חם מהתנור: ניק נרס מאמן העונה

מאמן טורונטו, ניק נרס, זכה בפרס מאמן העונה של 2019/20. נרס הגיע עם טורונטו למאזן השלישי הטוב בליגה, 18-46, כשהקבוצה מאבדת בקיץ את קוואי לנארד ודני גרין ובמהלך העונה סובלת מפציעות של שורת שחקני מפתח. נרס הפך למאמן הראשון שזוכה בפרס מאמן השנה בליגת ההתפתחות וב-NBA ולמאמן השלישי של טורונטו שזוכה בפרס אחרי דווין קייסי וסם מיצ'ל.

נרס זכה ב-90 מ-100 הקולות למקום הראשון. למקום השני הגיע מייק בודנהולזר ממילווקי (5 קולות למקום הראשון, 147 נקודות סה"כ) ולשלישי בילי דונובן מאוקלהומה סיטי עם 4 קולות למקום הראשון ו-134 נקודות סה"כ כשהצבעה למקום הראשון מעניקה 5 נקודות, לשני 3 ולשלישי נקודה. את הקול הנוסף למקום הראשון קיבל נייט מקמילן, כש-6 מצביעים בלבד הכניסו אותו לרשימת 3 המאמנים שלהם.

*

לוקה דונצ'יץ' נקע את הקרסול בהפסד דאלאס לקליפרס ביום שישי ויחכה לבדיקת MRI בשבת, שתקבע האם הוא כשיר לשחק במשחק הרביעי בסדרה בין הקבוצות.

*

ארון גורדון ומייקל קרטר וויליאמס הפצועים יפספסו את המשחק השלישי בין מילווקי לאורלנדו הערב.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 9 תגובות

  1. כל אלה שהשתתפו באתגר צריכים להתחיל לשמור את השמות ולחשב את התוצאות. רועי אמר שהוא ידאג לזה אבל לדעתי זה ייקח לו יותר מדי זמן וכל אחד חייב לעשות זאת בעצמו

  2. ברור שנרס צריך להיות ראשון, אבל מוזר לי שבודנהולזר מקבל שני. אצלי שני זה דאנטוני – בעונה רגילה הוא כנראה היה שוב שוחק את הארדן, אבל השנה הקבוצה עברה שינויים מטורפים והוא הצליח למצוא שיטה שעובדת, כשחוץ מהארדן ווסטברוק יש לו בעיקר שאריות. מקום שלישי ספולטרה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט