1.הצהרה חשובה מהדוק אל קהילת הופס: ברוגדון טוב לפחות כמו דונובן מיצ'ל (ובשני דברים לפחות עולה עליו)!
במשחק ההפסד אמש נגד מיאמי שדחק את אינדיאנה לדפיציט 3-0 ממנו אף קבוצה מ-156 קבוצות NBA שפיגרו 3-0 בפלייאוף לא חזרה לנצח, ניגמר הגולל על הפייסרס.
חבל. כי השחקן שלפתע מתחשק לי לראות יותר מרוב האחרים ב-NBA הוא מלקולם ברוגדון, גם כי היום ראיתי את החדירה לסל הטובה ביותר ב-NBA (איפה החדירה של מלקולם, ואיפה החדירה של דונובן? איך אומרים החברים שלי מקרית מוצקין? 'יום ולילה'). זה הדבר הראשון בו מלקולם עולה על דונובן. הדבר השני הוא הריבאונד: מלקולם הא 1.96 מ'; דונובן 1.86.
היום למדתי גם איזה צעיר גדול ומיוחד הוא מלקולם ברוגדון! (אל תחמיצו את הקטע השני, "2"!)
הפסד הפייסרס לא היה באשמתו של מלקולם ברוגדון שנתן עוד משחק נפלא של 34 נק' ב-43 דקות משחק של טריפל-דאבל של ה-34 נק' שהזכרתי, 12 ריב' ו-14 אסיסטים.
אני יוצא עתה עם הצהרה שאעמוד אחריה COME HELL OR HIGH WATER:
מלקולם ברוגדון הגיע, לפחות, לרמה של דונובן מיצ'ל מיוטה, ואם אני מתחיל היום קבוצה ויש לי ברירה "דונובן או מלקולם, אני בוחר במלקולם. לא מיד, אבל אחרי שלושה הבהובי עיניים.
אני יודע שייקח לכמה מכם זמן לעכל זאת כי יש אצל דונובן משהו בפניו וב-BODY IMAGE שלו שגורם לאוהדי כדורסל לאהוב אותו. מלקולם הוא יותר מין 'אחד מהעם' כזה שאתה רואה את פניו ותאי מוחך מתקשים לאכסן את ה-"+" וה-"-" של דמותו, וכשאתה רוצה להיזכר בו, המוח מתבלבל עם דמויות של עשרות אנשים אחרים מהשורה, כפי שאמרו פעם בקיבוצים.
בוגר (2016) אוניברסיטת וירג'יניה המצויינת, הוא סיים 4 שנות לימודים עפ תוארי B.A ו-M.A בהסטוריה ו-PUBLIC POLICY עם הכבוד להיות אחד מחמשת הסטודנטים ב-'DEAN'S LIST" היקרתית, הווה אומר מוח עם IQ גבוה במיוחד שמתווסף אליו מוסר עבודה גבוה, גבוה ביותר. מעטים מאד הם הסטודנטים המסוגלים לעשות את שני התוארים בעת ובעונה אחת, במיוחד שלתואר M.A חייבים לכתוב תיזה שהיא עבודה מחקרית הנבדקת ע"י אנשי פקולטה ממחלקות שונות.
מלקולם היה 'הרוקי של העונה' הראשון שנבחר רק בסיבוב השני!!!מתאים לכל הקריירה שלו כשהוא תמיד UNDERRATED. העובדה שמילווקי הסכימה לוותר על השחקן – שאיתו, העונה, אני כמעט בטוח שהיא הייתה מנצחת את הכל – מספרת את סיפור הכדורסל שלו.
עונת 2018-19 היתה עונתו הטובה ביותר כשהוא הופך לשחקן השמיני בתולדות ה-NBA לסיים עונה עם 50-40-90 אבל ב-6 למרץ קרה אסון: הוא קרע את ה-PLANTAR FASCIA (כתבתי על הפציעה טור שלם לפני כמה חודשים) והוא לא חזר לשחק עד הסיבוב השני של הפלייאוף.
ב-29 ליוני 2019 הבאקס האריכו עבורו QUALIFYING OFFER על מנת להפכו לשחקן חופשי מוגבל. ב-6 ליולי הוא חתם עם אינדיאנה פייסרס ב-SIGN AND TRADE עבור בחירות דראפט עתידיות. אם הבאקס המטומטמים היו משאירים אותו בקבוצה, עתידם היה שונה לחלוטין. אני כבר לא זוכר אם הוא היה כשר לשחק בקיץ של 2019 נגד טורונטו בגלל הפציעה שלו, אבל אם כן, איתו אני מאמין שמילווקי מנצחת את טורונטו. עם ברוגדון עכשיו, הבאקס מנצחת את טורונטו בעוד שבועיים. בלעדיו??? הסיכויים שהם יצליחו לגבור על הבק-קורט של טורונטו עם פרד ואן-וליט וקייל לאורי? המאזניים נוטים מעט לטובת טורונטו, וברוגדון ישחק גולף כי מיאמי היט יסיימו את הסיפור איתם במשחק הבא.
אחרי שהפייסרס החתימו אותו על 85 מיליון ל-4 שנים היו הרבה שגיחכו עליהם. 21 מיליון לברוגדון לעונה, והכל מובטח? הוא הוכיח העונה ומוכיח עתה שהוא שווה כל פרוטה. העובדה שדומנטס סבוניס אינו משחק, וטי ג'יי וורן כבר לא קולע 50 נק' למשחק היא לא אשמתו של ברוגדון. אחרת חייה של מיאמי היט היו מסובכים הרבה יותר.
BROGDON CALLING .2 – 'הקריאה' לברוגדון, היא גדולה הרבה יותר מכדורסל!
מטרת חייו של מלקולם היא הרבה יותר מאשר לככב בכדורסל, ואולי לזכות באליפות ה-NBA. "מטרתי בכדורסל היא להשתמש בו ככלי להשתמש בו לעזור לאלה שהם פחות ברי מזל ממני. אלה שעבורם גלון של מים נקיים זה כמו עבורי לקלוע טריפל-דאבל של 20, 20, ו-20".
הוא אמר למגזין סלאם: (שפה קלה, חשוב לקרוא):
“I“God gives you an opportunity to give other [people] opportunities, and that’s what basketball has done for me. It’s been amazing. I love it. But basketball is not my passion. Basketball is something I do, something I love, something I’ve grown up doing. I think it brings joy to other people to watch me and others play it. But at the end of the day, basketball brings you so much more. It allows you to see different parts of the world. It allows you a certain level of financial security. It allows you to meet people that otherwise you would never meet. And it’s really up to you with that platform and those connections to choose to do good and impact others.
“And that’s what I’ve chosen to do.”
הוא מתאר יום שלו ב-NBA ואז מתאר יום של אשה בטנזניה – שם הוא מבלה כל קיץ – במילים האלה:
Days in East Africa typically start earlier, around 7:00 am, as the women set off on long expeditions to obtain water. The distance to their water sources expands over time, as previous holes dry up and new ones must be dug further away from home. Journeys are several miles long and take numerous hours, especially considering the weight of the buckets that must be carried on the trek back.
“It was an extremely heavy bucket,” Malcolm says, recalling a recent trip to Tanzania. “I was having to put it down over and over because it was hurting my hands. I gained a lot of respect and was really humbled by the entire process, because it’s not easy to have to worry about something that simple every day just for you and your family to survive.
“And keep in mind,” he continues, “the water that they do end up fetching is not clean water.”
בעזרת הפאונדיישיון שהוא הקים, HOOPS20, הוא מוכן לעמוד פנים אל פנים מול הבעייה, ולעזור לפתרונה. ה-HOOPS20 הפך לזרוע של https://waterboys.org/ שידידו כריס לונג – שחקן הפוטבול הידוע (הלבן!!!), אף הוא 'X' מאוניברסיטת וירג'יניה (כוכב-על ב-NFL) הקים, ומטרת שניהם היא להביא מים נקיים, טובים לשתייה, למיליון בני אדם בטנזניה.
מאז ש-HOOPS20 החל לפעול ב-2018, הארגון הצליח לממן בינתיים חפירת עשרה בארות עמוקים מאד, כל אחד במחיר $45,000 המספקים שתייה נקייה ל-52,000 תושבים. ברוגדון רוצה לציין את חבריו מה-NBA התורמים לפרוייקט: ג'ו האריס, ג'סטין אנדרסון, גארט טמפל, ואנטוני טוליבר.
ברוגדון מתאר את היתרון הגדול של הבאת מים לעיירות: "ילדות בגיל 12 ומבוגרות יותר חייבות היו לעזור לאמהות להביא מים בכדים על ראשיהן, במקום ללכת לבית הספר. אין חיים ללא מים, והבארות האלה מתחילים להחיות עיירות שלמות שאתה כבר רואה בהן צבע ירוק של עצי פרי וצבע וורוד של פרחים. אלה דברים שלא היה להם זכר!".
One well at a time, Brogdon is determined to save lives and ease these burdens.
הוא אומר (שפה קלה לקריאה):
“You go there and you fall in love,” he says. “You fall in love with the work you’re doing. You fall in love with the people. You fall in love with the country. You just fall in love with the entire process of giving such a vital resource to people that are in need of it… I’m not going to solve this problem. But while I’m here, I’m going to do as much as I can. If you can change one life, then it’s worth it.”
“I feel like he’s co-creating that part of his life along with basketball, so that he’ll have that work to do in the future,” Malcolm’s mother, Jann Adams, says. “I think that’s an incredible blessing for him.”
“My mom always taught me that God blesses you to bless other people,” Malcolm adds. “Me, specifically, God’s given me a platform, given me resources, allowed me to play basketball and allowed me the opportunity to see the world. And that opportunity has not been given to me just to go out and travel and experience things. It’s been given to me to be exposed to things that I can help change.”
"בסיום הקריירה שלי ב-NBA אמשיך בעבודתי שהיא NON-PROFIT בטנזניה. ההרגשה, והידיעה, שאני עוזר להביא מיים לעשרות אלפי תושבים הם הדברים המספקים אותי ביותר בחיי. הם מספקים אותי יותר מכל פרס אחר. אני החלטתי להקדיש את חיי להביא יותר ויותר מים לתושבי טנזניה. זאת מטרת חיי!
—
3. הפינה הפוליטית/אמריקאית שלי
א) ביידן יהיה הטרומן מספר 2 של ארה"ב
מעתה ועד שיוודעו תוצאות הבחירה לנשיאות ארה"ב אכתוב בפינה הזאת TIDBITS פוליטיים מארה"ב.
קראתי בעניין רב את כל התגובות, כולל את זאת מ-SHADOW המציע לי לרדת מהפוליטיקה כי היא מורידה מערכי ככתב כדורסל, מאחר ופוליטיקה הוא דבר שאיני מבין בו.
אז SHADOW, אני בוודאי אינני 'מומחה לפוליטיקה'. אבל אני גם לא יודע בדיוק מה זה 'להבין' בפוליטיקה. אני חי בעולם בו אני חי, אני רואה מה שקורה, ואני מבין מה שאני מבין. כל תיאוריות הקונספירציות לא מעניינות אותי (וברובן גם איני מאמין כי אנשים אינם חכמים כאלה כפי שאתם חושבים לגרום לקונספירציות מהסוג ששימון מפנטז לו במוחו המרחף).
נכון. הצבעתי עבור טראמפ בעיקר כי רציתי גבר עם ביצים שיידע לעמוד מול סין, ואת הילרי קלינטון לא סבלתי אף פעם. טעיתי טעות מרה. לא משנה, מה שהיה – היה.
האם אני חושב שג'ו ביידן הוא האמריקאי הטוב ביותר להיות נשיא? בוודאי שלא. כאן בפרבר שלי – סנדי ספרינג – פרבר של אטלנטה שהייתי מגדיר כיקרתי, אולי היקרתי ביותר (יחד עם BUCKHEAD ) המלא בעורכי דין, רופאים, אקדמאים, אנשי היי טק, ואחוז גבוה של יהודים אמידים, ישנם בוודאי עשרות אם לא מאות עם פוטנציאל להיות נשיא טוב כמו ביידן, או טובים יותר.
מישהו כתב שביידן הוא לא יותר מסבא טוב, איש מזדקן נחמד כזה, שיילך עם הזרם וישמע לעוזריו מה הדברים הטובים ביותר לעשות.
אז בואו אגיד לכם מה אני מרגיש בקשר לביידן: הוא בדיוק מה שאמרו על הארי טרומן ב-1944 כשנלחם על הנשיאות נגד תומאס דיואי, מושל ניו יורק. דיואי היה אדם מלא כריזמה, רעשן, ניו יורקי טיפוסי כמו טראמפ. טרומן? חוואי ממיסורי, נמוך, ממושקף. נראה כמו סגן מנהל סניף דואר בעיירה קטנה בחור ש-IDO גר בו באוסטרליה.
טרומן נחשב למין 'סבא' כזה טוב שלא יכול לגעת בזבוב.
הסיכויים שדיואי ייבחר היו כה ברורים שהעתון 'שיקגו טיימס' יצא עם הפאשלה העתונאים הנחשבת עד היום לגדולה ביותר בתולדות העתונות של ארה"ב כשיצא ב-4 בבוקר עם הוצאה מיוחדת – להדביק את יריבו הגדול, 'השיקגו טריביון' עם כותרת ענק על כל העמוד הראשון "דיואי ניצח ברוב מחלט". שעתיים אחרי ההוצאה התברר שטרומן ניצח.
טרומן הזה הפך לאחד מהנשיאים הטובים והחזקים. הוא שהטיל מאת הפצצה על הירושימה לסיים את מלחמת העולם. הוא-הוא שהוציא את מטבע הלשון "THE BUCK STOPS HERE" והוא נחשב היום 'לנשיא השקט שביצע ברמה': הוא סיים את מלחמת העולם ה-II עם פצצת האטום, ואולי הוא הרג איזה 30,000 יפאנים בהירושימה, הוא הציל כנראה חיי חצי מיליון חיילים אמריקאים, ומיליון יפאנים, אם האמריקאים היו צריכים לפלוש ליפאן.
הוא היה אחראי לשיקום אירופה, לחתימת ה-UNITED NATION CHARTER, והקמת נאטו לעצור את ההשטלתות הסובייטית על אירופה המזרחית. הוא-הוא שהכיר במדינת ישראל ב-1948 למרות התנגדות קשה שזה עוד צעד שייתן תרוץ לסובייטים להשתלט על ארצות מזרח התיכון (דבר שלא קרה), ולמרות שהאשימו אותו שהוא נוצרי אדוק שיהודים לא מעניינים אותו, הוא היה תומך גדול של מדינת ישראל במלחמת העצמאות כשהירשה לטייסים יהודים אמריקאים להטיס מטוסי קרב לאירופה ואז לישראל, ואישר שליחת מצבורי נשק לישראל למרות התנגדות הקונגרס והסנט שהיו אז תחת שליטה רפובליקנית, שאז היו מלאים בקונגרסמים וסנטורים אנטישמים בסתר. טרומן פתח גם את שערי ארה"ב לפליטים היהודים של אירופה שהעדיפו להגיע הנה ולא לישראל. (אח"כ בא הסנטור הרפובליקני האנטי-קומוניסט, אנטי-שחורים, ואנטי-יהודים – ג'ון מקרטי, וסחב את כל המפלגה הרפובליקנית, והנשיא אייזנהאור, להקשות כמה שיותר על ישראל!)
הוא היה ההפתעה הגדולה אולי בהיסטוריה של נשיא שהגיע מבקראונד כפרי ומאד לא SOPHISTICATED שהפך לאחד מגדולי נשיאיה. אני מרגיש שביידן מכין לנו אותה הפתעה גם כנשיא המחזיר את ארה"ב ליקרתה, וגם מפתיע את כולנו כתומך ישראלי גדול – ברגע שביבי ייעלם מהמפה.
ב) טראמפ מאשים את ה-FDA שהם בכוונה לא מאשרים את החיסון עד אחרי הבחירות כך שהוא 'לא יזכה בכל קרדיט על החיסון'!
ה-FDA הוא ה-FOOD AND DRUG ADMINISTRATION – במילים אחרות משרד הבריאות של ארה"ב, שהם בכוונה מאיטים את פיתוח החיסון עד אחרי הבחירות.
הטא גם מאשים את ה-DEEP STATE באותה האשמה (Trump claims ‘deep state’ is delaying coronavirus vaccine until after election).
דובר ה-FDA מיד יצא בהכחשה מחלטת על 'העלילות, העיוותים, סירוסי העובדות, ולמעשה אינטריגה והוצאת דיבה של הנשיא"
ג) הנשיא מאשים את (אני לא יודע בדיוק את מי)…על שלא ממשיכים לחקור את הפוטנציאל של DNA כחיסון נגד הקורונה
אני בטוח שטראמפ אפילו לא יודע מה זה DNA. אז לתשומת ליבו, ה-DNA זה
Deoxyribonucleic acid is a molecule composed of two polynucleotide chains that coil around each other to form a double helix carrying genetic instructions for the development, functioning, growth and reproduction of all known organisms and many viruses. DNA and ribonucleic acid (RNA) are nucleic acids. Alongside proteins, lipids and complex carbohydrates (polysaccharides), nucleic acids are one of the four major types of macromolecules that are essential for all known forms of life.
ד) טראמפ יצא בהצהרה אל כל האוונג'ליסטים ו'הנוצרים האמיתיים' ש"הדמוקרטים לא מאמינים באלוהים"
Trump lies about Democrats removing God from the Pledge of Allegiance
למה ואיך? בעצרת הדמוקרטים אחד הילדים המדקלמים את ה-PLEDGE OF ALLEGIANCE הקדוש של האמריקאים שכח לומר את המילה GOD, ומאחר וזה היה מוקלט לפני כן, טראמפ טוען שהדמוקרטים השאירו את ה-PLEDGE ('ההבטחה', 'ההתחייבות'). כולם, כולם ממש מגחכים על התעלול החדש של הנשיא.
סכין בגב האומה - שולט
23 אוג 2020 05:43:15מל – המנהל של הדואר שלי הוא רוקי (ROCKY) מהגר נחמד ממלזיה. אחרי שיגמר הסגר אני חייב לו סיבוב גןלף. אין סגן.
מנחם לס
23 אוג 2020 06:24:56אתה בטוח? חשבתי שהוא לבן נמוך עם משקפיים
birdman
23 אוג 2020 13:14:29חחחח
א. מנור
24 אוג 2020 06:43:10ברוגדון פצוע כרוני,איטי וחסר כריזמה לרמות הגבוהות. שחקן נהדר אבל אולי אופציה שלישית בקבוצה אמיתית. דונובן פרנצ'ייז רציני ועם גישה מנצחת. ההשוואה מיותרת. וגם,למה לי פוליטיקה עכשיו? זה הפלייאוף,בואו נהנה מכדורסל ברמה גבוהה וזהו.
ברוך רובין
23 אוג 2020 05:52:18“ אני הצבעתי כבר. בשבילה כמובן.
הוא שקרן, ואדם מסוכן, אבל מה שקורה הוא שלאמריקאים רבים נימאס מהרבה דברים שקורים כאן, ובהרבה דברים אני מאשים את אובמה. והם רוצים שינוי.
אני לא מאמין שהוא יכול לנצח. אם כן, זה יכול להיות פצע עמוק שיתחיל את הירידה של ארה"ב כאימפריה החזקה והמוצלחת בעולם״ – מנחם לס 11/05/2016 , מנחם לפחות תגיד את האמת, אין בעיה להצביע למי שאתה מעדיף שיהיה כנשיא , אבל להשתמש בזה כתירוץ כדי לטנף על טרמאפ בחצי אמיתות במקרה הטוב (וטראמפ מביך כן, אבל זה אומר עלינו כאומה הרבה )
ברוך רובין
23 אוג 2020 05:57:23שני הסנט שלי , שני הנציגים בדיחה טראמפ מחזיר באותו מטבע (לא סובל את זה שהוא תומך בתיקון השני לחוקה שמאפשר כלי נשק והוא נגד הפלות, פרו לייפ מי אסס ) עם זאת מאשימים אותו במוות לדמוקרטיה,ברצח עם ומה לא והוא מחזיר באותו מטבע, לבן של ביידן יש פרשיות מפה עד הודעה חדשה עם הרשויות באוקראיה טרומן הוא לא יהיה מבטיח לך אפילו לא קרוב
מנחם לס
23 אוג 2020 06:13:42אני לא צריך כל תרוץ לטנף את טראמפ.
מנחם לס
23 אוג 2020 06:27:15אני הצבעתי כמעט בטוח לטראמפ. אם כתבתי 'הצבעתי בשבילה' זה היה כנראה כשלא ידעתי עבור מי להצביע. אני ממש לא זוכר עבור מי הצבעתי כי אז לא החשבתי את טראמפ לאדם חולה
ברוך רובין
23 אוג 2020 06:42:57כמעט בטוח , אחרי הבחירות מנחם תפסיק לשקר בבקשה זה המינימום!!
מנחם לס
23 אוג 2020 16:59:46אני אף פעם לא שקרתי כאן באתר. מוטב שתשמור על פיך. ראה, הוזהרת.
מנחם לס
23 אוג 2020 06:15:19טראמם הרס כבר הרבה מארה"ב. הרס את הכבוד לתחוקה. חצה את האומה לשניים. הוא האסון הגדול ביותר שקרה לארה"ב, ואם אתה לא מבין זאת אז אתה לא יותר מדביל מצוי
ברוך רובין
23 אוג 2020 06:27:08אתה זורק פה הרבה דברים לאוויר ,הרס את הכבוד לחוקה איך בדיוק? חצה את האומה לשניים, זה הוא אשם ששוטר בזוי רצח שחור? אם הייתה אומר שהממשל שלו לא מעניין אותו לטפל במשבר הייתי מסכים איתך, אם הייתה אומר שהוא אחד מהנשיאים המביכים שהיה פה לא הייתי פוצה פה,
אבל לא הוא זה שפיצל את האומה , מנחם לא אני משנה ומסלף את כל מה שכתבתי כל שני וחמישי, המינימום שנדרש ממך זה להיות אמיתי, ואני יודע שזה קשה לבקש כזה דבר מעיתונאי עם אג’נדה ברורה
ברוך רובין
23 אוג 2020 06:30:46בכללי גם טראמפ וגם ביידן מצביע אלינו הרבה כחברה, שאנחנו לא מסוגלים לספק מועמד ראוי מתוך 400 מליון איש זה נורא עצוב
מנחם לס
23 אוג 2020 06:33:09תגיד לי ברוך, מה האג'נדה שלי? להסביר לאיזה 4,000 ישראלים שניכנסים לאתר ואין להם זכות הצבעה איזה בהמה הוא טראמפ? מה זה משנה מה אני אומר? כן, אני שונא את טראמפ: הוא עשה כמה דברים הנוגדים לחוקה. הוא שקרן. הוא קרימינל. הוא חייב לחברים שלי – פרופסורים כמוני – אלפי דולארים. הוא טינופת של ממש גם כנשיא וגם כאדם.
ברוך רובין
23 אוג 2020 06:42:10מה האג’נדה אתה למדת פסיכוליגה הרי , אתה משתמש במניפולציה מאוד זולה של Social Proof , הצבעתי ״טראמפ״ וזוהי טעות איומה ואני מדבר כבוחר טראמפ , לא אחד ששנא אותו מלפני ובעל דעה פוליטית ברורה . מנחם אתה משקר במצח בוטה מסלף כותב חצאי אמיתות וגיבובי שטויות , כדי להצדיק את הנקודות השקריות וזה לא מקובל, והדבר הכי גרוע לא יודע להודות בטעות ציפית ממך ליותר , אני עדיין מחכה שתסביר לי איזה דברים הוא עשה שנוגדים את החוקה? טראמפ שקרן? ברור הוא פולטיקאי מה אתה מצפה ממנו מעניין אותו רק הדולר (בדיוק כמו את ביידן) , קרמינל ברור גם ביידן (הבן שלו ושלטונות באוקראינה, ההטרדות המיניות וזה רק על קצה הקרחון ) ״ספר לי מה חבריך אמור לי מי אתה ״ כמו שכתבת לפני יומיים.
מנחם לס
23 אוג 2020 17:01:17עוד מסר כזה, ואתה עף מכאן. ויותר לא תשמע ממני אף מילה לטוב או לרע
הקוריוז
23 אוג 2020 06:29:19מנחם האומה שלכם דפוקה לפני טראמפ הוא רק עשה אמריקה גרייט אגיין. תן לו כבוד ותצביע לו תאמין לא יהיה לכם נשיא מדהים כמוהו
מנחם לס
23 אוג 2020 17:02:01שמעון, תאמין לי שגם אתה מתחיל להימאס עלי.
הקוריוז
23 אוג 2020 06:22:26חחח מנחם ברוגדון זה שחקן בלחץ 40 50 בליגה דונובן טופ 10 או קרוב לשם. כמו להשוות בין אולדיפו להארדן…
או השוואה יותר טובה ברוגדון זה הנטס ומיצל זה טורנטו
וטראמפ צריך להיות הכי גבוה בראשמור ולקבל נובל כבר אמרתי. הנשיא הכי טוב שהיה לארהב אי פעם
מנחם לס
23 אוג 2020 06:29:50שימון, אתה לא מבין כדורסל. בפוליטיקה אתה ממש מבדח. אני אומר לך שברוגדון טוב יותר מדונובן. חכה לעונה הבאה ותראה. אם היה שם סבוניס הכל היה אחרת. היום השתכנעתי שיש לו את הכניסה הטובה ביותר ב-NBA.
ברוך רובין
23 אוג 2020 06:34:21איפה ברוגדון איפה מיטשל מנחם חשבתי שרק בפוליטיקה אתה חסר מושג, מיטצל הוא אולסטאר שבפלייאוף הנוכחי עשה עוד קפיצת מדרגה , מלקולם שחקן חמישייה שנתן משחק טוב לא קרוב אפילו למיטצל , אבל בחרת גם בנגר סימונס לפני יאנג
מנחם לס
23 אוג 2020 06:33:50תגיד לי ברוך, מה האג'נדה שלי? להסביר לאיזה 4,000 ישראלים שניכנסים לאתר ואין להם זכות הצבעה איזה בהמה הוא טראמפ? מה זה משנה מה אני אומר? כן, אני שונא את טראמפ: הוא עשה כמה דברים הנוגדים לחוקה. הוא שקרן. הוא קרימינל. הוא חייב לחברים שלי – פרופסורים כמוני – אלפי דולארים. הוא טינופת של ממש גם כנשיא וגם כאדם.
ברוך רובין
23 אוג 2020 06:43:56מה האג’נדה אתה למדת פסיכוליגה הרי , אתה משתמש במניפולציה מאוד זולה של Social Proof , הצבעתי ״טראמפ״ וזוהי טעות איומה ואני מדבר כבוחר טראמפ , לא אחד ששנא אותו מלפני ובעל דעה פוליטית ברורה שמבוססת על שקרים . מנחם אתה משקר במצח בוטה מסלף כותב חצאי אמיתות וגיבובי שטויות , כדי להצדיק את הנקודות השקריות וזה לא מקובל, והדבר הכי גרוע לא יודע להודות בטעות ציפית ממך ליותר , אני עדיין מחכה שתסביר לי איזה דברים הוא עשה שנוגדים את החוקה? טראמפ שקרן? ברור הוא פולטיקאי מה אתה מצפה ממנו מעניין אותו רק הדולר (בדיוק כמו את ביידן) , קרמינל ברור גם ביידן (הבן שלו ושלטונות באוקראינה, ההטרדות המיניות וזה רק על קצה הקרחון ) ״ספר לי מה חבריך אמור לי מי אתה ״ כמו שכתבת לפני יומיים.
מנחם לס
23 אוג 2020 17:03:20כבר כתבתי לך: עוד מסר מסוג זה שאתה מאשים אותי בשקרים וכו', אתה עף מהאתר.
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
23 אוג 2020 06:45:40לא יודע בנוגע לאחרים, אבל נשמע, שכפי שכינויו מעיד, ברוגדון בהחלט יכול להיות נשיא מצוין, או לפחות שר החוץ בכהונת לברון.
ברוך רובין
23 אוג 2020 06:59:37אוי ואבוי אם לברון יהיה הנשיא, אני מקווה בכל ליבי שהדור הבא והצעיר שלנו יצליח כבר לייצר מועמדים ראויים כאלה שאכפת להם מאזרח הפשוט, לצערי שיש כאלה מועמדים זה מצביע על כישלון כחברה שמתוך 400 מליון אנשים זה מה שייצג אותנו
גיא א
23 אוג 2020 07:15:41כבוגר אונ' וירג'ניה אני לגמרי בעד ברגודון. אגב, עוד שלמד באונ' וירג'יניה דיברו עליו כחומר לסנאטור יותר מאשר לאול סטאר.
onetwo3
23 אוג 2020 07:37:20מנחם.
תשמע, כשקראתי את הכותרת שלך הדם היהודי שלי התחיל לבעבע.
לשמחתי המשכתי לקרוא.
ומה אני יכול כבר להגיד על מה שכתבת על ברוגדון? סיפור כזה מעורר השראה לא קראתי כבר הרבה זמן. קורה, לעתים רחוקות מאוד, שכתבה שאני קורא על מישהו במקרה, או משהו שאני שומע על מישהו במקרה, משנה את כל הtrajectory של הדרך בה חשבתי עליו לפני כן וגורם לי מאותה נקודה לאהוב ולהעריך אותו באשר יהיה, בין אם יקלע הרבה או מעט, או בין אם יהיה בקבוצה כזאת או אחרת
ואחרי שקראתי מה שכתבת על ברוגדון, ואחרי שעשיתי אחד ועוד אחד בתוך עצמי לגבי הערך המוסף שהאדם הזה מייצג, השתכנעתי שזה האיש. ומעכשיו ברוגדון הפך, מבחינתי לפחות, לסמל שמייצג משהו טוב וראוי בליגה הזאת.
אז תודה רבה על מה שכתבת ועל הדרך שהצלחת לפקוח את עיניי למשהו שלא היה לי מושג קלוש לגביו.
👍🙏
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
23 אוג 2020 18:56:12💯+
Berch
23 אוג 2020 08:04:08ברוגדון מסתבר כאלוף מחוץ למגרש. כבוד. אהבתי.
וטראמפ? מזכיר את ה"הם לא יהודים" שביבי אמר לרב כדורי על השמאלנים.
מנהיגים פח
🙂
dror2
23 אוג 2020 08:29:07תודה על המעורב, תענוג כרגיל ומעורר מחשבה.
כמה דברים שעלו אצלי –
1. ברוגדון לא קרוב למיטשל מבחינת הפוטנציאל והיכולת להוביל קבוצה, אבל הפרויקט שהוא מוביל באפריקה הופך אותו לאדם הרבה יותר מעורר השראה מכמעט כל שחקן אחר בליגה – וזה הרבה יותר חשוב…
2. בהירושימה נהרגו כנראה יותר קרוב ל-140,000 איש, ובנגאסקי עוד כ-80,000 ההפצצה עצמה ובחודשים שלאחר מכן. כל זה אחרי שיפן כבר העבירה הצעה לבנייה עם תנאים מינימליים (בעיקר שלא ישפטו את הקיסר), שמילאו גם אחרי שהיא נכנעה ללא תנאים. ממה שאני מבין השיקולים העיקריים מאחורי הטלת הפצצה היו להפחיד את הסובייטים (מה שעבד וכנראה הציל את העולם מצלמה גרעינית) והראיה של היפנים כתת אדם שנוא ומסוכן. אני בספק אם היו מטילים פצצה גרעינית על גרמניה גם אם היא היתה מוכנה שנה קודם, לפני הפלישה לנורמנדי.
3. לגבי המסר הכללי, שהרבה יותר חשוב איך מנהיג מקבל החלטות מרמת הכריזמה שלו – מסכים לגמרי.
dror2
23 אוג 2020 08:29:40הצעה לכניעה כמובן, לך תבין את האוטוספלר
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
23 אוג 2020 19:01:53בנוגע ל-2, חקרתי פעם את העניין, וגם אם אי אפשר לבטל את האפשרות שהייתה גזענות בארה"ב כלפי היפנים, ואת הרצון להרתיע את הסובייטים (או לפחות לסיים את המלחמה ללא חלוקה של יפן בין הסובייטים לאמריקאים, כפי שקרה בגרמניה), אני חושב שפצצות האטום איפשרו ליפנים לרדת מהעץ ולהיכנע כבר באוגוסט 45', ושאלמלא הפצצות, המלחמה עלולה הייתה להימשך עוד זמן רב. לא אומר שזה הופך את ההחלטה למוצדקת, רק שהיה לה אימפקט גם על סיום המלחמה בפאסיפיק ולא רק על היבטים אחרים.
shadow
23 אוג 2020 19:10:53אתה לא יכול להיות בטוח שזו לא משאלת לב ולפי הלוגיקה הזו אתה גם לא יכול להיות בטוח שבמידה והמלחמה היתה נמשכת יותר זמן לא היו מגיעים לתוצאות יותר טובות יהיו אשר יהיו. נניח אולי לא היה מרוץ חימוש אטומי.
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
23 אוג 2020 20:51:50מסכים שאני לא יכול להיות בטוח, אבל זו, לדעתי, ההערכה הסבירה.
אם זה מעניין אותך, אתה יכול לקרוא כאן.
https://www.dropbox.com/s/qkhehnxboxul9ig/theendoftheworld.pdf?dl=0
shadow
23 אוג 2020 22:16:07תודה רבה אקרא.
אני לא חושב שהטלת פצצת אטום כאופציה היחידה היא הערכה סבירה אבל אולי אחרי שאקרא אחכים. העובדה שהם היו מוכנים לשלוח אזרחים עם נקל וסכינים והיית להם תוכנית לא אומר שזה מה שהיה קורא בזמן אמת. יש כעוד אופציות כמו למשל שהם היו רואים את הכוח האמריקאי מגיע ובורחים או שהאזרחים לא היו משתפים פעולה או שאחרי כמה מכות מהאויר והים הם היו נסוגים ואם נהיה כנים לא היו להם ביצורים שקרובים בשום צורה למה שהיה לגרמנים בנורמנדי. בלי להיכנס להאם היה אפשר להיערך לנורמדי בצורה טובה יותר או האם בכלל היה צריך לתקוף משם. בנוסף הם היו אמורים להגיע עם מסקנות לאיך לבצע נחיתה ימית בצורה טובה יותר בעקבות הלקחים מנורמנדי
Ohad
24 אוג 2020 20:14:23דיון מעניין, אבל השורה התחתונה היא שעם כל הצער שבדבר, ההתנהגות של היפנים כאומה באותה תקופה אכן הצדיקה את תפיסתם כתת אדם. מה שהם עוללו למיליוני האזרחים שהם כבשו זה זוועות עולם..
Barry
23 אוג 2020 09:00:44איזה כיף לקרוא את הדעות של מנחם, שרוב גולשי האתר יודעים שהוא אמנם איש כדורסל ברמ"ח איבריו, אבל בכל הקשור להבעת דעות הוא כבר שנים קוריוז ותו לא. לאחרונה מסתבר שגם בפוליטיקה.
תודה על עוד פוסט שגורם לי להבין שאתה אדם מנותק מהחיים, כמעט כמו המפלגה הדמוקרטית.
אגב – מה עם לוקה ומונטרז? לזה אתה לא מתכוון להתייחס? צביעות היא רק בצד אחד אה?
מה עם הבחור השחור שקרא לא מזמן לרצח של אנשים לבנים?
מה עם האשה שהעלתה פוסט ב IG שקראה להרוג כל אדם לא שחור?
אני מנחש שאתה והם מצביעים לאותה מפלגה, אבל הצביעות שלך לא נותנת לך להתייחס לדברים כאלה.
אל תדאג – הרשתות החברתיות כבר מזמן גרמנו לאנשים להבין שבמשך שנים רבות המדיה שיקרה אותם ללא הפסקה.
אתה עוד חי בעולם ישן.
מנחם לס
23 אוג 2020 17:11:54בארי, למרות שאתה אוהד מיאמי אנא עשה לי טובה ועוף מהאתר הזה. אם אני קוריוז, מה אתה עושה פה? זה אתר שלי ואני ה עורך הראשי שלו. אז מה אתה עושה כאן כל בוקר כמו שעון. אף פעם לא סבלתי את המסרים שלך, ואם יהיה לך אומץ להגיע למפגש האתר בקיץ הבא, ויהיה לך את הביצים להציג את עצמ בפני, אתה תחטוף סטירה מקשיש בן 84
צ'יקו
23 אוג 2020 09:19:14תודה מנחם. תענוג לקרוא.
.
ברוגדון שחקן מצויין ואתמול הוא נתן משחק ענק.
ההשןוואה בין ברוגדון למיטשל היא בעייתית כי הם לא על אותה משבצת, ברוגדון רכז טהור שיודע גם לקלוע ואילו מיטשל בעיקר המוציא לפועל וקלע משוגע (קצת מזכיר את לילארד בתחילת דרכו).
אם מי הייתי מתחיל קבוצה – כנראה עם מיטשל בגלל הגיל.
ברוגדון עולה על מיטשל הגנתית ובניהול משחק, אבל מיטשל בהתפוצצות זה 57 נק לעומת התפוצצות של ברוגדון שזה 34 נק ו14 אס.
מנחם לס
23 אוג 2020 17:07:58אני מאמין שברוגדון עלה מדרגה
מנחם לס
23 אוג 2020 17:13:37צ'יקו, זה תלוי גם עם מי אתה משחק. ביוטה זה דונובן. בפייסרס יש וורן, סבוניס, טרנר, ועוד, בנוסף למלקולם
אשך טמיר המקורי
23 אוג 2020 09:22:26הדמוקרטים לא מאמינים באלוהים, והשמאל שכח מה זה להיות יהודים כבר לפני 25 שנה.
העתק/הדבק.
טראמפ זה הגירסא האמריקאית לביבי.
פריים טיים זק
23 אוג 2020 09:38:41רק תיקון היסטורי – העימות הנשיאותי בין טרומן לדיואי היה ב-1948, ולא 1944.
זה היה אחרי שטרומן כבר היה נשיא במשך 3 שנים (היה סגנו של רוזוולט שנפטר ב-1945 במהלך כהונתו ה-4).
הבחירות הללו היו כבר אחרי שטרומן החליט על הטלת הפצצה על הירושימה וסיום מלחמת העולם השניה.
מנחם לס
23 אוג 2020 17:14:24צודק. טעות שלי
Tzafriros
23 אוג 2020 09:40:51אחלה מעורב. נדלקתי על ברוגדון כבר שנה שעברה. שחקן ורסטילי ולכם אך לא תמיד יציב. אהבתי את הפינה הפוליטית וההיסטורית. אבל התאכזבתי שאין איזכור להצגה של הלייקרס. כדורסל מנצח היה הלילה. והגנה מדהימה
shadow
23 אוג 2020 09:56:10חבל שלא הקשבת מנחם זו היתה עצה בחינם.
דרור השיג אותי לגבי הטעויות בכמות המתים ואני אניח, לטובתך, שגם הטעות בעובדה השניה לגבי השלכת הפצצה היא טעות ולא סילוף מכוון. אני רק מנסה לתאר מה היית חושב על ואומר על טראמפ אם הוא היה מפיל פצצה כזו על מדינה שכבר היתה בשלבי כניעה שלא לדבר על שתיים.
הפצצות האלה היו אחד הפשעים הגדולים ביותר בהיסטוריה נגד האנושות אבל כשאתה בתודעה שאתה חלק "מהטובים" או "מהנאורים" (כמו שכתבת בפוסט הקודם) שלא לומר מוביל המחנה קל לעקם את המציאות שתתאים לנרטיב.
וברוך חושף פה מידע שלא ידעתי או לא זכרתי שלא מוסיף לך כבוד.
מנחם, דבר נוסף, באופן מפתיע נכשלת בהבנת הנקרא בדיוק כמו בוטוג המעריצה הנלהבת שלי.
לא אמרתי שאתה לא מבין, רשמתי שאתה חלש בתחום ולכן אין לך שום יתרון על האדם הממוצע בכתיבה על הנושא. תוסיף לזה שאתה מאוד אמוציונאלי ומוטה כשאתה רושם פוסטים כאלה, במיוחד על טראמפ, שלפעמים איך להגיד…..התוצאה ממש לא טובה. זה בולט במיוחד בהשוואה לייחודיות שלך כשאתה כותב על ספורט.
גם בספורט יש לך נטיה לסנצציוניות וחיבה לקביעות מרחיקות לכת (כמו במקרה הנ"ל עם דונובן וברוגדון ואני עוקב אחרי ברוגדון לא מעט זמן וגם רשמתי עליו לא מעט עוד כשהיה בתחילת דרכו במילווקי) אבל זה בדרך כלל חינני ולא מזיק ונלקח כסוג של טראש טוק. בפוליטיקה זה פחות עובד.
ארה"ב נמצאת בדעיכה ובצרות כלכליות כבר מעל 30 שנה, לא סתם היא יצאה למחלמות תאוות בצע במזרח התיכון פעמיים ובאפגניסטן. היא בוחרת נשיאים כושלים מאז רצח קנדי בערך, מדפיסה כסף כמו משוגעת ולא ממש ברור לי איך היא תצליח לאזן את זה לפני שהדולר יהפוך לכסף מונופול.
אני לא מעודכן מה טראמפ אמר לגבי הדמקורטים ואלוהים אבל אם הם באמת הפסיקו להאמין בישות הדימיונית המומצאת הזו ויתחברו בחזרה לראציונאליות ויקדמו את האדג'נדה הזו כחלק מהחזרת השכל הישר, הגיון, לוגיקה ומדע למרכז הבמה הם רק ירוויחו מזה ואולי יוכלו לסמן לארה"ב בפרט ולאנושות בכלל כיוון חדש. אני מסופק אם זה באמת יקרה אבל לא מזיק להיות אופטימי.
shadow
23 אוג 2020 10:07:42נ.ב
הבהרה קטנה. לא להאמין באלוהים ולא להיסחף אחרי מחשבות קסומות זה יתרון לא חיסרון במיוחד אם שפיות היא דבר רצוי.
אם הייתי צריך להמר טראמפ לא מאמין באלוהים ולא מהסיבות הנכונות.
אשך טמיר המקורי
23 אוג 2020 10:55:46חחח מדויק
etayle
23 אוג 2020 12:18:35הפפצות האלה זה באמת נושא מעניין ומורכב.
אבל אל תרחם על היפנים, הם היו בתקופה הזאתי, עם אכזר ורע, שעשה פשעים מזעזעים ביותר. פצצת אטום זה כלום לעומת מה שהגיע להם.
השור
23 אוג 2020 15:25:38זאת ועוד,
אין הערכה לפיה בפלישה ליפן גופה היו מתים פחות ממליון יפנים ומי יודע כמה חיילים אמריקאים. שלא לדבר על מלחמת העולם השלישית שיכול מאוד להיות שההטלה הכפולה הביאה…
אם תקרא אפילו עוד קצת תגלה שקצת לפני כן הטילו מערך פצצות על טוקיו שהביא למותם של אותו מספר אזרחים שמתו בשתי פצצות האטום יחדיו (באמצעות תכנון מראש הנקרא סופת אש).
shadow
23 אוג 2020 19:05:21לא הבנתי אתה מתעסק בהיסטוריה אלטרנטיבית כמו שרשם פה מישהו?
בכל מקרה הנקודה היא שכשרוצים להסתכל בצורה חד צדדית על דברים כאלה אפשר למצוא צידוק לכל דבר והדברים האלה נרשמו כתגובה לעובדה שמנחם רואה את מה שהוא רוצה לראות ואני רק מנסה להשתמש בלוגיקה שלו כשהוא מונה ומשבח פעולה כזו כדבר חיובי כדי להסביר כמה טרומן היה נשיא מעולה ולהשליך את זה על הסיכוי של ביידן להיות כמוהו. בזמן שהוא רואה בטראמפ את התגלמות כל הדברים הרעים. אני בסך הכל מטיל ספק גם לפה וגם לשם.
shadow
23 אוג 2020 18:59:43מי אתה בדיוק שתקבע מה מגיע להם האם האזרחים שם כולל ילדים ותינוקות הגיע להם לקבל פצצות אטום וקרינה ולסבול מההשלכות במשך שנים אחרי זה? עד כמה שידוע לי יפן זו קיסרות ובזמנו בניגוד להיום הקיסר לא היה דמות יצוגית ובאותה תקופה לא היו בחירות דמוקרטיות כמו גרמניה למשל שבחרה בהיטלר. הגרמנים אם אתה זוכר עשו את פשע השואה ולא קיבלו אטום והם גם התחילו את המלחמה הפושעת הזו ועליהם לא זרקו אטום. הצבא שלהם אכן עשה דברים איומים, היה אכזרי ועשה הרבה פשעים אבל גם "לטובים" לא היה חסר אתה פשוט לא שומע על זה כי הם ניצחו יכול להיות שבסרגל אכזריות (אם יש כזה) הם היו גבוה אבל לשאלה האם אטום, פעמיים, על אזרחים של מדינה שכבר נכנע הוא העונש הראוי, לא בטוח שהתשובה היא כן, כלומר כמעט בטוח שלא, בטח כשהעדויות מצביעות על מניעים אחרים כמו גזענות קלאסית.
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
23 אוג 2020 19:13:57יפן לא נכנעה לפני הטלת פצצות האטום, להפך – הייתה להם תוכנית לשלוח את כל האוכלוסיה לחופים עם נק"ל וסכיני מטבח כדי למנוע נחיתה נוסח נורמנדי.
.
יותר מזה – המבנה, והדינמיקה, של מערכת קבלת ההחלטות היפנית, כמעט חייבה צעדים מחרידים, ושוברי שיוויון, כדי להגיע להחלטה על כניעה, ולא ברור שנחיתה אמריקאית הייתה נתפסת ככזו.
.
הקיסר, גם אז, היה רק דמות ייצוגית, ולכן בקשתו מההנהגה היפנית להיכנע, יכלה להתקבל, לדעתי, רק אחרי זעזוע נוסח פצצות האטום. לזכותו, כמובן, נציין שהוא אכן ביקש מהם להיכנע למרות ההשלכות הלא פשוטות בנוגע למעמדו, אולי הצעד האצילי ביותר של מנהיג כלשהו במלחמת העולם השנייה.
shadow
23 אוג 2020 22:09:15שוב הניתוח שלך לא עובר סף של משאלת לב. אתה רוצה להגיד לי שהפיתרון היחידי היה להטיל שתי שתי פצצות אטום אוכלוסיה אזרחית.
הפצצה הראשונה לא הספיקה לפי דעתך?
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
24 אוג 2020 06:47:31שאלה טובה, לא יודע, אבל היא נפרדת מהשאלה האם היה צריך להשתמש באטום.
ברוך רובין
23 אוג 2020 15:24:29שדו אנחנו מסכימים כרגיל
ברוך רובין
23 אוג 2020 15:31:23וקלטתי את הטעות שלי, שכחתי שבישראל כותבים את התאריך הפוך הציטוט שלי ממנחם זה מ5 בנובמבר 2016 בדיוק אחרי הבחירות למען הסר ספק. לארה״ב יש המון בעיות כלכליות פולטיות ומה לא ביידן הוא בטוח לא האדם לתקן אותם, לצערי נותר בתקשורת תרבות של השתקה.
מנחם לס
23 אוג 2020 17:17:27תודה לך SHADOW. מעריך זאת מאד
האווי לאסוף
23 אוג 2020 10:12:34אחלה מעורב, תודה רבה
ברוגדון שיחק מעולה אתמול (ואהבתי לראות שהוא לא מאלה שרודפים אחרי הסטט'. מאמצע הרבע השלישי עד הסיום הוא היה עם 7 ריבאונדים). הסיפור שלך הופך אותו לאדם מעולה, וזה כמה דרגות מעל
Alex Rabino
23 אוג 2020 10:18:12כול מי שגר מחוץ לארה"ב קל לו להביע דעה על ביידן ובעד טראמפ. זה נעשה מתוך ראייה צרה של טובתה של מדינה של 10 מיליון תושבים לעומת אומה של 350 מיליון תושבים שצריכה לחיות איתו יום יום ולסבול את השגעונות שלו. אגב, האם קבלתם דואר היום? לא בטוח שהאמריקאי הממוצע קיבל אותו היום (בעצם לא כי ביום ראשון לא מחלקים דואר…). המלחמה של טראמפ בשירותי הדואר של ארה"ב מעמידה אותו באור מגוחך.
לגבי ברוגדון, לא הכרתי את הסיפור שלו. אכן מעורר השראה. אבל באופן כללי אני נגד השוואות. באתה סדרה של אינדיאנה – מיאמי כדאי שתתחילו לשים לב לטיילר הירו. הבן אדם הופך לאחד הקלעים הטובים ב NBA.
Glal
23 אוג 2020 10:28:35בלי קשר לבעד טראמפ או נגד, בלי קשר לברוגדון או מיטצ׳ל – הדיעות שלך מנחם שוות כקליפת השום, כל רבע שעה אתה משנה עמדה, תמיד לא מכיר ומסלף את העובדות, תמיד מתלהם ותמיד מדבר שטויות. בנוסף לכל המעלות הנ״ל אתה גם שקרן סדרתי (למי ששכח שסיפרת את השקר על עונת המלפפונים ועוד עירבת את אישתך המנוחה בשקר הזה.. כמה נמוך..). המדור שלך מאוד מבדח זה בטוח – טירחונים לא מבוססים מאדם עם דמיון פעיל..
האווי לאסוף
23 אוג 2020 14:07:42זה מנהג קבוע שלך, לבוא אל מישהו הביתה ולירוק עליו? אני די בטוח שאף אחד לא כפה עליך להיכנס לכתבות שלו, בעיקר אם אתה כל כך נחרץ כלפיו
thog
23 אוג 2020 14:11:51מותר להתעלם מגללים של צואה אנושית
מנחם לס
23 אוג 2020 17:22:37עוד תגובה אחת כזאת ואתה עף מהאתר. ראה, הוזהרת.
ומפליא אותי למה אנשים כמוך, ברוך, BARRY, ועוד, ניכנסחם יום-יום כמו שעון לאתר שלי?
ואני מזהיר אותך: אם תזכיר פעם אחת נוספת את הסיפור על 'עונת המלפפונים', ביטוי שעלה לי לראש כשנסעתי במכונית עם אשתי רינה ז"
ל, אני מעיף אותך מהאתר.
thejanitor
23 אוג 2020 23:04:14אתה מוזמן לנקות את גללי הצואה מהאתר מנחם, כולנו נודה לך.
thejanitor
23 אוג 2020 23:07:39כמה נמוך שאל גוש של חרא מתחתית הסוליה..
דקסטר
23 אוג 2020 10:48:27לאיזה מצב הגיע ארה"ב כשביידן הפך למושיע שלה.
פוליטיקאי שבמשך 40 שנה בקונגרס לא עשה כלום עם בעיות קוגנטיביות שבארץ לא היה מחזיק שבוע אגב..
.
אין בעיה להעדיף את ביידן אבל מנחם.. למה אתה לא מראה מה העמדה האמיתית של ביידן כנגד נשים כפי שהתבטא מול וורן, ומה הוא חושב על השחורים כשביטל להם את זכות החשיבה העצמאית? אם זה היה טראמפ היית קופץ עם גזען ומיזוגן תוך שניה.
.
ובכלל מישהו עצר רגע לחשוב איך קורה שבערים דמוקרטיות מצב השחורים רע יותר לעומת ערים רפובליקניות?
במקום שיח אמיתי זה תמיד הופך לקרב של "מי צודק"
.
ולא ברוגדון לא טוב יותר ואני ממש אוהב את השחקן. מילווקי עשו טעות נוראית ואיומה כי במקרה הכי גרוע זה קלף טוב לטרייד ואף סטאר לא יעדיף את מילווקי על פני קבוצות אחרות.. אבל מיצ'ל זו ליגה אחרת
השור
23 אוג 2020 15:30:03ביידן עשה גם עשה – לא צריך לקרוא את הביוגרפיה שלו באתר פוקס ניוז..
https://www.osimhistoria.com/osimpolitica/episode/78e67092/
"בכלל מישהו עצר רגע לחשוב איך קורה שבערים דמוקרטיות מצב השחורים רע יותר לעומת ערים רפובליקניות?
במקום שיח אמיתי זה תמיד הופך לקרב של "מי צודק"" – האם ספרת כמה כשלים לוגיים הרמת במשפט?
דקסטר
23 אוג 2020 16:27:50משאיר את זה לך.
לבריאות.
thog
23 אוג 2020 22:36:30https://youtu.be/CzanDzmqbwg
.
omriponie
23 אוג 2020 11:42:35אני אתייחס לשני הנושאים:
1) אני מת על ברוגדון. יש בשחקן הזה משהו כל כך בוגר ואחראי שבא לך שהוא יהיה בקבוצה שלך ואני מסכים עם מנחם בקטע הזה. לברוגדון היה משחק מעולה כולל כמה שלשות וטריפל דאבל שאני לפחות לא ממש הרגשתי אותו מרוב שהיה חלק מהשטף של המשחק. לצערי , ורציתי ניצחון של אינדיאנה כדי למשוך את הסדרה הזו עוד קצת, אינדיאנה הפסידה בעיקר על ההגנה. לא מצליחים לעצור את הקלעים ובעיקר את דאנקן והירו. ראיתי המון כדורסל בחיי אבל תצוגת קליעה איכותית כל כך לא רואים כל יום בטח מקבוצה שאיננה הווריורס. מדהים. אני לא יודע אם אינדיאנה היו מנצחים אם סאבוניס היה משחק (זה כבר שייך למה שנקרא בספרות "היסטוריה חלופית" ולכן איננה רלוונטי במישור הממשי) אך אני בטוח שאינדיאנה צריכה לחשוב איך היא מוציאה את עצמה מאיזור הבינוניות, כן גם אם זה אומר ללכת לטאנקינג.
2) ביידן לא יהיה טרומן 2.0 . הארי טרומן היה VP של FDR הגדול וקיבל את המושכות מיד לאחר מותו של רוזוולט, נדרש לקבל החלטות כבירות במישור הבינלאומי כמו הטלת פצצת האטום על הירושימה ונגסקי והיה שותף מלא בכינון הסדר העולמי החדש.
אני רק אבהיר-ארה"ב לא הייתה ידידה גדולה של ישראל עד שנות ה-60 המאוחרות (כשצרפת הטילה את האמברגו). אמנם הכירה (בקושי) מיד לאחר הכרזת המדינה אך רוב הקולות בארה"ב (ובמיוחד בדרג השלטון כמו ג'ורג' מרשל שהביע התנגדות חריפה להכרזה) היו לא ידידותיים במיוחד ודווקא ברית המועצות הייתה זו שתמכה. צריך להזכיר את אמברגו הנשק האמריקאי שהקשה מאוד על ההגנה ולאחר מכן צה"ל לרכוש נשק בחו"ל (ולבסוף הצליחו לרכוש מטוסים משומשים מצ'כוסלובקיה שבדיעבד שינו את מהלך המלחמה).
אגיד את האמת, אני לא מספיק מכיר את ביידן בשביל לקבוע אך מהיכרותי ההשוואה איננה במקום. ביידן צריך לרוץ על טיקט המבוגר האחראי, שמגיע כדי להרגיע את הרוחות, לשקם את מעמדה הבינלאומי של ארה"ב מול בעלות הברית ומול האתגרים מסין ומרוסיה. טראמפ הוא ילד בן 5 בחליפה שיושב בבית הלבן, לא מסוגל לקרוא דוחות מודיעין ולשמוע דעות אחרות משלו שמציגים לו היועצים ובאופן כללי לא הבנאדם שאזרח אמריקאי רוצה שיישב בבית הלבן.
etayle
23 אוג 2020 12:21:27ברוגדון שחקן נהדר, וכנראה אישיות מיוחדת במינה.אבל הוא לא טוב כמו מיטצ'ל, וזה סבבה לגמרי. התקרה של מיטצ' ל זה השמיים, במיוחד שהוא מראה אופי נהדר ובגרות מרשימה.
תכתוב על פוליטיקה זו זכותך אין ל י בעיה.
ביידן הוא סנילי שיגרום לשיטפון פרוגרסיבי שיטביע את ארה"ב ביגון. ביידן עצמו סביל מינוס, אבל הכוורת שלו זה סדום ועמורה.
מנחם לס
23 אוג 2020 17:30:53לביידן יהיו עוזרים צעירים שיחליטו בשבילו. אף פעם לא הייתי דמוקרטי, אבל טראמפ הרס את המפלגה הרפובליקנית, וכל אנשי הקונגרס, הסנטורים, וראשי הערים הרפובליקניות פוחדים ממנו פחד מוות. ממש הפכו עורם מתוך פחד מהמטורף הזה, ומתחנפים אליו כמו כלבי פודל. הרפובליקנים של היום הם חסרי אופי, ורובם יעופו מהקונגרס ומהסינט כשיגיע זמנם. טראמפ לא הוליך את עצמו אל פי הפחת. הוא לקח עמו את כל המפלגה שלו. לכן ייקח הרבה זמן (ן=ולי לא נותר המון זמן) עד שאחזור לבחור ברפובליקני לנשיא.
שחר אלוני
23 אוג 2020 12:30:09כשטראמפ ניצח בפריימריז הרפובליקנים, עשו אחר כך מחקר בשאלה המסקרנת, מה מאפיין את המצביעים של טראמפ בפריימריז?
בדקו הכל, גיל, מגדר, מצב כלכלי, השכלה ועוד ועוד ולא מצאו שום מאפיין מובהק עבור מצביעי טראמפ
עד שבדקו משתנה אחרון ונידח: עד כמה המצביע נוטה לאהוד מנהיג סמכותני (כלומר מעדיף מישהו חזק שיעמוד בראש המערכת וישלוט בצורה ריכוזית). הפרמטר הזה היה מאד מובהק, ונמצא שמצביעי טראמפ מאד נוטים באופיים לאהוב מנהיגות סמכותנית וריכוזית. חומר למחשבה
ברוך רובין
23 אוג 2020 15:29:13מי לא אוהב מנהיג סמכותי?
השור
23 אוג 2020 15:31:56סמכותני https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000935633
לי יש בחילה קשה מכאלה….
ברוך רובין
23 אוג 2020 15:36:36שור אני לא סובל את טראמפ (ואני העדפתי ומעדיף אותו בכל יום על הילארי כן), אותו דבר ביבי. אני מסתכל על מדינה כמו על עסק ואין מה לעשות כריזמטיות , כוח אלה דברים שמוכרים.
דקסטר
23 אוג 2020 16:30:09כל העניין הזה זו פרשנות מיותרת לאחור.
טראמפ הוא פשוט תגובת נגד לממשל אובאמה שהלך יותר מדי לכיוון מסוים.
ואם ביידן ינצח זה בגלל שטראמפ הלך יותר מדי בצידה בדרך שלו.
זה הכל.
מנחם לס
23 אוג 2020 17:31:31בדיוק כמו היטלר
asaf
23 אוג 2020 13:33:48תודה מנחם. לגבי טרומן ראוי להזכיר שהוא גם אחראי על הטלת 2 פצצות אטום אחרי שמלחמת העולם השנייה הוכרעה די כמעשה נקם מול היפנים….
The Pro
23 אוג 2020 17:04:38ברוגדון,שמוקדון ומיצ'ל את מי הם מעניינים? חוץ מרפי ההבנה שמחכים ליום שלברון יפרוש מהמשחק.
–
מנחם אתה לא יכול לפספס כזאת תצוגת יחיד של לברון בלי לצאת היטר.
אין שום בעיה עם ההטפות הפוליטיות אבל זה צריך להגיע אחרי דיון כדורסל רציני.
מנחם לס
23 אוג 2020 17:32:42תסלח לי שבגיל 83, אחרי 12 שעות של כדורסל, לא בא לי לשבת וךהתחיל לכתוב ב-1 בלילה