסטון גנבו פה את הביתיות.
איזה גרוע שמואלביץ', שרק פנדל אוויר למכבי תל אביב
גם שם יש שריקות אוויר אין ואר בליגת הנכים?
תבין לבד כמה הוא גרוע(במקרה הטוב)
דה בול דונט ליי, בחקמן מחטיא
לוקה מתחמם עם קצת זריקות לסל ושתיית גוגל מוגל לטובת גרון מגורז לתלונה במקרה ולא ישרקו פאול בחדירה.
😂😂
זהו נגמר ההצגה עם הקרח בקרסול?
למה הצגה? אתה חושב שבסלובניה מתעסקים עם שטויות והצגות ולגאסי ושמגאסי?
בnba מתעסקים😎
הוא כבר הביא את משחק המורשת
יש לינק ללוקה? כואב לי הראש כבר לראות בפלאפון
מה הבעיה עם הליג פאס בטלויזיה או במחשב?
אין לא עובד כותב לי ארור
https://www.vipbox.lc/dallas-mavericks-vs-los-angeles-clippers-1-live
מעולה תודה פאני
מוזר תנסה לאפס את הדפדפן או לדבר עם התמיכה הטכנית. שרות מועלה מנסיון
כן מה אגיד לתמיכה טכנית אני בישראל ועשיתי מנוי הודי? 😎
400 bad request
Your browser sent an invalid request
אני מציין שאני מתחבר בvpn הודו עשיתי ליג פס הודי ב50 שח אבל לא נותן.
בפלאפון אין שום בעיה
אהה זה כבר עניין אחר
עבד חלק כל העונה אבל בבועה נדפק. רק בפלאפון עובד
נסה פה
https://home.nflbite.com/
תודה הלינקהשל פאני מעולה אז כבר איתו
זה עובד מעולה תמיד..אבל לא בכרום (לפחות אצלי)
https://nbastream.net/los-angeles-clippers-live-stream-2/
1:1 רזי!!!!
ישששש 2-1 פ"ת!!!
שער נהדר של עבדה נגד מכבי תל אביב
יואו איזה גול של ליאל עבדה 😱
אבדיה? ליאל זה שם של כוסית
ונטע???
פחות כוסית
אוהדי חיפה לא יסכימו איתך….
ליאל נשמע יותר כוסית מנטע. אם היית צריך לבחור לבליינד דייט בלי שאתה מי היית לוקח?
התיאוריה שלי:
ליאל זה שם של הורים שבכוח מנסים לתת לבת שלהם שם של כוסית בתקווה שזה מה שיקרה
נטע זה שם גנרי, לא מתאמץ אבל יוצאות פצצות…
.
הייתי הולך על נטע אולי היא גם תאהב ספורט.
ליאל נשמע לי כמו אחת שמתעניינת רק בסטורי שלה..
יופי של מחזור פתיחה!
לוזון עלה ליגה דה שוט? יפה לו
כן וחוגג עלינו בפתיחה שיהיה בריא לא יכל לחגוג על הפועל?
איזה בלוק של לוקה על קוואי
7 0 מוריס זה ההחתמה של העונה
אתה מספר לי??
חבל שלא הלך ללייקרס
החתימו את האח הפחות מוצלח
נו באמת
דאלאס באס"ק
ממתי זה חוקי דאבל טים על לוקה? דוק?
הידעתם? ללוקה דונצ'יץ'נרשמה חטיפה על המהלך הקודם, שבו זובאץ לא השתלט על המסירה, נתן טיפ, כמעט קלע, ולוקה תפס את הכדור מהטבעת.
על זה נרשמה לו חטיפה.
סילבר הורה על כך אישית
זה על האס רק בליג פס אתה רואה שכל מסירה לשחקן זה אסיסט
זה מה שמפריע לך 😂😂😂 כל מסירה בליגה סה אסיסט 😂😂😂
לפעמים מוסרים על השלשה והשחקן עושה פייק סבסוב וחודר לסל לליאפ ונחשב אס למוסר אמיתי 😂😂
לחץ ודאבל טים על קאווי? מה אין לדדות? מה קרה פה
מוריס זה אכן ההחתמה של הטרום פלייאוף
קוואי פצוע? הוא תמיד דידה ככה ולא שמתי לב?
חחחחחחח זה המדדה הוא מדדה ככה לספוט שלו 5 משחגים בלי הפרעה לגאמפ וקולע. היום מפריעים לו
דה שוט לא נותנים למדדה לדדות בשקט לספוט לגאמפ נזכר קרלייל בגיים 6 😂😂😂😂😂
דוק ריברס קם מהכיסא לטיים אאוט כמו זקנה מממפיס שיושבת במרפסת וקמה מכסא הנדנדה שלה
😂😂😂
כל כך הפתיע את דוק הפול קורט דיפנס של דאלאס עם בדיוק שחקן אחד, שהוא היה צריך טיים אאוט. כמה שאני חושב שהדאבל
טים מהולל כאן לחינם, פול קורט דיפנס על כוכבים זה מהלך מאסט לקבוצות.
חחח הקוריוז ודה שוט אמרו לפני גיים 1 קרלייל קרא כנראה רק אחרי משחק 5 בהופס. קאווי קצת מתקשה לדדות לספוט שלו בניחותא עם כדרור 15 שניות ולהשליך גאמפ על קלבר
קרלייל נזכר בגיים 6 להקשות על קאווי קצת בסידרה😂😂 עשה ברט בראון. זה היה צריך לפני שגורג היה בנוק אאוט.
מוריס מנגב את לוקה באחד על אחד מתחילת הערב
הקליפרס נראים גרוע. ממש גרוע. הם משחקים תמיד ברמת היריב, אבל מספיק טוב לנצח
כן נו כי יש להם כמה שחקנים טובים…הנה נתנו לקאווי לדדות על סת קרי בלי עזרה..
עד עכשיו זה ממש לא נראה כמו "גיים 6"
קאווי לא במשחק הדאבל טים והלחץ ניטרל כת הדידוי שלו
מה מנסה לוקה לעשות? ללכת מכות עם מוריס? שימצא יריב בגודלו. למשל שימון
לוקה די בגודל שלו
חח מוריס מדליק את לוקה יש מצב ירחיקו אותו צריך לאזן
אפשר ללכת להכין קפה. 10 דקות לפחות בריפליי סנטר
דאבל-טים מרשים של בובאן וקרלייל על לוקה שמנע ממנו להחזיר למוריס
לפחות פלגרנט על מוריס הערס
חחח מוריס בחוץ איזה נבלה
ראית מה עושים למדדה? לחץ ודאבל טים
דאבל טים מוציא לך את החשק לשחק. אני מטיל קללה על הקריפרים
חס וחלילה קללה רק על השיקצה והלייקרס
מוריס מורחק חחח היה ברור שהשופטים יאזנו
אני מטיל קללה על הקריפרים. קבוצה מגעילה
סוף סוף הרחקה מוצדקת
ביל למביר צוחק
לוקה עם 50 נק ו40 הפרש תזכרו
כולנו דאלאס. קללה על הקריפרים
הנה הביאו דאבל-טים על לוקה, אז התוצאה היא לו וויליאמס שומר על בובאן חחחח
וכמה פעמים זה עבד שכחת? ומה עם הדאבל טים והלחץ על המדדה?
אני בעד דאבל-טים על לוקה, אבל כשזה לא עובד זה משעשע.
לוקה חכם, הוא יגרום לעם לשלם
אכן היה מצחיק
אז לחץ ודאבל טים עובד על המדדה? מוסד טנש אמר שזה לא נחוץ שיתנו לו לזרוק גאמפ שזה יעיל שהוא זורק גאמפ מחצי מרחק
טנש לא אומרים אף פעם מה כן, רק מה לא
נכון 😂😂😂
לפעמים מתאים דאבל-טים לפעמים מתאים שיזרוק מיד-ריינג. הכי חשוב זה למנוע ממנו חדירות קלות ושלשות פנויות.
אל תגיד לפעמים אמרת שזה טקטיקה מצויינת לתת לו לדדות לגאמפ
קרלייל 5 משחקים תן לקאווי לדדות ככל העולה על רוחו לא חבל? יכל לקחת את הסידרה וגורג אז ניגר עוד רצח.
יש לריברס מזל שאני לא מטיל קללות על יחידים
ראית חיים דאבל טים על לוקה גרם לאיירבול של הארדוואי מה3 היה מצחיק לא
ראית חיים עוד דאבל טים על לוקה קלבר החטיא 3
ובצד השני אנד וואן..הקוריוז מנגב
עבודת ניחוס מרשימה על מוריס כאן באתר, ריספקט
חחח כוחות המאגיה
ראית חיים דאבל טים על לוקה גרם לעיכוב התקפה והחטאה בסופה של לוקה… כי לוקה עבר לשחק אוף דה בול להימנע מהדאבל טים
מהלך מאוד מרשים של מוריס, שני פאולים באותו מהלך
מצחיק שפה אין קונטיניושן
למה סוויט לו ורגי גקסון על לוקה לבד חחח
זה יותר אזורית של שתי הקבוצות
חבר שלי, עכבר אמיתי, קורא למדדה ״מכונת השמדה״ צודק
אפשר לעצור אותו פשוט מתרפסים בפניו
סקיינט, חבל שלא תפס
זה משחק שילך ללוקה מרגישים את זה הניגוב קרוב
הנה לוקה "תחזיקו אותי"
.
https://www.youtube.com/watch?v=e1KEC_3vygc
לפחות יש לו בובאן שמצטיין בתחום
פיתחתי אלרגיה לפול גורג
כל הקליפרס מעצבנים ומפתחים אלרגיה ושנאה אצל כולם
אפשר להבין אותך אבל אני שומר לו חסד נעורים מאוק׳ סיטי
אני חולה על טריי ברק נכנס לנבחרת שבר
הנה נותנים למדדה לדדות חזרה לספוט על גילכריסט הורידו ממנו את הלחץ והדאבל טים
קוואי על לוקה…אחיזת חנק
קאווי התחיל לחגוג איך שהורידו ממנו את הלחץ והדאבל טים ישר חזר לדדות.לספוט שלו 😂😂
למה הורידו את הלחץ? לקרלייל הפתרונים
השריקה הכי מבאסת בליגה (אנד וואן)
עכשיו פחות…
זהו נותנים לקאווי לדדות חופשי והוא נכנס לזון חחח. למה קרלייל הוריד ממנו את ההגנה
למה לעזאזל קבוצת הגנה טובה חייבת להיות בד בויז ומנייאקים?
כי זה מוסיף לחץ פסיכולוגי על היריב
זה בדרך כלל חלק מהאישיות. יותר כואב לך שמישהו מכניס לך סל מאשר שאתה מפספס.
לא קשור זה טקטיקה. היה לי מאמן שהיה תמיד אומר להציק לשחקני היריב כמה שאפשר
אין בעיה, תציק אבל למה להיות בלתי נסבל גם מחוץ למגרש?
זה פסיכולוגיה וזה עובד כמעט תמיד ללגלג ולצחוק על היריב מייקל בירד עלי כולם עשו את זה.
תחשוב שמישהו לא הולך לו מחטיא ועצבני ואתה עוד מכניס לו קטנות ויורד עליו צועק לו לא יכול להכניס לסל סבתא שלי קולעת יותר טוב יאללה איירבול זה מוריד בטחון לחלק מהאנשים לריצפה
וזה טראש רך ועדין מה שאומרים בnba בטח חחח
טקטיקה עובדת הכי טוב אם היא חלק ממך. צריך אישיות לזה. לא רואה את סטף קרי למשל משגשג בטקטיקה כזו.
זה הכי עובד אצל מטורפים כמו רודמן או רובוטים כמו קוואי.
לוקה בינוני מינוס מהעונשין
צעדים של קאווי החליק ואיבד כדרור ועשה גלישת סקי ואז אסיסט חחח
חחח פול גורג שלח מרפק וקיבל אנד וטאן
לגמרי עשה תוקף
לוקה מאד מאד מתקשה מול קאווי
כל אחד מתקשה מול קוואי. במיוחד כשהקלעים הפנויים לא פוגעים
לוקה חייב צוות מסייע יותר טוב הם לא מצליחים להעניש על הדאבל טים עליו הארדוואי לא פוגע היום
חכה הם רק התחילו את הבנייה מסביב ללוקה. הוא פשוט מספיק טוב כדי לסחוב גם קבוצה כזאת לפלייאוף.
אחי אליפות לוקחים שהברזל חכם
נותנים לקאווי לדדות חופשי חחח ועוד על סת קרי בזיוןןןן
לא יודע מה אתם רוצים, דאלאס קבוצה עם סגל שעל הנייר אמור בראש בכל אחד מהמשחקים וזה עוד כשפרוזינגיס משחק משחקת כשווה מול הקליפרס
כל אחד בא בטענות זה לא פוגע, זה מחטיא.
בסדר, הלוואי על לוקה כמו הסגל שנבנה השנה בקליפרס
מצד שני, קרלייל מאזן את זה כשבצד השני נמצא ריברס
גם על לוקה הורידו את ההגנה זטסאץ עליו בזיון והוא חוגג
טוב מהר
למה אין זמן אז בקצרה ..
1.לוקה לוקח את הסדרה ודאלאס מנצחים את הסדרה, וואי נאט בעצם? קצת קוואצ' היום ויאלה משחק 7 הכל יכול לקרות!!!!!
וזה מבחינתי ארוע העשור בליגה!
2.קוואי!!! שלמות!
3.לוקה!
4.מוריס האהבל קנה עכשיו את מקום הנבל אצל מיליונים ברחבי העולם!! לא נוגעים בבייבי של כולם!
תפס מקום מכובד ליד בן לאדן ועוד פושעים נגד האנושות😇
עזוב שטויות טייטום יעשה 40 היום או לא?😉
בקושי חצי מזה
😚😙😊😒😒😒
עזוב שאדו
בוסטון ניגבו או לא?
יופי🤪
מה זה ניגבו דוק רזי בא עם סנו גבל
קאווי ולוקה התחילו לחגוג איך שהורידו עליהם את ההגנה זובאץ שמר על לוקה 2 מהלכים שנגמרו בסל ועל קאווי לגמרי הגנה חרפה חזר למה שהיה ב5 המשחקים הראשונים. אני בטוח שמוסד טנש יבוא עם הסברים מניחים את הדעת
דאלאס מרגשים אותי.
מרגיש אבל שקליפרס לוקחים.
דאלאס לא מצליחים להכניס'תו לסל. והקליפרס בהילוך שני
הם לא בהילוך שני זה מה שהם וקרלייל עוזר להם
רבע מזעזע לדאלאס, לוקה עוד השאיר אותם בסביבה.
הרדאוויי 0/6 מהשלוש
לדאלאס עדיין חסר:
1. כוכב נוסף שני או שלישי, תלוי ביכולת ובעמידות של פורזינגיס.
2. לפחות שחקן 3&D אחד, ועדיף יותר.
3. עוד קלעים מסביב.
בדרך כלל קבוצה בשלב ההתפתחות הזה רחוקה מהפלייאוף, כמו אטלנטה למשל. דונצ'יץ' פשוט טוב יותר מכל שחקן קודם בגיל 21.
קלי אוברה מרקוס מוריס החתמות לקיץ הקרוב
עכשיו בכלל מוריס ולוקה BFF
יהיו חברים טובים אל דאגה. גם רודמן ומייקל התחילו ככה
אני הייתי לוקח את ג'רמי גראנט
חס וחלילה הלוזר מס 1 נגר העל מאוק אסור לו להתקרב ללוקה הוא יחטיא כל שלשה חשובה מהפינה לבד לגמרי
עוד ערב קשה בבועה.
1. רזי מנגב
2. מנאייכ
3. לוזון מנגב
4. צריך להוציא את הכלב
5. המדדה מכפכף
אני חושש שתהיה לי פציעה
.
נ.ב. הראו עכשיו ביצועים של אינדיאנה-ג׳ורג׳ – איזה שחקן
קליפרס עם אחוזים טובים מהשדה וגרועים מהשלוש. דאלאס עם אחוזים נוראיים מהשלוש ומהעונשין, למרות שהרבה זריקות היו פנויות לגמרי. קליפרס ביתרון גדול בכ"ח.
קוואי חיה רעה בשיא הכוח והמרץ שלו. ועדיין הוא אחד השחקנים המכוערים שיש (מבחינת סגנון משחק הכללי והדידוי. ככה אומרים או שאולי דידוא? איפה גיא? גיא?!)
לראות את הביצועים של ג'ורג' פעם ולזכור את המועמדות לmvp עונה שעברה, ועכשיו תסתכלו על הצל הדהוי עם אותו השם שהולך במדי הקליפרס…
וקוואי ההגנה שלו על לוקה לבד בלי ההתקפה שלי מזכירה את מייקל מביאה לקליפרס את הסדרה
הסל ההוא ,כן ההוא בגיים 4, לא היה נקלע על קוואי,נבר.
דווקא כן היה נקלע
בכל אחד מהרבעים הקליפרס התחילו 7-0
מאז שקרליל פתח קליר פאת למדדה ההפרש רק צומח מביך
מנחם נגב מחר את קרלייל במעורב כמו טראמפ
דאלאס צריכים נס בשביל לנצח הערב.
והנס כבר קרה בסדרה הזאת.
חבל, אבל זה המצב
הסיפור גמור
לוקה יקלע 50 ויעשה מהפך ל40הפרש
טוב גם אני הצטרפתי לאתר, קראתי את התגובות בפוסט של מנחם, אני לא מאמין כמה פראיירים יש שהולכים להפגנות ממומנות מזמנם החופשי ולא מקבלים על זה תשלום. אבל עולם כמנהגו נוהג . דאלאס מוציא מאתיים אחוז מהפוטנציאל שלה בסוף יש לה סופרסטאר וחבורה של שחקנים משלימים ורכיבה לטבית שלא מסוגל להישאר בריא
עזוב פוליטיקה זה אותם שטויות כל הזמן. אל תגיב לזה אני גם החלטתי יותר לא להגיב לזה למעט צחקוקים קלים
שריקה מזעזעת
לוקה עשה את המהלך הרגיל של לברון ויאניס וקיבל תוקף
הטכנית ללוקה – אויש נו באמת
פשוט גועל נפש ההתחזות הזאת של ג'ורג'
סחתיין ואן גנדי
תראו את התגובה על הספסל של הקליפרס אחרי שדונצ'יץ' זרק על השופט את הכדור ותבינו למה שונאים אותם
היה תוקף ברור אבל אצל לברון ויאניס זה המהלך הרגיל
יאללה זה הזמן להתחפף, תבואו למארי נגד מיטצ'ל
מי יבוא יושנים ועובדים מחר
נבוא שמתעוררים לעבודה ב5
יאללה לילה טוב לכולם.
לוקה לבד מידי לבעוט בפורזי הפח מהר בטרייד לקינגס או לווש הם יסכמו עליי
זה כל מה שצריך לעשות נגד דאלאס דאבל טים בכל הזדמנות, יהיה משחק שהמחליפים יקברו אותך אבל זה לא יחזיק סדרה .
זה בדיוק הפוך. יהיה משחק בו אף אחד לא יפגע, כמו היום, אבל בשאר הזמן הם יתפרו לך את הצורה.
תספר את זה לאלופה קליבלנד, או לאלופה לטורנטו
פחחחחח כן בטח קלבר ופיני סמית יקברו אותך
לפי מוסד טנש לא😂😂😂😂 קלבר ופיני סמית ינצחו אותך לבד 4 משחקים…
ראית איזה בזיון על קאווי איך קרליל הוריד ממנו את כל ההגנה?
סת' קרי, הארדווי ובורק יתפרו לך את הצורה בדרך כלל
לא 4 משחקים אחרת סת היה סטף והדאבל טים לא אמור לבוא מהם יותר מידי….
נסביר לך בהזדמנות.
עכשיו תסביר לי קאווי מקבל רבע 1 דאבל טים ולחץ על כל המגרש וקולע 2 נק. אחכ קרלייל מוריד ממנו כל הגנה ונותן לו לדדות הוא מנגב והמשחק נגמר.
למה זה קרה?
כמאמן אני מעדיף להשאיר את קלבר ופני סמית כל היום על קו השלושה לזריקות אימון מאשר אחד על אחד של לוקה
יפ כל היום וכל הלילה
נגמרו לדאלאס הכלים. אם עוד מישהו לא יתחיל להכניס את הכדור לסל (טימי הרדוואי אני מדבר אליך) אז הם אבודים. הםגם הולכים ומתעייפים ברוטציה מאוד קצרה
הקליפרס פשוט משאירים את כולם פנויים וסומכים על ההחטאות
זה יתרונות הדאבל טים חיימקה שיש לך נגרים בקבוצ מהמרים עליהם. ..
נגד קרי קליי ודוראנט היה פחות הולך
אני לא מבין למה השופטים ממשיכים לעזור לקליפרס. הם מסתדרים לבד
כבר טיים אאוט של ריברס
חמש רצופות של לוקה
אל תספידו את לוקה אף פעם.
כי פתחו לו קליר פאת
קווי אפילו לא מזיע
ברוך בהפגנות הממומנות למי/למה הולך הכסף? מניח שאתה בקי בעניין ולא כותב סתם מהתחת…
לאלו שמקבלים תפקיד בכנסת..
למי הולך הכסף למארגני המחאה , ויש פראיירים שבאים למחות , אל תעלה אבל אתה ביניהם קח את הזמן תקים עסק, תעבוד על עצמך , מאשר ללכת להפגנה שלא משנה לך כלום. תאמין לי ישתלם לך הרבה יותר בזמן הקצר והארוך
יש איזו הוכחה מהפגנות 2011 משהו או שזו תיאוריה שלכם? מי משלם להם?
תקשיב לברוך
חחח
אל תקשיב לשמעון ובטח לא לברוך
איציק שמולי , סתו שפיר חסר לך הוכחות, אל תהיה תמים שוב זה החיים שלך תעשה בהם מה שתחליט אני מייעץ לך, מנקודת מבט חכמה ומפוקחת, שנתיים אחרי שעזבתי את הארץ היו את האהבלים הפנתרים השחורים אתה חושב שהם השיגו משהו? הפגנות זה בזבוז זמן קח תדאג לעצמך עזוב אותך משטויות.
.
שאלה לי עלייך אם ביבי יעזוב אתה חושב יהיה דירה במיליון שקל בתל אביב? המשכורת שלך תעלה פלאים?
עגל תהנה לי גם אתה איזה מחאה עשתה שינוי כלכלי, איזה החלפת ראש ממשלה עשתה שינוי כלכלי?
ברוך אתה מנגר
על מה לוקה קיבל עבירה? לוקה עילוי היכולת שלו להיפרד מהשומר והשליטה בגוף לא ייאמנצ
הרגישו שלוקה קצת התחיל לשחק אז השופטים הדביקו לו את הרביעית
לוקה נגע אול בול אלוף הפיקוד מקבל עבירה
ושוב השופטים עובדים של באלמר
הכל לפי ספר החוקים של הליגה
חסימה והגנה נפלאה של קלבר מזכה אותו בשריקה מהאנשים באפור שמתעקשים לרמוס כל זכר למה שפעם קראנו לו כדורסל
עוד שני נקודות מתנה לקליפרס ,השופטים מוודאים שחזרה לא תהיה פה
בובאן הזרג נגע רק בכדור
אין איזה ניחוס נגד שופטים?
פשוט לא ייאמן מה שקורה השנה בכלל ובפלייאוף בפרט עם רמת השיפוט.
אין לזה פתרון?
מה הבעייה הכי גדולה של המבריקס?
הנה הצ'אלנג' מוכיח
הבעייה הכי גדולה של המבריקס היא שאין להם אף עארס בקבוצה. לקליפרס יש 3-4, ולכל קבוצה יש. רק דאלאס יותר מכי תרבותית כמו המאמן שלה
להחתים אל אוליניק וגרייסון אלן
איזה סל של לוקה על גורגי ניגב אותו סטייל ראקר פארק
הסל האחרון ברבע השלישי? מדהים איך שהוא שיחק באחד מהמגינים הטובים בליגה
זה מוב של השכונה אין מה לעשות נגד זה
לוקה לבד קצת מחזיר את דאלאס
לקליפרס הראל, מוריס, קוואי, ג'קסון. יש עוד
בברלי
לוקה פסיכופת אני לא צוחק הוא יכול להיות הGOAT
לוקההה 6 נקודות תוך 20 שניות בערך?
לוקה עושה הארדן על גורגי פעם שנייה זה המובים של הארדן למה הדאבל טים ירד 😂😂
דונצ'יץ' הזה.. שיהיה בריא.. איזה שחקן.
בלתי ניתן לשמירה
ניתן ניתן הורידו ממנו את דאבל ואת קאווי גם…
החיים הרבה יותר דבש ככה
ועוד אנד וואן!.. לוקה נכנס לזון. יש סיכוי לשינוי כיוון?
פטריק בברלי. חצי מהקבוצה עארסים
לוקה עם 16 מתוך ה-23 של דאלאס ברבע השלישי
לוקה עשה מפול גורג מטלית סטייל הארדן לקח להארדן את כל המובים
הוא ניסה לתת לאחרים להיכנס למשחק. כשלא הייתה ברירה, הוא לקח את זה על עצמו, ועכשיו אולי אולי יהיה משחק
ממש לא הוא נשמר בדאבל טים ועי קאווי וחוסל.
ואז ריברבס הוגיד את הדאבל טים ואת קאווי ממנו והוא התחיל לחגוג. הוא לא נתן כלום.
בהרבה התקפות הוא התחיל והלך הצידה, כשהאחרים ניסו לייצר
בגלל הדאבל טים זה גרם לו לשחק אוף דנ בול
ובכן, זה11 הפרש ויש עוד רבע שלם לשחק
מישהו מריח סנסציה?
הו אלי אלי תן לי עוד מהחומר הזה.
לוקה עם 50 נק ו40 הפרש
הסתום הוריד ממנו את הדאבל טים, ורק הוא פוגע אבל מה מוסד שב״ר מבינים.
אני בעד
לדעתי קוואי לא יתן למשחק הזה לברוח. הסדרה נגמרת היום
תודה עגל על הדאגה אין חשש. 😂
נדמה שהם חיים בעולם א-לה בינארי 1=כסף 0=לא כסף. שום טיעון לגופו של עניין או אפילו לגופה של תיאורית המימון. מילים מילים ואת משמעותן יבוא לו גל ייקח אותן. העולם מחולק ללוזרים/וינרים. החיים כתחרות. כמה טראמפ מצדכם.
תמשיך לבזבז את הזמן ולהפגין נראה לאן זה יוביל אותך, לי בנתיים יושבת רולס רויס חדשה מהניילון יפהייפיה בחנייה, העולם מתייחס לאנשים שדואגים לעצמם ויודעים שכל הפולטיקאים אותו זבל , ולפראיירים שחושבים שמישהו ידאג להם ומבזבזים את זמנם בהפגנה מטופשת כזאת או אחרת (והיו מלא לאורך השנים משני צדי המפה), ואז נקלעים למצב כלכלי קשה אחרי חודשיים בלי עבודה.
פיני סמית מצוין היום, אם היה משחק יותר במחצית 1 אולי הייתה נראית אחרת
למה שאמט על לוקה 😂😂😂😂😂 מה ריברבס לקח
אני לא מאמין למה שאני רואה!!!!!!
דייי!
פאקינג לוקה ג'יזס!
האהבל שם את שאמט על דונציץ דונציץ
קולע עליו בשינה
אני אוכל ת'ראש ולוקה מלהטט סליחה
ממש לא משנה איך תיגמר הסדרה הזאת, יש שני שחקנים בה שהם רמה מעל כולם: קוואיי ולוקה.
הצוות המשלים של המאבס ראוי להערכה, עושים (בעיקר הגנתית) מעל ומעבר למצופה.
+1
לוקה קיבל קליר פאת מריברס אחרי שקרלייל נתן קליר פאת לקאווי כנראה היה הסכמה ביניהם
ריברבס הדביל חחחח הוריד מלוקה את הדאבל ומאז לוקה בקליר פאת חוגג כאילו אין מחר 😂😂😂 וההיי לייט שם עליו את שאמט!!!! רגי גקסון וסוויט לו 😂😂😂 איזה מאמן דביל אלוהים. מזל שקרלייל גם דביל בצד השני ויתן לקאווי לדדות חופשי אני לא מאמין שהדברים האלה מאמנים בnba נשבע לכם
Sean Highkin
@highkin
Carmelo Anthony on next season: “I pray that it can be Portland. I think I’ve found a home here. At this point in my career, I think that’s the best fit for me.”
לא יאומן
לוקה פאקינג ג'יזס!
קרלייל נזכר לחזור לדאבל טים על קאווי 😂😂😂😂😂
בצד אחד שאמט על לוקה צד שני סת על לאונרד ויודעים לאמן, אני קולע על שניהם
חחח תצוגת אימון מחפירה של 2 המאמנים
סת קרי על קאווי 😂😂😂😂 אהבל מגיב לאהבל קרלייל וריברס
מאמנים חרפה, אני לא מאמין שיש כאלה אהבלים בNBA איפה מאמני הכדורגל והפוטבול ואיפה הם
חברה הסיפור גמור חבל על הזמן שלכם
לוקה עם 50 נק ו40 הפרש
בשביל 40 הפרש צריך גם לשחק הגנה לפעמים
המדדה חוגג
חחחח קאווי מדדה על קלבר
לא ייאמן שאין דאבל טים,
אחד מתצוגות האימון המביכות של 2 המאמנים התרפסות מוחלטת מול הכוכבים זריקות חופשיות בכלל בלי טיפת התנגדות מהספוט שלהם 😂😂😂
אם קרלייל לא היה כזה אהבל המאבס יכלו לנצח את הסידרה הזאת
לנארד יכול לקלוע 200 ג'אמפים כאלה רצוף
לוקה מדדה על שאמט כמה זה מביך
חחחח ככה התרפסו בפני מייקל בשנות ה90 זה למה היה לו 6 טבעות נתנו לו גאמפ אחרי גאמפ עם סטארקס ומארלי 😂😂😂😂😂😂
איזה חרפה ריברס וקרלייל פשוט חרפה
הדאבל-טים על קוואי לא עבד, אבל יש מצב שהיה צריך לנסות אותו שוב לפני שחזרו לאחד על אחד
חחח מה לא עבד? אתה צריך משקפיים? היה לו 2 נק ברבע ה1. ואז הורידו אותו חחח
איזה דו קרב קיבלנו
בין שניהשחקנים הטובים בעולם ,כן.
אבל הרובוט טוב יותר מהבייבי ,אין מה לעשות.
מנחם אני מסכים איתך לגבי קרלייל
סידרה שהמאבס הפסידו על מאמן בלבד. פורזי והשאר לא רלוונטי בכלל.
אם קרלייל היה מנצל שמולו עומד גם אהבל גדול והיה לוחץ ומביא דאבל על קאווי לאורך כל הסידרה מגיים 1 הוא היה לוקח את הסידרה כבר
מה אתה מקשקש חביבי?
קליפרס קבוצה עמוקה וטובה בהרבה.
זה לא עניין של מאמן..
הרבה הרבה יותר טובה אבל ריברבס עשה הכל להפסיד וקרלייל לא לקח הוא שגה קשות ממשחק 1 בהגנה על קאווי ככה לא נותנים לחגוג סורי
שמעון לא יכול להתמודד עם תגובת הנגד שלך. מה כל כך דחוף לך שבקליפרס יעברו? בגלל לברון?
רק בגלל זה. אני שונא את הקליפרס האמת אבל הם היחידים שישפילו את המלך וסיכוי קטן להארדנים. היתר מתרפסים
נזכר להביא דאבל טים שהמשחק נגמר איזה אהבל😂
איפה היה עבירה של קאווי פעם שנייה שלוקה מקבל אנד וואן אוויר
מרפדים קצת סטט לפני שהולכים הביתה
יפ
מסוג האגדות שיספרו לילדים כמו שסיפרו לנו על מייקל הבלתי עציר 😂😂
איזה החתמות אגי גקסון ומוריס חחח
לוקה רוצה את הטריפל דאבל הזה
עם ה-40
טוב כבר לא יקרה
חחחח המאבס עושים דאבל טים ב16 הפרש 2 דק לסוף קרלייל נזכר
לוקה רוצה את הטריפל דאבל
קליפרס ינגבו קל את דנבר או יוטה להם אין לוקה ואז שיקצה או ההארדניה
Playoff p. ממשיך את הכושר הטוב שלו, עם 30 אחוז מהשדה ו30 אחוז משלוש.
לגמרי. היה איזה שלב שקוואי התחיל להתייחס אליו כמו לחבר'ה בטורונטו שנה שעברה, אולי חשב בטעות שזה ספייסי P
העונה של דלאס כ"כ עלתה על כל הציפיות, כבר בא לראות אותם בפלייאוף הבא!
הם צריכים כמה טריידים כדי להתקדם עוד
ברור, סומך על דוני נלסון שידע להביא את השחקנים הנכונים. דונצ'יץ' גם צריך לשפר את הקליעה מהעונשין, וכמובן את ההגנה כמה שאפשר
+1
More like playoff poo
דרור יקירי עדיין לא ענית לי מה אתה חושב שאם ביבי יודח מה יהיה? תקבל דירה בתל אביב במיליון שקל? לימודים בחינם? יבוא אותו זבל .
מעניין אותי לדעת למה אתה מפגין? מה הסיבה שאתה יותר יום יום להפגנה ואיך זה מועיל לך אישית חוץ מלבזבז לך את הזמן.
יש גבול גם לכמות הכישרון של דונצ'יץ' שיכול לסחוב קבוצה יחסית מוגבלת כמו דאלאס מעבר לסיבוב הראשון
לוקה עם 31 נקודות, 9.8 ריבאונדים, 8.7 אסיסטים, 5.2 איבודים ו-1.2 חטיפות ב-50% מהשדה, 36.4% לשלוש ו-65.6% מהעונשין. קצת הרבה איבודים והחטאות עונשין, אבל אני מתיימר לטעון שמדובר בסדרת הפלייאוף הטובה אי פעם של שחקן עד גיל 21.
קוואי עם 32.8 נקודות, 10.1 ריבאונדים, 5.2 אסיסטים, 2.5 איבודים ו-2.3 חטיפות ב-53.8% מהשדה, 29.4% לשלוש ו-85.5% מהעונשין. ההגנה של דאלאס הצליחה להתמודד עם כל אחד אחר משחקני הקליפרס, לפחות בחלק מהמשחקים, ורק הוא נתן את התרומה האישית הקבועה. השחקן הטוב ביותר בליגה יחד עם יאניס.
ברור שהוא ייתן תרומה סמים עליו את קלסר ואת סת קרי , היה עליו דאבל טים סיים עם שני נקודות ברבע, קרלייל בתצוגת אימון מבישה למזלו יש אבבל בצד השני שגם נותן לשאמט לשמור באחד על אחד על דונציץ ומתפלא שמסיים באחוזים כאלה
חכה דוק (כנראה) יפגוש את סניידר סדרה הבאה.
לא בטוח עדיין לא איבדתי תקווה עם דנבר, לא ארצה שיהרסו לי את הבראקט
חחח איפה המדדה ואיפה יאניס הדוהר בקיר
כל מי שקורא לדאבל-טים כל מהלך לא מבין איך זה עובד.
דאבל-טים יכול לעבוד טוב רק אם הוא נעשה בצורה נכונה, כלומר רק ברגעים הנכונים ובעמדות הנכונות.
שתי הקבוצות ניסו את זה בשלבים מסוימים, ושתיהן בעיקר העירו קלעי 3 יריבים – סת' קרי, רג'י ג'קסון, שאמט, הארדווי וכו'.
צורת החשיבה הזו מעולם לא הפריעה ל"מאמני המקלדת" לצעוק את זוג המילים האלה פעם אחר פעם, למרות חוסר ההבנה כנראה ברוטציות הגנתיות וכד'…
ברור שדאבל טים מתוזמן בנקודות חכמות, לעשות טראפים לעשות דאבל טים אם השחקן שבא מאחורה/ או מזה של השחקן הקר כן ולהצר על הקליעה שלו (לא מהשחקן שחוסם את הצבע בעיקר משולשות above the break לא מהפינות).
הרדוואי היה חושך מצרים היום מהמר על קליעה שלו הצהריים , בכל הזדמנות מאשר אחד על אחד של לוקה אותו דבר קלבר טרי בורק…
זה לא תורה מסיני כדורסל פשוט יש לא מעט אהבלים בעמדות אימון
הדאבל טים לא מבוצע כמו שצריך. אני מסביר במעורב כיצד חייבים לעשות דאבל טים לשחקנים כמו לברון, לאורי, או דונובן שבאים במומנטום גדול מאד, כמו טנק שאיבד מעצוריו. הייתי שמח ללמד מאמני NBA כיצד זה אמור להתבצע כדי להיות יעיל
נו בשביל מה יש מאמן? הם צריכים קורס?
תפרגנו לא יזיק
ברוך שחיתות שלטונית =אזרחים עניים. ההפגנות הן לא כל יום. אתה אומר שאחרי ביבי יהיה אותו דבר. אני טוען שביבי הוא הרע ביותר שהיה עד כה ואחריו יבוא מישהו פחות מושחת ואולי נעשה תיקון. יאללה לילה טוב. נמשיך מחר. ההפגנות נותנות לי ולאחרים תקווה שאפשר לשפר פה את המצב. בגין התפטר בגלל הפגנות כך שהטיעון שהן לא משפיעות הוא בולשיט. ויש עוד דוגמאות. לילה טוב.
ומה קרה אחרי בגין, איזה שינוי היה לאזרח הפשוט? אתה ממשיך להתחמק במקום להתמודד עם האמת וזה די עצוב. איזה שינוי כלכלי היה לאזרח כאשר החליפו ממשלה , מתי מחירי הדירות המחייה הדלק ירדו? אני מחכה לתשובה החבר הטלפוני עגל יכול לעזור .
.
תמשיך לבזבז את הזמן וממרום גילי אני יכול להגיד לך שהזמן הוא מצרך נדיר בלתי ניתן להחלפה, אמרתי לך כשעזבתי את הארץ שנה או שנתיים אחרי התחילו האהבלים הפנתרים השחורים עם ההפגנות על הגזענות במקום להתרכז בעצמם , אני בנקודה שדאגתי לעוד 10 דורות של המשפחה שלי קדימה, הם חיים עדיין בפריפריה מהיד לפה.
.
דרך אגב העשור בתקופתו של ביבי הוא העשור הטוב בהיסטוריה כלכלית למדינת ישראל (מוכח סטטיסטית מכל כיוון).
תדאג לעצמך כלכלית ותבוא מעמדת כוח שתוכל לעזור ובאמת להשפיע , במקום לבזבז את זמנך בהפגנת X Y מפגרת רק בשביל הסולידריות החברתית ואגו של אני ״ עושה את שלי״ . אף אחד אף פעם מהפוליטקיאם לא דאג לאזרח הפשוט (לא מימין ולא משמאל) ומפתיע אותי שאתה חושב/ מאמין שמנהיג אחר ישנה את זה. אמרתי לך ב3-4 שנים שאתה מפגין ומבזבז את הזמן יכולת להקים עסק שמכניס לך לפחות 15-20 אלף דולר בחודש , אבל תלך ותמשיך לבזבז את הזמן בבלפור נראה לאן תגיע.
אתה צריך טיטול לפה, השלשול זורם משם ללא שליטה
כל הכבוד לך ברוך, אבל לא בטוח שהעולם עצמו ימשיך יותר מ2 דורות קדימה.
דרור, ברוך הוא מקרה אבוד. אין מה להתווכח איתו.
אוי לא זה כריס וובר
התחלנו 🙂
שלום לכולם
ומיטשל הגיע חד
דנבר – יוטה: אף אחד לא מחטיא 9-8
לא החטיאו עדיין
תראו את גובר!!!
שמעון, אמרתי לך שהוא נותן עבודה.
ברור שהוא חייב שיפעילו אותו, אבל עדיין.
פתיחה מסחררת
שתי הקבוצות באו לטרוף.
מיטשל לא ייתן לזה להגיע למשחק 7 – מארי הכדור בידיים שלך
(בכושר הזה של מיטשל, אם מארי לא נותן פה שואו רציני לדנבר אין סיכוי בכלל.)
לדעתי דווקא יוקיץ' חייב לתת את משחק חייו הערב בדביל סיכוי..
משהו בכיוון של טריפל דאבל של 20, 20 ו-10..
לא יודע אם היה תקדים לזה
* בשביל
שניהם צריכים.
אבל מארי חייב לבטל את הנקודות של מיטשל – הוא יקלע כנראה לפחות 35 היום, אם מארי לא מגיע ל30 מינימום זה אפילו לא יהיה קרוב.
נכון
מיצ'ל חולני
דונובן מיטשל מדהים.. 8 נק' ב3 דק'.. ללא החטאה וללא היסוס..
קצב של 128 נק' אישיות למשחק שלם 😉
לילי, שמעון ישן. רק כשהוא קם להשתין הוא זורק תגובה וחוזר לנחור.
חבל, הוא מפסיד
יוטה לא מחטיאה..
גובר מתעלל ביוקיץ בהתקפה היום.
איזה יופי.
איזו הגנה של יוטה!
Four and a half minutes bro get a defensive stop
smh
יש הוכחות במדע שחפצים מסוימים מסוגלים לברוח מחור שחור.
אבל עדיין לא נצפתה תופעה של כדור המצליח להתנתק מהידיים של ג'ורדן קלרקסון.
+100
מה מיטשל עושה להגנה של דנבר…
מעשים מגונים בהסכמה
והשניה על יוקיץ
דנבר נראים רע מאוד עד עכשדי
*עד עכשיו..
יוטה מחסלת את דנבר.
זה לא שהם נראים רע, זה שיוטה פשוט מפרקת אותם לגורמים בהגנה ובהתקפה.
מלון חייב לחשוב על משהו מהר.
יוטה הגיעו נחושים לחסל
כמו שצריך, ככה רציתי אותם.
קונטנדרית לכל דבר!!
אם יתחזקו קצת אז כן
שניכם פזיזים קצת..
דנבר תחזור למשחק.
זה בהחלט אפשרי.
לא אם ישחקו ככה.
שים לב שאני אומרת מה שאני רואה – לא עושה תחזיות
יפה
ומה זה דנבר תחזור?
אנחנו ב5 הפרש
היה 26:16 כשכתבתי או משהו כזה..
כן כן, הכוונה שלי היית שזה צמוד כבר עכשיו – גם ב10
אחרי 9 דק' 49 נק' משותפות.
זה אומר קצב של 260 נק' משותפות
מישהו אמר 135-125?
בנתיים היו שני משחקים הלילה שרק קבוצה אחת עקפה את ה100 נקודות
מתאים אחד עם סקור גבוהה
ניאנג זה הברומטר של יוטה
אפילו לא מד חום
סניידר היה צריך לשחק את הג'וקר
אוי ויי קונלי. שחקן גמור.
יוקיץ' כל כך איטי בתנועת רגליו!
מה שחשוב זה הראש והידיים בליגה הזאת
אני מתפלא שההפרש רק 6 לרעת דנבר. זה בגלל אחוז קליעה מהמם של דנבר
ככה מארי צריך לשחק כדי שדנבר תנצח
מוריי הזה שחקן על
+1
פלאמלי נראה כמו אחד שהיה בנייבי סילס
חחח איפה אח שלו?
בסרט "להיות ג'ורדן קלרקסון" התברר סופית שהדמות הראשית אינה מודעת לכך שארבעת השחקנים האחרים בכתום משחקים בקבוצה שלה. "תמיד חשבתי שכדורסל זה משחק של אחד נגד חמישה, עם שלושה שופטים באפור, וארבעה משקיפים נייטרלים", הסביר קלרקסון.
.
לא ברור לי היכן מייק קונלי התחבא עד הסדרה הזו, האם כפיל שיחק במקומו עד כה, או שהחטיא בכוונה במהלך העונה הסדירה. מדענים לא יודעים להסביר את זה.
.
משהו חסר בדנבר, איזה מימד אגרסיבי וקילרי, הם נראים די אבודים, מאמין שנראה שם טרייד משמעותי בקיץ.
100+
כל מילה
לחלוטין לא מסכים איתך לגבי דנבר
קבוצה עמוקה, טובה, מאומנת, שתנצח את הסדרה הזאת
פלאמלי חולני, מקום כבוד בנבחרת אשך
הוא בנבחרת שבר ממזמן
האמת? מפחיד לשחק נגד מאריי
מוריי צומח לנגד עינינו להיות אולי השחקן ההתקפי המגוון מכולם. יש לו יכולת עילאית לייצר לעצמו מצבי קליעה ויכולת סיום נפלאה
הסקורר*
חסר לו ניהול משחק ברמה עילית
באופן משעשע הפער בין הקבוצות הוא הפער בין מארי למיטשל: 8 נקודות (22 לעומת 14)
נעקוב 😉
מחצית
דברים משתנים תדיר
5 הפרש בין הקבוצות
11 הפרש בין מיטשל למוריי
זה מעורר השתאות:
בשני המשחקים האחרונים, לא כולל היום, מוריי קלע 50 ו-42 נק' בהתאמה.
עם ה40+ של הערב הוא השחקן שמחזיק (וינצח) עבור דנבר את המשחק ואת הסדרה.
איזה דומיננטיות
מאריי הזה הוא פשוט לא יאומן
ומה שהכי משבע במארי שאין בו כל משהו מיוחד.
להיכנס למקלטים. הבנאדם נכנס לזון
מוריי מדהים, אבל מה שהחזיר את דנבר למשחק היה ההגנה.
זה נראה שטעיתי בצהריים – הצוות המשלים של שתי הקבוצות מבטל אחד את השני.
זה יסתכם היום במיטשל נגד מארי
מיטשל רוצה את זה ממש.
נותן את הנשמה – רק שיתחיל להפציץ שוב
אינגלס גאון
לגמרי
זה לא רואים הרבה..
בלוק נקי על שלשה???
יהיה חצי שני מעניין.
זו תחזית? 😉
כן.
חותמת על זה 😁
הג'אז עם 36 נק' ברבע הראשון
ו-20 נק' ברבע השני
כל פעם אני נדהם מהטרנפורמציה של אינגלס. משחקן חמישייה במכבי שאיבד את המקום ברוטציה אצל בלאט, לשחקן סופר חשוב אצל הג'אז.
ככה זה בחיים, תנועה מתמדת, מקומות חדשים, הזדמנויות חדשות
זה רק אומר לי שבלאט פספס אותו… אבל מצד שני הוא הביא בעונה ההיא כל תואר אפשרי
יש בו משהו מיוחד בבחור הזה..
כמה נק' מעניינות במחצית:
1. דנבר עם 9 איב' לעומת 4 איב' בלבד של יוטה
2. 10-19 לספסל של יוטה על הספסל של דנבר
3. אולי המשמעותי ביותר – 24-14 לדנבר בריבאונדים
4. לדנבר פי שתיים (14-7) עבירות מליוטה. מוריי היחידי (וזה יכול להיות משמעותי בהמשך) עם 3 עבירות אישיות
בלי מאריי אין להם מה לחפש
ולליקרס בלי לברון
וליוטה בלי מיטשל
וליוסטון בלי הארדן
ולקליפרס בלי קוואיי
ולמיאמי בלי באטלר
מה שנשאר זה בוסטון וטורונטו – שתי הקבוצות הכי מאוזנות מבחינת הסגל לטעמי (לא אמרתי 'הכי טובות')
+1
אתה צודק אבל מוריי, לפי שעה, פחות יציב מהחבורה דלעיל. אם הסדרה הזו מסמנת שינוי בעניין זה הוא בהחלט יכול להצטרף לחבורה.
לדעתי הדבר הכי פחות יציב אצלו זה פציעות.
כל עוד הוא בריא הוא יספק את הסחורה אני חושב
תשמע, בעבר זה לא היה המצב אבל אני נוטה לחשוב שאתה צודק.
הוא היה יום אסל יום באסל תקופה ארוכה
יאללה, הגיע הזמן להכניס את פלאמלי והאריס
פורטר נעלם בסדרה הזאת
הוא חור בהגנה אז לא מקבל הרבה דקות.
כל שניה שלו על המגרש היית נקודות קלות למיטשל את גובר (אפילו שהיו לו כמה תצוגות קליעה טובות).
מדברת בעיקר על משחקים 2-5
וואללה, נקודה מעניינת לגבי ההגנה.
הוא נראה לי אתלט אבל חלש במאבקים פיזיים. שילמד מפאלמלי
יש לו פוטנציאל הגנתי טוב, אבל כמו קוזמה הוא פשוט לא מבין מה הוא עושה כל כך..
מאמן הגנה איכותי יכול לעשות פלאים כי את הגוף יש לו.
ביל ראסל ♥️♥️♥️
אגדה
הקשת בזריקות של יוקיץ זה משהו מיוחד
רק רשת…
שגיאה גסה להוריד את מיטשל ב3 הפרש
זה יעלה להם ביוקר אני חושב.
מ3 הפרש זה עלול לעלות 10 בשתי דקות שנשארו
הוא משחק את כל הרביעי בזמן האחרון (נכנס בערך בדקה ה10 עד הסוף) אז זה דווקא הגיוני.
במשחק כזה כל דקה חשובה
נכון, אבל צריך את מיטשל חד ברביעי – מנוחה קריטית.
יותר חשוב מסוף שלישי – צריך גם לסמוך על החברים.
במקרה הזה חולק עלייך
דנבר בורחים יוקיץ׳ עם שלשה מהאמצע עם קרש 😂
מה בורחים אנחנו ב4 הפרש
9, אם את רוצה לדייק.
היית פזיזה..
שיפוט מצויין, העברה של יוקיץ היית באמת קודם
וואו מארי..
הגנה מושלמת עליו.
פשוט מושלמת.
קלרקסון עם -17 😱
זהו. סיימתי את 'המעורב'. איזה משחק מורט עצבי. אבל דנבר מוצאת דרך להוביל כל הזמן
ה-6 נק' הבדל האלה מהרגע שמיטשל יצא 2 דק' לסיום הרבע השלישי, מהפרש של 3 לחובת הג'אז להפרש של 9 נק' בסיום הרבע השלישי יכול להיות ההבדל של המחשק הזה.
לדעתי טעות קשה של סניידר והוא ישלם עליה במשחק ואולי בסדרה כולה
לילי, כל הכבוד לך!
תודה, על מה?
ואת המעורב נקרא בבוקר עם הקפה כמו כל יום.
זאת רוטינת בוקר מצויינת.
את קלרקסון אהבתי מאד בלליקרס ואח"ב כקאבס
35-34 לנאגטס בריבאונד. זה הבדל רציני והוא הנתון הסטטיסטי היחיד, בגדול, שיש בו פער משמעותי
37-26 כרגע אז אני מניחה שהתכוונת ל35-24?
נכון
פורטר לא קלע אף נקודה, אבל איתו הקבוצה 18+
כל הספסל של הנאגטס מסתובב בין 11+ ל16+ במדד פלוס/מינוס
(בניגוד לחמישייה עצמה, אגב..)
אני חושב שדונובן ומארי על אותו מספר נקודות. משהו קרוב ל-30
מה זה הבוקס אאוט הזה של גובר.
מחפיר, פשוט מחפיר.
פלמלי נותן יופי של משחק כמחליף ליוקיץ
מארי ברמה משל עצמו היום.
מורי ישר מגיב בשלשה בוקר טוב לכולם אני רואה מורי מנגב
למארי 32 לדונובן 30
מה?
הם פשוט אמרו, לא מספיק פנוי אז נזוז לגמרי???
משחק מרתק ממש
האם הגוקר הפך להיות באפן רשמי מס 2?
השאלה האמיתית האם אתה קמת למס' 1 או למס' 2?
זה תלוי מאצ אפ שם – גובר עושה לו חיים קשים, וכנראה שאין ליוטה מי שיעצור את מארי.
צריך לראות בסדרות אחרות (שאני ממש מקווה שיגיעו רק בשנה הבאה)
כמו שרשמתי מקודם – ההחלטה האיומה של דונובן להושיב את מיטשל על הספסל 2 דק' לסיום הרבע השלישי בפיגור 3 עלתה לג'אז במשחק. מאותו רגע המשחק של הג'אז נתקע, ההפרש צמח ל9 ומסתובב באיזור הזה מאז ועד עכשיו, וכנראה עד הסיום. איזה קבעון מחשבתי של מאמן.
זה יעלה לו בסדרה כולה.
הנאגטס חוגגים בריבאונד. הג'אז מקבלים רק הזדמנות אחת בהתקפה בעוד הנאגטס מקבלים כמה
הסטט על הספסל של יוטה שיקרי.
זה רק ניאנג וקלרקסון ויש להם פלוס מינוס משותף של -35.
מארי משוגע לגמרי, די סגר סיפור עכשיו.
לא רואה את יוטה חוזרת מזה.
לא מסכימה איתי עדיין על ההושבה של מיטשל ומשמעותה?
ייתכן מאד שהוא ביקש לנוח
משמעותה?
הפסד בסידרה?
לא חושבת.
במשחק?
כנראה שצדקת.
דנבר קבוצה טובה, שלמה ועמוקה יותר, לדעתי.
אמנם במשחק אחד (7) הכל יכול לקרות, אבל לדעתי הסדרה (והמומנטום) של דנבר
עמוקה יותר כן.
טובה יותר נראה בסוף הסדרה- 7 משחקים זה אחלה של דרך לבדוק את העניין.
אבל איפה בוגדי, איפה…
מארי התחנן לטיים-אאוט. נופל מרגליו
איזו שלשה של מיצ'ל!!! אלוהים!
מארי מחזיר בשלשה. אלוהים חיים
מנחם אתה גדול..
מצחיק אותי כאן בפנמה שבמצור
בכל מקרה, ללא ספק הסדרה הכי טובה של הסיבוב הראשון ובפער.
המשחק עם 0 נק' הטוב בחייו של פורטר
אשכרה מארי ומיטשל בתחרות על הכי הרבה שלושת בסדרה של 6 משחקים 😂😂
ונראה שהם יודעים את זה חח
מה שמארי ומיצ'ל עושים לא ראיתי אף פעם
לא היה דבר כזה לאורך סדרה שלמה
גאמל הפך לרוצח האם סוף סוף מתחיל להתייצב למה שהוא שווה באמת בלי העכבות של יוקיץ שיגבילו אותו? 44 נק לא בהכרה
קלרקסון מסר!!!!
נהה, נראה לי קונלי חטף לו
מסכן מיטשל, לבד לגמרי במערכה עם 4 מטאטאים לצידו
יהיו שינויים רציניים בקיץ, מיטשל ידרוש את זה.
הניחוש שלי ישאיר את:
אוניל,
גובר,
בוגדי,
אינגלס (חוזה נוח ביחס לתפוקה)
ומיטשל כמובן
.
כל השאר ינסו להחליף לדעתי.
ב-59 שנה לא ראיתי דבר כזה משני שחקנים יריבים
הסדרה הכי מטורפת של הסיבוב הראשון.
זה פשוט לא נורמאלי.
כל משחק תצוגות שך 40-50 על הגנה לוחצת.
בכל מקרה, לא מבינה מה קלרקסון בכלל עושה על המגרש, מארי מתעלל בו כל הלילה.
🐪🐪🐪
ARE YOU KIDDING ME?????????????????????????
חחח גמיל הגמל הגמל מיי מיין מן איזה רוצח אני מקווה שזה המוד איתו הוא יתחיל לשחק 50 נק
איזה כיף! משחק 7!
.
עבור הצגות כאלו שווה לקום מוקדם בבוקר.
He is on fire 🔥 🔥 🔥
מיטשל ומארי עשו משהו שרק מייקל ואייברסון עשו לפני.
והם עשו את זה אחד מול השני באותה סדרה.
מ-ט-ו-ר-ף.
משחק 7 יהיה רמה אחרת פשוט.
הם שוברים כל שיא אפשרי לתצוגות של שחקנים יריבים בסדרה.
ממש לא ייאמן.
היה את הטירוף של אייברסון מול קרטר שהגיעו למשחק 7 והחטאה של קרטר מהשלוש ב-2001
https://www.youtube.com/watch?v=3emK-oy0LyQ
לפני זמני, אני אשלים (מכירה את הסיפור, אפעם לא ראיתי).
אייברסון בכללי מהאהובים עליי
איזה דו קרב אקדחונים, אשכרה מערב פרוע בין שני החברה האלה – משחק 7 קדימה!
תצוגה מדהימה
בחיי שאני אוהדת יוטה וכמה שמבאס הסיכון של משחק 7 – שווה את זה גם אם נפסיד, רק בשביל לראות עוד פעם את מארי ומיטשל הולכים ראש בראש.
לילי אם אתם מפסידים את הסידרה אני קורא לך לילי כריות 😂😂
חחחחחחחחחח
לא ראינו דבר כזה מעולם לאורך סידרה שלמה
חולני אני חייב להשלים את הסידרה הזאת
אתה ממש חייב, אומרת לך – הסדרה הכי טובה של הסיבוב הראשון וזה אפילו לא קרוב.
נכון
האם אנו עדים להפיכת הגוקר למס 2?
חייב להשוויץ ולומר שתגובה 317 היא, ככל הנראה, אחת המדוייקות שרשמתי כאן בשנים האחרונות
האמת שכן
You called it!
שתי הקבוצות עם 18 מ-36 מהשלוש.
לאורך כל המשחק הנאגטס שלטו בריבאונד. זה נגמר 30-43 לטובתם.
לדעתי מי שישלוט בריבאונד במשחק 7 ינצח את המשחק
מסכימה.
יוטה ממש חטאה בזה הלילה.
2 הקבוצות יגיעו עייפות למדדה שעכשיו קיבל עוד לואד
קאווי זה לימפ ביסקיט הכי מתאים לו הכינוי 😂😂
יאללה נקווה היום שההארדניה סוגרים עניין ולא מסתבכים צריך לבוא רעננים לנגב את השיקצה
יהיה משחק מעניין
אם גילגיוס אלכסנדר סוף סוף יגיע לסדרה אז יש לת'אנדר סיכוי.
אם לא – זה גמור
('יגיע' = 25 נק' ומעלה)