יום שישי הגדול ובמרכזו המשך הסידרה הנהדרת בין דאלאס לקליפרס! / דור בלוך

יום שישי הגדול ובמרכזו המשך הסידרה הנהדרת בין דאלאס לקליפרס! / דור בלוך

20:30 ברוקלין נטס (0) – טורונטו רפטורס (2):

אם תשאלו אותי, ואם החלטתם לקרוא את התור הזה אז כנראה שאתם שואלים, טורונטו היא הקבוצה היחידה הכי מהנה לצפייה בפלייאוף הזה. קבוצתיות נהדרת בלי כוכב מובהק שההתקפה סובבת סביבו אבל עם סופר דופר סטאר בהתהוות שהמעקב אחר התפתחותו מרתקת ושלל רול פליירס מהנים לצפייה.

אז נכון שזאת ברוקלין שבמצבה הנוכחי היא נראית כמו קבוצת יורוליג, ולא בהכרח מהצמרת של הליגה, אבל עבור השחקנים שלה זאת התנסות חשובה ובמשחק מספר 2 הם אפילו לקחו את טורונטו קרוב מה שמלמד עד כמה זה קשה לנצח משחקים ברצף בפורמט נטול הביתיות וההקשר הזה.

ובכל זאת לראות את טורונטו הורגת את המשחק ברבע האחרון במשחק שבו היא מאוד התקשתה בקליעה מבחוץ, וגם סבלה מנחיתות בריבאונד היה מרשים, בסופו של דבר, למי ששכח, טורונטו היא אלופת ה-NBA והיא יודעת מה צריך לעשות כדי לנצח משחקים.

מארק גאסול נשמר עד כה בצמר גפן לא משחק הרבה וגם לא תורם יותר מדי, כאשר לעומת זאת ון וליט ולאורי פתחו היטב את הסדרה ואת הפלייאוף. לטורונטו יש לפחות 7 שחקנים שהוכיחו יכולת לתרום בכל ערב נתון של סדרת פלייאוף וזה יהיה משמעותי עבורם להמשך הדרך.

הימור: טורונטו ב-12

23:00 יוטה ג'אז (1) – דנבר נאגטס (1):

יש להודות שארומה אפרפרה משהו עוטפת את הסידרה הזאת, אבל למי שמסתכל מעבר לכך יכול למצוא את אחת הסדרות האיכותיות והמותחות בסיבוב הראשון של הפלייאוף.

במשחק הראשון יוטה כמעט ולקחה אליה את "יתרון הביתיות" אבל הפסידה בסופו של דבר בהארכה, בדומה למה שקרה לדאלאס, היא התאוששה יפה מהאכזבה כדי לנצח את משחק מספר 2 ובדומה לדאלאס היא עשתה את זה במידה רבה הודות לכוכב שלה. דונובן מיטשל קלע 6 מ-7 מחוץ לקשת ל-30 נקודות ב-34 דקות כדי להשיג ניצחון במשחק שהוכרע ברבע השלישי. מי שעוד היה נהדר הוא ג'ורדן קלארקסון שעלה מהספסל ותרם 26, וגם מיודעינו ג'ו אינגלס עם 18 כמו גם 6 אסיסטים היה משמעותי עבור הג'אז, שכפי שעבדכם הנאמן צפה בהחלט נותנים פייט חזק לדנבר ששוב נראית פחות טוב בפלייאוף ממה שהיא נראית בעונה הסדירה.

השאלה הנשאלת היא האם ההתקפה שמסביב ליוקיץ' תתאושש מתצוגת נפל במשחק השני. פורטר ג'וניור קלע 28 והענק העדין, השחקן שאני הכי אוהב בליגה כרגע, קלע 28 משלו ב-32 דקות אבל מארי קלע רק 18 בעוד מילסאפ, קרייג, גראנט ומוריס ממש התקשו למצוא דרך לתרום, ואם דיברנו קודם בטורונטו על ריבוי האפשרויות האמינות שלה להכאיב לך, הרי שדנבר חייבים חייבים חייבים שמארי ויוקיץ' יתרמו מדי ערב כדי שיהיה להם צ'אנס.

אז הלילה דנבר תנסה למצוא תשובות למיטשל, בעוד יוטה תנסה להגביל את יוקיץ', אבל לא משנה מה תהיה התוצאה הלילה, צפו לסדרה ארוכה ומרתקת שרק מתחילה עכשיו.

הימור: יוטה ב-5

1:30 פילדלפיה 76'ס (0) – בוסטון סלטיקס (2):

כאשר המזרח נראה פתוח מאי פעם, החלון של פילדלפיה נראה כהולך ונסגר עליה ואילו בוסטון עם הגנה נהדרת וכושר קליעה נפלא, נראית כמשייטת אל עבר הסיבוב השני. אז כן הפציעה של היוורד מאכזבת מאוד, והתהיות מה היה קורה אם איינג' היה בוחר מישהו אחר בתור הסופר מאקס שלו בולטות (באופן כללי זה דיי מדהים ששני הכוכבים שאיינג' בחר – קיירי והייורד היו באסט ובכל הקבוצה הזאת מצליחה להיות תחרותית הודות ליכולת עשיית עסקאות מופתית ובחירות דראפט נהדרות), אבל בוסטון אחרי משחק ראשון שהיה צמוד לכאורה פשוט פירקה את פילדלפיה במשחק השני, והלילה הסדרה הזאת עומדת על הסף של הכרעה מעשית.

אז נכון שלבוסטון אין תשובה לאמביד שקלע 34 אבל כוד עוד היא מצליחה להגביל את האריס וריצ'רדסון, לפילדלפיה בתצורתה הנוכחית ללא בן סימונס פשוט אין כלים נוספים, והנסיון להעלות את אל הורפורד מהספסל כדי להוביל את החמישיה השניה לא צלח עבור בראט בראון.

בצד השני ג'ייסון טייטום ממשיך להיראות כמו סופרסטאר ואם קליעת ה-3 שלו תמשיך להיות יציבה (8 מ-12 במשחק מספר 2), אז הוא באמת משנה משחק לגבי הסיכויים של בוסטון לאתגר את טורונטו ומילווקי בהמשך הדרך. הנצחון המרשים הזה הושג בערב שבו קמבה ווקר וסמארט סבלו מ-2 מ-13 מחוץ לקשת וגם בראון היה קר, אבל זה רק מדגיש את ריבוי האפשרויות של הקבוצה הזאת שקלעה 19 שלשות ב-44% כאשר לא פחות מ-10 שחקנים צלפו ל-3 כאשר החמישיה השניה דווקא היא זאת שהייתה על המגרש בדקות שהמשחק הוכרע בהן.

הלילה עם הגב לקיר פילדלפיה תצטרך ליצור משהו, אבל אישית אני חושב שמשחק מספר 1 היה המשחק שהיה להם סיכוי לקחת, ואחרי שפתיחת משחק טובה ויתרון ברבע הראשון הפכו לתבוסה אני אופתע מאוד אם אמביד והחברים יצליחו לשלוף עוד שפן מהכובע הלילה.

הימור: בוסטון ב-15

4:00 דאלאס מאבריקס (1) – לוס אנג'לס קליפרס (1):

המשחק בה' הידיעה לא רק של ערב המשחקים הזה, אלא של הסיבוב הראשון כולו עד כה.

הסטורליין של האנדרדוג שמגיע למשחק הראשון משחק משחק אמיץ אבל מפסיד בגלל החלטת שיפוט גבולית, הוליד שתי אפשרויות – או שבעקבות זאת דאלאס תתקפל ותגיד לעצמה זאת גם ככה לא השנה שלנו, או שהיא תגייס מתוך האכזבה את תעצומות הנפש כדי להגשים את מה שהיה ניכר שיש בה במשחק מספר 1 – היכולת לאתגר כל קבוצה בליגה במשחק נתון, אולי עדיין לא בסדרה או על פני פלייאוף שלם, אבל בהחלט בערב נתון.

28.8 נקודות יש לדונצ'יץ' לערב ו-27.1 לקוואי, שהחטאת שלשה שלו במשחק מספר 2 חתמה סופית ניסיון קמבאק של הקליפרס 2 דקות לסיום במשחק שהיה ככלל בשליטה מוחלטת של המאבס. אבל הסיפור של משחק מספר 2 היה דווקא העובדה שדונצ'יץ' שהיה נפלא עם 28 הסתבך בעבירות ונאלץ לשבת את מרבית דקות הסיום. בהיעדרו היו אלה שחקנים כמו טריי בארק, סט' קארי וטימי הרדוואי ג'וניור המושמץ, בהובלתו של פורזינגס שהכריעו את המשחק עבור המאבס.

פעם הייתה קומדיה מטופשת למדי שבמרכזה האחים הצעירים והמוצלחים פחות של כוכבי קולנוע כמו סילבסטר סטאלון ודאלאס קצת מזכירה לי את הסידרה הזאת, עם הגירסה המוצלחת פחות של טים הרדוויאי, והגירסה המוצלחת פחות של סט' קארי וגם הגירסה הפחות מוצלחת של ג'יי ג'יי בראה, ג'יי ג'יי בראה בן המליון. אבל עם זאת לדאלאס יש כמה מהשחקנים המהנים ביותר והמרתקים ביותר לצפיה, ולצד אלו שהוזכרו אפשר לספור ברשימה הזאת גם את בובאן מרינוביץ' הנפלא ששיחק רק 10 דקות במשחק מספר 2 אבל תרם בהן 13 נקודות ו-9 ריבאונדים (זה סוג של שיא כלשהו? מישהו?)

הקליפרס לעומת זאת סבלו מכך שאף אחד חוץ מקוואי לא קלע ובעיקר בלט בחולשות ג'ורג' עם 4 מ-17. אבל דווקא הסיטואציה הזאת מדגישה את החוזקה של הקליפרס. אם קוואי וג'ורג' בערב קליעה טוב אף קבוצה בליגה למעט אולי הלייקרס לא יכולה להישאר איתם באותו הקצב. אבל גם כשאחד מהשניים סובל מערב חלש (וכשאני אומר אחד מהשניים אני מתכוון ג'ורג', לקוואי אין ערבים חלשים), אם לו ווליאמס, הארל ושאמט, המפלצת התלת ראשית הנהדרת מהספסל מתעלים לרמת השיא שלהם לקליפרס עדיין יש צ'אנס, כאשר מעבר לכך יש להם את זובאץ' שנותן תרומה אמינה בריבאונד, ואת רג'י ג'קסון ומרקיף מוריס שיכולים גם הם לתרום.

אז בסופו של דבר אני לא רואה את דאלאס באמת עוברת את הקליפרס, לאחרונים יש פשוט כלים רבים יותר, וקוואי הוא בסופו של דבר היום האלפא של הליגה, גם אם יאניס יהיה ה-MVP, אבל זאת הולכת להיות חתיכת דרך מהנה, צמודה ומותחת עוד לשם.

הימור: הקליפרס ב-5

לפוסט הזה יש 440 תגובות

  1. דונציק אמר בראיון נשאר לנו עוד 3.
    נראה ממה הקליפרס עשויים ואיזה מסר הם ישלחו או שאין להם את זה.
    לדעתי קליפרס יתנו הצגה היום וינצחו מעל 10 (ואצלם מעל 10 זה בהחלט הצגה זוכרים את אולימפיאקוס?).
    אם מתישהו פילי תנצח זה יהיה היום אחרת המטאטא בדרך. פילי בנקודה עם הנצחון היחיד בסידרה.
    דנבר נוקמת ומנצחת מעל 5
    ראפס קונים מטאטא היום לכבוד המשחק הבא

  2. הסדרה האהובה עליי בסיבוב הראשון היא קליפרס-דאלאס.
    נקווה שיתנו לשחק בלי קשקושי אנד וואן ושריקות אוטומטיות אחרי חסימה מעבר לקשת.
    אני כבר לא מאמין לרשימת הפצועים של espn שלפני המשחק השני שמו את קרי כ-out (שוב מופיע ככה, גם בברלי).
    תודה על הפריוויו.

  3. תודה על הפריוויו. הערה קצת קטנונית – פורטלנד? אלו שניצחו את הלייקרס במשחק הראשון, אלו עם האם וי פי של הבועה – היו רחוקים זריקה אחת מלהפסיד לברוקלין. מילווקי? אלו עם הסגל הרחב, הפסידו לברוקלין שעלו בלי 3 שחקני הרוטציה היחידים שלהם למשחק. בנוסף הם גם ניצחו את סקרמנטו (כשעוד היה להם סיכוי להעפיל), וושינגטון והקליפרס. אני לא יודע כמה יורוליג ראית, אבל אף קבוצת יורוליג לא מסוגלת למשהו בסדר גודל הזה.

    אני חושב שדנבר והקליפרס יעשו התאמות וינצחו היום. וכן, גם טורונטו תנצח לדעתי בדרך לסוויפ, אבל זה לא סותר את מה שרשמתי קודם.

  4. עד כמה שיטת הלוטו של הנבא לא משרתת את המטרה – איזון בין הקבוצות – אפשר לראות בעובדה שאת שני המקומות הראשונים לקחו 2 הקבוצות המערביות היחידות ב Delete eight .יש גם בעיתיות בכך שאחת מהן היא ג"ס אבל זו בעיה נקודתית שלא חוזרת על עצמה כל שנה אלא אחת לעשור בערך.

  5. משחקים טובים, אני מקווה לניצחון של דאלאס שיגרום לקליפרס להתעורר.
    אמביד מאכזב.. מתנהג קצת כמו מפונק וגם נראה שהוא לא בכושר טוב בסופי משחקים.
    דנבר יוטה יילך צמוד עד הסוף.

  6. מזכיר שבתחילת העונה המלצתי להטריד את אמביד בשיא הערך שלו. עם הזמן התמורה רק תלך ותרד אבל מה איכפת לי. זה ארגון חולה ביותר. היתה להם הזדמנות חד פעמית והם פספסו.
    .
    לגבי הערב, הולך על דאלאס. היתה טובה יותר בשני המשחקים והיא נראית יותר מאומנת. חשבתי שקוואי יצליח להאט את לוקה אבל זה לא המקרה.

  7. אחלה סיקור תודה רבה.
    משאיפותיי לערב זה:
    1. טורונטו וברוקלין נלחמות עד השנייה האחרונה.
    2. יוקיץ' ואינגלס מככבים.
    3. בוסטון, ניצחון. כל השאר תפאורה
    4. המלך בובאן והנסיך לוקה ממשיכים את עידן הווניל במערב הפרוע

    1. מנחם תחליף את ההימור המופרך שלך מאוקייסי לטורונטו, איך שהמזרח נראה טורונטו נראים לי פייבוריטים לגמר, ובגמר כמו שנה שעברה הכל יכול לקרות

  8. ברוקלין ביצעו התקפת סוף מחצית מעולה עם שלשה לצימצום ההפרש, רק כדי לחטוף את הצ'אקה הזו מהחצי של ון פליט (k 500?). קשה להילחם גם נגד המזל…

            1. יש גם את מילטון, ברנדון, לורן, לוגן וגייב (אבא, אחים ואחיות), ולא נשכח את פניקס, ששילמו לו 19.25 מליון השנה ובטח שמחים לראות אותו פורח בברוקלין

  9. מעניין אם דזנן מוסא יכול להשתלב ביורוליג כיותר משחקן רוטציה? לדעתי לא. דווקא היו לי ציפיות ממנו

    1. #כולםחוץמהקומישנר#גםקייריאמר#אפילוהקאפקייקחושבככה#הגיעהזמןלקבוצהאחתבניויורק#עירוניניויורק#מ.ס.התפוחהגדול

  10. מנחם לקח לך שלושה משחקים להבין שאין שום סיכוי לברוקלין ועד עכשיו עוד לא הצלחתי מה ראית שם שנתן לך תיקווה שהם יקשו על טורונטו.
    אותו הדבר לגבי החלומות שיש פה לחלק מהמגיבים לגבי פורטלנד. אין להם סיכוי והופתעתי שהם לקחו משחק אחד.
    אני אופתע עוד יותר אם יקחו משחק נוסף.
    אין להם מאמן יש להם כוכב שמרוב שהוא אנדרייטד הוא כבר הפך לאוברייטד.
    הוא שומר גרוע והוא לא באמת הופך את אלה שסביבו לטובים יותר. גם החבר שלו לקו האחורי זה עוד מאותו הדבר.
    כרמלו זה כרמלו כבר שנים אז דיי ברור מה מקבלים ממנו – חוסר יציבות.
    זו קבוצה לא מאוזנת שאין לה בכלל ספסל.
    לא כוחות

  11. אחת מתמונות השנה מבחינתי היא הקלוז אפ המדהים על לופטגי בסוף הגמר של הליגה האירופית. צילום מדהים בעיניי מומלץ לראות

  12. יוטה כבר היתה ב25 ותוך כמה דקות הורידה ל14

    דנבר בהחלט מסוגלת לחזור למשחק, השאלה אם תצליח לקחת אותו

    1. אנחנו רואים את אותו המשחק?
      נדבר לא בכיוון בכלל, הם חזרו מול המחליפים, כשסניידר החזיר את מיטשל וקונלי זה תוך שניה חזר ל20+
      דנבר בבעיה רצינית וזה מתחיל בצוות האימון.
      סניידר פשוט עשה למלון בית ספר באיך לעשות התאמות ממשחק למשחק.

  13. כמה שהספדתם אותנו.
    אמרתם יוטה הקבוצה החלשה בבועה.
    אמרתם דנבר ב5 מקסימום.
    אז אמרתם.
    גם אם יוטה תפסיד, אני חושבת שכולנו מסכימים שהיא לא כזאת חלשה כמו שחשבתם.
    נ.ב – קונלי, שנה שלימה גרמת לי לבכות.
    אני באמת מקווה שהפעם אלה יהיו דמעות של אושר.

      1. איפה בוגדנוביץ אבל, איפה.
        איתו גמר קונפרנס היה ראלי בהחלט, ומשם הכל כבר אפשרי – ככה אני פשוט לא רואה אותנו עוברים את הקליפרס, אין מספיק כח אש.
        אבל אני קופצת מעל הפופיק, דנבר תעשה את ההתאמות ותחזור למשחק הבא עם רעל בעניים.

    1. זבל עופות יכול להתלקח ולעלות באש כשהוא נרטב. הייתי נזהר עם היריקות על ממייפל קרי ונגיסי העופות. מילה של חקלאי

  14. יוטה עושה מדנבר בשר טחון.
    כלצהתקפה יש להם 2 נסיונות בגלל גובר.
    אם משהו יבדוק את הריבאונד התקפה שלהם, זה צריך להיות בשמיים

  15. יוטה משחקים כמו שחשבנו בתחילת העונה שהם אמורים לשחק ודנבר חזרו להיות קבוצת העונה הרגילה החמודה שלא תאיים על אף אחד כמו שחשבנו שתהיה..

      1. דווקא בתחילת השנה ממש לא זלזלו. קונלי לא התחבר טוב לקבוצה ורגע לפני הקורונה היו ניצוצות של בעיות בחדר ההלבשה. וגם אני חשבתי שדנבר יקחו אותם בלי בעיות.
        זאת נראית קבוצה אחרת והבועה עשתה לה טוב.
        מיצ'ל משחק כמו בוס.

        1. מיטשל עשה בבועה את הקפיצה שחשבתי שתקרא בתחילת העונה.
          אני לא מדברת על ה57 נקודות, אני מדברת על מה שאמרת- שהוא משחק כמו בוס.
          זאת הקבוצה שלו, וכל הליגה יודעת את זה עכשיו טוב מאוד.

  16. 35 הפרש.
    וואו.
    ומיטשל עוד על הילוך ראשון כל המשחק.
    .
    למי שלא הבין, לזה קוראים שח מט של צוות אימון.
    סניידר פשוט פירק את תוכנית המשחק של מלון לגורמים, והרכיב אותה מחדש כאוות נפשו.

  17. נראה שהמשחק הראשון בלבל הרבה אנשים. מי שהפתיע זו דנבר לא יוטה.
    אם יש משהו מכתוב בליגה הזאת.
    דנבר תמיד תהיה מחורבנת בפלייאופס.
    קליפרס תמיד תהיה לוזרית.
    נראה לי פילי פתחה לעצמה קללה חדשה עם הפרוסס הזה ולא תגיע יותר לכלום. לנצח!

    1. חלום.
      לא כי אני חושבת שזה יעלה את הסיכויים של יוטה, אלה כי כמות הכובעים שיאכלו ברחבי העולם תהיה חסרת תקדים פשוט.

    1. בעיקר צוות האימון.
      דנבר נראים כאילו לקחו צעד אחורה מהמשחק הקודם במקום קדימה.
      0 שינויים מהמשחק הקודם, פשוט 0.

    2. אתה יכול לעבור לגור בנייר.
      דנבר משחקת בקילומטר וחצי גובה, נצחונות הבית שלה זה פקטור בליגה.
      שים אותם בבועה בתנאים שווים, כל החרא צף.

      1. אני מסכים איתך שהאוויר הדליל בקולרדו הוא פאקטור משמעותי עדיין הקבוצה לא יכולה להיראות ככה בחוץ

  18. נעצרה התגובה לא הגיוני שקבוצה הרבה פחות כשרונית תטחן אותם ככה, ושהקבוצה תראה כזאת נרפות בהגנה. לא הגיוני שגובר יראה כמו שאקיל על יוקיץ , מלון צריך להכניס פלפל בתחת של הקבוצה ולהתפוצץ עליהם, במיוחד על הכוכבים יוקיץ & מארי (שנראה שהכניס לקרדה לכל דנבר)

      1. אם יוקיץ רוצו למצב את עצמי באולסטאר וכסנטר הטוב בליגה הוא לא יכול להרשות את זה שסנטר בינוני כמו גובר יתעלה עליו אבל אם כל הביקורת שלי לדנבר חייב להגיד מילה טובה להתקפה של יוטה הכדור טס מיד ליד במהירות האור משחקן לשחקן , מחפשים את הזריקה הטובה ביותר נאבקים , הייתה הרגשה שליווה יש 8 שחקנים על הפארקט הם טרפו את דנבר כאילו היו ילדים בקיטנה

  19. למה אתם אומרים אבל שדנבר יותר כשרונית כל הזמן?
    אני באמת לא מבינה את זה, מה עוד צריך בשביל שתפסיקו לזלזל ביוטה כל כך?

    1. מבחינת פר שחקן יש לה לדעתי ייתרון אדיר , מבחינת קבוצה יוטה בנתיים 4 רמות מעליה, בכללי יוטה זה קבוצה שמוציאה 200% מעצמה

      1. לא יודעת, אני לא כל כך מסכימה.
        מחר בבוקר אני אשתדל גם להסביר למה.
        חלק מהעניין זה הזלזול בשחקנים כמו רויס אוניל (מגן 1על1 מהטובים בליגה) או ניאנג (מעל 40% לשלוש).

    2. זה מכתוב מלמעלה. קליפרס תמיד יפסידו, דנבר תמיד יפסידו והמקסימום שיוטה יכולה לעשות זה להגיע לגמר ולהפסיד שם.

        1. את בעצמך מזלזלת בהם! השנה אין קארי וקיידי. לברון נראה אנושי, ומשהו צריך לקחת אליפות.
          למה לא מיטשל דנובן גובר וקונלי?
          רבעק אני עם לילארד ועוד חמש שחקנים משוכנע שזה שלנו השנה להפסיד.

          1. לא רוצה לפתח ציפיות, אבל מסכימה איתך 100%
            זאת האליפות הכי פתוחה שאני זוכרת אי פעם, מי שאומר משהו אחר לא מבין NBA

            1. יותר נכון, NBA של שנות ה2000 – לפני זה אני יכולה רק להקשיב לסיפורים.

  20. אני לא צוחק ברט בראון נכנס לכל רשימה היסטורית של המאמנים הגרועים בNBA , כואב לי לראות מה נהיה מהפרוסס ויותר כואב שזה היה ידוע, במקום לבעוט אותו שנה שעברה

  21. יוטה נתנו משחק מהסרטים, הפיקו מעצמם משהו שנראה כמו סאן אנטוניו או ג"ס בתקופת שיא הגיבוש הקבוצתי, מעניין אם זה בר קיימא

  22. הטמבל הולך לגמור את אמביד שוב, אני לא צוחק שאפילו אם הייתה שם את שמעון הוא היה קולע יותר מ3 מאשר הנגרים של פילי, איך וויתרו על רדיק

  23. זה המשחק שפילי צריכים לקחת. טייטום עם 3 עברות ברבע הראשון, בוסטון מחטיאים המון, אמביד מפוקס, האריס בסדר גמור, כרגע תיקו

  24. בראון תגמור שוב את אמביד למה לא ? תשלב אותו עם הורפורד שוב הרי השילוב שלהם נוראי כל העונה אבל מה זה משנה, תסדר לאמביד מצבים על קונה3 הוא הכי יכיל משם הרי מה יש לו לחפש בצבע, אני לא יודע מי מפגר יותר בראון או ההנהלה שהשאירה אותו עוד שנה בתפקיד (קול ההגיון עלק) מאמן נורמלי היה לנו שנה שעברה טבעת , הטבעת היחידה שפילי יקבלו עם בראון זה מהגניקולוג אחרי הסדרה מול בוסטון

  25. טוביאס האריס גם פח אשפה הגיע אחינו נהיה פלופ במקס, אין לי טעם להמשיך לראות את המשחק הזה בראון , סתם עושה לי עצבים בגוף גומר את פילי מה שהיה הוא שהיה נחזור עוד שעה וחצי לקראת כניסת השבת למשחק של לוקה מג’יק

  26. הנה 2 בסנט שלי . פילי באה בנחל רוח שהיא מנצחת. הדרך הקלה לעשות את זה זה דרך הצבע והכח והעוצמה שלהם. אבל בשביל זה צריך נחישות ונשמה.
    נכון שאמביד והרפורד זה לא אידיאלי, אבל מול טיוס זה רק מתבקש.
    בינתיים זה מספיק רק במרחק נגיעה מול קבוצה מצויינת מבוסטון.
    לפעמים זה לא המאמן רק הרצון של השחקנים.

  27. בוקר טוב שיקוצים יקרים
    יא רזי האםפילי לוקחים את המשחק היחיד בסידרה או שאתה הולך לקנות את המטאטא הבוקר?
    דקות ראשונות שאני רואה בסידרה הזאת 🙂

  28. למישהו יש הסבר מניח דעת למה בזמן פסק זמן חלק מהשחקנים מקשיבים למאמן, חלק משתובבים בצד, חלק זורקים לסל, חלק עם הגב לפסק זמן וכו'? זה הזוי. ראיתי את זה כמה פעמים כבר, בפעם האחרונה עכשיו בספסל של הסיקסרס

  29. ואגב, ממש מצחיק כל הקטע שמביאים לאולפן שופט שיסביר מה זה, והוא מחכה רק להחלטה הסופית כדי להסכים איתם (מאמין שאם היו מחליטים אחרת הוא היה מסביר למה הם צודקים).

  30. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    אפילו השופטים לא הצליחו לקחת לסלטיקס את המשחק הזה!
    ולא עיני עגל ולא יום מהגהינום של טייטום.
    כוכב המשחק שלי זה סמארט והלב הענק שיש לו. סגן אלוף שלו זה קמבה שסוף סוף הגיע לבועה.
    משחק מכוער אבל העיקר הניצחון. פילי לא חוזרים אחרי זה. הסדרה של הסלטיקס והשאלה איך יסתדרו בלי הייווארד מול טורונטו ולאורי המשליש?
    מילה על השיפוט המחפיר. אמביד זה מפלצת וחלק מהכניסות שלו הוא מלווה עם מרפק בבטן של מי ששומר עליו. נכון הוא כוכב אבל המרפקים האלה בחלקם עבירות שלא נשרקות לו, לפחות אל תדביקו למי ששומר עליו עבירות מגע, זה המינימום.
    אם אני שופט הייתי מוציא אותו ב 6 עבירות באמצע הרבע הרביעי.

  31. לוקה מתקשה מול מוריס מתאמץ ומזיע על כל זריקה שלו צריך לשים עליו רק מוריס גורג קאווי. לא בברלי שאמט והבדיחות.
    הקליפרס באו להעביר שיעור ללוקה

  32. מישהו מוכן להשתיק את ומצטער, זה לא כדורסל. והשופטים משתפים פעולה עם הלכלוך. חבל. המשחק הזה גמור כבר עכשיוובר? שיתבייש לו

    1. פשוט מאמן מצויין – הכין את הקבוצה שלו בצורה אידיאלית לסדרה נגד הקליפרס.
      זה אמור להיות לא כוחות לטובת הקליפרס, וכרגע זה נראה סדרה של 7 משחקים.

      1. נכון. תאר לך את ברט בראון במאבס 😂😂
        עוזר שממול יש גם את ריברס ולו. מעניין כמה זמן יקח להם להבין ששאמט לא מתאים לסידרה הזאת….כרגע זה 3 משחקים…

  33. ככה צריך.לשמור על הכוכבים בליגה להיכנס לוריד לעצבן אותם לא לתת להם לכדרר מהחצי ולחדור בקליר פאת או לקחת שלשה בלי התנגדות.
    ראיתם מישהו שומר ככה על שיקצה? נותנים לו לטייל בגילו המופלג

        1. גם אצלי
          בכלל המשחק של הסקסיז' הריתי דרך סלולארי של אחד מאוהדי בוסטון אז הסטרים היה רציף.

            1. כבר 16 שנה שאין לי טמבלוויזיה…

  34. אני פשוט לא מאמין.. אי אפשר לשמור אישית טוב יותר ממה שמקסי קלבר עושה.
    והוא לא מקבל קמצוץ כבוד מהשופטים האלה

  35. מתי הלטבי ילמד לזרוק ראש?
    נו באמתתתת, זה קורס קצר שני שיעורים אצל לוקה. שעור ראשון זריקת ראש שעור שני הנפת ידיים בתנועת גילגול תוך שחרור כדור, שעור שלישי תרגול של שני החלקים בעת ובעונה אחת.

  36. האנשים באפור מחרבים בצורה שיטתית את המשחק ומונעים מהמאבס לחזור לעניינים. השריקה על לנארד מקודם והשריקה על לנארד עכשיו.
    בושה וחרפה

  37. חוזר לנקודה:
    המאבס עם 20% מהשלוש נכון לעכשיו.
    הם צריכים להעלות את זה ל40%.
    בכל מצב אחר הם יפסידו היום ב20 הפרש.

  38. אני פשוט אוהב את המשחק (בעיקר ההגנתי) של מקסי קלבר. הוא שחקן שהייתי רוצה בקבוצה שלי: חיובי, חושב על אחרים, שומר בשביל 4 אנשים, ריבאונדר טוב, נלחם, לא מוותר, אינטלגנטי.. מה עוד צריך?

    1. איך אפשר היום משחק הגנה הרי השופטים כל הזמן הורסים אותו עם עבירות שלא היו ולא נבראו לפני 10 שנים…

      1. אתה צודק.
        וזה מעורר מחשבות לגבי העתיד של הענף הזה – בעיקר בארה"ב.
        איך זה ייראה עוד 3 שנים? 5 שנים? 10 שנים?..

  39. לוקה מתקשה מאד מול הגנת החילופים של מוריס גורג קאווי גם שהוא קולע הוא מזיע ועובד קשה בשביל הסל.
    אבל תכף דוק יחזיר עליו את שאמט להוריד ממנו את המטל

  40. 16-11 לספסל של דאלאס.
    מה שזה אומר לי שלו וויליאמס עדיין לא בעיניינים.
    וזה חדשות לא מעודדות במיוחד לגבי המאבס

  41. שמתם לב שלדונקיץ יש כל הזמן דיבור עם השופט? לא משנה עם משחקים או לא, יורדים לפסק זמן והוא טוחן לשופטים במוח.
    זו ממש טקטיקה. לפחות הארדן לא מדבר איתם הרבה. סטיבנס בכלל לא מדבר אתם או כמעט ולא. לוקה זה דיבור אוטוסטרדה….

    1. הקליפרס עם 43% מהשלוש במחצית.. התכוונת למאבס, שנמצאים כרגע על 26% מהשלוש.
      העונשין, אגב, על דונצ'יץ' שקלע 4 מ-10. (10 מתוך ה-13 זריקות עונשין הקבוצתיות שלקחו המאבס במחצית)
      אחוזי העונשין ישתפרו במחצית השנייה, השאלה המרכזית היא האחוזים מהשלוש.
      לתחושתי המשחק הזה נגמר באמצע הרבע הראשון אחרי ההתחממות בין הארל לדונצ'יץ'. כרגע משחקים על ניוטרל והתוצאה הזאת תישמר להערכתי עד לסיום, כלומר 15-20 הפרש לקליפרס.
      מבאס, אבל זו התחושה

    1. שיעשה שיעור פרטי אצל נרס או אפילו אצל ריק קרלייל, רק לא עיני העגל האלה.
      הורג אותי שאין לו בכלל דיבור איתם. אין להם טיפת רספקט אליו בגלל שהוא כמעט ולא מדבר איתם.

  42. טוב, כמה נק' מחצית:
    1. המאבס עם 26% מהשלוש (5 מ-19). צריכים 40% כדי להיות בעניינים.
    2. לנארד עם 18, 6 ו-4 (נק', ריב', אס') ב18 דק'.
    3. מרקוס מוריס עם 3 עבירות
    4. חמישה שחקנים של הקליפרס עם 8 או 9 נק' (חלוקה מאוזנת)
    5. דונצ'יץ' עם 11, 7 ו-4 (נק', אס', וריב') במחצית של אחוזים נמוכים מהשדה (30% מהשדה, 25% מהשלוש, ו-40% מהעונשין)
    עד כאן דברינו לעת זו.

      1. קשה להאמין.
        צריכים לקרות בערך 5-6 דברים שונים כדי שהמאבס יחזרו למשחק. זה כמובן צריך להתחיל עם עצירות בהגנה (וזה יהיה קשה כי לנארד בא לעבוד הערב), צריך להימשך עם העלאת אחוז הקליעה מהשלוש ל40% בהובלת הארדוויי (חלש מאוד עד עכשיו) וקרי, להמשיך עם שיפור משמעותי בניהול המשחק של דונצ'יץ' ועליית האחוזים מהעונשין, בשיפור משמעותי של הצד ההתקפי של פיני-סמית' ובשמירה לא להיקלע לבעיות עבירות של הצמד פורזינגס את קלבר בע,מ.
        לא רואה שחמש הנקודות האלו יכולות לקרות בערס הנתון הזה.
        כמו שכתבתי, להערכתי המשחק נגמר באמצע הרבע הראשון כשהארל הצליח להוציא את דונצ'יץ' מהאיזון עם הטכנית המטופשת הזאת.

        1. הפעם הקליפרס באו מוכנים.
          לא רואה את דלאס חוזרים אלא עם כן פתאום לוקה והלטבי ואולי גם סת מאפסים כוונות במחצית.

  43. דוק ריברס מול ריק קרלייל
    ריק לדעתי יותר טוב כמאמן מריברס במה שקשור בהתאמות.
    ריברס מצד שני אוהב את הצוות ורואים את זה במשחקץ הוא מתייעץ כל הזמן עם הצוות שלו וכל אורך המשחק, מה שאני לא רואה אצל הרבה מאמנים אחרים.

    1. בדיוק בנקודה הזאת קיבלתי ברך ביום ה. מחר הוא יהיה בסדר קצת כואב אבל לא מונע ריצה או קפיצה. היום אין מצב הוא חוזר אני יום ה הייתי צולע לא יכלתי להזיז את הרגל

  44. לוקה קיבל מכה לברך בדיוקהמה שאני קיבלתי יום ה האחרון כואב לי עד עכשיו עברתי בחסימה ומישהו נכנס בי ישר לברך עם הברך שלו ישר הלכתי הביתה אין מצב הוא יכול לחסור לשחק אי אפשר לרוץ בכלל. אבל אני יכול לרוץ עכשיו לוקח לזה יום לעבור

  45. ללוקה לא מתאים לטעות. זה שהוא אמר נשאר לנו עוד 3…היה טעות. לדעתי הוא סיים עם הנצחונות לעונה זו.
    זה דומה לחגיגות של וויד ולברון על דירק ומה קרה להם.
    לא חכם להעיר את המפלצת. טוב לא יכל לצאת מזה או כלום או להדליק את הקליפרס.
    היה צריך לומר הם הקבוצה הכי טובה בליגה הם אריות קשה לשחק נגדם ואנחנו מנסים הכי טוב שלנו😎
    ככה זה גם היה גורם לדוק לחשוב שגקסון ושאמט מקשים עליו…

        1. אני ראיתי שהוא קיבל חתיכת פצצה לברך ברך וברך. יש גם קרסול בנוסף בסדר לא ראיתי בנפילה איזה משהו מיוחד בקרסול שתעיד על פציעה חמורה או מסיימת עונה

    1. זה כלום יעבור לו תוך יום הנה הוא יצא כמו שאמרתי. יום ה איך שקיבלתי את זה ישר ידעתי שלא אוכל לזוז צלעתי לאוטו תוך יום משחק הבא הוא חוזר חד יכאב לו קצת.
      לגבי קרסול אין לי מושג מה הנזק אבל פצצה לברך הוא קיבל אש

  46. לוקה סתם על המגרש עומד העיקר לומר שיחקתי נו זה לא רציני הוא לא יכול לדרוך על הרגל או לרוץ. יום ה קיבלתי מכה בדיוק שם אי אפשר לרוץ נורמלי או לקפוץ זה כאב חבלז.
    הכי מצחיק יקלע איזה שלשה ויחמיאו לו על ההירואיות די עם ההצגה רד לנוח ותחזור משחק הבא

  47. שמעון אתה כזה קשקשן. מה הקשר בין הפציעה שלך למה שקרה ללוקה?
    למה אתה לא אומר שהוא חזר בשביל להשלים טריפל דאבל, איך אתה מפספס את זה?
    הוא סיבב את הקרסול שוב, הברך זו מכה משנית.
    הרבה פעמים שחקנים חוזרים כדי לראות איך הגוף מרגיש ואם הכאב רציני הם יוצאים באופן סופי.

    1. על ההחלטיות שבתגובות מזן ה-
      "זה לא קרסול זה ברך עובר תוך יום"
      .
      היה ללוקה המון מזל.
      עם התעקמות הקרסול, הוא הרים את הרגל, ולא הוריד משקל על הקרסול. זה בקלות יכול היה להיות סוף סיפור עובר לוקה השנה.
      .
      דרך אגב,
      פציעות משמעויות בברך, נדיר שמתרחשות במגע מסוג זה (היות ויש לברך טווח תנועה לצדדים דרך מפרק הירך). זו התנגשות מקדימה, או נפוץ יותר – נחיתה על הרגל (אז אין טווח תנועה, והרצועות לוקחות את מלוא המשקל), שגורמות לפציעות ברך משמעותיות.

      1. מעולם לא אמרתי שהפציעה שלו משמעותית להיפך.
        אתה גם מתווכח סתם. רואים בבירור את הפצצה של הברך בברך. הקרסול זה עוד דבר.
        לדעתי הוא ישחק כבר משחק הבא

  48. שצעון אתה מברבר בלי הכרה..
    קלבר שומר מצוין את קוואי. כשקוואיי ב'מוד' כזה אי אפשר לעצור אותו לבד, צריך עזרה. ואין עזרה מספיקה בהגנה

    1. לכן אמרתי שהוא מסכן תקרא טוב. צריך דאבל טים. הוא חוגג בקלות מידי מתמקם בנק שהוא רוצה לזרוק משם בלי הפרעה. קלבר יכול לשמור הכימטוב שלו זה לא מזיז לקאווי.

  49. לסת' ישנה שלשה לא פחות טובה מאשר לאחיו. ההבדל? הוא לא חוצפן כמו האח ולא משליך אותן מכל מרחק ומכל מצב אפשרי. סטפן קרי עהיהנאמש חלק מהעצרת לג'ו ביידן

  50. למרות ההפרש של הקליפרס, ולמרות ההובלה הבטוחה שלהם לאורך כל המשחק – הכבוד הוא לדאלאס, לפחות מבחינתי..
    לא יודע למה קשה לסמפט את האסופה הזאת מלוס אנג'לס

  51. הסטטיסטיקה של המשחק הזה מעניינת:
    כל הפרמטרים של חטיפות, אסיסטים, ריבאונדים, איבודים, עבירות וכו' – כמעט זהים לחלוטין.
    ההבדל הוא באחוזי הקליעה – מהשדה, מהשלוש ומהעונשין – בשלושתם יש יתרון ברור לקליפרס.
    דאלאס זרקו 42 פעמים לשלוש לעומת 33 של הקליפרס.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט