(בלוג חי)לילה של הכרעות בשני הנהדר / שחר צ'קוטאי

(בלוג חי)לילה של הכרעות בשני הנהדר / שחר צ'קוטאי

איזה תאריך משוגע, קובי היה אמור לחגוג אמש יום הולדת 42 ובמקום זה קובי כבר אינו והיום התאריך שהכי מציין את יום הולדתו של האגדה בסגול-זהב. 24-8-2020. לא מן הנמנע שנראה מחוות משחקנים לקובי.

מה יהיה לנו הלילה – מיאמי תנסה לחתום סיפור, מילווקי תעניש את אורלנדו והמערביות ילחמו עד זוב דם כדי לשמור על הגחלת או להתקדם עוד צעד לסיבוב הבא.

אורלנדו (8) – מילווקי (1) – 2-1 בסדרה. 20:30 שעון שדות מיכה

אחרי ההפתעה של משחק ראשון הבאקס החליטו לסגור את הסיפור, הם לא מציגים כדורסל גדול אך יותר טוב מאשר המג'יק שלרגעים ארוכים לא מצליחים לקלוע, בזכות הגנה מצווינת של הירוקים ובגלל החוסר ביכולת התקפית אצלם.

את יאניס (31.3 נק 16 רב' 6.3 אס) המגיק לא מצליחים לעצור, אך הבעיה אצל האיילים אינה יאניס אלא החבורה סביבו שלא מתרוממים ואף אחד לא קולע מעל 15 למשחק.

את המג'יק שממשיכים את המגמה שלהם לגנוב משחק ואז להפסיד את השאר מוביל ווצ' (29 נק' 9.7 רב') אך ללא השחקנים בכנפיים אין באמת בשר.

הימור – האיילים יעלו ליתרון במהלך הרבע השני וינצחו אחרי קאמבק לא מוצלח של אורלנדו.

אוקלוהמה (5) – יוסטון (4) – 2-1 בסדרה. 23:00

משחק רביעי קריטי לאוקלוהמה שבאה עם ניצחון גדול בהארכה. על הדף המשחקים היו צריכים להיות יותר צמודים אך לעת עתה הקבוצה הרועמת נראים יותר כאילו הכה בהם ברק והברק הזה הוא ג'ף גרין שקולע כ-20 נק' בערב באחוזים מצויינים ונראה בלתי עציר מרחוק ומקרוב. הארדן ושאר הקבוצה ממשיכים את היכולת הטובה שלהם הגנתית כשהם מקשים מאוד על אוקלוהמה ומונעים מהגארדים שלהם נקודות קלות. במשחק הקודם הארדן עשה עבירה חמישית לקראת סוף הרבע ומאז הוא היה המטרה של אוקלוהמה לנקודות קלות.

את הקבוצה מעיר הטילים מוביל כרגיל הארדן עם 32 נק' 7.7 רב' ו-6.7 אס', כאשר אריק גורדון זוכה לתחייה מחודשת ושאר הקבוצה קולעים סה"כ 113.7 נק' לעומת 108.3 של התאנדר.

מנגד עם החזרה מהולדת בנו שרודר קלע רע במשחק הראשון שלו אך במשחק הקודם התעורר וקלע 29 סופר קריטיות ביחד עם 5 אס'. שתי הגארדים הנוספים קולעים ביחד 41 למשחק בתוספת 8 אס' משותפים, ועוד 13 רב'.

הימור: אוקלוהמה תשווה במשחק צמוד

מיאמי (5) – אינדיאנה (4) – 0-3 בסדרה. 1:30

מיאמי עם הזדמות להיות הקבוצה השלישית במזרח שסוגרת סדרה ונותנת לעצמה קצת זמן עד לסיום הסדרה של מילווקי. עד כה המשחקים בין הקבוצות צמודים ומצויינים כאשר רק במשחק האחרון מיאמי הייתה ביתרון 18 במחצית אך הצהובים חזרו והיו רחוקים פוזישן בודד משיוויון ויתרון, למזלם של מיאמי יש להם חמישיית סיום משחק מצויינת כשהיא מצויידת בשחקני הגנה מצויינים ושחקני קלאץ מהטובים בנמצא.

באינדיאנה דווקא וורן שהתפוצץ בשמונת משחקי הדירוג חזר למימדים מהעונה הרגילה, וקולע 19.7 וחוטף 3 בממוצע, אך נראה בהחלט עם פוטניצאל מצויין לעתיד. ברוגדון לעומתו עשה קפיצת מדרגה מהעונה הרגילה לפלייאוף וכעת מילווקי מצטערת מאוד שהם לא נלחמו להשאיר אותו, והוא מציג  24.3 נק' בתוספת 11 אס' סדרה.

במיאמי רובינסון שהחטיא במשחק הראשון אך מאז חזר לקלוע (15 נק'). והירו (16.7 נק') עלה עוד מדרגה במשחקו כשהוא זוכה לקרדיט מספולסטרה ומקבל דקות משמעותיות בחמיישית הסיום. באם עדיין לא חזר לעצמו לחלוטין אך בהחלט בדרך עם 15.3 נק' 8.7 רב ו-5 אס' בסדרה, דראגיץ חזר לעצמו ונראה כמו האול סטאר שהיה והוא קולע 22.7 ומחלק 5.7 אס' ולרגעים ארוכים הוא הגאי-טו-גו של מיאמי. באטלר (24.3 נק' 6 רב' 4.7 אס' ו-3 חטיפות) מקבל על עצמו הרבה ומנסה בעיקר לעודד את חבריו לקלוע ובעיקר מנסה לקחת את המשחק עליו רק כשצריך.

הימור: מיאמי תסיים את הסיפור ותהיה השלישית במזרח לעלות לשלב הבא.

פורטלנד (8) – לייקרס (1) – 2-1 בסדרה. 4:00

הטריילבלייזרס הנפיצים מול הלייקרס האימתניים, משחק שאף אחד לא יכול לדעת לאיזה צד הרוח תנשוב, במיוחד כאשר יש על המגרש שחקנים כמו דיימו, מקולום וכרמלו מחד ומנגד את לברון, דיוויס וקוזמה שנותנים תפוקה מידי ערב אך יכולים בכל ערב נתון להתפוצץ ולהיות בלתי עצירים.

הבלייזרס מונהגים ע"י הצמד סיג'יי את דיימו – הראשון קולע 20.7 והשני 28.7.

הלייקרס עם לברון שנראה טוב מאוד עד כה בחזרתו לפלייאוף וקולע 23.7 קוטף 11.7 ומחלק 10.3 לחבריו, והמרוויח העיקרי ממנו זה דיוויס שהופך להיות הכוכב הראשי של הלייקרס והוא קולע 29.3 נק'. 11 רב' ו-2 חסימות.

הימור- אי אפשר באמת לדעת מה יקרה במשחק אך זהו משחק סופר חשוב לשתי הקבוצות, 3-1 ללייקרס יהיה חותמת כמעט סופית על העונה של הבלייזרס. פורטלנד תנצח בהארכה.  

לפוסט הזה יש 270 תגובות

  1. אני בעד סדרות צמודות בכל המקרים, אבל די משוכנע שמילווקי ומיאמי ינצחו.
    במערב יהיה מעניין וצמוד, למרות שדי ברור מי הפייבוריטית ב-2 המקרים.

    1. חבריקו – ראיתי שכתבת שאם אתה מאמן את הקריפרים לוקה ייראה כמו פלייאוף ג׳ורג׳
      1. גדול! מאמין לך
      2. אבל!!!! מה גורם לך לחשוב שהיית מורשה להביא עליו דאבל טים? הליגה שחררה בתחילת השנה את רשימת השחקנים שמותר על פי החוקה להביא עליהם דאבל טים. לוקה לא ברשימה!
      3. במקרה הצלחתי להשיג את הרשימה שהליגה פרסמה:
      ג׳יימס הארדן.
      זהו.
      זאת הרשימה 🙂

        1. הלייקרס מעל החוק. מותר להם להביא דאבל טים גם על שחקנים מחוץ לרשימה – כולל שחקני דרג.

      1. רזיאל – זאת השנה שלך! שנת המדוזות הגדולה. יש לך כבר תארים בארץ, בספרד ובאירופה. חסר לך רק תואר ביונייטד סטק. מישהו אמר סטיבנס? 😂😂😂 אבל אל תפסיק להאמין. תלמד משמעון – הוא מאמין שהמשחיל יהיה דונצ׳יץ׳

        1. שימון תמיד צודק.
          לא בונה על תואר בירוק, לא בלי הייוארד ולא עם לאורי המפציץ השמן בריא.
          הסלטיקס לא יעברו את טורונטו.

  2. אריק גורדון משחק חארבנה. שום תחיה מחודשת.
    בדיוק אתמול מישהו העלה פוסט לרדיט שאמר משהו בסגנון שגורדון כיסה את היתרון של הבית ירוק(מזחק מילים של האוס וגרין) עם הלבנים שהוא זורק.
    הוא פחות מ40 אחוז אפקטיבי, זורק יותר מהארדן וקולע איזה 40 נקודות פחות.
    הבלייזרס אכזבו אותי קשות בשתי המשחקים האחרונים, יש להם הגנה זבל והתקפה שקשה לראות. שזה פשוט הירו בול של דיימו/מקולום/מלו, ואפס תחכום. מצד שני הלייקרס גם לא מרשימים, אני הולך על הלייקרס.
    חבל על אינדי, קצרים מאוד, הספסל שלהם כמעט לא קהל. הדבר היחיד שהם יכולים לקחת זה את סימפסון שנראה סביר לגמרי בסדרה הזאתי. את צמד הגארדים הלבנים הייתי זורק.

  3. לצערי יוסטון יפסידו כנראה את המשחק הזה. הארדן לוזר בפלייאוף ודורט ישמור עלי טוב כמו במשק השני והשלישי.
    .
    לילארד יתפוצץ ופורטלנד לוקחים ב10

  4. אני יודע שלאינדי יש תירוצים, אבל סוויפ יהיה יותר מדי כואב.
    נלך על הפתעות היום, כל הביתיות מנצחות.

