מעורב הופס ליום ג': מי מאמן ה-76'? טיירון לו? לילארד פצוע / מנחם לס

1.הלייקרס צחקקו, לצערי, עם פורטלנד. והם עשו זאת עם הגנה אווירית יוצאת מהכלל!

מה שאתם רואים כאן זאת 'חומת הלייקרס'. ממש חומת סעין במשחק הזה

הערב הלייקרס גרמה לפורטלנד להיראות כקבוצה מליגה אחרת. מליגה נמוכה יותר.

כיצד היא עשתה זאת?

תתפלאו. זה לא היו הנקודות שהם קלעו.

זה משחק ההגנה שלהם, בעיקר החסימה של זריקות שחקני פורטלנד – בעיקר דמיאן לילארד וסיג'יי מקולם (אבל גם כרמלו אנטוני וכל השאר). אני לא מדבר על הזריקות מדאונטאון. אני מדבר על הכניסות לסל. הם לא מנעו מהם את הכניסה. הם כאילו הזמינו אותם להיכנס, ואפילו לעבור אותם, אבל אז, בשעה שזרקו, הם פשוט חסמו אותם. או מאחור, או מהצד.

הם היו כה טובים בחסימות עד ששחקני פורטלנד ויתרו על זריקות לסל בניתור עם נסיון לדאנק כי הלייקרס חסמו להם כמעט הכל. הם נאלצו לוותר על זריקה מעל, והיו חייבים היו לנסות להטעות ולנסות קליעה מתחת.

אנטוני דייויס היה אדיר ממש. אותו דבר לברון ג'יימס. אבל גם ג'בל מגי, דווייט האוארד. הם כולם נראו כ-WORLD BEATERS. כן, אפילו ג'בל מגי נראה לפתע כשחקן מצויין.

מנגד פורטלנד נראתה מחוסלת. בעיקר דמיאן לילארד עם אצבע נקועה וברכיים כואבות. ממש הרגשתי רחמים. אני חושב שלא נראה אותו יותר בפלייאוף!

כל אחד שלבש את מדי הלייקרס נראה קליל, קפיצי, נייד, זריז, והכדורים ניכנסו.

הם שיחקו בקלות כזאת.

הם נראו לי כקבוצה הטובה ביותר בבועה, ברמות. הם נראו לי הלילה בלתי מנוצחים.

אבל היה דבר אחד ששנאתי: ברבע הראשון השיפוט היה איום ונורא לטובת הלייקרס. לא יודע אם במכוון או לא, אבל היו לפחות 4-5 שריקות שגויות לחלוטין שהבריחו את הלייקרס ב-18 נקודות קדימה. אני לא סתם אומר זאת כלייקרס הייטר. השופטים שגו בגדול 5 פעמים, והכל הלך לטובת הלייקרס. אני לא טוען לשנייה שזה מה שניצח את המשחק. לי נראה שפורטלנד סחוטה רגשית מה-RESTART. אבל זה לא קשור: בפלייאוף אתה לא יכול לשגות 5 פעמים בצורה ברורה והכל לטובת קבוצה אחת. שוב, זה לא בא מלמעלה או כל דבר שטותי כזה, אבל זאת עובדה שהשופטים עזרו ללייקרס לברוח מהמשחק כבר ברבע הראשון.

מה ששנאתי ביותר היה הדבר השפל ביותר שאתה יכול לעשות בשיפוט: לתת לפורטלנד 2-3 שריקות 'טובות' ברבע השני כשהם כבר מובילים ב-30 "להיראות נייטרלים" כי הם ידעו טוב-טוב שפישלו בגדול ברבע הראשון.

אם אני סטוטס, אני מעלה רק צעירים למשחק ה-5. ברבע האחרון כמה צעירים נראו מוכנים לרוץ, לנתר, ולעשות ללייקרס חיים קשים יותר מהחמישייה העייפה והרצוצה. הם יפסידו, אבל יתנו ללייקרס קרב על הכסף.

2. ברט בראון בקושי פוטר, וכבר מדברים על טיירון לו כמאמן הסיקסרס הבא!

3. כריס פול גבר על ג'יימס הארדן עם 22 נק' בחצי השני!

זה מה שהארדן הרגיש אחרי ההפסד:

4. כריס פול מחזיק את יוסטון בביצים!

אם הם חושבים שהוא יוותר, או 'יירד' מחוזה האופציה שיש לו לעונה הבאה על 44 מיליון – שיחשבו פעמיים. או שלוש. או ארבע. אני יכול להמשיך אם תרצו אבל פול לא עומד לוותר אפילו אמשיך לספור עד ראש השנה.

הטרייד של כריס פול לת'אנדר בקיץ שעבר היה אחד מהפתעות הקיץ הגדולות. מה שהפתיע אפילו יותר היה ש-CP3 הוא עדיין ב-OKC, ולא רק זה אלא שהם מנצחים. הערב הם הישוו ל-2-2 נגד יוסטון, והשאירו לי תקווה כשבחרתי אותם לנצח את הכל.

בקיץ שעבר היה ברור לכולם שהרוקטס מנסים להשיל מעצמם את כריס פול. כשהת'אנדר עשתה טריידים גם של פול ג'ורג' וגם של ראסל ווסטברוק, והחתימו את כריס פול, היה ברור שהם הולכים על טנקינג, ושהם החתימו את כריס פול רק כדי להעבירו למיאמי (https://larrybrownsports.com/basketball/heat-have-interest-in-chris-paul-trade/515482)

כולם טעו. לת'אנדר היו תכניות אחרות ובעת כתיבת שורות אלה הם 2-2 נגד יוסטון, שלא יכלו לחכות להיפטר ממנו.

לא יודע אם זה היה 'הארדן' או 'לא הארדן', אבל ברוקטס הייתה 'גמירת-אומר' – פסיקה סופית – שניפטרים מכריס פול.

כריס התאהב בעיר ובקבוצה, והחליט שהוא הופך אותם לוינרים. פול כבר לא הגארד הטוב ביותר במולדת, אבל הוא הפיקח והממזר ביותר.

חייבים לבן ה-34 הזה 41.3 מיליון לעונה הבאה, ו-44.2 אופציה שלו לעונה שאחריה, 2021-2022.

אני לא יודע בדיוק (ולא בא לי הרגע לבדוק) כמה מהכסף משלמת OKC וכמה יוסטון,, אבל אני בטוח שהרוקטס משלמת לו חתיכת זהב. הוא הודיע לרוהן נדקמי – הכתב החדש של SI – לא נשמע קצת ישראלי? שהוא לא מוותר על האופציה (אתה היית מוותר כשאתה בן 36 וקצת שמנמן?). "NO CHANCE" הוא אמר וסגר עניין.

מדוע הוא כה ADAMENT (שכחתי איך אומרים בעברית. 'מתעקש'?) על כך?

כי הוא ייצג את השחקנים בהסכם הקיבוצי (אני לא יודע אם עדיין) והוא היה החלוץ בשינוי החוק לבני 36 ומעלה (https://www.cbssports.com/nba/news/lebron-james-chris-paul-kevin-durant-can-earn-210-million-deals-under-new-cba/.) החוק הזה מונע מקבוצות להחתים שחקנים ל-4 או 5 שנים אחרי שהם בני 36. המטרה היא למנוע מקבוצות להחתים שחקנים לחוזים ארוכים כשהם בני 36 כי ברור שבגיל 40 או 41 הם לא יהיו שווים את הכסף בחוזה.

היה זה צעד די SELFISH שלו כי הוא הבטיח לעצמו 44 מיליון בגיל 36 – סכום שלא נשמע כמוהו לשחקן בגילו – וגם לברון ג'יימס למשל יהנה מהשינוי בחוק.

בקיצור, כריס פול לא הולך לשום מקום, ולרוקטס – אותם הוא מתכונן לחסל בפלייאוף, ובעיקר את השחקן שהוא שונא ולא מדבר איתו – ג'יימס הארדן.

5. חשבתם לרגע מה היה קורה אילו לוקה דונצ'יק צעק לעבר מונטרזל הראל "יו פא..ן בלק בוי" (ולא להיפך…)

הנה מה שקרה אמש במשחק בין הקליפרס ודאלאס:

1)מונטרזל הראל ולוקה דונצ'יק נכנסים למלחמת דיבורים אחרי שהשניים מתנגשים והראל נופל.

2) לוקה בטוח שהוא ביים את הנפילה וצועק לעברו "STOP FLOPPING".

3) הראל לא אוהב זאת ומתקרב ללוקה וצריכים להפריד בין השניים.

4) מעט אחרי זה הראל ניכנס לסל כמו טנק וקובר סל על לוקה.

5) ואז צועק לעבר לוקה "WHITE BOY…בנזונה"

(בסיום המשחק הראל ניגש אל לוקה, התנצל על מה שאמר, השניים התחבקו, לוקה אמר לו 'אין כל בעייה. שכח מזה), והעסק ניגמר.

כן?

תחשבו פעמיים.

היום העניין הפך לשיחת היום (והכל לפני 7 הכדורים שהכניס שוטר לגב של השחור בויסקונסין שהתחיל את כל המהומות וההפגנות מחדש כאילו ה-BLM בא והתנדף ברוח כאילו מאומה לא קרה)

כמובן שהשאלה הייתה מה היה קורה לו לוקה היה זה שצועק על הראל "בלק-בוי מזויין"

הארץ הייתה גואשת. לברון וג'יילן בראון – המנהיג החדש של השחורים בהופס – היו מופיעים בטיווי. העתונים היו מלאים במאמרים על הגזענות שנשארה כפי שהייתה ודבר לא השתנה, על הלבנים שעדיין מחשיבים את השחורים לעבדים ולגזע נחות, אפילו אם הם באים מסרביה, וזה היה הופך לנושא פסיכולוגי-חברתי- סוציאלי-גזעני-פוליטי, מדיני, צבורי, וקהילתי מפה ועד להודעה חדשה.

היי, שניהם HOOPERS. שניהם מדברים טראש. ב-INNER CITIES ובקאונטי-קלאב עשירים כולם מקללים מתחת לשפמם. לי אין בעיה עם זה, אבל היום הכול מוקלט, מצולם בזכוכיות מגדלת וטלסקופים. היום צריך יותר להיזהר, זה הכול.

6. הקשיבו כיצד השלשה של לוקה נשמעה בתוך האולם בבועה!

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
139 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
סוסמעץ
25/08/2020 6:36:04

תודה על המעורב דוק
==

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מישהו יודע מתי ראס חוזר אם בכלל?
מנחם שוב אתה מחמיא לפול כאשר הנצחונות הגיעו מאז חזרת שרודר שהיה נהדר בשני המשחקים האחרונים.
שוב בלי ראס לאוק יש יותר כשרון, עם כל הכבוד אף אחד ביוסטון למעט הארדן לא ברמה של שרודר שגא או גלינארי.
מאמן נורמלי היה נותן סוויפ על יוסטון למזלה סילי בילי שם אז זה 2 2.
ליוסטון אין מה למכור אין שם כלום חוץ מהארדן הכל צפוי שם, סטפבק אן שלשה של מישהו אחר זהו..
שחקנים מאד חג גוונים שלא יודעים להקפיץ כדור אפילו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  מנחם לס

לאנראיתי את המשחק אני מדבר בכללי לא מי קלע סל אחרון

S&M
S&M
25/08/2020 7:33:16

פול ניהל את כל המשחק כמו גדול. שרודר קלע כמה כניסות, אבל פול ניצח את המשחק.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סטוטס זה עוד אהבל מהסוג של בראון רק שאיכשהו בגלל דמיאן הם יחסית מצליחים וחושבים שזה המאמן 😂😂😂
טיי לו לפילי זה מעולה אנחנו בקטע של בייטס בדראפט

המשגיח
25/08/2020 7:27:25
הגב ל  מנחם לס

רשמי?

dror2
dror2
25/08/2020 7:51:09

יש סיבה ש-white boy עושה פחות רעש מ-black boy. הלבנים הם הרוב החזק ובעל הפריבילגיות בארצות הברית, והשחורים הם המיעוט החלש והמקופח. אולי זה יוצר סטנדרט כפול, אבל צריך להבין את הרקע לזה.
ותיקון קטן – דונצ'יץ' הוא סלובניה, לא קרואטי. מזכיר לי את המוכר בדוכן בטיול שעשיתי בסלובניה, כששמע שאנחנו מישראל אמר "ah, so you are palestinians"

dror2
dror2
25/08/2020 7:51:37
הגב ל  dror2

חחחח סלובני לא סרבי… נפלתי באותו מקום : )

thejanitor
thejanitor
25/08/2020 9:02:01
הגב ל  dror2

כולנו מבינים את הרקע ידידי, זה האבסורד אבל

MBK
MBK
25/08/2020 7:52:40

אם שחקן לבן היה אומר לשחקן שחור. Bitch ass N***r היו שולחים את המארינס לחלץ אותו מהבועה.
לא רק שהראל נהג בחוסר טוב טעם הוא גם לא נענש
איזה מסר הליגה מעבירה פה?
זה צריך היה להגמר ההרחקה ל 3 משחקים ו 100 אלף דולר קנס
ברגע שזה לא קרה, הליגה נותנת לגיטימציה לגזענות.
אפשר למחוק את ה BLM מהמגרש ב BAWB

דוקטור רזי הופמן
25/08/2020 10:17:24
הגב ל  MBK

בדיוק
ההרחקה מתבקשת פה, ממש מתבקשת אבל יש PC…. ויש BLM!

דוקטור רזי הופמן
25/08/2020 16:54:41
הגב ל  מנחם לס

Bitch Ass White Boy?

etayle
etayle
25/08/2020 16:44:59
הגב ל  מנחם לס

PC פוליטיקלי קורט(נראה לי ככה כותבים את זה) תקינות פוליטית.

דוקטור רזי הופמן
25/08/2020 16:52:28
הגב ל  etayle

לזה התכוונתי מנחם

סוסמעץ
25/08/2020 12:46:47
הגב ל  MBK

צודק מאה אחוז

Zvika Bar-Lev
25/08/2020 8:01:39

אין לי כח אפילו להתחיל להסביר כמה הסיפור הזה עם הראל בדיוק מדגים את הצביעות המטורפת של כל הסיפור של BLM ושל הNBA ספציפית בתוך כל זה. זה פשוט כ"כ צבוע ודוחה ושקרי, שבה פשוט להקיא מזה.

Avri
Avri
25/08/2020 12:26:59
הגב ל  Zvika Bar-Lev

מה צבוע או שקרי בזה שיש גזענות מטורפת וצריך להלחם בזה?

מיכאל ירדן
מיכאל ירדן
25/08/2020 12:37:38
הגב ל  Avri

מה שצבוע הוא שכולם גזענים כלפי כולם (כי זה בגדול, טבע האדם) אבל מגנים ויוצאים להבעיר את הרחובות רק כשזה נוגע לצד אחד.

Avri
Avri
25/08/2020 15:04:26

צודק (כהרגלך), ברור שזה לא בסדר שלא מדברים על כל סוגי העוולות שקיימים בעולם. מעתה, כל מחאה תצא לדרך רק אם תהיה במכוון ובמפורש מחאה גלובלית כנגד כל הרע שבעולם. כל מחאה ספציפית תחשב מעתה לצבועה שבא להקיא ממנה, כי מה עם א' ב' וג'.

דוקטור רזי הופמן
25/08/2020 17:08:31

מיכאל חביבי, זה לא טבע האדם, זה הטבע….
גזענות היא חלק מהטבע. למה? לא יודע, אבל זה קים לא רק אצל בני אדם וחיות שמדכאים גזעים ומינים אחרים ולא אכנס לדוגמאות.
כולנו גזענים, גם אלה שחושבים וטוענים שהם לא. פה בארץ אתה רואה גזענות בין בני העדות השונות. בין אשכנזים למרוקאים, בין מרוקאים לאתיופים, בין תימנים לאשכנזים ועוד ועוד ועוד וכולנו יהודים וזה עוד לפני שהכנסתי את הערבים והגזענות שלהם ונגדם למשוואה. מתי הגזענות קופצת עלינו? כשאנחנו כועסים ומי שאנחנו כועסים עליו מעדה אחרת.
דוגמאות? אתה נוסע ומגיע לכיכר ובאמצע הכיכר עוצרת מכונית שבן עדות המזרח או מעולי רוסיה יוצא החוצה למלא טוטו/לקנות משקה אלכוהולי בקיוסק הסמוך. אז קופץ לך הגזען, הבבון הזה/הרוסי הזה…
אני לדוגמא קיבוץ גלויות וזה לא מונע ממני להיות גזען ויש לי חברים אשכנזים, רוסים, מרוקאים ואתיופים. תלוי בסיטואציה אבל אני גזעני כלפי כולם, מודה באשמה, ואתה?

Avri
Avri
25/08/2020 16:59:08
הגב ל  מנחם לס

זה שכולם מתערבבים בכיף זה מצויין. אבל גזענות כמובן מתבטאת (בעיקר) במישור הסמוי ויש נתונים אמפיריים שמראים שאם נולדת שחור אז יותר הגיוני ששוטר יעצור אותך, יש יותר סיכוי שחבר מושבעים ירשיע אותך (ותקבל עונש יותר כבד מלבן שביצע עבירה דומה), פחות הגיוני שיקבלו אותך לעבודה (או שיסננו את הקורות חיים שלך עם שם שחור), יותר סביר שתקבל שירותים ציבוריים פחות טובים, יש יותר סיכוי שיזניחו את השכונות שלך, וכיו'ב.

etayle
etayle
25/08/2020 17:01:05
הגב ל  Avri

מה היחס של השחורים בפשיעה האמריקאית? או שגם הסטיסטיקה גזענית.

דוקטור רזי הופמן
25/08/2020 17:12:50
הגב ל  etayle

אוייש, שלא תיכנס לזה, ה PC יאכל אותך…

Avri
Avri
25/08/2020 18:49:59
הגב ל  etayle

ברור שזה לא גזעני לשאול מה חלקם של השחורים בפשיעה, אבל זה גם לא קשור למה שאמרתי. מה שגזעני זה שעוצרים יותר שחורים מלבנים על עבירות שמתבצעות באופן שווה באוכלוסיה (סמים לדוגמא), שנותנים עונשים יותר כבדים לשחורים על *עבירות דומות* (כולל סיכוי גדול יותר לכליאה), ושאם אתה אדם שחור הסיכוי שהמשטרה תעצור אותך או תתשאל אותך גם אם אתה סתם עושה ג'וגינג בפארק הוא גדול לאין ערוך.

רזי, אתה מדען ואני מתפלא עליך. אלו עובדות ממחקרים, ממש לא פי-סי. מאדם שמבליט את התארים שלו כל כך הייתי מצפה ליחס קצת יותר רציני.

דוקטור רזי הופמן
25/08/2020 19:14:43
הגב ל  etayle

מעניין
אתה חושב שמערכת החוק בארה"ב חוששת יותר מאפרו-אמריקאים לעומת שאר הגזעים רק בגלל גזענות?
כאחד שעוסק במדע אני גם יודע שמחקרים, יש להם אג'נדה ונוטים לשנות נתונים כדי שיתאימו לנרטיב מסויים….
אפילו לי עשו ועושים את זה ויש דומה קונקרטית בה סילפו מה שכתבתי וציטטו אותי לא נכון. האשמה? קודם כל בכותב שמשקר כביכול בשמי, ובשם של עוד פרסונה יותר מכובדות ממני, בעורכי העיתון ובריוויוארים שלא עלו על השקרים….
אל תאמין לכל מה שאתה קורא ותמיד תהיה סקפטי. מצד שני אני לא שולל הכל.
יש גזענות וכולנו גזענים למרות שחלקנו בהכחשה…
מי שעובד קשה ולומד, יכול לצאת מהגטו ולהתקדם. ראה מנחם ב"בית האבות" דה לוקס באטלנטה עם חצי מהמאכלסים אפרו-אמריקאים.

דוקטור רזי הופמן
25/08/2020 17:12:12
הגב ל  Avri

אז בעצם עוצרים אותם בגלל גזענות?
בגלל צבע העור שלהם?
מה זה שם שחור? ציון וויליאמסון זה שם שחור?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זה יהודי ושחור הכי גרוע 😎 הוא יחטוף גם מכות וגם כדורים.
שם שחור זה מונטרזל (בעצם זה דומה למאונט הרצל יעני הר הרצל הראל ) או דשון משהו..
שם לבן זה בויד כריסטנסן
שם מטעה זה לוגהונץ דורט שאין מצב מישהו חושב הוא שחור
זה כמו שיקראו ללבן אדיומפו קבנגלה

דוקטור רזי הופמן
25/08/2020 18:13:27

יה קורקמז, אני חושב שמקור השם בצרפתית וזה לא מונטרזל, אולי מונטרז'
חחחחחחחחחחחח לגבי השאר, נקרעתי עם השמות בעיקר הקבנגלה.
איך לוקה דונקיץ בתור שם של אפרומי?

Alex Rabino
25/08/2020 8:56:23

לא הייתי מתרגש יותר מדי מההערה הגזענית של הארל. הוא מעולם לא היה העיפרון המחודד בקלמר.
מילווקי ואורלנדו אכזבו אותי מאוד. לשתי הקבוצות אין סיכוי מול מיאמי שלדעתי היא הקבוצה בכושר הטוב בבועה.
לפורטלנד לא היה סיכוי מראש מול הלייקרס. עדיין בסוף הדרך יחכו להם הקליפרס שלא מרשימים עד עכשיו.
לגבי יוסטון אני חוזר על מה שכתבתי מספר פעמים. אין להם סיכוי להגיע אפילו לגמר המערב. קבוצה שעולה לכול משחק עם נחיתות משמעותית בצבע יכולה לגנוב משחק אחד או שניים (בייחוד עם הארדן על הפארקט). אבל שראיתי את סטיבן אדאמס עושה מה שהוא רוצה הבנתי שטוב לא ייצא מזה.

thejanitor
thejanitor
25/08/2020 9:00:41

מנחם אתה קצת בדיליי, הסיפור עם הראל ולוקה היה במשחק 3. אכן הראל לא נענש, לדעתי קיוו לחשש את זה אבל כמו שאתה אומר התחילו לדבר על זה יותר אז אולי הליגה לא תתעלם.
.
אגב לפני משחק 4 הראל ניגש ללוקה והתנצל על המשפט הזה, הם התחבקו והמשיכו הלאה. גם צוות השידור לשמחתי התייחס לעניין במהלך הרבע השני אני חושב. כולם גינו כמובן אפילו מארק גקסון לא יצא טמבל וואן גנדי אמר שהוא מאוד מופתע שהראל לא ניקנס לכל הפחות.
.
הערכה שלי, הליגה תתייחס באופן רישמי ותקנוס את הראל ב25k שם זה ייגמר, קצת באיחור אבל יאללה סבבה. חוצמזה אני בעד הטראש, רק שלא יהיה טראש גזעני לא לבן ולא שחור ולא אף גוון של אפור אפילו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לכבוד הללל
LeBron James: "I got half my brain locked in on the playoffs and the other half on how the hell I can help Black people."
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

NFS
NFS
25/08/2020 9:23:00

דושבאג, נו.

אור
אור
25/08/2020 9:38:27
הגב ל  NFS

הוא דושבאג אבל יש ספק לגבי התרומה שלו לקהילה?

דקסטר
דקסטר
25/08/2020 10:38:04
הגב ל  אור

מה הוא עושה בדיוק עם התרומה שלו?
בונה עוד בית ספר שילמדו את השחורים בדיוק את אותם שטיקים שלימדו אותם עד עכשיו ולא עזרו להם לצאת מהמצב?
תאמין לי שהוא יתרום יותר לקהילה שלו אם אם יעמוד מול מצלמה ויגיד 3 דברים פשוטים:
1. תפסיקו להאשים אחרים
2. לכו לעבוד
3. תעשו תעודה\תואר

אור
אור
25/08/2020 11:03:06
הגב ל  דקסטר

אתה גם מזלזל וגם מתעלם או שאין לך מושג על שאר הדברים שהוא עשה ועושה. אם אין לך מושג או משהו חכם להגיד עדיף שלא תעשה את זה

דקסטר
דקסטר
25/08/2020 14:12:13
הגב ל  אור

אני לא מזלז אני שם בפרספקטיבה הנכונה.
לתרום זה נחמד. שים לב שהיכן שיש תרומות לחברה אני לעולם לא מתרוממת.
אני לא שמעתי אותו אומר אל תאשימו אחרים+לכו ללמוד+תשיגו עבודה.
זה שווה יותר מכל תרומה שאי פעם יתרום.
.
אז אל תצטדק ותגיד לי מה חכם או לא חכם להגיד.
המכניזם שלי הוא לפתור בעיות בלי כל הבולשיט מסביב, ויש אפילו כאלה ששילמו לי כדי להגיע לארגונים קטנים ולהעלות על הבעיות מהר מאוד להבין מה המקור ולפתור.
.
בכיף, הלוואי והקהילה השחורה תצא מהמקום שלה, אבל זה לא יעזור בגישה הנוכחית ומיליון לפה או לשם זה פותר מצוקה רגעית אבל לא משנה את הסיסטם.
.
בוא, לא זוכר שאמרתי לך שאתה לא מבין. אז תשמור על שפה מכובדת.
אתה מוזמן לא להסכים ולהביא טענות נגדיות. אני אביא את שלי, אנחנו לא נסכים באותו רגע אבל זה יחלחל בהמשך.
מאוד פשוט.

אור
אור
25/08/2020 15:22:36
הגב ל  אור

בסדר

גיא רוזן
25/08/2020 11:27:01
הגב ל  דקסטר

בעברית צחה קוראים לזה "בול שיט".
.
להקים בית ספר שמתמקד בילדים שמגיעים ממשפחות במצוקה.
לאפשר לאותם ילדים סביבה תומכת שמעודדת אותם ללמוד במקום להיפלט מהמערכת.
לאפשר לכל הילדים בבית הספר את הידיעה שמובטחת להם מלגת לימודים עת יסיימו את לימודיהם בתיכון (מרכיב קריטי בעידוד הצלחת אותם ילדים).
אוהב, אוהד, שונא. זה לא משנה. לבטל בתגובה פעילות חברתית עם תוצאות מוכחות זה פשוט מגוחך.
(או, כאמור – בול שיט)

שחר אלוני
25/08/2020 12:30:27
הגב ל  גיא רוזן

שאפו על היוזמה הזו

דקסטר
דקסטר
25/08/2020 14:13:31
הגב ל  גיא רוזן

הכי קל לתת כסף.
זה עושה אותך גדול מבלי הצורך להתעמת עם המציאות.
מלא סלבס עושים את זה.
העולם נשאר באותו מקום ואולי רק הלך אחורה..
אפשר להסיק מזה קצת מסקנות לא? לא חייב.

גיא רוזן
25/08/2020 14:22:33
הגב ל  גיא רוזן

מהיכן המסקנה שהוא נותן כסף בסגנון ה-"שגר ושכח"?
.
למיטב הבנתי, לברון ובת זוגתו תורמים המון מזמנים הפרטי תוך מעורבות עמוקה בפרויקט.
.
אז כן, אפשר להסיק מזה מסקנות. ככל הנראה, שונות מאלו עליהן אתה הגעת.

אור
אור
25/08/2020 15:24:19
הגב ל  גיא רוזן

דקסטר, בשפה מכובדת אני אגיד לך שוב שאתה לא בקיא בנושא אז התגובות שלך מיתממות או מגמדות את לברון ביודעין

etayle
etayle
25/08/2020 16:58:36
הגב ל  דקסטר

אני מסכים איתך שזה הדבר הנכון.
תומאס סאול(סתם מציין שהוא שחור), מסביר בספרו הנהדר "המרדף אחרי הצדק הקוסמי" שהמדיניות של האפליה מתקונת/דירות מינימום בשיכונים, דווקא פגעה בקהילה השחורה. (מביא דוגמא מקהילות מהגרים אחרות, שלא קיבלו את הדברים האלה, ואיך הם ישתפרו).
אבל אני חושב שלא ראוי לזלזל בתרומה של לברון, נכון הוא טועה, אבל זה לא אומר שצריך לגמד את הניסיון שלו בשיפור המצב של הקהילה השחורה.

דוקטור רזי הופמן
25/08/2020 17:23:49
הגב ל  etayle

לא צריך ללכת רחוק
ברוך רובין שלנו שהופלה לרעה על ידי הממסד האשכנזי, עזב בגלל זה את הארץ ועשה חייל בארה"ב. הוא שיפר את מצבו בארצו בלי לבכות יותר מדיי שלא נותנים לו. הבין שפה לא יתקדם אז שיפר את מצבו במקום אחר.

דוקטור רזי הופמן
25/08/2020 17:25:54
הגב ל  etayle

שיפר מצבו בארה"ב

NFS
NFS
25/08/2020 17:07:33
הגב ל  מנחם לס

מנחם, ציטוט מתוך "הזירה הלשונית" של רוביק רוזנטל-
"דושבג-על הוא דושבג מפורסם מאוד, מֶגָה-דושבג. הכינוי הוצמד לדונלד טראמפ, ומלווה את דמותו של כוכב הכדורסל ג'יימס לברון, כמו בציטוט הבא: "נראה שהוא כל הזמן מודע למצלמות סביבו, כל הזמן מחפש פוזות, פוסטרים וקליפים. הוא קעקע לעצמו the chosen one על הגב, הוא פשוט מתנהג כמו ילד אמריקאי בן 16, או במילים אחרות – דושבג על"."

NFS
NFS
25/08/2020 17:13:34
הגב ל  מנחם לס

Though the common douchebag thinks he is accepted by the people around him, most of his peers dislike him. He has an inflated sense of self-worth, compounded by a lack of social grace and self-awareness

דוקטור רזי הופמן
25/08/2020 17:27:17
הגב ל  מנחם לס

מנחמנו
תשים ל' נפתח פה בית ספר (מהגשש החיוור).
🙂

עגל
25/08/2020 10:20:53

צדיק אמיתי
.
יש אומרים שהוא מהל"ו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  עגל

לא ישן בלילה מדאגות לשחורים…

דקסטר
דקסטר
25/08/2020 14:13:49

חחחחחח

דוקטור רזי הופמן
25/08/2020 17:31:16

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אני מוריד שני חיתים למי שזה מפריע לו ולא שם סימני קריע'ה בשביל לא להחריש אזניים….

Avri
Avri
25/08/2020 15:13:26
הגב ל  עגל

את זה אתה אומר כי הל'ו היו צדיקים? יש בתי ספר על שמם? למי בדיוק הם תרמו ואיפה. סתם להגיד זה קל.

עגל
25/08/2020 15:20:27
הגב ל  Avri

סתם לתרום זה קל
(ראיתי שזה מה שאומרים)
יכול להיות שלברון הוא בכלל האימאם הנסתר

Avri
Avri
25/08/2020 17:02:06
הגב ל  עגל

התגובה שלי היתה סוג של בדיחה. לא תמיד הבדיחות שלי מובנות. שאל את אשתי.

אשך טמיר המקורי
25/08/2020 10:48:46

ברור, הוא צריך לתקן את הדימוי אחרי שכל הליגה שמה משפטי SJ על הגב ורק הוא והגרופי שלו לא (כי שם המשפחה חשוב להם…).
על הדרך הוא מחמיא לעצמו על המולטי-טאסקינג ושבחצי כוח הוא מביס את פורטלנד.
מה רע?
ספינולוגיה קלאסית בסיסית חלק א'.

NFS
NFS
25/08/2020 12:31:54

גם יוקיץ', באטלר, פול ג'ורג' וקוואי רק עם שם משפחה.

אשך טמיר המקורי
25/08/2020 12:40:56
הגב ל  NFS

נכון, והם מיעוט.
והם גם לא מתיימרים להיות המוחמד עלי הבא…

דוקטור רזי הופמן
25/08/2020 17:33:00
הגב ל  NFS

כי הם….
גזענים?
לא PC?

מיכאל ירדן
מיכאל ירדן
25/08/2020 12:42:51

כי הוא מבין שזה ילדותי ואידיוטי. מה הלאה? לרשום בטוש כל מני מספרים מגניבים על הנעליים כדי להנציח את זכרו של קובי בריאנט האנס? ג׳ורג׳ פלויד מסתמן כפגע רע לאנושות וטוב שהוא לא נמצא בעולם הזה יותר כדי למכור סמים, לזייף כספים ולפרוץ לבתים. אכן חבל על הדרך בה מצא את מותו, וטוב אם השוטרים האלה יכנסו לכלא, אבל מכאן ועד הפסטיבל שעשו לכבוד מותו יש מרחק של שמיים וארץ.

Avri
Avri
25/08/2020 15:11:12

כל הרעיון של ה'פסטיבל' הזה עבר לך לגמרי מעל הראש.

דוקטור רזי הופמן
25/08/2020 17:36:50
הגב ל  Avri

הפסטיבל שחלק ממנו נוצל על ידי הרבה אפרו-אמריקאים (מניח שגם פושעים מגזעים אחרים) לבזיזה, כביכול בשם הנקמה על העושק והקיפופחפח?
יש דרכים למחות על קיפוח. כאלה שלא הופכים את הפושע לגיבור… כאלה שלא מייצרים חולצות עם פניו של הנרצח בשם הפרופגנדה.

Avri
Avri
25/08/2020 18:51:58

ברור שהבזיזה והבלאגן ראויים לגנאי.

דוקטור רזי הופמן
25/08/2020 19:18:46

נכון אבל גם השימוש בפושע שנרצח כדמות "חיובית" על חולצות נראה לי מאד לא תקין.
שים חוצה של מרטין לותר או נלסון מנדלה או אפילו גנדי (האנטישמי) ואני אתך. שים חולצה של פלוייד או של צה גוורה ואני נגדך.

thejanitor
thejanitor
25/08/2020 13:00:02

אני מאוד מעריך את לברון על הרבה דברים, יחד עם זה אני מבין את הביקורת של הללל על ההאדרה העצמית שלו. אתם צריכים רק להיזהר לא לפרש כל התבטאות שלו ככזו. ההתבטאות הזו לדוגמא יכולה להיות כנה לחלוטין ואם כך אז אין בכך דבר פסול, חוץ מאולי שהוא מזניח את המשפחה ומקדיש את עצמו רק לכדורסל ולקהילה.

אור
אור
25/08/2020 13:15:38
הגב ל  thejanitor

מצאת למי להגיד..

etayle
etayle
25/08/2020 16:59:41
הגב ל  אור

+1

דוקטור רזי הופמן
25/08/2020 17:41:11
הגב ל  thejanitor

+100
לגמרי מקבל.
יש שני לברון ולכן הוא דמות כל כך שנוייה במחלוקת.

אור
אור
25/08/2020 9:14:12

כן, טיירון לו זה הפתרון לבעיות של פילדלפיה..

Avri
Avri
25/08/2020 12:28:39
הגב ל  אור

אם הוא מגיע לשם זו בחירה טראגית. להמשיך לתת גז בניוטרל.

sroni741
sroni741
25/08/2020 9:29:58

יוסטון זה כדורסל פשוט מחריד, ארבעה משחקים ברציפות מעל חמישים זריקות לשלוש. איבוד הכדור של הארדן במינוס אחד היה קריטי מאוד לקראת הסיום, מסירה כל כך חסרת אחריות. הם איבדו את ההובלה והשליטה בסוף הרבע השלישי, עם ריצה של משהו כמו 14 או 15 אפס. כשדאנטוני רק עושה שרשרת חילופים ולא לוקח טיימאאוט והם ממשיכים לאבד כדורים וליידות שלשות. את הלייקרס לא ראיתי אבל אני חושב שהציפיות מפורטלנד היו גבוהות יותר מהנדרש, גם בריצה שלהם בבועה הם הראו רכות בהגנה ויכלו בכלל לא להיות שם אם לברט היה קולע , דיים שחקן עצום אבל קשה לשמור על אותה רמה לכל אורך הדרך כשהכל תלוי בך ומסביב לא קיימת מספיק עזרה. הבלייזרס רכים מדי, קצרים מדי, ומקובעים מדי.

Berch
25/08/2020 9:32:40

אחלה מעורב
אבל
וזה אבל גדול
רק לא טיירון לו… לאאאאא…….
המסורת של אייברסון תברח לעיר אחרת
🙂

אשך טמיר המקורי
25/08/2020 9:34:42

אני ציפיתי שאוק' יגמרו את זה 4-1.
הם נראים די חוששים והססניים מול יריבה נחותה ולא משחקים עם רעל בעיניים ורצון להשמיד.
סגל של פול, גלינארי, אדאמס, שרודר, שרגא, דורט והמשלימים שלהם נעלה לחלוטין על הארדן + שאריות מחוממות מרחבי הליגה.
גם כשראס יחזור הם עדיפים על הנייר.
דורט הפתעה נפלאה ושומר מעולה על הארדן.
.
פורטלנד מביכה, תמיד הייתה, סטוטס מאמן חלש ביותר שמסתמך על ההירו בול של שני כוכביו. (אני אומר זאת שנים)
אין שיטה, אין הגנה, אין הכנה.
בלי קשר אליהם השופטים הגיעו לסידרה במיינדסט של לאתרג את דייוויס ויהי מה.
לא ניתן לשמור עליו, אין כמעט זריקה שלו ללא עבירה.
הבאתי כבר מלא קטעים מביכים לצפייה של שריקות אוויר.
זה לחלוטין מגמתי והכי קיצוני עם גבריאל שהוא היחיד שבאמת ניסה לשמור אותו והוצא מהסדרה כי הוא לא יכול להיות על המגרש 2 דקות בלי לחטוף 2 עבירות.
פורטלנד לא היו מנצחים גם ככה יותר ממשחק, אבל הם מסכנים, מתסכל לאללה לנסות לשחק 5X8 ועוד כשאתה האנדרדוג.

דוקטור רזי הופמן
25/08/2020 10:24:59

השופטים הרגו את המשחק ברבע הראשון.
10 קליעות העונשין של הגרופי בהתחלה זה הסיפור שהביא לחשש מעוד עבירות מהירות שהביא את פורטלנד לייצר טיילת עבור הרמטכל וסגנו.
הפסד היה מגיע בכל מקרה אבל לא תבוסה כמו שראינו.

אשך טמיר המקורי
25/08/2020 10:39:32

ראיתי את ההתחלה בחצי עין וכשראיתי לאן זה הולך חזרתי לישון.
לא התעמקתי בשריקות (רק ראיתי שהיו המון והרבה לטובת דייוויס) אבל בהחלט ראיתי במשחקים קודמים.
זה היה מגוחך, לא ניתן לשמור עליו, הוא קיבל יחס של הארדן בעונה הרגילה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

צודק לגבי אוק חוץ מעם ראס איתו יוסטון אמורה לעבור. המזל שסילי בילי מאזן את הכוחות.
וצודק לגבי השיקצה

אשך טמיר המקורי
25/08/2020 9:37:58

הנה הצביעות הדוחה של שחורים באולפן TNT – קני ושאק.
הצדיק בסדום זה בארקלי.
https://www.youtube.com/watch?v=d5LuJDEjT2U&t
.
והנה הטייק של שני שפויים, קליי טראוויס וג'ייסון וויטלוק:
https://youtu.be/szjdxWxUhGA?t=794

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח
לך תשחק בהארלם כל שנייה יקראו לך וויט בוי. ראית את סטיבן a? 😂😂😂 לוקה איזה דה בסט וויט בוי זה הרג אותי גדול הוא. סתם סלנג של כדורסל.
מה שמעצבן שאם לוקה היה אומר גם בסלנג של כדורסל ביץ אס ניגה וואי וואי מה שהיה הולך…זאת הבעיה הצביעות הזאת.
ראיתי סרט על אייברסון שהחבר הכי טוב שלו היה לבן והוא היה גר אצלם וכל השחורים קראו ללבן הזה ניגה 😂😂😂

דקסטר
דקסטר
25/08/2020 10:34:20

הדבר הכי נורא מבחינתי כצופה ספורט אלא לא הכינויים האלה אלא שבגלל האמירות האלה הנושא הזה כל הזמן עולה
למעלה בכותרות. בעולם מתוקן זה עוד סוג של טראש טוק וממשיכים הלאה.

אשך טמיר המקורי
25/08/2020 10:43:14
הגב ל  דקסטר

מה שאמר קליי טראוויס – הליגה לא צריכה להיות שוטר של אמירות מגרש כאלה.
אבל אם בחרה להיות – שלפחות תהיה הוגנת ולא תעשה איפה ואיפה.
אבל מה ציפינו מליגת ה-SJW ששותקת כמו דג לגבי זכויות בסיסיות במקומות אחרים כשמדובר בכסף שלה…

etayle
etayle
25/08/2020 16:49:48
הגב ל  מנחם לס
Avri
Avri
25/08/2020 12:31:10

בארקלי גם העיר על האנטישמיות שצצה בהפגנות. מנטש אמיתי.

דקסטר
דקסטר
25/08/2020 14:15:47
הגב ל  Avri

למדו שם מהתשקורת של המיינסטרים. לא נתנו לו להשלים את המשפט רגע שזיהו שזה הולך לצד השני.

Avri
Avri
25/08/2020 15:06:00
הגב ל  דקסטר

עוד פעם קונספירציות? למה זה טוב? ברור לך שאין שום דרך להתווכח עם טענות כאלו?

דקסטר
דקסטר
25/08/2020 16:49:34
הגב ל  Avri

מה קשור קונספרציה.
זו דרך פעולה

דוקטור רזי הופמן
25/08/2020 18:04:48
הגב ל  דקסטר

+100
זו השיטה…..

Avri
Avri
25/08/2020 18:57:10
הגב ל  דקסטר

יושבים להם אראל סג"ל, עמית סגל, קלמן ליבסקינד, עירית לינור ריקליס וחבריהם, קוראים להם ביחד את העיתון הכי נפוץ במדינה, ומקטרים על התשקורת השמאלנית.

דוקטור רזי הופמן
25/08/2020 19:23:04
הגב ל  דקסטר

אברי ידידי (ואוהד בוסטון!)
להזכירך שאירית לינור היתה פעם בשמאל וידידה טובה של יאיר הסקסי לפיד, היא התפקחה מהאשליה של אוסלו, יש אנשים שעד היום לא התפקחו. לשמחתי אין לי טלוויזיה.
וחבריהם? וואו, אנחנו והם. הם והם, הם ואנחנו.
מזה אני הכי חושש, מהאווירה של מלחמת אחים ומנרטיב שמקטין משני הצדדים.

דוקטור רזי הופמן
25/08/2020 17:50:21
הגב ל  דקסטר

+1000000
בשם הגאווה להיות, אתה יודע מה…
אם אתה אומר משהו אחר לא מגיע לך זכות הדיבור, מקטלגים אותך ועושים סיכול וסיקול ממוקד…
מה? באמת? לא הייתי מאמין עליך….
משפט מאד נפוץ שכולו שיימינג!!!!
בצרחה אדירה.

etayle
etayle
25/08/2020 16:50:40
הגב ל  Avri

בארקלי אחלה גבר, וזכור לי עוד כמה פעמים שאמר דברים הגיוניים שמנוגדים לדעת הקהל הפרוגסיבי.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
25/08/2020 9:51:21

תודה על המעורב

אהרון שדה
25/08/2020 10:35:56

השיקוץ גורם לי לבעיה
כי בלעדיו אני בעד אוקלהומה ומתענג על הזימבור של פול את הארדן .
ובוודאי שאני בעד לוקה ושות מול קוואי .
אבל ….אני מסתכל על השיקוץ ואומר לעצמי
לאולקהומה אין סיכוי ( לקבוצות הללו בלי סופר סטאר על אף פעם לא היה סיכוי למעט יוצאת מן הכלל אחת הפיסטונס).
וליוסטון אולי כן ( אם ראסל בריא ).

גם בגמר האפשרי לוקה כמעט לבדו לבדו ( אמנם לנוביצקי זה הספיק ) .
אבל הקליפרס תהיה משהו אחר בתכלית .
זה מבאס .
תורידו את השיקוץ ולא נצטרך לעשות חשבון .

אשך טמיר המקורי
25/08/2020 10:45:48

יוסטון בכל מקרה לא יכולה להתמודד מול הביגס של הלייקרס.
אז הסר דאגה מליבך ותעודד את פול בראש שקט.
לגבי הקליפרס, רוב הסיכויים שיעברו ושדאלאס לא יקחו עוד משחק.
אם תקרה סנסציה, דאלאס בריאה עדיין טובה מהלייקרס ויכולה להעיף אותה.

דוקטור רזי הופמן
25/08/2020 17:52:51

אשף, תאר לעצמן גמר של הארדן מול לוקה, שניהם מתרוממים לשלשה אנד וואן אחד מול השני.
רגע, יש שני כדורים במגרש? זה תקני?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחח עפים אחד על השני באולינג
הכי מצחיק יהיה אם הארדן יתפוס לו את הזרוע ושניהם יצאו לריקוד טנגו בתרגיל עקיצת הדבורה
אני עכשיו חותם גמר מערב הארדן לוקה חלום

דוקטור רזי הופמן
25/08/2020 18:03:42

חחחחחחחחחחחחחחחחחחח
גמר כזה?
למות מצחוק
🙂

אשך טמיר המקורי
25/08/2020 18:36:03

השיא זה הארדן מול דמיאן.
כדורסל צורני אווירי במיטבו.
אגב הארדן במשחק הלילה בסוף הלך כ"כ על הפאול בפנים, שהוא התחיל לזרוק את הזקן בחדירה כבר מקשת השלוש… לא עבד לו, היה מוגזם מדי 🙂

דוקטור רזי הופמן
25/08/2020 19:24:20

דיימו לא ברמה של הארדן והדונקיץ בהארדניזם.

רועי ויינברג
25/08/2020 12:21:42

תודה מנחם. יש לי הרגשה שאימה אודוקה יאמן את הסיקסרס.

IDO
IDO
25/08/2020 12:23:32

אני שנים קורא לשחקנים שאיתי על המגרש white boy, lazy mf, איש זקן, בן זונה חסר מח.
הם בתמורה קוראים לי קאנט. כנראה הארל הרגיש בלי קהל כמוני. (אם יש קהל אני עובר לעברית)

Avri
Avri
25/08/2020 15:09:00
הגב ל  IDO

מסקנה – מישהו חייב ללמד את הראל עברית.

אבג
אבג
25/08/2020 12:47:44

הגזענות באנירה של הארל גרועה אפילו יותר מהאמירה ההפוכה. מדובר בילד בן 21 בארץ זרה בחברה עם 75% שחורים.
בגלל שדונציץ חזק זה לא משפיע עליו אבל על שחקן חלש יותר חכל להשפיע.
כמובן שזה עדיין לא קרוב לירי בגב על אב לפני הילדים שלו,

Avri
Avri
25/08/2020 15:07:17
הגב ל  אבג

לא הבנתי איך המשפט הראשון והאחרון שלך מסתדרים ביניהם.

אבג
אבג
25/08/2020 15:28:52
הגב ל  Avri

הכוונה שאם הליגה נלחמת באמירות גזעניות היו צריכים להעניש את הארל ולא צריך לקשור בין זה לבין הגזענות הממסדית נגד השחורים שברור שהיא חמורה בהרבה.

Avri
Avri
25/08/2020 18:54:34
הגב ל  אבג

צריך בהחלט להעיף את הראל מהבועה, ואף אחד לא קשר בין האמירה שלו לגזענות הממסדית נגד השחורים.

רן הנרגן
25/08/2020 16:07:41

מנחם, כתבת משהו מוזר. כריס פול הוא שחקן של OKC והם אלו שצריכים לשלם את השכר שלו. ליוסטון אין יותר חובות אליו. OKC לקחה את פול במקום ווסטברוק שיש לו חוזה בערך באותם סכומים אבל עם שנה אחת נוספת. הנזק ליוסטון הוא החוזה הענק של ווסטברוק, אם כי לפחות השנה הוא נותן תמורה.

רן הנרגן
25/08/2020 19:30:17
הגב ל  מנחם לס

זה בטוח. כריס פול כנשיא הארגון דאג בעיקר לאלו שזכאים לחוזי מקס.

אור
אור
25/08/2020 20:04:27
הגב ל  רן הנרגן

הוא אמנם הנשיא אבל הדברים החשובים נקבעים בהצבעת רוב

The Ljos of the Rings
25/08/2020 16:32:23

בונק!

The Ljos of the Rings
25/08/2020 16:35:25

אוי, סליחה. דפקתי את הראש בקיר כל כך חזק שהטלפון הקליד את זה.

דוקטור רזי הופמן
25/08/2020 17:56:18

השלום לטפון?

etayle
etayle
25/08/2020 16:54:26

אני חושב שהגזימו עם הראל, במשחקים נאמרים הרבה דברים מגעילים, והבחור התנצל,קצת לא הוגן לנהל את המלחמה נגד הצביעות של הnba על הגב שלו.
בנוגע ללברון, אני אישית לא מסכים עם דעותיו הפרוגרסיביות, אבל זה דבר מבורך שאדם מנסה לקדם את החברה, בזכות ההשפעה שיש לו.
אני לא חושב שיש מישהו שחושב שלברון רוצה לקדם דברים שליליים, הדיון על הדרך והתוכן של הדברים שהוא מקדם. יש אנשים שחלוקים(כמוני) , וזה בסדר גמור. המטרב זה ליצור חברה שיש בה שיח בריא, וכנה. שזו אגב אחת הבעיות בחברה האמריקאית (וגם לצערי במדינת היהודים).

דוקטור רזי הופמן
25/08/2020 18:00:20
הגב ל  etayle

ואתה חושב שאם לוקה היה אומר דברים באותו הסגנון הוא לא היה מקבל עונש?
הוא היה חוטף מחברי קבוצתו כהי העור ובני שבט הסיו והנבאחו…. וכמובן שהיתה מסיבת עיתונאים גדולה בה הוא היה מופיע עם סילבר ומתנצל ואז סילבר היה נוהם (ה' רבותי במקום) שהאן בי איי מגנה אמירות כאלה וקונס את לוקה בסכום גדול ומוסיף השעייה ממשחק שנים.
הצביעות במייטבה…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לוקה היה עובר לינץ

etayle
etayle
25/08/2020 18:37:20

נכון, ולכן צריך להדגיש את הצביעות בהגזמת היתר בתגובה כלפי שחקן לבן, ולא לעשות אותו דבר כלפי שחקן שחור. וגם כתבתי, יש צביעות בnba (דריל מורי יעיד, בציוצו נגד המשטר הרצחני בסין),כמו לכל הפרוגרסיבים,אך אסור לנו לרדת לרמה שלהם.

דוקטור רזי הופמן
25/08/2020 19:26:08
הגב ל  etayle

מורי כל כך צודק אבל הכזףףף מדבר, דלעעערים פרנקים לירטות ראנדים…

וניל טרופי
וניל טרופי
25/08/2020 18:28:16
הגב ל  etayle

מסכים לגבי גובה הלהבות של העניין. בתחרויות ספורט נפלטות קללות, קרה קורה יקרה. הגדולה פה היא של לוקה שלחלוטין התעלם מהעניין בזמן המשחק ובעיקר אחריו. כל שחקן אחר בכל צבע וגזע יכול היה לנצל את המקרה לעשות רוח וגלים כדי שהשחקן המקלל יורחק למשחק או שניים, מה שיתן לקבוצתו יתרון יחסי. במקום זאת הוא אמר שלא קרה כלום ואף "התפייס" עם הראל לפני משחק ארבע. עם תכונות בודהיסטיות כאלה אפשר לחשוב שפיל גקסון האבא הרוחני שלו.

Tzafriros
25/08/2020 17:44:05

אני לא יודע באיזה משחק צפית. השיפוט היה ללא דופי. אם לברון חודר לסל ויש ספק ישרקו לטובת לברון. ככה זה תמיד היה עם ג׳ורדן ומג׳יק וקובי. עם זאת חייב להודות שמה שכתבת זה בדיוק מה שהרגשתי במשחק לפני. גיים 3

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Tzafriros

אם יש ספק אין ספק. גם שאין ספק אין ספק. בכל אופן לחברי מטכל אין ספק אלא אם כן מתנגשים אחד בשני ואז קובע הדרג הבכיר יותר

דוקטור רזי הופמן
25/08/2020 18:02:02
הגב ל  Tzafriros

ככה גם עם ליילארד ונורקיץ?
IDTS
איי דונט טינק סו בשביל מנחמנו.

Tzafriros
25/08/2020 18:46:46
הגב ל  Tzafriros

אה ולפני הפלייאוף שכתבתי שלבלייזרס אין הגנה והגבת שהם צריכים לנצח בהתקפה ולא בהגנה. אז להזכירך הייטר יקר (שזה אפילו מתחרז עם לייקר) הגנה מנצחת בפלייאוף ולא התקפה. ויוסטון היא עוד דוגמא לזה.

וניל טרופי
וניל טרופי
25/08/2020 18:34:36

לגבי כריס פול, רציתי לשאול אם מישהו יודע פה מה יקרה עם המשכורות בשנה הבאה. כל העניין עם הקורונה ואיבוד הכנסה אמור לפגוע בכולם, כולל בראש אירגון בשחקנים. הבועה היא הצלחה אדירה אבל לא תוכל כנראה לכסות את כל ההפסדים. בכלל הגיע הזמן לחילופי דורות בליגה, אני ממש מקווה שלברון, פול, כרמלו וחבריהם יעשו לנו טובה ויפנו את השטח לדור החדש, לוקה טייטום ומיצ'ל. אני לא מאוהבי ולא משונאי לברון, אבל לראות משחקים שלו ושל הלייקרס ממש כואב בעיניים- מה שראה את ההטבעה שלו אתמול מול סל ריק יבין אותי, היה מביך.

דוקטור רזי הופמן
25/08/2020 19:27:50

אני ממש מקווה שלברון, פול, כרמלו וחבריהם יעשו לנו טובה ויפנו את השטח לדור החדש….
תרשה לי לגחך חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

וניל טרופי
וניל טרופי
25/08/2020 23:33:09

מה לא יפנו? הרבה אוהדי נבא היום אפילו לא נולדו כשהם נבחרו בדראפט, ואני לא רואה איך הם יעדיפו את דור 2003 על פני הדור החדש הוירטואוזי של ימינו. יאללה יאללה לפנות את השטח. אל תתפוס אותי בהימורים אבל אם תעשה סקר, אפילו פה בקהילת הופס, שהשאלה היחידה בו תהיה, מאיזה שלישיה אתה יותר נהנה כשאתה צופה במשחק, היום – לברון,כריס פול וכרמלו לעומת לוקה מיצל וטייטום. אני עברתי את גיל 40 והתשובה שלי בלי ספק תהיה בומר גו הום.

דוקטור רזי הופמן
26/08/2020 6:44:15

למר ג'יימס יש משימות
אחת מהן היא להראות שהוא בראש פירמידת הראשמור
השנייה שהוא עובר את קארים עבדו זמר.
יש עוד כמה שלמזלנו איננו יודעים…
אני אתך, בומרז גו הום, אבל אנחנו לא קובעים מקסימום כובעים.