לייקרס@בלייזרס ומג'יק@באקס ישברו שיוויון, מיאמי ויוסטון ירצו לעלות ליתרון 3-0 ביום שבת מעולה/עידו רבינוביץ'

לייקרס@בלייזרס ומג'יק@באקס ישברו שיוויון, מיאמי ויוסטון ירצו לעלות ליתרון 3-0 ביום שבת מעולה/עידו רבינוביץ'

אורלנדו מג'יק – מילווקי באקס (שוויון 1-1 בסדרה), 20:00:

לאחר השוק שחטפו במשחק הראשון, הבאקס התעשתו ולקחו את משחק מספר שתיים כדי להשוות את הסדרה מול האורחת/מארחת, המג'יק.

הבאקס, כלל הנראה, לא צריכים להיות מודאגים מהפסד הסדרה הזו. המשחק הראשון היה אנומליה, בדומה למשחק הראשון בסיבוב הראשון של המג'יק בשנה שעברה, נגד האלופה הנכנסת מטורונטו. המשחק השני נראה כמו סוג המשחק שציפינו לו: בהיעדרם של ג'ונתן אייזיק וארון גורדון, שני שחקני ההגנה שיכלו לנסות לעמוד מול הגריק פריק, יאניס שלט במשחק. 28 נקודות, 20 ריבואנדים (5 מהם בהתקפה) ו-5 אסיסטים הובילו את מילווקי לניצחון 111-96, כאשר 32 נקודות של ניקולה ווצ'ביץ' מנגד לא הספיקו.

יחד עם הנאמר לעיל, עדיין ישנן נורות אדומות מאוד מלחיצות אצל הבאקס: קריס מידלטון, האולסטאר והכינור השני ליאניס, נעלם בשני המשחקים האחרונים וזו לא הפעם הראשונה שהוא עושה בעיות בפלייאוף. הוא קלע עד כה 5/20 מהשדה, 2/10 מחוץ לקשת ו-8 איבודים על 10 אסיסטים בלבד. גם שאר הליינאפ של מייק בודנהולצר לא מראה יציבות: ברוק לופז קלע 20 נקודות ב-67% במשחק השני, אבל אחרי 5 נקודות ב-22% במשחק הראשון. ג'ורג' היל קלע 16 נקודות במשחק הראשון באחוזים מצוינים, אבל זרק 2 זריקות בלבד במשחק השני ב-20 דקות מהספסל. דונטה דיוינצ'נזו קלע 1/6 מהשדה במשחק הראשון, אבל כיפר על כך עם 11 נקודות חשובות במשחק השני. אלו לא בעיות שהתחילו רק בשני המשחקים האחרונים, קואץ' באד ידוע לשמצה בשל הסטגנטיות שלו בפלייאוף, במיוחד מול מאמנים איכותיים (ראה דוגמת ניק נרס בשנה שעברה), הוא מסרב לבצע את השינויים ההכרחיים. נגד אורלנדו זה עוד יעבור, אך הסיבוב הבא תהיה עלייה חדה ברמה.

למרות שלל הבעיות של מילווקי, חייבים גם לתת קרדיט למג'יק. סטיב קליפורד עושה עבודה מצוינת ומתאים את עצמו לחוזקות הקבוצה. ניקולה ווצ'ביץ' משחק פנטסטי כרגיל והוא משמש כמנוע של ההתקפה וגם הצעירים נלחמים ומוכיחים שיש עתיד בקבוצה הזו, במיוחד מרקל פולץ שמחפה על סדרה רעה של אוון פורנייה.

הבאקס יציגו סגל מלא כאשר יאניס ישחק למרות הפציעה בירך, אצל המג'יק, ארון גורדון בסימן שאלה ומייקל קרטר וויליאמס בספק.

הימור: המשחק הראשון היה נחמד, אבל קשה לי לראות עוד ניצחון של אורלנדו בסדרה הזו. 11 למילווקי.

מיאמי היט – אינדיאנה פייסרס (מיאמי מובילים 2-0 בסדרה), 22:30:

הסדרה שהייתה צפויה להיות הצמודה ביותר בסיבוב הראשון הפתיעה, כאשר מיאמי לקחה את שני המשחקים הראשונים ויכולה להתקרב עוד צעד ענק לסיבוב השני עם ניצחון הערב. אריק ספולסטרה, מאמן ההיט, עשה החלטה לא פשוטה, אבל מוצדקת, טרם הסדרה: להשבית את קנדריק נאן. הרוקי שלא נבחר בדראפט עשה לעצמו שם בליגה מהדקה שעלה על הפרקט. הוא התחיל בכל 67 המשחקים ששיחק, קלע 15.3נקודות, מסר 3.3 אסיסטים וקטף 2.7 כדורים חוזרים למשחק בקצת פחות מ-30 דקות. אמנם, הקליעה הלא יציבה וקבלת ההחלטות המפוקפקת גרמו לספולסטרה לחתוך אותו מהרוטציה, וזה עובד נפלא. גוראן דראגיץ' תפס את מקומו בצורה מושלמת, הוא מספק להיט עוד אופציית קליעה יציבה, שחקן עוד ניסיון בפלייאוף עם קבלת החלטות של וטרן והכימיה שלו עם ג'ימי באטלר מרוממת את שניהם לגבהים חדשים, וכך גם את כל הקבוצה יחדיו. דראגיץ' הוא הרכז הטהור היחיד ברוטציה הנוכחית של מיאמי, אז בדקות שהוא על הספסל, טיילר הירו ממלא את נעליו. הרוקי מקנטאקי ממש פורח בתקופה האחרונה, הוא נכנס לתפקיד של מוביל כדור משני בצורה חלקה, הוא ממשיך לגוון את המשחק שלו והופך מקלעי יחסית חד ממדי, לשחקן יוצר, לעצמו ולאחרים. עם כל העזרה מהצוות המסייע, שני האולסטארים של מיאמי, ג'ימי באטלר ובאם אדביאו, יכולים להיות מאוד מרוצים. במיוחד באטלר, שכרגיל מתעלה על עצמו ברגעי האמת. חשוב לציין שהוא קלע 4/4 מחוץ לקשת עד כה בסדרה, נקודת ציון מפתיעה בהתחשב בכך שהוא קלע פחות מ-30 שלשות כל העונה טרם הפלייאוף.

מהצד השני, הפייסרס נלחמים כמו שהם יודעים, והם לא עשו למיאמי חיים קלים. טיג'יי וורן (אחד משלישיית הטיג'יי-ים שמשחקים כרגע באינדיאנה, 75% מכל הטיג'יי-ים שאי פעם שיחקו בליגה, כאשר הטיג'יי הנוסף, טיג'יי פורד, גם שיחק את רוב שנותיו באינדי) ממשיך את הכושר האיכותי שלו ממשחקי הדירוג, אבל הוא לא מקבל עזרה מספקת. מלקולם ברוגדון ו-ויקטור אולדיפו קולעים הרבה, אבל באחוזים רעים. מיילס טרנר מבליח לעיתים עם כמה שלשות, אבל מתקשה לעמוד על שלו בהגנה. ושאר מצבת הגארדים והקלעים לא מצליחים לנצל את החולשה של ההיט בקצב משחק מהיר.

נייט מקמילן עדיין יחסר את סאבוניס ולאמב כרגיל, אריק ספולסטרה כנראה ייאלץ להסתדר ללא ג'יי קרואדר ודרק ג'ונס ג'וניור.

הימור: הפייסרס יודעים שזה דה – פקטו משחק להיות או לחדול, אז הם יתגברו על הפרשי הרמות ויצליחו "לגנוב משחק חוץ", 3 הפרש קשוח ומתיש לפייסרס בסיום.

אוקלוהומה סיטי ת'אנדר – יוסטון רוקטס (יוסטון מובילים 2-0 בסדרה), 01:00:

בשקט בשקט, מתחת לראדאר, יש סיכוי שבמדי הרוקטס משחק השחקן בכושר הטוב ביותר בעולם: ג'יימס הארדן.

לאחר הפציעה של ראסל ווסטברוק, רבים התחילו לפקפק ביכולת של הרוקטס לנצח את הסדרה הזו מול אוקלוהומה הקשוחה. זלזלו ביכולות של ג'יימס הארדן, אמרו שהוא סוליסט מדי בכדי לעבור משוכה כה קבוצתית ומגובשת כמו הת'אנדר.

כל השונאים של המזוקן התבדו במהרה. שני המשחקים הראשונים הוכיחו שני דברים שונים, שניהם מאוד קריטיים להצלחה של הרוקטס בהמשך הפלייאוף: הארדן יכול לסחוב, אבל הארדן גם יכול להיסחב. במשחק הראשון, זה היה ג'יימס הארדן טיפוסי: 37 נקודות ענקיות היו די והותר בשביל הטילים מיוסטון, שניצחו 123-108. המשחק השני היה דווקא לא אופייני, הארדן קלע 5/16 מהשדה בלבד וסיים עם "רק" 22 נקודות. למרות זאת, הוא עדיין תרם רבות עם 9 אסיסטים ללא איבוד אחד וגם שלוש חטיפות חשובות, כאשר שחקני המשנה של הרוקטס נתנו את התפוקה, בשני צדי המגרש. שבעה שחקני יוסטון הגיעו לספרות כפולות והם הצליחו להשאיר את הת'אנדר על 98 נקודות בלבד, וזה כאשר שיי גיליג'יוס אלכסנדר קלע 31 נקודות לרעמים.

הימור: יוסטון פשוט נראים טוב יותר, הארדן יחזור לכושר הקליעה הרגיל שלו. 8 לרוקטס.

פורטלנד טרייל בלייזרס – לוס אנג'לס לייקרס (שוויון 1-1 בסדרה), 03:30:

הלילה מסתיים עם משחק מרתק בין הבלייזרס ללייקרס, מערכה שתקנה יתרון עצום למי שתצא עם ידה על העליונה בסיום.

לאחר ההפסד במשחק הראשון, הלייקרס לא הראו שום רחמים על הבלייזרס והנחילו לפורטלנד את ההפסד הכי גרוע שלהם בבועה, 111-88. דמיאן לילארד הוביל את פורטלנד עם 18 נקודות, אך יצא באמצע הרבע השלישי לאחר שנפצע באצבעו, הוא צפוי לשחק הלילה עם קיבוע בסד על האצבע ידו השמאלית.

אצל לוס אנג'לס, אנת'וני דייויס נזכר שהוא אכן אנת'וני דייויס והפציץ עם 31 נקודות ו-11 כדורים חוזרים. נכון, גם במשחק הראשון הוא שם 28 נקודות וקטף 11 קרשים, אבל ההבדל במשחקו היה ניכר. הוא היה יותר תוקפני ולא מוותר בדרכו לסל, פחות התפשר על זריקות מבחוץ. המשחק הזה של דייויס נתן ללברון אפשרות לשחק יותר נינוח, ולמרות שהוא בקושי (זאת אומרת, על פי הסטנדרטים שלו) קלע, הלייקרס עדיין הביסו, סימן מעודד מאוד להמשך.

אם כבר אנחנו בנושא של סימני מעודדים ללייקרס, הם קלעו 14 שלשות בכ-37%, הקליעה מבחוץ הייתה הבעיה הכי חמורה שלהם עד כה בבועה (בשמונת משחקים הדירוג הם קלעו מספר חד ספרתי של שלשות ב-30% בלבד). הבלייזרס לעומתם קלעו מצוין בשמונת המשחקים המקדימים (מעל 15 שלשות ב-41.1%) אבל נפלו במשחק מספר 2 ל-8 שלשות בלבד ב-27.6%.

מלבד הנעדרים הרגילים, זאק קולינס לא יתלבש אצל טרי סטטוס וראג'ון רונדו בסימן שאלה אצל פרנק ווגל.

הימור: כשלילארד לא במאה אחוז כשירות, הבלייזרס לא במאה אחוז כשירות. אני צופה עוד תבוסה, הלייקרס ב-21.

לפוסט הזה יש 446 תגובות

  1. אמן לגבי הלייקרס. דווקא מהמשחקים בהם הקבוצה אינה מפחדת (חטא ההיבריס) – אני חושש…
    היום זה המשחק של המאמנים – מי מהם יעשה את ההתאמות הנכונות. אני מאמין ומקווה שכאן טמונה היכולת של הלייקרס לנצח.
    מעניין ממש האם דונבן & פול יצליחו ליצור התאמות מעניינות היום. מייק ד'אנטוני עשה בינתיים מהלכים יפים אך כולם בתחילת המשחק – במידה ודונבן ופול יצליחו לבנות מהלך תגובה אז תבחן יכולתו של ד'אנטוני להגיב תוך כדי משחק.
    אני מאמין שמיאמי תנצח, אבל אולי אלו התקוות שלי שמדברות.
    שאלה ממש גדולה לגבי אורלנדו – בהיפוך למה שכתבתי לגבי הלייקרס: אם מילווקי יחטאו בהיבריס, אורלנדו יכולים שוב להכות….

    1. הלייקרס לא באים עם גאווה יתרה.
      הם ללא שני שחקנים חשובים כולל אחד שהוא מהחשובים ביותר.
      בלי בראדלי הכל יותר קשה.
      בראדלי הינו היה השנה מגן על אשר משגע מובילי הכדור של הקבוצה המתחרה.
      הוא קלע מעולה מה3 והוביל כדור (ממש בקטנה אבל עשה זאת)
      בהיעדרו אין מי שיעשה את זה במקומו.
      מדהים אבל שוב לברון משחק לצד שחקן שמקומו הוא בg ליג ובמקום הוא משחק בפלייאוף של הנ.ב.א.
      אלכס קרוסו.
      הוא כמו דלבדודה, מקומו לא בנ.ב.א.
      בלי רונדו להרכב השני אין מוביל כדור (שוב….קרוסו הוא התחליף).
      בקיצור נטרפו להם קלפים רציניים.
      צריך ללמוד לעבוד עם זה ואני מקווה שזה יקרה.
      כרגע לברון נראה בכושר התקפי ירוד במיוחד.
      הוא מוסר מדהים ואפילו עושה עבןדה סבירה עד סבירה פלוס בהגנה אבל התקפית הוא מסריח, לא פחות.
      בלי לברון טוב מאוד בהתקפה, שקולע לפחות 25 עד 27 נק בממוצע למשחק, אין ללייקרס שום סיכוי ללכת עד הסוף

  2. לייקרס בפחות מ10 לצערי
    אינדי בנצחון האחרון לעונה זו האמת יש לי הרגשה שמיאמי ינצחו אבל בבראקט הימרתי 4 1 אז ננסה לצאת צודקים 😎
    אכילס ינגב ללא רחם
    ואוק מעל 10 כי לא נראה לי שיהיה סוויפ

  3. תודה עידו, אחלה פריוויו.
    בפלייאוף 2017 הרוקטס הדהימו את העולם כשגררו את הקבוצה המפלצתית של גולדן סטייט ל-7 משחקים והפסידו בבית במשחק 7 רק "בזכות" קריסה מפוארת עם 27 החטאות רצופות מהשלוש.
    הגנת החילופים של הרוקטס כפתה משחק בידודים על הלוחמים, הבליטה את דוראנט על חשבון קרי וקליי וחשפה את מאבקי האגו בקבוצה מהמפרץ, מאבקים בלתי נמנעים שכולם שם – בזכות גדולתם – הצליחו להצניעם ולנטרלם עד כמה שניתן. התשובה למפקפקים ניתנה במעבר של דוראנט לברוקלין.
    .
    אני הייתי בין אלה שייחסו את ההגנה הנהדרת של הרוקטס להגעתו של כריס פול. אני עדיין חושב שהיה לו משקל עצום בקבוצה הנהדרת ההיא. היום הוא מהצד השני של המתרס – וראו זה פלא – ההגנה עדיין בטקסס! אז אולי זה היה בכלל ד'אנטוני? אני חושב שכן.
    גם ואן גנדי דיבר על החילופים האוטומטיים שהשתכללו עם ההרכב הנמוך והפכו את המשחק של אוק' סיטי לסטטי לחלוטין. שחקנים מאוד מחוייבים וחכמים והתיאום ברמה מאוד גבוהה. הארדן משתלב יפה, בעיקר עם ידיים זריזות וחזקות ששוות כמה חטיפות כל משחק. הדבר הכי יפה לראות זה את הלחימה הגדולה של "מדינת הגמדים" בראשותו של טאקר הבלתי נלאה. נראה שהם נלחמים בשביל הארדן ומי שראה את השמחה האמיתית של הארדן (וגם ראס) בתחילת הרבה הרביעי כשהקבוצה ברחה בלעדיו – הבין שיש שם תלכיד מאוד מגובש.
    .
    יוסטון השנה מרגשת בעיקר כי היא מזכירה כדורסל של פעם: הגנה, מחוייבות, אחדות והקרבה. הסמול-בול מחדד את זה, זה מקצין בהכרח את כל מה שטוב. בלי זה הם יובסו. נשאר רק לחכות אם ואיך ראס יחזור. בלעדיו יהיה להם קשה להתקדם. בהנחה שיצליחו לעבור את אוק' סיטי – מול הלייקרס (כנראה) זה יהיה סיפור אחר לגמרי.
    .
    ויש עדיין את אוק' בתמונה. יש לה את כל הכלים אבל כרגע יוסטון מנטרלת אותם. גלינרי חופר בעמידה, אדאמס צל של עצמו, שג"א יוצר יפה אבל רק לעצמו, פול לא מוצא את מקומו. כשאין תנועה קשה לו בגילו לבטא את יכולות המסירה והחדירה שלו.
    למי הפתרונים? אני יודע מי צריך להביא אותם – בילי דונובן (מיצ'ל) – אבל אני לא בטוח שהוא יכול. מולו עומד שועל ותיק וחכם שבינתיים עושה לו KO.
    .
    לגבי הלייקרס-פורטלנד? (רק) בנס-פח-כד-השמן ננוחם…

    1. מסכימה עם כל מילה על יוסטון, הם פשוט לא מפסיקים להפתיע אותי.
      אגלה לך סוד?
      ההימור שלי הוא שאם ראסל מספיק לחזור לסדרה מול הלייקרס, זה עוד ייגמר באליפות לטקסנים.

        1. צופה עכשיו עם 170,000 אוהדים בעולם האימון המסכם של שחקני באיירן על הדשא שחצי ממנו מושקה כרגע….
          פליק ואלקנטרה בצד מדברים ומתבדחים כבר כמעט 10 דקות רצוף. מחר אולי הפעם האחרונה שהם ביחד אבל אלקנטרה עוד יכול לשנות את דעתו ולהישאר במיוחד אם באיירן יקחו מחר את גביע האלופות….

            1. מגבירים את האינטנסיביות של האימון.
              כושר גופני מטורף. אין דבר כזה באן בי איי.

          1. חחח מה אתה מדבר שטויות בnba
            יש להם פסק זמן ואחרי הפסק זמן יש פסק זמן של היריבה ואז יש ריוויו של השופטים ואז צאלנג ואז תיקון סלים ואחרי כל זה הם ככ עייפים הם צריכים לואד מנגמנט ומגע אסור בתכלית האיסור אבל כל הגוף כואב להם מהקפיצות על המגינים אקרובטיקה זה קשה

            1. וגם משחקים כל יומיים. בכדורגל למרות כל הכושר משחקים פעם בשבוע.

            2. פעם בשבוע? מה זה מכבי חיפה?
              יש ליגה ליגת אלופות וגביע זה 3 משחקים בשבוע. ויש שבועות עם 2 משחקים. עכשיו כדורגל משחקים 90 דקות. זה יעני 180 דק בשבוע ששחקן משחק. בכדורסל הוא משחק 105 דק בשבוע אם הוא לא בלואד…

            3. שמעון אתה צודק בעיקר בקשר לכדורגל – הם עובדים הכי קשה וגם משחקים בתנאים הכי קשים. לא רק בכדורסל יש הרבה הפסקות. אתה יודע ששחקן הוקי משחק בממוצע גג 4 או 5 דקות רצוף?

            4. הוקי נחשב לספורט הקבוצתי הכי קשה פיזית, נכון שמשחקים רצוף בד"כ 2-3 דקות ומתחלפים אבל זה סה"כ עד כ-25 דקות משחק לא כולל הארכה ואין מנוחה על המגרש כמו בכדורגל שם משחקים בפועל 30-40 דקות מתוך ה-90 והן קלות יותר פיזית לעומת הוקי

            5. סליחה, הכי קשה זה כדורמים ואחריו הוקי

            6. כדורמים אכן הכי קשה. לפחות לפי מה שמקובל. אבל כדורגל ופוטבול משוחקים בתנאים הכי קשים. אין אולמות

          2. גדול אתה! לא הגעתי לרמה כזאת של "אהדה" אני במקרה הטוב כותב בהופס, במקרה העוד יותר טוב מקלל און-ליין

  4. הסיבוב הראשון מסתמן כאכזבה גדול, למי שאינו אוהד אחת מהקבוצות שמובילות כמובן. ציפיתי לסדרות שיש בהם מאבקים ודוקא הסדרות האמצעים (3:6, 4:5) מאכזבות ומסתמנת בהן שליטה חד צדדית.
    .
    למי יש כח לחפירות דראפט? לפי המוקים שפורסמו מינסוטה בוחרת האדוארדס (2/3) או בול (1/3), מה שמשאיר לג"ס את האופציה לקחת את וויסמן. לא ברור מה הנהלת ג"ס תעשה. המומחים חלוקים. מחציתם חושבים שיבחרו בוויסמן, רבע חושב שיעשו עסקה על סופר סטאר ויש אחרים שחושבים שיעשו עסקה לרדת בבחירה תמורת שחקן.
    .
    על עסקאות סורסטאר בפעם אחרת. יש הצעות לעסקה על ירידה במיקום עבור שחקן? שיקגו הציעו את קרטר ונדחו (קולע 20% משלוש).

  5. מכסכים עם התחזיות עידו, מלבד מיאמי – אינדיאנה שיכול ללכת כמובן לכאן או לכאן. לבלייזרס חסר קולינס מאד. בלעדו, ואם לילארד פצוע באצבע, המשחק של הלייקרס, אבל אולי לא ב-21.

  6. אין חדש תחת השמש. ה-RESTART היה RESTART. לאט לאט הבאקס והרפטורס של העולם יתחילו לצוף מעל הבינוניים והחלשים. לכן ה-RESTART היה הרבה יותר מעניין ותחרותי!

    1. לא היה להם סיכוי מהתחלה בטח ללא סאבוניס, אבל גם איתו הסיכוי היה קלוש.
      למיאמי יש מאמן שהיה צריך להיות בשלישיה הסופית ומשום מה שמו שם את סילי בילי ובודנהולצר הטיפה אוברייטד

  7. מיאמי נראית כמו מועמדת בכירה לצאת מהמזרח ואולי גם לעשות הפתעה בגמר.
    אין לה סקוררי על אבל תמיד מישהו מדראגיץ',הירו(רוקי כן?) ובאטלר יתפוס יום ויוביל את ההתקפה.
    בהגנה אין סל קל עם קראודר,איגי וכמובן באטלר ובאם האיום.
    כמובן שתמיד דאנקן רובינסון יחכה לאלפית שנייה כדי להצליף בך מ3.

  8. ההגנה של יוסטון מפתיעה ומדהימה!
    יכול להיות שאנחנו פה רואים היסטוריה, אם יוסטון לוקחת את הסדרה הזו עם ההגנה, עונה שתיים וכל הליגה עוברת לסמול-בול, אם אין מחיר הגנתי שמשולם אין שום סיבה לאלשחק עם חמישה קלעים על המגרש.

  9. לא מאמין למה שאני רואה ,okc הקבוצה הכי מאורגנת בליגה בתקופה האחרונה ,הלוחמת הקשוחה, פותחת רגלים לקבוצה עם התדמית הכי רכה בליגה , שהפסידה לניקס לקראת סוף העונה, הקבוצה של פאקינג גיימס – תקלע תקלע ,הגנה זה לנגרים – הארדן עושה הגנה קשוחה ומעלימה לחלויטין את okc.

    1. עזוב אותך תדמיות. כאן ועכשיו יוסטון מדהימה. טאקר מאמן הגנה על המגרש. הגנת חילופים. ג'ף גרין שמשחק כמו אולסטאר, הארדן שם נקודות און קול. הם מועמדים רציניים לתואר. בטח שבטח לסיים את הסדרה הזאת עם מטאטא בתחת של בילי.

  10. אחת הבעיות של אוקלהומה היא שדניס שרודר לא הגיע עדיין לסידרה ולא נראה כמו השחקן השישי של העונה.
    בנוסף אדמס נראה קצת מנותק (אולי מתגעגע לראס) ולדעתי הוריד יותר מדי משקל, בעיקר מסת שריר מן הסתם. אין מצב שבמשקל הנוכחי הוא עשה בוקסינג אאוט לפרות בהצלחה.

            1. אתה שבוע אני שבועיים (אני נותן לך מכפיל בגלל שיוסטון כזאת מדהימה).
              בדקתי ומשנים את הכינוי המוצג בפרופיל האישי.
              we on !

            2. סגור

  11. הפסקה +6 ליוסטון.
    אני חודר על הטופס עשר שלי

    דיימו, פריק, לברון, באטלר, ואן פליט, לוקה, קוואי, הארדן, מיטשל דונובן.

    הבא בתור להכנס זה בראון, סת קארי. דיוויס, אמביד, סוויט לו, צובאקה.
    מרכוס סמרט גם גבוה אצלי.

    הרשימה היא רק למי שמשחק בפלייאוף

  12. חחח
    ג'ף גרין אם הוא ממשיך כך הארדן מצא את המס 2 שלו והוא לא ווסטברוק…משחקן ששוכב בודד בשוק הבייאוטים ועובר 12 קבוצות בליגה נהיה לאולסטאר עושה הכל!
    ריב
    אונדים ,הובלת כדור, שלשות, פיקנרול. חזק, פיזי,שומר טוב
    מדהים.

  13. כיף שמשחק צמוד, אבל אין פה הצגת כדורסל רצינית בעיני. אוק' שאמורה להיות חכמה יותר עם 3 הגארדים הזריזים והחכמים, בסוף נראית רק כתלויה באייזו של אותם 3, בלי ניצול אמיתי של הייתרון המשמעותי של אדאמס. ומצד שני גם – אייזו של הארדן, ושל גורדון, ושל ג'ף גרין. הארדן אכן מוסר מסירות חכמות, זה יפה, זה כן.

  14. לא ברור מה נסגר עם אדאמס רק חמש זריקות כל המשחק עכשיו זרק עוד אחת וקלע למה לא להשתמש בו יותר?
    העיקר שאנשים חשבו שהבעיה איתו זה ראס.

  15. אוקלהומה לא מוותרים והסיבה שהם עדיין במשחק עם סיכוי לנצח היא כי שרודר סוף סוף הופיע, גם היום הוא לא במיטבו ולמרות שקלע הרבה הוא 2-10 מהשלוש וחגגו עליו בהגנה בלא מעט רגעי מפתח

    1. לא סיבכו כלום אין פה בייתיות. יכולים לבוא כמו חדשים עוד יומיים ולדרוס.
      אדאמס נפצע בברך ולא ברור כמה זה חמור יכול להיות שלא ישחק משחק הבא

  16. לברון מתלונן שלא שרקו לו עבירה.
    אין ספק בכלל מה יקרה עכשיו בחזרה מפסק הזמן.. השאלה היחידה היא אם זה יהיה לשלשה או לשתיים

  17. וקצת בשורות טובות:
    לדונציץ אין פציעה רצינית בקרסול (MRI יצא נקי) והוא יהיה החלטה בזמן משחק מחר (מה שאומר שכנראה ישחק)

  18. עד עכשיו 6 עבירות לחובת הבלייזרס. הלייקרס עמדו על הקו 11 פעמים.
    עד עכשיו עבירה אחת לחובת הלייקרס. הבלייזרס עמדו על הקו פעמיים.

  19. השיקוץ על הפנים, שחקן גמור.
    כמה פוזות על כלום, זה מה שנשאר לו.
    יש לו מניע אחד היום – להראות שהוא עדיין מסוגל לקלוע הרבה נקודות אחרי משחק הנפל הקודם.
    זה יהיה בעוכריהם, הוא פוגע במשחק.

    1. משחקים 5X8, אני עדיין בהלם ממה שעשו לגבריאל ברבע הראשון, פשוט שוחטים אותו ומוציאים אותו כל משחק על ההתחלה על כלום, שריקות מומצאות לחלוטין כשדייוויס מולו, הוא חסר אונים הבחור, מסכן ממש.
      הוא עמד ידיים למעלה ולא זז, דייוויס זרק חצי מרחק והחטיא, שרקו לו את השנייה.
      אפילו לא הראו ריפליי.

    1. אין לו כלום, קונטביוס קלוד פופ זה גארד חילוש לא מתאים לליגה הישראלית , יורדים פה באתר הגרסה ולא בצדק על קרוסו מעדיף אותן בעל הזדמנות עליו

  20. זה היה דוגמה מצוינת למה שקורה היום עם השיפוט בנ.ב.א.:
    צעדים ברורים של דיוויס שלא נשרקו (בגלל השם) וכדי לאזן את זה הדביקו עבירה לדווייט הווארד (שנמצא על המגרש, אגב, כנראה רק כדי לעורר פרובוקציות ולנסות להוציא מהכלים את נורקיץ' וווייטסייד בע"מ)

  21. לברןם לוחק רובאונד מוחת יל חבר לקבוצה ומייד מקבל זריקות מהקו בגלל שהוא נפל… אנחנו מתמודדים פה מול האולמפוס

  22. כבר אין מה לומר על השיפוט המזעזע הזה.
    ומישהו יכול להסביר איך היה סל של לברון (כשהוא מעד על שחקן מהקבוצה שלו וקיבל עבירה) ואז הוא קיבל 2 זריקות עונשין במקום אחת???

  23. ראיתם את העבירה על לילארד ? לא הייתה ולא נבראה ההגנה של הלייקרס בדיחה, השיקצה לא מגן למזלנו יש לנו 8 שחקנים על הפרקט , מחצית הבאה מהפך

  24. מישהו יכול להסביר איך היה סל של לברון (כשהוא מעד על שחקן מהקבוצה שלו וקיבל עבירה) ואז הוא קיבל 2 זריקות עונשין במקום אחת??? (דקה למחצית)

    1. אין מה להסביר יש רק קבוצה אחת שיכולה לצאת מהסידרה הזאת מבחינת הליגה…
      הם יכולים למשוך את זה לעשות את זה צמוד אבל המנצחת הסוםית של הסידרה יכולה להיות רק אחת כמו ב2002

  25. לא מרפה עד שאקבל מענה..
    מישהו יכול להסביר איך היה סל של לברון (כשהוא מעד על שחקן מהקבוצה שלו וקיבל עבירה) ואז הוא קיבל 2 זריקות עונשין במקום אחת??? (דקה למחצית)

  26. הלייקרס מובילים כמעט בכל פרמטר במחצית (ריב', אסיסטים, חס', איבודים, נק' מהספסל). אבל יש להם אחוזים מחרידים מהעונשין (58%) ומהשלוש (25%)

    1. ללא השיפוט יש פה פער של 15 נקודות + לפורטלנד, אני אוהד לייקרס אבל צריך להיות עיוור כדי לראות שהמשחק לא כשר, אבל מה אני מבין לפי דברי הרוזן יש בליגה שקיפות מוחלטת והשופטים רק טעו, 31 זריקות של הלייקרס מול 8 של פורטלנד . לברון מקבל שריקות אחרי שאוויר נוגע בו אני במקומו זורק מהלוגו ונופל יקבל גם עבירה

        1. אני אוהב את פילי מאז שהפסידו לנו בסדרה מול אייברסון את הלייקרס אני אוהד מאז שהגעתי לארהב ליוויתי אותם בכל כך הרבה משחקים

  27. אנתוני דיוויס זרק 3 פעמים לסל בכל המחצית, בדיוק כמו מריו הזוניה, אבל גם עם 3 אסיסטים
    לברון-שחקן-גמור עם 7-9 מהשדה (אני מסכים שהוא זקן עייף)
    KCP קטסטרופה
    מרכוס מוריס פוטנציאל לא מנוצל
    קארוסו מצחיק
    25% מחפירים מהשלוש
    12 איבודים
    58% מחפירים מהעונשין (בנוהל)
    28 כ"ח
    .
    כ. אנתוני עם יום שחור, שומר את השלשה בלב לסיום
    משולם אחלה כרגיל, גם ליליארד
    נורקיץ עם 2 זריקות כל המחצית (למה?)
    גארי טרנט אויר בהגנה
    39% מהשדה
    22 כ"ח

        1. גם כשהיית בשיא שלך לא היית נותן את הדאנקים שלו ולא היית נותן בבלונדינית שלו אבל תמיד חשוב להיות אופטימי😉

    1. 👍 מנחם, אני משתדל לקרוא כל דבר שאתה כותב אבל תודה על ההדס אפ.
      אני לא יודע כמה אוכל להגיב כי לאשתי יש יומהולדת מחרתיים ואני לוקח אותה לשני ליילות בסוויטה להשתולל קצת.

  28. יש לחסן קפיצה בכלל?
    בריבאונד הקפה אני רואה רק גובה ולא קפיצה. שולח אצבעות אבל אין איזה חצי מטר 80 ס"מ באוויר. אולי רק בהטבעות.

  29. קרוסו ענק אתם רואים את השני נוי שהביא למגרש , לחימה האסל הגנה , מת עליו הוא אדיר , יש פה באתר לא בצדק ירידה עליו

  30. וואללה חשבתי שסטוטס מאמן סביר.
    ההפרש הזה הוא עליו לגמרי.
    ניהול משחק כושל בלשון המעטה.
    מגיב מאוחר, אם בכלל, ולא יוזם כלום.

    1. הוא היה צריך לעוף כבר לפני שנים אהבל עם תעודות אומר להם בהצלחה אתם לא ממצים חצי מהפוטנציאל שלכם, החיסרון של קרוסו לצערי זה שהוא זרג ולילארד יכול להוציא את העבירות בושה האלה אליו

  31. הזוניה? סיימונס? בשלב כזה של המשחק? בשלב כזה של הסדרה?
    החלטות איומות של מאמן לא יציב. ממש חבל. נראה אם נורקיץ' את לילארד את מק'ולם יצליחו לעשות נס.
    אגב – 37 זריקות עונשין לעומת 1 זה חסר תקדים.
    21 עבירות לבלייזרס. 13 ללייקרס.
    בושה

  32. לייקרס עם 38 זריקות מהקו
    פורטלנד עם 8 בלבד.
    זה סיכול ממוקד של השופטים.
    גם בית ג'ין לא יעזור להם.
    זו הזנייה של המשחר
    אינעל דין בבור ביג'בהום…

  33. רבע שני רצוף שבסיומו הלייקרס מתלוננים על השיפוט.. מביך..
    37 זריקות עונשין לעומת 13..
    21 עבירות לזכותם לעומת 14 לחובתם..
    והם מתלוננים..
    אבסורד

  34. המאמן לברון מחליט להכניס את חבר שלו שהגופה שלו פרשה עוד בקליבלנד גי אר סמית שהוא שחקן חילוש, יש 7 נגד 6 על המגרש כעת

  35. מצטער מועדון ללל אני יודע שאני אחד הנציגים ואני הולך עם חולצה בראש מורם, אבל האהבה ללייקרס חזקה ממני.

    1. וולמארט בשמים?
      אולי מיץ' ישקיע עוד כסף במכבי? יביא אותנו לבתים באלופות? מה אתה אומר דה שוט?

  36. מישהו יודע למה פורטלנד הביאו דאבל טים משחק שלם על הארדן בבועה דאבל טים ואל השיקצה אין שומר שקרוב אליו ב2 מטר? והוא מטייל לו ברחבות ועושה מה בא לו?
    מוסד טנש יש תשובות?

  37. את לברון אני מבין – לא צעיר, נתן את כל כולו במשחק. אבל דיוויס? מפונק יהיר.
    שחקן שלא יורד לעזור לחברים שלו בהגנה אחרי 10 שניות הוא שחקן שלא ראוי להיות בקבוצה אלופה.
    נקודה

  38. נורקיק נתן משחק אחד מצויין ועשינו ממנו אלוהים קטן.
    מה הוא באמת שווה רואים במשחקים האחרונים… רכות מלטפת בחסות השופפים

  39. הלייקרס קבוצה דוחה וכנראה לא תזכה באליפות.
    נורקיץ' היום בעט בדליים שהוא מילא בכל התקופה בבועה. הוא היה נוראי הערב.
    ניהול המשחק של סטוטס היה מתחת לכל ביקורת.
    לילארד עייף ופצוע, ודווקא מק'ולם חזר לעצמו סוף סוף.
    ווייטסייד נותן את המעט שלו וכמוהו טרנט – אבל משהו חסר.

            1. מפחד יותר מהם מאשר מהקליפרס

  40. לא מבין את המשחק של סטוטס. שחק פשוט. חסימהגבוה בום זריקה.חדירה. אם תופשים יום מנצחים. ככה שחקנו כל השנה

  41. דבר טוב אחד כן לקחתי מהמשחק הזב'ה, מלו על 20 נקודות באחוזים טובים, 6 קרשים 2 בונבונים ווווווווווווווווווווווו 4 עגבניות…

  42. אי אפשר לנצח בלי ספסל ובלי הגנה, נורקיץ' כל כך רך, מקבל סל אחרי סל ומתי עושה עבירה בזריקה הכי קשה ולא קשורה. קבוצות בקושי נושמות, סטוטס מקובע עם הרבע ראשון השלם ללילארד ואח"כ כמה דקות מנוחה ברבע השני ואז הוא כבר מגיע גמור לגמרי לסוף המשחק. רבע אחרון מביך מבחינת כדורסל, ברמות הנמוכות ביותר. היו לפורטלנד כל כך הרבה הזדמנויות לעשות משחק צמוד ברבע האחרון, אבל הרכות בהגנה עם כל האליי אופס וקליעות האימון של הגבה זה משהו שאי אפשר לקבל במשחק פלייאוף קריטי- וכאן זה אפילו לא היה קשור לשופטים.

  43. בפורטלנד אף שחקן ספסל חוץ מטרנט לא חלק אמיתי מהקבוצה. הם רק סותמי חורים לתת דקות מנוחה, ככה אי אפשר לאורך זמן לנצח בסדרות . אפשר לנצח משחקים כשהחמישיה מתפקדת טוב, ויש כישרון בחמישיה הזו, אבל השחיקה שלהם הולכת ומחמירה, וגם חוסר הביטחון של שחקני הספסל לא מאפשר לבנות על תפוקה .

  44. אולי אני קצת נוקשה,אבל מה הקוע בזריקות של ליליארד מקילומטר? זה טוב מידי פעם, אהל לא כ ל התקפה.
    בכללי הסכימה של הבלייזרס מאוד פשוטה, תנו את הכדור לליליארד/מקולום/מלו זוזו, ותנו להם לזרוק.
    אולי זה הדבר הכי יעיל שיש להם לעשות, אבל כדורסל זה לא.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט