מעורב הופס ליום חמישי: לייקרס וקליפרס הצביעו לסיום העונה / לראשונה בהסטוריה של הספורט / מנחם לס

1.לראשונה בתולדות הספורט בארה"ב – ואני לא מודע למקום אחר בעולם – שספורטאים לא עולים למשחק כמחאה חברתית

לפני שעה: (6:23 בבוקר בישראל) הקליפרס והלייקרס הצביעו לסיים את העונה וללכת הביתה. לברון בין הראשיים לביטול העונה (וזה מהשחקן שמנסה להשיג עוד טבעת). "ENOUGH IS ENOUGH" הוא אמר.

(שמעון, תעשה לי טובה ואל תגיד 'זה צעד ראשון לקראת הריצה שלו לנשיאות'. אתה הורדת את רמת התגובות כאן עד המרתף עוד לפני שתכתוב את התגובה שאני יודע שבא לך לכתוב כי אתה לא מאמין שישנו צעד אחד שאדם מסוגל לעשות בעולם הזה מבלי שיהיו לו תחבולות בנידון לעתיד)

רוב שחקני הקבוצות האחרות עדיין לא הסכימו. לברון ושחקני הלייקרס עזבו את הפגישה בטריקת דלת.

יצטרכו להחליט סופית לכאן ולכאן היום (אבל שם רק הלכו לישון, ועתה גם אני אומר 'לילה טוב')

המילה היחידה לתאר את ההשפעה של החלטת שחקני ה-NBA לא להופיע למשחקי הפלייאוף של הלילה היא 'שוק'. ממש שוק. קשה להסביר את הקשר ההדוק שישנו כאן בין העם, החיים, והספורט, וכשספורטאים מחליטים לא להופיע למשחקים – ובמקרה של ה-NBA משחקי פלייאוף – הדבר מבלבל כאן את כל החיים. עד כדי כך שאחד ההוריקאנים הגדולים ביותר – 'לורה' מתקיף ממש ברגעים אלה 300 ק"מ ויותר של חופי הגולף של מקסיקו בין ניו אורלינס ויוסטון; בויסקונסין מצפים לכאוס הלילה בעיר קנושה שם נורה ג'קוב בלק 7 פעמים בגבו ממרחק אפס – POINT BLANK, הקורונה ממשיכה לקטול אמריקאים – נכון לעכשיו 179,000 – והנשיא הורה היום 'לדלל ולהקטין את הבדיקות של האסימפטומטים' – עוד פשע שלו – ובכ"ז כולם מדברים בחדשות על מה שקרה היום באורלנדו עם ה-NBA.

2. הוריקאן 'לורה' – קטסטרופה העומדת להכות ברצועות החוף של לואיזיאנה וטכסס ב-7 בבוקר שלכם!

ממש ברגעים אלה אחד ההוריקנים האדירים ביותר מגיע לחוף בין ניו אורלינס ויוסטון. הוריקן ברמה 4, הוריקן מפלצתי עם רדיוס של 200 ק"מ מ'העין' של ההוריקן, שלעתים מגיע לדרגה -'5' עם רוחות של 175 מייל לשעה – 280 קמ"ש. קצוות ההוריקן יגיעו עד ניו אורלינס מהמזרח ויוסטון מהמערב. אני הייתי בפלורידה ממש בעין של שני הוריקנים בדרגה 3 וחשבתי שהעולם מתהפך. אני לא יכול לתאר אפילו לעצמי רמה 4, שנוגעת ברמה 5. גאות ים של 20 רגלים (6.1 ממטרים) תתקיף את החוף וכל הבתים וכל מה שקיים עד הפריוויי 10 המפורסם, בערך 40 מייל מהחוף. הגאות תגיע – כך אומרים בערוץ מזג האוויר – עד LA.

3. עצרת הרפובליקנים

פנס אומר בעצרת שישנה לו הודעה 'שתהרוס' את ביידן. איזה שמירה מרחק? כמה חובשים מסיכות? בינתיים לא שמעתי את ההודעה שתהרוס את ביידן. אולי עד הבוקר אתם תשמעו אותה לפני!

סגן הנשיא פנס (אדם שקט אבל מסוכן כמעט כמו טראמפ), טראמפ, ושאר הרפובליקאים חוגגים באור וזרקורים את היום השלישי של העצרת הרפובליקנית. היום הגענו כאן ל-179,000 קורבנות לקורונה. כל האורחים בעצרת של טראמפ עומדים – ואח"כ יושבים בצפיפות – כשאולי 1 מ-20 עם מסיכת פנים, ופנס – סגן הנשיא הדביל, ממש דביל – מתגאה שהבית הלבן החליט להקטין באופן משמעותי את בדיקות הקורונה לתושבים שלא מראים כל סימני מחלה. הווה אומר שכל האסימפטומטים ייהלכו חופשי כשהם מדביקים את הבריאים.

לאחרונה הראו סקרים שטראמפ מצמצם את הפער מביידן. ביידן הוא לא המועמד לנשיא המועדף עלי, אבל זה מה יש. אז הקשיבו למה שאני אומר לכם: טראמפ כבר הרס לארה"ב דברים שייקח למדינה שנים רבות לתקן, ואם טרמפ מנצח SECOND TERM – ובד"כ קשה מאד לנצח נשיא מכהן – הוא יהרוס את הדמוקרטיה בארה"ב כפי שאנחנו מכירים. הוא יעשה מארה"ב מדינה שלא ידענו. גרועה ונחשלת הרבה יותר מאשר היתה, מדינה שתתחיל לפגר אחרי מדינות אחרות בעולם. מדינה אינפנטילית בהשוואה למה שהיתה לפני כמה שנים. אנשים כאן ניכנסים לייאוש אמיתי. שמחת החיים הידועה של האמריקאים נעלמה. אפילו בטלוויזיה אין מה לראות.

הכל חרא.

שאר מנהיגי העולם המערבי מגחכים מאחורי גבו, וארה"ב תאבד את שאר היקרה , הסמכות, והכבוד שעדיין נשארו לה. מלבד שניים-שלושה דיקטטורים – וביבי נתניהו – לא נשאר לו ידיד אחד בין מנהיגי העולם. אני לא מאמין שארה"ב תשרוד עוד 4 שנים שלו. אני מתחיל לחשוב בכל הרצינות על לעזוב את ארה"ב ולבלות את שארית ימי בישראל. גייל – שפעם לא היתה מוכנה לשמוע על כך – מתחילה להגיב לי "נוכל לאפשר זאת לעצמנו עם דירה, מכונית, ביטוח רפואי וכל השאר?", ואני מרגיע אותה שנוכל גם נוכל להסתדר. זוהי התחלה. אני פשוט לא מאמין שאוכל לסבול עוד ארבע שנים תחת טראמפ. אבל כמובן שבינתיים אני רק מדבר איתה, ואנחנו בני 84 ו-83. אבל פעם היא לא הסכימה אפילו לדבר על זה.

4. קנושה, ויסקונסין

ובעיר קנושה שבויסקונסין – בעת הפגנת המונים על 7 הכדורים שחטף ג'ייקוב בלק בגב שישאירו אותו משותק לכל ימי חייו – צעיר ממחתרת מילישיה ממדינה אחרת (אילינוי) מגיע עם רובה, הורג שני מפגינים (שחורים), וההמונים מתחילים להתפרע.

רק זה היה חסר.

הנשיא שלח 'כוחות פדרלים' לעיר בויסקונסין – הווה אומר צבא – להרגיע את המהומות. הנשיא הראשון אי פעם השולח אנשי צבא נגד העם.

נראה מה יקרה שם הלילה.

הבעיה הנוצרת עם כל הכאוס? למידל קלאס הלבן האמריקאי, שהוא הרוב הגדול של הבוחרים, כל המצב מתחיל להימאס. כבר הערב סקר של CBS מהעיר הראה שהרבה מהמצביעים שהחליטו שהם מצביעים נגד טראמפ חוזרים להצביע עבורו. אני לא מבין: 179,000 חללי קורונה והוא לא מסוגל להנהיג את המלחמה נגד הנגיף (וגם כנראה לא איכפת לו); כל המהומות; כל הכאוס; כל מה שקורה עתה ב-NBA, זה הכל תחת HIS WATCH. הכל תחת כהונתו. אז מה, בשם אלוהים, בראשם של מצביעים המחליטים לחזור תחת משמרתו לעוד 4 שנים?

אני מקווה שהיה זה מקרה של סקר בודד בעיר קטנה בויסקונסין, שהיא מדינה רפובליקנית ממילא.

5. ה-NBA

זה מה שמעל בינתי: עם כל המהומה, געש, תדהמה, ואובדן עצות מאסון איום ונורא שעומד להכות את החופים של הגולף של מקסיקו של לאיזיאנה, וטכסס, מה שקרה היום ב-NBA הוא בראש החדשות.

לא יאומן.

כמובן שגם נשות ה-WNBA החליטו שהן לא משחקות. מילווקי ברוינס ביטלו את משחקם בבייסבול. גם סינסינטי רדס, סיאטל מרינרס, סן דיאגו פדרס, לוס אנג'לס דודג'רס, וסן פרנציסקו ג'איינטס החליטו שהן לא משחקות.

קני סמית' קם כסאו מהסטודיו של TNT (אולי 5 ק"מ מביתי…) ואמר, "אני לא יכול להיות שותף בתכנית טיווי ביום כזה". גם כריס וובר החליט שהוא לא משמש כאנליסט.

ספורט תמיד היה חלק ממאבק חברתי.

קראתי תגובות של כמה גולשים שאמרו שעוד שבוע הכל יישכח. "הכלבים נובחים והשיירה עוברת". לדעתי הם שוגים בגדול. דחיית המשחקים ולך תדע איך ומתי זה יימשך הם דבר אמיתי. דבר חשוב שקרה. יום היסטורי בתולדות הספורט.

באולימפיאדה של 1968 במכסיקו סיטי טומי סמית וג'ון קרלוס הרימו את זרועם עם אגרוף קמוץ מכוסה כפפה שחורה באמצע נגינת ההמנון האמריקאי. לפני 4 שנים קולין קפרניק כרע בשעת נגינת המנון ארה"ב במשחק פוטבול של הניינרס.

אבל אף-פעם, אף פעם שחקנים לא גרמו לדחיית משחק ספורט – ולא סתם, אלא משחק פלייאוף – כמחאה חברתית.

את השלכת מעשם אין לדעת. הדבר שאני אהבתי הוא שהליגה עצמה – ה-NBA היא הליגה המתקדמת ביותר (אני חושש לכתוב 'ליברלית' כי כמה מהגולשים יתרגמו זאת ל'שמאלנית') – נראתה כמהנהנת 'כן' מצדדת בשחקנים, ונוטה לעבר מעשם. אם הליגה 'תעניש' שחקנים יהיה זה הדבר האווילי ביותר שהיא יכולה לעשות.

עם כל הכבוד ללוקה – ואני אוהב את הסרבי הזה – זוהי ליגה של שחורים. אפילו יותר מה-NFL. אבל לא רק. בראשה הקומיסיונר אדם סילבר, אף הוא אדם מתקדם וליברלי (אני נשבע לכם שהוא לא סוציאליסט!), שנראה לי שהיה מוכן לכל מה שקרה.

אפילו אם הפלייאוף יבוטל – דבר שאני לא מאמין שיקרה – הוא ראוי לכתר זהב על שהבועה שלו הצליחה בצורה הפלאית ביותר: אפס חולי קורונה, וכדורסל מרתק ללא צופים.

אחרי שכל שחקן NBA ראה את השוטר יורה 7 כדורים לגבו של ג"קוב בלק, דחיית המשחקים – לפחות !!! – היתה inevitable.

השחקנים שיחקו עד כמה שיכולים היו משך כל החודשים האחרונים. הם התאמנו וראו את הרצח של פלויד. הם ראו את כל ההפגנות. הם הגיעו לבועה שהיתה אמורה לבודד אותם לא רק מהקורונה אלא גם מכל המהומה והמהפכה החברתית. אבל הבועה יכולה לבודד נגיף (בעצם לא; כל מה שהיא יכולה זה לבודד את האנשים הנושאים אותו), אבל הבועה לא יכולה לעצור גלים חשמליים. היא גם לא יכולה לעצור גזענות. התקשורת החברתית מגיעה לכל מקום. אז הם כרעו בשמיעת ההמנון. שילבו זרועות, והמשיכו עד כמה שיכולים היו.

אדם סילבר החליט על צעד דרמטי ודחה את שאר משחקי הפלייאוף להיום. מה יהיה מחר אני לא יודע. השחקנים נפגשים בשעה הזאת שאני כותב (6:30 בבוקר בקרית טבעון) ומדסקסים מה לעשות מחר (היום) ושאר הפלייאוף. אני לא מאמין שהשחקנים יכולים לעשות זאת בעצמם. מה שלא יחליטו – תצטרך להיות החלטה של ה-NBA, כלומר הביליונרים שהם בעלי הקבוצות. גם אדם סילבר לא יכול להחליט בעצמו.

דבר אחד שיהיה ברור לכולם: השחקנים לא רק מדברים. הם גם חשים. הם עצמם ברובם שחורים, והיום המאמן דוק ריברס לא יכול היה לעצור בדמעותיו כשהוא דיבר על האפלייה, הגזענות, והכאב והסבל לאחיו השחורים.

ג'ורג' היל אמר: "אני מרגיש רצון להקיא. אני מצטער שהגעתי לבועה. בן קבוצתו כריס מידלטון אמר: 'שבע יריות בגב מ-POINT BLANK? לא יכול להיות דבר מגעיל מזה. זה לא ייעצר במשחק שנידחה היום. כולנו פגועים מדי. אנחנו היום כולנו מיליונרים, אבל לא תמיד היינו כאלה. אנחנו מכירים את הכאב!".

6. פאו גאסול משתף אותנו בשייט עם אשתו, אחותו, בנו, ואשתו של קובי ז"ל

משך כל שנות משחקם יחד, פאו גאסול וקובי בריאנט יצרו קשר שהפך אותם לאחים ממש. פאו גאסול היה מכנה את קובי 'MY BROTHER' וקובי היה מחזיק באותן מילים.

משך שנות האליפות יחד השניים יצרו קשר שהיה מעל ומעבר כדורסל. קובי תמיד כתב על היחס המיוחד ביניהם, וכיצד הוא ופאו הבינו אחד את השני כאילו נולדו על הפארקט יחד (https://ca-times.brightspotcdn.com/dims4/default/6a5800d/2147483647/strip/true/crop/2048×1398+0+0/resize/840×573!/quality/90/?url=https%3A%2F%2Fcalifornia-times-brightspot.s3.amazonaws.com%2F3e%2Fcf%2F6932c2701ed4aed08e06c25067fd%2Flat-kobe-wre0011589190-20130928)

היחסים ביניהם המשיכו להיות קרובים מאד אפילו כשפאו גאסול עזב את הלייקרס. וכשקובי נהרג בתאונת ההליקופטר, פאו ואשתו, ואשתו של קובי נשארו בקשר הדוק. שתי המשפחות ניפגשות, אוכלות יחד, ומבלות יחד.

ביום ששי פאו פירסם בטוויטר את השייט בו בילו יחד הוא, אשתו, וונסה בריאנט ובנותיה.

פאו גאסול ואשתו

The internet loved it. They pointed out how good a friend Pau Gasol is.

כמות התכובות לטוויטר שלו הגיעו לעשרות אלפים.

איזה חברים!

7. הדראפט בכמה תמונות

1.מינסוטה וולבס: דני אבדיה? לא!

2. ווריורס: דני אבדיה? NO WAY!

3. שרלוט הורנטס: דני אבדיה? "הולכים לכיוון אחר"

4. שיקגו בולס: דני אבדיה? לא בבית שלנו

5. קליבלנד קאבס: "כמעט החלטנו דני אבדיה אבל אז החלטנו על כיוון אחר".

6. טריי יאנג: "דני אבדיה IS MY MAN! הוא בא לנו מהשמיים. אני והוא נהפוך את אטלנטה לווריורס של 2018"

8. תראו איזה ריף (שונית; שרטון) גילו בחוף בת גלים

(מחר או מחרתיים אסביר יותר על ה-REEF שגילו בין חוף הגולשים ותל שקמונה, ואצרף תמונות שיטריפו אתכם. זה??? בחוף בת-גלים???)

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 459 תגובות

  1. הבעיה המרכזית שלכם זה הנשק.
    הבעיה של ירי בשחורים בידי שוטרים היא נגזרת שלה.
    כל עוד תבחרו להיות מדינה מטורפת מוצפת בנשק הבעיה לא תיפטר.
    צריך לנסות לנצל את גל המחאה הנוכחי ולהפנות אותו לשם.

            1. הרגת 🙂 כאילו שאתה עושה הגנה.

            2. הגנה אני עושה בשכונה רק אם משחקים מולי תותחים אז אני בשיא המוטיבציה גם בתחום זה. אם אין כוכבים אני בהגנת מלו אבל עדיין פחות קלער פאת מהמאבס ופורטלנד נגיד.
              אני נותן לדדות חופשי לגאמפ מחצי מרחק הבעיה שהם מנגרים….

    1. כן אמרתי את זה אמש.
      שי, זה לא ישתנה בימי חיי ובימי חייך.
      לא הדמוקרטים ולא הרפובליקנים יכולים לעמוד מול הלובי החזק בארה"ב

          1. כשכל האומה גועשת יש סיכוי.
            תפנו את הזעם מהעניין הגזעי לעניין הזה.
            זה מה שגורם לשחורים להרוג שחורים, ולשוטרים להרוג שחורים.
            אם לשחורים באמת אכפת מחייהם ולא לעשות פלברות, הם צריכים למנף את זה וללכת עכשיו בכל הכוח.
            הלבנים הליברלים גם ככה איתם.

            1. אבל הם לא יודעים את זה חחח
              הם סתם מפגינים😂😂 אמרו להם לכו תפגינו ותהנו מה זה משנה על מה לכו תפגינו נגיד לכם בהמשך על מה

            2. לשמעון: אין סיכוי שלא יודעים. הם יודעים טוב מאוד על מה המחאה ובאים למחות על זה.

        1. במאי/יוני זה בהחלט היה אפשרי, עכשיו ממש לא. המהומות האלו פירקו למעה את הטיעון היחידי של מתנגדי הנשק בארה"ב: 'אתה לא צריך M16, פשוט תתקשר למשטרה', ועכשיו עשרות ערים בהן ראשי העיר והשוטרים בעצם החליטו לנטוש את האזרחים שומרי החוק לחסדי ההמון הוכיחו שאי אפשר לסמוך על המשטרה (במיוחד שיש לך עסק).

          1. בדיוק
            המשטרה פוחדת מעוד מוות של שחורים ומזה שיאשימו את כל אנשי החוק ויהפכו אותם למטרה מהלכת…

    2. אשך, לא שאני בהכרח בעד חוקי הנשק של ארה"ב, אבל נקודה למחשבה:
      אם יש במדינה חוקים קשוחים נגד רכישה והחזקה של נשק זה לא אומר שאין בה נשק, פשוט כל הנשק יהיה רק אצל שני גורמים – המדינה (בעיקר כמובן) ופושעים. השאלה כמה אתה סומך על הממסד שבשגרה יגן עליך מפשיעה, והרבה יותר חשוב – כמה אתה סומך עליו שלא ינצל נגדך את העובדה שלך אין נשק. האמריקאים, היסטורית, לא ידועים במיוחד בזה שהם סומכים על הממשל הפדרלי שיטפל בהם, ולא בטוח שהם טועים לגמרי אם מסתכלים על העבר

    3. ומנגד כל זב חוטם לא אפוי יכול לרכוש לעצמו נשקים בפיקוח מאוד מינימאלי. אגב אולי אני טועה אבל לא זכור לי ממשל שממש ניסה עד היום לטפל לעומק בבעיה.

      1. תבין שזה ככה מאז ייסוד אמריקה, וזה מעוגן בחוקה. אצל אמריקאי מאז שהוא נולד, הוא מבין שמותר לו לקנות נשק בחנות. מבחינתם זה דבר מאוד חשוב. קל מבחוץ לשפוט אותם, אבל זה נושא דיי מורכב.

  2. IF U CAN'T BEAT THEM JOIN THEM?
    לדעתי זו דרך הפעולה הנכונה של אדם סילבר.
    הוא טעה כשאפשר כזה פלורלים, יותר מדיי וזה התפוצץ לו בפנים. ה NBA זה ביזנס!
    שיכנס מסיבת עיתונאים עם השחקנים החשובים מכל קבוצה ויגיד שלא מעניש אף אחד כי צורת המחאה היתה "מוצדקת".
    ואז שיסביר בצורה דיפלומטית שהוא מבין את סערת הרגשות אבל שנגרם גם נזק למוסד שמפרנס את כולם ולכן דוחה את לוח המשחקים ביום, לא מעניש כרגע אף אחד, מרשה להם מחאה בתחילת כל משחק (משהו מוסכם) אבל לא מסכים לעוד השבתה כזו. הקבוצה הבאה שתשבות תיענש!
    בכביש אל תהיה צודק, היה חכם

    1. למה נראה לך שהוא יעניש מישהו או שמישהו שואל אותו משהו? הוא רק פתח את הצוהר זהו ההמונים בפנים ויש להם דרישות😂😂😂
      מי מקשיב לו יכולים לצבוע אותו בשחור והוא יחייך עדיין

    2. רזי, אולי במקרה אדם סילבר באמת מסכים עם השחקנים? מציע לך שתיכנס ל-רינגר ולאתלטיק ותקרא כמה מאמרים של אנשים שיודעים הרבה יותר ממך וממני. יותר מדי תגובות כאן באות מישראלים ציניים. אני לא מדבר עליך. אני מדבר באופן כללי

      1. לגמרי מקבל מה שכתבת, ועדיין מקווה שהאן בי איי יחזור ושהבועה לא תתפוצץ כי זה יכול לפגוע קשות במפעל חייו של סטרן ז"ל.

    3. אתה צודק, אבל לדעתי הטיעון שיכול לנצח הוא ההזדהות עם כל מי שיפגע…
      כי בסופו של דבר השחקנים ימשיכו להרוויח המון אבל כל העובדים הפשוטים מסביב למפעל ה-NBA יאבדו שוב פרנסה (בסיבוב הקודם אני זוכר שהיו שחקנים שאפילו תרמו כסף לטובת העובדים). לא יודע אם יאמינו בזה – אך בהחלט זה יכול להעניק להם סולם…

  3. דוק טראמפ הוא המראה שאמריקה קיבלה מול העיניים
    ככה הארץ הזו נראית ומתנהלת – אימפריה בתהליכי גסיסה.
    ==
    בסוף, מעבר לכל הכסף והפינוקים של השחקנים
    (אפילו לכרוע ברך בלי מגבת על הברך, זה כבר קשה לחבר'ה)
    אני לגמרי מבין את ההחלטה שלהם
    ==
    בפעם הראשונה בחיי אני כמעט מסכים עם השיקוץ

  4. תודה מנחם, אני שמחה לדעת שהמעשה שלהם הציף שיח.
    זאת המטרה בסוף – שיח.
    שנדבר על הדברים.
    האם זה יעזור?
    לא יודעת
    האם זה יזיק?
    קשה לי להאמין.
    כי לרדת מכאן זה כבר להגיע למקומות באמת שחורים (pun intended).
    .
    והאם קראתי נכון?
    אתם שוקלים לעלות לארץ?
    כל שאומר הוא שאין מקום טוב יותר לישראלי לחיות בו את שנותיו האחרונות מאשר ארץ ישראל.
    ולא, אני לא אומרת זאת ממקום דתי.
    אלא ממקום אמיתי – ישראלים מקומם בישראל.
    הוכיחו לנו את זה מספיק פעמים בשביל שנבין לבד.

    1. לילי, מה לעשות שאני נשוי לאשה אמריקאית שהצילה את חיי כשבנותי היו בנות 6 ו-3 , אימצה אותן, הפכה לאם לתפארת (עד היום הזה) ויש לה שני בנים, 4 נכדים, ו-6 נינים, וכולם גרים חצי יום נסיעה מאתנו, ליד שרלוט? היא גם אמרה לי להבטיח לה אחרי שהתחלנו לדבר על נשואין שלעולם לא אהבקש ממנה לעבור לישראל. היו לה הורים, אחות, אח תאום, והיא אפילו לא היתה יהודיה. היום היא יהודיה נהדרת, קרובה ביותר לבנותי, אבל גם קרובה מאד לבניה, נכדיה, וניניה. אבל זאת הפעם הראשונה שהיא בכלל הסכימה לדבר על זה.

      1. אתה איש מדהים מנחם.
        זה הכל, תמשיך בשלך, ותדע שכל יום שתרצה – יש מדינה שלימה שיותר מתשמח לקבל אתכם בזרועות פתוחות.

      2. אין לך מה לחפש פה, זאת ארץ אוכלת יושביה.
        ממשלה מושחתת שדורכת על האזרח וסוחטת אותו עד טיפת הדם האחרונה.
        מוחזקת בביצים בידי סקטורים נצלניים שדואגים רק לעצמם על חשבון הציבור.
        ודמוגרפית הולכת ומתדרדרת והמצב יילך ורק יהיה גרוע יותר ויותר.
        אל תחשוב על זה אפילו.

        1. השינוי בדרך אשך, אל נה תאבד תקוותך.
          ימיו של הדיקטטור מבלפור ספורים, ואז הקלפים יחולקו מחדש ונוכל לצאת לדרך חדשה.

          1. התבלבלת. התכוונת לומר'אל תאבד תקוה, ימיו של ראש הממשלה בתפקידו ימשיכו כל עוד הריבון חפץ בכך (או עד הרשעה בעברה שיש עמה קלון בפס'ד חלוט) עניין של 8-9 שנים ולא יעזרו על ההתפרעויות האלימות של חבורת אנרכיסטים פריבילגים אלימים שחושבים שהשמש זורחת להם מהתחת, ימיה של החונטה במערכת האכיפה ספורים ואז נצא לדרך חדשה'

        2. זו מדינה נפלאה ויש בה אנשים נפלאים.
          אין ספק שיש עוד הרבה עבודה (וביבי מייצר עוד ועוד)…אבל אסור להעלים את הדברים הנפלאים שקורים כאן, כמעט בכל תחום.
          לכל מדינה החרא שלה – בארה"ב מחוץ לבועה הנפלאה שמנחם גר, השוטרים יורים באנשים, מהומות דמים, ומה שטראמפ עושה לאמריקאים ולארה"ב ממש הרבה יותר גרוע ממה שביבי עושה.
          ביבי הוא חלאה מושחת ומשחית אבל לפחות אינטיליגנט – ולפעמים 'טיפש חרוץ' יכול לעשות הרבה יותר נזק – לדוגמא הטיפול בקורונה (עם כל הבלאגן אצלנו שם הרבה יותר גרוע).

      1. למחות עבור דרים בהם אתה לא מאמין זו צביעות.
        מה לגבי אותם דברים בהם אתה כן מאמין?
        נגיד, ההפגנות לפני פינוי גוש קטיף (אני רק מנחש, לא קובע את מידת השייכות הפוליטית שלך. אם אני טועה, התנצלותי).
        אלו, היו מוצדקות?

      1. אחי אתה לא מבין? עשה תרגיל ליברמן.
        הוא ידע שיהיה רוב בעד השארת הליגה לכן הצביע נגד שיראה שהוא בעד המחאה אין לו מה להפסיד רק להרוויח.
        ליברמן שנים בעד עונש מוות למחבלים אבל יודע שאף פעם לא יאשרו את זה אז מה אכפת לו לומר?
        היה גם איזה פעם שהצביע בעד סגירת עסקים בשבת או משהו כזה כבג לא זוכר ואז הלך להפגין באשדוד נגד סגירת עסקים בשבת.
        זה הטריק הכי ישן בפוליטיקה

            1. לאצריך להיות חכם בשביל זה. זה מהטריקים הישנים בספר להצהיר על דברים שאי אפשר לשנות

  5. רק מוסיף עוד דבר שאמר דה שוט לפנות בוקר.
    החיים בבועה בלי המשפחה וחברים מקשים על השחקנים והמחאה הזו עוזרת להם לשחרר לחץ שנאגר עם הזמן בכלא הזהב המכונה הבועה.
    כשחושבים על זה שהשוטר ירה שם 7 יריות מטווח 0, לא אחת או שתים לנטרל אלא 7, זה מזעזע וזה פשע של שוטר. זה בלתי נסלח אפילו שהנפגע היה עבריין.
    צריך למצוא דרך לדבר ולפתור את הבעיות החברתיות שגורם החיכוך הזה.

      1. ממש!
        גועל נפש
        צריך לפתור את העניין בדיבורים, איך פותרים מצד אחד אצ הבעיות של האפרו-אמריקאים (א"א) ומקדמים אותם ואיך פותרים את החיכוך משטרה-א"א….

  6. מה זה משנה 2 או 7?
    לא היה צריך לירות בכלל נקודה.
    יש כל כך הרבה דרכים אחרות להשתלט על אזרח סורר, שזה מצחיק שבכלל מנהלים דיון על מספר הכדורים.
    ושאני לא אזכיר בכלל את הטראומה שהילדים ברכב חוו.

    1. לא חושב שהירי מוצדק.
      אבל צריך להיות הוגנים ולהגיד שהם ניסו להשתלט עליו בהמון דרכים(כולל טייזר) והוא התנגד.

        1. 😂😂😂

          אשך כמעט צודק.

          אבל שאלה אם היה אחד כמו מונטרזל בגובה ובגודל מול ה3 לבנים האלה והוא אומר להם ביץ אס וויט פיגז והולך לאוטו מה עושים?

  7. הדבר היחיד שיציל את העונה של הנבא היא פעולה משמעותית של הבעלים – כמעט כולם לבנים, חלק גדול מהם רפובליקאים. אחד הדברים שאני יכול לחשוב עליו הוא הקמת קרן של עשרות מיליוני דולרים רבים שמיועדת למאבק בחוקי הנשק ולהפוך את המאבק הזה לדגל של נבא.

    1. צריך יותר מזה.
      צריך לפתוח בתי ספר, לשנות מתווי חינוך, לפתוח שכונות מעורבות ולהוציא את ה'שחורים מהגטו'.
      צריך הסברה, צריך שיח.
      אבל הכי חשוב- צריך הבנה של הממשל שהדרך שלו שגויה מין היסוד, לא רק בתחום הנשק, אלה בכל הגישה לנושא הגזענות והאפליה ככלל.
      כרגע זו מחאה של שחורים, אבל זאת אותה המחאה של כל מגזר/מגדר אשר חווה אפליה על בסיס יומי ברחבי העולם.
      ולכן זה כל כך חשוב – כי אפשר למנף את זה.
      אז כן, אני שמחה שהם שבתו ואשמח יותר אם יבטלו את הפלייאוף לגמרי.
      כי צריך כבר לעשות משהו.
      כי נמאס.

  8. ואגיד עוד דבר אחד:
    הכותרת הראשית בynet היא על הנושא.
    השחקנים שיחקו אותה ברמה אחרת.
    את השיח שרצו ליצור הם יצרו.
    לאן זה יוביל?
    להרגשתי יהיה מרתק לראות.

  9. מעורב מעולה
    הליגה נוהגת באופן שבו היא מורידה את המכנסיים בפני השחקנים
    BLM על הפארקט,,כיתוב על הגופיות,,לא הענישו את הראל.
    האם השחקנים רוצים להמשיך ולשחק עוד חודשיים בכאלו תנאים?
    ההתנהגות של השחקנים אגואיסטית וההתנהגות שלהם לא תקדם את מיגור האלימות.
    לא זוכר שראיתי קריאות להפסיק את הביזה, את ההרס.
    הנזק הכספי לשחקנים יהיה עצום, הם לא מבינים את ההשלכות של המעשים שלהם.

    1. אתה לא בכיוון בכלל מידן.
      אחרי שלושה חודשי מחאה לשיוון גזעי, בא שוטר מוריד שבע כדורים מטווח אפס בשחור, חמש דקות אחרי זה מגיע מטורף ויורה בעוד שלושה שחורים, הורג שניים. זה תחילה של מלחמת אזרחים.
      טראש טוק של הארל? לזה אתה משווה את זה. תתעורר… למי יש ראש לספורט עכשיו.

      1. צביעות היא שם המשחק
        כל עוד חלק מתומכי ה BLM מעודדים אלימות,ביזה אמירות אנטשימיות
        וספורטאים שחורים ייתנו לייקים לאמירות כאלה בלי שאף אחד לא מעניש אותם זאת צביעות
        אמריקה היא חברה אלימה, אני לא זוכר מחאות על מיקרים מזעזעים לא פחות מהירי בג׳קוב בלאק
        כיום מוסיפים האש טאג לכל ארוע שיש לו פוטנציאל נפיצות וזה משרת אינטרסים של מישהו אחר

          1. אני כן (לקראת סיום תואר ראשון)
            ואנשים פה מדברים שטויות שאתה לא מבין בכלל.
            הניתוחי אישיות של אנשים פה פשוט מצוצים מהאצבע.

            1. זה שאת לומדת לתואר ראשון בפסיכולוגיה לא הופך אותך למורמת מעם. אם תשכחי את זה עכשיו לא תזכרי את זה לעולם.

  10. 1. הרצח מזעזע! מסכים עם הטמיר, הבעיה זה הנשק.
    2. השחקנים הבינו שהבועה נכשלה. כלאו אותם לשלושה חודשים ללא המשפחות במצב פסיכי – ללא צורך. הכל בשביל רייטינג.
    3. נמאס להם לשחק משחקי אימון בלי אפשרות להפוך או לשנות מומנטום.
    4. הם מוחים – אבל הם לא יודעים שזה בעצם נגד סילבר.
    5. הרצח מזעזע.

  11. זו פעם ראשונה שהשחקנים עצמם, לוקחים את הכדור ועולים להתקפה, בלי פחד ממה יעשו להם.
    2020 היא שנה היסטורית. לא יקרא כלום אם לא תהיה אלופה. העולם ימשיך להסתובב.
    אבל השוטר המניאק שפירק בשבע כדורים לא ישב בסוף היום בסבבה עם הרגליים למעלה ויראה ספורט. לא כדורסל לא טניס, שום הסחות דעה מהדבר האמיתי.
    .
    מה הליגה תעשה לא ממש מענין

      1. דווקא בגלל הניסיון הישראלי בשנים האחרונות, אני מסרב להמר על טראמפ. אנשים מעונבים וממסדיים נוטים להפסיד לפופוליסטים בשנים האחרונות. לדעתי זה בגלל שרובם אומרים בעיקר דברים מעורפלים מחשש להבריח מצביעים. בעיני זה עדיף על פופוליסטים גזענים עם שיער מוזר כמו ביבי וטראמפ אבל נראה שאני סתם פיינשמייקר.

  12. מה קורה? שבעה כדורים בגב ואצלנו 30 אונסים נערה בת 16…..
    אני בעד המחאה. דברים צריכים לזוז.
    יאללה בואו לפה מנחם. יהיה פנאן
    🙂

      1. מה?? ואם היה שם רק 1 או 2 זה פחות נורא?
        לא אונס? איך אתה מגדיר בדיוק יחסי מין עם בחורה מעורפלת שלפחות ע"פ מה שידוע כנראה לא יכולה הייתה להביע שום הסכמה?? ואולי בכלל הגיע הזמן לדבר על המושג רצון ולא הסכמה??

        1. א. 1 ו-2 זה לא פחות נורא. all the more reason לא לשקר ולצאת בהצהרות שהיו 30 רק כדי לשכנע יותר אנשים שהתקשורת מלאה בחצאי אמת והגזמות.

          ב. אתה ראית את הסרטון מהאירוע? אני לא. לכן אני לא יודע מה היה. יש שופטים והם יסתכלו ויקבעו. עד כה הכל ספקולציות אז אין על מה לדבר. סתם המון משועמם שמחפש על מה לצאת לרחובות אז הוא ממציא לעצמו מספרים.

  13. מנחם, דווקא בגלל הניסיון הישראלי בשנים האחרונות, אני מסרב להמר על טראמפ. אנשים מעונבים וממסדיים נוטים להפסיד לפופוליסטים בשנים האחרונות. לדעתי זה בגלל שרובם אומרים בעיקר דברים מעורפלים מחשש להבריח מצביעים. בעיני זה עדיף על פופוליסטים גזענים עם שיער מוזר כמו ביבי וטראמפ אבל נראה שאני סתם פיינשמייקר…

    1. זה כי הרבה יותר קל להשתמש ולסחוף אנשים אחריך בפופוליזם. לא צריך גם להשתמש בעובדות בפופוליזם או לדייק בהן חלילה. רק תראה מה קורה כאן עם ראש הממשלה וכמות הספינים והשקרים שמפיץ.

  14. אה ועוד דבר:
    למה נראה לכם שהשחקנים לא מודעים למצב אליו הם מכניסים את עצמם?
    אתם עד כדי כך מזלזלים באינטליגנציה שלהם?
    תאמינו לי ששחקנים שם מבינים טוב מאוד לאן הם מכניסים את עצמם.
    רוב הסיכויים שיותר טוב ממנו.
    אבל כנראה שהם החליטו שזה שווה את זה.
    כנראה שהם החליטו שיש דברים יותר חשובים מכסף וספורט.
    מי היה מאמין?
    יש דברים יותר חשובים מכסף וספורט!

    1. אני דווקא מאוד ממעיט באינטליגנציה של רובם.
      לדעתי הם רובם מובלים בתופעת העדר ע"י לחץ חברתי.
      יש כמה אותנטיים בודדים שהחליטו להשמיע קול, מיד קפצו על העגלה כמה כוכבים ציניים שמנסים למנף את זה לטובתם האישית והשאר נגררים מפחד להיות מוקצים ושונים.

      1. בדיוק וחלק בטח גם לא בקטע הזה בכלל ורוצים לשחק אבל אם יפצו פה הלכה להם השיימינג שיעברו בשם הליברליזם הפרוגרסיבי והפלורליסטי יהיה קשה מנשוא.
        הדונציק בטח לא ישן בלילה עם הלטבי בגלל זה

  15. רזי הופמן,
    בתגובות בלילה העלת טענות כי לגולשים ספציפיים יש גישה עצמאית למערכת האתר ושחברי צוות משתמשים בשמות פיקטיביים (השונים מהכינוי הרגיל שלהם) במערכת התגובות.
    זו טענה חמורה שמכתימה חבורה גדולה של אנשים שמשקיעים לא מעט מזמנם הפנוי. למיטב ידיעתי אין אף חבר צוות שעושה זאת ואם היה היינו דורשים ממנו לחדול. בבקשה תבהיר את דבריך או שתיקח אותם בחזרה.
    תודה.

      1. כן. הבן אדם מתיימר לשמירה על לבל מסוים של רמת דיון ואז הוא בא ומכפיש באופן גורף את כל הצוות בהאשמות חסרות בסיס.
        שלא לציין שאחר כך מתעלם מהתייחסות למה שנאמר.
        בקיצור הוא חושב שהוא יכול לירוק לבאר שממנה הוא שותה ואז גם להשתין על כולם מגבוה.

        1. עידו תרגיע.
          רזי האחרון שצריך לבוא אליו בטענות.
          בן אדם כמוהו – אחד היחידים באתר – שמשתמש בשמו המלא, וזה לבד מעורר כבוד והערכה.
          וכן, יש כאן מגיבים שהצוות לא יודע מי הם, והם משלחים חיצי תרעלה באחרים ומורידים את רמת השיח והתגובות לפסים אישיים מיותרים.
          לתשומת ליבך

          1. לא אני לא ארגיע.
            אין לו שום זכות לטעון את מה שטען.
            ומה אני אגיד לך הוא לא שולח חיצי תרעלה רק מעודד מהצד את אלה שכן. ממש גיבור גדול – מעורר כבוד והערכה.

  16. אם הליגה תבוטל אותי היא איבדה לתמיד .
    אמנם כן יש ברמת העיקרון משהו חיובי בכך שמישהו אומר כי לא ניתן לשחק כאשר המציאות בעולם לא טובה ….
    אבל אין לדבר סוף העולם לא יתוקן אם לא ישחקו היום זה שחור שנרצח על ידי לבן מחר נוצרי מחרתיים מוסלמי אין לדבר סוף .
    בעבר גם תמיד אמרו משפט כמו ….אין מה לעשות החיים צריכים להימשך ….היום המשפט הזה כבר לא טרנד .

    ובקיצור זה מדרון חלקלק .

    אני אמנם לא בטוח שהיה נכון להחזיר את הליגה לאותה הבועה .
    אבל משכולם חזרו אי אפשר לשחק ככה בקהל וצריך לכבד את האהודים .

    ביטול של הליגה עכשיו יהווה מבחינתי חוסר כבוד לקהל הרחב וגם צביעות (שכן במקרה אחר הליגה לא הייתה שובתת) .

    ואני לא אוהב שלא מכבדים אותי ובוודאי שלא אוהב צבועים ולכן אותי לפחות היא תאבד ( יש בלי עין הרע עוד מספיק ענפי ספורט ואם ארצה דווקא כדורסל אראה יורוליג או את הבועה שלנו ….אמנם רמה פחות גבוהה אבל ליגה יותר אמינה ).

      1. אם אתה חושב שאני היחיד אז אתה טועה
        דיברתי בשם האוהדים כולם או לפחות רובם .
        אז אולי מקצת עכברי כדורסל יישארו אבל הנזק יהיה בלתי הפיך .

    1. אולי יאבדו אותך (ועוד כמה תומכי טראמפ אחרים כנראה) אבל רוב רובם של האוהדים יחזרו. אני אגב מתנגד להשבתה אבל איומי 'תחזיקו אותי' מעולם לא עבדו.

      1. מה הקשר לתומכי טראמפ ?
        אני תומך בהפרדת הפוליטיקה מהספורט כי אין קשר ביניהם .
        אין לזה קשר לטראמפ כי מחר מישהו אחר ירצה להשבית את הליגה בפיגוע טרור חלילה ומחרתיים על עוולה אחרת .
        ואין לדבר סוף
        ולכן אני לא מדבר מהפוזיציה של תומך טראמפ אלא כאוהד ספורט.
        כאוהד ספורט הייתי אמנם מבין ביטול של הליגה כתוצאה מהנגיף כי זה כח עליון שאין מה לעשות מולו .
        אבל לאחר שהחליטו על מתווה חזרה לבטל עכשיו את הליגה כמחאה יהווה מבחינתי כאוהד חוסר אמון מוחלט בליגה.
        כי אני אוהד ספורט ואין לי עניין לראות משחקי "ידידות" וליגה שלא מסתיימת מוכיחה שהכל סוג של ביום וחוסר אמינות
        ואני לפחות לא יהיה חלק מצרכני הליגה . (אא"כ השתכנע לחלוטין ביום מן הימים שדבר שכזה לא ישנה יותר וייקח זמן לשכנע אותי )
        אבל אני אהרון שדה לא חשוב מה שחשוב הם כמה יהיו כמוני .
        להערכתי רבים מאד יחשבו כמוני .אמנם ייתכן והם לא חלק מעכברי הופס הקלאסיים .
        ואני לא כזה כי אני חובב ספורט מכל סוג שהוא ועם כל הכבוד לנ.ב.א היא לא הליגה המובילה בעיני (אלא זאת של האלופות שנגמרה השבוע ברגל )
        ולכן הליגה צריכה לקחת בחשבון גם (ואולי בעיקר) אוהדים מהזן הזה שהם לדעתי הרוב בארה"ב ובעולם .
        מקווה שהבנת שאין קשר לטראמפ ושאין כאן כל תחזיקו אותי .
        יש כאן אמירה ברורה ותובנה ברורה .

        1. מצטער אהרון, אני לא קונה את זה שאתה לא מדבר מפוזיציה. כל המחאה הזו מפריעה לך (כנראה כי היא בעיקר נגד טראמפ) ויכולתי לדעת מה התגובה שלך עוד לפני שכתבת אותה. גם אני מתנגד לביטול העונה, אגב.

          1. תגידו, יונתן ואברי – אסור לבן אדם להביע עמדה בשקט לפני שמגיבים אליו בלגלוג ויהירות (יונתן) או בשפיטה מוקדמת (אברי)?
            למה לא להגיב לדברים שהוא כתב בצורה עניינית?
            * הכתוב מעלה לא אומר שאני מסכים עם מה שאהרון כתב כלל ועיקר. זו לא הנקודה

            1. אתה פה באתר בערך חצי דקה וכבר אתה מחנך את כולנו. שום שפיטה מוקדמת – זה מבוסס על מאות תגובות של אהרון ושנים של אינטראקציה.

            2. שוב אתה מגיב ביהירות האופיינית.
              שופט אותי שאני באתר 'חצי דקה'.. 'שנים של אינטרקציה'..
              תמשיך בשלך ואמשיך בשלי.

            3. לפוסטים ענייניים אני מגיב בענייניות.

            4. +100
              זה ממש הפך לספורט הלאומי השיימינג הזה למי שדעתו שונה.
              קבל גיף נחמד מתנה ודרך צלחה (מהמונופול)
              https://gfycat.com/grizzledthreadbarebluejay

          2. אברי אני לא צריך מבחן יושר מאף אחד .
            דעתי על טראמפ ועל האנרכיסטים שיש שקוראים אותם ליברלים ידועה ולא מהיום .
            אין לי עניין לחזור על כך .
            אני מדבר כצרכן ספורט נטו .
            חבל שאתה לא מתייחס לגופם של דברים ועוד יותר חבל שאתה מרמז שאני משקר .
            אני מדבר כצרכן ספורט וצר לי שאתה בהתנשאות שלך מחלק לי ציוני יושר .
            בשמחות .

            1. מאות תגובות שלי?
              תמצא אולי אולי 10 פוסטים שהתייחסתי למצב בארה"ב .
              שנים של אנטרקציה?
              וואלה מילים גבוהות ממי שאתה כלל לא מכיר .
              אברי אני חובב ספורט 36 שנה .
              אני זוכר תוצאות מלפני 30 שנה כל מה שמעניין אותי בקשר לשביתה של השחקנים הוא שהליגה תיגמר טרם זמנה .

              זה מטריד אותי כאוהד.
              אין לכך שום הצדקה נקודה .
              והניסיון (הפתאטי ) שלך לייחס לי אג'נדות נסתרות מגוחכות .
              מבלי קשר לכך שאני רואה צביעות רבה בשביתה אבל זו לא הפואנטה כי גם אם הייתי חושב שיש בעניין אמת ויושר הייתי חושב שאין לדבר סוף והעולם חייב להמשיך להתקיים .

            2. כמה שנים אתה מגיב פה באתר? ככה גם אני. אז מכאן שני מביא את 'שנים של אנטראקציה'. אולי 10 תגובות שהתייחסת לארצות הברית, אבל הרבה יותר מכך שהתייחסת לפוליטיקה. אגב, גם מ10 תגובות אפשר להסיק די הרבה.

            3. התייחסתי לגופו של עניין. אתה טענת שמדובר בצביעות, ואני טענתי שזו עמדתך בגלל אהדתך לדונאלד טראמפ, ומכאן הפוזיציה. אשתדל להיות ברור יותר בעתיד.

            4. עזוב אהרון.
              הוא מרוכז בעצמו, לא מקשיב.
              זה דיאלוג חד צדדי.

            5. אברי אתה שם לב בעצם מה אתה אומר ?
              אתה אומר שמה שאני חושב על הספורט זה בעצם לא ספורט זו בעצם פוזיציה

              זה שאני טוען אגב שמדובר בצביעות לא משנה את הטענה העיקרית שלי שגם אם זו לא הייתה צביעות זה גמר את הליגה ואת האמון בה
              למה קשה לקבל טענה עניינית ולייחס כל דבר לפוליטיקה ?
              (כידוע אין לי בעיה לדבר על פוליטיקה אבל לא כל דבר מתחיל בפוליטיקה )

  17. אומה בהפרעה השתגעו שם על כל הראש. ירדו מהפסים.
    עוד אחד שהתבלבל וחשב שהוא גר בשוויץ. כנראה שהוא רץ לרכב להביא לשוטרים זר פרחים.
    לא היה צריך לירות בו 7 פעמים אבל כנראה שלא לימדו אותו את המשפט אל תהיה צודק תהיה חכם.
    עוד פושע הופך להיות דמות להערצה. כבר מדפיסים חולצות ושלטים עם הפרצוף שלו.
    אנשים איבדו כיוון ואת השכל הישר. התחרפנו לגמרי וכמובן שהחפים מפשע והלא מעורבים שבאמת לא קשורים לכלום משלמים בחוסר ביטחון והשמדת עסקיהם ברחובות בהם משתוללים הפורעים.
    הקיצוניות רק תגרור יותר קיצוניות והמרוויח העיקרי יהיה טראמפ.
    מנחם אתה לא מבין למה אנשים הצביעו לו בפעם הראשונה, אתה לא מבין למה אנשים עכשיו משנים את דעתם וחוזרים להצביע לו כי אתה פשוט שבוי בתודעה שיקרית ומנותקת מהמציאות. ככל שיהיה יותר בלאגן כך אנשים רבים יותר יחפשו מבטחם במנהיג סמכותני. המציאות היא שיש הרבה יותר אנשים שנגד הפורעים מאשר אנשים שבעדם.
    הפעולות האלה רק יוצרות פילוג ונקודת הרתיחה האמיתית נמצאת עוד לפנינו.
    אמריקה משמידה את עצמה מבפנים יצרה דורות של בורים בימין ובשמאל שלא מסוגלים לחשוב רציונאלית ולוגית ולא מאמינים במדע. מצד אחד דתיים תאיסטים ועוד שלא מאמינים במדע ועובדות על העולם ומצד שני דתיים פוסט מודרניים חברים בכת הפיסי שלא מאמינים במדע ועובדות על העולם. יש מעטים שמנסים לשים את האצבע בסכר אבל זה כנראה מעט מדי ומאוחר מדי.
    לגבי לברון והדרישה לביטול הליגה תרשה לי להיגעל מאופורטוניזם המגעיל הדו פרצופי שלו. אפס היה ואפס נשאר, פלסטיק חסר אישיות.
    דוק ריברס שאק קני וכל שאר הצבועים שמיסמסו את האירוע הגזעני שקרה בקליפרס קבוצתו של דוק חושפים את המוסר הכפול שהתפשט בכל הליגה המהונדסת הזו.
    עד כדי כך שפלים הם קני ושאק שאפילו לא היו מוכנים להודות שההתנצלות היתה ראויה ועוד הוסיפו חטא על פשע ולא נתנו לבארקלי לסיים את הנקודה המדוייקת שלו. ממש צדיק בסדום וארני יושב באמצע מפוחד לקחת צד כי הוא לבן, מביך.

    1. נ.ב
      .
      לדעתי השחקנים הפחדנים לא היו מעיזים לעשות את זה אם הליגה היתה משוחקת כרגיל ולא בבועה. הייתי רוצה לראות את הבטלנים האלה מעיזים לא לעלות לשחק מול אולם מלא קהל של אנשים שהגיעו מהבית ושילמו כסף על כרטיסים.
      אז באמת היה בלאגן.
      אופורטוניסטים.

    2. עוד אחד שכל המחאה הזו עברה לו מעל הראש. כבר החלטת שהוא רץ להביא נשק? הצדקת את השוטרים? האשמת אדם שנורה לעייני הילדים שלו כי הוא היה צריל לדעת שמהמשטרה צריך לשקשק, בטח אם אתה אדם שחור? דעות חשוכות כאלו הן בדיוק הסיבה למחאה.

      1. אברי כמו שכתבתי למעטה זה לא בגלל שהוא אדם שחור זה בגלל שהוא סירב למעצר , התעלם מהוראות של שוטרים והחזיק נשק (נמצא לו סכין ברכב), ברור שהיד קלה יותר מדי על ההדק והיה צריך לירות לו ברגליים אבל לא כל דבר צריך לקחת לגזענות, אלא ליד קלה של המשטרה.
        .
        למה אני אדם נומריטיבי אף פעם לא מסרב להוראות של שוטרים?
        השוטרים לא האנשים החכמים ביותר מלמדים אותם לירות בדברים כאלה

        1. אף אחד לא יודע אם הוא הלך להביא סכין – רעיון די מופרך מול הילדים שלך ומול שוטרים חמושים. הסברת יפה למטה את המתחים הקיימים אבל זה לא פותר את השוטרים מאחריות, והרי זו בדיוק הבעיה שבגינה קיימת כל המחאה הזו – אדם לבן היה מקבל טייזר או לכל היותר כדור אחד ברגל. אדם שחור מקבל 7 כדורים בגב מטווח אפס.

        2. ברוך אבל אם הם מצאו את הסכין אחרי שהם ירו בו אז זה אומר שלא היה להם מושג שיש לו סכין… כלומר זו סיבה בדיעבד

      2. אברי מה זה משנה לאן הוא רץ? יש חוק! וכולם כפופים לחוק! גם שחורים גם לבנים.
        משטרה אמרה לך לעצור – תעצור. מה מסובך? למה אין בעיות עם הודים? סינים? פיליפינים? קנדים? גם הם מיעוטים. זה נכון שיש אשמה בממסד אבל יאללה שיסתכלו במראה קצת.

        1. הבעיה היא לא אם זה שיש חוק (ומה שהשוטרים עשו שם לא קשור לחוק), אלא אם האפליה. הם טוענים שאדם לבן היה מקבל כדור ברגל במקרה הטוב ואדם שחור שבע כדורים בגב.

          1. אז המחאה היא בעצם על זכויות פושעים שחורים. למה לא אמרתם מראש?
            Black Drug Dealers Murderers Rapists Matters
            זה הרבה פחות סקסי מ-BLM.

      1. אברי למה תמיד כל דעה שהיא לא דעתך היא דעה חשוכה למה אתה חושב שאתה אבי המוסר בעולם ?
        מה הכשיר אותך לכך ?

        1. לא כל דעה שהיא לא דעתי היא חשוכה – אבל דעות של תומכי טראמפ הם אכן לדעתי דעות חשוכות. שום דבר לא הכשיר אותי להיות אבי המוסר, אבל אנחנו מתעסקים בעניינים כל כך בסיסיים כך שאני מרגיש קווליפייד מספיק בשביל לפסוק בנדון.

          1. בערך 50 אחוז הצביעו לטרמפ בפעם האחרונה כולם חשוכים
            זה עוד טוב כי בארץ אחוז החשוכים הוא הרוב המוחלט.

  18. אפשר לא להסכים עם המחאה ועם הדרישה להפסיק את הליגה. עדיין, אי אפשר שלא לעמוד ולמחוא כפיים על כך ששחקנים מוכנים לפגוע בעצמם כלכלית, ויותר מכך, להסתכן בפגיעה במורשת שלהם (אהדה ציבורית, תארים וכו'). אפשר רק לדמיין מצב כזה כאן (ולהמשיך לדמיין).

    1. אתה באמת חושב שזה מה שהם מוכנים? הם עושים את זה דווקא כי לשם נושבת הרוח הפופולרית היום, כשזה לא היה פופולרי הם רובם התרחקו מזה כמו מאש. אל תמעיט בערכם של חדלי אישים ציניים.

      1. אני חושב שאם הם לא היו מוכנים לזה, הם לא היו עושים את זה. הם לא היו מתחילים עם זה, אם היו חושבים שזה יכול לצאת משליטה, ולהגיע עד כדי הפסקת הליגה.

      2. הם חדלי אישיים צינים שרובם באו מהגטו ומובלים כעדר. גורג היל בכלל לא שיחק כדורסל נורמלי שנה הנגר הזה ועוסק רק במחאות שיפרוש וירוץ לקונגרס במקום לזיין לנו כת השכל בשטויות שלו

        1. שמעון, כל שחור שמשחק ב-NBA הוא יותר פיקח ממך. אני מכיר אותם. דברתי איתם. אותך אני מכיר רק מהתגובות הילדותיות שלך שממש, אבל ממש מורידות את כל רמת התגובות כאן. פעם חיבבתי אותך, אבל לאט לאט אני מתחיל לחשוב שאתה פשוט מנסה 'להכניס צבע' לתגובות, או…שאתה לא עפרון מחודד כפי שאתה מחשיב את עצמך.

    2. מיליונרים, שמקבלים כסף, עושים מהלך בליגה הפרוגרסיבית בעולם. ראיתי דברים יותר מעוררי הערצה מזה.
      אבל זה נחמד ללא ספק. רק צריך לשים בפרופורציות, מי שמוביל את זה, זה וטרנים/שחקנים שיקבלו בכל מקרה חוזי עתק.

  19. חברים יקרים,
    האם מישהו יכול להסביר על מה ולמה אנטקומפו נבחר לשחקן ההגנה של השנה???
    הוא לא בן ה20 הראשונים בחסימות ובחטיפות

    1. ממתי זה המדד לשחקן הגנה טוב?
      הוא שחקן ההגנה המשמעותי ביותר בקבוצת ההגנה הטובה בליגה בפער גדול.
      הוא מגן מצוין על הטבעת ומכסה מעולה שחקנים גם בפרימטר .

  20. עכשיו ראיתי את הקישור של שמעון. איזה פלצנים קורעים ברך על מגבת🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤮🤮 מזל שפה לפחות ריברס לא הביך את עצמו.

    1. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
      ממש לא שמתי לב ששמו ברך על המגבת. באמת פרימדונות.
      חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
      🙂

  21. מאוד מתסכל.
    .
    מבין את המחאה, אבל לא מסכים עם הצעד הזה.
    .
    הליגה נתנה לשחקנים את מלוא הבמה לביטוי עצמי ומחאה. איפשרה לשחק עם חולצות וכיתובים שונים. רשמה על הפארקט סיסמאות יפות. והכל – כדי לקבל יריקה בפרצוף.
    אם הייתי אדם סילבר הייתי רותח. למה לא באו לליגה מראש עם הבקשה הזו? למה לחכות מהירי שלפני כמה ימים, ולהחליט על שביתה 20 דקות לפני משחק מתוכנן?!? אני בטוח שאם היו באים מראש, הליגה, מיוזמתה, היתה "מורידה את הדגל לחצי התורן" ומציעה יום התייחדות או יום עצירה כהזדהות נגד הפשע הלא מוצדק. אני באמת ובתמים חושב שהקמישינר והבעלים מבינים לליבם של השחקנים והיו באים לקראתם אם היתה עולה בקשה כזו.
    .
    אבל – מה שהשחקנים עשו ועושים זה זלזול גמור הן באוהדים שלהם והן בליגה, שהלכה לקראתם כל כך רחוק. זה באמת מוגזם, ולדעתי היה מיותר. הרי הרצח הזה לא קרה אתמול – איך זה שכל הג'ורג' הילים עלו לאוטובוס שמביא אותם לאולם?!? אם זה כל כך בער בהם – למה לחכות עד לרגע האחרון?!
    אני מודה שזה די הוריד לי את החשק להמשיך ולעקוב – עם כל הסימפטיה שיש לי למאבק השחורים לשיוויון. מבחינתי – זה ממש לכרות את הענף עליו הם יושבים. אני מאמין שעדיין אתעניין – אבל את הטעם המר שבפה קצת יהיה קשה להעלים.
    .
    ואגב, אני גם מסכים שהם מייצרים דווקא תגובת נגד שיכולה לגרום לטראמפ להיבחר שוב. כל הגישה של "שוברים את הכלים ולא משחקים" משחקת לטובת מי שמציע סדר, אירגון וסמכות.

    1. אני חושב שדווקא העובדה שהליגה פרשה על זה את החסות הפכה את זה לעניין קונפורמיסטי לחלוטין. ברגע שכזה דבר קורה, זה די מוציא את העוקץ מהמחאה.
      לגבי הסיפא שלך – בהחלט יכול לקרות.

      1. בסדר.
        מבחינתו – ברור שלא להוציא את הכביסה המלוכלכת החוצה ולא לכעוס באופן פומבי.
        אבל בחדרי חדרים – לעמוד על שלו בתקיפות. הוא הרי בא לקראתם כל כך רחוק וזה ממש לא מכובד ומוציא אותו קטן.
        אני שומע כעת גם שלא כל השחקנים אהבו את הצעד הזה, אבל פומבית הם לא יכולים להתנגד לו.
        ואפילו אם הייתי שחקן מאוד "מודע חברתית", הייתי נזהר עכשיו מאוד לא ללכת רחוק מדי. הרי כל הכוח של אדם כמו ג'ורג' היל נובע מכך שהוא שחקן NBA בקבוצה מנצחת. אם הוא מפוטר, נראה לכם שמישהו בכלל יקשיב לאג'נדה שלו? היכולת שלו להעביר מסר תלויה במקום העבודה שלו, וזה משהו שלדעתי לא כל השחקנים הפנימו – שהכוח שלהם נובע מהפוזיציה בה הם נמצאים. אם תשתנה הפוזיציה הזו – יאבד הכוח.

          1. מאד ער…
            עד הירי וההפגנה הבאה קרוב לבחירות 😂😂
            זה הכל התאגיד ראה הקליפרס נכנסו לזון השבית אותם ישר ראית מה זה?
            יקרר אותם קצת ויחזורו לשחק

    2. יינון, זה בדיוק הסיבה שהשחקנים רבו בישיבה אתמול – ההחלטה של שחקני מלווקי שנעשתה בלי תיאום ובלי דיאלוג. גם אני לא מסכים עם ההשבתה וגם אני אתאכזב אם הם יחליטו לסגור את השאלטר על העונה, אבל בוא, יש דברים יותר חשובים בחיים ואם היו יורים ביהודים ברחובות גם אני הייתי מגיב בצורה חריפה.

      1. האמת שיש לנו (לצערנו) דוגמה מוחשית משלנו – רצח י"א הספורטאים במינכן.
        לנו כישראלים היה ברור שצריך להפסיק את האולימפיאדה. לגויים קצת פחות התאים.
        אבל – כאן ניתנו כל האפשרויות למוחים. מי שלא רצה להגיע לבועה לא היה חייב. מי שרצה להתבטא ולהציף את השיח, עשה זאת. כלומר – היו כלים לשחקנים להתמודד עם העוול – מה שלא קרה (מסיבות ברורות) אז.

        1. דוגמא מעולה ינון, שרק מחזקת לדעתי את הנקודה שלי. אני לא זוכר אם המשלחת הישראלית המשיכה להתחרות אחרי הרצח ב72, אבל ברור שהיתה להם הזכות ללכת הביתה אחרי שזה קרה, ואני משוכנע שרוב רובם של המגיבים פה היו תומכים במהלך כזה.

          שוב, גם אני חושב שהם צריכים להמשיך לשחק אבל זו מחאה לגיטימית וצודקת, ולצערי גם אפקטיבית בהרבה מאשר הלוגואים על בלק לייבס מטר על הפרקט.

          1. הישראלים כמובן שלא התחרו בהמשך האולימפיאדה מי שחובב ספורט אמיתי לא יכול לשכוח ( אני לא הייתי חי אבל שוחמרוב פרשה לפני גמר ).
            ואז אחרי רצח שפל ואכזר מה אמרו כולם ?
            זה שפל זה אכזרי אבל הטרור לא ינצח , ההצגה חייבת להימשך וכו'.
            אז נכון שזה מאד ציני ובכל זאת צריך פרופורציה וכללי משחק ואם כל אחד יעשה היל נגמר הספורט התחרותי בעולם.

            1. ומה דעתך על זה אהרון? היה צריך להמשיך את התחרות אחרי הרצח? פתאום הויכוח נראה יותר לגיטימי?

              שוב, אני חושב שבמקרה 2020 (להבדיל ממקרה 1972) צריכים להמשיך לשחק, אבל אני מבין שיש כאן מורכבות ואני מאוד מבין גם את השחקנים.

            2. אברי :
              אני חושב שיש הבדל גדול מאד בין רצח שקורה במתחם אולימפי לבין רצח שאין כל קשר ישיר בינו לבין המתחם .
              אני חושב שהיא היא הנותנת.
              צריך פרופורציה והיגיון שהיה חסר גם באולימפיאדת מינכן והבאות אחריה (לפחות עד ריו) וחסר היום בבועה .

              הנה דעתי .
              במינכן היו צריכים להשעות את המשחקים לפחות ביממה אחת ולא להמשיך להתנהל כרגיל
              בבריסל (גמר אלופות 85 שנהרגו אוהדים איטלקים ) היה צריך להפסיק מיידית את המשחק ולא לחלק את גביע האלופות לאותה עונה
              בשאר האולימפיאדות היו חייבים לציין דקת דומיה (לדעתי בטקס הפתיחה )
              ובבועה מי שרוצה שימחה כמה שהוא רוצה אבל כמה דק' סמליות בתחילת משחק לא לבטל אותו .
              (ואני כמובן חושב שהמחאה היא צינית ,מאולצת , לצד אחד וממילא צבועה ואני לא אוהב אותה אבל כצרכן ספורט זה לא מפריע לי כל עוד ההצגה נמשכת אבל אם אתם מבטלים את ההצגה אל תמכרו כרטיסים ואל תבזבזו לי את שעות הלילה לריק ) .

        2. הבחירה להגיע לבועה או לא בזמנו הייתה על רקע הבטיחות הבריאות בגלל הקורונה ולא בקשר לסיבה בגינה השחקנים שובתים עכשיו.

    3. ינון,
      יום שלם אני מתחבט עם עצמי (אמנם בחופשה בבית מלון, אבל מתחבט) איך אני מרגיש לגבי זה.
      תודה ששמת במילים את הרגשתי אחד לאחד.

  22. הנושא הזה עמוק וכאוב מדי כדי שאני אוכל להתעלם ממנו ולכן אני אכתוב את התגובה בתור אחד שחי פה חמישים שנה ואתייחס לכל האספקטים.
    .
    1. לגבי הירי המזעזע בגייקוב בלייק, אני לא חושב שמעורב פה גזענות , אלא יד הרבה יותר מדי קלה על ההדק של המשטרה. כל אדם בארצות הברית יודע שסירוב למעצר, התעלמות משוטרים שווה ירייה, זה לא קשור ללבן היספני שחור יהודי, זה מה שמלמדים שוטרים אצלנו,ויש לא מעט שוטרים שלא מפעילים שיקול דעת, צריך לשנות את שיטת הלימודים וההכשרה של שוטרים.
    .
    ג’ייקוב בלייק לצערי יצא לא חכם, לא הגיע לג’ייקוב בלייק שירו בו בטח בגב מטווח אפס אבל כולם יודעים שככה המשטרה מתנהלת פה , למה אתה לא מביא למשטרה פרטים עושה מה שמבקשים סותם פה,לפני 60 שנה שהוצאתי רשיון אמרו לי אל תהיה צודק תהיה חכם וגם פה הוא היה צריך להתנהל ככה.
    .
    2. לגבי הגזענות מול שחורים ברור לי שישנה גזענות כל נתון סטטיסטי מוכיח שהממסד מפלה שחורים, ואני לא רואה סיבה שהם ישפטו אחרת מאדם אחר (וחייבים שינוי ), לגבי היחס של המשטרה בפרט לאדם שחור יש פה טיפה בעייתיות שאנשים לא מתייחסים אליה ולא חושבים אלייה, ואני אציין את זה מנקודות מבט אחרת שתפתח פה כמה עיניים..
    .
    הקהילה השחורה אחראית לכמות פשע אדירה ביחס לגודלה באוכליסייה (ויש קשר הדוק למצב אקונומי), יש תופעת נשק בקהילה השחורה, כל אדם בארהב יודע את זה ובטח שוטרים יודעים את זה, התת מודע של שוטר דרוך יותר כאשר הוא נתקל באדם בעל צבע עור שחור, אני הגעתי לישראל בקיץ 2001 לחופשה שהתקצרה משמעותית בגלל שהיה בכל מקום פיגועים, אוטומטית הייתי דרוך יותר כאשר ראייתי אדם בעל ממוצא ערבי בגלל זה, וברור לי שלא כל הערבים מחבלים, אבל התת מודע הדליק נורה אוטמטית, אותו עיקרון תקף לשוטרים אצלנו בארהב,אנשים הם לא רובוטים לתת מודע יש השפעה עצומה.
    .
    3. לגבי השביתה של השחקנים אני לגמרי בעד , לכל אדם יש זכות למחות ולהביע את דעתו , כל הוא לא עבר על החוק ופגע באדם אחר , אני גם די בטוח שסילבר עצמו מעורב ודי דחף לזה, מה רע ברעש טלוויזיוני גם ככה שהרייטינג לא מתרומם. אני חושב שהשחקנים יכולים לקחת את הכסף שלהם ולתרום בדרכים הרבה יותר משמעותיות לשינוי (בטח בבחירות) משביתה כזאת או אחרת, אבל זה לגיטמי לשבות.

    1. מה זה תגובה אחת. תחזור וזהו עזוב אותך שטויות. אין לנו הגנה מאז שברחת.
      השביתה היא פייק לעשות באז. עוד מעט יחזרו לשחק מי כמיך יודע שדולרים לא משאירים על הריצפה

    2. אגב סילבר לא מוביל לזה לברון האשים את הגואיש וויט ביץ שהוא לא עושה מספיק🤣😂😂
      סילבר צריך לצבוע את עצמו בשחור ולעמוד שבוע מול הקונגרס כמשל לאדם שחור זו מחאה אמיתית

      1. בעודך ממשיך עם הנרטיב המטופש,
        לברון מצדו הפך לחלק פעיל במעשה שלא ראינו אתלטים/אנשי בידור עושים בעבר –
        פעילות מעשית בשטח שמטרתה ליצור שינוי.
        .
        אני לא מדבר על בית הספר שפתח, אלא על תנועת more than a vote שפועלת להכשיר אצטדיונים בכל רחבי ארה"ב כקלפיות, על מנת למנוע מצב בו בוחרים לא מצביעים כי אין להם איך להגיע לקלפי.
        .
        הכי משעשע?
        מי שהקים את ארגון more than a vote לצד לברון, ומשמש כאסטרטג הפוליטי של התנועה, הוא יהודי בשם אדם מנדלסון (פעיל פוליטי מהמפלגה הדמוקרטית).

        1. אני שמח שאתה רושם את זה לטובת מי שלא מכיר. את שמעון וחבריו לא תשכנע כי תמיד הם ימצאו דרך להגיד שזה פייק

            1. יש מספיק שיתנו לו קרדיט אל תדאג לו.

            2. אתה מתחמק

          1. בתנועה חברים עוד שחקני NBA, ביניהם טריי יאנג. היא הוקמה עוד במהלך השבתת הקורונה (בזמן שהאשימו את לברון שהוא לא הולך עם מסר על חולצת הבועה שלו), ולאחורנה מתחילים לראות תוצאות (בעיקר לחץ בקרב המפלגה הרפובליקאית בעקבות הקמת הקלפיות וגיוס עובדי הקלפיות ומערך ההסעות).

            1. השיקצה חבר של האחים המוסלמים ולכן כל מה שהוא עושה אני נגד והפוך. שיכשל בכל מעשיו 😎

            1. 1. מהיכן אתה יונק את כמות השנאה האינסופית הזו?
              2. האם כאשר אתה מטנף עד אין קץ, זה מסייע לך (מנקה אותך בדרך כלשהי/סוג של תרפיה)?

            2. זה לא שינאה אתה מתבלבל לגמרי. זה הנאה נטו, זה הכיף. כל הפסד של השיקוץ ובמיוחד הדחה זה כיף. ההצגות שלו זה כיף, זה אחד הסיבות שאני אוהב את הליגה גורם לי להנאה מרובה

            1. א. לדעת הללל לברון אנטישמי מאד
              ב. זה רק סיבה אחת מתוך רבים

            2. טענות האנטישמיות מגוכחות לטעמי. לא כי אין אנטישמיות אלא בעיקר כי זה פשוט לא קשור לעניין. זה סוג של ציפייה שהמחנה שלהם יהיה טהור לחלוטין, וכל נפילה שלהם זה בעצם הוכחה שכל המחאה הזו לא צודקת. זה בדיוק כמו אנשים שמבטלים טענות ישראליות לגבי הטרור, כי גם במחנה הישראלי יש נבלות. אותו כשל לוגי. ברור שיש שם אנטישמיים ובוזזים, אבל דרקעס יש בכל מחנה, גם אצלנו.

    3. ברוך השב. ראיתי שהיה הרבה בלאגן כשהייתי בחופש וכשחזרתי היה כבר מאוחר להגיב אבל אם אתה כבר פה עזוב את השטויות והברוגזים, אין לזה טעם.
      תמשיך כרגיל ואם יזרקו אותך מהופס תוך כדי דריסת חופש הביטוי אני בטוח שכל לוחמי הצדק פה ישביתו את האתר כאות סולידריות.

      1. אף אחד לא 'זרק' את ברוך מהאתר. הוא רק הוזהר לא לכנות אותי 'שקרן'. לכנות אותי 'שקרן' זוהי האשמה, זה לא חופש ביטוי. אגב, 'לוחם צדק' כמוך לא יכול להשבית את האתר. מקסימום הוא יכול לעבור למקום אחר ואת זה אתה חופשי לעשות מתי שיתחשק לך.

    4. כמה שמתחבר למה שאתה אומר על התת מודע וזה מזכיר לי מקרה דומה שהיה לי לפני 19 שנה באזור הגלבוע כשחזרתי מסיור צילומים בהר ועמדתי בתחנת אוטובוס מחכה לנהג שיקח אותי חזרה למרכז. זה היה כמה ימים אחרי הפיגוע הנוראי ביקנעם. מהשדה בצד השני של הכביש הופיע אדם בעל חזות ערבית חמסניקית וזקן (בזמנים שלפני הארדן וההיפסטרים) הסתכל עלי והתכונן לחצות את הכביש לכיווני. באופן אוטומאטי הוצאתי מהתיק שלי לום שהייתי סוחב באותה התקופה (מתנגד לנשקים ושאר כלי משחית) מכל מיני סיבות והתחלתי להכות בו בכף ידי כשאני מתחיל ללכת לכיוונו. הסוף היה שהוא חזר בחזרה במהירות לשדה ממנו יצא והאוטובוס הגיע ולקח אותי חזרה למרכז.
      לגבי השביתה, אני חושב שאתה טועה ובגדול. הלוואי וימצאו דרך טובה לפתור את הבעייה לשביעות רצונם של הרוב. המילה פשרה היא הבסיס.

            1. ממתי הוא יודע?
              חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

            1. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
              הלום בחצר במצב חלודה סופר מתקדם. מי שיחטוף ממנו מכה יצטרך לקבל זריקת אני (כן יודע חסר טיט) טטנוס בתחת….

        1. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
          החיים והמוות ביד הלשון
          🙂
          בו = בלום כלומר בלום היכתי ביד שלי לא ביד של ה"חמאסניק"
          זה היה ויזואל קומיוניקיישן, איום וההליכה עם הלום לכיוון שלו גרמה לו לקפל זנב בבהלה ולברוח בחזרה לשדה.
          זה כל הסיפור!
          בחיי שאני שונא כלי נשק.

          1. זיו
            ההרגשה פה בארץ לא משהו בזמן האחרון, אותן תחושות שהיו אחרי אוסלו ולפני רצח רבין ז"ל וגם לפני ההתנתקות. הרגשה של כשליש עם ש"גנבו" לו את המדינה. אני תומך בזכותם למחות כי אנחנו מדינה דמוקרטית וכנראה תמיד נהיה (עם הנהנתן מבלפור ובלעדיו) ומצד שני אני חושב על השכנים המסכנים של נתניהו שצריכים לסבול בשם הזכות הזו. חושב על הנהגים המסכנים שנתקעו בפקקים….
            c'est la vie
            https://www.youtube.com/watch?v=5dWeeUIZFgA

    5. ברוך
      העובדה שכל אדם צריך לשחק רולטת הרצל אמר כשהוא פוגש שוטר ואם הוא לא משחק נכון אז חצי מהחברה בארה"ב צוהלת שהגיע לו למות כי הוא טיפש או פושע או שיכור או מסומם (או שחור) מצביעה חברה שהיחס שלה לשיטור ומטרתו בחברה מקולקל מהיסוד.
      אתה לא יכול להפריד בין זה ובין גזענות כאשר בשל גזענות שחורים נאלצים לשחק את המשחק המסוכן והלעיתים קטלני הזה באופן בלתי פרופורציונלי לחלוטין.

  23. המחאה של השחקנים מרגשת אותי ומוצדקת בעיני לחלוטין. גם אם עצוב לי… הNBA זה האסקפיזם האהוב עליי בחודשים האחרונים.
    זה מעניין שתקעו את השחקנים בבועה כדי שהם יוכלו לספק לנו בריחה מהמציאות ועכשיו אנשים כועסים על השחקנים שהם כן מתעניינים במה שקורה בחוץ…

            1. זה ברור שיירד האפקטיבי כשצריך לסחוב את ההתקפה לבד

            2. שמעון לא מאמין באפקטיבי, הוא עובר לירות מהלוגו ולנסות נאטמג.

            3. הוא סוסון יכול להרשות לעצמו נאטמג. המשחיל הוא שחיף, מישהו עצבני כמו אריזה כבר יעיף אותו לשולחן של המזכירות (יעשה לו נאש)

    1. המחאה היא בדיחה, האיש התנגד למעצר והיה לו סכין באוטו , כל אדם יהודי לבן , היה מקבל בדיוק את אותו גזר דין אצלנו בארהב (היד קלה על ההדק) , לא צריך לקחת כל דבר לגזענות

      1. המחאה בטח שלא בדיחה.
        מחאות המוניות הן לא עניין של בדיחות.
        אנשים לא יוצאים בהמוניהם לרחובות בשביל הצחוקים, אלא רק כשמשהו מאוד גדול ומשמעותי קורה שמשפיע ישירות על חייהם ברמה כזו שהם לא מוכנים להתנהל עוד בשגרה הקיימת.
        מעולם לא הייתי בארה"ב ועדיין אני מרגיש מספיק בטוח להגיד שממש לא כל לבן היה מקבל בדיוק את אותו "גזר דין" – אגב הביטוי שלך מוכיח שהפעולה לא תקינה, שוטרים לא אמורים להעביר גזר דין, אלא אם מדובר בסרט "דרד" שהוא סרט מצוין אגב וכבר המלצתי לשמעון לראות.
        https://www.imdb.com/title/tt1343727/

        1. ברור ששוטרים לא אמורים לתת גזר דין, שוטר אמור להפעיל שיקול דעת השוטר עשה פה עבירה חמורה אבל זה פחות קשור לגזענות יותר קשור לשוטר דביל שהולך לפי ספר הוראות בלי לחשוב.

          אני מצטער , אני אקח גם את המילים שלי בחזרה המחאה היא לא בדיחה אלא שיש דרכים הרבה יותר יעילות לעשות את הדברים והשינוי שצריך לעשות מאשר שביתה כזאת או אחרת (לברון זה דוגמה טובה חבל שאין עוד שחקנים שמצטרפים אליו).

          1. נו. אז יופי. השחורים עושיל את העבודה כדי שגם לבנים לא יהיו קורבנות לאלימות משטרה מוגזמת. רואה? בNBA דואגים לכם.

        2. שינוי קורא בקלפי, לא ממחאה כזאת או אחרת , השחקנים יכולים כמו לברון לממן אוטובוסים לסגור אצטדיונים כדי שאנשים ילכו להצביע. יש להם את האמצעים הפיננסים ואת התקשורת לזה , מה שהתכוונתי להגיד שהשפעה של הפגנה היא אפס.

          1. שינוי לא תמיד קורה בקלפי. נשים היו משיגות זכוץ הצבעה בקלפי בלי להפגין? הן לא יכלו הרי לשנות בקלפי…
            מה לגבי להט"ב שהם אמנם בעלי זכות בחירה אבל קבוצה קטנה?
            לוביסטים של חברות נפט ונשק משיגים את מה שהם רוצים בקלפי?
            די. שינוי קורה איפה שהוא קורה. לא צריך לזרוק סיסמאות ריקות לאוויר.

            1. הפגנה משנה את דעת הקהל שיוצא להצביע למנהיג זה או אחר שיפעל בשיטה אחרת שזה מה שחשוב , ההפגנה עצמה לא משנה שום חוק או שיטה אלא רק מכניסה מודעות שמתבטאת בקלפי , לוביסטים של חברות נפט ונשק יש להם השפעה אדירה של כסף וכוח פוליטי (NRA יש להם 5 -10 מליון מצביעים שהולכים להצביע תמיד ) אתה לא משווה אותם לאדם הפשוט נו באמת.

          2. חחח ספר את זה לאלה שהורידו להם תראש במהפיכה הצרפתית.
            מספיק לזרוק סיסמאות מפגרות שהכניסו לך לראש פופוליסטים.
            הנה, קח דוגמא יותר קרובה, אבל הפוכה – עשו שינוי בקלפי (62-58 מנדטים) ולא קרה שום שינוי בפועל…

            1. עברו שנים מאז המהפכה הצרפתית.
              היא דוגמא לא רלוונטית בשנת 2020.

            2. וטראמפ כבר הודיע שהקלפייות יהיו עם זיופים והוא לא ייקבל תוצאות שלא נוחות לו… ממש "שינוי קורה רק בקלפי".

  24. אפשר להבין למה כשהבחור הלבן בקינושה ירה בשלושה אנשים עם רובה ציד והלך לכיוון 3 ניידות משטרה הן החליטו להמשיך לנסוע והוא נעצר רק למחרת?

  25. מסתבר שלבחור התמים היתה בדלת האוטו סכין ושיש כנגדו צו מעצר על תקיפה מינית וגם יש סירטון שצולם מהצד השני של האוטו שבו הוא נאבק עם השוטרים ומצליח לחלץ עצמו ממעצר לפני שהוא ממשיך אל עבר דלת הרכב.
    מה אני אגיד לכם שה תמים.

    1. כן הם כולם נורים בטעות חחח
      לכל אלו יש עבר פלילי עשיר וכולם גנגסטרים אלימים.
      חשבתי השוטר סתם בא לאיזה עורך דין ברחוב ויורה בו…
      עזוב שמי שהולך להיות שוטר שם זה לא אנשים עם מוח בדכ אז להתגרות במישהו בלי מוח זה מסוכן וגם דשון הוא בלי מוח וזה מה שקורה ש2 אנשים בלי מוח נפגשים 7 כדורים סתם סטייל קוזה נוסטרה ודשון שבא להוציא נשק כלשהו
      ואחכ עוד אנשים בלי מוח יוצאים להפגנות 😂😂😂

        1. בכולם היו יורים אור, בריחה והתנגדות למעצר שווה ירייה פה באמריקה , לא משנה צבע עור כולם יודעים את זה .

            1. המקרה של פלויד גורג זה נטו גזענות, פה זה לא המקרה הזה אפילו לא קרוב. זה שיש שוטר רקוב אחד לא אומר שכולם רקובים ,
              האיש התנגד למעצר פה אמרו לו לזרוק את הנשק, זה לא קשור בכלל לצבע עור אלא להתנהלות של המשטרה

            2. שאלתי האם היו יורים אם זה היה לבן והבאתי לך מקרה הרבה יותר חמור שבכלל לא טופל ע"י המשטרה. יותר מזה אין לי מה לעשות

            3. ברור שהיה יורים, עצרו את הבחור דקה אחרי , אני לא יודע אם חיית באמריקה אבל זה הגיון שכל אזרח יודע שסירוב למעצר התנגדות שווה ירייה, החולרה שרצח נעצר שני דקות אחרי, הוא לא התנגד למעצר לא התנגד לשוטרים כלופ

            4. החולרה נעצר רק בבוקר, 15-20 מייל מהמקום בו הוא רצח

            5. מה שמדהים זה שהוא מנסה להיכנע עם הנשק תלוי עליו וידיים למעלה, ואנשים צועקים "הוא ירה במישהו!" והשוטרים אומרים לו "זוז בבקשה אדוני הצידה" וממשיכים לנסוע…
              אם זה היה שחור באותו מצב היו מרססים אותו כמו את אל פצ'ינו בפני צלקת.

      1. הנה בבקשה שאלתי למעלה למה לבן, חמוש, שכבר ירה בשלושה אנשים ורצח שניים אפילו לא נעצר באותו רגע עם 3 ניידות שהיו מולו?

        1. איפה בדיוק הוא לא נעצר אחרי שיירה? אפשר קישור
          .
          השוטרים צעקו לגייקוב לעזוב את הסכין, היה לו צב למעצר אחרי שהוא התנגד למעצר, נמרה סכין ברכבו לא כל דבר זה גזענות

            1. ומתי עצרו אותו שני דקות אחרי ,אתה צוחק כן? לכל שוטר במערך יש תפקיד הם לא האנשים החכמים ביותר. זה שאתה מסיק מסקנות מסרטון של חצי דקה זה לא נכון

            2. הוא נעצר רק בבוקר. אל תהיה מצחיק ותחפש תירוצים כי הסרטון ערוך

            3. אור אני מסביר לך איך ארהב עובדת לטוב אן לרע, זה שאתה מסיק ממקרה X על מקרה Y זה שונה לגמרי, התנגדות למעצר והחזקת נשק שווה ירייה בכל צבע עור ,ברור שהיד יותר קלה על ההדק עם אדם שחור אבל כל אדם היה מקבל פה ירייה, זה מה שמלמדים אותם במשטרה. ברור גם לי שיש פה ושם מקרים של גזענות אבל לא כל דבר זה גזענות , במקרה הזה זה לא גזענות אלא יד קלה על ההדק ושוטרים שלא מפעילים שיקול דעת, צריך לפרק את ארהב מנשקים, לשנות את כל האימונים של המשטרה

            4. שלב ראשון בלטפל בבעיה זה להכיר בה, משהו שאתה מסרב לעשות. נמאס לי מכל ה-reverse engineering שעושים פה לכל דבר כדי להוכיח שזה לא קשור לגזענות כשיש עובדות בשטח. נתראה ברצח הבא

    2. א. אף אחד לא אמר שהוא תמים
      ב. לא נראה שהלך לדלת מהסירטון אלא יותר פנימה.
      ג. צו מעצר על תקיפה מינית – לא רלוונטי.
      ד. נאבק עם השוטרים ומצליח לחלץ עצמו – לא ממש נראה ככה. הוא הולך די לאט והם לא בדיוק מנסים להשתלט עליו. רק עומדים כולם עם אקדחים שלופים.
      מה הבעיה להשתלט עליו פיזית כמה על אחד ואם לא – טייזר?
      ואם לא והגעתם למצב שהוא מנופף בסכין מולכם (או לפני אפילו כששולח יד למשהו) – לירות לרגליים? לירות באוויר?
      איך אתה מצדיק 7 כדורים לגב מטווח 0 כשהוא עדיין לא מהווה שום סכנה?
      איפה כל האפשרויות האחרות לעצור בנאדם למקרה שהחליטו שצריך?
      השאלה האמיתית היא למה אתה מנסה להצדיק דבר כזה עם תירוצים.

      1. אשך זה הבעיה בשוטרים שהיד קלה יותר מדי על ההדק , לא קשר לצבע עור , מלמדים אותם ומכשירים אותם שכל התנגדות למעצר שווה אוטמטית ירייה , לא משנה צבע עור. שוטרים הם לא החכמים ביותר הם לא מפעילים שיקול דעת, היה צריך להשתלט עליו ברור לא להוציא אותו להורג אבל זה לא גזענות אלא כוח מופרז שיש למשטרה

          1. ברור אני גם בעד זה , כל אדיוט פה עם נשק בלי בדיקת רקע מצב פסיכוליגי , לצערי הNRA חזק מדי ומושך יותר מדי בחוטים פה .

      2. לא מצדיקים אשך ברור שיכלו להשתלט עליו לפני שהגיע בכלל לדלת ובחרו לרוקן עליו כדורים אבל זה לא קשור לגזענות כי כמו שברוך אמר גם על אדם לבן היו מרוקנים ככה מחסנית. השוטרים שם חולים בראש יורים ישר באנשים. למה לבנים והיספנים לא מקבלים מהם כדורים במצבים כעלה? מקבלים!

          1. אשך שוטר שם זה בראש של גון ווין מאבריק
            אם יכלו היו מסתובבים עם כובע קאבוי
            זה בתרבות שלהם לוס קאנון.
            ההוראות פתיחה באש שם זה לא של ארגון בצלם אלא של גון ווין.
            אז לא כדאי לברוח להם וכדאי להיות חכם.
            הבעיה שפושעים גנגסטרים לא חכמים בדכ ולכן קורה מה שקורה.
            לא חושב שזה גזענות. בטוח יש שוטרים שחורים שירו ככה גם בפושעים לבנים שחורים או היספנים.

            1. ידוע, אבל עדיין האצבע הרבה יותר קלה על ההדק כשמדובר בשחורים

          2. אשך ברור שאצבע יותר קלה על ההדק שמדובר באדם שחור, זה התת מודע של שוטרים , זה מה שניסיתי להסביר בסיפור , השחורים אחראים להרבה יותר פשיעה ביחס למצב באוכלוסיה (שוב מצב סוציו אקונומי) , שאתה נכנס לגטו כזה או אחר שרוב האוכלוסייה שם היא שחורה ורמת הפשיעה גבוהה ברור שהיד על ההדק תהיה קלה הרבה יותר,
            כמובן שיש גם מקרים של גזענות בחלק מהמקרים אבל פה זה לא המקרה.

            1. אין לזה הצדקה. מדובר שאנשים שהעבודה שלהם אמורה להיות לדאוג לשלומם ובטחונם של האנשים, והם אמורים לקבל הכשרה שתייתר ותתגבר על הטיות מודעות או לא מודעות שאין להן הצדקה סטטיסטית. מדובר כאן בתירוץ ולא יותר. בפועל יש לך כאן גזענות מערכתית.

              https://youtu.be/hkfgUsMSvN0

    3. מעניין ששדו יודע מה קרה לפני ("התגבר על השוטרים" – שאולי זה באמת מה שקרה – לפני כל אזרח מאמריקאי אחר, אבל עד שה-A.D לא יודיע מה קרה, לא נדע

  26. ההתנהגות של לברון פשוט מחליאה. מדובר על אותו השחקן שבשונה מ90% מהשחקנים החליט לא לשים מסר על גבי הגופיה שלו משום שאין ברשימה שניתנה "מסר שמתאים לו", כאשר בפועל זה בגלל שהעדיף את המותג האישי שנקרא "לברון ג'יימס" על פני מסר ששאר הליגה עושה.
    ההגיון פשוט, תתבלט במה שאתה עושה בכדי לקדם את עצמך. זה לא צריך להיות למען ריצה לנשיאות או למען הכנסה מיידית של כסף. זה קידום המותג שלו. ולכן כאשר היה את הסיפור עם הונג קונג הוא התייצב לצידה של סין כנגד מורי ש"לא העמיק מספיק בנושא" כי הונג קונג לא עניינה לאף אחד את העכוז אבל בסין יש קהל גדול והמון כסף.
    האם הוא צודק במקרה הנוכחי? האם המחאה צודקת? כל אחד חושב אחרת וזה בסדר. אבל הרשו לי להאמין שזה לא מגיע ממקום של כאב אלא ממקום של ניצול הבמה להאדרת שמו.

      1. מזה וזה אל תנח ידך. לדעתי הוא יודע בבירור שהליגה תמשיך וידע שהוא במיעוט, לכן הוא הצליח גם להראות שהוא התומך הכי נלהב במחאה אבל גם להמשיך לשחק.
        תראה, אין לי איך לדעת מה הוא באמת חושב, אבל בהסתמך על ההתנהגות הכוללת שלו אני חושב שזה סביר+ להניח שזו האמת.

        1. ברור בטח תאגיד שמאורגן כמוהו. הכל אצלו מתוכנן הכל פוני. ברור שידע שתמשיך והצביע נגד הוא התאמן כל הקורונה כמו דראגו ברוקי 4 חח בשביל לקחת טבעת ונראה לך שזה מה שמזיז לו חחחחחחחח
          הוא כבר מכין את עצמו לפוליטיקה זרע את הזרעים עם הקמת הבהיס וכו כבר אז אמרתי את זה

    1. שמואל האם אתה מצהיר אמונים ל-LLL? שמנו לב שאתה עומד בקריטריונים המחמירים שלנו לגיוס. אל תשכח שבבוא היום (שהשיקצה יתמודד לנשיאות מטעם הדמוקרטים) אנחנו נהיה במספר עצום והרבה מתפקדים ידפקו על דלתנו. היום המנוי במחיר חינמי.

        1. מאנו ברוך שובך, גם אני מילאתי שוב השנאה עדיין יוקדת בעצמותיי הזקנות ,מי לדעתך דאג למועדון חשפניות?

        2. אשך צריך לעדכן את המבחן עם שאלות במציאות של היום.

          1. למשרת נשיא ארהב מועמדים שיקצה הארדן ראס במי לא תבחר?

          2. מה ההרגשה כאשר אתה צופה בשיקצה מפסיד

          קרי לילה
          דכאון
          אורגזמה
          שמחה
          3 אורגזמות ברצף

          וכו…תכין שאלון עדכני

            1. אנטישמים, זה בטוח חלק ממזימה של התאגיד

  27. כל הכבוד לשחקנים שמשמיעים את קולם. סימן לאומה בריאה. רק בדמוקרטיה זה אפשרי.
    מאמין שהפלייאוף יימשך לאחר ההפסקה אבל השחקנים כבר תרמו הרבה. שאפו ללברון, אם היה אומר הפוך אני מניח שהיה מואשם בצביעות.
    ודאי שעל מקרה כמו שהיה צריך להגיב מבחינה חברתית, הנורמה של ירי כזה היא מוגזמת גם בלי קשר לצבע עור

  28. לדעתי הנזק בסיום העונה גדול מהתועלת כי ברגע שהם לא משחקים כדורסל אין להם באמת קול להשמיע. השבתת משחק אחד יוצרת רעש בקרב אנשים שלא קשורים למחאה (גולשי הופסק הישראליים למשל) משום שזה 'תקע להם' את הצפייה במשחקים. אבל אם העונה תושבת, תוך שבוע נשכח מזה.
    המסר שהם מצליחים להעביר מגיע לאוזני האוהדים רק כי הם באים לראות אותם משחקים כדורסל ואלה מוסיפים לתוכו מסר, אבל מי יצפה בראיונות של לברון ביוטיוב בפגרה? מי מאיתנו מחכה למוצא פיהם כאשר הם לא משחקים כדורסל? הם הבידור שלי ואני צופה בהם משחקים כדורסל. אם במשחק או בראיונות בזמן המשחקים הם יעבירו מסר, הוא יגיע אליי. אם הם לא ישחקו בכלל, לא יגיע אליי שום מידע על דעותיו של ג'ורג' היל.
    אני לא אומר "shut up and dribble" אני אומר "don't shut up but dribble" כי אחרת כל הדיבורים הם לריק ואין מי שישמע אותם.

  29. השחקנים צודקים, אי אפשר לשחק באווירה כזו.
    אלא שאם הם יפסיקו לשחק, הם יאבדו את הבמה, ויפסיקו לעניין.
    ולכן, דווקא המשך המשחקים, תוך ניצול הבמה התקשורתית לצרכי המסר – זה יהיה תמיכה במחאה נגד הרג שחורים.
    איך לנצל את הבמה? כמו שיש פסק זמן טלוויזיה, תכריזו על פסק זמן מחאה, שבו ערוצי הטלוויזיה לא יוכלו לצאת לפרסומות ותגידו מה שאתם רוצים. הרבה יותר אפקטיבי.

    וחוץ מזה, עניינית, כשהרחובות מוצפים נשק, כל שוטר חושש לחייו. כל התכופפות של אדם לתוך הרכב, גורמת לירי מתוך פאניקה.
    אף פעם לא הבנתי ולא אבין איך אפשר לנהל כך מדינה, כשכל ילד מחזיק אקדח בתוך התחתונים.

        1. מספרים מטורפים של הרוגים. ויש תוצאות לוואי הרסניות אחרות:
          כל הרוג פירושו לפחות אדם אחד נוסף לכלא לכל ימי חייו (בממוצע, כי חלק מהרציחות לא מפוענח, ובחלק יש יותר ממורשע אחד). כמה עולה כל אסיר?;
          כל הרוג פירושו משפחה שכולה, לפעמים אמא שנשארת בלי ילד, לפעמים ילד נשאר בלי אבא, ולפעמים משפחה הרוסה שמתדרדרת לפשע, סמים וזנות;
          כל הרוג מפיל אנשים על מערכת רווחה שבכלל לא בנויה כמו במדינה סוציאלית, ולכן ההתדרדרות הסוציאלית לעוני ופשע מזינה את עצמה;
          כל הרוג פירושו פחות מפרנס, פחות תוצר לאומי, פחות חוסן בטחוני (חייל פוטנציאלי), פחות הכל;
          זה לא רק עניין מוסרי, זה גם עניין כלכלי. כל החברה, כל הכלכלה הלאומית, משועבדת לשרת בעלי הון מתעשיית הנשק. משכנעים את הרדנקים שהממשלה רוצה לחסל אותם והם צריכים נשק כדי להתגונן מפני הרודנות הממשלתית, אז יאללה, כל אחד מצטייד כמו צבא קטן. טירוף.

  30. אני לא חושב שהNBA יחזור למה שהיה האקט הזה הוא שיאו של תהליך איבוד שליטה מצד אדם סילבר ובעלי הקבוצות.
    אין שום בעיה במרחב הדמוקרטי להביע עמדה או לשבות אבל גם לכל דבר בחיים יש מחיר.
    .
    השחקנים אולי ינצחו את "הקרב" הזה אבל הם יפסידו במלחמה.
    חבל שאין להם הנהגה חזקה בפנים כדי שתשב איתם על ההשלכות ומה ההסתברות לקבלת תוצאה מכל אקט.
    הכוח שלהם נובע מהיותם שחקני NBA פופולריים שמרוויחים המון.
    אם רמת העניין בליגה תרד גם כוחם של לברו וחבריו יירדו.
    אם כדורסל זה לא כזה חשוב, אז וואלה, לא חשוב באמת מי תהיה אלופה, לא חשובים הנקודות, לא חשובים הסטטיסטיקות ולא חשובים התארים. כלום הרי לא חשוב נכון? אז אם להם לא אכפת למה שלבן אדם מהשורה יהיה אכפת.
    .
    בסוף יקרה מה שקורה בטבע ובחיים.
    תהיה סוג של המשכיות- או שאנשים יחיו בלי ה NBA או שאנשים יתייחסו לליגה כמו שמתייחסים ל WWE או שתקום ליגה חדשה נקייה מפוליטיקה. הרי אהבנו את ה NBA גם בלי שהייתה כזו מוכשרת.
    .
    הצעד הזה של שבירת הכלים פתוח לכל הצדדים.
    הרי אין אדם אחד בעולם שיגיד "וואו אחרי הצעדים האלה עכשיו אני כן אראה NBA "…
    הרייטינג היה בצלילה וכנאה ימשיך לצלול עוד יותר כי כולם מבינים שהשוטר עשה מעשה חמור אבל ישנם כל כך הרבה מעשים חמורים נגד כל מוצא אתני בעולם ועם מיליון סיבות אז אפשר להפסיק לגמרי את הספורט, של כולם! לי זה לא משנה זאת לא המחיה שלי אבל ספורט זה חלק מהתרבות שלנו ובסוף אנחנו נתרגל לחיים ללא ספורט השאלה היא האם הספורטאים יתרגלו לחיים בלעדיו.
    .
    ההשפעה שלהם נובעת מהספורט ואם הם יפגעו בזה הם יפגעו בהשפעה שלהם ויהיו בסוף לא רלוונטיים.
    .

    1. זה הפך national black asso.. מפלגה פוליטית. לגבי כל דבר עכשיו יהיה להם מה לברבר והם גם חושבים זה מעניין מישהו. אנשים באים לראות אותם מכדררים מדננקקים קולעים ושואגים לא מעבר.
      איש לא מתעניין מה חושב השיקצה על המצב בעולם או באומה.
      יכולים ללכת להתמודד השיקצה יחד עם קיירי והקאפקייק וגורג היל ונראה כמה קולות יקבלו.
      הלוואי שתקום ליגה נפרדת מהכדורסל האומנותי

          1. עד כמה שידוע לי היו שביתות בעבר בישראל. רק לאחרונה העובדות הסוציאליות שבתו.
            ברוב המוחלט של המקרים לא היו פיטורים המוניים וכשהיו זה היה כי אחת הסיבות לשביתה היה הרצון בפיטורים המוניים שהופחתו בכמות בעקבות השביתה.

            1. בחייאת, איזו מין שביתה זו? מה הם רוצים מהמעסיק? מהיום הם כבר לא שובתים? זו לא שביתה זו אי הופעה לעבודה מסיבות שלא קשורות לעבודה בכלל

            2. שביתה היא לא בהכרח נגד המעסיק. בצרפת ב-1968 הייתה שביתה כללית של 10 מיליון עובדים כאות הזדהות עם הסטודנטים.

            3. אז אולי בסמנטיקה אתה צודק, אבל העובדה היא שהם מוחים על משהו לא קשור למקום העבודה (או קשור מאוד מאוד בעקיפין לטענתך) שגרם לביטול משחקים ואולי יותר בעסק של מיליארדים עם מיליוני לקוחות, הם צריכים לשלם את המחיר מה שהוא לא יהיה. לא הגיוני שהליגה תגיד להם בסדר נתראה במשחק / עונה הבאה

            4. ההכנסות ירדו וכתוצאה מכך גם המשכורת שלהם תיפגע. צריך עוד? למה?

            5. מה ירד 😂😂😂 עוד כמה ימים הם חוזרים לכדרר ולדנקק עד הירי הבא לפני הבחירות 😎

            6. נו באמת, ומאיפה ההכנסות ירדו? מהשמיים?

            7. אני עדיין לא מבין למה צריך להעניש אותם על שביתה.
              זו אחת הזכויות החשובות ביותר של עובדים לטעמי, גם אם מדובר בשביתת הזדהות.

            8. בגלל אבדן ההכנסה לליגה שאתה מדבר עליו + עזיבת לקוחות פוטנציאליים. אולי גם אני אשבות מתי שבא לי בלי השלכות? נשמע כיף

            9. וההשלכות הן שאובדן ההכנסות עובר גם עליהם.
              אם תארגן את חבריך למקצוע ותשבתו כדי להפגין סולדריות עם נושא שחשוב – בטח. מעולה. לא צריך ואסור שיהיו השלכות על שביתות. שביתות זה כלי חשוב ביותר של כל העובדים באשר הם ליצור לחץ כקבוצה.
              אתה מפחד שיהיו יותר מדי שביתות? יש המון הגבלות על האפשרות לשבות ויש פוליטיקאים ובעלי הון שמנסים עוד לצמצם את הזכות הזו. בוא, זה לא שהשחקנים שבתו מיליון פעם על כל פיפס. סך הכל פעם שנייה בערך בתולדות הליגה.

    1. שזכותם להשתמש בכוח העבודה שלהם כדי להשיג הישגים פוליטיים.
      שאם בדרך כלל לבעלי הון ופוליטיקאים מותר לשחק, בצורה שקופה לגמרי, בזירה של הספורט המקצועי כדי לתת לגיטימציה לפעולות שלהם, כבעלי הון בודדים, פוליטיקאים שמחפשים קולות או משטר שלם שמנסה להלבין צדדים אפלים שלו, וכל זה כדי לתחזק מיתוס של מוביליות חברתית בעזרת לחם ושעשועים, אז גם לשחקנים מותר להחליט שהם לא רוצים לשתף פעולה עם התפקיד שהוכתב להם מלמעלה, שיש להם מטרות פוליטיות משל עצמם שהן נפרדות מהכוח הכלכלי ששולט בליגה.

      1. צודק ולכן על המושלים להעיף אותם מהליגה ולאסוף את אלו שכן רוצים ואז נראה באיזה ליגה אוהבי הלחם והשעשועים יבחרו בליגה של לברון או בליגה של לוקה

          1. כן בעולם שלך גם לוקה מקופח ומסכן. לא הוא לא יהיה בליגה של לברון.
            מעניין שאתה מכיר את כל מי שמסכן ומקופח. השחורים הסינים ההיספנים הנשים הילדים כולם מקופחים בעולם הטוג 😂😂😂
            מציאות מדומה

            1. אפשר גם קצת ממה שאתה לא לוקח שגורם לך להזיות האלו?

            2. ההזייה אצלך ואתה לוקח חומרים לא טובים כי אתה רואה רק שחור בעולם קח חומר אחר תחליף ספק שתהנה קצת במקום לנסות להציק לנו עם עוולות האנושות שלך.
              היא לא מעניין

            3. אני רואה שאתה במצב רגיש אז אני אניח לך להזיות שלך. לפרק פתית שלג אחד ביום זה יותר ממספיק עבורי.

  31. חדשות נוספות, נכון שאמרתי לכם שהשיקצה לא יאהב את העובדה שמישהו גנב לו את הקרדיט על ארגון השביתה? אז הוא עכשיו "זועם" על גורג היל חחח
    בניגוד אליהם, שחקני מילווקי פעלו ככל הנראה לבד – מה שהתקבל בביקורת אצל חלק מהשחקנים, בראשם לברון. לפי רשת "יאהו", למרות שהפגינו כלפי חוץ תמיכה מלאה בצעד של מילווקי, "לברון ואחרים הרגישו מאוכזבים מהעיתוי שלו, ובעיקר מהעובדה שמילווקי עשתה זאת מבלי לדבר עם אחרים".

    השיקצה רצה להצטייר כמנהיג המחאה ולהיות הראשון שמודיע על כך ששאמס ידווח שלברון הוביל את השחקנים לשבות 🙂
    אגב על מי הוא וקאווי בדיוק מאיימים? שיעופו לאל איי. פלייאוף בלי 2 השיקוצים האלה יהיה עילאי ועם סיכוי לטבעת הארדנית עם חזרה של ראס.
    איפה נאלמו המושלים" שכבר לא "בעלים"? צבע עורם קצת שונה, האם הם מתביישים בכך?

        1. הי שמעון
          לא אמרתי כלום . רק שאלתי שאלה . סקרן אותי האם תגדיר את זה כגזענות . היות וכך עשית , אז השאלה הבאה :
          האם לדעתך מוצדק למחות על דבר זה ? או שצריך לקבל את זה כחלק מהחיים ? אני לא רוצה לפתוח פה קן צרעות , אבל אם אין הצדקה למחות על דברים כאלו , אז מה לעזאזל אנחנו מחפשים באיזור הזה ? או שיש קבוצות שלהן זכות למחות וקבוצות שאין להן זכות כזאת ?

          1. למחות לא יעזור אלו דברים שיתקיימו תמיד היו קיימים מאז הבריאה וימשיכו כי זה טבע האדם.
            באותה מידה אתה יכול להפגין נגד רצח. יעזור לך?
            בחיים צריכים להיות פרקטים אני לא מאמין בהפגנות מחאות בכי ונהי אלא לקחת שליטה על חייך ולהתעלם מרעשי רקע כאלו ולעשות שלך יהיה הכי טוב.
            כל היתר בזבוז אנרגיה

            1. שמעון ידידי
              אם תיאודור הרצל היה מאמץ את הגישה שלך,כמעט בודאות אתר hoops.co.il לא היה קיים ולא היינו מנהלים את הדושיח הזה.אני בין השורות של דבריך קולט שאתה מכיר בזכות של שחקני הנבא למחות,אתה חולק על הדרך שבה בחרו ומפקפק שתצמח מזה תועלת למאבק שלהם . לכן אני מאתגר אותך:יש כמה מאות שחקני נבא שחורים שמרגישים כרגע מה שהרצל הרגיש כשסיקר את משפט דרייפוס.יש להם כח כלכלי והשפעה ציבורית לא מבוטלים. מה היית מיעץ להם לעשות כדי להלחם בגזענות שהסכמת להודות שקיימת ?

            2. שמעון,
              איזו גישה צינית לחיים.
              .
              לפי הגישה שלך,
              למה למישהו לבחור להיות פראייר ולשרת בצה"ל בכלל או בקרבי בפרט?
              למה למישהו לשרת במילואים?
              למיה למישהו בכלל להסתכן בכל מסגרת שהיא עבור כל דבר שהוא חוץ מלמען עצמו?
              .
              (היכן היינו בלי אותם פראיירים שמוכנים לשרת בקרבי, לשרת במילואים, לההסתכן?)
              .
              לגבי מידת ההשפעה שיש למחאות.
              ובכן, עובדתית, יש.
              את תנועת 4 אימהות, אתה זוכר?

            3. (חובה לציין – מידת הסיכוי להצלחתה של מחאה, אסור שתהיה פרמטר בהחלטה האם למחות או לא. מחאה היא זוכות, וברמות מסוימות, חובה, דמוקרטית)

      1. זה התרחשות כמעט יומיומית בארה"ב. אצלנו בשכונה האוניברסיטאית באחד מהמחוזות העשירים ביותר בארה"ב שוטרים עצרו נער שחור שהלך יחף בחצר של ביתו.

          1. מודה באשמה (אבל השוטרים כבר תפרו עליו שהוא היה על פיסיפי עם מחלת נפש ושהיה חמוש עם אקדח אז זה לגמרי בסדר)

            1. כן בארהב השוטרים רק תופרים תיקים חחחח אין עבריינים הכל זה תפירות 😂😂

            2. זה מאוד מצחיק מאדם שמשוכנע שתופרים בישראל תיקים לראש הממשלה (ולא מבין שהתגובה שלי הייתה סרקסטית)

            3. מצחיק שאתה חושב שמישהו משוכנע במשהו ביבי עושה כמו מה שעשה עושה ויעשה כל פוליטיקאי בעולם.
              שיהיה לו בריאות.
              מצחיק בכלל לשמוע משהו מהחברים של עודה

  32. ברגע שהגבולות בין BLM לשחקני NBA מטשטשים המצב יהיה בעייתי.
    יש הבדל בין ההמון לבין מנהלים\מנהיגים.
    שחקני ה NBA המובילים הם המנהיגים. ומנהיגים טובים פועלים מתוך קור רוח ומובילים את המחנה ולא נסחפים.
    במקום זה הם יובילו לקרע עמוק יותר, כי אולי הבעלים והשחקנים הלבנים משתפים פעולה כדי לא להיות מסווגים כגזענים אבל בתוך תוכם הם יודעים שזה רע מאוד לכולם לטווח הארוך. ואפשר ליצור אקטים הרבה יותר משמעותיים מביטול הספורט.
    .
    וכמו ששוב אמרנו אינסוף פעמים, הבעיה של האומה האמריקאית היא הרבה יותר עמוקה. הסימפטומים של המחלה שאנחנו רואים הוא אותם מקרים הזויים אבל האומה הזו חולה מהיסוד ומשם צריך להתחיל.
    .

        1. בטח שיש אנשים כאלה, זה פשוט נדיר מאוד שהם מגיעים לעמדות בכירות בגופים שמקבלים החלטות. ג'ורג' היל עובד בשביל כנופיית קפיטליסטים מהסוג הכי גרוע שינצלו את הכאב האמיתי שלו בשביל למכור עוד גופייה עם EQUALITY בצ'רקסית

          1. הו שלום גם לך התגעגעתי בילית יותר מידי בחברת זרים.
            הערכים של מיקי זוהר עדיפים על של גנצוש? יאיר? ביידן? כן! כן! ועוד הפעם תגיד כן! תחזור אחרי יס ווי קן יס ווי קן!
            עכשיו שלב הבא תקנה חולצה של דונלד וסע להפגין בסין טיבט אפריקה אגב יש שם שבטים מיזוגנים לך תלמד אותם קצת ערכים תשכיל אותם טיפה אחרי זה סע ללבנון או סוריה או משהו לא יודע יש שם טבח מהסיפורים ואז תספר לנו מה למדת על הערכים שלך.
            תוך כדי תביא לנו עוד מספרים ועובדות מונפצים של איזה ליברלים פרוגרסיבים וננהל דיון פילוסופי רם על מקטרת וקטורת מה אומר?

    1. איזה לחץ יש עליהם בדיוק Ljos? מליונרים שהולכים לבית מלון לחופשה 3 חודשים, לחץ זה על האנשים ברחוב שאין להם מה לאכול שצריכים לממן משפחות ולצערי יש הרבה .

      1. "It's easy to fall prey to cynicism or downplay the challenges experienced by NBA players and staff because of their luxuries. But we're talking about unprecedented circumstances here. Their amenities do not change the immutable human need for connection, purpose, and fulfillment."

        1. איזה קושי נו באמת? זה לא שהם לבד הם 300 חברה מליונרים צעירים בבית מלון שדואגים להם לכל צורך , כשהייתי צעיר טסתי לארהב לא ראיתי את המשפחה שלי 3 שנים באותה תקופה לא היה פייסטיים ולהחזיק טלפון בין לאומי זה היה מותרות שלא הייתי יכול להרשות לעצמי , עכשיו באותה תקופה לא הייתי מיליונר אפילו לא קרוב והייתי צריך לעבוד 16-17 שעות ביום.
          .
          להיות בבית מלון 3 חודשים ולקבל מילונים? יש מישהו פה באתר שלא מוכן להתחלף איתם, זה לא קושי יוצא מגדר הרגיל אלא פינוק של אנשים.

            1. מעריצה איסלנדי.
              מעריצה.

            2. חבל שלא כתבת מאיפה הציטוט

            3. אתה רציני?
              זה מהקישור בתגובה הראשונה בשרשור

            1. אל תלמד אותי בבקשה על קשיים בבקשה.
              תאמין לי שאני לוקחת אתכם בכיס הקטן, ועוד יורקת את העצמות אחרי.
              🤭

            2. לילי לא הבנת אותי. איחלתי לך קשיים יותר רכים כמו שחקני nba זה מה שהתכוונתי שנהיה במלונות בועה😎 עם ההטבות שלהם

            3. אז בהחלט לא הבנתי.
              כן, אני בהחלט אשמח לצרות של כוכבי הNBA

  33. חייבים להאהוב את אבירי חופש הפרט שהזיקה שלהם לחופש הפרט מתאדה ברגע שזה נוגע לחופש של אנשים במסגרת העבודה שלהם

    1. כמו בארץ כשדורכים על הזכות להפגין מול הבית של שופטי בגצ? כמו בארץ שאבירי חופש ההפגנה הקימו קול זעקה כשמנעו ממאות אלפים להגיע להפגנה בגוש קטיף? כמו אצלנו כשהקולות הליברלים השמיעו אמירות ברורות כנגד פסיקתו של אהרון ברק להגביל הפגנות מול בית ראש הממשלה לשעתיים וחצי כל ערב? בהחלט חייבים לאהוב את הטהרנים הללו.

    1. לא יודע מה אתה מנסה לטעון כאן, אבל מלבד זה שאין דמיון רב בין המקרים, האדם במקרה השני לא נחשב לבן בעולם המושגים האמריקני

    1. כזה ירי בישראל היה ככל הנראה מביא את השוטר לאיבוד מקור הפרנסה ולבית סוהר.
      רואים שזו מדיניות שמקורה כנראה במצב שבו כל אחד יכול לקנות נשק.
      זה מחריד!

  34. מצד אחד לברון לא יכול לחזור לשחק, כי הוא טיפס על עץ והוא לא ירצה להפסיד בעתיד קולות של בוחרים אפרו-אמריקאים. מצד שני… גם רפובליקנים מצביעים לנשיאות.

  35. אחרי האסון במגדלי WTC, מה שמכונה שם ניין אילבן ואצלנו ״הפיגוע בתאומים״, לא שיחקו בייסבול בניו יורק בערך שבוע. השחקנים הרגישו שהם לא יכולים לשחק כשמסביבם מוות, כאב ואבל. הניו יורקים שלחו אותם חזרה למגרשים, הם אמרו להם ״כל היום אנחנו בוכים, תנו לנו שעתיים שלוש בערב לשכוח מהכל.״
    ***
    כשמייקל ג׳ורדן התבקש לתמוך במועמד הדמוקרטי לסנאט הארווי גאנט שרץ מול הגזען הידוע ג׳סי הלמס, הוא סירב. הטיעון שלו, שירדוף אותו כל חייו הוא ״גם רפובליקנים קונים נעליים״. אפשר לראות את זה כאמירה צינית קפיטליסטית, אבל גם כטיעון ״אני רק שחקן כדורסל״ או אפילו כטיעון ״בין האוהדים שלי יש משתי המפלגות״, כאילו הוא אומר שלהגיד לילד שמעריץ את ג׳ורדן ושהוריו רפובליקנים ״אתם לא בסדר״ זה לא מתפקידו של ג׳ורדן השחקן, מנהיג הבולס, והאישיות. אמרו לו ״אתה צריך לנצל את זה שאתה אלוהי הכדורסל והאיש המוכר ביותר בעולם למטרה פוליטית״ והוא אמר להם ״אין לי את הזכות לנצל את מעמדי למטרה פוליטית״.
    ***
    אתלט היום שיחזור על מה שעשו סמית וקרלוס יושעה מספורט אולימפי והמדליות שלו יוחרמו. לא כי זה פוגע ברעיון השוויון והשלום והרוח האולימפית, אלא כי הספונסרים מתנגדים. להביע את עצמו ברשתות החברתיות מותר. להניף את הדגל ולהשמיע את ההמנון של מדינה דיקטטורית זו או אחרת שהאתלט שמייצג אותה זכה במדלית זהב מותר. להביע מחאה, ולו רק בהנפת יד אסור. מצד שני, בזכות אותם ספונסרים, יכול אתלט אולימפי זה או אחר להתפרנס מיכולתו. תראו מה נאלצים לעשות ספורטאים אולימפיים במדינות מסויימות כמו למשל ישראל כדי לממן את עצמם שיוכלו לייצג את המדינה שלהם. הספונסרים הפכו את האירוע והמשתתפים בו לרווחיים, אולי מותר להם לקבוע את הכללים.
    ***
    להחרים את המשחק זה צעד נכון ולא נכון בו זמנית. יפה שהספורטאים מוכנים לוותר על הישגים בשם האמירה הפוליטית שלהם. אבל מה יעשה מי שלא מוכן? מי שחלומו הוא אליפות או הגעה לגמר נגוז בגלל שלברון שהשיג כבר הכל מחליט לא לעלות? האם בשם המחאה על הכפייה מותר לכפות מחאה? האם אוהד של הלייקרס, שלא ירוויח בכל ימי חייו מה שלברון עושה בעונה אחת, צריך להענש, ולא לקבל את פיסת ההנאה היומית שלו, קצת לשכוח מכל מה שקורה? האם שואלים אותו בכלל? האם כריס וובר צריך להשאר בעמדתו ולשדר ולדבר על המצב או שעדיף לו לקום וללכת? אולי בכלל שישתוק ויעשה את העבודה שלו כי לרוב האמריקנים שרוצים לעזוב וללכת הביתה למשפחה אין את האופציה הזו? האם בגלל ש״לא לשחק״ זו פריבילגיה של שחקנים מקצוענים, אסור להם לנצל אותה? לפני חמישים שנה שחקן NBA לא היה מעז להחרים משחק. האם צריך לחגוג את העובדה שהיום הוא יכול ללכת הביתה ועדיין לא לדאוג לעתידו הכלכלי, או שמא הם צריכים לשחק כי לצופים שלהם אין את הפריבילגיה הזו? או שמא שחקן חייב לנצל את מעמדו להביע את הדעה כי לו יש את הבמה, ולמעריציו אין?

  36. יש לי שאלה 3 השוטרים בסרטון שם די חלשלודים כאלה ולא גדולים מה קורה אם אדם כמו מונטרזל אומר להם ביץ אס וויט פיגז והולך לאוטו להוציא משהו מה עושים?
    יורים בכף רגל? והשוטר הזה תכלס צלף הוא לא 7 כדורים והאיש עדיין חי אז מה עושים?

    1. בוא נראה אם אני זוכר מה אמרו לי פעם אחת בצבא:
      – וואקף וואקף, ולא אנא בטוחק
      – דריכת נשק הפגנתית
      – ירייה בכיוון של 60 מעלות לשמיים
      – ירי לכיוון הרגליים. כיוון
      – ירי לפלג גוף ברגע שנוצרת סכנה מיידית לחיי אדם
      והעבודה שלי היא לא ובשום שלב לא הייתה להתמודד עם נשק מול בני אדם. לא באמת קיבלתי אימונים לאיך מתמודדים עם אנשים, פיזית או פסיכולוגית.
      .
      או, אתה יודע. במקרה הכי גרוע, כי הוא לא מסכן חיי אדם, נותנים לו ללכת וחוזרים בזמן אחר עם גיבוי הולם שעדיין הולך לפי הנהלים ולא מתחיל לירות סתם.

    2. רק אציין שיש להם שוקר.
      ומניסיון אישי (…) לא משנה כמה גדול הבחור יהיה, הוא יקרצף את הריצפה יופי טופי.
      .
      יש עוד דרכים להשתלטות על אזרח סורר, חוץ מנשק חם.

      1. זה לא תמיד אפקטיבי שוקר. (ראיתי איפשהו שגם במקרה הזה הם ירו עליו טיזר,אבל לא בטוח כלפי זה).
        ואני לא חושב שצריך להוציא את האפשרות של ירי על אזרח סורר.כמובן לעשות גבולים הגיוניים.
        אבל גם אסור להראות חולשה כלפי פושעים. (פעם אמר מישהו איפוק זה כח,לא כזה עבד)

        1. אדם קודם כל דואג לשמור על חייו וחיי הקרובים לו.
          בגלל מצב הנשק בארה"ב שוטרים נמצאים בחזית ומסכנים את חייהם יום יום שעה שעה דקה דקה וכו.
          שוטר יודע שרגע אחד של היסח דעת או ויתור והוא יכול להיות ז"ל. שומר נפשו ירחק!

        2. הכל במידה.
          ירי אך ורק אם יש סכנה לחיים של השוטר.
          זה כזה פשוט.
          אזרח סורר שלא מקשיב לשוטר?
          כל עוד אין אלימות מסכנת חיים, אני באמת שלא רואה שום הצדקה לשליפה של נשק חם.

          1. קל לדבר, את כנראה לא גרה שם….
            את לא מכירה את הסיטואציות שהם חווים.
            כשאזרח לא מציית לפקודות של שוטר זה מדליק אצל השוטר נורה אדומה.
            יש פרוצדורה של טיפול משטרתי בתרחיש של אי ציות לפקודות. אם שותר רק חושד הוא ישר משחקק את הנשק. השלב הבא הוא שליפה ואיום, אחרי כן?……

            1. לא לירות לו בגב בלי סיבה.

            2. אני מכירה את הסיטואציות שאנחנו חיים בהן בצבא – שירתתי בקרבי 3 שנים.
              מעולם, אפילו לא פעם אחת (והייתי בקלנדיה, שכם, יריחו ואיפה לא) יצא שיריתי על אזרח ללא סיבה.
              ואל תגיד לי שזה מצב שונה, כי כשאתה בקלנדיה – תאמין לי שהפחד הוא הרבה יותר גדול מאשר של השוטרים בארה"ב.
              בהתחייבות.

            3. אבהיר יותר – מעולם לא יצא שיריתי על אזרח פלשתינאי.
              ותאמין לי שאיום הרגשתי באופן יומיומי.

            4. אתה מכיר את הסיטואציה?
              מה עם אותו שוטר עבר פעם תדריך שבו ראה דוגמה לשוטר שלא ירה והחשוד הסתובב והוציא אקדח מדלת האוטו וירה ראשון?
              חשבת אולי על סיטואציה כזו?
              זה אפשרי?
              קל להעביר ביקורת כשאתה לא חי שם ולא עובר חוויות מסוג זה על בשרך.
              מצד שני, 7 כדורים בגב זה רע מאד!

            5. טוב שלא ירית, פה אם הית יורה ופוגעת היו מכניסים אותך לבית סוהר.
              וכן הסיטואציה פה שונה. ביהודה ושומרון אין סופרמרקטים לנשק….

            6. אלוהים אדירים, לא לירות לו בגב בלי סיבה.
              בסיטואציה הזו, ובסיטואציות של אינטרקציות בין משטרה למיעוטים, הסיטואציה הרבה יותר מסוכנת עבור האזרח מאשר עבור השוטר.

            7. ואני שואל אותך שאלה פשוטה, מדוע האיש לא נענה להוראות השוטרים?
              יש ל תשובה לזה? הרי ברור לך שאם היה מרים ידים ומציית להוראות אף אחד לא היה יורה עליו. מקסימום היו שמים עליו אזיקים וגוררים אותו לתחנת המשטרה. מה אתה הית עושה עם שוטרים היו אומרים לך בארה"ב פריז, הנדס אפ?

            8. דר נייטרלי
              אנשים הם לא יצורים מאה אחוז רציונלים, במיוחד במצבי לחץ. הסיפור שם לא לגמרי ברור, אבל לא חושב שלי לך או אף אחד ברור במאה אחוז איך הם היו מתנהגים בכל מצב מסוים.
              אם אתה נמצא בארוע שבו מזמינים משטרה בלי קשר אליך ופתאום הם מתלבשים עליך ואתה אולי בסטרס (כי בדיוק היית במצב חברתי לא נעים נוסף לו עוד מימד של לחץ נוסף ע"י נוכחות משטרתית כאשר יש לך זיקה הסטורית שלילית מנסיון עבר עם שוטרים (לא משנה אם מוצדק או לא) אינך יודע בוודאות שתתנהג בצורה מסוימת ושתצליח להתגבר על מה שלא עובר עליך באותו רגע רק כי זה פתאום זמן שחייבים לעשות כל מה שהשוטרים אומרים.

            9. בתגובה 52.2.1.2.1.7 ובכלל (על חוסר שיתוף פעולה עם השוטרים).
              סוד קטן – אנשים לא ככ אוהבים לשתף פעולה עם המשטרה.
              בטח כשידוע שהיחס של המשטרה לאוכלוסיות חלשות הוא לא תמיד להיט, ו\או כשיש חשד סביר לצאת מופסד מהאינטראקציה.
              לא יודע אם יצא לך לראות עכשיו סביב הקורונה שאנשים לא תמיד משתפים פעולה אם המשטרה בדר"כ כדי להימנע מקנס של 500 ש"ח (חלקם לפחות אנשים נורמטיבים לחלוטין).

              אז השוטרים צריכים לעשות את העבודה שלהם זה נכון, אבל יש עניין של כוח סביר.
              לירות בבן אדם כי הוא לא משתף פעולה זה ממש לא סביר, מה הדבר הבא? לירות באנשים שחצו מעבר חציה באדום?!
              והם עוד אמורים להיות אלו שמגנים על האוכלוסייה..

            10. חחחח הצל של AS מנסה לנקות פושע על סעיף פסיכיאטרי?
              אי שפיות זמנית? חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח, ענק!
              אתה מתפתל שם ומנסה להמציא תירוצים? כששוטר נותן הוראה אתה כאדם נורמטיבי מבצע. נו באמת, נכנס לסטרס. כולנו נכנסים לסטרס. הפושע מחפש את הנשק בשביל לצאת מהסטרס. מצד שני 7 יריות זה יותר מדיי. היה צריך ללכת על הרגליים.
              ואבנר, מדובר בארה"ב, הסיטואציה שונה לחלוטין. כמעט לכל פושע קטן יש נשק וקיימת סכנה ברורה ומיידית לשוטרים שמטפלים באירוע מול עבריין. אתה מעלה דוגמא של קנס של 500 ש"ח? רפורט? כאילו באת לקרב אקדחים עם עלה תאנה רך….

          1. לילי היד אצלנו קלה על ההדק בטח שלא היה צריך להרוג אותו בגלל שסירב היו צריכים לירות לו ברגליים, בטח לא לקחת את השיפוט לידיים אבל זה לא קשור לצבע עור אלא לאיך שמלמדים פה שוטרים (והם לא מפעילים שיקןל דעת) . אני חוזר על זה כל אזרח יודע שסירוב למעצר שווה ירייה פה.
            .
            בסוף הוא סירב למעצר היה נגדו עדות על תלונה מינית והחזיק נשק (מצאו את הסכין באוטו),.

  37. משחק האולסטאר הראשון של קוראי ומגיבי 'הופס' יורכב משתי קבוצות:
    בצד אחד, המאמן דוק לס והחמישייה הפותחת שלו, בהנהגת הרכז Thog, הפאוורפורוורד ljos, הסנטר אברי, הגארדים לילי וגיא רוזן.
    מצד שני, תחת שרביט האימון של הקוריוז, תתקבץ החמישייה של הסנטר ברוך רובין, מחוזק באימת ההגנה Shadow, כשלצידו הgoat הופמן, הצלף המקורי האשך, והקפטן דקסטר.
    השופטים יהיו העגל ורועי.
    מיקום שבוע האולסטאר טרם נקבע, וברגע שתהיה מחשבה על המיקום – אין ספק שיתחילו המהומות.

    1. הייתי מחליף את מנחם בלילי, כדי שתיהיה המאמנת הראשונה בליגת הופס. מנחם יכול להיות קומנישר מצויין.יהודי,מבוגר,ממולח,וחד.ומבין דבר אחד או שניים באיך לטפח GOATS

    2. אני לא מאמן אני הpg ברוך המאמן הוא בן 82 אם שכחת. אני מאמן על המגרש. זה יהיה כזה סוויפ צריך לחלק את הכוחות אחרת. שאדו כמדומני שחקן טוב וגבוה וצעיר כדאי שיחזק את הקבוצה של מנחם. יש עוד איד גבוה היה הכתב באל איי שנה שעברה ברח לי שמו..בלונדי כזה עופר נראה לי היה במפגש הופס גבוה וחסון נראה לי יש לו גם כדורסל לא מנחם? הוא הסנטר שלהם. גיא רוזן יהיה הpf עם הגודל שלו והמרפקים שהוא אוהב לתת. הוא ועידן יוכלו למנוע את החדירות שלי נראה לי עם כמה עבירות סטייל הבד בויז.
      שאדו הsf. לילי נראה לי גארדית והפוינט שלהם דרור המפגין שיוביל שם את המחאה.
      גילרי נראה לי עוזר מאמן עם סטט מתקדם שיעשה כאב ראש למנחם.
      העוזר של ברוך הנרס האמיתי של האתר זה מר טחן

      החמישייה שלנו pg אנוכי sg מר דה שוט sf דקסטר אשך ורזי אנחנו סמול בול אין צורך בעמדות 4 ו5 אצלנו.

      1. חחח קטלנים אתם!
        כן יותר התחברתי לחמישייה של שמעון, יותר מתאימה לליגה של היום.
        אבל כן צריכים את ברוך והופמן להתיש פנימה ולהוציא עבירות

        1. אני המאמן, פה ושם ישים למישהו רגל עם המקל הליכה (הקבוצה שלי משחקת מלוכלך) , ודאבל טים על הכוכב ,מנחם מחזיק בקבוצה שם כמה נגרים. אני רוצה את השרת גם בקבוצה צריך מישהו שיעשה גם הגנה .

      2. אני חושב שאתה צריך את דה שוט ואת דקסטר אצלך בקבוצה.
        אני פרשתי בשיא אחרי שהוכרזתי כ GOAT של הופס אחרי 6 אליפויות רצוצות. לעת זיקנה קניתי קבוצה בהופס… עכשיו אני מולטי מיליארדר.

      3. שמעון שוב אתה טועה בפרטים?😉
        אני לא גבוה 1.80 עם נעליים
        יותר מבוגר ממך
        לפחות צדקת בזה שאני טוב.
        מתמחה בכידרור, מוסר על, שלשות כולל מהלוגו ומגן עילית בעיקר על רכזים וקלעים.
        אתה גם צודק בזה שאני יותר קרוב אידאולוגית לנבחרת של מנחם אם אתה זוכר את הדיונים בדה באזר אבל נראה שמאז הימים ההם, הם התרחקו משמעותית מאיפה שאני עומד וגם אני זזתי קצת לאמצע.

      4. אני ה MVP דריי גרין (ג"ס) שמחלק אסיסטים לכולם ודוחף את הרשע מחוץ לצבע או שהוא מועך אותי בניסיון…
        🙂

    3. LOL
      מי שמבין יודע שאני לא אשחק עבור מנחם בשום מצב. בכלל הסיבה היחידה שאני לא מגיב למנחם היא שביקשו ממני לא לגרום לו להתקף לב.

  38. אני יודע שזה אולי קונספירטיבי. אבל שמתם לב שיש משתמשים שפתאום צצו שזה ניהיה על דיבורים פוליטיים?

    חברים יקרים,נשמח אם תשתתפו פה גם בדיוני הופס למינהם. אני באתר הזה מספיק זמן, כדי לדעת שלכל אחז הזכות להיות רפה הבנה\שלול הבנה
    בלי להתבייש(תלמדו משמעון). זה כל מה שמיוחד באתר הנפלא הזה. הרבה אנשים באו והלכו במהלך השנים, חלק אפילו הקימו אתר מתחרה(שנראה מת), ותאמת הרוב לא הבנתי למה(נראה לי על ויכוחים קטנוניים כאלו). MHGM או משהו בעברית בנהג"י .
    עוד מעט תתחיל תקופת המלפפונים,ויש דראפט, והכדורגל יחזור, ועוד ענפי ספורט שמעניינים 4 איש ופאקו. וגם בחירות בארה"ב לחובבי הג'אנר
    שב"ר נגד לברון,השמאל,הימין,העולם,ושביל החלב.
    זהו הוצאתי את זה. ובחורבן הפועל ננוחם.

    1. ובד"כ גם תחת שם פיקטיבי.
      שיבושם להם.
      הקהילה פה מספיק חזקה לעבור גם את זה.
      (ולראיה אנשים מאותו אתר 'מתחרה' אשר חוזרים להגיב פה מידי פעם)

    2. ממש ככה. זו אחת התעלומות המוזרות בכל הזמנים – למה בן אדם שגולש לאתר ספורט מגיב על פוליטיקה ולא על ספורט? מעדיף פוליטיקה? אהלן וסהלן – לא חסרות במות להתווכח על כך, אז למה אתה גולש באתר? מעדיף ספורט, אחלה, אז למה לא להגיב על ספורט? נשגב מבינתי.

      1. יותר קל לגרום לאנשים לטריגר עם פוליטיקה. לא כולם מושקעים רגשית כל כך במורשת של לברון מול ג'ורדן וכדומה אבל רוב האנשים מושקעים בצורה זו או אחרת במתרחש בעולם שהם חיים בו.

      1. אני מקווה שהבינו שזה בהומור. זה אחד מהקסמים של האתר. המגוון והיכולת של אדם, להרים פרוייקטים על מה שמעניין אותו.

          1. אני כרגע באופקים. המקום המוגן, כי אף אדם שפוי לא יגיע לכאן חח
            יש כאלה על הקו תל אביב ניו יורק, ויש כאלב על הקו אופקים חיפה(סטודנט) חחח

  39. יש כאן הרבה יפי נפש שנהנים מהמוצר הזה וצריכים להבין שהנבא היא הליגה של הקהילה השחורה באמריקה.
    לברון ג'יימס עשה צעד שרק גדולים כמו מוחמד עלי היו עושים בשביל הקהילה.
    כשהוא מקריב את המורשת שלו כשחקן כדורסל ובעצם מוכן לוותר על העונה הזאת שהיא אליפות בכיס ללייקרס.

    אני מאוד מקווה שכל המצב הזה לא יגיע גם לישראל למרות שזה מרגיש בדרך.כי אצלנו יודעים להעתיק מנהגים מאמריקה.
    וגם כאן לא חסר קיצונים ושנאה גדולה בין הרבה צדדים.
    אצלנו למשל, רק אתמול נדקר ונרצח אדם חף מפשע בשל היותו יהודי וכל סדר היום שב לרגיל כי רגילים כאן למצב הזה.


  40. מבחינה תיאורטית זה יכול להגיע בעתיד גם לכדורגל ,בנבחרת יש רוב שחקנים ערבי שיוכל לשבות במצב מתיחות בין עזה לישראל.
    ואפשר לקחת עוד מצבים דומים בחשבון הזה כשלא חסר בישראל מתיחות בין דתיים-חילונים,עדות,ימין ושמאל.

  41. טוב, היה לי ברור מייד אחרי ההודעה הפתאומית אתמול על ביטל המשחקים שכדאי לי להתרחק מהאתר היום…
    עובר על התגובות ותכלס?! התאכזבתי, איפה האש ותמרות העשן של תקופת השיא של הBLM? כמה עקיצות אלגנטיות וזהו, מאכזב.
    הקיצור אתמול הייתי מבואס והאשמתי בלהט הרגשות את קובי הבנזונה שמאז שתפס קשרים שם למעלה, הכל מתחרבש לנו פה למטה, קורונה, שביתות, מחאות, ובגדול די חרא פה, אבל היום נזכרתי בגיים סבן מול בוסטון ואיך התחרפנתי על קובי על הזריקות הקשות שהוא לקח, ורק בסוף עם הגביע הבנתי שקובי תמיד צודק, וכנראה אין דרך אחרת למנוע מלברון אליפות רביעית במדי הלייקרס, אז תודה קובי וסליחה ששכחתי, קובי תמיד צודק.

    תכלס' אחרון, אחרי כל הבולשיט מה קורה הערב? יש משחקים??

  42. למיטב הבנתי ממה ששמעתי ברדיו היום בבוקר בדרך לעבודה, הסיבה שמשביתים היא כי השחקנים רוצים לייצר לחץ על בעלי הקבוצות שבתורם ישתמשו בקשרים ובלובי שיש להם בתור ביליונרים ואנשי עסקים ויפעילו לחץ על פוליטיקאים ונבחרי ציבור שיפעילו לחץ.על המשטרה, ידנו תקציבים ותוכניות פעולה.

    זה כמו טריקל דאון אקונומיקס של הרפובליקנים, זה יפה בתיאוריה אבל אין שזה יקרה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט