חגיגה בראשון הראשון – פריוויו ובלוג חי למשחקי הפלייאוף של יום ראשון / עמיחי קטן

20:00 פילדלפיה סבנטי סיקסרס – בוסטון סלטיקס (3- 0 בסדרה לבוסטון):

אפשר לחלק את המשחקים עד כה בסדרה ל-2 סוגים. הסוג הראשון הוא משחק 2 בו בוסטון קלעו טוב וההפרש לזכותם היה גבוה מאוד, והסוג השני הוא משחקים 1 ו-3, בהם ההגנה של הסיקסרס שמרה על המשחק צמוד, רק כדי לאבד את זה בקלאץ' ולהפסיד בהפרש של 8 נקודות. ג'ואל אמביד פותח מצוין משחקים ומגיע שחוק לקלאץ', ואז ברט בראון מעלה הרכבים שלא מצליחים לעשות סל, בעוד בוסטון מוצאים כל פעם מישהו אחר שיקלע את הסלים המכריעים. פעם טייטום, פעם בראון, ובמשחק האחרון בעיקר קמבה.

אני קורא מכאן לאלטון בראנד – פרק את העסק. התחושה היא שאנחנו בדרך לסוויפ שיראה את הכישלון הברור של הסיקסרס גם העונה ויתחילו לחשוב מחדש על העסק הזה. יהיה לנו הרבה זמן לדון בשאלה איזה מסקנות בדיוק צריך, אבל משהו צריך לקרות כדי שפילי יצאו מהמסלול הבעייתי שלהם.

התאמה נדרשת לפילדלפיה: לחשוב התקפה. ברט בראון בונה הרכבים שיתאימו הגנתית ומשלם על זה פעם אחר פעם כשההתקפה שלו נתקעת לחלוטין, בעוד בבוסטון תמיד יהיה מי שיצליח לשים את הכדור בסל. חשיבה התקפית אולי תפגע בהגנה, אבל פילדלפיה יצליחו אולי לשכנע אותנו שהם יצליחו לקלוע כשצריך.

התאמה נדרשת לבוסטון: יותר הנעת כדור. ההתקפה של בוסטון מבוססת הרבה על בידודים בתורות של קמבה, טייטום או בראון, וזה מאפשר להגנה להגיע לתוצאות סבירות ברוב המקרים עד כה. משחק התקפה שמבוסס על הנעת כדור ולא על בידודים יכול להיות תרגול חשוב מאוד לקראת הסדרה המתקרבת נגד האלופה המכהנת.

המפתח של המשחק הוא אמביד בדקות ההכרעה. אני הייתי מצמצם את הדקות שלו במחצית השנייה ושומר אותו כמה שיותר טרי לדקות האחרונות, בתור הגורם הכמעט בלעדי לייצור סלים במחסני פילי.

הימור: הסיקסרס חושבים בכיוונים הלא נכונים. בוסטון ב-15.

22:30 דאלאס מאבריקס – לוס אנג'לס קליפרס (2- 1 בסדרה לקליפרס ):

הסדרה נפתחה בבליץ 18- 2 של הקליפרס, אבל דאלאס הגיבו בריצת 48- 18, ומאז מדובר בסדרה הכי צמודה עד כה בפלייאוף. דאלאס הצליחו להיות שווי ערך לקליפרס לאורך זמן בעיקר בזכות התקפה ששומרת על היעילות ההיסטורית של העונה הסדירה, בראשות לוקה דונצ'יץ' כמובן, אבל גם יכולת טובה מאוד של פורזינגיס ושל הספסל בראשות סת' קרי. גם ההגנה של דאלאס הפתיעה לטובה בשני המשחקים הראשונים, כאשר הקליפרס קלעו 14/25 ו-16/24 מהצבע בשני המשחקים הראשונים.

המשחק השלישי כבר שינה את הדינמיקה של הסדרה, כאשר למרות שגם הוא הסתיים בהפרש נמוך יחסית, הפעם השליטה של הקליפרס הייתה די מובהקת, ובעיקר הקליפרס הצליחו ללכת לצבע באופן שיטתי וביעילות, וקלעו 21/29 מהצבע, מעט יותר מ-70%, אחרי בערך 60% בשני המשחקים הראשונים. מה שמדאיג עוד יותר את דאלאס זה כמובן הפציעה של לוקה דונצ'יץ' שבספק למשחק, והתחושה שאין למאבס מה למכור בלעדיו.

התאמה נדרשת לדאלאס: הגנה על הצבע. הקליעה מבחוץ של הקליפרס הייתה טובה משמעותית מהממוצע, וניתן לשער שבהמשך זה ירד, בעיקר אם את מקומו של דונצ'יץ' יתפסו שחקנים הגנתיים יותר, אבל הקליפרס מצאו את הכלים להגיע לצבע ביעילות למרות הנוכחות של פורזינגיס (ובובאן), ולמרות שדאלאס לא איבדו הרבה כדורים במשחק האחרון. ריק קרלייל המצוין צריך לחפש את הדרך לבלום את זה.

התאמה נדרשת לקליפרס: לשחק הגנה. דאלאס היא קבוצת התקפה טובה ברמות היסטוריות, והיא מוכיחה את זה גם בסדרה, וגם ברגעים שדונצ'יץ' מתמודד עם פציעות ובעיית עבירות. הקליפרס עוד לא לגמרי התחילו לשחק הגנה כמו שצריך ובונים על ההתקפה שתעשה את העבודה. ראינו שזה עשוי שלא לקרות.

המפתח של המשחק הוא הקליעה של הספסל, בעיקר זה של דאלאס. הקליפרס מאפשרים להמון שחקנים לבוא לידי ביטוי, ואם הם צריכים 120 נקודות כדי לנצח לא הייתי מהמר על זה בכל פעם.

הימור: אני בעד דאלאס, אבל נראה שזה מתחיל להיות קשה מדי. הקליפרס ב-8.

1:30 ברוקלין נטס – טורונטו ראפטורס (3- 0 בסדרה לטורונטו):

ברוקלין באמת משתדלים לעשות ככל שביכולתם כדי להקשות על האלופה, ובמשחק השני הצליחו אפילו לנצל יום קליעה רע של טורונטו ולהוביל ברוב שלבי המשחק. גם במקרה ההוא הראפטורס הצליחו להשתלט על המשחק ברבע האחרון, ובשניים האחרים הקנדים שלטו מהרע הראשון ופתחו פערים בלתי מחיקים.

מהסדרה הזאת לא היו לנו הרבה ציפיות, והיא באמת עונה בזה עד כה, אבל יום קליעה טוב של ברוקלין או רע של טורונטו יכול להביא שוב משחק צמוד, כמו משחק 2, ואולי עם סיכוי לסיום שונה שיביא לנטס לפחות משחק אחד למזכרת.

התאמה נדרשת ברוקלין: משחק קליעה ייחודי של לברט. ככל הנראה השחקן היחיד של הנטס שיכול להתמודד עם ההגנה הנהדרת של טורונטו, מה שיגרום לכאב ראש קל עבור מאמן העונה הטרי.

התאמה נדרשת טורונטו: לשחק קצת יותר הגנת אחד על אחד. הכיוון לשלב הבא הוא בוסטון מרובת הקלעים שתאלץ את טורונטו לשמור עם פחות טראפים, וכדאי להתחיל להתאמן.

המפתח של המשחק הוא הקליעה של טורונטו מרחוק. ברוקלין מהמרים על זה באופן כמעט מוצהר, ובמקרה שההימור עבד לנטס גם היה משחק צמוד.

הימור: נראה לי שמגיע לנו לראות עוד משחק צמוד מהנטס, אבל לבקש מהם ניצחון זה מוגזם. טורונטו ב-6.

4:00 יוטה ג'אז – דנבר נאגטס (2- 1 בסדרה ליוטה):

הסדרה נפתחה בהפצצה של דנבר מחוץ לקשת ואחרי זה התפוצצות של דונובן מיטשל. הסיפור הזה הסתיים בהתעלות של ג'מאל מארי וניצחון של דנבר בהארכה, ואחרי ח"י רגעים במשחק 2 נראה שהיה שגם המשחק הזה יהיה צמוד. מאותו רגע יוטה קלעו עוד 209 נקודות לעומת 150 בלבד של דנבר, והג'אז השיגו 2 ניצחונות קלילים, הרבה מזה בזכות הפצצות מחוץ לקשת.

מייק קונלי חזר במשחק 3 והתכבד להיות הקלעי המוביל בניצחון שהראה גם את החשיבות והיתרון ההגנתי שלו על פני הגארדים האחרים של יוטה. פתאום יחד איתו הג'אז נראים קצת כמו סוס שחור פוטנציאלי, בזמן שגובר מנצח את יוקיץ' בקרב הגבוהים, ואף אחד אחר בדנבר לא ממש ראוי לאזכור.

התאמה נדרשת יוטה: לנסות הרכבים מגוונים. ליוטה יש הזדמנות לבנות התאמה בהרבה מערכים שונים שיכולה לסייע להם בהמשך, בעיקר כשאנחנו יודעים שלא תמיד החמישייה מסתדרת היטב.

התאמה נדרשת דנבר: כמו שאמרו הגששים "טו פוט דה בול אין דה סל". יש לדנבר הרבה כישרון התקפי, והם לא משתמשים בו מספיק. זה כולל לתת דקות לבול בול שקלע 11 בזמן זבל, אבל יכול להפתיע את יוטה גם בזמן אמיתי.

המפתח של המשחק הוא הקליעה מבחוץ של שתי הקבוצות. המשחק בו דנבר קלעו טוב יותר מיוטה היה זה בו הם ניצחו, למרות הופעה היסטורית של דונובן מיטשל, והשניים בהם יוטה קלעו טוב יותר הסתיימו בניצחונות קלים.

הימור: הפעם יהיה צמוד יותר, ובסוף יוקיץ' יעשה את שלו בקלאץ'. דנבר ב-5.

ולסיום – החידה השבועית במתכונת פלייאוף. היום יעלו לראשונה בפלייאוף הזה קבוצות שמחזיקות ביתרון 3- 0 בסדרה. ידוע שאף קבוצת NBA לא חזרה מפיגור 3- 0 לניצחון בסדרה, אבל היו כמה מקרים בהם קבוצה חזרה מ-3- 0 וכפתה משחק 7 בו הפסידה. בכמה מקרים מדובר ומי הקבוצות המדוברות?

עמיחי קטן

עורך ראשי. תמיד בעד הישראלים ולא רק בספורט, בהכל.

לפוסט הזה יש 478 תגובות

  1. תודה חיים. אם אני לא טועה החזרה מ-3-0 קרתה פעמיים, אחת מהפעמים הייתה דנבר של 1994 שחזרה מ-3-0 ל-3-3 נגד יוטה של סטוקטון ומאלון והפסידה.
    .
    מסכים איתך בקשר לסיקסרס. צריך שם שינוי: בין אם זה רק החלפת המאמן או טריידים על חלק משחקני החמישייה. אם סקרמנטו מסכימה למהלך של הורפורד על באדי הילד זה יכול לעשות טוב לכל המעורבים, אני חושב שהורפורד כסנטר ליד באגלי/בייליצה יכול לעבוד לא רע בכלל וככה בוגדנוביץ' יפתח בקינגס. מעניין אם היום טוביאס האריס יקלע שלשה.
    .
    השאלה הגדולה בדאלאס היא אם לוקה ישחק (אני חושב שכן) ואיך לוקה ישחק (אני חושב שלא טוב בגלל הפציעה וההגנה הטובה של הפורוורדים של הקליפרס). דנבר לדעתי לא תנצח, כי הם צריכים לעשות כמה שינויים בהגנה. הרעיון של לתת ליוקיץ' לשמור על אוניל או מורגן, תפקיד יותר קל מהשמירה על גובר ואחד שפחות ידרוש ממנו מאמץ על הגארדים אחרי החסימות של גובר. יכול להיות שהייתי נותן לג'רמי גרנט לפתוח כי הוא יותר switchable ממילסאפ, אחלה של שחקן אבל אחד שעדיין לא בסדרה הזאת.

    1. בהנחה ובגאלי אכן ישחק מתישהו בליגה הזו כך או כך לא רואה את הורפורד בגילו מועיל בשום צורה לקבוצה אבודה כמו סקרמנטו. הם קודם כל צריכים השראה, הם כמו קבוצה שסתם מעבירה את הזמן כל עונה.
      הייתי רוצה לראות בוגדן יוצא משם לקבוצה עם שאיפות

  2. תודה חיים!
    אחלה פריוויו!
    לא יודע למה עכשיו דווקא, אבל קוואי בפלייאוף הזה מזכיר מאד את ג'ורדן, בדאנקים על שחקנים , בפידוואיים החלקים בתנועה אלגנטית אחרי חפירה בפוסט, תענוג לצפיה, שחקן מס 1 בליגה בעיני.
    תמיד הוא שיעמם אותי ברובוטיות שלו היום הוא חווית צפיה מס' 1 בליגה מבחינתי.
    אגב חויית צפיה, חמשת חוויות הצפיה בריסטארט מבחינתי הן
    1.קוואי לוקח שחקן ב1 על 1, אומנות.
    2.ההגנה של יוסטון, הורגת את הנעת הכדור של okc.
    3.דונובן מייייצ'ל, וואו.
    4הקליעה של הירו ממיאמי, אחת הזריקות היפות בליגה.
    5.הקיטש עם הילדים, הנשיקות הדביקיות בקהל, התחרויות המטופשות במחצית כל אלה אאוט, אונלי בסקטבול.

  3. תודה חיים.
    בפלייאוף הזה קיבלנו עד עכשיו כמעט תמיד משחקים בשעות נוחות. אולי לא תמיד משחקי עילית אבל אחרי כמה חודשים בלי כדור סל הייתי קם לראות גם שארלוט נגד מיניסוטה.
    זכור לי רק מה שרועי ציין.. היו להם כמה קאמבקים מדהימים באותה עונה (ממקום שמיני נראה לי).
    לדעתי לא תהיה סדרה של 7 משחקים בשום שלב בפלייאוף. יש מתח והכל אבל מרגיש שהמומנטומים של הקבוצות יכריעו משחקים, אין קהל ושינוי אווירה ולכן השחקנים שיתאקלמו יותר טוב יובילו לכל אורך הסדרה.

  4. בוסטון (יש גבול לכל תעלול, ראשו של ברט בראון יתגולל באפר הלילה {מטאפורית, כמובן, שיזכה לחיים ארוכים ולתפקידי עוזר מאמן})
    קליפרס (לא יודע מה קרה ללוקה אבל מקווה שאם הוא ישחק הלילה זה רק בגלל שאין שום סיכון פיזי, שלא יקרה דוראנט 2.0)
    טורונטו
    דנבר (ממש לא בטוח, אבל מקווה לסדרה ארוכה)
    .
    תודה חיים, אחלה פריוויו.

  5. תודה רבה!

    פילי – משהו רקוב שם מעבר לבנייה הלא טובה של הסגל, כל שחקן שהגיע לשם צנח ביכולת והם נראים אפאטיים ואיטיים, כאילו גישת ה-'אליפות או באסט' של התהליך חילחלה גם לשחקנים (והעונה אין אליפות…)

    דאלאס – גם אם יפסידו 4-1 לקליפרס עדיין היתה להם עונה טובה מעבר לציפיות, לא הייתי מסכן את לוקה היום אלא אם הוא באמת 90%+

  6. תודה חיים .
    היום זה קודם כל ליגת האלופות אולי נצטרף לחלקו האחרון של קליפרס /דאלאס .
    ממחר הפוקוס יהיה בלעדי על הנ.ב.א .

  7. תודה רבה על אחלה פריוויו.
    מעניין לראות את דנבר מול יוטה, אני חושב שיוטה הבינו שלדנבר אין הגנה. הגנה מזעזעת, אתה לא יכול לשמור עם יוקיץ' ופורטר, שהאחרון קונוס ברמות של קוזמה. במיוחד מול ההתקפה החכמה של יוטה. קונלי חזר, ובמשחק ששיחק נראה טוב, זה עוד שחקן חכם, מנוסה, שיכול לשים נקודות.
    דנבר צריכה קודם כל להתחיל לשמור, גם ההתקפה מקרטעת, אבל אי אפשר לשמור כל כך גרוע.

  8. לא רואה את פילי או אינדיאנה או הנטס חוזרים מ3-0 אבל אם קבוצה תחזור מ3-0 זה יהיה בפליאוף הזה שאין ביתיות

    1. שרת רציתי להעיר לך על משהו שרשמת בדיון לפני כמה ימים שלא הספקתי וסליחה מראש על הטרחנות.
      המילה כלום משמעותה משהו ולא העדר משהו. כלומר בשביל לתאר העדר משהו צריך את מילת השלילה "לא" – לא כלום.
      אם אני לא טועה גם הצירוף "שום דבר" אינו מציין שלילה של משהו אלא פירושו "דבר קטן" ולכן כל הדיון לגבי השום שהתפתח שם מתבסס על הנחה לא נכונה.
      בנוסף כל מה שנאמר שם בהקשר של שום ואנטיביוטיקה של הטבע היא לא יותר מפסאודו מדע, ניו אייג' ובורות לגבי איך עובדת מערכת החיסון, חיידקים, וירוסים, תזונה, אנטיביוטיקה ועוד.

      1. בהמשך לשיחתנו הקודמת, ועל אף היותך אוהד הלייקרס שהיא לא יותר מפסאודו ספורט שואו טיים ובורות על איך עובד הנבא השופטים הקומישנר וחוקי הטמפרינג הרשה לי לחלוק עלייך בנושא השום. בלי להכנס לשום מחקר על יכולתיו המופלאות של השום מערכת החיסון וכיוב, ניתן לראות בוודאות שאוכלוסיות שצורכות יותר שום טבעי הן אוכלוסיות יותר בריאות. אני לא מתכוון לשום שמגיע היום מסין בגודל של פיל, אלה שום אמיתי אורגאני, טרי, עדיף מהגינה אבל אם אין לפחות מחקלאי שאתה סומך עליו.

  9. לוקה בטח ישחק, להוכיח שהביץ' אס ווייט בוי יודע לתת בראש, פורזינגיס יתן כתף, בובאן יתן כתף שניה וקלבר ישלים רביעיית ונילים שלא תבוא בטוב בעין לחבורת הקליפרים.
    נקווה לשיפוט זורם בלי שריקות אנד וואן וכדומה ולשוויון בסדרה.

  10. בעניין השיפוט, לילארד אמר שקשה לנצח את הלייקרס כשהם "חיים על קו העונשין" ומק'מילן אמר שזה שמיאמי זרקו 52 זריקות עונשין זה "מגוחך".
    ברצינות עכשיו, פחות לשרוק, תנו למשחק לזרום.

    1. תודה על הדברים. חשבתי על עניין השיפוט. המסקנה היא שצריך להחזיר למתכונת של שני שופטים. שתי משרוקיות ישרקו פחות מבחינה סטטיסטית. בכל מקרה תמיד הולכים למסך לבדוק מקרים מסויימים.

  11. תודה חיים. איתך בהימורים. הסוויפ מהסלטיקס יעשה רק טוב לפילי שיעיפו את בראון באיחור של שנתיים… אטקינסון יכול לסדר שם את העסק

  12. הייתי ממליץ לדאלאס לא לסכן את לוקה כי אין להם סיכוי וחבל לסכן אותו סתם. בסוף יתברר שהניצחון הראשון היה בעוכריהם

  13. לפילי הייתה בדיוק קבוצה טובה וכיפית אחת, כשסימונס היה מוקף קלעי שלשות אחרי שאמביד לא היה כשיר והם רצו עם רצף נצחונות מדהים. לפני שמישהו קופץ – אני חושב שפילי הייתה צריכה לעשות טרייד על סימונס, אבל בכל מקרה כבר באותו קיץ היה ברור שהסינרגיה בין השניים שלילית ומישהו חייב ללכת.

  14. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    אמביד זה תינוק מגודל, כשעושים עליו פו הוא מתלונן, כשעושים פו על קמבה שהוא חצי ממנו, זה לא יפה….

    1. 😂😂 יאללה הצטרפתי לפילי אני עם בחילות ובא לי להקיא ולא מצליח כמעט הקאתי במגרש בשכונה נראה לי פילי יצליחו לגרום לי עד סוף המשחק.
      אשתי הקיאה כל הלילה אתמול והדביקה אותי יופי לה אוכל לראות יותר nba😂

      1. שימון ידידי, לפעמים יש לך יציאות שאני לא יודע מאיפה אתה מקריץ.
        עוד חצי שעה המיין איוונט. הפולני לובנדובסקי מול צרפתון מבפה…

  15. אפשר כבר להתחיל לדבר על שחקני המדף של פילי?
    מבחינתי אני סוחר באמביד לפני שיקלטו את הפייק שהוא.
    ניקס תמורת בחירות דראפט אפשרות טובה.
    וושינגטון תמורת בראדלי ביל
    בוסטון תמורת בראון וקנטאר יכול להיות מעניין…
    אני מצידי מגלה אותו לדטרויוט עד גיל שלושים, שחקן מאוס.

  16. 19 זריקות עונשין לפילי ברבע הראשון. גם אם זה לא שיא נבא, ההרגשה היא לא נעימה. כמה טוב שטייס נותן עבודה

    1. מזל שעוד לא הוציאו אותו ב 6 עבירות…
      אבל לא לדאוג, השופטים רק צריכים לזכור לשים משרוקית בפה.

  17. ההחלפה של קיירי בקמבה היה מהלך מבריק של איינג'. נזכרתי שמיהו פה טען פעם שאיינג' לא יודע לבחור בדראפט, שהכל היה מהלך מלוכלך על הנטס ועוד. סמארט, בראון וטייטום בחירות דראפט של בוסטון. רק חסר איזה יאניס/ אמביד/ גובר/יוקיץ/ קטן להפוך למפלצת

  18. שחקני פילי בסיכול ממוקד לכל המערכת, טכנית שניה ברבע השני… איך אמרו בכלבוטק, הטנקינג לא משתלם. מקווה שאת השיעור הזה ילמדו עוד שנים בבית הספר לג' אמים

  19. * טורונטו עולה שלב
    * דנבר משווה את הסדרה
    * על דאלאס אני לא אוהב להמר
    * סלטיקס עולה שלב (מישהו אמר ג'לן בראון במשחק נהדר?)

    1. אמרתי לכם ישחק. בטח ישחק אותה צולע יגידו בשידור הוא עלה עם קרסול וברך שבורה ומרוסקת 😂😂😂
      רוצה לתת משחק וויליס ריד פול פירס מייקל 😂😂
      אם ינגר יגידו פצוע אם יקלע יגידו אגדה😂😂 אין מה להפסיד משחק העצמה והאדרה למורשת.
      תכלס הוא בריא כמו שור אם עולה לשחק

  20. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    רואים את לוקע מתעצבן שהכדור לא נכנס לו ומי מחייך שם באולפן? חחחחחחחחחח פאקינג פול פירס. גם הוא הופיע בתיאטרון ואפילו ישב בכיסא גלגלים…. ממש הוליווד פירס

  21. שריקה
    חצי שריקה
    ועוד שריקת אוויר
    ופאולים סתומים- אולי די?
    ושוב,
    עוד איזה call
    ושוב זה סתם אוויר
    נשבר מכל זה בחיי

  22. לא מאוהבי פילי או משהו כזה, אבל זה פשוט טרגדיה ספורטיבית מה שהולך איתם העשור הזה, והרגעים האלו הם שיא העצב, תנחומי טראסט.

      1. בינתיים שניהם לא עברו חצי גמר מזרח. גם עם מאמן אחר היו עוברים עוד סיבוב וזהו. מה זה מה יש סביבו? הסנטר הוא הסופרסטאר והמוביל, זו הפואנטה. סביב אמביד למשל יש חמישייה חזקה בכל קנה מידה

        1. ברור שכן אמביד בשיאו בלתי עציר, הבעיה שלא מנצלים אותו / בנו סביבו נכון, וזה אשמת הנהלה אמביד סופרסטאר בליגה

        2. זה יותר התאמה , המאמן שלנו הפסיד את הסדרה אין לי ספק אם מאמן אחר מחסלים את בוסטון, אבל המפגר מתעקש על השילוב של אמביד והורפורד

  23. 4-0 זה טוב לפילי, אין תרוצים ויעשו שינוי, זה לא "אמביד שיחק עם מסכה" ולא "הפסדנו לאלופה ב 7 משחקים". בראון יוחלף, השאלה מה עוד ומתי

      1. בקרוב (או גג עוד שנה) אמביד יבקש טרייד ואפשר יהיה לקבל עליו אולסטאר חביב ועוד איזה שני שחקנים, עדיף להטריד עכשיו וללכת על מה שמקבלים

  24. דאלאס עם לוקה פצוע, בלי פורזינגיס וביום שאף אחד לא קולע לשלוש בינתיים. אני לא יודע מה זה אומר עבור הקליפרס, חוץ מזה שזה עושה להם חיים קלים יותר והורס את הסדרה הכי טובה עד כה.

  25. בהימורי ספורט זה סגור של הקליפרס. הימור ביחסים שווים עומדים על קליפרס 11.5- והיחס לניצחון שלהם הוא 1.1

  26. איזה מאמן זבל ריברס, פלייאוף פות גורג ממשיך את מצב הפלייאוף עם 2 מ9, אגדה אורבנית כמו מצב הפלייאוף של רונדו.

  27. יואל תביא חיתולים מהר , פלייאוף פ כומר את הקליפרס, ראיתם את הדאבל על קוואי? ככה שומרים ושהרובוט ייקח את הזריקה מ3

    1. אל תשכח שמדובר במאמן היחיד בהיסטוריה ש-2 קבוצות חזרו מולו ממצב של 3-1 לניצחון (סה"כ קרה
      8 פעמים בהיסטוריה)

  28. איזה שחקן דונציץ , אני אוכל את הכובע על זה שהייתי גזען ובור ,לא האמנתי שאירופאי יכול להיות כל כך טוב בלי אתלטיות או בלי גובה, ידעתי שיש לו את הסקילס בעולם אבל פשוט לא האמנתי זה מוכיח לי אחת ולתמיד שכוכב יכול לבוא מכל מקום

  29. לוקה נותן בראש, העיקר שאמרתי שהיו צריכים לוותר על המשחק בלי יד ימינו. ההתקפה של הקליפרס ויתרון של 20 נקודות נעלמו כלא היו

  30. לא ראיתי את המשחק כמעט, אבל אין לי ספק שהנתון של הריבאונדים הוא המדהים מכולם:
    יתרון 28-39 לדאלאס, בלי פורזינגס. קשה להאמין.

  31. תצוגה התקפית יפהפיה של דאלאס בהובלת דונציץ והארדוואי. מסופקני שהם יוכלו להמשיך ככה כי העייפות והספסל יכריעו אותם. האם יש תקווה?
    אני מקווה שמנחם רואה מה שהוניל הזה עושה לאפרו אמריקאים הגדולים האלה

  32. ככל שאני רואה יותר את לוקה, אני מתפעל ממנו יותר ויותר. ממש UNBELIEVABLE מה שהוא עוש/ה. איזה כוכב=-על!

    אני מקווה שהערב תגיע הודעה שברט בראון פוטר

      1. עגל, אני עוקב אחריו כבר מאירופה. כתבתי פה בזמנו שהוא יהיה שחקן מצוין. בחיים לא חשבתי שהוא יהיה כל-כך טוב כל כך מהר

  33. איזה מאמן חרא זה דוק ריברס. כל משחק הוא מקבל הקלה מהקבוצה שסיימה 7, ועדין הקבוצה שלו נראית חרא משחק אחרי משחק, למרות שהיא פחות או יותר הכי עמוקה במערב. והכי גרוע? שהם עוד יקחו אליפות

  34. הורגת אותי הפרסומת עם המסכות, כל לעם שאני שומע את גי גי בראה מדבר אני לא מאמין איך לא נותנים לא מכות באימון

  35. קוואי בחר בשותף לפשע הלא נכון.
    פול ג'ורג' לא מאכזב,הוא עשה זאת לראס והוא יעשה את זה לקוואי,פשוט חירבון טוטאלי מה שסת' קרי עושה לו

  36. ווואאוו
    לא מאמין למה שאני רואה!
    מה זו הדאלאס הזו ?
    עזבתי את המשחק בידיעה שהולכים לסוויפ גנטלמני
    , חוזר רואה את דאלאס מובילים בדו ספרתי!
    ופול גורג' וואו גורם לי לחזור להעריך את וווסטברוק, איך אפשר לעבור סיבוב בפלייאוף עם החושך הזה!?

  37. בלי קשר לתוצאת הסיום..
    יש מצב שאם הייתם מתחילים מאפס קבוצה לוקה הוא הבחירה ה 1?! נראה לי שהייתי לוקח אותו ראשון לא מאמין שאומר את זה

        1. קליפרס לא הקבוצה הכי טובה אפילו לא קרוב הם לא מאוזנים לא מחוברים רק על הנייר הם קבוצה אבל כל העונה הם בלואד וזה משפיע, יאניס בלתי עציר גם הוא

  38. פול ג'ורג' נהיה אופציה אחרונה התקפית בקליפרס, כל כדור הולך או לקוואי או ללו ויליאמס או להראל בצבע.
    קוואי לא סופר את ג'ורג'.

  39. יואל אמרתי לך תשלח לבאלמר סט נוסף ומהר של חיתולים עמידים במיוחד לפליאווף פ, למנקים נגמר הכוח!!

  40. מדמיין את ווסטברוק יושב בבית ואומר לעצמו למה אכלתי שנתיים את השיט הזה של פלייאוף פי???
    אבל עדיין חייבים להעריך את ג'ורג' שנותן את התחת בהגנה בלי פוזות של כוכב ,לא מכריח, נותן לאחרים לזרוק, ספורטאי אדיר!

    1. לו וויליאמס, פול גורג מחטיא לייאף אני לא צריך את המקל הליכה בשביל לקלוע טוב ממנו , לאיש אין את זה

  41. ממש לא מבין את קרלייל.
    הוא אמור לדעת שיש לקליפרס עבירה לתת – מה אתה מוציא אאוט למחצית המגרש שלך??
    נשארו 3.7 ש' לסיום.
    גיבור מפתיע? קלבר?

  42. לא יאמן כמה טעויות הגנתיות של הקליפרס. פעם אחר פעם משאירים את רג'י ג'קסון להתמודד מול דונצ'יץ'. במקום לנסות להשאיר את קוואי/ג'ורג' עליו ואפילו מן דאבל טיפ כדי להוציא לו את הכדור מהיד, משאירים אותו מול ג'קסון החסר אונים

  43. איזה יום ספורט לפנתאון אחד הגדולים שאני זוכר בעשור האחרון יחד עם נס מילאנו הראשון שקרה במחזור הסיום של העונה הסדירה בנ.ב.א והקלאסיקו בין ברסה לריאל באפריל 2014
    וביחד עם השער של אגוארו שהביא לסיטי את האליפות הדרמטית ב 2012 בתוספת זמן ( על חשבון היונייטד) באותו היום בו חזרה אולימפיקוס מפיגור 19 לניצחון על צסקא בגמר יורוליג סנסציוני מסל ניצחון של פריזנגיס במאי 2012 .

  44. חברים.
    54-41 לדאלאס בריבאונדים.
    כשלמישהו תהיה תשובה הגיונית לנתון הזה הוא יוכל גם להסביר איך הנצחון הזה התרחש.

  45. טריי ברק עם 25 נק'
    הארדוויי עם 21 נק'
    קרי עם 15 נק'
    ולוקה? ובכן:
    43 נק', 17 ריב', 13 אס', 2 חט', חסימה אחת, 7 איב', ושימו לב: עבירה אחת.
    הכך ב46 דק' של דם, יזע, מנהיגות, דמעות, ואמונה

  46. לא נושם עדיין.
    ראיתי הרבה בשנים האחרונות מהשלשה של אלן בגמר וכלה בליליארד עונה שעברה מול אוק', כזה לא ראיתי!

  47. את זה לוקה עושה מותש, אחרי פציעה משלשום ובלי פורזינגיס
    מזכיר במשהו את המשחק של מג'יק כשקארים נפצע
    אם היה לו עוד שחקן טוב בקבוצה היה צריך להתחשב בהם כמועמדים ללכת עד הסוף

  48. סיום אדיר למשחק פשוט לפנתיאון. כמה זריקות קלאץ' גדולות מ2 הצדדים. עד שבא הילד. מה עשה הילד

    איזה נונשאלנט בזריקה האחרונה, כאילו המשחק רק התחיל. סוחט את הזמן, סטפ בק מושלם ושולח כדור שהיה באוויר איזה שעתיים. פשוט מהלך מטורף.
    מי זוכר את השלשה של מוריס 10 שני' לסיום?!
    .
    נ.ב. שמישהו יזעיק אמבולנס לפול ג'ורג' לפני שהוא מתאבד

  49. גם פילי בהפקת לקחים, גם באיירן וגם זה?
    נלך לישון
    בהצלחה לטורונטו בסוויפ וליוטה לשחזר את משחקיהם האחרונים

  50. וואו!!!!
    קליפרס קבוצה בלי נשמה, ותכלס יש להם מזל שיש בועת קורונה כי אחרת הם חוזרים למשחק ב-LA מול קהל שחלקו קליפרי מפוחד וממורמר והשאר אוהדי לייקרס שצועקים להם בוז, רק זה חסר ל-PG13

  51. הלכתי לישון כי הרגשתי פח מה פיספסתי את לוקה גורדן? 😂😂😂
    דוק ריברס טיי לו ופות גורג 😂😂😂 3 אנשים שהסייבורג שכח לנקות אותם.
    חחח מצחיק לראות את התגובות למעלה
    יאללה אם לוקה מנצח את הסידרה הוא מביא טבעת השנה שלא יהיה לכם ספק.
    בלי ראס אדמס אולסטאר פות גורג אגדה וסילי בילי מאמן העונה
    איזה מאמן כושל דוק שמוק זה מה שהוא עושה גם מול לברון וקובי בבוסטון למזלו תיבס היה שם.
    We are all witness lo busha lihot galinari

    1. שמעון ראה חצי ראשון. סמך שדוק יסגור את זה.
      אין כמו היילייטס בשביל מה לסבול את ריברס? לוקה ישר ולעניין לא?
      רגי גקסון מוסר דש.
      אם שמעון היה המאמן היה 4 0 לקליפרס אבל למזלם זה אחד שחושב שרגי גקסון ושאמט זה רעיון טוב לעצור את לוקה.

        1. אני יודע לוקה בכזה זון כבר שקאווי כבר לא יצליח לעצור אותו את המסר היו אמוכים להעביר בתחילת הבידרה אחכ קשה לסגור את הברז.
          קאווי גם די ירד ברמת ההגנה שלו

  52. משחק 4:
    קוואי וג'ורג': 41 נקודות, 17 ריבאונדים, 7 אסיסטים, 3 חטיפות וחסימה ב-13/36 מהשדה, 4/16 לשלוש ו-11/12 מהעונשין.
    לוקה ופורזינגיס: 43 נקודות, 17 ריבאונדים, 13 אסיסטים, 2 חטיפות וחסימה ב-18/31 מהשדה, 4/10 לשלוש ו-3/5 מהעונשין.

  53. הבדיחה הגדולה במשחק הזה היא על חשבון דוק ריברס
    שהחליט להשים את רג'י ג'קסון הנוראי במהלך האחרון על דונצ'יץ'(סטפ בק ענק אבל איאפשר להתעלם מהזלזול וההגנה לאורך כל המשחק*

    ויותר מביך שלנארד לא הצליח לנצח קבוצה פצועה ששמה עליו שומר איטי שמזכיר את צ'נדלר פארסונס.

      1. חחחחחחחחחחחחחח
        אתה הורג אותי אחי כי אתה גם כן חושב שאתה מבין יותר טוב ממאמני האן בי איי.
        בוא אני אגלה לך סוד? כולנו חושבים ככה….
        אבל אנחנו משוללי הבנה בשורה התחתונה.

  54. למרות ההפסד ההרכב נמוך עבד בסוף לטובת הקליפרס
    ברגע שריברס יחליט להשים את קוואי על דונצ'יץ' במשחק הבא הסדרה תהיה גמורה.

    הבעיה של הקליפרס שמול הלייקרס ולברון ביכולת כזאת זה יגמר בסוויפ קליל.

  55. לא יודעת.
    אישית לא כזה מפתיע אותי המצב של הקליפרס.
    קוואי מתחיל להבין שבNBA אי אפשר לזרוק עונה שלימה ואז פשוט 'להעלות הילוך' הפליאוף כאילו כלום.
    יש דבר כזה שניקרא כימיה קבוצתית, וזה משהו שלקליפרס פשוט אין.
    מעניין מה היה המצב אם הם לא היו מושיבים את קוואי וג'ורג' כל משחק שני במהלך העונה הסדירה.
    בכל מקרה, אני עדיין עומדת מאחורי מה שאמרתי באמצע העונה – אם זה תלוי בי, לוקה MVP.
    כן כן, אני יודעת שפליאוף עכשיו והעונה סדירה כבר נגמרה.
    I just don't care, so sue me.

    1. זה לא קשור לזה היה קורונה לא היה משנה כלום אבל הארל וחו הגיעו מאוחר. הארל בכלל לא משולב שם עכשיו ומשחק מעט דק. בכל אופן פערי הרמות עצומים הקליפרס היו צריכים לנגב את המאבס זה לא באמת כוחות פשוט קרלייל מול 2 הטיפשים ריברס ולו הופך את זה לצמוד. אלה 2 דבילים שהיו נותנים גם לשיקצה לחגוג על רגי גקסון.
      מנחם אין מילה טובה לקרלייל?

      1. על הנייר אתה צודק 100% כמובן, אבל הקליפרס משחקים כמו חבורה של שחקנים שבמקרה לובשים את אותה החולצה, לעומת זאת דאלאס משחקים כמו מכונה משומנת.
        אתה אומר קורונה, אבל לא שתי הקבוצות היו באותם התנאים?
        אני מסכימה לגמרי שהאחריות על צוות האימון, אבל עם כל הכבוד ככה לא נראית פייבוריטית לאליפות NBA.

    1. לגמרי מסי אבל יצטרך להביא 6 טבעות לפחות לא יהיה פשוט ו5 mvp זה יהיה יותר פשוט.
      לדעתי ותרשמו כאן אם לוקה עובר את הקליפרס הוא מביא אליפות השנה. אין קבוצה שיכולה לעצור אותו ואת ההתקפה שלהם. לדנבר ויוטה הוא יתן סוויפ.
      את השיקצה המדדה הוא ינגב גם עם השיפוט למרות שמול דיוויס יהיה להם מאד קשה ואת נציגת המזרח הוא יהפוך לסנו פוליש.
      אתם צופים באגדה. אני הבנתי את זה בגיים 2. פוטנציאל גואט.

  56. אני רק רוצה לאמר שכל הידיעות שפתאום מתחילות לצוץ על פילדלפיה הן הדלפות מבעלי הקבוצה דרך אלטון ברנד כדי להפיל הכל על ברט בראון.
    בראון הוא מאמן איום ונורא אבל לבעלי הקבוצה יש חלק גדול בקבוצה שנראית על המגרש ובקשת הטרייד הקרובה של אמביד וכל מה שעכשיו מתפרס זה בקרת אסונות של ג'וש האריס

  57. גובר צריך להעביר שיעורים באיך לשמור על יוקיץ.
    הוא פשוט משתק אותו הסדרה – מוציא את כל העוקץ מהמשחק של דנבר.

  58. 43 חיצים, 17 קרשים ו-13 בונבונים. ועל כל זה באזר ביטר. ולא ראיתי את זה 🤦‍♂️
    .
    ואני רואה שפלייאוף פי הפך לפלייאוף פיזדץ.

  59. ביזיון איך שההגנה של דנבר נראית. אני מת על מה שמייק מאלון בנה ביוטה אבל בסדרה הזו הוא פשוט מתבזה. מה זו ההגנה הדפוקה הזו? לשמור על יוקיץ' בפלאט נראה לך רעיון טוב? כל השנה שיחקת הגנה אחרת ופתאום פלאט? כל התקפה זה או שלשה פנויה ליוטה או לוב לגובר. חילוף בחסימה של יוקיץ' על מיצ'ל? מה עובר לך בראש? ברור שזה יגמר בקרש סל פשוט.

    1. מסכימה, אבל אל תוריד מתוכנית המשחק של סניידר.
      לתקוף בפיק אנד רול והנד צ'קס את החוליה החלשה (בד"כ יוקיץ, מארי או פורטר גר')
      כמה פשוט ככה עובד.

      1. מאוד מעריך את סניידר, אבל לא צריך להיות מאמן NBA בשביל להבין שזה הדבר הראשון שכדאי לעשות. אבל דנבר במשך שנים נחשבה קבוצת הגנה חלשה ומלון בנה לזה לא מעט פתרונות סביב ההחבאה של יוקיץ' בהגנה. כאילו ברגע אחד זה פתאום נשכח

  60. ההתקפה הראשונה של יוטה ברבע הרביעי הייתה מופת התקפי, למי שלא ראה.
    להערכתי היו שם 10 מסירות בערך, ב15 שניות, וכל שחקן נגע לפחות פעם אחת בכדור, כשכולם בתנועה.
    זה הסתיים בשלשה מהפינה של קונלי.
    לראות ולהינות.

  61. אם לא כל הר' התקפה האלה בחיי…
    יש ליוטה מזל ענק שדנבר פשוט לא מצליחה לנצל את כל ההזדמנויות השניות האלה.

  62. אני לא מבין מדוע כשמיצ'ל מתחיל להיכנס (או לברון או ברוגדון או כל אחד אחר ) לא מביאים שחקן שיעשה דאבל ויסתום לו את הדרך לפני שהוא מגיע. אני פשוט לא מבין

    1. מביאים, אבל מאוחר מדי ורחוק מדי.
      הג'אז עושים בחוכמה את הפיק אנ' רול על יוקיץ' שמגיב באיטיות למיטשל פעם אחר פעם

  63. מבחינתי, דנוור, עד כה, המאכזבת בפליאוף. אכזבה גדולה יש לי מהקבוצה הזו. קיוויתי שיגיעו לגמר ואני מתבדה פה.

      1. לא, אין לי מושג, אבל אני יודע שיש לא מעט מועדונים ושיש גם בקוסטה ריקה השכנה.
        בקוסטה יש לך גם מועדונים שפתחו ישראלים לפי מה ששמעתי. אז שומעים שם הרבה עברית ויש גולשים מישראל שבאים לשם עם המשפחה לחופשות גלישה. יש מספיק פעילויות לאישה ולילדים.

  64. תענוג המיטשל הזה. כרגע הוריד 51 נקודות וניצח, גמור אחרי משחק, מזיע, עם המגבת עליו והכל, ועדיין רהוט, צנוע, נחמד, עונה יפה, מחייך.. עשר של בנאדם

כתיבת תגובה

סגירת תפריט