חם מהתנור: ברט בראון פוטר מפילדלפיה

אחרי 7 שנים כמאמן הראשי של פילדלפיה 76' והדחה בסוויפ בסיבוב הראשון נגד בוסטון, הסיקסרס פיטרו את ברט בראון. בראון אימן את הקבוצה לאורך "הפרוסס", השנים בהן היא הייתה אחת מהחלשות בליגה, והגיע איתה בכל אחת משלושת השנים האחרונות לפלייאוף. ב-2 עונות בראון ניצח מעל 50 משחקים והוא במאזן 344-221, 39.1% הצלחה, עם הקבוצה.

שחקן העבר של פילדלפיה, בילי קנינגהאם, היה המאמן היחיד שאימן אותם ביותר משחקים מבראון (650 לעומת 565). קנינגהאם זכה באליפות האחרונה של הסיקסרס ב-1983, בראון לא הגיע לגמר המזרח ב-7 העונות בפילדלפיה.

הסיקסרס שוקלים לבצע שינויים נוספים בצוות המקצועי ובהנהלת הקבוצה, אבל כרגע המנג'ר אלטון ברנד צפוי להשאר כאחראי על פעילויות הכדורסל, כאשר חלק מהשינויים יהיו בצוות המקצועי של המועדון מסביבו.

הבעלים של הסיקסרס רוצים להשאיר את שני כוכבי הקבוצה, בן סימונס וג'ואל אמביד, ביחד בעונה הבאה. הם מתכננים להביא מאמן וצוות אימון שיוציאו את המיטב משניהם בעונה הבאה, כשטיירון לו (מאמן קליבלנד לשעבר ועוזר מאמן הקליפרס) הוזכר כאחד המועמדים הבכירים למשרה. מלבדו גם ג'יי רייט, פעמיים אלוף המכללות, ואימה אודוקה, עוזר המאמן של הסיקסרס, מועמדים.

*

ברוקלין מחפשת מאמן ושוקלת להגיש הצעה למאמן סן אנטוניו, גרג פופוביץ'. פופ מאמן את הספרס מאז 1997/98 וזכה עם הקבוצה ב-5 אליפויות ו-3 פרסי מאמן העונה, הכמות הגבוהה ביותר של מאמן בהיסטוריה. לא סביר שפופוביץ' יענה להצעה.

*

קריסטפס פורזינגיס מדאלאס בספק גם למשחק החמישי בין המאבריקס לקליפרס, אחרי שפספס את הרביעי בין הקבוצות. הסדרה בשיוויון 2-2.

*

קייל לאורי מטורונטו נקע את הקרסול בניצחון של הראפטורס על הנטס. עדיין לא ברור כמה זמן הוא יהיה בחוץ והוא בספק למשחק הראשון בסדרה של טורונטו נגד בוסטון, בין חמישי לשישי.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 67 תגובות

  1. הכי קל שהיה.
    עכשיו צריך להחליט על מה לעשות עם אמביד/סימונס.
    בראון עשה כבר כמה טריידים מעניינים ולא רעים, בא נראה מה הוא זומם(בתנאי שישאר, והייתי משאיר אותו).

    1. מסכים שם לאמתאימים לשחק יחד.
      הורפורד תייבול וקורקמאז לדאלאס תמורת הרדאווי ועוד שחקן להשלמת שכר, הולך?

      במקביל סימונס לוושינגטון תמורת ביל
      פילי עם אמביד האריס הרדאווי ביל ריצרדסון בחמישיה

      1. למה לדאלאס לעשות את זה? הם רוצים לשמור את האופציה להחתים שחקן עם חוזה גדול ב 2021. הרדוואי שווה להם יותר מהחבילה שאתה מציע. סימונס כרכז – זו מה שהוא רוצה – זו אופציה כושלת. למה לוושינגטון להסתבך בזה?

        1. זה מסדר לדאלאס את ההגנה עם הורפורד ותייבול. ההגנה שלהם צריכה שדרוג לרמה הבאה. הם מקבלים הרבה יותר מאשר מה שהם נותנים. לא יודע לגבי 2021.
          וושינגטון כרגע די תקועים בשנים האחרונות, הטרייד יכול לעשות עבורם שינוי.

          בכל אופן הרעיון בפילי זה לעשות שינוי משמעותי בסגל שכרגע לא מותאם. אפשר כמובן לשקול טריידים אחרים

  2. בראון פוטר בצדק , אבל ההדלפות והזובור שאנשי הפרונט אופיס עושים לו בתקשורת זה בזיון.
    שמעתם שבין לאדן הפיל את התאומים? ברט בראון היה השותף שלו

    אלטון ברנד,נד כהן וראקר צריכים לעוף יחד עם בראון

    1. לגמרי
      בראון מאמן סביר ש קיבל קבוצה מסורסת עם שני סופר סטארים הכי גבוליים בליגה- סימונס בגלל היכולות אמביד בגלל הראש, לאהיה דבר כזה בליגה רכז שלא קולע ממטר לסל(!) בראון היה צריך לשחק עם זה והתוצאה בהתאם והיא רק אשמתו של בראון

    2. מה שבראון עשה בשנים של הפרוסס היה מאוד מרשים (וגם הפרידה שלו מהסיקסרס). אני חושב שיאמן קבוצה אחרת בליגה בעונה הקרובה, אולי הפעם עם הנהלה שלא תחליף לו את הסגל פעם בחצי שנה

  3. עכשיו צריך להיפטר מהחוזים הכבדים של האריס והורפורד. הבעיה שאין קבוצה מספיק מטומטמת לקחת אותם ככה , בטח מבלי לצרף לעסקה את סימונס או אמביד.
    ועם החוזים הכבדים שלהם זה כבר הופך כל טרייד לבלתי אפשרי

    1. יש הרבה אלטון ברנד בליגה בלי בעיה שולחים את הורפורד או האריס ל OKC או סקרמנטו תמורת כריס פול או האריסון בארנס או באדי הילד,מקסימום נותנים להם את בחירת סיבוב שני

      1. מהכל ה GMים בליגה מצאת את פרסי השועל שיקח את הורפורד? פרסטי שתמורת PG שדד את הקליפרס? בכלל מה רע לו כריס פול גירסה 4.0?

  4. אמביד וסימונס לא מתאימים לשחק ביחד, שניהם צריכים את הצבע פנוי. צריך להטריד אחד מהם ולבנות קבוצה סביב השני. האריס אחלה שחקן, אם יהיה בסיטואציה נורמלית יקלע הרבה. הורפורד שחקן טוב אבל לא מתאים ליד אמביד.
    *
    הורפורד יכול תרום הרבה בקבוצה כמו דאלאס , פורטלנד, אטלנטה וכד'

    בקיצור צריך בפילי שיטה נורמלית עם חמישיה הגיונית

  5. איך הקוריוז שמעון אמר אתמול?
    זה כבר קר מהשלג לא חם מהתנור ….אם אתה יודע אתמול מה יהיה היום בחם מהתנור….זה כמו סטייק אחרי שעתיים …
    אין באמור כאן חלילה לפגוע בפינה הנהדרת הזו שמביאה במהירות הבזק לפני כל האתרים בעברית את הידיעות…רק אומר שזו הידיעה הכי צפויה מראש שאני זוכר והחם מהתנור הכי שקוף שהיה אי פעם כנראה.

  6. לבראון בהחלט הגיע הזדמנות, אבל כמי שהגיע מהמערכת של הספרס, הוא פשוט לא הצליח להביא לידי ביטוי את היתרונות של השחקנים שלו בסכמות התקפיות. הגיע הזמן למאמן יותר יצירתי.
    על הדרך, להביא GM שיכול להפיק את המרב בבניית קבוצה סביב סימונס ואמביד (קלעים!) ואם אפשר שיצליח לעשות קסמים עם החוזים של הורפורד (בעדיפות ראשונה) והאריס (שניה).

      1. לאמביד יש זריקה מבחוץ. חוץ מזה, שניהם שחקני על (להבדיל מהאריס שמחזיק בחוזה גדול מדי). צריך לדעת לשלב את שניהם בהתקפה שתהיה מספיק יעילה (מיאמי שיחקו עם לברון וג'יימס ביחד, מיאמי של אדבאיו ובאטלר עם שני חברה שלא ממש אוהבים לזרוק מבחוץ).
        מוקדם מדי לטעמי להטריד אחד מהם. שלא לדבר ששניהם זה בסיס מצויין לקבוצת הגנה חזקה.

        1. שניהם שחקנים בעיתיים כי מישהוא הכניס להם לראש סגנון משחק שלא מתאים להם. אמביד לא יכול להיות אופציה 1A בכל התקפה וסימנס לא יכול לשחק כפוינט גארד.

          1. מסכים עם רן
            קודם כל הם לא שחקני על, אמביד כרגע סופרסטאר ביכולות אבל צריך לבדוק כשירות בפלייאוף ובעיקר נושא מנטאלי. סימונס רחוק מלהיות שחקן על, יותר כמו פוטנציאל על, אבל בלי זריקה זו מלכודת דבש. אמביד אמור להיות שאקיל 2, זריקה מבחוץ זה מה שהגנת היריב רוצה שהוא יעשה. שניהם צריכים לשחק בצבע ולא מתאימים לשחק ביחד. אמביד והאריס יותר מתאים לדוגמה

  7. אני לא רוצה את אמביד לג"ס, בראש ובראשונה כי הוא לא עמיד גופנית. אבל גם מבחינת סגנון המשחק. הוא יכול להתאים לג"ס אם יסכים לשחק במו שאנדרו בוגוט שיחק ולא בתור אופציה 1A בכל התקפה, שזה מה שהוא רוצה לשחק. דרך אגב תאור המצב הזה נכון במידה רבה גם לסימנס שחושב שהוא פןינט גארד אבל צריך לשחק כמו סנטר קלאסי.

    1. מסכים,
      אמביד לג"ס נראה על הנייר התאמה מושלמת. בוא נניח שאמביד יסכים להיות שם לא אופציה 1 בהתקפה. זה פתיר, כי גם ליד באטלר הוא קיבל את מנהיגותו לתחושתי. השאלה עם אמביד היא כשירות גופנית וכן נושא מנטאלי בפלייאוף כולל קבלת החלטות. נראה בעתיד איך זה יהיה.
      סימונס מתאים לשחק 4 , אם יסכים להיות אופציה 4-5 בהתקפה יכול להתאים לגולדן כמגן על, אבל לא על חוזה מקס (שזה מה שכרגע יש לו). זה גבולי אם הוא יתרום שם יותר או פחות מוויגינס למשל

        1. סימונס כבר משחק כמה עונות ולא מתפתח במיוחד. הבעיה איתו זה שאין ממש תפקיד על המגרש שהוא יכול למלא (אולי 4). האריס יתן לך בהרכב הגיוני תפוקה ידועה, כמו שנתן לפני שהגיע לפילי, הוא סקורר איכותי.

  8. לא ברור מדוע ברוקלין בכלל פונים לפופ.
    זה לא הגיוני. נראה לכם שהוא צריך ראש בריא עם שני סופרסטארים שהקבוצה פחות מעניינת אותם?
    זה לא פופ…

  9. מאמן מעולה בראון פשוט השחקנים לא מתאימים לו….
    יופי… שילך למקום שיוכל להצליח.
    רק פליז לא את טיירון לו
    פליז
    🙂

  10. בוקר טוב לכולם
    1.על פי אתר האוהדים פופ הוא בגדר הרצוי אך לא המצוי.המועמדים הריאליים כרגע הם ווהן שזוכה להרבה רוח גבית מהאוהדים,ג'ייסון קיד וטיי לו.המועמדות של מארק ג'קסון שבשלב מסוים נראה היה מניה בטוחה כנראה ירדה מהפרק.כתבתי כבר לפני כמה ימים שקיד ולו מבוקשים בהרבה קבוצות וכמעט בטוח שיהיו מאמנים ראשיים בעונה הבאה.להערכתי טיי לו יקבל את המינוי בברוקלין,ווהן יהיה מאמן ראשי בקבוצה אחרת.
    2.הסיפור של פילדלפיה לא פשוט.להערכתי,יתנו לסגל הזה והפרונט אופיס הזה עוד עונה ביחד ויראו אם יש מגמה של שיפור.
    אני יודע שיש לו הרבה שונאים באתר,אבל ג'ייסון קיד נראה לי מינוי ראוי ביותר,בפרט בקטע של פיתוח שחקנים.(מן הסתם הרבנ פחות טוב בקטע של יחסי אנוש😉).אני חושב שהוא יכול לקדם את סימונס לכוון שהקבוצה רוצה,בפרט שהיה בעצמו כשחקן במצב דומה.

      1. אהלן שמעון
        קיד יכול לקדם את סימונס,ידוע שהוא קידם את יאניס,וכולנו זוכרים שגם הוא בתחילת הקריירה נחשב לשחקן שלא מסוגל לקלוע.
        מי שרוצה את את פופ בברוקלין זה טסאי הבעלים.היות ודי ברור שזה לא יקרה,צריך מאמן עם רקורד של הצלחה עם סופרסטארים ולו הוא כרגע המועמד הפנוי היחיד עם רזומה כזה.
        השאלה המענינת השניה בברוקלין היא האם מביאים כוכב שלישי בתמורה לצעירים,או נשארים עם הסגל הזה.על פי אותו אתר,המועמד המועדף הוא זאק לווין,אחרי שבראדלי ביל ירד מהפרק.

        1. שיפר…ראית מה קרה אחרי שבאד מונה במקום קיד….
          לא הייתי מייחס לו את השיפור של יאניס אבל שיהיה…לאיפה הבאקס הגיעו עם השיפור הזה איתו? בדיוק לאיפה שיגיעו פילי.
          בעצם אתה תומך בפרוסס.
          שנתיים קיד משפר את סימונס ואז ממנים את לו?

          1. אני אבהיר את העמדה שלי לגבי הפרוסס:הפרוסס היה מהלך אנטי ספורטיבי ומגעיל שניצל חולשה מבנית בחוקת הנבא . יש אנשים שחושבים שהקארמה תעניש את הקבוצה על זה בזה שהיא לא תגיע להישגים המצופים בגלל הדרך הזאת.אני מסתכל על זה אחרת : את העבר אי אפשר לשנות , אפשר לשנות את העתיד.
            אז אני מתעלם מהדרך הנלוזה בה הושגו הנכסים ומנסה לחשוב קדימה.לגופו של ענין:
            אתה שואל בציניות אם אני מאמין בפרוסס . האמת היא שפילי עדיין בתוך הפרוסס,הנסיון של אלטון בראנד לעשות קיצור דרך נועד לכשלון מלכתחילה . יש לקבוצה שני כוכבים עם פוטנציאל גדול מאד וברובו לא ממומש.מה שהם צריכים זה מישהו שיפתח את שני הכוכבים האלה ויגרם להם להבשיל ואז הקבוצה תהיה קונטנדרית אמיתית.אני שוב מציע לך לבדוק מה היתה התרומה של טרוי ויבר להבשלה של הכוכבים הצעירים של אוק. זה מה שפילי צריכה,מישהו שיגרם לאמביד להוריד במשקל ולהתאמן בחדר כושר,מישהו שיתן לסימונס בטחון לזרוק ויגבה אותו גם אם הוא ינגר.עד כמה שאני יודע,זה בערך מה שקיד עשה עם יאניס.לא בטוח שקיד זה האיש שיוביל לארץ המובטחת,בהחלט יתכן שמישהו אחר יקצר את הפירות.

    1. פילי צריכים להחליט אם בונים סביב אמביד או סביב סימונס (לא מתאים שניהם). מסכים שנראה שישאירו את שניהם לעוד עונה, לא נראה לי שיהיה שם הרבה שינוי בתוצאות בצורה זו

  11. איזו בדיחה זו תהיה להביא את האפס המאופס טיירון לו במקום בראון.
    הוא מאמן יותר עלוב ממה שהוא היה שחקן והוא גם בן אדם דוחה מאוד… מצד שני אין כמעט מאמנים ששווים משהו בליגת הבידורית הזו, אז אוהדי פילי אל תצפו לכלום, ההזדמנות לעשות גמר הלכה ואני לא חושב שהיא תחזור.
    ג'ייסון קיד גרוע אפילו יותר מלו, עוד איזה אפס חובט בנשים אוברייטד בטירוף שרק בליגה כל כך מטומטמת יכול למצוא עבודה כזכר לימיו כרכז בינוני.
    שני המאמנים האלו לא שווים אפילו משרה בהפועל אילת, אבל הנ.ב.א זו ליגת יחסי הציבור ושום דבר מעבר לזה.
    עוד שבועיים פוטבול, נחזור לראות ספורט אמיתי בשעה טובה ולא קרקס

  12. מה שאני לא מצליח להבין זה איך שמות שכשלו וברור לכולם שהם מאמנים בינוניים במקרה הכי טובים מועלים פעם אחר פעם כאופציה. כל כך הרבה מקרים שפרצו: ניק נרס, סטיב קר המאמן של ממפיס שמרוב שהוא נראה אנונימי אני אפילו לא זוכר את השם שלו. לא ברור לי ההתעקשות לחזור למוכר והגרוע (קיד נכשל וההצלחה של מלווקי מבליטה את זה. על לו בכלל אין מה לדבר)

      1. הקיבעון האמריקאי מאפשר לאנשים שצומחים מלטה כמו:
        בראד סטיבנס
        ניק נרס
        סטיב קליפורד
        לויד פירס
        טיילור ג'נקינס
        קווין סניידר
        גיימס בורגו
        מייק מאלון
        ג'י בי ביקרסטף
        דוויין קייסי
        פרנק ווגל
        טרי סטוטס
        ואפילו טום תיבודו וגרג פופוביץ'
        לאמן בליגה.
        בוא נגיד שהתדמית בראש שלנו לא תמיד יודעת מה הבן אדם באמת יודע לעשות
        (וכן גם לי הם נראים מועמדים גרועים).

    1. טיילר ג'נקינס.
      מצד שני, היו גם הימורים שכשלו לא פחות – ג'ון ביילין למשל.
      והיו גם מקרים שבהם אחד מאותה בורסת שמות פתאום הצליח, כמו מונטי וויליאמס למשל.

  13. חייב תגובה לחגי:
    המאזן של לו כמאמן ראשי : 128-83 , בערך 60% הצלחה
    המאזן של מונטי ויליאמס ( זה שלא זכרת ) 227:260 , בערך 45% הצלחה
    אתה כמובן יכול לבוא ולהגיד שזה לא הוגן , זה אימן סופרטים וזה אימן בוטוםפידרס ,אבל זה בדיוק הענין . למה שברוקלין צריכים כרגע לו מתאים וויליאמס/אטקינסון לא.
    אותו סיפור עם קיד.מאחר ולדעתי הבעיה בפילי היא חוסר הבשלות של הסופרסטארים , אז קיד מתאים , כי דווח הרבה פעמים שיאניס עצמו מיחס לו את ההתקדמות שלו.כשפילי יהיו בשלים להתמודד על התואר,מן הסתם יביאו מישהו אחר.
    אפילו השונאים הכי גדולים של מארק ג'קסון לא מכחישים את התרומה שלו לגולדן.כשסטף וקליי בשלו,הוא לא התאים כדי להביא אותם לשלב הבא.

    1. זו שאלה,
      ללו היה שם את לברון בתור מאמן על המגרש וכד', בנטס הוא יצטרך באמת לאמן ויש לו שם קבוצה בלי היררכיה ברורה או מנהיג שיקח אותם קדימה. זה יהיה נטו על יכולותיו האסטרטגיות/טקטיות ובזה הוא לא הראה משהו מיוחד. אטקינסון יהיה מצוין בכל קבוצה שיגיע אליה לתחושתי

      1. שחר אהלן
        יש היררכיה מאד ברורה,איך זה אמור לעבוד אתה יכול להסתכל בגמר האולימפי מ-2016.החמישיה הצפויה היא 60 אחוז מהחמישיה בריו . לדעתי ילכו בכל זאת על כוכב שלישי בסטטוס קווין לאב כדי ליצור הפרדה מכל הקבוצות עם שני הכוכבים.הבעלים רוצה טבעות במיידי, לו היה 3 פעמים בגמר,התאמה מושלמת. אטקינסון מאמן מצוין לפיתוח שחקנים צעירים שלא אמורים להתפתח לכוכבים גדולים,שמה חכמת המשחק שלו באה לביטוי.יש הרבה קבוצות שתחזרנה אחריו.

        1. בוא נראה מה יהיה, לו היה השלמה טובה ללברון, פה זה יותר מורכב. לדוראנט אין אופי של מנהיג, הוא סקורר. קיירי גם לא מנהיג. לו יצטרך להוביל את הדבוקה בעצמו. לדעתי גם עם לאב הם צפויים להתקשות, אבל נראה מה יהיה

    2. תודה חבר אבל אני פשוט לא מסכים. לגבי טיירון לו אני חושב שגם אם היית שם במקומו פסל התוצאה לא הייתה שונה בהרבה. לברון כמה שאני אוהב להשמיץ אותו הוא השחקן הכי גדול מאז שאק וכמות הכשרון של הקאבס בוודאי שמספיקה למה שלו עשה. הדבר הכי גדול שאני יכול לומר עליו שהוא לפחות לא הפריע ולא הסתכסך.
      .
      מה שמפרחענלי בקיד זו ההגנה. נכון זו לא אותה הקבוצה של היום אבל יאניס מראה למה הוא מסוגל וזה שמלווקי לא היו שנה אחרי שנה בטופ10 של הרייטינג ההגנתי זה בעיקר על קיד לדעתי (כמו ג'נטרי נגיד)

  14. שחר שאלה
    אני קורא בענין את התגובות שלך,ושמתי לב שאתה באופן עקבי מזלזל ביכולת של KD להוביל קבוצה.לא ברור לי אם זה גם זלזול ביכולת הכדורסלנית או רק בכישורי מנהיגות . הייתי שמח אם היית מסביר על מה זה מתבסס.

    1. תודה, בשמחה
      דוראנט סקורר על, לדעתי לפני הפציעה היה בדיון על שחקן ההתקפה האיכותי בכל הזמנים. בהגנה כשהוא רוצה הוא שומר אחד על אחד טוב מאד. בקיצור, שחקן מצוין מכל בחינה שהיא. מנהיג זה עניין יותר של אופי, האם שחקנים הולכים אחריך, אני לא חושב שזה סוג האופי שיש לו. הוא יתן המון נקודות (בהנחה שההחלמה מלאה) וכל דבר אחר, אבל מישהו צריך יהיה ללכד את הקבוצה. אולי אני טועה, בוא נראה איך הוא. במובן הזה יש בו משהו שמזכיר אולי את צ'מברליין. שחקן על, אבל לא מנהיג כמו ביל ראסל שעושה את כולם סביבו טובים יותר ואלופים. סוג של קווין מגי (להבדיל נניח ממיקי ברקוביץ')

      1. אהלן
        תשובה מצוינת . הענין הוא שחלק מהנימוקים פשוט לא נכון מבחינה היסטורית:
        1.לגבי וילט,האליפויות שלקח היו הרבה אחרי השיא,הציפיות מקווין אחרות .
        2.מה שהיה בעוכרי וילט בשיאו היתה העובדה שבבוסטון היו הרבה יותר שחקנים מעולים מאשר בפילי.סיפור מוכר.
        חבל ששחקנים כמו סאם ג'ונס,קי סי ג'ונס,טומי היינסון הידוע לשמצה וכולי נשכחו .
        3.לגבי ההשוואה עם שחקני מכבי לדורותיהם אני קצת ארחיב למען הדור הצעיר:
        מיקי לדעתי ואני חושב לדעת רוב מוחלט של אנשי הכדורסל , גדול השחקנים הישראלים בכל הזמנים.יחד עם זאת חייבים להגיד , ואם מיקי קורא אני מתנצל,שמבחינת אישיות מיקי היה די שנוי במחלוקת בזמן אמת.להביא אותו כדוגמא למישהו שעושה את השחקנים לידו לטובים יותר , לא מאמין שמישהו מאנשי הכדורסל של אז יתמך בזה.בימים ההם,מה שקרה בתוך החדר הלבשה לא התפרסם,כך שלהגיד שאני יודע מי היה המנהיג של הקבוצה ההיסטורית הזו לא יודע .
        מה שהיה ידוע,שבנבחרת בה מיקי היה הכינור הראשון,המנהיג הבלתי מעורער היה איתמר מרזל.
        לגבי קווין מגי:בעידן הזה כבר דברים דלפו והאוהדים שמעו.מה ששמענו אז,שהיה סכסוך קשה על המנהיגות בין קווין לבין דורון ג'מצ'י , ( אם דורון קורא אני מתנצל ) וידוע מה החליטה ההנהלה.למרות שקווין הפסיד 3 גמרים ברצף,אחרי שהוא הועף , לקח לקבוצה 11 שנה לחזור למעמד הזה.אני חושב שמבחינת אוהדי הנטס , להגיע 3 פעמים לגמר יהיה הישג מספק ביותר.
        4.לגופו של ענין,הנטס לקחו פה הימור על סכום דמיוני.אם הם היו נותנים סיכוי סביר למה שאתה אומר,הם לא היו עושים את ההימור הזה.אני בטוח שכשמדובר בכסף בממדים האלה עושים הערכה מאד מקצועית ולא מוטה כדי לקבל סיכוי סביר שהכסף הזה לא נזרק לפח . די ברור שהתיעצו עם מומחים גם בתחום הגופני וגם בתחום הנפשי . עם כל הכבוד למאמנים , לשיטה ולכל מה שאנחנו רגילים בכדורסל הבינלאומי , פה הכוכבים מדברים והכסף מדבר . הם הרי יודעים שפופ לא יגיע , על זה סיכנו קרוב ל-300 מיליון דולר ?
        5.בסופו של דבר מבחן התוצאה . KD שם את המורשת שלו על השולחן , ברוקלין שמו את הכסף על השולחן , ימים יגידו.

        1. אגב,כל מה שסיפרתי כאן על זמנים פרההיסטוריים מקורו היה בשמועות שנפוצו בחוגי האוהדים בימים ההם . זה לא מידע בדוק .

        2. תגובה יפה, תודה
          האמת שהתפתח דיון בנושאי מנהיגות בטור של רועי, אתה יכול לראות שם 🙂
          בעצם הדבר היחיד שאני טוען בהקשר הזה הוא שיש הבדל בין דיון של מנהיג ולא מנהיג שזה עניין של אופי. לא הכרתי מספיק את הכדורסל הישראלי של אז, הדוגמה שנתת עם מרזל טובה מאד. לא תמיד המנהיג הוא גם התורם מספר אחד מבחינה סטטיסטית. לגמרי.
          לגבי ג'מצ'י ומגי, לעניות דעתי הלא מקצועית שניהם היו מהסוג של סקורר על שהוא לא מנהיג.
          בגולדן, לדעתי דוראנט היה מס' 1 מבחינה כדורסלנית, אבל קרי היה המנהיג (בסגנונו).
          הניסוי בנטס מאד מעניין, ונראה לאן יוביל. נראה לי שברגע שדוראנט וקיירי פנו אליהם, הם הרגישו שזכו בלוטו, שום הנהלה לא היתה מוותרת על הזדמנות כזו, אבל נראה מה יהיה. רק נקווה שזה לא יפול על פציעות חלילה

          1. הי שחר
            האמת היא שדי ידוע שהמנהיג של חדר ההלבשה בגולדן זה דווקא השחקן הפחות טוב , דריימונד גרין.להזכירך,הוא הביא את KD והוא גם גירש אותו.להנהלה זה מאד התאים,כי באמת לא היו צריכים לקחת צד בין סטף ל-KD.זה התאים גם לצמד חמד,אפשר להם לתפקד יחד בלי לדרוך יותר מדי אחד על היבלות של השני.
            לגבי מגי וג'מצ'י,אלו היו השמועות.במקרה הזה,שני הכוכבים היו גם המנהיגים.בדיעבד,בהחלט יכול להיות שזה מה שדפק אותם בגמרים האלו.
            אני לא רוצה להכנס לדיון על סוגי מנהיגות.לגבי KD,ידוע שהוא לא שואף להנהיג ( שוני עצום מלברון ) , אבל מוכן להנהיג אם זה מה שנדרש ממנו ואז עושה את זה בהצלחה ( סליחה מחברינו שומרי המצוות , אבל סטייל שאול המלך ) . זה מה שהיה באוק. עד 2015 , וזה היה בנבחרות של ששבסקי שבהן לברון לא הופיע .
            ברור שזה מה שמצופה ממנו בנטס , אם זה יצליח ימים יגידו .

            1. התיאור הזה של דוראנט אני זורם איתו, נראה אם זה יספיק בשביל להתארגן עם קיירי וכל זה בלי שיהיה בלגי בין קיירי לשחקני המשנה, ויש גם מאמן שצריך לתת שם עבודה ולגבש התקפה והגנה באופן שכולם יוכלו לחיות איתה בשלום, זה ניסוי מעניין.
              לגבי גרין, יש לו איכויות מנהיגותיות מסוימות, נראה לי שעדיין הקבוצה היתה של קרי.

  15. לצד זה, ללו היה את לברון כסוג של מאמן על המגרש. דוראנט באספקט הזה גם לא מקביל ללברון . את הטקטיקה ובניית ההרכב לו כבר קיבל מן המוכן כשהגיע לקליבלנד

  16. טוב, האינטרנט שכנע אותי שסם הינקי הוא הבחירה הכי טובה בעולם, המה יכול היה להיות שהוא הסניידר-קאט של ליגת הצדק שאולי עוד נקבל וזה יהיה מדהים (אם נתעלם מההיסטוריה הקולנועית של זאק סניידר).
    ולכן, צריך למנות אותו למאמן פילדלפיה הבא.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט