שוב ושוב ושוב המזרח מאכזב עם 3 סדרות שכבר נגמרו ואחת שבדרך, כשמהקבוצות המפסידות רק אורלנדו מנצחת משחק 1. הייתרון היחיד בקונפרנס המזרחי עד עכשיו הוא השעות הנוחות של המשחקים והיות ורוב הסדרות מאחורינו נשארנו עם הסדרות האיכותיות בשעות נוראיות. אי אפשר הכל בחיים.
שתי הסדרות שנשארו מגיעות עם הר של ציפיות אחרי שני משחקים לפני יומיים שהמילה "אדיר" הייתה קטנה עליהם. יהיה טפשי לחשוב שהמשחקים הקרובים יהיו טובים יותר אז לפחות נקווה שלא תהיה נפילה ונראה פתאום בלואואאוטים משעממים. ובעיקר, נמשיך לפנטז על העתיד של ה NBA שנראה וורוד מתמיד עם שחקנים צעירים שפשוט לא מפסיקים לתת לדמיון לעבוד. ובינתיים, נחזור אל ההווה.
לפני 120 שנים נפטר אחד הפילוסופים הכי שנויים במחלוקת שידע העולם – פרידריך ניטשה. האיש שהרג את אלוהים וכתיבתו המהפנטת היוותה השראה לרבים (ביניהם, לפי חלק מהדעות, גם לגרמניה הנאצית) הביאה אל הפילוסופיה סוג אחר של חשיבה אקזיסטנציאליסטית והאדרה מוגזמת לעתים של הפילוסוף עצמו. אין כמו הליגה הטובה בעולם כדי לדבר על העל-אדם.
01:30 יוטה ג'אז (מקום 6 במערב) 3 – דנבר נאגטס (מקום 3 במערב) 1
משחק של להיות או לחדול עבור יוקיץ' וחבריו, כאשר הפסד ישלח אותם הביתה לעשות חושבים אחרי עוד עונה מוצלחת על הנייר אבל בלי קבלות. ואם זה לא מספיק, מארי, השחקן החם היחיד בשורות הנאגטס, בחוץ. מהצד השני, הילד החצוף של יוטה לא רואה בעיניים. מיטשל במשחק הקודם עם 51 נקודות באחוזים טובים ועם שימוש נכון באתלטיות שלו כדי ללכת לקו, משם הוא דייק ב 17 מתוך 18 ניסיונות. הכושר המפלצתי שלו לא פוגע בדינמיקה הקבוצתית ונראה שהוא מתבגר ומבין מתי לקחת על עצמו את ההתקפה ומתי לשלב את החברים. יוטה במשחק הקודם קלעה ב 57.7% מהשדה ו 48.3% מהשלוש ולא סביר שנראה אותם קולעים באותם אחוזים גם הערב. כל זה כשאינגלס עם 0 נקודות והקבוצה מפסידה 17-6 בריבאונד התקפה. גובר עושה עבודה לא רעה על יוקיץ' שלוקח יותר זריקות מבחוץ ומתקשה בצבע. במשחק הקרוב הוא לא יוכל להתחבא ויהיה חייב לעזור יותר למארי בניהול ההתקפה.
איך יוטה תנצח? תנטרל את יוקיץ'. מייקל פורטר ג'וניור שהיה אמור לעזור מהספסל לא ממש הגיע לפלייאוף ובלי הנקודות שלו ושל מילסאפ אין לדנבר שום דבר להציע. גובר צריך להשאיר את יוקיץ' מחוץ לצבע ולאפשר לו למסור או לזרוק מהשלוש כשהצוות המשלים של דנבר לא מספיק איכותי להתמודד עם השמירה הטובה של יוטה. בצד ההתקפי, הכל זורם בקבוצה של סניידר וגם אם האחוזים לא יהיו מפלצתיים כמו במשחק הקודם אין שום סיבה לא לצאת עם W ולגמור את הסדרה.
איך דנבר תנצח? שאלה קשה. לא לגמרי ברור איך אפשר להקשות על מיטשל. דאבל טים יהיה מאוד מסוכן לאור העובדה שגובר חוסם מאוד טוב והפיזיות שלו מאפשרת כמה שברירי שניה חשובים בשביל לשחרר מסירה במידה והיריבה שולחת שני שומרים תקשה מאוד על ההגנה של דנבר להקיף את מיטשל בשומרים ולא להפקיר את שאר השחקנים. בהנחה שאינגלס לא יהיה חושך כמו במשחק הקודם ושקלארקסון ייתן את הנקודות החשובות שלו לא נראה שיש לדנבר ברירה אלא לעשות הפוך – לתת למיטשל לנצח אותם ולהקשות על השחקנים המשלימים. יוקיץ' יהיה חייב להילחם עם גובר על הצבע ובהתקפה להילחם על כל ריבאונד. כל פוזשן הולך להיות חשוב עבור דנבר שלא ממש פוגעת. ולסיום – התקפה. החלק החזק של הנאגטס היה אמור להיות הצד ההתקפי בו יוקיץ' קורא חיתוכים ומוסר לקלעי שלשות יציבים ומארי משחק כ 2 או כ 1. פורטר ג'וניור, מילסאפ ופלאמלי צריכים לתת 150% ולקוות שיוטה תיכנס לערב קליעה חלש ומארי ימשיך לספק את הסחורה.
שווה צפייה? לא ממש. לא צפוי לנו משחק תחרותי ואם לומר את האמת, חוץ מהמשחק לפני יומיים והמשחק הראשון הסדרה הזאת הייתה ממש חד-צדדית.
איך זה ייגמר? אני לא רואה שום תרחיש אחר. יוטה ב 15 ועם מנוחה סופר חשובה לקראת חצי הגמר.
04:00 דאלאס מאבריקס (מקום 7 במערב) 2 – לוס אנג'לס קליפרס (מקום 2 במערב) 2
במשפט: את ה 23/8 אני ממש לא הולך לזכור כי באיירן זכתה בליגת האלופות, ואני בטוח שהרבה אוהדי ספורט מרגישים כמוני. קצת כמו השלשה המטורפת של סטף בהארכה מול אוקלהומה אי שם ב 2016 הערב הזה ייזכר ככניסתו של תינוק בן 21 לליגה של הגדולים (כאילו שהוא לא היה שם קודם). משחק 4 האדיר שפשוט לא היה יכול להסתיים אחרת האכיל הרבה מאוד מפקפקים כובעים גדולים וטעימים. מעתה אמרו: לוקה דונצ'יץ, על אמת.
אחרי שפרקתי, אפשר לחזור למשחק: למרות האופוריה של המשחק הקודם הסדרה הזאת רק התחילה והיא עוברת למיני-סדרה של הטוב מ 3. למרות היכולת המשכנעת של דאלאס כולה בסדרה עד עכשיו הם עדיין יהיו אלה שיצטרכו לעבוד קשה בשביל לנצח אותה. מספיק משחק אחד שבו הכל מסתדר לקליפרס ואפשר להגיד להתראות לקבוצה המלהיבה של דונצ'יץ' וחבריו. כרגע, הכל עדיין פתוח.
אחרי 4 משחקים שרק אחד מהם נגמר בהפרש גדול מ 10 מגיע משחק 5 ואיתו היכרות טובה של הקבוצות אחת את השנייה אבל גם לא מעט שאלות. הקליפרס עוד לא מוצאים את עצמם לגמרי כשקוואי ולו וויליאמס מחזיקים את ההתקפה ואת ההגנה אבל משהו בחיבור של כולם עדיין לא נראה טבעי. החוסר במנהל משחק פוגע יותר מהצפוי בקבוצה של דוק ריברס שמחזיקה סגל מאוזן וספסל מהטובים בליגה ועדיין לא מצליחה למצוא את הנוסחה. עם כמות כישרון כזאת לא צריך תרגילים מתוחכמים אלא בעיקר תיאום מינימלי בין השחקנים וניצול ייתרון הפיזיות. כל זה, כאמור, עדיין לא קרה לשנייה מהמערב. ואם זה לא מספיק, יש סיכוי שפורזינגיס ישחק הערב (החלטת משחק) ויוסיף לדאלאס עוד ריבאונדים חשובים (גם במשחק הקודם הם הובילו בריבאונד). השאלה היחידה עבור דאלאס הערב היא העייפות והרגל של לוקה וההשפעה שלה על המשחק הקרוב.
איך הקליפרס תנצח? קודם כל, כמה כאפות לפול ג'ורג'. בתור אוהד אינדיאנה אני מסרב לקבל את כל ההשמצות על הרוך שלו בפלייאוף אם כי עוד מעט לא תהיה לי ברירה ואאלץ להסכים. השחקן שהיה אמור ליצור ביחד עם קוואי את אחד מהקווים האחוריים המפחידים בליגה פשוט לא הגיע לסדרה כשהוא קולע באחוזים מזעזעים וגם קצת מפשל בהגנה. חוץ מזה, אני רוצה לפרוק משהו שנמצא אצלי הרבה זמן: מה לעזאזל לו וויליאמס עושה על הספסל. אולי הוא רוצה לקבוע שיא בפרסי השחקן השישי של העונה אבל כשהסגל הפותח של הקליפרס מקרטע אין שום סיבה לא להעלות אותו בחמישייה, אפילו על חשבון מוריס, ולתת לו לנהל את ההתקפה ליד קוואי. וויליאמס משחק טוב בסדרה והיתרון שהוא יכול לייצר בתחילת המשחק וברבע השלישי יכולים לתת לצוות המסייע הובלה שתיתן להם ביטחון להמשיך לשחק. ולסיום, להרביץ לסלובני. קוואי צריך לפתוח את הפה שלו בלי הבעה של שוק ולדרוש לשמור על דונצ'יץ' כמה שיותר. בפעמים שהוא שמר עליו הוא עשה עבודה מצוינת והצליח לעקוף את החסימות שגרמו ללוקה להיכנס לצבע. לילד הפלא היו שלושה איירבולים מסטפבק מהשלוש וגם אם הוא יקלע את חלקם במשחק הקרוב אפשר יהיה לחיות עם זה. אלא אם כן השעון מראה 3.7 שניות לסיום.
איך דאלאס תנצח? תמשיך לשחק בביטחון. הקבוצה הצעירה מטקסס מורכבת מהרבה חצופים שלא מפחדים ללכת לסל ולזרוק לשלוש. עכשיו עם הנוכחות של פורזינגיס (במידה וישחק) החסימות יהיו טובות יותר והאפשרות להרים לו להטבעה יכריח את השומרים להתרחק קצת מהשחקן שנכנס אל הסל. עוד נקודה מפתיעה שיכולה לעזור במשחק הקרוב היא השילוב המרשים בין לוקה לבובאן. בניצחונות של המאבס קרלייל נתן יותר דקות לבובאן שעומד בצבע ומקבל מדונצ'יץ' את הכדור לסלים קלים. אגב, גם כשהוא זורק ממרחק הוא לא רע וכל עוד הוא יסתדר בהגנה הדקות שהוא ייתן יהיו חשובות לדאלאס. ונקודה אחרוה – הצוות המסייע. סת' קרי משחק נפלא עד כה ודאלאס תצטרך גם את נקודות של בראה והארדוויי-ג'וניור כדי להוריד קצת את העומס מלוקה, שחוץ מזה שהוא בלתי עציר גם מוסר המון אסיסטים לשלשות נוחות.
שווה צפייה? בהחלט. כדאי לקום למחצית השנייה. הולך להיות אש.
איך זה ייגמר? הלב אומר דאלאס, הראש אומר קליפרס. כרגע התחזיות שלי טובות בערך כמו הקליעה של לונזו בול אז אלך עם הקליפרס ב 7 עם תקווה גדולה שזה יעשה להם נאחס.
הקוריוז
25 אוג 2020 14:58:10מרקוס מוריס? אם הקליפרס לא מחתימים אותו זה היה 4-0 ללוקה. הוא הציל את הקליפרס ב-2 הנצחונות ואיכשהו קצת מקשה על לוקה.
סוויט לא מהספסל זה סתם גימיק הוא תמיד סוגר את המשחקים איתם.
הקליפרס צריכים לשחק על לוקה בהתקפה ולעשות עליו את החילופים ולגרום לו לעבוד, כמו כן לחץ על כל המגרש ודאבל טים מתי שצריך, לפעמים גם קאווי וגורג עליו ולא לשים עליו את לו גקסון או שאמט ולתת סווימים קלילים למאבס אבל ריברס ולו ימשיכו בשלהם.
כמו כן שאמט נוראי בסידרה, בור הגנתי מהלך ולא מסוגל לשים סל.
קרלייל צריך לאתגר את קאווי, קאווי מנגב אותם בחצי קלאץ בלי מאמץ, זה מביך.
עידו גילרי
25 אוג 2020 15:14:27הם שמים עליו לפי הסדר הזה את: מוריס, לנארד וג'ורג'.
הפעמים היחידיות שהוא מקבל את ג'קסון, וויליאמס או שאמט היא בחילופים (ואז הוא עושה בהם שמות).
חיים
25 אוג 2020 15:56:14קרלייל עשה דאבל-טים על קוואי בכמה הזדמנויות במשחק האחרון. בהחלט שווה עוד ניסיון בהמשך, אבל תלוי איך העסק מתפתח.
עגל
25 אוג 2020 15:01:53סת' קרי לא משחק? ממש חבל כי הוא נתן כמה רגעים מצוינים ומאוד עזר להוריד את העומס מלוקה והשאר
.
סתם שאלה – יש כאן מישהו שאוהד את הקליפרס? נראה שהם די לבד
עידו גילרי
25 אוג 2020 15:11:26אמור לשחק. אין לו שום פציעה מדווחת.
עידו גילרי
25 אוג 2020 15:12:54NFS כבר אמר פעם אחת שב-ESPN רשמו אותו בחוץ בטעות אז יכול להיות שזה עדיין "שתול" שם.
no funny shtuff
25 אוג 2020 16:11:17גם מוריי משחק.
ב-espn כתוב שהוא out אבל בכל מקום אחר הוא בריא ושלם (כנ"ל סת' קרי).
Indiani
25 אוג 2020 16:47:46תודה על ההערה. תוקן
הקוריוז
25 אוג 2020 15:21:56אוהדים אותם רק כנגד השיקצה אחרי זה הוא יכול לעוף בשקט😎
חיים
25 אוג 2020 15:56:33יש סיבות לשער שסטיב באלמר קנה אוהדים
MBK
25 אוג 2020 16:18:41הקליפרס זאת פיקציה
יהיה לה גרעין אוהדים כשתעזוב את אל איי לעיר אחרת
עם החיבה של לו-וויל ופול ג׳ורג לחשפניות לאס וואגס היא אופציה נפלאה למעבר דירה
Jonathan
25 אוג 2020 15:16:00דאלאס-קליפרס מדהים וכנראה סדרה שהולכת להמשיך לתת. אני ממש אוהב את קוואי (למרות שהפסדנו לו בשנה שעברה) אבל קשה שלא להתלהב מלוקה.
הסיבוב הראשון במזרח אכן נראה כאילו חצי מהקבוצות לא התייצבו לשחק.
בדיוק היה דיון על אילו כוכבים ייסתובבו בשוק תמורת בחירות הדראפט החידתי. אחרי הכשלונות הטוטאליים של פילדלפיה, אינדיאנה ובקרוב כנראה דנוור – אז יש סיכוי שדי הרבה….
אשך טמיר המקורי
25 אוג 2020 15:45:08מעולה
asaf
25 אוג 2020 15:58:42תודה על הפריוויו. החד קרן הלטבי משחק ?
יוטה וקליפרס הלילה מקווה שבמשחקים צמודים ומעניינים.
הקוריוז
25 אוג 2020 16:01:54סתם משהו שקפץ לי לראש..שמתם לב שבגלל שקאווי סייבורג ולא מדבר אף שחקן לא מטטרש עליו או מנסה להרגיז אותו? עם קטנות דחיפות נשיפות להציק לו משהו…
כלום, נאדה עד כדי כך מפחדים ממנו? גם עליו מפחדים להביא דאבל טים 😎.
נותנים לו לדדות לחצי מרחק ולהשליך את הגאמפ הלא יעיל שלו…
חיים
25 אוג 2020 17:16:39דווקא הביאו מדי פעם, אבל אז לו וויל התחיל להשתולל.
Indiani
25 אוג 2020 17:41:27שמעון – אתה והדאבל טים, קחו חדר. זה לא כזה פשוט לעשות דאבל טים, בטח לא על שחקן שהוא לא הסטאר היחיד בקבוצה שלו וכשיש חסימות וקלעים משלוש. קוואי תמיד היה חידה בעיניי וכמה שאני לא מסובב את זה אני פשוט לא סובל את השחקן.
הקוריוז
25 אוג 2020 18:04:50לא יודע גורגי מנגר כרגע שווה להמר.
היום כבר זה לא רק אני והדאבל טים בחדר כבר רבים חושקים בו סמיילי אור פאני מנחם ואפילו סטיבן איי ביקש דאבל טים תכף הוא יברח לי
asaf
25 אוג 2020 18:18:52אולי ניסו שימון לטרש את הקיווי וזה לא עבד כמו אצל האב הרוחני דאנקן ?(חוץ מגארנט אולי)
הקוריוז
25 אוג 2020 22:34:20לא יודע לא שמעתי על זה לפחות. אולי באמת קרה? בדכ סיפורים כאלה יוצאים
האווי לאסוף
25 אוג 2020 16:41:34פריוויו מעולה חיים, ואני בעיקר מזדהה עם הפתיחה של דאלאס קליפרס.
מה שחוויתי בראשון בערב כבר מזמן לא קרה לי, בטח במשחק שאני לא מעורב בו רגשית. לוקה פשוט גרם לי להיי, אם להסתכן בלהשמע כמו נערה בת 16 מאוהבת
מנחם לס
25 אוג 2020 16:49:34פריוויו מעולה. אני לא סתם זורק שתי מילים. תודה
מנחם לס
25 אוג 2020 16:50:11סוף סוף חיים ללא ארבעה משחקים
חיים
25 אוג 2020 17:17:59פריוויו מצוין, תודה.
אני מקווה שדנבר יצליחו לנצח איכשהו.
קרלייל הביא כמה פעמים שמירות כפולות על קוואי, אבל השתדל לא לעשות את זה יותר מדי, ואהבתי את ההחלטה שלו להחביא את לוקה בהגנה על פול ג'ורג'
Indiani
25 אוג 2020 17:29:28תודה רבה לכולם
צ'יקו
25 אוג 2020 17:53:55מצויין, נראה לי שארדם עם הילדה ב8 וחצי ואקום למחצית של של יוטה.
תודה אינדיאני. אחלה הכנה לקראת משחקים מצויניים
זוהר יובי
25 אוג 2020 18:14:09תודה רבה.
שאלה,לחוכמת ההמונים ברשותכם,
אני הולך בווינר 3 משחקים
יוטה3-
אנדר30 שלשות
והמועצה שתהיה בריאה לא נתנה דאבל..
מה אני מוסיף?
sroni741
25 אוג 2020 18:34:09אל תוסיף כלום חבל על הכסף – הימור בכח זה לא הימור. מועצה ארורה ומונופוליסטית, ליינים הכי גרועים בעלם ובלי יכולת להמר על מה שרוצים, פשוט עושק.
זוהר יובי
25 אוג 2020 18:42:04מסכים איתך מאוד.
העניין שאני רק במסגרת הווינר,מה שמשאיר באמת2 סינגלים.
חשבתי דאלאס+6 אבל מרגיש לא סגור
MacLeod 1
25 אוג 2020 19:18:00אחלה פריוויו
אף פעם לא אהבתי את דאלאס, גם לא את הקאובויס… אבל יאללה לוקה עד הסוף
עידו גילרי
25 אוג 2020 18:22:09אוקי לעצור הכל חדשות מרעישות:
גאריס שודרג לquestionable.
לא בטוח שיש לו מצב יותר בריא.
no funny shtuff
25 אוג 2020 19:19:16נכון, הם הורידו את הפקפקים, נשאר רק הצמר גפן ו-10 ליפופים של ניילון נצמד.
חיים
25 אוג 2020 20:45:43+1
thejanitor
25 אוג 2020 19:11:22קליפרס מנגבים
הקוריוז
25 אוג 2020 20:50:36לוקה מנגב אני באמת לטובת לוקה בסידרה אבל המחשבה שהשיקצה יהיה בלי הקליפרס לא עושה לי טוב ואני לא רואה מי עומד מולו חוץ מקאווי.
אז לוקה מנגב 40 הפרש עם 50 נק
חיים
25 אוג 2020 20:57:11אם לוקה מסוגל לקחת את קוואי בסדרה הוא מסוגל גם נגד לברון.
קרלייל הראה שהוא לא שולל דאבל-טים, והחששות מהימור על לו וויל, ג'ורג' או מוריס ייעלמו כשזה יהיה קארוסו ו-KCP.
thejanitor
25 אוג 2020 21:21:10מה שחיים אמר, עכשיו שמעון אל תגרום לי להגיד דברים שאצטער עליהם, אני מתעסק כאן עם אלים מאוד רגישים ועצבניים ואתה מפריע לי
הקוריוז
25 אוג 2020 22:33:32כן אבל יש אחד בשם אנתוני דיוויס…..וזה לא זובאץ והראל…
לא יודע לא סומך על הפורצלן הלטבי גם.
לוקה מנגב קל 4 2 בסידרה ועושה מהפך
חיים
25 אוג 2020 22:36:25בשביל זה יש בובאן.
https://youtu.be/IK1c2QSQFb4
הקוריוז
25 אוג 2020 22:44:52חחחח ענק לא הכרתי את זה
thejanitor
25 אוג 2020 22:41:36זובאץ והראל מפלצות הם הולכים לשלוט היום בצבע ולהשפיל את דאלאס
הקוריוז
25 אוג 2020 22:45:16מקסי קלבר ינגב אותם ללא רחם
thejanitor
25 אוג 2020 22:55:48מקסי יהיה 20% מהשלוש
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
25 אוג 2020 19:18:46תודה אינדיאני, אחלה פריוויו.
.
"אנושי, אנושי כל כך" נכתב על קוואי, נכון?
.
אני תמיד מהמר על דנבר, אז אלך על יוטה הפעם, אולי זה יעבוד.
MacLeod 1
25 אוג 2020 19:18:56אחלה פריוויו
אף פעם לא אהבתי את דאלאס, גם לא את הקאובויס… אבל יאללה לוקה עד הסוף
גיא רוזן
25 אוג 2020 19:24:02פורזינגיס בחוץ,
והברק לא מכה פעמיים.
הרבה מזל, יש לקליפרס בסדרה.
.
תודה,
אחלה פריוויו.
חיים
25 אוג 2020 20:45:16הברק לא מכה פעמיים, אבל לוקה בהחלט יכול
no funny shtuff
25 אוג 2020 21:09:23הברק לא מכה פעמיים? תחשוב שנית.
.
https://he.m.wikipedia.org/wiki/%D7%A8%D7%95%D7%99_%D7%A1%D7%90%D7%9C%D7%99%D7%91%D7%9F
חיים
25 אוג 2020 21:10:30אז קל וחומר שגם לוקה
גיא רוזן
25 אוג 2020 21:11:00אתה רומז שאנחנו בדרך לסדרה ארוכה? . . .
גיא רוזן
25 אוג 2020 21:12:14ניתן היה לחשוב שאחרי פעמיים, שלוש, הבן אדם היה מבין את הרמז ועובר לתפקיד משרדי…
no funny shtuff
25 אוג 2020 21:15:32כן, ואז היה יוצא רגע למכונית בחניה וחוטף עוד אחת לאוסף.
עידו גילרי
25 אוג 2020 19:24:20היוניקורן אגב ישאר בחוץ גם היום.
no funny shtuff
25 אוג 2020 19:26:09בוא'נה הוא חתיכת מרגרינה מרוחה על חרסינה מזויפת.
.
זהו, הוצאתי את זה.
עידו גילרי
25 אוג 2020 19:31:27אתה יודע שהוא לא קיים באמת?
no funny shtuff
25 אוג 2020 19:32:46כנראה בגלל זה הכינוי. גאון מי שהמציא לו את זה.
עידו גילרי
25 אוג 2020 19:39:00אם כבר אנחנו בנושא…
https://www.youtube.com/watch?v=LS7gEGl_dKg
no funny shtuff
25 אוג 2020 20:09:05מעדיף את clerks
עידו גילרי
25 אוג 2020 20:10:40ברור
הקוריוז
25 אוג 2020 22:47:24אני רק מזכיר שאמרתי שהוא לא יסיים את חוזהו במאבס בלי פציעה קשה. ביום שחתם שם.
רן הנרגן
25 אוג 2020 19:37:54אני חושב שהליגה חייבת להרחיק את קו השלוש, לפחות פיט, ולא לכלול את הפינות כי שם המרחק מתקצר. לחליפין אפשר להוסיף פיט גם לכל צד של המגרש.חייבים להוריד את אחוז הקליעה של השחקן הממוצע בכמה נקודות. תמיד ישארו יחידי סגולה שיוכלו לזרוק ביעילות אבל הרוב יצטרכו לחזור לקליעות חצי מרחק וכו.
.
העובדה שכל השחקנים נהפכה למידי שלשות הורגת את המשחק. אמביד, בהחלט שחקן עם יכולת עבודה בפוסט עומד וזורק צקות. משעמם. הארדן חודר על לסל ומוציא לזריקה משלוש….
The Pro
25 אוג 2020 19:51:34תשאל את עצמך קודם אם זה בעיה במשחק עצמו או אצל קבוצות\שחקנים עם אייקיו נמוך ודרך משחק שגויה.
אצל כל קבוצה זה מגיע מסיבה אחרת.
–
(1)ג'יימס ארדן והרוקטס החטיאו אתמול 27 שלשות ברצף,האם הכל נובע בכלל היכולת המוגבלת של ארדן?
לא,גם לג'נרל מנג'ר ולמאמן יש חלק בקבוצה המוגבלת שהם בנו.
(|2)הסיקסרס איבדו לפניי הבועה את השחקן הכי חשוב בסגל שלהם, את הרכז בן סימונס.
בסוף יש סיבה לכך שאמביד אף פעם לא יהיה טים דאנקן והסיקסרס חטפו סוויפ בלי הרכז המוביל שלהם.
–
-מדוע לקבוצה הכי טובה בליגה אין את הבעיה הזאת? כי לה רכז פלימייקר ברמה של לברון ג'יימס
גיא רוזן
25 אוג 2020 20:00:19אם אני זוכר נכון, בשנה שעברה "גיבור על" ג'יימס בכלל לא העפיל לפלייאוף.
ולפני שנתיים, אני די בטוח שהוא הוביל קבוצה להפסד 0 – 4 בפיינלס.
.
האם זה נובע מיכולת מוגבלת של לברן?
האם זה מלמד על הסיבה שלברן אף פעם לא יהיה לאיר בירד?
חיים
25 אוג 2020 20:44:38ב-2018 לברון באמת נתן פלייאוף יוצא דופן ועשה את המקסימום נגד יריבה היסטורית ובלי צוות מסייע איכותי.
The Pro
25 אוג 2020 22:10:41גיא-
אני חושב שדובר כאן מספיק על הסיבות והכישלון של הלייקרס בעונה הראשונה של לברון.
-מהניהול הכושל של מג'יק ג'ונסון כג'נרל מנג'ר
מאמן צעיר וחסר יכולת כמו וולטון
וכל החורבות שנשארו עוד מתקופת קובי.
–
זו גם הייתה העונה היחידה שבה לברון החסיר משחקים משמעותיים בגלל פציעה.
הקוריוז
25 אוג 2020 20:48:40חחח אתה מזכיר לי את אלה שאני מנגב בשכומה בשלשות ואומרים לי זה לא משחק זה 😂😂😂
thejanitor
25 אוג 2020 21:27:05אתה צריך לשאול את עצמך האם השלשות הרסו את המשחק או האם אתה בסתר ליבך רוצה לשמור על היתרון התחרותי של סטף שהליגה צימצמה את הפער אליו בשנתיים האחרונות
The Pro
25 אוג 2020 22:24:52היתרון של קורי כבר לא רלוונטי מ-2015.
הווריורס כפרנצ'יז מנצח גם הוא כבר לא רלוונטי אחרי העזיבה של דורנט.
–
סגנון המשחק בליגה משתנה משנה לשנה וזה ברור שאחרי השנה יבינו שכדי להתמודד עם הלייקרס .
צריך גם משחק בצבע (גם קבוצות כמו הרוקטס שהתאבדו על השלוש ישנו את השיטה..)
thejanitor
25 אוג 2020 22:39:58פעם עשיתי פוז באמצע הליג פס תפסתי פריים עם הקעקוע של סטף, רציתי לעשות מזה תמונה ולהעלות כאן לתגובה אחת ולתמיד אבל אני עצלן. בקיצור סטף בכבודו ובעצמו קיעקע לעצמו על היד את השם שלו בעברית ״קרי״ אז נראה לי שהגיע הזמן שתפסיק עם ההתחכמות קורי הזאת שלך.
לילי
26 אוג 2020 00:22:44וואוו תודהההה, אני ואתה שנינו.
ולמי שאומר שהוא לא יודע עברית – היופי בשמות הם שאנחנו יכולים לקבוע אותם לעצמנו – תאמינו לי, עשיתי את זה.
אז כן.
קרי, זה קרי.
תודה.
golan
25 אוג 2020 22:17:43לא צריך לשנות, זה יתאזן מעצמו עוד שנתיים / שלוש,
יבוא מאמן חכם שיבין שכל הצבע פתוח והוא רק צריך סנטר זריז מספיק לצאת על גארדים (אדבאיו לדוגמא) ואז זה ישתנה.
תודה אינדיאני, אחלה פריוויו.
The Pro
25 אוג 2020 19:58:06ההשוואה בין דיוויס ולברון לשאק וקובי מחמיאה מאוד להיסטוריה הלייקרית אבל שגויה מהיסוד.
מהסיבה שלברון שחקן יותר גדול וחשוב מארבעת השחקנים.
–
ההשפעה של דיוויס מזכירה יותר שחקן כמו כריס בוש,כשרון נדיר בפי עצמו שגם לא הגיע לשום הישג בקריירה לפני ששיחק בקבוצה עם לברון.
מיותר לציין שכריס בוש מיצה את עצמו במיאמי והפך לגבוה הכי טוב בליגה בגלל המעבר הזה.
גיא רוזן
25 אוג 2020 20:02:24אכן, מיותר לציין…
חיים
25 אוג 2020 20:41:50שאק וקובי כל אחד מהם כמה דרגות מעל דיוויס לכל הדעות, והצמד הזה היה בדומיננטיות שיא שלברון לא הגיע אליה לעולם, גם לא עם עוד שחקן טופ 5 לידו כמו וויד.
גיא רוזן
25 אוג 2020 20:52:14לברון + קיירי בפיינלס 16' נתנו הצגה שמתחרה עם זו של כל צמד אחר בכל סדרה אחרת.
חיים
25 אוג 2020 20:55:37נתנו ריצה של 3 משחקים באמת מדהימים, אבל כצמד באופן כללי זה עדיין לא מספיק. בכל זאת, צמד מהראויים.
לברון ודיוויס לא קרובים…
גיא רוזן
25 אוג 2020 21:03:44למה?
זכו באליפות אחרי פיגור 1 – 3 מול קבוצה היסטורית.
.
הנתונים של הצמד על פני כל הסדרה הם פשוט יוצאי דופן.
לברון: 29.7 נק', 11.3 רב', 8.9 אס', 53% אפקטיבי, 2.3 חטיפות, 2.3 גגות.
קיירי: 27.1 נק' ב-51.6% אפקטיבי, 3.9 רב', 3.9 אס', ושלשה אחת ענקית.
.
אלו נתונים שמתחרים מול כל צמד שהוא שאני זוכר, כולל מג'יק/קארים ב-80' ו-85', כולל כל הסדרות המרכזיות של שאקובי, כולל גו'רדן/פיפן פיינלס 93'.
חיים
25 אוג 2020 21:09:45ב-4 המשחקים הראשונים הם היו די בינוניים (לברון במונחים שלו…).
גם אם אני אקבל את טענתך ואספור את כל הסדרה, הם עדיין נופלים במעט מצמדים אחרים, ולו בגלל שסדרה אחת זה לא מדגם מספיק מייצג.
גיא רוזן
25 אוג 2020 21:22:16מי?
לאיזה צמד יש נתונים שמתחרים עם אלו של קיירי ולברון בפיינלס של 2016?
(יש כאלו. מעניין אותי מה אתה חושב)
.
(לא ברור לי למה נתונים בסדרה הקשה ביותר של אלופה שבדרך זה מדגם לא מייצג. למה רלוונטי מה עשו הקאבס בניצחון 4 – 0 על קבוצה כלשהי בדרך?)
חיים
25 אוג 2020 22:06:45שאקובי, ג'ורדן ופיפן, קארים ומג'יק, סטף ודוראנט, בירד ומקהייל, דאנקן ורובינסון/פארקר/ג'ינובלי (כל אחד מהם בתקופה אחרת), סטף וקליי, ווסט וביילור, וויד ולברון. כצמדים אני חושב שכל אחד מהם עדיף על לברון וקיירי. יש עוד כמה שאצלי הם די קרובים ללברון וקיירי – קארים ורוברטסון, ויליס ריד ופרייזר, צ'מברליין והאל גריר, ביל ראסל וקוזי, אייזאה ודומארס, קובי וגאסול, האקים ודרקסלר, ווסטברוק ודוראנט ובארקלי וקווין ג'ונסון.
אם אני מסתכל על עונה אחת אז סדרת הגמר היא מדגם מאוד מייצג, אבל כשאני מנסה לדרג היסטורית צמדים אני מצפה למדגם של כמה עונות, ושם לברון וקיירי קצת נופלים מאחרים (גם בגמר של 2017 הם הביאו נתונים נהדרים עד כמה שזכור לי).
The Pro
25 אוג 2020 22:14:03חיים- עשית סלט.
אתה מתווכח על דומיננטיות?
בשבוע שלברון עובר את דאנקן האפור בנק' למשחק בפלייאוף.
בוא נדבר על שאק וקובי שהם יותר מיתוס של מה היה קורה אם
מול אילו קבוצות הם התמודדו כדי להשיג את הת'ריפיט
סקרמנטו של ביבי
אינדיאנה הבינונית של רג'י
והנטס של קיד.
לברון ניצח והתמודד עם קבוצות הרבה יותר חזקות לאורך השנים בכל הקבוצות ששיחק.
–
בין אם זה סופרטים היסטורי ברמה של גולדן וסן אנטוניו עם 4 אול אוף פיימרים כמו דאנקן,פרקר,ג'ינובלי וקאווי.
ואני חושב שאפשר לציין עוד כמה קבוצות שלא הגיעו למעמדים גבוהים והיו מנצחות בקלות את אותן סקרמנטו,אינדיאנה והנטס.
חיים
25 אוג 2020 22:34:04מול איזה קבוצות שאקובי התמודדו:
סאן-אנטוניו הגדולה של דאנקן ורובינסון, ואחרי זה דאנקן וג'ינובלי (14- 11 ב-5 סדרות).
סקרמנטו של 61 ניצחונות עם ארבעה אולסטארים ושחקן הגנה נפלא בחמישייה (11- 5 ב-3 סדרות).
פורטלנד של ראשיד, סטיב סמית, פיפן וסאבוניס (11- 3 ב-3 סדרות).
מינסוטה של קווין גארנט ה-MVP, סם קאסל ולטרל ספריוול עם המאזן הטוב בליגה (8- 4 ב-2 סדרות).
אינדיאנה של רג'י מילר וריק סמיתס שגררה את ג'ורדן למשחק 7 (4- 2).
פילדלפיה של אייברסון (4- 1).
השאר באמת פחות טובים.
מול איזה קבוצות לברון וקיירי התמודדו:
גולדן סטייט הגדולה (7- 11 ב-3 סדרות).
טורונטו של דרוזן ולאורי (8- 2 ב-3 סדרות).
בוסטון בלי אף אולסטאר, כי אייזאה היה פצוע (8- 1 ב-2 סדרות).
אטלנטה של מילסאפ והורפורד (8- 0 ב-2 סדרות).
שיקגו של דרק רוז ובאטלר (4- 2).
דטרויט של דראמונד וטוביאס האריס (4- 0).
מול איזה קבוצות וויד ולברון התמודדו:
אינדיאנה של פול ג'ורג' וגריינג'ר (12- 7 ב-3 סדרות).
סאן-אנטוניו מאוזנת ובלי אף שחקן של 20 נקודות (5- 7 ב-2 סדרות).
שיקגו פעם עם רוז ופעם בלי (8- 2 ב-2 סדרות).
בוסטון של הביג טרי ורונדו (8- 4 ב-2 סדרות).
אוקלהומה של דוראנט, ווסטברוק והארדן הצעירים (4- 1).
ניקס של מלו ואמארה (4- 1).
מילווקי של מונטה אליס (4- 0).
פילדלפיה של איגי ולו וויליאמס (4- 1).
דאלאס של נוביצקי (2- 4).
וויד ולברון לוקחים את לברון וקיירי במקרה הזה, אבל שניהם ביחד קיבלו יריבים פחות קשים משאקובי.
הקוריוז
25 אוג 2020 22:37:49חיימקה צודק. לברון עבר יריבות מביכות בקליר פטת במזרח. גורגי בוי וויקטור אולדיפו היו היריבים הכי קשים שלו…
חיים
25 אוג 2020 22:39:18הוא הרים לי להנחתה קלילה. שאקובי עשו מטאטא לטים דאנקן!
The Pro
25 אוג 2020 22:51:38חיים- אתה טועה
בפער וגם מחסיר קבוצות.
תוסיף לזה שלברון פירק את אותה דטרויט עם בילאפס,המילטון וראשיד (אותה קבוצה שפירקה את החבילה של שאקובי ב-2004.)
ב2012 לברון וההיט פירקו את את הסופרטים של הסלטיקס שכלל 3\4 אול הופ פיימרים כמו פירס,אלן,רונדו וגארנט
–
**
מלבד סן אנטוניו שהייתה קבוצה היסטורית מבחינת הגנה,שיפוט מיושן ומשחק אפור באותה תקופה.
–
אין קבוצה בתקופה של שאקובי שהייתה מתמודדת עם הכישרון ההתקפי של קבוצות כמו אוקלהמה של דורנט,סלטיקס של פירס וגארנט,דטרויט של בילאפס,סופרטים של גולדן וגם טורונטו של רוזן.
חיים
25 אוג 2020 23:03:42דיברנו על צמדים, אז הזכרתי רק סדרות של לברון עם וויד או קיירי. אתה רוצה את לברון בתקופה המקודמת בקליבלנד? – בבקשה:
וושינגטון של גילברט ארינאס וג'יימיסון (12- 4 ב-3 סדרות).
דטרויט של בילאפס, המילטון, טיישון פרינס והוואלאסים (7- 6 ב-2 סדרות).
בוסטון של הביג טרי ורונדו (5- 8 ב-2 סדרות).
ניו-ג'רזי של קיד וקרטר (4- 2).
דטרויט של אייברסון והמילטון (4- 0).
אטלנטה של ג'ו ג'ונסון (4- 0).
שיקגו של דרק רוז בן 21 (4- 1).
אורלנדו של דוויט הווארד (2- 4).
סאן-אנטוניו בתקופת השיא של השעמום (0- 4).
לא מתקרב אפילו לדיון.
חיים
25 אוג 2020 23:16:44עכשיו התקפה – רייטינג התקפי של כמה קבוצות שהתמודדו נגד לברון וכמה קבוצות שהתמודדו נגד שאקובי:
נתחיל עם לברון:
גולדן סטייט 2017 – 115.6.
טורונטו 2016 – 109.
סאן-אנטוניו 2014 – 110.5.
בוסטון 2008 – 110.2.
דטרויט 2006 – 110.8.
בוסטון 2017 – 111.2.
אוקלהומה 2012 – 109.8.
עכשיו נתוני שאקובי:
סקרמנטו 2002 – 109.
פורטלנד 2000 – 107.9.
סאן-אנטוניו 2001 – 106.6.
מינסוטה 2004 – 105.9.
אינדיאנה 2000 – 108.5.
למעט גולדן סטייט, הפער הוא מינורי. למעשה, מבין הקבוצות שהגיעו לרייטינג התקפי של 110 או יותר, לברון ניצח רק 2 סדרות מתוך 7, ובאחת מהן הכוכב של היריבה נפצע במשחק השני ולא חזר לסדרה, ככה שעם ה"כישרון ההתקפי" הזה שאתה מתאר גם לברון לא ממש הצליח להתמודד.
The Pro
25 אוג 2020 23:19:45חיים-
"השאר באמת פחות טובים."-
מסכם בשבילי את הדיון.
–
לברון שיחק בכל ה-3 התקופות מול קבוצות שרובן היו יותר כשרוניות מהקבוצות שהתמודדו מול שאקובי.
מבלי לזלזל בשחקנים בודדים כמו אייברסון,ביבי ורג'י מילר.
חיים
25 אוג 2020 23:24:45השאר פחות טובים מהספרס או מינסוטה שהיו קבוצות של 60 ניצחונות, אבל סיאטל של גארי פייטון לוקחת בהליכה את וושינגטון של ארינאס, סטוקטון ומאלון בגיל 35+ עדיין לוקחים את שיקגו של רוז בן 21 וכל קבוצה מערבית שהייתה אי פעם בפלייאוף לוקחת בהליכה את מילווקי של 2013 (אני בספק אם מישהו יצליח לזכור עוד שחקנים שהיו שם חוץ ממונטה אליס…) ואת פילדלפיה של איגי, לו וויל והולידיי הצעיר.
חיים
25 אוג 2020 23:30:33בתקופה הראשונה לברון במאזן שלילי נגד בוסטון ואורלנדו ובשוויון עם דטרויט וזה בלי להזכיר את המטאטא שהביא עליו פופ.
אחרי זה לא תמצא יריבה מזרחית מספיק טובה בפני עצמה, ויש לו מאזן שלילי נגד רוב הקבוצות המערביות.
The Pro
25 אוג 2020 23:55:28נתחיל להשוות בין כל הקבוצות החלשות-בינוניות?
הנק' היא ש-
חוץ הספרס של תחילת המילניום. אין קבוצה שהייתה מגיעה למעמד הגמר ב-3 תקופות האלו.
לא ברמה התיאורטית והכישרון, לפחות כשיש קבוצות עם 4 כוכבים כמו גולדן סטייט,בוסטון,אוקלהומה והספרס.
–
התחלת לספור פציעות של שחקני קבוצות יריבות?
מתי תספור פציעות בקבוצה של לברון,מס' נצחונות ושיאים אישיים.
–
אז בוסטון שכללה את פירס,גארנט ואלן לא מספיק חזקה.
– דטרויט שפירקה את שאקובי. קבוצה טובה רק מתי שמתאים לך.
-אותה סן אנטוניו שהייתה בשיא מבחינה התקפית בשנים המאוחרות.
-.
קבוצות כמו טורונטו,שיקגו או אורלנדו שבסוף לא זכו בכלום גם בגלל הדומיננטיות של לברון במזרח.
חיים
26 אוג 2020 00:14:31קבוצה שהגיעה למשחק 7 בגמר האזורי והפסידה בו בדרמה היסטורית – קאמבק של 15 נקודות ברבע האחרון או הארכה – יש את סקרמנטו ופורטלנד. הלייקרס אחרי זה ניצחו את הגמר הרבה יותר בקלות. יש את הספרס כמובן ואת מינסוטה עם גארנט ה-MVP והמאזן הטוב בליגה.
דטרויט שלקחה אליפות ב-2004 והגיעה לגמר ב-2005 זו לא אותה קבוצה שהפסידה לקליבלנד, מהסיבה הפשוטה שביג בן עבר לשיקגו.
בוסטון של הביג טרי ניצחה את לברון פעמיים, ובפעם השנייה גם הפסידה לקובי (בלי שאק) אחרי זה.
סאן-אנטוניו – יש ויכוח היסטורי איזו אחת מהן הייתה הכי טובה – זו של 2003 או זו של 2014. זו של 2013-4 ניצחה פעם אחת את מיאמי ופעם אחת הפסידה, ואילו ללייקרס של שאקובי הם הפסידו 3 פעמים, כולל סוויפ ב-2001.
לברון מעולם לא ניצח את אורלנדו בסדרת פלייאוף – קובי עשה את העבודה אחרי שאורלנדו ניצחו את קליבלנד.
טורונטו של 2016-8 הייתה קבוצה נחמדה מאוד, וכך גם שיקגו של תחילת העשור, אבל שתיהן הפסידו ללברון בדרך שלו להפסד בגמר ברוב המקרים.
The Pro
26 אוג 2020 00:46:35זה עדיין לא מוריד מדטרויט שהייתה קבוצה חזקה עד הטרייד על בילאפס שהיה השחקן הכי טוב שלהם.
גם דרק רוז קיבל MVP ועם או בלי הפציעה.. שיקגו הייתה קבוצת הגנה חזקה שתמיד הפסידה ללברון לאורך השנים.
טורונטו קבוצה נחמדה שלקחה אליפות בשנה הראשונה אחרי שלברון עזב את המזרח.
–
מהתקופה של שאקובי-סקרמנטו,פורטלנד ומינסוטה אלו לא קבוצות שהיו מספיק חזקות כדי להגיע למעמד לגמר או להתמודד על אליפות מול הקבוצות של לברון.
על הנייר בטוח לא מספיק כשרוניות כדי להתמודד עם סופרטים ברמת גולדן סטייט,בוסטון וסן אנטוניו.
The Pro
25 אוג 2020 19:58:18–
יותר נכון להשוות את לברון ודיוויס לצמדים אחרים כמו ג'ורדן ופיפן,ג'ורדן ורודמן,לברון ובוש,לברון וארווינג.
אור
25 אוג 2020 21:02:37שכחת לברון ואילגאוסקס
thejanitor
25 אוג 2020 21:29:12יותר נכון לא להשוות אותם לשום צמד, קודם שיסיימו עונה ביחד לפני שעושים השוואות.
The Pro
25 אוג 2020 22:16:10מסכים,
הדיון יהיה יותר רלוונטי בסיום העונה כשדיוויס יקבל את הטבעת הראשונה.
popo
25 אוג 2020 20:08:55תודה אינדיאני ( זה לא גזעני להגיד את זה? כמו תודה ניגר??🤪)
הדבר שהכי הולם את ניטשה זה לוקה, קלעי חסר מצפון נוצרי- יהודי מעוות…
פול גורג ינצח היום את המשחק,זה פשוט חייב לקרות, אני מזכיר, מדובר על שחקן מועמד לmvp עונה שעברה, יש גבול. היום הוא יתפוצץ ולצערי דאלאס תפסיד.
דנבר תיקח היום מהסיבה שפול גורג יקלע היום סוף סוף אז מיטשל יפסיק לקלוע בכמות הזו סוף סוף, יש גבול, בלעדיו יוטה לא יכולהלנצח, דנבר ב12.
אור
25 אוג 2020 20:59:54מסכים עם השרת, קליפרס ב15+
רן הנרגן
25 אוג 2020 21:02:20איך מהחקת קו השלוש הגעתם לדיון על שאק קובי ולברון?
.
בגלל השימוש ניתוחים מתמטיים המאמנים הולכים יותר ויותר למשחק שמבוסס על זריקות משלוש. אבל לעצם הענין הסיבות לא משנות. משנה שהמשחק הופך לחד גווני ומשעמם יותר. לא סביר בעיני שמהלכים של שחקן עם הגב לסל שדורשים לימוד והתמחות אבל מעניקים עומק למשחק נעלמו כי הם לא "כלכלים".
אור
25 אוג 2020 21:03:43זה נכון, אבל לאף קבוצה אין רכז פליימייקר כמו לברון ג'יימס יתברך
The Pro
25 אוג 2020 22:19:11רן-
תקרא שוב פעם את התגובה למעלה.
כדי לא לבלבל אותך
אפשר לקחת דוגמא גם מענף אחר כמו כדורגל-
האם בנבחרת ישראל בכדורגל צריכים להקטין את השער?
בגלל אי היכולת של המגנים והשוער לשמור במצבים נייחים.
עידו גילרי
25 אוג 2020 21:05:23כי קליעה לא מצריכה התמחות ולימוד?
בשנות ה80 כל מה שלא היה במעבר היה בפוסט. זה גם חד גוני?
המשגיח
25 אוג 2020 21:16:17פריוויו נהדר. שיהיה אחלה יום משחקים
tomash
25 אוג 2020 21:21:41אלוהים לא מת. הוא רק מחכה שלברון ייקח עוד אליפות. ועוד אחת ועוד אחת
זוהר יובי
25 אוג 2020 21:32:52מפה לשם בטעות קשה
שלחתי הימור
דנבר+3 עם אנדר 14 שלשות דנבר
נראה לי אבוד מן הסתם
Side Show Bob
25 אוג 2020 22:11:39קליפרס ב20
יוטה ב10
הקוריוז
25 אוג 2020 22:29:54צחוקים מהמגרש השכונתי היום. אחרי כמה משחקונים אינטנסיבים הגיעו חברה חדשים ביניהם איזה זקן משהו בן 45 כזה נראה לי עם כלב ושני צעירים משהו כמו 25 כזה. ורצו להיכנס לשחק. אנחנו כבר היינו שעתיים כמעט במשחק וניגבתי ללא הרף. הם משום מה חשבו שאני הכי גרוע מבין ה3 ונתנו לזקן לשמור עליי…
עכשיו אני אדם נחמד בדכ ואם הייתי מכיר אותו הייתי מתחשב בו אבל זה היה משחק הכרות מה שנקרא וצריך להראות מי הבוס במיוחד ל2 החברה הצעירים.
הזקן נכנס לשיעור ריקוד סטפס מסכן 3 מהלכים עם אנד וואן עליו אחרי שעשיתי לו סחרחורות והרקדתי אותו כמו שלא רקד בחתונה שלו ואז הוא עושה לי במבטא ערבי "וואלק אתה nba"😂😂😂😂 הרג אותי לא נשמתי.
מיותר לציין שאחכ אחד הצעירים הבין את הטעות וחשב שהוא יכול לעצור אותי ישר 2 צאקות מה3 על הראש 7 0 חלק תוך אולי 3 דק בלחץ…
אחכ באחד המשחקונים הבאים הוא חטף לי כדור כולם צחקו וגם אני החמאתי לו אבל לא הצליח לקלוע וקיבל שלזה מהלוגו על הראש
דקסטר
25 אוג 2020 22:49:35נו פעם הבאה צלם מה אתה משאיר לנו פירורים
וניל טרופי
26 אוג 2020 00:39:50תודה אינדיאני. קצת קשוח ההימור שלך נגד דנבר. אין ספק שיוטה עם הרבה רוח גבית, אבל כמו שכתבת, לא כל יום הכדורים יכנסו באחוזים כאלה. לפני כמה חודשים מאמן דנבר היה מיקיריי האתר, מן הסתם יש לו פה המון להוכיח. מקווה לסדרה ארוכה יותר. אם כבר מאמן, מה לעזאזל עובר על דוק ריברס? הבנו שאת העונה הסדירה לקחתם ברגוע, עכשיו זה פלייאוף! אני בטוח שדוק מרגיש את הנשימות של באלמר בעורף, הפסד היום וגם את הסדרה הזאת הוא לא מסיים בתור מאמן קליפרס.
The Pro
26 אוג 2020 01:08:36מדברים על שוויון וכדורסל.
לברון ג'יימס לא רק השחקן הטוב בליגה:
–
@NBC
A group of athletes led by LeBron James will roll out a multimillion-dollar program in the next few weeks to recruit poll workers in heavily Black electoral districts for November’s election, a person familiar with the plans says.
לילי
26 אוג 2020 01:58:35מיטשל בעונה הסדירה: 36.6% ל3.
מיטשל נגד דנבר: מעל 51% (הספיק מאז שבדקתי לקלוע 2מ2…).
מפחיד, פשוט מפחיד.
שחר אלוני
26 אוג 2020 01:59:42מה בדיוק קורה ליוטה? הם משחקים כמו הדרים טים עם נגיעות של גולדן ב 2018, בשלשות
etayle
26 אוג 2020 02:00:13מה זה איחרתי בכמה דקות, ויוטה כבר בפלוס 10
שחר אלוני
26 אוג 2020 02:02:15צלפו 4 שלשות בסגנון קרי דוראנט
etayle
26 אוג 2020 02:04:27יוקיץ' בדרך ל2000 נקודות היום
לילי
26 אוג 2020 02:05:02מטווח שלושת בנתיים, מה זה?!?!
אור
26 אוג 2020 02:05:39יוקיץ' משתולל
לילי
26 אוג 2020 02:06:27בנתיים, שתי הקבוצות על 8מ12 ל3
סליחה אינגלס – 9מ13
לילי
26 אוג 2020 02:07:28אוקי, דנבר ניגרו קצת.
יותר הגיוני.
אור
26 אוג 2020 02:09:28אפשר לנשום קצת
etayle
26 אוג 2020 02:14:01MPJ מחריד הסדרה הזאתי
etayle
26 אוג 2020 02:15:58יוקיץ' בgod mode
etayle
26 אוג 2020 02:17:2521 נקודות נהדרות של יוקיץ' ודנבר רק ביתרון נקודה. לא מסמן טובות לדנבר.
FAN
26 אוג 2020 02:17:58שמישהו יעשה לו בדיקת סמים
שחר אלוני
26 אוג 2020 02:20:13יוקיץ אפקטיבי היום כמו כל החמישיה של כמה קבוצות פלייאוף
אור
26 אוג 2020 02:21:53לילארד עם נקע בקרסול, יחמיץ את משחק ההדחה מחר
לילי
26 אוג 2020 02:24:06יוקיץ לא הגיוני היום.
יהיה מעניין.
dror
26 אוג 2020 02:24:40מה הסיפור עם הפציעה של מארי?
לילי
26 אוג 2020 02:30:03איזה פציעה?
לילי
26 אוג 2020 02:25:16אפילו שזה לא משנה כמה הוא יקלע כל עוד הם יגנו ככה.
שחר אלוני
26 אוג 2020 02:26:35מיטשל בחוץ הרבה זמן, יחזור טרי. כל יוטה משחקים טוב
etayle
26 אוג 2020 02:28:08מיטצ'ל נראה כזה אדם נשמה. בדרך להפוך לאהוד הקהל סטייל קמבה.
לילי
26 אוג 2020 02:29:20לא רק נראה.
מאוד מעורב בקהילה שביוטה, ובכללי אומרים עליו הרבה דברים טובים אישיותית.
לא סתם אני כל כך אוהבת אותו חח
מנחם לס
26 אוג 2020 02:29:59יוקיץ' במיטבו
מנחם לס
26 אוג 2020 02:30:43לילי, האם את בישראל או ארה"ב?
לילי
26 אוג 2020 02:31:16ישראל, אבל יש משפחה ביוטה.
popo
26 אוג 2020 03:19:17לילי האם את בת או שרק ניק של אשה?
פשוט אני זוכר אותך פה כגבר.
etayle
26 אוג 2020 02:30:51MPJ קיבל אחלה טבילתאש לפליאוף. לא משנה מה יקרה בסדרה, אני מקווה שהוא ילמד ממנה וישתפר. הכשרון ההתקפי שלו פשוט מדהים.
לילי
26 אוג 2020 02:32:38אבל כל עוד לא יעשה משהו עם ההגנה שלו (יש לו את האורך והגוף להיות מגן בינוני לפחות אז אני אופטימית), הוא לא יראה פרקט.
הוא מיסמצ' מהלך בהגנה על גארדים זריזים.
etayle
26 אוג 2020 02:34:55הוא חור הגנתי, ברמת הקונוס סטייל קוזמה. והבעיה שכמו שמנחם אומר, הוא לא נראה בעל נשמה. מקווה שיגדל.
לילי
26 אוג 2020 02:38:32מה שמרגיז אבל שלשניהם יש את הגוף להגן.
הם לא קטנים או רזים מידי, פשוט רואים שהם לא משקיעים/אין להם את הרצון.
חבל, דקות פליאוף קונים עם הגנה.
etayle
26 אוג 2020 02:34:01קלארסון נהדר.
מנחם לס
26 אוג 2020 02:32:54אם רק פורטר היה קצת יותר 'נשמה'…
לילי
26 אוג 2020 02:34:41הגארדים של יוטה פשוט בזון לא הגיוני הסדרה הזאת.
מנחם לס
26 אוג 2020 02:34:43לילי, אני מקווה שהם לא מורמונים…
etayle
26 אוג 2020 02:35:29מנחם בדיוק השבת קראתי על המורמונים, תגיד זה רציני? נשמעת דת הזויה ברמות.
לילי
26 אוג 2020 02:37:05התשובה היא כן.
בת דודה שלי בטראומה..
לילי
26 אוג 2020 02:36:27לא לא, מה פתאום.
ישראלים צברים לפי הספר, פשוט בשליחות שם באחת האוניברסיטאות.
לילי
26 אוג 2020 02:35:16קלרקסון זה בינגו, מה בינגו של יוטה…
מי היה מאמין, אני בכלל בכיתי שהביאו אותו.
שחר אלוני
26 אוג 2020 02:37:25יוטה מצוינים, וזה נראה שהם יכולים להמשיך בכושר הנוכחי. מיטשל וגובר עוד יכולים היום להעלות הילוך.
דנבר גם אם יודחו היום 4-1 נראים לא פחות טוב מכמה קבוצות כולל כאלה שעברו שלב
מנחם לס
26 אוג 2020 02:37:45אני לא מבין כיצד מיצ'ל יכול להיכנס בקלות כזאת אל תוך מלבן הפאול.
etayle
26 אוג 2020 02:37:58פול מיסלאפ שודד בטרנינג. בכללי הרבה קבוצות "חייבות" לבאד על השודדי בטרנינג שהוא הוציא באטלנטה. גם הורפורד.
לילי
26 אוג 2020 02:40:10ממש.
הוא הפסיק לשחק כדורסל ב16/17.
מיטשל בהילוך שני עושה מה שבא לו, פשוט תענוג.
שחר אלוני
26 אוג 2020 02:41:00הורפורד זה אותו שחקן של שנה שעברה, פשוט בפילי הוא התאיין. בשנה הבאה יתרום כמו בבוסטון עם ירידה קלה בגלל הגיל
etayle
26 אוג 2020 02:44:44אשרי המאמין.
קובניטון עושה פחות או יותר אותם דברים, בשליש מחיר.
שחר אלוני
26 אוג 2020 13:42:06הוא פנוי לטרייד? את הורפורד יתנו כמעט בחינם
מנחם לס
26 אוג 2020 02:40:46לא ייאמן מה שמיצ'ל הזה – כולללללו 1.86 – מסוגל לעשות.
etayle
26 אוג 2020 02:42:07מה אתם אומרים פורטר וגראנט על סימונס(בהנחה שמסדרים את הקטע של החוזים)? יכול להיות מעניין.
לילי
26 אוג 2020 02:43:41האמת מעניין, אבל אם אני פילי לא מוכנה בלי רכז איכותי מהשוק החופשי.
שחר אלוני
26 אוג 2020 02:46:52סימונס זה מלכודת דבש, אין עד כה עמדה שהוא יכול באמת לאייש, אולי הוא מתאים לעמדה 4, עדיין לא נוסה
etayle
26 אוג 2020 02:50:32אמת. אבל הגנתית הוא יכול להתאים ליד יוקיץ'.
בגדול הם צריכים גבוה חזק שיכול גם לקלוע מבחוץ, סטייל טרנר. אין כזה בשוק וסביר.
לילי
26 אוג 2020 02:42:44המספר הנוסף:
מיטשל עם 43מ45 מהקו בסדרה 😨
שחר אלוני
26 אוג 2020 02:44:29האסטרטגיה של סניידר – הוא כל הזמן יוצר הפתעות ומיסמצ'ים, זה דורש התאמות כל הזמן
לילי
26 אוג 2020 02:46:07מאמן גדול, אפילו שגם הוא לא חף מטעויות.
היופי זה שנראה שהוא כל הזמן לומד ומשתפר- בניגוד להרבה מאמנים אחרים שפשוט מקובעים על אותן הסכמות, סניידר יודע להבין מתי הוא טעה ולשנות טקטיקה.
לילי
26 אוג 2020 02:44:34מנחם, האם אתה זוכר תקופה עם כמות כישרון כל כך גדולה בליגה?
שחר אלוני
26 אוג 2020 02:47:29יאניס נבחר לשחקן ההגנה של העונה?
לילי
26 אוג 2020 02:49:14כן, גם אני ראיתי עכשיו.
מעניין, זה אומר שהם יתנו לו גם MVP?
או שאולי זאת הכנה לMVP בשביל לברון?
לילי
26 אוג 2020 02:50:16כי מאז אלג'ואן ומייקל זה לא קרה, אבל מאז אלג'ואן לא היה לנו יאניס.
אפילו שהיה קובי, אז 🤔🤔
etayle
26 אוג 2020 02:51:24אם לברון יקבל זה שוד לאור היום.
לילי
26 אוג 2020 03:19:21מסכימה ב100% פשוט קשה לי קצת להאמין שיתנו ליאניס את שניהם
מנחם לס
26 אוג 2020 03:10:14אני רואה פלייאוף מ-1961, ואני רוצה להודיע לכם שההופעה של דונובן מיצ'ל בסידרה הזאת היא אחת הגדולות אי-פעם, ולא רק בגלל ה-40 נק' ממוצע שלו!
לילי
26 אוג 2020 03:22:05כיף לשמוע אותך אומר את מה שאני מרגישה אבל אין לי אל הרזומה לומר.
מיטשל הפך בבועה למפלצת.
שחקן טופ 3 כרגע הפליאוף.
(לוקה ולברון)
מנחם לס
26 אוג 2020 03:15:34אם יאנטיס שחקן ההגנה, אז לברון הוא ה-MVP
לילי
26 אוג 2020 03:20:16זאת גם ההרגשה שלי.
הייתי בטוחה יתנו לדיוויד את ההגנה.
etayle
26 אוג 2020 03:17:46מארי פתאום מתעורר
לילי
26 אוג 2020 03:24:52עוד שנתיים, רויס אוניל יחשב לאחד החוזים הטובים ביותר שיש בליגה.
פחות מ40 ל4 שנים.
לילי
26 אוג 2020 03:26:15אני קצת בשוק מההגנה של דנבר.
אפילו ממש בשוק.
לילי
26 אוג 2020 03:27:05אבל מארי, מארי.
איזה שחקן..
לילי
26 אוג 2020 03:27:46מיטשל פשוט מחלק מתנות עכשיו לחברים, נמאס לו קצת לקלוע.
ואז מארי שוב.
וואי מארי.
etayle
26 אוג 2020 03:28:55מארי לבד מחזיק את דנבר
לילי
26 אוג 2020 03:29:02יגידו מה שיגידו עליו, הסדרה הוא השתמש הרבה מפקפקים (מארי).
בסוף לשני המשחקים החשובים הוא בערך היחיד בדנבר שהגיע וכל השאר פשוט מסתכלים מהצד (יוקיץ עם 2 נקודות מאז הרבע ה1).
לילי
26 אוג 2020 03:29:14הסדרה הוא השתיק****
etayle
26 אוג 2020 03:30:04לא מספיק יציב. אבל כן, הוא לא הבעיה. לדנבר אין מספיק כח אש, השחקן השלישי שאמור חספק כח אש, הפך לקונוס בהגנה, ולא מספיק אפקטיבי בהתקפה.
לילי
26 אוג 2020 03:31:13מסכימה שלא יציב, אבל כשחשוב הוא הגיע וזה הרבה נקודות זכות מבחינתי.
onetwo3
26 אוג 2020 03:30:15מוריי הוא סופרסטאר אמיתי בליגה הזאת
לילי
26 אוג 2020 03:32:01הגזמת.
הוא עדיין דרג שני.
onetwo3
26 אוג 2020 03:35:23זו דעתי..
לילי
26 אוג 2020 03:37:26פייר אינף
etayle
26 אוג 2020 03:32:55וואו איזה סל של מארי
שחר אלוני
26 אוג 2020 03:36:19לכמה הפרש זה הגיע ברבע הזה?
לילי
26 אוג 2020 03:36:47נראה לי שהיא היה 12/3
לילי
26 אוג 2020 03:36:58השיא*
שחר אלוני
26 אוג 2020 03:38:04תודה, נראה אם דנבר תעמוד בקצב ברבע האחרון
onetwo3
26 אוג 2020 03:36:35יוטה עם 53.6% מהשלוש
15 מ-28
Movazana
26 אוג 2020 03:44:44אומייגאד, מישהו רואה את ג'אמל מארי? מטורף
לילי
26 אוג 2020 03:45:45הוא רוצה משחק 6.
onetwo3
26 אוג 2020 03:45:52ולא לראשונה העונה, ולא לראשונה בפלייאוף הזה.
בלעדיו זה היה סוויפ קליל לג'אז.
הוא מדהים, וברגעים החשובים בעיקר
לילי
26 אוג 2020 03:47:50אני נוטה להסכים.
מעבר לשני המשחקים האחרונים, גם הניצחון בהארכה במשחק 1 רשומה על שמו בעיקר.
לילי
26 אוג 2020 03:48:19עכשיו תור מיטשל.
בואו נראה מי ינצח בקרב המטורף הזה היום.
לילי
26 אוג 2020 03:49:18אחת הסדרות היותר מעניינות מבחינת אימון שיש ד"א.
ממש יפה לראות את מלחמת המיסמצ'ים בין החמישיות.
Movazana
26 אוג 2020 03:49:22מארי הוא שחקן שמתפוצץ אחת לכמה משחקים, אם הוא יצליח להיות יותר עקבי הוא בלי ספק רכז טופ חמש בליגה.
לילי
26 אוג 2020 03:50:18יוקיץ עם 5 עבירות.
מצויין, עכשיו רק פיק&רול עליו ולתקוף אותו נון סטופ.
מיטשל צריך להוציא ממנו את ה6 דחוף.
onetwo3
26 אוג 2020 03:55:344
לילי
26 אוג 2020 03:51:02איזו הגנה של מיטשל על מארי!!!
אבל יוקיץ…
לילי
26 אוג 2020 03:51:12מיטשלללל
לילי
26 אוג 2020 03:51:44איזו-הגנה-של-מיטשל!!!!!!!!!
לילי
26 אוג 2020 03:52:01מה שהוא עושה בחיי
לילי
26 אוג 2020 03:52:32אבל מארי השכיב אותו
וואו זה לא נגמר, איזה שחקנים!!!
לילי
26 אוג 2020 03:52:59ודנבר ב+3
לילי
26 אוג 2020 03:53:33קונלי!!!
איזה משחק בחיי, איזה משחק!!
Zvika Bar-Lev
26 אוג 2020 03:53:57הסל של מיטשל, וואוו!
לילי
26 אוג 2020 03:54:49בסדרה הזאת כל משחק יש לו איזה אחד כזה.
תענוג לעיניים.
ועוד יש לוקה עוד מעט.
מה עשינו שמגיע לנו את כל הטוב הזה?!?!?!
etayle
26 אוג 2020 03:54:50פסיכי
onetwo3
26 אוג 2020 03:55:00לא ראיתי שום עבירה על קונלי.
משחק פלייאוף מצוין
לילי
26 אוג 2020 03:56:41משחק פלייאוף באמת מצויין.
לגבי העבירה – השיפוט במשחקים בסדרה הזאת מצויין ממש.
לא חושבת שהיו לי איזה שהן תלונות – השופטים משתדלים לתת לשחק.
(טוב אבל אני משוחדת…)
שחר אלוני
26 אוג 2020 03:56:47משחק ברמה של גמר אזורי בקלות
לילי
26 אוג 2020 03:57:59וואי וואי, מה זה ההחטאות האלה?
מארי, פשוט תשחק לבד.
etayle
26 אוג 2020 04:00:12מדהים. למארי אסור למסור לאף אחד.
לילי
26 אוג 2020 04:00:59ממש.
כמו מיטשל במשחק של ה57.
הם אשכרה מפסידים כי הם מוסרים.
לילי
26 אוג 2020 04:00:26חייבים לנצח את המשחק הזה.
מדובר בלפחות 6 ימי מנוחה והכנה לסדרה הבא.
אבל מארי פשוט לא שפוי.
מרגיש לי שיהיה משחק 6.
onetwo3
26 אוג 2020 04:00:46שתי שריקות מבישות של האנשים באפור:
הראשונה בעבירה שלא הייתה על קונלי (שהחלטיא את העונשין)
והעבירה ששלחה עכשיו את גובר לקו.
מעצבן ביותר
לילי
26 אוג 2020 04:01:44לא מסכימה.
על גובר היית עבירה ברורה, הוא תפס לו שם את היד, ואין מה לעשות זאת עבירה.
לגבי קונלי – לא ראיתי, אז לא אביע דעה.
Zvika Bar-Lev
26 אוג 2020 04:01:08איזה דו קרב מענג!
onetwo3
26 אוג 2020 04:01:54לא ידעתי שמותר לחזור ממצב שאתה מחוץ לקווים ולתפוס כדור כמו שמוריי עשה עכשיו.
חשבתי שזה לא חוקי
לילי
26 אוג 2020 04:03:35אסור, הוא דרך בפנים לפני שתפס את הכדור.
לילי
26 אוג 2020 04:02:26אוניל…
בדיוק פירגנתי לך היום…
לילי
26 אוג 2020 04:02:55מה לעזאזל מארי, מה לעזאזל?!?!?!
מנחם לס
26 אוג 2020 04:02:59אני כמובן אתכם כל הזמן אבל עבדתי על 'חם מהתנור'. הדט=אנר של מיצ'ל – 1.86 מ' – היה מעולם אחר.
מנחם לס
26 אוג 2020 04:03:34איזה משחק אחרי חצי משעמם!!!!!
etayle
26 אוג 2020 04:03:50מה ראיתי עכשיו?
מנחם לס
26 אוג 2020 04:03:54מרי!!!!!!!
מנחם לס
26 אוג 2020 04:04:19הגברת השמנה יכולה להתחיל לשיר
מנחם לס
26 אוג 2020 04:04:4942 נק' למרי
לילי
26 אוג 2020 04:04:49זה של דנבר להפסיד.
חבל, ניצחון היום היה יתרון עצום לסדרה הבאה אבל מארי פשוט לא מחטיא.
מדהים.
123 – שוכנעתי, מארי סופרסטאר.
onetwo3
26 אוג 2020 04:06:31😉
Zvika Bar-Lev
26 אוג 2020 04:04:51טוב זה פסיכי מה שמארי עושה
etayle
26 אוג 2020 04:04:51טוב מיטצ'ל מחטיא מהקו, תם הטקס.
לילי
26 אוג 2020 04:05:43בדיוק מה שעבר לי בראש.
onetwo3
26 אוג 2020 04:05:29לילי, עכשיו הבנת את תגובה 75? 😉
לילי
26 אוג 2020 04:06:22כן ממש.
אבל פורטר עושה שטויות, מה זה היה?????
לילי
26 אוג 2020 04:07:05תראה שלוש תגובות למעלה – רשמתי לך ששוכנעתי.
onetwo3
26 אוג 2020 04:07:47חוסר נסיון
etayle
26 אוג 2020 04:05:46איזה דביל הפורטר הזה
etayle
26 אוג 2020 04:06:51כשמארי משחק בגאד מוד, מה אפשר לעשות? לא הגיוני החצי השני שלו, הוא משחק ברמה פסיכית, בטופ של הטופ.
שחקן מוזר, רגע אחד נראה כמו אלוהים, ורגע אחר כמו שחקן ממוצע.
לילי
26 אוג 2020 04:08:08זה כבר משחק שני שלו ברצף.
אתם מבינים שיש סיכוי שמשהו שקרה רק פעמיים בהיסטוריה (שחקן שקולע 50+ פעמיים בסדרה) יכול לקרות פעמיים בסדרה הזאת בלבד?!?
onetwo3
26 אוג 2020 04:08:23כשזה חשוב הוא מופיע
onetwo3
26 אוג 2020 04:07:23פורט מחבל בדנבר.
etayle
26 אוג 2020 04:08:34הרבה יקשקשו על התאמות וכדו', מה שקרה פשוט, דנבר נהנת מרבע ראשון הזוי של יוקיץ' ומחצית שנייה אולהית של מארי. פשוט וקל.
לילי
26 אוג 2020 04:11:34+100
שום התאמות ושום נעליים:
יוקיץ – 11מ18 מהשדה, 6מ10 ל3.
מארי – 17מ26 מהשדה 4מ8 ל3.
וזה הסיפור של המשחק.
Zvika Bar-Lev
26 אוג 2020 04:09:09איזה סדרה!
לילי
26 אוג 2020 04:09:14יוקיץ סוגר סיפור.
תרגיל מצויין של מלון.
פשוט מצויין.
כמה שכואב על ההפסד, זאת סדרה שמגיע לה משחק 6.
סך הכל שווה אם זה אומר לראות שוב את הטירוף הזה.
onetwo3
26 אוג 2020 04:11:11המסירה הזו של מוריי אומרת הכל..
33 נק' במחצית השנייה.
משאיר את דנבר בחיים במו ידיו.
רק להוסיף שיש לו 8 אסיסטים, 8 ריבאונדים, אחוזים מצויינים מכל טווח, ואולי הכי מדהים: 0 (!!!) איבושים, ב41 דקות.
מופלא
לילי
26 אוג 2020 04:11:56ההגדרה של משחק מושלם.
etayle
26 אוג 2020 04:11:39המערב לא מאכזב, וגם המזפח, כי מי מצפה ממנו למשהו.
מקווה שלפחות חצאי הגמר שם יספקו את הסחורה.
לילי
26 אוג 2020 04:13:11אל תזכיר לי..
קונפרנס שהסדרה היחידה בסיבוב הראשון שלא נגמרה בסוויפ היית של מדורגת 1מול8.
הזוי.
פשוט הזוי.
ולחשוב שפיניקס וממפיס פשוט יושבות בבית ורואות את הבושה הזאת.
etayle
26 אוג 2020 04:12:55מה הם לעזאזל בודקים במשחק גמור?
etayle
26 אוג 2020 04:14:56מארי *כרגע במדגם קטן ולא מייצג כלום* הרכז הכי טוב בפליאוף הזה בפער. (לא מחשיב את לוקה רכז)
לילי
26 אוג 2020 04:16:29אתה מכניס את מיטשל בעמדה 2 אני מניחה?
etayle
26 אוג 2020 04:20:12אכן.אבל אני מניח שגם אם מחשיבים את מיטצ'ל רכז, היום מארי הפך את זה לקרב צמוד.
מנחם לס
26 אוג 2020 04:17:15אני מעדיף את דונובן
לילי
26 אוג 2020 04:18:02גם אני, אבל לדעתי הוא מחשיב את דונובן כקלע ולא רכז.
שחר אלוני
26 אוג 2020 04:23:03זו עמדה מאד עמוסה, יש בה בין היתר את לברון, מארי, אולי מיטשל, אולי הארדן, אולי סימונס, כריס פול, אולי לילארד, קרי, קיירי, קמבה, ואן וליט , לאורי, טריי יאנג וגם די לוקה
מארי צריך עוד יציבות ועקביות כדי להיות פה טופ 5
onetwo3
26 אוג 2020 04:15:21שמח בשביל מייק מלון. עושה רושם של איש ומאמן טוב
לילי
26 אוג 2020 04:17:20מסכימה, מהמאמנים היותר סימפטיים שיש בליגה.
אבל זה לא יעזור, מיטשל לא ייתן לזה להגיע למשחק 7.
Mark my words
onetwo3
26 אוג 2020 04:19:50העניין שזה לא תלוי רק במיטשל.. אם החבר'ה שלידו ייעלמו כמו שהם נעלמו ברבע הביעי היום – יהיה להם קשה להיות בעניינים
onetwo3
26 אוג 2020 04:20:14* הרביעי
etayle
26 אוג 2020 04:22:59מסתבר שליוטה יש יותר כח אש ומגוון.
לדנבר יש זוג שחקנים שחכולים ללהוט. לא חושב שזה יספיק לקחת עוד שתי משחקים.
מנחם לס
26 אוג 2020 04:15:55אתם יודעים בוודאי שפרוז'ינגיס לא משחק
לילי
26 אוג 2020 04:18:27הוא החלטה בזמן משחק, לא?
onetwo3
26 אוג 2020 04:18:44מוריי עם 0 איבודים ב41 דקות.
פשוט לא יאומן איזו יעילות
הקוריוז
26 אוג 2020 04:19:36אז גמאל עם 45 50 ו45 בסידרה….האם הוא סוף סוף עולה לרמה שהוא באמת? או שהברקה?
etayle
26 אוג 2020 04:21:50בוקר טוב אליהו. מקווה שלא הברקה, הוא גם שחקן שכל כך כיף לראות, יש לו כדורסל פשוט נהדר וסוחף.
הוא מול מיטצ'ל זה קרב שכל כך כיף לצפייה. (בניגוד למשל להארדן או קוואי שאין להם שום חן במשחק).
הקוריוז
26 אוג 2020 04:23:05היו לי ממנו ציפיות ענק לפני שנתיים מאד אכזב אותי תמיד יש סמן לכפר
לילי
26 אוג 2020 04:32:09מסכימה איתך ממש.
תראה מה רשמתי ל123 – הסדרה הזאת פשוט הוציאה את מארי מהקונכייה שלו.
onetwo3
26 אוג 2020 04:20:59אגב, לא יודע מה שיא הנ.ב.א. אבל שתי הקבוצות זרקו יחד 69 שלשות
הקוריוז
26 אוג 2020 04:20:59יאללה מתחילים לדהר האמיתי
הקוריוז
26 אוג 2020 04:21:46לא מבין למה שאמט משחק הבן אדם מיס מאת מהלך גורגי התחיל
onetwo3
26 אוג 2020 04:39:03אל תקשקש..
כל משחק אנחנו מתווכחים על זה..
שאמט שחקן טוב. נקודה
הקוריוז
26 אוג 2020 04:22:14המאבס עם 2 שלשות מתחילים…לא מבשר טובות
אשך טמיר המקורי
26 אוג 2020 04:22:53וובר יצא מחדר ההלבשה ככדור תותח וישר התחיל ללקק, הפעם לריברס
הקוריוז
26 אוג 2020 04:23:20😂😂😂😂 כן חח חם מהתנור
הקוריוז
26 אוג 2020 04:24:00לוקה עם איירבול עוד זובאץ יקבל על זה קרדיט😂
אשך טמיר המקורי
26 אוג 2020 04:24:40לוקה חייב לצמצם את השטויות האלה.
באירופה הוא לא היה מעז.
שחר אלוני
26 אוג 2020 04:25:16לא יאומן שחמשיה של ברק, פיני סמית, לוקה, קלייבר וטים נחשבים כמעט שקולים לקליפרס, ובספסל זה בובאן סולו
etayle
26 אוג 2020 04:25:24אני רואה בבוקס סקור שג'ורג' ב 50 אחוז מהשדה, נס.
Zvika Bar-Lev
26 אוג 2020 04:25:43משחק מתחיל אחלה
שחר אלוני
26 אוג 2020 04:26:29מי PG בכירים בליגה?
לברון, מארי, מיטשל, אולי הארדן, סימונס, כריס פול, אולי לילארד, קרי, קיירי, קמבה, ואן וליט , לאורי, טריי יאנג וגם די לוקה
חלק מהם לא טופ 5 בליגה
לילי
26 אוג 2020 04:35:58לוקה אם נחשב רכז אז 1 בפער.
לברון עדין מספיק טוב ל2.
בכושר הזה מיטשל 3 מארי 4 (נטו הסדרה הזאת, צריך עוד לראות אל זה מחזיק מים).
קיירי, יאנג, סימונס (הוא לא רכז), קמבה וונפליט, לאורי וכריס פול לא שם.
הארדן לילארד וקרי הם התחרות על הטופ 5.
שחר אלוני
26 אוג 2020 04:57:03מארי ומיטשל פוטנציאל מדהים, אם זה עקבי, בשביל תשובה נצטרך עונה או שתיים
אשך טמיר המקורי
26 אוג 2020 04:27:09פורזי המעצבן הזה, משענת קנה רצוץ, עדיף להיפטר ממנו מהר
הקוריוז
26 אוג 2020 04:27:42אמרתי לך
לילי
26 אוג 2020 04:36:21בהחלט אמרת
הקוריוז
26 אוג 2020 04:27:16מביך מביך איך נותנים לקאווי לדגות לגאמפ מביששש
הקוריוז
26 אוג 2020 04:28:50אם קרלייל רוצה לנצח את הסידרה לא ייתכן שהוא יתן ככה לקאווי לדדות!!!! מהחצי שלו לגאמפ למיקום זה יותר גרוע ומתרפס ממה שנותנים לשיקצה!!! ממש קליר פאת
מנחם לס
26 אוג 2020 04:29:04היום פול ג'ורג' עם 40-50 נק'. כל כך העליבו אותו אחרי המשחק האחרון שהוא הגיע הערב לטרוף כמה דאלאסים, כולל אחד מסרביה
onetwo3
26 אוג 2020 04:38:02סלובניה
שחר אלוני
26 אוג 2020 04:29:08בסוף יצא שללייקרס יש מסלול נוח
ישחקו רק אם אחת מדאלאס קליפרס יוטה ודנבר
לילי
26 אוג 2020 04:37:28הכל תלוי אם ווסטברוק חוזר, כי יוסטון עם ווסטברוק לא פחות טובה מאף אחת אחרת ברשימה.
בלי ווסטברוק אתה צודק 100%
שחר אלוני
26 אוג 2020 04:55:28הוא פקטור חשוב, מסכים
בכל מקרה אמור לקחת לו משחק או שניים להכנס לעניינים
נדע תוך כשבוע
shadow
26 אוג 2020 04:29:55נראה שפול ג'ורג' הגיע עצבני היום מקווה בשבילו ובשביל קוואי שהוא התעורר ומתאפס על עצמו
Zvika Bar-Lev
26 אוג 2020 04:33:08בא לי להקיא מהדיבורים של השדרים
onetwo3
26 אוג 2020 04:37:36מבין אותך
הקוריוז
26 אוג 2020 04:33:28פות גורג הגיע קאווי בקליר פאת יותר גאוע משיקצה
אשך טמיר המקורי
26 אוג 2020 04:34:20אין, ריברס מאמן ענק
איך הוא גרם לקוואי וג'ורג' לקלוע את כל הזריקות, פשוט מאמן אגדי
הקוריוז
26 אוג 2020 04:34:43קרלייל גורם לקאווי לקלוע
אשך טמיר המקורי
26 אוג 2020 04:39:51🙂
ADISU33
26 אוג 2020 04:40:55חחחחחחחחחחח
מאמן מצוין עשה…adjustments ם.
הקוריוז
26 אוג 2020 04:34:23קרלייל מה עם איזה הגנה על קאווי למעט תפילה?
אשך טמיר המקורי
26 אוג 2020 04:38:13גנב דף מהמחברת הטקטית של סטוטס?
https://www.danieli-lagan.com/images/itempics/015019_140520201508401_large.jpg
שחר אלוני
26 אוג 2020 04:34:34הפרויקט הבא של קרלייל – להביא שחקני הגנה
לפילי יש כמה שאפשר לקבל בטרייד
הקוריוז
26 אוג 2020 04:35:23אין הגנה בכלל על קאווי הוא במוד שיוט קרלייל מביך רבאק מה זה הטיילת הזאת קליר פאת
אשך טמיר המקורי
26 אוג 2020 04:35:55זה משחק פלייאוף ומרגיש כמו טרום עונה
אשך טמיר המקורי
26 אוג 2020 04:35:26צעקה להבטחת הכנסה
onetwo3
26 אוג 2020 04:36:19השופטים האלה זה גועל מזוקק. מוציאים את החשק מלראות כדורסל.
לילי
26 אוג 2020 04:38:19אתה מבין את ההבדל בין שיפוט לשיפוט?
ביוטה-דנבר לא היו שריקות כאלה בכלל.
onetwo3
26 אוג 2020 04:44:11זאת חלק מהבעיה.
שימי לב מה קורה במשחקים של הקבוצות מלוס אנג'לס..
זה פשוט לא ראוי
no funny shtuff
26 אוג 2020 04:37:17אנד וואן לקוואי.. 🤣🤣 ללא מגע בכלל
איזה ליצנים
ADISU33
26 אוג 2020 04:37:31לא יודע מה איתכם אבל אני מקבל אורגזמה מהחצי מרחק של קוואי (אולי בגלל שזה מזכיר לי את מייק וקובי).
החרא הזה של תחרות השלשות והסטפ-באקים לא מרשימים אותי כמו הקליעה הכלכך מקצועית של קוואי
Zvika Bar-Lev
26 אוג 2020 04:38:54לא צריך לשכוח גם שיש לו אחלה אחוזים מה-3. הוא טוב מכל טווח.
הקוריוז
26 אוג 2020 04:39:10יש עליו הגנה מביכה הוא מדדה חצי צולע לנקודות שלו בלי הפרעה מביך שככה המאמן ממול עולה נגדו בסידרה הזאת אפילו ברט בראון איתגר אותו יותר
לילי
26 אוג 2020 04:40:37הקטע שכשעשו עליו דאבל טים משחק קודם זה עבד מעולה.
הוא לא מנהל משחק מספיק טוב כדי לנצל את זה ברמה של אחרים (נגיד לברון/מיטשל וכו')
ADISU33
26 אוג 2020 04:42:50לא חושב שזה ממש מפריע לו גם מול הגנות חזקות…
Zvika Bar-Lev
26 אוג 2020 04:37:50נראה לי שאלך לישון. איכשהו המשחק נגמר לפני שהתחיל…
לילי
26 אוג 2020 04:39:14ככה גם התחיל המשחק הקודם (היה -18)
כולנו יודעים איך נגמר..
הייתי מחכה למחצית לפחות.
מנחם לס
26 אוג 2020 04:41:10לילי, אבל ההבדל הוא שבאחד-על-אחד הקליפרס עולים מעל המבריקס ברמות, והראל עוד לא ניכנס (הוא לא בכושר1 ללא כדורסל איזה 6 שבועות)
הקוריוז
26 אוג 2020 04:37:55יאללה מנחם נגב את קרלייל במעורב
no funny shtuff
26 אוג 2020 04:37:57ובלי קשר לשריקה, הקליפרס במוד ניגוב על. לא מחטיאים.
מנחם לס
26 אוג 2020 04:39:39שני המאמנים – דוק ריברס וקרלייל הם ב-NBA יותר מדי זמן. שניהם היו צריכים לעבור להנהלה כבר לפני 5-6 שנים. קרלייל היה צריך לעשות זאת מיד אחרי האליפות אז הוא היה נחשב למאמן גדול. אני תמיד אמרתי שהוא אוברייטד ברמות. מאמן של הדור הישן
onetwo3
26 אוג 2020 04:40:369-1 בריבאונדים לקליפרס.. זה אומר הרבה
הקוריוז
26 אוג 2020 04:40:50המאבס ילדים טובים מידי חסר שם רוע מישהו שינשוף ויטטרש את קאווי קצת
אשך טמיר המקורי
26 אוג 2020 04:40:50כריס וובר – הורג אותך ברכות
no funny shtuff
26 אוג 2020 04:42:54כריס וובר- הורג אותך, שים מיוט
שחר אלוני
26 אוג 2020 04:41:19דאלאס יכולים להתכונן לבניית ההגנה בעונת הטריידים, היה להם פלייאוף סבבה
מה דעתכם על: זינגר ופיני סמית תמורת הורפורד, האריס, תייבול, קורקמז (פילי רוצים להעביר הלאה את החוזה של הורפורד מעוז ההגנה הפוטנציאלי)
שחר אלוני
26 אוג 2020 04:42:15לוקה מקבל סקורר מוכח, שני שחקני הגנה שאחד מהם גבוה התקפי סבבה, ועוד קלעי שלשות. מוותר על זינגר הפציע
לילי
26 אוג 2020 04:42:21ממש לא, גם את החוזה של האריס וגם את של הורפורד????
אתה רוצה לרצוח את לוקה?
שחר אלוני
26 אוג 2020 04:43:26בונים לו הגנה ושיפור לא מבוטל גם בהתקפה. עם החמישיה של עכשיו הוא מקבל 130 כל משחק בפלייאוף
לילי
26 אוג 2020 04:43:38אלה שני חוזים זוועתיים שבעוד שנתיים יתקעו את הקבוצה לגמרי עם שחקן אחד אחרי השיא ועוד שחקן גבול אולסטאר (האריס לא אולסטאר, לא היה אולסטאר ולא יהיה אולסטאר).
ללוקה מגיע יותר.
שחר אלוני
26 אוג 2020 04:45:16את מי אפשר להגיא בטרייד על זינגר? הם חייבים שני שחקני הגנה דחוף (וסימונס זה לא פיתרון)
לילי
26 אוג 2020 04:48:01מסכימה איתך 100%
הם צריכים מגן טבעת (פייבורס אולי יכול להתאים, בזול) ועוד סקורר.
בהנחה שהולכים על פייבורס הייתי מנסה להוציא את אינגראם אולי – גם מגן סביר.
בשוק החופשי הייתי עושה הכל, אבל הכל, בשביל להשיג את אחד מהתאומים הבולדוגים לבית מוריס.
שחר אלוני
26 אוג 2020 04:50:17לקליפרס לא יהיה כסף למוריס, יש להם התחייבויות עד השמיים וצריך חוזה חדש להראל שירצה הרבה
פייבורס זה התחלה טובה, אולי אפילו עם הולידיי
לילי
26 אוג 2020 04:52:06שחכתי מהולידי- חד משמעית עדיף על אינגראם.
מוריס זה באנקר, אם אני דאלאס- חוטפת אותו בלי למצמץ בכלל.
אשך טמיר המקורי
26 אוג 2020 04:54:00המוריס של הלייקרס זה מוריס מעלי אקספרס
לילי
26 אוג 2020 04:54:43😂😂😂😂😂
אתה חד היום אשך
שחר אלוני
26 אוג 2020 04:58:20בוא נראה מה יהיה בפלייאוף עם המוריסים וקבוצותיהם
הקוריוז
26 אוג 2020 04:42:53מנגר פילי מסרב
שחר אלוני
26 אוג 2020 04:44:30הם יעבירו את הורפורד בחינם ועוד יתנו שחקן זול , ועל האריס יקבלו הרבה פחות מזינגר אם יעבירו, אתה תראה
לילי
26 אוג 2020 04:46:02אבל מה פילי צריכים את זינגר?
אלה אם אתה ממליץ טרייד המשך על אמביד?
שחר אלוני
26 אוג 2020 04:46:57זינגר הוא קלעי שלשות בלתי עציר, הוא לא רוצה אף פעם להיות בצבע, זה טוב לפילי
לילי
26 אוג 2020 04:49:33אתה צודק, חשבתי על זה ואני יכולה לראות שילוב שלו עם אמביד שעובד, אפילו טוב, אבל לטעמי מדובר בשני שחקנים פציעים מידי בשביל לבנות עליהם קבוצה.
שחר אלוני
26 אוג 2020 04:51:15בפילי יש כזה פלונטר שקשה לבנות שם משהו תוך קיץ אחד, הם רוצים להשאיר את אמביד וסימונס יחד בקבוצה, אולי עוד שנה יהיה אפשר לקבל בטרייד את אמביד
הקוריוז
26 אוג 2020 04:59:37הנאום מכירות שלך לא שכנע nop
הקוריוז
26 אוג 2020 04:42:183 פעמים דאבל טים על לוקה 3 החטאות למאבס נזכר ריברבס קצת חח ואיב
מנחם לס
26 אוג 2020 04:43:02הקליפרס צריכים להתחיל לשחק ככה לפני הלייקרס הבני זונות שאמש נראו מצויינים ממש
הקוריוז
26 אוג 2020 04:44:46חמישייץ מחליפי רליפרס זה קבוצת פלייאוף במזרח
שחר אלוני
26 אוג 2020 04:45:54תסתכל על מחליפי דאלאס, לא מזהים אף אחד בשם
הקוריוז
26 אוג 2020 04:47:49לא לזלזל בטריי ברק הוא מס 2 בסידרה הזאת
שחר אלוני
26 אוג 2020 04:48:24הוא לא מחליף הוא שחקן חמישיה בכיר הערב
לילי
26 אוג 2020 04:53:05+100
מנחם לס
26 אוג 2020 04:46:49הראל הוא אחד האחרונים שהייתי רוצה לפגוש בסמטה חשוכה.
אשך טמיר המקורי
26 אוג 2020 04:47:50גם לא בסימטה מוארת היטב ועם חיסון כלבת בתוקף.
מנחם לס
26 אוג 2020 04:50:03גדול האשך
אשך טמיר המקורי
26 אוג 2020 04:47:03דני דין נתן לרג'י ג'קסון מרפק, המנוול
הקוריוז
26 אוג 2020 04:47:18איזה פרסומת דפוקה של סנופ לקורונה חחח אחד הדפוקים
רותם אלרן
26 אוג 2020 04:48:05צפרא טבא כולם. הצטרפתי
🙂
אשך טמיר המקורי
26 אוג 2020 04:50:26תחזור לישון, המשחק גמור
רותם אלרן
26 אוג 2020 04:51:12כבר חזרו מפיגורים יותר גדולים. אני מאמין בהם
אשך טמיר המקורי
26 אוג 2020 04:52:05הוייב מהשריקה שהוא נגמר לפני שהתחיל.
שחר אלוני
26 אוג 2020 04:52:02זה פלא שעם הסגלים האלה זה לא 30 הפרש במחצית כל משחק (זינגר החמיץ את רובם)
מנחם לס
26 אוג 2020 04:49:00כל מי שמגחך על המזרח אז תדעו שהסלטיקס, מיאמי, הבאקס, וטורונטו לא מפסידים לאף מערבית. המזל הוא שיש רק הזדמנות אחת להראות זאת. לא ראיתי אף מערבית מלבד הלייקרס שיכולה לשחק נגדם
רותם אלרן
26 אוג 2020 04:50:34יש הרבה עומק גם במערב. מול 7 הראשונות סדרה ביניהן תהיה קרב קשוח
אשך טמיר המקורי
26 אוג 2020 04:51:17מסכים.
ואינדי מנצחת את אוק ויוסטון.
הקוריוז
26 אוג 2020 04:56:02גם אתה הצטרפת לסטנדאפ?
אשך טמיר המקורי
26 אוג 2020 05:01:25מופע אורח
שחר אלוני
26 אוג 2020 04:59:31המערב נראה לי עדיף ב 2 רמות, יוטה ודנבר של עכשיו לוקחות בסיכוי סביר את המזרח
הקוריוז
26 אוג 2020 04:53:27חחחח התחלת עם הבדיחה השנתית
shadow
26 אוג 2020 04:59:31חוץ מהבאקס אני לא יודע אם הן מנצחות את יוטה דנבר יוסטון שלא לדבר על לייקרס קילפרס
הקוריוז
26 אוג 2020 05:01:34גם הבאקס לא בטוח
שחר אלוני
26 אוג 2020 05:03:26הכי אתגר למערב תהיה טורונטו
מול הבאקס המערבית תנצח ב 5-6 משחקים
הקוריוז
26 אוג 2020 05:05:15מסכים כי הם לוחצים את הכוכבים חחח ועושים דאבל טים ולא מתרפסים….
השמירה שלהם על קאווי הייתה מירור חיים ולא היה ככה מדדה…
אשך טמיר המקורי
26 אוג 2020 05:12:122+
רותם אלרן
26 אוג 2020 04:49:26איך אפשר שלא לאהוב את בובי?
מנחם לס
26 אוג 2020 04:51:56אחרי המשחק האחרון וכל הטראראם, אין כל סכוי שלוקה נותן הערב משחק טוב
הקוריוז
26 אוג 2020 04:52:49לוקה מצויין אין לו שחקנים לידו עכשיו נראה איך המאבס מסדרים לו צוות במקום הלטבי…
הקוריוז
26 אוג 2020 04:52:06קרלייל בא לא מוכן סטייל סטוטס בהצלחה לוקה ככה אמר
הקוריוז
26 אוג 2020 04:55:04הקליפרס תמיד נרדמים איך שלוקה יורד לנוח 😂😂
דוקטור רזי הופמן
26 אוג 2020 04:57:01גם אני, במיוחד כשהטאוויל עם הקרן לא משחק.
הקוריוז
26 אוג 2020 04:58:44הוא נזק דפק ללוקה כמה שנים חח עד דיעיפו אותו
onetwo3
26 אוג 2020 04:55:27אני לא רואה את המשחק אבל מציץ בסטטיסטיקה מדי פעם.
15-6 לקליפרס בריבאונד. אם דאלאס רוצים צ'אנס במשחק הזה זה צריך להתחיל מהגנה ומריבאונדים.
יאללה, חזרה לסדרה הגרועה טד לאסו.
דוקטור רזי הופמן
26 אוג 2020 04:59:28למה לא רואה?
onetwo3
26 אוג 2020 05:08:38רזי, איך אפשר לראות דבר כזה? זה כואב
דוקטור רזי הופמן
26 אוג 2020 05:11:37צודק
דוקטור רזי הופמן
26 אוג 2020 04:55:38לחטוף 41 ברבע?
פות ג'ורג' סופסוף בא לעבודה…
הקוריוז
26 אוג 2020 04:56:46איך שלוקה יצא המאבס מצמצמים כמו במשחק הקודם לקליפרס יורד המוטיבציה והקצב חח זה השיטה😎
דוקטור רזי הופמן
26 אוג 2020 04:57:46תכוונת, גם זה שיטה….
ADISU33
26 אוג 2020 04:57:19אפשר לספור ב5 אצבעות את הקבוצות עם המאמנים הנורמליים בליגה.
טורונטו
בוסטון
אינדיאנה
ספרס
מאימי
הקוריוז
26 אוג 2020 04:57:48נכון
לילי
26 אוג 2020 04:59:05יוטה.
קצת משוחדת אבל סניידר מאמן מצויין.
לילי
26 אוג 2020 05:00:07ברמה שלא הייתי מחליפה אותו תמורת אף אחד חוץ מניק נרס.
הקוריוז
26 אוג 2020 05:01:03נכון גם נשכח
ADISU33
26 אוג 2020 05:02:12סניידר שחקן קולנוע ,הוא קצת מעל לדחלילים האחרים
שחר אלוני
26 אוג 2020 05:01:00אנדיאנה בצריך עיון
אבל יש את יוטה, דנבר, לייקרס, מילווקי, ועוד כמה סבירים
ADISU33
26 אוג 2020 05:05:53אני מסתכל על מאמנים שעושים יש מאין .
מאמן אינדיאנה עושה מעל ומעבר מהחומר שיש לו.
שחר אלוני
26 אוג 2020 05:07:52טורונטו ובוסטון זה יש מאין?
באינדי יש חומר סביר והם עשו את הצפוי מהם
לילי
26 אוג 2020 05:22:25נו.. סניידר ומה שהוא מוציא מיוטה?
תיזכר במה שחשבו פה אנשים בפריוויו לסדרה.
נתנו ליוטה משחק בקושי ועם כל הכבוד לכושר משחק של מיטשל, הניצחונות המרשימים היו כשהקבוצה שיחקה ביחד לפי התוכנית משחק של סניידר.
הוא ללא ספק מוציא יותר מסך החלקים.
הקוריוז
26 אוג 2020 04:57:32השואג שואג עד ירושלים חחח
דוקטור רזי הופמן
26 אוג 2020 04:58:24ומתי ישאגו אותו?
אשך טמיר המקורי
26 אוג 2020 04:59:15תודה וובר על התיאור של הארל בלי חולצה.
מנחם לס
26 אוג 2020 04:59:24אם אני קרלייל אני מכניס את כל הצעירים עכשיו, ושכל החמישייה תשב ותסתכל, ותנוח. שחקנים כמו דלון רייט. אבל קרלייל יותר מרובע מהמשחק הזה של ההונגרי
no funny shtuff
26 אוג 2020 05:00:21זה היה כל כך צפוי הבלואו אאוט הזה. כמו רבע שלישי של גולדן סטייט 2017
שחר אלוני
26 אוג 2020 05:02:08אכן, היה ברור כשמש. לא ברור איך לא כל משחק נגמר במחצית בסדרה, אולי הקליפרס לא התעוררו עדיין?
נראה מה יעשו מול יוטה, יצטרכו להיות במיטבם
הקוריוז
26 אוג 2020 05:03:58ברור שלא התעוררו היום היה פעם ראשונה קצת דאבל טים על לוקה….
רגי גקסון שמר רק פעם אחת על לוקה….שאמט לא שמר עליו….
קרלייל נותן לקאווי קליר םאת כל הסידרה זה הדבר היחיד שנשאר קבוע…
הקוריוז
26 אוג 2020 05:02:06חחח זובאץ דחף את סוויט לו והרס לו זריקה מזל לא שרקו עבירה
shadow
26 אוג 2020 05:02:37אני כמעט משוכנע שוובר משדר עם אטמי אוזניים אחרת הוא כבר מזמן היה מתעלף בעצמו מהמיגרנה הנוראית שהוא מייצר.
אם הוא משדר עם דוריס אני מאמין שהטלוויזיה שלי תיסדק עד סוף השידור
אשך טמיר המקורי
26 אוג 2020 05:08:41הוא עושה את הבלתי אפשרי – גורם לי להתגעגע לדוריס
הקוריוז
26 אוג 2020 05:02:47השואג דואג ללא הכרה חח
מנחם לס
26 אוג 2020 05:03:14וואללה שמונטרזל הוא אדם מפחיד
shadow
26 אוג 2020 05:06:22מישהו יודע להגיד עם הכרית שלוקה מסתובב איתה על הקרסול כשהוא בחוץ היא חימום או קירור?
הקוריוז
26 אוג 2020 05:08:56זה בשביל השואו
אשך טמיר המקורי
26 אוג 2020 05:10:03יוצרה בפורטלנד
הקוריוז
26 אוג 2020 05:14:36😂😂
אשך טמיר המקורי
26 אוג 2020 05:06:51תם הטקס, ותמה הסדרה.
המאבס עשו מעל ומעבר.
מנחם לס
26 אוג 2020 05:07:49ראיתם מה הראל עשה?
onetwo3
26 אוג 2020 05:08:07אני רואה שדאלאס מובילה 31-34 על לנארד ופול.
נראה מי ינצח במשחק המשני הזה..
הקוריוז
26 אוג 2020 05:08:17פורזי קיבל מעטפה נראה לי מבאלמר
אשך טמיר המקורי
26 אוג 2020 05:09:21כן, היה כתוב בה:
"bitch ass white boy"
הקוריוז
26 אוג 2020 05:13:41😂😂😂😂
שחר אלוני
26 אוג 2020 05:09:16לילה טוב
היה משחק אש בין יוטה לדנבר היום
הפלייאוף בינתיים מתעלה, לפחות בחלק מהסדרות
דאלאס העניקה לנו משחק שייזכר לשנים
מנחם לס
26 אוג 2020 05:09:27ידעתי שפול ג'ורג בא לתת הצגה אחרי כל מה שכתבו עליו
הקוריוז
26 אוג 2020 05:10:07רק 16
ADISU33
26 אוג 2020 05:12:46ריברס למד משהו סופסוף.
לקח פסק זמן בזמן
הקוריוז
26 אוג 2020 05:13:24עשה גם דאבל טים פרגן לו באיחור של 4 משחקים..
הקוריוז
26 אוג 2020 05:12:46יש פה יותר מידי כוחות מאגיה באתר אני חייב לאזן לוקה עושה קאמבק עם 50 נק ןמנגב היום במשחק לאגדות
onetwo3
26 אוג 2020 05:12:53לוקה עם 2 אסיסטים ו2 ריבאונדים עד עכשיו.
צנוע עבורו
הקוריוז
26 אוג 2020 05:14:12הנה קאווי שוב בקליר פאת שומרים עליו יותר מביך ממה ששומרים על השיקצה
onetwo3
26 אוג 2020 05:15:26למה שורקים עבירה על דבר כזה? באמת?? אסור כבר לשמור? איזה עצבים
אשך טמיר המקורי
26 אוג 2020 05:17:29שריקת דמיאן קלאסית. רק שהוא היא מקבל את האנד 1.
הקוריוז
26 אוג 2020 05:18:16גם לוקה היה מקבל אבל המגן היה אלוף פיקוד…זה ההבדל
הקוריוז
26 אוג 2020 05:17:38אסור אם עברת בחסימה וקפץ עליך מתקיף זה 3 זריקות אוטומט אם מדובר בחבר מטכל
הקוריוז
26 אוג 2020 05:15:52לוקה עשה הארדן על קאווי בחסימה חחחחח ועידו גור האהבל עלאק זה סל ועבירה חד משמעית חחחח ועוד אומר לוקה מקבל פצצות 😂😂😂😂
ADISU33
26 אוג 2020 05:19:10פאן-בוי
אשך טמיר המקורי
26 אוג 2020 05:16:18הייתי מושיב את דונצ'יץ להמשך המשחק.
שום דבר טוב לא ייצא מזה.
הקוריוז
26 אוג 2020 05:16:55צריך סטט לאגדה לשנים הבאות אל תשכח
הקוריוז
26 אוג 2020 05:16:22קרלייל נזכר להביא דאבל טים על קאווי….! מזל טוב וסימן טוב
onetwo3
26 אוג 2020 05:16:41עכשיו אתה מבין רזי?
איך אפשר לראות את הגועל הזה?
מנחם לס
26 אוג 2020 05:20:06יש משהו דפוק במשחק של קוואי
ADISU33
26 אוג 2020 05:29:26המשחק שלו מושלם !
הקוריוז
26 אוג 2020 05:20:09ההחתמה הכי גדולה של הקליפרס זה מוריס
onetwo3
26 אוג 2020 05:20:36אם אני המאמן אני לא מעלה את דונצ'יץ' למחצית השנייה
אשך טמיר המקורי
26 אוג 2020 05:20:56קרלייל יא מטומטם תוריד אותו כבר
הקוריוז
26 אוג 2020 05:22:46טוב יכול לצאת מזה הקליפרס עלולים להירדם
הקוריוז
26 אוג 2020 05:22:05מנחם נגב את קרלייל במעורב היום יש לך הזדמנות מצויינת הוא בא היום זמין לקבל בראש
מנחם לס
26 אוג 2020 05:22:20אני בטוח שלוקה ביקש ממנו לשחק. לוקה הוא מין אהבל כזה
אשך טמיר המקורי
26 אוג 2020 05:22:48כריס וובר מציג: "איך לא לומר כלום ב-2000 מילה"
הקוריוז
26 אוג 2020 05:23:36חחח חטפו ללוקה ושלחו אותו לקו 😂😂
אשך טמיר המקורי
26 אוג 2020 05:24:45אדיר. מתמודד ראש בראש עם לברון מועד על שחקן שלו ונשלח לקו.
אשך טמיר המקורי
26 אוג 2020 05:24:07מה נתנו את זה עבירה ללוקה? חחחחחח
הקוריוז
26 אוג 2020 05:25:53הנחת חבר
מפקד חיל הים
onetwo3
26 אוג 2020 05:24:1316-26 לקליפרס בריבאונדים.
מנחם לס
26 אוג 2020 05:24:13הפאול ההתקפי הגדול של שנת 2020 של לוקה ושורקים לטובתו…
onetwo3
26 אוג 2020 05:25:16ב25 הפרש אין להם בעיה לעשות את זה
הקוריוז
26 אוג 2020 05:24:22מוריס מטטרש על לוקה חחח כזה מוריס חסר למאבס על קאווי
shadow
26 אוג 2020 05:24:43איזו עבירה מומצאת, התחזות ברחבה היה צריך לקבל כרטיס צהוב
אשך טמיר המקורי
26 אוג 2020 05:26:21תמיד יש טעויות שיפוט, אין פה שום דבר מגמתי
https://youtu.be/aKnX5wci404?t=34
הקוריוז
26 אוג 2020 05:26:52😂😂😂😂
onetwo3
26 אוג 2020 06:11:54גדול אתה (וגם לזלי)
דוקטור רזי הופמן
26 אוג 2020 06:29:17חחחחחחחחחחחחחחח
לזלי הגדול, תהיה מנוחתו עדן.
הקוריוז
26 אוג 2020 05:26:31לוקה נכמס בזובאץ חח אסור לשמור 2 זריקות 😂😂
הקוריוז
26 אוג 2020 05:27:16איך לוקה יושב על השופטים וואלה זה יותר מהשיקצה
הקוריוז
26 אוג 2020 05:28:28אם אני מאבס עושה טרייד מוריס פורזי אחד על אחד מוריס נותן יותר וזול יותר ואמרתי זה גם לפני שנה
אשך טמיר המקורי
26 אוג 2020 05:30:07בוא נתחיל מזה שמוריס מסוגל להיות על המגרש.
כבר שווה.
מנחם לס
26 אוג 2020 05:29:40פומפאו – ראש הסטייט דיפרטמנט של טראמפ, נתן עכשיו נאום מירושלים (ברור שמוקלט) בעצרת של טראמפ
אשך טמיר המקורי
26 אוג 2020 05:31:28מהסרטים האלה שאני יוצא באמצע.
onetwo3
26 אוג 2020 06:11:00מהסרטים שיוצאים אחרי 7 דק'
דוקטור רזי הופמן
26 אוג 2020 06:25:07כן
חביבי, אתה עדיין פה.
ADISU33
26 אוג 2020 05:33:29לוקה קיבל העלאת דרגה בסתר אחרי המשחק הקודם.
ההודעה על הדרגה נמסרה למערכת השיפוט של הליגה.
הקוריוז
26 אוג 2020 05:38:19היה מפקד חיל היום גם לפני לא ראית את רשימת המטכל שפירסמתי?
רמטכל שיקצה
סגן רמטכל יאניס
אלוף פיקוד דרום הארדן
אלוף פיקוד צפון דמיאן
אלוף פיקוד מערב דיוויס
אלוף פיקוד מזרח קאווי
ראש אגף המודיעין כריס פול
מפקד כוחות היבשה לאורי
מפקד חיל הים לוקה
מפקד חיל האוויר: טרם אוייש עונה הבאה יוחלט אם זה ציון או טריי או דוראנט כרגע ציון המיועד אבל עלול להשתנות
ADISU33
26 אוג 2020 05:43:25לא ראיתי
מפקד כוחות היבשה הכי חזק!
מתאים לו בול😂
מנחם לס
26 אוג 2020 05:35:53הנה מה שאני מרגיש: הלייקרס הגיעו לפוטנציאל שלהם אתמול ומעכשיו תתחיל ירידה. הקליפרס בדיוק ההיפך
הקוריוז
26 אוג 2020 05:39:11חס וחלילה לייקרס אלופים הכי טובים ינגבו את כולם לברון עם 40 נק כל משחק. הקליפרס גרועים לא יעברו את המאבס.
רק אל תעלה טור בבקשה..
Smiley
26 אוג 2020 05:38:40Paul George in the mirror today
https://twitter.com/ringer/status/1298442465481904130?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1298442465481904130%7Ctwgr%5E&ref_url=https%3A%2F%2Fbleacherreport.com%2Fnba
הקוריוז
26 אוג 2020 05:40:13חחח
הקוריוז
26 אוג 2020 05:49:45מה גורג בוכה רק אתמול קיבלתי 3 מכות כאלה בכניסה לסל
עגל
26 אוג 2020 05:51:25אם זה היה בשכונה הוא היה יכול להחזיר
זה היה קצת מוגזם.
הקוריוז
26 אוג 2020 05:53:04אני החזרתי דחפתי מישהו באוויר
הקוריוז
26 אוג 2020 05:52:30לקח לדוק 4 משחקים עד שעשה קוקוץ 92 ללוקה מה שהקוריוז אמר לעשות ממשחק 1…
לקח לקרלייל 5 משחק בשביל להיזכר שאפשר דאבל טים על קאווי אבל ביום שגורג קולע מגחב לאתמול הוא חשב שזה יעיל שקאווי יקלע כמה שהוא רוצה בגאמפ מחצי מרחק….
הקוריוז
26 אוג 2020 05:53:57קאווי צועק אוטומטית חחח מופתע שלא שררו לו
shadow
26 אוג 2020 06:01:39לוקה קופץ על מוריס ושורקים למוריס עבירה. השופטים מנצלים שהמשחק גמורה בשביל להראות "אובייקטיביות" או "איזון"
onetwo3
26 אוג 2020 06:06:29גועל נפש
onetwo3
26 אוג 2020 06:08:08השופטים האלו לא ראויים לשפוט.
אין דבר דוחה יותר מאשר לאזן שריקות כשמשחק גמור
הקוריוז
26 אוג 2020 06:12:12בסטט הכל הוגן ואין הבדלים משמעותיים בשריקות
shadow
26 אוג 2020 06:15:38השופטים הם חלק מההצגה כמו ב wwe
דוקטור רזי הופמן
26 אוג 2020 06:23:05חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
הקוריוז
26 אוג 2020 06:11:36חיים מה אומר קרלייל עדיין רוצה שקאווי יזרוק מחצי מרחק?
הקוריוז
26 אוג 2020 06:14:19באיזו חוצפה לוחצים את סוויט לו על כל המגרש?
הקוריוז
26 אוג 2020 06:15:03באיזה חוצפה יש דאבל טים על לוקה מי אישר?
דוקטור רזי הופמן
26 אוג 2020 06:22:16אני
על החתום דוק….
הקוריוז
26 אוג 2020 06:17:19קצת לחצו את קאווי על כל המגרש והוא העיף יד והחטיא את הגאמפ 😂😂😂 וגם בזבז 12 שניות מההתקפה היו צריכים לתת לו לדדות צולע לספוט שלו שיזרוק משם זה יעיל שהוא זורק מהספוט שלו בשביל קרלייל
דוקטור רזי הופמן
26 אוג 2020 06:18:37סת קקי הזה ג'ונגליסט…
דוקטור רזי הופמן
26 אוג 2020 06:26:28אני מקים עמותה ומציע לכם להצטרף.
העמותה נקראת: "תנו לבובי לטחון"…………………
הקוריוז
26 אוג 2020 06:26:59מונטרז שואג עד לפה הקליםרס באו להעביר מסר היום נזכרו באיחור של 4 משחקים כנראה היו צריכים לקבל צלצול השכמה
דוקטור רזי הופמן
26 אוג 2020 06:31:31אני רואה שג'מיל, ג'מאל וג'מול נתנו אחלה משחק הלילה, דנוור לא מתה, עדיין…
דוקטור רזי הופמן
26 אוג 2020 06:33:33מישהו יכול להסביר לי מה קורה עם סת קארי?
מבייש את הפירמה..
דוקטור רזי הופמן
26 אוג 2020 06:34:42ילה, חתכתי
אין יותר ערך ספורטיבי למשחק הזה.
הקוריוז
26 אוג 2020 06:42:03הקליפרס באו להשפיל היום בערך מדקה ה3. הם טטרשו את לוקה כל הערב רק קרלייל עם הילדים הלבנים הטובים שלו. היה צריך איזה לאנס סטיבנסון 😂😂.
חסר למאבס רוע הם רכים מידי. אם אני מאמן אני שולח מטטרש ומציק מקצועי על קאווי כל הערב.
הפלייאוף הזה אמור להראות להם מה הם צריכים
טריי ברק = בריאה להשאיר
הארדוואי=טרי להשאיר
קרי להשאיר.
קלבר מיני צנדלר להשאיר.
כל היתר להחליף דחוף פורזי זה לא מס 2 והוא עוד יפצע בעתיד אבל לא רואה הרבה פראיירים לוקחים אותו.
הם צריכים ווינגים אלימים מטטרשים שעושים הגנה. מרקוס מוריס שווה את הכסף בקיץ. גיי קראודר גם וסקורר כמו באדי הילד.