  5. בהמשך להשוואה בין לוקה ללארי בירד בתגובות בטור של מנחם (כשבגדול נקבע שם, ובצדק כנראה, שבירד יזכר בהיסטוריה כגדול יותר) אז אני חושב כאמור שזה אכן כך, אבל רק בגלל הסיבה שדונצ'יץ' סלובני, כלומר אירופאי שהגיע ממדינה עם שם מוזר.
    וכמו שמנחם קורא לו דונציק, שהגיע מקרואטיה/סרביה/מקדוניה/קוסובו/סלובניה/ווטאבר, כמוהו יש מלא אמריקאים בורים שלעולם ההוא שנולד בפרנץ' ליק, אינדיאנה, שיחק באינדיאנה סטייט, ואחר כך כיכב בסלטיקס יהיה גדול יותר מכל וניל אירופאי.

    1. אגב דונצ'יק זו ההגייה האמריקאית לשם כזה, לא בקטע בור או מתנשא. ככה גם השדרים היו אומרים עד שאמרו להם איך להגיד נכון

    2. איך אפשר לדבר על ההשואה, כשלוקה עוד ילד. סבלנות טרנקילו, למרות שזה כיף. אבל לדעתי עדיף להתעסק על השוואות בין שחקנים פעילים.

    3. 1. בסוף, נוביצקי קיבל כבוד מאוד גדול…
      2. מלניה סלובנית…
      3. אם הוא יצליח להתפתח כמו הפליאוף הנכחי – הוא יהפוך לאגדה…

  6. אם יש משהו שהייתי לוקח מהבועה לליגה בהמשך, זה את הלבוש הספורט-אלגנטי של צוות האימון. עדיף בהרבה על החליפות המצחיקות והלא נוחות.

  7. תודה צ'יקו!
    יוסטון הערב צריכה לבנות על ההגנה שלה יותר מההתקפה שלה, וזה כבר חידוש מרענן בקבוצה הזו.
    אגב מה אתם אומרים, מציעים לכם טרייד דמיוני הערב בלי להכנס לנושאי שכר וכו', ווסטברוק לקליפרס תמורת פול ג'ורג'
    קליפרס צריכה רכז וזו נקודת החולשה המרכזית שלה, בברלי זה לא זה, יוסטון עם הסמול בול וההגנה הזריזה pg 13 כקלעי ומגן אדיר מעלה אותה לרמת קוטנדרית אמיתית.
    מה אומרים?

    שנה שעברה לא היתה שאלה, אבל העונה לאןר עונת הנפל של ג'ורג' בקליפרס ועונת הפריחה של ווסטברוק ביוסטון, יש מה לדבר?!

    בשנה שעברה לא

  8. הרוקטס משחקים את הכדורסל הכי טוב בבועה. יש תכנית, יש סגנון, יש סדר, יש האסל ויש מחויבות. פשוט קבוצה נהדרת

      1. דווקא מאוד מתוחכם. בשני הצדדים. הרבה תנועה של הכדור – כל התקפה זריקה לגמרי פנויה מהשלוש.

  9. ייאמר לזכות פרסטי שלבחור בדראפט הוא יודע. ועם 200 בחירות סיבוב ראשון בשנים הקרובות, יש לאוקלהומה אחלה עתיד.

  10. חחח הארדן עושה ג׳יי ווקינג בהגנה, פול רץ קופץ לו על הגב – פאול 😂😂
    ד׳אנטוני היחידי שגיבש סגנון לקבוצה שלו, שממש משפיע על משחק ההתקפה
    הארדן זה מפלצת נקודות. בלי להזיע. הכי טוב בליגה
    כרגע אין הגנות במשחק הזה 🤦‍♂️

  11. הרוקטס כל התקפה שלשה פנויה של אימון קליעות. מדהים. אבל היום אין הגנה. הצבע פרוץ לרוחות

  12. השופטים שמו להם מטרה אחת המשחק הזה. להשתיק את הארדן בכל האמצעים שאפשר, צעדים שלא היו, עבירה שהייתה בכלל עבירת תוקף של אדאמס, עבירה בקפיצה על הריבאונד.

  13. ווידר האלמוני אחד השומרים הטובים שראיתי על הארדן, יש לו מבנה גוף דומה להארדן וחזק מאד נותן לו יתרון על שאר השומרים, יכול להיות סופר דרמטי והאקס פקטור של okc בסדרה הקלף הזה.

  14. שהשופטים יתפטרו התפטרות קולקטיבית, יארזו את המיזוודות ויעזבו את הבועה. הם מבזים את האירוע

  15. איזה עצבים עם ערוץ הספורט, כבר 10 פעמים בשעה האחרונה הפרסומת על הליגה הישראלית במקום לדבר על nba ולחזק את הכדורסל הם ממשיכים לפרסם שטויות

  16. העבירה החמישית של ווידר סופר חשובה, מאד הקשה על הארדן.
    מצחיק כי מה שגמר ליוסטון את המשחק הקודם היה העבירה החמישית של הארדן…

  17. הכל עובד עכשיו נגד יוסטון
    Okc במומנטום
    הארדן עבירה רביעית okcישחקו עליו כל ההתקפות עד שיוציאו ממנו את העבירות.
    מתחיל להזכיר את המשחק הקודם,הובלה של יוסטון, חזרה של okc ברבע הרביעי עם בעיית עבירות של הארדן.

  18. רמה נמוכה מאוד
    3\17 מהשדה לסמול בול של יוסטון

    מישהו כאן רשם הקבוצה הכי מסודרת ומרשימה בבועה.
    זה נראה יותר כמו קבוצה חלשה שאין לה מושג.
    הבעיה שהת'אנדרס צעירים ולא יודעים לנצל את המצב הזה.

  19. יש להארדן בעיה מנטלית חמורה …. פעם שנייה שהוא פשוט זורק את הכדור לא זורק נפטר ממנו בפחד זה הזוי

    1. הוא עושה עם דורט רוברנסון, שמשחק הרבה יותר קרוב לטבעת. מגיע לו קרדיט על ההתאמות שעשה. כל הכבוד לו, אולי הוא לא כזה סילי בילי.

      1. במשחק השני זה היה נראה לי מתבקש עם ההצגה ההגנתית של דורט, אבל שם הוא עוד פחד קצת לשנות. גם היכולת של אדאמס עזרה לו להביא את ההרכב הזה…

    1. הארדן לקח את ג״ס 2018 למשחק 7
      לוקה חביב הקהל והתקשורת – כולם עפים עליו עכשיו – רק שהקריפרים לא יעיפו אותו ויישאר אלוף הסיבוב הראשון.

      1. עזוב. יש לאנשים חשבון ארוך עם הארדן.
        לוקה מדהים, באמת. אבל קצת כבוד להארדן לא יזיק. עשה דברים לא רעים בפליאוף,והתמודד בצורה ראויה להעצרה מול אחת הקבוצות הטובות בהיסטוריה.
        הקליפרס במיוחד עם playoff p לא מגיעים לרמה של גולדן 2018 וגם של לפני. בכללי התחושה שהצמרת קצת נחלשה, ויש יותר קבוצות טובות, אבל אין קבוצה שמעל כולם.

    1. יוסטון באו עם תכנית משחק טובה נגד הת'אנדר, ולקח לדונובן קצת זמן להבין מה הוא צריך לשנות. לזכותו ייאמר שאת ההתאמות הוא עושה היטב.

        1. אני לא חושב שאוקלהומה הרבה יותר טובה מיוסטון. יוסטון, בנוייה טוב, והשחקנים שלהם גם בכושר טוב(לא ראיתי את המחצית השנייה האחרונה,למעט דקות הסיום). אני חושב שהקבוצות דיי שוות.

  20. |אין שום סיבה שלא תהיה סדרה.
    הת'אנדרס קבוצה יותר טובה

    הרוקטס היום נראו כמו מכבי חיפה בהתקפה ומרוב שהיו גרועים לא ניצלו מתנות מהשופט בסוף.

    1. למה כל הכבוד?
      א. אתה יודע מה הסיפור שהיה שם בדיוק או רק מה שכלי התקשורת מראים?
      2. ברגע שפוליטיקה מעורבת בצורה כזאת בספורט העסק אבוד

      1. גם אני שונא את הערבוב של הפוליטיקה…להקיא..
        וגם אני לא יודע מה היה שם. שוטרים נהרגים לא מעט תוך כדי סיכון חייהם. הוא הלך אל תוך הרכב כששלושה שוטרים מסביבו. מה נסגר?! הפחד מנשק שם הוא מיידי. ארה"ב זה לא אירופה

        רק על הפרעות והשרפות והבזיזות והרציחות שהיו במהומות שאחרי ג'ורג פלויד הם צריכים לסתום. לא ראיתי סרטונים חולניים כאלה בחיים שלי.
        חיי שחורים שנרצחים ע"י שחורים מדלגים עליהם כי זה מעניין להם תישבן.

    2. אני ממש לא מתחבר לתוכן של הדברים שהם אומרים, אבל צריך לתת להם קרדיט על הרצון לקחת את ההשפעה שלהם ולהוביל שינוי. גם הוא וגם לברון, וגם התוכן, לא מתלהם בצורה יותר מידי גסה, ומועבר בצורה ראוי.

  21. דונובן הגיב מצויין, העביר את דורט ל5 בפועל בהתקפה(משחק קרוב לטבעת) דבר שמאפשר לו להיות אפקטיבי על המגרש בדקות הסיום.
    מי שזוכר הוא עשה משהו דומה עם רוברטסון בסדרה ההיא מול גולדן, שהוא שיחק בו בתור סוג של גבוה.
    ה3 גארדים של אוקלהומה נהדרים ביחד, וכל כך מגוונים.
    שרוודר משחק נהדר בשני משחקים האחרונים.

    1. מעניין. למרות שגם היה לו כמה שלשות סבבה לגמרי… פרגוסון ודיאלו לא כשירים, או שהם פשוט מחוץ לרוטציה?

      פשוט תענוג לראות את העבודה של דורט על הארדן. שחקנים שאף אחד לא שמע על קיומם מעלים לעצמם את המניה לשמיים.. שיחק אותה

  22. להפסיד אחרי הובלה של 2.0 בלי שינוי ביתיות יכול להוביל לקריסה מנטלית, יוסטון חייבת משהו חדש שיוציא אותה מהשבר…
    מישהו אמר ווסטברוק?!😏
    אם כי לטעמי יוסטון משחקת כדורסל טוב יותר כרגע בלי ווסטברוק.

  23. ראיתי כבר בפלייאוף של ליגת ווינר משחקים יותר טובים מבחינת כדורסל.

    פופו- היכולת של ארדן ברבע ה-4.
    יש דברים שלא משתנים עם קהל או בלי קהל.
    אבל אתה קורה ל-27 החטאות רצופות מהשלוש,הגנה רכה ו-14 איבודים כדורסל טוב?

  24. הארדן שחקן אדיר!
    אבל ברבע האחרון היה צריך לקחת יותר עליו, הוא נהיה מידי סוציאלי לאחרונה…
    יש פה פוטנציאל לסדרה אדירה של 7 משחקים פנטסטים.
    אגב אני נותן בנתיים ציון 10 לפלייאוף, אחד הטובים , לא זוכר את הקטע שאין קהל וכל הג'אז הזה.

    1. מסכים,שחקן חכם וטוב מארדן היה גומר את הסדרה ומנצח את המשחק.

      כמה פלייאופים יצא לך לראות?
      אני לא רוצה להרוס לך אם אתה צעיר אבל הרמה עדיין לא הגיעה לשיא.
      מבחינת מתח גם אין ממש הפתעות עדיין ואפשר רק לקוות שזה ישתפר.

      1. מה ברור, כי דאלאס – קליפרס ב2 לכל היה צפוי.
        כנ"ל ה2 משחקי 50 נקודות של מיטשל – קראתי את זה בכוכבים, ממש 0 הפתעה.
        בכלל, ההפסד של לברון לפורטלנד היה מתוכנן – לברון היה צריך לרכך את לילארד.
        וכמובן, 2-2 okc נגד יוסטון?
        פחחחח זה סתם פיקציה, ייגמר 4-2 קל.
        .
        תשמע אתה ליצן.

  25. כנראה זה סדרות הסיבוב הראשון המשעממות אי פעם במזרח, במערב כרגיל אחלה סדרות..
    הכל סוויפ במזרח חחח חוץ מדווקא מילווקי אורלנדו שתסיים ב4-1 קליל לאחר שהופתעה במשחק מספר אחד.
    אינדיאנה ופילדלפיה אכזבות ענקיות מקבלות סוויפ קליל וגורמות לכך שהסדרות במזרח היו גרועות מאי פעם לסיבוב ראשון.
    בחצי גמר יהיה מעניין אני מקווה.

        1. אם זה באמת היה מכור זה היה מתגלה מזמן.
          מה שכן, יש העדפות וזה לא בא מלמעלה. לא נראה הגיוני שעסק כל כך מצליח יהיה מושתת על רמאות כזו.
          יש להם יותר מדי להפסיד אם יתגלה שניתנה הוראה…

  26. הלייקרס עם 70% מהשדה ו100% מהשלוש.
    הם עמדו 10 פעמים על הקו.
    הבלייזרס פעמיים
    מכור
    * השופטים יתחילו לאזן כשזה יהיה גמור.
    מכור

  27. לילארד ומלו על הפנים, לא באו עדיין למשחק הזה.
    מה שמחזיק את הבלייזר זה רגלי התרנגולת של יוסוף, האיש והסבתא.

  28. השופטים כל כך דפקו את פורטלנד עד שהם נפלו לפיגור של 20, ועתה הם עושים טובה ושורקים פאול שלא היה ולא נברא על קוזמה. שלא יעשו טובות: שימשיכו לדפוק את פורטלנד, ואלוהים יעניש אותם ברגשי אשמה עד סוף ימי חייהם.

    אני חוזר לסרט. ג'ון וויין במיטבו. אולי אחזור עוד שעה

  29. רבע ראשון:
    לייקרס – 68.4% 71.4% 75.0% מהשדה, מהשלוש, מהעונשין
    בלייזרס – 41.7% 40.0% 50.0% כנ"ל

    * אנת'וני דיוויס עמד לבדו 3 פעמים יותר מהבלייזרס כולה יחד על קו העונשין

  30. עם כל האי כבוד לשופטים – הבלייזרס בתצוגה מעליבה,. כל הכבוד שרחשתי להם מהבועה נעלם. לא יכול להיות שהם משחקים בצורה נרפית וחסרת אנרגיה כזו במשחק כזה חשוב.
    זה לא הלייקרס.. וזה לא השופטים (האיומים).
    זה הגישה התבוסתנית והמפוחדת של הבלייזרס בהנהגת סטוטס שלא מגיב לדבר.

  31. אם לרגע בוחרים לנקות את משקפי ההייטר, ומתבוננים על מה שהתרחש הלכה למעשה על הפרקט,
    מגלים שההבדל בזריקות העונשין בין 2 הקבוצות הוא בדיוק אחד אנתוני דייויס עליו פורטלנד פשוט לא מסוגלים לשמור.

      1. דוק, אני מתנצל, אבל כאשר זה מגיע לקבוצות אותן אתה אוהד (או ההפך), בדרך כלל אתה נוטה לאבד אחוזים ניכרים מהאובייקטיביות שלך.
        (ע"ע הסלטיקס בהם השופטים מתעללים כבר שנים על גבי שנים…)

        1. ברור שיש פחות אובייקטיביות אבל אם באמת היית קורא כל מה שאני כותב היית רואה שלא פעם ולא פעמיים אני בא בטענות לשופטים ששרקו לטובת הקבוצה שלי או נגד הקבוצה שנגדי.
          רוצה דוגמה מאתמול וחצי? לך לבלוג החי בדיומא ותראה שפנדל גבולי לא נשרק לטובת באיירן וכתבתי שטוב שהשופט לא אישר שם פנדל
          איפה האובייקטיביות שלך?
          תקרא מה רוב הכותבים ומנחם כותבים על השיפוט. מה כולנו מטומטמים ולגמרי לא אובייקטיביים?
          יש פה מחלה. אתה לא רואה?
          אם זאת המקור שלה לדעתי לא בצנטרום של הפיילה אלא בכבוד שהם רוחשים לכמה שחקנים…
          אז השופטים לא ממש אובייקטיביים כמו שהיינו רוצים.

          1. מעולם לא טענתי שאין טעויות שיפוט. מעולם לא טענתי שהשופטים לא לוקים בסובייקטיביות בלתי נמנעת.
            בין זה, לבין "המשחק מכור" כאשר יש 30 נק' הפרש ופער של 6 ניסיונות עונשין,
            זה פער עצום.
            מה גם,
            כל אותן עונשין שדייויס קיבל?
            נטו בגלל שפורטלנד לא מסוגלים לשמור עליו.
            .
            עכשיו,
            אתה טוען שבגלל שמנחם (אוהד לייקרס ידוע) כותב שהשופטים שרקו כך או אחרת, אז זה מה שאכן התרחש על הפרקט?
            ובכן,
            נאלץ שלא להסכים.
            סוד קסמו של מנחם זו האמוציונליות שלו. היא זו שנותנת צבע ועומק לסיקורים שלו,
            אבל היא גם זו שמכניסה את טעמיו ודעותיו לתוך שלל תגובותיו.
            .
            השורה התחתונה פשוטה למדי –
            יש מעט שחקנים וקבוצות שמעוררים יותר אנטגוניזם מהלייקרס. זה ניכר בתגובות לפני ובמהלך משחקים. זה ניכר בתגובות על השיפוט.

            1. השופטים הרגו את ה"משחק" בהתחלה אז אחרי כן יש תיקון שכבר לא משפיע.
              מה, אני וזיו ומנחם לא ראינו את זה? איפה הפאולים שלא נשרקו לטובת יוסוף לילארד ומקאלום? שלא לדבר על העבירה של הרמטכ"ל על הרוק שלא נשרקה? אתה רוצה להיות אובייקטיבי? אל תסתכל על הטבלאות ותהיה יותר במשחק בשביל לראות את דייוס על הקו ונורקיץ לא, על אותן "עבירות"
              כל כך נחמדה הסטטיסטיקה שלך כאן. הכל מסתדר בטבלאות ונוח עבורך.

            2. פשוט לא נכון.
              כל ההפרש בזריקות העונשין אלו העבירות על דייויס. אותה עבירה עליה התלוננת? כל הליגה משחקת ככה, כולל הסלטיקס יקירך.
              הלייקרס הלכו פעם אחר פעם על דייויס, וזה הסתיים או בסל, או בעונשין (למעשה, היה לו ברבע הראשון החטאה בודדת).
              .
              לגבי הפרשנות שלך למהלכים השונים –
              אני ממליץ על משקפיים חדשות, עדיף לא עכורות.
              .
              "אל תסתכל על טבלאות".
              בעברית ניתן לקרוא לזה בול שיט. לא הגבתי על שטויות שכתבת בזמן משחק בו אני לא צופה. רק על השטויות שאתה מפזר במרשתת בזמן אמת.

            3. ידידי, רוב העבירות היו בתחילת המשחק, וזה מה שהרג אותו.
              טעויות שיפוט? אין לי בעיה עם זה אבל צריך להיות איזון ולא אחד כזה שמגיע כשהמשחק כבר גמור.

            4. רוב העבירות על דייויס אכן היו בתחילת המשחק, והן אכן היו עבירות. זה מה ש-"הרג" את המשחק. זה, וההגנה של הליקרס.
              לא השופטים.

            5. והתכוונתי כמובן לאלה שהיו על דייוויס .

            6. וואלה?
              אוקיי. 5 עברות קליעה על דייויס? כולן בתחילת המשחק?
              אני לא אמרתי אף פעם שהמשחק מכור. זה נראה לך ש 5 פעמים שהיה דייויס על הקו בדקות הראשונות זה צירוף מיקרים? מה עם עבירות לטובת נורקיץ בתחילת המשחק ועל ליילארד שלא נשרקו? מדגיש שלא חושב שהיתה פה מכירה אבל כן היתה חוסר אובייקטיביות של השופטים, בנוסף לייאוש אצל פורטלנד, שגרמו לחיסול המשחק ברבע הראשון.
              איזו מוטיבציה יכולה להיות לקבוצה, לחזור ולשמור טוב, כשרואה שכל פעם שמנסים לשמור על דייויס השופטים קשוחים ומעמידים אותו על הקו וכשנורקיץ מקבל ליטוף בכניסה זה לא פאול?
              הכי קל להגיד זה השופטים טועים, רק בני אדם.
              אגב, שמת לב שאני מחליף את התותח בוויכוחים? אולי אנחנו צריכים גם להתערב על משהו?
              🙂

          2. גיא תהיה בריא, אבל תסתכל בעיניים לא משוחדות על מה שעשו לגבריאל הרוקי בשלושת המשחקים הראדונים בסדרה ותבין.
            שיפוט רע מתבטא לא רק בשריקות שנשרקות אלא גם באלה שלא נשרקות.
            ולא פחות חשוב מזה – בתזמון של השריקות.

  32. שיר הלילה מוקדש לקוריוז שוב של איאן דיורי הנפלא
    נקרא Wake Up and Make Love With Me
    /
    You I come awake
    With the gift for womankind
    I'm still alseep
    But the gift don't seem to mind
    Rise on this occasion
    Halfway up my back
    Sliding down my body
    Touching my behind
    .
    If I look so self-possessed
    Oh please disturb my rest
    It's lovely when I'm sleeping
    But wide awake is best
    .
    Wake up and make love with me
    Wake up and make love
    Wake up and make love with me
    I don't wanna make you
    I'll let the fancy take you
    And you'll wake up and make love
    .
    I come awake
    In a horny morning mood
    And we'll have a proper wriggle
    In the naughty, naked nude
    Roll against my body
    Ooh, get me where you want me
    What happens next is private
    It's also very rude
    .
    I'll go and get the post
    And make some tea and toast
    You have another sleep luv
    It's me that needs it most
    .
    Wake up and make love with me
    Wake up and make love
    Wake up and make love with me
    I don't wanna make you
    I'll let the fancy take you
    And you'll wake up and make love
    .
    Wake up and make love with me
    Wake up and make love
    Wake up and make love with me
    Wake up and make love
    Wake up
    Wake up
    Wake up
    Wake up

      1. הווארד כזה בוק, זה יכול להתבטא בחצי או גמר המזרח ואז הלייקרס יעופו גם בגלל הדוייט שקפץ לביקור, דמבי-דוייט שחשבנו שנעלם אומר הלו אבריבודי…
        אף חד לא ייגע בו בשנה הבאה….

    1. מתישהו כל העומס האדיר של העפלה לפליאוף בקושי ובסגל קצר גובה את המחיר.
      וזה בא לידי ביטוי בהגנה הנירפית

  33. הלוואי ושי היה רואה את השלשה הזו מהמרחק האסור ומה שהשיקסה עשהאחרי כן.
    שי הוורידים בראש היו מתפוצצים לך…
    🙂

  34. הלייקרס באו להשפיל ועם עזרה של השופטים בתחילת המשחק זה לא כוחות.
    הלוואי ובבוסטון היתה הגישה הזו. זו גישה של אלופים לצערי.

  35. מעניין אם האיש-של-מנחם-מגי רוצה לחזור לג"ס?
    לברון-שחקנים-קמלים-סביבו החזיר אותו לחיים (בהתקפה) עם אסיסטים יפהפיים

          1. אתה חם היום באת ב40 הפרש?
            הפרשים באפור סגרו את זה במשחקים הקודמים לאט ובשקט אבל הכל מאוזן בבאסקטבטל רפרנס וחוקי סעיף b.2.2 בספר החוקים.
            אוי כמה שאני מחכה לדרבי של אל איי 🤣🤣🤣

            1. בושה, השופטים האלו. בושה!
              גם אני קראתי בבלוג החי שהמשחק מכור. בושה!

            2. תגיד מה עם הערכה לגבי לוקה שתוך יום הוא כשיר? 😎 פרגן פרגן

            3. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
              נו האישה? מה איתה?
              ראיתי שהקדשתי לך שיר?
              האישה מעלימה אותך או ה….?

            4. שמעון, לא נעים לי להיכנס לזוטות,
              אז אני בוחר לשמור לרגע (ותאמין לי, זה לא קל ל-DNA הצועני שלי להתאפק) את הציניות על אש קטנה –
              .
              קבל. פרגון.

          2. טוב שלא אמרת שהדוק אמר שזה מכור….
            גם אתה יודע להתנסח כשצריך…
            🙂
            ובכל זאת זו התחושה של חלק מהגולשים ואני לא בא אליהם בטענות כי ראיתי את הרבע הראשון ואת ההתעללות של השופטים באין הגנהשל פורטלנד. אחרי זה קל מאד לתקן את הטבלאות.
            כדורסל שנראה כמו WWF, WWS, WWאממו
            ואני לא הייטר לא של לייקרס ולא של לברון למרות שמודה שלפעמים אני נגרר בנרטיב כי זה נחמד. ווווווווווווזה ראקקק ספורט ותו לא. מקום שמוציאים אמוציות. היוצא מהכלל (בדומה לתיאטרון וקולנוע) שלא מעיד על הכלל, למעט ה AS

            1. למה הייטר? אם כולם כותבים שיקצה, זה חייב להיות נכון. גם התאגיד, הגרופי, השיקוץ הקטן/גדול/בינוני.

            2. השיקצה ניפח סטט ב30 הפרש שיהיה לו יותר נק מדיוויס 😂😂

            3. חחח נכון! באמת שיקצה! חחחח
              .
              (אופס. כאשר דייויס יצא מהמשחק בגלל כאב גב, ללברון כבר היו יותר נקודות. טוב, אני מבטיח לא לספר לאף אחד בשביל לא לקלקל את הבדיחה. חחח)

            4. נו מתי דיוויס יצא לא ב40 הפרש? לא שראיתי כן? הדלקתי טיוי ב40 17. אחכ ההפרש!רק צמח קצת וזהו

            5. אני די בטוח שזה מה שכתבת –
              "השיקצה ניפח סטט ב30 הפרש שיהיה לו יותר נק מדיוויס"
              .
              ובכן,
              כאשר דייויס יצא מהמשחק (כן, ההפרש היה באזור ה-40) ללברון כבר היו יותר נקודות.
              .
              אבל למה לתת לעובדות לקלקל את הבדיחה…
              .
              אני אתך –
              חחחחחח

  36. החדשות המדכאות של הבוקר הן שלילארד נפצע בברכו, ולא יחזור לשחק. הוא עובר ברגעים אלו בדיקת MRI (הערכה מוקדמת ולא מבוססת – יש לי את התחושה שהפלייאוף שלו נגמר)

    1. חבל מאד אבל אולי היה צפוי.
      אם אני שב"ר הייתי אומר שהרמטכ"ל נתן לבאדי שלו, ל DUDE, כרמלון ניצחון אחד לשמור על כבודו.
      כמובן שזה לא נכון, אבל אם לסבתא היו גלגלים…

      1. הרמטכל הולך לנגב את ראש אגף המודיעין חברו לסירת הבננה בין סוויפ לגנטלמני ואז יתייצב מול אלוף הפיקוד הלואד או מול הדונציק אם תהיה סנסציה.

        1. חחחחחח
          דמיין שהדונצ'ו עולה לשלשה על לברון שניהם נופלים ומתגלגלים על הפרק סטייל ניימר, אויי כואב.
          לברון לשופטים: ראיתם איך הוא הרביץ לי?
          דונצמיאו לשופטים: ראיתם איך הוא ניסה להרוג אותי בקליעה?

    2. חחח ברח מהמערכה הסידרה כבר גמורה הוא גם יודע. יאללה שילך לנוח.
      שתדעו לכם נראה לי מצאתי את השחקן הכי רך בליגה סימונס של פורטלנד הרכות שלו מס 1.

  37. היה קטע מצחיק בסוף, שניות לפני סיום המשחק ג'י אר עומד עם שחקן לייקרס אחר ומסביר לו משהו, בינתיים הוא משחק עם הכדור, תופס, מקפיץ, תופס, מקפיץ מאחורי הגב, ושניהם מדברים, השופט 2 מטר מהם ונותן לזמן לעבור למרות העבירה הברורה (הקפצה כפולה ומשולשת)

      1. בדיוק…
        עגלנו, מה יש לך להגיד על זה מעבר לזה שזה מצחיק?
        אולי, התרגלנו? או, נווו אז שוויין?
        אהה, סוף משחק, עזוב שטויות…
        זוטיי דברים?

      2. אותי זה מצחיק (ואני לא אוהד הלייקרס).
        הזכיר לי את ההליכה קוסט טו קוסט (כמעט) של ראסל ווסטברוק באיזה משחק, עם הכדור ביד. מדי פעם זה קורה, מה רצית, שהשופט ישרוק באסרטיביות ויעשה פרצוף קשוח? אם הייתי גיא הייתי אומר שזה משעשע.

        1. זה אכן משעשע אבל זה גם אומר משהו על השיפוט המעולה והשבוע ראיתי רק שופט אחד שעשה עבודה פנטסטית אבל זה היה בליגת האלופות. אף טעות הוא לא עשה כולל כמה צהובים שחילק ואי קניית נפילות ברחבה משני הצדדים.
          הלוואי ובאן בי איי השופטים היו עושים את העבודה יותר טוב.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט