חם מהתנור: נייט מקמילן פוטר מאינדיאנה

אחרי הדחה רביעית ברציפות בסיבוב הראשון (מתוך 5 רצופות של הקבוצה) הפייסרס החליטו לפטר את מאמנם, נייט מקמילן. מקמילן הגיע למאזן חיובי בכל אחת משלושת העונות שלו עם הפייסרס וניצח 183 משחקים מ-319, אבל הודח 3 פעמים בסוויפ בפלייאוף, כולל השנתיים האחרונות, ולא עבר את הסיבוב הראשון. הפייסרס האריכו את חוזהו של מקמילן לפני שבועיים, מה שלא מנע מהם לפטרו.

מייק ד'אנטוני, מאמן יוסטון שמסיים חוזה בסיום העונה, מועמד להחליפו. נכון לעכשיו יש 5 קבוצות שמחפשות מאמנים – שיקגו, ברוקלין, פילדלפיה, אינדיאנה וניו אורלינס. נוסף לפיטוריו של מקמילן יש שמועות שכוכב הקבוצה, ויקטור אולדיפו, יבקש טרייד.

*

מייק בראון, עוזר המאמן של גולדן סטייט ומאמן קליבלנד לשעבר, הוזכר כמועמד לתפקיד המאמן הראשי של פילדלפיה שפיטרה לאחרונה את ברט בראון. בכך הוא מצטרף לטיירון לו, אימה אודוקה וג'יי רייט שהוזכרו מוקדם יותר כמועמדים.

*

שחקני בוסטון וטורונטו שוקלים להחרים את המשחק הראשון בסדרה בין הקבוצות כמחאה על הירי בג'ייקוב בלייק, צעיר אפרו-אמריקאי שנורה כשאינו היה חמוש. שתי הקבוצות עדיין לא הגיעו להחלטה לקראת המשחק בין חמישי לשישי.

*

אתמול יאניס אנטדקומפו נבחר לשחקן ההגנה של העונה והפך לשחקן החמישי בהיסטוריה (יחד עם מייקל ג'ורדן, דיוויד רובינסון, קווין גארנט והאקים אולג'ואן) שזוכה במהלך הקריירה בשחקן ההגנה של העונה והאמ.וי.פי.

*

דמיאן לילארד סובל מנקע בברך ולא ישחק במשחק של פורטלנד היום נגד הלייקרס. עדיין לא ברור אם לילארד יוכל לשחק במשחק השישי, שיקרה רק אם הבלייזרס (שבפיגור 3:1) ינצחו היום.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
72 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
עידו גילרי
26/08/2020 18:36:23

WTF

צ'יקו
26/08/2020 18:38:49

לגמרי

Avri
Avri
26/08/2020 19:12:01

לגמרי לגמרי. לפחות סגרו לפילדלפיה את הדילמה של את מי להחתים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Avri

לא תודה

עידו גילרי
26/08/2020 18:42:58

השאלה כמה מזה קשור אליו וכמה מזה לסגל שיש לו ביד.

Avri
Avri
26/08/2020 19:13:48

נו באמת רועי. הבנאדם מוציא שם מים מאבן. אתה מאשים אותו שזה רק מים ולא יין?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Avri

לא הוציא שום מים עשה מינימום

אשך טמיר המקורי
26/08/2020 19:57:56

1+
בואו לא נשכח שגם היה במזפח ושהסגל שודרג מאוד השנה.

צ'יקו
26/08/2020 18:41:05

מצד אחד אני לא מבין את אינדי כי כל עןנה הוא מגיע עם סגל פצוע וחסר לפלייאוף (אולדיפו, סבוניס, לאמב) ומתמודד הכי טוב שהוא יכול
מצד שני 2 סוויפים רצופים, וכל ההדחות בסיהוב ראשון לא מקדמות את הקבוצה.

שחר אלוני
26/08/2020 18:44:48
הגב ל  צ'יקו

נראה מאמן בסדר גמור, אם באינדי הוא עשה כל מה שהוא יכול, אז מה אפשר מעבר לזה? מה מישהו אחר היה משיג עם אותו סגל?

צ'יקו
26/08/2020 18:50:00

אולי שילוב טוב יותר בין הגבוהים

עידו גילרי
26/08/2020 18:42:31

יכול להיות שהם פשוט מרגישים שהוא לא התעדכן מספיק לעידן המורילבול

עידו גילרי
26/08/2020 18:43:59

ומה הקטע עם הארכת החוזה אז?
לא ברור.

The Ljos of the Rings
26/08/2020 18:44:24

ובאותה הזדמנות, מילווקי הודיעה שהיא מבטלת את החוזה של יאניס, שיקגו ביטלה את הפיטורים של בוילן והלייקרס הכריזו שיעברו לפורטלנד, מיין.
מה? הוא לא כאילו הרגע קיבל הארכת חוזה?

צ'יקו
26/08/2020 18:45:04

למי הוא יכול להתאים?
לדעתי לבולס ואולי גם לפילי וניו אורלינס

אור
אור
26/08/2020 18:51:30

ולחשוב שהוא הגיע רביעי בהצבעת מאמן העונה (עם קול אחד למקום הראשון)

עידו גילרי
26/08/2020 18:52:51
הגב ל  אור

עזוב – הם נתנו לו הארכה של שנה לפני שבועיים. מה ההגיון?

אור
אור
26/08/2020 18:55:03

אין לי מושג. לפחות היו מחכים עד שדאנטוני יודח בשביל לסגור איתו קודם

etayle
etayle
26/08/2020 18:55:15
הגב ל  אור

נראה לי קייסי פוטר מ טורונטו אחרי שזכה במאמן העונה, בדיעבד זה היה גם חכם.

אור
אור
26/08/2020 18:56:05
הגב ל  etayle

זה נכון

עידו גילרי
26/08/2020 18:57:10
הגב ל  etayle

נכון – אבל שם היה לו יורש שהם בנו עליו.

etayle
etayle
26/08/2020 19:08:01

נכון, אבל אינדי לא בונים על אליפות, וכנראה לפליאוף במזפח בכל מקרה יגיעו, אז אין להם יותר מידי מה להפסיד מההימור.

עידו גילרי
26/08/2020 18:57:37
הגב ל  etayle

אתה יכול להוסיף את מארק ג'קסון לאותו פול.

אור
אור
26/08/2020 19:00:23

כבר פתחנו פול חדש של מפוטרים שהרגע קיבלו הארכת חוזה..

חגי "התותח" ניסני
26/08/2020 18:52:09

תודה רועי
.
איזה טמטום אלוהים. הוציא מהקבוצה הזו כמה שהיה אפשר + להאריך לו חוזה ואז לפטר רק כי הסדרות היו בסוויפ? הם היו צמודות בהרבה מסדרות שנגמרו 4-1 או 4-2 בשנים שעברו (נגיד הבאקס מול המג'יק)

etayle
etayle
26/08/2020 18:53:33

אני חושב שמקמילן לא הבעיה. אבל כנראה הם חושבים שהוא מיצה את אינדי. עשה עבודה לא רעה בכלל באינדי.

jefffoster10
26/08/2020 18:57:17

אם הייתי יכול הייתי מקליט לכם את צעקות השמחה שלי מהידיעה. רק שיביאו עכשיח מישהו נורמלי, לתת צ'אנס לשם לא מוכר שיביא משהו חדש ומרענן (כמו שנתנו בשעתו את הצ'אנס לווגל אחרי תקופת אובריאן).
ד'אנטוני יהיה אסון לאינדיאנה

עידו גילרי
26/08/2020 19:00:56
הגב ל  jefffoster10

שמע אני אישית לא מחזיק ממנו – אבל למה לתת לו הארכה ואז לפטר?

אור
אור
26/08/2020 19:01:03
הגב ל  jefffoster10

כשהכוכב שלך מגרד את הטופ 20 ופצוע מלא זמן גם מאמן מרענן לא יוציא יותר מזה

jefffoster10
26/08/2020 19:10:19
הגב ל  אור

אני לא מסכים ככ- תראה מה נרס עשה מטורונטו העונה, כשהכוכבים שלו זה לאורי המתבגר וסיאקם, שגם מגרדים את הטופ 20.
אינדיאנה עם מקמילן הייתה דומה למצב של ליברפול עם ברנדן רוג'רס- קבוצה בינונית-טובה עם מאמן טוב-סביר שהרצפה שלה זה מרכז טבלה והתקרה זה שיפולי צמרת. ליברפול פיטרה את רוג'רס כי היא זיהתה הזדמנות להשתדרג בצורה רצינית בעמדה הזו. אני לא רואה כרגע מועמד מהמוזכרים שישדרג במובהק את הקבוצה, אבל אני לחלוטין לא פוסל את זה. הפיטורים הללו היו מתבקשים והגיעו האמת אפילו עונה מאוחר מדי.

jefffoster10
26/08/2020 19:12:53
הגב ל  jefffoster10

נניח שם כמו מארק ג'קסון או ד'אנטוני לא יתאימו כאן. איימה יודוקה מסקרן אותי, בעיקר כי עבר בספרס תחת פופוביץ'. בקי, לצער כולנו, לא תגיע למדינת התירס.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  jefffoster10

צודק

jefffoster10
26/08/2020 19:01:31

אין ספק שהארכת החוזה לא הייתה הצעד הכי חכם שנעשה, אבל אני מניח כאן השערה לא מבוססת שהסוויפ לא היה העיקר אלא מערכת היחסים שלו עם השחקנים, ולא מעט סביב כל עניין החזרה של אולדיפו מהפציעה. אינדיאנה הולכת לקיץ מעניין, שאולדיפו נכנס לשנה האחרונה בחוזה שלו (21 מיל דולר).

הוא ממש לא הוציא יותר ממה שיכול היה עם הסגל- והנוקאאוט שהספסל של מיאמי נתן לספסל של אינדיאנה בסדרה הוא הוכחה לכך.

ג'ט לג
ג'ט לג
26/08/2020 19:05:20

נראה שהקיץ הזה הולך להיות חגיגת FREE AGENCY של מאמנים.

אני לא בטוח שמייק בראון המאמן המתאים לפילי. הוא מאמן הגנתי ואם יש משהו שפילי צריכה זה שההתקפה תעבוד (אם זה בכלל אפשרי עם מה שיש שם…)

etayle
etayle
26/08/2020 19:06:48
הגב ל  ג'ט לג

מייק בראון יכול לאמן בנס ציונה, סתם בלוף של הסוכן שלו שרועי אכל.

עידו גילרי
26/08/2020 19:08:13
הגב ל  etayle

ומצאנו מחליף זמני לברוך – שמעון תסגור חוזה.

Avri
Avri
26/08/2020 19:16:04

מוסד שב"ר יהפוך רשמית למוסד שיתילי.

דוקטור רזי הופמן
26/08/2020 21:37:55
הגב ל  Avri

עזוב אותך מהשטויות הקפוצות האלה והשיימינג.
תראה מה כתבתי למטה.

etayle
etayle
26/08/2020 19:05:57

מישהו יכול להסביר איך הדחליל של סקרמנטו עוד לא פוטר?

עידו גילרי
26/08/2020 19:07:37
הגב ל  etayle

כי זו שנה ראשונה שלו בתפקיד.

etayle
etayle
26/08/2020 19:08:57

אתה אומר מחכים שיכשל עוד כמה שנים, ואז יפטרו אותו. בכללי מגיע להם על הפיטורים של ייגר.

עידו גילרי
26/08/2020 19:09:41
הגב ל  etayle

ממש לא בטוח.
הם קודם ימנו GM ואז הוא יחליט מה לעשות.

עמיחי קטן
26/08/2020 19:15:46

שיקחו את העוזר מאמן של ממפיס – נבן ספאחיה…

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

לא הפיטורים הכי צפויים בעולם, אבל נראה את מי ימנו במקומו ומה יצא להם מזה.

אשך טמיר המקורי
26/08/2020 19:34:05

וואו, חתיכת פצצה.
לא שאני מחזיק ממנו במיוחד, הוא מאמן סולידי אבל לא יותר מזה.
מוזר כי הם נראו בדרך הנכונה, יחסית.
דאנטוני? הם השתגעו?
לא נראה לי שתהיה לו בעיה למצוא קבוצה חדשה בהקדם.
מייק בראון לפילי יהיה מצחיק, זרקתי את זה אתמול בתור בדיחה…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כנראה בדירוג של חיים מקמילן היה גבוה מידי בשביל ההנהלה שם 😂😂
האמת צודקים לא עשה שם כלום כל השנים האלה חוץ ממחמאות. תכלס גם אין לו שחקנים. די עמד במקום.

עמיחי קטן
26/08/2020 21:50:30

מקמילן היה 15 אצלי בדירוג. רק ברט בראון אחריו…

האווי לאסוף
האווי לאסוף
26/08/2020 19:42:37

מפתיע, גם מעט לא טיפוסי למועדון. עכשיו נראה אם יש משהו מחוכם מאחורי המהלך הזה

רן הנרגן
26/08/2020 19:44:30

מייק בראון עשה עבודה לא רעה בקליבלנד בקדנציה הראשונה. פחות הצליח בקדנציה השניה ובלוס אנגלס. מתאים לדעתי לאחת מאותן קבוצות שרוצות לגבש סגל צעיר ולנסות (שיקגו) להכנס לפליאוף. םחות מצאים לקבוצת פליאוף שרוצה ללכת עד הסוף.
.
נט מקמילן מצויין לעונה הרגילה ונכשל בפליאוף. כנל, מתאים לקבוצה צעירה.
.
יש מעט מאד מאמנים בנבא שמסוגלים לקחת קבוצת פליאוף שהגיעה לתקרה כלשהיא ולקדם אותה לטופ. נרס וקר שיכים לקבוצה הקטנה הזו . בודנהולצר מועמד.

אשך טמיר המקורי
26/08/2020 19:55:37

מקמילן קובר שחקנים טובים על הספסל, מקובע ודוגמטי מדי.
גם כשעפו מול קליבלנד ב-2018 זה היה נטו בגללו – לא האמין בקבוצה ביכולתם לעבור וראו את זה.
מקונל ומקדרמוט נתנו עונה טובה כששיחקו ויובשו.
ליף כשרוני וחכם ומעולם לא קיבל הזדמנות.
צעד נכון – בתנאי שיביאו מאמן נורמלי ולא עוד מישהו מבורסת השמות הכושלת.
זה בדיוק הצעד שרציתי שפורטלנד תעשה לפני מספר שנים, עוד כשזה לא היה פופולארי.

אשך טמיר המקורי
26/08/2020 19:56:05

למרות שהוא נעלה על סטוטס עשרת מונים.

רותם אלרן
26/08/2020 20:07:29

מעניין מי יביאו במקומו. לא חושב שיש בשוק החופשי אופציה טובה יותר נכון לעכשיו

עידו גילרי
26/08/2020 20:09:35

איזה מושג יש לנו על כאלה שלא החזיקו במשרת מאמן ראשי עדיין?

SLORC
26/08/2020 20:13:31

צעד נכון של אינדיאנה. מעניין, אני זוכר שקראתי טור לפני תחילת העונה (עוד בספטמבר 2019, וואו!) שחוזה בדיוק את זה – סוויפ בסיבוב הראשון ופיטורים של מקמילן (וגם של קווין פריצ'ארד, נראה אם זה יגיע)

https://hoopshabit.com/2019/09/23/indiana-pacers-3-bold-predictions-2019-20-season/4/

מקמילן מאמן חביב אבל לא כזה שיכול להוביל את הקבוצה באמת קדימה. העונה הבאה תהיה עונת מבחן לפייסרס אם אולדיפו וסאבוניס יחזרו בריאים, ועם טרייד טוב על טרנר אפשר אולי לאיים על ראשות המזרח. כדאי להגיע לכזאת עונה עם מאמאן מודרני שמבין את המשחק העכשווי, לא עם מישהו שיביא אותך מקסימום לסיבוב הראשון

אשך טמיר המקורי
26/08/2020 20:31:06
הגב ל  SLORC

יאללה טרנר ומקדרמוט על אולדריג'.
https://tradenba.com/trades/HyWrxeWoS

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
26/08/2020 20:44:07

הייתי מפטר באינדיאנה הרבה קודם את כל מי שאחראי על הניהול בחירות דראפט שלהם, אחרי זה מאשים את המאמן.

אור
אור
26/08/2020 20:49:31

אנשים פה נסחפים לגמרי. לאן בדיוק מאמן חדש ייקח אותם בלי שינויים משמעותיים בסגל? צר לי אבל לא רחוק יותר

דוקטור רזי הופמן
26/08/2020 21:40:52

לאוהדי הסלטיקס
תארו לכם את הרביעייה הבאה: בראון טייטום קמבה וסבוניס באותה קבוצה….
אפשר להביא את סבוניס שעשה יופי של קפיצה השנה? אולי עבור היווארד וערימה של רוקים מהשנה? כמובן עבור עוד חוזה מאינדי.

רביד אראל
רביד אראל
26/08/2020 23:35:16

ולמה שאינדי ייקחו את זה?
הבחירה הכי גבוהה שלנו גם השנה וגם שנה שעברה היא 14, הייווארד שחקן מצוין אבל עם חוזה הרבה יותר גדול מה שיצריך מאינדיאנה לשלוח עוד שחקן עם סבוניס בשביל להשוות משכורות.
או בקיצור הם לא ייקחו הצעה כזאת

צ'יקו
26/08/2020 22:08:53

אז להכין את המיטה לישון מחר בשעות של המשחק?

עידו גילרי
26/08/2020 22:22:54
הגב ל  צ'יקו

לא הייתי בונה על זה.
למרות שמבחינת לוח הזמנים הבועה יכולה לספוג את זה.

trusttheprocess
trusttheprocess
26/08/2020 21:49:36

מאמן בינוני שתמיד הקבוצה שלו תהיה בינונית שלא תגיע לכלום.
מקמילן ובטח שלא הבדיחה מייק בראון לא על הכוונת של פילי.
לדעתי המאמן של פילי יהיה סאם קאסל

אור
אור
26/08/2020 21:58:15
הגב ל  trusttheprocess

ממתי הוא מועמד? או למה אתה חושב כך

trusttheprocess
trusttheprocess
27/08/2020 0:27:06
הגב ל  אור

צריך לחבר נקודות ואני טוב בזה

עידו גילרי
27/08/2020 0:29:44
הגב ל  trusttheprocess

ססעמק אני עדיין מחכה שהנקודות של ג'וש רוזן וסם דרנולד יתחברו. שלא לדבר על איזה ק"ב אחר שלא אזכיר את שמו.

trusttheprocess
trusttheprocess
27/08/2020 1:49:52

אתה מתמקד בתפל

Smiley
27/08/2020 0:29:25
הגב ל  אור

באחדמשידורי הבועה הצוות של ESPN לדעתי דיבר על כך שמגיע לו לאמן קבוצה ושהוא מוכן (לא שזה סימן לבאות או משהו)

G-dog
G-dog
26/08/2020 22:20:54

עדכון! לילארד לא ישחק במשחק השישי

כי לא יהיה אחד כזה

onetwo3
27/08/2020 0:57:46

ומתי מישהו יפטר את כל השופטים בליגה סוף סוף.
אני מתנדב לשפוט (יחד עם שמעון ורזי)

וניל טרופי
וניל טרופי
27/08/2020 1:50:43

כמה חבל שאטורה מסינה חזר לאיטליה