20:30 ברוקלין נטס (0) – טורונטו רפטורס (2):
אם תשאלו אותי, ואם החלטתם לקרוא את התור הזה אז כנראה שאתם שואלים, טורונטו היא הקבוצה היחידה הכי מהנה לצפייה בפלייאוף הזה. קבוצתיות נהדרת בלי כוכב מובהק שההתקפה סובבת סביבו אבל עם סופר דופר סטאר בהתהוות שהמעקב אחר התפתחותו מרתקת ושלל רול פליירס מהנים לצפייה.
אז נכון שזאת ברוקלין שבמצבה הנוכחי היא נראית כמו קבוצת יורוליג, ולא בהכרח מהצמרת של הליגה, אבל עבור השחקנים שלה זאת התנסות חשובה ובמשחק מספר 2 הם אפילו לקחו את טורונטו קרוב מה שמלמד עד כמה זה קשה לנצח משחקים ברצף בפורמט נטול הביתיות וההקשר הזה.
ובכל זאת לראות את טורונטו הורגת את המשחק ברבע האחרון במשחק שבו היא מאוד התקשתה בקליעה מבחוץ, וגם סבלה מנחיתות בריבאונד היה מרשים, בסופו של דבר, למי ששכח, טורונטו היא אלופת ה-NBA והיא יודעת מה צריך לעשות כדי לנצח משחקים.
מארק גאסול נשמר עד כה בצמר גפן לא משחק הרבה וגם לא תורם יותר מדי, כאשר לעומת זאת ון וליט ולאורי פתחו היטב את הסדרה ואת הפלייאוף. לטורונטו יש לפחות 7 שחקנים שהוכיחו יכולת לתרום בכל ערב נתון של סדרת פלייאוף וזה יהיה משמעותי עבורם להמשך הדרך.
הימור: טורונטו ב-12
23:00 יוטה ג'אז (1) – דנבר נאגטס (1):
יש להודות שארומה אפרפרה משהו עוטפת את הסידרה הזאת, אבל למי שמסתכל מעבר לכך יכול למצוא את אחת הסדרות האיכותיות והמותחות בסיבוב הראשון של הפלייאוף.
במשחק הראשון יוטה כמעט ולקחה אליה את "יתרון הביתיות" אבל הפסידה בסופו של דבר בהארכה, בדומה למה שקרה לדאלאס, היא התאוששה יפה מהאכזבה כדי לנצח את משחק מספר 2 ובדומה לדאלאס היא עשתה את זה במידה רבה הודות לכוכב שלה. דונובן מיטשל קלע 6 מ-7 מחוץ לקשת ל-30 נקודות ב-34 דקות כדי להשיג ניצחון במשחק שהוכרע ברבע השלישי. מי שעוד היה נהדר הוא ג'ורדן קלארקסון שעלה מהספסל ותרם 26, וגם מיודעינו ג'ו אינגלס עם 18 כמו גם 6 אסיסטים היה משמעותי עבור הג'אז, שכפי שעבדכם הנאמן צפה בהחלט נותנים פייט חזק לדנבר ששוב נראית פחות טוב בפלייאוף ממה שהיא נראית בעונה הסדירה.
השאלה הנשאלת היא האם ההתקפה שמסביב ליוקיץ' תתאושש מתצוגת נפל במשחק השני. פורטר ג'וניור קלע 28 והענק העדין, השחקן שאני הכי אוהב בליגה כרגע, קלע 28 משלו ב-32 דקות אבל מארי קלע רק 18 בעוד מילסאפ, קרייג, גראנט ומוריס ממש התקשו למצוא דרך לתרום, ואם דיברנו קודם בטורונטו על ריבוי האפשרויות האמינות שלה להכאיב לך, הרי שדנבר חייבים חייבים חייבים שמארי ויוקיץ' יתרמו מדי ערב כדי שיהיה להם צ'אנס.
אז הלילה דנבר תנסה למצוא תשובות למיטשל, בעוד יוטה תנסה להגביל את יוקיץ', אבל לא משנה מה תהיה התוצאה הלילה, צפו לסדרה ארוכה ומרתקת שרק מתחילה עכשיו.
הימור: יוטה ב-5
1:30 פילדלפיה 76'ס (0) – בוסטון סלטיקס (2):
כאשר המזרח נראה פתוח מאי פעם, החלון של פילדלפיה נראה כהולך ונסגר עליה ואילו בוסטון עם הגנה נהדרת וכושר קליעה נפלא, נראית כמשייטת אל עבר הסיבוב השני. אז כן הפציעה של היוורד מאכזבת מאוד, והתהיות מה היה קורה אם איינג' היה בוחר מישהו אחר בתור הסופר מאקס שלו בולטות (באופן כללי זה דיי מדהים ששני הכוכבים שאיינג' בחר – קיירי והייורד היו באסט ובכל הקבוצה הזאת מצליחה להיות תחרותית הודות ליכולת עשיית עסקאות מופתית ובחירות דראפט נהדרות), אבל בוסטון אחרי משחק ראשון שהיה צמוד לכאורה פשוט פירקה את פילדלפיה במשחק השני, והלילה הסדרה הזאת עומדת על הסף של הכרעה מעשית.
אז נכון שלבוסטון אין תשובה לאמביד שקלע 34 אבל כוד עוד היא מצליחה להגביל את האריס וריצ'רדסון, לפילדלפיה בתצורתה הנוכחית ללא בן סימונס פשוט אין כלים נוספים, והנסיון להעלות את אל הורפורד מהספסל כדי להוביל את החמישיה השניה לא צלח עבור בראט בראון.
בצד השני ג'ייסון טייטום ממשיך להיראות כמו סופרסטאר ואם קליעת ה-3 שלו תמשיך להיות יציבה (8 מ-12 במשחק מספר 2), אז הוא באמת משנה משחק לגבי הסיכויים של בוסטון לאתגר את טורונטו ומילווקי בהמשך הדרך. הנצחון המרשים הזה הושג בערב שבו קמבה ווקר וסמארט סבלו מ-2 מ-13 מחוץ לקשת וגם בראון היה קר, אבל זה רק מדגיש את ריבוי האפשרויות של הקבוצה הזאת שקלעה 19 שלשות ב-44% כאשר לא פחות מ-10 שחקנים צלפו ל-3 כאשר החמישיה השניה דווקא היא זאת שהייתה על המגרש בדקות שהמשחק הוכרע בהן.
הלילה עם הגב לקיר פילדלפיה תצטרך ליצור משהו, אבל אישית אני חושב שמשחק מספר 1 היה המשחק שהיה להם סיכוי לקחת, ואחרי שפתיחת משחק טובה ויתרון ברבע הראשון הפכו לתבוסה אני אופתע מאוד אם אמביד והחברים יצליחו לשלוף עוד שפן מהכובע הלילה.
הימור: בוסטון ב-15
4:00 דאלאס מאבריקס (1) – לוס אנג'לס קליפרס (1):
המשחק בה' הידיעה לא רק של ערב המשחקים הזה, אלא של הסיבוב הראשון כולו עד כה.
הסטורליין של האנדרדוג שמגיע למשחק הראשון משחק משחק אמיץ אבל מפסיד בגלל החלטת שיפוט גבולית, הוליד שתי אפשרויות – או שבעקבות זאת דאלאס תתקפל ותגיד לעצמה זאת גם ככה לא השנה שלנו, או שהיא תגייס מתוך האכזבה את תעצומות הנפש כדי להגשים את מה שהיה ניכר שיש בה במשחק מספר 1 – היכולת לאתגר כל קבוצה בליגה במשחק נתון, אולי עדיין לא בסדרה או על פני פלייאוף שלם, אבל בהחלט בערב נתון.
28.8 נקודות יש לדונצ'יץ' לערב ו-27.1 לקוואי, שהחטאת שלשה שלו במשחק מספר 2 חתמה סופית ניסיון קמבאק של הקליפרס 2 דקות לסיום במשחק שהיה ככלל בשליטה מוחלטת של המאבס. אבל הסיפור של משחק מספר 2 היה דווקא העובדה שדונצ'יץ' שהיה נפלא עם 28 הסתבך בעבירות ונאלץ לשבת את מרבית דקות הסיום. בהיעדרו היו אלה שחקנים כמו טריי בארק, סט' קארי וטימי הרדוואי ג'וניור המושמץ, בהובלתו של פורזינגס שהכריעו את המשחק עבור המאבס.
פעם הייתה קומדיה מטופשת למדי שבמרכזה האחים הצעירים והמוצלחים פחות של כוכבי קולנוע כמו סילבסטר סטאלון ודאלאס קצת מזכירה לי את הסידרה הזאת, עם הגירסה המוצלחת פחות של טים הרדוויאי, והגירסה המוצלחת פחות של סט' קארי וגם הגירסה הפחות מוצלחת של ג'יי ג'יי בראה, ג'יי ג'יי בראה בן המליון. אבל עם זאת לדאלאס יש כמה מהשחקנים המהנים ביותר והמרתקים ביותר לצפיה, ולצד אלו שהוזכרו אפשר לספור ברשימה הזאת גם את בובאן מרינוביץ' הנפלא ששיחק רק 10 דקות במשחק מספר 2 אבל תרם בהן 13 נקודות ו-9 ריבאונדים (זה סוג של שיא כלשהו? מישהו?)
הקליפרס לעומת זאת סבלו מכך שאף אחד חוץ מקוואי לא קלע ובעיקר בלט בחולשות ג'ורג' עם 4 מ-17. אבל דווקא הסיטואציה הזאת מדגישה את החוזקה של הקליפרס. אם קוואי וג'ורג' בערב קליעה טוב אף קבוצה בליגה למעט אולי הלייקרס לא יכולה להישאר איתם באותו הקצב. אבל גם כשאחד מהשניים סובל מערב חלש (וכשאני אומר אחד מהשניים אני מתכוון ג'ורג', לקוואי אין ערבים חלשים), אם לו ווליאמס, הארל ושאמט, המפלצת התלת ראשית הנהדרת מהספסל מתעלים לרמת השיא שלהם לקליפרס עדיין יש צ'אנס, כאשר מעבר לכך יש להם את זובאץ' שנותן תרומה אמינה בריבאונד, ואת רג'י ג'קסון ומרקיף מוריס שיכולים גם הם לתרום.
אז בסופו של דבר אני לא רואה את דאלאס באמת עוברת את הקליפרס, לאחרונים יש פשוט כלים רבים יותר, וקוואי הוא בסופו של דבר היום האלפא של הליגה, גם אם יאניס יהיה ה-MVP, אבל זאת הולכת להיות חתיכת דרך מהנה, צמודה ומותחת עוד לשם.
הימור: הקליפרס ב-5

דונציק אמר בראיון נשאר לנו עוד 3.
נראה ממה הקליפרס עשויים ואיזה מסר הם ישלחו או שאין להם את זה.
לדעתי קליפרס יתנו הצגה היום וינצחו מעל 10 (ואצלם מעל 10 זה בהחלט הצגה זוכרים את אולימפיאקוס?).
אם מתישהו פילי תנצח זה יהיה היום אחרת המטאטא בדרך. פילי בנקודה עם הנצחון היחיד בסידרה.
דנבר נוקמת ומנצחת מעל 5
ראפס קונים מטאטא היום לכבוד המשחק הבא
בדרך כלל אני מהמר על הקבוצה החזקה יותר ישר אחרי הפסד אבל יאללה, דאלאס מנצחת
.
וואי וואי איזה חום נצחון של המאבס יעשה…
יש מצב, לדעתי הסדרה תגיע לשיוויון 2 ואז אעריך מחדש
הלו בלי נאחס בבקשה.
מבטיח לך שאין ביכולתי להשפיע על תוצאת המשחק
טורונטו
דנבר (למרות שמשהו לא טוב עובר עליהם)
בוסטון (דברים טובים כבר לא יקרו בפילי בעונה הזו)
קליפרס (כי ג'ורג' לא יחמיץ ככה שוב, ולו מפחד שקוואי יאכל אותו חי)
תודה דור, אחלה פריוויו
הסדרה האהובה עליי בסיבוב הראשון היא קליפרס-דאלאס.
נקווה שיתנו לשחק בלי קשקושי אנד וואן ושריקות אוטומטיות אחרי חסימה מעבר לקשת.
אני כבר לא מאמין לרשימת הפצועים של espn שלפני המשחק השני שמו את קרי כ-out (שוב מופיע ככה, גם בברלי).
תודה על הפריוויו.
תסתכל על הדיווחים הרשמיים של הקבוצות באתר הליגה.
לא צפויים חיסורים משמעותיים בסדרה שם.
למעט בברלי שזה כבר ידוע.
טרי בורק ופורזינגיס Probable.
בברלי בספק.
אני בעד דאלאס בכל הכוח.
מאמין שדנבר וטורונטו ינצחו, ואולי גם לפילי יש סיכוי…
תודה על הפריוויו. הערה קצת קטנונית – פורטלנד? אלו שניצחו את הלייקרס במשחק הראשון, אלו עם האם וי פי של הבועה – היו רחוקים זריקה אחת מלהפסיד לברוקלין. מילווקי? אלו עם הסגל הרחב, הפסידו לברוקלין שעלו בלי 3 שחקני הרוטציה היחידים שלהם למשחק. בנוסף הם גם ניצחו את סקרמנטו (כשעוד היה להם סיכוי להעפיל), וושינגטון והקליפרס. אני לא יודע כמה יורוליג ראית, אבל אף קבוצת יורוליג לא מסוגלת למשהו בסדר גודל הזה.
אני חושב שדנבר והקליפרס יעשו התאמות וינצחו היום. וכן, גם טורונטו תנצח לדעתי בדרך לסוויפ, אבל זה לא סותר את מה שרשמתי קודם.
כואב הלב על פילי
מתי!! כבר!! יחליפו!! מאמן!!
🙂
עוד! 2!! משחקים!!!
איתך בכל ההימורים הערב. תודה על פריוויו מעולה
עד כמה שיטת הלוטו של הנבא לא משרתת את המטרה – איזון בין הקבוצות – אפשר לראות בעובדה שאת שני המקומות הראשונים לקחו 2 הקבוצות המערביות היחידות ב Delete eight .יש גם בעיתיות בכך שאחת מהן היא ג"ס אבל זו בעיה נקודתית שלא חוזרת על עצמה כל שנה אלא אחת לעשור בערך.
משחקים טובים, אני מקווה לניצחון של דאלאס שיגרום לקליפרס להתעורר.
אמביד מאכזב.. מתנהג קצת כמו מפונק וגם נראה שהוא לא בכושר טוב בסופי משחקים.
דנבר יוטה יילך צמוד עד הסוף.
קלבר
תודה על הפריוויו!
הימורים:
ברוקלין ב-6
דנבר ב-18
פילי ב-4
קליפרס ב-15
🙂
מזכיר שבתחילת העונה המלצתי להטריד את אמביד בשיא הערך שלו. עם הזמן התמורה רק תלך ותרד אבל מה איכפת לי. זה ארגון חולה ביותר. היתה להם הזדמנות חד פעמית והם פספסו.
.
לגבי הערב, הולך על דאלאס. היתה טובה יותר בשני המשחקים והיא נראית יותר מאומנת. חשבתי שקוואי יצליח להאט את לוקה אבל זה לא המקרה.
אחלה סיקור תודה רבה.
משאיפותיי לערב זה:
1. טורונטו וברוקלין נלחמות עד השנייה האחרונה.
2. יוקיץ' ואינגלס מככבים.
3. בוסטון, ניצחון. כל השאר תפאורה
4. המלך בובאן והנסיך לוקה ממשיכים את עידן הווניל במערב הפרוע
פריוויו נהדר ממש . טורונטו מראה לי שטעיתי. היא כבר מובילה ב-11 וברור שהנטס לא תנצח אף משחק.
נשארנו עם אוקלהומה 😉
מנחם תחליף את ההימור המופרך שלך מאוקייסי לטורונטו, איך שהמזרח נראה טורונטו נראים לי פייבוריטים לגמר, ובגמר כמו שנה שעברה הכל יכול לקרות
ואן ליט חותם מחצית טובה של טורונטו עם סל מחצי מגרש. מעניין אם הוא יכול לעקוץ מקס מהניקס….
להערכתי הערב דנבר בתצוגת תכלית
חחח…
תצוגת תחתי
תצוגת תסביך
תצוגת מביך
תצוגת מגבית
וכל המוסיף הרי זה משובח
תצוגת תחטיא
תצוגת תחמיץ
ברוקלין ביצעו התקפת סוף מחצית מעולה עם שלשה לצימצום ההפרש, רק כדי לחטוף את הצ'אקה הזו מהחצי של ון פליט (k 500?). קשה להילחם גם נגד המזל…
אני מת על ברוקלין אבל זה לא כוחות. גם עם הסל לא היה נכנס
למה ככה?
הייתי אומר שיש להם סיכוי אם לא הייתי רואה לפחות דקה מהסדרה הזו.
טיילר ג'ונסון במשחק חייו, מי אמר שהסדרה הזו מיותרת?
כל מי שהוא לא אמא שלו?
יש גם את מילטון, ברנדון, לורן, לוגן וגייב (אבא, אחים ואחיות), ולא נשכח את פניקס, ששילמו לו 19.25 מליון השנה ובטח שמחים לראות אותו פורח בברוקלין
מעניין אם דזנן מוסא יכול להשתלב ביורוליג כיותר משחקן רוטציה? לדעתי לא. דווקא היו לי ציפיות ממנו
יאללה דנבר אנחנו איתך, מה אומרים גאמל מורי יופיע היום כקובי או כניאנג?
פעם ראשונה בהיסטוריה של טורונטו שהם 3-0 בסדרה. #מיאמרשהסדרההזומיותרת
#כולםחוץמהקומישנר#גםקייריאמר#אפילוהקאפקייקחושבככה#הגיעהזמןלקבוצהאחתבניויורק#עירוניניויורק#מ.ס.התפוחהגדול
מנחם לקח לך שלושה משחקים להבין שאין שום סיכוי לברוקלין ועד עכשיו עוד לא הצלחתי מה ראית שם שנתן לך תיקווה שהם יקשו על טורונטו.
אותו הדבר לגבי החלומות שיש פה לחלק מהמגיבים לגבי פורטלנד. אין להם סיכוי והופתעתי שהם לקחו משחק אחד.
אני אופתע עוד יותר אם יקחו משחק נוסף.
אין להם מאמן יש להם כוכב שמרוב שהוא אנדרייטד הוא כבר הפך לאוברייטד.
הוא שומר גרוע והוא לא באמת הופך את אלה שסביבו לטובים יותר. גם החבר שלו לקו האחורי זה עוד מאותו הדבר.
כרמלו זה כרמלו כבר שנים אז דיי ברור מה מקבלים ממנו – חוסר יציבות.
זו קבוצה לא מאוזנת שאין לה בכלל ספסל.
לא כוחות
ברור אבל מי מקשיב למנחם קוראים אותו רק
אני בהחלט מקשיב לו. לא מקבל הכל כתורה מסיני אבל בהחלט מקשיב לו.
הניסיון גם מדבר….
לילארד וסי ג'יי מול הקבוצה עם הקו האחורי הכי חלש בפלייאוף של המערב, באמת קצת לא כוחות
כן, קבוצה אחת בניו יורק. כי כל המליארדרים נהיו עניים פתאום והם צריכים להתחלק בצעצועים
הגנה מביכה של דנבר
אחת מתמונות השנה מבחינתי היא הקלוז אפ המדהים על לופטגי בסוף הגמר של הליגה האירופית. צילום מדהים בעיניי מומלץ לראות
יוטה תופרת אותם בכל מהלך. יוטה! שחקנים כמו רייס אוניל וגו'וון מורגן משתעשעים מול ההגנה של דנבר.
פורטר אגב מקבל 4 נק' על הראש על כל 2 שהוא קולע
יוטה משחקת את הכדורסל הכי יפה בפוסט סיזן בחיי
אני פותח ליג פאס – חשבתי שעובדים עלי! גובר 20 במחצית? או אמ ג'י
משהו רקוב בממלכת קולורדו
דנבר כבר הורידו ל-14 אבל קונלי עם שלשה הוריד את יוטה למחצית עם 17 נק' הפרש. דנבר מסוגלת להפוך את זה לחד ספרתי תוך דקה וחצי.
יוטה כבר היתה ב25 ותוך כמה דקות הורידה ל14
דנבר בהחלט מסוגלת לחזור למשחק, השאלה אם תצליח לקחת אותו
דנבר הורידה כמובן*
אנחנו רואים את אותו המשחק?
נדבר לא בכיוון בכלל, הם חזרו מול המחליפים, כשסניידר החזיר את מיטשל וקונלי זה תוך שניה חזר ל20+
דנבר בבעיה רצינית וזה מתחיל בצוות האימון.
סניידר פשוט עשה למלון בית ספר באיך לעשות התאמות ממשחק למשחק.
אינגלס אגב עם 0 נקודות
מיטשל עם 9
כמה שהספדתם אותנו.
אמרתם יוטה הקבוצה החלשה בבועה.
אמרתם דנבר ב5 מקסימום.
אז אמרתם.
גם אם יוטה תפסיד, אני חושבת שכולנו מסכימים שהיא לא כזאת חלשה כמו שחשבתם.
נ.ב – קונלי, שנה שלימה גרמת לי לבכות.
אני באמת מקווה שהפעם אלה יהיו דמעות של אושר.
צודקת, הג'אז מאכילים כובעים
איפה בוגדנוביץ אבל, איפה.
איתו גמר קונפרנס היה ראלי בהחלט, ומשם הכל כבר אפשרי – ככה אני פשוט לא רואה אותנו עוברים את הקליפרס, אין מספיק כח אש.
אבל אני קופצת מעל הפופיק, דנבר תעשה את ההתאמות ותחזור למשחק הבא עם רעל בעניים.
אין מה לעשות, לכל הקבוצות כמעט חסר שחקן משמעותי
כן ברור, סתם מבאס.
עם בוגדי אני באמת מאמינה שיוטה היא קונטנדרית לכל דבר.
אה.
וכמו שאני והאשך לא מפסיקים להגיד כבר שלוש שנים.
מיטשל הוא סופרסטאר מהרמה הגבוהה ביותר.
קונלי כבר 6 מ-6 משלוש. חזר לבועה.
אותו דבר כמו וונפליט שנה שעברה- נולד לו ילד, חזר כמו מלועה של תותח.
מודה שזה מדהים.
לילי לא ידעתי שאת אוהדת יוטה. מיוחד מצדך!
הבודדות באתר עד כמה שידוע לי, אבל מה לעשות – מאוהבת בגירסה הנוכחית של הקבוצה.
אני מרגיש בוש ונכלם שהימרתי על דנבר הפטתית, מארי הזה זבל עופות
תרגיש טוב עם עצמך – אני המרתי דנבר ב-18 (אבל לא כתבתי שמנצחים אז עוד יש לי סיכוי חחח)
באמת לא הבנתי מאיפה הבאת את זה.
18 הפרש?
הגזמת…
זבל עופות יכול להתלקח ולעלות באש כשהוא נרטב. הייתי נזהר עם היריקות על ממייפל קרי ונגיסי העופות. מילה של חקלאי
הים הוא אותו ים וההגנה של דנבר היא אותה הגנה גם במחצית השנייה. 30 הפרש
יוטה עושה מדנבר בשר טחון.
כלצהתקפה יש להם 2 נסיונות בגלל גובר.
אם משהו יבדוק את הריבאונד התקפה שלהם, זה צריך להיות בשמיים
9 ר' התקפה, 5 של גובר.
הנתון הפסיכי זה ה6מ7 מ3 של קונלי.
פשוט סיפור וונפליט 2.
יוטה משחקים כמו שחשבנו בתחילת העונה שהם אמורים לשחק ודנבר חזרו להיות קבוצת העונה הרגילה החמודה שלא תאיים על אף אחד כמו שחשבנו שתהיה..
מי חשב?
אולי האשך ועוד אחד שניים (ואני, אבל אני סאקרית).
האתר פה מזלזל ביוטה נון סטופ כבר שנים.
דווקא בתחילת השנה ממש לא זלזלו. קונלי לא התחבר טוב לקבוצה ורגע לפני הקורונה היו ניצוצות של בעיות בחדר ההלבשה. וגם אני חשבתי שדנבר יקחו אותם בלי בעיות.
זאת נראית קבוצה אחרת והבועה עשתה לה טוב.
מיצ'ל משחק כמו בוס.
מיטשל עשה בבועה את הקפיצה שחשבתי שתקרא בתחילת העונה.
אני לא מדברת על ה57 נקודות, אני מדברת על מה שאמרת- שהוא משחק כמו בוס.
זאת הקבוצה שלו, וכל הליגה יודעת את זה עכשיו טוב מאוד.
פשוט לא יאומן . תסתכלו על הפרצופים של שחקני דנבר. כאילו בלוויה
מלון עם דגל לבן 11 דקות לסיום
35 הפרש.
וואו.
ומיטשל עוד על הילוך ראשון כל המשחק.
.
למי שלא הבין, לזה קוראים שח מט של צוות אימון.
סניידר פשוט פירק את תוכנית המשחק של מלון לגורמים, והרכיב אותה מחדש כאוות נפשו.
נראה שהמשחק הראשון בלבל הרבה אנשים. מי שהפתיע זו דנבר לא יוטה.
אם יש משהו מכתוב בליגה הזאת.
דנבר תמיד תהיה מחורבנת בפלייאופס.
קליפרס תמיד תהיה לוזרית.
נראה לי פילי פתחה לעצמה קללה חדשה עם הפרוסס הזה ולא תגיע יותר לכלום. לנצח!
ואמרו על קונלי שהוא 'זקן מדי'
'ילדים זה שמחה, ילדים זו ברכה'
שיטת ההגנה של יוטה. שחקן אחד שומר צמוד על הכדור ועוד ארבע מסביבו …
והשיטה של דנבר בהגנה זה ספייסינג. או ספייסינג אאוט.
יוטה משחקים מהר. חסימה הנד אוף וזריקה. בלי פאקה פאקה
אפשר לרשום כבר סיבוב הבא יוטה מול דאלאס?
חלום.
לא כי אני חושבת שזה יעלה את הסיכויים של יוטה, אלה כי כמות הכובעים שיאכלו ברחבי העולם תהיה חסרת תקדים פשוט.
אה, ומיטשל מול דונציץ בהטוב מ7?
אמרתי כבר חלום?
הכל יכול לקרות במערב הפרוע
איך אמר פול פירס, I think it's over
לא נגמר הסדרה נראה לי התחזית של דנבר ב6 תלך לפח .כזאת נרפית,
אתה יכול למחוק אותם. ליוטה יש את המספר שלהם.
דנבר צריכה לעשות בדק בית גדול מאוד עם עצמה , לא הגיוני שקבוצה שהיא על הנייר הרבה פחות .
בעיקר צוות האימון.
דנבר נראים כאילו לקחו צעד אחורה מהמשחק הקודם במקום קדימה.
0 שינויים מהמשחק הקודם, פשוט 0.
אתה יכול לעבור לגור בנייר.
דנבר משחקת בקילומטר וחצי גובה, נצחונות הבית שלה זה פקטור בליגה.
שים אותם בבועה בתנאים שווים, כל החרא צף.
אני מסכים איתך שהאוויר הדליל בקולרדו הוא פאקטור משמעותי עדיין הקבוצה לא יכולה להיראות ככה בחוץ
נעצרה התגובה לא הגיוני שקבוצה הרבה פחות כשרונית תטחן אותם ככה, ושהקבוצה תראה כזאת נרפות בהגנה. לא הגיוני שגובר יראה כמו שאקיל על יוקיץ , מלון צריך להכניס פלפל בתחת של הקבוצה ולהתפוצץ עליהם, במיוחד על הכוכבים יוקיץ & מארי (שנראה שהכניס לקרדה לכל דנבר)
שנה שעברה קאנטר עשה ליוקיץ בית ספר. אז שגובר לא יעשה?
אם יוקיץ רוצו למצב את עצמי באולסטאר וכסנטר הטוב בליגה הוא לא יכול להרשות את זה שסנטר בינוני כמו גובר יתעלה עליו אבל אם כל הביקורת שלי לדנבר חייב להגיד מילה טובה להתקפה של יוטה הכדור טס מיד ליד במהירות האור משחקן לשחקן , מחפשים את הזריקה הטובה ביותר נאבקים , הייתה הרגשה שליווה יש 8 שחקנים על הפארקט הם טרפו את דנבר כאילו היו ילדים בקיטנה
מה שטוב בתבוסות של דנבר שאפשר לראות את בול בול
למה אתם אומרים אבל שדנבר יותר כשרונית כל הזמן?
אני באמת לא מבינה את זה, מה עוד צריך בשביל שתפסיקו לזלזל ביוטה כל כך?
מבחינת פר שחקן יש לה לדעתי ייתרון אדיר , מבחינת קבוצה יוטה בנתיים 4 רמות מעליה, בכללי יוטה זה קבוצה שמוציאה 200% מעצמה
לא יודעת, אני לא כל כך מסכימה.
מחר בבוקר אני אשתדל גם להסביר למה.
חלק מהעניין זה הזלזול בשחקנים כמו רויס אוניל (מגן 1על1 מהטובים בליגה) או ניאנג (מעל 40% לשלוש).
זה מכתוב מלמעלה. קליפרס תמיד יפסידו, דנבר תמיד יפסידו והמקסימום שיוטה יכולה לעשות זה להגיע לגמר ולהפסיד שם.
קונה את הסנריו הזה בלי למצמץ.
את בעצמך מזלזלת בהם! השנה אין קארי וקיידי. לברון נראה אנושי, ומשהו צריך לקחת אליפות.
למה לא מיטשל דנובן גובר וקונלי?
רבעק אני עם לילארד ועוד חמש שחקנים משוכנע שזה שלנו השנה להפסיד.
לא רוצה לפתח ציפיות, אבל מסכימה איתך 100%
זאת האליפות הכי פתוחה שאני זוכרת אי פעם, מי שאומר משהו אחר לא מבין NBA
יותר נכון, NBA של שנות ה2000 – לפני זה אני יכולה רק להקשיב לסיפורים.
ברט בראון , כזה מפגר אמביד והורפורד לא הולך אתה רואה שמחסלים אותך למה בכוח ימטומטם
אני עושה סקיפ על המשחק הזה
אוקי ידידי לצערי אני אצפה בסבל , ניפגש במשחק הבא עם הקסם של לוקה
סלטיקס כבר מובילה
אני לא צוחק ברט בראון נכנס לכל רשימה היסטורית של המאמנים הגרועים בNBA , כואב לי לראות מה נהיה מהפרוסס ויותר כואב שזה היה ידוע, במקום לבעוט אותו שנה שעברה
מישהו מבין למה אמביד מקבל כדורים 6 מטר מהסל וצריך לכדרר פנימה או לזרוק לונק 2 ?
למה אמביד משחק כל הרבע הראשון , למה הורפורד עולה עם אמביד ? יש לך מאמן מטומטם
יוטה נתנו משחק מהסרטים, הפיקו מעצמם משהו שנראה כמו סאן אנטוניו או ג"ס בתקופת שיא הגיבוש הקבוצתי, מעניין אם זה בר קיימא
הטמבל הולך לגמור את אמביד שוב, אני לא צוחק שאפילו אם הייתה שם את שמעון הוא היה קולע יותר מ3 מאשר הנגרים של פילי, איך וויתרו על רדיק
זה המשחק שפילי צריכים לקחת. טייטום עם 3 עברות ברבע הראשון, בוסטון מחטיאים המון, אמביד מפוקס, האריס בסדר גמור, כרגע תיקו
סירקס שוט של סמרט
בראון תגמור שוב את אמביד למה לא ? תשלב אותו עם הורפורד שוב הרי השילוב שלהם נוראי כל העונה אבל מה זה משנה, תסדר לאמביד מצבים על קונה3 הוא הכי יכיל משם הרי מה יש לו לחפש בצבע, אני לא יודע מי מפגר יותר בראון או ההנהלה שהשאירה אותו עוד שנה בתפקיד (קול ההגיון עלק) מאמן נורמלי היה לנו שנה שעברה טבעת , הטבעת היחידה שפילי יקבלו עם בראון זה מהגניקולוג אחרי הסדרה מול בוסטון
טוביאס האריס גם פח אשפה הגיע אחינו נהיה פלופ במקס, אין לי טעם להמשיך לראות את המשחק הזה בראון , סתם עושה לי עצבים בגוף גומר את פילי מה שהיה הוא שהיה נחזור עוד שעה וחצי לקראת כניסת השבת למשחק של לוקה מג’יק
אתה צריך לשמוח אבל, אין סיכוי שבראון נשאר אחרי ההשפלה בסיבוב ה1.
היום פילדלפיה שונה לחלוטין מכל הבחינות
המרכיב הסודי של פילי היום. נשמה.
(עדיין יפסידו אם שואלים אותי)
הנה 2 בסנט שלי . פילי באה בנחל רוח שהיא מנצחת. הדרך הקלה לעשות את זה זה דרך הצבע והכח והעוצמה שלהם. אבל בשביל זה צריך נחישות ונשמה.
נכון שאמביד והרפורד זה לא אידיאלי, אבל מול טיוס זה רק מתבקש.
בינתיים זה מספיק רק במרחק נגיעה מול קבוצה מצויינת מבוסטון.
לפעמים זה לא המאמן רק הרצון של השחקנים.
תמיד תענוג לראות את סמארט משחק.
בספר שלי הוא היחיד מבוסטון עם מרכיב האיקס. זה שיכריח נצחון.
קצת לא נעים אבל אם אחרי התהליך פילדלפיה בדקות ההכרעה עם ברקס ושייק , אז מה לעזאזל עשיתם ?
אמביד זועם והולך לאבד את זה.. ראו הוזהרתם
מישהו רואה את זה? שאמביד הולך להשתגע עוד רגע?
לא… 😜
פתח עיניים עידו. אם הוא לא יקבל כדור שלוש התקפות ברצף הוא יתפוצץ עכשיו
בוקר טוב שיקוצים יקרים
יא רזי האםפילי לוקחים את המשחק היחיד בסידרה או שאתה הולך לקנות את המטאטא הבוקר?
דקות ראשונות שאני רואה בסידרה הזאת 🙂
למישהו יש הסבר מניח דעת למה בזמן פסק זמן חלק מהשחקנים מקשיבים למאמן, חלק משתובבים בצד, חלק זורקים לסל, חלק עם הגב לפסק זמן וכו'? זה הזוי. ראיתי את זה כמה פעמים כבר, בפעם האחרונה עכשיו בספסל של הסיקסרס
זה תלוי במאמן. כשרד אורבך דיבר – כולם עמדו בדום
מה כבר יגידו אותם קלישאות
וואו…נקודה הפרש
חחח איזה נאום מוטיבציה של בראון אני עושה לבן שלי יותר דרייב ממנו😂
יופי אמביד
מילקבשייק איך שהצטרפתי אנו מובילים חח
אולי פילי הפסידו כי לא צפיתי בהם?
בולשיט. לא היה כל פאול
בכדורסל אומנותי זה עבירה
הורפורד הדביל נזק של 30 מיליון 😂😂
מה אתה צוחק
לפי החשבון שלי אתה צריך לבכות כי יש לך אותו לפחות לעוד שנתייםםםםםם……
4 נגד 1 ולא יודעים מה לעשות
סל ופאול????
שום עבירה של תייס צריך להיות סל של אמביד וזהו חח
בואנה יוטה עשו מטלית מדנבר פייי לא ראיתי את זה מגיע
מסכן תייס שילך להשתזף קצת
עדיף שיצבע הכל בשחור…
חחחח רואים השופטים שתייס לא עשה כלום ועדיין משאירים את העבירה 😂
כמה מפתיע שלא שינו. בזבוז זמן, עיניים להם ולא יראו
מת שפילי תנצח
לטיוס יש כפתור הפעלה על המצח…😜
חחחח איזה חרפה איפה אתה אשך תייס זה הזרג הכי נמוך בליגה לא נגע בכלל באמביד 2 עבירות אוייר וביי ביי
רואה, רואה…
מתי הודיעו שחוזרים לחיסול ממוקד?
איפה טאטום?
תגובת טנש. השיפוט מצויין והכל חוקי לכו לספר החוקים של הליגה
אני רואה אותו. אבל הוא בכלל לא נוגע בכדור
אמביד היה יאניס אצל מאמן נורמלי
בראון אש ונשמה על הקווים. סטיבנס מזיל דמעה אחרי החטאה. איזה הבדל.
דאבל טים לא עובד 😂
על אמביד כן. אבל צריך איזה סמרט בשביל זה
יש משחק!
מסכן תייס.
הרים ידיים ונכנע ועדיין חטף את השישית.
מזכיר לי חיילים במלחמת העולם השנייה שנכנעו והרימו ידיים ועדיין חטפו את הצרור…
חחחחח איזה חרפה
השיטה של סילבר הורגת את הכדורסל, אולי הביקורת תעזור?
טוב רזי אתה יכול לקנות את המטאטא בבת גלים יום א בשעה 8
איה בתגלי? וויתרתי על התענוג היום. בלי גל ורוח דרדלה.בתים הנה אני בא, אולי גם אילת.
כל הכבוד לפילי על המאמץ, וסחתיין לבוסטון שלדעתי הולכת לשרוד את המותחן הזה ולסגור סיפור
כמו כן – זה צריך להיות Clear Path עם כל הצער בדבר
2 החלטות לא טובות של אמביד עלו לפילי במשחק.
עבירה כל כך מטופשת של ריצ'ארדסון.. איפה הראש?
התחמצן
🙂
ואגב, ממש מצחיק כל הקטע שמביאים לאולפן שופט שיסביר מה זה, והוא מחכה רק להחלטה הסופית כדי להסכים איתם (מאמין שאם היו מחליטים אחרת הוא היה מסביר למה הם צודקים).
נו ברור חח כסתח
עזוב, בדיחה.. אפשר לעשות על זה מערכון
מי צריך מערכון זה המערכון הכי טוב
Everyone loves BOBAN
.
https://youtu.be/VsOOgfF6U2s
.
מלך
ווקר סוף סוף הגיע לפלייאוף כשהוא בעניינים בוסטון ברמה אחרת
יאללה עוד משחק 1 לברט סימפסון מעניין את מי נמנה
דוק מנחם לס
יאללה 3:0 .
בוסטון מצויינים. סמארט ענק וגם גיילן
כל הכבוד בוסטון.
דקות ראשונות שאני גם רואה בסדרה – המון אופי והגנה רצחנית.
למה הנאו נאצי לא שיחק?
?
נתתי לאשתי הסבר על לוקה וקאווי שואלת מי נגד מי פה
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אפילו השופטים לא הצליחו לקחת לסלטיקס את המשחק הזה!
ולא עיני עגל ולא יום מהגהינום של טייטום.
כוכב המשחק שלי זה סמארט והלב הענק שיש לו. סגן אלוף שלו זה קמבה שסוף סוף הגיע לבועה.
משחק מכוער אבל העיקר הניצחון. פילי לא חוזרים אחרי זה. הסדרה של הסלטיקס והשאלה איך יסתדרו בלי הייווארד מול טורונטו ולאורי המשליש?
מילה על השיפוט המחפיר. אמביד זה מפלצת וחלק מהכניסות שלו הוא מלווה עם מרפק בבטן של מי ששומר עליו. נכון הוא כוכב אבל המרפקים האלה בחלקם עבירות שלא נשרקות לו, לפחות אל תדביקו למי ששומר עליו עבירות מגע, זה המינימום.
אם אני שופט הייתי מוציא אותו ב 6 עבירות באמצע הרבע הרביעי.
פות גורג בא במוד רצח
למה שאמט בחמישייה חח
הנה שריקת אוויר לקאווי קלבר לא נגע בו קאווי נכנס בו זורק ראש ועבירה
מנה עיקרית.
הסוסים האירופאים, נגד מהדקי הניירות.
שאמט זה אוויר קארוסו 2 למה הוא במגרש? זה לא שהוא שם שלשות
חחח שאמט על לוקה 😂😂😂😂 ראיתם איך לוקה קפץ עליו איך שיצא מהחסימה ישר שריקה 😂😂😂
דוק ריברס: לא הולך לנו עם רגי גקסון על לוקה
לו: בוא נשים עליו את שאמט יצליח לעצור אותו
דוק: יאללה
ההבדל בין קרלייל לדוק זה כמו סטיבנס ובראון
כל הפרחחים של הקליפרס ששים אלי קרב – כולם חוץ מקוואי, שיורד לאיטו לספסל בפסק זמן.
לשאמט אין מקום בסידרה הזאת הוא בכלל לא ברמה הנדרשת ומקבל דקות כדי שיחגגו עליו.
אני מחכה למאץאפ של הפלייאוף. בובאן והארל
סוף סוף מוריס לוחץ את לוקה על כל המגרש אבל האחרים פותחים לו קליר פאת 😂😂😂
המלך לוקה הראשון….
המחליף של לברון בתואר המלכות צריך להיות הדונקיץ' ירום הודו.
יהפוך בסוף לשיקסה….
לוקה מתקשה מול מוריס מתאמץ ומזיע על כל זריקה שלו צריך לשים עליו רק מוריס גורג קאווי. לא בברלי שאמט והבדיחות.
הקליפרס באו להעביר שיעור ללוקה
מה כריס וובר מזבל? מישהו יכול להסביר?
מישהו מוכן להשתיק את וובר? שיתבייש לו
וובר הכי דוחה שיש.
משת"פ קלאסי חסר בושה
איך קאווי אוהב את החצי מרחק הזה בסיבוב
האווירה מתלהטת. פורזי צריך להיזהר מהשופטים
מישהו מוכן להשתיק את ומצטער, זה לא כדורסל. והשופטים משתפים פעולה עם הלכלוך. חבל. המשחק הזה גמור כבר עכשיוובר? שיתבייש לו
איזה לכלוך משחק פיזי כמו שצריך להיות עם אנרגיה וטראש
מוריס שם לעצמו מטרה להוציא את פורזי על טכניות כל משחק.
הוא פשוט לא מפסיק להיכנס לו לוריד
המאבס בלי לוקה בוערים הקליפרס באו רק לעצבן את לוקה ושהוא יצא הם נרדמו 😂😂
והנה סת נכנס לעניינים…
שמעון, ראית את התוצאה של יוטה? 😏
ראיתי ראה לעיל הייתי בשוק😎
😉
בכלל הייתי רוצה לראות את מוק מקבל היום שתי טכניות ועף.
רק שדוק לא יחזיר את שאמט יותר לסידרה הזאת.
וואי ממש, הוא נוראי.
הוא הנק הכי בטוחות ליריב
קרלייל אלוף במיצוי יכולות ועשיית יש מאין.
מתחיל להזכיר לי את הסדרה שהם עשו את המוות לספרס בסיבוב הראשון – הפסידו 4-3 – שהייתה הסידרה הכי קשה בדרך לאליפות 2014.
מאמן על
פשוט מאמן מצויין – הכין את הקבוצה שלו בצורה אידיאלית לסדרה נגד הקליפרס.
זה אמור להיות לא כוחות לטובת הקליפרס, וכרגע זה נראה סדרה של 7 משחקים.
נכון. תאר לך את ברט בראון במאבס 😂😂
עוזר שממול יש גם את ריברס ולו. מעניין כמה זמן יקח להם להבין ששאמט לא מתאים לסידרה הזאת….כרגע זה 3 משחקים…
לפחות 7
2+
ככה צריך.לשמור על הכוכבים בליגה להיכנס לוריד לעצבן אותם לא לתת להם לכדרר מהחצי ולחדור בקליר פאת או לקחת שלשה בלי התנגדות.
ראיתם מישהו שומר ככה על שיקצה? נותנים לו לטייל בגילו המופלג
וובר לא אומר שומדבר מעניין, לא מוסיף כלום. 0 אבחנות מקצועיות.
רק זיבול וליקוק בקולו הנעים
חחח לוקה ים עוד פלופ קופץ על גקסון איך שיוצא בחסימה 😂😂😂
אשך אתה רואה את לוקה הארדן? איך שמגן עובר בחסימה קפיצה על המגן 3 זריקות
אמרתי כבר שעל השלוש הוא גונב זכויות.
בצבע לא – הוא לא צריך את השטיקים, יש לו יותר מדי מובים לעשות סל.
הארדן תתבע אותו על גניבת זכויות יוצרים
דמיאן הפר לפני לוקה
המלך שייקסה דונקיץ חיוור הפנים…
משבט הנבאחו
עוד שריקת אוויר נגד קלבר שלא נגע בגורג
תגידו, זאת רק אני או שסת' קרי נהיה ממש טוב העונה?
הוא בנבחרת מנחם
סת' הפך לחתיכת שחקן בליגה, כבוד
לא רק אני 😊
סת קרי בוער
שמעון לילי זו בחורה
ידוע
אתה רושם לה בלשון זכר
זה לא הוא, זה המחשב…
אותו המחשב שמרמה בשחמט
🙂
הרגל
קרי ממש מזכיר את אחיו היום
איך אני אוהב את בובאן
הנה שאמט חזר חחחחחח
בשבילך הדאנק הזה שמעון
כן ובכמה נק זה יעלה לקליפרס
מסכן בובאן מי הטביע עליו 😂😂😂 חזר להיילט שיחגגו עליו אחכ
ג'ורג' מתוסכל, הווניל הצעיר שהגיע מהעתודה עקף אותו במסלול לקצונה מהירה
חחח יפ. אבל לוקה לא טוב היום עד כה. יתר המאבס לוהטים
חצי מהזמן אני לא רואה, יש לי כל הזמן ניתוקים היום
גם אצלי
גם אצלי
בכלל המשחק של הסקסיז' הריתי דרך סלולארי של אחד מאוהדי בוסטון אז הסטרים היה רציף.
יש שידור בערוץ 55 או שאתם מחרימי טיוי?
כבר 16 שנה שאין לי טמבלוויזיה…
פשוט פתטי שהוא מראש ניסה להוציא פאול וטוב שלא שרקו.
לוקה עציץ בהגנה אפילו גמייקל גרין עשה עליו 2 סלים
הבעייה היא שעל כל 2 שהוא מקבל הוא עושה 3…..
ללוקה יש מהכל ובטונות חוץ מדבר אחד….
אין לו הגנה בשיטטטטטטטטטטטטטט, הוא החור מחרחור….
בסדר זה לא ככ מעניין יבנו סביבו. היום הוא גם לא משהו בהתקפה עד שהוא מקבל את שאמט או רגי גקסון ואז הוא חוגג
אם קוואי יעקם את קרסולו אני לא אתבאס
ומי יתן פייט לשיקסה?
בדיוק
אפילו לא אכפת לי.
הקוואי הזה נהיה דוחה. מנותק מהקבוצה.
איכסה, שיילך.
ושדאלאס תעלה ומה שיהיה יהיה.
יש לך שיקסה בהתהוות בדאלאס.
יותר מדיי סיקסקות באן בי איי?
תשמע אני מת שהקליפרס יעופו אבל רק בתנאי שהשיקצה עף כי הוא ההתנגדות. אני עכשיו קונה לייקרס וקליפרס בחוץ סיבוב 1 יהיה חלום
ממש
ברור
ויוסטון אלופה
שניכם אוהדים שרופים בעיקר האשך
דאלאס עם 23% מהשלוש.
צריך להעלות ל405 בשביל שיהיה להם סיכוי.
אם לא – זה ייגמר 20 הפרש לקליפרס.
READ MY LIPS
דאלאס עם 23% מהשלוש.
צריך להעלות ל40% בשביל שיהיה להם סיכוי.
אם לא – זה ייגמר 20 הפרש לקליפרס.
READ MY LIPS
קליפרס לא יכולים לתת 20 לנס ציונה
לזובאץ יש שריטות יוקיץ
אני פשוט לא מאמין.. אי אפשר לשמור אישית טוב יותר ממה שמקסי קלבר עושה.
והוא לא מקבל קמצוץ כבוד מהשופטים האלה
זר לבן מול אלוף פיקוד פחחח
ראה תייס
כן גם הוא גרמני
טריי ברק זה בריאה 2011
מתי הלטבי ילמד לזרוק ראש?
נו באמתתתת, זה קורס קצר שני שיעורים אצל לוקה. שעור ראשון זריקת ראש שעור שני הנפת ידיים בתנועת גילגול תוך שחרור כדור, שעור שלישי תרגול של שני החלקים בעת ובעונה אחת.
מחנה קיץ של הארדן
עשה את זה לגורג חח
הפות הזה….
האנשים באפור מחרבים בצורה שיטתית את המשחק ומונעים מהמאבס לחזור לעניינים. השריקה על לנארד מקודם והשריקה על לנארד עכשיו.
בושה וחרפה
יש גם שריקות לטובת המאבס מלא אוויר
גואג לא נגע בפורזי מביך
טריי בורק זה ההוא ששיחררו מפילי בטענה שלא מתאים לאירגון?
הוחלף באלן ברקס זה דומה
כן
קאווי שואג עד ירושלים. לוקה מתקשה שלא שומרים עליו שאמט רגיי גקסון ובברלי
עבירה של ג'ורג' עם הזקן על המרפק של הלטבי.
מרפק זה חשוב בעידן הקורונה ויופי שהשופטים שומרים על החוקים.
אתה בדיליי עצבני בשידור
לא נורא
חצי מהזמן תקוע לי
חוזר לנקודה:
המאבס עם 20% מהשלוש נכון לעכשיו.
הם צריכים להעלות את זה ל40%.
בכל מצב אחר הם יפסידו היום ב20 הפרש.
צודק
ולא נראה לי שיש סיכוי שזה יקרה הלילה.
כמו שזה נראה עכשיו אתה צודק רזי.
אלא אם קרי יתעורר פתאום, והארדוויי יתחיל להיות חיובי
אני פשוט אוהב את המשחק (בעיקר ההגנתי) של מקסי קלבר. הוא שחקן שהייתי רוצה בקבוצה שלי: חיובי, חושב על אחרים, שומר בשביל 4 אנשים, ריבאונדר טוב, נלחם, לא מוותר, אינטלגנטי.. מה עוד צריך?
איך אפשר היום משחק הגנה הרי השופטים כל הזמן הורסים אותו עם עבירות שלא היו ולא נבראו לפני 10 שנים…
אתה צודק.
וזה מעורר מחשבות לגבי העתיד של הענף הזה – בעיקר בארה"ב.
איך זה ייראה עוד 3 שנים? 5 שנים? 10 שנים?..
כדורסל בלי מגע?
לוקה מתקשה מאד מול הגנת החילופים של מוריס גורג קאווי גם שהוא קולע הוא מזיע ועובד קשה בשביל הסל.
אבל תכף דוק יחזיר עליו את שאמט להוריד ממנו את המטל
פורזי נהיה קרי
באמת מגעיל השיפוט. אל תשרקו!!!!
לוקה כל היום על השופטים חח אומר להם אני מוניתי למפקד חיל הים ומיועד לסגן רמטכל מה אתם עושים אני אדאג שלא יהיה לכם עבודה עונה הבאה.
16-11 לספסל של דאלאס.
מה שזה אומר לי שלו וויליאמס עדיין לא בעיניינים.
וזה חדשות לא מעודדות במיוחד לגבי המאבס
שאמט התחיל לקלוע איך שלכלתי עליו קלבר שובר קרשים
למה המאבס לא מביאים דאבל על קאווי הוא חוגג שם בכיף בגאמפ בסיבוב מתמקם איפה שבא לו
שמתם לב שלדונקיץ יש כל הזמן דיבור עם השופט? לא משנה עם משחקים או לא, יורדים לפסק זמן והוא טוחן לשופטים במוח.
זו ממש טקטיקה. לפחות הארדן לא מדבר איתם הרבה. סטיבנס בכלל לא מדבר אתם או כמעט ולא. לוקה זה דיבור אוטוסטרדה….
נכון אבל זה מותר למה לא. תן לסטיבנס שיעורים קצת אצל לוקה
קאוי מקפיץ חופר מתמקם בנקודה שבא לו לגאמפ ואין דאבל טים מה אתם עושים צחוק
לדאלאס ישנה בעייה: יותר מדי זרים. עם זרים אתה לא יכול לנצח פלייאוף רציניים. יש לי עם זה נסיון
מה עם הספרס?
ארגנטינה והבהאמס זה אמריקה
בכל זאת, היה להם כמה אירופאים אז
זה פלגרנט ברור של מוריס.. לא בדקו אפילו
רק סת' קרי יכול לנצח
חחח שריקת אוויר למוריס 3 זריקות ללוקה חחח הארדן
לוקה שובר קרשים מהקו 1 מ7 מהקו
המאבס יצאו בזול הקליפרס נרדמו בכמה מהלכים אחרת היה מעל 20.
המשפט דה בול דונט ליי נפל על לוקה חחח החטיא את כל העונשין כמעט מהפלופינג מה3
שבעים נקודות במחצית.
אפשר מבחינתי לרשום נצחון קליפרס.
אלא עם הדאלאס יעלו בהרכב המוות.
בובאן. קארי.
מילא ה26% מהשלוש של הקליפרס שזה נורא אבל 53% מהעונשין מזעזע. אין תירוץ להחטאות כאלה.
ועוד במשחק בית 🙂
הקליפרס עם 43% מהשלוש במחצית.. התכוונת למאבס, שנמצאים כרגע על 26% מהשלוש.
העונשין, אגב, על דונצ'יץ' שקלע 4 מ-10. (10 מתוך ה-13 זריקות עונשין הקבוצתיות שלקחו המאבס במחצית)
אחוזי העונשין ישתפרו במחצית השנייה, השאלה המרכזית היא האחוזים מהשלוש.
לתחושתי המשחק הזה נגמר באמצע הרבע הראשון אחרי ההתחממות בין הארל לדונצ'יץ'. כרגע משחקים על ניוטרל והתוצאה הזאת תישמר להערכתי עד לסיום, כלומר 15-20 הפרש לקליפרס.
מבאס, אבל זו התחושה
התכוונתי למאבס כמובן
המשחק בקרוז קונטרול, מקווה שלאימשךככה כי אני בעד דאלאס
כמוני כמוך
רזי מה עם קצת שיעורים לסטיבנס אצל לוקה?
שיעשה שיעור פרטי אצל נרס או אפילו אצל ריק קרלייל, רק לא עיני העגל האלה.
הורג אותי שאין לו בכלל דיבור איתם. אין להם טיפת רספקט אליו בגלל שהוא כמעט ולא מדבר איתם.
במקום שיר הבוקר קבלו בבקשה את האזניים של בובי מריאנוביץ….
החל מהדקה השנייה.
https://www.youtube.com/watch?v=PO2Ik-rPrEA
רזי, אתה גדול..
אבל זה הרבה יותר הולם:
https://www.youtube.com/watch?v=SVQapA1v95c
חחחחחחחחחחחחחחחחח
מה שנכון נכון.
טוב, כמה נק' מחצית:
1. המאבס עם 26% מהשלוש (5 מ-19). צריכים 40% כדי להיות בעניינים.
2. לנארד עם 18, 6 ו-4 (נק', ריב', אס') ב18 דק'.
3. מרקוס מוריס עם 3 עבירות
4. חמישה שחקנים של הקליפרס עם 8 או 9 נק' (חלוקה מאוזנת)
5. דונצ'יץ' עם 11, 7 ו-4 (נק', אס', וריב') במחצית של אחוזים נמוכים מהשדה (30% מהשדה, 25% מהשלוש, ו-40% מהעונשין)
עד כאן דברינו לעת זו.
יש גם ימים כאלו.
סט קארי אולי יכול להציל אותם. אבל הוא נמוך בהיררכיה היום
קשה להאמין.
צריכים לקרות בערך 5-6 דברים שונים כדי שהמאבס יחזרו למשחק. זה כמובן צריך להתחיל עם עצירות בהגנה (וזה יהיה קשה כי לנארד בא לעבוד הערב), צריך להימשך עם העלאת אחוז הקליעה מהשלוש ל40% בהובלת הארדוויי (חלש מאוד עד עכשיו) וקרי, להמשיך עם שיפור משמעותי בניהול המשחק של דונצ'יץ' ועליית האחוזים מהעונשין, בשיפור משמעותי של הצד ההתקפי של פיני-סמית' ובשמירה לא להיקלע לבעיות עבירות של הצמד פורזינגס את קלבר בע,מ.
לא רואה שחמש הנקודות האלו יכולות לקרות בערס הנתון הזה.
כמו שכתבתי, להערכתי המשחק נגמר באמצע הרבע הראשון כשהארל הצליח להוציא את דונצ'יץ' מהאיזון עם הטכנית המטופשת הזאת.
מה שכתבת נכון ומתייחס למעשה רק לרבע השני
הפעם הקליפרס באו מוכנים.
לא רואה את דלאס חוזרים אלא עם כן פתאום לוקה והלטבי ואולי גם סת מאפסים כוונות במחצית.
לינק לצפייה ישירה מישהו?
בטח
https://www.vipbox.lc/dallas-mavericks-vs-los-angeles-clippers-1-live
https://sportsbay.org/watch/73325/1/la-clippers-dallas-mavericks-live.html
אתה מהגליל?
grasias
DE NADA
אגב, משהו קטן למי שרוצה להיגמל מקפה:
שוקו חם עם מייפל
😍
איך לוקה מסתכל השופטים חח
הגנת החילופים מרשה על לוקה מעביד אותו קשה בתנאי שלא שאמט גקסון או זובאץ מתחלפים עליו..
ההבאה של מוריס זה דבר עצום לקליפרס
שאמט התעצבן שלכלכתי עליו
הארדוואיי ממש חלש הערב.
בין היתר עם 1 מ-5 מהשלוש.
4 מ-10 מהשדה
השופטים רוצים שיהיה מעניין עכשיו שורקים שריקות אוויר נגד הקליפרס להחזיר את המאבס למשחק
5 שריקות אוויר רצוף לטובת המאבס
וואו הארדווי לא מאופס היום בכלל
דוק ריברס מול ריק קרלייל
ריק לדעתי יותר טוב כמאמן מריברס במה שקשור בהתאמות.
ריברס מצד שני אוהב את הצוות ורואים את זה במשחקץ הוא מתייעץ כל הזמן עם הצוות שלו וכל אורך המשחק, מה שאני לא רואה אצל הרבה מאמנים אחרים.
חחח כמו להשוות את סטיבנס לבראון
בר-און חברון…
יש משהו מעורר הערכה בהתנהלות של קרלייל.
לאו דווקא ביכולת האימון שלו, אבל משהו בהתנהלות
פות גורג 2 מ13 פלייאוף פי והאשימו את ראס המסכן
+100
לוקה נלחם הפעם לא שרקו לו בהגנה השופטים שינו את המומנטום כמו שרצו 😂
איזה טעות דאין דאבל טים על קאווי לא מתאים לקרלייל זה מה דמפסיד להם את המשחק הוא קולע מתי שבא לו מתמקם במקודה שלו
מסכן מקסי, כל מהלך זה נגדו אנד וואן….
כמו תייס לבן גרמני זר גבוה זה תחתית הדרג הזוטר ביותר אין מתחת כלום
אתה קשקשן שמוכיח בורות בכדורסל פעם אחר פעם אחר פעם
מקווה שלוקה בסדר
פציעה חמורה
זה כלום דוק משחק הבא חוזר
זהו תמ"א טקס, לוקה נפגע ברגל וקופץ על רגל אחת לחדר ההלבשה.
בדיוק בנקודה הזאת קיבלתי ברך ביום ה. מחר הוא יהיה בסדר קצת כואב אבל לא מונע ריצה או קפיצה. היום אין מצב הוא חוזר אני יום ה הייתי צולע לא יכלתי להזיז את הרגל
לוקה קיבל מכה לברך בדיוקהמה שאני קיבלתי יום ה האחרון כואב לי עד עכשיו עברתי בחסימה ומישהו נכנס בי ישר לברך עם הברך שלו ישר הלכתי הביתה אין מצב הוא יכול לחסור לשחק אי אפשר לרוץ בכלל. אבל אני יכול לרוץ עכשיו לוקח לזה יום לעבור
בנוסף עיקם קרסול על קרסול שכבר רגיש מהעבר.
יש מצב שסיימנו לראות אותו השנה.
משחק הבא חוזר כרגיל הקרסול לא נראההרציני והכאב בברך עובר תוך יום למצב ריצה קפיצה וכו אבל כאב מרגישים עדיין בקטנה
שימון, אתה כזה BULLSHITTER שממש קשה לסבול את השטויות שאתה כותב
למה קיבל בברך בברך אני לא שמתי לב לעקב
את העקב הוא פצע על בטוח די חמור אבל נדמה לי שפצע גם את הברך
חבל שככה נגמרה הסדרה.
זה רק הקרסול אבל זה קרסול שמחזיק היסטוריה.
ממש חבל
זה לא קרסול זה ברך עובר תוך יום
ללוקה לא מתאים לטעות. זה שהוא אמר נשאר לנו עוד 3…היה טעות. לדעתי הוא סיים עם הנצחונות לעונה זו.
זה דומה לחגיגות של וויד ולברון על דירק ומה קרה להם.
לא חכם להעיר את המפלצת. טוב לא יכל לצאת מזה או כלום או להדליק את הקליפרס.
היה צריך לומר הם הקבוצה הכי טובה בליגה הם אריות קשה לשחק נגדם ואנחנו מנסים הכי טוב שלנו😎
ככה זה גם היה גורם לדוק לחשוב שגקסון ושאמט מקשים עליו…
טימי הארדוואי מצא זמן להתעורר חח
אין ללוקה מה לחזור זה כאב מטורף בברך ואי אפשר להזיז את הרגל שלא נדבר על הגנה או קפיצה
חטף מכה בקרסול, שהוא גם ככה רגיש
הנה רואים הכאב שיש ללוקה זה בברך לא בקרסול
די, אני כבר לא יכול להתאפק –
.
אם זה כתוב בבלוג החי, זה כנראה נכון…
.
(זה לא קרסול זה ברך עובר תוך יום)
אז תתאפק כי לי זה קרה ביום ה ואני מרגיש כאב אבל יכול לרוץ והכל. הדריכה שלו והצליעה זה בגלל הכאב בברך ככה צלעתי בדיוק ביום ה
זה שחטפת מכה בברך, זה מצער.
זה לא משנה את העובדה שלוקה סבל מנקע קל, ובגללו הוא נשלח (וחזר מ) לחדר ההלבשה.
אני ראיתי שהוא קיבל חתיכת פצצה לברך ברך וברך. יש גם קרסול בנוסף בסדר לא ראיתי בנפילה איזה משהו מיוחד בקרסול שתעיד על פציעה חמורה או מסיימת עונה
שמעון, שאמט מזכיר לך כמה אתה לא מבין
כמה קלעו על שאמט בסידרה עד כה? מה הוא עשה בסידרה? אז תפס כמה סלים זה נגרים קולעים מידי פעם
לוקה חוזר?!?!
יש סדרה!
כאילו
דאלאס העלו את אחוז השלשות ל24% אבל זה לא יכול לעזור להם כשהם סופגים 34 נק' ברבע השלישי..
חחח לוקה חזר אה גיא? אבל הוא צולע לא מבין מה הוא משחק ככה הנה הוא עומד ומדדה זה סתם הצגה הוא לא יכול לזוז שהקליפרס ישחקו עליו יהיה מצחיק
לא מבינה למה להחזיר אותו ב15 הפרש.
זה סיכון גדול מידי ורואים שהרגל לא משהו.
בסת' וה7מ8 שלו ננוחם.
סתם שואו להראות הנה הוא גיבור וסיפורי העצמה והאדרה
Lol גיא ומנחם
לוקה לא יכול לזוז!זה רק דופק את המאבס בהגנה בשביל מה? בשביל האדרה עצמית שיגידו וואו הוא חזר פצוע ואם ינצח אז לוקה ניצח צולע… נו באמת
זה פשוט חוסר אחריות של הצוות הרפואי, אני בשוק.
הוא בקושי הולך.
זה כלום יעבור לו תוך יום הנה הוא יצא כמו שאמרתי. יום ה איך שקיבלתי את זה ישר ידעתי שלא אוכל לזוז צלעתי לאוטו תוך יום משחק הבא הוא חוזר חד יכאב לו קצת.
לגבי קרסול אין לי מושג מה הנזק אבל פצצה לברך הוא קיבל אש
לוקה סתם על המגרש עומד העיקר לומר שיחקתי נו זה לא רציני הוא לא יכול לדרוך על הרגל או לרוץ. יום ה קיבלתי מכה בדיוק שם אי אפשר לרוץ נורמלי או לקפוץ זה כאב חבלז.
הכי מצחיק יקלע איזה שלשה ויחמיאו לו על ההירואיות די עם ההצגה רד לנוח ותחזור משחק הבא
אני יושב בשבת ב-6 בבוקר, ומשתדל להחניק את פרצי הצחוק…
.
(תמשיך שמעון. ההתעקשות שלך עושה לי את הבוקר!)
(כמובן שזה לא משנה את הסכמתי עם הדעה שזה פשוט מטומטם לתת ללוקה להיות על הפרקט)
תוך כדי הצחוק הוא לא קיבל מכה בברך?
טריפל דאבל על רגל אחת
גדול הבחור
בן 21, רק השתחרר
לוקה אסף את האסיסט שהיה חסר לו וירד לידר ההלבשה.
.
Playoff-p לא מאכזב בינתיים עם 2 מ50.
חזר לנפח סטט 😂😂
טוב שחזרת גיסנו איפה היית? הפגנות של הblm?
אני נגדם 😎
שבת שלום
היה בצחוק כמובן
המאבס התחילו לצלוף מה3 אחרי שלוקה יצא 😂😂 מצאו זמן
שמעון אתה כזה קשקשן. מה הקשר בין הפציעה שלך למה שקרה ללוקה?
למה אתה לא אומר שהוא חזר בשביל להשלים טריפל דאבל, איך אתה מפספס את זה?
הוא סיבב את הקרסול שוב, הברך זו מכה משנית.
הרבה פעמים שחקנים חוזרים כדי לראות איך הגוף מרגיש ואם הכאב רציני הם יוצאים באופן סופי.
אני ראיתי שלוקה קיבל פצצה לברך והנחתי שכואב לו הברך מן הסתם…
גורג מחפיר בהגנה ובהתקפה
לשאלתך, שמעון –
.
קיבל מכה בצד הברך. מה שנפגע מהמכה הוא הקרסול (הברך נעה עם כיוון המכה, והקרסול היות והייתה על הפרקט, ננקעה)
.
בבקשה, דוקטור שמעון:
.
https://twitter.com/YahooSports/status/1297006400552333312
תודה, פספסתי את הקטע הזה בלייב – בדיוק עשיתי משהו.
+1
היה עדיף גם לא להחזיר לדעתי, עדיף להפסיד משחק שאתה בפיגור בו מאשר לסכן את העתיד של הפרנצ'ייז
כל מילה!
קיבל פצצה לברך שעיקמה לו את כל הרגל וגם קרסול לא מבין על מה בדיוק אתה מתווכח איתי?
על ההחלטיות שבתגובות מזן ה-
"זה לא קרסול זה ברך עובר תוך יום"
.
היה ללוקה המון מזל.
עם התעקמות הקרסול, הוא הרים את הרגל, ולא הוריד משקל על הקרסול. זה בקלות יכול היה להיות סוף סיפור עובר לוקה השנה.
.
דרך אגב,
פציעות משמעויות בברך, נדיר שמתרחשות במגע מסוג זה (היות ויש לברך טווח תנועה לצדדים דרך מפרק הירך). זו התנגשות מקדימה, או נפוץ יותר – נחיתה על הרגל (אז אין טווח תנועה, והרצועות לוקחות את מלוא המשקל), שגורמות לפציעות ברך משמעותיות.
מעולם לא אמרתי שהפציעה שלו משמעותית להיפך.
אתה גם מתווכח סתם. רואים בבירור את הפצצה של הברך בברך. הקרסול זה עוד דבר.
לדעתי הוא ישחק כבר משחק הבא
המאבס עם 38.5% מהשלוש 😉
מגרדים את זה..
הקליפרס נרדמו בלי לוקה אין להם אתגר חח
קרלייל מאמן אדיר תראו איזה חברה לא מוותרים לקליפרס גיבש אותם מעולה
לשם שינוי מסכים איתך
עם הזמן תסכים איתי יותר😎
אני בספק
פה אין ניתוקים בכלל:
https://www.vipbox.lc/dallas-mavericks-vs-los-angeles-clippers-1-live
השמירה על קאווי היוםמקלה מידי היו צריכים יותר לאתגר אותו
קוואי בחר את הפרטנר הלא נכון.
פול ג'ורג' עוד יפסיד להם את המשחק .
לוקה צריך עכשיו להרים את הרגל ובחורה לא לשבת על הספסל
באלמר דומה לחניבעל לקטר עם המסיכה
השמירה על קאווי מביכה מסכן קלבר
לוקה סיים את הפלייאוף
חוזר משחק הבא אבל סיים לנצח לעונה זו
ריברס לקח צ'אלנג' על האופנסיב של שאמט
שצעון אתה מברבר בלי הכרה..
קלבר שומר מצוין את קוואי. כשקוואיי ב'מוד' כזה אי אפשר לעצור אותו לבד, צריך עזרה. ואין עזרה מספיקה בהגנה
לכן אמרתי שהוא מסכן תקרא טוב. צריך דאבל טים. הוא חוגג בקלות מידי מתמקם בנק שהוא רוצה לזרוק משם בלי הפרעה. קלבר יכול לשמור הכימטוב שלו זה לא מזיז לקאווי.
לסת' ישנה שלשה לא פחות טובה מאשר לאחיו. ההבדל? הוא לא חוצפן כמו האח ולא משליך אותן מכל מרחק ומכל מצב אפשרי. סטפן קרי עהיהנאמש חלק מהעצרת לג'ו ביידן
מנחם די להשוות את סטף וסת זה הבדיחה הקבועה.
על סת לא שומר איש…
למרות ההפרש של הקליפרס, ולמרות ההובלה הבטוחה שלהם לאורך כל המשחק – הכבוד הוא לדאלאס, לפחות מבחינתי..
לא יודע למה קשה לסמפט את האסופה הזאת מלוס אנג'לס
היה סל ל-3 ופאול
הסטטיסטיקה של המשחק הזה מעניינת:
כל הפרמטרים של חטיפות, אסיסטים, ריבאונדים, איבודים, עבירות וכו' – כמעט זהים לחלוטין.
ההבדל הוא באחוזי הקליעה – מהשדה, מהשלוש ומהעונשין – בשלושתם יש יתרון ברור לקליפרס.
דאלאס זרקו 42 פעמים לשלוש לעומת 33 של הקליפרס.
דאלאס סיימו את המשחק עם 39.5% מהעונשין……